Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Man United wint knotsgekke topper door dubbelslag Cristiano Ronaldo

Laatste update:

Manchester United heeft donderdagavond de topper van Arsenal gewonnen. Het Premier League-duel op Old Trafford eindigde in een 3-2 zege voor de ploeg van interim-manager Ralf Rangnick. Cristiano Ronaldo was de grote man aan de kant van United, daar hij tweemaal trefzeker was. Ook het eerste doelpunt van Arsenal zal niet snel vergeten worden.

Donny van de Beek kon niet rekenen op een basisplek bij de debuutwedstrijd van Rangnick, die overigens nog niet op de bank mocht zitten om administratieve redenen. Assistent Michael Carrick nam de honneurs waar langs de lijn. Ronaldo kreeg in tegenstelling tot de wedstrijd tegen Chelsea (1-1) ditmaal wel een plek in de startopstelling. In Londen werd zondag nog voor een 4-3-1-2-formatie gekozen. Tegen Arsenal was er een plek minder op het middenveld. Fred en Scott McTominay waren de centrale middenvelders die startten, en zij ondersteunden Bruno Fernandes. Het was voor laatstgenoemde de honderdste keer dat hij het shirt van United droeg in een officieel duel.

De wedstrijd werd in de dertiende minuut op zeer merkwaardige wijze opengebroken. Na een hoekschop van Martin Ödegaard ging doelman David De Gea plotseling naar de grond. Fred bleek op de voet van zijn eigen keeper te hebben gestaan, waarna De Gea naar de grond ging en bleef liggen. Het spel ging vervolgens verder. Op de rand van het zestienmetergebied belandde de afvallende bal voor de voeten van Smith Rowe, die doeltreffend uithaalde. De Gea lag nog altijd op de grond en reageerde niet op het schot. In eerste instantie keurde scheidsrechter Martin Atkinson het opmerkelijke doelpunt af. Na het bekijken van de videobeelden werd voor zowel de dienstdoende videoscheidsrechter als voor Atkinson duidelijk dat het doelpunt toch geldig was: 0-1.

Op slag van het rustsignaal kwam United terug in de wedstrijd. Fred maakte zijn ‘fout’ goed door de bal op fraaie wijze terug te leggen op Fernandes, die op koelbloedige wijze de 1-1 aantekende. In het tweede bedrijf barstte de strijd met name voor Ronaldo los. De Portugees tekende zeven minuten na rust de 800ste treffer uit zijn carrière aan. Na een breedtepass van Marcus Rashford vanaf rechts schoof Ronaldo het leer in de verre hoek binnen: 2-1. Lang konden the Red Devils overigens niet genieten van de voorsprong.

Nog geen 120 seconden nadat United op voorsprong kwam, trok Ödegaard de stand al gelijk. Thomas Partey verlegde het spel vanuit de as naar de rechterkant van het veld, waar Gabriel Martinelli stond geposteerd. Laatstgenoemde trok de bal ineens voor en bediende Ödegaard op uitstekende wijze. De Noor schoot diagonaal de 2-2 binnen. Het laatste woord was echter nog niet gesproken. Ronaldo toonde namelijk andermaal zijn klasse en maakte twintig minuten voor tijd zijn tweede van de avond. Fred ging naar de grond in de zestien, waarna Atkinson, weliswaar na het bekijken van de videobeelden, naar de stip wees. Ronaldo schoot vanaf elf meter feilloos binnen. In de slotminuut kwam Van de Beek nog binnen de lijnen, maar hij kon zijn stempel niet meer op de wedstrijd drukken.

Nr.TeamMWGV+/-Pnt
1Manchester City3222734473
2Arsenal3222554971
3Liverpool3221834171
4Aston Villa3319681963
5Tottenham Hotspur3218681660
6Newcastle United32155121750
7Manchester United3215512-150
8West Ham United3313911-648
9Chelsea3113810947
10Brighton & Hove Albion32111110244
11Wolverhampton W.3212713-543
12Fulham3312615-242
13AFC Bournemouth3211912-1042
14Crystal Palace328915-1733
15Brentford338817-1132
16Everton329815-1627
17Nottingham Forest337917-1626
18Luton Town336720-2425
19Burnley 334821-3520
20Sheffield United323722-5416

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een fenomeen is Ronaldo zeg.. 801 doelpunten is toch ongekend en dan nog steeds op leeftijd weten te presteren op t allerhoogste niveau in de (waarschijnlijk) beste competitie van de wereld! Misschien niet de beste maar wel de grootste aller tijden wat mij betreft..

2 december 2021 om 23:15

Vooral zijn drive is zo ongekend, dat constant willen bewijzen terwijl die er al zoveel heeft gemaakt. Het is prachtig en dat mis ik bij Messi wel eens terwijl die van nature denk ik getalenteerder is maar minder drive en passie uitstraalt zeker bij PSG.

2 december 2021 om 23:20

Waarom moet er altijd vergeleken worden? zijn allebei fenomenaal. Snap niet wat deze wedstrijd überhaupt met Messi te maken heeft. Ronaldo heeft zijn ploeg vandaag naar de winst geschoten niks met andere spelers te maken.

2 december 2021 om 23:20

Haha je zegt nog denk ik getalenteerder😂😂😂😂😂

2 december 2021 om 23:46

Laat Messi er toch eens buiten. En als je dan toch een verklaring zoekt; hij staat 2 gouden ballen achter, wellicht dat die drive daar vandaar komt.

2 december 2021 om 23:48

Hahaha helemaal gelijk als je minder talent hebt moet je harder werken he. Messi heeft zoveel talent dat die niet eens hoeft te renne zegt genoeg toch

3 december 2021 om 00:05

Delinksbuiten is niet zichzelf als hij Messi er niet bij betrekt, stiekem meer fan van Messi ga ik van uit, hij houd hem goed in de gaten

3 december 2021 om 00:31

Ik mag toch niet hopen dat Ronaldo of welke voetballer dan ook zitten te wachten op die commerciele populariteitsprijs die de Balon D'or is. Dat Sneijder die prijs in 2010 niet won zegt eigenlijk al genoeg over de waarde die je moet hechten aan deze prijs

3 december 2021 om 03:16

Zit diep zeker? Want Ronaldo heeft zelf al regelmatig toegegeven dat hij de ballon d'or maar al te graag wint. Het is nu eenmaal de meest toonaangevende individuele prijs in voetbal en daar doen de mening van wat internet reaguurders niks van af. En dat Sneijder hem niet won is ook erg logisch: Messi was dat jaar gewoon een veel betere voetballer. Alleen Nederlanders zien dat anders en dat verklaart alles. Daarnaast heeft Sneijder weinig wedstrijden gespeeld dat seizoen.

3 december 2021 om 05:09

Oh Japie ik denk dat Ronaldo daar 100% zeker op zit te wachten.

3 december 2021 om 08:25

Ik snap de vergelijking juist wel.
Als je het zelf niet doet word je wel aangevallen op je keuze.
Wanneer je zelf alleen zegt "ik vind Ronaldo de allergrootste aller tijden".
Krijg je wel van anderen te horen dat er nog een klein Argentijntje de sterren van de hemel speelt. Dan kan je beter zelf die vergelijking maar maken en je keuze alvast onderbouwen.

3 december 2021 om 12:31

Kom je echt aanzetten met die nodeloze Ballon d'or aantallen? CR7 heeft die drive om te winnen al zn hele carriere, in tegenstelling tot veel andere grootheden zal jehem nooit zien lachen na een nederlaag of grote teleurstelling..

2 december 2021 om 23:18

Factos ðŸ‘👀

2 december 2021 om 23:59

Tja, zo geeft hij antwoord! Met doelpunten, komt bij real aan en gelijk scoren als een machine terwijl heel veel grootheden in Madrid zijn stukgelopen. Komt in Turijn aan en 3 jaar lang (al is het zo dat hij helaas niet al zijn doelen heeft kunnen bereiken daar) top scorer van Juventus en vaak ook Italië etc.
Topscorer van Europese kampioenschap. Komt nu bij Manu aan in een team wat totaal niet draait en redt het team weet ik hoe vaak, zeker in de Cl.
En dan word je 6 in de Balon d'or waar voor andere alleen maar een excuus nodig is om die prijs weer overhandigd te krijgen.
Ja ik ben Ronaldo fan, maar zelfs zonder fan te zijn moet je volgens mij toegeven dat deze man meer respect verdient.

Anyway, hij gaat op bijna zijn 37ste gewoon door met wat hij zo goed kan, critici de mond snoeren op het veld, met goals.
En andere wandelen letterlijk naar de volgende gouden bal.

3 december 2021 om 08:30

Op zich vind ik in deze periode die 6e plek nog niet zo gek.
Echter is het zo scheef dat Messi dan wel 1e wordt.
Dat maakt die hele gouden bal zo ongeloofwaardig.

Messi verdient ook niet meer dan een 4e / 5e plek dit jaar.
Maar blijkbaar gaat het niet om het jaar, maar om je status.
Dan had Ronaldo 2e gemoeten want die heeft niet echt onder gedaan aan Messi.

Maar goed,
Zowel Messi als Ronaldo konden dit (en vorig jaar) eigenlijk al niet meer tippen aan Lewandowski, Benzema, Kante en miss nog een paar.
Puur omdat Sjokken en wachten op kansen niet iets vind wat de beste speler van het jaar doet.

3 december 2021 om 10:36

Als het aan mij ligt was ronaldo 5e of 6e geweest en messi 6e / 7e. 1e plaats is echt te gek voor woorden inderdaad.

2 december 2021 om 23:18

De enige echte. 801 in goals in de zwaarste voetbalcompetities. Benieuwd of hij de 1000 gaat halen, ik zie het hem gewoon doen!

2 december 2021 om 23:22

Als hij tot z’n 40ste op dit niveau actief blijft zal hij de 900 makkelijk halen en misschien zelfs 1000. Moet die nog wel 4 jaar op dit niveau 50 per jaar erin knallen. Daarvoor moeten ze ook wel ieder seizoen deelnemen aan de CL. Iets waar ze nu nog super hard moeten werken om te bereiken.

2 december 2021 om 23:24

Waar gaat hij die 50 goals dan halen? In de PL zal het meestal rond de 20 eindigen waarschijnlijk. Dan misschien 10 in de CL en 10 bij Portugal. Bekerwedstrijden zie ik hem niet veel spelen eerlijk gezegd.

2 december 2021 om 23:27

De echte GOAT heeft 7 gouden ballen en is ook 2 jaar jonger én heeft betere statistieken 😅.

2 december 2021 om 23:30

Die heeft nog geen betere statistieken in andere competities. Dat gaan we dit jaar zien.

2 december 2021 om 23:31

Zie hem wel nog 4 jaar lang 35 goals per jaar maken, en dan nog 4 jaar lang gemiddeld 15 per jaar. Ronaldo gaat door tot 44

2 december 2021 om 23:37

Ik denk tot 67. Hij moet nog heel hard werken voor zijn pensioen.

2 december 2021 om 23:40

@Sambazz, doe maar door gaan tot zijn 50ste dat zou pas wat zijnðŸ˜

2 december 2021 om 23:42



@choplife

Alle uitgereikte ballon d'ors zijn per 29 november 2021 officieel ongeloofwaardig verklaard. Wie nog in de ballon d'or gelooft zullen wij niet meer serieus nemen.

Gelieve uw fanboygedrag, mbt welke speler dat dan ook mag zijn, verplaatsten naar de daar voor bedoelde plekken zoals de commentsectie van Facebook, Instagram of Nu.nl

Vriendelijk bedankt en groeten namens iedereen.






2 december 2021 om 23:51

Een uitgereikte Ballon d'Or als "ongeloofwaardig" bestempelen omdat hij niet in je eigen straatje past is mijns inziens ook wel een beetje fanboygedrag. We zien je zo op Facebook, Fred!

2 december 2021 om 23:54

@fr-manred Messi was in 2016, 2017 en 2018 degene met de meeste goals van alle spelers, en wist deze edities ook geen enkele keer te winnen. Stop met janken, en accepteer dat Messi 7 gouden ballen heeft. En zelfs al waren het er 6, hij heeft er nog altijd meer dan Ronaldo.

3 december 2021 om 00:00

Ho Ho! Is de zwaarste niet de Franse? Zijn grote spelers daar die het best lastig hebben, kan toch geen toeval zijn?

3 december 2021 om 00:02

Ja vooral met veld wandelen. Hoeveel heeft hij er weer gescoord tegen Nice?
Poeh wacht überhaupt dit jaar in de Franse competitie? Maar die is wel extreem zwaar natuurlijk.

3 december 2021 om 00:06

Wat voor zielig persoon ben je om dit te zeggen omdat jouw Cristiano niet won, wat zei je toen hij er 5 won.. dat het zeker wel geloofwaardig was? Ga uithuilen in een hoekje en grow up 😉! Er kan er maar 1 de beste zijn en dat is absoluut niet Ronaldo, hoe hard je ook huilt en moppert!

3 december 2021 om 00:19

Hij heeft er nog altijd meer dan Ronaldo gemaakt in de Ligue 1 👻. OT: Ongelooflijk wat deze man toch steeds weer weet te presteren.

3 december 2021 om 00:20

Feit dat Berbatov (true goat) hem nooit heeft gewonnen maakt het allemaal gewoon een beetje ongeloofwaardig, ziet iedereen toch.

3 december 2021 om 00:28

Volgend jaar kan hij er nog meer maken in de conference league...

3 december 2021 om 07:35

6 wedstrijden in de competitie gespeeld , hou eens even op. Waar stond Ronaldo op toen hij naar de serie A ging? 1 goal 7 wedstrijden. Toen vonden een paar hier het wel logisch. Messi werkt echt als een rode lap op sommige , lachwekkend.

801 goals... Deze man is niet te stoppen

Wat is Arsenal ongelooflijk slecht. Als ze vooruit willen gaan, moeten ze Arteta ontslaan. Middelmatig coach die denkt dat die wat is na paar winsten op kleine clubs. Maar de Arsenal fanbase is ook heel snel tevreden, wat ooit een grote club was is nu een boksbal voor de topclubs.

2 december 2021 om 23:16

Je kan ook man u invullen voor arsenal en het klopt ook nog gewoon

2 december 2021 om 23:28

Dan moet United wel eerst Arteta aannemen om hem te kunnen ontslaan.

2 december 2021 om 23:17

De Arsenal fanbase is snel tevreden? Waaruit blijkt dat dan? In het live meepraten zag ik geen tevreden Arsenal supporters hoor. Overigens ligt het probleem ook gewoon bij de spelers, want Auba en Elneny zijn gewoon niet goed genoeg. Het veldspel kan wel vele name beter en dat zien andere supporters ook. Dat we liever een andere coach hebben wordt al maanden verkondigt overigens.

2 december 2021 om 23:23



Partey was veel slechter dan Elneny. Die is zo matig in de passing en met zijn positionering. Niet dat Elneny goed genoeg is, maar die kan nog wel een bal naar de juiste kleur passen. Bij Atletico lachen ze er nog steeds om. Sommige Arsenal fans waaronder het orakel dachten dat ze een absolute top middenvelder hadden aangetrokken. Moet wel zeggen dat het centrale middenveld van United nog slechter is.

2 december 2021 om 23:32

Partey is gewoon een hele goede middenvelder. Hij is nu alleen zwaar en zwaar uit vorm.

2 december 2021 om 23:32

Partey was niet om aan te zien vandaag inderdaad. Maar normaal gesproken heb ik liever hem dan Elneny. Neemt niet weg dat er heel wat spelers bij Arsenal tekort komen.

2 december 2021 om 23:33


Altijd die kritiek op Arteta dat telkens slechts de waan de van dag beoordeeld. De selectie die Arteta geerft heeft was tot de kern verrot. Gooi daar de specifieke speelstijl dat Arteta wilt spelen bovenop en je zult gewoon geduld moeten hebben voordat je de vruchten plukt. Je ziet inmiddels verbetering in alle linies van het veld. Omdat er nog paar dissonanten onderdeel zijn van het team, wil niet zeggen dat Arteta er niks van bakt.
Partey en Elneny speelden vandaag waardeloos. Als je het middenveld verliest dan kan je een dergelijke topper als deze wel op je buik schrijven. Daarbij hadden Tavares, ESR en Aubameyang ook een zeer matige pot. De rest speelde prima tot goed.
Met Tierney en Xhaka opgesteld had ik deze wedstrijd heel anders zien uitpakken. Overigens snap ik de keuze om Tavares te laten staan wel na de redelijke pot tegen Newcastle. Daarnaast vond ik het de juiste beslissing om ESR te wisselen. Ik denk dat een aanval met links Martinelli, midden Auba/nketiah/laca, rechts Saka en daarachter Odegaard tot vloeiender voetbal zal leiden. In tegenstelling tot ESR, is Odegaard een traditionele 10. Een type speler dat veel beter past bij naar binnen trekkende linker- en rechterspitsen.

2 december 2021 om 23:51



Partey is degelijk en niet meer dan dat. Een beetje een simpele kracht die het moet hebben van trekken, beuken en sleuren op het middenveld en af en toe een leuke pass geeft, maar daar tegenover vijf verkeerde passes neerzet. Mist net die finesse die een Kantã© wel heeft bijvoorbeeld.

3 december 2021 om 00:33

Het maakt niet uit welke “topper†je van 50-100 miljoen neer zet op het middenveld bij Arsenal. Hij moet en zal op den duur alles verleerd zijn en niemand zal weten hoe. Toen Partey kwam, was het een vaste constante kracht met kwaliteiten bij Atletico, kijk wat er van over is.

3 december 2021 om 08:07

Na de blessure is er inderdaad vrij weinig over.

3 december 2021 om 08:24

ESR speelde gewoon goed hoor. Odegaard was hele lange tijd onzichtbaar. Die hoort gewoon op de bank te zitten. ESR hoort op 10.

2 december 2021 om 23:34

Arsenal speelt ook geen Europees. Dus ze hebben hele week rust en tijd om gametactiek voor komende match te oefenen. Toch kunnen ze met veel moeite alleen maar van kleine ploegen winnen.

Arteta is niet de juiste coach als je wilt strijden tegen Pep, Klopp, Tuchel etc.
Meeste spelers zijn niet goed genoeg. Odegaard is leuk, maar veel te traag voor deze competitie. Tavares geen idee wat hij bij Arsenal doet, zal blij zijn als Tierney terug is.
Over het algemeen is Arsenal aanvallend te zwak. Met de spelers die je hebt moet je veel beter kunnen. Blijf maar plakken met een wannabe Pep. Blijf plakken met net niet spelers. Arsenal gaat nooit meer europees spelen.

Ronaldo gelukkig aanwezig met ze goals, maar als die niet scoort of een assist geeft is die echt belabberd een normale speler gewoon dan. Eerlijk is eerlijk?

2 december 2021 om 23:15

De man is 36 dus hoef je ook niet van hem te verwachten

3 december 2021 om 00:08

Maar sommige fans verwachten wel een gouden bal, terwijl hij eigenlijk al jaren statisch voetbalt en een hoop pingels en intikkers scoort, dat bezorgd je geen gouden bal 😂😂!

3 december 2021 om 07:06

Als je naar de laatste verkiezing kijkt dan is dat juist hetgeen wat je een gouden bal oplevert.

3 december 2021 om 12:14

85 minuten wandelen per wedstrijd blijkbaar wel..

2 december 2021 om 23:15

Heeft gelukkig al bijna 60 g+a's dit kalenderjaar dus je hoeft niet bang te zijn dat hij niet scoort of assist

2 december 2021 om 23:19

Loopt bijna 1 op 1 dit jaar, gekeken naar cl en pl

2 december 2021 om 23:15

Nee niet eerlijk. Kijk naar zijn verdedigende meters, positionering en coaching van teamgenoten. Zeer belangrijk.

2 december 2021 om 23:22

Ik hoorde onlangs dat hij volgens de stats het minst mee verdedigt van alle spitsen in Engeland, dus die meters vallen blijkbaar wel mee. Maar oke, als je elke week beslissend bent ziet men dat logischerwijs wel door de vingers.

2 december 2021 om 23:29

Weet jij toevallig een bron Bonjovi? Niet alsof ik je niet geloof, alleen ben wel benieuwd naar de verhoudingen en hoeveel andere aanvallers lopen etc.Daarnaast verdedigt hij niet letterlijk alles mee (niet handig voor een spits), maar hij pakt zijn meters en als iemand nog voorin is neemt hij gewoon goed van hem over. Dat is toch het minste wat je als aanvaller kan doen en een man van zijn statuur als 36 jarige doet het dan toch best goed op dat gebied

2 december 2021 om 23:37

Suley bij VI zei dat, maar hij zei dat hij het slechtst druk zette, niet het minst meeverdedigd.

2 december 2021 om 23:38

Bon Jovi, ging dat niet om aanvallend druk zetten?

3 december 2021 om 01:00

Dat verklaart het al, vast een misverstand. Hij verdedigt namelijk prima mee, wat me echt meevalt van hem, had niet gedacht dat hij dat op deze leeftijd nog zou doen. Aanvallend druk zetten is echter ook heel belangrijk, vooral voor het spel van Rangnick, dus ben benieuwd

3 december 2021 om 13:26

Ah, dat zal het zijn idd. Aanvallend drukken. Ik moet zeggen dat ik tijdens dat vervelende thuiswerken zo ontzettend veel podcasts en programma's laat afspelen op de achtergrond dat ik het ook niet altijd meer weet . Naar VI luister ik echter niet

Maar goed, de speler die het minst druk zet zal op het vlak van de puur verdedigende meters normaal ook niet uitblinken. Net zoals dat bijvoorbeeld een Firmino wellicht in beide lijstjes top zal zijn.

2 december 2021 om 23:16

Whahahaha en Messi voegt bij PSG alleen maar de spookmeters toe want die ghost alleen maar, 800 goals en nog steeds zo haten op een 36 jarige hoe kan je dat doen vanuit je rukbunker

2 december 2021 om 23:19

En daar is de 1e alweer die Messi erbij moet halen. Niks walgelijkers dan Real en Ronaldo fans.

2 december 2021 om 23:20

Alsof sommige Messi en Barcelona fans beter zijn. Bij beiden zitten er belachelijk veel kleine kinderen die altijd idiote opmerkingen moeten maken over de andere.

2 december 2021 om 23:23

Echt hè. Hoe moeilijk is het nou om van beide te genieten.

2 december 2021 om 23:25

Haha waarom zo generaliseren Gooner. Doe je dat ook in het dagelijks leven of alleen met fanbases op VZ?

2 december 2021 om 23:32

Het verlies valt je zwaar Gooner4? Begrijpelijk hoor. Wel een overdreven uithaal naar Real fans (en ook naar veel Ronaldo fans), vind je niet? Nee waarschijnlijk niet. Jammer. Gelukkig zijn er Arsenal fans die er toch iets genuanceerder over denken.
On topic: Het was een mooie avond voor United fans en Arsenal had graag de weg naar boven doorgezet, maar ze moeten nu even pas op de plaats maken. Arteta heeft nog veel te doen met deze spelersgroep voordat er iets substantieels staat.

2 december 2021 om 23:39

Excuses, sommige (of veel op voetbalzone) Real fans.

2 december 2021 om 23:42

Nee niet echt. Heeft ook niets te maken met wat ik hierboven zeg. Erger me gewoon vaak kapot en dit soort types en die zie je hier veel. Jammer genoeg het grote nadeel van het feit dat Ronaldo weer Engeland speelt.
Weet verder ook niet wat Arsenal fans hiermee te maken hebben, want zoals ik al zei was mn opmerking off topic.

Maar goed, excuses voor het generaliseren.

3 december 2021 om 00:06

Dank! Als dit van een Braça Messi fan komt vat ik dat op als een compliment!

3 december 2021 om 01:43

Hey Gooner, zand erover dan, zo is het ook weer. Er zijn lastige types bij alle clubs, en we maken allemaal wel eens de fout om ons er aan te ergeren, dus je bent niet de enige, kerel.

2 december 2021 om 23:20

Wat verwacht jij anders van een spits dan? Zijn cijfers liegen er niet om.

2 december 2021 om 23:20

Klopt is een oude man geworden. Een penalty kan hij nog wel scoren. Was een fenomeen maar loopt op zn laatste benen. Hopelijk voor hem stopt hij op tijd.

2 december 2021 om 23:23

Ja als hij niet scoort is het een normale speler, maar dat is nou net het ding, hij blijft maar scoren

2 december 2021 om 23:24

Sja, dat kun je tot in den treure blijven herhalen maar feit is dat hij gewoon vrijwel altijd scoort of een assist levert. En dat al 15 jaar op rij. Zijn er nu echt nog steeds mensen die dit niet door hebben of wat?

3 december 2021 om 00:31

En dan nog dat idiote juichen na een intikker ipv een keer zn teamgenoten te bedanken. Altijd maar zelf alle eer willen opstrijken. Apart mannetje blijft het..

3 december 2021 om 07:54

Ze deden allemaal gezellig mee met juichen. Dus denk niet dat zij daar even zwaar aan tillen als jij.

3 december 2021 om 08:20

Het is natuurlijk een man met een enorm ego, eigenlijk moet altijd alles om hem draaien. Wel verrassend dat het hele topic weer wordt ingenomen door Ronaldo en Messi fans, stel kleine kinderen hier.

Lekker potje! C.Ronaldo weer beslissend!

Die siiiiiiuuuuuuu blijft toch wel de beste viering ooit heel het stadion doet mee vooral bij de 2e keer, prachtige beelden!

Verder speelde United in balbezit echt anders dan onder Solskjaer vooral opbouwend en dat zijn wss de trucs van Ragnick die Carrick alvast heeft ingepast, ben benieuwd want er is genoeg te doen.

Ronaldo 800 goals!!! wauw mooie mijlpaal denk dat die de 900 nog gaat halen als een bezetene doorgaan.

2 december 2021 om 23:15

Dan gaat hij nog heel lang moeten doorgaan denk ik. Of nog op zijn 40 uitbollen in de MLS of iets dergelijks.

Arsenal lijkt wel op Bitcoin. Ze kunnen niet door de resistance breken (top4), dus ik verwacht dat ze nu wel terugzakken naar plek 8 ofso. Even zonder te dollen, 0 punten tegen top 4 ploegen dat zegt wel weer genoeg. We moeten het doen tegen de kleintjes, enige manier om er wat van te maken dit seizoen.

2 december 2021 om 23:32

Denk dat 4e plek een mooi doel is dit seizoen. Dan had er vandaag een gelijkspelletje uitgehaald moeten worden. Blijft toch gestoord hoe Arsenal altijd voorkomt en dan ZO erg inzakt. Daar moet Arteta echt wat aan doen. Verder komende transferperiode Aubameyang weggooien. 400K voor zulke onzin die hij presteert. Van mijn part bieden we 85 miljoen voor Vlahovic en anders Isak kopen. Dan is een aanval met Martinelli op links, Vlahovic/Isak in de spits en Saka op rechts.

3 december 2021 om 08:29

Het blijft te veel wedstrijden toch matig. Daarvan kun je het Arteta wel aanrekenen. Er zit gewoon in topwedstrijden en wedstrijden tegen de kleintjes geen idee achter. Het is proberen een doelpunt te maken. En vervolgens loop je alleen maar onnodig achteruit. Dat gaat je niks opleveren. Als je top 4 wil halen zul je afscheid van hem moeten nemen.

Terecht dat je hier verliest. En AFCON kan niet snel genoeg komen, geen Auba en Partey is fijn. Tavares totaal geen techniek of overzicht. Ødegaard ook zo'n domoor.

2 december 2021 om 23:18

Odegard kon de concurrentie bij Real niet aan en vertrok daarom naar Arsenal zegt genoeg over de mentaliteit van die slappe hap noorse balzak

2 december 2021 om 23:23

“Noorse balzak†hahahaha😂😂

2 december 2021 om 23:18

Arsenal verdiende niet per se te verliezen maar het is extra lekker door die 1-0, United was niet groots en Arsenal had nog goede mogelijkheden.

2 december 2021 om 23:20

Redelijk gelijk op idd mer beide prima fases. Geen gewekdig spel, maar wel spanning. Gefeliciteerd.

2 december 2021 om 23:20

Hoezo door die 1-0? Dat kwam louter door De Gea zelf

2 december 2021 om 23:22

Ja vond die commentator ook flink overdrijven. Was gewoon een doelpunt, niet zo heel bijzonder.

2 december 2021 om 23:26

Kwam eerder door Fred, maar die werd ook nog wel geduwd door Gabriel. Terechte goal hoor, slim net als Suarez. Fan ervan ben ik niet.

2 december 2021 om 23:28

Ik zei het al in het live meepraten, maar De Gea stelt zich gewoon aan. Een ieder buiten het voetbal om die dit overkomt zal op zn meest een keer hinker. De Gea ging een halve coma in

2 december 2021 om 23:35

Precies, ik weet niet wat die daar dacht, maar hij gaf geen sjoege en dacht dat het wel zou worden afgefloten? Sukkel.

2 december 2021 om 23:21

Je moet gewoon een voetballende cm naast Partey zetten zodat Partey alleen moet focussen op ballen winnen en inleveren aan iemand met dezelfde shirt.

2 december 2021 om 23:23

Bizar dat ze Odegaard gekocht hebben. Speelde tijdens zn huurperiode al matig. Ik zei het al in een ander topic: graag een nieuwe buitenspeler a la Minamino, dan Martinelli in de spits en Smith Rowe op de plek van Odegaard

2 december 2021 om 23:34

Martinelli is niet spits genoeg om spits te zijn denk ik. Op de buitenkant met iets minder verantwoordelijkheid om ballen af te maken is wat beter voor hem.

3 december 2021 om 08:30

Martinelli en Saka aan de buitenkanten, ESR op 10 en isak of Vlahovic als spits? Dat lijkt mij een erg goede voorhoede.

Verrassend leuke wedstrijd, al was dat misschien wel wat te verwachten aangezien beide teams niet al te best kunnen verdedigen. Verder moet er echt wel iets gedaan worden aan de extra tijd. Als er van de vijf minuten er twee en een half gespeeld zijn dan zal het veel zijn.

Belangrijke en terecht overwinning dit van United. Odegaard echt bizar domme overtreding bij die penalty, onbegrijpelijk. Ronaldo wederom enorm belangrijk en het mooie vind ik dan ook, hij werkt zich echt de pleuris voor het team. De Gea zit ook in een fantastische vorm dit seizoen! Ben benieuwd of hij bij Spanje weer een kans als eerste keus gaat krijgen. Wordt dit seizoen nog enorm spannend om plek 4. Het is wel duidelijk dat Chelsea, Liverpool en City een maatje te groot zijn voor derest.

Mooie match die alle kanten op kon. Man United verdiend gewonnen maar Arsenal laat duidelijk zien dat ze gegroeid zijn tov voorgaande jaren. Er staat een best volwassene ploeg. Auba vervangen voor een goede spits en je bent al ver. Ik ben benieuwd wie best of the rest word en op de vierde plek eindigt.

Onnodige nederlaag van Arsenal.. Arsenal had een beter resultaat verdiend dan dit. Zonde van die penalty van Arsenal ook. Hier had meer ingezet voor Arsenal en ze doen nu schade om plaats in top 4.

2 december 2021 om 23:17

Say Arsenal one more time motherfucker

2 december 2021 om 23:31

ahhhahaah

3 december 2021 om 00:35

Arsenal

2 december 2021 om 23:35

Enige reden dat je voor Arsenal bent is wegens Arteta. Jij bent geobsedeerd door Pep.

Carrick ongeslagen heuj

Ik wil geen Gooner meer zijn

2 december 2021 om 23:25

Die keuze heb je helaas niet. Eens een Gooner altijd een Gooner

2 december 2021 om 23:42

Bro ik voel je, Kroenke heeft ons in een chokehold en Arteta mag blijven aankloten, United fans kunnen wat teweeg brengen en het bestuur angst aanjagen maar wij kunnen dat helaas niet, we konden al niet dieper zinken dan vorig seizoen en ze zitten er nog steeds, we are fucked.

Balen dat we verloren hebben. We waren beter maar soms zit het tegen. Wel goed om te zien dat we voetballend veel verder zijn dan utd. De tegendoelpunten waren wat ongelukkig. Vlak voor rust uit het niets en een discutabele penalty tegen. Auba kan echt niet meer. Die is het echt helemaal kwijt, wel jammer. De eerste helft hadden we na de 1-0 door moeten drukken. Les voor de volgende keer.

2 december 2021 om 23:20

Discutabele penalty? Ik heb echt weinig duidelijker penalties gezien dit jaar. Vond Arsenal eigenlijk ook niet sterker dan dit niet zo goede united. Al met al een terechte nederlaag.

2 december 2021 om 23:22

Discutabel zegt hij dan. Dringend voetbal reglement er eens bij nemen; ten eerste speelt hij geen bal, ten tweede tackle langs achter. Fijne avond nog :-)



Voetbaltechnisch een hele slechte wedstrijd met veel balverlies over en weer, maar qua momenten en doelpunten was het toch nog enigszins vermakelijk. Als je op voorsprong komt tegen United wat daarna verder naar voren gaat spelen en waar zelfs Maguirre inschuift, dan moet je daar als Arsenal echt wat tegenover brengen. Maar de kroonprins heeft geen plan B, kon het ook niet goed neerzetten. Er lag zoveel ruimte achter de verdediging van United, maar geen tegenaanval gezien. Ook na de 3-2 kon Arsenal helemaal niets creã«ren en er doorheen komen. Na Liverpool wederom een onvoldoende voor zijn tactisch vermogen.

2 december 2021 om 23:27

Maar goed dat AWB niet mee deed he

2 december 2021 om 23:33



Gelukkig niet nee, bij de amateurs zie je nog backs met een betere passing en techniek. Vond het vandaag al soms lastig om telkens te blijven kijken met spelers als Fred, Mctominay, Partey etc. Zie Ragnick dit elftal nog wel beter laten functioneren trouwens, is een typische Duitse wã¼ndertrainer.

2 december 2021 om 23:40

Veel slechter dan dit kan haast niet. Als we maar niet te snel tevreden worden. Maar eerst maar eens zien of het hem allemaal gaat lukken.

Hopelijk was dit de laatste keer McFred

2 december 2021 om 23:44



Ja, die had iets van zeven keer balverlies in de eerste twaalf minuten. Rechtsback en een goede centrale middenvelder(spelverdeler) zijn een prã©. Technische, aanvallende back zoals Alexander Arnold en een koning in de middencirkel die goed is in de korte passing en simpel kan wegdraaien. Een beetje meer voetbal op die twee posities en Pogba terug en United zal het een stuk beter gaan doen.

3 december 2021 om 00:05

Hopelijk kan Ragnick in die paar maanden een groot deel naar zijn hand zetten en ben benieuwd welke spelers echt zullen floreren onder hem. Verder vraag ik me af wie je graag als trainer naar United ziet komen vanaf komende seizoen.

White, Partey, Odegaard, ESR, Auba... ZWAK

Spirit zat erin, maar bovenstaande waren op bepalende momenten gewoon erg matig. United was te pakken, maar zoals altijd laten we het weer liggen.

Pepe ook niet eens laten invallen, maar Nketiah wel? Ik snap het allemaal niet meer.

2 december 2021 om 23:24

Pepe heeft afgedaan. Credits zijn op.

2 december 2021 om 23:24

Ik vind die White niet echt bijzonder hoor. Nooit zijn aankoop begrepen. En het lijkt erop dat Arsenal zijn verlies gaat pakken door Pepe te verkopen volgens de geruchten

2 december 2021 om 23:50

White speelde gewoon een aardige wedstrijd. Net als de meeste weken. Odegaard speelde niet zwak, hij kreeg gewoon nauwelijks toevoer van Elneny of Partey. Met de rest van het rijtje ben ik het eens. Plus Tavares die mag volgende week banken. De combinatie ESR en Odegaard moeten stoppen. Een van de twee opstellen met Martinelli en Saka.

3 december 2021 om 14:33

White aardig? Stond een beetje lucht te dekken bij de eerste en tweede goal.

Deed ook weer zo een rush tussen 2 a 3 spelers heen, om vervolgens op de vierde te stuiten en een tegenaanval van de tegenpartij in te leiden.

Ook in de directe duels vond ik hem matig. In de lucht wel oke, maar over de grond waren zijn ingrepen niets waard.

Nee, ik vond hem niet goed vandaag.

Tavares banken. Vond hem juist 1 van de betere gisteren, hield zich aanvallend ook wat in. Of dat goed of slecht heeft uitgepakt weet ik niet perse, maar gediciplineerd is het wel.

Wat een Goat is het toch, Een die de standaarden weer s heeft gewijzigd, Wordt een hels karwei voor nieuwe generaties om deze man te evenaren. Even een staande ovatie en even stilstaan bij het feit dat u en k deze grote en die argentijnse grootheden live hebben zien spelen. We’re blessed!

Absolute legende, bedankt

Zien jullie dit united nog bij de top 4 eindigen? Hoe waren ze vorig seizoen zonder Ronaldo, varane en Sancho tweede in de BPL? Waren de concurrenten zo slecht of wat. Ze staan zo ver verwijderd van de top 3, maar winnen vandaag wel een super belangrijke wedstrijd om dichterbij de 4e plaats te komen.

Ronaldo blijft overal scoren en haalt energie uit alle kritiek en misgunnens. Weinig spelers die daar zo een drive van krijgen. Niet normaal 36 jaar oud en maakt altijd zijn goals.

2 december 2021 om 23:22

Liverpool had toen een heel slechte periode en Chelsea had een zeer matige eerste seizoenshelft. Dat scheelt al natuurlijk.

2 december 2021 om 23:22

Top 4 wordt enorm spannend wss. Die andere 3 zijn veel te sterk.

2 december 2021 om 23:25

Ik zie de Spurs nog wel vierde worden met Conte en een paar aankopen in de winter. Vandaag kon je zien dat deze twee ploegen voetballend ondermaats zijn voor plek 4.

2 december 2021 om 23:44

Ja en in de plek van Spurs kun je er nog 2 of 3 invullen. United is kwalitatief de sterkste normaal gesproken.

2 december 2021 om 23:38

Vorig seizoen waren ze ook slecht.
Doordat Liverpool veel nlessures hadden. En Chelsea slecht begonnen en Lampard ontsloeg. Werd het slechte spel van United verbloemd door die tweede plek.
Met city weet je dat het 2 goede elftallen heeft. Met Liverpool wist je dat het dit seizoen wel goed zou komen. Met alle spelers weer fit. En de snelle progressie Met Chelsea afgelopen seizoen, zag je aan alles dat daar een stijgende lijn in zal blijven.
Dan is het niet moeilijk om te concluderen dat die 3 teams er boven uit zouden steken.

Zolang United vast bleef houden aan OGS
Zou er geen verbetering komen.
Het spel bleef slecht. En nu was zijn geluk op, dat zelfde de resultaten uitbleven.

Met Rangnick wordt verwacht dat het spel beter wordt. De kwaliteiten hebben ze zeker wel, om beter te spelen. Dus zullen de resultaten hopelijk ook beter worden. Maar eerst zien. Zal even duren.

Deze overwinning is heel belangrijk geweest voor het aankomend proces iig. Anders was het verschil met Arsenal te groot geworden.
Nu klimt United aantal plekken. En is plek 4 dichterbij.

Je ziet vandaag direct de hand van Ragnick! Wat gaat deze vent ons vooruit helpen. Ben echt benieuwd wat hij van United kan maken binnen dit en 3jaar. #GGMU

2 december 2021 om 23:27

Zag je vandaag werkelijk de hand van Ragnick? Ik zag een armoedige pot van beide kanten, wat door slecht verdedigen en ingeleverde ballen nog wat doelpunten opleverde. Maar dat kan ook aan mij liggen.

2 december 2021 om 23:36

Jazeker; Fred die diep gaat, Maguire die inschuift en vooral een ijzersterke Dalot. Je zag bij momenten dat het hele team druk ging zetten. Dit na 4 dagen(?) getraind te hebben met de nieuwe coach. Het kan inderdaad nog een heel pak beter maar de eerste instructies zijn reeds doorgegeven.

2 december 2021 om 23:57

Klopt helemaal, dit viel mij ook al op.

3 december 2021 om 00:12

Onzin helaas. Ze hebben nog geen 1 keer getraind onder de nieuwe coach, want hij kreeg vandaag pas zijn werkvergunning.

3 december 2021 om 00:07

Je ziet er wel iets van terug, maar dat gaat beter zodra Ragnick coach is.

Heerlijke wedstrijd gezien. Hopenlijk beseft de FA dat Atkinson echt niet meer kan op dit niveau. Hoewel...bij de Sunday League hebben ze geen VAR, laat hem dan maar op niveau fluiten, dan kunnen zijn fouten tenminste nog hersteld worden.

Ik ben vooral heel blij met de ontwikkeling van Sancho. Heeft weer hele goede steekpasses, zijn passeer bewegingen komen beter uit de verf en laat zich actief zien. Zowel met als zonder bal.

Komt de Gea goed weg. Perfect afgestraft theater. Een keeper mag nooit zo gaan liggen. Kan best dat het pijn deed maar hij kon en vooral moest gewoon blijven staan.

2 december 2021 om 23:25

Precies was een schwalbe. Irritant figuur is het.

3 december 2021 om 00:14

Serieus? Hier hoorde gewoon afgefloten te worden. En te genant voor woordem dat die arsenal spelers durfden te juichen.

3 december 2021 om 08:34

Er word letterlijk nooit gefloten voor een normale blessure. Alleen hoofdblessure en dat was dit niet.

3 december 2021 om 14:02

Toch gebeurt dit wel degelijk regelmatig bij een gewone blessure. En zeker bij een blessure van een keeper wordt er eigenlijk standaard afgefloten. Niet omdat het in de regels staat, maar omdat het netjes is, sportief. Een speler minder is niet direct een ramp, maar een keeper wel.
Je zag ook dat de scheidsrechter tijdens het schot al wilde fluiten, zodat het doelpunt niet zou tellen. Maar hij floot te laat en kon daarom niets anders doen dan het doelpunt toekennen.

We moeten toch Martinelli nog even benoemen. Wat een snelheid, wat een talent, heeft alles in zich om een grote te worden. Hopelijk blijft hij van blessures gevrijwaard. Soms denk ik dat hij zelf daar ook wel debet aan is. Is vrij wild in zijn acties.

Schandalige vertoning. Je gaat niks kunnen met deze manager, telkens lompe fouten zodra je een tegenstander hebt die een beetje fatsoenlijk is en tegen de kleintjes speel je ook slecht. Laat maar, ben er klaar mee.

2 december 2021 om 23:55

Het ergste vond ik nog de spelopvatting van Arsenal. Die Ramsdale speelde negen van de tien keer een verdediger in, die kon verder weinig tot niets met de bal, past hem of eenmalig door en dan terug naar Ramsdale, of meteen terug en die schoot hem dan weer blind naar voren en dan was het balverlies. Geen enkele opbouwen, positiespel of dat Aubamayang een keer een bal kaatst of vasthoudt, zit echt helemaal niets in. Ze hadden nog mazzel met die goal waardoor ze lekker rond randje zestien konden leunen, maar dat lukt je niet negentig minuten tegenover Ronaldo en Fernandes. Een reeks met veel geluk gehad, maar het lek is nog lang niet boven.

3 december 2021 om 08:13

Dat heeft ook voor 90% te maken met het middenveld. Partey, El Neny etc. zijn geen spelers die de bal vragen en in de bal komen. Laat staan dat ze een schakel tussen verdediging en aanval zijn. Mis de tijd met Cazorla ook echt, die was daar werelds in. Daarnaast heb je met Auba iemand die ook niets kan met een bal en die je ook nooit kunt inspelen.

Achterin vind ik het voor nu prima. Denk dat je daar goed op verder kunt bouwen, al snap ik niet dat Ronaldo zo vrij staat bij z'n goal. Het zorgenkindje is nu toch echt het middenveld. Partey kan goed spelen, maar kan net zo goed 80 ballen per wedstrijd inleveren. El Neny is gewoon een simpele verdedigende middenvelder en Sambi moet nog heel erg groeien. Xhaka is dan de beste die je hebt, maar we weten ook wel dat het bij hem altijd wachten is op een dikke fout.

3 december 2021 om 10:37

Als we eerlijk zijn moeten er gewoon 2 klasse middenvelders bij die achter ESR en Ode kunnen spelen. Dan zou ik opteren voor Aouar en Bruno, die elkaar ook al goed kennen en dus hopelijk weinig tijd nodig hebben om hun plek te vinden. Partey heeft een sterke cm naast zich nodig wat alleen Xhaka is in onze selectie maar die is niet betrouwbaar genoeg. Bissouma zou ook zo iemand kunnen zijn, maar die vind ik ook nog te grillig. En Partey moet extra training krijgen in overspelen want mijn god wat is dat matig de laatste weken bij hem zeg...

3 december 2021 om 15:23



@gooner4 Maar waarom haal je dan Partey als je visie is dat je probeert te voetballen, ook al wordt dat niet juist uitgevoerd? Haal dan iemand met die drive die wel kan voetballen. Las destijds dat de meeste Arsenal fans hem een wereldspeler vonden, maar was bij Atletico geen steevast basisspeler en zou dit seizoen met De Paul en Koke enkel op de bank zitten. Heb ik toch weer gelijk gekregen. Maar goed, dat hoef ik niet telkens te krijgen. Ik zie dat Brozovic en Tolisso transfervrij zijn, twee spelers met meer voetballend vermogen in hun kleine teen dan Partey. Wellicht willen zij een stap omlaag doen als ze een hoog salaris kunnen krijgen, want dat kan Arsenal tegenwoordig wel betalen. Overigens zou een Partey wel beter functioneren met een betere speler naast hem en een spits die een keer een bal kan vasthouden. Maar daar heeft heel dit Arsenal baat aan, een goed spits. Aubamayang is geen absolute topspits en dat heb ik altijd geroepen.

Belangrijke overwinning vandaag. Rangnick kan en moet nu de weg naar boven zien te slaan. Heb even gekeken naar het schema van United van de komende tijd en zeker de komende 10 wedstrijden zijn wedstrijden tegen 'mindere' tegenstanders. Hoop dat het vertrouwen een beetje is terug gekeerd nu.

The number one doet het weer, wat een fenomeen the goat ðŸ. Mooie wedstrijd die op en neer ging... Hopelijk maakt Rangnick er iets van...

Wat een prachtige kerel, blijft ook maar scoren. Een Portugese avond in Manchester

Ik lees hier weer even door de reactie en denk bij mijzelf want heeft Valentijn Driessen toch een grote familie...
Ik snap dat iedereen recht heeft op een mening maar hoeveel Liverpool fans dan wel Manchester City fans dan wel Chelsea fans dan wel Tottenham fans iedere wedstrijd verhalen typen onder topics van Arsenal?
Blijkbaar zit die club diep van binnen op de goede plek bij de meeste want als bijv Tottenham speelt heb ik als Arsenal fans niet eens interesse om te lezen hoe die wedstrijd verlopen is.

Dan snap ik ook helemaal de titel niet dat Ronaldo hier gezien word als de grote ster deze wedstrijd omdat hij er 2 inschiet?
1 intikker en 1 penalty verder niet gezien de hele wedstrijd als je door zoiets de Goat genoemd word is Odegaard dan ook een Goat die maakte namelijk op bijna exact dezelfde manier de 1ste goal van Ronaldo.

Uitslag is ook geflatteerd want een gelijkspel had de wedstrijd beter geschetst.
Beide teams hadden momenten dat ze boven liggend waren.

Aubameyang gauw van de hand doen want die is klaar op dit niveau raakt geen knikker meer en zelfs die simpele balletjes wat vroeger altijd goals bij hem waren verprutst die.

Smith Rowe laatste wedstrijden ook niet meer zo vloeiend misschien even een tijdje wat rust en even terug op aarde laten komen. Heeft een hele goede periode gekend maar vergeet niet het is nog een jonkie spelers als Smith Rowe moesten vroeger knokken om basis te staan bij Arsenal nu ben je op die leeftijd automatisch al basisspeler zou niet moeten kunnen.
Martinelli viel mij positief op mag van mij nog iets meer lef in zijn acties gooien.
Begin ook een beetje te twijfelen aan Tavares.
We vergeten dat we 2 jaar vol lof waren over Tierney er werd al zelfs gesproken over toekomstige captain maar waarom zit die bank?
Het enige wat Tavares beter heeft dan Tierney is zijn sprint en 90 minuten lang uithoudingsvermogen.
Maar Tierney is zowel verdedigend in zijn rol als aanvallend met voorzetten veel gevaarlijker.
Alleen als hij een Rashford of andere snelle speler tegenover zich heeft is die beperkt vanwege zijn snelheid..

3 december 2021 om 07:59

Ronaldo niet gezien vind ik wel bijzonder. Aangezien hij echt bedrijvig was in de wedstrijd. Mooie actie op links waar hij twee man voorbij gaat maar een zeer zwak schot. Paar dreigende momenten. Begin eerste helft een mooie actie van rechts waar hij de back uitkapt en hard op goal schiet mooie redding van de keeper. Paar mislukte omhalen. Nee ik wist wel dat de goal van Ronaldo zou komen.

Wat een baas is die Ronaldo toch! Blijft zo gretig! En zelfs met die onsportieve goal, wat overigens terecht was goed gekeurd, kon Arsenal toch weer niet winnen

Jammer dat United hier wint. Als Fred hier een pingel voor krijgt, had Tomiyasu ook een pingel verdiend voor dat arm/schouder trekken van Maguire, maar goed.

Verder de goal van Smith-Rowe: belachelijk wat de scheids in eerste instantie deed. Laat het spel doorgaan en bekijk met de VAR of het een terecht doelpunt is. Ik had oprecht gesnapt als die afgekeurd was (want volgend mij floot hij al voordat die erin zat). Dus volgens mij kan het volgens de regels niet eens een ''doelpunt'' zijn, toch? Want hij heeft al afgefloten. Overigens was het wel een terecht doelpunt hoor, daar niet van.
Mensen die zeggen: niet sportief, ga aub weg. De Gea wordt door Fred ''aangevallen'' en vervolgens blijft hij liggen. Geen hoofdletsel en kon vrij snel weer verder na wat ''gehink''. Oftewel: prima goal.

Verder stonden er bij Arsenal echt een paar te slapen. Partey was onnauwkeurig in de passing. Tavares heb ik toch vaak het gevoel dat hij wat geks kan doen (zeker op eigen helft). Heb het idee dat hij vaak zomaar passt zonder te kijken (waar bijv. ook de goal van Liverpool destijds uit kwam van Jota). De andere 3 zijn normaliter wel sterk, al is Tomiyasu af en toe ook erg onwennig en ''blokkerig'' aan de bal. White stond bij één van de goals van United wel te slapen (van Ronaldo) (mocht Gabriel ook wel iets eerder uitstappen richting de bal voor de voorzet).

Verder was Aubameyang echt zwak. Snap niet dat Lacazette en Saka niet eerder gebracht werden. Lacazette brengt tenminste echt nog drukzettend vermogen de laatste 30 minuten als hij mag spelen. Hij houdt het geen 90 vol, maar Lacazette is qua arbeid en drukzetten echt prima. Tevens, normaal, in de combinatie ook meer dan prima. Alleen helaas (niet meer) de afwerker die hij bij Lyon was.

Smith-Rowe lijkt een beetje ''moe''. Lijkt een beetje op Pedri. Speelt opeens ''alles'' en de coach lijkt ook niet te willen wisselen. Tegenwoordig speelt hij ook bij Engeland, dus dat komt er ook nog eens bij...

Lijkt mij handig om Martinelli op links wat vaker de kans te geven. Die kwam op links echt uit zijn cocon. En op rechts kan je dan Saka of Pepe brengen. Saka wellicht ook wat meer minuten rust gunnen, Pepe heeft laatste tijd toch weinig gespeeld en zint wellicht op sportieve revanche.

Elneny verrassend goed voor zijn kunnen in zo'n wedstrijd.

Verder hoop ik dat er snel een CM bij gaat komen en dat Xhaka (je zegt het niet graag) ook maar eens terug komt. Tevens hoop ik ook op Tierney die weer minuten krijgt. Is nu weer een tijdje ''fit'' en wel beter dan Tavares. één van de beste Lb's in de wereld en BPL wat mij betreft (lees: niet de beste hoor). Sukkelde veel met blessures, maar nu toch wel weer klaar voor minuten lijkt mij...
En daarnaast hoop ik ook op een scorende spits. Lacazette lijkt een meerjarig contract te willen, terwijl Arsenal niet verder wilt dan een jaarcontract (why? Geef hem gewoon minimaal 2 jarig contract, kan je hem ook nog altijd verkopen).

Dadelijk lopen Lacazette en Nketiah transfervrij weg (evenals El Neny). Die zouden normaliter gewoon geld moeten opleveren.

Arsenal verdiende hier minimaal een punt en een plek bij de top4 (gedeeld), maar helaas.

3 december 2021 om 10:04

Redelijk eens ja.. Tierney is 5x beter dan Tavares. Een kern met Ramsdale, White, Gabriel, Tomiyasu, Tierney, Smith-Rowe en Saka is echt gewoon prima en daar kun je echt wel op bouwen. Alleen wat er omheen loopt, is niks. Aubameyang voegt nul komma nul toe, vorig jaar scoorde hij iig nog. En hij is ook nog eens aanvoerder, hij heeft echt niks wat een aanvoerder moet hebben, geef die band aan Tierney. Ook Partey blijkt een slechte aankoop te zijn... Auba, Laca, Nketiah, El Neny, Xhaka, Pepe, Soares, Mari, Chambers en Holding zijn gewoon echt veel en veel te matig. Eerste vijf genoemden maken ook nog eens buitensporig veel minuten.

3 december 2021 om 10:52

Helemaal met jou eens vp10arsenal! Overigens vind ik dat je Martinelli ook nog aan jouw kern waarop je kunt bouwen mag toevoegen .

Ik snap ook oprecht niet dat Tavares onaantastbaar is schijnbaar en dat hij elke wedstrijd 90 minuten speelt.. Ik vind hem zeker geen slechte aankoop en hij heeft goede dingen laten zien, maar waar komt het onnavolgbare vertrouwen in hem vandaan? Hij is juist een speler die je in de ''topwedstrijden'' moet laten banken, omdat hij zich nog moet ontwikkelen. Daar waar Tierney een betrouwbare speler is. Onbegrijpelijk in mijn optiek!

Partey is geen slechte aankoop vind ik. Ik vind het een heel verschil met Xhaka bijvoorbeeld. Partey kan het zeker wel en zonder hem spelen we ook slechter. Partey moet je alleen op de juiste manier gebruiken, wat wij niet doen. Partey moet rennen, sleuren en beuken. Wanneer hij dat doet bij ons, dan heeft hij goede wedstrijden gespeeld. Maar je moet dus iemand naast hem zetten die kan voetballen. Dat is dus niet Elneny. En dat is dus niet Xhaka. Sterker nog, daar hebben we niemand voor. Sambi Lokonga kan dat worden, maar moet zich nog ontwikkelen.

De rest ben ik het volledig mee eens verder. Er is een goede kern met spelers die nog kunnen groeien, maar dat moet je dus gaan aanvullen. En Arteta moet betere keuzes gaan maken...

3 december 2021 om 11:11

Er zit zeker een kern van waarheeid in je comments over Partey... Ik hoop nog steeds dat Odegaard CM kan spelen, maar dat is wellicht wat te frivool/vrijblijvend. Partey moet gewoon de loopjongen zijn, en die rol heeft ie momenteel nog niet helemaal.

3 december 2021 om 11:27

vp10, imo is Ode niet geschikt als cm in de PL want hij is een slapjanus. Aan zijn techniek zal het niet liggen hoor, maar hij is zo ontzettend makkelijk van de bal te zetten.

3 december 2021 om 11:38

@vp10arsenal.

Ik snap wat je bedoelt daarmee. In theorie is het een goed idee met Odegaard op CM. In de praktijk zal dat helaas tegen gaan vallen denk ik. Odegaard zal zich dan in ieder geval moeten gaan ontwikkelen in bepaalde facetten, wat ik helaas niet zie gebeuren. Al ben ik zeker van mening dat we zoiets vaker zouden kunnen proberen in wedstrijden waarin je op papier de dominante partij hoort te zijn.

Partey heeft die rol wel redelijk als hij naast Sambi speelt vind ik. Sambi kan de speler worden die ik daar graag wil zien, maar dan moeten we wel geduld hebben. Hij combineert namelijk het fysieke met het inzicht en de techniek. Het is voornamelijk dat de selectie erg smal is, waardoor je teveel op de combi Sambi - Partey moet leunen in mijn optiek. Als zij niet spelen, is het kommer en kwel.

3 december 2021 om 13:01

Sambi was daarentegen tegen Liverpool ook echt _d_r_a_m_a_t_i_s_c_h_.

Odegaard is inderdaad een slapjanus en kan zich alleen op techniek nog niet staande houden (zoals een Fabregas wel kon bv).

3 december 2021 om 13:14

vp10, die wedstrijd kon ik niet kijken en heb ik ook niet meer terug gekeken, zo ben ik dan ook weer.. Wel gelezen dat Sambi en Nuno heel slecht waren, des te mooier dat ze zich tegen Newcastle weer mochten laten zien en die kans ook pakten want Nuno was misschien wel de beste toen ook al kreeg Tomi motm.

3 december 2021 om 13:24

Naja dat is dus een meningsverschil. Wedstrijden tegen Newcastle, thuis, zijn geen graadmeter. Wellicht uit naar Liverpool ook niet, daar niet van. Wil je iets bereiken, dan is Newcastle thuis een verplicht nummertje en dan moet je het een keer laten zien in topwedstrijden. Ik begrijp ook niet waarom Tierney opeens uit de gratie is geraakt. Mits fit (en dat is nogal wat natuurlijk), vind ik hem één van de beste spelers van Arsenal

3 december 2021 om 10:44

Ik vond niet dat we per se een punt verdienden want we creeerden simpelweg te weinig om te kunnen scoren. De Gea heeft maar een paar reddingen hoeven verrichten terwijl Ramsdale echt zijn best heeft moeten doen. Verdiende overwinning van Utd en te tam van onze kant. El Neny vond ik het ook niet slecht doen, alleen kan hij niet beter dus moet hij nooit basis staan. Ik snapte ook niet waarom hij mocht starten want zo'n harde pressing speelde Utd ook niet dat je Sambi niet moest laten spelen.

Eens over Auba alleen is Laca dan ook niet de oplossing want die is te traag om hoge pressing te spelen als spits, als hij en Auba samen dat moeten doen kan het nog wel, maar dan heb je weer te weinig crea in de final third. Als we in de winter een spits kunnen halen geef ik ons nog kans op top 4 anders zal Auba echt zijn vorm moeten gaan vinden... Ik snapte ook niet waarom Eddie erin mocht komen, helemaal niets goed gedaan en speelt niet alsof hij er ook echt voor wil gaan.

3 december 2021 om 11:07

@samcro.

Ik vond ook niet dat wij een punt verdienden, maar het was dan ook wel een beetje de lamme tegen de blinde.. United was namelijk ook niet veel soeps. Uiteindelijk had Ramsdale meer te doen, maar als Odegaard niet zo extreem dom was had je hier wel zomaar 2-2 kunnen spelen. Dus tja, it is what it is.

Ik snapte persoonlijk Arteta gewoon niet zo gisteren.. Ik kreeg het gevoel dat de angst voor United groter was dan het vertrouwen in de eigen ploeg.. Vandaar dat Elneny erin stond, wat ik echt onbegrijpelijk vind! Nog geen minuut gespeeld haast, maar wel in de basis tegen United beginnen. Waarom?

Ik ben het met je eens dat Laca ook niet de oplossing is, maar op dit moment is het wel roeien met de riemen die je hebt. Dan zet ik liever Laca in de spits (dat komt notabene van mij, iemand die Laca jarenlang heeft bekritiseerd) dan Auba, omdat Laca wel tenminste een bal kan aannemen/vasthouden/doortikken. Laca is te traag ja, maar hij presst wel. Auba voegt op dit moment echt 0,0 toe, want ook zijn pressing levert simpelweg niets op.

Dat Eddie erin mocht komen sloeg inderdaad ook 3x nergens op. Ook een speler die nauwelijks minuten heeft gemaakt en een hele tijd niet eens op de bank zat.. Dat je hem ook inbrengt in de plaats van Odegaard is mij echt een raadsel. Niet dat ik vond dat Odegaard goed speelde, maar je gaat iemand die nog enige creativiteit biedt vervangen door iemand die letterlijk niks zelf kan en juist het type spits is dat het moet hebben van positionering en intikkers..

Overall dus gewoon een matige wedstrijd, waarbij ik vind dat Arteta het meeste blaam treft vanwege zijn tactische keuzes en wissels:
- Tavares speelt onbegrijpelijk elke minuut van elke wedstrijd (let wel, ik vind hem niet slecht als speler, maar hij hoort niet 1e keus boven Tierney te zijn en heeft nu dus laten zien dat hij niet in de ''toppers'' kan en hoort te spelen op dit moment)
- Elneny in de basis getuigt van angst voor United in plaats van geloof in eigen kunnen (waarbij ik oprecht denk dat Sambi het beter zou hebben gedaan)
- Odegaard en Smith-Rowe samen op het veld werkt niet
- Auba moet banken
- Het achterover leunen na de 'gestolen' 0-1 irriteert mij mateloos (is een patroon)
- De wissels waren eigenlijk allemaal bizar zwak, zowel qua tijdstip als qua personele inbreng of voor wie een bepaalde speler erin kwam.. (wat verwacht je van Laca en Nketiah in minuut 80? Wat verwacht je überhaupt dat Nketiah gaat doen? Wat was het tactische plan erachter?)

Het was gewoon al met al gisteren ondermaats. Er is (nog) geen man overboord voor de rest van het seizoen, maar er zijn wel punten die echt verbeterd moeten gaan worden. De resultaten tegen de traditionele top 6 teams zijn overigens ook schandalig (verloren van City, Chelsea, Liverpool en United, winst op Spurs). Nou ben ik niet delusional dat ik denk dat wij van die ploegen horen te winnen, absoluut niet. Maar her en der een puntje? Had toch moeten kunnen? En het is ook meer de manier waarop je afgaat tegen die ploegen. Dat frustreert mij het meest.

3 december 2021 om 11:13

Arteta durft Auba niet te banken. Auba is echt, echt een dissonant in dit elftal. Als hij niet scoort, is hij echt een van de zwakkere schakels in dit elftal.

United was inderdaad gewoon rijp voor de slacht, maar we speelden het zo achtelrijk uit.

Ik ben het overigens niet eens dat ESR en Odegaard samen neit werkt. Ik ben juist van mening dat dat de sleutel tot succes moet worden.

3 december 2021 om 11:20

Jackie, weinig aan je reactie toe te voegen, dit was een slechte beurt van Arteta qua opstelling en in-game management.

Behalve dan dat je kunt zeggen dat Eddie voor Auba kwam en Laca voor Ode en dus achter Eddie ging spelen, maar dan nog is het niet voldoende. Ik had nog liever gehad dat hij Tierney erin gooide ipv Eddie zodat hij die Dalot gek kon gaan maken want die zat er aardig doorheen had ik het idee. Laca is beter in de combi met die jonkies voorin, maar Utd speelt (bijna) altijd heel wijd in balbezit dus dan heb je wellicht iets meer aan Auba omdat die sneller de ruimtes klein kan maken. Ach ja, dat we een nieuwe spits voor de basis nodig hebben wordt zo steeds duidelijker want Auba gaat het niet meer worden vrees ik. Erg jammer want als hij de vorm van een paar jaar terug zou hebben zou dat ook flink schelen.

Zoals je zegt geen man overboord maar je had hier wel mooie punten kunnen pakken en de top 4 in kunnen glippen. Na Liverpool hebben we een mooie bounce gezien tegen Newcastle, dus hopelijk nu ook tegen Everton maandag!

3 december 2021 om 11:30

@vp10arsenal.

Waarom ben je dat van mening dan? Ik zie het namelijk niet, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. Ben dus oprecht benieuwd hoe jij het ziet.

Hoe ik het zie is als volgt:
Smith-Rowe heeft alles wat een 'moderne 10' nodig heeft. Hij heeft loopvermogen, doelgerichtheid, technisch goed, fysiek degelijk, goed in de combinatie, voldoende creativiteit en zijn positionering is vaak sterk (zie de goals die hij maakt uit afvallende ballen). In mijn optiek maak je hier het meeste gebruik van als je hem in het midden laat spelen, waarbij hij de vrijheid heeft om naar links en rechts uit te wijken om te wisselen/combineren met de links- en rechtsbuiten.

Odegaard is in alles behalve zijn workrate een Özil-light. Een flegmatieke, creatieve dartelaar die in het hedendaagse voetbal steeds minder voorkomen.

Als je hen dus samen opstelt, laat je Smith-Rowe de flank bestrijken en Odegaard de 10. Je trechtert hiermee je spel volledig. Dat werkt in mijn optiek niet. Odegaard blijft in het midden, Smith-Rowe komt naar het midden en Saka wil dat ook nog wel eens doen.

Of zie jij Odegaard op termijn als CM? Dan kan ik het nog enigszins begrijpen, alleen vind ik dat hij voor die positie te zwak is qua fysiek.

Ik zie dus liever een linie van Martinelli op links, Smith-Rowe in het midden en Saka op rechts. De spits is armoede en ik zie liever geen van beiden, maar op dit moment zou ik Laca verkiezen boven Auba.

3 december 2021 om 11:34

Klopt Samcro, maar Laca is natuurlijk geen 10. Dat werkte 1 pot in combinatie met Auba, maar verder ook niet echt. Het was dus absoluut niet voldoende inderdaad.

Tierney was haast nog een beter idee geweest inderdaad, om een overload te creeëren op de linkerflank.

Ik snap wat je bedoelt wat betreft Auba versus Laca tegen United, maar ondanks dat ben ik nog steeds van mening dat je simpelweg beter voor de dag was gekomen met Laca in de basis. Maar zeker, nieuwe spits is een must! En tja, die Auba vorm van zijn eerste 2,5 jaar bij ons komt nooit meer terug denk ik...

Ik hoop het ook maandag Samcro! Hopelijk gaan we dan weer iets 'normalere' dingen zien van Arteta en Arsenal.

3 december 2021 om 11:39

Jackie, Laca mag wat mij betreft de komende wedstrijden gewoon spelen ipv Auba want we krijgen tegenstanders die ons niet onder druk zullen zetten wat betekent dat we tegen een low block spelen en dan kan je Auba's snelheid niet gebruiken. In zijn huidige vorm blijft er dan weinig over en speel je voor je gevoel eerder met 10 man. Dan liever een Laca die de cv's van de tegenstanders kontjes gaat geven en anderen vrij kan spelen.

Gelukkig is het aankoopbeleid ook gewijzigd en halen we geen spelers meer die tegen de 30 aan lopen of het moet een garantie op succes zijn. Krijgen we ook geen gevalletjes als Ozil en nu Auba meer....hopen we dan maar

3 december 2021 om 13:05

"waarom ben je dat van mening dan? Ik zie het namelijk niet, maar dat kan natuurlijk aan mij liggen. Ben dus oprecht benieuwd hoe jij het ziet."
Je hebt helemaal gelijk met dit comentaar hoor. De enige manier waarop ik het zie, is dat Odegaard een linie naar achter gaat spelen. Als CM. Als Fabregas. Als de passende, naast Partey. Het ontbeert ons aan techniek diep in het veld, iemand die de bal wilt en kan hebben, en vervolgens de pass naar voren geeft.

Maar wellicht kan dat niet hoor en dan is er inderdaad weinig plaats voor Odegaard. Ik vind ESR een revelatie op nummer 10, fantastische voetballer. En de enige reden dat Arteta niet ontslagen werd een jaar geleden.

3 december 2021 om 13:23

@vp10arsenal.

Als het werkt, zie ik die optie die jij noemt zeker zitten! Ik vind het ook zeker een goed idee, alleen ik ben dus wat sceptischer daarover. Maar ik zie wel graag dat Arteta het gaat proberen in de ''kleinere'' wedstrijden.

Verder helemaal eens wat betreft Smith-Rowe! Was onder Wenger al gecharmeerd van Smith-Rowe, toen die volgens mij in de voorbereiding al een keer een potje mocht mee doen. En onder Emery de wedstrijden in de EL en cups. Daarom zie ik dus ook niet graag de combo Smith-Rowe met Odegaard haha, omdat Arteta dan Smith-Rowe op linksbuiten zet en Odegaard op 10.

3 december 2021 om 11:23

@glennn

Ik ben het niet helemaal met jou eens..

De wedstrijd was gisteren gewoon zwak. De instelling was al vanaf het begin verkeerd. Wij waren bang voor United, wat bleek uit de opstelling van Arteta. Terwijl juist nu United onder druk stond en als team niet blaakt van het vertrouwen. Dan moet je juist druk op ze zetten, want dan maken spelers als Maguire fouten.

Weet je wat eigenlijk het probleem is? Smith-Rowe lijkt moe, Saka mag meer rust krijgen; ja mee eens. Maar met hun vervangers in het veld verlies je wedstrijden.. Dus je hebt weinig keus. Sowieso geef je tegen United je sterspelers geen rust, die moeten spelen. Plus, onze spelers hebben dit seizoen meer rust dan ooit he.

Tierney terug op LB 100% mee eens. Het mega vertrouwen in Tavares is mij echt een raadsel.. Waarom is hij opeens onbetwiste keus op linksback? Alsof het schandalig is dat Tierney hoger in de pikorde hoort te staan.. Tavares heeft nu al meer gespeeld dan dat hij zelf had verwacht waarschijnlijk.

Xhaka terug komt ben ik het dan weer absoluut niet mee eens. Een belangrijke reden waarom het enigszins liep voor ons in de afgelopen reeks wedstrijden (m.u.v. de wedstrijd tegen Liverpool bijvoorbeeld), is juist dat loopvermogen centraal op het middenveld. Dat is de hele reden dat we nu ietwat anders kunnen spelen dan voorheen. Zodra je Xhaka er weer in zet, ben je dat kwijt. Dat zag je nu ook al met Elneny, die gewoon matig is (''verrassend goed voor zijn kunnen'' zegt eigenlijk al genoeg). Zodra Xhaka weer speelt, voeg je weer vertraging in het spel en op het veld toe. Dan voeg je weer een liability toe als we gecounterd worden..

Waarom zou je Lacazette een 2 jarig contract geven? Dan zit je nog 2 jaar aan hem vast, want aan wie wil je hem verkopen? Wie gaat er geld bieden voor Laca, met het salaris waar hij bij ons op zit? Dat is juist het hele probleem. Een nieuw 2 jarig contract is uitstel van executie. Hij is voor nu een betere keus dan Aubameyang, maar dat zegt op dit moment simpelweg meer over hoe slecht Auba speelt dan over hoe goed Laca speelt. Beide zijn simpelweg niet de spitsen waar wij op de korte termijn nog wat aan gaan hebben (hopelijk krijgt Auba nog een opleving, maar heb er een hard hoofd in). Dat ze dan transfervrij vertrekken is zonde, maar so be it. Liever het salaris besparen en kunnen investeren in een nieuwe spits, dan hen verlengen en nog 2 jaar aanmodderen. Nketiah brengt ook niks bijvoorbeeld. Idem met Elneny, lekker laten gaan. Heeft je nauwelijks wat gekost, gaat je nauwelijks wat opleveren. Toedeloe.

De basis op dit moment hoort in mijn optiek te zijn zoals mijn bijgevoegde opstelling. Waarbij je dan meer invalminuten mag geven aan Balogun (moet zich toch ontwikkelen), Pepe (mag van mij weg, maar je hebt geen andere keus en hij brengt alsnog meer dan een Nketiah) en Maitland-Niles (mag van mij ook weg, maar is een nuttigere invalkracht dan Elneny). En dan is het gewoon hopen dat niemand echt geblesseerd raakt, want je vervangers zijn matig...

Ramsdale
Tomiyasu
White
Gabriel
Tierney
Partey
Lokonga
Saka
Smith-Rowe
Martinelli
Lacazette
3 december 2021 om 13:06

Odegaard op de plek van Lokonga, Martinelli in de spits en een aankoop op linksbuiten, en ik ben het met je eens . Laca heeft in de loop der jaren ook al tig kansen gekregen en keeer op keer blijkt dat hij het ook gewoon niet kan waarmaken.

3 december 2021 om 13:26

Haha, teken ik ook voor hoor vp10arsenal . Wat mij betreft wordt daar sowieso iets meer mee geëxperimenteerd. Ik zie in Martinelli ook wel een type Alexis Sanchez, die ook op een gegeven moment onder Wenger in de spits kwam te staan en daar super presteerde.

Oh ik ben het ook helemaal met jou eens wat betreft Laca hoor! Ik ben juist één van zijn grootste criticasters. Het ging mij meer om dat op dit moment de keuze niet bepaald reuze is en ik ook niet Pepe op de flank wil zien bijvoorbeeld.

Dat de journalist over Donny van de Beek nog durft te schrijven: "...maar hij kon z'n stempel niet drukken op de wedstrijd" nadat vd Beek in de laatste minuut mocht invallen. Totaal overbodige toevoeging lijkt me.



Wat doet De Gea bij die 0-1? Fred staat op zijn hiel en hij gaat naar de grond als een aangeschoten hert.
Het kan best pijnlijk zijn maar niet zo dat je er bij moet gaan liggen en al zeker niet terwijl de fase loopt.



Ik word zo moe van die jankende voetballers die zich aanstellen bij elke aanraking. Heel mooi dat die goal gewoon geteld wordt!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren