Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

‘Real Madrid denkt te profiteren van mislukt aanbod van 8 miljoen per jaar’

Laatste update:

Real Madrid is optimistisch gestemd over de transfervrije komst van Antonio Rüdiger, zo meldt Goal. Alles wijst erop dat de 28-jarige centrumverdediger zijn aflopende contract bij Chelsea niet gaat verlengen, ondanks dat the Blues hem een jaarsalaris van acht miljoen euro wilden betalen. Rüdiger zou op jaarbasis twaalf miljoen euro willen gaan verdienen, zo werd eerder gemeld.

Rüdiger staat sinds de zomer van 2017 onder contract bij Chelsea, dat hem voor 35 miljoen euro overnam van AS Roma. De 49-voudig Duits international voegde sindsdien een Champions League, een Europa League, een Europese Supercup en een FA Cup toe aan zijn palmares en kan zeker sinds de komst van landgenoot Thomas Tuchel als manager over het algemeen rekenen op een basisplaats.

Chelsea wil dan ook graag verder met Rüdiger en gaf diens contractverlenging tijdens de afgelopen transferwindow prioriteit boven de komst van Raphaël Varane, die uiteindelijk door Manchester United werd overgenomen van Real Madrid. De onderhandelingen tussen Chelsea en Rüdiger bevinden zich nu echter in een impasse. Het laatste salarisaanbod van Chelsea bedroeg acht miljoen euro, maar Rüdiger weet dan hij dan nog steeds minder zou verdienen dan zijn ploeggenoten Ruben Loftus-Cheek, Kepa Arrizabalaga, Marcos Alonso, Timo Werner, Thiago Silva, Kai Havertz en Romelu Lukaku.

Met een aflopend contract in het bezit is Rüdiger momenteel bijzonder gewild. Ook Bayern München en Paris Saint-Germain zijn in de markt voor de centrumverdediger, maar der Rekordmeister hikt momenteel aan tegen de forse salariseisen die hij in zijn huidige onderhandelingspositie hanteert. Daar heeft Real Madrid klaarblijkelijk minder problemen mee, want in de Spaanse hoofdstad bestaat momenteel optimisme over de transfervrije komst van Rüdiger. De Koninklijke wil graag de opties voor de defensie vergroten en heeft Rüdiger bovenaan het verlanglijstje staan.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pau Torres lijkt me toch een betere optie eerlijk gezegd. Linksvoetig, jonger en een geen halve gek op een veld. En daarnaast ook nog eens Spaans. Zou een uitstekend duo kunnen vormen met Militao en dat op de lange termijn.

1 december 2021 om 10:51

Alleen kost ook 65 miljoen euro. Rudiger is gratis. Dan houd je ook nog genoeg middelen over om Haaland en Mbappe te halen.

1 december 2021 om 10:56

En rudiger zal een contract van vier jaar willen aan 12 miljoen per seizoen (iets wat Pau bij lange niet gaat verlangen) met nog eens een stevige tekenbonus erbij als je ziet wie de concurrentie is.

En ze konden deze zomer 180 miljoen bieden op Mbappe, dan zullen ze dat ook zeker kunnen spenderen aan Haaland en Pau deze zomer.

1 december 2021 om 11:53

Torres zal op zijn minst ook 6 miljoen verlangen. Dat is 'maar' een verschil van 24 miljoen euro tijdens de contractduur. Zelfs met een grotere tekensom valt dat in het niet met het verschil in de transferuitgave

1 december 2021 om 11:57

Dat zal toch ook wel een miljoen of 10 tekenbonus worden? En dat zal nog laag ingeschat zijn. Dan spreek je toch al snel over een bedrag van 25 miljoen verschil en dat voor een speler die 4 jaar ouder is.

1 december 2021 om 12:41

Het is ook een lastige keuze. Zie ook liever een Pau maar ja. 60 mil (volgens mij is dat Pau's clausule, exlusief tekengeld) meteen of 25 mil (10 mil tekenbonus plus die 4 mil bovenop 8 mil salaris, 4 jaar lang) gespreid over wat jaartjes is toch een groot verschil. Pau's kostenpost komt ook hoger uit zelfs. Maar goed, liever Pau laat dat duidelijk zijn. Jonger en Spaans en voetballend ook wel beter. Rudi is meer een Pepe type maar kwalitatief minder.

1 december 2021 om 12:57

Je moet ook kijken wat het je op het veld oplevert, real8madrid. Ik denk dat Pau Torres een betere speler is dan Rudiger, die zal in elk geval ook minder aanpassingsproblemen hebben als Spanjaard zijnde en zal veel minder tegen kaarten aanlopen dan het ongeleide projectiel van Chelsea, die bij de kaartenstrooiende La Liga arbiters al gauw op de korrel genomen zal worden. Bovendien is Rudiger vooral met een 5-mans defensie sterk en dat is toch niet onze eerste keus van spelen. Ook al zou Pau Torres duurder zijn, dan nog zou hij een betere keus zijn voor Real Madrid. Denk ik tenminste.

1 december 2021 om 14:48

Lijkt mij niet handig als ze 180 miljoen voor Mbappe gaan betalen als hij in die tijd transfervrij is maar ik bemoei niet.

1 december 2021 om 10:51

Ik zou als Real Madrid zeker Rudiger halen en Hakimi terughalen heb je Alaba-Militao-Rudiger en Hakimi achterin en Courtois op doel dat is misschien wel de beste defensie op aarde.

1 december 2021 om 10:54

Heeft Real een optie om Hakimi terug te halen?

1 december 2021 om 10:57

Nee, helaas niet

1 december 2021 om 10:58

Geloof je zelf na die hele Mbappé-saga dat PSG Hakimi na 1 seizoen laat vertrekken?

1 december 2021 om 10:58

Volgens mij heeft Hakimi een contract tot 2025 bij PSG en ik vrees dat de club niet mee gaat willen werken aan een transfer naar Real. In Parijs zijn ze nog steeds boos op Real omdat Mbappe naar Madrid wilt

1 december 2021 om 10:59

Ze hadden volgens mij wel een optie om hem terug te halen maar kan dit niet bevestigen maar dacht het ergens te hebben gelezen maar als je als Real zijnde je kan versterken met Rudiger en Hakimi plus Mbappe transfervrij zou ik zeggen meteen doen!

1 december 2021 om 11:04

Zelfs al hadden ze die optie dan verviel die natuurlijk toen hij vertrok naar PSG.

1 december 2021 om 11:07

Liers / Klopt, die optie is helaas verdwenen, Real had namelijk alles op alles gezet vorige zomer om Mbappe te kopen en konden dus niets doen toen PSG interesse toonde. Internazionale had namelijk nog 0 euro overgemaakt van de transfersom naar Real (55 miljoen). Toen bood PSG 71, en Real mocht dat matchen en dan kregen zij het eerste recht om met hem te onderhandelen, maar Real koos ervoor om dit niet te doen. Ik denk alsnog dat we Hakimi ooit nog wel in een wit shirt gaan zien

1 december 2021 om 14:57

Ik vind het sowieso vreemd dat ze hem zo gemakkelijk hebben laten vertrekken. Je hebt met Carvajal een super blessure gevoelige back. Dan heb je Hakimi rondlopen, die verhuur je die. Hij doet het fantastisch terwijl jou rechtsback het halve seizoen eruit heeft gelegen en dan vervolgens laat je hem gaan.

1 december 2021 om 15:43

@inside: ik denk ook wel dat we Hakimi nog in een wit shirt gaan zien... bijvoorbeeld als PSG in zijn uit-shirt speelt. Of als hij naar de wekelijks markt gaat aan Montmartre, dan zou ie zo maar een wit shirt aan kunnen hebben...

1 december 2021 om 11:40

Geruchten van Pau Torres zijn dood, er is maar 1 focus en dat is Rudiger. Men wilt Pau Torres niet omdat Militao-Alaba vaste waarde is en zij zijn in een korte tijd een geweldig duo te zijn geworden.

Pau Torres is uiteraard een droom, maar helaas. Ik lig er niet wakker van.

Rudiger is een power verdediger, altijd geweldig om erbij te hebben.

1 december 2021 om 11:58

En wat is dan het idee met rudiger? Bankzittertje voor 12 miljoen per jaar?

1 december 2021 om 12:09

Hoogstwaarschijnlijk ja.

Wilt Real Madrid meedoen op alle fronten moet je een brede selectie hebben. Voordeel is dat je met Alaba een polyvalente speler hebt die overal uit de voeten kan.

1 december 2021 om 12:16

Rudiger gaat natuurlijk ook naar Real Madrid komen om op de bank te zitten.

1 december 2021 om 12:19

Lijkt mij niet dat madrid nog een speler met zon salaris haalt voor op de bank. Alaba naar lb schuiven lijkt mij ook niet te gaan gebeuren. Rudiger zou prima zijn maar militao en alaba gaan beide niet banken. Ik zie deze transfer niet gebeuren. Wat in wel goed zou vinden mocht dit gebeuren is dat madrid weer wat kopkracht binnen haalt

1 december 2021 om 12:47

Die salarissen zijn wat scheef. Je moet het toch echt anders zien, ook met Alaba. Normaal betaal je transfergeld maar zij komen 'gratis' en een deel van wat je normaal zou betalen aan zo'n speler komt dan bovenop hun salaris. Dus zij krijgen extra salaris en de club krijgt niets. Daarom doen meer spelers dit zodat ze meer kunnen verdienen. Plus natuurlijk tekengeld.

Bedoel hoeveel zou Alaba wel niet kosten met bijv. een 3 jarig contract. 80 mil? Minimaal, ...vast wel. Maar nu heb je Alaba binnen, geef je hem 15 mil tekengeld. En ipv 8 mil salaris, 12 mil. Dat is 4 mil x 4 jaar contract is 16 mil. Dus totaal 30 miljoen en dat is wat de club kwijt is ipv die 80 mil bijv. en zo wordt er gerekend.

1 december 2021 om 11:52

Dat klopt maar verantwoord het verschil tussen Torres en Rudiger een verschil in transfersom van pakweg 75 miljoen euro?

1 december 2021 om 11:59

Real8madrid// nouja het is nooit 75 miljoen het hangt er natuurlijk vanaf wat zij voor tekenbonus willen. Maar stel dat het verschil rond de 50 miljoen is dan zie ik perez wel liever een spaanse verdediger nemen dan weer een buitenlander. Het aantal spaanse spelers in onze selectie is natuurlijk wel heel erg afgenomen en perez heeft altijd graag spaanse spelers in het team.

1 december 2021 om 12:50

Ja dat zou wel nice zijn. Daarom heb ik ook liever Pau. Maar goed lastige keuze. Want met Rudi heb je wel een koopje. Als er geld genoeg is zou ik ook Pau willen zien komen. Mbappe en bijv. Kessie transfervrij. Dan moet je betalen voor Haaland, wat is het 75 mil en Pau 60 mil, ...dat moet toch wel te doen zijn. Dan kun je gewoon nog een rechtsback erbij halen. Ben erg benieuwd wie en wat het allemaal gaat worden straks.

1 december 2021 om 15:18

Als Real Madrid dan toch rond de 60 miljoen uit zou geven voor een verdediger, dan zou ik ten alle tijden voor Romero gaan. Nog jong en nu al zo ongelooflijk goed. Alle echte topclubs hebben liggen slapen afgelopen zomer en uiteindelijk ging Spurs ermee aan de haal... Hopelijk komt hij ooit nog weg daar...

1 december 2021 om 15:36

Vast wel maar zeker niet voor rond de 60 miljoen, Tottenham heeft zelf volgens mij ook iets van 50 betaald voor hem en hij doet het goed. Met Levy aan het roer is hij zeker niet onder de 80/90 miljoen op te halen tot zijn contract (bijna) afloopt.

Snapp van alle 3 de partijen niet waarom dit door zou gaan. Rudiger is op zijn best, speelt vrijwel alles bij Chelsea en is geliefd. Tenzij hij natuurlijk voor Real wilt spelen. Real Madrid heeft met Alaba en Militao een prima dou, vooral in een 2-mans defensie beter als Rudiger, hierdoor alles behalve zeker van een basisplaats. En Chelsea, die in overvloed over het geld beschikt doet moeilijk om 4 miljoen euro. Mocht Rudiger vertrekken haal je een vervanger voor 60+ miljoen.

1 december 2021 om 11:04

Het is natuurlijk 4 miljoen per jaar en niet in zijn totaliteit. Ook zet je hier precedent neer voor andere spelers die dat ook wel willen.

1 december 2021 om 11:13

Ja, klopt hoor. Maar doe je Rudiger voor die 4 miljoen per jaar weg? Om vervolgens een opvolger te halen van 60+ miljoen en waarschijnlijk het zelfde salaris?

1 december 2021 om 11:20

Dat hebben ze natuurlijk zelf ook in de hand gewerkt door vrij beperkte spelers als Ruben Loftus-Cheek, Kepa Arrizabalaga, Marcos Alonso en (in mindere mate) Timo Werner meer te betalen dan iemand als Rudiger. En dat willen ze nu blijkbaar nog steeds niet rechttrekken bij een nieuw contract.

Dat gaat om meer dan alleen het bedrag van 4 miljoen, maar vooral om het op de juiste manier waarderen van de beste spelers.

1 december 2021 om 11:05

Deen / De Real Madrid trein komt misschien maar 1 keer langs in je leven, dat doet echt wel iets met een speler. Hij kent Toni Kroos natuurlijk ook heel goed, dat speelt een rol, maar ik ben zo tevreden met Militao en Alaba nu, ook Nacho doet het goed, we kunnen een vierde CV erbij gebruiken, absoluut, maar ik zou niet voor Rudi gaan persoonlijk

1 december 2021 om 11:12

Ja zeker, dat bedoelde ik met " Tenzij hij natuurlijk voor Real wilt spelen. " mocht je hier een concrete aanbieding van krijgen is het natuurlijk met geen woorden te beschrijven.

1 december 2021 om 12:30

Die Realtrein is wel een beetje overdreven. Alsof een CL winnaar als Rudiger daarvan onder de indruk is. Hij gaat gewoon naar de club die hem het meeste salaris aanbiedt. Sportief zal het hem niet super veel uitmaken, want dan blijft hij gewoon bij Chelsea.

1 december 2021 om 12:48

Als CL winnaar Kroos, Ronaldo, Kaka of wk winnaar Mbappe, Cannavaro etc etc daarvan onder de indruk zijn waarom zou dat dan niet gelden voor Rudiger? Ik zeg niet dat het zo is hoor, wellicht is hij nooit onder de indruk geweest van Madrid en heeft ie meer met Bayern, Juve of Barca bijvoorbeeld maar de kans is relatief groot dat het wel zo is.

Bovendien krijgen die jongens net als wij fans ook wel mee vanuit de media dat er deze zomer wat vuurwerk staat te gebeuren bij Madrid op de transfermarkt en dat het Madrid van 22/23 waarschijnlijk niet te vergelijken valt met het Madrid van 21/22.

2 december 2021 om 17:21

Nou heel simpel. Real legde letterlijk ongekend hoge bedragen voor deze spelers neer. Geen enkele andere ploeg kon destijds 100 miljoen voor CR7 betalen. Ploegen als ManCity en PSG bestonden destijds nog niet. Ook voor al die andere spelers waren er bedragen neergeteld die niemand kon neertellen. Het heeft gewoon ordinair met geld te maken.
En met Mbappe heeft het trouwens ook wel met ambitie te maken. Die heeft namelijk nog geen CL gewonnen, waardoor hij het liefst in een topcompetitie terecht wil komen. Maar stel dat Liverpool hem 20 mil per jaar aanbiedt, denk je dan nog altijd dat hij enkel naar Real wilt komen?

33% verschil tussen vraag en aanbod qua loon. Het geeft wel aan in welke wereld die voetballers leven. Het gaat om miljoenen, lees 111 modale jaarsalarissen meer of minder. Ik blijf het bizar vinden. Nog bizarder omdat het niet echt een unieke persoonlijkheid is, gewoon iemand die goed tegen een balletje kan schoppen.
Blijkbaar is dat tegenwoordig 222 modale jaarsalarissen waard bij Chelsea en denkt Real dat 333 modale jaarsalarissen wel passender is.

Voor mij zijn dit spelletjes om een hoger salaris te krijgen bij Chelsea, daar loopt volgens mij zowat de halve defensie uit contract deze zomer dus die willen allemaal het onderste uit de kan. Voor Rudiger helemaal zaak om te cashen, want als hij ergens anders heen gaat zal snel genoeg blijken dat hij vooral goed presteert door het systeem met 3 cv's en in een back-4 tegen zal vallen.

1 december 2021 om 11:03

Samcro / Ja hij wil ook echt 12 mil per jaar, dat is t zelfde als wat Alaba bij ons verdiend en die heeft toch wel wat meer zijn strepen verdiend in de voetballerij. Daarnaast speelt Real nooit met een 3 mans verdediging (gelukkig ook maar, want het past niet bij ons). Ik zie liever Kounde of Pau Torres komen, Kounde kan ook op Rb dus dan los je weer een probleem op

1 december 2021 om 11:25

Alaba verdient 20 miljoen ongeveer per seizoen.

1 december 2021 om 11:56

Alaba verdient volgens de meeste bronnen rond de 15 miljoen euro. Ongeveer evenveel als Ramos verdiende.

1 december 2021 om 12:41

De meeste bronnen hebben hem juist op 20 miljoen, wat hij ook van Bayern verlangde en Bayern niet wilde betalen. Wellicht is dat inclusief tekenbonus.

1 december 2021 om 12:46

Neen dat is inderdaad wat de meeste bronnen in die periode meldden dat ie wou en dat Madrid hem ging bieden. Als je nu echt Alaba salary opzoekt of gewoon de hele salarishuishouding van Madrid vind je vanalles van 12 tot 18 miljoen euro maar voornamelijk 15 miljoen zie ik veel voorbij komen. Hoe dan ook meer dan Bayern ging betalen.

1 december 2021 om 13:43

Bij zijn transfer maakte Der Spiegel al melding van een salaris van 20 miljoen en ook Marca(volgens vele Real fans een hele betrouwbare bron) maakte destijds melding van 20 miljoen. Ook als ik op google zoals jij zegt ''alaba salary'' opzoek, krijg ik bij de meeste bronnen 20 miljoen te zien.

1 december 2021 om 13:46

Rudiger is in het huidige systeem een van de beste Cv's, maar om nou zo'n salaris te gaan eisen vind ik absurd. Dit is sinds zijn komst de eerste keer dat hij langere tijd goed presteert en dan wil hij meteen 12 miljoen verdienen. Nou wat mij betreft gaan we opzoek naar een nieuwe CV en mag Rudiger richting Madrid.

Dit lijkt me een heerlijke Real aankoop dan kan Alaba naar linksback (vind hem daar beter) en met Rudiger en Militao heb je dan een heerlijk duo , dan nog Hakimi terughalen en je hebt 1 van de beste of de beste defensies op de planeet.

1 december 2021 om 11:02

@monte / Mendy is 1 van de vaste steunpilaren in het elftal. Alaba doet het prima op cv en Hakimi terughalen gaat zeker niet lukken voor 2024/2025. Ik heb ook het gevoel dat we ons niet zoveel gaan richten op de verdediging in de zomer maar meer op aanvallend gebied, en dat mag ook wel een keer, ondanks dat het echt loopt nu met Benzema en Vinicius

Snap niet waarom je hem zo’n hoog salaris wilt geven. Is in het systeem van tuchel geweldig maar in een 4 mans verdediging heel beperkt. Dat liet hij zien bij Duitsland en bij Chelsea voor Tuchel kwam. Hij kan beter verlengen bij Chelsea maar goed.

1 december 2021 om 11:00

890 / En wij spelen nooit met 3 cv onder Carletto, dus dat kan idd moeilijk worden voor Rudiger. En laten we ook niet vergeten dat we Hakimi hebben laten gaan omdat ook Hakimi een echte 5-3-2 speler is, maar het feit dat Rudiger straks transfervrij is en dat wij ook al Kroos in de selectie hebben zal denk ik weleens in het voordeel van Rudi kunnen werken

1 december 2021 om 11:18

Ja precies, ik verwacht als hij wel naar Madrid gaat dat het idd zeer moeilijk word. Hij zal waarschijnlijk weer in dezelfde vorm vallen van voor de komst van Tuchel en dan is 12 miljoen per jaar erg veel.

1 december 2021 om 11:57

Bij Roma liet ie nochtans zien het wel goed te kunnen. Daar speelde hij ook met twee achterin en zorgde toch voor belangstelling van Bayern en een aantal Engelse clubs met uiteindelijk een transfer van bijna 40 miljoen euro.

1 december 2021 om 13:26

En dat is inmiddels ruim 4 jaar geleden. Liet bij Chelsea en het Duitse nationale elftal bar weinig zien in een 4 mans verdediging. Zelf vind ik hem nogal matig daarin maar goed.

1 december 2021 om 16:31

irrelevant imo. Als het gaat over fitheid ed ja. Maar gewoon over positionering en beslissingen nemen? Dat verleer je niet.

Haal toch gewoon De Ligt op bij Juve, die gaat nog jaren mee samen met Militao achter in, haal Hakimi en Reguilon terug en behoud Courtoi, dan heb je in potentie de beste verdediging op aarde

1 december 2021 om 10:58

Mendy is echt 1 van de beste spelers in onze selectie en doet het voortreffelijk op linksback. Alaba hoeft alleen op lb te spelen als er blessures zijn. Hakimi terug halen lukt zeker niet voor 2024/2025

1 december 2021 om 11:02

De Ligt ben ik mee eens. Hakimi wordt lastig door zijn contract en de boze mensen in Parijs. Reguilon niet nodig. We hebben Mendy, Alaba en Miguel Gutierrez voor de lb positie. Miguel is in potentie nog veel beter dan Reguilon

1 december 2021 om 11:23

De Ligt? Die toont toch juist aan moeilijk mee te komen op dit niveau waarom zou je hem halen? Liever Rudiger of Pau Torres

1 december 2021 om 12:36

@ivanogallardo, nou ja ik denk dat de manier van voetballen van Real makkelijker bij De Ligt past dan die van Juventus. Alleen het probleem is dat De Ligt natuurlijk een godsvermogen gaat kosten. En dat zou ik ook niet voor hem betalen.

1 december 2021 om 12:04

Met Mendy en Gutierrez en Alaba die bij nood ook op linksback kan spelen zie ik absoluut geen reden om Reguilon terug te halen. Hakimi halen is onmogelijk en De Ligt wordt dan allicht de duurste deal voor een verdediger ooit terwijl ik zo 10 verdedigers onder 25 kan opnoemen die ik betrouwbaarder vind.

1 december 2021 om 13:26

Prima, noem die 10 verdedigers eens op?

1 december 2021 om 14:57

Die 10 van hem is wat overdreven, maar P. Torres, Militao, Araujo, Romero, Fofana, Dias, Upamecano, Konate en Kounde doen niet onder voor de Ligt op dit moment

1 december 2021 om 15:13

de namen hierboven zijn een prima lijstje

Ik hoop stiekem op een aankoop als Kounde of Pau maar Florentino heeft de transfervrije-smaak aardig te pakken, en het lijkt ook gewoon niet de linie waar hij op dit moment veel geld aan wil spenderen, dan is Rudiger een prima optie, maar 12 mil per jaar is fors, dat is het zelfde als wat Alaba nu vangt, en ik ben bang dat Rudiger dat niet zal krijgen bij ons. Als Rudiger gratis oppikken betekent dat we straks Haaland en Mbappe kunnen signen, dan hoor je mij niet klagen

1 december 2021 om 11:08

Ik zie het zelf niet echt zitten in Kounde. Toch net iets klein voor een cv met zijn 1.78. Pau of De Ligt zie ik veel liever komen. Maar eigenlijk is het niet de linie waar het het hardst iemand nodig hebben. Ik zou gaan voor een rechtsback vanwege Carvajal zijn blessures. Als hij uitvalt moeten we het weer doen met een Vazquez of Nacho op rb. Alleen lopen er helaas niet zoveel goede rb's rond. Wellicht dan alsnog Kounde en die vervormen tot een rb? Denk dat de backpositie hem sowieso meer past dan centraal.

1 december 2021 om 11:58

Kounde ben ik geen voorstander van. Torres is imo het ultieme transferdoelwit achterin maar ja als je ook nog Mbappe, Haaland, Kessie en een rechtsback wil halen indien mogelijk wordt het wel heel duur allemaal. Dan wordt 75 miljoen voor Torres waarschijnlijk onhaalbaar.

1 december 2021 om 12:17

Ik dacht altijd dat die afkoopsom op 60 miljoen lag, of heeft hij recent een nieuw contract getekend?

1 december 2021 om 12:33

Liers / Afkoopsom Pau staat op 65 mil

1 december 2021 om 12:36

Ik dacht dat het 50 miljoen was ipv 60. Hoe dan ook afgelopen zomer heeft ie inderdaad verlengd bij Villarreal en destijds maakten AS en Marca melding van een nieuwe clausule twv 75 miljoen euro.

1 december 2021 om 12:41

Dat gezegd zijnde staan op transfermarkt nog steeds dezelfde contractdetails als vorig jaar, het contract dat ie in 2019 getekend heeft. Misschien waren het dus enkel geruchten en heb ik het verkeerd geinterpreteerd of herinner ik het me verkeerd.

1 december 2021 om 15:06

Ik zou ook niet heel veel geld meer uitgeven aan de verdediging of middenveld. Voorin hebben we Vinicius en Benzema. Benzema is bezig aan zijn laatste jaren. Als je nu tijdig een paar talentvolle aanvallers zoals ze een paar jaar terug met Vinicius hebben gedaan haalt, dan moet je niet opeens met spoed een dure aanvaller kopen. Voor het middenveld hebben we Camavinga en Valverde al rondlopen die nog jaren meekunnen en in de verdediging hebben we Mendy en Militao.

Het blijft zonde dat Hernandez en Hakimi zijn vertrokken, maar op korte termijn zijn daar geen dure aankopen voor nodig.

Zou eerder Pau Torres / Kounde nemen, jonger en beter

1 december 2021 om 12:33

Sjaak / En Kounde kan ook rechtsback, lijkt me dat we hem wel kunnen gebruiken. Pau is daarentegen weer Spaans en een echte killer net als Sergio Ramos, veel opties, ben benieuwd waar Flo voor gaat kiezen

Dit zou echt een onzinnige transfer zijn. De club heeft al 2 starters die prima met elkaar werken. Rã£â¼diger wil meer loon, waarom zou je dat aan hem geven als Madrid zijnde om hem op de bank te zetten? Dit zou echt een luxe aankoop zijn die 0.0 toevoegt aan het team. Je kan dan beter Pau Torres oppikken bij Villareal voor 50-60 miljoen. Jonger, kan leren van Alaba en kan na een paar jaar een duo vormen met Militao.

Maar goed, Perez houdt wel van dit soort achterlijke deals.

1 december 2021 om 11:18

Achterlijke deals? De man presteert al jaren als een van de beste presidenten ter wereld

1 december 2021 om 11:19

Na een paar jaar een duo vormen met Militao? We hebben het over een super fitte Alaba die pas 28 is. Pau Torres is ook niet de jongste met zijn 24 jaar. Pau Torres zal alleen gehaald worden als dat betekent dat Alaba wordt verschoven naar een andere positie. Dat zie ik niet zo snel gebeuren.

1 december 2021 om 11:34

Heb je zo nog wat voorbeelden van die “achterlijke” deals? En dan doel ik op de laatste 10 jaar.

1 december 2021 om 12:00

Torres is volgens mij niet beschikbaar voor minder dan zijn afkoopsom van 75 miljoen euro. Rudiger een luxe aankoop? Tja, er moet hoe dan ook een centrumverdediger bij en Rudiger en Christensen zijn wat betreft prijs-kwaliteit verhouding de beste opties op de markt.

1 december 2021 om 12:35

Real 8 / Ik weet niet of ik het met je eens ben. Kijk, die extra cv die er nu komt, dat wordt gewoon de 4e cv in de pikorde, dus ik zie echt niet voor me dat we de nummer 4 cv in de selectie ff 12 mil per jaar gaan schenken. Koop dan een jong talentje van 20 jaar die al wat naam heeft gemaakt ergens en bouw zo een jongen rustig op, dat zou mijn plan zijn

1 december 2021 om 12:43

4e? Daar ben ik het niet mee eens. Nacho vind ik de laatste tijd behoorlijk zwak. Ik zie Rudiger eerder als een concurrent voor Alaba en Militao.

1 december 2021 om 12:39

@appel/ Iets meer respect voor de beste president op deze planeet. Ja, hij heeft soms losse flodders, zoals die contractverlenging van Bale lol, dat was een echte misser... maar over het algemeen doet hij hele goede zaken, heeft Real een nieuw stadion gegeven, en er komt me toch een Galactico zomer aan volgend jaar. Alaba Militao is idd onze core, Nacho kan er altijd bij maar die 4e cv is ook belangrijk. Ik zou ook niet perse direct voor Rudi gaan, maar laten we afwachten welke opties er bij komen in de zomer

1 december 2021 om 14:07

@ Insider: Nou en zelfs bij Bale was de verlenging een logische stap. Niemand had toch ooit kunnen denken dat het zo met hem zou lopen? Blessures, desinteresse, in principe was het een ongelukkige samenloop van omstandigheden, maar daar kon Perez ook niks aan doen.

Met alle respect Rüdiger bij Real Madrid? Barcelona is al afgeschreven voor de komende jaren en met dit soort aankopen sluit Real zich daar bij aan. De Premier League clubs, PSG en Bayern zullen het gat vergroten met Real en Barcelona.

1 december 2021 om 12:02

Een sterkhouder weghalen bij de regerend CL winnaar en PL titelkandidaat zorgt ervoor dat je een groter gat slaagt tussen Madrid en Engelse clubs? Prima redenering hoor

1 december 2021 om 12:37

Marek/ Het is een gerucht vooralsnog, maar transfervrij is het geen slechte optie, al denk ik dat we in de zomer wel betere opties zullen hebben. Het gat met de PL en PSG is al gigantisch by the way, en het is niet op te lossen zonder een Esl... want de FFP werkt voor geen donder

Het lijkt erop dat ik de een van de weinige ben maar ik ben wel voorstander van de komst van Rudiger. Men doet net alsof hij niet kan presteren in een viermansdefensie. Dat vind ik onzin. Akkoord, bij Chelsea ging het niet goed maar bij Roma en Stuttgart deed ie dat wel prima. Het klopt dat hij nogal een wildebras is maar dat was Pepe ook met momenten en die hebben we ook 10 jaar lang op handen gedragen. Bovendien zie ik geen betere coach dan Ancelotti om rust in het hoofd en het spel van een speler te brengen dan de rust zelve, Ancelotti. Kijk naar Vinicius bijvoorbeeld.

Natuurlijk zie ook ik veel liever Pau Torres komen dan Rudiger maar die heeft een afkoopsom van maar liefst 75 miljoen. Madrid heeft naast een centrumverdediger imo ook nood aan: 1) een topper voorin (mbappe hoogstwaarschijnlijk), 2) een rechtsback en 3) een centrale middenvelder met dynamiek en kracht. Bovendien, hoewel een spits niet perse nodig is met de aanwezigheid van Benz en de potentiele komst van Mbappe is Haaland voor 75 miljoen euro een te goede kans om te laten lopen. Dat wordt sowieso een duur grapje dus kan ik me best inleven dat het bestuur een gratis versterking niet wil laten lopen ten faveure van een heel duur alternatief.

In een ideale zomer haalt Madrid Mbappe (0eur), Rudiger (0eur), Kessie (0eur), Haaland (75m EUR) en Pereira (45m Eur). 'slechts' 120 miljoen euro aan transfersommen maar met tekenbonussen bij zit je makkelijk aan een uitgave van 200 miljoen. Als je deze zomer 250 miljoen te spenderen hebt of je tekent Mazraoui ipv Pereira dan zou ik een bod voor Torres ipv Rudiger nog snappen.

Het probleem is ook dat Madrid niet erg veel geld kan ophalen met uitgaande transfers momenteel. Qua salaris komt er wel een boel vrij met het vertrek van Isco, Bale en Marcelo maar daar verdien je verder niets aan. De overige spelers die op de nominatie staan om te vertrekken leveren je ook niet veel op met Ceballos (15m), Hazard (0-40M), Jovic (20-30M), Mayoral (15m) en Vallejo (5-10M).

1 december 2021 om 12:39

Ik vind Rüdiger ook een prima oplossing. Zeker omdat we alleen Nacho als optie hebben en Alaba kan ook op linksback of op het middenveld. Dus dan kan je ook Mendy of Casemiro laten rusten. Daarnaast speelt die gewoon ijzersterk bij Chelsea op dit moment. Tuurlijk is het afwachten inderdaad of hij meekan in een 4 mans defensie bij Real maar ja die gok zou ik wel met hem nemen.

1 december 2021 om 13:04

Helemaal met je eens. Mooi plaatje geschetst wat voor mij ook de ideale picture is. Hopelijk denkt Perez er ook zo over. Wat nog anders zou kunnen is idd Pau ipv Rudi. En Pereira is een prima keuze maar zou toch voor Pedro P. gaan. Jong en een RB met potentie. Dat zou wel top zijn, met Pau en Pedro P haal je toch ook weer 2 spaanse spelers binnen. En dan Mbappe en Kessie transfervrij. Haaland ga je proberen te halen, uiteraard maar lukt het niet prima, dan moet je gewoon voor J. Alvarez gaan. Benzema kan nog makkelijk minimaal 2 seizoenen door, zeker met top flitsende aanvallers naast zich ala Vini en Mbappe. Oh en dan ook geen Raiola, prima.

1 december 2021 om 14:18

In een gunstige situatie kom je met de spelers op de nominatie om te vertrekken die je noemt toch in de buurt van een 75 miljoen (voor Torres?). Met een goede centrale verdediger erbij kan Alaba ook een linie naar voor schuiven en op CVM spelen. Daar kan hij prima uit de voeten.

1 december 2021 om 15:15

Ja maar dan moet alles perfect lopen en hoe vaak gebeurt dat. Hazard kwijtraken zie ik bv niet gebeuren

Of we Rudiger nou halen of niet, er moet wel flink wat in de breedte worden binnengehaald. We zijn nog niet bekomen van de nipte zege op Sevilla (wat een goal van Vini!) of we moeten alweer een lastige pot tegen de Basken uit Bilbao. Altijd een zware kluif voor ons. En dat in een overvol programma, waarin ook Atletico, Inter en Sociedad de revu passeren, achter elkaar. Het is dus wel zaak om de selectie op meerdere fronten te versterken. We zijn gewend om tot ver in het jaar om prijzen te spelen en dan kan je niet volstaan met mannen die continu in de ziekenboeg zijn (hazard, Bale, Carvajal) of die langdurig uitgeschakeld zijn (ceballos) of die gewoon het niveau niet hebben (vallejo). We hebben serieus versterking nodig en dan niet alleen galacticos, maar zeker ook waterdragers.

1 december 2021 om 15:14

Jep eens. De breedte is er eigenlijk niet idd. Marcelo, Isco en Bale zijn finito. Dan heb je de blessures bij een Hazard e.d.

Die eerste 3 zullen vertreken. Vallejo, Mariano en Ceba ook. Haal Mbappe en Kessie binnen, neem Rudi of Pau. En voor een concurrent voor Carva, Pedro P. Kijk of je Hazard kan wegdoen, en ga vol voor Haaland en anders J. Alvarez. Dan heb je straks...

Vini Jr, Mbappe, Benzema. Haaland (of Alvarez), Rodrygo en Asensio plus LV.

Middenveld..., Kroos, Case, Modric en Cama, Kessie en Fede plus Blanco. Achterin...

Mendy, Alaba, Mili en Carva. Miguel, Rudi (of Pau), Nacho en Pedro P. Plus de keepers.

1 december 2021 om 15:24

Inderdaad. Met het scenario dat ik hierboven schets heb je een fantastische selectie in de breedte. Met Rudiger, Alaba en Militao heb je 3 toppers die concurreren voor 2 plekken achterin, met Case, Kessie, Kroos en Valverde (en Modric nog 1 seizoen als hij verlengt) 4 toppers voor 3 plekken centraal, met Haaland, Benz, Vini en Mbappe 4 toppers voor 3 plekken voorin en met Carvajal en Pereira 2 toppers (mits fit en in vorm) op rechtsback. Dan heb je enkel op linksback een groot gat tussen je basisspeler Mendy en vervanger Guti die nog jong en onervaren is. Maar daar kan Alaba ook spelen indien nodig. Met Nacho heb je verder een prima optie op alle 4 de plekken achterin die niet zeurt en niet veel kost als bankzitter en met Vazzie (en Rodrygo) hetzelfde voorin. Verder Blanco en Cama centraal die beide nog heel jong zijn en rustig gebracht kunnen worden.

Courtois, Lunin - Pereira, Carvajal, Alaba, Militao, Rudiger, Nacho, Mendy, Guti - Kroos, Case, Blanco, Modric, Kessie, Valverde, Camavinga - Vini, Mbappe, Benz, Haaland, Rodrygo, Vazzie. Dat is imo wellicht de beste selectie ter wereld samen met die van City en Bayern. Dan heb je nog Reinier en Kubo om uit te lenen. Probleem is dat het niet makkelijk is om plots van Jovic, Mariano, Ceballos, Hazard, Mayoral en Vallejo af te geraken. Madrid slaagt er al jaren niet in om dood gewicht kwijt te spelen.

1 december 2021 om 15:26

en dan vergeet ik Asensio nog

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren