Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

V/d Gijp: ‘Slechts vier namen doen het bij Ajax, maar híj is categorie Álvarez'

Laatste update:

René van der Gijp is teleurgesteld in Ryan Gravenberch, zo liet hij maandagavond weten tijdens Veronica Inside. De analyticus is van mening dat er slechts vier of maximaal vijf spelers zijn waar Ajax ‘het van moet hebben’. Van der Gijp gaf aan dat hij Gravenberch in ‘de groep van Álvarez’ vindt vallen, terwijl ook Sébastien Haller niet in de top vijf valt.

Aan tafel kwam de Eredivisie-nederlaag van Ajax tegen AZ (1-2) ter sprake. Volgens Van der Gijp deed AZ er goed aan om met een verdedigende tactiek aan de aftrap te verschijnen, niet in de laatste plaats omdat er in zijn ogen maar weinig spelers bij Ajax zijn die het spel kunnen maken. “Maar Wimpie (Wim Kieft, red.), als je nou dat elftal van Ajax neemt. Dan denk ik bij mezelf: van wie moeten we het daar hebben? Daley Blind, Berghuis, Tadic en die kleine op rechts (Antony, red.). Dat zijn er maar vier, hè!”

“Het zijn er dus vier, en het allerliefst zou ik Gravenberch er als nummer vijf aan toevoegen”, vervolgde Van der Gijp. “Maar als je nooit op doel schiet, en je geeft ook nooit een pass waar een doelpunt uit voortkomt, dan hoor je er voor mij niet meer bij. Dan zit je voor mij in de groep van Álvarez. Haller hoort er ook niet bij, want hij moet gevoed worden. Dus je hebt vier spelers waarvan je zegt: zij moeten het doen. Als die spelers het niet doen, dan houdt het op. Mazraoui? Ja, die vind ik er ook bij horen de afgelopen weken”, besloot de analist, die onderbroken werd door Johan Derksen.

Laatstgenoemde was namelijk van mening dat Blind ook weinig waarde toevoegt tijdens wedstrijden waarin de tegenstander erg defensief speelt. “Ik vind Daley Blind zo kwetsbaar in de counter dan.” Van der Gijp: “Nee, maar hij heeft wel een bal waarvan ik zeg: die zag ik misschien een keer niet aankomen. Maar Gravenberch heeft niet één zo’n bal. Ik zie hem geen ballen geven waarvan ik denk: nou!” Derksen sloot zich zeker wat Gravenberch betreft bij zijn collega aan. “Ik vind Gravenberch een beetje Frenkie de Jong worden: op een veilig plekje op het veld leuk voetballen en nooit in het strafschopgebied van de tegenpartij komen.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Helemaal mee eens. Vind Alvarez/Martinez nog veel belangrijker dan Gravenbergh Postbode zonder enig gif

13 december 2021 om 21:57

Ahhh weer een Nederlandse postbode er bij. Wellicht de PTT competitie weer in leven roepen?

13 december 2021 om 22:02

Tegenwoordig is elke middenvelder een postbode, schijnt een hype te zijn om dat te zeggen

13 december 2021 om 22:38

Bij Gravenberch klopt het tenminste nog
Om maar niet te praten over hoeveel balverlies hij wel niet veroorzaakt

14 december 2021 om 09:15

Maak me er niet zo druk om, dat mannetje is net 19, merendeel van zijn leeftijd is niet eens selectie speler.. Het komt vanzelf wel weet en anders maar niet, irriteer mij meer aan de gevestigde namen die niet thuis geven.. Haller mist een kopbal van 3 meter waardoor je niet wint, Blind die weer staat te slapen bij de 0-1 waardoor hij buitenspel opheft etcetera, daar liggen de pijnpunten

14 december 2021 om 11:47

Snap niet dat iedereen berghuis maar blijft noemen. De man speelt grootste gedeelte van de wedstrijd verstoppetje en staat vaak te diep/in de weg. Hij mag echt wel wat actiever mee gaan doen aan het spel ipv te lopen ''klaassen'' daar. Klaassen verdedigd tenminste nog mee ipv schijnverdedigen. Een nummer 10 hoort een van je meest aanwezige spelers te zijn zeker bij een ploeg als ajax. Je ziet als tadic daar uit komt in het spel dat hij veel actiever aanwezig is wat psotief is op het spel.

14 december 2021 om 16:05

Ik denk dat meer dan de helft van de bezoekers van deze site geen idee heeft wat de PTT is.

De PTT Telecompetitie ja dat was 'm hoor...

Postnl is het nu alweer een tijd he? haha

Mis ook de zelfreflectie bij deze jongen. Hij is nog steeds erg jong dus je kunt het hem nog niet te veel kwalijk nemen. Maar stond gisteren te lachen met Hansie na een verloren wedstrijd. Hansie stak hem ook ietwat ongemakkelijk onterecht veren in zijn reed, maar hij had wel wat meer ziek mogen zijn van dit resultaat en zijn eigen spel.

13 december 2021 om 21:59

Ben zelf ook geen type dat gelijk na een nederlaag staat te lachen maar ieder mens is verschillend, het is echt supporter gelul dat spelers allemaal maar half depressief moeten rondlopen na een nederlaag.. Net als iemand in dat topic over dat appje van Blind, dat die zogenaamd dan 24/7 bezig moet zijn met voetbal, alsof diegene 24/7 met zijn werk bezig is.. De 1ne trapt een deur in, de ander kan gewoon lachen, zie het probleem niet zo

13 december 2021 om 22:27

Ik zie het probleem daar ook niet echt van in, maar bij deze jongen merk je wel aan alles dat hij met iets wat meer pit/drive verder zou kunnen komen. Hij kan natuurlijk fantastisch voetballen, maar als hij dan ook nog de drive had dan zou dit naar mijn mening echt een fantastische speler kunnen worden. Ik heb sowieso veel vertrouwen in hem want hij is wel erg compleet.

13 december 2021 om 22:02

Gaat niet gebeuren. Gravenberch is iemand met een slappe mentaliteit. Dit is echt zo'n talent als bijvoorbeeld een Ihattaren; altijd de ster geweest in jeugdelftallen, altijd alles op puur talent kunnen doen en dus gewend on daarmee weg te komen/nooit op andere vlakken leren presteren. Dit gaat hem niet worden in de top. Bij Ajax is hij al bijna structureel de zwakste speler en er zit gewoon geen progressie in. Het is dat hij als enorm groot talent bekend staat in het buitenland en er daarom veel interesse voor hem is, dus ik verwacht wel dat hij een stap omhoog gaat maken. Maar dat is in mijn ogen meer door het hopen dan door zijn prestaties. En het is trouwens ook nog maar de vraag of Ajax daar een groot bedrag aan gaat overhouden, want hij ligt volgens mij vast tot 2023, heeft Raiola als zaakwaarnemer en gezien zijn prestaties versus huidige salaris (2,6 miljoen volgens mij) lijkt mij daar ook weinig ruimte om te verbeteren momenteel...

13 december 2021 om 22:12

@De Toekomst
Klopt, tot 2023 ligt hij nog vast.
Over het spel van Gravenberch zijn we behoorlijk eens. Snap jij nou waarom ETH hem nooit wisselt?

13 december 2021 om 22:15

Correctie, zijn salaris schijnt 3 miljoen per jaar te zijn. En dit gigantische salaris dus, net als zijn basisplaats, ook puur is komen aanwaaien "omdat het zo'n getalenteerde jongen is" zonder dat hij zich echt heeft moeten bewijzen als andere spelers. Hij staat gewoon onterecht hoog in het salarishuis en dat zal ook de reden zijn dat het nu zo is gegaan/lijkt te gaan met o.a. Brobbey en Mazraoui. Die zien ook dat een gozertje dat net aankomt en nog niks heeft klaargespeeld direct zo'n miljoenencontract krijgt.

13 december 2021 om 22:17

Je weet dat je als 19 jarige nog maar aam het begin staat van je carrière hé. Jij geeft zelf al aan 'nooit op andere vlakken leren presteren', en dat is volgens jou na je 19e niet meer mogelijk? Zijn begin periode was toch ook niet geweldig, en werd hem dit ook verweten. Daarna heeft die een sterke periode gehad en was die er volgens vele door. Nu heeft die weer een mindere periode en wordt dit sommige al afgeschreven. Hebben het hier over een 19 jarige die nog minimaal (als die fit blijft) 12 jaar mee kan en over een jaartje of 9 in zijn prime zit. Als die over 4 jaar nog steeds dit niveau aantikt, aan kan je naar mijn mening inderdaad beginnen met afschrijven, maar vind het daar nu echt nog te vroeg voor. Zo'n Ruud van Nistelrooy en Jaap Stam speelde nog in de 2e divisie op zo'n leeftijd. Niet iedereen is op zijn 19e meteen wereldtop

13 december 2021 om 22:20

@hansje1969, nee, zelf zou ik met jongens als Blind, Klaassen, Martinez of andere spelers op doe positie gaan testen. Gravenberch is qua type speler wel de enige die het op die manier kan invullen en misschien houd Ten Hag daarom zo lang aan hem vast, maar een goed argument vind ik dat niet als Gravenberch zelf onvoldoende presteert. Persoonlijk zou ik Blind daar eens proberen. Vond hem op die positie ook ijzersterk voor zijn transfer naar United, hij kan het nog enigzins vergelijkbaar invullen als verbindingsspeler, kan de positie van Martinez of Tagliafico overnemen als zij inschuiven (dat werkte ook goed in het verleden met Anita op 6), lijkt mij verdedigende meer zekerheid bieden dan Gravenberch én ook aanvallend denk ik dat Blind meer kan bijdragen.

13 december 2021 om 22:31

@Ducktaildo, die goede periode was, op 5 wedstrijden na, ook vooral een hype... Toen lukte net een paar acties toevallig wel, maar was hij ook verdedigend onbetrouwbaar, qua positiespel slecht en onzuiver in de passing.. En dat hij zich, gezien zijn leeftijd, eventueel nog sterk kan verbeteren klopt, maar bij Gravenberch geloof ik daar niet in en de reden daarvoor geef ik hier ook. Qua mentaliteit zie ik het gewoon niet lukken en dat is iets dat hij niet meer gaat leren, omdat hij nooit echt ergens voor heeft leren vechten is zijn achterstand qua winnaarsmentaliteit gewoon erg groot. Tel daarbij op dat hij nu ook totaal niet de juiste prikkels krijgt bij Ajax (structureel onder presteren wordt niet afgestraft met minder speeltijd en hij is zonder iets noemenswaardigs gepresteerd te hebben al één van de best betaalde spelers). Op de manier hoe Ajax met hem omgaat, halen ze alle prikkels weg om wel een winnaarsmentaliteit te kunnen krijgen bij zo'n jongen. Bij Ajax gaat hij daar nu geen stappen meer in kunnen zetten om die redenen en, omdat hij al zoveel verdient en onvoldoende presteert, zal hij er niet uitkomen met Ajax om te verlengen. Raiola kan hem natuurlijk wel voor veel geld onderbrengen bij een grote club (weer zonder noemenswaardige prestaties een miljoenencontract en promotie qua club, weer komt het hem aanwaaien) en vervolgens komt hij in een omgeving waar haast iedereen om hem heen hem daarop aftroeft en zijn talent niet meer voldoende is om mee te kunnen. Dan barst de bubbel en glijdt hij langzaam af. Dit gaat gewoon zo'n classic "groot talent dat het nooit waarmaakt verhaal" worden. Dat zie je aan alles. Dat jonge talenten zich nog kunnen blijven ontwikkelen geloof ik direct, maar dan denk ik wel aan talenten met de mentaliteit van een Timber of Antony.

13 december 2021 om 22:31

@De Toekomst,

Een salaris van 3 miljoen? Dat lijkt mij wel heel veel voor een speler die zijn contract met slechts 3 jaar heeft verlengd. Zou ik wel een foutje van Ajax vinden om zo'n hoog salaris te geven. Buiten dat zet hij Ajax nu in een lastige situatie, vooralsnog heb ik niks gehoord over een contract verlenging maar die moet het komende half jaar wel gaan komen. Anders kan Ajax hem denk ik beter verkopen.

13 december 2021 om 22:46

@memphisdepay, als ik ernaar Google komt dat bedrag naar boven. Bij meerdere sites zie ik bedragen tussen de 2,6 en 3 miljoen terugkomen. Het is gewoon bizar, maar zo krijg je wel veel scheve gezichten. Verder gaat die contractverlenging er niet komen. Dat kan niet. Gezien dit salaris al bizar is voor zo'n jonge jongen én hij niet levert, kan je niet omhoog als Ajax zijnde. En als Gravenberch zijnde zie ik hem ook niet voor hetzelfde of minder bijtekenen. Zeker niet met Raiola als zaakwaarnemer. Gravenberch is gewoon gezien, gaat de deur uit.

13 december 2021 om 22:49

Waar denk jij waar Gravenberch met zijn slechte mentaliteit dan gaat belanden op zijn 25e? China, Rusland, Midden Oosten, FC Groningen of een degradatiekandidaat in Engeland, Duitsland, Italië of Spanje?

13 december 2021 om 22:52

@Ducktaildo, dat hangt er echt vanaf. Je hebt heel veel versies van afglijden, maar ik verwacht dat hij na zijn tijd bij een Europese grootmacht nagenoeg elke keer een stap achteruit gaat doen en uiteindelijk wel bij een Groningen gaat belanden. Als je hem daar nu neerzet valt hij al niet op denk.

een van de belangrijkste is Mazraoui vind ik. Met hem loopt die rechterkant waanzinnig goed. Zonder hem totaal niet.

Timber, Martinez? Hun talent valt niet goed genoeg op, zo blijkt. Dit verdedigende blok is pure waanzin. Bijzonder dat Renee niet een van deze twee erbij in zijn rijtje zet.

13 december 2021 om 22:01

Ik denk dat hij vooral aanvallend bedoelt. Anders valt het niet te rijmen namelijk, want je hebt 100% gelijk als je het over het totale plaatje hebt.

13 december 2021 om 22:09

Als je eens kijkt of leest zie je dat het om spelers met aanvallende impulsen gaat.

13 december 2021 om 22:24

Rene heeft iets tegen kleine verdedigers. Alleen mannen met het postuur van van Dijk zijn goedgenoeg in de top.

Maar eerlijk gezegd zie ik Martinez of Timber ook niet in de basis staan bij bijvoorbeeld Man city of Bayern München.

13 december 2021 om 22:26

Het gaat over aanvallers of spelers met aanvallende impulsen ...

".... omdat er in zijn ogen maar weinig spelers bij Ajax zijn die het spel kunnen maken. “maar Wimpie (Wim Kieft, red.), als je nou dat elftal van Ajax neemt. Dan denk ik bij mezelf: van wie moeten we het daar hebben? Daley Blind, Berghuis, Tadic en die kleine op rechts (antony, red.). Dat zijn er maar vier, hã¨!”"

Hoe moeilijk is lezen? Maar haal gerust uitspraken uit hun context.

Tja, dat het nu even minder gaat en dat er ook kritiek komt, is normaal bij een jonge speler in z'n tweede seizoen. Het is dus niet erg dat Gravenberch het momenteel niet heeft, maar het is wel zaak dat hij de zelfreflectie heeft dat het een stuk beter moet. Zo'n jongen wordt natuurlijk overladen met lofzangen en dan kan het lastig zijn op die leeftijd om een gezonde dosis zelfreflectie te ontwikkelen. Als dat goed zit, komt hij er wel bovenop. Dat hij talentvol is, heeft hij al laten zien. Nu moet hij de mentale stappen zetten.

13 december 2021 om 22:38

Even minder gaat? Is dit hele seizoen al steevast één van de zwakste spelers aan onze kant. Hij staat nu 2 jaar in de basis en overall komt hij gewoon zwaar tekort. Vroeger konden we niet anders dan dat accepteren en hopen op betere tijden, maar nu we ook in de breedte enorm veel dure, kwalitatief zeer sterke spelers hebben zou je verwachten dat we al een tijdje geleden gingen experimenteren met andere jongens op die plek. Ook zeker gezien zijn contractduur, zaakwaarnemer en zijn huidige salaris versus zijn inbreng (daarin zit geen ruimte om er meer salaris bij te doen). Kortom, die gaat waarschijnlijk komende zomer weg.

13 december 2021 om 23:50

Ja, daar kan ik niet zozeer iets tegen inbrengen. Enerzijds sta ik achter m'n betoog, maar anderzijds heb jij ook gelijk. Ik krijg overigens ook een Bazoer-flashback als ik hem zie, maar ik hoop dat hij verstandiger is. Een vertrek zou oliedom zijn, want die gaat natuurlijk nooit meekomen bij een grote club in een top-competitie op dit moment. Hij heeft (nog) niet het niveau en/of de consistentie om aankopen van 30+ miljoen euro achter zich te laten.

Ik moet zeggen dat ik Ajax niet elke wedstrijd zie van Ajax maar kan iemand mij het verklaren hoe het komt dat Ajax zo makkelijk deze groep doorkomt Sporting Dortmund zijn geen verkeerde ploegen. En gezien de breedte van de selectie moet rouleren tijdens eredivisie er toch voor zorgen dat Ajax niet minder puntverlies op dit moment zou moeten hebben?

13 december 2021 om 22:25

Instelling. Op halve kracht denken te kunnen winnen. Dat is het probleem wat maar blijft hangen.

13 december 2021 om 22:49

Terwijl dat toch vreemd is met deze groep. Spelers als Mazraoui, Timber, Martinez, Blind, Alvarez, Antony en Tadic hebben een uitstekende mentaliteit/arbeidsethos en lijken mij geen spelers die gas terug nemen. Tagliafico en Klaassen ook nog op de bank.. Het is een selectie met veel gif en ervaring, je zou niet verwachten dat ze echt zo'n slechte instelling hebben. Zeker niet tegen AZ.

14 december 2021 om 15:25

De arbeidsethos van Anthony is beter dan in het begin, maar dit is nou niet de speler die altijd uitgeblonken heeft in fanatiek meeverdedigen. Maar wat vooral opvalt is dat Tadic en Blind vaker dan afgelopen jaren gewoon wedstrijden hebben dat ze te weinig goeds laten zien. Net alsof de leeftijd mee begint te spelen.

Ik zou het niet gek vinden als Blind en Gravenberch vervangen worden door Tagliafico en Klaassen. Mijn mening. Haller is natuurlijk wel een bepalende speler, simpelweg omdat er geen passend alternatief is en hij toch wel hele erg veel scoort.

En nog steeds zien ze de waarde van Alvarez niet in he. Ik neem die gast ook steeds minder serieus.

13 december 2021 om 22:38

Het gaat in dit geval om spelers van Ajax die iets kunnen creëren als het niet loopt. Daar hoort Alvarez niet bij, lezen is en blijft een kunst.

Het ging per ongeluk over voetbal..
Jaren van de show genoten, het programma bloedt dood als een aangereden hond..

Dat Gravenberch tegen valt is een understatement! Heeft zo veel potentie, maar maakt het totaal niet waar. Is nog jong dus kan zich zelf nog in de kijker spelen het 2e seizoens helft.

Blind levert de laatste weken alleen maar ballen in. Op internationaal niveau kan je liever een back als Nico hebben. Die bijt zich helemaal vast aan zijn tegenstander. Blind tegen Rafa Silva wil je echt niet zien. Laat staan Messi, Salah, Mahrez, Gnabry, Coman etc.

13 december 2021 om 22:58

Omg, bij die van de gijp begint t ouderdom ook steeds meer toe te slaan...Blind als 1 van de belangrijkste factors noemen...1 van de zwakste schakel juist.Ziet echt niemand dat... je zou bijna zeggen is een complot...

Ajax heeft een dubbel probleem. Een spelersgroep waarvan het merendeel zich alleen kan opladen voor de Champions League omdat ze zich daar in de kijker kunnen spelen voor een toptransfer. En een coach die in mijn ogen tactisch gewoon enorm tekort komt. Al vanaf de tweede speelronde dat Twente ons met een ultra defensieve tactiek bestreed hadden ze aan het werk moeten gaan om hier een antwoord op te vinden en nu we bijna op de helft van de competitie zitten heeft Ten Hag hier nog altijd geen antwoord en een goed werkend plan B op gevonden. Met zondag Feyenoord uit en direct na de korte winterstop Utrecht en PSV uit is het in de huidige vorm niet ondenkbaar dat we eind Januari ineens een punt of 9, 10 achterstaan. Een hele trieste en tegelijk schandalige realiteit.

13 december 2021 om 23:04

Als een team echt gedisciplineerd de bus parkeert, is dat voor elke ploeg extreem lastig om tegen te spelen. Wij hebben echt veel variatie in ons spel/manier van aanvallen, spelers die overtalsituaties kunnen creëeren en een team dat de bal snel rond kan laten gaan. Dat is helaas niet altijd voldoende. Ik maak me echt nog geen zorgen. Dit komt echt wel weer goed.

14 december 2021 om 15:27

Ik vraag mij juist af of het goed komt. Er zullen genoeg wedstrijden zijn waar de goal wel valt, maar ik denk dat ook steeds meer ploegen beseffen dat je zo MAG spelen en dat je daarmee de grote ploegen het meeste pijn kunt doen.

Helemaal mee eens, Gravenberch brengt niets en is totaal uit vorm.Ja kan hij wel jong zijn maar zet hem er maar is een x er naast, daar leert hij van.Ik kan genieten van een Martinez en Nous

Ik kan genieten van die Argentijn en Marokkaan achterin dat zijn toch wel de sterkhouders samen met Tadic.

Timber, Martinez, Mazraoui, Alvarez, Tadic en Antony zijn de spelbepalers van Ajax. Zonder hen kan het eigenlijk nauwelijks allemaal.

De kritiek op Gravenberg vind ik wel een beetje makkelijk. Mss dat hij in een mindere fase zit, maar ik zie hem ook dingen doen waar ik als PSV supporter enorm van kan genieten. Daarnaast vind ik persoonlijk juist dat Tadic en Blind tegenvallen de afgelopen weken (sinds heracles), net de 2 ervaren spelers die in zijn zone spelen en hem daar in zouden moeten helpen. Ook zo een Antony moet toch gewoon meer brengen met zijn kwaliteiten en talent? Maar het zal allemaal wel de schuld zijn van een 20-jarige zelfopgeleide Amsterdammer die graag voor zijn club uitkomt joh en keertje lacht omdat hij zo een jolige interviewer voor zich heeft die geen normaal interview kan doen.

Wat hebben deze lui toch een beperkt inzicht. Gravenberch is 19 jaar, trankilo. Als ik zijn acties soms zie is hij bizar technisch voor zijn lichaamsbouw. Het mag nog wel een jaar of twee duren voordat hij zijn stempel drukt op het spel, hij is (te) vroeg gedebuteerd.

Daarnaast worden Alvarez en Martinez gigantisch onderschat. Om nog maar niet te spreken van Mazraoui. Die laatste heeft Ten Hag omgeturnd tot een hyper moderne back. Zoals Cancelo wordt gebruikt door Guardiola, James door Tuchel en TAA door Klopp. Zonder hem is die man meer situatie op het middenveld weg en stort de tactiek in, zie tegen AZ.

Gravenberch hoort er niet bij maar Blind wel? Wat een grap hahah, die Blind is het hele seizoen al niks en hij hoeft maar één keer tegen een aanvaller te staan die iets voorstelt en hij wordt ondersteboven gespeeld zie Zapata. Ajax heeft 4 toppers inderdaad maar dat zijn: Timber, Martinez, Mazraoui en Antony!

15 december 2021 om 13:40

Tadic hoort er ook wel bij hoor, gewoon wéér de meeste assists én gecreëerde kansen dit seizoen. Beste speler van de Eredivisie sinds Ziyech weg is



Dat gejank over de Alvarez altijd. Hij blinkt misschien niet uit in balbezit, maar de man is echt een beest op het middenveld. Cruciaal voor het spel dat Ten Hag speelt waarbij er posities overgenomen moeten worden omdat er anders een gevaarlijke counter in zit. Anders durven Timber en Martinez ook nooit die diepe ballen te geven of in te schuiven. Ik vind hem op dat vlak echt een van de beste in de Champions League

Alvarez hoort zeker bij de besten van Ajax ik vind zelfs dat hij met Tadic en Antony de beste is. Noem maar wereld 5 voetballers op die net zo goed kunnen verdedigen en ook nog passend meekomen met het Ajax spel. Kante kan dat maar verder niet veel hoor. Gravenberg die komt er wel, met Haller ga je nooit een CL winnen dus in de spits moet er nog een groot talent bij zoals tiago Tomas bijkomen en een topkeeper als vervanger van Onana is minimaal noodzakelijk om die cup in de toekomst te kunnen pakken.

15 december 2021 om 13:41

Je bent serieus? Ik kan je wel 5 betere verdedigers opnoemen die ook beter kunnen passen. Silva. Chielinnie. Dias. David Alaba. Ramos. Marquinhos. En zo kan ik nog wel effe doorgaan...

15 december 2021 om 14:34

Hahah we hebben het toch echt over een middenvelder hier…. Noem jij maar 5 middenvelders die net zo goed kunnen verdedigen als Alvarez en aanvallend beter zijn?

15 december 2021 om 14:44

Meen je dit nou echt serieus? Wtf?Hilarische vraag. Veratti. Fabinho. Modric. Kroos. Rodri. Kimmich. En de lijst is eindeloos, met alle respect maar je bent moeilijk serieus te nemen als je Alvarez zo absurd hoog hebt zitten. Leuke speler, maar echt niet categorie wereldklasse zoals hierboven genoemden.

15 december 2021 om 14:57

Veratti kan niet zo goed verdedigen als Alvarez het zelfde geld voor modric en kroos. Rodri vind ik aanvallend minder dan Alvarez. Fabinho Kimmich kante goretzka zijn gewoon op beide vlakken beter maar op meer kom ik er zo niet

15 december 2021 om 15:30

Veratti kan niet zo goed verdedigen als Alvarez???? Modric en Kroos ook niet? Sorry, maar: WHUAHAHAHAHAHAAAAAA.

Hoe dan? Jij kijkt overduidelijk zelden tot nooit PSG of Real Madrid. Zelden gezien dat iemand als Alavarez niet alleen word vergeleken met de absolute wereldtop, nee, hij zou zelfs nog beter zijn. Mijn hemel, je bent zelfs bloedserieus. Buiten Amsterdam zou letterlijk geen enkele weldenkende voetbalfan het met je eens zijn.

15 december 2021 om 14:46

En je zei zelf letterlijk 'noem maar 5 VOETBALLERS die beter zijn' dus dat kon elke positie betekenen, vooral vanwege het feit dat Alvarez tig wedstrijden als verdediger heeft gespeeld

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren