Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Messi krijgt na veelbesproken wissel extra tegenslag te verwerken

Laatste update:

Lionel Messi krijgt een nieuwe domper te verwerken. De 34-jarige aanvaller van Paris Saint-Germain heeft vermoedelijk een botkneuzing opgelopen na een tik tegen zijn knie, zo heeft een MRI-scan dinsdag uitgewezen. Meer onderzoek de komende 48 uur moet uitwijzen hoe lang Messi uit de roulatie zal zijn. Hij mist in ieder geval de uitwedstrijd woensdag tegen FC Metz.

Het avontuur van Messi in Parijs is nog geen groot succes gebleken. De Argentijnse ster wacht nog op zijn eerste doelpunt in dienst van zijn nieuwe werkgever. Messi raakte tegen Olympique Lyon (2-1 winst) de lat uit een vrije trap en werd een kwartier voor tijd tot zijn eigen onvrede gewisseld door Mauricio Pochettino. Messi weigerde de uitgestoken hand van zijn landgenoot en keek hem met een vertwijfelde blik aan.

Hoewel Messi dus zichtbaar gefrustreerd was over zijn wissel, was hij op dat moment al geblesseerd. "We zagen tijdens de wedstrijd dat hij naar zijn knie greep", aldus Pochettino dinsdag op de persconferentie. "Daarom maakten we deze keuze. We waren tevreden met zijn optreden. Hij scoorde niet, maar hij speelde goed. Ik begrijp de ophef en accepteer het ook, maar de spelers en hun gezondheid staan bij mij op één. Wij vonden het de beste beslissing om hem eruit te halen. Natuurlijk willen grote spelers altijd op het veld staan."

Pochettino zei dinsdag ook dat het tijd kost om automatismen in te slijpen bij zijn ploeg, die bestaat uit veel nieuwe spelers. "We speelden tegen Lyon 4-2-3-1 en we slaagden er beter in om de bal rond te laten gaan", aldus de Argentijn. PSG moet het de komende tijd nog stellen zonder Sergio Ramos, die individueel werkt aan zijn herstel en nog wacht op zijn debuut. Marco Verratti, die de afgelopen drie wedstrijden moest missen door een knieblessure, heeft dinsdag de groepstraining hervat.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Benieuwd of Messi echt geblesseerd is. Noem me paranoïde, maar ik sluit niet uit dat intern is gezegd dat Messi na zijn gedrag bij de wissel even een wedstrijdje op de tribune door mag brengen en ze het naar buiten brengen als een blessure om zijn goede naam niet aan te tasten.

Of zeg ik nu iets heel geks?

21 september 2021 om 14:42

Conspiracy level 9000.

21 september 2021 om 14:46

Zal wel door die 5g-chip komen die in m'n vaccinatie zat

21 september 2021 om 14:56

heb je wel goed bereik. kun je tenminste overal de wedstrijden bekijken, dus ook waar messi op de bank zit

21 september 2021 om 14:56

Messi is een 6g voetballer.

21 september 2021 om 15:38

Òf, Messi heeft inderdaad geen blessure, maar dat zegt de medische staf wel tegen hem. Hierdoor is hij niet meer boos dat hij werd gewisseld, maar hadden Poch en zijn kornuiten het briljant gezien en hem tijdig naar de kant gehaald, waardoor erger is voorkomen... Illuminati.......

21 september 2021 om 17:51

Deze thread was even hard lachen. Dank heren/dames! :-D

21 september 2021 om 14:44

Bullshit, je verzint gewoon wat.

21 september 2021 om 14:48

Eh ja, dat het een hersenspinsel is van mijn kant is vrij duidelijk toch? Maar mocht dat onduidelijk zijn geweest voor sommigen, dan fijn dat je het nog even verduidelijkt.

21 september 2021 om 15:02

Verkeerd gelezen excuse moiiiii

21 september 2021 om 15:09

Pas de problème.

21 september 2021 om 14:45

Nee je hebt vast gelijk, Messi moet is leren te gedragen! Hoe durf je zo als talent zo tegen je coach in te gaan!

21 september 2021 om 14:45



Nope, je zegt iets geks. Ik denk niet dat ze Messi zodanig al gaan tegenwerken na 1 maand...

Edit : Sterker nog, er was al een tweet van een of andere emir uit Qatar die vond dat Londen wel een mooie stad was (gericht naar Poch)

21 september 2021 om 14:49

Messi straffen voor vreemd gedrag is niet bepaald tegenwerken toch?

21 september 2021 om 15:00

Ik blijf het vreemd vinden ervoor had Messi niets, nou opeens MRI scan blessure, het zaakje stinkt in mijn ogen.

21 september 2021 om 15:02

Lol genoeg blessures die pas na een scan aan het licht kwamen.Sommige voel je gewoon niet omdat je intens bezig bent en het pas voelt als je spieren zijn afgekoeld…

21 september 2021 om 15:17

maar dan was het toch weken geleden aan het licht gekomen, en nu nu na de wissel opeens Messi blessure, blijft het raar vinden.

21 september 2021 om 15:46

Mbappe had het pas ook tijdens de interlands,Speelde gewoon door niet wetend dat ie een kuitblessure had(volgens mij ook aan het licht gekomen na een mri scan)Spieren zijn gewoon warm dat je de inflammatie amper voelt.

21 september 2021 om 14:46

Zijn gedrag? Messi heeft 3 keer zo veel gepresteerd als die hele trainer en club bij elkaar man.

21 september 2021 om 14:47

Daarover geen discussie, maar dat neemt toch niet weg dat het de coach is die bepaalt of hij je wisselt en je dan niet zo raar moet gaan doen?

21 september 2021 om 14:50

Ah joh is toch gwn emotie. Alle sterspelers reageren zo als ze eruit worden gehaald bij een 1-1 stand.

21 september 2021 om 18:31

De sterspelers van PSV reageren anders

21 september 2021 om 18:37

Level100

Vond het op dat moment nog steeds een kut wissel, en aan het gezicht van Messi te zien hij zelf ook. Dit helpt natuurlijk allemaal niet, hij moet gewoon wedstrijden spelen ipv aan de zijlijn staan, ook totaal geen behoefte om Psg te zien zonder Messi

21 september 2021 om 14:53

Bij die wissel volgens de trainer vroeg hij hoe het ging, waarop Messi antwoorde, ‘ja goed’. Meer is er niet gebeurd

21 september 2021 om 15:02

Zijn gedrag? Oh hij heeft de coach aangekeken....ja idd wat een walgelijk gedrag. Dat moet hij nooit maar dan ook nooit meer doen....kuch.

21 september 2021 om 15:05

Je zegt iets geks,Mbappe en Neymar hebben dit zovaak gedaan bij psg.Niks gebeurd alleen een klein gesprekje.

21 september 2021 om 15:06

Lijkt me wel een gekke gedachte.
Messi is toch een soort speler die het verschil kan maken. Heeft even opstartproblemen. Bergkamp schoot in de eerste paar wedstrijden bij Arsenal er ook niks in.
Denk dat geen enkele trainer hem op de tribune zou zetten.

21 september 2021 om 15:09

Dat zullen de clubeigenaren nooit toestaan, zij betalen Messi een bizarre salaris en willen hem natuurlijk op het veld zien. Ik zie hun eerder Messi backen dan de coach

21 september 2021 om 15:10

Niet heel gek, zou zomaar kunnen. Mensen die complot roepen hoef je niet serieus te nemen. Chapeau (om er maar eens een Frans woord tegenaan te gooien, leek me wel toepasselijk gezien de Franse connectie) dat je zelf nadenkt.

21 september 2021 om 17:43

MRI scan liegt niet....

Niet echt een lekkere start, maar dat maakt de ontlading alleen maar groter als ie zijn eerste goaltjes maakt. Elk voordeel heb z'n nadeel. Over een weekje is PSG-City. Hopelijk is ie dan weer fit.

Tot dusver heeft het trio mnm niet het spektakel gebracht die ik verwacht had. Misschien moeten ze nog aan elkaar wennen en de juiste formatie vinden. Hoop dat het wel lukt dan is het genieten geblazen. Vond messi wel degelijk spelen afgelopen wedstrijd maar je ziet dat het hele elftal echt onwennig is. Pochettinos taak om dat te fixen

21 september 2021 om 14:45

Eerste jaar ban MSN moest er ook aan elkaar gewend worden en uiteindelijk waren ze het meest gevreesde aanval, dit heeft ook tijd nodig 😁

21 september 2021 om 14:58

Hoop dat ze het in een halfjaar kunnen. Want mbappe gaat waarschijnkijk weg na dit seizoen. Misschien valt dat psg dan weer goed uit als het mnm niet lukt dit jaar. Kunnen ze met een 9 en messi neymar spelen.

21 september 2021 om 15:10

Precies, denk dat vele van Paris Mbappe wel kunnen missen, laat hem lekker gaan naar Madrid beter voor beude partijen..

21 september 2021 om 15:23

Shevanr7 ie weet dat msn in het eerste jaar samen de treble won door Bayeren, Psg, City en Juventus af te slachten. 😅

21 september 2021 om 15:26

@barca klopt maar zij begonnen ook pas te klikken toen messi naar de vleugel gong en suarez naar de spits. Wellicht moeten ze bij psg nog de sterkste formatie vinden, en ook aan elkaar wennen

21 september 2021 om 15:51

Volgens mij had Messi na 2 of 3 wedstrijden al door dat Suarez op de vleugels niet werkt. Ik denk dat Mbappe, Neymar en Messi vooral elkaar moeten gunnen. Bij Neymar en Messi zit dat goed maar ben benieuwd hoe erg Mbappe zich ondergeschikt wil maken aan het collectief.

21 september 2021 om 16:06

Zoals BF aangeeft, Neymar had in het begin zware moeite en de treble us ook te danken aan het geniale middenveld, jij als Barca watcher moet dat weten toch? 🤣😀

21 september 2021 om 16:29



Shevanr7 de treble was te danken aan geniale middenveld..? Die 3 voorin hebben samen 122 doelpunten gescoord dat seizoen. Messi scoorde 58 keer en gaf 27 assists, Neymar zat op 39 doelpunten en 7 assists en Suarez zat op 25 doelpunten en 21 assists. Maar nee hoor ze hadden zwaar moeite met elkaar. En dan beetje mi uit lachen. Misschien volgende keer research doen voor je in discussie gaat met een Barca watcher. Het seizoen van de treble is overigens het seizoen 2014/2015, het seizoen dat Suarez werd gekocht.

21 september 2021 om 16:40

“Is OOK te danken aan het middenveld” dus samen met de rest, als jij dat al niet weet terwijl je middenveld Xavi Iniesta Busquets was heb je er weinig kaas van gegeten, jij bent sowieso de mindere Barca fan hier vergeleke met Guaporta en Messi_123 die zulken het wel begrijpen. En idd was een uitdagende lachje omdat je gecorrigeert werd door BF. 😆

21 september 2021 om 16:54

Messi is inmiddels 34 though, ik denk niet dat er nog echt veel 'groei' in zit om eerlijk te zijn. Wat natuurlijk niet wegneemt dat het een fenomenale speler is maar het lijkt me meer een gewoontedier dan iemand die zijn speelstijl gaat aanpassen op de mensen om hem heen zie ook de nationale ploeg.
Wat niet wegneemt dat de rest van PSG zich natuurlijk een beetje aan Messi zou kunnen aanpassen maar de vraag is hoe lang gaat dat duren?

21 september 2021 om 16:55

@shevanr7 haha xavi Iniesta Busquets, je hebt er zo weinig kaas van gegeten dat je xavi in dat rijtje noemt. Vergeten dat Xavi dat seizoen aan het afbouwen was en vooral Rakitic speelde? Xavi speelde 2187 minuten verdeeld over 44 wedstrijden. Rakitic 3344 minuten over 51 wedstrijden. Ons middenveld was sterk hoor, Rakitic maakte vele vuile meters waardoor Messi en Alves hun ding konden doen maar we hebben die treble echt wel gepakt door dat de voorste 3 zo goed waren. En wat maakt mij nou mindere Barca fan en waarom bepaal jij dat? Maar zelfs de betere barcafans zoals Messi_123 en Guaporta zullen het met mij eens zijn, ik zal zeggen vraag het ze.

21 september 2021 om 15:01

Het is nog niet eens 1,5 wedstrijd geweest.
Wat verwachten mensen dan?

21 september 2021 om 15:08

Ik ken iemand die naar een zwaardere competitie is gegaan, en die heeft in 1,5 wedstrijden toch wel iets meer laten zien dan Messi.

21 september 2021 om 15:12

@soccerfan Komt gewoon door de anticipatie man. Realistisch gezien heeft het natuurlijk tijd nodig. Moet zeggen dat ik niet kan wachten tot hun volgende wedstrijd, in de hoop dat er een stijgende lijn in zit

21 september 2021 om 16:10

Ooo die ene competitie waar Ibra op zijn 35+ nog er op los scoorde?

21 september 2021 om 17:37

ibrahimovic ging van 38 goals in ligue 1, naar 17 goals in de premier league het seizoen erna. Als Ibrahimovic iets bewezen heeft, is het dat het veel moeilijker is om in de premier league te scoren. Daarnaast heeft zelfs de eredivisie meer coefficientenpunten gehaald dan ligue1 de afgelopen drie jaar. Ligue 1 is gewoon niet veel vergeleken met premier league

21 september 2021 om 18:40

Tijger wit

We gaan wel zien hoeveel league goals die heeft gemaakt op het eind van het seizoen. 25+ moet lukken als pure spits,

Of hij is het zelf even zat en zet zich zelf even op tribune... Zijn blik en reactie na zijn wissel sprak boekdelen.

City, Chelsea... Er zijn toch een legio clubs die geprobeerd hebben om met heel veel geld (lees spelers) een topteam in elkaar te zetten, maar zonder resultaat. Zelfs met de (op papier) beste spelers heb je nog geen garantie op succes. De 'traditionele' Europese topclubs hebben het winnaarscultuur gewoon al in de stenen van het stadion zitten. Dat is niet gewoon de beste spits, maar de complete ambiance er omheen, inclusief clubcultuur en structuur. Dat kan je niet zomaar ineens ff kopen.

21 september 2021 om 14:47

Chelsea heeft de CL gewonnen met al dat geld, nu jij weer.

21 september 2021 om 14:51

Twee keer zelfs😂 en niet te vergeten nog oa 5 landstitel, 5 fa cups 2 europa leagues...

21 september 2021 om 14:52

Ja en city meerdere titels, psg cl finale. Wat een gelul.

21 september 2021 om 14:53

In 2003 is Abramovic gekomen met zn geld en BAM, bijna 10 jaar later hadden ze de trofee hoor. Ik zeg ook niet dat je het met geld niet gaat redden. Maar dat je er een hele cultuur van moet maken. Dat hebben ze bij Chelsea inmiddels wel georganiseerd. Maar daar is ook jaren overheen gegaan.

21 september 2021 om 14:53

Maar Chelsea heeft niet de CL gewonnen met een sterren team. Toen ze bijv Drogba en Lampard hadden gehaald waren die niet van het niveau Neymar en Messi bijv. En ook vorige jaar met spelers als Jorginho etc niet absolute wereldspelers.

21 september 2021 om 14:59

Voor Chelsea waren zij wereldspelers .

21 september 2021 om 15:01

Westend, Paris is ook al een aantal jaar bezig, stel dat PSG de CL wint weet ik zeker dat je weer wat anders gaat verzinnen ipv ze te feliciteren 😂 altijd zoeken he

21 september 2021 om 15:03

@shevanr7 Chelsea heeft er wereldspelers van gemaakt dat is wat anders.

21 september 2021 om 15:07

Ik denk dat Chelsea met Drogba al een CL winnaarsmentaliteit had. Dat zat echt in de club. Tsja en jij kent mij verder niet Shev (echt een van mijn favoriete spelers. Had nooit naar Chelsea moeten gaan, daar was hij niet thuis). Het maakt me allemaal vrij weinig uit wie wint, maar ik denk gewoon niet dat je zon kampioenschap 'ff kan kopen' met een blik goeie spelers. Voor CL is meer nodig.

21 september 2021 om 15:12

@Ramos potentie was er al dat was meer dan duidelijk.

21 september 2021 om 15:14

@Westend klopt inderdaad, nou nou loop ook al een tijdje mee op VZ haha, Chelsea liet wel zien dat je de cl kan winnen met een flinke investering, heeft gewoon tijd en een goede trainer nodig.

21 september 2021 om 15:41

Tijd en trainer. Zondermeer!

21 september 2021 om 14:51

Wat lul je nou slap? Chelsea en City hebben meerdere titels gekocht, Chelsea zelfs 2 Champions Leagues. PSG domineert in Frankrijk. Denk je nu echt dat er bij Manchester United of Arsenal momenteel een beter klimaat is om grote prijzen te winnen dan bij de olieclubs?

21 september 2021 om 15:04

Huh, alsof dit allemaal nieuwe informatie is. Abramovic is in 2003 bij Chelsea binnen gekomen en heeft toen vooral ingezet op het kopen van heel veel (te) dure spelers. Eerste champions leaguewinst was 'pas' in 2012. Daar zit toch gewoon bijna 10 jaar tussen. In 10 jaar kan je inmiddels best een cultuur opbouwen natuurlijk.

City net zo. Die zijn qua opbouw toch ook al even bezig, zonder CL winst. Terwijl de selectie er goed genoeg voor zou moeten zijn.

Kijk naar de laatste 15 jaar kampioenen. Chelsea, Bayern, Liverpool, Real Madrid, Barcelona. Inter, Man United, Milan. Dan zijn dat toch allemaal 'historische' clubs. Zelden zit daar een one day wonder bij. Ik kan me Porto nog herinneren. Maar dat is alweer 18 jaar geleden.

21 september 2021 om 15:19

De CL moet nooit de maatstaaf zijn.

Jij praat over de laatste 15 jaar kampioenen en plaatst daar Chelsea tussen. Dat is ook een relatief nieuwe club op dit niveau.

21 september 2021 om 15:35



Voor top is dat wel maatstaf om je te meten met de aller beste.\in mij ogend hoogste haalbare titel is leuke prijs voor eigen land meer niet. Plus de Ligue1 is geen uitdaging voor Paris die winnen titel toch wel omdat ze beste zijn en ploegen onder ze stellen niets voor.

21 september 2021 om 15:46

Almo, moet ik mezelf gaan herhalen? Want ik zeg toch precies wat je vraagt? Eerste allinea. Chelsea is een relatief nieuwe topclub, maar heeft er wel ruim 10 jaar over gedaan om het te behalen. Ik zeg ook niet dat het onmogelijk is. Alleen op de korte termijn. Voordeel van die clubs die gewonnen hebben is ook dat ze uit een competitie komen waarbij je niet zo makkleijk kampioen wordt.

21 september 2021 om 16:08

Chelsea had in 2005 en 2006 al gelijk 2 premier league titels dus wat lul je nou slap. Daarnaast regelmatig halve finales en finale champions league in de aanloop naar de winst in 2012 toe.

21 september 2021 om 16:48

In 2008 stond Chelsea al in de finale van de cl,die ze nipt verloren met penalties,jij bent echt naïef als je denkt dat je met geld geen topteam kan samenstellen..

Een hele stroeve start bij een andere club in 23 jaar kun je dit wel noemen. Ik wil geen vergelijking starten met Ronaldo maar die stond er gelijk voor United. En Messi moet ineens rustig gebracht worden en heeft tijd nodig. Dit komt puur omdat Messi een club en stad wissel niet gewend is. Komt teveel op hem af.

21 september 2021 om 16:08

Ronaldo > Messi

21 september 2021 om 16:44

‘Hele stroeve start’ raakt de lat in deze wedstrijd, spelen ook gewoon tegen het 2e/3e beste team in Frankrijk na PSG. Verder 1 keer ingevallen en 1 andere volledige wedstrijd gespeeld. Beetje overdrijven om dan te zeggen dat dat al een ‘hele stroeve start’ is. Was de beste speler op het veld gisteren, zeker de eerste helft.

21 september 2021 om 17:11

@nouryalmis Voor Messi maatstaven is dit een stroeve start. Was matig bij zijn inval beurt en heel matig tegen Brugge. De open kans die hij kreeg na het hakje van Neymar zondag die zit normaal gesproken bij hem. Perfectie ontbreekt. Van de 5 wedstrijden die ze hadden sinds zijn komst speelde hij er maar 2,5 ofzo. Snap dat ook niet. Dan raakt hij ook nog eens geblesseerd wat haast nooit het geval is bij hem. Van een goede start kun je dus niet spreken.

21 september 2021 om 18:47

Speelde 20 minuten en was de speler die de meeste overtredingen op begaan waren, hoezo stroef. Weet ie wat stroef is als je geen knikker raakt, 0 kansen creëert en geen enkele invloed hebt op het spel. Goals en assists zeggen dat hij een stroeve start heeft maar als je hebt gekeken had Messi voldoende creativiteit en mogelijkheden om tot scoren te komen of een assist op zijn naam te hebben.

21 september 2021 om 16:52

Toen Ronaldo net begon bij Juventus na een lange periode bij Real had hij ook een hele stroeve start. Volgens mij had hij zelfs zijn 1ste 6 wedstrijden niet gescoord. Het is gewoon even wennen voor Messi

21 september 2021 om 18:45

Jaapie

Hij heeft 200 minuten gespeeld. Jij en veel Ronaldo fans overdrijven echt heel erg, toen Ronaldo bij Juventus begon scoorde hij ook niet en ik als Messi fan wist toen ook dat Ronaldo echt wel zijn goals zou gaan maken, maar wat speelde hij toen slecht de eerste wedstrijden, Messi zijn veldspel is wel echt vsn een veel hoger niveau. Maargoed ik gun jou je pleziertje en het feit dat Ronaldo scoort voor United en Messi dat nog niet heeft gedaan voor Psg. Maar om te stellen dat hij tijd nodig heeft is gewoon onzin, ik zou het met je eens zijn als Messi geen kansen zou krijgen of creëren

Messi geblesseerd, Ramos geblesseerd, Neymar zal spoedig geblesseerd zijn, volgens mij heeft die medische staf daar dringend uitbreiding nodig.

21 september 2021 om 19:46

Klopt, ze hebben veel spelers Hangover, alleen de tweede garnituur is kwalitatief in enkele gevallen zelfs derde garnituur.

" Het avontuur van Messi in Parijs is nog geen groot succes gebleken. De Argentijnse ster wacht nog op zijn eerste doelpunt in dienst van zijn nieuwe werkgever "
Serieus? Wie maakt deze stukjes? Messi heeft 1 invalbeurt gehad en 1 basisplaats. Daartussenin zat een internationale periode. Hoe is het mogelijk dat iemand dan zegt....." Het avontuur van Messi in Parijs is nog geen groot succes gebleken''
Daar heeft Messi ook nog niet eens de tijd voor gehad toch?
Wat verwacht deze persoon dan? Dat hij er al 5 in had moeten liggen in 1 wedstrijd?

21 september 2021 om 15:12

Ene Christians Ronaldo heeft een andere start bij een op papier minder team en in een sterkere competitie. Dus in dat licht bezien.. En nee, ik ben geen CR7 fan die een hekel heeft aan Messi. Ik sta er volkomen neutraal in.

21 september 2021 om 15:31

Messi en ronaldo zijn compleet verschillende speler. Als je denkt dat ze de zelfde rol vervullen hou je jezelf voor de gek. Laat het scorebord waar ze allebei meer dan 700 keer op hebben gestaan je niet voor de gek houden.

21 september 2021 om 16:46

Messi is de spelmaker en pikt de bal op net over de middenlijn. Ronaldo is alleen in de 16 te vinden, zou bizar zijn als hij nog geen goal had gemaakt in 3/4 wedstrijden waarin hij 75/90 minuten binnen de 16 staat. Niks ten nadele van ronaldo maar dat valt niet te vergelijken,

21 september 2021 om 17:41

Ik vergelijk ze niet als speler, houdt jezelf niet voor gek om je eigen punt kracht proberen bij te zetten. Welke rol ze spelen zal me aan m’n spreekwoordelijke achtereind roesten. Messi zou zeker in een FIFA team als PSG in de Franse competitie meer impact op het spel moeten hebben (gehad) dan tot nu toe het geval geweest is. Ook in 2 wedstrijden. Of het nou goals, (voor)assists of wat dan ook zijn. Hij is nu een grijze muis. Dat is het verschil met CR, die heeft overal direct impact. Ook buiten z’n comfort-zone zoals Messi die altijd bij Barcelona had en nu niet meer. Nogmaals, ik heb geen voorkeur voor een speler of haat voor een speler. Ben niet idolaat van welk bekend persoon dan ook.

21 september 2021 om 18:20

Eens met DRL80, juist omdat Messi meer een spelmaker is mag je verwachten dat hij zich snel laat gelden in het spelbeeld. Van Ronaldo mag je goals verwachten dus wat dat betreft heeft de één toch wel een "mindere" start dan verwacht.

21 september 2021 om 18:23

Die beschrijving van Ronaldo is echt totale bullshit en zeg je puur om Messi beter te laten lijken

Ik neem de constatering 'blessure aan zijn knie' in deze niet zo nauw. Het is allemaal wel héél toevallig dat na de wissel van zondag Messi ineens geblesseerd is aan z'n knie. Volgens mij is hij in z'n hele Barcelona-carrière bij elkaar opgeteld 4 maanden afwezig geweest...
Dit is denk ik meer voor de bühne om het een en ander te verbergen. Ik denk dat Messi 'klaar' is met Psg/pochettino en in de winter al zijn koffers pakt. Het past totaal niet bij hem. De hele club, entourage, het shirt en het eenlingenlegioen.

21 september 2021 om 17:43

Miami here he comes?

Misschien had Messi ook wel uitbundig vakantie gevierd en was niet zo super fit als R7

Een tien voor Pochettino. Een 34 jarige ster moet je extra beschermen
Heel anders is het bij een andere club, waar ze punten verspelen door vroegtijdig de beste te wisselen, niet opstellen of voor een habbekrats verkopen.#

Ze kunnen hem beter alleen in de CL inzetten en eventueel een wedstrijd in de competitie/beker ervoor om ritme te houden. De rest van de wedstrijden lekker laten gaan.

Hij beter gewoon stoppen. Dit PSG verhaal gaat zijn carrière verpestte let maar op.

21 september 2021 om 18:54

Hou ik je aan, Messi gaat zich echt wel laten zien. Bizar hoe snel hij wordt afgeschreven.

Tering zeg..geen fijne begin van een legende als Messi...als hij maar niet gevalletje Neymar bij PSG of Dembele bij Barca wordt =(.. Ik wil minstens twee seizoenen genieten van hem!!

De trainer niet de hand schudden? Als ik Pochettino was, zou ik hem... Messi dus, straffen. Hij, wederom Messi, moet niet denken dat hij dezelfde rol bij PSG heeft als wat hij ooit bij Barca hàd. Hier is hij speler nummer zoveel en niet de enige ster. PSG heeft wel meerdere sterren. Wat de straf zou moeten zijn? Ik zou hem100x "een winnende trainer heeft altijd gelijk" laten opschrijven of hem in de hoek zetten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren