Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ronaldo eist geduld en stelt doelstelling United bij: ‘Waarom niet?’

Laatste update:

Manchester United heeft een kwakkelende eerste seizoenshelft achter de rug en kent een achterstand van liefst 22 punten op koploper en aartsrivaal Manchester City. Ole Gunnar Solskjaer werd ontslagen en interim-manager Ralf Rangnick werd aangesteld, maar de prestaties blijven ondermaats. Cristiano Ronaldo benadrukt in een interview met Sky Sports dat de club geen genoegen mag nemen met een plek buiten de top drie. Ook dringt hij er bij criticasters op aan om Rangnick de tijd te gunnen.

Ronaldo waarschuwt in het interview dat hij niet naar United is gekomen om voor de zevende plek te strijden. Rangnick wist met zijn ploeg weliswaar slechts drie tegentreffers te incasseren in de Premier League sinds zijn komst, de 0-1 thuisnederlaag tegen Wolverhampton Wanderers kwam als een donderslag bij heldere hemel. "Ik denk dat het goed is zaken radicaal te veranderen. Waarom niet? We zitten in een nieuw jaar, een nieuw leven en ik hoop dat Manchester United het niveau kan laten zien dat de fans willen. Dat verdienen ze. Ik weet waar we naartoe moeten, maar het lijkt me niet verstandig om dat hier te noemen."

Sinds de komst van Rangnick, slaagde United er slechts één keer in om vaker dan eenmaal te scoren. "We zijn wel aan het concurreren, maar we zijn nog niet op ons beste niveau", vervolgt Ronaldo. "We hebben een lange weg te gaan en ik geloof dat als we van gedachten veranderen, we tot grote hoogte kunnen stijgen. Sinds Rangnick is gekomen heeft hij veel dingen veranderd. Maar hij heeft tijd nodig om zijn ideeën over te brengen op de spelers. Ik geloof er heilig in dat hij het goed gaat doen. We weten dat we niet goed spelen, maar er zijn nog veel wedstrijden om verbetering te laten zien. Het is niet eenvoudig om de mentaliteit van spelers en de manier waarop ze spelen, de cultuur en het systeem zo te veranderen."

Ondanks de vooruitgang die United wist te boeken sinds de aanstelling van Rangnick, had Ronaldo het zwaar met het vertrek van Solskjaer. "Dat was niet gemakkelijk om eerlijk te zijn. Ik heb vroeger samen met hem gespeeld, een fantastisch mens. Iedereen was verdrietig toen hij de club verliet, maar dat hoort bij het voetbal. Als dingen niet gaan zoals de club wil, moet de club ingrijpen. Ik was teleurgesteld, maar we moeten de keuze van de club begrijpen. Het was moeilijk, maar het leven gaat door. Ik geloof nog steeds dat we in staat zijn om een goed seizoen te draaien. Ook dit jaar."

Waar eindigt Manchester United dit seizoen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Als fan van United (en natuurlijk Ronaldo) kan ik denk ik wel stellen dat Ronaldo nooit terug naar United had moeten gaan. Er eerst al jaren een verrotte mentaliteit binnen de club waarbij de spelers erbij lopen alsof ze alleen iets geven om hun salaris. Zelden is er passie en strijdlust te bespeuren in de wedstrijden die United speelt. Ronaldo kan dit niet in zijn eentje veranderen. Sterker nog, het lijkt wel alsof Ronaldo er in meegezogen wordt. Zit alleen maar te miepen tegen zijn teamgenoten (wat begrijpelijk is).

Ronaldo kan niet brengen wat United nodig heeft: iemand die actief betrokken is bij het veldspel en zijn team op een positieve manier inspireert. Ronaldo neemt te weinig deel aan het spel, de kwaliteit om hem heen is verschrikkelijk (althans, niet op papier, maar wel in realiteit) en hij ergert zich alleen maar aan zijn teamgenoten. En hoewel hij een echte winnaar en prof is, lijken zijn teamgenoten nog niet geinspireerd te zijn door hem.

Ronaldo had fantastisch kunnen passen bij een Man City (gelukkig is dat niet door gegaan) of terug naar Real, maar dit is niet zijn niveau, hoe jammer ik dat ook vind.

13 januari 2022 om 08:56

Hij had terug moeten gaan naar Sporting en daar nog jaren kunnen knallen. Als Ajacied ben ik blij dat ie dat niet heeft gedaan, maar dat had een prachtige kers op de taart geweest.

13 januari 2022 om 08:58

@bongiorno waarom niet...
sporting - ajax 3-5
ajax - sporting 4-3
dat waren ook prima uitslagen geweest.

13 januari 2022 om 11:24

Voor zo een goeie en fitte ronaldo zou het te vroeg geweest zijn om nu al naar sporting te gaan.

13 januari 2022 om 08:57

"zit alleen maar te miepen tegen zijn teamgenoten (wat begrijpelijk is)."

dat deed hij ook toen hij 3x op rij de cl won met real, dus dat ligt toch niet aan de club en het niveau?

13 januari 2022 om 09:01

United en Tottenham hebben in mijn ogen momenteel gewoon een loser mentaliteit. Je ziet dat er veel moet gebeuren om dat om te draaien, het is veel te vrijblijvend. Die docu van de Spurs bijvoorbeeld dat Mourinho probeert het op te zwepen, ik schrok me dood. Wat een stel lamzakken, geen pit niks. Zelfs mijn grote vriend Vertonghen, van wie ik echt een fan ben, leek er geen geloof in te hebben. Terwijl die bij Ajax echt wel voorop in de strijd ging. Een trainer kan maar zoveel veranderen maar in mijn ogen niet genoeg. Allebei die clubs moeten omgegooid worden naar een club die winnen uitstraalt, zoals City, Chelsea en Liverpool.

13 januari 2022 om 09:07

Nou de trainer heeft echt wel veel invloed naar mijn mening. Sinds Pocchetino stellen ze bij Spurs alleen maar trainers aan met een verdedigende spelopvatting en ben daardoor ook m’n sympathie voor de club verloren.

Die Ragnick zou de godfather zijn en alles zou goed komen. Nu moeten we hem tijd geven terwijl hij in de zomer alweer vervangen wordt en een andere rol krijgt. Wat denkt iedereen nou echt? Dat hij het totaal om gaat draaien en de volgende coach daarop voort gaat borduren? Al die coaches hebben tegenwoordig een eigen stijl en willen het liefst de hele selectie zelf samenstellen. Dit half jaar kan gewoon weer afgeschreven worden, maar voor de buhne moeten ze doen alsof ze er alles aan doen om competitief te zijn. En Ronaldo? Kom op zeg, hij moet lekker balletjes af gaan wachten en op de juiste plek staan aan het eind van een aanval, meer kan hij niet opbrengen. Voor de 3e plek gaan...dan moet echt opeens alles klikken en dat zie ik niet gebeuren, ik zie WHU nog hoger eindigen.

13 januari 2022 om 09:14

Die hype rondom ragnick was ook wel echt belachelijk. Als dat echt zo een wereldtrainer zou zijn dan hadden andere clubs dat ook wel al opgemerkt.

13 januari 2022 om 09:32

Wat een onzin als of Klopp fantastisch begon bij Liverpool. Die had ook tijd nodig. Verder is Ragnick natuurlijk een tussen oplossing, want hij veel meer de man achter de schermen die het transferbeleid straks moet bepalen dan een trainer in mijn optiek. Maar de hype is volkomen logisch en ook gewoon terecht. Tuchel en Klopp bewonderen hem niet voor niks om zijn voetbalvisie. Daarnaast als coach toch gewoon hele grote dingen gepresteerd. Hoffenheim en Leipzig naar de eerste liga geleid. Met Hannover gepromoveerd, met Schalke 2de geworden en halve finalist CL en de beker gewonnen. Bovendien was deze man verantwoordelijk voor de hele kern waar Leipzig groot mee is geworden. Haidara, Upamecano, Konate, Werner, Orban, Gulacsi, Forsberg etc zijn allemaal mede door hem naar binnen gehaald. En veel daarvan zijn ook met winst verkocht.

13 januari 2022 om 09:38

Derkaiser, dat zijn mooie dingen maar garanderen absoluut niet dat hij het ook in de top kan waarmaken. Hij heeft nota bene 10 jaar ofzo niet een ploeg getraind en moet dan Utd in 6mnd op de rit krijgen? Zijn aanstelling in de staf was begrijpelijk, het voor de groep zetten absoluut niet en dat blijkt nu wel. Waarom zou je vragen om tijd als vooraf bekend is dat iemand 6mnd voor de groep staat? Denk je dat de spelers hem serieus nemen? Die zijn meer bezig met wie de volgende coach wordt en als ze dat weten kunnen ze ook beslissen of ze hun agent aan het werk zetten voor contractverlenging of een overstap. Bij Utd spelen die gasten niet meer voor het shirt en dat komt deels doordat de verantwoordelijken daar er een potje van maken.

13 januari 2022 om 09:44

Onzin? En als tegenargument haal je aan dat grote coaches hem bewonderen? Goede leermeesters zijn niet meteen goede kunstenaars. En dan haal je nog wat prestaties van 10 jaar geleden aan bij teams die absoluut niet tot de echte top behoren en zijn werk als TD.

Sommigen deden alsof de Messias van de gegenpressing binnengehaald werd die het allemaal wel even zou oplossen. En hij zal heus een uitstekende kijk hebben op voetbal en innovatief zijn, maar er is een verschil tussen dat zijn en dat kunnen overbrengen.

Uiteindelijk is hij voor wereldtopbegrippen een matig succesvolle coach die al 10 jaar niks gepresteerd heeft als trainer. En dan zou die hele hype gerechtvaardigd zijn?

13 januari 2022 om 09:45

Ik vind het vrij kortzichtig van je. In 5 PL wedstrijden, een puntengemiddelde van 2.0. Dat zal betekenen dat je nu 4de zal staan als je dat gemiddelde vasthoudt. En bovendien wil deze man een heel ander systeem erin slijpen. Dus uiteraard kost dat tijd. Die spelers zullen hem wel serieus moeten nemen, want hij is straks verantwoordelijk voor het transferbeleid nota bene. En Ragnick heeft in 2019 nog voor de groep gestaan bij Leipzig (omdat Nagelsmann nog niet beschikbaar was), werd keurig 3de en kwam tot de finale van de beker. En dat na het vertrek van Keita (toen beste speler van Leipzig), Haidara kwam pas een half jaar later als vervanger.

13 januari 2022 om 09:49

Ik zeg niet dat je hem moet afbranden of iets dergelijks. Maar je moet er ook geen wonder van verwachten. Hij zal heus wat kunnen maar sommigen schenen echt te denken dat ze de koning van de gegenpres hadden binnengehaald.

13 januari 2022 om 09:51

Dus je bent alleen een toptrainer als je bij de absolute top zit en prijzen wint? Nagelsmann heeft nog helemaal niks gewonnen op een Supercup nagelaten en werd in zijn periode bij Hoffenheim en Leipzig ook al als toptrainer gezien. Ragnick heeft bij elke club gepresteerd waar die zat. Bovendien altijd een succcesvol transferbeleid gevoerd. Deze man gaat straks veel slimme aankopen doen waar Man United weer mee gaat spelen met de grote jongens. Spelers als Haidara en Zakaria worden al nadrukkelijk genoemd. Hij is zekers een van de uitvinders van de gegenpressung, staat nog wel leuk beeldmateriaal van bij Leipzig waar letterlijk de hele ploeg naar voren rent om druk te zetten. Als dat er straks inzit bij Man United gaan ze gewoon weer meedoen met de top-3.

13 januari 2022 om 09:56

Je bent alleen absolute top als je het in de absolute top laat zien ja. We zullen nu zien of hij dat kan doen. Maar laten we niet doen alsof hij ook maar in de buurt komt van een bewezen toptrainer.

13 januari 2022 om 09:57

Het probleem is grotendeels de selectie. Sancho, Rashford zijn allemaal geen spelers om succesvolle gegenpressung mee te spelen. En Matic kan dat al helemaal niet en ik zie Pogba het ook niet doen. Als je 4222 wil spelen heb je meer lopers nodig die ook goed kunnen voetballen. Haidara en Zakaria voor de defensie zal al enorm veel schelen. Pogna verkopen voor een enorm bedrag en dan nog een voetballende cv halen die met ruimte in de rug kan spelen. Dat kunnen zowel Maguire als Lindelof niet. Man United heeft lopen slapen door Konate niet op te pikken. Tapsoba en Mukiele zouden ook goede versterkingen zijn voor de defensie.

13 januari 2022 om 10:00

Ben ik het niet mee eens. Ten Hag, Nagelsmann (voor Bayern) en Galtier bewijzen dat.

13 januari 2022 om 10:03

Die bewijzen op een lager niveau (en ten Hag ook in de CL, zij het in een underdogrol), maar dat maakt je nog geen niveau Guardiola of Klopp.

En is het dan wel een goede keuze hem te halen als de helft van de selectie niet bij zijn manier van spelen past?

13 januari 2022 om 10:09

Man United wil toch weer meedoen met de grote jongens? Dan moeten er gewoon een aantal radicale dingen gaan veranderen. Hoe kan Man United 5 spitsen hebben? (Ronaldo, Rashford, Cavani, Greenwood, Martial), maar 0 goede cvm’s. Hoe verwacht je te willen (vooruit) voetballen met gegenpressung met 0,000 voetballend vermogen vanuit achteruit. Deze ploeg moet echt een aantal topspelers verkopen (Rashford, Pogba etc) en meer dienende spelers gaan kopen (Haidara, Zakaria etc). Het probleem ze kopen elke keer grote namen die ze niet eens nodig hebben (Sancho).

13 januari 2022 om 10:10

Derkaiser, je vindt het van mij kortzichtig maar komt zelf met een sample size van 5 wedstrijden waarmee je wilt aantonen dat Utd top 4 draait. Really?

Je wilt volgens mij ook niet inzien dat Ragnick maar een half jaar heeft voordat hij plaats moet maken voor de volgende coach. Hoe denk je een ploeg als Utd in de huidige situatie, met deze selectie in die korte tijd om te turnen? Althans, misschien denkt hij dat niet eens en wil hij gewoon de tijd vol maken tot hij hogerop kan gaan zitten, maar ik zag toch heel wat fans hier doen alsof ze nu een machine zouden worden. Daar zat geen greintje common sense bij..

13 januari 2022 om 10:12

Radicale veranderingen in het midden van het seizoen? Een gewaagd spel.

13 januari 2022 om 10:17

Ragnick is toch gewoon gehaald als lange termijn gedachte, die nu als noodzaak voor de groep staat net zoals die dat bij Leipzig deed in het seizoen 2018-2019, omdat Nagelsmann nog niet beschikbaar was. Ragnick gaat gewoon een toptrainer aanstellen voor Man United die past bij zijn eigen visie. Al ben ik benieuwd waar hij mee gaat komen aangezien Klopp, Flick, Nagelsmann, Tuchel allen bezet zijn.

13 januari 2022 om 10:19

Dat puntengemiddelde was net zo doorzichtig en een tegenreactie op het feit dat jij iemand afbrandt die nog maar 5 wedstrijden Man United geleid heeft. Daarbij een redelijk puntengemiddelde en doorgegaan in de FA Cup, dus ik vind het allemaal nog wel meevallen. Onder Solksjaer verloor Man United zelfs kansloos met 4-1 bij clubs als Watford.

13 januari 2022 om 10:20

Maar dan ben je het uiteindelijk toch gewoon met ons eens? De hype die er rond zijn komst gecreëerd werd alsof Man U een wereldcoach binnenhaalde die het allemaal wel even zou doen draaien, was gewoon overdreven en niet realistisch?

13 januari 2022 om 10:22

Misschien eens realiseren dat de wereld groter is dan de BuLi met al die spelers die je opnoemt en Duitse coaches.

13 januari 2022 om 10:26

Waar brand ik Ragnick af dan? Jij bent imo veel teveel bezig om alles wat Duits is of uit Duitsland komt te verdedigen. Jouw goed recht, maar het mag ook best wat minder.

13 januari 2022 om 10:33

Zekers ik vond de hype ook overdreven. Maar het gaat me te ver om te zeggen (wat inmiddels weer veel VZ leden doen) dat hij er niks van kan. Als tussenoplossing had je weinig betere alternatieven. Voor het transferbeleid een van de beste keuzes die je kan maken om hem die verantwoordelijkheid straks te geven.

13 januari 2022 om 10:34

Mij ging het meer om gegenpressung voetbal wat Ragnick wil spelen en ik geen idee heb welke trainer dat moet overnemen straks. Aangezien de 4 beste Duitse trainers bezet zijn bij grote ploegen. Maar daarvoor volg ik de andere competities te weinig om daar een geschikte trainer te noemen. En bovendien zijn Zakaria en Haidara ook gewoon in de Engelse pers genoemd als versterkingen en tja die spelen nou eenmaal in de Bundesliga.

Ronaldo komt tekort op zijn 36 voor een top team. Hie kan lopen zeiken maar in de premier league speelt hij waardeloos en speelt hij geen haar beter als zijn medespelers.

Af en toe kiest hij zijn moment uit in de CL maar als United terug naar de top wilt moeten ze hem zo rap mogelijk loezen.

13 januari 2022 om 09:13

Hij schiet ze hoogst persoonlijk de volgende ronde van de Cl in,bij Real was er ook deze kritiek maar toch bezorgde hij ze de Cl 3x

13 januari 2022 om 09:35

Ik denk juist dat Ronaldo bij een topteam lekker mee zou draaien, United is dat niet. Ronaldo kan niet op zijn 36ste in zijn eentje gaan dragen en dat moeten mensen ook niet van hem verwachten.

13 januari 2022 om 09:39

Zonder Ronaldo speelde Man United nu geen Europees voetbal meer en stonden ze 14de.

13 januari 2022 om 10:45

Zoals ze vorig jaar als 14e eindigden?

13 januari 2022 om 10:59

Dat was vorig jaar. Haal je dit jaar zijn g/a weg stonden ze 14e en zonder tweede ronde Europees voetbal.

13 januari 2022 om 12:04

Als dit als dat, als mijn oma wielen had was het een auto. Die onzin over Ronaldo zijn waarde, die goals had Cavani net zo goed kunnen maken. Allemaal excuses voor zijn ondermaatse presteren bij Utd, hij had simpelweg niet gehaald moeten worden.

13 januari 2022 om 12:21

Klopt, dat was vorig jaar en zonder Ronaldo. En het voetbal en resultaten waren beter.

13 januari 2022 om 12:34

Die goals had *vul maar in* ook kunnen maken hoorden we ook toen hij vertrok bij Real. Dat ging niet zo goed hoor de eerste seizoenen...

13 januari 2022 om 13:15

De Ronaldo van Real en die van Utd zijn identiek wil je zeggen?

13 januari 2022 om 13:21

Waar zie je mij als zeggen? Dit zijn gewoon feiten. Haal zn g/a weg en ze stonden 14e, precies zoals kaiser zegt.

13 januari 2022 om 13:51

@Jeff-sparrow.. Als je zijn g/a weghaalt, dan speel je een seizoen met 10 man. Het slaat dus nergens op, want anders had dus iemand anders die minuten gekregen waarin hij had kunnen scoren of anderen in staat te stellen om te scoren.

13 januari 2022 om 14:57

United speelt toch ondermaats, het is na Ferguson nooit meer iets geworden met United dat probleem zit dieper... Ook Messi Neymar en Mbappe hebben een topteam om hun heen nodig om te kunnen presteren. Ronaldo kan het niet alleen dat kan niemand.

13 januari 2022 om 15:19

Siepie dat vind ik altijd zo een slap argument. G/a zijn juist een onderdeel van het spelletje. En juist het belangerijkste. Hij is als spits gehaald en scoort.

13 januari 2022 om 16:18

4222 tactiek is een mislukking. Je ziet dat dat niet werkt. Die eigen wijze Duitser wilt er maar niet van afwijken. Ze spelen nog slechter dan onder Ole..

13 januari 2022 om 17:37

@jeff.. Okay, okay.. Dan ga ik jouw logica volgen. Zonder De Gea had United bovenaan gestaan, want als je zijn tegengoals niet meetelt, heeft united 0 tegengoals. En tegengoals zijn juist een onderdeel van het spelletje.

13 januari 2022 om 21:19

Nee , volgens jou logica moet je zijn reddingen weghalen. Want een spits staat er om te scoren, en jij haalt zijn goals weg. Dus bij de Gea moet je als doelman zijn reddingen weghalen. Daf is logisch toch?

13 januari 2022 om 20:08

Hij komt al jaren tekort voor de absolute top, daarom dat Madrid hem ook zo graag verkocht aan Juventus. Om het maximale uit Ronaldo te halen moet het volledige team in zijn dienst spelen.

Op zich niets mis mee toen hij op zijn top zat, maar de laatste jaren bij Madrid kon hij het enkel nog opbrengen na de winterstop en was de titel al verloren aan Barca.

Bij Juventus hebben ze ook geleerd dat je aan torinstinct alleen niet genoeg hebt. Stijl bergaf sinds Ronaldo bij hen speelde.

Ook Man Utd die vorig jaar 2de stond moet alles nu in dienst van een versleten ego die nu totaal tekort komt in alles behalve torinstinct.

Je moet werkelijk blind zijn om niet te zien dat alles vierkant draait waar die gozer terecht komt. Had hij wat zelfkennis ging hij lekker in de MLS uitbollen.

Het enige wat hoopgevend is, is dat Ragnick ook aanblijft als externe consultant en de vervanger van Woodward (ben even z'n naam kwijt) de voetbalzaken aan voetbalmensen overlaat, i.p.v. zelf daarop focust. Er moet in ieder geval een visie komen bij United, die zowel de staf als de spelers uitstralen. Dat ontbreekt er al sinds SAF weg is, want hij was daar in z'n eentje verntwoordelijk voor. Ik geloof er echt in dat er wel iets gebouwd kan worden, tenzij Ragnick er klaar mee is of het bestuur uit paniek hem weer weg doet. Dan zijn we weer acht jaar verder zonder dat er ook maar een prijs gewonnen wordt. Zelfs als alles goed gaat is dat geen zekerheid..

De hype rondom Ragnick was weer een ouderwetse media truc, waarbij het compleet uitgemolken werd om hem dan zo hard mogelijk onderuit te halen wanneer het ook maar enigzins tegenvalt. De man zelf gaf aan dat het een langer project zou worden en dat fans geen onrealistische verwachtingen moeten hebben. Nu zijn we hier..

Dan moet iemand toch maar aan Ronaldo uitleggen dat United momenteel niet bij de drie beste ploegen van Engeland hoort. City, Liverpool en Chelsea zijn veel betere teams en staan ook nog eens een straatlengte voor. Met de huidige vorm schat ik Arsenal ook hoger in, idem voor Spurs onder leiding van Conte. Nee, het wordt een treurig seizoen voor Ronaldo en United met mogelijk een seizoen zonder CL volgend jaar.

Als je die selectie van United ziet dan zou je toch denken dat het een team is die mee speelt met de titel. Ronaldo, Pogba, Rashford, Cavani, Sancho, Varane, Bruno, Greenwood, Telles en de Gea. Allemaal top spelers of grote talenten, het komt er alleen echt niet uit. Hetzelfde zie je bij PSG, allemaal top spelers (wel beter dan United) maar bij hun komt het er ook niet uit. Mensen zeggen wel dat United die en die moet gaan halen maar hoe weet je dat die spelers niet mee gaan in dit traag en saai niveau? Mentaliteit van het team moet veranderen en het geloof moet terug komen.

13 januari 2022 om 14:59

Rasford is gewoon overschat, Varane is al jaren niets meer. Greenwoord opgehyped. Telles 10 keer niets. Sancho grote miskoop. Hoe zou dat team nou om de titel kunnen meedoen? Ik had echt beter van je verwacht. Dan vergeet je nog middelmaat als Dalot, Bisakka, Maguire Fred Tomminay

14 januari 2022 om 09:52

Ja ja leuk allemaal iedereen is volgens jouw over hyped en overschat alleen Ronaldo is daar de grote meneer? Rashford is een goede speler met snelheid, techniek en een goede schot. Helaas is ook hij uit vorm na het EK, wat voor hem een mentale klapper was. Sancho heeft de Bundesliga kapot gespeeld en heeft daardoor zijn transfer verdient. Greenwood is een groot talent en Varane is gewoon een goede verdediger maar wel met een leider naast hem. Dus nee dat spelers uit vorm zijn of een moment niet presteren betekend niet meteen dat ze overschat of opgehyped zijn.

Wat een verschil met ronaldo en zonder.
Vorige seizoen was united veel beter.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren