Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord schakelt door en mikt op hereniging met Tonny Vilhena

Laatste update:

Feyenoord gaat een poging wagen om Tonny Vilhena terug te halen naar De Kuip, verzekert Feyenoord Transfermarkt. De Rotterdammers hadden hun zinnen lange tijd gezet op de komst van Joey Veerman, maar de middenvelder van sc Heerenveen verkast voor een slordige zes miljoen euro naar PSV. Feyenoord hoopt nu de 27-jarige Vilhena te verleiden tot een terugkeer naar Rotterdam.

Vilhena, momenteel uitkomend voor FK Krasnodar, kwam twee jaar geleden voor negen miljoen euro over van Feyenoord en zette zijn handtekening toen onder een contract tot medio 2024. Met Krasnodar maakte hij de afspraak om na twee jaar weer te mogen vertrekken, maar de nummer tien van het afgelopen seizoen in de Russische competitie werkte afgelopen zomer toch niet mee. De middenvelder verscheen op de radar bij Real Betis en Stade Rennes, maar zag het niet tot een transfer komen.

De voormalig Feyenoorder was de afgelopen twee seizoenen basisspeler bij Krasnodar en begon ook in die rol aan het huidige seizoen. In de eerste drie duels van de competitie maakte hij twee goals, maar daarna maakte hij plots geen deel meer uit van de wedstrijdselectie. Eind vorig jaar leek hij zijn plek in het elftal te hebben heroverd en maakte hij een serie van zes wedstrijden waarin hij de volledige negentig minuten speelde. Een vertrek lijkt desondanks niet uitgesloten.

Feyenoord schakelt daarmee razendsnel door, nadat het moest toezien hoe Veerman plots naar PSV verkaste. De Rotterdammers legden tot tweemaal toe een bod neer bij Heerenveen voor de middenvelder, maar zag dat beide keren worden genegeerd. Veerman stond afgelopen zomer ook al in de belangstelling van Feyenoord, maar de club weigerde naar verluidt verder te gaan dan vier miljoen euro. Vilhena droeg eerder tussen 2012 en 2009 het shirt van Feyenoord, nadat hij bij de Rotterdamse club de volledige jeugdopleiding had genoten.

Doet Feyenoord er goed aan om Tonny Vilhena terug te halen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties



Mmmm bijzondere move.
Volgens mij speelt hij regelmatig dus zou niet inzien waarom ze hem laten gaan.
Vind het ook een totaal andere voetballer dan dat Veerman is.
Ben benieuwd hoe dit gaat lopen inmiddels wel ervaring in CL.

Persoonlijk had ik Veerman graag gezien maar ja wat zijn er nog meer opties.

4 januari 2022 om 12:21

Als je het artikel leest dan staat er dat hij uit het niets buiten de selectie wordt gelaten. Des te meer reden om het te proberen als Feyenoord zijnde.

4 januari 2022 om 12:28

Als je het artikel leest dan kun je zien dat hij de laatste 6 wedstrijden weer basisspeler is

4 januari 2022 om 12:43

Zo las ik het dan weer niet. Haha. Staat raar geschreven. Ik las het als 6 wedstrijden gespeeld en daarna niet meer.

4 januari 2022 om 13:01

Moest ik nog reageren

4 januari 2022 om 14:05

Mag. Ik vernam dat per club, hoe meer mensen reageren hoe meer artikels erover wordt geplaatst. Dus spammen met die handel!

Dat zou een prima versterking zijn

4 januari 2022 om 12:32

als linksback??

4 januari 2022 om 13:44

Overschakelen van veerman naar renpaard vilena, succes. Ik zou als feyenoord zijnde wel even verder kijken dan weer oud-spelers op te gaan halen.

4 januari 2022 om 14:28

Slot looft Til altijd om zijn vermogen om te pressen en spelers 'van de bal te lopen'. Vilhena kan dat ook, dus in die zin is het niet heel raar, hoewel het een andere positie is. Djuricic werd juist genoemd als nieuwe 10 en dat is weer een ander type dan Til

5 januari 2022 om 04:57

Djuricic zou een succes worden dat was pas een groot talent bij Heerenveen, dat zou een betere transfer zijn dan Veerman.

Dit moet je niet willen. Ik zou lekker verder kijken.

4 januari 2022 om 11:57

Toen ik dit las werd ik niet meteen enthousiast nee... ben benieuwd wat voor namen er nog meer in de koker zitten

4 januari 2022 om 12:21

Ja precies, misschien even wachten tot de zomer en ondertussen goed scouten. Wie weet wat je dan kan vinden.

4 januari 2022 om 12:11

Ligt voor mij allemaal aan wat hij moet kosten, want met 3,5 middenvelder (toornstra zal vooral rechtsbuiten spelen denk ik) de 2e seizoenshelft ingaan lijkt me ook niet verstandig en de keuze in de winterperiode zal ook niet reuze zijn.

Die gaat natuuurlijk nooit komen als hij in het buitenland meer kan verdienen. Wat denken ze daar wel niet?

4 januari 2022 om 11:40

Als je nooit een poging doet kom je daar ook nooit achter. Dit is nou juist een speler die PSV ipv Veerman had moeten halen voor naast Sangare, maar het geld is nu op.

4 januari 2022 om 11:44

Excuses, maar dit is dus een speler die PSV juíst niet moet halen. PSV heeft straks met Veerman en Sangaré twee groeibriljanten van 23 jaar op het middenveld staan (sangaré heeft zich sowieso sterk ontwikkeld, Veerman gaat dat hopelijk ook doen). Dat wordt flink cashen binnen 1 of 2 jaar. Daarnaast heb ik Vilhena de afgelopen tijd niet zien spelen, maar als hij zich echt ontwikkeld zou hebben zouden er meer/grotere clubs azen op zijn handtekening.

4 januari 2022 om 11:52

Die zekerheid dat Veerman cashen wordt... Ik vind Veerman een risicovolle investering, is toch al 23 en voorlopig blinkt hij soms uit in de middenmoot van de eredivisie. Tuurlijk zie je vaak het talent, maar blijkbaar lukt het hem niet om Heerenveen naar een hoger niveau te tillen.

4 januari 2022 om 11:54

dat is jouw mening. Ik denk dat PSV helemaal niet gaat cashen op Veerman en Sangare vind die twee niet bijzonder. Beiden komen gewoon tekort voor het niveau dat PSV zou moeten nastreven.

Mij hoor je niet klagen hoor, ik vind het enkel een gemiste kans voor PSV.

4 januari 2022 om 11:57

@tisjeboymax0 @varenak Als je nu nog zegt dat Sangaré tekort komt voor het niveau van PSV heb je ergens de boot gemist denk ik. Zonder hem stort het middenveld van PSV helemaal in. Het aantal counters/tegenaanvallen dat Sangaré onderschept is echt gigantisch groot. Daarnaast begint hij sinds dit seizoen ook steeds beter te voetballen.

Wat betreft het 'lukt het hem niet om Heerenveen naar een hoger niveau te tillen': ik zou wel eens willen weten waar Heerenveen stond zonder J. Veerman. Toch gewoon 42 goals+assists in 3 seizoenen Heerenveen, dat geeneens een goed elftal heeft

4 januari 2022 om 12:06

Ik zit hier ook niet om een boot te halen. Ik mag toch een mening hebben of niet dan? Ik vind Sangare gewoon niet bijzonder. Mag je toch verwachten van een middenvelder dat hij af en toe wat ballen onderschept, maar ik vind Sangare niet zo bijzonder en dat is mijn mening.

4 januari 2022 om 12:14

Als Sangaré met Veerman vergelijkt kun je net zo goed Drommel erbij betrekken. De enige overeenkomst is dat ze op het middenveld spelen. De een is een "stofzuiger" ala Alvarez bij Ajax en de ander is iemand die het spel moet maken. Ik zie ze graag samen. Dan komt Sangaré nog beter tot zijn recht en ik denk Veerman ook.

4 januari 2022 om 12:19

@varenak: Tuurlijk mag dat, maar zonder onderbouwing stellen dat ze vilhena hadden moeten halen en dat veerman en sangare niet bijzonder zijn roept veel vragen op. Vind je vilhena wel bijzonder dan bijvoorbeeld?

4 januari 2022 om 12:31

Vilhena is iedegeval beter dan Sangare. Vind Vilhena constanter en met speelt met meer druk naar voren is naar mijn mening wel een speler die psv naar een hoger niveau had kunnen tillen. Dat zie ik niet bij een Veerman die erg wisselvallig presteerd. Aan de top moet je kunnen vertrouwen op spelers.
Met Vilhena kan je ook prima een tegenstander onder druk zetten .vandaar dat ik hem liever had gezien naast Sangare, maar goed dat gaat hem niet worden.

4 januari 2022 om 13:55

Sangare ontwikkeld zich meer en meer terwijl vilhena al enige tijd stagneert. Sangare gaat binnen nu en 3 jaar naar de Europese (sub)top, iets wat vilhena niet redde en niet meer gaat redden vrees ik

4 januari 2022 om 12:32

zal wel worden gehuurd

Dus Feyenoord gaat van Veerman (23 jaar, groeipotentie, mogelijkheid om voor minimaal het dubbele te verkopen) naar Vilhena (27 jaar, minder restwaarde, oud-Feyenoord). Ik had toch gehoopt dat er iets meer creativiteit in de scouting zou zitten. Waren we eerst hyped omdat we Veerman zouden aantrekken, blijkt het alternatief een oud-Feyenoord postbode te zijn... tja. Totaal niet blij mee

4 januari 2022 om 11:43

Alsof Veerman wel creatief is? Veerman kost 6 miljoen en is gewoon een bankzitter de komende 6 maanden. Daar zou ik niet vrolijk van zijn. Vilhena heeft veel ervaring en is een meer dan prima speler voor Feyenoord. Er is genoeg restwaarde bij andere spelers dus wat extra ervaring is nooit verkeerd.

4 januari 2022 om 11:46

Een bankzitter?! Veerman speelt mijn zijn ogen dicht de lakse Guti er nog uit. Laat staan Van Ginkel met kapotte knieën en de altijd geblesseerde Pröpper. Tevens is Sangaré er in januari sowieso al niet bij ivm Africa Cup. Veerman is juist iemand die het middenveld van PSV kan complementeren met steekballen op Gakpo en Madueke

4 januari 2022 om 11:47

Arsenal bij Feyenoord had Veerman ook bankzitter geworden en was hij puur voor de breedte en volgend seizoen gekomen.
Veerman heeft een prima steekpass en dat zal bij PSV makkelijker tot stand komen dan bij Heereveen waar hij het met trage Veerman moet doen als spits.

Ik vind Vilhena een prima speler hoor en denk zeker op een toevoeging maar als je eerst voor Veerman gaat snap ik de stap Vilhena niet helemaal.

4 januari 2022 om 11:49

Ik heb het toch gewoon over Feyenoord? Hoe kom je nou weer bij Psv? Bij Feyenoord zou die gewoon bankzitter zijn voor minstens de komende 6 maanden en dat terwijl hij 6 miljoen zou moeten kosten. Dat slaat gewoon nergens op.

4 januari 2022 om 12:07

Waarom zou hij bankzitten zijn? Zijn statistieken bij Heerenveen zijn al hoger dan die van een kokcu bij Feyenoord.

4 januari 2022 om 12:10

Ah dus jij bent een statistiek nerd? Heb jij Kocku zien spelen dit seizoen? Die gaat er voor geen enkele middenvelder uit. Is enorm belangrijk in het veldspel wat Slot wilt spelen.

4 januari 2022 om 12:10

Want een controlerende middenvelder hoort veel te scoren en assists te leveren? Kijk is naar wedstrijden van Kokcu en je snapt wat ik bedoel. Beste Feyenoorder dit seizoen.

4 januari 2022 om 12:33

@sander Nou nou moet t zo agressief? Ik mag graag naar statistieken kijken. Ik heb Feyenoord toch aardig wat potjes zien ballen dit seizoen, ik vind kokcu nog veel te druistig en slordig ik zijn spel, tegen Ajax kon hij me ook totaal niet bekoren? Veerman weet op te vallen bij een grijs Heerenveen en daarbij ook als controlerende middenvelder betere statistieken te overleggen, heel vreemd argument van mij idd.

4 januari 2022 om 12:34

@arsenal. Nee dat moet niet, wel lekker als je dat ook nog in de arsenaal hebt toch? Ik heb Feyenoord bekeken dit seizoen en ben niet overtuigd van kokcu, ik vind sowieso Malacia, Sinistera en Bijlow alle 3 betere spelers.

4 januari 2022 om 12:37

Dan ben jij 1 van de weinigen die dat vindt. Ik en vele andere Feyenoorders zien elke wedstrijd van Feyenoord en zien Kokcu elke wedstrijd weer uitblinken. Samen met Trauner de beste speler dit seizoen na mijn mening. Is ook nog eens 2 jaar jonger dan Veerman en kost geen 6 miljoen. Die zou gewoon op het bankje zitten dus erg mooi dat Veerman naar Psv gaat. Vergeet niet dat Veerman inmiddels al 23 is en niet consistent is. Is vaak tegen betere ploegen ook 1 van de spelers die het snel laat afweten.

4 januari 2022 om 12:46

Dat geloof dus helemaal niemand... als je Feyenoord regelmatig kijkt zie je dat elke wedstrijd Kocku 1 van de betere is zo niet de beste. De wedstrijd tegen Ajax wie kon je wel bekoren dan? Er was niemand zelfs bij Ajax die ze normale niveau haalde.

4 januari 2022 om 12:50

Zo denk ik ook over Kökçu. Wij zijn bij Ajax veel strenger voor talentvolle spelers als ze al minimaal 2 seizoenen meedraaien. Ook wij zien dat bijvoorbeeld dat Gravenberch, nog te slordig is. Het verschil is dat sommige spelers beter bij hun huidige club passen, dan bij een ander club. Zo zullen sommige goede spelers van een andere club in Nederland bij Ajax banken. Maar goed...Ontopic: Ik vind Vilhena juist een goede optie. Men zeg hier dat hij geen restwaarde heeft. Zo denken wij bij Ajax bij een Tadic, hij gaat ons juist prijzen opleveren. Met hem is Het team sterker. Dan is een restwaarde niet belangrijk, als het hele team door hem beter wordt. De restwaarde van Tadic, ligt dus bij andere spelers, als je mij begrijpt. Iedereen profiteert van zijn waarde op het veld. Daarom is juist de ervaring van Vilhena goed voor Feyenoord, als je er misschien prijzen mee kan winnen, why not 🤷ðŸ¾â€â™‚ï¸

4 januari 2022 om 13:04

Fairplay,

Kokcu heeft 2 slechte jaren gehad en wordt nu met de week beter. Hij heeft de gunfactor ook al zijn er veel mensen kritisch op hem.
Kokcu heeft soms hetzelde als dat Vilhena ook had en dat is voor postbode spelen.
Echter het jaar dat Vilhena wegging was hij echt goed en dat gebeurd ook met Kokcu nu.

Maar ik vind Vilhena ook niet gek om te halen maar ik vind het wel een bijzondere 2 de keus het is een totaal andere speler dan dat Veerman is.

4 januari 2022 om 13:48

'Wij zijn bij Ajax veel strenger...', 'Zo denken wij bij Ajax...' Sorry, maar ik moet echt een beetje braken bij dit soort zinnen. Los daarvan: ik was verre van fan van Kökcü. Vond hem arrogant, nonchalant en overschat. Dit seizoen logenstraft hij dat vrijwel iedere wedstrijd. Hij speelt echt geweldig

4 januari 2022 om 14:03

Bobiku. Inderdaad. Je had onze aanhang de afgelopen jaren moeten horen over Kokcu. Die kritiek was echt niet mals! Kokcu heeft reuzestappen gezet in een totaal andere rol. Jammer dat men dat niet inziet.

4 januari 2022 om 14:18

Nou ja, je kunt zeggen van Veerman wat je wilt, maar creatief is hij wel. Verder getuigt dit inderdaad niet van creatieve scouting. Vilhena is ongetwijfeld niet goedkoop en hij heeft nog een doorlopend contract. Hij is een redelijke speler voor de Nederlandse top, maar meer ook niet. Voor dat geld lopen er genoeg jongens rond met meer potentie en een club als Feyenoord hoort een scouting te hebben die dergelijke talenten op kunnen sporen.

4 januari 2022 om 14:30

Ik zie toch echt nog meerdere leden die mening delen, maar goed dat hij 2 jaar jonger is moet ik je meegeven en dat hij in een stijgende lijn presteert ook. Echter zie ik dit bij kokcu pas maximaal een half jaar waar Veerman het al 2 jaar doet bij een middenmoter. Ik
Vind hem juist wel consistent omdat hij werkelijk toch uitblinkt bij een grijze middenmoter.

4 januari 2022 om 14:46

Tja op een Ajax fan na geeft 9/10 dat aan. Kijken jullie elke wedstrijd van Feyenoord? Dan zal het antwoord nee zijn. De rest die reageert doet dat wel en kunnen dan ook beter beoordelen lijkt mij? Kokcu heeft natuurlijk eerder ook gewoon goed gepresteerd bij Feyenoord maar had nogal last van Advocaat doe 2 jaar bleef. Veerman blinkt zeker uit bij Heerenveen. Maar dat is Heerenveen. Zoveel spelers deden dat en lieten zien niet het niveau aan te kunnen bij Feyenoord. Als de tegenstand wat moeilijker wordt is hij 1 van de eerste die het laat afweten. Noem ik niet consistent presteren maar goed.

4 januari 2022 om 15:17

Ik denk dat we gewoon van mening verschillen, maar goed ik vind kokcu best wel goede middenvelder alleen vind ik Veerman meer talent hebben.

4 januari 2022 om 15:57

Maar, Godenzonen. Luigi Bruins deed dat ooit bij een degradatiekandidaat, als je begrijpt wat ik bedoel. Het is makkelijker om bij Heerenveen de beste man te zijn dan bij Feyenoord. Je bent bij Heerenveen eerder de man waar het om draait. Daarbij vind ik dat Veerman het nooit doet als zijn team hem echt nodig heeft

4 januari 2022 om 16:37

Daar heb je een punt, heerlijke speler overigens Bruins jammer dat hij het niet heeft gered, kwam ook niet op t beste moment bij Feyenoord. Bij Heerenveen ben je natuurlijk al sneller een beter speler dan de rest als bij Feyenoord, echter speel je bij Feyenoord wel 9 van de 10 keer bij de betere ploeg en krijg je ook veel vaker de bal, iets wat voor zowel kokcu als Veerman een pre is om goed te presteren. Dus daar is kokcu op t moment weer in t voordeel ten opzichte van Veerman.

4 januari 2022 om 11:43

Wel een goede speler en normaliter ook een international.
Als je die dan toevallig kunt halen, met zijn ambitie tot het WK, medio 2023 na een aankoop van 5(?) miljoen doorverkopen voor 10.

Zou het zo doen

4 januari 2022 om 11:48

Minimaal het dubbele? Dus minimaal 11 miljoen, als hij 26 is, want daarvoor moet je je wel bewezen hebben toch? Dezelfde leeftijd als Vilhena? Die 0 restwaarde heeft in jou ogen?

4 januari 2022 om 12:16

die is tegen die tijd 30. toch ietsje ander

4 januari 2022 om 12:50

Zeker is dat anders. Maar Vilhena kost nu ook niks.

4 januari 2022 om 11:53

Bovendien twee compleet verschillende spelers. Veerman is veel meer een spelmaker, Vilhena meer een box-to-box en powerspeler.

4 januari 2022 om 12:10

@Grasmaaiertjes dus jij vindt Vilhena minder dan Veerman echt niet en 27 jaar vindt jij al een ouwe bok, dan ben je juist in je bloei van je leven met voetballen.
Goede zet van feyenoord

4 januari 2022 om 12:17

@mitch het zijn gewoon 2 verschillende spelers.
Ik hoop alleen wel dat Vilhena van het postbode voetbal af is dat is het enige wat irritant is.

4 januari 2022 om 12:22

@bliek - Ben ik ook benieuwd naar. En anders zal 'ie het snel genoeg lastig krijgen ofwel afleren onder Slot.

4 januari 2022 om 13:05

@mgmv

Ik vind Vilhena geen slechte optie hoor maar ik snap niet als je eerst voor Veerman gaat dan met een 2 de keus komt dat een andere voetballer is..

4 januari 2022 om 12:21

Vilhena speel dit seizoen eigenlijk vooral linksback en doet het daar niet verkeerd volgens mij. Dat zou toch wel een ideale dubbelslag zijn voor feyenoord want er is niet echt een back-up/concurent voor malacia. Als je dan met 1 speler gelijk een back-up hebt voor het middenveld en de linksback positie ben je niet verkeerd bezig. Maar dat ligt er voor mij voor al wat hij moet kosten.

4 januari 2022 om 12:25

Feyenoord heeft met Hartjes, Milambo en Kleijn grote talenten voor het middenveld. Veerman is een leuke speler, maar er is geen garantie dat hij het niveau van de top aankan. Vilhena is ervaren, in de bloei van zijn carrière (normaal gesproken) en heeft al aangetoond het niveau aan te kunnen.

Naar mijn mening is Vilhena een ideale oplossing. Vergelijkbaar met Guardado van psv destijds.

4 januari 2022 om 12:55

Grote talenten waar hebben deze talenten zich bewezen? In de jeugd goed spelen is wat anders als het echte werk. Er komt fysiek en mentaal een hoop bij kijken.

4 januari 2022 om 14:48

Dat is toch evident aan talent zijn? Ze zijn nog hartstikke jong, natuurlijk dat ze het nog nergens hebben laten zien. Het is de bedoeling dat ze doorstromen naar het eerste en daar onder de hoede van staf en meer ervaren ploeggenoten zich ontwikkelen.

4 januari 2022 om 12:33

Dat je van Vilhena niet op de banken staat, snap ik. Maar verheerlijk Veerman ook niet te veel hoor. Veerman is 23 jaar, is op die leeftijd nog geen Oranje-international en heeft ook niet de volwassenheid in zijn spel om dat structureel te worden. Het afbreukrisico is niet kleiner dan bij Bart Ramselaar, Ryan Thomas en Adam Maher en de kans dat je hem 'voor minimaal het dubbele' verkoopt is bij een mooiweersvoetballer als Veerman echt niet bijster groot. En als je uit de 'vondst' die Veerman is concludeert dat een scouting creatief is zou ik de lat nog flink wat hoger leggen.

4 januari 2022 om 14:42

@gomes1psv inderdaad, het moet er bij veerman allemaal nog wel uit komen, Ramselaar was volgens mij op het moment dat hij de overstap naar psv maakte al in beeld bij oranje en maher ook, die deden het op een lager niveau meer dan behoorlijk, maar bij PSV werd het toch geen succes.

4 januari 2022 om 12:46

Je kan alleen minder restwaarde hebben als je contract korter is of als je minder goed bent. Vilhena is tien keer beter dan Veerman en als ze hem voor een paar jaar kunnen vastleggen kunnen ze hem ook nog verkopen. Vilhena heeft een beetje de pech gehad niet eerder weg gegaan te zijn bij Feyenoord door prive omstandigheden, anders had hij nu al wel in de top gespeeld. Veerman wordt een soort Vayrinen, Doan, te groot voor een subtopper, te klein voor een topper. Zal zijn tijd voornamelijk op de bank doorbrengen, hopelijk wordt hij niet depressief.

4 januari 2022 om 17:45

Die hype over Veerman is de heletijd al verdeeld. Goede voetballer maar dat was Duricic ook. Laten we het eerst allemaal aankijken voordat we het een groot gemis vinden. Zou Vilhena graag weer zien bij Feyenoord, altijd een vechter en stond vaak met niet voetballende middenvelders. Kom maar door met Aursners en Kokcu.

Hahah Feyenoord doet het geweldig hoor daar niet van. Maar soms is het toch wel een beetje bord op schoot scouting wat ze doen. Dit ook weer, Vilhena kan een nuttige speler zijn voor ze maar gaat ze niet verder helpen. Heeft zich niet echt ontwikkeld. Bovendien hoe kun je eerst interesse hebben in Veerman en daarna doorschakelen naar Vilhena. De ene is meer een spelverdeler en de ander echt een bijtertje, ander soort spelers in mijn optiek.

4 januari 2022 om 11:42



Bord op schoot scouting geldt niet als het om Bazour, Veerman, Brobbey, Klaassen, Propper, Berghuis gaat?
Regelrechte giller dit, Feyenoord heeft de laatste jaren overal en nergens de (onbekende) spelers vandaan gehaald, mag het een keertje een bekende speler terughalen?!
Jaren geleden had Feyenoord hier een houtje van, maar is nu absoluut niet meer aan de orde.

4 januari 2022 om 11:51

Psv heeft de laatste jaren veel en veel meer bord op schoot spelers gehaald dan Feyenoord. Zelfs onder Martin van Geel tijd kocht psv ook dat soort spelers. Klaarblijkelijk wordt alleen feyenoord erop aangekeken. Drommel, ramselaar, Thomas, Doan, allemaal bord op schoot scouting....

4 januari 2022 om 11:52

Echt he, je hebt helemaal gelijk. Van de huidige basisspelers zijn alleen Linssen, Toornstra & Til met een Eredivisie verleden gehaald en voor de rest alles zelf opgeleid (Malacia, Bijlow, Kökcu) of goed gescout in het buitenland (Aurnesen, Senesi, Pedersen, Sinisterra)

4 januari 2022 om 11:53

Inderdaad, zo achterhaald dit haha

4 januari 2022 om 12:00

Makkelijk scoren van allebei de kanten. PSV heeft met Ramalho, Guti, Gotze, Max, Zahavi etc. genoeg spelers gehaald waar niemand ooit van had gehoord of nooit iemand dacht dat het mogelijk zou zijn. Aan de andere kant wordt Feyenoord daar ook steeds beter in: Sinisterra, Pedersen, Trauner, Senesi. Maar soms is oude bekende terughalen of spelers uit de ED helemaal niet zo'n slecht idee. De vraag is of dat bij Vilhena zo zal zijn. Maar voor de breedte denk ik prima speler om erbij te hebben.

4 januari 2022 om 12:53

Serieus? Ga je nu een discussie starten over wie de meeste bord-op-schoot-scouting heeft toegepast? Feyenoord en PSV bakken er wat dat betreft toch beide niets van? Je zou zeggen dat clubs die moeite hebben om financieel de (europese) (sub)top bij te benen dubbel hard inzetten op hun scoutingstaf en -netwerk. Maar Feyenoord had tot vorig jaar slechts drie scouts, waarvan eentje nu actief is in het groepje van 6 dat PSV er maar op nahoudt. Een hoop gejammer over hoe Ajax toch zoveel rijker is - dat overigens ook maar zes scouts heeft - maar dan niet inzetten op het vinden van jonge spelers die anderen niet zien. Natuurlijk zullen er mensen zijn die tegenwerpen dat ze het langer of korter wel goed gedaan hebben, maar om echt succes te hebben en internationaal niet vast te lopen op pakweg NK Osijek, PAOK of AC Wolfsberger gaan spelers als Eric Botteghin, Kevin Diks, Jens Toornstra, Bryan Linssen, Mark Diemers, Yassin Ayoub, Lex Immers, Michiel Kramer, Bilal Basacikoglu, Sam Larsson, Samuel Armenteros, Derrick Luckassen, Joel Drommel, Nick Viergever, Adam Maher, Bart Ramselaar, Ritsu Doan, Ryan Thomas en ook Joey Veerman je geen reet brengen. Ze zijn vaak niets beter dan de jeugd die je zelf kunt opleiden en trekken een club eerder de subtop in dan dat ze de top ontgroeien. Ajax lijkt daar wel van geleerd te hebben; de bord-op-schoot-spelers daar zijn vooral oude bekenden die ruim in de ervaring zitten en de ontwikkeling van jonge spelers kunnen faciliteren, terwijl men lijkt te weten dat de toekomstige toppers eerder in de eigen opleiding of Zuid-Amerika te vinden zijn dan in de eerste elftallen van Heerenveen, Groningen en Utrecht.

Vooral voor mijn eigen club vind ik het jammer dat dat kwartje maar niet valt. Tegenwoordig zijn namen als Berry van Aerle, Bert Kessen en Humprey Rudge scout en ik wed dat ze geen woord Spaans kunnen en liever de avonturen van Joey Veerman in Friesland volgen dan op zoek naar onontdekte parels de selecties van Velez Sarsfield, Independiente, Gremio en Alianza Lima doorpluizen.

4 januari 2022 om 14:00

Gomes, ik begrijp niet echt wat Toornstra en Botteghin in dat rijtje doen. Spelers die (meer dan) vijf jaar belangrijk zijn. Linssen heeft halverwege dit seizoen al elf keer gescoord. Zulke namen in eenzelfde rijtje plaatsen als Ayoub is lachwekkend. Om het dan puur te gooien op een dooddoener als 'ze gaan je internationaal geen reet verder brengen' vind ik vrij makkelijk. Botteghin en Toornstra waren belangrijke spelers in een kampioenselftal en jij reduceert ze tot niveau Ayoub, die niets heeft klaargespeeld bij Feyenoord

Haha, laat PSV nu ook ff snel een bod uitbrengen op Vilhena gewoon om Feyenoord te pesten

4 januari 2022 om 11:43

PSV heeft zichzelf al lopen pesten door Veerman aan te trekken. Wat een blunder weer na Drommel.

4 januari 2022 om 11:44

Je kunt aan deze opmerking goed zien dat het school vakantie is…

Ik had de indruk dat Feyenoord Veerman wilde vanwege zijn creatieve vermogen, zijn inzicht vooruit. Vilhena past volgens mij niet in het plaatje wat Veerman zou bieden.

4 januari 2022 om 12:00

Ze wilde Veerman wel, maar vonden hem blijkbaar niet het geld waard. Denk ook niet dat Veerman basisspeler had geworden binnen de 1ste 3 maanden bij Feyenoord. Het middenveld van Feyenoord staat gewoon erg sterk op dit moment met Kokcu, Aursnes, Toornstra en Til. Ik zou niet weten waarom je daar iets aan zou moeten veranderen. Wel had Veerman wellicht wat kunnen wezen voor als vervanger van Til volgend jaar maar daar zou ik geen 4 mln of meer aan besteden als Feyenoord zijnde.

4 januari 2022 om 12:13

Til is echt een totáál andere speler dan Veerman, hé Veerman zou gewoon voor de breedte zijn gekomen en bood direct de kans om hem 'klaar te maken' om Kokcu op te volgen.

4 januari 2022 om 12:37

Dat weet ik, maar we hebben nog geen zicht op Kokcu's vertrek bij Feyenoord. Dat zou deze zomer kunnen zijn maar dat is nog niet zeker, vandaar dat ik Til noemde.

4 januari 2022 om 12:37

Is tegenwoordig Linksback, pik.

4 januari 2022 om 15:58

Als ze hem voor linksachter halen past het al helemaal niet in het plaatje wat Veerman zou bieden. Ga er dan ook niet vanuit dat dat de bedoeling is, ongeacht of hij daar bij Krasnodar speelt.

Lijkt me een prima vervanger voor Kökcü na komende zomer.

Nu ook quiz vragen; wie zit er achter de bal
Zou leuke zijn, maar de vraag is of hij dat zelf ziet zitten gezien de afspraak dat hij na twee jaar weer zou mogen verkassen.
Met verkassen doelde hij wellicht op een grotere club met waarschijnlijk in het achterhoofd meer verdiensten.
Zou het toch een redelijke stunt vinden als ze hem terug weten te halen.
Heb hem niet meer gezien na zijn Nederlandse periode dus heb ook geen IDE wat voor speler hij is momenteel.

4 januari 2022 om 11:53

"Nu ook quiz vragen; wie zit er achter de bal."

Gokje Victor Moses, Spartak Moscow?
🙄

Edit;
Hoop niet voor Feyenoord dat ze net zo lang gaan "doorschakelen" dat ze uiteindelijk weer met een soort van Pratto komen aanzetten omdat ze zo nodig iets moesten.

4 januari 2022 om 11:53

We mogen toch wel een klein beetje hopen dat die tijd voorbij is met een prima denkede trainer die hoop ik geen paniekaankoop wil doen

4 januari 2022 om 12:52

Ik denk dat Slot verstandig genoeg is om dat niet te doen.

Intern bij feyenoord veel twijfels over Kockcu. Iets waar ik me wel in kan vinden. Om die reden zou Vilhena een goede aanwinst zijn. Denk alleen dat hij niet haalbaar is.

4 januari 2022 om 11:44

En dat geloof je zelf? Kokcu is onze best presterende speler dit seizoen. Als Diemers en Teixeira wel vertrekken heb je gewoon iemand nodig als extra optie.

4 januari 2022 om 12:38

Plus heb je een back up voor Malacia, want Tony speelt tegenwoordig Linksback

4 januari 2022 om 11:45

De beste speler van de eerste seizoenshelft, sinds paar dagen 21 jaar, A international en lang contract. Heb je lijntjes met mensen binnen Feyenoord, of heb je zelf gewoon geen voetbal gekeken afgelopen half jaar?

4 januari 2022 om 11:57

Ieder zijn voorkeur. Voor mij zijn Sinisterra, Bijlow en Malacia toch duidelijk van een hoger niveau.

4 januari 2022 om 12:02

Prima dat jij Kokcu niet zo goed vind, maar hoe kom je in godsnaam bij dat er intern veel twijfels over 'm zijn?

4 januari 2022 om 12:10

Zo, in 16 minuten minuten van "intern bij Feyenoord" naar "voor jlp40". Het kan verkeren..

4 januari 2022 om 12:18

De twijfels zitten hem niet direct in zijn kwaliteiten, maar meer in het feit dat men verwacht dat hij na dit seizoen gaat vertrekken. Daarom kijkt men naar een Veerman, Vilhena etc. Maar prachtig om al die reacties gelijk te lezen. . Wanneer een Aursnes goed genoeg is, dan is Kockcu dat zeker.

4 januari 2022 om 12:25

Welke twijfels heb je het dan over? Ze verwachten een vertrek door de interesse en z'n uitstekende spel. Maar leuk dat je geniet van reacties door je eigen bijzondere invulling.

4 januari 2022 om 12:53

Flauwekul... Kokcu was zonder twijfel de beste Feyenoorder deze eerste seizoenshelft.

4 januari 2022 om 12:59

@jlp40 Je blijft nu zeggen waarom jij aan hem twijfelt. Maar niet waarom er intern aan hem getwijfeld zou worden. Je reageert eerst op iemand die iets tegenwerpt met 'ieder zijn voorkeur' (wat geen antwoord is op de vraag waar die interne twijfels vandaan komen) en daarna zeg je dat ze twijfelen omdat ie na dit seizoen weg zou gaan? Dat slaat nergens op. Langlopend contract en hij zal gewoon spelen tweede seizoenshelft en mogelijk zelfs nog een seizoen.

4 januari 2022 om 13:21

Beste speler, schei toch uit. Wat heeft hij nu voor bijzonders gedaan dit eerste halfjaar? Een kinderhand....feyenoord heeft momenteel 3 spelers die er echt boven uit steken, heb ze al eerder genoemd. Interesse voor kockcu is er van middenmoot bundeliga / serie a en vanuit Turkije.

4 januari 2022 om 13:27

Wat heeft hij gedaan? Kijk jij eigenlijk wel? Hij is in een totaal nieuwe rol onmisbaar voor de speelwijze van Slot. Een echte verbindingsspeler. Kijk voor het gemak ook even zijn statistieken na, want die zeggen genoeg.

4 januari 2022 om 13:53

Sorry, heb helemaal verkeerd gekeken. Wat een topspeler is die Kokcu. Real, PSG, Bayern en City kunnen zich elk moment melden.....misschien die feyenoord bril afzetten. Prima voetballer hoor, maar om nu te zeggen echt bijzonder. Ontbreekt er nog maar aan dat er Japie Krekel straks zegt dattie beter is dan Frenkie de Jong.

4 januari 2022 om 14:05

Jip, interesse is er ook van Arsenal, Sevilla en AS Roma, maar die namen noemen komt je vast niet goed uit...

4 januari 2022 om 14:07

Frenkie de Jong. Over overschatte voetballers gesproken.... Maar goed, het is geen Feyenoord bril. Ik ben de afgelopen jaren juist heel kritisch op hem geweest en zag hem het liefst vertrekken. Hij vervult nu een andere rol op het middenveld en doet dat uitstekend. Voor mij de speler die het meest gegroeid is dit seizoen.

4 januari 2022 om 14:15

Arsenal, Sevilla, AS Roma prima clubs. Niet de absolute top, maar daar net onder. Afwachten of hij zich daar in de basis kan spelen. Wanneer je Frenkie de Jong overschat noemt, tja dat zegt mij dan weer genoeg. Maar waarschijnlijk zien ze het niet alleen bij Barcalona verkeerd, maar ook bij Bayern en City.

4 januari 2022 om 11:56

jlp40, kokcu is juist de speler die geld gaat opbrengen voor Feyenoord

4 januari 2022 om 12:06

Ja daarom heeft kokcu pas nog een flink aanbod van herta afgeslagen, omdat feyenoord geen vertrouwen in hem heeft

JAAAAAAAA wat een geweldig nieuws!

Denk dat dit een prima zet is van Feyenoord. Staat er direct en neemt een hoop ervaring mee. Hierdoor kan je voor Kocku een mooi bedrag vangen en kunnen de jonkies zich optrekken aan Tony. Ik ben een voorstander, betwijfel alleen de salariseisen. In ieder geval blij met dit gerucht!

4 januari 2022 om 11:55

Maar wie ga je laten banken dan?

4 januari 2022 om 12:00

Precies dit. Veerman (alhoewel compleet andere speler) zou worden gehaald met het oog op volgend seizoen. Aursnes kokcu til staat prima nu. Tonny zal niet komen voor de bank. Til gaat uiteindelijk weg maargoed...

4 januari 2022 om 12:06

Hier heeft Slot een passende oplossing voor. Verder denk ik op dit moment Til? Ten eerste geen kapitaal opbouwer en ten tweede redelijk uit vorm. Verder is 4-5 middenvelders van klasse een luxe die Feyenoord kan veroorloven. In de winter al wat passen en meten omdat in de zomer er zomaar 5-6 basisspelers kunnen vertrekken.

4 januari 2022 om 12:20

Deen ik zie dan liever een aanvaller komen die op rechts wel rendeert.
Het middenveld hebben we nog wel wat opties vind ik.

Zoals Rob Geus zou zeggen: Hier word ik niet vrolijk van...

Van Veerman naar Vilhena is toch wel een enorm verschil qua type speler. Echter weet je wel wat je in huis haalt en dat je er beter van zal worden. Maar je zal voor Tonny niet minder moeten gaan betalen als dat je moest voor Veerman.

Verder zal je Vilhena halen voor de basis en ik vraag me dan echt af voor wie je hem dan zal laten spelen. Het middenveld staat prima en hij is geen 10. Veerman had je prima kunnen halen en dit halfjaar kunnen laten wennen en als dan Kokcu vertrekt heb je de vervanger al in huis. Vilhena zal direct willen spelen en zal ook wel wat garanties willen indien hij terugkeert en ook nog een flink salaris zal inleveren.

Beetje een onlogische zet om van Veerman naar Vilhena te schakelen. Totaal een ander type speler. Maar zou desalniettemin een prima versterking zijn voor Feyenoord alhoewel Feyenoord meer behoeft heeft aan een creatieve middenvelder.

4 januari 2022 om 12:23

Arnesen strooit ons allemaal zand in de ogen zodat niemand aan ziet komen dat hij straks Kudus koopt ;-)

Stel dat wij Veerman hadden gehaald, en PSV Vilhena, dan had ik er wel de pest in gehad eerlijk gezegd. 27 jaar nog maar, zou een speler op zijn top zijn komende jaren.

4 januari 2022 om 12:20

Ja dat betwijfel ik dus een beetje. Ik vind Volgens (en Boëtius trouwens ook) van die spelers die helaas nooit meer zoveel indruk als tijdens hun debuutwedstrijd hebben gemaakt.

Kan me daarnaast trouwens ook niet echt voorstellen dat zo'n Krasnodar genoegen neemt met een paar miljoen, dus dan zit je ook weer op huur, of Veerman-achtige prijzen.

4 januari 2022 om 14:07

Boëtius vind ik wel een heel ander verhaal. Bij hem valt of staat alles met onbevangenheid. Die had hij in zijn eerste twee jaar, maar daarna ging hij te veel twijfelen

5 januari 2022 om 08:18

Eens hoor, het zijn natuurlijk compleet andere typen spelers, vind het in dit geval bij beiden gewoon enorm frustrerend dat ze hun beste wedstrijd voor Feyenoord op hun 17e/18e hebben gespeeld ipv op hun 21e voor een flinke zak geld te vertrekken.

Dit zou me op een bepaalde manier toch tegenvallen. Niet omdat het een slechte speler is, maar meer omdat ik hoop op (net zoals bij Veerman dan zou zijn) een jongere speler waar je op een later moment ook weer op zou kunnen verdienen. Bovendien valt het me ook tegen, omdat Vilhena een totaal andere voetballer is dan Veerman. Ik neem dan ook wel aan dat áls Kokcu deze zomer vertrekt, er ook wel een ander talent met vergelijkbare kwaliteiten terug voor komt en het een het ander dus niet hoeft uit te sluiten.

Anderzijds.. Het brengt je wel een extra pitbull in de ploeg én is hij ook op linksback inzetbaar waar hij dit seizoen het merendeel van z'n potjes speelt en een extra middenvelder blijft wel nodig.

Ben alleen wel benieuwd hoeveel Vilhena, nog altijd basisspeler daar, wel niet moet kosten en wat z'n salaris is. Ik zie het niet gebeuren eerlijk gezegd.

4 januari 2022 om 12:23

Momenteel een marktwaarde van 7.5 miljoen, met een contract van 2 jaar. Ook daar zal dus een soortgelijke constructie als voor Veerman voor bedacht moeten worden. Of Feyenoord dat moet willen is een tweede.

4 januari 2022 om 12:28

Ja, precies. Dat is ook wel iets wat me echt tegenstaat als Vilhena komt; de waarschijnlijk hoge transfersom met inderdaad zeer waarschijnlijk via een constructie. Het lijkt me überhaupt gewoon een lastig verhaal voor een basisspeler.

Vilhena? Dan zijn er toch wel betere spelers op de markt?! Wat een dramatische speler...voegt weinig toe. Met de ambities die Feyenoord heeft zou ik toch eerder eens een balletje opgooien bij Vitesse of Tannane een optie zou zijn.

4 januari 2022 om 11:54

Tannane speelt in een vrije rol op 10 en moet, zo hebben we gezien, volledig gevrijwaard worden van defensief werk. Feyenoord zoekt een (extra) middenvelder voor centraal op het middenveld? Dus waarom Tannane?

4 januari 2022 om 12:01

Denk niet dat tannane past in het spel van feyenoord gezien zijn favo positie

4 januari 2022 om 12:21

Tannane zou een slechte match zijn. Ik zou zelf binnen de Eredivise eerder aan Zerrouki denken.

4 januari 2022 om 12:26

Feyenoord drijft dit seizoen op teamgeest en hard werken, en jij wil Tannane halen?? Dat dramatisch zijn van Volgens valt ook wel mee hoor, die zit bij het NL elftal of er tegenaan; dat is Veerman voorlopig nog niet gelukt.

Mooie foto, de andere speler is door de bal weggeshopt :D.
OT: voor Feyenoord zou dit in mijn ogen een prima versterking zijn, mocht dit geen gerucht zijn. Ik denk namelijk dat hij een behoorlijk salaris binnenhengelt daar.

Dit is toch niet het niveau dat Feyenoord na moet streven? Vilhena was een prima speler met groei potentie destijds toen hij bij Feyenoord begon. Maar inmiddels is gebleken dat hij zijn niveau wel aangetikt heeft en qua groei niet veel meer te halen valt. Geen restwaarde, en ik geloof ook niet dat hij enorm veel toevoegt bij dit Feyenoord

Nu er geen publiek zit kan hij ook wat veiliger al zijn afstandschoten de tribune in rossen. Postbode Tony. Ik was zo blij dat we dat soort blinde werkpaarden verlost waren, maar het laat ons niet los. Ik kan niet wachten op een opstelling met Kokcu, Tony en Reis Nelson. En dan lekker alle drie hun goede schot laten zien. Genieten! Ik zou de hekken rond het veld, maar vast ophogen.

Dan ga ik als supporter maar hopen dat hij nu volwassener en stabieler is geworden en ineens een een zeer goede speler is geworden. El Ahmadi werd op wat latere leeftijd ook veel beter.

4 januari 2022 om 12:00

Je noemt El Ahmadi, en zo'n type speler vind ik hem wel. Ik zie de roep om creativiteit wel vaker, maar ik heb me afgelopen half seizoen heel goed vermaakt. Ik denk dat Vilhena moeiteloos in dit team past, en bij Veerman vraag ik me dat af. Een creatieve speler die pasjes geeft klinkt leuk, maar volgens mij scoren wij vooral uit balheroveringen en vroeg druk zetten.

4 januari 2022 om 12:08

Zeker, maar ondanks zijn werklust vond ik hem altijd de eerste die rare dingen gaat doen. Hakjes, rondjes draaien etc. Dit zijn de spelers die nuttig zijn als ze de bal zo snel mogelijk geven aan iemand die wel kan voetballen. Tony had dat nooit zo in de gaten.

Maar ik laat mij graag verrassen.

4 januari 2022 om 12:28

Eens, maar we hebben nog steeds geen antwoord op ploegen die zich ingraven, en als Kökcu deze zomer vertrekt hebben we geen enkele steekpass meer in huis.

Martin van Geel beleid dit. Feyenoord moet geen spelers terughalen, dat werkt namelijk niet. Van die uitgebluste spelers zoals Fer daar heeft Feyenoord niks aan. Idem voor Vilhena. We moeten gretige voetballers aantrekken die Feyenoord als springplank zien naar een stap hoger op.

4 januari 2022 om 12:06

Uitgeblust? Vilhena is 27 en gaat nu dus nog z'n beste jaren in. En speelt gewoon alles.

Vraag me af of dit voor Feyenoord financieel haalbaar is. Kennelijk konden ze geen €6 miljoen missen voor Veerman, dus zou Vilhena voor maximaal €5 miljoen moeten worden gekocht. Weet niet of die Russen daarmee akkoord gaan. Bovendien zal Vilhena behoorlijke salaris-eisen hebben. Ten slotte het sportieve aspect: wil Vilhena nu al terug naar Nederland, of wil hij nog een (of twee) keer een stap naar het buitenland maken?

Wordt qua salaris een moeilijk verhaal lijkt me.

Dat zou top zijn!
Vilhena vind ik persoonlijk ook een sterkere mid.
Veerman is op en af.

Heuj hebben we Vilhena weer in de voorselectie voor het WK.....

Veerman is helemaal nog niet officieel verkocht aan PSV.

Slecht idee. Ik was juist opgelucht dat hij weg ging. Wilde per sé op 10 spelen en was zo creatief als een sliert bami. Haal dan niks en laat jongens als Hartjes en Milambo minuten maken.

Wat een ongelooflijk dom idee. Ik had na afgelopen zomer dat er een frisse wind kwam met nieuwe scouts. Maar we vissen dus nog gewoon in dezelfde vijver. Vilhena met een marktwaarde van 7.5 miljoen en 2 jarig contract terug halen. Gaat ook nooit meer doorverkocht kunnen worden met winst.

Hie zinkt de moed me toch van in de schoenen.

4 januari 2022 om 12:21

Martin van Geel is terug

Oehhh, Vilhena had ik toch ook wel graag gezien als optie achter Sangare. Nederlandse kwaliteit spelers zijn momenteel ontzettend moeilijk te vinden en ondanks de vele kritieken, lijkt me dit de ideale speler voor de pressing die Slot graag wilt spelen.

Niet direct iemand waar ik aan zou denken maar wanneer Kokcu vertrekt toch wel een bruikbare vervanger. Genoeg andere spelers in de selectie met restwaarde.

Alsjeblieft niet deze postbode weer. Transfervrij oke, maar ga hier geen geld aan verspillen zeg.

Weinig creatieve oplossing. Vraag me af of ze uberhaupt zijn salaris kunnen betalen, want het is in Rusland doorgaans prima verdienen. Feyenoord past ook niet in het rijtje van de clubs die interesse hadden, een Betis is toch veel spraakmakender.

Je haalt een Extra middenvelder en backup malacia in huis. Dus lijkt mij een prima optie.

Alleen voor een zacht prijsje overnemen. Dan heb je volgend jaar weer alvast een middenvelder aangezien til weggaat en ik vermoed ook kokcu. Maar van mij mogen er ook wel een paar jeugdspelers voor de leeuwen gegooid worden. Want de selectie an sich is weinig veranderd onder Slot.

En jullie denken dat tony komt om te banken voor wie moet hij komen te spelen dan?

Moet je toch ook niet willen joh. Heeft ie laten zien dat ie beter is geworden? Vind het niet. Maar ja, zoals altijd, afwachten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren