Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Xavi reageert op de geruchten over mogelijk vertrek van Frenkie de Jong

Laatste update:

Xavi heeft de geruchten over een eventueel vertrek van Frenkie de Jong de kop ingedrukt. De middenvelder werd de afgelopen weken in verband gebracht met een vertrek bij Barcelona, dat transferinkomsten moet genereren om tijdens de winterse transferperiode versterkingen te kunnen verwelkomen. Volgens Xavi is De Jong echter niet te koop. “Hij is zeer belangrijk en in staat om het verschil te maken.”

“Hij speelde een geweldige wedstrijd tegen Villarreal”, blikt Xavi terug op het optreden van De Jong tijdens de 1-3 overwinning in LaLiga van afgelopen zaterdag. “Hij was comfortabel op zijn positie en speelde veel tussen de linies. Hij maakte een doelpunt en gaf twee of drie uitstekende steekpasses. Dat is de De Jong die we willen zien, hij was uitstekend.” De trainer van Barcelona wordt op de persconferentie in aanloop naar het LaLiga-duel met Real Betis van zaterdagmiddag ook gevraagd naar een eventueel vertrek van zijn middenvelder. “Hij is niet te koop”, zo laat Xavi weten. “Hij is zeer belangrijk en in staat om het verschil voor ons te maken.”

Ook de moeizame contractonderhandelingen tussen Barcelona en Ousmane Dembélé komen ter sprake. “Wat ik weet is dat het niet alleen om geld draait”, zegt Xavi. “We zijn heel duidelijk naar hem toe geweest. Hij is een zeer belangrijke speler met veel talent. Ik heb het al gezegd, hij kan de beste speler ter wereld worden op zijn positie. Het hangt van hem af. We zien hem als een sleutelspeler in ons team. Hij wilde zich geliefd voelen en dat zal hij hier zijn.” Xavi overweegt de Franse aanvaller niet op de tribune te zetten, zolang hij zijn contract niet verlengt. “Ik overweeg het niet. Hij staat bij ons onder contract, dus hij moet gewoon spelen, ook voor het imago van de club.”

Donderdag meldde Sport dat Barcelona nieuwe contractonderhandelingen met het management van Dembélé heeft gevoerd. De sportkrant meldde echter dat Mateu Alemany, directeur voetbalzaken, een slecht gevoel heeft overgehouden aan de ontmoeting die drie uur duurde. Zaakwaarnemer Moussa Sissoko dreigt nu met een transfervrij vertrek in de zomer van 2022 om er voor zijn cliënt een gunstiger salaris uit te slepen. Barcelona heeft echter laten weten dat er geen ruimte meer is om te onderhandelen. De club heeft het eerste voorstel al verbeterd, terwijl de club financieel in een uiterst moeilijk pakket zit. Naar verluidt wil Barcelona een lager basissalaris bieden, maar men wil het variabele deel, dat in de vorm van bonussen kan oplopen door het behalen van bepaalde prestaties, verhogen.

Onlangs in onze VZ Social: Frenkie de Jong en andere topspelers met hun favoriete dieren!

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Iedereen is te koop als de omstandigheden er naar zijn. Als Barca geen CL haalt kunnen ze het geld goed gebruiken. Ik denk ook niet dat Frenkie nog gaat verlengen daar, dus zijn transferwaarde zak ook alleen maar dalen.

3 december 2021 om 15:24

Nou ja Frenkie heeft het volgens mij uitstekend naar zijn zin in Barcelona, ook buiten het voetbal. En zijn contract heeft hij in 2020 al verlengd tot 2026 dus die zit wel goed hoor.

3 december 2021 om 15:28

Mits ze champions league spelen, zo niet, kan ik mij wel een scenario voorstellen waarbij ze hem proberen te verkopen om wat meer inkomsten te generen.

Maar goed, dat is wel een beetje te veel vooruit lopen op de zaken. Denk niet dat Xavi daar nu al mee bezig is, er zijn nog genoeg punten te behalen om bovenin mee te strijden. En, net zoals ModricMagic aangeeft, is zijn contract net verlengd dus dit kan alleen gebeuren met goedkeuring van de club.

3 december 2021 om 15:28

Die is allang en breed al gedaald,Afgelopen twee seizoenen niks laten zien.Mogen blij zijn als ze er 30mil voor krijgen.

3 december 2021 om 15:32

Haha, maar goed dat jij niet in het bestuur zit. Jij had vast net als bartomeu een deal gesloten met juve, Frenkie ruilen voor Mckennie. Nee, frenkie gaat helemaal nergens heen. Vertegenwoordigd nog steeds genoeg waarde, zeker gezien zijn ervaring en leeftijd (die jongen kan nog genoeg groeien).

3 december 2021 om 15:57

Hahaha, voor 30 miljoen wil de hele top 30 van het Europese voetbal hem wel oppikken denk ik, dat gaat echt niet gebeuren. Heeft nog een contract voor 4.5 jaar wat afgekocht dient te worden bovendien, die gaat voor zo'n laag bedrag echt helemaal nergens heen hoor.

3 december 2021 om 16:55

Dan zou het een goede voor Ajax zijn voor die prijs?
Gewoon met 60 miljoen winst terugkopen.. Dan weer een keer de halve finale halen van de championsleague met Ajax en hem dan aan Bayern verkopen voor 80 Miljoen.

Ik zeg doen.

droom verder...

3 december 2021 om 15:35

Het is natuurlijk beter om hem te omschrijven als belangrijke schakel, dan in de media te zeggen dat hij weg mag. Scheelt makkelijk 30 miljoen in vraagprijs.

Niet om te sneren naar Frenkie ofzo, maar wanneer Pedri, Gavi en Busquets allemaal fit zijn zie ik niemand van deze 3 op de bank worden gegooid voor Frenkie. En Xavi heeft al laten zien groot fan te zijn van piepjonge talenten. Wanneer Pedri terugkomt is hij onbetwist, Busquets onbetwist, en de razendsnelle ontwikkeling van Gavi lijkt me ook aardig onbetwist. Vergeet niet dat Frenkie geen aankoop is van zowel Laporte als Xavi. Er zit nu een andere directie en die hebben al laten zien dat grote aankopen uit het verleden allesbehalve onbetwist zijn. Dat Xavi positief over Frenkie praat zegt overigens niks, aangezien zowel Xavi als iedere andere coach dit haast verplicht doen over bijna elke speler. (Koeman uitgezonderd lol)

3 december 2021 om 15:30

Tja, gezien het verloop van het seizoen tot nog toe zal Xavi nooit over een volledig fitte selectie beschikken dus Frenkie zal genoeg speeltijd krijgen. Ook kunnen deze talenten nog een mindere fase krijgen, scheelt ook dat frenkie overal op het middenveld kan spelen en zelfs in noodgevallen centraal achterin.

3 december 2021 om 15:34

Overal kunnen spelen of overal iets toevoegen zijn 2 verschillende dingen. Ironisch dat je over "mindere fase" begint aangezien Frenkie daar al geruime tijd in zit om eerlijk te zijn. Frenkie is echt niet van het niveau van de absolute wereldtop, dat moge duidelijk zijn. Dit terwijl die jonkies op 18 jarige leeftijd al makkelijk Frenkie z'n niveau aantikken, en dus nog gigantisch veel rek hebben, Pedri en Gavi zijn zeldzame talenten, heel Spanje ziet ze als de opvolgers van Xavi en Iniesta.

3 december 2021 om 15:36

Okay, ben het met je eens dat hij zoekende is naar zijn vorm. Maar wat jij zegt is weer het andere uiterste. A, speelt een topclub als Barcelona nooit met alleen maar 11-man. En, B, heeft Frenkie met zijn loopvermogen, diepgang en verdedigende oplossingen echt wel een toegevoegde waarde voor een ploeg als Barcelona.

3 december 2021 om 15:43

Als je Barca ziet als subtopper met daarbij horende bescheiden ambities, dan heb je gelijk, maar als Barcelona weer wilt aanhaken bij de absolute wereldtop is Frenkie niet de juiste speler. Alleen big game players volstaan voor die ambities.

3 december 2021 om 15:48

Ja lekker makkelijk, welke big game player gaat Barcelona dan kopen deze zomer? Met welk geld? Daarbij heeft Frenkie in talloze wedstrijden een doorslaggevende rol gespeeld, Xavi zelf spreekt zijn vertrouwen ook in hem uit. Is hij op dit moment onbetwiste basisspeler? Nee. Kan hij dat wel weer worden? Ja.

3 december 2021 om 15:51

Talloze wedstrijden is natuurlijk schromelijk overdreven en als we het hebben over grote wedstrijden dan is hij simpelweg: 1x doorslaggevend geweest in de Copa. Kijk, Pedri heeft op het EK al bewezen een big game player te zijn, Ansu Fati in de CL genoeg laten zien. Busquets algemeen bekend. Dus die lopen er al rond bij Barca

3 december 2021 om 16:05

Ja, dat lijkt mij wel vrij belangrijk. Dat je doorslaggevend bent in de enige keer in jaren dat je club weer iets wint. Toch? Gaat mij er ook niet om of frenkie in de top 5 beste middenvelders zit. Maar, om te stellen dat hij in deze groep geen toegevoegde waarde heeft, is veel te kort door de bocht. Het is zeker nog niet zo mooi wat iedereen er van had verwacht, maar volgens mij geldt dat voor Barcelona in zijn geheel. Het zijn gewoon moeilijke tijden voor de club. Ja het zijn hoopvolle performances van jonge spelers als Gavi en Pedri, maar het valt nog te bezien of ze dit volhouden. Ik ben er zeker van dat wanneer het beter gaat met de club, we weer meer zullen zien van Frenkie.

3 december 2021 om 16:11

Ja, doorslaggevend bij een relatief nietszeggende prijs maar niet doorslaggevend bij de meest prestigieuze prijs de Champions League. Aardig verschil. Maar goed, die jongen kan heus wel wat hoor, balvast, best technisch, maar het vereiste talent/niveau voor de absolute wereldtop is ongelooflijk zeldzaam, dat vergeten sommige hier die blijkbaar kijken door een roze Ajax of bril. Is ook geen schande als je het niet red bij de elite van de elite, maar laten we Well reëel blijven. Ook en mischien juist met een matig team kun je je onderscheiden en uitblinken. Edit: Ik vind het knap SanderK dat je beweert dat ik zei dat Gavi nu al Frenkie z'n niveau overstijgt én dat ik zei dat hij 100% basisspeler gaat worden. Welke zin precies? Juist. Zet je Ajax bril af want heel Spanje voorspeld een grote toekomst voor "een 17 jarige met nauwelijks 20 potten" die al schitterende dingen liet zien, terwijl Frenkie op die leeftijd letterlijk nog bankzitter bij Willem 2 was. Alleen Frenkie fan SanderK betwijfelt of Gavi echt gaat doorbreken. Surprise!

3 december 2021 om 16:18

Ik vind het wel knap dat jij al van de 17-jarige Gavi -die nog geen 20 potten op het hoogste niveau heeft gespeeld voor Barcelona- hebt gezien dat die het niveau van Frenkie de Jong nu al ontstegen is en dat die onbetwiste basisspeler wordt al iedereen fit is. Dat lijkt me evengoed wat voorbarig eerlijk gezegd, ook al is Gavi inderdaad een heerlijk talent. Ik verwacht -ook als iedereen fit is- vaak zat een middenveld van Busquest, De Jong en Pedri onder Xavi eerlijk gezegd. En ja, natuurlijk zal er gerouleerd worden en zullen die jongens alle 3 ook weleens genoegen moeten nemen met een plek op de bank.

3 december 2021 om 16:26

Sander// Dus jij denkt echt dat Xavi eerder een De Jong uit vorm (2,5jaar uit vorm) in de basis opstelt dan Gavi of Nico die momenteel waardevoller zijn en wel in vorm zijn? Dat zou ik wel heel vreemd vinden eerlijk gezegd vooral gezien die twee momenteel echt veel meer brengen.

3 december 2021 om 16:27

Persoonlijk vind ik een club als Dortmund goed bij Frenkie passen. Even het niveau van Frenkie of Barcelona daargelaten, Frenkie heeft simpelweg een compleet andere speelstijl dan het tiki taka van Barcelona, iedereen weet Frenkie houdt van lopen met de bal, vaak breed het veld over en dat vertraagd simpelweg hoog tempo tiki taka. Zie Busquets: live meepraten reactie die ik nooit meer vergeet van een échte Barca fan: "goed naar kijken Busquets Frenkie, maximaal 2x aanraken en speelt hem door, wàt een speler". Je kan nu toch niet gaan beweren dat Frenkie een tiki taka speler is? Juist. Net zoals een Lewa bijvoorbeeld ook niet in dit systeem past, vroeger niet met MSN, simpelweg omdat hij niet kan tikken. Overigens is de kans groot dat Gavi gezien z'n leeftijd en nu al hoge niveau waarschijnlijk met de wedstrijd gaat groeien en ook als roulatie speler heeft Frenkie niet het juiste niveau.

3 december 2021 om 16:33

Wie zegt dan dat dat zo blijft? Ben jij een waarzegger? Zo ja heb ik zelf ook nog wat vragen over mijn toekomst. Maar even zonder gekkigheid, potentiële waarde is wat anders dan dat wat al is uitgegeven. Als alles zo blijft zoals het is, zal Frenkie mogelijkerwijs wat vaker op de bank zitten. Maar dat is alleen maar speculatie. Het zijn twee uitzonderlijk getalenteerde spelers (eentje heeft al meer dan een jaar laten zien en de andere was onwijs goed de afgelopen maanden), maar er kan nog genoeg mis gaan. Kijk naar fati bijvoorbeeld. Dus ja, de rol van Frenkie is bij lange na nog niet uitgespeeld.

3 december 2021 om 16:37

Sja, als je stelt dat Frenkie de Jong al 2.5 jaar uit vorm is dan ben je dus per definitie niet heel serieus te nemen, dat slaat werkelijk waar nergens op.. Vorig seizoen nota bene uitgeroepen tot speler van het jaar (al had Messi dat "gewoon" moeten zijn uiteraard, maar toch). Dit jaar zeker een mindere fase gehad, maar dat kan ook zo weer over zijn als het onder Xavi lekker loopt, wie weet.

En ja, ik denk inderdaad dat Xavi daar regelmatig voor zal kiezen ja - een middenveld met een 17- en 18-jarige is namelijk ook wel risicovol. De toekomst zal het uitwijzen heren. Ik heb nog altijd vertrouwen in Frenkie de Jong dat hij belangrijk kan zijn voor Barca.

3 december 2021 om 16:38

Denk ook niet dat dit het moment is voor Barcelona om uit te blinken in de champions league, of wel? Het vereiste talent heeft hij zeker dat heeft hij bij ajax laten zien. Maar helaas tikt hij maar zelden dat niveau aan de laatste tijd. Je loopt wat mij betreft veel te ver op de zaken vooruit door te stellen dat hij dat niveau nooit zal behalen, de gehele club Barcelona hoort op dit moment niet bij de absolute elite. Een beetje krom dat je dat vereist van Frenkie. En nee dan heb je niet meteen een ajax bril op. Uitblinken bij een club in verval met negatieve omstandigheden, lijkt mij juist lastiger.

3 december 2021 om 16:39

"Dus ja, de rol van Frenkie is bij lange na nog niet uitgespeeld."

Vrij ironisch van iemand die net dit zei: "Wie zegt dan dat dat zou blijft? Ben jij een waarzegger"
Oftewel ook jij weet niets over de rol van Frenkie bij Barca in fe toekomst. Nee, all jokes aside, zoals ik hierboven al uitgelegd, los van de niveau discussie, Frenkie heeft een andere speelstijl dan het tiki taka van Xavi. Dat kun je toch moeilijk betwisten lijkt me? Daarom lijkt me een Dortmund bijvoorbeeld beter, voor beiden partijen overigens. Edit: over die onzin van zogenaamd "speler van het jaar" dat was dus een clownshow die werd gekozen door enkele journalisten en de directie van Barcelona, die natuurlijk op deze manier miljoenen aankoop Frenkie in de spotlights zette. De socios kozen uiteraard Mesi. Tevens is het een feitelijke constatering dat Frenkie de afgelopen 2,5 seizoenen onzichtbaar is in grote wedstrijd. Dát ontkennen is pas echt moeilijk serieus te nemen, voor hoever je al die Ajax fans mbt hun idool Frenkie überhaupt serieus kunt nemen. Frenkie is allesbehalve wereldklasse. Welgeteld 1 leuk seizoen in een goed draaiend Ajax met vormgevers Ziyech en Tadic veranderen dit niet.

3 december 2021 om 16:40

Hoe komen mensen erop dat Frenkie al jaren uit vorm is? Vorig seizoen nog gekozen tot speler van het jaar bij Barcalona. Zo'n ongelofelijke onzin dit, deze hetze in Nederland begint echt idiote vormen aan te nemen.

3 december 2021 om 16:44

Ayshire// Ik denk dat die mensen elke wedstrijd hebben gevolgd van barca en niet enkel afgaat op zo'n onderscheiding. Als we de ballon d'or mogen geloven was messi ook de beste over heel 2021, maar het merendeel is het daar niet mee eens.

3 december 2021 om 16:49

Haha, okay, okay. Als dat het enige is wat je uit mijn text wilt lezen dan so be it. Ik wil eigenlijk alleen maar zeggen dat we allemaal een beetje te voorbarig zijn met onze conclusies. Ik ben zeker niet zo stellig dat frenkie de man wordt van Barcelona. Wel heeft hij zeer zeker toegevoegde waarde voor deze ploeg. Niet dat ik denk dat we dat tiki-taka voetbal weer gaan zien, maar ook toen was er ruimte voor een yaya Toure, Mascherano. Je gaf juist aan dat Frenkie het beste speelde bij Ajax, waar dat jaar erg snel en flitsend possesie spel gespeeld werd, ik denk juist dat een Frenkie zou floreren in een minder statische ploeg. Dat laatste wat je zegt (der bomber) kan ik mij meer in vinden, al denk ik dat ook daarin hij zijn rol kan vinden. Maar aan de andere kant, moet ik nog zien wat de visie is van Xavi en hoe die op het veld vertolkt kan worden. Daarvoor is het nog een beetje vroeg.

4 december 2021 om 09:36

Lol, qua kwaliteit is alleen busquets nog twee jaar niveau Frenkie. Houd toch op

Snap niet dat mensen zo negatief kunnen zijn op Frenkie. Hij kan super goed ballen. Alleen speelt ie met mindere om zich heen. Zet Frenkie bij City of Bayern neer en geloof me dan zie je weer de Frenkie van Ajax, die jongen kan zo goed voetballen en snapt t echt wel hoor. Messi klikte niet voor niets goed met hem, zegt ook genoeg.

3 december 2021 om 15:38

Is toch niet gelijk "negatief" joh, is gewoon mensen hun onderbouwde mening over de met afstand meest gehypte speler van Oranje die feitelijk gezien na 1 leuk seizoen bij Ajax nu al 2,5 seizoenen onzichtbaar is in grote wedstrijden maar alsnog wordt gehypt alsof hij KDB of Kroos is. Dus je zegt nu indirect eigenlijk dat je het vreemd vind dat niet iedereen positief is over Frenkie. Elke gemiddelde speler zou leuk mee kunnen tikken bij die 2 teams, maar dat is iets anders dan iets toevoegen of impact hebben. Dat het zou klikken met Messi heb ik nog nooit gehoord aangezien Messi letterlijk in een interview zei "vroeger ging alles sneller, nu word het spel vertraagd", Messi speelde tiki taka, oa Frenkie niet. Edit: daadwerkelijke topspelers blinken ook uit in matige teams, zie Robertson tranfer of Ziyech met fenomenale cijfers bij het slechtste team Eredivisie Twente etc

3 december 2021 om 15:45

Tja, dat geldt toch ook voor Depay maar dan hoor ik niks over zijn teamgenoten en wordt hij een prutser genoemd. Als Frenkie dan echt zo goed is dan zou hij er bovenuit moeten steken qua niveau tussen deze volgens jou matige voetballers

3 december 2021 om 16:00

Ik vraag me af of het ooit nog een keer gaat gebeuren dat Japie inhoudelijk op een artikel over F. de Jong gaat reageren zonder er out of the blue Memphis bij te betrekken.. Dit is een retorische vraag uiteraard

3 december 2021 om 16:15

Toch heb ik wel een punt. Voor Frenkie worden er altijd excuses gezocht na een zaadpartij. Excuses die echter opeens niet meer gelden als het over zijn teamgenoten gaat na een zaadpartij. Dan kan ik het al niet meer serieus nemen allemaal

3 december 2021 om 16:30

Ik heb tot twee keer toe een uitgebreide reactie getypt maar twee keer naaide heel de site vast zodra mijn tekstvak vol was. @voetbalzone wat is dit??

Dus bij deze de korte reactie: Nee, Frenkie's matige vorm ligt niet (alleen) aan zijn teamgenoten, ook aan hem zelf uiteraard, al scheelt het wel of je ploeg in vorm is of niet. Maar dat lijkt me logisch, dat geldt ook voor iedere speler.

Mijn punt was meer: begint het niet te vervelen als je een paar honderd keer (en dan overdrijf ik niet) naar Memphis verwijst als het over De Jong gaat. Hele andere spelers, hele andere beoordelingscriteria, etc.

3 december 2021 om 16:35

Hoezo hele andere beoordelingscriteria? Ik leg spelers liever naast dezelfde lat. Je speelt of goed of je speelt niet goed en als er dan twee in hetzelfde team spelen en beiden spelen matig kan je moeilijk zeggen die ene speelt matig omdat hij matige spelers om zich heen heeft en bij de ander diezelfde criteria niet toepassen omdat je toevaig minder met die speler hebt omdat hij toevallig niet bij je favoriete club heeft gespeeld

3 december 2021 om 16:53

Nee hoor, dat doet er bij mij totaal niet toe. Ik ben ook iemand die vaak zat weerwoord geeft op de buitenproportionele kritiek op Depay namelijk. Bovendien behoren zowel Frenkie als Memphis tot mijn favoriete spelers, zoals je ook op mijn profiel kunt zien, ik volg beiden al met bovengemiddelde interesse vanaf hun debuut.

Betreft beoordelingscriteria bedoel ik dat een aanvaller -en dan toch zeker een met een flegmatieke risicovolle speelstijl zoals bijv. Memphis of Ziyech- over het algemeen veel meer pieken en dalen zal kennen dan een CM. Memhpis kan ook gewoon ruk spelen en toch een wedstrijd belissen en vice versa, dat bedoel ik.

3 december 2021 om 17:13

Dat klopt zeker maar zo kan een Frenkie weer een wedstrijd meehobbelen zonder dat er kritiek komt. Van beiden verwacht je echter dat ze meer hun stempel kunnen drukken op een elftal dan dat ze nu doen

3 december 2021 om 15:47

Frenkie is geen generationele speler die je absoluut niet kan vervangen , voor de juiste prijs kan hij vertrekken , als Barca 90 a 100 miljone euro kan krijgen , dan zou Barca moeten akkoord gaan , hij weegt ook zwaar op de salarishuishouding zonder eigenlijk het te verdienen qua prijzen. Als ik Barca zou zijn zou ik spelers als Griezman , Coutinho, Dembele, Frenkie , Ter Stegen, Alba verkopen en het geld gebruiken om een nieuw evenwichtig talentvol en jong selectie te bouwen

3 december 2021 om 16:17

Dan zal men nog 4 jaar kunnen genieten van Frenkie, want welke club gaat zulk geld betalen voor De Jong??

3 december 2021 om 17:32

Komt de zoveelste aan die teveel sprookjes heeft gelezen

Als ik Barca was zou ik niet voorzichtig ombouwen maar radicaal de bezem door de selectie halen.de uitgangspunt moet zijn om op elke positie 2 kwalitatieve spelers te hebben die concurreren voor basisplaats en daar zou de eigen jeugd het vertrouwen moeten krijgen tijdens deze financiele crisis.

De club is praktisch failliet en moet de salarishuishouding op een gezond niveau brengen. Barca heeft het geluk om sterke talenten te hebben op het middenveld die het alombekende Barca speelstijl moet garanderen, maar heeft transfers nodig om de selectie te versteken in aanvallend en verdedigend opzicht. Ze moeten slim omgaan en kiezen tussen een mengeling van transfervrije aankopen en strategische toekomstgerichte transfers op cruciale posities. Voor de juiste prijs kunnen spelers verkocht worden inclusief Frenkie , Boubacar Kamara, Denis Zakaria zijn gratis op te halen en Xavi Simons ook.

Van mij mag hij gaan, speelt toch nergens om.
Ga maar lekker naar de PL naar City

3 december 2021 om 16:00

En wie van dit beestachtig goed draaiende City moeten gaan banken voor Frenkie? KDB? Gundogan? Foden? Juist. Helemaal niemand dus zet die City droom maar uit je hoofd. Die zoeken alleen absolute wereldtoppers. Statistisch beste jongetjes van de klas. Gaat em echt niet worden

3 december 2021 om 16:14

Oke een andere top 5 PL dan maar geen Barcelona

3 december 2021 om 16:34

Zeg maar gerust in ieder geval geen City, Liverpool, Chelsea, simpelweg te hoog gegrepen. Maar een Leicester of Arsenal zou inderdaad mischien zo gek nog niet zijn

3 december 2021 om 17:03

Ik vind hem eigenlijk helemaal geen type speler voor de PL. Ik zou als ik hem was lekker naar Juventus gaan, naar zijn maatje Thijssie en a la Pirlo voor de verdediging gaan hangen. Zou hem op het lijf geschreven zijn.

3 december 2021 om 19:05

Ik zou hem wel bij United willen zien. Fred of McTominay zie ik hem wel uit de basis spelen. Al is hij meer een mooi weer speler die goed is als het draait en als iets het nou niet doet bij United, is het draaien.

Ik denk dat Frenkie niet uit Barcelona weg mag van zijn vriendin.

Daarmee voldoende mee gezegd.

3 december 2021 om 15:52

Aha, fijn dat dat weer uit de wereld is geholpen.

3 december 2021 om 16:21

Dan heeft hij echt geen ruggengraat. Wie brengt alle miljoenen binnen en heeft ervoor gezorgd dat zijn vriendin een celrbrity is? Frenkie zou dat dus lekker zelf moeten bepalen

3 december 2021 om 16:39

Frenkie heeft geen ruggengraat. Daarom speelt hij vaak breed, schiet hij zelden en legt de bal altijd af bik een kans wanneer hij er beter voor staat.
Hij heeft alleen 'ruggengraat' in mindere drukke gebieden op het veld.

3 december 2021 om 17:26

Precies, Xavi ook zo een speler zonder ruggengraat die scoorde nooit. Zucht... Ga maar weer fifa spelen dan kun je alleen maar aanvallers opstellen.

3 december 2021 om 19:13

Zelf moeten bepalen? In een gezonde relatie bepaal je dat toch echt samen. Maar goed, net zoals zoveel kneusjes hier doe jij er alles aan Frenkie op elke manier naar beneden te praten. Zo zielig en sneu dat het bijna grappig wordt om te lezen.

Ik zou Frenkie meteen verkopen. Veel te dure speler voor iemand die weinig brengt.
Hij is niet gekocht voor wedstrijden tegen Cadiz. Hij is gekocht om te leveren tegen de beste teams. Hij heeft nog geen enkele goede wedstrijd gespeeld tegen de beste teams.

Ik zou Frenkie ook nog niet opgeven als ik Xavi was. 24 jaartjes jong en heeft al wat magische dingen laten zien op zijn leeftijd. Als hij consistentie in zijn spel krijgt en elke wedstrijd zijn maximale kunnen eruit gaat is hij een van de beste middenvelders in Europa. Het is makkelijk om iemand af te rekenen op een periode waar heel het team matig was. Nou zeg ik niet dat Xavi de hele boel omgooit en er fantastisch voetbal gaat worden gespeeld, maar als dat het doel is zijn spelers zoals De Jong en Pedri degene die het kunnen doen.

Nou, ik hoop oprecht dat hij nog vele jaren bij Barcelona mag spelen, en liefst altijd in de basis voor de volle 90 minuten. De Jong moeten ze absoluut niet weg doen.

Ik denk dat Frenkie helemaal niet weg wilt. Hij vindt het leven in Barcelona geweldig en is er net echt goed gesettelt. Kijken of Xavi Frenkie weer aan de praat krijgt..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren