Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Manchester United vindt met Rangnick tijdelijke opvolger voor Solskjaer

Laatste update:

Manchester United heeft een tijdelijke oplossing gevonden na het vertrek van Ole Gunnar Solskjaer. Ralf Rangnick gaat tot het einde van het seizoen de honneurs waarnemen op Old Trafford, verzekert The Athletic. Solskjaer werd afgelopen zondag door de clubleiding van Manchester United op straat gezet, nadat hij een dag eerder met 4-1 onderuit was gegaan op bezoek bij Watford. Rangnick werkt momenteel bij Lokomotiv Moskou, waar hij hoofd sport en ontwikkeling is.

Rangnick houdt zich bij Lokomotiv bezig met een breed scala aan werkzaamheden, waaronder de strategische planning en de jeugdopleiding. Volgens Engelse media heeft United overeenstemming bereikt met de Duitser om het seizoen op interim-basis af te maken. The Athletic plaatst daarbij wel de kanttekening dat Lokomotiv bereid moet zijn om hem te laten gaan, daar Rangnick en United 'het huidige contract respecteren'. De Duitser gaat een contract voor zes maanden tekenen, waarna hij aan het einde van het seizoen een adviserende rol krijgt binnen de club. United had naar verluidt een shortlist met vijf namen om Solskjaer tijdelijk op te volgen, onder wie Ernesto Valverde, Lucien Favre en Paulo Fonseca.

Als trainer staat Rangnick bekend om zijn werk bij onder meer Schalke 04, TSG Hoffenheim en RB Leipzig. Bij Schalke was hij het meest succesvol en won hij in het seizoen 2010/11 de Duitse beker en in 2011 de Duitse Supercup. In juni 2012 tekende Rangnick een contract bij het Oostenrijkse Red Bull Salzburg. Hij kreeg er de functie van sportief directeur, terwijl hij landgenoot Roger Schmidt aannam als trainer. Daaropvolgend bleef Rangnick een aantal jaren behouden voor het Red Bull-concern en was hij jaren werkzaam voor RB Leipzig.

Afgelopen zomer werd de naam van Rangnick veelvuldig in verband gebracht met clubs in Engeland en Duitsland, waaronder Tottenham Hotspur en Schalke. De Duitser geldt als de architect van het moderne voetbalimperium en stuwde in verschillende functies zowel Red Bull Salzburg als RB Leipzig omhoog. Na zijn vertrek bij Leipzig leek hij even aan de slag te gaan bij AC Milan in een dubbelfunctie, maar door die samenwerking ging afgelopen zomer op het laatste moment een streep. Ook werd zijn naam in verband gebracht met het bondscoachschap bij Duitsland, maar de Duitse voetbalbond koos voor Hansi Flick.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Wat een waardeloze oplossing. Valverde was een veel betere optie geweest. United heeft niet de spelers om zijn voetbal te spelen.

25 november 2021 om 16:25

Haha juist niet man. Hij is de vader van gegenpressing, de vader van Tuchel en nog meer bekende trainers.

25 november 2021 om 17:08

Tuchel speelt geen gegenpressing. Dat spelen Flick en Klopp veel meer. Volgens mij was Guardiola juist een van de voorbeelden van Tuchel.

25 november 2021 om 17:21

Voorbeeld betekent nog niet direct dat je zijn speelstijl aanhangt toch? Want als ik de teams van Tuchel en Guardiola met elkaar vergelijk, dan lijkt dat totaal niet op elkaar qua spelopvatting.

Overigens speelt Tuchel inderdaad geen gegenpressing.

25 november 2021 om 17:21

Rangnick had Tuchel gered van een bar baantje en zorgde ervoor dat hij jeugdtrainer werd.

25 november 2021 om 17:26

@Jackieboy10 - Nee klopt, het spel van Guardiola en Tuchel zijn ook niet vergelijkbaar. Maar de spelopvattingen en hoe Guardiola voetbalt ziet, adoreerde hij wel. Tuchel speelt een beetje onnaief aanvallend voetbal, weet niet echt waarmee ik het moet vergelijken. Het liefst zal hij alles met 5-0 willen winnen en als dat kan, dan doet hij het ook. Maar als het noodzakelijk is om met 1-0 te winnen, dan kan hij zo defensief spelen als catenaccio.

25 november 2021 om 18:07

Aan het verschil in likes te zien denk ik dat jij gelijk hebt hahahaha.

25 november 2021 om 18:14

Chelsea is op dit moment een heel apart team haha. Ze kunnen super goed voetballen, maar ze kunnen ook een beetje ala atletico de boel dicht houden. Ontzettend knap wat Tuchel heeft neergezet, want ze hebben met Kante een echte wereld topper, maar verder zijn het op papier niet echt wereldtoppers.

25 november 2021 om 18:25

Het kan zomaar gebeuren dat Rangnick United niet aan de praat gaat krijgen.
Maar hij heeft zijn strepen verdiend en heeft een goede trackrecord waardoor ik het een goede aanstelling vind.
Misschien kende je hem nog niet echt en van mening wisselen is een goede eigenschap hoor die ik kan waarderen chelseaboy :D

25 november 2021 om 18:32

Ik kende zijn verleden wel, want die had ik gisteren opgezocht toen zijn naam viel bij United. Moet je eerlijk bekennen voor gisteren kende ik hem niet. We gaan meemaken wat het wordt met deze man. Als hij na dit seizoen stopt als trainer en hij gaat intern aan het werk bij United, dan moet er ook een manager weer komen met zijn filosofie en niet Pochettino.

25 november 2021 om 20:13

Je doet Chelsea te kort. Spelers als Reece James, Lukaku, Thiago Silva zijn ook wereldtop. De rest kan ook wen aardig potje ballen.

25 november 2021 om 21:34

Thiago silva was wereldtop maar nu een beetje op z'n retour.

25 november 2021 om 16:29

2 van de beste coaches in de PL anders veel van Rangnick geleerd. Lijkt me de beste oplossing als ze een interim willen.

25 november 2021 om 16:33

United heeft geen tijd om zijn systeem te leren. Er zijn nu resultaten nodig. Valaverde was dat wel gelukt met zijn 4-4-2.

25 november 2021 om 16:39

Sommigen zijn betere leermeesters dan ze daadwerkelijk de kunst van het vak kunnen uitvoeren.

25 november 2021 om 16:39

Exact wat Psvchelseaboy zegt. Ragnick is een goed idee als je een bepaalde stijl wil spelen en daar de tijd voor wil nemen. Maar als je zo duidelijk naar een tijdelijke oplossing zoekt, vind ik het erg vreemd te kiezen voor iemand met een dergelijk duidelijke manier van spelen.

25 november 2021 om 16:44

Je doet alsof deze spelers niet een bepaald niveau hebben. Ze zijn tactisch wel in staat maar Ole en zijn staf heeft gewoon niks tactisch bijgebracht. Dit team staat al 3 jaar stil in hun ontwikkeling.

25 november 2021 om 16:50

Ook bij Valverde zouden ze tijd nodig hebben. Dan zou ik liever voor Rangnick gaan. Dan kan de volgende coach daar ook op bouwen. Want ze hebben echt geen koekebakkers rondlopen bij united.

25 november 2021 om 16:53

@lierse ja dat bedacht ik me ook. Het lijkt erop dat deze man eigenlijk al bijna 10 jaar zelf geen trainer meer is, als ik het artikel goed begrijp. Dan kan je een geweldige TD zijn, en misschien een goede leidinggevende voor de trainers, maar dat betekent niet dat je het kunstje zelf ook kan. Ik moet het nog zien.

25 november 2021 om 17:14

Zo lang geleden is het niet dat Rangnick succesvol was hoor. In 2015-16 Leipzig naar de Bundesliga geleid, in 2018-19 de bekerfinale gehaald en CL-voetbal veilig gesteld. Vind het persoonlijk een uitstekende keuze van United, aangezien ze in Rangnick een trainer hebben met een duidelijke visie die de club daar wat betreft zijn opvolger ook in kan sturen.

25 november 2021 om 17:20

aardig die kristallen bol van jou, mag ik er ook eentje?

25 november 2021 om 16:37

Nou, deze had ik ook niet zien aankomen... Natuurlijk een prima oplossing, zeker als ze hem na dit seizoen in een andere functie aan boord kunnen houden. Deze man heeft zijn sporen absoluut verdiend zowel als trainer dan als sportief directeur.

Zou Poch dan toch bij PSG blijven? En dus geen Zidane naar PSG? Spannend allemaal

25 november 2021 om 18:11

Valverde is juist een waardeloze oplossing. Dit is prima en geeft United de tijd om de juiste coach te vinden.

Deze man heeft Leipzig groot gemaakt en een halve finale CL gehaald met Schalke. Die gaat velen doen verrassen.

25 november 2021 om 16:30

Wanneer was die halve finale CL met Schalke? 2011 toch? Een halve finale is knap, maar dat is veel meer teams gelukt die net zo'n goede selectie hadden als Schalke des tijds met Neuer, Huntelaar, Raul, Farfan. Hij heeft Leipzig omhoog laten klimmen, maar Nagelsmann heeft het laaste zetje naar de top gegeven met ook een halve finale CL.

25 november 2021 om 16:37

Ik vind dit wel een beetje kort door de bocht. Schalke had ook genoeg matige spelers buiten die namen die jij noemde en won onder andere met 2-5 bij CL winnaar Inter. Hij won tevens de beker. Bij Leipzig was hij verantwoordelijk voor het aankoopbeleid en mede daardoor hebben ze enorm veel winst gemaakt op spelers als Werner, Keita, Upemecano etc. Bij Hoffenheim heeft die ook fenomenaal werk geleverd door ze vanuit de 3.liga naar de 1. Liga te loodsen en werd Hoffenheim in het seizoen 2008/2009 zelfs nog herbstmeister als provembus. Deze man kan echt wel wat. Maar omdat hij niet de naam mee heeft is het geen goede trainer? Deze man gaat bij Man United verrassen net zoals Tuchel dat deed bij Chelsea, die had ook eerst de schijn tegen.

25 november 2021 om 16:44

Inter was in 2011 totaal niet het Inter van 2010. Deze man is leuk voor op de lange termijn, op de korte termijn heb je resultaten nodig. Vandaar dat ik pleitte voor Valverde.

25 november 2021 om 16:47

Ze wilden mij al niet geloven, maar dit is een supergoede keuze van united. Deze man zal een eigen speelstijl aanbrengen. Geef hem de tijd en er gaan mooie dingen ontstaan. Verwacht ook dat sancho onder hem zal gaan floreren. Wellicht dat hij aanblijft na de zomer. Zo niet, dan komt ten hag.

25 november 2021 om 16:55

Dat is heel knap, maar ook lang geleden. In die tijd deed Mourinho het ook nog goed, en kijk wat daar van over is gebleven. 10 jaar later hoop ik dat hij het kunstje nog kan.

25 november 2021 om 17:02

Haha..een semi Wetenschapper..die al jaren niet meer op het veld heeft gestaan. Blijkbaar ben je een voetbalgoeroe als je met de miljoenen van Red Bull mag wapperen

25 november 2021 om 17:08

Onzin. Heeft na het vertrek van Hassenhuttl naar Soton, nog een jaar op het veld gestaan bij Leipzig. Nagelsmann was toen nog niet haalbaar.

25 november 2021 om 16:40

Deze man heeft echt wel een grote naam hoor in de voetbalwereld, niet alleen als trainer maar tevens (en meer recentelijk) vooral als sportief directeur. Hij was de architect van RB Leipzig door aankopen als Upamecano, Werner, Keita, etc...

25 november 2021 om 16:47

Hij is de architect van het voetbal wat Klopp en Tuchel spelen.

26 november 2021 om 07:40

Klopp en Tuchel in dezelfde zin plaatsen is belachelijk. Die spelen compleet ander voetbal.

Tuchels speelstijl is puur op uitslag gericht. Die heeft schijt aan wat de kijker ziet. Geen spel maken niks, alleen maar afwachten en met z'n allen achteruit.

Kijk maar naar de cl finale tegen City. Man wat was dat lelijk. Zum kotsen..

Hahahaha Youri Mulder afgelopen zondag: "die Ragnick, hoezo staat die erop? Die wordt het sowieso nooit"

Nou hopelijk betekend dit niet dat ponch ook bij PSG blijft, had daar graag een aanvallende coach gezien🙄

25 november 2021 om 18:55

Ik denk dat PSG Poch enkel buiten wipt als ze Zidane kunnen strikken dus echt een aanvallende coach gaan we toch niet te zien krijgen bij PSG momenteel.

Dan kan je Valverde nemen en dan neem je Rangnick. Valverde is in mijn ogen 1 van de beste trainers ter wereld. Tactisch is hij zo ongelofelijk sterk niet normaal. Hij heeft het overal goed gedaan behalve bij Barça misschien maar toen waren de resultaten ook gewoon prima. Het lag er gewoon aan dat zijn speelwijze totaal niet bij Barça paste. Maar voor de rest Bilbao, Valencia etc heeft hij het gewoon uitstekend gedaan.

25 november 2021 om 16:31

Valverde 1 van de beste trainers? Wat een grap zeg. Tactisch was hij zo goed dat die tot 2 keer toe een ruime voorsprong weggaf. Rangnick is een prima keus. Een man met een duidelijke filosofie dat is wat ze nodig hebben.

25 november 2021 om 16:36

En dat lag zeker allemaal aan hem? Noem dan ook zijn prestaties op bij Barça naast Liverpool en Roma. 2x La Liga, 1x bijna ongeslagen kampioen geworden, Copa del rey, Halve finale CL.

25 november 2021 om 16:44

Niet allemaal, maar als coach ben je eindverantwoordelijk. Als je ‘1 van de beste coaches bent ter wereld en tactisch ongelooflijk sterk’ bent had je het wel beter neer kunnen zetten toch? Vooral omdat het 1 jaar later weer gebeurde. Ik vind hem geen wereldcoach sorry. Dat zijn prestaties van een goede coach maar niet meer dan dat na mijn mening.

25 november 2021 om 16:50

Barcelona heeft als collectief gefaald tegen Roma en Liverpool. Valverde heeft wel degelijk goed werk verricht. Barcelona was bijna niet te verslaan onder hem.

25 november 2021 om 16:53

Jij bent ook een grapjas hoor. Toen ik over rangnick begon als 1 van mijn favo keuzes kwam jij met een verhaal dat hij al jaren geen coach is en geen beste keuze zou zijn. En nu hij er is, is hij opeens een prima keus en een man met een duidelijke filosofie.....

25 november 2021 om 16:55

Ik heb niet gezegd dat het geen goede keus was? Alleen dat hij het niet zou doen omdat hij al jaren geen coach meer was. Dat had ik gedacht tenminste.

25 november 2021 om 21:08

Ik heb jou letterlijk de woorden " zijn beiden geen beste keuze" en dat was mbt mijn opmerking dat ik rangnick of favre zou halen.

25 november 2021 om 16:48

Valverde’s top tactiek was alle ballen op messi en opa rakitic boven alles en iedereen laten spelen

25 november 2021 om 16:52

Dit is wel heel kort door de bocht. Als Barca niet die 3-0 weg gaf tegen Liverpool hadden ze de finale waarschijnlijk gewonnen tegen Spurs en dan was hij een wereld coach. In de CL heeft hij pech gehad. In Spanje heeft hij absoluut gedomineerd en dat komt niet door de tactiek "alle ballen op Messi".

25 november 2021 om 17:19

Niet zo vreemd ook. Nu Messi weg is zie je dat ze bij Barca niet verder komen dan tikkies breed en terug

25 november 2021 om 18:11

Heb je de docu van Barca gezien op Prime? Zijn tactiek was letterlijk “vind Messi”

Goede trainer ik denk alleen niet dat zijn speelstijl bij de huidige selectie past, maar er word in ieder geval eindelijk is een trainer met een idee aangesteld.

25 november 2021 om 17:08

Interim rol dat is wat mij niet bevalt aan deze aanstelling. Zoals je zegt past zijn speelstijl totaal niet bij de selectie. Dit is echt problematisch bij United de ene speelstijl op de andere die totaal niet in elkaars verlengde liggen. Dit is echt weer een rare keuze tenzij hij lange termijn aan het roer komt als TD. Op zich is Ragnick natuurlijk wel een mooie naam om aan de haak te slaan maar heb hier geen goed gevoel over.

25 november 2021 om 17:28

Hij komt nu als interim trainer/coach maar blijft daarna aan als adviseur (dof?). Dus in de zomer komt er dan een Poch/ten hag/wat dan ook. Ik ben wel blij met deze aanstelling, maar je weet nooit hoe het uitpakt.

25 november 2021 om 17:42

Idd maar het is allemaal zo halfbakken. Interim coach. Adviseur, dat is volgens mij echt geen TD en als dat de bedoeling is zeg dat dan gewoon. Ten Hag zijn voetbalvisie past toch niet bij die van Ragnick. Poch in mindere mate maar ook niet. Worse case gaat Ragnick met man en macht weer een nieuw systeem introduceren komt er over half jaar weer een nieuwe manager met een nieuwe visie en ben je voordat je t weet zo weer drie jaar verder zonder enige vooruitgang. Zijn systeem ga je met deze selectie bovendien ook niet zo even spelen. Was optimistischer geweest als ze gewoon een permanente oplossing hadden geregeld met een duidelijke visie vanuit de directie. Daar is iig geen sprake van.

25 november 2021 om 17:45

Ik vind het wel van ambitie getuigen dat ze eindelijk iemand in met voetbalkennis aanstellen, in wat voor rol dan ook. De veredelde accountant Woodward kan toch geen voetbalzaken runnen. Als daar dan in de zomer nog een goede coach bij komt lijkt het de goede kant op de gaan.
Maar, sinds SAF weg is blijkt elke keus bij Man United uiteindelijk toch de verkeerde te zijn dus ook dit wordt terecht met sceptisch ontvangen. Ik kan me daardoor in wat jij zegt ook wel vinden. We gaan het zien.

25 november 2021 om 17:59

Mee eens Ragnick ansich is in die zin wel (positief) verrassend. Misschien komen de verdere details ook wel boven in de komende dagen. Hoop iig dat Ragnick zijn toekomstige rol iets minder vrijblijvend zal zijn dan die van adviseur.

Beetje apart als "tijdelijke" oplossing voor een half jaar. Ze hadden Carrick toch doorgeschoven? Dit voelt een beetje aan alsof zij bang zijn voor de reacties van de fans en het daarom tijdelijk noemen. Doet ie het goed, zijn de fans blij en kan die een meerjarig contract tekenen.

25 november 2021 om 17:02

"Ze hadden Carrick toch doorgeschoven?"

Miscchien dat Manu voor deze optie kiest uit zelfbescherming. Stel je voor dat Carrick 4 wedstrijden op rij wint, dan zijn ze in staat om Carrick een 3 jarig contract voor te leggen.

Wat is dit voor een gare iets. Verwacht je een naam als pochetino of zidane krijg je deze figuur die een functie heeft bij lokomotiv. Wat een zooi bij united, moet deze duitser ervoor zorgen dat United de top van de engeland gaat aanvallen? Hou toch op

25 november 2021 om 17:02

Ik denk als je deze Duitser de tijd geeft dat united mooie dingen gaat laten zien. Ik snap de keuze juist wel om een trainer met voetbalverstand aan te trekken

25 november 2021 om 17:30

Haha, jij hebt echt geen idee wie de beste man is he? Ik zou je even inlezen voor je zoiets neerzet.

Bijzonder dat die man bij Lokomitv terecht kwam. Je zou toch denken dat de grondlegger van RB wel meer clubs zou kunnen krijgen. Nu tijdelijk(?) bij ManU?
Lijkt me dat je zo iemand best lange termijn kunt laten ontwikkelen met mmv mensen die hij kent en gewoon coach kunt laten zijn?
Wat is er mis met m dat hij geen normaal dienstverband krijgt?

25 november 2021 om 16:52

In Rusland vloeien de roebels blijkbaar rijkelijker dan de ponden in Engeland of euro's in de andere topcomps.

Dit is wel een hele goede zaak van Man Utd. Ralf Ragnick een man met een filosofie en die weet hoe je het moet over brengen naar de spelers, zeer intelligente man. Benieuwd of die het ‘gegenpress’ systeem in dit Man Utd kan krijgen wat niet vanzelfsprekend is met CR7 vooraan.

25 november 2021 om 16:37

En dan heeft Ragnick die systematiek in het elftal gekregen en dan mag hij naar een halfjaar alweer weg, aangezien hij is aangesteld als interim tot het einde van het seizoen... Als je als club zo duidelijk een tijdelijke oplossing wil, vind ik het juist erg vreemd om iemand met een dergelijk duidelijke visie aan te stellen.

25 november 2021 om 16:40

Vind het juist een goeie ontwikkeling. Faalt hij, mag hij gaan. Mocht hij slagen, is er nog een mogelijkheid om te verlengen.

25 november 2021 om 16:43

Maar zoals het er nu uit ziet lijkt het al vast te staan dat hij na 6 maanden geen manager meer is (maar een adviserende rol krijgt binnen de club). Dan zou je dus hierna iemand moeten aanstellen die ook op zijn manier over voetbal denkt. Op het moment staat Pochettino echter op nr 1, die heeft toch een andere spelopvatting.

25 november 2021 om 17:32

Hij blijft in ieder geval twee jaar aan als consultant, het lijkt erop in de rol van een director of football. Als ze het slim doen halen ze dan een coach die dezelfde filosofie volgt met Ragnick op de achtergrond. Maar, dat is wel veel gevraagd van het bestuur van Man U (glazers & Woodward)

25 november 2021 om 21:33

We gaan het allemaal zien, maar het is in ieder geval een coach met een positieve spelopvatting. Iets wat ik al jaren niet heb gezien bij United, zelfs onder Ferguson niet.

Youri Mulder had het aflopen zondag nog over deze man, schijnt rare fratsen te hebben uitgehaald bij zijn eerdere clubs. Daarnaast iemand met een duidelijke signatuur, terwijl United juist heeft uitgesproken om een interim aan te stellen. Raar om dan iemand te kiezen die zo duidelijk een visie heeft. Weer een mooi voorbeeld van het totale gebrek aan ideeën op bestuurlijk niveau daaro.

25 november 2021 om 22:38

Welke fratsen heeft hij dan uitgehaald?

The glazers zijn naast financieel wanbeleid nu ook verantwoordelijk voor sportief wanbeleid.
Favre en Valverde zullen niet de juist keuze zijn als men hun vorige clubs bekijkt. Zeker niet op lange termijn.

Woow, dat is imo de perfecte interim manager. Weet iemand hier of er ook kans is dat hij blijft, bijvoorbeeld bij goede resultaten.
Hele goede ontwikkeling voor Donny!

Wat een zet is dit voor United. Gaan we na lange tijd weer attractief voetbal zien? Hoop het wel, maar ben bang dat zijn stijl van voetbal te zwaar is voor de Premier League..

Aanvallend kan ik me er best iets bij voorstellen, daar heb je wel de spelers voor zijn soort voetbal. Verdedigend ben je dan nog kwetsbaarder en types als Maguire hebben nou niet echt laten zien dat ze kunnen vertrouwen op die verdediging.

Verassende keuze! Maar ben heel erg benieuwd. In ieder geval geen trainer waar alles en nog wat van wordt verwacht. Zorgt misschien ook wel voor wat rust in de tent.

Rangnick is naar mijn idee meer iemand die je voor een langere periode bij je club wilt hebben ipv voor een paar maanden. Weet niet of hij in een korte periode dusdanig veel kan doen om resultaten te halen. Ben nieuwsgierig hoe dit uit gaat pakken.



Lijkt mij dat United dan in de zomer vol voor Ten Hag zal gaan als nieuwe trainer. Beide willen een zelfde stijl voetbal spelen. En Rangnick kan tot de zomer dit alvast in gaan slijpen.

Het heeft ook totaal geen zin om een interim trainer aan te stellen en dan in de zomer weer een totaal andere trainer die weer anders wil gaan spelen. Dus voor de verandering denken ze verder dan hun neus lang is. Goede ontwikkeling.

Daarnaast aasde Rangnick op een baan als adviseur bij United, en die krijgt hij nu hij de rol als interim trainer accepteert.

Rangnick is een goeie trainer maar dan niet als tijdelijke keuze. Hij heeft toch wel een duidelijke manier van voetballen en tegen die tijd dat hij het elftal zo laat spelen kan hij alweer weg. Tenzij er bij goeie resultaten een contract klaar ligt voor meerdere jaren want dan kan ik deze keuze wel begrijpen.

Weer zo'n halfslachtige beslissing. Gaan ze nu opeens op de centjes zitten. Op zich een mooie naam maar in deze context lijkt me toch een slechte keuze. Tenzij hij Technisch directeur gaat worden daar over half jaar . Weer een ander systeem/spelopvatting waar ook nu weer de spelers niet geschikt voor zijn. Dat is nog zonder alle problemen die de selectie sowieso al heeft. Zo'n tijdelijke rol is ook niet handig zie meer nadelen dan voordelen. Ben geneigd dit te bestempelen als wederom incompetentie vanuit de organisatie.

Wanneer was hij voor het laatst trainer? Want ik vind hem meer een technisch directeur voor een nieuw langer project. Hij heeft duidelijk een eigen visie en zou een goede keuze zijn voor United maar wel meer om als technisch directeur aan de slag te gaan samen met een manager die ook in zijn visie past.

Goed nieuws. Mensen die dit een verkeerde beslissing vinden, kennen hem waarschijnlijk niet. Tik zijn naam in op Youtube en zie zijn manier van denken over het voetbal. Wat mij betreft precies hoe United hoort te spelen.

25 november 2021 om 19:42

Enigszins met je eens, maar er is duidelijk aangegeven dat hij tot einde seizoen komt en dat er vanaf volgend seizoen een nieuwe manager is. Welke managers kunnen en zullen doorborduren op zijn stijl van voetballen? Ik kan er zo niet eentje opnoemen….

25 november 2021 om 21:58

Ja, ik hoop dan eigenlijk dat Ten Hag het gaat overnemen. Mocht Rangnick het zo goed doen, zou ik hem wel een contractverlening geven, mocht hij er natuurlijk zelf voor open staan. Verder moet er inderdaad nu wel een visie geschets worden en dat gaan voortzetten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren