Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Feyenoord gaat onderuit na 104 minuten; Buitink weigert veld te verlaten

Laatste update:

Feyenoord is voor de tweede keer dit seizoen aangelopen tegen een nederlaag in de Eredivisie. Op bezoek bij Vitesse verloor de ploeg van Arne Slot zondagavond met 2-1. Daardoor weet Feyenoord niet te profiteren van de nederlaag die Ajax zondag leed en blijven de Rotterdammers op de vierde plaats staan, terwijl Vitesse klimt naar plek acht. In de blessuretijd, die uiteindelijk veertien minuten duurde, ontvingen Matús Bero en Thomas Buitink een rode kaart, waardoor ze geschorst zijn in de derby tegen NEC.

Kort voor de wedstrijd werd duidelijk dat Feyenoord kon inlopen op Ajax, maar de nederlaag van de Amsterdammers tegen FC Utrecht (0-1) leek de ploeg van Slot niet te inspireren. Slordig verdedigen van Feyenoord leidde tot meerdere goede kansen voor Vitesse in de eerste twintig minuten, waarvan één een doelpunt opleverde. In de zevende minuut liet een treuzelende Marcos Senesi zich de bal ontfutselen door Loïs Openda, die op Justin Bijlow afstormde, de keeper omspeelde en afrondde in een leeg doel. In de derde minuut was Vitesse al gevaarlijk geweest via Oussama Darfalou, voor wie een schietkans ontstond na balverlies van Alireza Jahanbakhsh.

Feyenoord, wellicht vermoeid omdat het bezig was aan de vijfde wedstrijd in veertien dagen, werd niet wakker geschud door het vroege openingsdoelpunt. In de twintigste minuut was het Gernot Trauner die in de fout ging, waardoor Vitesse meters kon maken en Darfalou uiteindelijk in het zijnet schoot, nadat Senesi zijn schot van richting veranderde. Diezelfde Senesi werd in minuut 25 gewisseld met klachten en vervangen door Lutsharel Geertruida. Tegen de verhoudingen in kwam Feyenoord na een klein halfuur langszij. De opgestoomde Marcus Pedersen trok even terug en verstuurde een voorzet richting Guus Til, die een stap naar achteren zette en raak kopte in de linkerhoek.

Het doelpunt bracht een omwenteling van het spelbeeld teweeg. Er kwamen voor de pauze twee grote kansen voor Feyenoord: na een strakke voorzet van Luis Sinisterra kopte Linssen van dichtbij naast, waarna het uitgestoken been van Jeroen Houwen voorkwam dat Til er 1-2 van maakte na een mooie pass van Linssen. Houwen stond onder de lat omdat Markus Schubert vlak voor de wedstrijd geblesseerd afhaakte. Direct na de pauze volgde echter weer een catastrofale blunder in de defensie van Feyenoord, ditmaal van Geertruida. Na een lange bal van Jacob Rasmussen ging Geertruida onder de bal door, waardoor Openda een vrije doortocht had en de linkerhoek kon uitzoeken: 2-1.

Feyenoord maakte in de tweede helft geen indruk en kreeg weinig kansen om langszij te komen. Een vrijstaande Sinisterra handelde te gehaast, toen hij de bal in het zestienmetergebied voor de voeten kreeg van Pedersen, en raakte de bal verkeerd. In de laatste tien minuten hield Houwen Vitesse op de been na schoten van Tyrell Malacia, Jahanbakhsh en Jens Toornstra; aan de overzijde liet Openda een goede kans op de 3-1 liggen. Door allerlei vormen van oponthoud telde arbiter Serdar Gözübüyük tien minuten blessuretijd in. Daarin schoot Sinisterra naast, ontving Bero zijn tweede gele kaart van de wedstrijd en kreeg ook Thomas Buitink rood voor een lompe overtreding op Orkun Kökçü. Hij wilde het veld aanvankelijk niet verlaten en riep 'Ik raak hem niet eens' richting de arbitrage. Hij vertrok uiteindelijk toch en kort daarna klonk het laatste fluitsignaal.

Verdiende Vitesse de overwinning op Feyenoord?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lekker hoor! Weer eens de kans om in te lopen en zoals eigenlijk altijd wel met Feyenoord weet je dan dat er wel een verliespartij te verwachten is.
Veel te veel fouten waarbij 2 goals vallen en veel te weinig gebracht. Scheids was aan het einde ook wel de controle kwijt, dikke chaos.

Jammer dat Bazoer geen tweede geel kreeg, wat een kwal blijft dat. Zal nooit hoger spelen dan Vitesse door zijn gedrag.

3 oktober 2021 om 18:50

Vitesse uit kun je gewoon verliezen hoor tis niet alsof Feyenoord hier elk jaar eventjes wint. Sterker nog Feyenoord heeft al sinds 2017 niet meer gewonnen in Arnhem.

3 oktober 2021 om 18:50

Je zou maar fan zijn van een club als Vitesse mijn god… Hadden echt moeten doorvoetballen tot 120ste minuut want dit slaat oprecht nergens op. Alleen maar op de grond gelegen hoe kan je dit toelaten als scheids.

3 oktober 2021 om 18:53

Tja tijdrekken wordt vaak niet bijgeteld. Zie in iets mindere mate Utrecht Ajax vanmiddag.

3 oktober 2021 om 18:56

Ja maar kijk, het grote verschil is dat Utrecht die laatste minuten gewoon blijft voetballen en verdedigen terwijl Vitesse alleen maar op dr grond heeft gelegen. Echt belachelijk

3 oktober 2021 om 18:57

Je zou maar op basis van alleen dit seizoen oordelen op Vitesse. Speelde vorig seizoen echt leuk voetbal. Dit jaar alleen in Europa tot nu toe. Geen idee wat er aan de hand is. Maar prima. 2-1 = 2-1. Ik teken ervoor. Sterkte met het verwerken van deze wedstrijd.. xx

3 oktober 2021 om 18:57

Nee, maar van de 105 minuten was er 49 minuten zuivere speeltijd. Dat is echt belachelijk

3 oktober 2021 om 18:58

49 min zuivere speeltijd is wel extreem. Gewoon hechten in het veld, bal 20 seconde vasthouden als keeper en het veld niet verlaten na rood. Echt schandalige vertoning

3 oktober 2021 om 19:00

Hansje, kijk eerst ff lekker naar je eigen team. Als er een team kon/kan tijdrekken, is Ajax het wel. Vooral toen met Onana in doel, man man man. Niettemin is Utrecht er wel voor gestraft, en terecht.

3 oktober 2021 om 19:00

Gaat toch om dit seizoen of niet?

3 oktober 2021 om 19:02

Tsja want daar hebben wij fans inderdaad veel invloed heb. Maar bedankt voor je reactie, ik zal de Vitesse spelers een bericht sturen om voortaan minder op de grond te liggen 🙄

3 oktober 2021 om 19:11

Andersom had je het ook niet erg gevonden huilebalk. Winnaarsmentaliteit getoond. Ben trots op Vitesse. Speelde gewoon een een heerlijke pot. Zaten er heel kort op. En verdient gewonnen!

3 oktober 2021 om 19:22

Ben benieuwd welk staartje het 4 de wissel moment krijg dit mag niet .
Misschien wordt het tijdrekken dan niet beloond 🙄

3 oktober 2021 om 19:26

Ik zou niet weten waarom vitesse daarvoor gestraft moet worden. Die 4e man staat toch niet voor niks langs de kant

3 oktober 2021 om 19:31

@FR-berend
Maar wat ik er vooral mee wil zeggen, is dat tijdrekken gewoon loont. Vaak wordt het tijdrekken ook niet eens bijgeteld. Ik blijf me erover verbazen dat het gewoon maar ongestraft kan

3 oktober 2021 om 19:34

Tuurlijk vriend. Ga jij de wedstrijd nog maar een keertje terug kijken als je emotie is gezakt.

3 oktober 2021 om 20:05

Dit was geen wedstrijd maar meer een theaterstuk van Serdar en Vitesse. Er is amper gevoetbald man vreselijk die spelers bij jullie.

3 oktober 2021 om 20:41

Bliek er was geen 4e wissel. Gewoon 3x. Je had dubbele wissel met maar paar sec tussen.

3 oktober 2021 om 21:05

Jawel hoor krillin er zat een hele blessurebehandeling tussen van meer dan vijf minuten. Maar als er niet gespeeld is in de tussentijd zal dit wel als een moment gelden.

3 oktober 2021 om 21:41

Mr ik had al begrepen.
Jammer helaas en door.
Antivoetbal wint vandaag maar zal niet overwinnen

3 oktober 2021 om 18:51

Ja, hoe kan je dat zo vroeg affluiten? Er is amper gevoetbald het laatste half uur. In de laatste 10 minuten slechts 3 minuten. Zo wordt dat tijdrekken gewoon beloond.
Verder vooral eigen schuld. Fouten en het veld veel te groot.

3 oktober 2021 om 19:14

@FR010FRDAM tja als er iemand op je hoofd gaat staan zoals bij Wittek gebeurde dan heb je in mijn ogen meer dan reden genoeg een tijd te blijven liggen. Zijn hand zat onder het bloed toen hij zijn hoofd raakte. En 1e helft elleboog van Feyenoord naar Ghobo

3 oktober 2021 om 19:27

Prima dat hij blijft liggen, maar die tijd moet er dan volledig bijgeteld worden. Als er dan in die tijd opstootjes zijn, een aantal x gewisseld wordt, er een var moment is, de speler met rood minuten lang op het veld blijft staan en de keeper tijdrekt dan moet je daar weer tijd bovenop tellen.

3 oktober 2021 om 18:51

Erg teleurstellend en Bazoer is idd een nare voetballer.

3 oktober 2021 om 18:57

Als ik daar objectief naar kijk, vond ik hem juist wel sterk vandaag.

3 oktober 2021 om 19:03

Vond hem heel sterk. Zo'n speler kunnen we prima gebruiken

3 oktober 2021 om 19:19

Nou het type ja maar deze speler niet. Te weinig kwaliteit en een walgelijk persoon

3 oktober 2021 om 19:22

Fr10 , zo'n speler moet de man van het team zijn anders gaat ie zich misdragen.
Prima voetballer maar denk niet dat ie bij Feyenoord past als persoon... wel als voetballer.
Maar zal die basis staan bij ons? Op cv speelt ie Trauner of Senesi er niet uit.
Als cvm is het nog maar de vraag of hij Aursner eruit speelt. Als cm zal die moeten concurreren met Kokcu, denk dat ie de meeste kans maakt tegen Kokcu.

3 oktober 2021 om 19:29

@vegitosan, uiteindelijk wordt je selectie er sterker van. Daar gaat het om.

3 oktober 2021 om 18:51

De scheids was de weg helemaal kwijt. Had totaal geen overzicht meer en deed maar wat. Desalniettemin stonden de grove fouten ten grondslag aan dit verlies maar was het verder wel erg matig. Alleen trauner zakte er niet volledig doorheen. De break komt op een goed moment

3 oktober 2021 om 18:52

Dit was wel next-level tijdrekken van Vitesse zeg, wat een verschrikking om naar te kijken. Had gehoopt dat Feyenoord in de 105e minuut de gelijkmaker nog zou maken maar dat mocht helaas niet zo zijn.

3 oktober 2021 om 19:19

Als een FC Twente sup. dat zegt, moet het wel heel erg geweest zijn ....

3 oktober 2021 om 19:44

Jammer weer dit

3 oktober 2021 om 19:45

Sorry, was positief bedoeld, omdat Twente spelers meestal nogal kritisch zijn richting Feyenoord.

3 oktober 2021 om 19:50

Spelers of supporters? Ik persoonlijk gun Feyenoord alles hoor! Nu Slot er zit vind ik het sowieso weer een leuke sympathieke club geworden.

3 oktober 2021 om 18:53

Vitesse ga je helemaal kapot schamen!!!!

3 oktober 2021 om 19:01

Vind je het goed als ik gewoon geniet van de drie puntjes én het feit dat we Feyenoord van de eerste plek afhouden?

3 oktober 2021 om 19:01

Nee hoor, terecht gewonnen. Wat heeft Feyenoord gepresteerd dan deze pot?

3 oktober 2021 om 19:03

Waarom? Moeten ze zich als makke lammetjes naar de slachtbank laten leiden? Vitesse een veel minder team, helemaal vermoeid...

Verder belachelijk slechte scheids zeg, voor beide partijen.

3 oktober 2021 om 19:05

En toch 2-1. Lekker man.

3 oktober 2021 om 19:06

Nee dat begrijp ik niet. Vind het het onbegrijpelijk. Heeft 0,0 met voetbal te maken. Kan ff gebeuren, de laatste 5 a 10 minuten. Dit was echter zo triest dat wanneer Feyenoord dit zou doen ik het echt vernederend zou vinden

3 oktober 2021 om 19:08

Vitesse hoeft zich niet te schamen. Deed wat het doen moest om te winnen en is daarin geslaagd. Dat de scheids het helemaal uit de klauwen laat lopen is niet hun schuld.

3 oktober 2021 om 19:08

Vitesse 6 schoten op doel, Feyenoord 3

3 oktober 2021 om 19:10

Feyenoord had geen eerste geworden hoor als ze gewonnen hadden.
Ach geniet van je winst volgende wedstrijd mis je 2 spelers.
Dat Feyenoord tegen een zeperd aan ging lopen zat er wel een keer in hoor geen probleem en door

3 oktober 2021 om 19:15

Ga jij fijn een andere sport volgen FR10. Ik zou me als Feyenoord supporter kapot schamen wanneer ze dit in de Kuip doen.

3 oktober 2021 om 19:18

Hoezo zo reageren op FR10. Ben het met hem eens. Doet een ploeg eindelijk eens alles om de winst binnen te slepen, gaan we weer miauwen met z'n allen. Van kwaliteit moeten ze het niet hebben in Arnhem.

3 oktober 2021 om 19:20

@vitessekoen
Dat je blij bent, kan ik heel goed begrijpen.
Ik hoop niet dat je trots bent.

3 oktober 2021 om 19:28

Hahaha Gluubster, die laatste zin.. Dat je dat als Feyenoorder over je lippen krijgt is een nog grotere grap dan deze wedstrijd

3 oktober 2021 om 19:33

Belachelijke pot dit. Heb dit de laatste 10 jaar niet gezien.

3 oktober 2021 om 19:36

Chicharito: ja hoor, zonder enige moeite. Komtie nog eens: van kwaliteit moeten ze het niet hebben in Arnhem.

3 oktober 2021 om 19:41

Bij Feyenoord ook niet 😂 het is dat huurling til blijft scoren, buiten hem om is het ook maar bedroevend zoals het al jaren is in Rotterdam.

3 oktober 2021 om 19:49

Haha gelijk heb je VitesseKoen. Als het andersom was, zou ik er ook van genieten. Vind dat de scheidsrechter meer te verwijten valt dan Vitesse

3 oktober 2021 om 20:40

Dat heb ik je waarschijnlijk vorig seizoen niet horen zeggen, of wel?

3 oktober 2021 om 20:41

Haha,
meer kwaliteit dan in Rotterdam in ieder geval, dat bleek vandaag maar weer.
Guus Til de enige fatsoenlijke voetballer.
De rest van jullie modale voetballers zijn over het paard getild hoor.
Armoe troef daar😂😂

3 oktober 2021 om 22:01

Als je serieus gelooft dat er in de selectie van Feyenoord minder kwaliteit zit als die van Vitesse hebben we een ander beeld van voetbal. Feyenoord heeft door 2 grote persoonlijke fouten verloren, Vitesse heeft de punten gestolen door ruim 55 min het spel stil te laten liggen. Van de 10 extra minuten hebben ze er 7 op de grond gelegen. Zoals ik al eerder zei gefeliciteerd met de punten maar met voetbal had dit niks te maken.

3 oktober 2021 om 22:31

Vitesse heeft Feyenoord de hele wedstrijd afgejaagd kerel. Wat een gejank om die laaste 10 min. Als


Feyenoord zoveel beter was, hadden ze het niet op de laaste 10 min aan hoeven laten komen.
Wat een zielig volk die Feyenoord supporters zeg.

3 oktober 2021 om 23:02

Ik zie Vitesse te weinig voetballen om in te schatten of ze de 5e plek vast kunnen houden, maar ik ben bang voor ze dat er de komende wedstrijden extra op ze gelet zal worden na het tijdrekken van vandaag. 49 min speeltijd is een beetje to much. Als de wedstrijd van vandaag de norm is denk ik niet dat Europees voetbal haalbaar is met deze ploeg, maar normaal zullen ze wel meer voetballen in Arnhem (niet alleen qua tijd maar ook qua voetbal). Iig gefeliciteerd met de punten.

4 oktober 2021 om 03:16

Adrie, je vergeet dat Feyenoord nog een wedstrijd tegoed heeft. Maar goed, als jij denkt dat ze vijfde worden, dan mag dat natuurlijk. We gaan het zien

3 oktober 2021 om 19:01

Wat mij betreft maakt de scheids een grote fout door niet eerder in te grijpen met gele kaarten. Dit zie je aankomen

3 oktober 2021 om 19:40



stpn84. Helaas zullen veel mensen dat ook van Kokcu vinden. Daarom speelt die waarschijnlijk ook nog bij Feyenoord. Je kan ook stellen dat Feyenoord goede en vervelende tegenstand had en ook dat hoort bij het voetbal.

3 oktober 2021 om 23:06

Nou eerlijk, het was de zwakste wedstrijd van Feyenoord na Drita en alsnog zag ik niet de kwaliteit bij Vitesse om dat uit te buiten, dus voetballend ben ik vandaag teleurgesteld in beide ploegen. Een vervelend tegenstander was het wel, maar daarvoor hebben we wat mensen op het veld staan die dat normaal binnen het behoorlijke houden.

Een zege voor het anti voetbal

3 oktober 2021 om 18:53

Ja, Vitesse 4 wisselmomenten en ik gok zuivere speeltijd van 70 min of minder in de 104 min die ze op het veld stonden

3 oktober 2021 om 18:56

Zuivere speeltijd 49 minuten zelfs wordt net op ESPN gezegd.

3 oktober 2021 om 18:57

49 minuten zelfs het is be lach e lijk

3 oktober 2021 om 18:57

4 wisselmomenten wegens hoofdblessure

3 oktober 2021 om 19:00

Die hoofdblessure viel ook allemaal wel mee, staat morgen gewoon weer op het trainingsveld, maarja alles voor de winst.

3 oktober 2021 om 19:01

Ja die nietjes vond hij leuk dan is het overtuigender

3 oktober 2021 om 19:04

Ik ben vooral benieuwd naar de zuivere speeltijd in de 2e helft, want de eerste helft viel het allemaal wel mee. Ik denk zo 18 minuten zuivere speeltijd in de 2e helft en dat dus in 60 minuten is echt schandalig. Had hier gewoon nog 10 minuten langer moeten doorgevoetbald

3 oktober 2021 om 19:28

4 de wisselmoment was niet de man met de hoofdwond maar Bazoer dus die vlieger gaat niet op natuurlijk

3 oktober 2021 om 19:34

Er waren maar 3 wisselmomenten. De 2e en 3e speler die Vitesse wisselde waren in dezelfde wedstrijdonderbreking (vanwege blessure duurde die wat langer). Een wissel is pas compleet als de wedstrijd hervat is, dus dat is slechts één wisselmoment.

3 oktober 2021 om 19:53

Dan is er niks aan de hand. En pakt Vitesse de 3 punten jammer maar helaas.
Op naar de volgende

3 oktober 2021 om 19:54

In de regels staat dat dat kan worden aangevraagd bij een hersenschudding. Eens aan v Bommel vragen wat de straf is als deze regel niet gevolgd word

3 oktober 2021 om 20:07

Snap ik dat bij een hersenschudding een extra wisselMoment mag zijn.
Maar stel er was een extra moment volgens supergohst niet dan was de extra wissel moment Bazoer en niet de man met een wond in zijn nek waar je geen hersenschudding van kan krijgen.

Van Bommel kreeg flinke straf iig

3 oktober 2021 om 18:54

Idd, zeer antivoetbal. Deze hele middag eigenlijk al. Maar kun je het beide teams kwalijk nemen? Ze hoeven de deur toch niet open te zetten?

3 oktober 2021 om 19:00

Daniel, ik pleit altijd al voor strijd tegen de topteams. Cambuur (en vorig jaar VVV) daar heb ik slechts minachting voor, maar deze zelfde minachting geldt Gözübüyük . Wat een drol dat je dit zo laat escaleren. \
De spelers van mijn eigen team wens ik wat meer intelligentie en minder emotie toe op de momenten dat het er om doet.

3 oktober 2021 om 19:00

Maar de deur open zetten of 49 min voetballen. Er zou gewoon een 3e helft moeten komen. Echt een schande vandaag.

3 oktober 2021 om 20:06

Wel bizar dat Feyenoord zo moe oogde van 49 minuutjes voetbal. Er lukte helemaal niks voorin. Terechte overwinning Vitesse, maar vooral weer een bewijs dat de regels van geen kant nog kloppen. Zuivere speeltijd zou het spel zoveel eerlijker maken..

3 oktober 2021 om 22:08

Een blok van 10 man heb ik een hekel aan, maar dat kan ik nog respecteren. Echter tijdrekken is gewoon valsspelen. Daar kan ik geen enkele respect voor hebben. Misschien als ze het vanaf minuut 80 doen, maar de laatste tijd zie ik het al vanaf minuut 1. Het dan ook vreemd dat er in die wedstrijden geen rode kaarten vallen (2x geel) en een extra tijd van 15 minuten per helft.

3 oktober 2021 om 18:54

104minuten hadden er minstens 115moeten worden, wat een belachelijke vertoning van Vitesse dit. Maar ze hebben 3 punten, dus zal wel prima zijn dan.

3 oktober 2021 om 18:57

Wen er maar aan. Tegen Ajax, PSV en het huidige Feijenoord wordt niet meer de rode loper uitgelegd. Ergens wel een compliment voor die teams. Wel is het zo dat je als ploeg hier wel beter van wordt in plaats van wat b.v. Cambuur uit bij Ajax liet zien. Al zie je dan wel weer mooier voetbal. Maar het gaat in de eerste plaats toch gewoon om het winnen. Vooral in Europees verband...

3 oktober 2021 om 18:57

NJfromVOL welkom bij de club, eerder vanmiddag ook erg van genoten

3 oktober 2021 om 18:58

Je bedoeld verlies voor het anti-voetbal?

Het spel van Feyenoord is niet om aan te gluren.

3 oktober 2021 om 19:01

Zullen we de 3e helft nog spelen? Na 49 min voetbal mag dat wel toch?

3 oktober 2021 om 19:04

Is goed ik heb de fut er nog wel voor

3 oktober 2021 om 19:57

Ik ook. Vitesse met 9 man en 4 wisselmomenten gehad, Feyenoord met 11 en 2 wisselmomenten. Ik snap dat je het probeert als club zijnde (hoewel ik dit als supporter af zou keuren) maar de KNVB moet hier gewoon ingrijpen.

3 oktober 2021 om 20:09

Dat Feyenoord verliest is daaraan toe en zeker ook hun eigen schuld alleen zoals gesteld niet alleen een zege voor het antivoetbal maar ook een zege voor de KNVB door een scheidsrechter aan te stellen die er geen kaas van gegeten heeft. Deze had totaal de wedstrijd niet in de hand en als er maar 49 min werkelijk speeltijd was dan kun je nagaan dat deze man er geen bal aan gedaan heeft Vitesse harder te straffen met het tijdverspillen. Als neutraal toeschouwer schaam ik mij dat hier mensen in het zwart staan die er niets van kunnen en de KNVB maar roepen we komen scheidsrechters tekort. Daarnaast valt er een 4e persoon in terwijl dat niet is toegestaan tenzij er sprake is van een hersenschudding en dat zal wel zo aangekaart worden.
Of er nu een 4e man langs de kant staat of niet heeft schijnbaar ook al geen enkele nut dan alleen voor een bordje omhoog houden. Lekkere functie zeg en dat noemen ze de 4e man van de KNVB in functie.

Minuut 104, schandalig. Als voorbeeld, Getafe ajax destijd kreeg nog niet eens de helft extra tijd, waarin de hele pot is stilgelegd. Dit viel echt nog wel mee en dan is het ook niet gek dat de wedstrijd ontspoord. Kocu dom balverlies gevaarlijk moment, gaat om de nek van bero hangen en krijgt niks tegen. Elleboog geen geel. En dan is gevaarlijk spel van Buitink meteen een rode kaart als kockcu met zijn hoofd omlaag gaat. Schiet mij maar lek maar Serder flikt dit altijd tegen ons. Belachelijkste is nog dat het meeste gerekt is omdat Toornstra potverdrie op het hoofd van Wittek gaat staan en een gat in zn kop krijgt. Idioterie. Oja en Serdar geeft Bero zn 2e gele kaart voor een overtreding die Hajek begaat. Echt allemaal dom gedoe waar vitesse weinig aan kan doen.

3 oktober 2021 om 18:49

Waren er eigenlijk nog te weinig.

3 oktober 2021 om 18:52

Ochjee gefrustreerde feyenoorders. Deze nederlaag ligt echt totaal aan jullie zelf. Dat het spel stil lag, ligt deels aan feyenoord zelf. Gboho gat in zn kop geëlleboogd, en wittek gat in zn kop gestaan door toornstra. Dat kost tijd ja, maar niet omdat Vitesse dat veroorzaakt.

3 oktober 2021 om 18:54

De zuivere speeltijd is nog geen 70 min, dat is geen frustratie maar realisme. Hopelijk het 4e wisselmoment nog reden voor een ingrijpen bij de knvb

3 oktober 2021 om 18:55

@sil445, daar gaat het toch niet om? Is gewoon schandalig hoe lang het heeft stil gelegen. Dan moet hij nog minimaal 5 minuten door laten spelen.

3 oktober 2021 om 18:57

We zaten ook ongeveer in minuut 105 na 10 minuten extra tijd.

3 oktober 2021 om 18:59

49minuten gespeeld, 120minuten zou nog te weinig zijn geweest voor deze wedstrijd, wat een verschrikkelijke spelopvatting van Vitesse vandaag. Ze hebben enkel de eigen fans tevreden gesteld, maar een hoop sympathie verloren bij de rest van Nederland.

3 oktober 2021 om 19:04

Feyenoord is niet de rest van nederland.

3 oktober 2021 om 19:08

@sil dat die behandeld word is toch logisch, maar dan moet er wel gewoon tijd bij opkomen. 49 minuten speeltijd in 105 minuten is gewoon schandalig

3 oktober 2021 om 19:51

Haha gat in zijn kop? Laten we het niet overdrijven

3 oktober 2021 om 22:42

@goalski, dat moeten ze in de eerste plaats ook doen. En zoveel sympathie heeft de rest van NL toch al niet voor Vitesse. Verder is het waan van de dag Bij de volgende coëfficiënten polonaise loopt iedereen. Weer vrolijk mee.

3 oktober 2021 om 23:15

@sil het klopt dat Feyenoord niet de rest van nl is, echter zag je bij Twente ook dat de sympathie wel een beetje verloren is gegaan. AZ heeft ook veel sympathie verloren na de rechtszaak over de CL ticket in het Corona jaar. Vitesse staat er (helaas) al niet zo goed op in nl. Het stadion is te groot voor de club, er zijn jarenlang elftallen van huurspelers gehaald en dan werken zulke wedstrijden niet bepaald mee aan een positief imago. Nu is de waarde van zo’n imago betrekkelijk, maar dat staat los van dit punt.

3 oktober 2021 om 18:50

Er mochten nog wel 5 min bij, want de hele verlenging lag ook stil..

3 oktober 2021 om 18:52

Verlenging nog wel was dit een bekerwedstrijd dan?

3 oktober 2021 om 18:52

Dat je nog leest dat mensen het belachelijk vinden. Die hebben waarschijnlijk de wedstrijd niet helemaal lopen kijken

3 oktober 2021 om 18:53

Schandalig dat de scheids al affloot na 104 minuten bedoel je.

3 oktober 2021 om 19:13

Moesten er uiteindelijk 130 zijn… wat een vies ploegje dat vitesse.


Schande, een regelrechte schande voor het voetbal deze wedstrijd. Wat een ongelooflijke zaadploeg dat vitesse, en pipo de clown Gozubuyuk die het allemaal maar toestaat. Ongelooflijk hoeveel tijd er verloren is gegaan

3 oktober 2021 om 18:58

49 minuten zuivere speeltijd zeggen ze nu. Dat zegt alles gozubuyuk nooit meer laten fluiten aub

3 oktober 2021 om 19:49

Twente en Utrecht deden hetzelfde tegen ajax, dan is het ineens knap en zo! Zolang het mag, mag het!

3 oktober 2021 om 19:52

Remco, dit was wel echt extremer dan dat.

3 oktober 2021 om 20:15

Stop eens met ajax overal bij betrekken. wereld draait niet om jullie. Dit was tijdrekken op een heel ander niveau en als je had gekeken had je dat wel gezien

3 oktober 2021 om 20:55

Groningen begon al na tien minuten met tijdrekken tegen Ajax...

Maar het is inderdaad niet fijn spelen tegen clubs die alleen maar tijdrekken.


Wees blij met het compliment: als een club dat tegen Ajax doet, wordt er gezegd dat ze binnen hun mogelijkheden handelen. Blijkbaar schat Vitesse Feyenoord zo goed in dat ze dit nodig achten. Een jaar geleden werd dat niet gedaan. Dus een complimentje.

4 oktober 2021 om 03:19

Wat een verfrissende manier om ernaar te kijken Kyle. Dat geeft de burger moed 😉

Serdar wat heb je er een zooitje van gemaakt. Er is nauwelijks gevoetbald. 2 fouten gemaakt en daardoor verloren. Voor de rest Buitink toch een zielig figuur en Bazoer blijft toch echt een hele nare gozer. Die had ook allang 2 x geel moeten hebben.

3 oktober 2021 om 22:45

Bazoer was toch een van de betere vandaag, stond vaak goed en was belangrijk. ik heb m op weinig naar gedrag kunnen betrappen.

De grote Gozobuyuk show man. Tweede helft is er niet gevoetbald alleen maar stilgelegen.

3 oktober 2021 om 18:52

Meneer is idd teveel bezig om zijn persoontje op de voorgrond te krijgen.

Wat een schandalige vertoning van beide ploegen. Vitesse ging beter om met de fouten van Feyenoord. Gelukkig nu interlands, Feyenoord heeft het nodig.

3 oktober 2021 om 23:18

Behoorlijk wat spelers die zijn opgeroepen en ver moeten reizen dus veel rust zal het niet brengen.

De wedstrijd heeft na de 90ste minuut 7 minuten stil gelegen.. toch komt er geen extra tijd bij daarvoor.. wat een vies team heeft Vitesse trouwens, ik gun ze niks. Snap wel dat het daar nooit vol zit.

3 oktober 2021 om 18:57

och och, was de fles azijn lekker?

3 oktober 2021 om 19:20

Zegt toch niks geks, Vitesse is compleet over de limiet gegaan van tijdrekken, het was echt lachwekkend wat die allemaal aan het doen waren.

3 oktober 2021 om 19:00

En wij gunnen Feyenoord niks. Met jullie Johan Cruyff Schaal door penalty's voor eigen publiek tegen Vitesse. Maar ja, 2-1 = 2-1..

3 oktober 2021 om 19:37

Heb geduld ze pakken een wisselmoment te veel ben benauwd welke straf daarop staat 🙄

3 oktober 2021 om 19:05

Ach ik feliciteer ze met de punten. Het was een schandalige wedstrijd maar ze stelen wel 3 punten. Hopelijk missen ze de speler lang, zeker na het niet verlaten van het veld.

3 oktober 2021 om 22:46

@vakkieD. Het is gelukkig Buitink, die is toch bankzitter

3 oktober 2021 om 23:21

Dat is dan een voordeel voor de club, maar ik vind het oprecht een interessante casus. De overtreding zelf was 2 tot 3 wedstrijden geweest, echter denk ik dat de straf door het niet verlaten van het veld behoorlijk hoog uit zal vallen.

4 oktober 2021 om 13:32

Hij raakte de spelere niet eens, dus vraag me af of er uberhaupt wel een straf komt. Misschien de strafpleiter van Feyenoord om hulp vragen 🤪

3 oktober 2021 om 19:55

De bijgetrokken blessuretijd was 10 minuten. De wedstrijd wordt in de 115e minuut beëindigd, dan is er toch 4/5 minuten extra bij gekomen?

3 oktober 2021 om 23:25

Er is in 115 min slechts 49 minuten gespeeld, dat komt neer op meer tijdrekken dan spelen. Er is in de blessuretijd nog geen 4 minuten gespeeld, dat betekend dat er dus alsnog te weinig tijd is bijgekomen of reken ik nou verkeerd. Ik waardeer een strijd om de punten maar dit ging alle perken te buiten.

Wat is Gozobuyuk een ramp van een scheidsrechter. Laat het helemaal uit de hand lopen.

Wat een verschrikkelijk elftal heeft dat Vitesse zeg, bah.

Wat een debiel zeg, die Buitink. Klagen dat hij hem niet raakt. Als Kökcü niet bukt, schopt hij zijn hoofd eraf

3 oktober 2021 om 18:52

Stel je aan, je kunt duidelijk zien dat hij zijn been intrekt….
En nee ben geen Feyenoordfan

3 oktober 2021 om 18:54

Daarom kreeg die ook rood haha.

3 oktober 2021 om 18:54

Of de beelden fatsoenlijk terug kijken, of morgen een afspraak bij Hans Anders…
Als jij geen krom been ziet op het laatst dan heeft het geen eens zin om in discussie te gaan

3 oktober 2021 om 18:57

Ik zie een gestrekt been

3 oktober 2021 om 18:59

Doe is even normaal man. Zijn been buigt pas zodra het richting de grond gaat. Maar tijdens de trappende beweging richting het hoofd is het gewoon gestrekt.

3 oktober 2021 om 19:08

Moet hij niet zijn hoofd op scheen hpogte houden...

3 oktober 2021 om 19:09

Daar komt bij dat Kokcu zelf zo laag kopt dan kan er ook een voet ij komen en ja hij raakt hem niet. Dus onzin rode laart

3 oktober 2021 om 22:08

Als kokcu de bal op de borst had aangenomen was het een actie ala de Jong, donker rood dus. En daarna nog blijven staan, ik hoop dat ze dat ik de strafmaat meenemen

3 oktober 2021 om 18:53

Waarom een halfhoge bal koppen? Het is voetbal, dus dat je met je voet erop af gaat, is logisch dat hij klaagt. Vond het ook geen rood, enkel gevaarlijk spel vanwege hoog been en dat is normaal maximaal een vrije trap.

3 oktober 2021 om 19:11

Wat je zegt hij komt laag, het is VOETbal. Dus Kokcu neemt een bewust risico door zo laag te kopen. Hij veroorzaakt gevaarlijkspel door zo laag te koppen.

3 oktober 2021 om 19:12

Gewoon een natuurlijke reactie toch? Kokcu kan die bal never nooit meenemen met zijn voeten. En daarnaast mag je met voetbal de bal op elke manier meenemen, buiten de hand/armen uiteraard. Dus is de bal meenemen met de hoofd helemaal niet raar.Daarnaast komt die jongen met gestrekt been + onwijs veel snelheid invliegen, ontzettend gevaarlijk. Eén van de weinig goede beslissingen van de arbitrage vandaag.

3 oktober 2021 om 19:15

De bal was op borsthoogte en dichtbij zijn lichaam. Hoe wil je die bal in godsnaam meenemen met de voet?

3 oktober 2021 om 19:18

Ajax33 heeft dus nooit gevoetbald. Hoe kun je die bal in godsnaam met je voet meenemen. Ja, tenzij je Zlatan heet.

4 oktober 2021 om 19:50

Nee paasei dat zeg ik niet, ik zeg dat als je zo laag kopt Jr risico loopt een voet tegen te komen. Het is voetbal. Begrijpend lezen is moeilijk hé.

Van verdiend overwinnen in de CL
Naar verliezen van Vitesse met zwak spel.

Zonde, hadden kunnen inlopen op Ajax. Donderdag heeft erg veel energie gekost, dat was wel zichtbaar. Buitink mag wel een psycholoogje pakken.

3 oktober 2021 om 18:55

Speelt Feyenoord Champions League?

3 oktober 2021 om 19:01

Conference League Gijsarends! CL klinkt alleen wat stoerder haha!

@Daniel: natuurlijk was Vitesse aan het zuigen, maar als je twee doelpunten zo kinderlijk weg geeft roep je het ook een beetje over jezelf af.

3 oktober 2021 om 21:02

@GluubsterTJ, veel respect voor jouw reactie! Hoewel het frustrerend is om op zo'n manier te verliezen, ben je wel realistisch: Feyenoord heeft bij de doelpunten niet goed verdedigd.

3 oktober 2021 om 18:57

Inlopen? Kwa verliespunten zelfs kunnen uitkopen. Slechte wedstrijd, kan ook nooit een wedstrijd worden als 1 ploeg niet wilt voetballen.



Er is verdomme daadwerkelijk 1 minuut gespeeld in die 10 minuten tijd. Verschrikkelijk! Tijd voor zuivere speeltijd

3 oktober 2021 om 18:53

Ja, ongelooflijk. Feyenoord was niet goed, maar dit kan echt niet. Van Gözöbüyük dan. Vitesse snap ik nog wel

3 oktober 2021 om 19:12

Aww repuiz blaast nooit hoog van de toren. Zo zielig . 2-1 trouwens .

3 oktober 2021 om 19:14

Wat probeer je te zeggen? Wat een beroerde zin.

3 oktober 2021 om 19:28

2-1 , dat vooral.

Dit soort buitenkansjes moet je serdar gozubuyuk niet gunnen. Die leeft voor dit soort momenten om dan toch de wedstrijd naar zichzelf toe te trekken.

Gefeliciteerd Vitesse, geknokt en gewonnen. Wat een vreselijke 2e helft. Ik denk dat er oprecht 3 minuten ook echt is gevoetbald. Reclame voor zuivere speeltijd.

Verschrikkelijke ploeg , alleen maar tijdrekken en zeiken. Zuivere speeltijd invoeren misschien?

Niet vanwege het goede voetbal, maar ik heb echt wel genoten van deze wedstrijd. Wat een strijd en intensiteit.

3 oktober 2021 om 19:23

Strijd en intensiteit was er dus totaal niet in deze wedstrijd, niemand was moe na de wedstrijd, want de wedstrijd heeft alleen maar stil gelegen.

Dat Vitesse stelt echt weinig voor zeg. Feyenoord verliest hier alleen door de defensieve fouten. De scheids was alleen nog slechter. Wat belachelijk al dat tijdrekken wat hij goedkeurde.

3 oktober 2021 om 20:49

Doe nou niet of Feyenoord zo goed ID joh, gewoon een hopeloos slechte ploeg.

4 oktober 2021 om 09:41

Feyenoord heeft een 10x betere ploeg dan Vitesse dus wees maar stil. Vitesse wint alleen door fouten van Feyenoord. Feyenoord kan tenminste voetballen in tegenstelling tot Vitesse.

Feyenoord heeft vandaag van zichzelf verloren. Onnodig en o zo zuur.. Maar wat was Vitesse vervelend bezig. Slechte wedstrijd van beide kanten

Ik zei het net al maar die scheidsrechter heeft ze Feyenoord pyjama al klaar gezet voor vanavond haha wat een triest gebeuren die scheidsrechter

3 oktober 2021 om 19:24

Heeft Vitesse toch heel aardig geholpen vandaag, 2 rode kaarten 9 en 6 (zuivere speeltijd) seconden voor tijd maakt hem nog niet voor Feyenoord.

Getafe - Feyenoord 2-1.

Hoop dat er iets tegen zulk voetbal en tijdrekken gedaan gaat worden. Best een vermakelijke pot voor de neutrale kijker.

Vind Bazoer wel een heel sneu ventje, vind het niet gek dat hij uitgekotst wordt.

3 oktober 2021 om 19:03

Persoonlijk houd ik meer van een goede pot voetbal, maar misschien dat mensen die een carrière in het theater ambiëren deze wedstrijd konden waarderen.



Slechte scheidsrechter, die gaat lekker onder zijn Vitesse deken liggen. Vitesse gewoon beloond door Serdar. Dat tijd rekken moet veel harder afgestraft worden. Smerige ploeg, slechte scheids, gelijkspel was eerlijker geweest met het spelbeeld.

Bij deze is Vitesse oprecht het meest onsympathieke team van het seizoen tot nu toe. Allemaal gemekker, gejank en meer toneelspeel dat je bij een avondje naar het theater gaan krijgt. Feyenoord verdiende niet om te winnen, maar Vitesse heeft er echt een waardeloze middag van gemaakt. Jammer.

3 oktober 2021 om 18:52

Bij elkaar geraapt zooitje dat Vitesse. Met een waardeloos elftal moet je inderdaad zo je wedstrijdjes winnen.

3 oktober 2021 om 18:57

Waarom zo boos ? Alsof Vitesse veel meer huurlingen etc dan Feyenoord heeft en dan alsnog slaat jou reactie nergens op 😂

3 oktober 2021 om 19:03

Boos? Gewoon een constatering. Vitesse is los zand.

3 oktober 2021 om 19:11

Oké en dit waardeloos elftal deed vorig seizoen drie kwart van het jaar mee voor plek 1 en speelde wij beter voetbal dan iedereen buiten Ajax. Maar idd je heb gelijk, dit jaar zijn we ineens een bij elkaar geraapt zooitje! Klinkt inderdaad super logisch aangezien wij nu ipv tannane ghobo in het team hebben, dat verandert het helemaal en is het nu bij elkaar geraapt zooitje 😂 top constatering heb je er nog meer ?

3 oktober 2021 om 19:15

Los zand heeft net wel de ‘kampioenskandidaat’ verslagen met 2-1 . Dan toch wel raar?

3 oktober 2021 om 22:15

Grappig, vroeg me af wanneer het zou komen, was al bang dat het een Feyenoord supporter zou zijn, maar we hebben hem gevonden. Als je Feyenoord dit seizoen als kampioenskandidaat ziet dan snap ik dat je het spel van Vitesse leuk vind.

4 oktober 2021 om 03:23

Sil, ben jij er zo een die doet alsof Feyenoorders hun club als titelkandidaat bestempelen? Dat doet namelijk niet één supporter hoor.

3 oktober 2021 om 19:12

Shots on target vitesse: 6
Shots on target Feyenoord: 5

3 oktober 2021 om 20:59

Schot 1e helft van Darfalou en de bal in de korte hoek van Openda waren niet echt rollertjes.

Ik heb nog mee geklokt, van de 14 minuten blessuretijd is er 2(!) minuten gevoetbald. Na de 60ste minuut hooguit tien minuten.
Feyenoord doet het zichzelf aan maar ach ach ach.

Goed, volledig aan jezelf te wijten, maar toch ga ik hier even mijn frustratie uiten over Vitesse. Ze hebben hun naam 'snelheid' niet veel eer aangedaan. Heel de tweede helft alleen maar lopen janken en rollebollen. Ook belachelijk dat ze natuurlijk hiervoor beloond worden in de vorm dat ze in de extra tijd nog even een paar minuutjes van de 14 minuten konden afsnoepen.

Theater school Vitesse met hun prachtige tijdrek voorstelling. Feyenoord was bizar slecht, maar wat een walgelijke vertoning van Vitesse.

Vitesse sleept de overwinning wel uit het vuur maar wat een verschrikkelijke manier om dit zo te doen.
Zuivere speeltijd invoeren?

Wat een anti voetbal speelt dat Vitesse. Gewoon schande! Ze hebben de laatste 25 min alleen maar lopen dweilen over grond. Ik denk als je naar de effectieve speeltijd kijkt is dat minder dan 10 min in de laatste 25 min. Scheids moeten dit gewoon niet pikken!

gözübüyük en Feyenoord wedstrijden altijd weer wat.

2 schandalige rode kaarten. Bero was niet degene die de overtreding maakte, en bij die ander word kokcu en niet geraakt en zit kokcu met zn hoofd op heuphoogte. Als dat van Buitink rood is had toornstra ook duidelijk rood moeten hebben. Maar goed danku zeer vrienden van vitesse!

3 oktober 2021 om 18:54

U kunt de vrinden van het scheidsrechterskorp ook bedanken anders hoor. Schandalig dat ze niet ingrijpen op het gedweil. Maar daar hoor ik je dan weer niet over. Die twee rode kaarten zijn volledig terecht. Sterker nog half Vitesse had rood mogen hebben voor het volledig doodmaken van het spel.

3 oktober 2021 om 18:55

Gozer ben je nu serieus? dat van Bero wel ik wel mee inkomen, maar dat van Buitink was levensgevaarlijk. Toornstra zag die speler van Vitesse niet eens dus was er 0 opzet.

3 oktober 2021 om 18:58

Overigens, Toornstra heeft die vent die liep te jankedweilen op het veld ook nooit gezien. Misschien iets langer op je benen blijven staan nadat er niet eens een overtreding (kokcu speelde de bal) op je word gemaakt.

3 oktober 2021 om 19:01

Joh op een gozer met zo’n nickname moet je niet willen reageren. Ik heb hem alleen maar negatief zien reageren op alles wat Feyenoord is..

4 oktober 2021 om 03:25

Remco, zelfs als Kokcu was blijven staan... Was het dan normaal als Buitink zijn heup had gezaagd?

Kreeg ook rood voor een lompe overtreding ?? Hij raakt hem niet en die Feyenoord speler kopt zelf heel laag 😂

Lekker gewonnen, geertuida bedankt! Feyenoord verdiende ook geen 3 punten, die waren ook niks vandaag. Gelijkspel was logisch geweest.

3 oktober 2021 om 18:58

Waarom kopt hij zo laag.dan ? Of nee wacht als iemand laag kopt dan mag niemand met zijn voet richting de bal want oh jee de koppende speler hoe laag hij ook kopt moet altijd beschermd worden 😂 rot op man

3 oktober 2021 om 19:02

Het is gewoon natuurlijk reactie om de bal te controleren met je hoofd. De bal was te hoog om 'm aan te nemen met je voet. Onverantwoord hoe die jongen in komt vliegen met gestrekt been. Terechte rode kaart natuurlijk.

3 oktober 2021 om 19:03

Ben jij wel helemaal lekker joh? Zullen we de overtreding rustig naspelen en dan mag jij de laagkoppende speler zijn. Kijken of je het dan wel of niet een aanslag vind.

3 oktober 2021 om 19:44

Hahah is goed, ik ben alleen slimmer en kop niet als een malloot zo laag naar een bal want als voetballer weet je dat andere spelers ook zo hoog met hun voeten kunnen komen. 😂

3 oktober 2021 om 19:55

Prima, kom ik lekker op borsthoogte in met een gestrekt been, dat zal ook niet heel fijn aanvoelen hoor

3 oktober 2021 om 21:01

Klopt want ik vermijd dat been gewoon, ben niet zo dom als dat middenveldertje van jullie 🙂

Há, Feyenoord kan niet eens winnen van negen man. Lijkt Vitesse wel. Grapje natuurlijk, wat een gevecht joh, letterlijk.

3 oktober 2021 om 22:21

Gevecht?? Die gek schoppende spelers bedoel je? Een voetbalgevecht kon ik het helaas niet noemen, daar heb je 2 voetballende ploegen voor nodig. Zoals al eerder hier aangegeven, gefeliciteerd met de 3 punten, de grote fouten optimaal benut maar helaas is het door de theatervoorstelling en de scheids nooit het voetbalgevecht geworden dat de voetballiefhebber verdient

Wat een schandalige wedstrijd, Vitesse zouden ze eigen moeten straffen hiervoor. Die buitink voor minimaal 18 wedstrijden, anders ben je niet meer geloofwaardig.

3 oktober 2021 om 18:53

18 hahahhahahahha

3 oktober 2021 om 22:23

18 is wat in emotie maar hoe gaat de KNVB om met het blijven staan van de speler? De scheids heeft de tijd niet meegenomen in het resterende spel, wat ook nog als voordeel was van de betreffende ploeg. Ik denk persoonlijk niet dat Vitesse tegen 4 wedstrijden in beroep zal gaan

3 oktober 2021 om 22:30

Was gewoon onterechte rode kaart. 18 wedstrijden, wat een belachelijke opmerking

4 oktober 2021 om 03:27

Usdrie, hoezo onterecht? Hij had Kökcü heel ernstig kunnen blesseren. Het was volkomen idioot

4 oktober 2021 om 13:42

Misschien niet willen koppen op scheenhoogte. Het is VOETbal geen HOOFDbal, dus je kan daar een voet verwachten op die hoogte.

Dit is precies waarom we zuivere speeltijd moeten hebben. Leuk die 10 minuten "extra tijd", maar de bal heeft nauwelijks gerold. Toppunt was wel die 2e rode kaart van Vitesse. Dat stukje toneel heeft al 5 minuten geduurd... Feyenoord mag naar zichzelf kijken bij deze verliespartij. Zo makkelijk de goals weggeven, dan roep je het over jezelf af. Begin van beide helften gewoon geen concentratie.

Schandalige rode kaart. Kokcu kopt onder heupniveau, dat is een hoogte waar je gewoon voor de bal mag gaan. Dit was geen gevaarlijk hoog been, dit was extreem laag koppen. Dat de VAR dit niet corrigeert...

3 oktober 2021 om 18:54

Als jouw heup op die hoogte zit moet je misschien ff langs de huisarts man.

3 oktober 2021 om 19:23

Klopt helemaal Migi, hij kopte notabene op kniehoogte.
Echt geen rode kaart.
Kokcu kan wel janken trouwens

4 oktober 2021 om 03:28

Martijn, zelfs als het onder heupniveau is.. Buitink ging niet voor de bal. Buitink had dan met gestrekt been Kökcü geraakt

Dit was er wel weer 1 in de categorie, van jezelf verloren. Als je 2 doelpunten weggeeft, dan houd het op. Ik verwachte er niet veel van na afgelopen donderdag maar dit sloeg echt alles. Die ondergrens is wel echt afschuwelijk slecht. Dit was weer het Feyenoord dat ik onder Advocaat veel zag.

De spelers zijn nu geschorst voor derby tegen Vitesse….okeeeeee voetbalzone, Vitesse vs Vitesse is idd een derby

Heerlijk dit! Een echte vechtmachine gezien deze week. Zowel tegen Rennes als vandaag tegen Feyenoord een over-mijn-lijk-mentaliteit gezien. Op naar Nijmegen!

3 oktober 2021 om 18:58

Vechtmachine?

Jullie kunnen beter gaan balletdansen. Lachwekkende reactie🤣

3 oktober 2021 om 19:44

Lachwekkende reactie? Ik heb mijn club zien strijden voor elke meter. Iets wat ik in lange tijd (voorafgaand aan deze week) niet gezien had. Knokken voor elke meter, waaruit het eerste doelpunt bijvoorbeeld tot stand kwam. Vitesse was vandaag gewoon een stuk scherper dan het sterkere elftal van Feyenoord, vandaar vechtmachine.

Er wordt hier overigens net gedaan alsof Vitesse 90 minuten lang heeft lopen tijdrekken. Onzin. Het waren zowel Feyenoord als Vitesse die er een potje van maakten door continu met elkaar het ''gevecht'' aan te gaan. Dat Toornstra dan, weliswaar per ongeluk, op het hoofd van Wittek staat, werkt bijvoorbeeld ook niet mee.

Feyenoord moet vooral naar zichzelf kijken, want mocht het stiekem de ambitie hebben kampioen te worden, zal het in de toekomst toch uit een ander vaatje moeten tappen. Fijne avond.

4 oktober 2021 om 03:31

Met de strijd van Vitesse vind ik ook niks mis. Het is de scheids die een grens moet trekken, en dat gebeurde niet. Verder was Feyenoord ook gewoon heel matig hoor, daar niet van

3 oktober 2021 om 19:01

Vechtmachine? Dan moet je toch echt blijven staan om succesvol te kunnen vechten. Denk dat ze aan het trainen waren voor stuntman

3 oktober 2021 om 19:04

Zeg dat even tegen kokcu

3 oktober 2021 om 19:17

Zullen we hem even naspelen? Dan denk ik dat je anders piept. Overigens gebeurde dat dus in minuut 102 terwijl Vitesse daarvoor dus al 55 minuten liep te dweilen.

Uiteindelijk verliest Feyenoord hier van zichzelf, maar de scheidsrechter en de tegenstander hebben hier wel degelijk gedeeld in de malaise.

3 oktober 2021 om 19:16

Vechtmachine? Jullie leken eerder op een acteerclubje hahahaha. Wat een belachelijke reactie zeg

Dat is voetbal in het buitenland kijken ze naar de uitslag,in Nederland moet je voetballen schijt aan gewoon zorgen dat je 3punten haalt. Ben geen fan van Vitesse of top 3 zorgen dat je punten haalt en serdar shirtje geruild met kokcu?

3 oktober 2021 om 22:30

Nou denk dat Vitesse dit shirtje van Serdar heeft geclaimd en er een museum voor op zal richten van de hoogtepunten van de club, zo zijn de reacties bij sommigen iig wel. Ik ben groot voorstander van vechten voor de 3 punten, en de tegenstander uit het spel halen en seconden sprokkelen is daar een groot onderdeel van, maar op deze manier zijn er op het end enkel maar verliezers. Ik wil je wel een keer horen als er een of andere clown na een rode kaart gewoon op het veld blijft staan waardoor je simpelweg niet kan voetballen, maar deze tijd niet wordt meegenomen

Ondanks de scheidsrechter Vitesse toch nog gewonnen.

3 oktober 2021 om 18:59

Mede dankzij de scheidsrechter die het tijdrekken volop faciliteerde Vitesse toch nog gewonnen

Als clubs Ajax zo irriteren is het geweldig en professioneel en nu is het omdat het Feyenoord aangaat bederf van het voetbal ?

3 oktober 2021 om 18:59

Maar als het bij Ajax gebeurt, vind jij het waarschijnlijk stom omdat je voor Ajax bent. Goh zou het daar iets mee te maken hebben?!

3 oktober 2021 om 19:31

Als het bij Ajax gebeurd vind ik het verschrikkelijk en als het bij Feyenoord gebeurt ook. Het was alleen wel een x tijd om jullie een spiegel voor te houden.

Vitesse heeft 4 wisselmomenten gehad, mag niet toch?

3 oktober 2021 om 19:00

Nee, dus hopelijk dat de KNVB meekijkt en hetzelfde doet als in Duitsland.

3 oktober 2021 om 19:01

1 in de rust.

3 oktober 2021 om 19:04

Sorry, toch niet in de rust, maar de wissel van twee spelers was weliswaar niet tegelijkertijd, qua tijd, maar wel in hetzelfde moment dat het spel stil lag.

3 oktober 2021 om 19:10

Ben benieuwd hoe de knvb dit beoordeeld. Niet dat Feyenoord de 3 punten heeft verdiend hoor.

3 oktober 2021 om 19:15

Ik weet het ook niet hoor, maar ik denk dat een wisselmoment wordt geteld als een moment waarop het spel stil ligt, dus zoals het nu gebeurd is, dat er twee wissels zijn gedaan, in de periode dat het spel stil lag, voordat het hervat is. En dat het dan als één moment wordt geteld.

Maar we zullen er vast wel iets van een verklaring over krijgen, denk ik.

3 oktober 2021 om 19:18

Vitesse ook niet dus dat scheelt

3 oktober 2021 om 22:34

Ach hou toch op, onze ploeg was verschrikkelijk. Echter verdiende Vitesse nog minder door de spelopvatting. Verlies in Arnhem kan gebeuren, de manier waarop niet

Feyenoord weer met beide voeten op de grond. Beetje zwaardere tegenstander en het is weer niks.

3 oktober 2021 om 19:18

Ja zwaardere acteurs. 49 minuten gevoetbald van de 105…vind je het gek dat het niks werd?

3 oktober 2021 om 22:36

Tegen Utrecht had je dit kunnen zeggen. Die pakte ook de minuutjes, net als tegen Ajax, maar die voetbalden wel echt

4 oktober 2021 om 03:34

Fc-bami, want Slavia Praag was geen serieuze tegenstander? Vorig jaar kwartfinale Europa League..

Haha lekkere Nederlandse reacties hier… Speel je 90 minuten de pannen van het dak maar verlies je uiteindelijk nipt dan ben je niet volwassen genoeg. Doe je alles om de punten uit het vuur te slepen dan ben je een vervelende ploeg. Ik zou zeggen wen er maar aan, met de drukke speelschema’s van tegenwoordig wordt het voor ploegen alleen maar interessant gemaakt om zo te gaan spelen

Och och och, wat leeft dat verschrikkelijke Feyenoord boven zijn stand.
Gewoon een modale subtopper zoals de afgelopen jaren.
Zelf ellebogen uitdelen en op hoofden staan en dan nog durven piepen om nog meer extra speeltijd.
Niet om aan te gluren dat Feyenoord!!

3 oktober 2021 om 19:04

Zo, jij mocht ook weer je holletje uit om te provoceren zo te zien? Fijne avond nog Hertog!

3 oktober 2021 om 19:48

Nee feyenoorders hier zijn totaal niet emotioneel en gefrustreerd. Dat jullie met velen zijn geeft jullie nog geen gelijk.

3 oktober 2021 om 20:02

Nee hoor, maar 'verschrikkelijke Feyenoord leeft boven zijn stand' en een paar andere uitspraken zijn gewoon pure provocaties.

Helemaal net na deze wedstrijd waarin een dramatisch Vitesse zelf niks gecreerd heeft en alleen maar op de grond heeft gelegen. Dat je er niet weet te winnen is natuurlijk helemaal aan jezelf te wijten.

Winnen is winnen! De hartelijke groeten allemaal. Op het Feyenoord van de jaren 90 met Heus, Fraser, de Wolf hoorde we niemand klagen, er was (terechte) trots. Dus dat huilie, huilie... Jammer dan maar he😘😂👍👌

3 oktober 2021 om 19:09

Gefeliciteerd jongen, geniet ervan. In de Kuip nemen we revanche op deze fletse degradatieploeg!

3 oktober 2021 om 19:12

Dank je, wat fijn dat je me dit gunt😇

3 oktober 2021 om 19:15

Altijd jongen. Winnen is winnen, of het nou verdiend is of niet. Vond ons gezien de slordigheid maximaal aanspraak maken op een punt.

3 oktober 2021 om 19:21

Dat sowieso. We zijn er met z'n tienen in ieder geval niet minder blij mee.

3 oktober 2021 om 19:09

Achja maak er een feestje van met alle 10 de fans op de tribune. Geniet ervan.

3 oktober 2021 om 19:35

Bwhahaha dankje, gaan we doen !

Rode kaart Buiting was onzin. Geertruida geeft een ritueel en krijgt niets. Scheids niet best.

Er werd nauwelijks gevoetbald. Het is eerder een theaterstuk dan een voetbalwedstrijd man man man

Zuur, maar zat er aan te komen. Je zag donderdag al dat spelers er doorheen zaten.

Ik hoop dat alle 10 de Vitesse fans op tribune genoten hebben vandaag van het theaterstuk.

3 oktober 2021 om 21:06

Kansloze opmerking, die 10 fans hebben zich anders de hele wedstrijd positief achter hun club geschaard, vanuit het Feyenoord vak alleen maar een liedje over de moeder van Bazoer gehoord. Wat een niveau…

Toen Getafe het deed, vonden velen het in Rotterdam Zuid maar wat prachtig. Dit soort voetbal is natuurlijk ontzettend irritant en zie je helaas steeds vaker. Sonde van het spelletje.

Iedereen huilen, 49 minuten zuivere speeltijd. Maar met een gemiddelde van 58 minuten (OPTA) en de hoeveelheid gemaakte fouten, overtredingen en blessures is dit echt geen rare hoeveelheid.
Bij een ingooi telt bijvoorbeeld pas wanneer de bal in het spel is, maar hier wordt geen blessuretijd voor bijgetrokken. En met zoals chaos is er niet veel voetbal.

Gozeboejuk wilde z'n vriend Kokje geen gele kaart geven en gaf een verdwaalde 2e kaart aan Bero. Tolereert idioot gedrag van bijv Dessers.

3 oktober 2021 om 19:20

Ja het is ook onzinnig geklaag. Tegen PSV en NEC kwam Feyenoord goed weg en nu hebben ze wat minder geluk. Dat gebeurt nu eenmaal. Ik vind dat Feyenoord het echt knap doet met de selectie die ze hebben en desondanks staan ze er nog steeds goed voor met op Ajax na de minste verliespunten.

3 oktober 2021 om 21:05

Geen idee, als je tot in de 80e minuut achter staat en je wint de wedstrijd in blessuretijd dan heb je in mijn ogen niet echt pech. Evenals als je 4 schoten vs 3 hebt en je wint met 4-0 dan zit het ook niet echt tegen.

4 oktober 2021 om 03:40

Alkmaar54, je hebt gelijk hoor: soms zit het mee, soms zit het tegen. Vitesse uit is ook geen makkelijke pot. Maar het gaat vooral om de manier waarop. Ik snap dat Vitesse alles doet om te winnen, maar de scheids moet de grens bewaken. Dat deed hij niet. Het resultaat is dat er 105 minuten gespeeld wordt en dat dat uiteindelijk nog bijna tien minuten te weinig is. Dan zit je naar een parodie op een voetbalwedstrijd te kijken. Ik kan genieten van geslepen ploegen, maar dit ging nergens over

3 oktober 2021 om 19:35

Je vergeet alleen te vermelden dat 58 minuten van 93 minuten ongeveer 60% is. 49 van 104 minuten gaat richting de 40%. Is toch een behoorlijk verschil

3 oktober 2021 om 19:28

Verdiend zeker niet. Als we gaan kijken naar de kansenverhouding dan zal je dadelijk in de samenvatting die je waarschijnlijk gaat bekijken omdat je de wedstrijd niet gezien hebt zien dat Feyenoord overduidelijk grotere kansen had die men ook zelf had opgezet.

Ik kan me de frustraties bij Feyenoord fans wel voorstellen. In de Arena had ik vanmiddag hetzelfde met Utrecht, Vitesse doet er nog een schepje bovenop.

Ik hoop dat de UEFA en de FIFA hier eens naar gaan kijken. Hiermee doe je de sport heel weinig goed, zoals het spelbederf gestraft wordt momenteel.

3 oktober 2021 om 19:14

Zuivere speeltijd, constant wisselen zoals bij andere sporten zou voetbal veel goed doen.

3 oktober 2021 om 22:17

Slechte verliezers klagen altijd over de tegenstander. Feyenoord was gewoon erg matig. Vitesse dik verdiend gewonnen met strijd en passie. Dat tijdrekken: 2 spelers met een hoofdwond. Kost gewoon tijd om te hechten. Viel reuze mee met tijdrekken.

3 oktober 2021 om 23:21

Nergens zeg ik dat Feyenoord het vandaag niet aan zichzelf te danken heeft. Ik geef hierboven alleen aan dat ik zuivere speeltijd en constant wisselen twee mooie verbeteringen zou vinden.

Gefeliciteerd, neem er nog een namens mij.

4 oktober 2021 om 03:42

Usdrie, nou wil ik niet zeggen dat Feyenoord recht had op drie punten, maar dat Vitesse dik verdiend heeft gewonnen.. dat vind ik nou ook weer niet. Ik kan wel leven met de nederlaag. Domme fouten gemaakt, dan moet je op de blaren zitten. Vind het vooral storend hoe de scheids het liet escaleren

3 oktober 2021 om 22:07

9 minuten minder zuivere speeltijd dan gemiddeld. Tel er 2 spelers van vitesse bij op met een gat in de kop en je zit er al aan. Was tevens het gevolg van onhandigheden/overtredingen van feyenoordspelers. Thans hebben 2 feyenoordspelers geel gekregen voor zuigen en klagen wat allemaal tijd kost. Vitesse heeft nauwelijks tijd gerekt tot aan de verlenging, de hele wedstrijd was gewoon zuigend van beide kanten.

Tja, vlak voor rust krijg je met Til en Linssen twee honderd procent kansen die erin moeten, dan win je die wedstrijd gewoon.

Zoals Onderhand terecht opmerkt, valt die 49 minuten zuivere speeltijd echt wel mee hoor. Bovendien, hoe je wint maakt eigenlijk helemaal niets uit. En ik blijft erbij: Feyenoord is en blijft een matig elftal dat echt niet beter is dan een Vitesse bijvoorbeeld. Die goede resultaten hebben veel verbloemd. Dus geen schande dat je van Vitesse verliest. En mag ik zeggen dat ik Bijlow geen bijzondere keeper vind? Want wat Paes vanmiddag liet zien was al indrukwekkender dan wat Bijlow tot nu heeft laten zien. Malacia liet overigens weer eens zien dat hij ongeschikt is als linksback voor Oranje.

Men ziet enkel deze wedstrijd van Vitesse en daarop wordt geoordeeld dat het een smerige ploeg is en dat het triest is om hier supporter van te zijn. Ik en met mij denk ik vele vitesse supporters zijn blij dat er strijd in zat en is gevochten. Soms is winnen even het enige wat telt.

3 oktober 2021 om 19:21



Nee hoor, ik vond het hiervoor ook al een trieste club. Stadion wat er niet uitziet. Jarenlang afhankelijk van een geldschieter, niet mijn soort club. Voor de rest niks mis mee als jij er wel wat mee hebt. Gefeliciteerd. Ze hebben er hard voor geacteerd vandaag en uiteindelijk is de winnende ploeg altijd de ploeg die gelijk heeft.

Ben er toch wel ziek van. We hadden gewoon bovenaan kunnen staan qua verliespunten en dat geef je weg met 2 persoonlijke fouten en dan mis je zelf minstens 3 reuzachtige kansen. Bah bah bah.

Veertien minuten blessuretijd dat zie je zelden, en dan nog te weinig echt gespeeld. Lees hier dat Vitesse vier ipv drie wisselmomenten heeft gebruikt. Kan het zo zijn dat dit alsnog een reglementaire zege wordt voor Feyenoord?

3 oktober 2021 om 21:09

Blijkbaar zijn er wel drie wisselmomenten gebruikt. Bij die ene ging het niet tegelijkertijd maar het was wel hetzelfde moment dat het spel stil lag.

Gewoon 2x 35 minuten zuivere speeltijd invoeren. Ben je van al het tijdrekken ( fake blessure behandelingen, inworpen doorgeven , keepers, wissels etc.) af en van alle discussies ook want de klok liegt dan niet.

Nu kan ik mij heel erg vergissen hoor, gezien je in het stadion altijd een andere wedstrijd ziet en ook meegaat in de emotie, maar gezien ik het gros van de mensen hier zie klagen over Vitesse kan je je niet beter druk maken over het feit dat Feyenoord vandaag gewoon heel matig speelde. Je kan wel constant wijzen naar Vitesse, echter geef je ze als Feyenoord zijnde ook alle mogelijkheden om er het meeste van te maken. Ik vond hierin het interview van Guus Til na de wedstrijd ook erg mooi, omdat hij zich dit realiseert en vooral ook boos was op zijn teamgenoten. Ik verwacht in zekere zin ook dat Feyenoord hier ook alleen maar slimmer in wordt en de volgende keer hier beter mee om leert gaan. Vorige week hadden wij zelf zo'n wedstrijd tegen Fortuna, waar vanaf de 20ste minuut al tijd werd gerekt, maar gezien er dan geen 'traditionele top drie'-ploeg meedoet hoor je er niemand over. Hiernaast heb je ook nog enerzijds mazzel dat je geen opgefokte scheids hebt die voor elk opstootje kaarten geeft, want dan had Feyenoord op het einde ook nog maar met negen man op het veld gestaan.

De eerste helft vond ik Serdar nog aardig fluiten en gewoon van beide kanten redelijk wat door laten gaan om er proberen een wedstrijd van te maken, maar de tweede helft ging het hard achteruit. Ik vond hem bijzonder inconsequent (of dit nu een voordeel of nadeel voor een van de beide ploegen was wil ik in het midden laten) met vooral ook wat twijfelachtige beslissingen erbij. Ook het wachten met fluiten bij bepaalde momenten (zoals Jahanbaksz die randje 16 lichtjes werd geraakt waar je natuurlijk voor mag fluiten, maar waarom wacht je daar 5 seconden mee) maakte het irritatie-niveau in het veld (en op de tribunes) toch wat hoger. Andere voorbeelden hiervan waren enkele momenten wat hij liet doorspelen alvorens spontaan toch nog eens af te fluiten, of waar men constant moest wachten maar Feyenoord opeens lopend een ingooi mocht nemen (terwijl de VAR ogenschijnlijk nog naar een mogelijk penalty-moment moest kijken). Hiernaast kreeg ik zelf ook het gevoel dat bepaalde spelers veel meer konden maken dan andere spelers, waar een Kokcu echt veel overtredingen maakte zonder hiervoor echt gestraft te worden (in het kader van kaarten), een Dessers zich als een malloot op het veld gedroeg, maar hij juist bij de middenvelders van Vitesse hier wel beter mee omging door bij meerdere overtredingen gewoon kaarten te geven.

De rode kaarten gaan we het denk ik ook nooit over eens worden, want de situatie van Buitink was natuurlijk behoorlijk vergelijkbaar met wat Til deed op het middenveld tegen Ghobo, waar Til hem recht in het middenrif raakt en geel krijgt en Buitink richting een laag hoofd gaat met zijn voet (en hem mist) maar daarvoor direct rood krijgt. Ik kan mij enerzijds wel voorstellen dat je hiervoor rood geeft, echter vond ik de situatie van Til ook ogenschijnlijk niet helemaal vrijuit gaan. De situatie met een tweede gele kaart voor Bero vond ik ook bijzonder uniek, gezien er twee spelers voor hem zijn die een overtreding maken (hajek en een andere jongen) maar uiteindelijk hij de tweede gele kaart krijgt voor het voorlangs lopen?

Het tijdrekken vind ik overigens persoonlijk normaal gesproken ook tergend, echter had ik hier zelf in het stadion niet zo heel veel last van (maar nogmaals, komt dit waarschijnlijk door de emotie als je erbij zit). Ik denk dat een ieder zich hier normaal aan irriteert, echter komt het soms wel goed uit als je zo een wedstrijd af kan maken. Zelf hebben we hier laatst nog tegen Fortuna en Stade Rennais mee te maken gehad, waar het verschil is dat Feyenoord er in essentie in deze wedstrijd tenminste nog een rijkelijk aantal (terechte) extra minuten bij kreeg en daarbij ook boven de extra tijd extra minuten, maar een wedstrijd tegen Stade Rennais de scheids meteen op 97:01 affloot terwijl er in die gehele extra tijd alleen maar extra gerekt werd. Het blijft daarin ook erg moeilijk voor scheidsrechters om hier echt wat aan te doen, want tegenwoordig gaat het bijna alleen maar met blessures en dan kan je nooit goed inschatten of er echt wat aan de hand is of niet (en stel dat een speler echt geblesseerd is en een scheids zegt dat hij zich niet zo moet aanstellen dan is de wereld ook meteen te klein).

Verder vraag ik me trouwens ook oprecht af wat er precies gebeurde met de momenten met Wittek en Ghobo, gezien ze beiden een gat in hun hoofd leken te krijgen (afgaande op het bloed wat er vanaf de tribunes te zien was), echter waren deze momenten in de samenvatting niet opgenomen bij de NOS. Voor zover ik kon zien ging er bij Wittek iemand op het hoofd staan en kreeg Ghobo een gezellige elleboog mee?

Afsluitend gezien zou ik graag als positieve noot willen zien dat Openda echt verschrikkelijk goed speelde en daarbij ook ontzettend sterk aan de bal is, wat je niet altijd verwacht gezien zijn statuur. Hierbij hielp het ook dat hij Darfalou naast zich had lopen, die niet altijd even gelukkig is maar wel keihard werkt (waar een Baden Frederiksen tot dusver amper wat uitvoert en ook constant in het druk zetten laat afweten).

3 oktober 2021 om 23:00

Mooie analyse, met name als je niet de hele wedstrijd heb gezien. Tuurlijk speelt af en toe de scheids wel mee maar wat ik tot nu toe heb gezien van Vitesse is niet best dus vind ik dat Feyenoord het zelf verprutst heeft en hierdoor ook veel van die situaties veroorzaakt heeft. Fijn voor jullie dat Openda weer eens scoort maar helaas tegen feyenoord.

Leuke wedstrijd vr de neutrale toeschouwer
Natuurlijk heeft Fnrd een veel betere selectie. Dus je kunt het veel mindre Vites niet kwalijk nemen dat ze de rode loper niet uitrollen.
Knap van Vittes, zelfs met n enorm gat in de kop wilde er een nog doorblijven gaan, bloed stroomde eruit

Heerlijke wedstrijd van ons gezien!! Verdiende winnaar op basis van passie en strijd. Forza Vitesse!!!!

Was een leuke wedstrijd. Ik had niet verwacht dat vitesse dit kon opbrengen. Tronstad wederom weer erg sterk. Houwen heeft een prima wedstrijd gekeept. Mensen die zich storen over tijd rekken kan ik wel begrijpen na afgelopen donderdag (stade rennens). Maar feyenoord zal het heus ook wel dit seizoen gaan doen. Dus niet zo piepen.

Wat een hoop slechte verliezers zeg.
Vitesse beschuldigen van tijdrekken... Oke daar zit wat in, maar noem het maar dom. Gebeurd op bijna alle velden, maar als het tegen jouw cluppie gebeurd gaan we janken. Slechte acteurs... Vind ik nog wel mee vallen. Wittek en Gboho lieten zelfs bloed vloeien met beide een hoofdwond. 10 minuten extra tijd, uiteindelijk bijna 14 minuten... waar zie je dat gegeven worden?! Zelf te weinig op de mat leggen maar zeuren over de tegenstander hahaha. Speciaal voor de kinderachtige slechte verliezers hier (
voor ieder die de schoen past) en het winnende Vitesse.... Wie kent het nog?

Hier stond je dan vanavond (ja, zeker weten)
Het was wel spannend (oeh)
Maar toch ook fijn (jeee)
Maar zoals bij elke wedstrijd
Kan er maar één de winnaar zijn
We laten ons niet kennen (nee)
We gaan gewoon maar door
Want wie niet tegen z'n verlies kan
Die is maar zielig hoor
Met z'n allen
Met z'n allen
Met z'n allen zingen wij Vitesse van harte gefeliciteerd!!! 😉

Geintje boys... moet kunnen toch?! 😉😘

Ja Feyenoord staat nu al op plek 5. 4/5 meer wordt het niet. Al dat ophemelen voordat er ook maar iets bereikt is. Wordt zo weer seizoen met helemaal niks

De 1e helft was leuk, niet goed, wel heel leuk. De 2e helft was op het 1e kwartier naar volkomen bagger. Vitesse moet gaan uitkijken dat dat tijdrekken niet kenmerken gaat worden. Tegen Groningen 44 minuten zuivere speeltijd, vandaag 49 ofzo. Tuurlijk zijn er de nodige blessures en wissels geweest, maar het begint wel op te vallen hoe erg ze aan het rekken zijn. Het is aan guzubuyuk en zijn team om dit in goeie goede banen te leiden, maar de gehele arbitrage faalde vandaag opzichtig. Rode kaart Bero natuurlijk belachelijk, al is die zonder gevolgen, want die was al geschorst na de 1e kaart. Ook die van Buitink heb ik m'n vraagtekens bij. Ja, het been is hoog, maar het hoofd ook vrij laag en raakt volgens mij raakt ie de bal?

Al met al blij met 3 punten en zeer tevreden over de 1e helft. Eindelijk een thuisoverwinning.

Puur afgaande op de samenvatting is dit gewoon de schuld van Feyenoord. Echt 2 cadeautjes weggegeven waarbij Openda die 2e nog wel behendig afmaakt (vraag mij af of Bijlow die bal niet had kunnen hebben). Kansen van Til & Linssen hadden er bij de 1-1 ingemoeten. Uit tegen psv aardig efficiënt, vandaag niet. Helaas weinig van het oponthoud gezien in 2e helft. Eigen schuld van Feyenoord. Zolang het binnen de regels is alle credits naar Vitesse. Je kan als neutrale (of Feyenoordsupporter) wel zeiken over anti voetbal, maar aan het einde van de rit gaat het om punten en niet om mooi voetbal.

Na het debacle thuis tegen Willem II, Twente en Fortuna ging ik zonder verwachtingen naar deze wedstrijd.
Als ik dan zie wat voor strijd wordt geleverd. En eindelijk een keer wat bezieling bij Vitesse, dan doet me dat goed. Er is gewoon alles uit de kast gehaald om een kwalitatief beter Feyenoord tegen te houden.

Als Feyenoord op deze manier zou winnen in Rotterdam van Ajax zou de Kuip ook ontploffen.
Dus houd op met dat gezeur.

4 oktober 2021 om 03:47

Haha, heb je volkomen gelijk in Dreef. Ik zou me geen zoetere overwinning op Ajax kunnen voorstellen, dat meen ik echt. Alle credits naar Vitesse, maar de scheids liet het volledig uit de klauwen lopen. Dat is wel kwalijk

Feyenoord oogde donderdag al zeer vermoeid. Ik had een verlies al verwacht. 5 wedstrijden in 14 dagen.is niet niks, zeker als een aantal spelers het van de inzet moet hebben. En ook de concentratie en zuiverheid hebben er onder geleden. En dan te bedenken dat Feyenoord met zeer veel moeite de wedstrijd tegen Heracles kon verzetten.interland fijn zonder Feyenoorders. Bijlow, Malacia alleen ontspannen trainen en bijkomen.
Wat een vreemde conclusies :"ze staan al 5e". Dit is ook het uitgangspunt dit jaar. Stel dat Feyenoord gewonnen had, dan zegt dit na 6 wedstrijden toch ook niets.
Supporters zijn blij met het spel van Feyenoord, zeker vergeleken met voorgaande jaren. Al denkt Derks er anders over. Oja bij Blijdorp is er in het aquarium nog plaats voor een grote kwal.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren