Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Johan Derksen walgt van interview: ‘Een misselijk knaapje, een griezel’

Laatste update:

Noa Lang krijgt er maandagavond van langs in Veronica Inside. De 22-jarige aanvaller van Club Brugge gaf zondag na de overwinning tegen KRC Genk (2-3) een opzienbarend interview op de Belgische televisie, dat hem op felle kritiek komt te staan van Johan Derksen. "We kunnen hem toch kwalificeren als een misselijk knaapje?", aldus Derksen.

Lang besliste de wedstrijd met een doelpunt en assist en kreeg voor de camera van Eleven Sports de vraag hoe blij hij daarmee was. “Zoals het hoort”, was zijn korte antwoord. “Mensen praten veel... even laten weten. Wie dat zijn? Dat weten die mensen zelf best wel. Ik ben klaar. Veel ga ik er niet over zeggen, ik heb een goal en een assist. We hebben gewonnen, dat is het belangrijkste. Wat er gezegd wordt, kan me niks schelen. Ik doe wat ik wil. Ik scoor, ik bepaal hoe ik juich.”

In Veronica Inside wordt het interview met verbijstering aanschouwd. "Dit maakt al duidelijk dat die jongen nooit kritiek gehad heeft en in ieder geval nooit met kritiek om zal kunnen gaan", aldus Derksen. "Maar als je een korte broek aantrekt en je gaat voetballen, dan speel je ook weleens slecht. En daar vinden de kranten en de supporters dan wat van, daar word je een grote jongen van. Maar wie denkt deze jongen dat hij is? De here Jezus, of zo? Dat hij onaantastbaar is, dat we allemaal moeten buigen voor Noa Lang? Het is gewoon een griezel van een jongetje. Het is een vorm van zelfoverschatting, dat hij boven de hele wereld verheven is."

Ook Wim Kieft haalt uit naar Lang. "Het is gewoon een irritant joch, daar zijn we het allemaal over eens", aldus de oud-spits. "Het is veel pijnlijker dat in die hele begeleiding van die jongen niemand hem op een bepaalde manier kan vertellen of duidelijk kan maken dat dit niet de manier is. Ik denk dat Ajax hem daarom ook niet meer wilde. Want dat dat jongetje kan voetballen en iets speciaals heeft, dat zien we allemaal wel. En dan is hij op de goede weg bij Club Brugge en dan wordt hij ook beoordeeld als een goede speler. Als je dan daarna zeven wedstrijden niet scoort is het op zich niet gek dat iemand eens een keer zegt: 'Hey vriend, het gaat niet goed.'"

Het interview doet René van der Gijp denken aan het gedrag van Memphis Depay. "Ik zag dat interview en ik dacht: hij heeft één hersencel, of hij worstelt een beetje met zijn identiteit, zijn gedrag", aldus Van der Gijp. "Een beetje wat Memphis ook had in die tijd van die documentaire. Dat je dacht: waar zit ik in godsnaam naar te kijken? Laten we hopen dat het dat tweede is met Lang, daar komt hij ook wel weer uit. Dat worstelen, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. In mijn tijd was er geen sociale media, als je daar ook nog op gaat zitten koekeloeren word je ook niet vrolijk. Het is ook onzekerheid, het is een beetje gekkigheid. Hij denkt dat dit stoer is, terwijl dit een beetje gek is."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

100% eens met Johan. Als je dat interview ziet krijg je plaatsvervangende schaamte. Echt vreselijk om te zien. Er zal niemand in zijn omgeving zijn die tegen hem zegt dat hij even normaal moet doen. En zeggen er niet mee bezig te zijn, maar toch zo juichen en zo een interview doen. Die is er zeker flink mee bezig. Akelig en eng ventje die wel erg goed kan voetballen en creatief is. Jammer dat hij zich zo laat gelden buiten het veld. Je hoeft zeker geen ja knikker en de ideale schoonzoon te zijn, maar dit gaat wel een stap te ver. Hopen dat de trainer hem hierop aanspreekt.

29 november 2021 om 22:44

Word vanaf minuut 1 uitgescholden door het publiek, maakt dan in ondertal een prima goal en legt dan het publiek het zwijgen op ! Het is maar net wat je uit zijn interview wil halen , is ook in dit interview gewoon zelfkritisch. Is zijn ploeggenoten dankbaar , geeft aan dat hij blij is met de overwinning en dat ze het moeten laten zien op het veld. Maar goed het is Lang en dus hoort iedereen slechts het negatieve, gister hier al een 2 items over maar laten we het nog verder uitmelken. 60 wedstrijden 24 goals, 22 assist maar alleen zijn vinger, dialect en mouwtjes doen er toe.

29 november 2021 om 22:50

Niemand zal ontkennen dat het een talentvolle speler is. En misschien heeft hij deze 'ik-tegen-de-wereld'-mentaliteit nodig om te excelleren. Dan moet hij het vooral doen. Het komt alleen wat kleuterachtig over. Het blijft een voetbalforum dus we moeten een Lang vooral beoordelen op zijn prestaties, maar je helpt zo zelf je eigen imago om de zeep. Want wie zijn nou de haters van Noa Lang? Heel Nederland wil hem in Oranje, een groot deel van de Ajax-fans heeft een jaar lang gerouwd om zijn vertrek en fans van Brugge en Twente lopen met hem weg. Lang heeft niet meer haters dan een normale speler, met zijn houding (en nee, niet zijn accent, maar zijn gedragingen) jaagt hij mensen tegen zich in het harnas en creert hij zelf ophef.

29 november 2021 om 22:51

Wat een onzin Baradona, z’n prestaties worden toch ook uitgelicht. Net zoals z’n gedrag, staat letterlijk in z’n reactie.

29 november 2021 om 22:51

Joh kom op, het is een tranentrekker slecht interview van Lang. Precies wat vd Gijp vanavond zei: het is exact Memphis in zijn jonge jaren. Echt denken dat je boven de hele wereld staat. Geweldige speler hoor, maar verschrikkelijk zeg wat een houding. Mag best benoemd worden.

30 november 2021 om 10:42

Hebben we baradona ook weer. Standaard dezelfde spelers die in zijn ogen niks voorstellen en Lang maar ophemelen zonder enige kritische noot.
Als jij dit gedrag normaal vindt, zegt dat vooral wat over jezelf.

Volgens mij heeft hij genoeg complimenten gehad voor zn aardige spel in België, zelfs opgeroepen voor Oranje.

Maar dit interview en dit gedrag is toch toch om te huilen.
En maar heel hard blijven roepen dat hij 100% zichzelf blijft en van niemand wat aantrekt.
T enige wat hij de hele dag doet is niet zichzelf blijven en van iedereen wat aantrekken.

30 november 2021 om 11:37

Mag best benoemd worden...maar om daar dan zo overdreven weer op te reageren als Derksen doet, alsof ie een moord heeft gepleegd vind ik ook ver gaan. Ja Noa lang is een verwend voetballertje die niet tegen kritiek kan. What else is new, laat hem zn gram halen, dat denkt ie tenminste, hij heeft blijkbaar geen zin in de populairiteitsprijs. Zlatan heeft allang bewezen dat als je dan ook presteert, je toch gewoon je credit krijgt. Voetbal moet leidend zijn en terecht.
Ik begrijp de hang van Derksen en zijn aanhangers niet dat ze willen dat een topvoetballer goed moet voetballen én zich keurig welbespraakt en zelfkritisch moet gedragen. Laten we dan ook eerlijk zijn en ze niet meer vanaf 8 jarige leeftijd op een schild hijsen en vanaf 15 dikker betalen dan een chirurg...misschien dat die overdreven verafgoding van voetballers in onze tijd, ook gezorgd heeft voor dit soort persoonlijkheden. Toch?

30 november 2021 om 12:21

Als hij normaal zou doen zouden ze hem ook niet uitfluiten.

Hij vraagt er zelf om natuurlijk met zijn gedrag.

30 november 2021 om 12:28

Ik snap dit wel. De beste jongen is misschien gewoon niet slimmer en voelt zich veilig achter dit gedrag. Het is heel veilig om te denken dat iedereen tegen je is en dat daar dan de kritiek vandaan komt. Ik zie dit ook heel veel binnen de doelgroep waarmee we werken. We proberen "moeilijke jeugd" weer op het juiste pad te krijgen en die geven ook altijd anderen de schuld.

30 november 2021 om 12:35

De jonge Depay? Ik vind Depay nog zeer regelmatig dezelfde houding hebben eigenlijk, staat ook altijd voor de camera alsof de interviewer en heel Nederland hem even de maat komen nemen.

30 november 2021 om 12:48

@ baradona,
Heb je het interview gezien? De verslag gever stelt hem heel normale vragen, en dan alleen maar
Antwoorden geven als mensen praten veel. Enz, dit hoort nu ook
Eenmaal bij het beroep profvoetballer. Het word tijd dat hij een grote jongen gaat worden!

30 november 2021 om 13:09

@Shorty, Nee dat ben ik niet met je eens. Memphis is al een aantal jaar veel en veel volwassener in zijn interviews. Veel opener, meer open voor kritiek, minder snel op z'n tenen getrapt. Tuurlijk blijft er altijd een soort basishouding over maar dat is gewoon uitstraling.

30 november 2021 om 18:13

Hoe spreekt hij die interviewer aan? Gewoon afpers praatjes alsof heel de wereld zijn vijhand is. Gewoon respectloos en brutaal alsof die man zijn moeder heeft beledigd. 22 jaar heeft miljoenen op de bank en nog steeds kleine kinderacties en boos op de wereld. Wat een sukkeltje eerste klas. Als ik in zijn schoenen stond zou ik om de kritiek alleen kunnen lachen met de status en bankrekening die ik had. Gewoon geen hersens man. Hij mag weer best bescheiden doen zoals hij zijn carriere bij Brugge begon. Ik doe wat ik wil en dat ja ja ja gewoon om te kotsen.

29 november 2021 om 22:45

Nou, helemaal eens. Hartstikke goede voetballer, maar dat interview was schrijnend. Het probleem is dat niemand bij Brugge hem op z’n plek kan zetten. Hopelijk gaat ie snel naar een beter team, waar ze zulke gasten even vertellen hoe het zit. Hopelijk gaat ie zich dan gedragen, dit gedrag past niet eens meer bij een 16-jarige.

29 november 2021 om 23:23

Ik zie in dat interview niet iets dat ik denk 'wat een gek'. Vind wel nice dat ie zijn emoties toont en uitspreekt. Hopelijk gaat ie lekker door met ballen en kan die in de komende jaren een mooie transfer maken. Het sierlijke heeft ie iig mooi mee.

30 november 2021 om 00:09

Nou, dat ligt dan toch echt aan jou. Het is een enge narcist.

30 november 2021 om 00:40

Ah oke, mooi verhaal. Vanwaar ligt het aan mij? Die jongen is wellicht even geirriteerd of woedend, mag toch? Vind echt niet heel gek als ie zijn ongenoegen uit als je wekelijks shit leest in de kranten of het hoort.

30 november 2021 om 06:14

Janter. Maar het doet hem niks toch? Dus waarom dan zijn ongenoegen uiten? Gewoon 1 grote act.

30 november 2021 om 08:34

@janter, zijn populariteit brengt hem de minder leuke dingen (zoals bekritiseerd worden op sociale media en in de pers) maar ook positieve dingen. Je kan niet blij zijn met het ene en je dan als een kleuter opstellen bij het andere.

30 november 2021 om 09:54

@Ducktaildo; Ach het zal hem juist best wat doen, maar dat mag toch? Toch niets ergs aan? En als hij zegt ja het doet me niets... achja dat is gewoon grote praat maar dat heb jij wellicht ook wel eens gezegd vroeger (weet even niet hoe oud je bent).

30 november 2021 om 09:58

@Kyle66; nee maar ik vind dat er een beetje overdreven word gedaan. Deze jongen is denk ik gepikeerd en geprikkeld en wilt laten weten dat het hem niets doet en alle media die negatief over hem praat de pot op kan. Is het slim? Weet ik niet... maar om nou hier een enorm ding van te maken..
Tsja denk dat we het allemaal wel eens van een ander hebben gehoord of wij zelf misschien zelfs.

30 november 2021 om 11:07

Hij maakt er toch zelf een groot ding van door zo te reageren? Hij had ook volwassen kunnen reageren in de trant van "het is jammer dat sommige mensen op een bepaalde manier reageren op mij, maar ik doe gewoon mijn stinkende best en laat mijn voeten spreken".

30 november 2021 om 12:00

Zo heeft hij het ook al 6 x gezegd alleen dan word het geen nieuws item want dan valt er niks te zeiken.

30 november 2021 om 13:29

@Kyle66; volwassen? Noa is ook gewoon een mens. Net alsof hij echt elke week op deze manier praat. Hij laat zich even gaan en laat zijn emoties spreken, joh zie dat liever dan gasten die alleen maar lief en verstandig willen overkomen. Als een Zlatan dit doet vind 9/10 mensen hem een enorme baas. Maar goed tis Noa en die heeft nog altijd die reputatie van vroeger bij veel mensen. Dat is hetgeen wat mensen onthouden.

30 november 2021 om 14:26

Ja Kyle66 dat ben ik helemaal met je eens. Maar is dat niet ongeveer wat Lang zegt in de taal van iemand die uit een ander milieu komt? Ik bedoel, Noa is geen Shakespeare en dat hoeft ook niet. Ik zou 'volwassen' nooit gebruiken als term om Lang te beschrijven, maar er zit wel iets tussen 'volwassen' en een enge griezel zoals Derksen zegt. Dat vind ik zo overdreven.

30 november 2021 om 20:43

Dit soort reacties en hele vele anderen onder dit clickbait-artikel laten zien dat Lang weldegelijk gelijk heeft. Natuurlijk is het altijd een wisselwerking. Maar wat onwaarschijnlijk veel onzin staat hier. Derksen is de verpersoonlijking van een groot percentage oerconservatieve Nederlanders dat een afkeer heeft van iedereen die wat buiten de lijntjes kleurt en zich afwijkend gedraagt. Lang is een 'bijzondere' jongen, dat ziet iedereen. Van zo iemand kun je niet verwachten dat hij zich als een ideale schoonzoon gedraagt, en zelfs niet dat hij altijd binnen de lijntjes kleurt. Het is echter ook een jongen die kleur brengt aan het voetbal, getuige VZ zelf door hem eerst bijna dagelijks in het nieuws te brengen om hem maar het Nederlands elftal in te schrijven en nu door dagelijks negatief nieuws te brengen nu hij even in een wat mindere periode zit. Uiteindelijk draait het om zijn voetballende prestaties en zolang die top zijn, doet hij wat er van hem verwacht wordt. Lang is naar verluid ook een jongen die zeer graag gezien is in de kleedkamer, dat was ook al zo bij Twente. Laat de mensen die niet verder kunnen kijken dan een paar gebaartjes of zijn bijzondere accent dus inderdaad maar praten... Hij heeft groot gelijk. Ik ben blij dat Van Gaal wat verder kijkt en waarschijnlijk net een type Lang erbij heeft om wat peper en zout in je kleedkamer en op het veld te kunnen brengen.

30 november 2021 om 21:43

Gelijk of niet, het is wel zielug dat een man van 72 die de laatste keer (is inmiddels even geleden) dat ik hem op TV zag nog opgaf over dat ze in zijn tijd als speler overal schijt aan hadden en ongeveer alles deden wat god verboden had (drank, drugs, vrouwen) en die recenter (of je het nou met eens bent of niet) ook niet van onbesproken gedrag is, een gast die 50 jaar jonger is zo weg zet.

1 december 2021 om 09:14

Precies dit, als er iemand een enge vent is dan is het Derksen wel .

Ik dacht echt, door de timing van het plaatsen van het artikel, dat het over Messi ging.

Maar nee hoor, Derksen moet weer éã©n van zijn cliché-matige opmerkingen delen. Onderhand heb ik al tientallen artikels gezien met min of meer dezelfde inhoud, enkel op een andere maan- of vrijdag geplaatst.

edit: na het zien van het interview kan ik niet anders dan hem gelijk geven. Tenenkrommend. Jammer dat er nog steeds in sommige groepen zo'n sterke mannencultuur moet zijn waarbij je je altijd maar sterk en stoer moet doen overkomen. Wees gewoon oprecht.

29 november 2021 om 22:35

Hier zegt Johan niks geks toch? Moet je anders even dat interview bekijken. Plaatsvervangende schaamte en een akelig ventje hoe hij daar acteert.

29 november 2021 om 22:40

Nee absoluut. Ik heb net gekeken en het is te sneu voor woorden. Echter hebben we hier wel al zoveel artikelen voorbij zien komen waar Derksen vertelt wat voor een griezel Noa Lang is, en dat paradepaardje wordt een beetje oud, ondanks dat het inderdaad zeer terecht is.

30 november 2021 om 13:25

Kijk dat Derksen in herhaling valt, dat weten we allemaal. Maar hier heeft hij toch echt een punt. Wat een zelfingenomenheid bij heer Lang.... En dan dat verontwaardigend. bijna agressieve toontje in zijn antwoorden. Een perfect voorbeeld van een product van onze huidige maatschappij, weinig zelfkennis, niks kunnen incasseren, direct aangevallen voelen en zodra het een keer goed gaat zich boven de wereld verheven voelen.
Komt natuurlijk ook voort uit het milieu waarin hij is groot gebracht. Uiterlijk vertoon, zogenaamd stoer doen, mannetje willen zijn... Maar zodra het tegenzit niet thuis willen geven en een de-hele-wereld-is-tegen-mij-gedrag opzetten. Dat zijn thuisbasis uit hetzelfde soort bestaat helpt ook niet mee om hem daarop aan te spreken.

Zo zonde want hij kan goed voetballen, dus heeft dit helemaal niet nodig.

Kijk dat gezicht van de jongen. Hij zegt dat het hem niet interesseert, maar het lijkt wel alsof hij bijna moet huilen. Trek het je niet zo aan jongen en ga voetballen! Iedereen ziet dat je het wel wat interesseert dat mensen wat over je zeggen dus ga nu niet alsof het je allemaal niks doet.

Doe je best, succes en hopelijk zie ik je snel in het Nederlands elftal, we hebben je nodig in de aanval!

30 november 2021 om 10:58

Ik denk dat Noa ook op VZ zit en huilend van woede de eerste alinea van je comment lees. Conclusie: haterz!

Zou Noa Lang weten dat hij eigenlijk geen of nauwelijks haters heeft? En dat hij ze zelf creert met zijn houding? In de eerste seizoenshelft vorig jaar bewierookten bijna alle Ajacieden de vertrokken Lang, Baradona en andere Voetbalzone-gangers voerden nog een campagne om hem neer te zetten als de nieuwe superster die kapot gemaakt was door Ten Hag. Nu bij het Nederlands Elftal wil heel Nederland hem hebben, in Brugge lopen ze weg met hem, in Enschede liepen ze weg met hem. In de jeugd bij Ajax werd hij door menig Ajacied al gezien als een begenadigde speler. Wat is het toch met die 'haters'? Waarom die onzekerheid? Waarom zo kinderachtig? Of is dat dan puur omdat een anonieme achtjarige op Instagram zegt dat Lang 'slecht' is? Of zijn de grapjes over zijn accent het probleem? Zover ik het kan inschatten, zijn er enorm veel mensen fan van Noa Lang.

29 november 2021 om 22:57

Exact, de enige tegenstand/haters die die krijgt, creërt die zelf met dit soort gedrag.

Een groot voetbaltalent is het zeker. Alleen we kunnen wel stellen dat in de communicatieve vaardigheden niet zijn talenten zitten. Daarmee bedoel ik niet direct taalgebruik, maar ook omgangsvormen. Dat zou iemand hem toch moeten kunnen bijbrengen? Maar niemand in zijn omgeving voelt zich kennelijk geroepen. Of in zijn omgeving ontbreekt het ook aan intellect dat ze dat niet inzien en dan maar tegendraads gaan doen.

29 november 2021 om 23:06

Ik denk het oprecht niet. Een negatieve opmerking gaat sterker en langer in je hoofd zitten dan een positieve opmerking ook al is de ratio 1:1000. Hij is nog jong dus genoeg tijd om dat te beseffen en er echt niks om te geven

30 november 2021 om 07:41

Ik denk dat dat juist de oorzaak is. Hij is natuurlijk vanaf zijn 13e of 14e alleen nog maar omringd door mensen die hem adoreren. Tel daar de tienduizenden Instagramvolgers bij op die hem dagelijks in de reet kruipen omdat ze graag tegen bekende voetballers aan schurken. Als je 10 jaar lang iedere dag van je leven hoort dat je Gods plaatsvervanger op aarde bent kan ik me voorstellen dat een kritische noot je rauw op je dak valt.

Ach laat die jongen toch. Er moet toch wel een moment zijn dat mensen gaan accepteren dat de wereld bestaat uit Frenkie’s en Kevin’s maar ook uit Noa’s en Zlatan’s. Dat maakt het spelletje zo leuk, Ziyech zou geen Ziyech zijn als hij geen “schijt aan de wereld” mentaliteit had. Zelfde geldt voor Ibrahimovic, Suarez en vroeger met Cantona en Van Persie. Ik ben er trouwens heilig van overtuigd dat Nederland allang een WK had gewonnen als Oranje bestond uit ten minste 7 “klootzakken”. Daarom zijn Zuid Amerikaanse landen en Zuid Europese landen zo succesvol als het gaat om WK’s en EK’s. Temperament kan ook iets positiefs zijn. Wel een kanttekening, Je moet je klootzak eigenschappen op het veld laten zien, daar buiten moet je professioneel blijven. Zo een interview geven is belachelijk.

29 november 2021 om 22:42

Ziyech schijt aan de wereld? Hij is heel erg rechtvaardig, maar schijt aan de wereld heeft hij zeker niet. Het is een ontzettende goedzak.

29 november 2021 om 22:42

Wel leuk dat je met een naam als Kevin aankomt, wat, zonder iemand te willen beledigen, toch een naam is die veel voorkomt bij tokkies. Kom dan aanzetten met een Boudewijn of Maurits. Ook Frenkie is een soort naam uit een stripserie, zo heten niet veel blonde Hollandse jongens hoor.

29 november 2021 om 22:47

Ik voel me toch wel aangesproken nu hoor

29 november 2021 om 22:56

Ik heb dat juist bij boudewijn en maurits. Van die types ala sywert die op geniepige wijze aan hun geld zijn gekomen. On: je mag best een klootzak zijn, maar dit interview sloeg natuurlijk nergens op. Ik adviseer noa dan ook om hulp te zoeken, want op deze manier komt hij zichzelf vroeg of laat tegen. Dit gedrag moet zo vroeg mogelijk gecorrigeerd worden.

29 november 2021 om 23:27

Hahaha Van Persie. Moet meteen denken aan het interview dat ie even het eea zei over Pierre. Dat is toch mooi die emotie. Lekker doorgaan zo.

30 november 2021 om 01:37

Wel je Zlatan en Lang nooit meer in 1 zin noemen? Zlatan is rete cool en dit was een parodie op cool...leek alsof tie elk moment in huilen uit ging barsten. Wat een nepperd joh.

En wel terecht. Noa heeft nog niet door dat dit soort uitspraken hem alleen maar tekort gaan doen in de toekomst. Door dit soort uitspraken te doen, krijgt hij alleen maar meer nare reacties van de buitenwereld, voelt hij waarschijnlijk nog meer de neiging om zich te uiten tegen "haters" en zo blijft het cirkeltje doorgaan. Het is aan Noa om deze cirkel te doorbreken en volwassen te worden, want de buitenwereld gaat hij niet kunnen veranderen. Daarmee zeg ik ook niet dat hij zich anders voor moet doen dan hij is of zich niet mag uiten, maar het is wel slim als hij eens in de spiegel kijkt en zichzelf afvraagt of de huidige manier van uiten hem ook echt voldoening brengt en bijdraagt aan hetgeen hij wil uitstralen/de boodschap is die hij wilt overbrengen.

Beetje goede begeleiding zou die jongen ongetwijfeld helpen, mits hij er open voor staat. Komt vrij gepikeerd over, hoewel wij natuurlijk nog steeds niet weten op wie hij hier doelt.

Niet vaak eens met Derksen maar Lang zorgt er ook wel voor dat ik me irriteer aan hem, dat accent dat weten we wel dat is helemaal niet erg maar wat een vervelende gozer is dit zeg. Het is tijd om volwassen te worden Noa, 22 jaar dan mag je wel is in de spiegel kijken en kijken of je ooit gelukkig gaat worden met deze mentaliteit.

Gelukkig zijn niet alle jonge kerels zo dol van zichzelf. Kijk naar een De Ketelaere die meteen door heeft dat ie dat niet moet doen en hem meteen vastgrijpt. Het is een eigenaardig volkje, kapseltjes, dat taaltje, kledingstijl en doen alsof ze stoer en hard zijn naar de buitenwereld. Maar eigenlijk nog zachter dan soft ice cream.

29 november 2021 om 22:55

Dat heb ik dus ook. Dit is nep. Ze pretenderen een soort oersterke mindset te hebben waardoor ze alle zogenaamde "haters" niet horen.. Iedereen prikt erdoorheen. Topclubs zien dit ook. Dit gaat niet werken zo.

30 november 2021 om 11:50

Inderdaad zeg. Ze doen er ook echt moeite voor om in ieder geval de indruk te wekken dat de hele wereld tegen hen is. Dat deed Memphis ook, dat deed Mo Ihattaren vorig jaar ook door zo in de camera te brullen. Kan iemand ze niet gewoon uitleggen dat er soms ook gewoon een vraag gesteld kan worden en dat dat niet is namens de hele wereld, die bovendien echt niet met zijn allen er op uit zijn om te kop eraf te hakken. Althans, niet meer of minder dan die van een andere voetballer die voor een camera verschijnt.

30 november 2021 om 02:00

Denk dat de Ketelaere wat meer opvoeding heeft genoten. En intelligenter. Ik kijk graag naar beide spelers, maar dit soort intervieuws is huiveringwekkend contraproduktief. Dat neppe houdinkje, dat geaccentueerde taalgebruik duidt voir mij op een intrinsieke onzekerheid, een schreeuw naar wat begeleiding zonder jaknikkers

Ik irriteer me mateloos aan zijn houding maar ook aan dat accent. Praat gewoon normaal nederlands als je een interview geeft en hang niet zo de stoere grote jongen uit

29 november 2021 om 22:56

Wie zegt er dat hij gewoon ABN kan praten? Ik heb het hem nog nooit horen doen..

29 november 2021 om 23:50

Dat correct ABN interesseert mij niet zo. Mensen genoeg in NL met een accent van plat tot allochtonen die ABN niet helemaal onder de knie hebben. De houding is beroerder.

1 december 2021 om 00:38

De Toekomst, zijn moeder is Nederlands en hij zal toch ook gewoon Nederlands gehad hebben op school?

29 november 2021 om 23:47

Ironisch genoeg versta ik Lang beter dan de helft van de Nederlanders. Als ik in Limburg ben, dan praat ik liever in het Engels.

30 november 2021 om 00:21

Dat verschilt natuurlijk ook weer per persoon. Als Fries kan ik een Brabander of Limburger prima verstaan.

30 november 2021 om 00:59

Haha heerlijke reactie. Van Gaal vond het ook heel moeilijk om Flekken te verstaan, ikzelf ook. Met Lang heb ik 0.0 problemen. Ik begrijp dat gezeik op zijn accent sowieso niet. Is opgegroeid met 2 vaders van buitenlandse komaf en opgegroeid op de straten in Capelle. Dan ontwikkelt zoiets gewoon.

30 november 2021 om 07:14

Haha de straten van Capelle met al die driveby shootings en gangwars, hij is misschien wel opgegroeid met 2 vaders van buitenlandse komaf maar hij heeft toch ook een moeder die had hem toch ook gewoon normaal nederlands kunnen leren praten. en hij heeft toch ook gewoon op school gezeten, daar leer je volgens mij ook gewoon normaal nederlands praten en schrijven.

30 november 2021 om 09:47

Datzelfde zou je kunnen zeggen over het gros van de Brabanders en Limburgers. Het is alsof articulatie ten zuide van de Maas ophoudt. Dan begin ik nog niet eens over de grammatica van de doorsnee Nederlander. Maar goed.. bij Lang moet het per se een probleem zijn.

30 november 2021 om 23:55

Hij praat precies zo als hij zich gedraagt. Het gaat er niet om of je hem verstaat maar om hoe hij over komt op de journalist en de mensen die naar het interview kijken. Als je dat probleem niet ziet dan heb je er zelf waarschijnlijk ook last van. Echt niemand in het legale leven houd van die manier van praten.

Weet iemand tot welke stam deze jongen behoort? Raar taaltje spreekt ie.

30 november 2021 om 00:23

Hij kan er niet heel veel aan doen, aangezien zijn stiefvader van Marokkaanse komaf is. Als je daarmee opgroeit, neem je het vanzelf deels over. Of het mooi klinkt is een ander verhaal.

30 november 2021 om 00:43

Het gekke is dus dat zijn stiefvader totaal niet zo een accent heeft.

30 november 2021 om 23:57

Het was fijn geweest als hij dat Noa ook geleerd zou hebben. Zou sowieso een stuk beter zijn geweest voor zijn carrière.

30 november 2021 om 02:04

Hoort tot zijn ' image' ...mijn stoere Rotterdamse dochter opgevoed tussen bepaald niet van R'dams dialect vrije omgeving....spreekt fantastisch mooi ABN.
T is wat je zelf maar wilt he. Ik irriteer me aan mensen die hun best niet doen ABN te praten.

Van mij mag je dit gedrag inderdaad veroordelen. Hij zegt dat het hem niks doet en dat ie gewoon alles negeert, maar dan is ie wel heel erg gepikeerd en bozig, zeg dan wat je echt voelt. Van Basten of de Mos verwoordde het gisteren al goed, hij speelt een wedstrijd in een wedstrijd, dat is nooit goed. Maar ik moet ook wel een beetje in de bres springen voor hem: hij maakt het deze wedstrijd wel waar met een goal en een assist, en dat was met 11 tegen 10. Dus hij haalt er wel energie uit denk ik. Maar dit toontje is echt niet goed en daar zal de bondscoach hem ook mee confronteren denk ik.

29 november 2021 om 23:25

Johan blij want die kan weer wat roepen. Noa ook blij want negatieve publiciteit is ook publiciteit. Kortom alleen maar verliezende winnaars.

29 november 2021 om 23:31

Was mooi inderdaad. Van Basten en De Mos gingen inhoudelijk door over de voetballer Lang en zijn rol in het team, ook met het oog op Oranje. Die frustratie overtreding werd aangehaald, maar vond die ene opmerking van De Mos nog interessanter; dat de linksback stelselmatig na 60e minuten vervangen moet worden omdat hij leeggespeeld is of tegen 2x geel aanzit. Dat zijn dan de gevolgen van Langs ' wedstrijd in een wedstrijd ' . Denk dat dat voor Van Gaal uiteindelijk belangrijker is dan dit houdinkje.

29 november 2021 om 23:36

De 8 gele kaarten van Lang vond ik inderdaad ook interessant, dat wist ik niet. Dat vind ik wel heel slecht voor een aanvaller. Zelfs Tagliafico haalt dat aantal niet, en die verzamelt ze ook aardig. En volgens mij hadden er ook wat rode tussen kunnen zitten. Dat moet er zo snel mogelijk uit. En zoals de mannen zeiden: Lang is hierdoor niet betrouwbaar. Zowel met zijn mindset als zijn rare capriolen, wat inderdaad een afweging kan zijn voor de bondscoach om hem niet te selecteren.

30 november 2021 om 00:03

Precies. Over een heel seizoen kun je dat nog opvangen, maar in een toernooi kun je dat niet gebruiken. Dan krijgt (naar alle waarschijnlijkheid) Blind dus 2x zoveel te doen, en je loopt het risico met 10 man te komen staan, of dat hij een cruciale wedstrijd ontbreekt. Dan moet hij al zowat een goal en assist per wedstrijd afleveren om hem te overwegen.

Bij Veronica Inside gingen ze ervanuit dat er bij Brugge niemand is die hem bijstuurt, maar daar hebben ze echt wel de spelers voor. Ik denk dus dat hij nu in een fase zit waarin hij zich gewoon niet bij laat sturen. Nou ja, ik hoop dat het een fase is. Beetje puberaal, maar niet iets waar hij niet overheen groeit.

Wat moet het leven moeilijk zijn als je constant het gevoel hebt alsof de hele wereld tegen je is. Altijd het gevoel hebben alsof je 'de haters de mond moet snoeren' en altijd het gevoel hebben iedereen zoekt naar manieren om je te bekritiseren. Heb de wedstrijd niet gezien (en niet naar de beelden van Johan Derksen gekeken, heb dat programma al een tijdje niet meer bekeken) en heb enkel de beelden van het interview teruggekeken, maar zie daar een jongen staan die gewoon gefrustreerd is met hoe dingen op dit moment lopen. Hij kan het misschien niet helemaal goed onder woorden brengen, maar waar doen we nou moelijk over? Die jongen zit even in een minder lekkere fase van het seizoen, laat hem toch even met rust. Volgens mij doet Club Brugge hem geen plezier door hem voor de camera's te plaatsen in zo'n lastige fase en volgens mij doet hij zichzelf daar ook geen plezier mee. Ben absoluut niet van de houding 'de hele wereld is tegen mij' of 'ik moet de haters de mond snoeren', maar er is toch een manier om verstandiger met zo'n situatie om te gaan? Zelfkennis komt met de jaren, en wellicht is het voor Noa Lang goed om eens te kijken naar de momenten waarop hij voor de camera verschijnt. Misschien dat de club en media een soort afspraak kunnen maken dat hij zelf kan aangeven als hij niet lekker in zijn vel zit? Want volgens mij wordt niemand gelukkig met dit soort interviews. Oh, en de woorden van Johan Derksen? Sensatietelevisie van het niveau van de Telegraaf. Simplistisch wereldbeeld gecombineerd met een sensatielust die past bij een commerciële zender. Vooral geen aandacht aan besteden dus. Degenen die een voetballer met oprechte kritiek verder proberen te brengen doen dat toch niet op nationale televisie.

29 november 2021 om 23:28

Het is mogelijk dat hij leeft met het idee dat iedereen tegen hem is. Stel dat dat zo is, dan zeggen onze (voornamelijk negatieve) reacties meer over onszelf dan over hem. Denk ik..

29 november 2021 om 23:33

Als hij niet lekker in zijn vel zit mag hij de interviews overslaan? Dat zou op korte termijn wellicht een verbetering zijn voor hem, maar het grote probleem zit tussen zijn oren (hij denkt dat er overal haters zijn die hem alles misgunnen en niet willen begrijpen) en hoe hij met kritieken omgaat. Hij moet met dat probleem aan de slag, want hij zal niet alleen voor de camera's zo reageren. Dat zal hij ook in de kleedkamer doen, tijdens trainingen, in zijn privéleven. Daar moet hij mee aan de slag. En het soms vermijden van interviews is eerder het weglopen van het probleem dan het oplossen.

29 november 2021 om 23:46

Juist interviews vermijden. Maakt zich ermee een easy target, waardoor er nog meer kritiek op zijn doen en laten komt en het probleem maar blijft groeien.

Vraag me oprecht af of hij echt geen psycholoog of mental coach bezoekt. Lijkt mij in zijn situatie broodnodig. Kan me niet voorstellen hoeveel energie het je kost als je constant bezig bent met wat anderen denken en zeggen.

30 november 2021 om 00:12

Toen hij voor het eerst opgeroepen werd voor Oranje had hij het daarover. Weet alleen niet meer in welk interview. De strekking was ongeveer: " niet een psycholoog of psychiater ofzo, maar gewoon iemand waar ik af en toe mee praat " . Daaruit bleek in ieder geval wel dat hij zelf ook weet dat hij zijn woede / emoties beter moet leren beheersen.

Hij zegt het zelf. “Ik ga niet met mijn mond praten”. Dat klopt, hij maakt geluid, maar praten kun je het niet noemen. Wat een ongemakkelijk figuur.
Goede interviewer voor België trouwens. Geduldig, beleefd en weet kritische vragen goed te verpakken

Waarom een misselijk knaapje, een griezel? Ja, Lang heeft denk ik best wel wat issues en onzekerheden. Kleurt zeker niet binnen de lijnen en laat zich wel heel makkelijk emotioneel gaan. Aan de andere kant is het niet iemand van vieze overtredingen, schwalbes of zoals de ideale schoonzoon Frenkie: kaarten aannaaien.

Ik snap dat mensen geen sympathie voor hem hebben. Maar zo'n grote aversie is wel erg overdreven.

Overigens kudo's voor de interviewer. Inhoudelijk lekker open vragen. Blijft niet in hetzelfde hangen en krijgt uiteindelijk nog een vlot verhaal.

Die jongen heeft een heel laag IQ en probeert zijn onzekerheid te maskeren met stoere praatjes maar daar prikken veel mensen wel doorheen.

Lijkt mij moeilijk irritant om als een intelligente gast zoals een de Ligt of de Vrij met zo'n type als Lang samen te moeten spelen die zitten toch totaal op een hele andere planeet qua denken.

Het lijkt me verstandig deze knaap voorlopig eens even buiten de selectie te laten. Zowel bij de club als het Nederlands elftal. hij is echt elk realiteitsbesef kwijt

Noah blijft juist gewoon zichzelf en zegt het liefst met zijn voeten te willen spreken. Niet iedere voetballer hoeft in het politiek correcte wereldje te passen. Maar hij zegt dus ook niks geks. Prima goser in een totaal doorgeslagen voetbalwereld.

30 november 2021 om 00:19

En blijkbaar is 'zichzelf' dat hij heel slecht met kritiek kan omgaan, als hij zo verschrikkelijk geraakt is door (terechte) kritiek op zijn vorm de laatste weken. Dat is toch iets waar hij mee zal moeten leren omgaan, want als voetballer zal hij daar nog genoeg mee te maken krijgen.

Ik ben het volledig eens met de heren.
Hij presteerde een periode wat minder en met zijn kwaliteiten wordt er eenmaal meer verwacht, dan is al het kritiek dan ook meer dan terecht.
Ik heb soms het idee dat hij opzettelijk het imago wilt creëren als moeilijke jongen “op zijn social media bestempelde hij zich een keer als problem child” dus ik denk dat hij heus wel bewust is van zijn gedrag en over wilt komen als een of andere “bad boy”.
Verder kan ik mij niet voorstellen dat hij al dat kritiek als onterecht kan bestempelen in zijn mindere periode.

30 november 2021 om 04:53

Jij slaat de nagel op z'n kop. Hij is er bewust mee bezig de badboy uit te hangen. Hij ziet bij die depay hoeveel volgers hij heeft op al die social media heeft en denkt... "dat wil ik ook". Al denk ik bij Lang ook dat het met leeftijd te maken heeft.

Dat is toch wel een eng groepje dat VI, altijd weer de zelfde mensen die aanschuiven . Alleen als je de titel leest weet je al genoeg .
Altijd maar kritiek leveren op andere terwijl ze zelf geen haar beter zijn. En maar lopen roepen dat het allemaal geen reet uit maakt, maar dan wel toch nog even wat salaris doneren aan een goed doel om niet voor geldwolf te worden uitgemaakt . Nee het maakt ze allemaal geen reet uit wat andere er van zeggen . Walgelijk

30 november 2021 om 04:48

Het ergste van die kerels bij VI is dat ze steeds dezelfde spelers moeten hebben en dat ze met die sh*t filmpjes leuk denken te zijn. Als een speler waar ze altijd over zeuren niet aan bod komt, hebben ze altijd wel iets waardoor die speler toch aan bod komt.

Het is een irritant kereltje maarja...hij is nog jong, zullen we maar zeggen. Hij heeft nog niet echt (levens)ervaring en hoort andere Nederlandse spelers ook zulke rare dingen zeggen. Maar wat die mouwen aangaan...waarom al dat negatief commentaar daarover? In Engeland loopt een speler rondt met nummer 11 op z'n shirt die dat ook doet. Inderdaad...wereldtopper Mo Salah van liverpool, maar daar hoor je niemand iets over zeggen. Is toch raar...niet?

Het lijkt wel alsof die baalt dat die interviewer zo aardig is.. daar zit die helemaal nie op te wachte ..

Het zijn dit soort jongens die ervoor zorgen dat ik me minder dan ooit verbonden voel met het Nederlands elftal. Ik krijg plaatsvervangende schaamte. Hij verwoord wel mooi hoe hij (en gelijkgestemden) in het leven staan. IK DOE WAT IK WIL. De Ik maatschappij. Bah.

30 november 2021 om 10:45

ja hij zegt wel dat ie het doet en dat hij 100% zichzelf is, maar hij is 100% iemand anders en acteert de hele dag. Vreselijk vermoeiend en idd om te huilen dat zulke mensen je land moeten vertegenwoordigen.

30 november 2021 om 12:54

Eens, ik ‘hoef’ dat gedrag ook niet.. Maar ja, de domheid van vele andere internationals siert hen vaak ook niet..

dat soort gasten lopen vanzelf een keer vast, kijk maar naar memphis , dit doet nu ook normaal , heeft ook ingezien dat het geen zin heeft zo te acteren en je alleen maar mensen tegen jou in het harnas jaagt en , nu lopen er alleen nog jaknikkers om hem heen en zeggen dat ie fantastisch is en nooit een wanklank geven en komt er snel achter dat dat zijn echte vrienden niet zijn maar passanten

Laten we het allemaal niet groter maken dan het is, hij is duidelijk gewoon nog niet zo volwassen hierin en het interview is inderdaad een beetje gênant, maar dat maakt hem voor de rest niet meteen een kwajongen. Het is gewoon dat typische stoer doen, boos kijken en het interesseert me niet antwoord terwijl hij er duidelijk juist wel mee zit. In ieder geval goed dat hij wel zijn voeten laat spreken, maar hij moet zich niet zo gek laten maken door wat kritiek.

Maar wie denkt deze jongen dat hij is? De here Jezus, of zo? Dat hij onaantastbaar is, dat we allemaal moeten buigen voor Derkzen? Het is gewoon een gerimpelde griezel van een jongetje. Het is een vorm van zelfoverschatting, dat hij boven de hele wereld verheven is."
Sodeju, dat men dit over Derkzen durft te zeggen
Laat derkzen toch lekker gaan knikkeren, dat vindt hij leuk, of is het alleen maar om Mol te pleasen.
Waarom zou hij dit doen? Hij is toch schatrijk geworden met zijn baantje bij Vi en zijn reclamespotje waar hij 50.000 euro mee verdiende? Of is hij Genee op zijn knieën dankbaar dat hij dankzij hem miljonair is geworden.
Ik hou het op beide. Derkzen denkt alleen maar in geld en aandacht

Zo voor de camera reageren, de manier van praten, de boodschap die hij overgeeft. Dat is toch eigenlijk te gênant voor woorden? De perschef zou eigenlijk moeten zeggen; Noa, blijf lekker voetballen en laat al die interviews voor wat het is.

Waarom krijgt deze man, zelf een " griezel", toch steeds een podium. Niet alleen op TV maar waarom laat VZ zich verleiden tot het veelvuldig quoten van de mensen bij Veronica Inside.

Deze zogenaamde analisten, ze zijn stuk voor stuk tactisch niet heel erg sterk, lopen lichtjaren achter op de huidige maatschappij. We leven niet meer in de jaren 70/80 waarin zij zijn blijven hangen.

De Noa Lang's, Neymar's etc van deze tijd horen erbij. Je hoeft ze niet leuk te vinden maar reageer normaal en niet zelf als een griezel.

ik vind Noa Lang wel een drollig mannetje. Komt wel wat onzeker over en misschien dat hij deze "stoere woorden" steeds gebruikt om dit te verbergen.

Voor iemand die het allemaal niets interesseert, is hij bijzonder getergd.. Leuke voetballer, maar ik kan verrassend weinig met zijn norse gedoe.
Nooit echt kritiek ontvangen denk ik dan maar. Wat mij betreft zo’n gozer ook gewoon niet meer interviewen, niet belangrijker maken en de rest van het team wat meer aandacht geven.

Denken morgen ht in de jaren 70 rebellerende wat hij wilde, want de tijdgeest. Noa Lang is gewoon een klier voor wie er niet van houdt. Prik er door heen, hij is de kwaaisre niet. Derksen, de man met een meninkje.

Het probleem is gewoon dat er niemand is die hem eens een rotschop geeft of iig flink op zijn klote geeft bij bijv. Oranje. Wijnaldum en Memphis zijn of te soft of zelf een soort van enfant terrible. Van Virgil zou je zoiets trouwens wel mogen verwachten. Dit zijn echt zaken waarmee je in de tijd van Stam, de Boer en Davids niet mee hoefde aan te komen. Dan kreeg je echt een paar rottrappen op de training of er werd je de les gelezen dat dit niet de houding is die men accepteert. Ook jongens als vd Sar, vbommel en Sneijder hadden hier wel iets van te vinden. Punt is; we missen hiërarchie op een positieve manier waardoor dit soort kwajongens denken de wereld aan te kunnen. Je maakt een doelpuntje voor Club Brugge, nou nou het is wat. In Oranje heb ik hem totaal niet gezien.

Misschien vindt Lang Derksen wel een een misselijk oude vent en een griezel. In dat geval moet ik beide gelijk geven. Ik ben van beide geen fan.

Waarom is dit erg? Gewoon vertrouwen in zichzelf en hij heeft Amsterdams accent. Praten gewoon direct. Hij laat het gewoon zien. Dus die mensen die praten, gewoon haters eerste klas.

30 november 2021 om 15:51

Ja precies en dat samen met een niet al te hoog iq, dan krijg je een 20 jarige die overkomt als een 12 jarige. Daar kan Noa Lang zelf niks aan doen.

30 november 2021 om 21:20

Hij denkt gewoon terecht, al die haters, dikke middelvinger. Hier geef ik jullie nog wat extra stof om op te haten.
Heerlijk, hij lacht jullie uit. Vanaf dag 1 zit mr adolf snor te haten op die gast omdat hij 'anders' is dan de norm.

Ik voel hem, en heb genoten van zijn interview. Net zoals ik geniet van Zlatan en Alves en Ziyech. Ieder van hen op eigen manier schijt hebbende aan de haters en zuurpruimen.

Word maar helemaal ziek in jullie hoofd.

3 december 2021 om 10:28

Zlaten en ziyech zijn wel wat slimmer dan Noa Lang. Noa moet steeds bijna huilen en zegt laat haters maar praten. Ik vind het zielig en hoop dat zich niet zo laat piepelen.

Ach Noa Lang blijft Noa Lang. Hij kan aardig voetballen (als hij wil) maar heeft de volwassenheid van een kleuter. Inderdaad een beetje als Depay. Bij club is hij de man, maar als hij bij een echt grote club komt dat wordt hij diep ongelukkig.

Past in het straatje Memphis en Elia. Ze zeggen het maakt allemaal niks uit, maar het maakt ze allemaal heel erg veel uit.

Dit soort mannetjes lopen hier ook allemaal in de sportschool rond. Ze rammen en smijten met alles en kijken om zich heen. Het probleem is dat ze allemaal elkaars "broer" zijn onderling en daardoor zullen ze nooit kritiek krijgen op hoe achterlijk ze doen. Het enige wat ze krijgen is een boks en "jij bent hard man". Te trieste lui is het...

Ik vind het zo vreemd dat hij in werkelijk elk interview moet vertellen dat hij zichzelf is en zich niet druk maakt over wat anderen vinden.
Dan hoef je dat toch niet in elk interview te benoemen? Dat doe je alleen als je dus denkt dat mensen wat anders van je vinden. Ofwel, hij maakt zich daar wel degelijk druk om.

Volgens mij hebben we het over een 22-jarig talent die qua mediatraining nog heel erg veel moet leren. Is niet gek ook, op die leeftijd. Enne... Depay is absoluut niet meer zo verongelijkt en arrogant als enkele jaren geleden. Iedereen die dit nu nog beweert, doet dit uitsluitend omdat ze haters zijn. Alleen omdat hij inderdaad destijds zo WAS. Tja, als mensen zo star en blind blijven voor de realiteit, dan helpt niets om ze objectief te laten zijn.

Is iemand pas goed genoeg als hij in een absoluut topteam voetbalt? Depay en de Jong kregen de handen van de kritische toeschouwers telkens op elkaar de laatste wedstrijd. Toen lukte alles. Maar Depay is géén Messi. Is hij daarom slecht? Wat een enorme onzin!

Had van Persie dat ook niet in bepaalde mate; die had het er zelf een keer over; hij heeft op een bepaald moment naar de juiste mensen geluisterd en de knop omgezet !

Noa Lang moet lekker in België gek blijven doen dan weten we in iedergeval 1 gek te vinden . Wat een verschrikkelijk mannetje is dat zeg . Ja zeker is dat hij door Ajax daarom weg mocht . Ajax wist dat hij kon voetballen maar zo'n jochie maakt een heel elftal kapot omdat hij denkt boven iedereen te staan. Dus wegblijven.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren