Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Barça morst weer: rode kaarten Koeman en Frenkie de Jong, missers Depay

Laatste update:

Barcelona heeft opnieuw puntenverlies geleden in LaLiga. De ploeg van Ronald Koeman kwam donderdagavond niet voorbij Cádiz in een uitwedstrijd: 0-0. De trainer koos ervoor om Memphis Depay, Luuk de Jong én Frenkie de Jong op te stellen. Depay miste twee grote kansen in de tweede helft, terwijl Frenkie de Jong een controversiële rode kaart ontving na twee gele prenten. In de blessuretijd werd een boze Koeman ook nog weggestuurd. Door het puntenverlies neemt de druk op de oefenmeester nog verder toe. Hij wist slechts een van zijn laatste vijf officiële duels te winnen.

Barcelona was grote gedeeltes van de eerste helft aan de bal: in de eerste 45 minuten hadden de bezoekers 78 procent balbezit. Desondanks was er voor Koeman weinig om tevreden over te zijn in de pauze. Barcelona stichtte nauwelijks gevaar, was onnauwkeurig in de passing en er was geen lijn te ontdekken in het aanvalsspel. Frenkie de Jong (55) en Sergiño Dest (54) hadden de meeste balcontacten in de eerste helft; laatstgenoemde kreeg in de derde minuut de eerste kans om te scoren. Dest kapte rechtsback Iza Carcelén uit in het strafschopgebied en schoot vervolgens hoog over.

Na een halfuur kende doelman Jeremías Ledesma geen moeite met een schot van Depay en daarom bleef het voor de rust bij 0-0. Een dieptepunt voor Cádiz was het uitvallen van Fali Jiménez met een ogenschijnlijk ernstige blessure. De verdedigende middenvelder maakte een verkeerde beweging bij het wegwerken van een bal, kermde van de pijn en werd per brancard afgevoerd. Aan het begin van de tweede helft kreeg Cádiz zijn eerste serieuze kans en volgde bijna een doelpunt. Álvaro Negredo plaatste de bal in de bovenhoek en zag Marc-André ter Stegen ternauwernood redding brengen.

Even daarna liet Depay aan de overzijde een enorme kans liggen. Na een scherpe voorzet van Luuk de Jong vanaf de rechterflank stond Depay vrij bij de tweede paal, maar hij kreeg zijn voet niet goed tegen de bal. Acht minuten later legde Depay de bal niet goed terug, nadat hij de bal in het strafschopgebied aannam. Halverwege de tweede helft moest Barcelona verder met tien man. Frenkie de Jong ontving zijn tweede gele kaart na een vermeende overtreding op Alfonso Espino, al speelde hij de bal en trok hij vervolgens zijn voet in. Omdat het geen directe rode kaart was, kon de VAR niet ingrijpen.

Zodoende kreeg De Jong zijn tweede rode kaart ooit in LaLiga, nadat hij in januari 2020 werd weggestuurd tegen Espanyol (2-2). Ook toen was Carlos Del Cerro Grande de scheidsrechter van dienst. In een één-op-één-situatie voorkwam Ter Stegen dat Salvi het numerieke overwicht van Cádiz uitbuitte. De invaller had een vrije doortocht na balverlies van Riqui Puig en stuitte op de voet van de keeper. Barcelona kreeg twee serieuze kansen om de wedstrijd nog naar zich toe te trekken. Philippe Coutinho schoot in de blessuretijd naast uit een vrije trap, terwijl Depay voorlangs schoot vanuit het strafschopgebied na goed voorbereidend werk van Gerard Piqué.

Denk je dat Ronald Koeman voor het laatst op de bank zat bij Barcelona?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Koeman is lekker bezig, nog steeds ongeslagen in La Liga.

23 september 2021 om 23:58

Hahaha, zeer positief

23 september 2021 om 23:59

Zeker, al denk ik niet dat Laporta er ook zo over denkt.

24 september 2021 om 04:31

Spijtig, die man wist volgensmij echt totaal niet waar hij aan begon, wat een puinhoop daar zeg. Misschien komt het door mijn oranje bril maar ik kan niet zo snel een trainer bedenken die het aanzienlijk beter zou doen.

23 september 2021 om 23:58

🤣🤣🤣🤣

24 september 2021 om 08:48

Jij hebt zeker naar herhaling van Depay gekeken😂😂😂 waar zijn de fanboys nu dan, depay kan er geen shit van

24 september 2021 om 09:27

Auba, geen (terechte) kritiek geven op Depay want dan ben je een 'hater'. En wacht maar als hij er nog eens eentje maakt, dan roepen zijn fans op hun beurt weer waar de 'haters' zijn.

23 september 2021 om 23:58

Ik zeur wel eens over de scheidsrechters in Nederland, maar wat lopen hier voor droeftoeters?!? Even buiten het feit dat Memphis enorme kansen mist en Barca erg matig is. Vorige wedstrijd tegen Granada was het al een bizar droevige scheids, maar deze was net zo droevig... Frenkie totaal onverdiend rood naar mijn mening. Aantal dikke gele kaarten niet gegeven etc etc. En ach verder gewoon weer een kutpotje....

24 september 2021 om 00:02

Het is toch enorm dom van Frenkie om zo een duel aan te gaan met al geel op zak, vooral tegen een team als Cadiz dat met 11tegen11 niks in te brengen heeft, na de rode kaart kan Cadiz zo'n wedstrijd nog winnen ook.

24 september 2021 om 00:09

Het ligt altijd aan de scheids he. Barca kan gewoon niet beter en dat is gewoon de harde realiteit.

24 september 2021 om 00:15

Volgens mij zegt hier niemand dat barca punten laat liggen door de scheids. Maar stellen dat de scheids echt heel slecht was mag best.

24 september 2021 om 00:17

Tom neem aan dat je de wedstrijd hebt gezien toch … frenkie stond in de eerste helft continue bij de scheids te mekkeren .. vervolgens bij de rust zie je frenkie naar de scheids lopen om een hele discussie te starten .. dan maak je vervolgens 2 overtredingen in hele korte tijd… frenkie zou zich wat meer moeten focussen op het spel en niet op de scheidsrechters. Het begint te irriteren want dit was niet de eerste keer

24 september 2021 om 00:20

Hij kan doen wat hij doet en dat mag vervelend zijn, maar als dit al een kaart was of uberhaupt een overtreding was kunnen we beter op ballet.

24 september 2021 om 00:22

@IJsmuts, Precies.. en ik geef ook aan dat Barca gewoon matig is, maar iemand kan niet goed lezen denk ik😅

24 september 2021 om 00:24

Dat komt omdat Frenkie constant loopt te janken bij de scheids. Dan ga je die mensen irriteren en dan zijn er scheidsrechters tussen die je dan makkelijk een kaart geven om je iig een goede reden te geven voor dat gemekker

24 september 2021 om 00:35

Nee lag echt niet aan de scheids. Barca had niet eens gewonnen met 15 man. Ze waren echt zwak. Tactiek is ver te zoeken. Spelers doen hun best maar het klopt gewoon niet ergens.

24 september 2021 om 02:37

Dit is gewoon het gemiddelde niveau van de Spaanse arbitrage. Voor mensen die spaans voetbal volgen is dit niks nieuws.

24 september 2021 om 07:00

En dan ben je dus een slechte scheids... of je geeft hem geel voor het gemekker, maar je gaat niet random kaarten uitdelen om "revanche" te nemen.

24 september 2021 om 08:26

@japie dan had van Bommel de helft minder wedstrijden moeten spelen in zijn hele leven dan wat ie daadwerkelijk heeft gedaan. Dus als je loopt te mekkeren, krijg je eerder geel voor een overtreding, apart.

24 september 2021 om 08:35

@japie_krekel, en dat soort scheidsrechters moet ontslagen worden. Je moet niet gaan fluiten naar of je een speler mag of niet.

Een scheids moet gewoon fluiten voor een overtreding. En dit was beiden geen gele kaart waard. Iemand die zoveel tikken krijgt te verwerken als Frenkie, mag ook af en toe zeuren bij een scheids.

24 september 2021 om 09:24

Frenkie loopt letterlijk bij elke scheet te janken. Laat de scheidsrechter zijn werk gewoon doen en houdt je bij het voetballen

24 september 2021 om 14:56

Geen geel? Beide kan je toch gewoon een kaart voor trekken?

23 september 2021 om 23:59

Nog steeds niet ontslagen bedoel je, hahaha

24 september 2021 om 00:08

Ondergewaardeerde reactie dit.

24 september 2021 om 00:00

4-3-3 en Puig heeft minuten gemaakt. Missie volbracht toch?

24 september 2021 om 00:04

Dat eerste balcontact van Puig bijna een tegengoal hahaha dan had Koeman echt een aanval gekregen

24 september 2021 om 00:04

@ConhaEspina idd. Koeman hoeft van Laporta geen kampioen te worden. Zolang hij maar 4-3-3 speelt en Puig opstelt dus hij heeft het vandaag geweldig gedaan en voldaan aan de eisen van Barca

24 september 2021 om 00:08

Japie wat een kinderachtige comment zeg.

24 september 2021 om 00:11

Zijn niks anders van Japie gewend toch?

24 september 2021 om 00:12

@ SosuhSZ , hahaha ja mooie binnenkomer was dat. Gewoon in één actie meteen laten zien waarom hij op de bank zit. 0-0 met een man minder en Puig komt speeltuinvoetballen. Even lekker meehobbelen. Misschien nog een leuk passje geven. Geen stress verder.

24 september 2021 om 00:19

@Damsterdan hoezo kinderachtig? Tig Barca fans hebben mij vandaag wijs gemaakt dat als er maar de intentie is aanvallend te spelen in de 4-3-3 waar Barca van houdt dat er niks aan de hand is want Koeman hoeft volgens hun helemaal geen kampioen van Laporta te worden

24 september 2021 om 00:21

Dit is toch een hele andere comment dan je net plaatst?

24 september 2021 om 00:27

Ik dacht dat het bedtijd was voor Japie… maar hij zal vast wel vanavond wat langer op mogen blijven

24 september 2021 om 00:29

@Japie_Krekel

Jij hebt echt een psycholoog ofzo nodig denk ik.

24 september 2021 om 00:30

@Barcafab1002 Precies. Nu nog hopen dat al die Barca fans op tijd wakker worden en een keer de realiteit onder ogen gaan zien

24 september 2021 om 00:31

@FCBIbsider1899 dat denk ik eerder van de mensen die denken dat je met een veredeld jeugdelftal het een Bayern kan lastig maken en dat je daarmee hoge ogen gaat gooien in LaLiga. Die kunnen ook beter even een psycholoog opbellen. Puig was trouwens ook weer geweldig vandaag en toonde weer even het ongelijk van Koeman aan

24 september 2021 om 00:36

@sosuh koeman had hem op het veld gewurgd hahaha.

24 september 2021 om 00:39

Hoe kun je Koeman na een 0-0 uit bij Cadiz nog verdedigen?

24 september 2021 om 00:42

@Japie_Krekel

Nee jij bent gewoon heel selectief die reacties aan het uitpikken om je heel betoog te schrijven.

Niemand heeft gezegd dat we met Puig de Champions League gaan winnen of dat we Bayern hiermee het lastig kunnen maken. Ik denk dat iedere realistische fan dat kan beamen. Alleen moet je die jongen wel zijn kansen geven, want op dit moment blinkt niemand uit op dat middenveld. Ook Frenkie speelt op dit moment ondermaats. Puig kan echt wel voetballen hoor, hij ziet eruit als een broekie maar denkt en speelt snel.

Wij hebben de afgelopen jaren spelers als Pjanic, Andre Gomes, Sergi Roberto, Denis Suarez op het middenveld gezien die niks toevoegden aan het elftal.

Dan kan je in mijn ogen toch liever een jeugdspeler vlieguren laten maken op die plek.

24 september 2021 om 00:49

Het gaat niet alleen om Puig. Het gaat erom dat mensen denken dat je even een stuk of 8 jeugdspelers zonder ervaring en fysieke kracht kan opstellen en daar ook nog even lekker 4-3-3 mee kan spelen in een top 4 competitie en het allerergste, dat je daar dan ook nog derde of vierde mee wordt. Dan ben je toch echt alle realiteitszin kwijt?

24 september 2021 om 00:54

Bruh, koeman faalt tegen cadiz en japie is boos op de barca fans ahhahaha. Bruh, doe even 2 stappen achteruit en denk na man. Is koeman misschien een familielid? Dan zou ik het wel snappen.

24 september 2021 om 01:16

@ Japie , als psycholoog zou je kunnen zeggen dat de fanboys (niet de supporters) vol in de ontkenningsfase zitten. Valt geen land mee te bezeilen. Hierna komt woede, daarna onderhandelen / vechten tegen de waarheid, dan depressie, en als laatste acceptatie. De supporters zitten al in die laatste fase. Het oude Barca is dood en een nieuw Barca moet herrijzen. Ik was trouwens net zo als de fanboys bij de val van Milan. En ik vind het grappig om te zien dat jij dezelfde discussies nu aangaat als ik later met de Arsenal fans. Hun Puig was Özil. En alles zou beter worden met een nieuwe coach die hem liet spelen. Maar zo zijn er legio parallellen tussen de gevallen grootmachten en deze vallende. Sleutelwoord is wanbeleid. Laporta werkt daar nu alweer lekker aan mee want die zit net zo goed in de ontkenningsfase. Wat Barca nodig heeft is realisme, rust, geduld, en een langetermijnvisie. Hebben ze allemaal niet. Ze hebben de Cruyff doctrine losgelaten, en sindsdien ieder probleem 'opgelost' door er geld tegenaan te smijten. Nu dat op is hebben ze niks meer. Ja, jeugd. Maar niet het geduld en de langetermijnvisie om een coach te steunen die het daarmee wil doen.

24 september 2021 om 01:26

@MT87 ik ben het helemaal met je eens en verder ben ik blij dat AC Milan langzaam aan weer terug lijkt te keren aan de top met gezond en verstandig beleid. Bij Arsenal en Barca is het een totale puinhoop en dat kan nog jaren duren voordat dat wordt opgelost allemaal. Bij Barca al helemaal waar ze denken dat een goede coach met dit materiaal hoge ogen kan gooien maar dat gaat echt niet gebeuren. Die moeten een paar jaar een pad op de plaats gaan doen

24 september 2021 om 01:29

Wat is Bruh?

24 september 2021 om 07:16

MT87, je had het mijn inziens niet beter kunnen brengen. Men is hier hun frustratie aan het richten op Japie, terwijl de hele (wél eerlijke en nuchtere) wereld al 12 jaar inziet dat Barca toen al stervende was. Coaches blijven ontslaan, dure aankopen aantrekken wetende dat ze niet in het spel van Messi euh ik bedoel Barca passen, leipe salarissen uitdelen, bestuur wat al jaren openlijk ruzie maakt. Totaal wanbeleid voeren. Als ADO Den Haag dit flikt lacht een ieder de directie en het wanbeleid uit, maar in het geval van Barca is men hier geheel eerlijk bij zichzelf te rade gegaan en tot de conclusie gekomen dat Japie Krekel het probleem is. Barca is een werelderfgoed met een verrotte door termieten aangevreten fundering dat door jarenlange achterstallig onderhoud op instorten staat. Maar ssssht, tegen niemand zeggen hoor...

24 september 2021 om 09:27

@Hangover96 maar de Eredivisie is geen topcompetitie. Ik vind Valencia en Sevilla momenteel zeker niet minder dan het huidige Barca

24 september 2021 om 00:01

Iedereen geeft steeds Koeman de schuld maar hij probeert vandaag toch 4-3-3 zoals iedereen dat wil? Wat kan hij eraan doen dat Depay zoveel kansen mist..?

24 september 2021 om 00:05

Koeman stuurt zijn spelers het veld op zonder tactiek. Vandaag was het matig, tegen granada ook en tegen bayern mag je verliezen maar de manier waarop kon niet. En zijn slelectiebeleid is ook gewoon matig.

24 september 2021 om 00:05

Hij wilde Depay er toch zo graag bij?

24 september 2021 om 00:08

Wie had Barcelona anders moeten halen? Ze hebben ook Aguero toch, denk dat het veel beter gaat lopen met Aguero, Fati en Dembele.

24 september 2021 om 00:19

Aguero heeft al 2 jaar nauwelijks een pot gespeeld maar het zal vast wel beter lopen. Slechter is bijna onmogelijk

24 september 2021 om 00:20

Barca had idd beter Haaland kunnen halen met het budget dat ze hebben

24 september 2021 om 00:30

Japie ben je nu gewoon random een speler aan het noemen die barca nooit kan betalen? Want dan weet ik er nog wel een paar

24 september 2021 om 00:41

Depay was transfervrij net als Agüero. Natuurlijk moet Koeman in die vijver vissen zonder geld. Of wil je Umtiti in de spits gooien?

24 september 2021 om 04:10

Mogen we nu wel kritiek hebben op Depay? Hij begon leuk maar is, zoals velen toen zeiden, te wisselvallig.

24 september 2021 om 06:54

Probleem is dat Koeman maar dingen blijft proberen

24 september 2021 om 09:29

Dat is meestal zo als een elftal niet draait en de hele selectie is zowat lood om oud ijzer

24 september 2021 om 10:29

Hij heeft Depay gehaald he. Depay kan Barca niet dtagen, het is een middelmatige speler. Wanneer begrijpen ze dit nou?

24 september 2021 om 00:05

Hahahha

24 september 2021 om 03:19

Heel knap met onze wereldspits depay met zijn volgers die alle mondjes wel ff gingen snoeren na die goals tegen amateurs

24 september 2021 om 04:12

Pas op he. Voor je het weet ben je een hater.

Depay heeft acties die wereldtop doen vermoeden, maar hij is in mijn ogen veel te vaak onzichtbaar en/of mist te veel kansen

24 september 2021 om 07:38

Ik ben benieuwd hoe lang er nog grapjassen blijven die zeggen dat geen enkele coach beter zal kunnen bij Barca. Volgens mij zou de hond van de buren nog een geschiktere coach zijn.

Zo veel kwaliteit is er op Messi na niet vertrokken. Dit Barca zou nog makkelijk mee moeten kunnen strijden om de top 3/4 plekken.

24 september 2021 om 09:18

ALLE kwaliteit is er met Messi vertrokken. Snap niet dat al die jankende fanboys dat niet in zien?

24 september 2021 om 10:15

Ik zie meer jankende koeman fanboys die elk falen op de spelers gooien en koeman ongeacht alles verdedigen

24 september 2021 om 10:39

Ik ben vrij duidelijk een Real fan, maar ook ik kan zien dat er bij Barca nog vele malen meer kwaliteit en kapitaal in het veld staat als bij een Granada of Cadiz. In Spanje zelf heeft praktisch niemand nog vertrouwen in Koeman. Alleen de die-hard chauvinistische Nederlandse fanboys blijven hem verdedigen.

Zullen we Dest vandaag ook maar even als Nederlander zien? Dan valt er vanuit chauvinistisch oogpunt nog iets positiefs te melden. Ik vond hem echt goed namelijk. Zijn drive blijft indrukwekkend, in de duels vind ik hem echt steeds beter worden en ook aanvallend gaat het de goede kant op. Het is nog niet bijster productief maar hij ontwikkeld zich echt goed.
Verder was dit gewoon weer een wanvertoning van Barcelona en dat is wat mij betreft dus vooral aan onze landgenoten te danken. Doorgaans ben ik groot fan van Frenkie maar vandaag was het abominabel. Over de rode kaart kan gediscussieerd worden maar het was zeker geen 100% foute beslissing. Daarnaast zijn dit echt de wedstrijden waarin Frenkie de grote man zou moeten zijn. Vandaag lukte er bar weinig. Ook Memphis was schokkend slecht. Creëerde weinig, leed weer veel balverlies en verprutste tot overmaat van ramp die enorme kans.
Ik vind het ook vervelend om iedere keer heel negatief te doen over Luuk de Jong en hij zal ook best zijn kwaliteiten hebben maar ik zie het echt nog niet. Niet in de filosofie van Barcelona. Vandaag vond ik het ook bijna aandoenlijk om hem te zien stuntelen als hij een bal krijgt. Dat hij een goede twintig minuten bezig is met om zijn as draaien. Het zal vast een lieve jongen zijn en hij doet zijn best maar mijn god, wat moet hij bij Barca. Dit kan echt voor alle partijen alleen maar op een teleurstelling uitdraaien.
Ik kan me voorstellen dat het voor Barcelona allemaal nog net iets frustrerender moet zijn dan het al is omdat Cadiz echt ongelofelijk slecht was. Met wat zij vandaag presteren zou ik hier normaal gesproken het enthousiasme proberen te temperen en even aanstippen dat Barcelona alleen maar met 0-5 heeft gewonnen omdat Cadiz zo slecht was. Sta je dan met 0-0. Cadiz heeft zelf echt helemaal niets gecreëerd. Ook niet met een man meer. De enkele kans die ze kregen, kwam door fouten van Barcelona. Daarnaast gaven ze, gezien de tactiek die ze kozen, erg veel ruimtes en kansen weg. Koeman kan nu niet met excuses komen. Ook zonder Messi en met veertig geblesseerden had je dit Cadiz overtuigend aan de kant moeten zetten. Hij moet eens grondig bij zichzelf te raden gaan hoe dit in de komende wedstrijden beter kan, als hij überhaupt nog de meest geschikte man voor de job is.
Gavi is me overigens wel een fijne speler zeg. Ik vind het echt verbazingwekkend hoe achteloos hij staat te voetballen. Hij is net zeventien en komt net kijken in een elftal dat in puin ligt en totaal ongebalanceerd en ongeinspireerd ten strijde trekt. Daar merk je bij Gavi maar weinig van. Die doet zijn ding, eist de bal op en verdeelt het spel alsof hij al jaren de regisseur van dit team is.
Yusuf Demir gaat toch ook wel een grote worden. Hij was vandaag erg onzichtbaar maar in de paar kleine momentjes dat je hem zag, zie je wel dat hij erg goed kan voetballen en vrij veel ziet. Ik herinner me een moment in de openingsfase waar hij een bal in 1 keer, zonder te kijken, doorspeelt en zo het tempo versnelt. Dat dat er nu al in zit, belooft veel goeds.

23 september 2021 om 23:58

Dest heeft 70-80% van de tijd verkeerde keuzes gemaakt. Als je hem goed vindt spelen, dan heb je een raar beeld van het spel.

23 september 2021 om 23:59

Hij ziet hem veel heen en weer rennen en denkt kennelijk dan dat hij goed speelde

24 september 2021 om 00:01

Tja dravertjes worden altijd opgehyped; bestreek de gehele flank en das knap maar bracht letterlijk niets. Drama. Dat kan ik ook nog wel, de gehele kant op en neer rennen, daar heb je alleen conditie voor nodig

24 september 2021 om 00:02

@RealXIIImadrid waarschijnlijk is hij ook groot fan van Dumfries

24 september 2021 om 00:03

Nee hij hoort dat sierdelhomo iets positiefs zegt over dest en klaar. Heb nog een audiofragment dat sierdje vorig jaar zei dat koeman op dat moment de beste trainer was van de wereld😂😂😂😂😂

24 september 2021 om 00:05

@Almogaver

Wou het net zeggen… Ok hij speelt niet op zijn positie, hij draait telkens naar zijn rechtervoet wat heel makkelijk verdedigen was. Hij gaf kinderlijke balletjes weg.

Ik vond hem echt niet goed net zoals jij.

24 september 2021 om 00:06

Lezen jullie echt maar drie zinnen? "het is nog niet bijster productief maar hij ontwikkeld zich goed." Ik geef zelf al aan dat echt niet alles perfect is en dat er zeker nog ruimte voor verbetering is maar ja, vandaag liet Dest een positieve indruk achter. Zeker als je het afzet tegen de prestaties van de rest van het team of zijn eigen prestaties vorig seizoen. Ik ben van mening dat hij kan uitgroeien tot een hele goede back. Hij voldoet aan het profiel dat tegenwoordig van een back gevraagd wordt en ontwikkeld zich goed. Daarmee wil ik absoluut niet zeggen dat hij een perfecte pot speelde. Maar dat deed vandaag dan ook helemaal niemand.

24 september 2021 om 00:07

Dest was toch echt drama. Heb alleen de eerste helft gezien en zeker het eerste kwartier fout na fout gemaakt. Die nico zie je dat die wel talent heeft. Loopt alleen nog wel veel met de bal. Las dat demir mee deed? Niet gezien haha kan iemand mij vertellen of hij de bal heeft gehad de eerste helft? Memphis erg slordig en er is nog een speler die meer balletjes terug speelt dan frenkie. Jawel mingueza, die was niet best. Vooralsnog is de “o zo belangrijke“ week van koeman nog geen succes. Zonder dolle maar je moet hier of tegen granada toch gewoon winnen met deze selectie of niet. En over de scheids klagen? Ja was dat de reden? Had barca hier echt meer verdiend? Kan niet wachten tot het 24 oktober is

24 september 2021 om 00:10

Ik kan Dest bij Ajax ook echt missen als kiespijn. Overschatte back met een grote mond, mag nog niet eens de veters strikken van een Dani Alves Edit: riqui8 ik heb het helemaal gelezen ja, maar ben het er niet mee eens. Bij een Nederlandse club mag het er leuk uitzien en kan er ruimte voor verbetering zijn. Bij Barca moet je er gewoon staan, punt. Zelfde gold voor Frenkie vandaag

24 september 2021 om 00:15

dest is echt een grap, echt ene blinde draver die vele rent maar weinig kan, zat bij Ajax niet voor niets op de bank.

24 september 2021 om 00:15

Haha je zegt letterlijk dat je hem écht goed vond. Die man had vorige wedstrijd een van de slechtste performances op topniveau dit seizoen en nu ook weer drama. Heb hem uberhaupt zelden iets goed zien doen sinds hij daar zit. Overmars verdient echt een standbeeld voor het geld dat hij heeft ontvangen.

24 september 2021 om 00:19

@riqui8

Ik heb hem eigenlijk maar 1 wedstrijd echt goed zien spelen, en dat was de Clasico vorig jaar op Camp Nou. Daar had hij Vinicius volledig in zijn broekzak en speelde hij ontzettend sterk. Dat niveau heeft hij sindsdien niet meer gehaald vind ik..Dat ontwikkelen valt dus mee vind ik.

Dat hij de kwaliteiten heeft om een goede back te worden ben ik met je eens, maar die jongen staat zonder zelfvertrouwen te voetballen.

24 september 2021 om 00:26

@alles-man// Hahaha nee serieus. Kan je mij die fragment sturen 🤣🤣🤣

24 september 2021 om 00:42

Tuurlijk. Zeg me hoe ik t kan sturen😂😂

24 september 2021 om 00:49

Huh? Welke wedstrijd was dit? Haha denk dat je je vergist want kn me geen wedstrijd herinneren dat dest vini (of iemand anders) in zijn zak had. Volgens mij is barca er 2x kansloos af gegaan tegen madrid

24 september 2021 om 06:40

Sierdelhomo? Waar slaat dat nou weer op. Ik vind sierd super kut en kijk het liefste met de tv muted, maar je kunt onze gay vrienden toch niet in 1 woord met sierd benoemen.. pas op hoor! Ik zie ze al staan op het malieveld

24 september 2021 om 08:47

@ElFaraonDeCamas

Op Camp Nou inderdaad toen we met 1-3 verloren was Dest de beste man aan Barcelona’s kant, het was zijn eerste wedstrijd in de basis bij Barcelona. Speelde toen heel sterk en inderdaad Vini was in zijn broekzak. Daar hebben we de wedstrijd verloren op het middenveld die toen Frenkie en Busi overklaste en overpowerde.

24 september 2021 om 09:55

Zou die wedstrijd nog maar eens terugkijken maat. Dest de beste speler van barca? Als jij het zegt, maar veel meer dan een magere 5 zal het wel njet zijn geweest. Kan me namelijk nog wel wat acties van vini herinneren waar dest niet wist waar hij het moest zoeken. Ook aanvallend brak hij geen potten potten of pannen

24 september 2021 om 12:50

@ElFaraonDeCamas

Bekijk jij anders de wedstrijd eens terug, probeer die Real bril van je af te zetten en bekijk objectief de wedstrijd eens. Je vergist je met de wedstrijd in het Alfredo Di Stefano, toen was Vini waanzinnig goed. Op Camp Nou werd hij bedwongen door een goed spelende Dest. Je kan anders de ratings misschien opzoeken van die wedstrijd. Sport (Catalaanse krant) gaf hem een 8/10 toen.

24 september 2021 om 15:02

Hahah de catalaanse krant gaf hem toen een 8. Nee Die zijn objectief? Strooien altijd met dit soort cijfers maar prima jung, verdedig jij je maatje Dest lekker. Hopelijk speelt hij nog jaren bij barca want die kan er echt geen kloot van. Denk dat jij een van de weinige bent die hem zo support en zijn gebreken niet wil zien

24 september 2021 om 00:00

Dest is echt een blind paard, als er geen boarding om het veld zou staan dan loopt hij zo het stadion uit.

24 september 2021 om 00:02

Mooi verhaal. Maar Dest mag van mij vertrekken. Mist zoveel overzicht en is veel te wild.

24 september 2021 om 00:03

@Inmessionante en nog dommer dat ze emerson hebben verkocht. Die is zowel aanvallend en verdedigend beter dan dest

24 september 2021 om 00:03

Ik vond het weer een typische Dest wedstrijd. Lopen kan hij wel. En leuke schaartjes uit stilstand zonder zijn man voorbij te gaan ook wel. Maar verdedigend is hij zwak, hij heeft ook geen goede voorzet en overzicht heeft hij ook niet echt. Hij is nog jong, dus er zal vast wel meer in zitten, maar hij is wel typerend voor het Barca van nu en absoluut geen lichtpuntje.

24 september 2021 om 00:05

@Riqiu8 Buiten je mening over Dest, dat letterlijk niets heeft laten zien behalve hard op en neer rennen; ben ik verder eens met je betoog. De piepjonge talent zien er aardig uit aan de bal, maar de mensen die het moeten doen; Busquets,Depay,Luuk,Frenkie,etc zijn slechter dan slecht momenteel, tja, dan heb je niets aan die piepjonge spelers; die gaan niet de wedstrijden voor je winnen

Dat je dan met Luuk de Jong begint terwijl je geen type Luuk de Jong nodig had en hem vervangt op een moment in de wedstrijd waarin je hem normaal gesproken in zou brengen omdat je een type Luuk de Jong nodig hebt..

24 september 2021 om 00:09

Het grappige is dat Memphis na de rode kaart in de spits, alles beter deed dan waar Luuk goed in zou zijn. Speelde echt goed, was steeds aanspeelbaar en hield de bal ontzettend goed bij. Alleen mist die vanavond twee 100% kansen en is hij de schlemiel. Jammer.

24 september 2021 om 00:23

En terecht. Hij is toch echt aangetrokken om dat soort kansen te maken. Vorige wedstrijd was hij ook Al matig. Kijk, een keer 100 procent kansen missen, prima, we zijn menselijk, maar 2/3 op topniveau? Dat wordt je terecht afgebrand. Zeker aangezien sommige hem toch echt “een vd beste spitsen ter wereld” vinden of “wereldtop”

24 september 2021 om 00:28

Begrijp me niet verkeerd, ik claim nergens dat hij onverdiend de zwarte piet krijgt toegeschoven. Ik ben het daarover dus volkomen met je eens.

24 september 2021 om 00:27

Als Luuk de Jong Koemans plan B is mag het nooit plan A worden.

24 september 2021 om 00:30

Plan A is Pique in de spits

24 september 2021 om 08:36

Ajax is toch ook weer niet zo slecht? Sinds de CL halve finale vind ik Ajax echt wel in de top5 van de subtop thuis horen

Lachwekkend slecht Memphis dat 3 grote kansen heeft verprutst. Nog steeds Zielig om Luuk in je basiself te hebben.Dest heeft de gehele flank bestreken maar letterlijk niets gebracht. Busquets levert ook teveel in. En Coutinho is momenteel nog geen 25 mil waard. De piepjonge spelers als Demir zien er leuk uit aan de bal, maar die gaan geen wedstrijden winnen voor je; ze missen daarvoor de geniepigheid,slimmigheid en vooral ervaring, in letterlijk alles. Zeer moeilijk case dit Barcelona. Zeker als Koeman zo koppig Luuk en Dest blijft opstellen

24 september 2021 om 00:09

Als je 20 mil voor Coutinho krijgt dan mag je God op je blote knieën bedanken als Barca zijnde. Man wat is er met die jongen gebeurd.. het mooie is dat ook mensen dacht dat Barca beter ging worden zonder Messi. “Spelers zullen bevrijd zijn aangezien als via Messi gaat en hij alles opeist” yeah sure. Met Messi hadden we 6 punten gepakt afgelopen 2 wedstrijden.

24 september 2021 om 00:20

Lol de spelers die bevrijdt zouden zijn, zijn geblesseerd. Barca speelde vandaag gewoon met 3 spelers die net uit de kinderbijslag komen.

24 september 2021 om 00:23

En dan memphis die alle vrijtrappen op het veld neemt, de corners en dan in de laatste minuten laat hij coutinho nemen?? Ben je dan zo’n flinke jongen en dan dit

24 september 2021 om 00:41

@barcalover hahahaahah beter zonder messi. Dat noemen ze mensen die denken het wiel opnieuw uit te vinden door het te vervangen met een kubus. Hahahahaha. Die mogen gelijk even hun mening over hun voetbalkennis bijstellen.

24 september 2021 om 00:42

@h27 welke spelers? Fati? Dat was ene leuk duo met messi. Coutinho speelt en je ziet niets. Griezman speelde zonder messi en je zag niets. Dat waren de 2 spelers waar het om ging want de rest kon gewoon met messi spelen hahab

24 september 2021 om 00:22

@Maurootje

Van Demir, Gavi, Nico Gonzales, Balde en Pedri verwachten we niet dat zij Barcelona op sleeptouw gaan nemen. Pedri zie ik dat nog doen omdat hij gewoon zo ongelofelijk sterk is.. Maar ik verwacht het alleszins niet van hen. Zij moeten gewoon blijven spelen en vlieguren maken. Hun tijd om te shinen komt nog!

Een slaapverwekkende wedstrijd zeg. Barca in de 1e helft geen een kans. Dest die nooit goed kan schieten en goeie voorzetten kan geven. Ook luuk die niks deed vrees echt dat real of atleti kampioen wordt. Wat ik natuurlijk niet hoop maar goed. Met al die blessures zit het niet het niet mee voor koeman. Barca heeft echt een nieuwe medische staf nodig. Elk seizoen wel zoveel blessure leed. Overigens die blik van puig naar koeman verbaasde me totaal niet.Op zondag gaan we verder
Groet messi_123

24 september 2021 om 00:00

Messi probeer een x inhoudelijk wat te zeggen man. Elke x hele lap tekst maar je zegt gwn niks. Geen toegevoegde waarde. K weet dat je t goed bedoeld met je groetjes enzv maar verdiep je een x in een wedstrijd of artikel.

24 september 2021 om 00:01

Ben jij de nieuwe bongiorno?🤣

24 september 2021 om 00:04

Probeer je gwn te helpen. Nieuwe dit nieuwe dat. Probeer wat te doen met de feedback die je krijgt of niet aan jou de keuze.

24 september 2021 om 00:10

@alles-man wat je nou weer zegt is ook zo’n onzin en nee ik kom niet altijd aan met een hele tekst. Alleen bij wedstrijden doe ik dat. Maar ben jij de nieuwe bongiorno?

24 september 2021 om 00:12

bongiorno heeft zijn eigen account, alles-man bedoelt het goed hoor. Is geen aanval op jou zoals ik het hier zie...

24 september 2021 om 00:16

X t k gwn? Dan worden de teksten wel korter.

24 september 2021 om 01:02

Ik zit duidelijk erg in je hoofd. Maarja, nu hoor je het eens van een ander. Of ga je me nu weer twintig gefrustreerde PB's sturen?

24 september 2021 om 04:07

Rent free 🤣

24 september 2021 om 10:10

Ahahahahahahahahahaha

24 september 2021 om 00:16

Jij als Barcelona fan zou dit wel moeten weten dus vraagje; hoelang zullen Fati en Dembele er nog uit zijn? Met hun 2 en en Memphis voorin is het een best aardig voorhoede. Geen vd 3 wereldtop natuurlijk, buiten wellicht Fati maar wel gewoon goed. Zijn die 2 er nog lang uit?

24 september 2021 om 00:23

@maurootje fati is tegen levante weer beschikbaar en kan dan weer spelen. Dembele komt pas eind oktober terug ongeveer. Maar is wel weer aan het trainen met de squad

24 september 2021 om 00:26

@ Maurootje , even als neutrale voetbalfan: Fati heeft echt ziek veel tegenslag gehad met zijn knie. Sierd somde zijn hele traject laatst op. Die knie was bijna vervangen ook als hij niet na een second opinion ook nog een third opinion had gezocht. Zo ernstig dus. Voor Barca supporters is Fati de hoop in bange dagen, maar het is dus nog maar de vraag of hij op niveau terug kan komen. Dat zou een klein wondertje zijn.

Wat een kansloze rooie kaart😅

Ongelofelijk zeg.. ik weet bijna niet wat ik hier van moet zeggen.

Op deze manier gaat Benzema echt op meer goals eindigen dan Barcelona...

Koeman en Frenkie beide rood. Mooi om dat gezuig en geklaag is een keer bestraft te zien worden. Barca is een subtopper,klaar.

24 september 2021 om 00:00

Onterechte rode kaarten zijn nooit echt mooi vind ik.

24 september 2021 om 00:06

vond je die van Koeman ook onterecht dan? De Jong was onterecht imo idd

24 september 2021 om 00:11

Ik had het eerder over het algemeen. Die van Koeman kon je inderdaad geven want die was weer in vorm. En Busquets doet daar aan spelbederf. Al dacht ik eerlijk gezegd wel dat een scheidsrechter gewoon moet affluiten als er een tweede bal op het veld ligt.

24 september 2021 om 00:16

Tja als je elke wedstrijd 90 minuten loopt te janken dan heb je de schijn tegen uiteindelijk. Allebei terecht rood

24 september 2021 om 00:21

Die eerste was heel licht en daarvoor werd er een fout gemaakt op Busquets en de tweede was misschien niet slim maar hij raakt eerst de bal en houdt zich in. Die tweede kun je zeker geven, maar het zijn twee lichte gele kaarten.

En dat gemekker is inderdaad irritant. Maar dan moet de scheids daar maar geel voor geven.

24 september 2021 om 00:23

Wat een onzin zeg met je terecht rood. Allebei de kaarten van De Jong waren bijzonder goedkoop.

24 september 2021 om 15:04

Goedkoop misschien, maar dus niet onterecht?

24 september 2021 om 00:00

Koeman is zo'n zielige gozer. Enige reden dat hij nog iets van steun krijgt hier is dat het een Nederlander is. Continu aan het zeiken, z'n eigen spelers aan het afvallen in de media. Dat gaat echt nooit meer een gelukkig huwelijk worden.

24 september 2021 om 00:03

In Spanje wordt geklaag en gezuig juist nooit bestraft. Daarom heb je daar ook ploeg als Granada, Getafe, Atletico en het hele rechterrijtje.

24 september 2021 om 00:23

En F. De Jong die nooit geel krijgt voor protesteren. Valt me op dat hij daarin de leider is bij Barca, protesteren gebeurde daar bij Guardiola vaak, maar nu is het enigszins gestopt. Maar De Jong leeft nog in de tijd van Guardiola

24 september 2021 om 00:07

Ik vind dit echt een probleem van de hele Spaanse competitie, sinds het verval van Real en Barca van de afgelopen jaren na al die prijzen vind ik het bij vlagen echt bloedirritant om naar te kijken

24 september 2021 om 00:12

Ok gozer,een team met aguero,dembele,fati,Alba,balde,ter stegen,araujo,Frenkie,courinho en Pedri is echt een sub top ploeg…

24 september 2021 om 00:30

Nouja, wie van de genoemde namen zou bij een PSG, Liverpool of Chelsea in de basis staan dan? Dat is de top, en zouden alle genoemde namen gewoon op de bank zitten.

24 september 2021 om 00:37

Frenkie en zeker Pedri zouden bij hen wel eens in de basis kunnen staan. En ook Araujo is een uitstekend talent.

24 september 2021 om 01:17

Frenkie zie ik daar echt niet in de basis staan. Bij die clubs verwachten ze dat je ook af en toe een bal vooruit speelt

24 september 2021 om 02:04

Frenkie zeker niet, vind hem toch wel door de mand vallen bij Barca, heb hem het niveau wat hij bij Ajax had nog niet zien aantikken. Pedri misschien kwa talent wel, vraag is een beetje hoe hij zich gaat ontwikkelen.

24 september 2021 om 11:25

Frenkie staat er wel in in plaats van Fernandinho of Rodri. Het is geen speler die zelf het team op sleeptouw gaat nemen, maar hij past zich echt wel aan aan het niveau.

Barcelona mist een hele belangrijke speler... braitwaithe

De selectie kan geen excuus zijn hiervoor...

Dat Cadiz deze wedstrijd niet naar zich toe heeft getrokken na de rode kaart is toch een raadsel, wat een ruimte om die goal te maken. Verder wel een enorme domme 2e gele kaart, laat dat duel toch in zo'n wedstrijd, benadeelt hiermee zijn team dat het toch al zo moeilijk heeft.

Nederlanders en Koeman….

Ongelooflijk hoeveel Messi verbloemde bij dit zooitje ongeregeld.

24 september 2021 om 00:13

“Het team zal zonder Messi het beter doen aangezien alles via hem nu loopt.” “Andere spelers gaan schitteren omdat Messi niet meer alles opeist” lach me dood, terwijl ik van binnen huil. Messi eiste op omdat ook hij zag dat er niemand in die selectie iets met die bal kon. Ook hij had liever een sterke selectie om zich heen waardoor niet alles via hem moet. Nee hoor in plaats daarvan geven we half miljard aan spelers uit die in 4 jaar nog geen knikker hebben geraakt

24 september 2021 om 00:14

Daar dacht ik gisteren toevallig aan; Barcelona was al aan het aftakelen, maar nu opeens is Barcelona volledig ingestort, wie is er vd basis weggegaan? Kwam niet verder dan Messi… zo vreemd dat 1 speler letterlijk het team hoog hield, maarja, Messi is top 2 beste speler ooit..Edit; oja en Griezmann

24 september 2021 om 00:16

en verbloemde het tactisch falen van Koeman. Ongelooflijk..

24 september 2021 om 00:22

Messi heeft tussen half december en half maart vorig seizoen in 15 wedstrijden 16 goals gemaakt en 8 assists gegeven. Vooral dat heeft heel veel verbloemd vorig seizoen.

24 september 2021 om 00:27

Ja klopt, maar doelde ook al op de jaren 2016-2020.

Wat een aanfluiting was dit zeg, topclub onwaardig. Van voor tot achter, je kijkt gewoon naar een collectief lijk. Ik ben bang dat Koeman zijn langste tijd gehad heeft, die gaat dit niet meer kunnen repareren

Teveel Nederlanders in een keer bij Barcelona is nooit een gelukkig huwelijk gebleken,gold ook voor real Madrid...

24 september 2021 om 00:07

Teveel Nederlanders in een keer? Volgens mij zijn Depay en Frenkie een prima toevoeging voor een Barcelona zonder geld.. enig foutje hierin is Luuk, die had never nooit gehaald moeten worden! Koeman had het bij Depay en Frenkie moeten houden.

24 september 2021 om 00:09

Dest kun je ook nog als Nederlander mee rekenen,het is niet omdat je paar wedstrijden per jaar voor Amerika speelt dat je helemaal geen Nederlander meer bent..

24 september 2021 om 00:14

Hij voelt zich blijkbaar meer Amerikaan dan Nederlander anders had hij wel voor Nederland gekozen..

24 september 2021 om 00:20

Precies meer Amerikaan, betekent niet alleen Amerikaan...

24 september 2021 om 01:45

Lol, Marieke is de type Karen die wanneer, hypothetisch, Dest zich aan een misdrijf schuldig zou maken, hij opeens in haar ogen dan wél volbloed Amerikaans is.

24 september 2021 om 06:23

Unbeliebeble, echt? Beperk je a.u.b. gewoon tot de discussie in plaats van onnodig en op een nare manier op de persoon te spelen. On: Dest is uiteraard ook gewoon Nederlander, zelf voornamelijk Nederlander. dat hij voor zijn interlandcarriere de mogelijkheid had om voor de USA te kiezen doet daar verder niets aan af.

24 september 2021 om 07:01

Haha gast, Marieke doet precies het tegenovergestelde van wat je beweerd. Misschien even verder zoeken.

Wat een rampzalige afwerking langs beide kanten.

Het zit Koeman ook niet mee. Een beter begin van de tweede helft en dan onterecht twee keer geel. En Depay had gewoon een hattrick moeten hebben. Wel leuk voor Cadiz, het voetbal stelt niet veel voor maar een mooie supportersschare en een leuk stadion. Die hebben ook nog niet verloren van Barcelona sinds hun promotie.

24 september 2021 om 00:01

Ga niet Koeman lopen verdedigen. Ik zou mij schamen om geassocieerd te worden met zo'n clown. Dat gejank moet een keer afgelopen zijn

24 september 2021 om 00:04

Ik verdedig hem niet, ik stel vast dat het nogal ongelukkig was vandaag. Dat het een huilebalk is aan de zijlijn staat vast maar dat benoem ik niet eens.

En er zelf dan ook weer afgestuurd worden in de 95e minuut vanwege al dat zeuren.. Einde Koeman, en een triester einde kan je je haast niet bedenken.

Lach wekkend, beschamend en bizar andere woorden heb ik hier niet voor! Mephis lekker gaan rappen en kansen missen. Fati, Pedri en Dembele zijn hard nodig want tot die tijd voorspel ik weinig goeds en veel puntverlies. Fijne avond culers BETERE TIJDEN KOMEN ERAAN🤙🏻

24 september 2021 om 00:19

meest lachwekkend, beschamend en bizar zijn wij!! Serieus hiervoor zo laat wakker blijven...

Lullig voor Koeman dat zijn speler Memphis hem de kop gaat kosten nu. Verder was het weer niks vandaag. Die rode kaart sloeg ook nergens op. Hij hield zich juist netjes in. Spaanse scheidsrechters zijn een absoluut drama, dat is bekend.

24 september 2021 om 00:26

Het gaat verder dan enkel die grote kans van Depay natuurlijk. Dat je tot de 94e minuut moet gaan voor een doelpunt tegen Cadiz zegt veel over hoe het elftal is.

Ben ik de enige die ervan geniet als Barcelona faalt, na al die jaren van ultiem wanbeleid door de ‘voorbeeldclub’?

24 september 2021 om 00:08

Als je hiervan geniet ben je geen liefhebber van het spel. Barcelona heeft naar mijn inziens ons de afgelopen 10 jaar heel vaak verwend..

24 september 2021 om 00:20

Want Barcelona speelt nog steeds oogstrelend, nietwaar?

24 september 2021 om 00:24

Het Barcelona van dit moment speelt anders niet meer al te oogstrelend voetbal, nietwaar?

24 september 2021 om 00:10

Als voetbalfan vind ik het dood en doodzonde dat je van tijden als Ronaldinho, Eto'o, Xavi, Iniesta, Messi, Puyol, Henry oppeens naar dit ongeregeld zooitje kijkt.
Het fantastische tiki-taka onder Pep was om van te genieten, zelfs als je geen barca fan was.

24 september 2021 om 00:14

Naja een Marseille stelt toch 3x niets voor en zou toch ook kansloos verliezen van een fc Twente. En ja dat zou pas genieten zijn.

24 september 2021 om 00:22

Payet, Ünder, Gerson, Milik etc tegen Van Wolfswinkel, Vlap, Brama en Propper etc. Hmmm rare denkwijze maar als jij dat denkt dan mag je dat denken

24 september 2021 om 00:15

nee maar ik geniet wel van je jank comments als het over psg gaat

24 september 2021 om 00:27

Als Marseille fan ben je natuurlijk een kenner van verval.

24 september 2021 om 00:32

😂😂

24 september 2021 om 01:30

We kunnen er wel grappig over doen maar Barca lijkt echt In een situatie AC Milan/United/Arsenal terecht te gaan komen. Die eerste twee clubs zijn er nu weer enigszins bovenop gekomen maar dat heeft jaren geduurd. Ik ben bang dat Barca ook een paar jaar pad op de plaats moet maken maar zolang je dat niet accepteert en het opportunisme de overhand blijft laten nemen dan zak je straks nog verder weg

24 september 2021 om 01:38

Je bent niet de enige, ik geniet er ook van! Liefst zie ik ze nog degraderen. HEERLIJK dit!!

Koeman's 6 miljoen komt steeds dichterbij. Dit was wel de laatste wedstrijd waar ik voor ben gaan zitten. Ga voortaan wel gewoon om 22 naar bed.

Zeer zwakke eerste helft, wel een veel beter 2de helft.
2punten verloren door de scheids en Depay.

Mijn Barcelona. Met de transfer van ‘supertalent’ Frenkie, Messi in de gelederen, Koeman aan het bewind en als slagroom het ontslag van Bartomeu met gevolg de komst van Laporta met toekomstig oog en het bril op met de glazen in de kleur van mijn FC Barcelona, ziet het er rooskleurig uit. De hoop op een nieuw tijdperk Xavi’s, Iniesta’s, Etoo’s onder het bewind van de nieuwe leiding, staf en doorstromend talent met onze Barca goeroe ‘’Ronald Koeman’’. Niet wetend dat de gifbeker nog lang niet leeg is. Blunder contract Messi, het aantrekken van Depay en als slagroom op de taart Luuk de Jong. Met pijn in mijn hart, mijn Barca is naar de klote geholpen. Mijn Barca is nog slechter dan Ac Milan, Inter en Manchester United in hun verval. Dit gaat nog jaren duren. Mijn club is van het niveautje Conference League. Ik zou als Koeman de eer voor me zelf houden, opstappen en wegwezen.

24 september 2021 om 00:25

@PatserControle

Jij overdrijft ook wel sterk hoor. Niveautje Conference League. Jij vergeet even dat wij Pedri, Aguero, Dembele,Fati en Alba missen? Dat zijn 5 spelers die toch een rol hebben in dit elftal. Wij spelen nu zonder diepgang. Je moet het elftal van vandaag en afgelopen weekend niet als referentie pakken, wij zitten gewoon op dit moment waar de klappen vallen.

Er komen heus wel betere tijden aan, ook met dit elftal.

24 september 2021 om 00:40

Aguero raakt geen pepernoot meer. Dembele heeft veel gemeen met Robben als het om de fysieke gesteldheid gaat en Fati moet ik nog zien terugkomen na anderhalf jaar geen bal te hebben geraakt. Alba is passé en met de huidige backs ben je niet beter dan een middenmoter/laagvlieger. Pedri is de enige revelatie in deze selectie en met Luuk, Depay en Martin heb je de slechtste voorhoede van de clubgeschiedenis. Ben blij voor je dat je nog zo positief bent, maar met deze hele selectie moet je echt niet veel verwachten. Messi besliste 8/10 van zulke wedstrijden. Messi was Barca’s enige hoop op succes. Jammer van zijn vergooide laatste jaren (prijzen) door zogeheten zijn enorme clubliefde.

24 september 2021 om 00:54

@PatserControle

Aguëro is niet meer de Kun van 10 jaar geleden, dat weet ik ook. Maar geef hem een bal rond het strafschopgebied en hij knalt hem erin hoor.. is nog ontzettend doelgericht. Fati moeten we inderdaad wel wat geduld hebben, maar je gaat tenminste weet verticaal kunnen spelen met snelheid op de flanken (zelfde verhaal als Dembele).

We hebben gewoon het profiel op dit moment niet om diepgang te brengen.

24 september 2021 om 15:06

Maar er loopt toch vast wel wat rond in de jeugd? Waar is die conrad? Dat was ook zon super talent toch? Waarop baseer je dat van aguero? Denk dat het afwachten wordt of die überhaupt nog terug komt

Och Memphis, wat een kansen heb jij nodig.. die laatste bal had het team in general zoveel vertrouwen kunnen geven.

Barca fans dit is jullie kalender in October.

Benfica
Athletico
Valencia
Kiev
El Classico
Rayo
Alaves

Vooral de opstapeling voor El Classico wordt zwaar. Hopelijk tegen dan ten minste Dembele Fati en Aguero terug. Maar met een middenveld en verdediging als dit ga je afzien tegen Benzema Vini Hazard etc

24 september 2021 om 00:24

Eerste pot is Levante thuis

Zelfs onze beste Nederlandse spelers laten Koeman nu in de steek, ik denk dat het nu echt over is!

Maandag en vandaag barca gekeken, maar wat een vreselijke competitie is La Liga.. Elke week een nieuwe toneelvereniging met clowns als scheidsrechter. Ik heb genoeg Spaans voetbal gezien voor dit jaar, niet te doen. Geef mij maar Burnley - Leeds ofzo..

24 september 2021 om 00:09

Heb je gisteren wel gekeken dan? Spectaculaire pot

Dag Koeman, dit was denk ik je laatste kans. Depay de schlemiel met zo veel gemiste kansen, een echte topspeler had deze wedstrijd gewoon beslist. Verder deed Cadiz wat we hadden verwacht, verdedigen alsof hun leven er vanaf hing en met succes. Barca heeft echt een fitte Dembele, Fati en/of Aguero nodig om iets te forceren, op deze manier gaat het niks worden.

24 september 2021 om 00:03

Na iets als dit Koeman ontslaan zou hard zijn, het was al wat beter dan tegen Granada totdat Frenkie heel zwaar rood krijgt. Daarnaast heeft Laporta vandaag gezegd dat Koeman niet beoordeeld zou worden op het resultaat tegen Cadiz.

24 september 2021 om 00:16

Die Laporta zegt zoveel. Die is totaal de weg kwijt en had waarschijnlijk nooit verwacht dat de club in zo een beroerde situatie zit. Hij heeft een te grote ego om nu nog achteruit te gaan dus brabbelt hij van alles en nog wat waar geen touw aan vast te knopen is.

24 september 2021 om 00:16

Laporta zegt wel zo veel. Let op, als Laporta iemand fixt binnen paar dagen ligt Koeman buiten.

24 september 2021 om 00:38

Het is ook een gewiekste uitspraak natuurlijk. Je kunt hem bijvoorbeeld nog altijd ontslaan omwille van het spel.

Koeman Koeman Koeman toch .. ook nog eens rood pakken door zijn gemekker .. busquets schiet toch echt die 2de bal bewust richting een speler van cadiz die vol in de aanval zat … einde van Koeman is nu wel zeker denk ik

24 september 2021 om 00:23

Je haalt Luuk de Jong waarbij iedereen op de wereld weet dat het de verkeerde keuze is en dan stel je hem nog eens door je ongelofelijke koppigheid en je rode kop, op in de basis. Als je als Koeman je gram wilt halen met Luuk kan je nog lang fietsen naar huis. Depay is ook geen Barca speler, of te wel de speler met het niveau waar je naar toe wilt streven. Dit worden nog rampzalige jaren voor de Barca fans.

Ongelooflijk slecht weer van Barcelona. Hoe kan je nou weer beginnen met Luuk. Die voegt echt niks toe, maar dat was al bekent. Het erge is dat we dit inspiratieloze flutspel van Barcelona bijna normaal gaan spelen. Maar dat is het natuurlijk niet. Met iets minder materiaal kan je toch alsnog proberen een klein beetje leuk te voetballen?

Ter Stegen man of de match zegt ook alles. Als er éã©n ploeg verdiend had te winnen, was het misschien zelfs wel Cadiz.

En dhr. Del Cerro Grande... Hoe kan je nou in godsnaam een tweede gele kaart geven voor een tackle op de bal. En erger nog, hoe kan je dat als VAR nou niet corrigeren met al je beeldschermen. Daarbuiten floot hij ook echt heel slecht, zelfs voor zijn doen. En dat wil wat zeggen...

Elke week las ik: koeman is de beste man op barca weer op te bouwen, hij geeft jeugd de kans. Elke week las ik weer: frenkie is oh zo goed als je dat niet inzier heb je iq van een vis. Frenkie is 1 van de beste in zn positie( terwijl ze positie niet bekend is). Sinds memphis bij barca is las ik elke week weer, hij is een topspits hij is van wereldklasse hij is beter dan die en die, hij heeft de critici hun mond gesnoerd. En dan zie ik dit. Al 3 wedstrijden zo een drama voetbal. Koeman die zegt dat al zn spelers niet barca waardig zijn etc. Etc. #koemanciao

Tja Koeman is weg. Maar ik snap niet dat, ookal heb je geen goed spelersmateriaal, dat ze niet een redelijke combinatie weten te maken. Er zitten geen patronen in, er wordt niet goed gelopen, ze lopen zich steeds vast. Wat een drama.




NL spelers bij Barca:

Dest (usa international) = 10,5
Frenkie = 7
Memphis = 1 (zaalvoetballer die zwaar overgewaardeerd wordt)
Luuk = 2


24 september 2021 om 00:08

Wist niet dat Dest Nederlands was. Dat is nieuw voor mij.

24 september 2021 om 00:12

Wat een gezeik zeg… Jij weet heel veel niet denk ik….maar iedereen weet dat Dest voor de usa uitkomt?! So what? Hier opgegroeid en voetbalopleiding gehad zeikerd.

24 september 2021 om 00:13

Dest is toch gewoon een Nederlander met een dubbel paspoort en komt voor USA uit? Dat maakt hem niet minder Nederlands dan jij of ik.

24 september 2021 om 00:27

Haha zo dan wat een agressie zeg. Slecht geslapen? Ik zie Dest niet als Nederlander in het voetbal ondanks zijn dubbele paspoort, in het voetbal komt hij namelijk uit voor Amerika dus is hij als voetballer Amerikaans. Net als Asensio Spaans is. Wees niet zo boos joh.

Je mist Luuk de Jong trouwens ook nog maar dat terzijde.

24 september 2021 om 01:36

Precies. Ziyech is ook een Nederlander en als we toch bezig zijn Asensio ook

24 september 2021 om 09:50

Dest en Ziyech zijn beiden geboren en getogen in Nederland, hebben jeugdinterlands voor Nederland gespeeld, heel hun leven voor Nederlandse clubs gespeeld (tot hun transfers naar resp. Barca en Chelsea). Dat is echt in de verste verte niet vergelijkbaar met Asensio, geboren en getogen in Spanje die niet eens Nederlands spreekt en misschien drie keer in zijn leven uberhaupt in Nederland is geweest. Ik zie niet in waarom je Dest en Ziyech niet als Nederlander (met dubbel paspoort) zou moeten beschouwen?

24 september 2021 om 00:11

Dest zie ik niet als Nederlander en je bent Luuk vergeten die een 0,5 scoort, slechtste spits in jaren.

24 september 2021 om 00:22

Zezito lol Dest 10.5..... Heb je alleen wedstrijd gevolgd door te luisteren naar Sierd? Dest was zeer matig. Een 5 max. Frenkie geen idee waarom een 7. Was matig. Ook onvoldoende. 3 of 4.

Volgens mij is Koeman er ook wel klaar mee en is hij de boel lichtelijk aan het saboteren. Kleurloze club is het geworden, volledig aan zichzelf te danken overigens maar dan ook 100%.

Succes bij videoland met Bertine.

Het is wel klaar met Koeman denk ik.
Barcelona is een middenmotor en zal denk ik zelfs niet kwalificeren voor de CL volgend seizoen en dan is het Europa League. Als dat echt gebeurt zal het de doodsteek zijn en zal de club dat zoals Bayern München al aangaf in Noord-Europa allang uit de competitie was gezet jaren en jaren een bijrol spelen. Niet meer dan terecht of een Sheik zal morgenochtend wakker worden en zin hebben in een nieuw speeltje.

Ik denk dat wij Nederlanders een Catalaans inreis verbod zullen krijgen. Alle Nederlandse aankopen kunnen de verwachtingen niet waarmaken. Barca moet voor plek 4 gaan dit seizoen. Cadiz was zelf ook zeer matig en deden niks met de open ruimtes die ze kregen. Maar ja voor hen is dit een gewonnen punt.

Dat Barça niet het niveau heeft snap ik. Maar dat Koeman ze niet fatsoenlijk laat voetballen vind ik erger. En Luuk de Jong.. Dit kan gewoon niet. M'n ogen bloeden als ik hem telkens over het veld zie rennen. Wat een vreselijke speler.

Dit Barça is clownesk.

24 september 2021 om 00:32

Mijn voetbalhart dat werd veroverd door Xavi, Messi, Iniesta en Ronaldinho huilt. En dan vergeet ik er nog een stuk of 7.

24 september 2021 om 00:34

Die Luuk he, loopt erbij als een giraffe over het veld zonder enig idee waar te staan of te rennen. Luuk is het allerslechtste wat ik ooit heb mogen aanschouwen in het Barca shirt. Depay is ook absoluut niet het niveau waar je naar toe wilt streven. Dest idem dito.

24 september 2021 om 01:21

Je snapt dat Barca het niveau niet heeft maar snapt dan niet dat ze niet fatsoenlijk voetballen?

24 september 2021 om 17:21

Klopt, maar dat ligt aan de trainer. Met zelfs dit materiaal kan je nog fatsoenlijker spelen dan wat Koeman zijn team laat zien. Vooral als je het vergelijkt met de teams waar tegen ze zo slecht spelen recent: Granada en Cadiz. Dus ja, ligt meer aan Koeman dan aan andere factoren.

Ik was echt pro Koeman maar met deze keuzes word dat ook steeds minder, ;s

24 september 2021 om 00:09

Kan je mij vertellen wat hij anders kan doen dan ?

24 september 2021 om 00:13

Hij kan beginnen met Luuk de Jong als pinchhitter te gebruiken en speler als Coutinho basisplaats te geven als hangende linksbuiten of valse spits. Daarnaast zet je gewoon puiq basis ipv een gavi. Zo kan je nog wel ff doorgaan! Het klopt van geen kanten.

Als je wereldtoppertje er met rood af moet en je met 10 man komt te staan, dan heb je juist ouderwets Brits kick and rush voetbal nodig, alles voor de pot. Maar nee, dan haal je de beste pinchhitter-kopper van de wereld eraf voor een Braziliaan die sinds zijn laatste jaar bij Liverpool alleen maar slechter is gaan spelen.

24 september 2021 om 00:08

Hij heeft Araujo er toch niet afgehaald? En wat stel je voor met 10 man? Lekker hoog gaan staan en de bal voor de goal gooien. Het lijkt me eerder logisch dat je voor wat defensieve zekerheid gaat en dan een snellere speler die een actie heeft vooraan zet. Wat Memphis nog best goed deed, alleen het afwerken was abominabel.

24 september 2021 om 00:14

Oh, is Araujo de beste pinchhitter-kopper van de wereld dan? Als ik de commentaren hier las toen L de Jong gehaald werd was hij absoluut wereldtop-kopper, zeker top 3 werd erdoor tientallen hier beweerd. En die snellere speler die een actie maakt had je wel kunnen gebruiken misschien, maar waarom hij dan Coutinho brengt blijft een raadsel.

24 september 2021 om 00:17

Die mensen moet je dan ook niet serieus nemen want De Jong is niet eens de beste van Barca. Verder denk ik dat Koeman misschien hoopte op een stilstaande fase met Coutinho, maar dat is uiteraard speculatie.

24 september 2021 om 00:10

Iedereen weet dat je met een man minder een speler eruit moet halen die het minst begaafd is voorin, en dat is Luuk De Jong. Daar doet Koeman niks mis. Wat Koeman wel verkeerd doet is dit: Luuk een f*cking basisplaats geven.

Weer niet goed genoeg. Geen enkel moment lieten ze zien er vol voor te gaan, echt alsof ze er vrede mee hebben dat dit het niveau is wat ze willen nastreven. Op deze manier speel je helemaal niks klaar in La Liga, en al zeker niet in de Cl. Zal wel game over zijn Koeman nu.

Niemand is meer gemotiveerd, het is klaar. Koeman moet zich bedenken hoe hij de boeken in wilt gaan en wat hij moet eisen als afkoopsom. Het is niet alleen zijn fout, zeker niet, maar soms lopen de dingen zo. Het zou fijn zijn als hij tot een fair laag bedrag komt, enkel en alleen om Barca te helpen aan een nieuwe frisse wind. Niet gezegd dat dit gaat werken maar er is gewoon geen andere keuze nu. En Koeman weet dit ook, na vorige zomer in feite al, dat drama docu-tje heeft de situatie ook niet veel goeds gedaan.

De meest inspiratieloze Barcelona van deze decennia. Wat doet dit pijn in je ogen en als barca fan kan je alleen maar huilen. Mijn god wat is dit slecht zeg ik hoop echt dat ze Koeman ontslaan en echt opnieuw beginnen. Ik snap dat het voor Koeman lastig is om met dit materiaal te werken maar je kan in geen mogelijkheid bedenken om een Luuk de Jong een basis plaats te geven terwijl je een speler als Coutinho op de bank houdt. Kies dan voor een ander systeem / formatie of iets maar Luuk de Jong als spits van barca is pure armoede. Los daarvan speelt de rest ook als een natte dweil en klopt het aan veel kanten niet. Sorry Koeman maar je krediet is echt verspilt ook al had ik je hoog zitten.

Creativiteit ontbreekt bij Barça. Ben erg benieuwd hoe Barça speelt wanneer Fati, Pedri en Aguero meedoen.

Eerste helft was waardeloos. Dest is geen linksback, deed bijna alles fout. Frenkie creërde niets, weinig passes vooruit. Mogen we meer van verwachten.

Tweede helft was wat beter. Jammer van de onterechte rode kaart. Frenkie raakte de bal eerst en trok zijn been in. Snap niet waarom de VAR niet ingrijpt.

Ondanks de rode kaart kansen gekregen. En uiteraard kansen weggegeven. Positief punt is Araugo. Die vecht voor elke bal en verdedigend sterk. Zegt genoeg als wanneer een verdediger de beste is aan de kant van Barça.

Hopelijk zal Koeman het volhouden. Geen andere trainer zou het beter doen met dit veredeld jeugdelftal, heb ik het idee. Wanneer Fati, Aguero en Pedri terug zijn dan moet er gewonnen worden.

24 september 2021 om 01:01

Beter doen? Wat doet hij goed dan? Luuk de jong in de basis? Hahha hou op
Man!

Ons grootste probleem is gewoon voorin. We kunnen amper dreigen omdat we momenteel gewoon kreunen onder de blessures. Ik wil het niet als een excuus gebruiken want ik verwacht gewoon meer van jongens als Memphis, Frenkie, Coutinho , Busquets…

Feit is wel dat wij absoluut geen gevaar kunnen stichten voorin. Met Fati en Dembele zal je zien dat we veel gevaarlijker zullen zijn. Zet Pedri nog op dat middenveld erbij en dan heb je weer een leuke ploeg.

We kunnen wel lopen klagen en zagen over Luuk de Jong, maar die zou in normale omstandigheden nooit starten. Het doet pijn aan de ogen om hem in een Barça shirt te zien, maar zolang hij dat shirt draagt steun ik hem ook. Ik steun iedereen die met het embleem van Barça op het borst speelt, alleen moeten ze wel terug met waardigheid op het veld spelen.

We staan alweer achter op de twee Madrileense ploegen en ze zijn allebei op dreef. Ik heb 2003/2004 vibes. Toen stonden we met Kerst 15e geloof ik. In de winter kwam Edgar Davids op huurbasis en een fitte Ronaldinho erbij en in de terugronde waren we veruit de beste ploeg en eindigen we op 4 punten van kampioen Valencia.

Alleen hebben we geen Ronaldinho nu 😂.

Fijne avond iedereen en Visca el Barça.

24 september 2021 om 01:57

Hmmm ansu fati in de ronaldinho rol. De aanvallende middenvelder van leipzig die gelinkt werd als de Edgar Davids? Toevallig ook een nieuwe coach?!? Een klein beetje hoop over nu je dit zegt

24 september 2021 om 08:49

@Anushka

Het grappige is, Laporta was toen ook voorzitter en die heeft Rijkaard niet vervangen destijds. Dat pakte heel goed uit achteraf!

Barca heeft een jas uitgedaan, maar met een fitte Dembele en Ansu Fatti moet het aanvallend wel beter gaan. Lekker Depay weer centraal en zodra hij veel balverlies lijdt gewoon eruit halen. Haal aub ook de ligt en nog een snelle back en je doet meer om de prijzen. De talenten blijven zich ook doorontwikkelen. Pedro en Puig. Come on Barca.. haal als laatste mij als technisch directeur, ik doe het voor een modaal salaris

Dit was in één woord 'pijnlijk'. Als het dan niet mee zit, zit het ook gelijk bruut tegen he. En ieder spaarzaam momentje van hoop, zoals notabene Luuk die een ragfijne voorzet geeft, wordt dan door Memphis om zeep geholpen. Wat een kansen! Blijft bizar hoe Memphis zulke wedstrijden er tussen heeft zitten dat ineens niets, maar dan ook echt niets lukt. En dan krijgt Frenkie, de man die vorig seizoen zo'n wedstrijd of 10 op scherp stond en geen geel pakte, op zo'n lullige manier rood... nogmaals, pijnlijk. Pluspuntje: Ter Stegen hield wel alles tegen.

Hoe zou Conte het met dit Barca doen?

Kampioenmaker pur sang.

Je kan je selectie wel de schuld geven, maar Koeman is gewoon een slechte trainer voor Barca..

24 september 2021 om 01:30

Subtop trainer. Geen top dus!

24 september 2021 om 10:14

Inderdaad subtop trainer. Alleen dat betekenen dat hij prima zou moeten kunnen werken bij de middenmotor Barcelona toch?

Die real madrid supporters zijn vandaag heeel erg provocerend. Hou jullie bezig met jullie eigen clubje. Barca fans niet getreurd. De jeugdspelers die speelde vandaag toonde potentie, als dit wordt geluid door een trainer met veel filosofie van het Barcelona zal dit luiden naar een rooskleurige toekomst. Fijne nachtrust allemaal!

24 september 2021 om 01:32

Doen barca supporters ook als real slecht presteert. Hoort erbij. Dit Barca is erg matig helaas!

24 september 2021 om 09:06

Laat die jongens toch ff, die hebben het al zo moeilijk dat heel Nederland tegen hun is. Dat gezeik altijd over dat Ziggo pro Barca is en anti Real, nu mogen zij een keer lachen om Barca.

Depay heeft 10 kansen nodig om tot scoren te komen heelhaas. Barcelona speelde geen slechte wedstrijd ze hadden minimaal een goal
Kunnen scoren het mocht niet zo zijn.wel gedurft gevoetbald en zo hoort Barcelona ook te spelen vooral de laatste 10 minuten waren
Mooi om te zien.
Toch had koeman ook met een 343 opstelling kunnen starten centraal achterin umtitte piqué araugo middenveld busqets de Jong puige en Roberto aanvall depay Coutinho en dest vindt dest aanvallend echt veel meer toevoegen een soort alves die was ook vaak voorin te vinden
Tuurlijk is alves beter dan dest dat gezegd hebbende.
Koeman kan zo veel meer uit halen uit deze selectie Coutinho eindelijk terug en niet basis
Vindt dat koeman hier in zich vergist want Coutinho hoort gewoon bij de basis 11.

Koeman weg bij Barcelona, Schmidt weg bij PSV. 1+1=2 Koeman naar PSV.

24 september 2021 om 02:34

Schmidt naar barca?

hoe je ook bekijkt dit is gewooon een verloren seizoen voor barca

Koeman heeft zijn koffers al ingepakt en staat op het punt van vertrekken, jeetje en dat laat je Luuk beginne voorin die niet eens bal fatsoenlijk kan aannemen, triest hoe barca er nu uitziet. En de gemiste kans van depay die had tie gwn moeten scoren. Vrees nu echt het ergste voor barca en dat zal met tijd nog erger worden meer kan ik er niet van maken sorry.

Koeman zit, volgens mij, veilig tot eind van het seizoen. Barca heeft het geld niet om hem te ontslagen. Langs de andere kant heb ik nooit gesnapt dat Koeman daar trainer is geworden. Ik vind hem als trainer overroepen. In mijn ogen heeft hij enkel met Feynoord, dank zij hem, succes gehad. Voor de rest heeft hij enkel succes gehad omdat hij een goed team had, en niet omdat hij een goede trainer is. (Naar mijn mening)

Toen ik de opstelling zag was mijn eerste gedachte: wat een armoede.
Dit is echt Barca onwaardig.

Ik heb het te doen met Koeman, geen geld, dunne selectie en slechts een handvol spelers die horen bij het niveau waar Barca voor staat. Geen trainer gaat het beter doen dan Koeman. Ik wil hiermee niet zegen dat hij de beste trainer is, maar dat de selectie van Barcelona zwaar ondermaats is.

De club is failliet, maar heeft verwachtingen van een europese topclub. Daar hebben ze het materiaal simpelweg niet voor. Top 4 is het hoogst haalbare.

Wat betreft de wedstrijd van gisteren. Zelden zo'n slechte scheids gezien die veel eerder geel had moeten trekken (oa voor wegschoppen van de bal etc).

De eerste gele kaart van Frenkie was terecht. Wellicht geen opzet, maar hij raakt hem wel.
De tweede gele kaart liet nogmaals zien hoe slecht de scheidsrechter was. Ten eerste raakte Frenkie de bal en trekt vervolgens vlug zijn benen in om de tegenstander niet te blesseren. Het was een sliding conform de regels; bal eerst geraakt, geen gestrekt been. Zeer onterecht.

De rode kaart van Koeman kan ik niet oordelen, maar ik zie wel duidelijk een trainer die wanhopig is wat ik ook ten volste begrijp.

Hem ontslaan gaat het niet oplossen. Barca moet herbouwen en dat gaat een paar jaar duren.
Kijk naar de opstelling van gisteren en kijk naar de bank. Het is pure armoede door wanbeleid.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren