Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Evra pakt collega aan: ‘Dan praten dat soort mensen over Cristiano’

Laatste update:

Patrice Evra heeft na afloop van de wedstrijd tussen Manchester United en Arsenal (3-2) teruggeslagen naar Jamie Carragher vanwege diens uitspraken over Cristiano Ronaldo. De oud-verdediger van Liverpool plaatste afgelopen weekeinde zijn vraagtekens bij het besluit van Manchester United om de Portugese aanvaller terug te halen. Ronaldo was donderdagavond met twee doelpunten van grote waarde tijdens de zege op the Gunners.

“Er wordt veel gesproken over Ronaldo en dat begrijp ik totaal niet. Iemand als Jamie Carragher heeft 775 wedstrijden gespeeld. Na vandaag heeft Cristiano 801 doelpunten gemaakt. En dan praten dat soort mensen over Cristiano”, zegt Evra, die als analist voor Amazon aanwezig was bij het duel tussen Manchester United en Arsenal. De oud-verdediger speelde bij Manchester United samen met Ronaldo en het is bekend dat de twee nog altijd goed contact onderhouden.

“Soms moeten mensen zich gewoon met hun eigen zaken bezighouden. Ik begrijp de haat niet. Mensen staan af en toe op met de gedachte om over Cristiano Ronaldo te praten”, geeft Evra te kennen. Ook collega-analisten Alan Shearer en Thierry Henry uiten hun lof over Ronaldo. “Wij hebben misschien twee levens nodig om dit aantal doelpunten te bereiken”, zegt Henry. “Als ik terugkom in een ander leven, haal ik het misschien nog. Dit is waanzinnig.”

“Je moet dit in perspectief plaatsen. 801 doelpunten. 801! Wij hadden dat misschien alleen gehaald als we onze trainingsdoelpunten hadden meegeteld”, reageert Shearer. “Kun je je nog herinneren dat één doelpunt per twee wedstrijden een goed gemiddelde was? Je moet gewoon applaudisseren voor deze man. Het is moeilijk om de top te halen, maar al helemaal om daar te blijven. De wereld verwacht dat hij wekelijks presteert, al jarenlang. Het is ongelofelijk wat hij laat zien.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Sorry Evra ik heb zelf 0 wedstrijden en 0 doelpunten gemaakt op een geregistreerd niveau ik had ook wat meningen hierover het spijt me majesteit Evra ik zal voortaan men smoel houden!

3 december 2021 om 09:22

Dat zou fijn zijn...

3 december 2021 om 12:08

Hahaha los daarvan heeft Montevideo7 nu wel gelijk dat Evra een irritant mannetje is dat ook nu weer achterlijke dingen zegt. Als er volgens de logica van Evra iemand z'n smoel moet houden is het Evra zelf met zijn matige carrière tov Ronaldo maar ook Carragher. Daarnaast is het zo'n onzinnig argument dat alleen succesvolle spelers commentaar mogen geven. En daar weer naast snapte Evra volgens mij niet wat Carragher eigenlijk bedoelde.

3 december 2021 om 12:26

Helemaal gelijk 'recht van spreken' word vaak misbruikt in een tegenargument terwijl dat totale nonsense is natuurlijk. Ook uitte Carragher volgens mij meer kritiek of United en de Fear of missing out dan de persoon Ronaldo.

We kennen Evra en die is nogal snel op zijn teentjes getrapt.

3 december 2021 om 12:44

Tja Carraghers argumentatie dat je Ronaldo alleen kan halen als je voor het kampioenschap gaat, omdat hij de ontwikkeling van andere spelers in de weg staat rammelt natuurlijk wel.

Wow.. echt wow.. nog nooit zo veel onzin uit iemand horen komen. Iemand met meer dan 600 wedstrijden voor zijn club mag dus geen uitspraken doen over iemand die samen met Messi na genoeg alle wereldrecords uit de boeken heeft geschoten? Volgens zijn logica mag hij dus zelf niks over Carragher zeggen want hij heeft zelf maar iets van 250 wedstrijden in de BPL gespeeld. Deze logica raakt kant noch wal. Daarbij is Carragher naar mijn mening een van de betere analisten van de UK.

3 december 2021 om 09:27

Zoals Evra hier bedoelt is het meer op het feit dat carragher commentaar heeft op het terug halen van Ronaldo naar Manu. Bij een slechte wedstrijd heeft men direct commentaar zoals "zie je wel, hij is te oud" etc. Carragher zelf is ook tot op zijn oude dag bij Liverpool blijven spelen. Waarom moet je dan commentaar geven op een speler als Ronaldo, die op zijn oude dag nog speelt bij Manu.

3 december 2021 om 09:32

Omdat het zijn werk is, dat is denk ik het antwoord op je vraag.

Evra ook weer zo mooi: ja hij moet zijn mond houden over anderen met zijn gehaat. Al hatend over een andere speler.

Volgens mij mag je prima Ronaldo analyseren. Ik ben niet echt fan maar kan niet ontkennen dat het onvoorstelbaar is wat hij elke keer weer laat zien, ook gisteren weer. Jammer dat het tegen Arsenal was alleen, blijf meer Arsenal fan

3 december 2021 om 09:36

Feit is dat mensen je op 1 of 2 wedstrijden afschrijven, zoals je leest in het commentaar dat carragher heeft gegeven. Dat is een beetje de insteek van Evra. Niet dat er kritiek is, maar meer de opmerking waarom je zo'n oudere speler terug haalt.

Overigens ben ik ook geen fan van Ronaldo, maar dat terzijde.

3 december 2021 om 09:55

Het commentaar dat carragher gaf was dat united een verkeerde beslissing nam. Niet per se door Ronaldo te halen, maar door een speler te halen die aan het einde van zijn carrière zit. United heeft volgens carragher geen behoefte aan zo een speler omdat een individu, ook al is het Ronaldo niet zoveel verschil maakt dat United de premier league zou kunnen winnen. Daar is Ronaldo niet genoeg voor in dit United team. Hij heeft dus eigenlijk meer commentaar op de rest dan op Ronaldo. En als speler die het verval van Liverpool heeft meegemaakt en nu weer de wederopstanding lijkt het mij dat carragher best wel inzicht op de situatie heeft. De aankoop van Ronaldo was gewoon slecht beleid. Hij kan de problemen niet in zijn eentje oplossen en gaat je op de lange termijn niet verder helpen.

3 december 2021 om 10:33

Ben ik het toch niet helemaal mee eens. Kijk eens wat een boost dit fans en spelers heeft gegeven. Daarnaast, heeft hij best wat goals gescoord in de CL die een Greenwood en zeker Martial niet had gemaakt. Dat telt ook gewoon mee. Belangrijk om verder te komen, extra geld binnen te halen. Dat hij de problemen op de lange termijn niet kan verhelpen ben ik het ook niet mee eens. Zie liever een 38 jarige Ronaldo van de bank komen dan een 28 jarige Martial als het een niet loopt. Plus de winnaarsmentaliteit en kwaliteit die hij kan overbrengen. Ik vond het de beste aankoop van de afgelopen jaren.

3 december 2021 om 10:43

@fr_ronnie.

Oprechte vraag, heb jij de discussie tussen Keane en Carragher gezien over dit onderwerp dan? Waar de uitspraken zijn gedaan waaraan Evra refereert?

Want Evra haalt hier gewoon de verkeerde dingen uit wat Carragher heeft gezegd en gaat hier overdreven ''ronaldo verdedigen''. En bij een slechte wedstrijd heeft men direct commentaar, dat gaat in deze juist niet op. Carragher heeft al sinds de transfer van Ronaldo naar United dit standpunt.. En het standpunt is helemaal niet dat Ronaldo niet goed genoeg meer is of niks bijdraagt aan United of whatever. Het standpunt is dat United een verkeerd transferbeleid hanteert en dat de aankoop van Ronaldo hen niet title contenders maakt. Niks meer, niks minder. Dat is een wezenlijk verschil die velen, waaronder blaaskaak Evra, niet willen snappen..

En even daarnaast he, waarom mag Carragher geen commentaar geven? Het is zijn werk notabene. Als het ongefundeerde onzin is wat hij zou spuien, a la Valentijn Driessen, dan zou ik je gelijk geven. Maar Carragher beargumenteert gewoon waarom hij iets vindt en hij zegt dit niet op basis van 1 pot waarin Ronaldo notabene op de bank zat (het ging daarom, niet eens om zijn zogenaamde prestaties, weer iets waar Evra niet naar heeft geluisterd..), maar hij zegt dit al sinds Ronaldo naar United is getransfereerd.

3 december 2021 om 11:14

Bedankt Jackieboy dat je het even uitlegt.

3 december 2021 om 13:01

@jackieboy: ik heb alleen het stuk hierboven gelezen, niet carragher zelf. Daar heb ik mijn reactie op gebaseerd. En dan denk ik zelf dat ik niet verkeerd op reageer.

Als ik jouw verhaal hoe het gegaan zou zijn, dan plaatst het de hele discussie in een ander daglicht. Het is niet zozeer Ronalda die bekritiseerd wordt, maar inderdaad het transferbeleid van Manu.

3 december 2021 om 13:48

@fr_ronnie

Nee klopt, daar heb je gelijk in. Maar dat is dus niet het hele verhaal . En Evra is onnodig heel defensief en stellig richting Carragher, wat mij dus een beetje irriteert. Want juist wat Evra zegt dat Carragher doet, is hij de koning in: roepen in het luchtledige.

Ik volg het Engels voetbal op de voet en ik zie dus ook veel van Carragher en Neville (plus andere analisten in Engeland, waarvan ik het niveau echt vele malen hoger vind dan die van de inhoudsloze analisten in Nederland). Vandaar ook dat ik dit wou toelichten . Natuurlijk hebben alle analisten een beetje bias vanwege hun clubvoorkeur, maar ik vind met name Carragher en Neville er heel goed in om dat zo min mogelijk naar voren te laten komen in hun argumentatie. In tegenstelling tot bijvoorbeeld een Paul Scholes of Jermaine Jenas. Of de opper held: Graeme Sounness, waarbij de naam Pogba werkt als een rode lap op een stier .

3 december 2021 om 14:26

Eigenlijk jammer dat VZ er een stukje uit haalt en dat belicht. Zo krijg je een verkeerd beeld van het hele verhaal. Evra zie ik weinig, en Sky heb ik niet.

ik kijk nog wel de wedstrijden bij de BBC, ga af en toe naar Newcastle Utd met de boot. Ik kijk al Engels voetbal toen de legendarische Jimmy Hill (met ellenlange kin) er al zat met Alan Hansen (bijna niet te verstaan door zijn vette accent) en Mark Lawrenson. En natuurlijk de legendarische commentator en stem van John Motson

3 december 2021 om 09:34

"Volgens zijn logica mag hij dus zelf niks over Carragher zeggen want hij heeft zelf maar iets van 250 wedstrijden in de BPL gespeeld."

Evra heeft het over wedstrijden in het algemeen, niet alleen de BPL.

3 december 2021 om 11:15

Evra heeft het over "haat" terwijl het helemaal geen haat is. Lees even hierboven wat Jackie zegt voor de uitleg.

3 december 2021 om 11:21

Ja en..... dat heeft niets met mijn reactie te maken, ik reageer op jouw uitspraak.

3 december 2021 om 11:29

Deze dan wel. Evra zelf kwam maar tot 725 wedstrijden.

3 december 2021 om 11:33

Is deze reactie aan mij gericht Deem, zo ja wat bedoel je daarmee?

3 december 2021 om 16:24

Dat dat hele argument als een lul op een drumstel slaat. Carragher mag niks over Ronaldo zeggen, gezien het verschil in staat van dienst. Terwijl Evra over Carragher lult, maar zelf niet eens tot aan zijn aantal totale wedstrijden kwam. Als we dan even doen alsof hier ook maar enige logica achter zit, zou Evra zelf ook z'n mond moeten houden.

3 december 2021 om 17:13

Oh maar dat ik ben ik met jou eens, het scheelt onderling maar 14 wedstrijden.
Ik heb die discussie tussen Keane en Carragher gezien en ik geef Carragher in deze gelijk. Persoonlijk vind ik Keane sowieso een schreeuwlelijk, het lijkt wel of die man niet normaal een gesprek aan kan gaan. Het is altijd met stemverheffing, daar houdt ik niet zo van.

3 december 2021 om 11:26

Een van de betere analisten van de UK tot het over United gaat. Dan is ie weer niet serieus te nemen

3 december 2021 om 13:55

Grappig dat je dat vindt real8madrid, want dat vind ik totaal niet. Natuurlijk heeft men clubvoorkeur en komt dan soms door in bepaalde argumenten. Maar juist Carragher en Neville zijn in mijn optiek de 2 beste die dat zoveel mogelijk op de achtergrond weten te houden.

Carragher is gewoon heel realistisch in dit geval bijvoorbeeld. Niets tegen de speler Ronaldo en ook niets over diens prestaties, want die bewierookt hij ook gewoon. Zijn punt heeft puur te maken met het transferbeleid van United en hun doelen. Ze willen weer title contenders worden. En dan kun je de discussie voeren of de aankoop van Ronaldo op zichzelf je daar dichterbij brengt. Dat is volgens mij een heel legitieme discussie.

Ik ben het namelijk met Carragher eens, de transfer van Ronaldo naar United gaat United niet helpen in het behalen van de PL titel. Niet op zichzelf. Kijk, Varane is pech voor United want ik denk zeker dat hij een zeer goede aankoop is en dat United beter had gepresteerd als hij niet geblesseerd was geraakt. Maar United lost al jaren hetzelfde probleem niet op: hun onbalans op het middenveld. Dat is eigenlijk al een probleem sinds het vertrek van Fergie.

Met dat in je achterhoofd, is het dus een verkeerde volgorde om Ronaldo te halen terwijl je dat middenveldsprobleem niet hebt opgelost. United doet stap 4, terwijl ze stap 2 en 3 overslaan, en verwacht dan dat dit hetgeen is dat ze weer uit het dal gaat trekken. Dat is het hele punt van Carragher. Persoonlijk vind ik ook dat hij daar gewoon gelijk in heeft.

3 december 2021 om 16:27

Die onbalans op het middenveld is inderdaad belachelijk, ja. Pogba had een geweldige aankoop moeten zijn. Maar die hebben ze nooit omringd met spelers die hem in staat stellen uit te blinken. Wat begrijpbaar is als het team dat je hebt nou eenmaal zo goed is, maar dat kunnen we van United allang niet meer zeggen.Ik weet niet of iemand hier bekend is met Poet & Vuj, maar die omschreven het vorig seizoen heel mooi. Toen gingen ze onderuit tegen Palace. Met 4 tegendoelpunten. En vervolgens ging Woodward nog een poging wagen bij Sancho. Alsof die je helpt geen 4 doelpunten om je oren te krijgen van Crystal Palace. Waarop Poet Woodward omschreef als het type persoon dat zijn keuken in loopt, ziet dat z'n koelkast kapot is, naar de winkel gaat, en terug komt met een nieuw bankstel. Heel mooi bankstel, maar ondertussen lekt je koelkast wel nog steeds. En dat kun je over zo onwijs veel transfers van United zeggen de afgelopen jaren.

Bizar gewoon.... heeft iemand toevallig ook een lijst met gespeelde wedstrijden van iedereen?

3 december 2021 om 09:36

Volgens mij kun je die wel vinden op de engelstalige wikipedia pagina voor meeste goals. On (anders verwijdert voetbalzone deze comment zometeen weer wegens inhoud die niet direct iets met het artikel te maken heeft): het is natuurlijk belachelijk wat deze gast dat gepresteerd heeft. Het gaat vast en zeker heeeeel lang duren voordat iemand die cijfers aantikt. Ik denk persoonlijk niet dat een Haaland dit niveau 15 jaar lang vast houdt.

3 december 2021 om 10:22

Altijd leuk als er een bekende reageert

3 december 2021 om 13:09

Hey Peet! Alles goed?

3 december 2021 om 13:22

haha jazeker en met jou?

3 december 2021 om 19:17

Ja prima!

3 december 2021 om 12:13

Die hebben we volgens Evra wel nodig inderdaad want dan pas weten we precies wie op wie commentaar mag geven en wie niet.

3 december 2021 om 12:59

Het meest bizarre is nog dat Messi als spelmaker veel meer pichichis en gouden schoenen won.

Evra, Shearer en Henry hebben hier helemaal gelijk. Deze man staat al jaren aan de top, samen met Messi is hij de verpersoonlijking van het moderne voetbal. Om daar dan commentaar op te hebben zoals Carragher doet slaat nergens op.

Ik ben geen fan van de persoon Ronaldo, ik houd niet van zijn maniertjes en uitsraling, maar natuurlijk is het een fenomeen en laten we genieten van hem zolang het nog kan.

3 december 2021 om 09:37

Was het commentaar van Carragher niet vooral gericht op het beleid bij Manchester United? Volgens mij betreft het de discussie dat wanneer je als Manchester United Ronaldo aantrekt, er van je verwacht mag worden dat je speelt om NU de competitie te winnen. En niet slechts een beker ofzo. De media trekken zijn uitspraken uit zijn verband om met de naam Ronaldo clicks te scoren.

Overigens is Carragher natuurlijk ook wel een makkelijke persoon om tegen aan te schoppen.

3 december 2021 om 10:02

Pele heeft 767 goals gemaakt, maar die zou ik nu ook niet meer opstellen. Dat Ronaldo een fantastische carrière heeft (gehad) betekent natuurlijk niet dat je ook kanttekeningen kan plaatsen. Hij scoort makkelijk, maar je moet wel heel het systeem inrichten voor 1 speler. Bij Juve zijn Sarri en Pirlo al gesneuveld omdat ze een pressingsysteem wilden hanteren die niet mogelijk is met Ronaldo. Nu presteert United ook weer ondermaats. Straks gaat Rangnick ook merken dat hij zijn hele filosofie van hoge druk in de ijskast moet zetten als hij met Ronaldo wil spelen. Hij maakt zijn team al sinds zijn tijd bij real niet meer beter.

3 december 2021 om 11:16

@siepie zegt hij maalt zijn team al sinds zijn tijd bij real niet meer beter. Dit betwijfel ik gevoelsmatig. Kijkend naar de prestaties van real en juventus zonder hem.

3 december 2021 om 11:40

Ik bedoel vanaf zijn vertrek bij real, want bij real had hij wel impact op het spel. Juve haalde voor zijn komst alle landstitels en twee CL finales, terwijl ze vervolgens consequent vroeg werden uitgeschakeld door mindere goden (ajax, Lyon, Porto). Daarnaast heeft het enorme salaris ervoor gezorgd dat Juve financieel op omvallen staat en de selectie volledig uit balans is. Nu zie je dat United vorig jaar nog 2e werd en dit jaar lijkt het nergens op.

3 december 2021 om 13:55

Real Madrid ging van drie CL titels op rij naar een ploeg die in de competitie minder punten haalde en door Ajax uit het toernooi gegooid werd na zijn vertrek. Juventus staat nu 7e. Nee, als Ronaldo vertrekt dan gaat de ploeg er zeker op vooruit.

3 december 2021 om 14:21

Juve stond voor zijn komst 2 keer in de CL finale en won alle landstitels. Vorig jaar met Ronaldo werden ze slechts 4e en nu zijn de praktisch failliet achter gebleven. Vraag de Juve supporters maar of ze achteraf blij zijn met wat Ronaldo ze heeft gebracht.

3 december 2021 om 10:38

Fr_ronnie

Henry heeft weldegelijk hetzelfde commentaar als Carragher. Hij verwoorde het laatst mooi: Ronaldo is both the disease and the cure. Henry zegt dus ook dat een klassieke spits in het moderne voetbal bijna niet meer kan - iedereen moet meeverdedigen. Het feit dat hij dan wel scoort laat het lijken alsof hij de oplossing is, terwijl hij (o.a.) ten grondslag ligt aan het probleem bij ManU

3 december 2021 om 13:57

Gisteren stond Ronaldo de laatste 10 minuten als linksback mee te verdedigen. Het is echt zo'n onzin dat omdat Ronaldo nu wat meer wandelt een hele ploeg ineens geen druk meer kan geven. Zie je Lewandowski of Haaland 5x per helft meeverdedigen op de achterlijn?

3 december 2021 om 19:01

Ah ik had het verkeerd opgeschreven - het was geen persoonlijke mening. Ik bedoelde meer te zeggen dat Henry niet in het lijstje van FR-Ronnie lijkt te passen en hetzelfde commentaar als Carragher heeft gegeven.

Carragher had toch ook gelijk? Vorig jaar is Man U 2e geëindigd. Ze hebben een van de beste spelers ooit gehaald en een verdediger die 4x de CL heeft gewonnen. Dan mag je wel verwachten dat ze in ieder geval mee zouden doen voor de titel. Maar blijkbaar mag je niet kritisch zijn volgens mr. i LovE tHiS gAmE

3 december 2021 om 09:36

Als je united een beetje zou volgen wist je dat je met Ole niet voor de titel zou gaan spelen. Vorig seizoen verbloemde nogal veel door de blessures van Liverpool en Chelsea zonder tuchel. Beide zijn nu weer machines geworden. Het team is te matig voor de titel. Een goede coach zou het al een stuk beter maken.

3 december 2021 om 09:50

En ze zijn sinds 2018/19 doorgegaan naar de volgende ronde van de champions league.en ronaldo heeft in alle groepsfase gescoord waaronder 4 belangrijke

'Soms moeten mensen zich gewoon met hun eigen zaken bezig houden'. Dit zegt hij nadat hij op insta een video heeft geplaatst waar in hij zit te zeuren over dat Messi de Ballon D'or heeft gewonnen..

3 december 2021 om 09:55

Ah joh Messi heeft hem 3 keer geruïneerd in de Champions League finale. Ik zou ook salty zijn daarna.

3 december 2021 om 09:59

Waar was evra tijdens 2013 verkiezing? Had hem graag willen horen over hoe Ronaldo terecht ballon dor kreeg.

3 december 2021 om 13:09

Ik zou als Messi fan zijnde niet meer praten over “terecht” en de “ballon d’or” in één zin.

"Mensen staan af en toe op met de gedachte om over Cristiano Ronaldo te praten"

Net als vele reagluurders hier, dit gaat trouwens ook op voor die andere grootheid (ik noem geen naam anders krijg ik commentaar dat het onderwerp gekaapt wordt. 😷)

3 december 2021 om 12:10

Peter Crouch?

De domheid van uitspraken als "mensen moeten zich met hun eigen zaken bemoeien" gezegd over een voetbalanalist. Daar zakt je broek toch van af op de vrijdagochtend. Ronaldo maakt idd veel goals, maar voorlopig staat United in de middenmoot. Voetbal is een teamsport enzo.

3 december 2021 om 09:59

Maar is dat dan Ronaldo zijn schuld? Die doet waarvoor hij in het veld staat en dat is goals maken

3 december 2021 om 10:05

Nee, maar de kritiek is dan ook op het beleid. Misschien kan je die salarisruimte beter uitgeven aan een fatsoenlijk middenveld ipv aan iemand die goals maakt en verder niets bijdraagt aan het spel, want die goals zijn duidelijk niet genoeg en sinds Ronaldo er is en alle ballen naar hem moeten raakt Bruno geen pepernoot meer. Niemand zegt dat Ronaldo slecht is, echter moet je bij voetb kijken wat je team nodug heeft en niet hoe iemand heet en hoe tof het op emotioneel vlak is hem te halen. Kijk maar naar psg.

3 december 2021 om 10:48

Maar dat kan ook aan de coaches liggen. Met Ronaldo er nog bij ging het bij Juventus beter dan nu. Ook uit zo een PSG valt denk ik meer te halen maar dan moet je een type Zidane hebben die aanzien heeft bij dit soort spelers. Niet een coach die geen grote speler is geweest of die nog nooit in de Europese too heeft gewerkt. Dat werkt niet bij spelers van het kaliber Messi, Neymar en Mbappe



Ronaldo op deze leeftijd erbij halen is een afweging , je weet dat hij de doelpunten nog wel wat jaartjes zal blijven maken en dus regelmatig wedstrijden voor je beslist . of het nu in minuut 1 of in minuut 98 is op de strafschopstip onder grote druk. Om dit te kunnen doen heeft hij zijn werk ethiek wel wat aangepast en dus zal er in het team door andere mensen wel harder gewerkt moeten worden , maar als je dat gecovered hebt is het natuurlijk gewoon een onomstreden speler, die ook gewoon met een invallersrol genoegen neemt als dat tegen bepaalde tegenstanders beter uitkomt

Maar je vraagtekens zetten bij deze aankoop ? sorry maar die snap ik niet helemaal , heeft een verleden bij de club , is gewoon een voorbeeld voor zijn teamgenoten , belangrijk met zijn doelpunten , goed voor de merchandise en imago (wat wel weer eens een boost kon krijgen bij MU )

Agh maar iedereen zijn mening verder, dus die van Evra en van Carragher beiden , dan hebben wij daar ook weer een mening over .

Evra lijkt beetje geobsedeerd te zijn met Ronaldo. Moet altijd alles aan doen hem te verdedigen. Van de week ook doodleuk filmpje plaatsen en zeggen dat Ronaldo veel hoger Had moeten eindigen voor ballon dor en dat lewandolski bestolen is door corruptie. Hoorde hem anders niets roepen in 2013 toen zijn vriend ballon kreeg door blunder van Blatter pfft.

Is hij voetbalanalist momenteel of wat voor functie heeft hij eigenlijk? weet dat namelijk oprecht niet lol.

3 december 2021 om 10:43

Dat doet een goede vriend. Die verdedigt jou publiekelijk wanneer mensen je (onterecht) afkraken. Hulde Patrice.

3 december 2021 om 11:17

Carragher heeft Ronaldo helemaal niet afgekraakt. Maar het beleid van United en dat is spot on.

3 december 2021 om 13:01

Het bizarre is dat als je goals en assists per seizoen optelt Messi nog veel meer Gouden Ballen had moeten winnen.

3 december 2021 om 13:15

Want daar draait voetbal gelukkig om ja.. Messi kan naast die van 2021, ook die van 2010 en 2019 beter inleveren. Toen tegen Liverpool wanneer zijn team hem het meest nodig had gaf hij niet thuis en speelde hij verstoppertje. Op dat soort moment kan je je onderscheiden van de wereldtop maar dat deed hij niet, en zo zijn er meerdere momenten.

3 december 2021 om 14:07

en wat te denken van de speler van het toernooi wk 2014 ook meteen inleveren

is te zien dat evra maatjes is met ronaldo, moet meteen direct zijn maat beschermen. Ronaldo is een wereldklasse speler en was samen met Messi , de top 2 op eenzame hoogte maar deze 2 zijn niet heilig. Ook over hun mag je kritiek uiten

Zo jammer dat iemand als Evra simpelweg niet luistert naar wat Carragher in dit geval daadwerkelijk zei. Evra reageert hier als een stier op een rode lap, zonder daadwerkelijk te luisteren naar het punt dat Carragher probeerde te maken.

Dit punt was namelijk helemaal niet dat Ronaldo niet goed genoeg meer was of niet meer mee zou kunnen in de PL. Sterker nog, het was nagenoeg nauwelijks kritiek op Ronaldo, maar op het aankoopbeleid van United.. Net zoals dat zowel Keane als Carragher in hun ''heated debate'' simpelweg allebei gelijk hadden. Dat Carrick Ronaldo op de bank startte tegen Chelsea, sloeg werkelijk waar nergens op. Je hebt juist Ronaldo gehaald voor de big games... Dat hij op deze leeftijd misschien meer rust nodig zou hebben kan ik enigszins inkomen (al is hij super fit, dus ik betwijfel dat ook nog), maar dat doe je dan tegen Newcastle of een dergelijk team.. niet tegen Chelsea.

En wat Carragher zei klopte ook gewoon als een bus. United heeft Ronaldo en Varane gehaald om de titel te pakken. Daar kun je simpelweg niet onderuit. En toch zijn ze als team verder weg van die titel dan dat ze vorig jaar waren, ondanks dat vorig jaar de stand een vertekend beeld gaf van de verhoudingen in de PL. Blessures zijn hier deels de oorzaak van, maar de grootste oorzaak is de onbalans in de selectie. Een onbalans die je vergroot hebt door Ronaldo te halen, zonder dat te ondersteunen met andere bepaalde type spelers. En daarmee doel ik met name op een CVM a la Kanté, Fabinho, Rodri of Casemiro. United is oprecht 1 of 2 aankopen verwijdert van het zijn van een title contender. En dat is het punt dat Carragher probeerde te maken. Juist die 1 of 2 aankopen zijn niet gedaan en Ronaldo gaat het niet in z'n eentje doen, ondanks dat hij wereldklasse is en nog steeds super productief is.

Deze Evra is echt de grootste clown die er is!! Die zit zo diep in de kont van Cristiano en die komt er voorlopig ook niet uit! Als speler was het ook zo gluiperd met altijd het slachtoffer rol spelen!

Pele is het niet eens met deze lijst

Hmm, nu je het zegt, ik heb ook nog nooit iemand verkracht, dus misschien moet ik ook niet meer praten over Cristiano Ronaldo.

3 december 2021 om 13:19

Is hij veroordeelt daarvoor dan?

5 december 2021 om 17:28

Nee. Moet je veroordeeld zijn voor iets om iets te hebben gedaan? Voordat je antwoord geeft, vraag het aan O.J. Simpson. Of aan de advocaten van Ronaldo, die het zwart-op-wit hebben staan dat die het toegeeft wat ie deed.

Ben het wel met hem eens. Carragher is echt een bloedirritant ventje, met dat vieze toontje van hem. Wordt tijd dat mensen hem op zijn plek zetten want er komt alleen maar bagger uit die vent.

Ah dorpsidioot evra komt Jamie carragher een van de meest gerespecteerde analist en natuurlijk pl legend uitleggen dat hij niks mag zeggen over z’n heilige Ronaldo.

Nou ben totaal geen fan van evra, maar hierin geef ik hem gelijk, CR7 wordt gehaat en voor wat, jaloers zijn ze dat hij zo goed doet in zijn carrière en een totale voetballer is

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren