Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Ten Hag heeft geen spijt: ‘De hele kleedkamer is hiervoor verantwoordelijk’

Laatste update:

Erik ten Hag heeft er geen spijt van dat hij spelers als Daley Blind en Antony zondag buiten zijn basiself hield tegen FC Utrecht (0-1 nederlaag). De trainer van Ajax wijt de verrassende nederlaag aan een verkeerde instelling en het missen van grote kansen, waar iedere speler in zijn optiek verantwoordelijkheid voor droeg. "Vanaf de eerste minuut moet je honderd procent tempo op de mat leggen en de juiste focus hebben", stelt Ten Hag voor de camera van ESPN.

"Dat was nu duidelijk niet het geval en dan loop je achter de feiten aan", voegt de oefenmeester eraan toe. Ajax verzuimde vroeg in de wedstrijd op voorsprong te komen: een schot van David Neres werd geblokt, terwijl Sébastien Haller in kansrijke positie over schoot. "Op dit niveau moeten die ballen er gewoon in, dan moet je de trekker overhalen. Dan loopt de hele wedstrijd anders. Je kan het je gewoon niet permitteren om niet op de volle honderd procent aan een wedstrijd te beginnen, zeker niet tegen een club als FC Utrecht."

Ten Hag wil naar aanleiding van de wedstrijd niet concluderen dat Antony op dit moment verder is dan Neres. "Dat verband wil ik niet leggen", geeft hij aan. "De spelers die op het veld stonden, moeten ook gewoon kunnen winnen en die kansen benutten. Hier zijn we allemaal verantwoordelijk voor. Niet alleen de spelers die op het veld staan, maar de hele kleedkamer", maakt Ten Hag duidelijk. "Dit is bitter en dit komt aan. Maar zulke tikken krijgt je tijdens een seizoen en het gaat erom hoe je daarmee omgaat. We moeten een andere mentaliteit aan de dag leggen, bij de start van iedere wedstrijd. Want anders loop je vaker schade op."

Ten Hag na verlies Ajax en missers Haller: 'Hier wordt hij scherper van'

Davy Klaassen miste ook een kans: kort na zijn invalbeurt in de tweede helft kopte hij over uit een lastige positie. "Ik maakte er het beste van, was niet echt een grote kans. In de eerste tien minuten kregen we er wel twee grote. We waren niet top vandaag, telkens zat er net een voetje tussen", blikt hij terug. Klaassen erkent dat Utrecht 'het heel goed heeft gedaan'. "Zij proberen ons spel te ontregelen, maar het is geen Groningen, zeg maar", doelt hij op de tegenstander van vorige week, die er alles aan deed om Ajax uit het spel te halen. "Ze willen zelf ook nog wel wat. Utrecht heeft het heel goed gedaan, maar ik vind dat wij van Utrecht moeten winnen. We speelden in een laag tempo. We speelden niet zoals in de laatste weken, waarin we van aanval naar aanval bleven doorgaan."

Klaassen is momenteel reservespeler bij Ajax, omdat Ten Hag kiest voor Steven Berghuis als aanvallende middenvelder. Hij snapt waarom Berghuis het vertrouwen krijgt, maar betreurt de situatie wel. "Ik wil gewoon spelen, dat is duidelijk. Steven doet het hartstikke goed en het team ook. Maar ja, ik wil het ook hartstikke goed doen, ik wil ook spelen. Steven is een heel goede speler en een heel goede jongen, maar het lijkt me logisch dat iedereen wil spelen."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

We kunnen net zo goed met een vliegende keeper spelen want pasveer houd toch niks tegen

3 oktober 2021 om 18:29

Dat is inderdaad drama ja, met een normale keeper speel je gewoon 0-0 omdat je de kansen niet afmaakt. Pasveer gaat weer naar de grond alsof ie uit zn scootmobiel valt. Kan toch niet dit zeg...

3 oktober 2021 om 18:52

“Pasveer gaat naar de grond alsof hij uit zijn scootmobiel valt”, die omschrijving kon me wel bekoren, haha. Maar inderdaad, het is echt een alibi-keeper, het ziet er leuk uit zolang hij maar niets te doen heeft. In de CL was eigenlijk ook elke halve kans gelijk raak, alleen had Ajax daar het geluk dat de arbitrage telkens alsnog redding bracht. Het was met Pasveer wachten op puntverlies.

3 oktober 2021 om 18:31

Ik zou gewoon Onana erin zetten. Dan maar transvrij weg, maar in ieder geval een top keeper die je veel punten oplevert.

3 oktober 2021 om 19:49

Ja, lachen... En als hij weer in vorm is gekomen, vertrekt hij naar de Afrika Cup en gaan we gewoon weer een andere keeper opstellen zonder wedstrijdritme om vervolgens het seizoen weer af te sluiten met Onana?

4 oktober 2021 om 01:25

Gewoon Gorter !

3 oktober 2021 om 19:33

Oké het is geen hoogvlieger die pasveer maar aan deze goal kon hij vrij weinig aan doen hoor, die was gewoon onhoudbaar. Timber moest gewoon niet staan te klungelen op het middenveld, dan was het gewoon 0-0 geworden

3 oktober 2021 om 22:05

Onhoudbaar, wat zeg jij nou?! Dit schot pakt Onana nog als je zijn handen op zijn rug bindt man. Was absoluut niet onhoudbaar. Pasveer was -zoals gewoonlijk- echt bijzonder langzaam naar de grond, daardoor kan hij er niet bij. Zelfs de langzame Pasveer komt er bijna met zijn vingertoppen aan, dat maakt het dus per definitie niet onhoudbaar..

3 oktober 2021 om 22:49

Sanderk91, ik ben ook geen fan van Pasveer maar het schot van Warmerdam was goed laag, hard en zuiver in de hoek. Hij zat er mijns inziens nog 'goed bij'.

3 oktober 2021 om 23:18

Sorry maar wat was de afstand wel niet, deze was gewoon houdbaar, Pasveer en Stekelenburg hebben Ajax 5 punten gekost, iedereen die dit zit behalve Ajax

3 oktober 2021 om 23:58

Blijkbaar was die niet houdbaar.

4 oktober 2021 om 05:13

Dit doelpunt mag je Pasveer wel aanrekenen vind ik. Ook die kans van Utrecht in de extra tijd werd makkelijk langs Pasveer geschoten . Een schot tussen de palen , zeker als die cross wordt geschoten is billenknijpen met Pasveer op goal.

3 oktober 2021 om 23:32

Ook wel een grove inschattingsfout van de Td.

4 oktober 2021 om 00:04

Gewoon prima ingeschoten. Zeker te houden maar jullie doen nu net alsof het een rollertje was.

3 oktober 2021 om 18:12

Want met Neres, Tagliafico en Berghuis heb je onvoldoende kwaliteit om van Utrecht te winnen? Utrecht wint op wilskracht en een betere keeper.

3 oktober 2021 om 18:26

Je mistte diepgang en niet zo zuinig ook. Met Antony kreeg je direct enorm veel dreiging in de diepte en draaide het direct stukken beter. Daarnaast Ten Hag is dit 2000% schuld. Lekker kiezen voor ervaring en pasveer opstellen. Echt niet des Ajax ervaring heeft standaard een streepje voor bij Ajax en dat is echt de grootste onzin ooit. Misschien ook maar eens tijd om hem te verkopen. Elk schot op doel is zo ongeveer een doelpunt, maar wel lekker pasveer blijven opstellen. Intussen zien we Gorter on de kkd de meest fantastische reddingen verrichten. Dan ben je als coach geen knip voor je neus waard. Ook dat mega missen van kansen van Haller wordt al wedstrijden lang getolereerd. Beide zaken breken je vandaag op. Dan hoort je antwoord te zijn helemaal mijn schuld ik hen als trainer foute keuzes gemaakt en dat werd nu te veel en niet de hele kleedkamer is schuldig. Nee jij als trainer bent schuldig.

3 oktober 2021 om 18:29

Misschien om Antony niet uit te wonen vlak voor de interlandperiode? Antony gaat nog keihard nodig zijn dit seizoen en met Neres zou je ook gewoon 3-0 moeten winnen. Maar props to Utrecht, die hebben de boel goed bij elkaar gehouden.

3 oktober 2021 om 18:31

Antony speelt nooit 90 min dus waarom zou die niet gewoon kunnen spelen? Vermoeid zal die echt niet worden hoor van elke keer 60 min spelen. Het verschil tussen neres en Antony is ‘gewoon’ groot. Zeker in de vorm van Antony. Gewoon fout van Ten Hag. Mag gezegd worden.

3 oktober 2021 om 19:23

Loop niet te janken!! Ajax speelde 2 tempo’s lager dan normaal, dat de spelers dat niet doen is niet de schuld van Ten Hag

3 oktober 2021 om 18:35

Ajax heeft daarnaast het aan zichzelf te wijten met twee clowns in het doel. Als Onana mag spelen moet hij opgesteld worden. Nadat Tadic met zijn contract in het buitenland schermde is hij alleen maar slechter geworden. Overmars heeft hem twee keer een contract verlenging gedaan en nog kan deze overbetaalde vedette niet presteren.

3 oktober 2021 om 22:11

Je weet dat Tadic ook dit lopende seizoen weer "gewoon" de MVP van de Eredivisie is toch? Net als vorig jaar, en het jaar daarvoor.. Ongelooflijk dat mensen durven te beweren dat hij niet kan presteren terwijl hij 1 op 1 loopt in doelpunt contributies sinds zijn komst (156 goals en assists in 160 duels al - dit seizoen ook betrokken bij 10 goals in 10 duels).. Echt lachwekkend gewoon.

3 oktober 2021 om 18:59

Achja Anthony kan tenminste uitgerust af reizen naar Brazilië…

Ongelofelijk om tegen Utrecht je beste speler op de bank te houden.. komt er een CL pot aan dan kan je er nog in komen, maar nu…

3 oktober 2021 om 19:46

En wie scoorde er? oh ja, directe tegenstander van Anthony die hij liet lopen ...

4 oktober 2021 om 08:08

We hadden inderdaad beter met Neres aan kunnen rommelen die de hele wedstrijd 1 goede pass gaf..

Iedereen was uit positie, door dat domme balverlies op het middenveld.

Anthony zorgden tenminste voor dreiging, het spel werd veel frivoler en het tempo ging een paar slagen omhoog.

3 oktober 2021 om 21:19

Je kunt het ten Hag niet kwalijk nemen. Na 2,5 jaar Utrecht (en in het verleden er zelf gespeeld) en 4,5 jaar Ajax kan hij natuurlijk nooit weten dat Utrecht altijd lastig is voor Ajax, tot het bot gemotiveerd is en 200% ervoor gaat. Dat hadden ze hem moeten vertellen. Het is heel logisch om je beste speler (in vorm) te sparen tegen de nr. 5. Het aantrekken van Pasveer was al een blunder, voorspelt door iedereen, hem dan ook nog opstellen is een klap in het gezicht van elke Ajacied. Die man houdt alleen een zacht rolletje, dat recht op hem af komt, tegen.

Nou dit keer kan ik me eens in de lezing van ETH vinden. Was al heel benieuwd wat hij vandaag zou zeggen.
Met Danilo, Tadic, Berghuis, Antony en Daramy was alle balans weg. Hoge ballen geven en je spits eruit halen die wel kan koppen. Jammer dat hij niets over zijn wissels zegt. Dat mis ik in zijn analyse.

3 oktober 2021 om 19:37

Klopt wat je zegt over het wisselen van de kopsterke spits en toch hoge voorzetten blijven geven. Daar begrijp ik nooit zoveel van. Nou vind ik de wissel van Haller ook niet verkeerd, want zelf ben ik niet echt onder de indruk van hem, maar als je hem eruit haalt moet je ook wel anders gaan spelen. Verder vond ik de wissel van Klaassen voor Gravenberch ook wel begrijpelijk, want daarmee breng je toch meer diepgang en scorend vermogen in de ploeg. Diepgang die in de eerste helft enorm ontbrak, iedereen stond stil. Dus oké. Zelf had ik Tagliafico laten staan, want die speelde op zich prima en heeft ook meer diepgang op links/betere connectie met Tadic. Daramy erin vond ik, om diezelfde reden, ook niet verkeerd gedacht. Antony natuurlijk altijd goed om in te brengen en Danilo vond ik zelf iets teveel van het goede, want voorin werd het toen wel heel erg vol. Maar hoe dan ook, Ten Hag heeft er alles aan gedaan denk, maar het wilde vandaag gewoon niet. We hebben meerdere enorme kansen gehad, maar het zat er gewoon niet in. Helaas.

Ten Hag hoeft ook geen spijt te hebben, al vond ik Blind voor Nico een onnodige wissel. Je speelt vandaag zoals je de meeste competitie potjes speelt, op 80%, alleen die win je. Vandaag dus even niet. Die bal moet tussen de palen maar niet op de keeper. Dat is het eigenlijk wel zo'n beetje qua basis regel sinds eind 1800 maar daar begreep Ajax, met name Haller, vandaag geen kloot van.

Erik moet ook kunnen toevoegen, dat het misschien niet handig was om met Neres te beginnen. Slaat nergens op om te zeggen ze ontlopen elkaar weinig. Ook Pasveer heb je gewoon niets aan. Maar laat ik mezelf tegenpraten, goed dat Erik zijn spelers beschermd. Hopelijk volgende x gewoon Anthony weer en Neres op de bank.

3 oktober 2021 om 18:03

Ik was het wel met hem eens dat de instelling waarmee Ajax begint gewoon niet goed is. Daar is ETH wel verantwoordelijk voor. Je mag van mij prima starten zoals hij deed met Neres in plaats van Antony. Dat Nico speelde nam ik hem zelf juist in dank af

3 oktober 2021 om 18:29

Nico wist als linksback meer aan het spel toe te voegen dan Daley Blind. Over een waardeloze invalbeurt gesproken. Meest vervelende vond ik het veel te lage baltempo, daarmee speel je de tegenstander te weinig uit elkaar.

3 oktober 2021 om 19:26

Precies, Utrecht deed alles om het spel te vertragen en daar ging Ajax vrolijk in mee helaas met het wandel tempo.
Ik vraag me ook weleens af of ETH op counters traint. My Goodness, je kan rustig even van je plek weg lopen en gaan pissen en als je terug komt is er nog niemand over de middenlijn. Heb me daar ook weer flink over verbaasd vanmiddag

3 oktober 2021 om 19:41

Normaal gesproken kan je met Neres ook zeker van Utrecht winnen hoor.... Je doet net of Neres een speler als Ebecillio is... Neres is gewoon Braziliaans international en was in de wedstrijd daarvoor op zich ook lekker bezig. Dat hij zo'n enorme offday had is flink klote, maar dat kan je als trainer ook niet voorspellen.

3 oktober 2021 om 20:56

Toch snap ik niet helemaal waarom je Antony rust geeft trouwens voor de interland periode. Antony brengt toch wel even wat meer. Maar met je eens hoor, met Neres en een normale instelling moet Ajax gewoon het normale kunnen brengen.

Vond het heel fijn toen je zogenaamde sterkhouder Daley Blind erin bracht Erik! Wat is dat een slechte voetballer zeg. Verder is het natuurlijk makkelijk om nu kritiek te hebben want Neres had ook voldoende moeten zijn om ons te verslaan. Gelukkig hebben we hard gestreden en keihard gewerkt om dit topresultaat mogelijk te maken

3 oktober 2021 om 18:01

Onana, Kudus en Nico horen in de basis te staan en die nieuwe linksbuiten verdient met z'n snelheid ook een kans in de basis. Pasveer, Haller, Gravenbergh en Blind horen op de bank.

Ten Hag zegt dat die kans van Haller er op dit niveau in moet maar ondertussen laat ie 'm elke wedstrijd 100% kansen missen zonder daar consequenties aan te verbinden. Kortom, waardeloos commentaar van de trainer.

3 oktober 2021 om 18:29

Hij heeft weer niet gescoord en dan krijgen we dit weer. Hele team was matig.

3 oktober 2021 om 19:06

@Ajax12321 Haller is een matige voetballer en een matige afmaker. Noem eens 1 kwaliteit van hem als hij zo goed is...?

3 oktober 2021 om 19:43

Zelfs in de wedstrijden dat Haller scoort, mist hij vaak veel kansen en voegt hij weinig toe aan ons spel. Het is niet goed genoeg wat hij levert. Leuk dat je er af en toe één inschiet, maar dat is echt het minimale dat je kan doen gezien het aantal enorme kansen die hij krijgt.

3 oktober 2021 om 22:50

Waar zeg ik dat hij zo goed is? Er waren wel meer waardeloos vandaag is wat ik zeg.

3 oktober 2021 om 22:52

Het is weer de waan van de dag hoor. Haller heeft het weer eens gedaan vandaag terwijl het hele team dramatisch speelde. Tuurlijk mist hij een grote kans, maar de rest heeft ook niks toegevoegd.

4 oktober 2021 om 00:15

Lekker makkelijk. Als hij er 4 tegen Sporting scoort is Driessen een flapdrol wegens zijn uitspraken. Nu scoort hij niet en is het in eens zijn schuld dat je vandaag verliest? Ik kan er zo nog 5 op noemen die vandaag niet hun kunnen bereikten. En toevallig wordt dat vandaag afgestraft en tegen een Fortuna bijvoorbeeld niet. Behoorlijk kort door de bocht om alleen Haller nu de schuld te geven.

Klopt je doet het uiteindelijk samen maar wat ik al eerder zei, je verliest gewoon 5 punten door blunders van Pasveer vandaag en stel tegen Twente.
Je kan als Ajax zijnde niet aankomen met zulke keepers in de CL en eredivisie.
Gooi Gorter erin is 21, Onana was ook 20 toen hij zijn debuut maakte

3 oktober 2021 om 19:45

Onana pakte het op zijn 20ste enorm goed op, maar je weet dat het geen enkele garantie geeft dat Gorter het net zo goed gaat doen toch? Die conclusie lijk je hier namelijk wel te trekken..

3 oktober 2021 om 20:13

Slechter dan deze 2 ouwe bokken zal hij het toch niet doen denk ik

3 oktober 2021 om 20:51

Mwah, altijd lastig te zeggen denk. Lijkt mij dat als Ajax ook maar enigszins zou denken dat Gorter er klaar voor is, ze hem opstellen.

4 oktober 2021 om 00:16

Kans geven is wel het minste wat je kan proberen toch?

Trek er dan ook een keer lering uit Ten Hag, durf is Gravenberch of Haller op de bank te zetten en laat merken dat je nonchalant gedrag niet tolereert. Neres is het compleet kwijt en wilde we dolgraag verkopen en nu gaan we weer investeren in hem. Pasveer op goal is het ook gewoon niet, elk lage bal is gewoon een goal omdat hij niet kan duiken. Blind speelt alleen nog vanwege prestaties uit het verleden want die is gewoon op. Vind Ten Hag een prima trainer maar ik denk niet dat de zachte hand gaat werken in een selectie met zoveel concurrentie.

Ik vind het heel erg om te zien hoe neres zijn man bijna niet voorbij komt.. ik herinner me zijn eerste seizoen dat hij ala robben naar binnen kon dribbelen om vervolgens te scoren.. bizar hoe ver die jongen is weggevallen.. verder vind ik ook dat zijn teamgenoten niet goed gebruik maken van zijn kwaliteiten.. Neres is een jonge die diep gestuurd moet worden.. maar ze lijken hem als een pion te willen gebruiken om mee te combineren.. was wel blij dat de nonchalante Gravenberg eruit gewisseld werd die speelt nu lang genoeg nu moet hij gaan werken om een basisplaats te verdienen

Ik heb het hier al vaker gelezen, waarom investeerde ajax afgelopen zomer niet in een keeper? Was/is de verwachting dat Onana eind dit jaar weer gaat keepen en daarom geen andere doelman hebben aangetrokken?

Ik vind een verlies tegen Utrecht nou niet perse verrassend te noemen. Utrecht lijkt het gewoon altijd goed te doen tegen Ajax…

En wat denk je degene die voor de dug-out staat dan?

Dit verlies is zeker aan jou te danken Ten Hag en accepteer dat eens.

3 oktober 2021 om 19:46

Wat heeft Ten Hag dan gedaan waardoor dit verlies onafwendbaar werd?

3 oktober 2021 om 19:56

Wat denk je zelf?

Want kunnen we net zo goed geen trainers meer aannemen dan.

3 oktober 2021 om 20:09

Haha, lekker hoor, je kan niet eens met argumenten komen. De eerste keer niet, maar goed, dat is vergeven. Dan wordt je ernaar gevraagd en kom je ook met niks aanzetten... Ten Hag heeft toch een ploeg het veld ingestuurd die van dit Utrecht had moeten winnen? Zijn wissels waren op zich ook begrijpelijk. Weinig op aan te merken allemaal, maar het wilde vandaag gewoon niet lukken..

Utrecht was gewoon een maatje te groot voor Ajax vandaag.
Je ziet gewoon dat Ajax ontzettend veel problemen heeft als het trucje op links niet werkt met Tadic.
Utrecht heeft verdiend gewonnen. Ze hebben geduldig gestructureerd gewacht op de ene kans om de trekker over te halen.
Ten Hag heeft altijd excuses als ze verliezen.
'De kansen moesten afgemaakt worden. Tempo moet hoger.'
In plaats van toegeven dat Utrecht vandaag slimmer gevoetbald heeft.

3 oktober 2021 om 19:47

Dat trucje op links? De laatste tijd gaat het vooral over rechts en via Berghuis...

3 oktober 2021 om 20:50

Geen maatje te groot, maar zuinig gewacht op die ene kans die wel zou komen, in combinatie met het missen van de paar kansen van Ajax. In 8/9 van de 10 thuiswedstrijden is Ajax een maat te groot, maar niet vanmiddag.

4 oktober 2021 om 00:21

Ach, de afgelopen 25 wedstrijden heeft Utrecht meer gewonnen van Ajax dan andersom. Blijkt toch structureel een van de lastigste wedstrijden van het seizoen. Vooral uit is het voor Ajax lastig maar ook thuis winnen ze nooit bijvoorbeeld 4/5-0 zoals de laatste tijd gebruikelijk is.

4 oktober 2021 om 22:48

Dat Utrecht voor Ajax lastig is, blijft een feit. Iets met een rode lap op een stier. Maar Utrecht heeft volgens Soccerway de volgende records tegen Ajax:in Amsterdam 21-5-7 en in Utrecht 11-7-11. Dus overall 32x winst voor Ajax, 12x gelijk en 18x winst voor Utrecht. Tot hoever deze statistieken teruggaan is mij niet duidelijk, maar Ajax heeft overall tegen (bijna?) alle clubs een positieve balans. Ook tegen FC Utrecht.

Zoiets heet je eigen fout(en) goedpraten. Tegen een ploeg als FC Utrecht begin je gewoon met je sterkste elf. Dus zeker Antony op rechts. Daarnaast had ik Kudus eerder verwacht, want die kan in een kleine ruimte creatieve dingen doen, en dat was nodig. Het is niet Pasveer die de wedstrijd voor Ajax verloor - hij was een paar keer zeer attent bij slordigheden van medespelers, waardoor er geen kans ontstond, en was kansloos op die poeier van Warmerdam - maar de onbeholpen spits, die drie levensgrote kansen om zeep hielp. En niet voor het eerst. Sporting Lissabon was de uitzondering die de regel bevestigt: Haller is een matige spits.

3 oktober 2021 om 20:53

Ik snap ook niet waarom je juist deze wedstrijd Neres (en Nico) opsteld. Geef Anthony en Blind rust tegen een kleine club.

Man man wat een gezeur weer. Utrecht speelde zoals Twente deed tegen Ajax, irritant voetbal en dat ligt de vedetten van Ajax niet

Ik denk dat dit een goeie wake up call is ff weer met beide beentjes op de grond die ballen van neres en haller moeten er gelijk in zakelijk maar goed wat ik al zei ff weer beide beentjes op de grond nog niks aan de hand

Wat een onzin allemaal hier, ik lees dat Utrecht een maatje te groot was en terecht heeft gewonnen.
Het enige moment is dat je kan zeggen: Als je meer scoort dan de tegenstander, win je terecht. Maar dan is elke overwinning terecht.
Als Ajax hier gewoon zijn kansen benut word het 3/4-1.

Natuurlijk was het niet goed, tempo te laag, niet scherp, geen snelle combinaties, geen acties, slechte schoten, goede keeper. Maar ik vind het zo'n onzin dat Blind en Antony er niet inzetten dodelijk was.

Ajax heeft gewoon een selectie die velen malen beter is dan die van Utrecht, ook zonder die 2 spelers. Dat je een dag niet presteerd, kan gebeuren. Maar er is niets aan de hand hoor, gewoon de vorm weer oppakken. En we staan gewoon nog bovenaan, en we hebben nummer 3, 6 ,8,9 en 10 al gehad

Ik zie voor Ajax tegen de clubs als psv en Feyenoord ook weinig problemen, omdat hun het niet in zich hebben om 90 minuten met 10 spelers rondom de 16 te hangen. daar moeten we voetballend er gewoon doorheen komen.

PSG en Bayern ook allebei verloren. En dat van clubs die geen hoogvliegers zijn. Een seizoen afsluiten zonder verliespartijen kan niet. Al dat oeverloze geanalyseer op deze site en dan maar niet te spreken over de aannames van die Driessen (hij heeft er idd geen verstand van), het helpt ons cluppie niet als we spelers persoonlijk gaan aanvallen. Ga achter ze staan. Voetbal is nu eenmaal een spel van fouten en de spelers ( niet alleen de basis elf maar allemaal) willen echt alles winnen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren