Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Rel in Engeland: Premier League-sensatie mag niet naar Afrika Cup

Laatste update:

Emmanuel Dennis ziet de Afrika Cup aan zich voorbijgaan. De 24-jarige Nigeriaan, dit seizoen een van de revelaties in de Premier League, mag van Watford niet naar het landentoernooi, dat op 9 januari van start gaat. De reden daarvoor is dat de Nigeriaanse voetbalbond te laat aan Watford liet weten dat Dennis in de voorselectie zat. Nigeria bevestigt vrijdagmiddag dat Dennis niet meegaat naar de Afrika Cup. "Watford laat zijn tanden zien", aldus de nationale bond.

Dennis verbaast dit seizoen vriend en vijand in de Premier League. De centrumspits wist vorig seizoen bij FC Köln en Club Brugge geen enkel competitiedoelpunt te maken, maar heeft bij Watford zijn draai helemaal gevonden. Dennis is in absolute bloedvorm en produceerde in zijn laatste acht competitieduels liefst zes doelpunten en vier assists. In totaal staat hij dit seizoen op acht treffers in zestien wedstrijden.

Zijn uitmuntende prestaties bleven ook in Nigeria niet onopgemerkt. Dennis kwam meer dan een jaar niet meer uit voor zijn land, maar mocht nu mee naar de Afrika Cup. "Trots om opgeroepen te worden en mijn land te kunnen vertegenwoordigen", liet Dennis vier dagen geleden weten op Twitter. Zo ver zal het echter niet komen, want Watford houdt de aanvaller in Engeland.

De nummer zeventien van de Premier League stelt dat Nigeria te laat was met het versturen van de voorlopige selectie met daarin Dennis. "De e-mail kwam niet op tijd binnen", zegt Watford-manager Claudio Ranieri tegenover The Athletic. "Er is een bepaalde deadline voor het inleveren van de voorlopige selectie. Als die niet gehaald wordt, dan kan de club kiezen."

Nigeria moet overigens ook Victor Osimhen missen op de Afrika Cup. De spits van Napoli, de blikvanger van zijn nationale elftal, testte donderdag positief op corona en blijft in Italië. Ook Shehu Abdullahi (Omonia Nicosia) en Leon Balogun (Rangers) zijn afgehaakt. Nigeria heeft Henry Onyekuru (Olympiacos), Semi Ajayi (West Bromwich Albion), Peter Olayinka (Slavia Praag) en Tyronne Ebuehi (Venezia) opgeroepen als vervangers. Laatstgenoemde speelde vorig seizoen bij FC Twente.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Supertriest dat voetballers niet voor hun land mogen uitkomen en dat clubs daar eenzijdig een block voor kunnen zetten. Regels zijn regels, maar ik zou als voetballer hier niet blij van worden.

31 december 2021 om 12:22

Het mag wel alleen kreeg de club te laat de selectie binnen, dan is het de schuld van Nigeria. Tuurlijk Watford is hier standvast maar als de voetballer boos is dan moet hij dat vooral op de staf van Nigeria zijn.

31 december 2021 om 12:24

Maar dan mag hij toch juist niet? Als hij wel had gemogen had hij in het vliegtuig richting Afrika gezeten.

31 december 2021 om 14:18

Volgens de tekst kan het dan alsnog, maar dan bepaalt de club in kwestie of ze toestemming geven of niet. Dus je kan te laat zijn en hopen dat de club aardig doet. Doen ze niet.

31 december 2021 om 12:24

Hoezo? Watford is zijn werkgever. Dan hadden ze een clausule moeten opnemen in het contract.
Ik steun Watford! De werkgever bepaalt!

31 december 2021 om 12:38

En als Ajax Haller niet zou afstaan zou jij dus ook steunen? Geloof je het zelf?

31 december 2021 om 12:44

Waren ze bij Haller te laat?
Nee, oke...dus niet relevant in deze🙄

31 december 2021 om 13:30

@tinus45: voor de EL afgelopen seizoen wel 😱 Was alleen niet Ivoorkust maar Ajax die lag te slapen

31 december 2021 om 14:00

Hij heeft het nergens over te laat zijn. Dat is dus niet relevant. Ajax is ook Hallers werkgever.

31 december 2021 om 14:46

Tja, leuk en aardig, maar op deze manier raak je spelers sneller kwijt dan nodig. Denk je echt dat hij na dit seizoen nog wilt blijven.

31 december 2021 om 12:26

Tsjaaa ook volkomen begrijpelijk aan de kant van Watford. Er komen wedstrijden aan tegen Norwich en Newcastle United tijdens de Africa Cup en daar moeten er gewoon punten gepakt worden als ze niet willen degraderen.

31 december 2021 om 18:42

Ja en gaan die punten gepakt worden met een ontevreden speler in de selectie? Heel dom van Watford. Dennis is niet de makkelijkste vraag maar aan om het even welke Belg, die zal hier niet mee kunnen lachen. Bij Club Brugge na 2 goede jaren toch een beetje een rotte appel geweest op het eind en daarom heel makkelijk voor een appel en een ei verkocht aan Watford. Nu doen die dit. Ha, ze zullen hem daar snel leren kennen denk ik. Straks zijn ze hem mentaal voor de rest van het seizoen kwijt, dan laat je hem beter 3 weken naar die Afrika cup gaan... Al zit hij er nog maar pas dus wie weet bijt hij nog wel even op zijn tong, maar bij Brugge was het oorlog geweest en vroeg of laat krijgt Watford de boemerang ook wel terug.

31 december 2021 om 19:10

@Bon Jovi Daar heb je gelijk in, ik ken de speler in kwestie niet echt, maar als hij bij jouw club zulk gedrag heeft vertoond dan kan ik me wel voorstellen dat Watford hier nog wat problemen mee kan krijgen. Anderzijds was het ook wel een dilemma voor Watford, zij hebben hier vast goed naar gekeken om te kijken of het het waard is om zoiets te doen. Het is je topscorer en zelfs een van de beste aanvallers dit seizoen in de Premier League.

31 december 2021 om 20:44

Moeilijke karaktertje, je moet bijvoorbeeld eens "Dennis bus incident" googelen. Hij is eens boos uit de spelersbus gestapt omdat hij niet op z'n eigen plek mocht zitten door coronamaatregelen. De trainer heeft hem dan maar thuis gelaten.

Ik snap inderdaad wel dat dit een zware beslissing is en Watford haar sleutelspeler niet kwijt wil, maar soms moet je eens aan de lange termijn denken. Geef hem die 3 weken, en je krijgt een gemotiveerde Dennis terug.

31 december 2021 om 13:01

Zijn club zou het niet tegen kunnen houden als hij op tijd geselecteerd was. De Nigeriaanse bond heeft geblunderd en nu houdt Watford zich aan de regels. Is niks triests aan. Als de speler hier boos over is, dan op Nigeria.

Je hebt toch geen poot om op te staan als club? Als je land je oproept en de speler wil zelf, dan moet je hem toch laten gaan?

31 december 2021 om 12:22

Nee blijkbaar niet aangezien de club te laat hoort dat de speler in de selectie zit. Dat heb je dus als club wel een poot om op te staan.

31 december 2021 om 12:37

Dat zegt Watford momenteel. Eerst maar even afwachten wat de uefa beslist.

31 december 2021 om 12:39

Wat heeft de UEFA hiermee te maken? Voor hun is die Africa cup juist een doorn in het oog.

31 december 2021 om 12:49

Uefa? die bemoeien zich hier toch niet mee?

31 december 2021 om 13:03

Zoals jullie terecht opmerken moet het de fifa zijn.

31 december 2021 om 13:39

Bij de FIFA zullen ze alles doen om de Afrikaanse bond te pleasen. Die hebben daar de stemmen hard nodig om hun schandelijke plan voor een WK om de twee jaar door te drukken. Ze kunnen bij Watford de borst natmaken.

31 december 2021 om 14:12

@Consy

In Afrika doen ze al heel lang een toernooi om de 2 jaar. Die zullen dan ook totaal niet overgehaald moeten worden.

31 december 2021 om 12:33

Wellicht wil hij zelf liever ook niet om wat voor reden dan ook

31 december 2021 om 13:03

Als de bond dit tijdig meldt heb je als club niks te zeggen. Nu heeft de bond geblunderd en heeft de club het laatste woord.

Beetje kinderachtig, maar er zijn toch duidelijke regels voor.
Nigeriaanse bond te laat en Watford te stug.

31 december 2021 om 13:19

Het laat anders ook wel zien dat professioneel handelen bij de Nigeriaanse voetbalbond ver te zoeken is. Ik denk dan alleen maar, wat vind die jongen er zelf van? Die moet toch centraal staan in of hij wel of niet meedoet aan de Afrika Cup?

Bizar dit.. voor vele voetballers is er niks zo mooi om voor je land uit te komen, en vooral bij z’n toernooi

31 december 2021 om 13:10

als aanvaller ben je je ledematen niet zeker hoor tijdens de Africa Cup, agh en over 2 jaar is er alweer 1 hoor. ik zag net de naam van Haller vallen . die mocht ook niet meedoen bij Ajax omdat ajax hem te laat / niet had aangemeld. dus in deze ook gewoon terecht dat Watford hem thuis houdt , scoort ook gewoon ruim 1op de 3 goals voor Watford en zouden nu niet meer kunnen anticiperen op zijn afwezigheid .

Gewoon op het vliegtuig stappen en gaan.

31 december 2021 om 12:30

En dan niet kunnen spelen, want ze kunnen dan een speelverbod opleggen. Watford heeft hier de regels aan zijn kant.

31 december 2021 om 17:51

Nog betere oplossing is expres als een natte krant spelen bij Watford. Dan zullen clubs snel leren dat ze zulke spelers wat meer vrijheid moeten geven om voor hun land uit te komen. Lekker morgen thuis tegen Spurs voor open doel huizenhoog over schieten Dennis. Of 10 meter naast oog in oog met Lloris.

31 december 2021 om 20:54

Dan gooi je je eigen glazen in. Welke club wil hem dan nog hebben? Kan ie straks alleen nog voor zijn land spelen. Totdat ze hem niet meer selecteren, omdat ie niet bij een club speelt.

Hij moet gwn met z'n club overleggen en hopen dat ze eruit komen.

Goede zet van Watford.

Grote kans dat hij ook nog eens met Corona terugkomt.

Snap al niet dat net toernooi doorgaat met al die explosieve besmettingen.

31 december 2021 om 12:31

Ja maar de kans op besmetting is er bij zijn clubs ook, de PL zit vol met besmette spelers.

31 december 2021 om 12:37

Grappig dat mensen dit steevast met Afrika cup zeggen maar bij het EK waar in meerdere landen werd gespeeld hoorde je geen haan over kraaien. Gewoon verkapte vorm van racisme dit

31 december 2021 om 12:43

Ah de racisme kaart is gespeeld..leg eens uit; hoe vind jij dit racisme?

On-topic: Watford maakt zich hier natuurlijk gigantisch impopulair. Ik kan me niet voorstellen dat dit de werkrelatie bevordert. Als er ook maar een speler hierdoor een transferwens indient of niet wil (bij-)tekenen ben je als Watford al de grote verliezer. En terecht.

31 december 2021 om 12:54

Je kon erop wachten.. de traditionele racisme kaart wordt getrokken als men het met argumenten niet afkan.

31 december 2021 om 12:54

Het is geen vinden, het is racisme. Echter dat is het probleem bij dit soort gevallen altijd. Men snapt niet waarom het racisme is en alles altijd ten treuren moeten uitleggen is zo vermoeiend. De kans op Covid is net zo groot als bij het EK als in Engeland.

31 december 2021 om 12:59

Clarence. Leg het dan nog een keertje uit. Als het ten treuren moet worden uitgelegd, dan heb jij de onderbouwing van dit feit wel zo klaar liggen.

31 december 2021 om 12:59

Serieus kom je daar mee wat een totale onzin.

31 december 2021 om 13:03

En dat zegt iemand met de naam irriducibiliðŸ˜

31 december 2021 om 13:58

Haha ook gewoon hiervoor de racisme kaart trekken. Dit is serieus denk ik een van de treurigste bijdragen die ik hier in de afgelopen jaren gelezen heb.

31 december 2021 om 14:01

@clarence. Gaat ie lekker? In meerdere landen (denemarken, Engeland, Frankrijk) hebben ze de afgelopen week record aantal besmettingen genoteerd vanwege de nieuwe variant. En meer reisbewegingen zorgen alleen maar voor meer besmettingen. Types zoals jij zijn vooral zelf stuitend en vermoeiend.

31 december 2021 om 14:21

@Clarence Goedzo gewoon laten gaan. Kijk hoe ze er bij de kippen bij zijn om zichzelf te verdedigen, wat niemand die zich niet aangesproken zou voelen zou doen.Zouden ze weten dat 'de racisme kaart' ooit gecoined was door een Engelse krant om een Engelse politicus te omschrijven die de 'racisme-kaart' volgens de krant gebruikte om immigranten de schuld te geven van de economische problemen? Mooi he hoe men een uitspraak die tegen een trotste racist werd gemaakt nu wordt gemaakt om racisme te negeren. Beetje van het niveau:' Je mag niks meer zeggen,' tot iemand ze een racist noemt en ze zelf beginnen te janken en het niveau van:' Dat je mij een racist noemt maakt jou een racist.'Dat is ook het probleem. Men heeft niet eens door waar bepaalde termen en gedrag vandaan komen. Daarom is men ook altijd stomverbaasd dat iets 'racisme' is.Daarom hoop ik dat ze de Afrika Cup lekker om het jaar gaan doen. Kunnen ze er elk jaar dwangmatig over zeiken in plaats van om de 2 jaar. Perfect.

31 december 2021 om 14:21

"grappig dat mensen dit steevast met Afrika cup zeggen maar bij het EK waar in meerdere landen werd gespeeld hoorde je geen haan over kraaien."

Weet je het zeker? Ik hoorde genoeg mensen zeggen dat het eigenlijk best belachelijk was dat we zo'n EK hielden tijdens een pandemie. Er werd geklaagd over de Champions League notabene.

31 december 2021 om 14:25

@AjaxRosenberg. Dat was dan ook de onderliggende punt dat hij maakte. Raar genoeg wordt er een argument gemaakt rond Corona en Afrika, terwijl in Engeland zelf en Europa dit ook gewoon een enorm probleem is waardoor er elke dag wedstrijden worden afgelast.Desondanks klaagt niemand over dat Europees voetbal doorgaat, maar is het nu opeens een probleem, omdat mensen dus redenen verzinnen tegen de Africa Cup.

31 december 2021 om 14:34

@heroseninn44, en dat punt klopt dus gewoon pertinent niet. Ik heb met het EK ook genoeg mensen gehoord die het niet door wilden laten gaan. En ook over Europees voetbal! Bovendien als besmettingen op de club plaatsvinden, kunnen ze zichzelf de schuld geven en ze betalen ook de salarissen. Als spelers weken weg zijn, hebben ze er geen enkele invloed op maar ze mogen wel het salaris overmaken.

31 december 2021 om 15:14

@AjaxDat punt klopt pertinent wel, aangezien als men dus ook oké is met het stop zetten van de Europese competities, er dus geen probleem was qua Afrikaanse spelers die aan de Africa Cup meedoen. Los van mijn hyperbool dus de mensen die daadwerkelijk ook willen dat de Europese competities stopgezet moet worden en dit het argument is wat ze aandragen tegen de Africa Cup in plaats van hypocrisie. Dat clubs er minder invloed op kunnen uitoefenen is een logisch gegeven en dat is een goed argument. Daarentegen zullen de Afrikaanse landen liever ook met hun sterkste 11 aantreden en zullen zij dus hetzelfde doen en het heeft niet gebleken dat de clubs het wel of tenminste beter kunnen verantwoorden.Ik denk ook niet dat het feit dat ze salaris betalen zou moeten wegen. Natuurlijk weten ze wie ze binnenhalen en kan ook een Europese speler langdurig geblesseerd raken op een EK of WK na een seizoen van 60 wedstrijden.

31 december 2021 om 15:50

het probleem met Afrika cup is niet Covid en ook niet dat er kans is op blessures. Het probleem is dat het midden in het club voetbal seizoen wordt gehouden. Dat is altijd een doorn in het oog geweest van Europese clubs. Nu zou het voor het eerst in de zomer worden gehouden maar uiteindelijk is het toch weer begin van het jaar. Een speler kan wel 10 wedstrijden missen (misschien meer als ze ook nog in quarantaine moeten bij terugkomst). Een club mag officieel niet weigeren een speler beschikbaar te stellen, maar zal toch alles doen om hun spelers te behouden

31 december 2021 om 12:49

Dat is echt een veronderstelling die nergens op gebaseerd is. In het VK pieken de besmettingen momenteel en clubs worden behoorlijk getroffen door uitbraken. De kans is misschien zelfs groter dat hij het krijgt door niet te gaan.

Wat betreft het doorgaan… ook clubcompetities worden niet stilgelegd. Zo gek is het dus niet dat dat de Afrika Cup gewoon doorgaat.

31 december 2021 om 14:14

Maar je snapt wel waarom de prem doorgaat met zo veel besmettingen?

31 december 2021 om 15:00

Daat zijn wel mensen die in de UK wonen en niet de hele wereld over vliegen of snap je dat niet.

Heel wat Afrikaanse voetballers met een verleden in België in dit artikel. Toch wel verwonderd dat dennis nog is komen bovendrijven. Doet het uitstekend. Toch beetje belachelijk als club om je speler thuis te houden. Al snap ik de belngangen natuurlijk

kan hij niet in overleg met watford alsnog gaan? dit wil je als club toch niet, om zo dwars te liggen?
gun het die jongen, een eindronde voor je land spelen is een van de grootste dingen die een voetballer kan doen.

31 december 2021 om 12:45

Eens, maar een blik op de ranglijst verraad de motivatie van Watford. Ik vrees dat vanuit angst voor degradatie Watford niet gaat wijken.

31 december 2021 om 14:31

wordt een jaar lang niet uitgenodigd en nu hebben ze hem ineens nodig omdat hij het zo goed doet bij Watford. (volgens mij vanwege blessures / coronagevallen bij andere spelers) zou hetzelfde zijn als Marocco nu alsnog Zyech mee wil nemen of Mazraoui los van het feit of ze zelf zouden willen gaan . dan zeggen Chelsea en ajax toch ook gewoon , sorry je bent te laat .

31 december 2021 om 15:57

er valt denk ik niets te overleggen. Waarom zou je toestemming geven om een belangrijke speler voor 10 wedstrijden te missen terwijl je niet hoeft, om degradatie vecht (en Nigeria de schuld kan geven). Speler zal misschien teleurgesteld zijn, maar neem aan dat hij professional is en zich zal blijven inzetten. Er komt ook een WK aan, dus hij zal zich in de kijker moeten blijven spelen.

Er zijn de laatste tijd veel discussies over het oproepen van spelers voor de Afrika Cup. Maar eigenlijk zijn het vooral losstaande gevallen. Waar ik Ajax en Cambuur rond de weigering van spelers met langdurige blessures kan begrijpen vind ik in dit geval dat je als club de menselijke maat moet toepassen. Hoewel de houding van Watford gezien de penibele situatie op de ranglijst zeker niet onverwacht is. Die zagen een kans en pakte hem, maar in dit geval zou ik toch voorstander zijn om die jongen de kans te geven.

Tot zover de revelatie van het seizoen, kan me niet indenken dat hij hier happy mee is en zijn goede prestaties vast kan houden. Tenzij hij er vrede mee heeft dat ie niet deel kan nemen uiteraard.

31 december 2021 om 13:08

Samcro

Of geeft juist extra motivatie om nog beter te presteren, zodat hij in de zomer verkocht wordt, aan bijv een club zoals Arsenal

31 december 2021 om 13:36

Krillin, eerst maar eens zien of hij dit niveau vast kan houden. Sws moet er een nieuwe spits komen, maar liever niet 1 die elk jaar afwezig is vanwege de Africa Cup.

31 december 2021 om 18:47

Dennis niet bij Arsenal nee nee nee. Laat die maar lekker bij Watford, niet gek doen.

En terecht natuurlijk, iedere club zou dit moeten doen. Dan is het snel klaar met een Afrika Cup in de winter.

31 december 2021 om 13:09

hector

dan maar in de zomer bij tempraturen van 40 a 50 graden? Denk fysiek grotere aanslag voor de spelers.

31 december 2021 om 13:18

MrKrillin. Het zou al een hoop schelen als de Afrika cup 1x in de 4 jaar wordt gehouden ipv 1x in de 2 jaar. Daarnaast wellicht 1x in de 4 jaar de Afrika cup in het zuiden spelen, kan het namelijk gewoon in de Europese zomer. En dan 1x in de 4 jaar in het noorden of van Afrika en dan gewoon in de Europese winter laten plaatsvinden. Mist een club maar 1x in de 8 jaar een paar spelers.

31 december 2021 om 13:51

Duck

1 x per 4 jaar zeker eens.

De bonden zijn arm en daarom doen zij om 2 jaar. Liefst zouden zij ieder jaar willen, om de zakken te vullen.

1 januari 2022 om 01:59

Ducktaildo, het is niet ideaal, maar de Afrikaanse bonden hebben echt het geld nodig. Ik snap wel dat ze het om de 2 jaar houden, die Copa America zouden ze ook om de 4 jaar houden, maar is 4 keer in de laatste 6 jaar gehouden (eigenlijk 5, maar corona kwam). Ook is het een beetje scheef om het alleen in het zuiden te houden, dan gaan de Noord- en Centraal-Afrikaanse landen natuurlijk zeuren. Daarbij is Zuid-Afrika zo’n beetje het enige land in het zuiden met genoeg stadions en een goede infrastructuur. Je argumenten zijn zeker te begrijpen, maar die van Afrika zeker ook.

31 december 2021 om 14:38

Het is al klaar, vanaf 2023 houden ze het steevast in de zomer.

En de enige reden waaorm Watford dit kan doen, is omdat de Nigeriaanse voetbalbond te laat was met het versturen van de uitnodiging. Dus nee, het is niet iets wat iedere club zou kunnen/moeten doen.

Heel erg zuur voor zo'n speler. Je bent toch lijdend voorwerp in dit proces. Echter ben ik van mening dat Watford hier zijn poot stijf moet houden. Zij betalen het salaris van deze speler en draaien op voor grote gevolgen wanneer hij een aantal wedstrijden afwezig is. Daarbij, als de Nigeriaanse bond óók nog haar verplichtingen verzaakt ben je als club helemaal geneigd om geen medewerking te verlenen.

Spijtig maar helaas.

Wat is te laat ? Het begint pas op 9 januari ? Wat doet Watford nou moeilijk ?
Ik vind, maar dat is mijn mening, dat de speler zelf zou moeten mogen kiezen en dan is denk ik het nationale elftal belangrijker dan de club. Ja... ik weet het.. de club betaald zijn salaris, maar als ze op tijd waren geweest was hij er wel heen gegaan, dus dat argument telt niet.

31 december 2021 om 13:20

En telt het argument dat Nigeria te laat is dan ook niet?

31 december 2021 om 15:00

Je snapt duidelijk mijn punt niet, maar dat is niet erg.

31 december 2021 om 17:48

Bobo veel mensen hier weten niet wat vaderlandsliefde is. Hun kan je moeilijk iets duidelijk maken. Spelen voor je land is 100x grotere eer dan voor een club. Spelen voor mijn vaderland, dat 92e op de Fifa ranglijst staat, is voor mij een veel grotere eer dan voor Barca/Real. Jammer genoeg zit het in de comments altijd vol met politiek correct gepraat. Mensen die Johan Derksen-achtige principes napraten zoals het feit dat een club je werkgever is.

Ik hoop dat Ivoorkust Sangaré ook te laat gemeld heeft bij PSV. Maar ja, stel dat Nigeria echt te laat was, dan is dat gewoon stom en hun eigen schuld. Dan snap ik dat Watford de poot stijf houdt, gezien de kwaliteiten en de impact van deze speler.

Blijft belachelijk dat zo'n toernooi midden in het seizoen gespeeld wordt. En dit belet sommige clubs ook Afrikaanse spelers aan te trekken.
Geef Watford gelijk Nigeria hield zich niet aan de regels en zij betalen zijn salaris

Al dat gehuil hier om werkgever dit werkgever dat. ‘Als de club betaalt heeft de club alles te zeggen’. Denk dat 1 maandje geen salaris en spelen voor je land zonder salaris die spelers helemaal niks boeit. Zij willen voor glorie gaan met hun land. Iets was 100x meer waard is dan glorie met je club en al 10000x meer waard dan lijfsbehoud veiligstellen voor Watford😂😂. Waar praten we eigenlijk over. Een clubje dat 17e staat gunt zn spits niet wat geluk.

Het is heel simpel, regels zijn regels. En uiteindelijk betaald de club een goed salaris dus moeten ze niet klagen. Amateurisme ten top van de bond.

Compleet bs, Troost-Ekong speelt ook voor Watford maar hij mag gaan maar Dennis niet??? Terwijl de definitieve selectie bijna een week geleden is bekend? Nah Watford mag oprotten

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren