Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Noa Lang: ’Ik heb hier harder voor moeten werken dan de rest’

Laatste update:

Noa Lang is trots op zijn oproep voor het Nederlands elftal voor de komende interlands. De aanvaller van Club Brugge maakte al deel uit van de voorselectie van bondscoach Louis van Gaal en kreeg vrijdag te horen dat hij deel uitmaakt van de definitieve selectie voor de ontmoetingen met Letland en Gibraltar. “Ik heb hier harder voor moeten werken dan de rest, want ik heb natuurlijk een stempel”, vertelt Lang aan De Telegraaf.

“Maar als je veel talent hebt, moet je zorgen dat het naar boven komt.” Lang, 22 jaar, was in zijn eerste seizoen in België al goed voor zeventien treffers en negen assists. Dit seizoen staat de teller voorlopig op drie treffers en drie assists. “Ik was in de gym bij Club Brugge en Ruud Vormer en Bas Dost vroegen of de selectie al was bekendgemaakt. Het was precies twaalf uur, dus keek ik op mijn telefoon en zag ik het uitnodigingsmailtje”, vertelt hij over het moment dat hij ontdekte dat hij was geselecteerd.

Lang hoopt iets aan Oranje te kunnen toevoegen. “Ik denk dat ik in de kleine ruimte creativiteit kan brengen en ik heb scorend én loopvermogen.” Lang was met name in de eerste Champions League-wedstrijd tegen Paris Saint-Germain (1-1) de uitblinker. Hij werd na afloop verkozen tot man van de wedstrijd. Opvallend is dat Lang zelf niet heel tevreden is over zijn optreden tegen PSG. “Misschien heb ik een glimp van mijn kwaliteiten laten zien. Het was bij iedereen rozengeur en maneschijn, maar ik vond dat ik had moeten scoren, dat we hadden moeten winnen en dat ik nog veel beter kan.”

Lang geeft aan wat voor persoon Van Gaal kan verwachten op het trainingskamp. “Iemand die altijd zichzelf is, altijd zichzelf zal blijven en zegt wat hij denkt. Hoe ik me voel, kun je aan me aflezen. En als voetballer ben ik iemand die durft, zoals de mensen zeggen: branie heeft.” Het Nederlands elftal speelt WK-kwalificatieduels met Letland (vrijdag 8 oktober, 20.45 uur) en Gibraltar (maandag 11 oktober, 20.45 uur).

Lang had vrijdag op Instagram een bericht geplaatst dat op veel bijval kon rekenen. “Laat niemand je ooit vertellen dat je iets niet zult bereiken omdat je bent wie je bent", aldus Lang bij een foto van zichzelf als klein jongetje in Oranje-shirt. “Droom groot, kind, droom groot.” Onder anderen Justin Kluivert, Jurriën Timber, Calvin Stengs, Tyrell Malacia, Noni Madueke, Owen Wijndal en Ruud Vormer waardeerden de publicatie.

“Noa Lang doet het goed bij Club Brugge. Ik heb natuurlijk al eerder aangegeven dat we niet dik in onze buitenspelers zitten. We zijn dus op zoek naar mogelijkheden op die posities. Dan geef ik de kans graag aan een jonge speler”, lichtte Van Gaal vrijdag toe.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Denk oprecht dat hij op dit moment, in deze vorm bij de top 5 beste Nederlandse spelers hoort. Doet het geweldig bij Brugge. Enige rare oproep is Luuk de Jong. Als je Weghorst hebt en ziet hoe slecht De Jong bij Barca speelt, moet je gewoon Danjuma/El Ghazi in zijn plaats oproepen.

1 oktober 2021 om 21:01

Wisselt top wedstrijden af met matige wedstrijden in Brugge. Daarnaast had ook Lang niet in de basis gestaan bij Ajax.

1 oktober 2021 om 22:27

Matige wedstrijden? Dat zullen er niet veel zijn. Meestal gewoon heel belangrijk.

1 oktober 2021 om 22:32

Waarom zou de maatstaf moeten zijn of iemand in de basis zou staan bij Ajax? Hij staat in de basis bij Brugge en is daar vrijwel elke wedstrijd matchwinner.

1 oktober 2021 om 23:49

Wat heeft Ajax hier mee te maken? Lang doet het gewoon goed bij zijn eigen club. Sommige mensen....

2 oktober 2021 om 02:33

Je bedoelt el ghazi die in de hele maand september 0 minuten gespeeld heeft?

2 oktober 2021 om 13:07

Bij Brugge in een competitie die minder is dan de Eredivisie..

2 oktober 2021 om 13:38

Hoeveel Eredivisie clubs halen een 4/6 tegen PSG en Leipzig uit? Niet veel zeker... Lijkt moeilijk om toe te geven dat hij aan het slagen is.

Fantastische speler om naar te kijken hoor als ik Brugge aan heb staan. Vooral in de CL is die echt heel goed. Vorig jaar ook al eigenlijk. Heeft zich enorm goed ontwikkeld bij Brugge. Lijkt als speler een beetje op Neymar. Wil ook altijd de actie aan gaan. Hij heeft ook de dribbel ervoor. Leuk duo'tje vormt hij samen met De Ketelaere voorin bij Brugge. Ben benieuwd naar hem in Oranje. Kan misschien zelfs op 10 staan.

Ik ben een fan van zijn voetballende kwaliteiten,maar ik begint nu steeds vaker te denken dat hij het leuk vind om zogenaamd een moeilijke jongen te zijn,niemand vind hem toch echt een moeilijke jongen...

1 oktober 2021 om 20:28

Dit soort personen hebben dat soort gevoelens nodig. Kunnen zij, wanneer het wat minder loopt, iedereen de schuld geven behalve aan zichzelf.

1 oktober 2021 om 20:41

Dit soort personen...? Wat voor soort bedoel je?

1 oktober 2021 om 20:52

Jongens die niet perfect ABN spreken? Jongens van achterstandswijken?

1 oktober 2021 om 21:01

Jansen Joenite. Nou personen die maar al te graag willen benoemen hoe erg de wereld tegen hun is. Je hebt ook gewoon personen die blij zijn met hun oproep ipv meteen in een slachtofferrol te duiken.

1 oktober 2021 om 21:15

Oohw, ik dacht dat je spelers bedoelde die zichzelf bewijzen door keihard te werken en een lange neus trekken naar alle critici..

1 oktober 2021 om 21:24

Ah je bedoelt spelers als Marten De Roon die ook meer dan een jaar in de Serie A zich heeft moeten bewijzen, en er hard voor heeft moeten werken? Dat soort spelers? Een Berghuis heeft ook lang moeten wachten, maar begon hij over een bepaalde stempel? Een El-Ghazi is ook steevast genegeerd terwijl een Babel en Promes mochten aankloten, heb je hem gehoord? Dat Lang zijn eerste reactie meteen over een bepaalde stempel gaat, daarmee voldoet hij inderdaad wel aan mij verwachtingen ja.

1 oktober 2021 om 21:28

Klopt, dat soort inderdaad. Niets meer dan respect voor dit soort die hun doel halen met keihard knokken en niet omdat ze een bepaald shirtje aanhebben..

1 oktober 2021 om 21:56

Verongelijkte jankers, die geen zuchtje kritiek kunnen verdragen en nauwelijks nog zelfkritiek kennen, dat soort. Ontwikkeld zich prima, leuke voetballer, zal er ook ongetwijfeld hard voor werken, maar die ‘me against the world’ mentaliteit schijt ik ook op.

2 oktober 2021 om 09:23

Dus je bent eerst sporter en dan mens? Je moet maar altijd tegen die kritiek kunnen en je nooit uitten.. met die instelling kom je wel waar van der Wiel het overhad in zijn interview laatst.

2 oktober 2021 om 09:42

Lees: ‘mensen die nog niet tegen een zuchtje kritiek kunnen en het woord zelfkritiek niet of nauwelijks kennen’. Ik zeg dus niet dat je alle kritiek zomaar moet slikken of jezelf er nooit tegen mag verdedigen, integendeel, hangt er mede vanaf of het opbouwend is bedoeld of niet. Wat ik alleen steeds vaker merk is dat opbouwende kritiek ook niet meer geduld wordt, men steeds vaker altijd maar een weerwoord wilt hebben en men alles al denkt te weten. Hoe wil je dan groeien als sporter en bovenal als mens vraag ik me af? Naar mijn mening stagneer je dan.

2 oktober 2021 om 13:43

Ducktaildo
bijna heel de Nederlandse voetbalwereld was op een bepaald moment tegen hem, afkraken voor zijn accent ipv hem als voetballer te beoordelen.
Misschien was % niet heel NL tegen hem, maar die haters zijn vele malen luider dan de steuners, waardoor het niet gek is dat hij het idee krijgt dat iedereen tegen hem is.

2 oktober 2021 om 14:26

Ah "haters". Haat is een sterk woord. Ik vond hem gewoon een beetje irritant populair doen, gecombineerd met die verongelijkte houding dat iedereen zogenaamd tegen hem is. Dat is geen haat. Zou jij dat als "hater" omschrijven?

5 oktober 2021 om 10:24

Het is wel een beetje zo. Depay heeft dat ook, dat "iedereen is tegen mij", maar zo'n stempel creeren ze ook vooral helemaal zelf met hun gedrag. En dan nu een beetje stoer doen, naja het zal wel, zolang ze hun voeten laten spreken gaat het altijd wel goed. Doen ze dat niet, dan gaat het snel weer over hoe ze zich gedragen. Dat moeten ze dan ook accepteren.

1 oktober 2021 om 20:30

Zeker wel , er zijn genoeg mensen die lang een moeilijke jongen of een vervelend mannetje vinden . Net zoals dat ze dat vinden van een ziyech of een Memphis

1 oktober 2021 om 20:37

Maar ziyech en memphis hebben ook veel over hun geen gehad,noa begint net pas naam te maken en hij riep deze dingen al voordat hij 5 wedstrijden voor Ajax had gespeeld...

1 oktober 2021 om 21:49

Dat gezeur over een stempel. Calimero. Memphis heeft ook een stempel. Nou die is onomstreden en reserve aanvoerder. Niet zo de slachtofferrol spelen!

1 oktober 2021 om 20:37

@marieke69 klopt maar het is stoer als je van 'de straat' bent

2 oktober 2021 om 09:25

@DavidDein dit is precies de reden waarom men zich harder voordoet dan men is en daardoor vastloopt zoals van der Wiel aangaf in zijn openhartige interview.

1 oktober 2021 om 20:51

Hahaha inderdaad, wat dat betreft gaat de vergelijking 'neymar van de lagelanden' helemaal op. Geniet van hem als voetballer maar alles er omheen hoeft niet.

1 oktober 2021 om 21:16

Mwah, Lang heeft wel degelijk een bepaalde stempel omdat hij op een bepaalde manier praat, omdat iedereen weet dat hij niet op z'n mond is gevallen en ook nog eens best eigenwijs kan zijn en omdat hij toch met een verhaaltje weg moest bij Ajax. Het valt natuurlijk relatief mee; Lang is geen eikel die problemen veroorzaakt , moeilijk is en met iedereen ruzie maakt, hij ligt gewoon goed in de groepen waar hij in heeft gezeten en er is niets mis met zijn professionele houding. Alleen hij is qua karakter ook geen ideale schoonzoon/koorknaapje-type. Gewoon een jonge, uitgesproken gast uit de Randstad die er niet voor schuwt om zijn mening te delen. Niet om het groter te maken dan het is, maar niet iedereen houdt van dat soort types. In het verleden ging men hier bv. regelmatig te keer op Lang in de comments. Maar goed, zoiets zag je ook bij Memphis Depay. En kijk eens waar die nu is. Hopelijk kunnen Lang en Memphis ook goed overweg, want daarin zie ik ook een mogelijke mentorrol voor Memphis weggelegd als het gaat om Lang. Komen, heel ruim gezegd, ook een beetje uit dezelfde omgeving; Rotterdam-Oost en omstreken.

1 oktober 2021 om 23:47

Vind het eerlijk gezegd allemaal een tikkeltje overdreven Lang is profvoetballer en lijkt zijn zaken prima op orde te hebben maar doet toch verongelijkt en dan moet Depay zich als een soort straatcoach zich over dit ontspoorde maar getalenteerde jochie ontfermen? Beide spelers spelen een act dat de hele wereld tegen hun is maar hun grootste tegenstander zijn zij zelf met achter iedere boom een vijand te zoeken. Ze hebben talent, ze kunnen uitstekend voetballen, ze hebben geld, ze zijn jong, leer genieten zonder frustratie, stuur eens voor een keer geen Instagram post over haters, money, selfies maar lees een goed boek.

2 oktober 2021 om 10:19

"straatcoach" maak jij ervan. Er zijn genoeg voorbeelden van oudere voetballers die jongere spelers waar ze qua karakter een klik mee hebben zich over ontfermen. De rest van je reactie vind ik dan zelf weer behoorlijk overdreven. Ik zie termen voorbij komen als ontspoord, act, haters, selfies en dat is niet echt waar ik het over heb en het is ook niet een discussie waar ik veel zin in heb om eerlijk te zijn.

1 oktober 2021 om 21:22

Ik vind dat hij niks verkeerds zegt. Hij draaide een topseizoen bij Brugge maar werd constant genegeerd terwijl spelers als Babel en Promes maar opgeroepen bleven werden. Gelukkig is die blijven voetballen en gaan we veel zien van Lang.

2 oktober 2021 om 00:33

In elk nationaal elftal zijn coaches huiverig om continu wisselingen te maken op basis van de vorm van de afgelopen paar maanden. Dat is omdat een hecht en ingespeeld team vormen vele malen belangrijker is dan individuele kwaliteit van je wisselspelers. Een oproep is geen beloning voor een paar maanden goed spelen.

2 oktober 2021 om 13:47

@asroma8 - Maar in dat opzicht hadden heel veel jonkies in de afgelopen jaren geen selectie verdiend. Noa Lang kwam vorig seizoen al veel meer in aanmerking voor een uitverkiezing dan veel van z'n concurrenten, maar toch was hij de enigste die er telkens niet bij zat.

2 oktober 2021 om 15:58

Hoeveel maanden hebben Babel en Promes goed gespeeld dan? Daarnaast is het makkelijker op buitenspelers in te passen in je formatie dan spelers die in de as spelen. Het is niet dat hij opnieuw moet leren voetballen hè?

1 oktober 2021 om 22:03

Hij heeft toch gewoon gelijk? Weghorst, Memphis en Berghuis zijn begrijpelijk, maar de rest van de aanvallers hebben vooralsnog gewoon niet heel veel laten zien en zaten er al bij na 5 doelpunten in pakweg 28 wedstrijden. Hij heeft veelal het dubbele rendement dan dat van z'n concurrenten. Dan mag je wat mij betreft best even je gelijk halen.

2 oktober 2021 om 07:12

Nee, Nederlandse fans en analisten moeten vooral naar zichzelf kijken. Lang kreeg eens een stempel en wordt daar continue aan herinnert. Je ziet ook aan zijn kwaliteiten dat hij daar al overheen is, maar men wil al te graag zijn verleden erbij halen. Nog maar te zwijgen over de Nederlandse fans dat graag denkt dat de voetbalinstellingen hier heilig zijn en het daar nooit aan kan liggen.

2 oktober 2021 om 07:36

Verleden? Hij bewijst met deze uitspraak dat die rede nog spring levend is.

Regelrechte schande dat Luuk de Jong word opgeroepen boven Danjuma, zie sinds zijn komst bij Villareal de sterren van de hemel speelt

1 oktober 2021 om 20:30

Eerst was iedereen aan het zeiken dat Lang maar niet werd opgeroepen, nu zit Lang erbij en begint het zeiken over Danjuma, hahaha echt waar, het is ook nooit goed.

1 oktober 2021 om 20:37

Inderdaad. Lang speelt nu voor een tweede seizoen goed. Danjuma was daarvoor niet heel speciaal. Laten we het de tijd geven. Als danjuma zo doorgaat. Komt hij vanzelf in oranje.

1 oktober 2021 om 20:40

Danjuma was wel degelijk speciaal, alleen neemt niemand de championship serieus genoeg. Een van mijn vrienden kijkt alles in ed Championship en zij dat hij er met zijn talent ver boven uit rijkte, als je zijn stats zien is dat ook knap.

1 oktober 2021 om 21:13

Danjuma is een prima speler hoor, maar ook weer een linksvoor. Alsof we met Gakpo, Lang, Bergwijn en Malen en Memphis wie daar ook kunnen spelen niet genoeg linksvoors hebben. Zie dan liever El Ghazi komen wie zich al langer prima staande houdt in de PL en rechtsvoor kan spelen, en ook al enige tijd dicht tegen Oranje aan zit.

1 oktober 2021 om 21:22

Hoe wordt er gespeeld in de championship? Misschien dat dit ook wordt meegewogen in de beslissing. Als ze kick en rush spelen dan begrijp ik het wel iig

2 oktober 2021 om 12:53

El ghazi speelt momenteel niet eens. Danjuma is verder dan Lang en Gakpo. En Malen speelt ook niet veel klaar en is eerder spits als linksvoor.

2 oktober 2021 om 15:02

Danjuma verder dan Lang en Gakpo? Sorry hoor maar nee. El Ghazi heeft inderdaad de afgelopen wedstrijd tegen Manutd op de bank gezeten, daarvoor al wel gewoon 5x basisspeler. Je zult toch ook een rechtsvoor moeten hebben, je kunt wel allemaal linksvoors op gaan roepen maar daar heb je vrij weinig aan want er kan er maar 1 van in de basis. Malen is een spits, tuurlijk, maar ik zei duidelijk ''wie daar ook kunnen spelen"

1 oktober 2021 om 20:50

Ach houd toch op met die Danjuma! Leuk dat die het zo goed doet en hij moet zeker zo doorgaan maar Van Gaal heeft nu gekozen voor Lang en Gakpo. We hoeven niet 3 linksbuitens mee te nemen voor 1 positie en daarnaast ook maar voor 2 wedstrijden. We hebben geen Southgate die is Alexander-Arnold, Walker, Trippier en James heeft meegenomen.

1 oktober 2021 om 20:56

Als Danjuma beter of gelijkwaardig presteert bij Villarreal dan Gakpo en Lang dat doen in de Benelux, lijkt mij het meer dan logisch dat Danjuma er ook bij hoort. Gewoon de beste spelers oproepen.

1 oktober 2021 om 21:05

Dus als je 10 keepers hebt die het allemaal goed doen dan moet je ze allemaal oproepen?

1 oktober 2021 om 21:10

Zoals ik al net zei. Van Gaal kiest op dit moment gewoon voor Gakpo en Lang klaar. Gakpo heeft de vorige interlandperiode gewoon overtuigend gespeeld onder Van Gaal. Logisch dat die er weer bij zit. En Lang was al heel lang op de radar. Langer dan Danjuma. Dus ik vind beide gewoon terecht op het moment.

1 oktober 2021 om 21:14

Er zijn toch ook 4 spitsen mee voor 1 positie?

1 oktober 2021 om 21:30

Klopt maar 2 van die spitsen kunnen ook als linksbuiten spelen. Dus dan heb je er ook 4 die daar kunnen spelen. Is Danjuma alsnog overbodig. Zijn kans komt nog wel als die zo doorgaat.

2 oktober 2021 om 12:59

Danjuma is verder en beter dan Lang en Gakpo en kan nog steeds voor Nigeria kiezen. En dat is precies wat hij gaat doen als hij niet snel opgeroepen wordt.

1 oktober 2021 om 21:20

Danjuma is toch al paar keer opgeroepen. Toen speelde hij nog bij Club. Goal gescoord tegen Belgie zelfs in een oefenpot. Dat komt er ook wel weer aan. Is ijzersterk bezig in La Liga. Die selectie van Van Gaal is zich nog aan het vormen. Die gaat er op heel wat plekken anders uitzien als de laatste van De Boer. Komt goed voor beide. En ik gun ze alles.

2 oktober 2021 om 12:58

Danjuma kan nog steeds kiezen voor Nigeria en denkt daar ook over na. Wordt hij niet binnen afzienbare tijd opgeroepen is het klaar.

2 oktober 2021 om 02:36

Je snapt toch wel dat danjuma en de jong op 2 verschillende posities spelen??

Mwah, ja, wil best geloven dat hij er harder voor moest werken, zeker als je ziet dat spelers al Timber en Gravenberch etc, al maar 2 goede sprintjes al werd uitgenodigd; maar die stempel heb je echt zelf voor gezorgd; nauwelijks zelfkritisch dus altijd excuses zoeken, ik vs wereld mentaliteit a la Depay, domme dingen doen, etc etc, tja dan snap ik dondersgoed dat KNVB wel ff wacht. Nu uitstekend bezig. Gewoon relax blijven, soms eens hand in eigen boezem durven te steken, netjes blijven, dan komt alles goed.

1 oktober 2021 om 20:48

Gravenberch na 2 goeie sprintjes? Daarom zit de halve top achter hem aan…

1 oktober 2021 om 21:20

Natuurlijk bedoel ik ook letterlijk 2 sprintjes… nee, hij is erg goed en talentvol en nu ook dik en dik verdiend, maar je kan niet op basis van belangstelling iemand selecteren voor het nationale elftal? Hij had gewoon 1,5 seizoen zich moeten bewijzen; Gravenberch zat er wel ERG snel bij, terwijl Lang bijna zelfde liet zien bij Brugge maar dan al een heel seizoen. Mijn punt was dat er veel NL spelers voor paar leuke potjes al wordt uitgenodigd en dan is niet gezond. Vroeger moest je je bewijzen. Nu wordt je al selecteert door de hype. En laat ik mezelf duidelijk maken voor dat jij denk dat ik hem niet goed vind; waardoor deze discussie überhaupt is ontstaan; is een erg goede speler, alleen te snel bij het nationale elftal, al helemaal Timber,zoals wel vaker laatste jaren

1 oktober 2021 om 21:21

Ik denk dat het wel meevalt met die 'halve top' eerlijk gezegd.

1 oktober 2021 om 21:57

Ah oke ik snap je punt nu wat beter alleen was Gravenberch in mijn ogen een slecht voorbeeld. Die jongen is nu al namelijk gewoon heel goed. Als je goed genoeg bent ben je in mijn ogen ook oud genoeg. Italië selecteerde Tonali toch ook toen die in de Serie B speelde

1 oktober 2021 om 22:14

Leeftijd boeit mij niet zoveel, staat van diens(+ vorm) wel. Donnarumma debuteerde ook al op z’n 17/18e bij Italië maar had wel al 2 seizoenen lang elke wedstrijd gespeeld en een goed niveau vast gehouden; dan mag je land je uitnodigen vind ik. Tonali was toen ook te vroeg, heeft gelukkig toen nog niet gedebuteerd, grappige is dat hij nu in de top van Italië speelt en in CL tegen de top vd wereld, en erg goed in vorm is, maar nu zit hij er dan weer niet bij, maar terecht, want liet vorig jaar maar weinig zien, na 8 potjes moet de bondscoach hem nu niet opeens wel uitnodiging; Moet eerst maar eens het een heel seizoen laten zien. En zo vind ik ook bij NL spelers. Al zijn ze het grootste talent ooit, laat het eerst maar eens een jaar, 30-40 wedstrijden lang een steady niveau zien. Behalve B landen; die hebben niet zoveel smaken dus die moeten pakken wat ze pakken kunnen

1 oktober 2021 om 21:18

Eh, als er spelers zijn waarbij ik denk "die zijn zelfkritisch", dan zijn juist Depay en Lang spelers die ik hoog op dat lijstje heb staan.

1 oktober 2021 om 21:25

Depay die het bleef goed praten over het houden/promoten van lijgers?etc? Nee ik heb hem totaal niet hoog zitten. Het doet me nog een deugd dat hij wel denkt aan blinde/dove etc. Maar voor de rest is hij behoorlijk dom in zijn doen, laten en uiten, zo zonde. Maar goed, prima dan hebben wij Verschillende werelden blijkbaar.

1 oktober 2021 om 22:07

@maurootje - In dat opzicht moet je voetbal en maatschappelijke zaken gescheiden houden, denk ik. Ik weet bijna zeker dat Memphis betreft de lijger oprecht niet beter wist, maar als het op voetbalinhoudelijke zaken aankomt, is hij altijd zelfkritisch. Voetbalinhoudelijk vind ik Lang ook altijd verstandig en zelfkritisch.

2 oktober 2021 om 10:14

Ik ga mee met wat Sirius zegt. Die situatie rondom lijgers heeft werkelijk waar niets te maken met zijn voetbalcarrière en is wat mij betreft dan ook volkomen irrelevant in het bepalen van hoe zelfkritisch Depay is.

1 oktober 2021 om 21:25

Nauwelijks zelfkritisch? Heeft een grote mond, maar hij blijft het toch echt constant bij zichzelf zoeken en hard werken. Dat hij dit zegt is wat mij betreft terecht, of vind je dat Babel en Promes hun oproepen terecht waren onder De Boer toen?

1 oktober 2021 om 21:28

Over Babel en Promes heb ik de zelfde mening als de rest van NL, maak je geen zorgen..

1 oktober 2021 om 21:30

Het zou kunnen dat Lang dezelfde mening deelt als wij en daarom deze uitspraken doet..

Een speler als hij kon je echt niet langer blijven negeren, dit is dik verdiend.

Lijkt me typisch een speler die vooral rendeert als ie de absolute ster van het team is. Daarvan hebben we er al een bij het nl elftal in de vorm van memphis, dus ben benieuwd hoe hij gaat doen in een meer dienende rol. Ik laat me graag positief verrassen.

Ach ik vind het best weer een domme uitspraak van Noa Lang.
Desalniettemin ben ik het toch wel een beetje met hem eens, ik vond het bizar dat hij niet mee ging naar het EK. Al anderhalf jaar lang de beste speler van Belgie, daar kunnen mensen lacherig over doen, maar er zit niet zo heel veel verschil in met de Eredivisie hoor en verder als je ook keek hoe hij het deed in Europa was het gewoon goed. Vooral voor een team dat echt creativiteit in de aanval nodig heeft vond ik het heel vreemd. Misschien ben ik wel de enige, maar een aanval met Gakpo, Memphis, Berghuis, Lang en of Malen of zo zie ik heel graag zitten. Dan Frenkie en Gini als loper naast hem.

Ik vind dit een opmerkelijke uitspraak van iemand die na 'slechts' één goed seizoen in België al bij de selectie van het Nederlands Elftal wordt gehaald. Het is prima dat Lang er nu bij wordt gehaald, maar het is in mijn ogen niet zo dat dit al veel eerder had moeten gebeuren. Daarvoor heeft hij vorig jaar ook veel te weinig laten zien in Jong Oranje, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Gakpo die het elftal daar echt bij de hand nam.

1 oktober 2021 om 21:28

Cijfers liegen niet, en Brugge is gewoon een goeie ploeg dat redelijk goed voetbal speelt. Laten het niet alleen in eigen competitie zien, maar ook vaak in de Champions League. Als deze ploeg het goed doet is Lang een van de spelers die altijd genoemd wordt en altijd betrokken is bij gevaar.

1 oktober 2021 om 22:09

Met alle respect, maar Gakpo kwam erbij na 1 of 2 wedstrijden waarin hij beslissend was voor Jong Oranje, Dilrosun na 3 wedstrijden in Duitsland, Danjuma na 4 wedstrijden in Belgie, Stengs met zeer gemiddelde prestaties, Boadu na een goed halfjaar en zo kan ik wel doorgaan. Als je z'n concurrenten uit een soortgelijke leeftijdscategorie op een rijtje zet, had hij er na 6 wedstrijden Club Brugge al bij moeten zitten. Het heeft wel wat lang geduurd in die context.

2 oktober 2021 om 10:16

En wat denk je van Rensch? Zelfde geval

Haha al deze reacties bevestigen precies waar hij het over heeft, hoop dat hij iedereen de mond blijft snoeren.

2 oktober 2021 om 00:35

Dit is "i'm the main character" gedrag, niets minder. Gaat hij over een jaar of 10 ook wel inzien.

Het domste wat je kunt doen is zeggen dat je er harder voor moet werken dan de rest. Ik denk dat als deze jongen na afloop van vorig seizoen niet zulke domme teksten had gezongen (over Anderlecht) had hij er denk ik al wel eerder bij gezeten, wellicht al bij het EK. Deze jongen maakt het vooral zichzelf heel erg moeilijk, en dan moet je niet gaan huilen dat je er harder voor moet werken.

1 oktober 2021 om 21:38

Begrijp het ook niet. Ik kan zo meerdere spelers opnoemen in de selectie die wmb zich meer moeten bewijzen dan een jochie die nu een goed seizoen in Belgie heeft gedraaid. Wat te denken van Blind die al jaren de pispaal van Nederland moet zijn, hartfalen heeft gekend en eigenlijk bij elke coach het tegendeel moet bewijzen dat hij geen verkeerde speler is. Of Weghorst die bij elke stap omhoog werd gezegd dat hij het niet ging redden? Of Dumfries die enkele jaren geleden nog bij de amateurs speelde?

Noa 'ik ben geboren voor grote wedstrijden' Lang lijkt me gewoon een jongen die erg geilt om zulke uitspraken te mogen doen.

Waarom heeft hij er harder voor moeten werken dan een ander? Omdat hij een "stempel" heeft zoals hij dat noemt? Daar is hij dan zelf verantwoordelijk voor. Waarom altijd maar doen alsof je het zwaarder hebt dan een ander en dat het voor jou moeilijker is. Zij stiefvader was profvoetballer dus hoezo je had het zwaarder? Opgegroeid op de straat? Bullshit zijn stiefvader is niet arm. De jongens die in de achterstandswijk opgroeien die hebben het zwaar. De sloppen wijken in Brazilië daar is het zwaar. Hou eens op met dat zelfmedelijden en wees blij met wat je hebt bereikt

Als hij op links speelt is hij de Nederlandse Neymar. Ook heel secuur in afwerking btw.

Nou laat het maar zien dan, ben benieuwd. We hebben wel een overdaad aan linksbuiten nu trouwens.

2 oktober 2021 om 00:16

De ouderwetse linksbinnen maar weer toevoegen dan, en een LS. Niks op rechts, dat ziet de tegenstander nooit aankomen. Die zijn een kwartier aan het zoeken naar onze rechterkant en dan hebben we er al 3 inliggen.

Oké, hij speelt redelijk bij Brugge maar laten we niet vergeten...dat is de Belgische competitie. Ik persoonlijk vind die competitie nog zwakker dan onze zwakke competitie.

2 oktober 2021 om 11:23

Maar hij laat het na vorig seizoen ook weer zien in de CL. Wie uit de Nederlander in de Eredivisie heeft dit ook laten zien buiten de spelers van Ajax om?. Daarnaast is de Belgische competitie absoluut niet zwakker dan onze competitie. Die is vrijwel gelijkwaardig. Daarnaast speelt Lang ook nog bij een club die hier in Nederland gewoon minimaal op hetzelfde niveau zou zitten als PSV.

Hullie huilie… en zeker ironisch als je met Mark Flekken geselecteerd bent. Die mocht hiervoor willen dat ie een stempel had, die had niet eens een naam in t Nederlands voetbal!

Hij heeft deze uitnodiging ook absoluut verdient. Vorig seizoen al zeer goed gespeeld, competitie en CL en dit seizoen ook weer goed begonnen, vooral in de CL. Er zijn genoeg in oranje die voor veel minder zijn opgeroepen. Ik hoop nu dat hij bij Nederland gewoon zijn werk doet en niet te overexcited wordt en zichzelf teveel wil gaan bewijzen. Dat zou tegen hem kunnen werken. Maar in ieder geval blij dat hij erbij zit. Ik zie ook mensen zeggen waar is Danjuma, die doet het op dit moment ook zeer goed, maar geef hem nog een paar maandjes. Als hij zo blijft presteren dan komt die er zeker bij volgende interland periode. (denk ik)

Soms vraag ik mij af als mensen gewoon niet willen inzien wat bepaalde jongens over zich heen krijgen, of in een hoekje worden gedrukt. Of dat men gewoon wil zeiken op alles wat bepaalde jongens doen of zeggen.
Iedereen praat erover maar o wee als de voetballer het zelf doet dan is hij zielig aan het doen. Noa word al sinds de jeugd als moeilijk bestempeld omdat hij anders is dan de meeste voetballers..
Zelfs antwoorden op een gestelde vraag word vaak als zeuren of klagen gezien..
Wij kunnen niet voelen wat een ander allemaal voelt of hoe hij het ervaart...

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren