Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Real Madrid sluit dramatische week af met eerste competitienederlaag

Laatste update:

Real Madrid is zondagmiddag tegen de eerste nederlaag van het seizoen aangelopen in LaLiga. De ploeg van trainer Carlo Ancelotti moest op bezoek bij Espanyol met 2-1 buigen door treffers van Raúl de Tomás en Aleix Vidal. Karim Benzema deed twintig minuten voor tijd iets terug. Het is voor Real een pijnlijk einde van een toch al slechte week. Dinsdag verloren de Madrilenen in eigen huis met 1-2 van Sheriff Tiraspol in de Champions League. Atlético Madrid is door de nederlaag van de aartsrivaal de grote winnaar van het weekend, daar het zelf wist te winnen van Barcelona (2-0).

Espanyol wist slechts 1 van de voorgaande 27 ontmoetingen met Real te winnen, maar stond ditmaal al na een kwartier spelen op voorsprong. De thuisploeg brak door aan de rechterkant van het veld, waarna Adri Embarba een afgemeten voorzet in huis had op de inlopende De Tomás. Voor laatstgenoemde was het vervolgens een koud kunstje om van dichtbij Thibaut Courtois te passeren. Voor de aanvaller van Espanyol kreeg het duel met Real daarmee een extra bijzonder tintje, daar hij de complete jeugdopleiding van de Koninklijke doorliep.

De ploeg van Ancelotti had wel een veldoverwicht, maar wist dit niet uit te drukken in noemenswaardige kansen. Benzema, Toni Kroos, Luka Modric en Eduardo Camavinga kwamen voor rust amper in het stuk voor. Éder Militão kreeg op slag van rust een vrije trap van David Alaba op zijn hoofd, maar was ongelukkig in de afronding. Ancelotte besloot in de rust in te grijpen en bracht Rodrygo binnen de lijnen voor de onzichtbare Camavinga. Benzema kreeg na rust al snel een mogelijkheid om de stand gelijk te trekken, maar zag zijn poging van de lijn worden gehaald door een verdediger van Espanyol. Aan de overkant was het niet veel later wel raak.

Vidal ontdeed zich van twee Real-spelers, ging alleen op het doel van Courtois af en hield zijn hoofd koel met een bekeken schot in de korte hoek: 2-0. Luka Jovi en Casemiro kwamen niet veel later binnen de lijnen bij Real, maar het was Espanyol dat dé mogelijkheid kreeg om het duel te beslissen. Na een vlijmscherpe counter tastte Lucas Vázquez volledig mis, waarna Sergi Darder een vrije doortocht genoot richting het doel van Courtois. De middenvelder schoot echter rakelings langs de linkerpaal. Benzema dacht even later iets terug te doen met een treffer van dichtbij, maar werd teruggefloten wegens buitenspel van Jovic.

De aansluitingstreffer zou twintig minuten voor tijd alsnog komen van de voet van Benzema. De spits kwam vanaf de linkerkant van het veld naar binnen, passeerde twee man van Espanyol en vond met een geplaatst schot de rechterhoek: 2-1. De druk van Real leek zelfs een punt op te leveren toen invaller Eden Hazard geweldig raak schoot in de rechterkruising, maar dat doelpunt ging niet door vanwege buitenspel van Benzema. De Madrilenen poogden met optimistisch spel in de absolute slotfase nog wel een gelijkmaker te forceren, maar telkens kwam de eindpass niet aan, tot frustratie bij Ancelotti.

Nr.TeamMWGV+/-Pnt
1Real Madrid3124614778
2FC Barcelona3121732870
3Girona3120562465
4Atlético Madrid3119482361
5Athletic Club3116962257
6Real Sociedad31131171250
7Valencia3113810247
8Real Betis3111128145
9Villarreal3110912-539
10Getafe3191210-639
11Osasuna3111614-839
12Las Palmas3110714-637
13Sevilla3181013-534
14Alavés318815-1232
15Real Mallorca3161312-1131
16Rayo Vallecano3161312-1331
17Celta de Vigo3161015-1328
18Cadiz3141314-2025
19Granada 313820-2817
20Almería3111119-3214

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Geen 442 meer alsjeblieft Carlo. Ik begrijp jouw frustratie dat je het zonder de echte inbreng van Bale en Hazard moet doen, maar ipv daarvan die jonge jongens moet opstellen, die moeten nog groeien. Die interland periode komt precies op het juiste moment voor ons. Velen zullen zich hier op de tegengoals gaan richten, die absoluut allebei questionable waren, maar ons offensief is bij vlagen gewoon te dun, alles op de schouders van King Benzema die heel veel kan maar niet alles alleen. Hoe kan iemand Benzema trouwens van een Ballondor afhouden? Die meneer staat op eenzame hoogte. Werk aan de winkel voor Carlo, en het mooie van deze interland periode is dat Florentino verder aan het stadion kan bouwen. Dit waren 8 hele donkere dagen Madridistas, maar we gaan weer keihard terug slaan als iedereen mentaal en fysiek fit is. Maak er een mooie zondag van Madridistas!

3 oktober 2021 om 18:11

Wat is er gebeurt met Militao-Nacho? dat duo stond vorig seizoen maandenlang heel erg sterk tegenover Barca/liverpool/atletico en nu is het al weken zwak. Heel erg zonde, Mbappe leuk en aardig maar ook die verdedigd niet. De Ligt of Pau Torres is hard nodig

3 oktober 2021 om 18:18

@DeLinksbuiten gewoon wachten tot mendy terugkomt, die gaat zeker centraal spelen wanneer komt die terug?

3 oktober 2021 om 18:20

Delinks / Helemaal met je eens, al was dat wel Militao Nacho met naast hun nog Mendy op links, iemand die ook een een pure verdediger is. En ik ben het met je eens dat een centrale verdediger niet zou misstaan maar ik vertrouw op Florentino dat de timing niet lekker uit kwam om iemand te kopen

3 oktober 2021 om 18:23

Hoe kom jij er steeds bij dat Mendy centraal gaat spelen? Dat heeft ie z'n hele carriere niet gedaan, maar nu zou hij daar ineens neergezet worden?

3 oktober 2021 om 18:27

@Bongiorno kijk jij nooit naar real? Mendy voegt aanvallend niks toe. Is verdedigend alleen goed en betrouwbaar. Hij kan zeker als cv spelen naast militao. Alaba is als linksachter veel beter dan als centrale verdediger die is aanvallend heel goed. Weet wel met zekerheid dat ancelotti mendy als verdediger gaat laten spelen.

3 oktober 2021 om 18:37

Als linker centrale verdediger in een driemansdefensie kan hij perfect uit de voeten. Persoonlijk zou ik een 3-4-3 proberen met Mendy-Nacho-Militao / Alaba-Modric-Casemiro-Valverde / Vinicius-Benzema-Hazard. Want die defensie is toch echt het zorgenkind momenteel.

Vazzie nooit meer als rechtsback gebruiken. Net een lopende zombie was die

3 oktober 2021 om 18:12

Jij moet juist blij zijn haha, we doen niet veel voor elkaar onder zo!
Ben benieuwd naar de Clasico..

3 oktober 2021 om 18:13

Ben zeker blij dat real heeft verloren maar vazquez is toch geen rechtsback? Is veel meer een rechtsbuiten en Rechtsmid. Ben benieuwd naar de clasico bro! Hoop op een goeie wedstrijd

3 oktober 2021 om 18:16

Aangezien Carvajal altijd geblesseerd is moeten we wel met Vazquez komen. Onder Zidane was die goed maar nu erg slecht. Tot de Clasico bro!

3 oktober 2021 om 18:14

Wij krijgen echt rake klappen omdat we onze centrum in een transfer window zijn verloren. Je hebt het over Vázquez, maar wat dacht je van Nacho!! Die speelde vandaag waardeloos. Beide heren waren direct verantwoordelijk voor de tegendoelpunten. Ik hoop dat mendy snel herstelt.

3 oktober 2021 om 18:19

Als Barca volgende inhaal wedstrijd wint staan ze gewoon 2 punten achter op Real, zo opwindend is Madrid ook niet bezig dit seizoen en zo erg is het dus ook niet bij Barca. Dit heeft gewoon allemaal te maken met het feit dat la liga gewoon een zware competitie is en dat je de kleinere teams gewoon niet moet onderschatten. Zie vorig jaar, Atletico profiteerde gewoon van de puntenverlies van Barca en Real op de laatste speelrondes waarmee ze toch nog kampioen werden.

3 oktober 2021 om 19:03

Barca is er nog slechter aan toe dan real hoor, hoe kun jij dat niet zien. Bij Barca gaat letterlijk alles fout wat fout kan gaan. Op sportief en zakelijk niveau zijn ze geen schim meer van wat ze waren en dan durf jij ze gelijk te trekken met Real Madrid die in een transfer window twee centrum verdedigers kwijt is… Real Madrid heeft overigens genoeg financiële middelen om er bovenop te komen, maar dat kun je op dit moment niet zeggen van Barca. Wees eerlijk tegen jezelf en neem je woorden terug want Real Madrid en Barcelona zijn op dit moment zeker niet gelijkwaardig.

3 oktober 2021 om 19:24

Ik neem mijn woorden echt niet terug waarom zo opgefokt reageren je bent zeker nog puber anders reageer je als een puber. Is toch zo als Barca wint dan staan ze bijna gelijk aan Real, en als Real zo denderend is waarom verliezen van FC Sheriff en vandaag weer van een middenmoot. Ik ben zelf Real fan en ik wil kritisch zijn omdat Real niks is opgeschoten sinds Zidane weg is. Dus voortaan eerst afkoelen dan reageren vriend want je typt alleen maar onzin nu.

3 oktober 2021 om 20:04

Neem even een atay n3ana3 want als er iemand hier opgefokt reageert, ben jij het wel met je laatste reactie. Ik wijs je op de feiten, maar ik wist niet dat je zulke lange tenen had. Dat ze ‘als…, dan…’ is allemaal leuk en aardig maar dat zegt niets over de kwaliteitsverschillen. Tegen Sheriff zat alles tegen met 10 schoten op doel en het enige doelpunt kwam uit een penalty. De tegenstander daarentegen had al het geluk van de wereld; zulke wedstrijden heb je er ook tussen zitten. Vandaag twee doelpunten afgekeurd die wonderschoon waren omdat de spelers net de scherpte missen en daardoor een voet buitenspel stonden. Als je real gaat afreken op deze twee nederlagen mag je jezelf geen Madrid supporter noemen, voor types als jij zou ‘fan’ gepaster zijn. Dus je kunt wel heel hard roepen dat je ‘kritisch’ bent maar er komt niets anders dan de resultaten uit. Je onderbouwt niks en kijkt niet naar de wedstrijden want dat blijkt wel. Ga eens voor de grap de afgelopen drie wedstrijden van Barca kijken en van Real en kom dan hier met een straight face nogmaals bewerend dat die twee op hetzelfde niveau zitten.🤡

3 oktober 2021 om 20:31

Bro ik wil wel lachen maar is toch niet grappig. Waar ik heen wil is dat uiteindelijk alleen de resultaten tellen want zowel Barca als Real spelen beter dan de tegenstander maar op het laatst tellen alleen de punten. Barca kan straks zomaar uit het niets weer in vorm raken en weer wedstrijden gaan winnen maar als Real niet beter omgaat met de kansen kunnen ze straks opnieuw gaan zoeken naar een andere trainer, en geloof mij in Madrid hebben ze minder genade dan bij Barca. En jawel ik kijk alle wedstrijden van Real niet zomaar een conclusie trekken als je er niet bij bent.

3 oktober 2021 om 21:24

Dat je de wedstrijden kijkt blijkt niet uit je reactie of je moet even de definitie opzoeken van kwaliteit. Maar met alle respect, als je hier met droge ogen durft te beweren dat Barca beter speelt dan hun tegenstander, heb je er werkelijk waar geen kaas van gegeten. Barca wordt helemaal vernietigd door de tegenstander. Aangezien jij een man van de statistieken bent, hier een leuk feitje: Barca heeft in de afgelopen drie wedstrijden (!!!) welgeteld één schot op doel gehad. Ik laat dan even het armoedige en inspiratieloze spel buiten beschouwing. En jij komt hier doodleuk beweren dat ze gelijkwaardig zijn met Real Madrid.

Voor de goede orde: niemand, inclusief ik, beweert dat Real Madrid absolute wereldtop is op dit moment. Maar ze gelijktrekken met dit huidige Barca is gewoon achterlijk. Op basis van wat doe je dat? Een verloren wedstrijd tegen Sheriff en vandaag… En nogmaals je kunt elke hypothese erop loslaten maar met een als-dan-redenering kun je niks. Wat ALS Real opeens oppermachtig wordt en 80% van de resterende wedstrijden wint… wat Als Barcelona het lukt om opeens doelpunten te maken en weer te winnen? Wat als Hazard uit zijn as herrijst en weer wereldtop wordt en samen met Benzema dit Real bij de hand neemt. Zie je wat dat soort redeneringen met je doen? Ze brengen je tot een quasi-prognose die eerder de vorm aanneemt van een oneindige regressie.

Voordat je weer op je teentjes getrapt voelt, ik val je niet aan maar dien je uitsluitend van reliek. Dus hou je hoofd koel en fijne avond

3 oktober 2021 om 18:19

Die kerel kan niets. Hij weet een geheim, dat kan niet anders. Denk dat hij veruit de slechtste speler van heel La Liga is en denk zelfs nog te slecht voor profvoetbal uberhaupt.

Wéér verloren, 2e nederlaag binnen 4 dagen. De defensie kan mij inziens nooit aan elkaar wennen door het constante geschuif. Bovendien is Carvajal al-tijd geblesseerd en dat betekent dat we met Vazquez spelen die bij RKC nog op de bank zou zitten. Dit is gewoon heel erg slecht want het had ook 4-1 kunnen worden. Modric kan het tempo niet meer aan, Militao is te vaak slaperig, Nacho doet niks en kan niks en álles moet van Benzema en Vini komen voorin. Die laatste doet al wedstrijden niet zoveel meer dus eigenlijk alleen maar van Benzema. Ik vind ons niet veel onder doen voor Barca eerlijk gezegd verdedigend gezien. Heel, heel triest. We carry on…

3 oktober 2021 om 18:23

Lang verhaal kort: dit is de prijs die RM betaald voor het waardeloze vrekkige transferbeleid van Perez. Vasquez Vinicius Rodrygo Asensio Isco Jovic Nacho Militao, Rodrygo: NIEMAND van hun zou basis staan bij topclubs Liverpool, City Bayern en PSG etc. Sommige zelfs tribune ipv bank. De teloorgang van de meest succesvolle club in de geschiedenis van voetbal. Maar och wat verdient ubercreep Perez credits hoor. 240 miljoen te spenderen maar eindstand alleen een Camavinga kopen. Wanneer Benzema geblesseerd is dan is het letterlijk einde seizoen RM, Atletico Barca Sevilla zijn niet jullie grootste zorgen. Volledig afhankelijk zijn van 1 speler, dát is jullie zorgen.

3 oktober 2021 om 18:30

Ze mogen perez dankbaar zijn. Anders zat Real Madrid in hetzelfde schuitje als Barcelona.

3 oktober 2021 om 18:41

Heb je deze betweter weer. Leuk geprobeerd maar wat Barca deed was dusdanig bizar, dat het feit dat RM niet in hetzelfde schuitje zit vrij weinig te maken heeft met Perez aangezien het haast moeilijk is om het zo te verkloten. En je begrijpt mijn punt niet (of je doet alsof), Perez is bereid 240 miljoen te spenderen, maar als speler A niet wilt, is hij opeens niet meer bereid om versterkingen te doen. Terwijl z'n volledige centrum weg is, Vinicius al 3 seizoenen extreem slecht speelde met nauwelijks goals, Bale chronisch geblesseerd dus geen fatsoenlijke RW etc. Volgens jouw vage discussie zoekende logica moet RM Perez dankbaar zijn dat ze nauwelijks nog serieus worden genomen in CL, vernedering na vernedering, bijnaam 100 miljoen uitgeven aan twee Braziliaanse kinderen, 60 miljoen voor Jovic die totaal niet nodig was, een 18 jarige met nauwelijks goals in Brazilië op de plek van Ronaldo, Isco en Asensio en Vasquez die MOETEN spelen want Spaans. Och, inderdaad moeten ze Perez dankbaar zijn. Wees maar blij dat de Perez zuigers je massaal principieel liken.🤡

3 oktober 2021 om 18:42

Leuke opening om een discussie op te starten, dan hou ik er ook maar mee op.

3 oktober 2021 om 18:46

Geloof dat jij toch echt degene was die deze discussie op starte maar goed, wij zijn het fundamenteel oneens in deze. Perez heeft bloed aan z'n handen sinds 2018.

3 oktober 2021 om 20:03

@Ajax34x, had Perez al het geld maar uit moeten geven dan? Hij wil voor kwalitatieve versterkingen als Haaland en Mbappe gaan, maar die waren niet haalbaar. Dan kan je beter je hand op de knip houden dan andere kwalitatief duidelijk mindere opties kopen voor (te)veel geld.... Gewoon lekker hand op de knip en geld in kas houden om later wel echte kwaliteitsspelers te kopen.

Lekker Lucas en Nacho blijven opstellen! Dramatisch die twee!!!!!

Wat moet Ancelotti nou doen? Hij opteerde om niet in een 4-3-3 te spelen omdat we heel slecht verdedigen. Nacho, Mili, Vazzie, Alaba, allemaal gewoon heel makkelijk te kloppen. Vooral Vazzie en Nacho. Maar dan lever je aanvalskracht in. Okay, zelfs dit helpt niet. Nou, van mij maar terug naar de 4-3-3 met Hazard als de derde aanvaller, in een vrije rol achter Benz. Als we dan 2 incasseren dan maken we er 4/5 (zoals tegen Mallorca, Celta etc). Het is niet anders. Maar aub, Kroos en Modric nooit meer samen opstellen?! Zet Valverde gewoon centraal als box2box, waar hij hoort. Maar goed, elke club kent moeilijke tijden. Nog steeds vertrouwen in dat we La Liga zullen winnen. We staan nog steeds eerste. Hala Madrid!

3 oktober 2021 om 18:31

Hij moet maar eens stoppen met Hazard centraal te gebruiken. Er is geen moment in hazard zijn carrière geweest waar dat goed gewerkt heeft. Als ancelotti een valse spits wil dan moet hij daar maar Rodrygo zetten (op de flanken is die niet goed genoeg momenteel) of Benzema en dan Jovic als diepste man.

3 oktober 2021 om 20:05

Speelde Hazard in Frankrijk niet ook geregeld goed op die positie?

3 oktober 2021 om 20:18

Eerder van rechts als ik het me goed herinner bij Lille. Sowieso is hazard een speler die veel rondzwerft, dus op de 10 heeft hij regelmatig rondgelopen. Alleen moet hij bij Real echt centraal blijven staan, lijkt het wel. En dat heeft echt nog nooit gewerkt.

Nu Real Madrid verloren heeft wordt er meteen een artikel geplaatst op Voetbalzone. Als ze winnen moeten we minimaal 4 uur wachten. Gefeliciteerd Espanyol. We waren vandaag gewoon te traag. Hopelijk zullen we na de interlandperiode sterk terugkomen. Hala Madrid

3 oktober 2021 om 18:57

Vind het altijd verwonderlijk dat de grootste clubs ook de grootste calimiros hebben, de meeste snap ik nog wel, meer supporters is meer kans op Calimiros, maar de grootste verwonderd me.

3 oktober 2021 om 21:00

Dit is wel echt verwonderlijk inderdaad, ben je fan van de grootste club van heel de wereld, ben je alsnog zo'n huilebalk hahah. Hoe kan het man.

3 oktober 2021 om 19:22

Volgens iemand was het 4min langer maar goed het moest al bed tijd voor je zijn dus we begrijpen het

3 oktober 2021 om 19:33

Das omdat iedereen tegen Real is, is een soort complot.

3 oktober 2021 om 20:06

Als Real Madrid wint is dat natuurlijk minder groot nieuws, want dat is normaal/normaler... Als ze verliezen is dat gek, dus nieuwswaardiger..

Het is echt belachelijk hoe ziggo deze wedstrijd verslaat. Het is gewoon walgelijk. De scheidsrechter leek wel blind op sommige momenten en was echt willekeur. Al met al vond ik Real wel redelijk alleen verdedigend moet er echt iets gebeuren. Schuif desnoods spelers door vanuit Castilla want dit kan echt niet zo.

Real Madrid, Het grote Real Madrid, De Roemruchte club uit Madrid! Hier had minimaal gewonnen moeten worden, Ik mis toch de laatste tijd doelpunten van Jovic waarvan uiteindelijk toch van gezegd kan worden dat het geen goede koop is geweest en natuurlijk hazard, die bhad hier minimaal 1x trefzeker moeten zijn, Als Benzema een keer geblesseerd raakt, hebben wij een groot probleem, misschien wen groter probleem dan Barca, die toch met n stuk minder druk voetballen. Ik mis Ronnie

3 oktober 2021 om 18:31

Hij was toch 1x trefzeker?Jammer genoeg stond Benzema voorafgaand buitenspel. Niet gezien zeker dat Hazard gretig is ingevallen, maar door Ancelotti al bij de rust had moeten ingebracht worden ipv Rodrygo?

Deze verdediging kan echt niet. En carlo ancelotti die voor de 3e wedstrijd op rij de opstelling helemaal verkeerd heeft. AUB nooit meer Lucas vasquez en nacho. Wat dramatisch was dit zeg. Vinicius keert ook weer terug naar zijn oude vorm. En nacho bij de 2e goal van espanyol, wat was dat dan? 442 sloeg tevens nergens op 1e helft helemaal niets gecreëerd. Ik durf te zeggen dat real vandaag nog slechter was dan afgelopen dinsdag. Schande! Na de interland periode hebben we hopelijk mendy terug. Carlo moet eens ophouden met elke wedstrijd een andere basis elf

4 goals tegen, tegen Sheriff en Espanyol, pfff. Ajuuu.

3 oktober 2021 om 18:18

Het centrum met Nacho en militao is gewoon veel te matig. Zo onrustig en begrijpen elkaar totaal niet die 2 … Hoe kunnen we als club met Nacho en Vázquez in de verdediging spelen.

Zelfs met Mbappe en Haaland win je niet de CL of Laliga. Een verdediger alla Pau Torres of De Ligt zou helpen want Nacho is al weken drama (vorig seizoen gek genoeg juist 1 vd sterkste). Ook Modric en Valverde zijn al weken slecht, die eerste kan het tempo vrees ik gewoon echt niet meer aan.

3 oktober 2021 om 19:07

Nah mee oneens. Juist dat zal veel helpen. Het is een wisselwerking. Tuurlijk scheelt dat, extra verdediger. Maar wanneer men topaanvallers heeft dan ben je voorin koelbloediger. Dat zorgt er voor dat je minder onzorgvuldig bent in de aanval waardoor de tegenstander minder gevaarlijk kan zijn in de omschakeling. Plus mentaal is het ook groot, aangezien tegenstanders angst zullen hebben met zo'n aanval. Gaan ze er even uit, zullen ze meteen de gevolgen voelen.

Verdedigend staat het voor geen meter. Al het hele seizoen eigenlijk. Nacho, Alaba en Vazquez kunnen gewoon niet verdedigen. Is gewoon een groot probleem. En Mendy blijft maar sukkelen met blessures. We hadden echt Pau Torres en een rechtsback moeten halen. Al die tijd verspilt voor Mbappe. Aanvallend moeten we maar afwachten op Mbappe volgend jaar. Hopelijk dat Bale maar snel terug is. Hazard valt gewoon vies tegen en verliest de concurrentie met Vinicius. Tja helaas een taaie week.

3 oktober 2021 om 18:18

Precies, leuk die Mbappe en die brengt aanvallend en uberhaupt inderdaad iets speciaals maar we hebben verdorie 2 van onze Cb's laten gaan er niemand voor terug gehaald. Dat kan gewoon écht niet, slecht management. Vraag me ook af wat Ancelotti tegen Hazard heeft hoor. Was al weken sterk in de spaarzame minuten die die mocht meedoen...

3 oktober 2021 om 18:35

Toch iemand hier die het ziet. Hazard had al bij de rust moeten ingebracht worden, als hij dan toch niet mocht starten.

3 oktober 2021 om 18:38

Ah ja, want Bale speelde geweldig... Niet gezien dat hij, als hij speelt, nog altijd weinig geïnteresseerd over het veld loopt (of beter slentert)?

Lucas Vazquez. Echt met de afstand, de slechtste speler ooit in de gescheidenis van Real Madrid. Ja, slechter dan Drenthe en Faubert en noem ze maar op. Maar weet je wat, laten we deze jongen gewoon een mooie contractverlenging geven. Waarom niet? Of wat je dacht van Nacho. Het is zielig dat deze 2 jonges, een belangrijke rol hebben bij Real Madrid. Real Madrid he, geen Granada of Levante. Tranen schieten in mijn ogen als ik deze 2 zie spelen. Verder was heel Real weer slecht. Na Mallorca thuis, is er duidelijk iets mis gegaan. Thuis tegen Villarreal wordt je zoek gespeeld en mocht je blij zijn met een punt. Thuis tegen Sheriff, dat verhaal kennen we. Verliezen van een team uit Moldovie, daar moest je je al helemaal kapot om schamen. En nu vandaag tegen Espanyol verliezen we ook doodleuk. Totaal geen team gezien die revanche wou nemen. Die Ancelotti loopt ook maar te knoeien. 442 hier, 433 daar. Schei toch eens uit man. Ik ben zeer blij dat er interlandbreak is, want met dit Real Madrid, ben ik de komende week wel ff klaar mee. Tenenkrommend slecht, echt waar.

Zucht dit is echt zo typerend voor Real, kan je 1 van je concurrenten op een achterstand zetten, nee dankje ik vind het goed zo we houden het spannend tot het eind.....
Om te beginnen totale mismanagement van Perez, totaal geen vervanger voor Carvajal....de enige RB die we hebben word verhuurd en je verlengd nog eens Vasquez erbij, wtf is er hier aan de hand? Geen fatsoenlijke linksback , en het ergste je verliest 2 Cb's die de afgelopen 10 jaar met elkaar hebben samengespeeld en je weigert om 1 vervanger te halen.
Ik heb dit al tegen medemadridistas gezegd die euforisch waren toen we leuk 6-1 van Mallorca wonnen, wij gaan een hele zware seizoen tegemoet.
Verdediging is de backbone van je team zolang dat niet goed is zal je niet ver komen en tot nu toe zie je dat terug, bij elk belangrijk duel verliezen we en allemaal door de verdediging.

Ik wil niet teveel woorden vuil maken aan het team wat vandaag echt een 3/4-0 pakslaag verdiende, maar 1 iets wil ik wel zeggen ik wil Nacho en Vasquez echt nooit meer zien spelen.
Die mogen op de bank plaats nemen maar zolang zij blijven spelen gaan we verliezen. Vasquez heeft bij mij voor cholesterol gezorgd in de laatste 15 min. Irriteerde me de hele wedstrijd
aan hem, maar de laatste 15 min deed hij aan team sabotage, met passes die nergens op sloegen, en dan terwijl de tegenstander duidelijk aan het tijd rekken is ga je een oer domme
onnodige overtreding maken ik kan er met mijn hoofd niet bij. De 2-0 is dankzij Nacho die als een mallot instapt, weet echt niet wat er met hem is gebeurd maar momenteel ben ik zo desperate
dat ik Vallejo echt niet minder in schat dan hoe Nacho nu speelt.
Ancelotti toont wel ballen door spelers als Casemiro, Hazard enz te banken maar wees ook een kerel en geef Guttierez nou meer dan 2-3 wedstrijden op links een kans en Rodrygo/jovic nou ook
eens 2-3 wedstrijden achter elkaar een kans anders gaat hij echt niet de kerst halen.

3 oktober 2021 om 18:19

Precies, Mbappé leuk en aaardig maar je bent Varane en Ramos kwijt geraakt. Helaas denkt Perez daar dus anders over??

3 oktober 2021 om 23:25

Perez heeft zich te veel geconcentreerd op Mbappe, maar vergeet gewoon vervangers te halen voor Ramos en Varane.

3 oktober 2021 om 18:36

Helemaal mee eens. Het is toch van de zotte dat een club als Real geen fatsoenlijke opties voor de RB positie heeft.

Ik riep hier op vz al vanaf augustus dat dit centrum veel punten gaat kosten. Nacho naast militao werkt gewoon niet. Vandaag weer het bewijs. Het is gaten kaas .. mendy is gelukkig weer bijna fit en traint weer mee. Mendy naar links achter en alba terug naar het centrum.

Wederom een wedstrijd waaruit je kan concluderen dat Real M niet meer top ploeg is.
Eigenlijk hele LaLiga is minder.
Perez als hij geld heeft om te versterking te halen moet hij achterin beginnen met CV, RB ,LB en daarna kijken of je voorin wat kan doen

3 oktober 2021 om 19:32

Lb? Je hebt met mendy een beest van een linksachter, guti een enorm talent en ook nog alaba.

Hahaha we praten wel over de vorm van Barcelona maar real heeft ook al deze week 2x verloren in wedstrijden die ze MOETEN winnen.

3 oktober 2021 om 18:29

En die Real fans spuwen nog het meest hun gal over Barca. Haantje de voorste om ze af te kraken, maar dit Real Madrid heeft mij dit seizoen precies 0x weten te imponeren serieus. Jantjes tegen Bayern en Benfica is schandalig, maar verliezen van Sherif en Espanyol? Hun defensie is misschien nog lachwekkender dan die van ons.

3 oktober 2021 om 20:06



Er is een wezenlijk verschil tussen de eerste plaats (real) en een plaats die nog geen recht geeft op inter-toto voetbal (barcelona).


3 oktober 2021 om 22:10

Die eerste plaatst zegt niks. Het verschil in punten is peanuts. Maar geniet van je scorebordjournalistiek. Feit blijft: dit Real stelt ook geen reet voor. Of je steekt je kop in het zand en beweerd anders of je geeft toe dat ik gewoon gelijk heb. Wacht maar tot jullie een Bayern, City, PSG, Liverpool of Chelsea tegen het lijf lopen. Dan zul je zien waar ik daadwerkelijk op doel . Als Ajacied zijnde zou ik zelfs een Real wel willen loten mochten we doorgaan in de CL. Ik schat die kansen serieus fifty-fifty in.

4 oktober 2021 om 07:19

Ik denk dat Ajax op dit moment zeer goede kans maakt tegen Real Madrid Garrincha. Dat neemt echter niet weg dat de problemen bij Barcelona op dit moment ook veel groter zijn dan bij Real, die gewoon meer kwaliteit hebben.

4 oktober 2021 om 08:31

Zou kunnen dat ze meer kwaliteit hebben en dan vooral voorin door Benzema. Maar ik wil die vergelijking nog weleens maken met een 100% fitte Fati en Aguero en Dembele. Los daarvan is die defensie nog zwakker als die van Barca.

Ancelotti moet nu wel oppassen, voor je het weet is het December, staat Atletico ruim voor en sta je op straat. Ik denk dat Conte goed bij Real zou passen. Back to basics, een fors budget en een winnaarsmentaliteit.

Ik heb helaas de tweede helft moeten missen maar dit is toch wel een rampweek zeg. Verliezen van Espanyol en Sherrif. Gelukkig is er nu een interland periode waardoor er goed geanalyseerd moet worden want dit is zeer ondermaats. Verdedigend niet goed en aanvallend weer pover met alleen Benzema die voor de doelpunten zorgt. Modric is denk ik nu wel klaar. Veel respect voor hem maar lijkt het niveau niet meer aan te kunnen. Evenals voor Vázquez. Dat hij zoveel keer in de basis begint zegt veel over de ambitie de laatste jaren. Verwacht wel dat we tot het einde meedoen om het kampioenschap.

Aleix weet wat het is om te scoren tegen deze ploeg.

Het is gewoon los zand met maar 1 man die altijd presteert en dat is Benzema.

3 oktober 2021 om 19:29

Staat Benzema niet buitenspel dan scoort Hazard ook gewoon de 2-2.

3 oktober 2021 om 19:50

Is die aanvaller niet scheel was het al een jantje.

3 oktober 2021 om 19:57

Ja als..........

Als ze beter speelde hadden ze gewonnen.

3 oktober 2021 om 23:28

Als als Robben de bal gelobt had over Iker waren wij wereldkampioen geweest in 2010, als als wat heb je eraan je koopt er niets voor.

4 oktober 2021 om 16:50

Ja waarom benoem je dan wel dat Benzema altijd presteert? Zorgt gisteren net als de rest voor te weinig rendement en was geen haar beter als alle andere.

Hoe groot is de afstand met Spanje op de coefficientielijst? Die kunnen er geen klote meer van joh.

3 oktober 2021 om 23:29

Haha ik mag je Haagse humor wel

Als je rekening houdt met feit dat Real 9 van de 10 keren pak slag geeft aan Espanyol dan weet je hoe laat het is nu ze juist tegen Espanyol onderuit gaan. Real oogt aanvallend vaak wel stabiel laatste weken, maar verdedigend is het echt niet veel beter dan Barcelona momenteel. Ze zijn ver van ready om weer mee te doen in de CL naar mijn mening. In de competitie moeten ze ook uitkijken al denk ik dat ze in de brede er beter voor staan dan Sevilla, Barca en Atletico. Verwacht niet dat Atletico stunt van vorig seizoen zal herhalen, tenzij Griezmann zijn oude vorm herpakt.

3 oktober 2021 om 23:27

Normaal laat Espanyol het leuk lopen, waarom nou niet het geval is is mij een raadsel.. Misschien omdat het met Barca niet meer zo goed gaat momenteel? Was het de vraag met hoeveel Espanyol zou verliezen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren