Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Bosz keert zich andermaal tegen collega: ‘Ik haat zijn speelstijl’

Laatste update:

Peter Bosz heeft in een interview met SoFoot andermaal zijn ongenoegen geuit over de speelwijze van José Mourinho. De oefenmeester, die momenteel de eer van het Nederlandse trainersgilde hoog houdt bij Olympique Lyon, hekelt de manier waarop zijn collega van AS Roma zijn elftal het veld in stuurt. Jorge Sampaoli, die momenteel de scepter zwaait bij Olympique Marseille, kon wel op lovende woorden van Bosz rekenen.

Het seizoen van Bosz gaat tot op heden met vallen en opstaan. De Nederlander staat weliswaar zevende met Lyon, maar verloor in eigen huis nog geen duel. "Toen ik hier tekende, vertelden veel mensen dat de Ligue 1 een moeilijke competitie was", vertelt Bosz. "Omdat op twee of drie teams na, alle teams een verdedigende tactiek hanteren. Eerlijk gezegd merk ik dat tot nu toe nog niet. Onze tegenstanders verdedigen goed, maar ze weten ook hoe ze moeten aanvallen en zetten bij vlagen hoog druk. Ik weet niet of het dit seizoen nieuw is of eerder het geval was, maar ik had niet verwacht dat het zo zou gaan."

Bosz benadrukt dat een groot gedeelte van zijn visie gebaseerd is op de visie van Johan Cruijff, waar hij mee te maken kreeg in zijn tijd als trainer van Ajax. "Maar ik kopieer het niet", benadrukt Bosz. "Als ik Johan Cruijff kopieer, zullen de spelers beseffen ik het niet echt ben. Het is alsof ik Mourinho na zou doen, zijn onzin zou imiteren. Het zou nep zijn. Zo is hij, hij is echt. Zijn speelstijl? Die haat ik. Maar het is de manier waarop hij speelt, en het werkt. Hij heeft veel prijzen gewonnen met zijn opvattingen. Ik probeer realistisch te zijn. Het is geen kamikaze-strategie."

Het is niet voor het eerst dat Bosz zich tegen de speelstijl van Mourinho keert. Ajax verloor in 2017 onder Bosz de Europa League-finale van een defensief spelend Manchester United van Mourinho. De Portugees gooide het slot op de deur en loerde op fouten van de Amsterdammers. Ook toen loonde de speelstijl van Mourinho, die met 0-2 zegevierde in de Friends Arena in het Zweedse Solna. "Zo zal ik nooit gaan spelen", zei Bosz daar destijds over tegen Kicker. "Maar ik ben niet eigenwijs. Eigenwijs zijn betekent dat je onwetend bent. Dat is niet heel slim. Ik denk dat ik een plan van A tot Z heb."

Op tactisch niveau neemt Bosz veel dingen mee van Cruijff. "Maar ook van andere coaches. Sampaoli bijvoorbeeld, daar ben ik dol op. Wat hij doet is echt speciaal. Toen hij coach van Chili was, speelde hij met twee kleine centrale verdedigers, terwijl iedereen dacht dat je supersterke jongens van twee meter nodig had. Zijn manier van spelen, waarbij hij hoog druk zette, was indrukwekkend om te zien." Sampaoli stond tussen 2012 en 2016 aan het roer bij Chili, waarmee hij in 2015 voor het eerst in de geschiedenis de Copa América won.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Die speelstijl haten we allemaal maar het heeft hem verdomde veel prijzen opgeleverd.

12 november 2021 om 21:12

Haha precies. Wat een dramatisch trainer is dit zeg. Over 3 wedstrijden kan wordt die weer ontslagen. 3e keer op rij dan

12 november 2021 om 21:26

Sergi Roberto heeft ook veel prijzen gewonnen 🙂

12 november 2021 om 22:02

Verschrikkelijke vergelijking

13 november 2021 om 12:09

En wat te denken van Arbeloa.

13 november 2021 om 11:05

Maar Mourinho is wel wat ingehaald door de tijd zo lijkt het. De school van trainers die met veel pressie spelen heeft nu de winnende hand.

13 november 2021 om 11:28

En het is toch anti voetbal was onder Mourinho te zien is?

Zou Bosz niet eerst eens iets winnen, zoals bijvoorbeeld twee Champions League’s, voor hij zoiets ongelofelijk respectloos zegt over een manager die hem (zelfs in zijn huidige mindere dagen) mijlenver voor ligt?

12 november 2021 om 21:12

Hij zegt toch niets raars of dat Mou een slechte manager is. Is toch gewoon waar dat het niet om aan te zien hoe Mou zijn teams laat voetballen.

12 november 2021 om 21:22

Dan heb je zijn teams weinig tot niet zien voetballen. Ik ben het met je eens dat sommige wedstrijden niet voor iedereen zijn, maar dat ligt er ook aan welke periode je pakt. Mourinho's Chelsea van 2004 tot 2007 en het seizoen 2014-'15, Mourinho's Inter, Mourinho's Real Madrid waren echt geweldige teams die op elke denkbare manier konden spelen. Dat deden ze ook regelmatig. Daarbij hebben we het hier over 1 van de meest succesvolle coaches van de afgelopen 30 jaar dus hem een "slechte manager" noemen is gewoon aantoonbaar verkeerd en een beetje suf.

12 november 2021 om 21:36

Precies dit dus. Mensen doen alleen maar alsof die super verdedigend speelt en alleen zo speelt. Hij past zich gewoon aan aan zijn materiaal, Hij is gewoon een tacticus die zich ook kan aanpassen wat juist mooi is

13 november 2021 om 13:04

Volgens mij heb je dan toch weinig gezien van Inter en Real. Dat was niet om aan te gluren. Bij Inter was het met 8 man voor de goal staan in een soort handbal verdediging en volledig vertrouwen op bevliegingen van Sneijder en Eto’o.
Het Real van Mourinho was een schande. Als je met die investeringen en dat spelersmateriaal zo weinig presteert en je opvolger pakt met diezelfde selectie direct 2x de CL, dan heb je gewoon gefaald. Real was de slechtste periode van Mourinho en daar heeft hij laten zien dat hij het mentaal niet meer aan kon. Hij ging rare dingen doen, vond zichzelf belangrijker dan de club en zelfs de grote spelers kotsten hem uit (waar daarvoor zijn kracht lag bij het omgaan met vedettes).

13 november 2021 om 14:24

Ik heb nog nooit zoveel onzin aan 1 stuk gelezen. Tot hoever kwam Real in de CL voor Mourinho? Als je dit niet weet, zou je echt je account moeten opdoeken. Mourinho is de meest gehate coach maar ondertussen ook van de meest onderscheiden coaches. Het lijkt alsof mensen hier graag elkaar napraten omdat het verstand van voetbal te gering is. Als je zegt wat iedereen zegt, wat voeg je dan toe aan het gesprek?

13 november 2021 om 16:32

Bevlieging van Milito bedoel je

12 november 2021 om 21:13

Die obsessie met prijzen, waar komt dat vandaan? Ik kijk 100x liever naar een wedstrijd waarin aanvallend wordt gespeeld dan naar een wedstrijd van 1 van de teams van Mourinho, ook al wint hij met 1-0. Voetbal is uiteindelijk toch vermaak?

12 november 2021 om 21:20

Vermaak is subjectief, ik kijk net zo graag naar een team van Mourinho als naar een team van Guardiola. Het ligt er aan hoe je het doet. Goed verdedigen is net zo mooi als goed aanvallen. Als je leuk kunt aanvallen, maar je verdediging is daardoor ruk dan verwaarloos je 50% van het spelletje en dat vind ik vreselijk om naar te kijken.

Ik wil het geen obsessie voor prijzen noemen, maar meer het doel van het spel. Topsport bedrijf je om de beste te zijn. Het is leuk dat er mensen in het stadion zitten die genieten maar in mijn optiek is dat zeker niet het hoogst haalbare doel. Het mooie is dat er 10.000'en clubs en managers zijn met allemaal hun eigen identiteit, allemaal hun eigen speelstijl, waardoor de sport interessant blijft.

12 november 2021 om 21:23

Precies, als je hoort dat jouw clubje Mourinho aanstelt dan moet je jezelf alvast metaal voorbereiden op heel veel hele saaie minuten en wedstrijden. Uiteindelijk is winnen belangrijk maar we kijken de sport wel voor de lol dus gelukkig doet niet iedereen hetzelfde als Mourinho anders was het echt scherpe voorwerpen opbergen om te voorkomen dat je je eigen ogen uitprikt

13 november 2021 om 02:33

Jaja man, en jouw visie ligt heel ver weg van de mijne, jij vindt dit Chelsea blijkbaar ook om van te smullen

13 november 2021 om 14:26

We kijken de sport niet voor de lol of vermaak. Waarom zou je er dan zo emotioneel op reageren? Tot ogen eruitprikken aan toe? Onzin, aan het einde van de rit onthoudt men alleen de winnaars!

12 november 2021 om 21:25

Wat is er respectloos aan wat Bosz zegt? Hij geeft alleen aan dat hij die manier van spelen haat, maar tegelijkertijd zegt hij dat het wel werkt voor Mourinho getuige de prijzen die hij gewonnen heeft. Als hij dat al niet mag zeggen.

12 november 2021 om 21:29

"zijn onzin imiteren".. Het zijn dat soort rare uitspraken en zinnen waardoor ik het idee krijg dat er weinig tot geen respect achter zit.

12 november 2021 om 21:45

Dat zal voornamelijk gaan over hoe Mourinho zich nog al eens in de media presenteert neem ik aan, een act opvoeren om je ploeg uit de wind te houden.. Denk dat Bosz daar niet in mee wil gaan. Maar heb echt niet de indruk dat Bosz respectloos wil zijn jegens Mourinho. Hij wil aangeven dat de manier van Mourinho het tegenovergestelde is van hoe hij het spelletje ziet. Ik vind het altijd zo makkelijk om dan te zeggen 'laat hem eerst zelf eens wat winnen' om een punt te maken..

12 november 2021 om 21:52

Yoeri, zeker niet. Hij vervoeid de speelwijze die Mourinho er graag op ma houdt. Bosz is, terrecht in mijn ogen, een coach die aanvallend wil voetballen. Dat dat niet altijd leidt tot prijzen neemt hij op de kop toe, ondanks dat hij het maximale wil bereiken. In tegenstelling tot Mourinho die graag vanuit de omschakeling speelt. En hoewel een mooi uitgevoerde counter bij iederen de handen best op elkaar krijgt, is het heel wat anders dan dat als je basis weg te zetten. Bosz kraakt Mourinho niet af, maar wel zijn speelstijl., en dat van coaches die hetzelfde spelletje spelen,

13 november 2021 om 12:30

'Bosz is, terrecht in mijn ogen, een coach die aanvallend wil voetballen. Dat dat niet altijd leidt tot prijzen neemt hij op de kop toe, ondanks dat hij het maximale wil bereiken.'

Indien dit echt de gedachtegang van Peter Bosz zou zijn, mag je hem een waardeloze amateur trainer noemen. Ik mag toch hopen dat hij alle sentimenten achterwege laat zoals' voetbal is vermaak'. Want zonder prijzen raakt een trainer in de vergetelheid. Mourinho staat levenslang in de geschiedenis van het voetbal. En wat youri ergens zegt klopt ook, want er zijn hele goede aanvallende teams geweest onder mourinho. Zoek de goal van schurrle (tegen burnley?) maar eens op😉.

12 november 2021 om 21:26

1. Dit is allesbehalve respectloos. 2. Mourinho zelf is met afstand de meest respectloze manager ter wereld.

Hij heeft wel veel meer bereikt dan Bosz, dat heb je goed gezien.

12 november 2021 om 21:59

Zou jij niet eerst eens iets presteren ok het hoogste voetbal niveau voordat jij een mening hebt over het prof voetbal? Alvast bedankt

Peter is een topcoach! hij wil altijd aanvallend en dominant voetbal spelen en daar heb ik veel respect voor. Maurinho laat zijn teams altijd afbraakvoetbal spelen en dat vind ik heel triest voetbal. De bus parkeren en counteren. Ik verlies liever dan ik dat win met laf countervoetbal. Gelukkig zal AJAX dat nooit doen. Heb medelijden met supporters van counterclubs. Zal mooi zijn als Peter Bosz terugkomt bij AJAX als Ten Hag ooit vertrekt.

12 november 2021 om 21:14

Topcoach? Wat maakt hem top. Met z’n kamikaze voetbal nooit prijzen

12 november 2021 om 21:19

met welke club had hij prijzen moeten pakken dan? Alleen ajax waar hij in west europa heeft gewerkt moet je prijzen winnen en daar was ie er gewoon verdomd dichtbij. Haalde ook gewoon de finale van een europees toernooi wat vooraf onmogelijk werd geacht.

12 november 2021 om 23:19

Dit soort gasten die altijd maar over de prijzen praten zijn zo vermoeiend. En oh ja: hij werd kampioen met Heracles in de KKD, als het toch puur en alleen om de prijzen gaat.

12 november 2021 om 21:16

Gelukkig gaat sport niet om de prijzen😃

12 november 2021 om 23:21

Nee inderdaad, sport gaat oorspronkelijk om vermaak en plezier voor de kijker. Prijzen is dan weer belangrijk voor bepaalde clubs.

13 november 2021 om 09:10

Volgens mij gaat het nog allereerst om het plezier en vermaak van de beoefenaar, niet de kijker.

13 november 2021 om 10:55

Jij vind het niet erg als Ajax nu tweede of derde wordt? ze spelen immers goed voetbal, dan zijn prijzen niet belangrijk voor jou.

13 november 2021 om 11:34

Ik niet hoor. Kijk naar het seizoen 2016/2017. Geen enkele prijs gewonnen, maar wel het leukste voetbal wat we in jaren zagen bij Ajax en waarmee Ajax een beetje zijn gezicht terug kreeg na het betonvoetbal onder De Boer.

13 november 2021 om 17:47

Ja, dat leek mij eigenlijk wel vrij logisch. Mag toch hopen dat je een beetje geniet van een sport waar je op zit.

12 november 2021 om 21:17

altijd aanvallend en dominant voetbal willen spelen maakt je geen topcoach. Dat maakt je een vermakelijke coach. Altijd winnen maakt je een topcoach. Dat lijkt men in Nederland altijd te vergeten. Kan je wel mooi lullen over dat je liever verliest dan countert en dat de beste club ter wereld Ajax dat uiteraard nooit zou doen maar dat is natuurlijk bullshit. In de huidige status quo zou Ajax dat niet doen. Ze zijn zowel sportief als financieel onaantastbaar in eigen land en een leuke subtopper in Europa. Als Ajax een degradatiekandidaat was geweest en ze speelden tegen de top 5 dan was het natuurlijk allemaal in de eigen 16 en hopen op die uitbraak en dan stond jij na een mazzel 1-0 winst natuurlijk ook gewoon op de banken (of je droeg de kleuren van de club die de huidige rol van Ajax heeft). Doe niet zo snobbig zeg. Defensief vs offensief voetbal is vaak geen kwestie van club of filosofie. Het is een kwestie van kwaliteit, positie en of je de luxe hebt om zo'n filosofie aan te nemen.

Aldus Peter Bosz, de trainer die in z'n hele leven nog nooit één prijs gewonnen heeft en dat voorlopig ook niet lijkt te doen. Dat Bosz niet achter de speelstijl van Mourinho staat, kan ik heel goed begrijpen. Maar als het echt een goede trainer zou zijn, zou hij ook dingen van Mourinho proberen te leren en op te pikken. Dan wint hij namelijk misschien wel ooit een prijs, in plaats van elke wedstrijd een kamikaze show op te voeren

12 november 2021 om 21:56

De koppigheid en naïviteit van Bosz om in bepaalde wedstrijden concessies te doen aan zijn speelstijl breken hem natuurlijk op als het op prijzen aan komt. En gek genoeg heb ik het idee dat supporters van de clubs waar hij heeft gezeten toch met een aardig gevoel terugkijken op zijn periode als trainer vanwege de attractieve wedstrijden die ze gezien hebben tot het punt dat zijn tactiek uitgewerkt was en tegenstanders zich er op in gingen stellen. Hij zal daar toch een keer een plan B voor moeten verzinnen anders zal hij nooit een prijs pakken ben ik bang.

12 november 2021 om 22:21

Zelf ben ik ook Ajacied, maar een groot Bosz fan ben ik zeker niet. Ik vind het onbegrijpelijk dat, zoals jij aangeeft, hij nooit concessies doet en zijn speelstijl op bepaalde momenten aanpast om de overwinning over de streep te trekken

12 november 2021 om 23:22

Goed geprobeerd, maar als het puur en alleen om de prijzen gaat: Heracles in de KKD.

Mourinho speelt nu met AS Roma best wel aanvallend voetbal, ze incasseren ook veel tegengoals. Snap niet wat Bosz zijn probleem is.

13 november 2021 om 13:57

Misschien zit er wat oud zeer door de Europa League finale destijds.

Ach ja, Bosz speelt altijd zo naïef dat hij meer dan vaak tegen enorme oorwassingen aanloopt met zijn teams. Het ziet er prachtig uit als het lukt, maar veel prijzen heeft het nog niet opgeleverd. Dat ligt bij Mourinho toch anders.

12 november 2021 om 23:25

Leg mij nu even uit bij wie hij prijzen had moeten pakken? En Ajax eindige met een ongelofelijk puntentotaal als 2e + haalde de EL Finale. Daar was heel Ajax dik tevreden mee + aantrekkelijk voetbal gekoppeld aan resultaat. Alleen bij Heracles is hij kampioen geworden, geen idee of dat toentertijd werd verwacht.

13 november 2021 om 13:56

Dat is niet waar. Bij Ajax en Dortmund was dat wel het geval, maar bij Leverkusen en nu bij Lyon staat de verdediging niet heel erg hoog. Het is met die ploegen alleen niet makkelijk om elk seizoen maar weer in de top 3 of 4 te eindigen. In Duitsland ligt het allemaal dicht bij elkaar en in Frankrijk is dat misschien nog wel erger. Dat Bosz dus met die clubs geen prijzen gepakt heeft is niet eens zo vreemd, maar het is gewoon niet verstandig om dan een coach af te vallen die wel degelijk mooie dingen gepresteerd heeft met een flinke prijzenkast als gevolg.

Ik was groot fan van Bosz bij Vitesse want hij liet echt mooi voetbal zien. Ik was daarom ook heel blij dat hij naar Ajax toen kwam en Erik ten Hag vond ik bij Utrecht net zo goeie trainer. Je kon bij beide coaches zien dat ze hun stempel drukten en een filosofie achter zat. Ik was ook blij voor Ajax toen ze Ten Hag aanstelden. Voor de rest heb je ook geen goeie Nederlandse trainers. Dan kan ik nog 2 opnoemen Cocu want zijn hoge druk voetbal was bij PSV ook aantrekkelijk om naar te kijken en Arne slot die in potentie ook een toptrainer kan worden eigenlijk heeft Oranje wel goeie opvolgers als v Gaal stopt. Mijn favoriete trainer is absoluut Peter Bosz zijn combinatie voetbal is echt een lust voor de oog maar Erik ten Hag is echt velen malen beter.
Peter Bosz moet een elftal hebben met complete spelers op elke positie. Dan pas kan hij de mooiste voetbal neerzetten en prijzen pakken want 1 zwakke schakel in de team en het is billenknijpen. Bij Ajax was dat de linksback positie.

Ik blijf het flauw vinden dat mensen de hele tijd verwijzen naar het gebrek aan prijzen bij Peter Bozs. Wat hij met Ajax flikte was gewoon het onmogelijke. Denk eraan dat dat team nog altijd vele malen minder was dan het Ajax dat er nu staat. Middelmaat als Traore, Younes, Viergever, Sinkgraven,... stonden allemaal in de basis. Vergelijk dat dan met United, waar een Pogba alleen al 120 miljoen had gekost. Geen wonder dat die finale dan kansloos wordt verloren. Maar zet Bozs bij een Mancity of Barca, en gegarandeerd dat hij met zijn speelstijl gewoon prijzen had gewonnen. Mourin ho heeft gewoon altijd geluk gehad dat hij wereldspelers tot zijn beschikking had. Bij Porto, Chelsea, Inter en Real had Mourinho gewoon geweldige spelers tot zijn beschikking. De CL met eerstgenoemde club is natuurlijk razendknap, maar dat was wel nog in een tijd waar de Portugese clubs dankzij al die investeringsmaatschappijen gewoon al die wereldtalenten uit Zuid-Amerika konden halen. Desalniettemin was Porto nog altijd een outsider, maar we hebben in 2018 gezien dat Ajax het ook bijna voor mekaar kreeg zij het dat in de slotseconden een finaleplaats werd misgelopen. Het hangt gewoon van het spelersmateriaal af. Daarom zal ik altijd respect voor Bozs hebben, net zoals ik momenteel ook respect voor een Arne Slot heb. Deze coaches verbergen zich niet achter hun spelersmateriaal om een laffe tactiek te rechtvaardigen. Nee, ondanks alles blijven ze gewoon hun visie behouden. En soms lukt het, en dan is er veel lof, en soms lukt het niet en dan worden ze ontslagen.

13 november 2021 om 11:41

Dat heeft Bosz altijd goed gedaan. Enig puntje wat hij misschien soms beter kan doen is een klein beetje aanpassen aan de wedstrijd/tegenstander, denk ik. Je gaat altijd uit van eigen kunnen, maar als de tegenstander zich dermate aanpast aan jouw speelstijl en jij verliest, dan heeft Bosz niet altijd een plan b.

Mooi voorbeeld is ook Ten Hag vrig weekend tegen de Eagles. Eigenlijk had Ajax de Eagles iets meer het spel moeten laten maken zodat ajax misschien meer ruimte kreeg en dus niet continu hoog drukzetten, zoals Bosz ook altijd wil. Of een echte pinchhitter inbrengen de laatste 20 minuten.

13 november 2021 om 13:53

Wel mee eens, maar dat wil niet zeggen dat het slim van Bosz is om andere trainers af te vallen. Hij is natuurlijk wel twee keer achter elkaar ontslagen en met Lyon gaat het momenteel ook nog niet heel lekker. Dan kun je beter gewoon stil zijn. Overigens bagatelliseer je de prestatie van Mourinho bij Porto wel een beetje. Het was gewoon ontzettend knap om de CL te winnen met Porto. Ook Inter was wel een verrassing destijds. Het is vooral de laatste jaren erg pover bij Mourinho, met name omdat z'n speelstijl gedateerd raakt. Mensen kennen het trucje inmiddels wel en de handelswijze van Mourinho heeft een houdbaarheidsdatum.

13 november 2021 om 15:26

Inter vind ik persoonlijk geen verassing. Sneijder en Eto’o bevonden zich in een wereldvorm en waren gebrand om zich te bewijzen tegenover hun vorige werkgevers. Verder had Inter ook nog een hoop tot op het bod ervaren spelers. Over Porto geef ik je gelijk.

Als Bosz zich eerst even conctreert op zijn eigen prestaties voordat hij zijn mond zo open spert. Tot nu toe heeft hij alleen maar gefaald en kan maar 1 tactiek hanteren. Doet alleen maar interessant maar de resultaat laat te wensen over. Ook bij Lyon bestaat er een enorme kans dat hij wordt weg geflikkerd. Dus hij kan maar rustig doen met die paasei van hem

Op zich ben ik wel gecharmeerd van de trainer Bosz, maar het is misschien wel verstandig om niet over andere trainers te oordelen als je zelf nog nooit iets als trainer gewonnen hebt. Nu is het natuurlijk een stuk makkelijker om prijzen te winnen met Chelsea destijds, Real Madrid of zelfs Manchester United op dat moment dan pakweg Dortmund, Leverkusen en Lyon, maar Bosz heeft het hier wel over een coach die meermaals de CL gewonnen heeft en een legio aan prijzen achter z'n naam heeft staan. Leuk hoor zo'n speelstijl, maar vooralsnog gaat het bij Lyon ook niet lekker. Waarschijnlijk zit er nog wat oud zeer door de EL finale.

En ik haat die kamikaze eigenwijsheid van Bosz. Vooral door blijven gaan met alleen plan A hebben. Vooral niet aan de balans denken.

13 november 2021 om 17:51

Ben jij voor Ajax? Dan mag ik toch hopen dat je tevreden was over 16/17, vooral na een verschrikkelijk jaar daarvoor. Raar dat je dan ZO negatief praat over Bosz.

Mourinho is een laffe herder. Wel prijzen gewonnen helaas. Maar dat gaat m nooit weer lukken. Dikke bankrekening na al die ontslagen.

Ja dus? Wie haat Mourinho’s speelstijl niet dan?

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren