Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Studio Voetbal laat pikante naam vallen als opvolger van Overmars

Laatste update:

Bij Studio Voetbal zijn zondagavond enkele namen behandeld die mogelijk als opvolger kunnen dienen van Marc Overmars bij Ajax. Op de lijst stonden onder meer Clarence Seedorf, Wesley Sneijder, Henk van Stee en Maxwell. Ook de naam van Max Huiberts kwam voorbij. De huidige technisch directeur van AZ heeft volgens Ajax-watcher Mike Verweij van De Telegraaf echter nooit onder stoelen of banken gestoken 'een godsgruwelijke hekel' te hebben aan Ajax.

"Ik zou geen verschrikkelijke haast maken, dit is wel een beslissing waar je even de tijd voor moet nemen", aldus Arno Vermeulen over de opvolging van Overmars. "Er is nu geen transferperiode en Gerry Hamstra loopt er die Marc Overmars assisteerde. Er moet wel wat gebeuren, maar Van der Sar en Ten Hag hebben zich daar ook mee bemoeid. Transfers doe je nooit alleen, daar waren zij ook bij betrokken. Het is een belangrijke functie, maar ik zou wel intern op een rij zetten welke kant ze op willen. En ik zou meteen aan Ten Hag vragen wat hij komende zomer gaat doen. Die zou ik absoluut eerst vragen."

In het programma komt onder meer de naam van Maxwell voorbij, die tussen 2001 en 2005 bij Ajax speelde. "Als we elke oud-speler directeur willen maken omdat hij oud-speler is geweest, is dat ook wat bizar", gaat Vermeulen verder. "Hij was assistent-technisch directeur bij Paris Saint-Germain. Het hulpje van. Hij zit nu weer in Brazilië omdat hij weer bij zijn familie wil zijn. Hij heeft wel een hele prettige persoonlijkheid, waar ze bij Ajax altijd heel gecharmeerd van waren." Presentator Sjoerd van Ramshorst haalt vervolgens aan dat Maxwell beschuldigd zou zijn van het mishandelen van zijn ex-vrouw. "Dat is alles bij elkaar helemaal geen logische optie", aldus Vermeulen.

Max Huiberts werkt momenteel als technisch directeur bij AZ.

Dan wordt ook de naam van Huiberts genoemd. "Max Huiberts beheerst het vak, dat heeft hij laten zien bij AZ met weinig middelen", aldus Vermeulen. "Hij heeft fantastisch werk geleverd, is een hele goede technisch directeur. Hij heeft wel een ander boekje en is van de Europa League, Conference League. Ajax is Champions League. Hij werkt met andere clubs samen. Als hij naar Manchester City, Real Madrid of Barcelona belt weten ze niet wie hij is. Dat is bij Overmars veel makkelijker."

"Ik denk dat je het te zwaar maakt nu", haakt Pierre van Hooijdonk in. "Van deze lijst kandidaten is Max Huiberts de beste kandidaat. Hij beheerst alles. Dat hij in een andere vijver vist, so what? Daar maak ik me niet zo druk om." Ajax-watcher Mike Verweij ziet een stap van Huiberts naar Ajax niet snel gebeuren. De journalist kreeg de discussie in het praatprogramma mee en weidde er een tweet aan. "In Studio Voetbal wordt Max Huiberts als kandidaat voor Ajax genoemd. De man die een godsgruwelijke hekel aan Ajax heeft en dat ook niet bepaald onder stoelen of banken heeft gestoken", aldus Verweij.

Huiberts zelf gaf vrijdag bij het programma De Aftrap van RTV NH aan niet bezig te zijn met Ajax. "Nee, want ik zou het persoonlijk ook niet prettig vinden als mensen die bij een werkgever zitten bezig zijn met andere gedachtes", aldus de technisch directeur van AZ. "Ik ben met mijn gedachten bij AZ. Op dit moment ben ik werknemer van AZ. Ik heb helemaal niet de behoefte om ergens anders aan te denken. Ik ben ook niet gebeld. Dat maakt het ook makkelijker. Bij AZ is er ook nog genoeg te winnen en te bereiken. Ik ben zeker nog niet klaar bij AZ."

Is Max Huiberts een geschikte kandidaat om Marc Overmars op te volgen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zou ten allen tijden een vrouw opteren voor de functie. Wie zegt dat al die andere mannen wel zich in bedwang kunnen houden wanneer ze op zo'n machtige positie worden neergezet? Femke Halsema zou de droom zijn, zeker omdat die akelige harde kern van Ajax zo ongelooflijk de pik op haar heeft terwijl iedereen juist de pik zou moeten hebben op hen.

21 februari 2022 om 01:01

Donald Duck lijkt me voor alle partijen de beste en meest veilige keuze. Niemand die hem kan haten.

21 februari 2022 om 01:04

Buurman Bolderbast zal wel ontevreden zijn dan! 😂

21 februari 2022 om 02:43

Schijnt dat hij een rijke oom heeft die misschien wel wil investeren.

21 februari 2022 om 07:52

Dan krijg je straks allemaal dames die zeuren dat ze 'duckpics' krijgen toegestuurd.

21 februari 2022 om 08:09

Mwah zal wel meevallen, kunnen ze tenminste weer terug naar foto's met hun duckfaces

21 februari 2022 om 08:47

Ajax01-95: Ik weet niet of je dat moet willen. Zo een gast die de hele dag door het gebouw heen loopt zonder broek aan. Binnen de kortste keren hetzelfde probleem.

21 februari 2022 om 09:09

toch nog een mooie maandag haha

21 februari 2022 om 10:24

Je bedoelt zijn oom
Dagobert

21 februari 2022 om 05:07

Hahaha Femke Halsema directeur voetbalzaken? Die gaat vast een strakke selectie samenstellen met haar connecties binnen de voetbalwereld. Ik weet niet wat jij gebruikt maar geef mij het adresje waar ik ook iets van dat spul kan scoren.

21 februari 2022 om 09:23

Jesse Klaver op rechtsbuiten. Er schuilt in hem wel een vleugelflitser.

21 februari 2022 om 09:59

Ik zie in hem meer een supporter. Hij roeptoetert al tijden van de zijkant maar resultaat heeft het nooit doordat andere over de uiteindelijke beslissing gaan.

21 februari 2022 om 10:03

Zolang wilders en baudet maar buitenspel staan, vind ik alles goed

21 februari 2022 om 10:41

Ik zie Wilders al staan. Erik! Erik! Mootje loopt warm, maar als hij erin komt, dan ga ik eruit!

21 februari 2022 om 15:43

Lijkt me dat Jesse Klaver eerder thuishoort op de linkerflank l.arsenal.R 😉

21 februari 2022 om 16:52

Mr Krillin zo is dat👌🏼

21 februari 2022 om 19:31

@drmario en famke die een team vol asielzoekers samenstelt, om vervolgens het schip te verlaten. Want ze wil natuurlijk niet dat ze in de buurt van haar en haar gezin komen.

21 februari 2022 om 12:26

Nou niet alleen de harde kern van Ajax heeft de pik op Femke denk dat er veel meer supporters van clubs zijn die haar bloed wel kunnen drinken. In Tilburg zijn ze nog steeds op zoek naar de winkels die door Willem II supporters op weg naar ajax zijn geplunderd en vernield. ruiten aan diggelen, inboedel door het station gegooit en weet ik veel wat Femke nog meer uit dr duim gezogen heeft maar de winkels op Tilburg Centraal en Den Bosch centaal waren verbaasd dit te lezen de volgende dag in de krant. En ik meen dat meer clubs dit soort ervaringen met Femke hebben gehad.

Nee zonder gekheid waarom niet die Gerry Hamstra doorschuiven? hij kent de club weet hoe ze werken zet daar een assistent bij. zoals het in het artikel al staat is het een team effort...tenminste bij elk andere club behalve bij Willem II.

21 februari 2022 om 14:22

IKEA, you're joking???!!

21 februari 2022 om 14:45

Ook vrouwen kunnen deze gedrag tonen en hoe wil je daarmee dan omgaan? Het is Alfa gedrag dat zowel bij mannen als bij vrouwen kan voorkomen.

Ik zit zo te kijken en zie een heel lijstje voorbij komen. Van Jordi Cruijf tot die Portugees van Lille. En dan vraag ik mij af. Waar blijft de naam Kluivert dan? Hoezo valt die naam nooit? Niet dat ik dat de meest geschikte vind hoor. Maar als je rijkelijk betaald word voor je voetbalverstand en je strooit met al deze namen en vergeet Kluivert even voor het gemak. Waar ligt je kennis en geheugen dan? Kluivert heeft tenminste de naam mee, kent de club, heeft ervaring in die rol en zal best een netwerkje hebben. Die moet je dan toch veel eerder noemen dan Bitterbal Sneijder, professor Seedorf, zoon van Cruijf en dat buitenlandse klikje.

21 februari 2022 om 01:33

Wa STORING, met je profiel foto van taxi's uit Al Hoceima, ik ga stuk om jou. Niemand van hun gaat het worden. Glorie jaren van AJAX zijn weg dit wordt een begin van het einde voor ze.

21 februari 2022 om 07:16

Tanger taxi dacht ik, grappig!

21 februari 2022 om 11:48

Op Willem 2 na spelen ze gewoon sterk, er is geld, goede jeugdspelers, dus zodra er een nieuwe directeur is niets aan de hand, het is het begin van een nieuwe start.

21 februari 2022 om 07:24

Kluivert heb ik altijd niet zo'n intelligente gozer gevonden. Heeft eigenlijk van alles wat gedaan in de voetballerij, maar nooit ergens langdurig gezeten. Hij heeft ook een wat schimmig verleden met gokschulden en dergelijke. Ik denk niet dat dit binnen Ajax als serieuze optie wordt gezien.

21 februari 2022 om 11:37

gokschulden lijken me nu niet het meeste erge wat ie in het verleden gedaan heeft. Hij heeft iemand doodgereden.
Kluivert vind ik ook totaal geen optie. Inderdaad, de loyaliteit van een nijlpaard en is nu ook niet de meest intelligente oud voetballer die ze hebben rondlopen.

misschien zijn van Gobbel of Helder nog opties?

21 februari 2022 om 13:34

Tuurlijk is doodrijden erger, maar op dit moment veel minder relevant voor deze functie. Als je met je eigen geld al niet goed omgaat, dan moet je niet de onderhandelaar van Ajax worden.

21 februari 2022 om 07:44

Professor Seedorf schrijf je af op basis waarvan? Kijk naar kwaliteiten ... Check zijn CV even: voetbal- en zakelijke wereld. Tel daarbij op dat hij nog betere en recentere contacten heeft dan Overmars had. Spreekt ook 5 talen vloeiend ... Maar nee men kijkt alleen naar persoonlijkheid nou: alleen in NL kijken we zo naar Clarence in het buitenland is hij alom gerespecteerd. Men noemt hem eigenwijs maar die koppigheid heeft wel geloond zie prestaties. Persoonlijkheid, schei uit!? Nou'die'van Overmars hebben we gezien toch? LOL (pun intended)

21 februari 2022 om 08:51

Seedorf is al geschikt omdat hij heeft gewerkt en talen spreekt? Jeetje. Je kan iedereen wel aanstellen dan.

21 februari 2022 om 10:45

Wat bij Seedorf altijd een beetje ontbreekt naar mijn gevoel is zelfreflectie. Ik denk dat je in deze functie van TD echt over je eigen schaduw heen moet kunnen stappen, niet al te trots zijn, niet ten koste van alles willen winnen. Dat was juist het sterke van Overmars: zo'n Bergwijn wilde hij echt wel graag hebben maar als het dan toch net 2 miljoen te duur is, doet hij het niet. Je moet grenzen durven trekken, onderhandelen. Ik zie in Seedorf geen onderhandelaar. Zou Tsjeu La Ling overigens niet iets zijn?

21 februari 2022 om 11:39

Ling heeft toch totaal geen netwerk? Buiten Cruijff maar die leeft helaas niet meer. Verder vind ik dat een gluipert. Totaal geen optie lijkt me

21 februari 2022 om 13:08

@savano Seedorf heeft in tegenstelling tot de meeste oud voetballers best een aardig CV voor die functie. Mijn issue met Seedorf zijn niet zo zeer zijn kwaliteiten, meer dat ik bang ben dat hij, zoals van Gaal destijds bij Koeman, op de stoel van de trainer wil gaan zitten.

Maar als CV heeft hij een master degree in sport psychology, management and economics van de Bocconi University (beste universiteit in Italie voor economische studies). Hij is redelijk succesvol als zakenman, heeft o.a. een internationale keten met restaurants, heeft (of had) een bureau wat spelers hielp zaken buiten de sport op te pakken (zeg maar alles wat na het werk van zaakwaarnemers kwam), heeft daarnaast een eigen liefdadigheids instelling, is betrokken bij een aantal maatschappelijke projecten in Suriname (heeft o.a. een eigen stadion laten bouwen), en als ambasadeur is hij betrokken bij de charity van Mandela. Hij is eigenaar geweest van serie C club Monza en deed daar ook o.a. een deel van het technische beleid (club is inmiddels verkocht aan Berlusconi), hij is nog steeds eigenaar van een club in Suriname en buiten het voetbal was hij eigenaar van een raceteam (in de 125 cc klasse). Heeft zijn eigen voetbal accademy gelanceerd. Heeft zijn trainerspapieren en is op 4 continenenten, zij het niet heel succesvol, trainer geweest.

Of dit hem een geschikte TD maakt weet ik niet. Het is een beter CV dan dat van Overmars destijds en zeker niet te vergelijken met iemand als Sneijder die helemaal niets heeft gedaan. Mijn issue met Seedorf is niet zo zeer zijn CV, buiten kandidaten die al TD zijn lijkt me dit heel aardig, het is meer of hij zaken los kan laten. Als je bijvoorbeeld stukken leest over zijn tijd bij Botafogo dan bemoeide hij zich echt overal mee, dat vonden ze daar prima. Het lijkt me bij Ajax alleen niet de bedoeling dat hij als TD op de stoel van de technische & medische staf of commerciele afdeling gaat zitten.

21 februari 2022 om 13:22

Kan hier niets op aanvullen!

21 februari 2022 om 13:40

Nou Bongiorno, hij heeft wel meer dan een beetje gewerkt. Zie de andere reacties. Andere oud-voetballers doen geen drol maar worden wel direct hoofdcoach of zelfs bondscoach.

Ben het wel eens met Gaalmeister, bij Seedorf heb je het risico dat hij alleen maar wil winnen. Overmars zat er lekker principe-loos in.

21 februari 2022 om 19:22

@vernon dat is mijn punt wat had vd sar gedaan voor dat hij AD werd? Google maar ... Maar nee bij Seedorf wilt men opeens wel van alles bewezen zien. Marc had ook enkel GA gedaan en wat zakelijke deals. Men doet nu selectief verontwaardigd qua norm. Als je Clarence zijn functie goed afbakent is er niks aan de hand toch? Kwestie van duidelijke afspraken maken!

21 februari 2022 om 08:10

Klinkt als een goed idee. Een gokverslaafde in deze functie.

21 februari 2022 om 08:50

Sneijder is wel echt een vleesgeworden bitterbal inderdaad. Van der Vaart is koning kroketje en Sneijder prins Bitterbal.

21 februari 2022 om 11:02

Ik snap het belang van het netwerk niet zo goed. Je moet primair iemand hebben met zakelijk inzicht en iemand die kan onderhandelen. Dat netwerk komt wel, en is ook meer voor belang bij scouts. Overmars was ook een hele goede zakenman voordat hij TD werd. Je zou bij wijze van spreken nog eerder Demi de Zeeuw moeten vragen die bewezen zakelijk succes heeft met Balr, dan een Wesley Sneijder die een grotere voetbalnaam heeft maar verder echt niks heeft gepresteerd in het "echte leven"

21 februari 2022 om 12:37

@gaalmeister,

nee juist niet, je hebt primair iemand nodig met een goed netwerk. Het zakelijk inzicht en onderhandelen kun je voldoende ondersteuning bij krijgen, het hebben van een netwerk niet. Zeker in de klasse waar Ajax zaken doet is goede contacten doorslaggevend, Ajax is namelijk te groot voor een servet en te klein voor een tafellaken, waardoor je eigenlijk bij voorbaat al kansloos bent voor de spelers waar Ajax naar vist. Je moet net wat sneller, net iets eerder en net wat doorslaggevender zijn anders heb je 9 van de 10 keer dat de speler in kwestie voor je neus wordt weggekaapt, door een club uit een topcompetitie.

21 februari 2022 om 01:51

Wat Verweij probeert aan te geven is wat Huiberts in verleden openlijk geroepen heeft. Daarnaast is Huiberts van mening dat overstap naar zowel Feyenoord, psv of ajax niet kan omdat het concurrenten zijn

21 februari 2022 om 07:22

Az doet vaak leuk mee, maar over het algemeen is de derde plaats het maximaal haalbare, waar die andere drie titelkandidaten zijn. Voor plek 1 zijn ze geen serieuze concurrent, waardoor een stap naar de traditionele top drie altijd een stap hogerop zal zijn.

21 februari 2022 om 08:53

Ambitieuze woorden, maar AZ is natuurlijk geen concurrentie voor de topclubs. Wel is het de beste subtopper van de afgelopen 10 jaar die 1x mee heeft gedaan voor de eerste plek. Knap natuurlijk, dat wel.

21 februari 2022 om 10:08

rkallan

"daarnaast is Huiberts van mening dat overstap naar zowel Feyenoord, psv of ajax niet kan omdat het concurrenten zijn"

Exact! Bizar eigenlijk dat hij de deur niet gelijk dicht heeft gedaan, door te zeggen, ik ga absoluut niet, of ik wel of niet gebeld ben. Nu laat hij open, door te zeggen, niet gebeld dus nog niet hoeven na te denken.

Dus zoals altijd, grote mond maar als Ajax belt, komen de Ajax pyjama's uit de kast (zie bijv een Klaiber of Bergwijn die openstaat).

Maxje Maxje zit ongeduldig te wachten op een telefoon van Edwin.

Cruijff is in mijn ogen wel een topkandidaat, past wel echt perfect in het plaatje wat Ajax zoekt ondanks dat hij geen ervaring heeft. Op de 2e plek zou ik dan toch Huiberts zetten, heeft het al wel bewezen bij AZ maar zoals word gezegd aan tafel, heeft deze man een netwerk voor de EL en niet de CL, of dat heel relevant is weet ik niet, de naam Huiberts zal bij topclubs iig vrij weinig zeggen. Maxwell zou ik op de 3e plek zetten, wel een gedurfde kandidaat in mijn ogen

Maar de rest van de namen zijn toch totaal niet interessant? Sneijder? Van Stee? Seedorf? Wie heeft dit lijstje in elkaar gefrommeld?

21 februari 2022 om 01:22

Wat voor netwerk heeft Cruijff dan precies? Die zit ook alleen bij Barca vanwege zijn achternaam en omdat het de klaverjasvriend is van Laporta. Max Huiberts heeft de meeste ervaring dus van dat rijtje lijkt hij mij het meest geschikt. Ze riepen daar aan tafel dat hij niet geschikt is omdat hij een zogenaamd EL netwerk heeft. Had Overmars niet alleen een KKD netwerk toen hij bij GAE zat? Echt een kulargument. Net zo een dom argument als dat Seedorf ongeschikt is omdat hij als hoofdcoach niet succesvol was. Wat heeft dat er nou met het technisch directeur zijn te maken? Roep dan tenminste dat hij geen ervaring heeft.

21 februari 2022 om 02:09

Ik vind geen ervaring hebben geen argument om iemand niet te nemen, dat stond ook duidelijk in m'n reactie, 2 van de genoemde namen in m'n top3 hebben geen ervaring.

Klopt zeker dat Overmars bij GAE zat, maar Overmars is toch wel een vrij bekende naam in de voetbalwereld, denk dat ze bij topclubs van Max Huiberts nog nooit hebben gehoord.

Jij vind Seedorf geschikt? Zie ik totaal geen TD in. Ik zag dat je hierboven Kluivert benoemde, dat zou ook een serieuze optie kunnen zijn.

21 februari 2022 om 02:24

Cruijff was toch succesvol TD bij een Israëlische club? En van buitenaf beoordelen van netwerk is lastig. Daarnaast heeft een club toch ook zijn netwerk, worden spelers doormiddel van scouting door scouts aangedragen? Mijn inziens is een van de kern competenties van een TD. Zakelijk inzicht, onderhandeling etc.

Seedorf bezit zakelijk competenties en draagt ook voetbal visie van ajax.

21 februari 2022 om 13:23

Los van of Cruijff de rol bij Ajax aan kan is hij natuurlijk wel TD geweest bij een aantal, zei het bescheiden, clubs en nu is hij betrokken bij het technische beleid van Barca.

AEK Larnaca en Maccabi Tel Aviv zijn natuurlijk geen Ajax, maar wel groter dan GAE.
Ik zou Maccabi ook niet zo maar onder AZ scharen eigenlijk (qua omzet zijn ze bijvoorbeeld iets groter) en ze hebben onder zijn TD schap meen ik ook de CL gehaald Geen idee hoe lastig te competitie in israel is, maar dat je door de CL playoffs komt zegt wel iets, dat is meestal lastig genoeg voor Nederlandse top clubs. Wat dat betreft zie ik niet dat Max Huiberts zo veel meer ervaring heeft.

21 februari 2022 om 01:35

@Aguerooo
Cruijff is enkele maanden geleden bij Barca begonnen.
Je geeft bij Maxwell aan. ajax verleden en dat iedereen hem kent. Zelfde is voor oa Seedorf en Sneijder ook het geval.
Huiberts kan uiteraard niet zeggen evt interesse te hebben, al helemaal niet dat er contact is geweest.
Welke ervaring had Overmars voor dat die bij ajax kwam? Die had enkel bij GO Head Eagles ervaring.

21 februari 2022 om 02:13

@rkallan Klopt, Ajax verleden is niet echt een argument om mee te beginnen. Dat is leuk meegenomen maar geen garantie op succes. Maar iemand als Sneijder moeten we toch ook niet serieus gaan nemen? Beetje ongeloofwaardig als je het mij vraagt.

Ervaring vind ik niet belangrijk om te hebben als TD. Anders stonden Cruijff en Maxwell niet in m'n top3. Heb m'n reactie wel enigzins aangepast omdat ik het met je eens ben dat de argumenten wie ik noemde, krom als wat waren.

Ben geen Ajacied, integendeel zelfs, maar ik denk dat iedereen wel een mening heeft over wie hij of zij wel op zo'n positie ziet staan bij Ajax.

21 februari 2022 om 02:32

Cruijff heeft wel degelijk ervaring als TD. 5 jaar bij 2 clubs. Waarbij 3 jaar in Israël.Betreft Sneijder ben ik het met je eens. Ik zie bij hem niet de benodigde zakelijke competenties.Seedorf vind ik wel zakelijke competenties bezittenMij zou het een roest zijn wie het word, enkel als niet Arnesen

21 februari 2022 om 10:19

Agueroo

Waarom zou een Seedorf niet interessant zijn?

Cruijff heeft niets met NL en Ajax. Zijn eigen woorden en zit prima bij Barca. Ook bijna overal mislukt. Krijgt de baantjes puur en alleen door zijn achternaam. Zelf helemaal geen grote naam. Was iemand die mee hobbelde, maar geen absolute sterspeler. Zonder de naam, zat hij niet eens als speler bij Barca en Man U, maar zou ergens spelen voor Vitesse.

Huiberts vind ik absoluut ook niet geschikt. Kan zeker goed verkopen en oog voor jeugd. Maar aankopen niet heel goed. Koopt ook echt matig in. Daarnaast vaak onevenwichtig elftal, waardoor zelfs een Claisie als CV moest spelen en dit seizoen helemaal bont gemaakt.
Fijn krijg je straks een Ajax wat weer steeds achter de feiten aanloopt.
Belangrijkste waarom hij niet geschikt is, het is werkelijk de grootste jankerd uit voetbal. Zie je al voor je dat hij in de media gaat janken, omdat een Roma of Sevilla interesse heeft in een speler.

Maxwel op 3 snap ik ook niet. Ik heb hem niet echt meer gevolgd na zijn voetbal, maar wat heeft hij gedaan naast het voetbal? Ervaring met leidinggeven? Leuk als hij assistent is, maar dat maakt je nog geen goede leidinggevende. En de beschuldigingen over losse handjes..

Ervaring is volgens jou niet belangrijk, maar wel bekende naam in het voetbal. Voor mij dus absoluut een raadsel dat je dan Seedorf niet geschikt vind. Qua naam en prestaties kan bijna geen van de huidige oud spelers aan hem tippen. Buiten het voetbal ook heel veel contacten in de politiek. Met zijn liefdadigheidsinstelling grootheden als Mandela meegemaakt. Werkt zakelijk met een Khabib.

Was tijd columnist bij NY Times zelfs...

Is meest stabiel ook buiten het veld. Zakelijk goed bezig, vader van 4 of 5 kinderen. Staat zeer positief in het leven.

21 februari 2022 om 11:42

Seedorf zal er meer voor zichzelf zitten als voor Ajax. Heeft wel een netwerk maar een veel te groot ego.

Jammer dat Rijkaard niet meer in de voetballerij wil zijn. Leek me een prima optie.

21 februari 2022 om 13:31

Ik vind dat je Jordi Cruijff toch iets te kort doet als voetballer. Natuurlijk was hij niet zo goed als zijn vader. Hij zat zelfs niet eens in de categorie daar onder. Maar voor de Europese subtop was hij best een aardige speler. Anders even de UEFA cup finale uit 2001 terug kijken. Daar was hij, ook buiten zijn goal, een van de beste spelers op het veld.
UEFA cup was wel ongeveer zijn niveau, maar daarmee was hij nog wel een stuk beter dan subtop eredivisie.

21 februari 2022 om 13:44

Seedorf is in mijn ogen een van de beste kandidaten. Heeft zakelijk ervaring, studie gedaan, grootste status en netwerk van allemaal, en altijd een serieuze jongen geweest.

Alleen Huiberts heeft op 1 punt een streepje voor, en dat is ervaring.

Ze zoeken iemand die een groot internationaal netwerk heeft en goed kan bluffen. Ze zouden eigenlijk Vladimir Putin ff moeten polsen.

on: Als dit echt de kanditaten zijn dat zou ik eens voorbij onze landsgrenzen kijken. Dit moet je als Ajax zijnde niet willen lijkt mij.

Campos bij Ajax. Haha. Dat is bijna cheaten op Eredivisie niveau. Dan combineer je de club met de diepste zakken van Nederland met een TD die echt hele fijne spelers weet op te halen.

21 februari 2022 om 12:47

@koriander En alleen daarom moeten ze het wat mij betreft doen. Qua TD en hoe hij te werkt gaat past hij echt uitstekend bij Ajax. Zou het ook wel wat vinden een Portugees TD van Ajax. Krijg je dadelijk Portugese taferelen, maar dan met eigen geld i.p.v. investeringsmaatschappijen.

De volgende stap is toch echt Europees eremetaal en deze man kan ons daar weer een stapje dichter bij brengen. Trouwens de grootste giller zou zijn dat een Portugees, Nederland definitief voorbij Portugal helpt op de coëfficiënten lijst.

Campos, Edwards, misschien iemand uit Duitsland waar ten Hag mee op kan schieten. Laat dat historische gedoe lekker achterwege. Zou erg blij zijn met Campos. Heeft een mooi trackrecord. En de Franse/portugese markt is bijzonder interessant, daar heeft hij heel veel goeie contacten.

21 februari 2022 om 03:43

Ik hoor wel goede verhalen over die man. Alleen heeft die Campos behalve oog voor goede spelers eigenlijk ook wel oog voor jeugdspelers/ de opleiding? Dat is wel een pre om bij Ajax te mogen en te kunnen werken vind ik..

21 februari 2022 om 05:19

Comolli is ook een optie lijkt mij. Bak aan ervaring haal je dan binnen. Laten we in ieder geval even stoppen met namen als Cruyff en Kluivert.

21 februari 2022 om 07:20

Campos en Edwards lijken me de juiste kandidaten. De Nederlanders die ik langs hoor komen zijn allemaal verre van geschikt. Dat mensen serieus een Sneijder durven te noemen is echt te bizar voor woorden. Zal vast een aardige vent zijn maar dat is zeker niet het helderste licht.

21 februari 2022 om 10:22

oomanton

"dat mensen serieus een Sneijder durven te noemen is echt te bizar voor woorden"

Snap dat veel aan naamdropping doen van oud spelers.

Maar werkelijk bezopen dat Sneijder idd genoemd wordt, maar meer geschikte oud spelers als de Zeeuw niet. Ook vd Wiel heeft meer gedaan dan een Sneijder.
Zou liever vd Vaart noemen dan Sneijder. of een Huntelaar.

Maar serieus Sneijder???????

21 februari 2022 om 10:54

Eens. Sneijder mag for old times’ sake nog net een keer ballenjongen worden. Verder mag die ver van Ajax blijven en lekker tonnetje rond worden met zijn Utrechtse asovriendjes.

Ik zou Frank Rijkaard polsen. Hij heeft tenminste een prettige rijke aard, waar Ajax wel gecharmeerd van is..

21 februari 2022 om 10:56

Weet niet wat je bedoelt, denk een vergezocht grapje? Zelf heb ik altijd ontzettend veel respect en sympathie voor Rijkaard, maar de hoop om hem ooit nog bij Ajax in een functie te zien opgegeven. Hij heeft meerdere keren aangegeven heel tevreden te zijn met zijn pensioen en niet de ambitie te hebben weer aan de slag te gaan.

21 februari 2022 om 12:14

Rijk aard. Woord grapje. Als je hem uit moet leggen is hij niet leuk meer...

21 februari 2022 om 13:53

Voor mij hoefde hij niet uitgelegd te worden, ik vond hem zo al niet leuk.

Max gaat never nooit naar Ajax, zou ook een hele onlogische stap zijn vind ik als hij opeens zelf wél naar Ajax zou gaan als hij spelers die stap afraad.

21 februari 2022 om 07:41

Ach zo gaat het zo vaak.. spelers die roepen nooit naar Ajax te zullen vertrekken, en wanneer er een aanbod komt dan komen ze nog op het fietsie naar Amsterdam getoeft.

21 februari 2022 om 08:04

@tinus45, de wereld is hypocriet en als Ajax echt serieus zou zijn dan zal ik niet verbaasd opkijken dat Huiberts de stap gaat maken. Of je het wel of niet wil Ajax is in alles een grotere club, dat weet jij ook. Ik snap dat het vreemd zou zijn als dit gebeurt door de houding van AZ, maar ook die heb ik nooit begrepen. Ik vind het prima om ambitieus te zijn, maar een overgang van AZ naar Ajax is altijd een vooruitgang, ook voor een speler.

21 februari 2022 om 08:22

Uiteraard is Ajax in alles vele malen groter, maar ik vind dar als je zo'n statement inneemt als Max al jaren doet, je het zelf onmogelijk kan maken om die stap te nemen.
Al zou ik het ergens ook weer wel snappen.

21 februari 2022 om 08:36

Daar heb je gelijk in, maar mensen zeggen vaak A om dan toch B te doen. Als Huiberts naar Ajax gaat zal hij hypocriet overkomen, maar vlak zo een overgang niet uit. Cruijff speelde ooit ook voor Feyenoord (alhoewel dat andere tijden waren zonder Social Media...). Je zou vorig jaar ook niet veel geld inleggen op een transfer van Berghuis naar Ajax...

21 februari 2022 om 10:24

Tinus

Waarom heeft hij dan niet de deur gesloten? Als ik de citaten lees, lees ik juist een opening.

ga er pas overnadenken als ajax belt...serieus??!!

Hij hoort gewoon toch te zeggen, ze hoeven niet te bellen, want ik ga Absoluut niet die stap maken. Dan ben je duidelijk.

Huiberts is gewoon hypocriet dat hij kier open laat staan. Die zou net als Klaiber zijn. Kruipend naar Ajax.

Ik heb een idee dat Ajax met een hele andere naam gaat komen. Wie? Zou het echt niet weten. De vraag is ook wat v.d Sar en Ten Hag gaan doen. Ik zie beide nog vertrekken tot volgend seizoen en dan? Voor de fan die geen Ajacied is lijkt dat echt een natte droom, maar ik ben best bang voor dit scenario. De algemeen directeur is nog niet veilig na het Overmars debacle en de trainer zou eventueel na een tweede Europees succes wel een mooie aanbieding kunnen gaan krijgen. Als Ajacied vrees ik best voor de toekomst.

21 februari 2022 om 10:26

007

Waar zou vd Sar naar toe gaan dan? Die is toch nog niet geschikt voor stap hoger op.

Daarnaast denk ik dat Ajax mogelijk Ten Hag meer bevoegdheden gaat geven. Hij kan iets meer delegeren aan oa Reiziger.

Ik zie dus vooral versterkingen als assistenten. Naast Veldmate en Hamstra komt er nog iemand bij. Iemand die vooral de onderhandelingen gaat doen. En ook als trainer komt er wat bij.

21 februari 2022 om 14:32

@MrKrillin, als ik het goed heb komt er nog een officieel rapport over Overmars. Mijn buikgevoel zegt dat Edwin toch zal moeten opstappen. Wat betreft de andere dingen, daar kan ik me wel in vinden. Wie weet krijgt Ten Hag meer bevoegdheden en kan hij samen met Hamstra, Veldmate en eventueel Sar de job van Overmars invullen.

21 februari 2022 om 12:11

en jij denkt dat na die Overmars gebeuren Ten Hag ajax ook zomaar de afgrond in laat glijden? Volgens mij is hij duidelijk geweest toch? Hij zit goed bij ajax en wil ooit die uitdaging aan gaan maar dat hoeft niet direct. Hij is hier nog niet klaar zei hij. Iedereen schreeuwt hem elk seizoen weer weg. Hou daar eens mee op zeg.

21 februari 2022 om 14:36

@Soccerfan_1, ik ben gewoon realistisch. Overmars is weg, wie weet of v.d Sar nog moet opstappen. Ik wil Erik nog jaren bij Ajax zien, maar zou toch kunnen dat hij in de zomer weg zou willen? Ik schreeuw hem juist niet weg, maar dingen zijn nu aan het veranderen binnen Ajax. Als de ploeg ook nog mooie dingen in de CL kan laten zien zou de trainer misschien een mooie job ergens anders kunnen krijgen.

21 februari 2022 om 15:10

Hij wil die uitdaging ooit aan. Ja, nadat hij coach van Bayern of City is geweest. Ik wil hem echt niet weg hebben, maar de uitdaging is bij hem denk ik wel weg na dit seizoen.

Alsof een TD niks doet tussen transferperiodes in...

21 februari 2022 om 10:27

Glory

Dan tijd om Fifa manager te spelen, om kennis van spelers bij te sprijkeren

Maar even serieus, dan tijd om de dickpic te sturen?

Wat heeft Max Huiberts voor bijzonders gepresteerd dan? Met de begroting van AZ is het niet zo heel moeilijk om bij de eerste 4 te eindigen.

21 februari 2022 om 10:28

Vooral gezorgd voor onevenwichtige selecties.

Heeft wel veel geinvesteerd in jeugd, maar zie nu even niet echt iets doorbreken.

Maxwell is olie sjeik salarissen gewend. Kan Ajax niet betalen.

Gewoon Overmars opnieuw aanstellen als de storm weg is. Slaat echr nergens op dat zijn gedrag tot ontslag moet leiden.

21 februari 2022 om 10:08

Inderdaad en Prince Andrew moet voorzitter worden.
Dan loopt hij minder in de spotlights in Engeland.

21 februari 2022 om 13:14

Precies, zo doen ze het in de politiek al jaren

21 februari 2022 om 15:14

Ze hebben intern Ajax gezegd dat de grens van acceptabel gedrag heel ver uit zicht was. Als je iemand dan laat zitten dan is dat een klap in het gezicht van degenen die dat onacceptabele gedrag hebben moeten ondergaan. In zo’n situatie moet de rotte appel eruit. Niet de gezonde appels.

Frank Rijkaard zou iedereen wel graag willen, maar dat gaat niet gebeuren. Die wil zelf niet. Seedorf is een optie. Maar het zou dadelijk ook wel eens een Ronald Koeman kunnen zijn als die klaar is met het zijn van trainer. Ronald heeft ook een heel netwerk opgebouwd en zal ook wel zien op welke plekken in het elftal versterking nodig zou kunnen zijn. Indien die samen zou kunnen werken met ten Hag, dan heb je wel een heel sterk koppel.

21 februari 2022 om 10:38

Spetterson

Doe maar geen Koeman...bij Ajax haalde hij toen spelers als Charisteas, Sonck, Sikora, Rosales, Soetaers, Boukhari, van Damme, Mitea, henkie Timmer.
Bij Feyenoord gasten als Immers, Singh, Goossens, Verhoek, Auassar

Gasten als Clasie, Klaassen, Martina naar Engeland.
En ook naar Barca gasten als Luuk, Depay en wilde te graag Wijnaldum

Ook spelers die vaak genoemd werden zoals Sneijder ect
Altijd erg bekende namen.

Dus nee die man heeft zeker geen netwerk opgebouwd.

Laat hem aub heeeeeeeeeeeel ver weg blijven van Ajax.

21 februari 2022 om 12:13



Seedorf is helemaal geen optie. Waarom noemen mensen allemaal namen van mensen die totaal geen technisch directeur zijn. En daar amper tot helemaal geen ervaring mee hebben. Dat is niet zomaar een baantje wat je ff op pikt he. Ronald Koeman ook...waar komt die naam ineens vandaan. Nee, is geen optie. We gaan niet weer iemand in het diepe gooien om alles weer op te bouwen. Nee, iemand met ervaring. Die weet wat die baan inhoudt. Punt!

Huiberts heeft totaal geen binding met topvoetbal. Heeft zelf in de marge gespeeld en is nu niet onverdienstelijk TD bij een subtopper. Je moet wel een beetje niveau hebben of hebben gehad wil je bij Ajax kunnen slagen.

21 februari 2022 om 12:26

Haha. Gelukkig heeft Ten Hag wel op een hoog niveau gevoetbald. Ken zelf een toptrainer die vroeger als tolk werkte. Op wat voor niveau heeft Klopp gevoetbald?

22 februari 2022 om 23:41

Uitzonderingen zijn er altijd, maar dat bevestigd toch niet de regel?

21 februari 2022 om 13:42

Dat hoeft toch helemaal niet. Denk aan Louis van Gaal of Ten hag nu die hebben ook niet in de top gespeeld. En als TD haalde iemand als Leo Beenhakker toch ook aardige spelers naar Amsterdam (iig Zlatan), die heeft volgens mij zelfs helemaal geen betaald voetbal gespeeld.

Ik heb gehoord dat Ajax voor een Italiaanse outsider gaat voor de functie. Ene Marco Overmarsi.

De topkandidaten waren natuurlijk Arnesen en Brands maar die heeft Ajax laten lopen (of ze hadden even geen interesse op dit moment). Ajax kan deze positie niet te lang onbezet laten.

21 februari 2022 om 12:14

Brands is helemaal geen top kandidaat. Dan hadden we 6 vleugelspitsen gekregen en de verdediging werd overgeslagen.

21 februari 2022 om 12:57

@nuanceman,

Van al die namen is in mijn ogen Campos een top kandidaat. Heeft heel wat meer gepresteerd dan zowel Brands als Arnesen en zou echt een regelrechte stunt zijn. Maak dan je borst maar nat, want dat zou betekenen dat Ajax ook op bestuurlijk niveau de europese top wil aanvallen en verdomd goede opvolgers/vervangers haalt. Dat zou echt de schrik zijn van de rest van de eredivisie, de hoop dat Ajax uit elkaar valt omdat de poppetjes vervangen moeten worden en vervolgens worden er top vervangers aangetrokken.

hahaha waarom wordt Sneijder genoemd?

Wat ik veel erger vind dan deze slechte namen, is het feit dat geen enkel voetbalprogramma even aanhaalt dat de goal van ajax tegen Willem 2 ten onrechte werd afgekeurd door de VAR. Ja Antony stond minimaal buitenspel. Maar dat was gewoon 10 acties voordat de goal viel. En in die 10 acties is er gewoon nog een speler van willem 2 die de bal 2 keer aanraakt. Hierdoor ontstaat er, zoals het heet, een nieuwe situatie en zou de Var vanaf dat moment moeten kijken, volgens mij was dat de regel ook.
Waar ga je anders de lijn trekken wat betreft het terugkijken? Bij een corner kan er namelijk ook sprake zijn geweest van een foute beoordeling (namelijk geen corner, verkeerd gezien door scheids/grens). Gaan we dan ook even die beslissing terugdraaien als de bal dan vanuit diezelfde corner wordt binnen gekopt?
Maar je hoort er gewoon niemand over..

21 februari 2022 om 09:58

Oh wat erg, gaat het jongen? Beslissing die weinig invloed heeft gehad op het resultaat na 90 min voetballen zal misschien wat minder breed worden uitgelicht. Ook de VAR maakt wel eens fouten, daar zitten nu eenmaal mensen achter die dingen anders kunnen interpreteren of andere foutjes maken. Valt ook vaak genoeg gunstig uit voor Ajax, nu een keer niet.

21 februari 2022 om 10:33

Tuurlijk gaat het 1-0 winst, nog steeds 5 punten voor en woensdag CL. Echter wat ik niet snap is dat je nu eindelijk een VAR hebt en dingen nog steeds niet duidelijk zijn. Zo heb je bij Utrecht - Vitesse zo'n pipo die een duidelijke penalty niet geeft, zelfs na het bekijken van de beelden. Heb je bij ajax psv nog weken discussie gehad of de bal wel of niet over de zijlijn was. Heb je bij ajax twente in de beker een pipo die buitenspel vlagt terwijl er een var is.. Nee de var was er juist voor om die fouten er uit te halen. Alleen nu had je weer zo'n ijverige jongen die koste wat kost een fout moest gaan zoeken en die dan ook vind, alleen in dit geval ten onrechte.
De regels in deze moeten gewoon makkelijker en eenvoudiger worden. Nu wordt er iets teruggedraaid wat, ten eerste veel tijd heeft gekost, ten tweede heel ver terug is in de actie, zo ver zelfs dat er een speler van de tegenpartij de bal aanraakt, en ten derde waardoor het dus niet meer te volgen is tot hoe ver de VAR is terug mag draaien. Ik bedoel hoeveel verder was dit nu terug in vergelijking met een corner die onjuist wordt gegeven, dat van die corner ziet de var in 10 seconde, is het even zeggen ja fout gezien is achterbal en hup door..

21 februari 2022 om 10:22

@biornha he het was gewoon buitenspel, we hebben gewonnen dus maak je niet druk.
Als het 0-0 was gebleven had ik ook gezegd het is buitenspel

21 februari 2022 om 10:39

Haha ik maak me ook niet druk, en zeker het was buitenspel. Echter vond ik in deze situatie dus dat de VAR er van af had moeten blijven. Ik snap nu gewoon niet meer tot hoever een var terug mag en kan kijken..
En achteraf ben ik ook wel een beetje blij dat we gewoon gewonnen hebben en niet dankzij deze goal, want dan was de wereld natuurlijk wel weer te klein geweest.

21 februari 2022 om 10:46

Dat de Var er is vindt ik oke maar soms duurt het tergend lang zeg.

21 februari 2022 om 15:18

Ik zou me er ook niet druk om maken, maar het is wel een interessante discussie. Net als toen met die goal in Bernabeu. Die bal was volgens mij gewoon uit, maar de vraag is dan; hoe ver kijk je terug?

Die actie van Antony vond ik, los van de regels, ook echt geen buitenspel. De regels zijn echt niet voor dit soort situaties bedacht.

22 februari 2022 om 12:15

Helemaal waar, zelfde met de bal van Dayley Blind tegen PSV, die nog recenter is. Kijk dat het niet helemaal 100% te zeggen is zonder een camera beeld direct op de lijn. Die bal leek mij in eerste instantie ook uit te zijn, alleen de gene die er het beste voor staat zegt binnen doorspelen. Tsja.. ga je dan als var 5 minuten kijken, 10 minuten?
Hierin vind ik gewoon nog zoveel onduidelijk. Maar zoals Kevin zegt, het had in dit geval geen invloed op het resultaat.. dan is het ineens niet meer relevant.

Ajax moet wel snel een beslissing nemen wie de taak van Overmars gaat overnemen, persoonlijk lijkt Keje Molenaar mij wel wat.
Volwassen vent die stand van zaken heeft

21 februari 2022 om 13:45

Hij is advocaat, of je daarmee een slimme zakenman bent weet ik niet en daarnaast is hij inmiddels 30 jaar weg uit het voetbal en heeft hij na zijn carriere als speler ook nooit iets in het voetbal gedaan. Dat lijkt me zeker voor een technische functie niet handig.

Wat me ten eerste stoort aan de discussie is een zeker 'sensatiezucht', waardoor hijgerige pogingen om bijvoorbeeld ex-topvoetballers zonder bestuurservaring op het schild te hijsen. Daarnaast is de argeloosheid waarmee Huiberts genoemd wordt van het niveau clubkantine. Waarom plaatst Vermeulen niet de terechte kanttekening die Verweij wel plaatst? En los van de kennelijke pest die de man heeft aan Ajax, zou je toch op zijn minst moeten opmerken dat Huiberts die naar Ajax vertrekt wel bijzonder hypocriet zou zijn. Het fanatisme waarmee hij en Eenhoorn spelers van AZ uit handen van de top 3 wil houden en Arne Slot direct met pek en veren Alkmaar uit joeg toen duidelijk werd dat hij het seizoen erop Feyenoord zou coachen lijkt me gewichtig genoeg om niet alleen het goede werk van Huiberts bij AZ te prijzen.

Daarnaast vind ik het slap dat de meest logische en 'saaie' oplossing vermeden wordt: nie-mand oppert dat Gerry Hamstra gewoon Overmars' rol zou moeten overnemen! Hoe kan dat? Die man deed prima werk bij Heerenveen, kent de organisatie, de contacten over de grens en was zelfs onderdeel van Overmars' handelswijze in het hele transferapparaat. Hoezo is er dan zo'n noodzaak om weer een buitenstaander in te passen?

21 februari 2022 om 11:41

Waar tegenstanders dan altijd mee komen: Hij heeft de contacten, uitstraling e.d. niet. Hoe zal Hamstra het doen als hij zich bij Real Madrid moet melden voor een speler of een AC Milan waar Maldini zit. Ik kan me voorstellen dat het voor Ajax lastig is. Plus hoe Ajax momenteel staat, daar was Cruijff voorstander van. Oud profs op posities van algemeen en technisch directeur ala Bayern. Dat zou je dan overboord gooien.

21 februari 2022 om 12:19

Volgens mij heeft hamstra al het nodige onderhandeld met buitenlandse clubs als Real Madrid. Odegaard is daar oa het resultaat van. Die heeft daar wel ervaring mee. Van mij mag hij gewoon de taken voor nu overnemen. Is het niks dan kan hij altijd nog plaats maken.
Het gaat niet om uitstraling....en die contacten komen vanzelf.

21 februari 2022 om 12:26

Ik gaf alleen aan wat de tegenstanders zullen zeggen. Hamstra is bekend met alles rondom de technische zaken van Ajax. Ik zou hem ook verantwoordelijk maken voor de technische zaken, daarnaast (weer) iemand zoeken die zijn werkzaamheden vervangt. Zo zou je diegene weer voor kunnen bereiden als Hamstra in de toekomst zou willen vertrekken. Zo behoud je toch een stukje continuã¯teit.

Ik lees alleen masr namen van mensen die het zeker niet zullen worden
De een nog lachwekkender dan de ander.Snijder Seedorf Huilberts. Straks Rijkaard
Ik blijf bij een man/ vrouw uit het bedrojfsleven.
Pieter Elberts of de vrouw van Postnl
Deze kunnen eventueel doorschuiven en de functie van Sar overnemem en zelf een een TD aanstellen

21 februari 2022 om 12:16

Een TD heeft voetbalkennis nodig, niet alleen bedrijfskennis. Dat zou meer voor de functie van Van Der Sar zijn.

21 februari 2022 om 13:49

Je moet toch juist als TD over voetbal kennis kunnen beschikken.
Voor de functie van vd Sar het dat kunnen om iemand van buiten het voetbal aan te stellen, al blijkt het vaak geen gelukkige match om iemand zonder enige ervaring in de voetbalwereld (sportief en/of zakelijk) op zo'n functie te benoemen. Als je dan een zakelijk iemand als algemeen directeur wilt hebben zou ik binnen Ajax eerder Menno Geelen doorschuiven.

21 februari 2022 om 14:16

Zou je denken ja. Maar als we naar John de Jong kijken of Max. Huibert dat zijn voetballers geweest, maar hoever reikt hun technische kennis?
Anders, als je kijkt naar al die praatprogramma´s en de zgn kenners, de ex/voetballers, misschien dat er 2 of zo kennis hebben. Ze praten elkaar vaak gewoon na en hun kennis is belabberd. Ballen konden ze, maar dat is iets anders
Ik denk dat dit een vak is dat zoals dat voor veel vakken geldt: learning by doing
De rest van de technische staf loopt over van kennis. Meer dan voldoende

Ik zou Frank Rijkaard, Ronald Koeman, Marco van Basten en Ruud Gullit ook niet uitsluiten :P

Waarom wordt Van Basten eigenlijk niet genoemd?

Zo, iedere pikante naam al gelezen, Huiberts, Arnesen zelfs Slot als opvolger Ten Hag. Wat mij betreft komt Overmars gewoon weer terug, therapie, excuses en bosje bloemen en gewoon door. Of moet hem dit zijn hele leven nagedragen worden?

21 februari 2022 om 14:20

Wat denkt je ervan om gewoon iedereen die er al eerder vanaf wist de club uit te knikkeren. Te beginnen net Van der Sar want hij wist het al langer

Joris Matthijsen weghalen bij Willem 2

Max Huiberts is niet de enige die een hekel heeft aan Ajax. Ik ken wel meer mensen die een hekel hebben aan Ajax. Ik heb zelf ook een gruwelijke hekel aan Ajax. De vreselijke arrogantie van die club. Denken dat ze de beste zijn. Wie hoog vliegt kan heel hard vallen. Het is voor de mensen bij Ajax heel moeilijk bescheiden te blijven.

21 februari 2022 om 14:09

Dat je op je 62-ste nog breeduit op een voetbalwebsite gaat zitten verkondigen dat je een hekel hebt aan Ajax onder een verder niet gerelateerd topic... Hoop dat ik op die leeftijd de boel wat meer kan relativeren zeg.

Nu ga ik een andere discussie aan. Ik keur ten alle tijden af wat Marc geflict heeft maar moet hij daarvoor levenslang geschorst worden zonder 2e kans, er is geen moord en doodslag gepleegd en er zijn ook geen gewonden gevallen. Ik ken voetballers uit het verleden die met een slok op fysieke slachtoffers gemaakt hebben en na hun veroordeling zonder problemen verder zijn gaan voetballen.

21 februari 2022 om 16:29

Eindelijk eens een eerlijk verhaal, hij heeft eigelijk alleen dingen gedaan, die wij ook doen, alleen verkeerde mensen. Ik ken Mark al meer als 30 jaar, ben bij hem thuis geweest in Barcelona, maar is niemand hier die mark snapt, Mark is eigenlijk een heel simpele kerel, die dit nooit bedoeld heeft, hij moet gewoon weer worden aangesteld als er geen verkeerd rapport komt, hij heeft veel minder gedaan als Kluivert, hoe kan die alles gewoon doen, Mark is een handelaar, als hij het papier werk zelf moest regelen, kwam er niets van terecht.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren