Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Scholes wijst favoriete trainer aan voor Manchester United: ‘Grote puinhoop’

Laatste update:

Als het aan Paul Scholes ligt, wordt Antonio Conte na dit seizoen de nieuwe manager van Manchester United. De voormalig middenvelder hoopt dat de clubleiding van United de interesse verlegt van Mauricio Pochettino naar de huidige manager van Tottenham Hotspur. De naam van Conte werd in het verleden al vaker aan United gelinkt, maar door het bestuur van de club ook meteen afgewimpeld omdat hij niet bij de club zou passen.

"Sommige mensen zeggen dat hij niet geschikt was voor United, maar we hebben allemaal kunnen zien wat hij bij Tottenham Hotspur doet met een ploeg die lang niet zo goed is als die van United", vertelt Scholes in gesprek met het YouTube-kanaal Webby en O'Neill. "Hij gaat met Tottenham strijden om de vierde plek. Het is een gemiste kans dat United hem niet heeft aangesteld, maar waarschijnlijk kunnen ze hem nog overnemen. Fans van Tottenham zullen het waarschijnlijk niet leuk vinden dat ik dat zeg."

Conte werd bij Tottenham aangesteld als opvolger van Nuno Espírito Santo, maar liet zich al verschillende keren in negatieve zin uit over de selectie. "Je kunt zien dat hij al gefrustreerd raakt om zijn spelersgroep en om andere dingen vraagt", gaat Scholes verder. "Conte zou bij United iets heel bijzonders kunnen doen, daar heeft hij de kwaliteiten voor. Of het ons lukt om hem te pakken te krijgen? De club lijkt nu een grote puinhoop, zowel bij de spelers als de staf en de manager. Wie nu instapt, zal puin moeten ruimen."

United staat tot het einde van het seizoen onder leiding van Ralf Rangnick, die vervolgens als adviseur binnen de club aan het werk gaat. "We hebben gekozen voor een trainer die in heel Europa goed wordt gewaardeerd", aldus Scholes. "Vooral door managers die lovend over hem zijn, zoals Jürgen Klopp en Thomas Tuchel. Maar als coach heeft hij niet veel succes gehad. Oke, hij is bijna kampioen van Duitsland geworden met Schalke 04, maar nu moet hij de grootste club ter wereld leiden. Dat is iets waar ik met mijn hoofd niet bij kan. Ze zouden moeten kiezen voor de beste manager die er is, maar dat hebben ze niet gedaan. Verbazingwekkend vind ik het."

Scholes schuift een aantal favorieten naar voren om na dit seizoen op de stoel van Rangnick plaats te nemen. "We zouden een van de vijf beste managers ter wereld moeten hebben. Tuchel, Guardiola en Klopp behoren tot de drie beste managers, maar die zijn niet haalbaar. Die gaan we niet krijgen. Dan kom ik bij Antonio Conte uit. Pochettino is ook een briljante manager. Hij heeft het ontzettend goed gedaan bij Southampton en Tottenham. Dit seizoen moet hij bewijzen dat hij een elitemanager is. Hij moet het nog steeds bewijzen in mijn ogen. Hij beschikt wel over de juiste kwaliteiten om de top te halen."

Tot slot twijfelt Scholes of de huidige selectie van United over voldoende kwaliteiten beschikt om voor de prijzen te spelen. "We weten dat Ronaldo, Pogba, Varane en Matic veel ervaring hebben en prijzen hebben gewonnen, maar de rest van de ploeg heeft nog niet bewezen goed genoeg te zijn om iets te winnen. Sommige spelers hebben veel wedstrijden gespeeld. Marcus Rashford bijvoorbeeld, maar gaat hij ooit zijn potentieel bereiken? Maguire, is hij goed genoeg? Lindelöf, is hij goed genoeg? We blijven zeggen hoe goed ze zijn, maar ze slagen er niet in om op het veld te presteren wat nodig is."

Is Antonio Conte de juiste man voor Manchester United?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het is al jaren wat minder bij United. Ben benieuwd hoe ze dit gaan oplossen.
Mijn tip aan die club: licht de hele organisatie eens door en ga gesprekken aan met medewerkers. Wil vaak al helpen.

12 januari 2022 om 12:46

Zou zeker leuk zijn, al weet ik niet of de spelersgroep hieraan deel mag nemen.
Op zo een hoog niveau zie je toch dat het dieet van elke speler tot op zeer secuur niveau is uitgebalanceerd. Een avond naar een all you can eat of steengrill zou het hele voedingsplan omver gooien. Daar zijn ze redelijk streng mee hoor.

12 januari 2022 om 12:58

Klopt helemaal Prem! Bij zo'n grote club moet je dat heel nauwkeurig uitkienen!

Conte, je haalt een ongeloofelijke goede trainer binnen, die met zijn visie, spelopvatting, soort selectie en beleid voor jou presteert. Nadeel hiervan is dat hij overal met een dikke vuist in wil zitten. Transferbeleid, spelopvatting voor de jeugdteams tot onder 15(!) en directie indeling. Presteert op veel plekken maar... gaat ook op veel plekken met een hoop bombarie de deur uit. Het is aan Manchester om na te denken wat ze nodig hebben.

12 januari 2022 om 12:40

Misschien is het tijd dat united iemand haalt die wat voor mombarie zorgt. Bedoel de leiding bakt er ook niet heel veel van, laat dan in ieder geval de coach de transfers bepalen en dan weet je in ieder geval dat iemand weet wat ie doet.

12 januari 2022 om 13:08

Nou...denk dat Mourinho wel iemand is die voor bombarie kan zorgen. Die kreeg uiteindelijk ook niet de gewenste versterkingen.
Zolang er een bestuur zit, die alleen maar denk aan hoe meer geld ze aan de club kunnen verdienen. Zullen er nooit goede en gerechte aankopen worden gedaan

12 januari 2022 om 14:55

@hangover96 dat was inderdaad brandhout maar Van Gaal kwam met een hele andere lijst met namen waarvan alleen Schweinsteiger/romero haalbaar is geweest, de rest is als goedmakertje of gebrek aan alternatieven binnengekomen maar niet op verzoek van Van Gaal.

12 januari 2022 om 13:18

Als ik zie hoe de huidige verantwoordelijken op al die posities presteren, lijkt het me voor united juist een zege als Conte alles voor het zeggen krijgt.

Roepen om het roepen. Alsof Spurs na een half jaar al hun trainer weg doen voor United. Scholen kan beter stoppen als analist, zegt zelden wat zinnigs.

12 januari 2022 om 13:19

Klopt.. dit is allemaal too little too late. Ze hadden hem direct op moeten halen ipv rangnick. Bizar dat de op veel vlakken grootste club van iig Engeland, de afgelopen jaren is geleid door de trainer van Molde en de trainer van Lokomotiv Moskou.

12 januari 2022 om 14:05

Toch gewaagd van hem om weer in de media te verschijnen na een periode van radiostilte nadat er een video was uitgelekt van hem waarin hij zat te lebberen aan de tenen van zn dochter.

12 januari 2022 om 14:26

Persoonlijk vind ik het ook maar vies, maar we moeten daar ook geen drama van maken lijkt me.

12 januari 2022 om 14:56

Inderdaad, had nooit meer onder de mensen durven te komen als ik zoiets walgelijks had gedaan.

12 januari 2022 om 14:59

Vies op een verknipte manier, ja. Je kijkt nu toch op een andere manier naar hem. Je gaat toch bedenken wat hij buiten de camera met haar uitspookt. Masseert hij haar billen met olie nadat ze ietwat spierpijn heeft opgelopen na een squat sessie?

12 januari 2022 om 14:38

Ja idd ik stoor me er wel een beetje aan dat al die ex voetballers het achteraf beter weten vooral bij United. En om nou een coach te noemen die pas is begonnen bij spurs is ook zoiets zinloos. Ik zou zeggen help je club vooruit en kom oplossingen of noem dan een coach op die ze daadwerkelijk kunnen aantrekken in de zomer

12 januari 2022 om 13:07

Dus jij gelooft niet dat Scholes, Conte graag bij united ziet? Staat duidelijk in de tekst dat het bestuur Conte niet zag zitten.

Conte lijkt mij persoonlijk niet de geschikte trainer om United weer terug te brengen naar de top.. ik zou eerder voor Rodgers gaan als ik United was die presteert al een tijdje goed met leicester.

12 januari 2022 om 12:44

Rodgers heeft nog nooit een team naar de absolute top of titels geleid (Celtic even uitgezonderd), Conte doet de laatste jaren niets anders met zijn teams.

12 januari 2022 om 12:57

Hij heeft alleen Liverpool gecoacht die ik zie als titelkandidaat. Ik zie een Leicester of Swansea niet echt als titelkandidaten.

12 januari 2022 om 12:58

Het zou pas echt knap zijn als Conte wat bijzonders gaat neerzetten met de Spurs. Dat is toch anders dan prijzen pakken met Juve of Inter.

12 januari 2022 om 13:06

Niet niks, maar ook niet echt iets. Prijzen heeft hij ze niet bezorgd. De stap die hij niet kon zetten heeft Klopp wel gezet.

12 januari 2022 om 13:34

1 Prijs is dat. Meerdere prijzen onder een trainer valt niet meer onder de factor “geluk” of het “juiste” moment. Liverpool heeft de stappen die het later wel heeft kunnen zetten niet gezet onder Rodgers, net zoals dat ook bij Leicester niet gaat gebeuren (al is dat praktisch onmogelijk). Misschien was het onder rodgers ook gelukt maar dat is speculatie.

Maar als je iemand wilt die je naar de top leidt, dan ga je voor Conte op de korte termijn en stel je daarna iemand aan die er lange termijn van kan maken.

Heeft Scholes echt gezegd dat Rangnick is gepromoveerd met Schalke? Dat is namelijk nooit gebeurd. Hij is knap 2e met ze geworden in de Bundesliga, maar gepromoveerd?

Overigens is United echt gepiepeld met het lang wachten op het ontslaan van Solskjaer. Je bent net zo ver van huis nu.

12 januari 2022 om 15:15

Nee hij zegt ziet dat Schalke met hem is gepromoveerd maar bijna kampioen is geworden.... Bijna dan.....

Scholes zit ernaast. Koeman is een uitstekende coach voor MU. Waarom ik dit vind heb ik eerder uitgelegd bij het artikel over Koeman en het Nederlands elftal.
Koeman vind het vervelend, maar geen probleem om oude sterren de deur te wijzen (al kan hij dat wel netter doen vind ik).

12 januari 2022 om 14:50

Koeman? Kom op zeg, die man heeft bij al zijn grote clubs in het buitenland gefaald (barcelona, Valencia, Everton). Enkel bij Southampton heeft hij het leuk gedaan, maar daar had hij met Tadic, Mané, Pelle, Wanyama, Alderweireld ook helemaal geen slecht team. Bij Oranje heeft Koeman het uitstekend gedaan, maar een club trainen is nog steeds totaal iets anders dan een land.

12 januari 2022 om 15:16

Wel kampioen met Ajax en PSV geworden.

12 januari 2022 om 15:35

Zie reactie van jammerjoh.
Bovendien uitstekend gedaan bij Feyenoord, met mooi voetbal
Bovendien heeft hij bijgeleerd
Bovendien heeft hij weinig geld verspeeld (ik weet het niet zeker, maar heeft hij ook steeds weinig gekocht/mogen kopen). dwz als je het per saldo bekijkt

Waarom zou Conte na een halfjaar Spurs naar Man Utd willen? Als hij daar interesse in had gehad dan had hij denk ik überhaupt niet bij spurs getekend

Misschien verstandig om tot WK te wachten wie er vrij komt mochten resultaten blijven tegenvallen. Ik zou Hansi Flick wel eens willen zien bij Man U al heeft hij nog een dik contract bij de bond, maar hij kan zo'n sterren elftal wel weer aan de praat krijgen denk ik.

12 januari 2022 om 13:31

Dat is juist ook get probleem. Denken dat ze sterren zijn.

Scholes doet alsof Spurs volledig terug in vorm is dankzij Conte, dat is absoluut niet de situatie. De ongeslagen reeks was, met alle respect, tegen de mindere clubs uit de competitie (everton, Norwich, Leeds, Watford). Drie wedstrijden werden gecanceld en alleen gelijkspel tegen Liverpool was echt noemenswaardig. Knap, maar het echte werk start nu tegen een aantal pittige tegenstanders.

Conte zou in lijn liggen met het huidige beleid van United. Een buitenlandse trainer, nul connectie met de club en vooral een trainer die presteert als je aan al zijn eisen voldoet. En dat is niet wat dit United nodig heeft. Hebben ze namelijk al geprobeerd met van Gaal en Mourinho. Ze hebben een trainer (manager) nodig die de clubcultuur begrijpt, het maximale uit de jeugdproducten haalt en logische aankopen doet. Zoals de focus van Ferguson op een Britse kern. Haal Rooney in de staf, probeer het bijvoorbeeld met Rodgers of (pijnlijk) haal Moyes terug. Met zijn ervaring en opvattingen vind ik Pochettino een goede tweede optie.

13 januari 2022 om 23:46

Bij Liverpool is de clubcultuur verdwenen? Dat is nieuw voor mij. Bij City en Chelsea klopt dat wel aardig, maar dat komt met name omdat ze vanuit een totaal andere situatie kwamen (subtop / middenmoot) en de investeerder het hoogste woord kreeg. Bij o.a. QPR en Cardiff viel dat iets minder de goede kant op...

Door Pochettino te noemen maak ik duidelijk dat een Britse trainer niet strikt noodzakelijk is. Maar wel een trainer met visie voor de lange termijn, die een lijn inzet die lang na zijn betrokkenheid nog doorgetrokken kan worden. Dat is bij Mourinho niet het geval, en bij Conte ook niet. Je ziet bij Arsenal dat het vertrouwen op jeugd je opeens de goede kant op kan duwen, en Arsenal staat niet bekend om zijn opleiding. Manchester United wel, lijkt mij goed om daar op te vertrouwen. Dus bijvoorbeeld: Niet twee spitsen van diep in de dertig de voorkeur geven, maar de voorkeur geven aan jeugd(producten) of een talentvolle aankoop. Zo moeilijk is het niet.

Ongelooflijk dat deze man niet beseft dat hij steeds meer een karikatuur van zichzelf wordt des te vaker hij zijn mening over het huidige Manchester United uit, en zaken alleen maar bemoeilijkt. Zo veel kortzichtigheid, onzin en onwaarheden in 1 artikel is wel een nieuw dieptepunt van de 'analist' Paul Scholes. Conte die nog steeds beschikbaar zou zijn en beter past bij dit United met zijn defensieve 5-3-2 systeem? Rangnick die geen successen zou hebben gehad en niet de aangewezen persoon zou zijn om een club te hervormen? Het over de bewezen sterkhouders van United hebben, en dan van de 4 spelers 2 aankopen die net een paar maanden (terug) bij zijn, samen met bankzittende, ontevreden en/of uit contract lopende Pogba en Matic noemen? En dan als klap op de vuurpijl het hebben over het nodig moeten aanstellen van een elitemanager, en dan aankomen met Pochettino? Hou alsjeblieft op en laat je toch eens informeren man! Of kijk überhaupt eens een wedstrijd anders dan de Premier League. Alle respect voor de voetballer Paul Scholes. Maar wat moeten we toch blij zijn dat deze man geen officiële functie kreeg aangeboden bij United na z'n voetbalcarrière, want deze Paul Scholes had het voor elkaar gekregen om de club letterlijk failliet te laten gaan.

12 januari 2022 om 13:48

Bij kortzichtig had je wat mij betreft al kunnen stoppen. Dat woord somt hem al genoeg op

12 januari 2022 om 14:17

@schop1989: Haha, excuus! Tijdens het schrijven van de reactie bleek toch weer dat het meer aan m'n hart gaat dan ik eigenlijk wil toegeven.

Gebrek aan daadkracht van Manchester United. Ze hadden de kans om Conte aan te stellen als trainer maar kozen ervoor om Solskjær langer te laten zitten. Die keuze zou ik begrijpen als de resultaten slecht waren, maar er wel een idee zat achter het voetbal wat ze speelden. Echter was dit niet het geval.

Het grote probleem bij Man U is de clubleiding die mensen aanstelt die niet passen of kwalitatief niet geschikt zijn voor Man U. Op deze manier ga je niet presteren op het veld.

Zelf zou ik het nog even aankijken met Ragnick. Het voetbal is dramatisch, echter zit hij er pas een paar weken ( Niet zoals Solskjær 1,5 jaar). Alex Ferguson begon ook niet geweldig, maar liet wel snel progressie zien.

heeft juventus weer van nul naar de top gebracht, bij Italie het maximale er uit gehaald. goede trainer voor manutd maar staat nog wel onder contract bij spurs

Veel te laat natuurlijk. Conte had de perfecte man kunnen zijn voor United toen hij nog beschikbaar was. Ze gaven toen de voorkeur aan een extra kansen voor OLE. Hij had er gelijk uit gegooid moeten worden na die pak slaag tegen Liverpool.

United zou vol voor Zidane moeten gaan. Een trainer waar de jongere spelers naar opkijken, een trainer die goed met vedette’s kan omgaan. Iemand met aanzien en een echte gentlemen, zo iemand zou voor de groep moeten staan. Misschien lukt het hem ook om Pogba te overtuigen om te verlengen en het beste uit zijn spel te halen.

Puur op papier heeft United gewoon een hele sterke selectie. Shaw en Maguire die op het EK heel goed speelden en nu totaal uit vorm zijn, die zijn het voetballen toch niet ineens verleerd. Varane die gewoon alle prijzen gewonnen heeft. Pogba die elke keer in een Franse teneu geweldig speelt maar bij United zo ver onder zijn niveau. Fernandes en Ronaldo die niet de nodige aanvoer krijgen en daarnaast heb je met Rashford, Sancho en Greenwood 3 supertalenten rondlopen in de selectie.

De enige posities waar ik niet tevreden over ben is de rechtsback positie, daar moet dringend een goede speler bij en het middenveld. McTominay die zolang hij niet teveel de opbouw moet verzorgen een beetje in die Casemiro rol kan gebruiken als stofzuiger. En een goede box to box speler. K dacht aan Kessie of Rice.

12 januari 2022 om 15:31

@footballcr7: Zidane zou absoluut een goede kandidaat zijn, echter heeft hij wel 1 groot onoverkomelijk minpunt in mijn ogen, en dat is zijn keuzes voor ervaring t.o.v. jeugd. Zidane zal altijd kiezen voor vertrouwen en degelijkheid, terwijl de club Manchester United juist te boek wil staan als een club die vaart op kansen voor de eigen jeugd, en jonge spelers die zich ontwikkelen tot topspelers. Bij Real is dat een compleet ander verhaal, waar ze gewoon de beste spelers ter wereld willen hebben rondlopen ongeacht leeftijd, en op het moment dat Real de behoefte heeft deze vedettes te vervangen komen ze altijd even in een mindere periode aangezien die jeugd ontbreekt of nog niet klaar is, en nog geen nieuwe vedettes zijn en/of klaar staan. Dit was ook bij Zidane het geval. Na de periode Ancelotti had Real natuurlijk al een fantastische selectie staan en matchte dat precies, maar nadat er wat verjonging plaats moest vinden werd het lastig en stapte hij op, terwijl er voorgaande jaren best wat talent wat meer kansen had verdiend en de overgangsperiode hadden kunnen overbruggen. Want zeker spelers als Hakimi, Theo, Reguilón, Hermoso, Kovacic, Llorente en Ødegaard hebben namelijk elders bewezen echt wel kwaliteit te brengen.

Dit zal bij United echter volledig anders zijn, want ik ben het er niet mee eens dat United momenteel (mede door de concurrentie in Engeland) zo'n sterke selectie heeft dat het met 2 aankopen zo maar even mee gaat doen om de prijzen. Van de spelers die je noemt zijn in mijn ogen alleen Fernandes, Varane en Ronaldo (die er echter niet jonger op wordt) van wereldklasse niveau, en daar zou ik De Gea momenteel dan aan toevoegen. Shaw, Pogba en Rashford (wordt dit jaar al 25) hebben echter bewezen wisselvallige spelers te zijn die nooit over een langere periode een constant niveau laten zien. Sancho en Greenwood zijn wel degelijk talenten, maar dus ook geen spelers waar je (al) op kunt bouwen. En daarnaast waren Maguire en Mctominay zeker upgrades ten tijde van hun komst/doorbraak, maar mogelijk niet van het gewenste niveau om ook mee te gaan naar het niveau waar United eigenlijk naartoe wil. Ook als je wederom ziet dat een Virgil van Dijk, Rúben Dias en Thiago Silva, en Fabinho, Rodri en Ngolo Kanté op soortgelijke posities rondlopen bij de concurrentie. Dat verschil is naar mijn mening al te groot, laat staan de duidelijk onderbezette posities als de rechtsback en het middenveld zoals je ook benoemd.

Zaak is daarom om de volledige club en selectie te herbouwen, en Rangnick heeft daar naar mijn mening wel de juiste capaciteiten en visie voor, als hij nu maar de tijd en verantwoordelijkheden krijgt dit ook echt te kunnen doen. Zoals bijvoorbeeld zijn opvolger aanstellen deze zomer, en zijn netwerk en kennis in te zetten op de transfermarkt.

12 januari 2022 om 16:29

Heel goed punt en ja dat is zeker waar al denk ik dat het bij United makkelijker zou zijn omdat hij dan geen spelers hoeft te vervangen met dezelfde status zoals Ronaldo, Marcelo, Carvajal, Modric, Ramos etc. Er zit veel minder druk op om die jongens tevreden te houden en kan zo ook de jongere spelers meer tijd gunnen.

Hoe kan het dat Shaw, Maguire, Varane, Pogba bij het nationale team zo goed spelen en bij United zo slecht. Als ik wedstrijden van United kijk is het gewoon los zand, er zit geen idee achter (het drukzetten gaat beter onder Ragnick). Dat is verre van genoeg om je weer te kunnen meten met de top, elke keer als ze het spel moeten maken zit er totaal geen idee achter. Tuurlijk is kwaliteit belangrijk maar ook Chelsea heeft geen 11 wereldtoppers en is het pas gaan draaien onder Tuchel. Dus ik denk dat een goede trainer daar al veel verandering in kan brengen. Daarnaast zie ik geen betere kandidaat dan Zidane op dit moment.

12 januari 2022 om 17:09

@footballcr7: dat zou het misschien eenvoudiger maken, maar welke keuzes hij daarna maakt is wel belangrijk. Haalt hij zoals Mourinho vervolgens ook liever ervaring en degelijkheid, of durft hij dan wel voor jeugd te gaan? En maakt hij die dan ook beter en is zijn peoplesmanagement genoeg? Dat vind ik persoonlijk heel moeilijk te peilen, omdat Zidane nooit echt zijn selectie hoefde te versterken, alleen verbreden. En de enige transfer die dan daadwerkelijk Real direct had moeten versterken en op Zidane's conto kan worden gezet is Hazard? Nou, dat is niet zo'n succes gebleken kunnen we wel stellen.. Laat hij die vervanging echter begeleiden door Rangnick met zijn kennis en netwerk in zijn adviserende rol, dan zou het wel een succes kunnen worden. Hoe het voetbal er daarna uit ziet is vervolgens heel erg afhankelijk van de aankopen en vooral het aanvullen van ontbrekende kwaliteiten/posities binnen de selectie. Een Chelsea zoals je noemt heeft dan misschien niet de individuele toppers, maar wel elke positie dubbel bezet, terwijl United echt specifieke spelers mist en anderzijds een overschot heeft.

Wat betreft de spelers en nationale elftallen vind ik dat in veel gevallen appels met peren vergelijken. Frankrijk kan 3 elftallen opstellen die in ieder geval zouden meedoen om de Europese titel, en bijvoorbeeld Shaw zijn goede periode was ook bij Engeland maar weer kortstondig, en was het zelfs best opvallend dat hij daar de nummer 1 was. Als er dan al een reden of link voor dit seizoen is, moeten we denk ik niet onderschatten welke invloed het verliezen van de finale op Wembley had voor de Engelse spelers. Het had een sprookje moeten zijn en werd een grote deceptie. Zeker voor de 3 spelers met de gemiste strafschop Rashford, Sancho en Saka. Echter van Pickford tot Kane, en van Maguire tot Sterling, iedereen had moeite met z'n vorm en motivatie dit seizoen. Enige speler die zich daar direct wat van onttrok was Declan Rice, die als aanvoerder en eigen jeugdspeler daar bij West Ham natuurlijk wel heel erg op-, en zeker van z'n plek is. Had hij een stap gemaakt naar Chelsea of United, had hij er denk ik ook wel anders voor gestaan.

Goede spelers maken nog geen goed team. En daar zit het grootste probleem bij United. Er zit ook geen enkele duidelijkheid in de manier van spelen. Ben het met je eens dat een goede rechtsback ontbreekt, maar daarnaast heeft het team ook teveel spelers die de lijnen uit willen zetten. Mijn advies zou zijn: afscheid nemen van Bailly, Dalot, Fred, Matic, Fernandes, Pogba, Cavani en Lindgard.
Declan Rice en/of Bellingham zouden m.i. een goede versterking. Daarnaast een rechtsback en een spits.

Zidane is de naam. De meest succesvolle trainer .
Maar volgens de vele bladen is hij bijna rond met psg en zal pochentino naar united gaan. Zie poch het ook niet bij united redden. Veel te saaie trainer .. wie dan wel ? Hans Flick zou de beste zijn voor united maar met het wk dat er aan zit te komen zal hij wel bondscoach blijven. Misschien legende Keane met Carick dan maar voor de selectie gooien ?

12 januari 2022 om 15:19

Als je onrust wil moet je Keane binnenhalen. Hij kan alleen maar afkraken en heeft vrijwel iedere United-speler als analist al eens volledig door de mangel gehaald. Hij zou overigens vedette-gedrag of gedrag met social media ook totaal niet aankunnen met die jongere spelers. Dat zou echt meteen botsen. Verder zijn er inderdaad niet veel opties. Pochettino ligt het meest voor de hand, maar is ook niet de meest ideale optie.

Grappige is dat Conte vermoedelijk zowel in belangstelling stond van Spurs als United rond eind oktober. Ze speelden 30 oktober tegen elkaar en de verliezende coach kon zijn baan verliezen. En voila: 0-3 voor United, Nuno ontslagen. Vervolgens tekent Conte voor Spurs en staat United er vele malen slechter voor. Die onderlinge wedstrijd hebben ze dus gewonnen, maar eigenlijk nog veel dikker verloren.
Overigens had United Solskjaer er al veel en veel eerder uit moeten gooien, dus ze hebben het volledig aan zichzelf te danken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren