Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Van Hanegem: ‘Dan zijn we meteen af van het gezanik over Ajax'

Laatste update:

Willem van Hanegem vindt het jammer dat de schade voor Ajax beperkt bleef na de nederlaag tegen FC Utrecht. De oud-international schrijft in zijn column in het Algemeen Dagblad dat FC Utrecht bewees dat de Amsterdammers wel degelijk te verslaan zijn. Tegelijkertijd denkt Van Hanegem dat Feyenoord - dat met 1-2 onderuit ging tegen Vitesse - niet drie wedstrijden per week met dezelfde spelers volle druk vooruit kan spelen.

“Niemand rekent op een echte strijd in een heel seizoen, maar FC Utrecht bewees wel dat ook Ajax te kloppen is. Dan zijn we meteen af van het gezanik dat die club eigenlijk niets in de Eredivisie te zoeken heeft, want het ging ook nog om een wedstrijd in eigen stadion. Nu bleef de schade beperkt en dat is wel jammer. Want Ajax ziet nu alle internationals uitvliegen en het duurt dan toch even voor je weer bij elkaar komt”, schrijft Van Hanegem. Om die reden noemt hij de nederlaag van Feyenoord tegen Vitesse ‘pijnlijk’.

Van Hanegem noemt het spel van Vitesse - ‘alleen maar de lange bal en dan daarna vol de duels in’ - ‘niet om aan te gluren. “Dat mag, het is ook niet verboden. En dit Feyenoord nodigt ook uit om zo tegen ze te spelen”, benadrukt de oud-international. Van Hanegem zag de spelers van Feyenoord na de wedstrijd tegen Slavia Praag (2-1 zege) in de Conference League ‘bijna total loss’ van het veld stappen. Trainer Arne Slot voerde ten opzichte van dat duel één wijziging door: Fredrik Aursnes verving Jens Toornstra in de basiself.

“Als je dan een paar dagen later in Arnhem tegen Vitesse speelt met bijna allemaal dezelfde spelers, kun je er ook voor kiezen om eens niet vol af te jagen. Waarom zak je in zo’n wedstrijd niet wat verder in dan gebruikelijk is? Het had de tactiek van Vitesse veel minder waardevol gemaakt, denk ik”, stelt Van Hanegem. Hij vindt het heel normaal dat de spelers van Feyenoord dit niet kunnen volhouden. “Zo ging het aanvankelijk ook bij Liverpool onder Klopp.”

“Ik vond eigenlijk alleen Marcus Pedersen en Gernot Trauner normaal voor de dag komen, de rest was duidelijk niet fris. En als je dan de fouten maakt die Senesi en Geertruida maken, roep je de ellende over jezelf af”, vervolgt Van Hanegem. Hij beaamt dat Vitesse ook afgelopen donderdag (1-2 nederlaag tegen Stade Rennes) speelde. “Maar die tactiek was toch wat makkelijker te hanteren, zeker omdat bij Feyenoord altijd een van de twee backs op avontuur is. En Loïs Openda is een leuke speler, maar wel eentje die ruimte nodig heeft.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Van Hanegem heeft helemaal gelijk. Ajax is niet een of andere onverslaanbare God. We zullen gewoon altijd 100% moeten spelen en anders zullen clubs als Utrecht en Vitesse je het gewoon hartstikke moeilijk maken. Waar we in Nederland goed in zijn is overdrijven. Toen Ajax tegen Twente gelijkspeelde was PSV titelfavoriet en 4 wedstrijden later was Ajax onverslaanbaar en hoorde ze niet in de eredivisie meer thuis. Ik ben blij dat Utrecht heeft laten zien dat we niet op halve kracht kunnen winnen, zodat we met zijn allen in Nederland weer is even normaal gaan doen

4 oktober 2021 om 07:32

Wie heeft dat dan gezegd? Dat heeft bij Ajax zelf niemand geroepen. Dat komt van een ander Feyenoord mannetje Pierre van Hooijdonk en het clownsduo van De Telegraaf.

4 oktober 2021 om 07:52

Huh, "wie heeft dat gezegd dan?" En vervolgens noem je twee mensen op.

4 oktober 2021 om 08:11

Publieke opinie wellicht? Ik kan vast nog wel een paar artikels terugvinden hier waar een groot gedeelte van de reacties volstaan met zo'n soort mening.

4 oktober 2021 om 08:12

Hij doelt op binnen Ajax. De niet Ajacieden geven Ajax een Overdreven status. Binnen Ajax doen ze echter niet mee met deze poppenkast

4 oktober 2021 om 09:25

@afcjarno: Ja, het zijn mensen van buiten Ajax die steeds deze onzin steeds roepen. Binnen Ajax heeft nooit iemand geroepen dat Ajax de CL gaat winnen of dat de ED met 2 vingers in de neus gewonnen gaat worden.

Waarom wordt Ajax steeds afgerekend op domme teksten van buitenstaanders?

4 oktober 2021 om 07:33

Nee. Realiteit is gewoon dat Ajax op 80% de competitie wint en als het op 80% speelt ze ook wel is de mist in kunnen gaan tegen een FC Utrecht wat voor 110% speelt.
Ajax staat zo ver voor op de rest van de ED, het is bizar. Als Ajax 10 keer deze wedstrijd op 80% speelt dan winnen ze er 10. Dat is de realiteit.

4 oktober 2021 om 07:38

Sorry CoolJ maar dat vind ik dus echt onzin. Deze opmerking is pure arrogantie . Als dat zo is waarom laat Ajax nu dan WEER punten liggen ? Speelde ze maar op 75% ? Is Ajax beter dan de rest ? Jazeker maar niet zoveel beter als jij wilt doen laten geloven.

4 oktober 2021 om 09:40

Dan is het wel heel erg triest gesteld met de selectie van Ajax dat ze niet eens 80% kunnen geven tegen Utrecht thuis. Wat een onzin zeg, je overschat je club iets te veel.

4 oktober 2021 om 10:13

f.c.kansloos Ajax laat WEER punten liggen - voor de 2e keer in 8 eredivisiewedstrijden ja, dus staat het totaal nu op 5 verliespunten na bijna 1/4 van de competitie. Wat had je dan verwacht, dat Ajax 34 van de 34 wedstrijden ging winnen en kampioen zou worden met 102 punten? Ajax ligt op schema om op 81 punten te eindigen en met een doelsaldo van 127-8. Maar die 5 verliespunten na 8 wedstrijden vind je blijkbaar rampzalig en schandalig? Wees ook even realistisch, een mindere wedstrijd / zeperd hoort er ook af en toe bij. En zó dramatisch slecht was Ajax tegen Utrecht helemaal niet, maar wel ongelukkig in de afronding, te weinig afgedwongen, en dat tegen een gewoon goed spelende tegenstander. Dat komt voor, maar de competitie is nog lang en Ajax staat er uitstekend voor.

4 oktober 2021 om 10:24

Volgens mij is hij niet eens voor Ajax maar goed.. ik had dit gisteren totaal niet verwacht maar toch heb je in het achterhoofd dat als er club is die Ajax het echt lastig kan maken dan is het Utrecht wel.

4 oktober 2021 om 07:36

Maar wie maakt ons dan die onverslaanbare God? Volgens mij is het vooral de media die dat zo brengt, ik heb vanuit Ajax zelf of vanuit een groot deel van de supporters nergens gehoord dat we wel even kampioen gaan worden en in de CL ver komen, tuurlijk zeggen we dat we kampioen worden maar dat is elk jaar zo bij de topclubs, dat uitspreken is ook meer dan normaal.. Het is alleen wel zo dat Ajax verwacht ik in thuis wedstrijden tegen het rechterrijtje weinig tot 0 moeite gaat hebben, maar als je zoals gister tegen Utrecht niet 100% bent ga je gewoon op je muil

4 oktober 2021 om 07:50

@Kokie en Paul, ik zeg ook nergens in mijn verhaal dat dat door Ajax wordt gezegd hè. Dat gebeurt ook door de media en praatprogramma’s

4 oktober 2021 om 08:04

Het verschil is vooral dat Ajax het aan hun stand verplicht is. Met zoveel meer middelen en mogelijkheden dan de concurrentie, zoveel meer waarde in je selectie, mag je van Ajax ook gewoon verwachten dat ze op 80% van hun kunnen kampioen worden. En dan lopen ze echt onderweg wel links en rechts tegen een verlies of gelijkspel aan, maar de rest verliest onderweg nog meer punten dan Ajax. Dat weten ze bij Ajax ook wel. Gisteren het perfecte voorbeeld: Ajax verliest en wat doet de ‘concurrentie’? Verliezen (Feyenoord) en bijna gelijkspelen tegen Sparta (PSV).

4 oktober 2021 om 08:54

@kokkie

Dat kampioen worden heb ik wel menig keer gehoord hoor.
Maar aan de andere kant vind ik dat wel terecht.
Je heb de beste en breedste selectie vind ook dat je dat gewoon uit moet spreken.

De CL is een ander verhaal. Deze ronde verwacht ik weinig problemen voor Ajax en daarna is het maar net welke ploeg je krijg.
Als je Man city krijg bevoordeeld dan ben je naar mijn idee gewoon klaar.

4 oktober 2021 om 10:00

@bliek, als Ajax zijnde of Psv en in mindere mate Feyenoord is er toch weinig mis mee om van te voren te roepen dat je kampioen gaat worden? Ik denk namelijk dat we elk jaar kampioen kunnen worden maar het lukt niet altijd.. Zou het pas gek vinden als ze bij topclubs zeggen dat kampioen worden leuk zou zijn maar dat het niet perse nodig is.. In de CL kan je alleen ver komen als echt alles mee zit, laat ons eerst maar de poule overleven, dat is al lastig genoeg

4 oktober 2021 om 11:08

Al die programmas raken niet vol als je constant dezelfde mening geeft

4 oktober 2021 om 12:32

Van Hanegem heeft helemaal geen gelijk, lucky Utrecht kun je beter zeggen, en dat het nu zo is dat iedereen club nu weet hoe het kan winnen van ajax vergeet het maar.

4 oktober 2021 om 13:34

@bobmarley,
van Hanegem heeft helemaal niet gelijk want hij stelt dat de schade beperkt is gebleven. De enige echte concurrent heeft gisteren gewonnen en is dus 3 punten ingelopen.
Als je na de winter (hopelijk) een zwaar CL - programma moet draaien vind ik dit puntenverlies geen beperkte schade.
Zeker ook omdat Utrecht zwakker was dan andere jaren.
Gemiste kans van Ajax.

Het is echt te treurig voor woorden dat Willem elke keer na een nederlaag van Ajax daar zo nodig iets over moet schrijven. En wat is dat voor iets kinderachtigs om te zeggen dat je het jammer vind dat de schade voor Ajax beperkt blijft. Willem is een Feyenoord man, dan heb je misschien al eerder een opgeplakte Ajax-obsessie, maar Willem doet daar zelf ook volledig aan mee. Ik vind zijn column echt van een heel treurig en voorspelbaar niveau.

4 oktober 2021 om 07:47

Het is te treurig voor woorden dat het in de media en de voetbalpraatprogramma's alleen nog maar kan gaan over hoe geweldig ajax wel niet is. Als ze verliezen lag het alsnog aan ajax zelf en heeft de tegenstander enorm gestunt. Dat in de kont kruipen wordt wel eens vermoeiend, ook (zeker) voor Willem.

4 oktober 2021 om 09:29

@eibert: Maar waarom worden Ajax en haar fans dan steeds met deze onzin lastig gevallen? Er is binnen Ajax niemand die zegt dat ze de CL gaan winnen of dat FCU gisteren een wonder heeft verricht.

Maar door deze reactie doet Willem gewoon weer lekker mee met het hele circus. Zoals er zogenaamde analisten en journalisten zijn die Ajax ophemelen bij een goede wedstrijd staat Willem altijd klaar om Ajax tot de grond af te branden bij een slechte wedstrijd of nederlaag. Beide zijn heel erg vermoeiend.

4 oktober 2021 om 08:09

Wat miszegt hij hier precies dan? Hij pakt hier Feyenoord aan dat ze geen gebruik hebben gemaakt van het verlies van Ajax. Is dat raar als Feyenoorder? Hij zegt geen negatief woord over Ajax (zoals bijv. Driessen). Sterker nog, Willem is er juist altijd de man naar om bijvoorbeeld te roepen wat een gigantisch talent hij Gravenbergh of Timber vindt. Kortom: denk dat jij even een slok koffie moet nemen en het stukje dan nog eens moet lezen.

4 oktober 2021 om 13:54

Je ziet echter dat Van Hanegem ook heel kritisch is op zijn eigen cluppie, en dat telkens weer opnieuw. ik zie selectieve verontwaardiging en weinig objectiviteit in jouw reactie.
Overigens zie ik bij Clubicoon Sjaak ook vaak niet echt objectieve reacties in de media.

4 oktober 2021 om 14:30

Klopt, maar hij heeft het alleen over Ajax na een slechte wedstrijd of nederlaag. Het is zo makkelijk om iets over een club te zeggen wanneer het niet goed gaat. Maar het zou hem ook eens sieren, en dat hoeft echt geen halleluja verhaal te zijn, als hij eens iets zou zeggen na een normale of goede wedstrijd van Ajax.

En waar zeg ik dat je Sjaak Swart heel serieus moet nemen?

4 oktober 2021 om 15:05

Dat heeft Willem vaak genoeg gedaan in het verleden, hij deelde ook vaak complimenten uit aan Ajax

In het wereldwijde voetbal moet je heel goed zoeken voordat je een team vindt wat in de eigen competitie nooit verliest. Gisteren verloor PSG, Real Madrid, Bayern ook van mindere goden. Zelfs Celtic verliest ook wel eens.

Realiteit is dat Ajax nog steeds bovenaan staat, een hele goeie uitgangspositie heeft voor de CL en op gisteren na alle ploegen heeft weggespeeld de afgelopen weken.

4 oktober 2021 om 07:40

Oortap, zou het kunnen dat het geen toeval is dat vrijwel alle clubs die europees hebben gespeeld moeite hadden dit weekend? Al met al veel wedstrijden gespeeld.

4 oktober 2021 om 08:56

Vind ik beetje onzin aangezien die clubs bijna 2 elftallen kunnen opstellen met dezelfde kwaliteit

4 oktober 2021 om 09:09

Jellert Ajax wel. Bij PSV vind ik de wissels op een enkeling na direct een achteruitgang. Ajax is in de breedte veruit het sterkst in Nederland.

Gedeeltelijk eens met de analyse van van Hanegem, echter speelde Vitesse in de eerste 20 minuten niet de lange bal maar eist het Met Gboho continue de vrije man tussen de linies te vinden. (Jammer genoeg was Gboho bijzonder matig weer) Dit werd daarna goed opgelost door Feyenoord en toen kreeg Feyenoord ook meer druk op de bal en ook grip op de wedstrijd. Daarna gooide Vitesse het over een andere boeg. Als het voetballend niet wil lukken dan maar op een andere manier, zullen we maar zeggen.

4 oktober 2021 om 09:07

Vitesse werd behoorlijk int zadel geholpen door die hotseknots goal waarbij Geertruida id fout ging. Daarna konden ze het ideale spelletje spelen van lange ballen, tijd rekken, blessures facken en overtredingen maken. Slim gedaan. Maar niet perse goed voetbal ofzo.

4 oktober 2021 om 09:20

Vind het allemaal reuze meevallen. Die ‘gefakete blessures’ waren 2 bloedende hoofdwonden. Eens dat je een compleet ander wedstrijd beeld krijgt de 2e helft, maar de 1e helft is er echt wel goed gevoetbald door Vitesse. Constant hoog druk gezet. Uiteindelijk heeft Vitesse ook meer op goal geschoten dan Feyenoord.

Wacht even zegt Willem dat Feyenoord niet 3 wedstrijden per week vol kan gaan? Een trainer in de eredivisie wordt hier wekelijks, nee dagelijks om afgemaakt en bespot. Ik geloof niet dat het toevallig is dat Ajax Feyenoord PSV het allemaal heel lastig hadden in deze fase vd competitie. Bayern,PSG ,Real etc idem Raymond Verheijen had ook zoiets gezegd.

4 oktober 2021 om 08:12

Verschil is dat ze bij Feyenoord 12/13 basiswaardige spelers hebben en bij PSV en Ajax ze een brede selectie hebben waarmee ze ook daadwerkelijk iets te rouleren hebben.

4 oktober 2021 om 09:08

Dus is het feitelijke verschil dat Feyenoord als club gefaald heeft door maar voor 12/13 basiswaardige spelers te zorgen.

4 oktober 2021 om 09:11

Suc6. Ik vind PSV ook zo'n 13-14 basiswaardige spelers heeft op dit moment. Ajax 17-18 denk ik. Vind Ajax sterker in de breedte.

4 oktober 2021 om 09:56

@bakkert; met het beschikbare budget van Feyenoord heeft de club een hele aardige selectie op de been gebracht. Dat lijkt me geen falen

Ik moet altijd wel glimlachen om Willem.. nog steeds dat jongentje die een Feyenoord dekbed thuis heeft, Feyenoord slippers en een pyjama zal vast ook niet ontbreken. Allemaal prima, maar als journalist, ten minste dat pretendeert hij dan, moet je volgens mij objectief zijn... dat gaat hem dan wat minder goed af.. ach je moet het maar niet al te serieus nemen! Hij neemt ook plaats bij grote vriend Harry Mens, nou als er 1 niet serieus te nemen is...........

4 oktober 2021 om 08:15

Denk dat jij niet helemaal snapt dat Willem ook columns over Feyenoord moet schrijven. Evenals Sjaak Swart alleen zn mening over Ajax wordt gevraagd.

4 oktober 2021 om 08:45

Als er iemand objectief is is het van hanegem wel. Zegt altijd gewoon hoe het erop staat

4 oktober 2021 om 10:30

Ten eerste is Hanegem een columnist en geen journalist, ten tweede een columnist hoeft helemaal niet objectief te zijn, die wordt betaald om zijn mening te geven. En een mening is zelden tot nooit objectief.

We moeten ook niet doen alsof Ajax is weggespeeld, want Ajax had natuurlijk de beste kansen en speelde praktisch de hele wedstrijd op de helft van Utrecht.

Wel in een te laag tempo en het ontbrak hen aan geluk. Utrecht zat er goed op en Paes keepte fantastisch.

4 oktober 2021 om 08:18

@jows

excact. Moest ook wel lachen om deze zin: "dat FC Utrecht bewees dat de Amsterdammers wel degelijk te verslaan zijn. "

Hoe dan? Als Haller gelijk eerste kans erin rost, dan wint Ajax op gemak. Zoveel kansen maar je voelde aan alles gaat er vandaag niet in.

Enige hoe je Ajax kan verslaan, is zorgen dat je veel op goal schiet. Met bejaarde hipster op goal is het gewoon altijd raak.

4 oktober 2021 om 08:46

ja en als Linssen die kopbal maakt wint Feyenoord haha. Zo ken ik er ook nog een paar

Als het tegen Ajax gebeurt, dan is het bij Utrecht ‘tactiek’ en ‘slimmigheid’. Tegen Feyenoord is het ‘lelijk voetbal’. Gister de partijdigheid ook van ESPN over dat tijdrekken. Niet te filmen. Vitesse heeft Feyenoord ook gewoon afgetroefd. En dan beginnen over Europees voetbal, terwijl Vitesse ook gewoon tot het gaatje is gegaan tegen nota bene nog een betere tegenstander ook. Dan beginnen over de backs die op avontuur zijn bij Feyenoord, dat is veeel zwaarder (bij Vites heeft de back nota bene gescoord afgelopen donderdag). Je merkt aan alles, maar vooral door dit soort reacties, dat ze geen topclub meer zijn daar in Rotterdam. Beetje triest hoor, Willem.

4 oktober 2021 om 08:47

Weet niet of je de wedstrijd van Feyenoord hebt gezien maar het was echt niet om aan te zien de 2e helft. Leek wel een aflevering 45 min ziekenhuis kijken .

Voor de rest een beetje calimero reactie van je trouwens

4 oktober 2021 om 08:59

Volgens mij zijn er bij Vitesse ook 2 bloedende hoofdwonden behandeld. Dat wordt weggezet als ‘tijdrekken’. Toornstra is letterlijk op iemands hoofd gaan staan. Daar heeft niemand het over. Vind het juist Calimero-gedrag van de Feyenoorders omdat ze er van alles bij halen terwijl ze, onderaan de streep, gewoon terecht verloren hebben.

4 oktober 2021 om 09:12

Natuurlijk heeft niemand het over dat Toornstra iemand zijn hoofd raakte, iedereen zag namelijk dat Jens achteruit liep en heel die speler nooit heeft gezien dus dan is dat een Calimero reactie. En 2 rode kaarten in blessuretijd heeft alleen maar tijd gekost er wilde er eentje van Vitesse het veld niet eens uitlopen dus ja dat roept wel wat vraagtekens op over de extra tijd.

4 oktober 2021 om 09:23

Zeg niet dat Toornstra daar bestraft voor had moeten worden. Dat was indd per ongeluk. Maar dat is nauwelijks tijdrekken hè, als je een hoofdwond moet laten hechten. De rode kaart van Buitink was ook gewoon discutabel, daar was toen op dat moment een VAR check gaande. Vandaar dat hij nog aan het wachten was. Je ziet de 4e man ook het gebaar maken dat de check voorbij is en dan loopt hij alsnog het veld af. Kortom, richt je als Feyenoord zijnde maar gewoon lekker op je eigen spel. Uiteindelijk heeft Feyenoord namelijk ook minder op doel geschoten dan Vitesse.

Waar ik trouwens wel een beetje moeite mee heb zijn altijd die uitspraken van: 'deze spelers kunnen het niet aan / zijn het niet gewend om 'drie keer per week' te spelen'.

Wanneer een club geen Europees voetbal speelt dan wordt er gesproken over in het algemeen gewoon 1 keer per week een wedstrijd spelen, maar wanneer er doordeweeks ook Europees voetbal gespeeld wordt dan springt het ineens naar 3 keer per week?

Wanneer is er dan sprake van 2 keer per week een wedstrijd?

Het was weer precies wat ik verwacht had. Ik zei nog op mijn werk wedden dat 2 ploegen die Europees hebben gespeeld punten gaan verspelen, en ja hoor! Notabene Ajax in eigen huis die 2 dagen meer rust hebben gehad, dat had ik dan weer niet verwacht, zeker niet omdat ze al op dinsdag moesten. Ik ben er wel een beetje zuur van! Gelukkig profiteerde Feyenoord dan weer niet. Ook weer zo lekker typisch.. verder vind ik dat Willem niks geks zegt vandaag

De kansen die Ajax gemist heeft, zo'n grote kansen heeft Utrecht helemaal niet gehad. Je verliest door een geweldige keeper bij de tegenpartij, een falende spits (hij mist graag 100% kansen na zijn optreden tegen Sporting) en een matige keeper. De bal was goed ingeschoten, maar Onana pakte met enige regelmaat dit soort ballen.
Natuurlijk is Ajax verslaanbaar, maar daarvoor moeten ze eerst zichzelf verslaan en dat hebben ze gedaan tegen Utrecht. Maakt Haller na 10 minuten die niet te missen kans, dan is de wedstrijd zo anders. Je zag al tegen Groningen dat ze het niet voor elkaar kregen om kansen, groter dan een penalty te benutten. Tegen Sporting deden ze daar nog een schepje bovenop en nu tegen Utrecht spannen ze de kroon.
PSV verloor zo tegen Willem II. Het kan gebeuren. Borst vooruit en op naar de volgende wedstrijd. De slag verloren, maar de oorlog is nog gaande.

in NL en de ED moet het voetbal altijd "om-aan-te-gluren-zijn". Ik begrijp dat niet echt. Voetbal is inderdaad vermaak, maar ook een spelletje waar om de prijzen wordt gespeeld. Dat gaat niet altijd samen.

Iedereen, wie is iedereen? Ik hoor altijd alleen maar de mensen van die domme voetbalpraatprogramma's zulk soort dingen zeggen. Supporters ed. zijn veel realistischer. Die analisten lullen maar telkens wat en reageren op elkaar en zichzelf. Niemand moet daar aandacht aan besteden. Niet kijken zou helpen, gaan ze vanzelf van de buis.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren