Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

‘Intens overleg’ tussen Laporta en Koeman na kansloze nederlaag

Laatste update:

Barcelona ging dinsdagavond voor eigen publiek kansloos met 0-3 onderuit tegen Bayern München. De ploeg van Ronald Koeman had niets in te brengen tegen de Duitse grootmacht en dat heeft volgens Spaanse media geleid tot crisisoverleg in het Camp Nou. Pas drie uur na de wedstrijd verlieten vice-president Rafa Yuste en sportief directeur Mateu Alemany het stadion. Naar verluidt was voorzitter Joan Laporta toen nog steeds aanwezig. Volgens El Chiringuito heeft er een ‘intens overleg’ plaatsgevonden tussen Laporta en Koeman.

Een afstraffing zoals in de zomer van vorig jaar werd het niet. Barcelona ging toen met 2-8 onderuit tegen Bayern. Hoewel de ploeg van Koeman een kleinere nederlaag leed, zijn de kritieken niet mals. Barcelona kreeg geen voet aan de grond en noteerde zelfs geen enkel schot op doel. Het was voor het eerst in de geschiedenis van de Champions League dat de Catalanen in aanvallend opzicht zo onmachtig waren. De ontluisterende nederlaag zou bij de clubleiding hebben geleid tot een intens overleg tot diep in de nacht. Wat de uitkomst is van het overleg is vooralsnog onbekend.

“Ik heb niets te klagen over de houding van de spelers”, vertelde Koeman na afloop voor de camera van Movistar +. “Ze hebben het met man en macht geprobeerd, maar er is een duidelijk verschil in kwaliteit. Daarnaast is het een groot verschil dat zij (Bayern München, red.) al lang samenspelen en ook hun reservebank is erop vooruitgegaan. Wij hebben veel jonge spelers, en je zult zien dat zij in twee of drie jaar veel beter zijn. Zij hebben een grote toekomst voor zich, maar dit is wat het is. Het is zeer moeilijk te accepteren. We moeten blijven werken, verschillende zaken verbeteren en het is te hopen dat de missende namen snel terugkeren van hun blessures”, aldus de Nederlandse oefenmeester.

De Spaanse media oordelen hard na de verliespartij. Met name de manier waarop Barcelona onderuit ging levert Koeman veel kritiek op. Marca schrijft over een ‘verschrikkelijk verschil’ in niveau met Bayern München. “Het waren deze keer niet acht doelpunten, zoals dertien maanden terug. Maar Bayern is op alle vlakken veel beter dan Barcelona. Koeman koos voor de verdediging, wachtend om toe te slaan. Kortom: Barcelona speelt nu hetzelfde als Elche, Getafe of Deportivo Aláves als zij naar het Camp Nou komen. Dit Barcelona is een klein team in de Champions League.”

Ook Sport zag dat Bayern veel sterker was dan Barcelona. Het debuut van Luuk de Jong, die geen enkele doelpoging ondernam en niet in het spel voorkwam, wordt kort onder de loep genomen: “Het was een debuut met meer wilskracht dan succes”, zo klinkt het. “Bayern bracht Barcelona terug naar de realiteit”, schrijft Mundo Deportivo. “Die realiteit is dat de goede tijden ver achter Barcelona liggen.” Ook AS is kritisch: “Een Bayern in de derde versnelling liquideert Barcelona, dat niet eens in staat is om te kietelen.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zoals verwacht. Totale blamage. Met dit spelers materiaal moet je nog altijd normaal tegenstand kunnen bieden.

15 september 2021 om 07:31

Met dit materiaal? Bayern heeft op bijna elke positie een betere speler rondlopen. Weet niet in welke bubbel jij leeft.

15 september 2021 om 07:34

Zeg maar gerust elke.

15 september 2021 om 07:35

Er valt niet zo heel veel te bespreken, Barcelona is volledig uitgekleed en de oorzaak is bekend. Gister was het een fantastisch geleide club, tegen een dramatisch geleide club en dat zag je tot uiting komen in de score. En gelukkig voor Barcelona speelde Bayern op 80%, waardoor het slechts 3-0 bleef. Dit Barcelona beschikt over geen enkele echte topspeler en gaat geen enkele rol spelen in de CL. En La Liga word ook gewoon een moeilijk verhaal.

15 september 2021 om 07:38

En toch heeft FC Barcelona nieteens een heel slecht team. Er wordt nergens gezegd dat ze van Bayern moeten winnen en dat ze favoriet zijn voor de CL maar ik kan er wel in meegaan dat je meer van ze kunt verwachten. Denk toch wel dat je minimaal kunt verwachten dat ze meekomen in de wedstrijd en zelf een paar kansen hebben. Als zelfs dat niet lukt is het wel heel triest qua niveau.

15 september 2021 om 07:44

Daarnaast is dit Barcelona niet eens beter dan Ajax en PSV met alle respect. Hun prestatie is net zo slecht als hun thuisshirt.

15 september 2021 om 07:46

Wie gaat voor Barcelona op dit niveau het verschil maken? Achterhoede is niet (meer) in staat om de opbouw te verzorgen. Middenveld is aan de bal redelijk, maar zonder bal lachwekkend. En voorin is alleen Depay van het niveau subtop Europa. Het is momenteel gewoon een EL ploeg, hebben op dit niveau niks te zoeken.

15 september 2021 om 07:49

@Arnout, op elke positie heeft bayern een veel betere speler rondlopen. Luuk kan gewoon niet veel, depay kan goed voetballen maar heeft ook vaak wedstrijden dat niks lukt. Piqué, busquets en Alba zijn vergane glorie. Daar had al lang op doorgeselecteerd moeten worden. Frenkie is ook niet dwingend genoeg. Nee, dit barca is gewoon slecht en 0-3 is nog een prima uitslag. Ze kunnen beter met veel talenten spelen en hopen dat daaruit iets moois komt.

15 september 2021 om 07:57

Niet mee eens. Alleen Frenkie vind ik beter dan Kimmich. Kimmich speelt alleen in een veel beter elftal. Kimmich vind ik overigens wel van wereldklasse, maar Frenkie is uniek imo.

15 september 2021 om 08:02

@afcajax0164, Frenkie uniek? Bij Ajax vond ik hem geweldig met zijn rushes, kapbewegingen en onderscheppingen. Bij Barca vind ik hem stuk minder en helemaal niet uniek zoals jij dat beschrijft. Veel risicoloze balletjes, weinig dwingends en veel zeiken bij de scheids. Kimmich is in mijn ogen echt wel 2 klasse beter. Ik verwacht wel iets meer van een 'unieke' speler als Frenkie.

15 september 2021 om 08:07

Noem jij eens een 6 op met zijn kwaliteiten? Die vind je niet. Kimmich rendeert beter omdat Bayern een machine is. Hoe kun je meer verwachten als je ziet wat Barca allemaal heeft ingeleverd de afgelopen 2 seizoenen? Vorig seizoen was hij nog na Messi de meest waardevolle speler. Zet hem bij Bayern en hij wervelt weer over het veld.

15 september 2021 om 08:10

Wat heeft het shirt net de prestaties te maken dan?🤣

15 september 2021 om 08:15

Man man man …. Wat zou nou de wapens van Frenkie de Jong ? Afgezien van zijn prachtige dribbel op zijn eigen helft? Neemt zelden tot nooit een ploeg bij de hand, en is zelden tot nooit beslissend. Hij heeft gewoon een hele beperkte traptechniek voor een goede voetballer.

15 september 2021 om 08:23

Kan zich onder druk voetballend eronder uit spelen, prima korte passing, verdedigend sterk, loopvermogen. De man is de meeste complete cvm die er is, maar dan moet men hem daar ook opstellen... Zoals ik eerder aangaf ik had em heel graag op de positie gezien van Casemiro..

15 september 2021 om 08:24

Maar wat doet hij bij Barca dan dat hem zo uniek maakt? Als ik kijk is het allemaal risicoloos en plichtmatig. Zelden zie ik meer een rush net als bij Ajax en dan vind ik het al snel ophouden met zijn 'unieke' kwaliteiten. Balletjes links en rechts spelen is niet zo spannend.

15 september 2021 om 08:31

Hoe kan iemand nou de meest complete CVM zijn als zijn passing middelmatig is en zijn verdedigende capaciteiten middelmatig zijn? Een complete CVM wisselt lange passes met korte passes af en is daarnaast een Slot op de deur. Dat is Frenkie niet, men loopt hem met regelmaat voorbij alsof hij er niet staat en na een dribbel weet je dat hij in 98% van de gevallen een risicoloze bal van 5 meter geeft.

15 september 2021 om 08:36

Klopt Frenkie is van het korte tik werk, een echte Barca speler. Frenkie speelt niet op de plek van Busquets dat weet je he? Busquets en Frenkie gaat niet samen, Frenkie zit constant te zwemmen op het middenveld, omdat hij niet op zijn positie speelt.. Het elftal hoort om Frenkie de jong gebouwd te zijn, bij Frenkie hoort een aanval te beginnen niet te eindigen.

15 september 2021 om 08:43

@Redondo-art6
De meest complete cvm is Kante, daar komt Frenkie niet eens bij in de buurt. Kante kan alles wat Frenkie kan maar dan ook nog eens een versnelling hoger en is aanvallend veel dwingender. Frenkie is een goede speler maar doordat hij weinig risico neemt lijkt hij te vaak op een Johann Vogel maar dan met techniek.

15 september 2021 om 08:47

Frenkie is gewoon veel beter dan hij zelf denkt, en dat is het hele probleem.
De beste jongen is veel te verlegen, durft zich niet te laten zien en hangt daarom maar een beetje achterin het elftal rond waar hij zekerheid vind. De vraag is alleen of er iemand is die hem uit zijn schulp kan trekken en hem aanvallend ook laat presteren. Vorig jaar leek het er een beetje op, maar nu zakt hij weer ver weg.

15 september 2021 om 08:52

Verdedigend is Kante beter, maar aan de bal is Frenkie beter. Ik snap echt niet dat men niet ziet, dat Frenkie verkeerd word gebruikt.Piranha, heb je deels ook wel gelijk in, Frenkie speelt natuurlijk gewoon met zijn idool(Busquets) op het middenveld, terwijl eigenlijk Frenkie op de plek van Busquets de betere optie is. Is ook een lastige situatie.

15 september 2021 om 08:59

Koeral, op welk positie speelde Frenkie bij Ajax?

15 september 2021 om 09:16

Op de plek van Casemiro? Sorry maar frenkie mag de veters niet strikken van casemiro.
Casemiro 1 van de beste op zijn positie, hij heeft werkelijk alles.
Vorig seizoen was ie volgens mij een tijdje geblesseerd en het middenveld van real zakte als een kaartenhuis in elkaar.
Begrijp werkelijk er nix van wat iedereen in een frenkie ziet, het is een redelijk goede voetballer zeker geen wereldtop…
Vorige seizoen ook genoeg wedstrijden van hm gezien waar hij gewoon onzichtbaar was ..

15 september 2021 om 09:33

Frenkie beter dan kimmich? Dan kijk je wel door een hele gekleurde bril zeg. Kimmich is absolute wereldtop. Frenkie speelt standaard verstoppertje in de grote wedstrijden. Absoluut niet beter dan kimmich, die is echt een paar klassen beter.

15 september 2021 om 09:39

@umer:

Hahahaha echt de meest kromme vergelijking ooit, wat heeft het niveau van spelers te maken met hoe een shirt eruit ziet?

15 september 2021 om 10:34

Frenkie beter dan Kimmich, nou ik vrees van niet en ik snap wel dat je dat maar al te graag wil geloven en dat je wenst dat het zo was, maar Kimmich is de beste van de wereld op zijn positie momenteel, en Frenkie staat daar echt heel ver van af. Daar zitten nog behoorlijk wat spelers tussen voordat je bij de voormalig Ajax-speler uitkomt. Of had je niet gezien dat Kimmich in een beter team speelt vooral ook omdat juist hij dat team beter maakt?

15 september 2021 om 10:50

Als jij zo’n team als barca momenteel hebt is het juist goed van hem om risico loos te spelen. Iedere foute bal is tegen goal bij die verdedigers. Om goed te kunnen spelen heb je gewoon een team nodig die ook kan voetballen. En de ruimtes inlopen ipv van verkleinen.

15 september 2021 om 11:46

Wat een onzin. Pedri, Frenkie en Busquets zijn toch de beste op hun positie van de wereld? Of alleen als het wint van een Granada, Espanyol of Elche?

15 september 2021 om 12:02

Hahaha asjeblieft zeg. Was zelf ook gecharmeerd van Frenkie destijds bij Ajax hoor, maar beter dan Kimmich? Laat me niet lachen. Hij speelt Busquets niet eens uit de basis. Frenkie heeft bij Ajax ook maar één goed seizoen gedraaid en voorlopig was dat het beste seizoen uit zijn nog jonge carriere. Kan alle kanten nog op als je mij vraagt. Wij hypen spelers te veel op hier in Nederland, alleen kijkend naar de 'potentie' maar daar koop je niks mee. Ik zelf ben een beetje teleurgesteld, had veel meer verwacht. Misschien had ie toch nog een of twee seizoenen bij Ajax moeten blijven om goed te rijpen.

15 september 2021 om 12:12

Pedri is gewoon een topper hoor baradona,Staat te ballen alsof ie het al jaren doet op het hoogste niveau.Enige speler die uit het pressie spel kwam van Bayern.

15 september 2021 om 12:17

Konden we zien dat ie uit het pressie van Bayern kon voetballen….NOT.Pedri daarin tegen kon het wel.

15 september 2021 om 12:18

Thuisshirt? Wat heeft dat ermee te maken?

15 september 2021 om 13:11

Billyhendriks @ begrijpen lezen is idd lastig. Hun thuisshirt is net zo slecht als hun prestatie op het veld hopelijk is het nu duidelijk.

15 september 2021 om 13:21

Met spelers in de as als Ter Stegen/Pique/Busquets/FdeJong/Pedri/Depay mag je echt wel verwachten dat je wat tegenstand biedt. Logisch dat je verliest, maar niet op deze manier.

15 september 2021 om 07:37

@Mrguide, heb jij de opstelling gezien? Bayern heeft letterlijk op elke positie een betere speler rondlopen. Ik vind 0-3 eerlijk gezegd nog meevallen. Barca is niet om aan te gluren.

15 september 2021 om 13:24

Met spelers in de as als Ter Stegen/Pique/Busquets/FdeJong/Pedri/Depay mag je echt wel verwachten dat je wat tegenstand biedt. Logisch dat je verliest, maar niet op deze manier.Barca is op dit moment Europese subtop, nergens voor nodig om zo afgedroogd te worden.Dat het niet om aan te gluren was ben ik helemaal met je eens, maar dat is dus niet per se nodig met het spelersmateriaal wat ze nog altijd hebben.

15 september 2021 om 14:48

Man, RB Leipzig kreeg dit weekend ook al een 4-1 pak slaag van Bayern, Barca is echt niet beter dan Leipzig op dit moment

15 september 2021 om 07:58

Depay kan de ene dag (zoals tegen turkije) geweldig voetballen en de volgende wedstrijd compleet onzichtbaar zijn. Dat weet je toch bij Depay? Goede opmerking wel, alsjemenou.

15 september 2021 om 08:37

Of tegen een hopeloos uit vorm verkerend Turkije goed voetballen, maar tegen de absolute top te kort komen bedoel je?

15 september 2021 om 08:46

@mrkeys, altijd dit soort teksten. Wanneer iemand geweldig speelt is de tegenstander slecht en andersom. Zo kun je altijd wel bezig blijven..

15 september 2021 om 10:42

Depay kan alleen voetballen tegen middenmoot, je ziet het weer, heeft geen kans gecreerd, werd helemaal afgetroeft.

15 september 2021 om 14:59

Mr Keys

Toen Depay Nederland over de streep trok tegen tegenstanders als Duitsland etc voor de Nations league en de EK-kwalificatie hoorde ik je weer niet! Last van een kort geheugen ofzo?

15 september 2021 om 08:57

Hou op hoor. Dit Barca is qua historie en status een topclub maar de selectie is natuurlijk alles behalve van topclub niveau

15 september 2021 om 09:55

Inderdaad, met alle respect maar als martin en luuk daar in de spits rondlopen dan gaat daar iets niet goed.

15 september 2021 om 09:11

Ik ben het me je eens Mrguide, het was een totale blamage. Ik vind daarbij dat het tactisch ook wel zeer zwak was neergezet door Koeman. Als je er dan voor kiest om in te zakken, zet dan of snelle jongens voorin of versterk het middenveld. Nu werd het speelveld dusdanig klein gemaakt door het inzakken van Luuk de Jong en Depay, dat het voor Bayern zeer gemakkelijk was om pressie te spelen en de bal te heroveren.

15 september 2021 om 13:34

Als ik naar dit spelers matriaal kijk dan lijkt 3-0 me een normale uitslag eigenlijk. Barca heeft best een aardig team met wat jonge talenten, maar is geen top en Bayern wel.

15 september 2021 om 13:52

Helemaal mee eens. Dit was toch een hele normale uitslag? Kijk eens naar het spelersmateriaal. Er zou waarschijnlijk maar 1 speler van Barcelona een kans hebben op de basis bij Bayern (F. de Jong). En als je kijkt naar de bank van Bayern, dan zouden die waarschijnlijk allemaal basisspelers zijn bij Barcelona. Zo groot is het verschil nu eenmaal. Bayern wint met 80% inspanning gewoon met 3-0 van Barcelona.

15 september 2021 om 16:04

Weerstand bieden met deze selectie wordt lastig. Het is alsof ze koeman behouden zodat die alle stront mag opvangen. het daadwerkelijke probleem zit echt ergens anders en dat is bestuurlijk.
Wat verwacht je anders met deze selectie. Afgelopen jaren hebben ze werkelijk miljoenen verbrast aan miskopen en Koeman mag deze puinbak oplossen.

Los van het feit dat ik de aankoop van de jong niet snap geloof ik best dat Barca niet meer kan investeren dan in de Jong aanvaller.

Al vanaf het moment dat koeman het lef had om te vragen voor luuk de jong had hij ontslagen moeten worden. Als je barcelona opnieuw probeert op te bouwen zou er geen ruimte moeten zijn voor nederlandse vriendjespolitiek, je gaat het niet redden met zulke matige spelers. Zelfs een jeugdspeler zou een betere keus zijn geweest dan luuk de jong.

15 september 2021 om 07:41

Inderdaad en voor de mensen die gaan roepen;”maar maar, als pinchhitter toch super leuk? En hij is lang!?” Je maakt mij niet wijs dat er in de jeugd geen lange spits en die het WEL kan belopen. En daarbij heeft Luuk de jong slechts 9 goals gemaakt in 69(!) wedstrijden(competitie) voor Sevilla en van de 9 goals maakte hij er slecht 4 als invaller, Jezus wat een geweldige Pinchhitter zeg, ongekend… matig spits man, maar met een mooi CV, jammer dat hij nergens indruk heeft gemaakt

15 september 2021 om 07:49

Norm eens een pinchhitter die in 50 wedstrijden 40 doelpunten maakt. En dan een echte pinchhitter natuurlijk. Geen spits die groot en lang is maar een basisplaats heeft. Een pinchhitter heeft vaker geen dan wel succes. Dat heeft eens in de 10 potjes succes en dat komt dan wel aardig overeen met die 4 doelpunten als invaller. Dat gezegdhebbende. Natuurlijk komt hij te kort voor Barca. Dat lijkt mij duidelijk.

15 september 2021 om 07:55

Giroud was de perfecte spits geweest voor Barcelona. Die laat het altijd zien bij topclubs en is zwaar underrated. Heeft veel doelpunten gemaakt als invaller en presteert altijd behoorlijk bij de Franse nationale ploeg.

15 september 2021 om 07:56

@S-070 die zit nu gelukkig bij een, in mijn ogen, iets mooiere club

15 september 2021 om 08:00

@DR.Mario er zijn echt wel betere pinch hitters, met een beter moyenne. Geld was er niet dus misschien geen optie, maar is een speler halen die het niveau en speelstijl niet heeft, wel de oplossing? Ook niet. Kortom, had gewoon jeugd in gezet met lengte(is er vast wel) en aangezien die vast wel sneller is en fitter, zal hij aan meer kansen komen dan Luuk, dat het op een paar potjes na bij Sevilla ook niet geweldig deed, dus wat doe je dan bij Barca..

15 september 2021 om 08:01

@s-070 die maakte er in 75, 17 voor chelsea.. kan nou niet zeggen dat echt denderende cijfers zijn..

15 september 2021 om 08:04

Natuurlijk zijn die er. Luuk heeft ook niks bij Barca te zoeken, al kan hij prima mee bij de vergane glorie die er op dit moment helaas speelt bij de club, maar als hij als pinchhitter er in een seizoen 10 keer inkomt en het heeft 2x succes dan is de missie vaak al geslaagd. Op je laatste zin te reageren. Op dit moment is, en dat is een pijnlijke constatering, Barcelona niet beter dan Sevilla. Hoe treurig die constatering ook is.

15 september 2021 om 08:15

Noem dan die jeugdspeler met lengte die hij had moeten inzetten. ‘ je maakt mij niet wijs dat er in de jeugd geen lange spits rondloopt die het wel kan belopen’. Barca heeft geen jeugdige kopsterke lange spits die meer impact kan hebben dan De Jong.

15 september 2021 om 09:22

Paul Gladon in zijn FCG tijd

15 september 2021 om 10:16

@S-070 stap nou onderhand eens in de werkelijkheid!! Grond als pintchhitter kan Barcelona totaal niet betalen. Nondeju zeg.

15 september 2021 om 10:52

En verdient ook iets meer als barca kan betalen denk ik

15 september 2021 om 11:07

@Pieter Maar Aguero blijkbaar wel. Giroud was transfervrij geloof ik

15 september 2021 om 11:21

Was Giroud te halen voor het geld en salaris van Luuk de Jong?

15 september 2021 om 11:47

Jongens waar praten jullie in godsnaam over?! Sinds wanneer heeft barcelona een pinchhitter nodig? Barcelona is groot geworden door een goeie jeugd generatie en door goed pressie en positiespel. Barcelona heeft geen giroud nodig geen luuk de jong, ze hebben gewoon een goede scout/technisch directeur nodig die spelers inkoopt op basis van het barca DNA. Sorry hoor jongens maar met alle respect dit is barcelona en geen burnley, al zijn ze wel hard op weg om dat niveau aan te tikken met koeman aan het roer

15 september 2021 om 07:48

Ach, alsof het alleen aan Luuk ligt. Heel de selectie is gewoon minder dan Bayern, daar hoeft Barcelona niet moeilijk over te doen. Dit zou een ingecalculeerd verlies moeten zijn. Koeman moet gewoon rustig verder bouwen.

15 september 2021 om 07:54

Niet alleen Luuk nee, maar er zijn weinig aankopen onbegrijpelijker dan Luuk.. iemand dat nooit aan heeft getoond dat hij bij niveau, zelfs nu, Barca hoort. En hij kan de snelheid niet eens aan, wat heb je er dan aan? Zet gewoon jeugd in de spits, slechter zal het niet gaan

15 september 2021 om 08:01

Nee het ligt zeker niet alleen aan Luuk de Jong, maar het feit dat hij überhaupt is aangetrokken maakt wel pijnlijk duidelijk welke opties Barcelona had. Vwb de wedstrijd speelde ook Memphis erg ongelukkig, Busquets leed veel onnodig balverlies en de jonge jongens kwamen duidelijk nog iets tekort. Zo ongeveer de enigen die nog echt iets probeerden waren Jordi Alba en Frenkie. Het was vooral pijnlijk te zien om Frenkie een actie te zien maken en vervolgens tevergeefs te zoeken naar de aanvallende opties, om dan toch maar weer een balletje breed of terug te geven. Hopen dat Ansu Fati weer snel inzetbaar is.

15 september 2021 om 09:33

Dat doet Frenkie altijd. Dreigen maar niet doorzetten. Dat is zijn speelstijl

15 september 2021 om 15:27

Hij kan anders ook echt wel die splijtende passes geven, als er maar iemand reageert op de juiste momenten.

15 september 2021 om 08:46

Heb het ff opgezocht gister maar ze betalen iets minder dan een miljoen voor Luuk. Dat bedrag voor een ervaren Pinchhitter is natuurlijk geen geld. Maar hou hem dan ook op de bank zou ik zeggen want hij is een pinchhitter en geef Demir een kans want hij scoorde er op los in de voorbereiding.

15 september 2021 om 09:03

@fc ramires: Maar dat kan je Luuk de Jong zelf niet kwalijk nemen. Ik kan nog begrijpen dat je hem als pinchhitter wil gebruiken (ook dan komt hij denk ik snel tekort), maar dat Koeman hem gisteren opstelde was pure cabaret. Bayern speelde bijna met 10 man op de helft van Barca, dan moet Luuk gaan rennen en acties maken. Dat kan hij helemaal niet. Wil je zijn kwaliteit gebruiken, moet je hem in de 16 van de tegenstander hebben en het liefst met hoge ballen bedienen. Barca is volgens mij in geen enkele situatie gisteren gekomen waar ik dacht dat Luuk de Jong er wat mee kon. De enorme onvoldoende voor hem, vind ik dan ook een beetje overtrokken. Ik vind meer dat Koeman die 2,9 verdient.

15 september 2021 om 12:09

Ik neem het luuk de jong ook niet kwalijk. Als barcelona mij zou willen hebben had ik het ook wel geweten. Maar ik neem Koeman deze onbegrijpelijke transfer wel kwalijk. Wanneer heeft barcelona ooit met een pinchhitter gespeeld? Barcelona heeft dat helemaal niet nodig dat is niet hun speelstijl. Daarom moet koeman de laan uitgestuurd worden. 532, alsmaar modder gooien in de media en luuk de jong aantrekken. Bij andere clubs zou dat goed zijn geweest voor ontslag.

15 september 2021 om 12:24

Of Koeman weg moet, weet ik niet. Dat laat ik graag aan anderen over. Maar ik vind wel dat hij gisteren heel slecht heeft aangepakt (je kan natuurlijk verliezen van Bayern, maar meer de manier waarop). Je hebt wat mij betreft een terecht punt over een pinchhitter, zo speelt Barca eigenlijk nooit. Toch is het niet erg om hem als plan C te kunnen hebben als een wedstrijd erom vraagt. Maar je moet hem sowieso niet het veld insturen en acties van hem op de middenlijn verwachten. De fout om hem vanaf de start op te stellen vind ik echt enorm.

15 september 2021 om 10:14

Mee eens. Zo'n Nederlandse enclave moet je niet willen.
3 spelers is genoeg.

In het verleden heeft teveel nederlandse spelers nooit goed uitgepakt.

En luuk de jong voegt niks toe aan het team. Er zijn vast wel betere opties geweest!

15 september 2021 om 10:24

Ik denk als er betere opties waren geweest, Koeman dat wel gedaan zou hebben toch? De coach die niet voor de betere optie gaat als die beschikbaar is, moet nog geboren worden.

15 september 2021 om 12:38

Formus dat denk ik dus ook, veel mensen schijnen niet te beseffen dat je zonder geld ook niet veel beter kunt kopen. Nog een dingetje wat ik hier lees is over de jeugdspelers, ik weet niet of het handig is om een halve team met 17 en 18 jarigen op te stellen, die zijn dit niveau niet gewend. Het is niet voor niets dat coaches normaal gesproken talent rustig brengt, je kunt ze ook de vernieling in helpen en wat hou je dan nog over? Ik vind dit alles bij elkaar nog niet zo gek, en ben misschien 1 van de weinigen die zegt laat Koeman maar zitten en de boel maar opbouwen, elke andere coach krijgt met dezelfde problemen te maken.

15 september 2021 om 11:34

Ja, ontslagen, mooi idee. Kan Barcelona een dure afkoopsom er bij betalen. Onder normale omstandigheden zou het aantrekken van De Jong te bizar zijn. Maar velen beseffen blijkbaar niet dat dit geen normale omstandigheden zijn. Barcelona zit financieel heel zwaar in de shit.

De journalist Simon Kuper gaf ook al aan dat Barca naar het niveau van Aston Villa qua mogelijkheden afglijdt. Nu weet ik niet of het zo ernstig is, maar je moet er rekening mee houden dat Barcelona de komende jaren niet meer dan een bijrol zal spelen in Europa.

En je kunt ook niet verwachten dat de jeugopleiding dit gat in kwaliteit snel zal kunnen opvangen. Het zullen even zware jaren worden met meer van dit soort resultaten.

15 september 2021 om 12:14

Ach... Luuk de Jong is inderdaad een vreemde 'aankoop', maar met of zonder L. De Jong; dit Barcelona is kwalitatief lang geen wereldtop. De oude garde loopt op de laatste benen, de talenten worden al veel te vroeg omhoog geschreven terwijl die jongens nog lang niet klaar zijn om een club van dat statuur te dragen en spelers die normaliter goed genoeg zijn, delen logischerwijs mee in de malaise. Het is al jaren weinig zonder Messi en nu is het ook echt zonder(!) Messi. Het wordt eerst nog slechter voordat het beter wordt. Maar goed, Koeman zal de kerst wel niet halen want realiteitsbesef is er niet in Barcelona; al heel lang niet.

15 september 2021 om 12:59

De jong zou ook de vierde spits worden achter Depay, Aguero, Fati en Braithwaite en evt Dembele nog. Vind het nog niet zo gek om hem er dan bij te halen, andere opties waren er niet met het budget.

15 september 2021 om 14:08

Ach, allemaal heel erg overdreven. Er is geen geld, Barcelona heeft amper een spits in de selectie en ook nog eens geen spits om wat te forceren voor de laatste 15 minuten. De keuze voor het halen van een pinchhitter is niet vreemd. En door het geld wat Barcelona te besteden heeft kan je echt bijna niks anders halen dan een speler als Luuk de Jong… Iedereen weet dat hij het niveau van Barcelona nooit aan zou kunnen, maar de vraag om een pinchhitter is helemaal niet vreemd.

Zonder geld kan je overleggen wat je wilt maar mis je gewoon de aansluiting met de top...

15 september 2021 om 07:46

Ook al heeft Barcelona geen geld. Het is toch echt Koeman die Trincao en Collado niet moest. En ook Puig niet ziet staan. Terwijl hij een slak als Luuk de Jong zonodig binnen moest halen.

15 september 2021 om 08:14

Maar Luukinho heeft iets wat Trincao, Collado en Puig niet hebben .... Een Nederlands paspoort.

15 september 2021 om 08:31

Daar hebben we er weer een hoor. Met Puig zou Barca met 5-0 hebben gewonnen zeker.

15 september 2021 om 08:41

Luuk kost geen drol en je haalt binnen wat je kent, zoals elke trainer eigenlijk doet die een beetje succes boekt in de laatste decennia.

Ik zeen gekke dingen gebeuren met Barca, ze verliezen met 3-0 van zowat het beste team in Europa. Dat is toch geen schande?

15 september 2021 om 09:06

Och daar komen de Frenkie-haters weer kijken. Simplistisch geblaat!
Alle voetbalkenners over de hele wereld zijn lyrisch over Frenkie, maar een paar van die teletekst-supporters wachten elke wedstrijd op het moment dat ze hem af kunnen maken. En als het dan onterecht is, breien ze er alsnog een mening van....

15 september 2021 om 09:14

Puig is een Frenkie 2.0. kan goed balbezit houden maar doet nooit iets bepalende of beslissends met de bal

15 september 2021 om 09:21

Puig heeft een steekbal. Niemand bij dit Barcelona heeft nog een steekbal.

15 september 2021 om 09:36

Hoe kan het dan dat hij nooit een assist achter zijn naam heeft met zijn geweldige steekballen?

15 september 2021 om 09:49

Hij speelt nooit. En hij geeft vaak ook de voorassist.

15 september 2021 om 10:01

Visca: Koeman moet gewoon weg. Word er zo moe van. Nieuwe president, nieuwe coach, nieuwe barca. Koeman is van bartomeou.

15 september 2021 om 10:06

@Visca En op welke speler moet Puig die steekbal geven?

15 september 2021 om 10:10

bij Barca zijn mensen gewoon al het realiteitsbesef kwijt. de hoeveelste coach is dit nu alweer niet die de laan uit moet? hebben jullie niet door dat er gewoon een selectie staat waar weinig eer mee te behalen valt?

15 september 2021 om 10:21

Puig geeft maar liefst 0.7 keypasses per wedstrijd over zijn hele carreire gezien! Die heeft me een steekbal. Ziyech 2.0

15 september 2021 om 10:23

@schop1989

"luuk kost geen drol en je haalt binnen wat je kent"

Nou als je een miljoen betaalt voor Luuk, terwijl de club 1.35 miljard schuld heeft, dan is dat natuurlijk geen 'kost een drol'. Je moet wel in context plaatsen.

Verder laatste stuk van de zin: "je haalt binnen wat je kent".
Juist daarom had Koeman hem niet moeten binnenhalen. Deze man komt zwaar te kort en slaat nergens op. Ook bij zijn vorige clubs haalde koeman spelers die gewoon echt nergens opsloegen.

15 september 2021 om 10:31

MrKillin, maar als Koeman een kopsterke spits wilde als plan B en Luuk was de (enige/ minst slechte/ betaalbare) mogelijkheid, dan is het toch niet onlogisch?! Zou willen dat Ajax tegen United in de finale EL een kopsterke speler had gehad voor het plan B, als was ie maar de helft van Luuk. Soms heb je zo'n speler nodig, om een ander spel te spelen of iets te forceren. En dat ie dat tegen Bayern zo speelde is toch echt omdat al zijn opties ongeveer in de lappenmand zitten. En Demir had misschien kunnen spelen, maar dat lijkt me ook niet de man tegen een Bayern met die verdediging.

15 september 2021 om 12:20

En jij denkt werkelijk dat die talenten Barcelona even de Champions League in schieten? Volgens supporters zijn al die jeugdige spelers absolute toptalenten, maar dat is natuurlijk niet zo. Trincao gaat ook inderdaad als speer. 0 doelpunten en 0 assists in 303 minuten Premier League. Ja, die had het gisteren wel even gedaan... Collado is natuurlijk ook zo'n jongen met z'n 89 Laliga minuten in de benen. Waarom is er nog steeds geen realiteitszin bij de supporters? Het zijn lang niet allemaal toptalenten en nu Messi weg is en de oude garde op de laatste benen loopt, is het gewoon een vrij matige ploeg.

15 september 2021 om 13:02

Zo geweldig vind ik puig nou ook niet…is inmiddels alweer 22. Is een nuttige speler om erbij te hebben, maar niet voor de basis.

15 september 2021 om 13:05

Volledig mee eens, moeten nu een jaar of 3 overbruggen en de talenten laten rijpen. Dan kan er weer van alles gebeuren.

Wat zou men moeten overleggen? Zet beide elftallen naast elkaar en je ziet dat Barcelona gewoon een matig elftal heeft. Je zou misschien meer tegenstand kunnen bieden wat betreft de uitslag, maar Koeman heeft in ieder geval niet echt de bus geparkeerd.

Denk dat iedereen eraf was gegaan tegen Bayern.

15 september 2021 om 07:34

Koeman moest gewoon met vleugelspelers spelen, in een 433.. Nu ga je alsnog kansloos/eerloos ten onder. Er was 0 diepte, en Luuk opstellen? Wat denk je dat je Bayern met de rug tegen de muur gaat zetten? Laat gewoon die Puig spelen of Demir, waar iedereen lovend over was, wat heb je te verliezen? Je krijgt in ieder geval lof dat je de jonkies hebt opgesteld, met Luuk in de basis speel je al met een man minder. En wie weet wat de jonkies die onbevangen zijn, kunnen presteren..

15 september 2021 om 08:55

Welke vleugelspelers had hij op kunnen stellen? Fati, Dembele en Braithwaite die allemaal voor diepte kunnen zorgen waren allemaal geblesseerd.

15 september 2021 om 10:04

Ikbendesjaak, Coutinho op links, depay midden, demir rechts. Had ik gedaan.

15 september 2021 om 10:16

Couthino kan nog geen hele wedstrijd spelen. Denk dat het ook geldt voor Demir. Beide kwamen erin en het maakte geen enkel verschil. Het is afwachten totdat de geblesseerde aanvallers terug zijn.

15 september 2021 om 10:16

dubbelpost, kan weg.

15 september 2021 om 10:25

@ikbendesjaak

Hij had zelfs Dest als buitenspeler kunnen opstellen. Stukken beter dan Luuk in de spits.

15 september 2021 om 10:38

Speedyafc, inderdaad hij komt net weer van een blessure om hem nu direct een volledige wedstrijd op dit niveau te laten voetballen lijkt mij ook niet verstandig. Er word naar mijn idee ook iets te makkelijk gedacht om de 17 en 18 jarigen hele wedstrijden te laten spelen op dit niveau. Gezien het feit dat er nog wat geblesseerden zijn lijkt mij dat ook alles behalve verstandig.

15 september 2021 om 13:21

Speedyafc. Omdat demir alleen de vertrouwen kreeg tijdens pre season en daarna banken. Heeft Koeman vaker gedaan, staat die achter in een topwedstrijd, gooit die jeugd of puig erin van doe het maar. Zo werkt het niet.

Hij moet de jeugd echt kans geven

15 september 2021 om 10:27

@bvb

"zet beide elftallen naast elkaar en je ziet dat Barcelona gewoon een matig elftal heeft."

Daar gaat het niet om, maar het machteloosheid. 0 schoten op goal.
Zelfs Volendam zou kansen creeeren tegen Ajax of PSV, terwijl kwaliteitsverschil groter is dan tussen de clubs van gisteren.

Koeman had voor de wedstrijd al overgegeven. Witte vlag. Verraad gepleegd door Luuk op te stellen.

15 september 2021 om 12:22

@mrkrillin - Als dit Barcelona ook nog eens offensief gaat spelen tegen Bayern, blijft het niet bij slechts 3-0. Dan maak je misschien een doelpunt, maar dan krijg je er ook zo 5 of 6 tegen. Nu had ik een Luuk de Jong ook nooit binnengehaald of opgesteld, maar die gaat het verschil niet zijn in negatieve zin. Dit Barcelona is een ploeg waar de Europese subtop ook zeker niet wakker van ligt.

Barca moet afscheid nemen van de oudjes, hoe moeilijk het ook is. Frenkie is een cvm en hoort op de plek van Busquets, dat is zijn positie, en dan zal je weer zijn klasse zien.. Frenkie moet het spel voorzich hebben, en dan zal het ongetwijfeld lopen, je ziet aan alles dat hij ongelukkig is op de positie waar hij nu speelt.. Busquets is voor mij aan de bal wat korte passes betreft, de beste die er is, de man kan zo met 1 pass paar linies overslaan... In het eerdere tijdperk onder Pep, speelde Barca zo elke wedstrijd op de helft van de tegenstander, dat was perfect voor Busquets... Nu is dat niet meer, nu heb je periodes over en weer, dat je even domineert en dan weer terug moet schakelen naar de het tegenhouden.. Frenkie heeft de voetballend kwaliteit( niet de passing van Busquets, maar wie wel?), kan verdedigen heeft loopvermogen is zo compleet... Het is gewoon verdomd moeilijk om een kind van de club, aan de kant te zetten en dat is Frenkies pech.

15 september 2021 om 10:06

Redondo art6: moet die doen. Hij moet een paar keer proberen, frenkie puig pedri op de middenveld.

15 september 2021 om 10:32

@redondo

Correctie bij jouw zin: "barca moet afscheid nemen van de oudjes"

Moet zijn Barca moet afscheid nemen van Koeman.

Nog even en hij haalt in de winter Babel erbij, omdat hij goed is in de kleedmaker.

Gelukkig die die verdediger van RKC gestopt die Koeman naar zijn clubs haalde.. Anders had hij die ook gehaald

Misschien moet Barcelona eerst zorgen in de komende 5 jaar dat ze financieel weer gezond worden. Werken met talenten zoals Demir, Gavi, Fati, Pedri en noem het maar op is beter. Met alle respect voor Alba maar van mij mag hij vertrekken. Ik zie liever een Balde daarzo ontwikkelen want dat kan echt een hele goede back worden in de toekomst. Dit is de situatie waarin mijn club op dit moment zit en het is zaak dat ze er zo snel mogelijk uitkomen. Laporta is begonnen met puinruimen en dat zal nog wel even duren. Verschrikkelijk hoe een voorzitter in 4 jaar tijd een hele clubgeschiedenis te niet heeft gedaan!

15 september 2021 om 10:33

@xinn

Zo die Balde is snel.. Als coach weet Koeman dat.

Waarom had hij niet bijv met hem als linksbuiten gespeeld en Dest rechtsbuiten. Depay spits.
Hadden ze in iedr geval wel minimaal paar schoten op goal.

15 september 2021 om 11:25

Dest is geblesseerd teruggekomen uit de interland periode.
Dat is nou roepen vanaf de zijkant. Gewoon geblesseerde spelers opstellen, wat maakt het uit. Maar wel kritiek leveren op Koeman.

15 september 2021 om 11:29

Oke Demir dan die is natuurlijk betere speler op die plek

15 september 2021 om 12:25

Wie zegt dat? Omdat zo'n jongen eens aardig invalt tegen de bodem van Laliga? Ze roepen allemaal om de talenten alsof het stuk voor stuk toekomstige sterren zijn. Barcelona zal gewoon heel creatief moeten zijn op de transfermarkt en daar zit het probleem. Ze wisten het al te verknallen met geld, dus zonder geld hoef je er vooralsnog helemaal niets van te verwachten. Dit Barcelona is momenteel gewoon helemaal uitgekleed. Vorig jaar verdoezeld door Messi, dit jaar lukt dat niet meer.

15 september 2021 om 13:23

Mrkrillen: gelijk heb je. Gewoon doen. Beter dat proberen dan gisteren wat Koeman deed.

15 september 2021 om 13:24

Bartomeou zijn Barcelona. Ik heb vertrouwen in Laporta

15 september 2021 om 14:15

Dest is geblesseerd, dat klopt Speedy, maar Alba met koorts, diarree en totaal niet fit en toch wil Koeman Balde niet laten starten? Alba moest meerdere malen vragen om een wissel voordat hij eruit gehaald werd, anders had hij hem waarschijnlijk tot het laatste fluitje laten staan. Die kritiek op Koeman is wel terecht, vind je niet?

Wat een onzin. Dit is gewoon het niveau van Barca. Misschien dat ze nog 5% beter kunnen tegen Bayern, die je zou kunnen halen uit meer inzet.

Maar de mensen in Barcelona en omstreken moeten beseffen dat dit het is, waarschijnlijk de aankomende jaren.

Messi heeft het niveau verbloemd, maar het is eigenlijk niet veel.

En het bestuur moet dat ook beseffen. Die moeten ook beseffen dat je met Sergi Roberto, Aurojo, Garcia en Luuk de oorlog niet gaat winnen. Daarnaast is Pique ook niet meer goed.

Enige wat je kan hopen is dat Ansu, Dembele en Coutinho het niveau weer omhoog kunnen krikken. Maar je hebt ook te maken met veel jonge spelers en een matige bank.

15 september 2021 om 07:43

Araujo? Man is snel en sterk kan goed verdedigen, die komt er wel.

15 september 2021 om 10:18

Die komt er wel maar is er nog lang niet. De herbouw van Barcelona gaat jaren duren.

15 september 2021 om 12:27

Al die talenten zijn nog veel te jong om consistent te presteren. Bovendien zijn het ook lang niet allemaal grote talenten, hoe graag men dat ook wil doen geloven. Er is geen balans in de ploeg, er lopen geen leiders rond en de leiders die er wellicht zijn, lopen op hun laatste benen. Zoals Speedyafc al aangeeft: Het kan nog jaren duren voordat er weer een ploeg staat die meedoet om de prijzen. Messi is weg en daarmee tevens zo'n 50 doelpunten in goals en assists per seizoen.

15 september 2021 om 10:56

Sandy_d, mee eens. Het is ook duidelijk dat er overgangsperiode is. De knip is leeg, dus even een paar sterspelers kopen zit er niet in Dus je zult het moeten doen met een paar koopjes en jong talent En als ik zo'n Balde gisteren zie invallen, zie ik dat dan ook weer als een lichtpuntje. Persoonlijk vind ik het interessant om te zien wat er nu gaat gebeuren, het inpassen van jong talent zonder overal gekke bedragen voor te betalen.

15 september 2021 om 13:14

Juist, en dat durf ik wel aan Koeman over te laten. Dat besef moet alleen nog komen bij het bestuur.

Dit is het eerste duel van barca dat ik live” zie dit seizoen. Maar die hebben wel wat jassen uitgedaan, zoals verwacht. Al helemaal als spelers waar je het gewoon van mag verwachten niet thuis geven. En was deze 532 een opstelling die vaker wordt gebruikt? Het zag er iig naar uit alsof het de eerste keer was.

Tja, te lang op krediet geleefd. Alle spelers kunnen kopen, en daarom te weinig oog gehad voor de ontwikkeling van de jeugd. Al die oude mannen zouden lekker bij PSG nog hun pensioen bij elkaar moeten gaan spelen, dan kan Barca zich focussen op de toekomst.

Zelfs elche kan beter tegenstand bieden dan dit armzalige amateurs, Koeman moet gewoon weg met zijn Nederlandse spelers. Als je afkomt met Luuk heb je niks bij Barca te zoeken!!

15 september 2021 om 08:34

Luuk kwam alleen maar omdat er zo extreem veel blessures waren voorin.

15 september 2021 om 10:09

Broodje eens: Dan had je met manaj kunnen spelen i.p.v. Luuk. Koeman heeft geen vertrouwen in jeugd. Hij gebruikt ze alleen omdat het moet. Als Wijnaldum vorig jaar er was dan was pedri nooit doorgebroken.

15 september 2021 om 12:31

Ach, alsof De Jong de hele reden is. Los van Luuk de Jong is dit Barcelona gedateerd, uitgekleed, gestript en gevallen. De zekerheid op zo'n 50 doelpunten per seizoen in goals en assists is weg en daarvan compenseer je niet eens 50 procent. Dan ook nog al die betweters die naar de jeugd wijzen. Altijd verstandig om een elftal vol te proppen met onervarenheid, inconsistentie en spelers die nog lang niet op hun plafond zitten. Alsof het allemaal toptalenten zijn. Dat wil men doen geloven, maar als 2 of 3 van al die talenten het tot dat niveau gaan schoppen, is dat al zeldzaam.

Haha tja, die was te verwachten. Maar volgens mij begrijp Laporte niet dat Koeman het maximale uit deze groep haalt. Dit wordt onder geen enkele coach beter. Dit is zo'n punt waar je ff doorheen moet. Geld is er ook al niet dus het is puur afwachten tot die jonge jongens bepalend(er) gaan worden..

15 september 2021 om 07:57

Koeman maakt gewoon onwijs donme beslissingen waardoor die in de problemen komt. Suarez, Messi, De Jong, Pjanic genoeg voorbeelden.

15 september 2021 om 08:03

Haha maak ik nou op dat je het vertrek van o.a. Suarez en Messi koppelt aan "domme" beslissingen van Koeman? Als dat zo is, dan heb jij echt geen enkel benul hoe een voetbalclub geleid wordt.

15 september 2021 om 08:05

Die beslissingen maakt Koeman niet. Die spelers die jij opnoemt krijgen zulke duizelingwekkende salarissen die Barcelona niet kan betalen. Die keuzes moeten gemaakt worden om de club nog iets van bestaansrecht te geven.

Verder heeft het ontslaan van Koeman weinig zin. Ze kunnen beter maar buiten uitdragen dat het een tussenjaar is of dat er tussen jaren aankomen ipv de resultaten van 10 jaar geleden te verwachten met de spelers van nu.

Maw...Koeman zal wel ontslagen worden. Prutsers...

15 september 2021 om 08:23

@diegelbereds, de enige slechte keuze van Koeman is imo dat hij vertrok bij het Nederlands Elftal terwijl iedereen in de voetbalwereld wist dat de zeepbel bij die Spaanse clubs op de een of andere manier een keer zou moeten knappen! Iedereen was op de hoogte van Barca’s financiële problemen op het moment dat Koeman daar aantrad!

15 september 2021 om 08:43

@Youri, ik begrijp Koeman wel. Barcelona is zijn droomclub, puur op basis van gevoel kon hij niet weigeren. Rationeel gezien misschien niet de meest verstandige beslissing inderdaad. Tegelijkertijd is het een enorm grote uitdaging waar Koeman in mijn ogen echt de tijd voor moet krijgen. Want het is nog niet klaar, er zal echt doorgeselecteerd moeten worden. Ook Piqué, Busquets en Alba moeten op korte termijn vervangen worden. Ben benieuwd wat Koeman er van kan maken.

15 september 2021 om 12:32

Domme beslissingen? Heb je gemist dat ze hevig moeten bezuinigen en dat die spelers niet eens binnenboord gehouden konden worden? Alsof je niet hebt meegekregen in welke situatie Barcelona momenteel zit...

15 september 2021 om 12:35

Diegelbereds - Die blijft waarschijnlijk alleen aan als er geen geld is om 'm te ontslaan. Ik denk dat de coach zelfs nu nog geslachtofferd zou gaan worden als die mogelijkheid er was. Je merkt bij en om de club dat velen nog steeds in een bubbel leven waarin elk jeugdexponent een toptalent is en waar Barcelona nog steeds moet meespelen om de prijzen...

15 september 2021 om 10:13

LR17: ik denk het juist wel, een andere coach zou het maximale eruit halen.

15 september 2021 om 10:21

Wat je gisteren zag is het maximale. Waarom is dat zo moeilijk te beseffen? Munchen is CL top. Dit Barcelona niet, hoogstens middenmoot.

15 september 2021 om 12:37

En wat is het maximale in jouw ogen? Een jeugdtalent die er 3 in schiet en een geweldig voetballend elftal? Kijk eens realistisch naar die selectie. Er is totaal geen balans.

Gelukkig heeft de KNVB inmiddels Van Gaal aangesteld. Laat Koeman maar spartelen in Barcelona.

Wat had men zelf verwacht dan? Bayern is op iedere positie superieur. Je elftal bestaat uit volgevreten vedettes die het topniveau niet aankunnen en grillige talenten. Niemand komt hier uit de verf en/of zakt door de ondergrens.

Als rechtgeaarde Culer deed gisteren pijn bij me, maar de realiteit leert deze fase onvermijdelijk is. En is Ronald de juiste man, op de juiste plaats en op het juiste tijdstip? ik denk het wel. Immers ieder ander toptrainer-contract zal vroeger of later voor veel (meer) geld, wat er niet is, afgekocht moeten worden...

Laten we hopen dat dit het laatste overleg is geweest tussen Koeman en Laporta. Onze jeugd passte het jeugdteam van Bayern helemaal van het veld. Allemaal kleine mannetjes als Puig. Onze beste verdediging is de bal in bezit houden. Niet met ons achterwerk in de 16 hangen en hopen op een counter met Luuk de Jong. Koeman is geen trainer voor onze club. Ik ga er liever 0-5 af dan te spelen als een angsthaas.

15 september 2021 om 08:05

Als dit inmiddels het sentiment is onder de supporters, dan kan Koeman inderdaad beter zijn biezen pakken. Geen eer aan te behalen voor Koeman.

15 september 2021 om 08:14

Haha als je nu Peter Bosz aanstelt en de volgende wedstrijd met 5-0 verliest ben jij er ook weer als de kippen bij om kritiek te leveren. Bij elke tegenslag meld je je weer namelijk. En nooit met uitvoerbare, realistische verbeteringen of zo. Ja, Koeman eruit of aanvallender spelen. Leuk dat geroeptoeter vanaf de zijlijn.

15 september 2021 om 09:05

Het gaat mij helemaal niet om aanvallender spel. Ik zou liever een extra middenvelder opstellen om balbezit te houden dan Luuk de Jong opstellen in een counter systeem.

15 september 2021 om 10:24

Dus 5-4-1 spelen waarmee de centrale van Bayern helemaal kan doorschuiven. Waarmee de druk op de achterhoede nog groter geworden was.

15 september 2021 om 08:43

Ja, daar moet Koeman inderdaad mee aankomen. Een elftal vol jeugdspelers. Denk je dan een leuke wedstrijd te zien? Koeman verantwoordelijk houden is wel heel erg makkelijk. Je bent zo goed als je zwakste schakel maar bij Barcelona geldt dat de hele ketting niet functioneert. Laat dat jeugdteam maar komen hoor en dan lekker aanvallend spelen. Dubbele cijfers, daar gaan ze dan mee vanaf tegen ploegen als Bayern.

15 september 2021 om 08:52

Ja de strategie was erg vreemd, de twee slome aanvallers de Jong en Memphis met zijn tween voorin terwijl de backs achter blijven omdat ze bang zijn overlopen te worden. Koeman had beter zijn huiswerk moeten doen ipv documentaires maken. Maarja, een veel beter trainer ga je nu ook niet vinden, eentje die wel de jeugd gaat inpassen maar ook de kwaliteiten van wat oudere spelers waardeert. Ik weet niet of Coutinho nog steeds veel last heeft van zijn blessures, maar een man met die kwaliteiten en ervaring kun je er goed bijhebben. Het laten vertrekken van veldheer Pjanic vond ik ook een domme zet, die jongen was 4 keer op rij kampioen met Juve en domineerde het middenveld. OK niet helemaal Barca stijl, mee eens en Busquets, Pedri en De Jong zijn waarschijnlijk beter maar ook geen onverslaanbare eenheid

15 september 2021 om 10:25

Je hebt al Pedri, de Jong en Busquets. Daarachter zit de populaire Puig. Wat moet je dan met Pjanic?

15 september 2021 om 12:54

Balans? Waarom staat Taylor niet op het middenveld maar Alvarez?
Panic heeft bij Juve duidelijk laten blijken het cement tussen de stenen te zijn. De fout van Koeman was natuurlijk om met twee jonkies te gaan spelen en de wat uitgebluste Busquets erbij. Ik snap het wel, twee supergrote talenten en een kind van de club, maar met Pjanic ipv de Jong of Busquets is de balans beter.

15 september 2021 om 09:17

Het jeugdteam van Bayern ja. Als je vandaag alleen maar talentjes had opgesteld was je er met 9-1 afgegaan tegen Bayern. De CL is niet de Segunda division

15 september 2021 om 10:41

@japie

Hoe kan het dat jij zo selectief bent? Een Schmidt kan helemaal niets goeds doen (ik heb ook vaak kritiek op hem) maar Koeman kan helemaal niets fouts doen. Dan ben je toch niet serieus?

Opstelling van gisteren was gewoon fout van Koeman. Heel slecht gedaan. Aankopen slecht. Waarom smoesjes bedenken? Ja BM is beter, maar 0 schoten op goal is genant voor de club. Volendam zou ook gewoon schoten op goal hebben gehad tegen Ajax of Psv.

Dan kom je met drogreden ja Puig zou anders zijn.

Hij had ook 433 kunnen spelen.

Met linksbuiten starten Coutinho en wanneer hij op is, zet je die Balde (ook al is hij linksback, met zijn snelheid en acties kan hij daar ook spelen) en rechtsbuiten Dest. In de spits Depay dan had je beter veldbezetting en (wanneer Balde inkomt) snelle jongens op de flanken.

Waarom kan jij geen kritiek hebben op Koeman die voor de wedstrijd al witte vlag heeft gehezen met opstellen Luuk en dan willen uitbreken...hoe dan?

15 september 2021 om 11:07

Jeugdteams vergelijken met de grote jongens. Dit slaat toch gewoon nergens op. De jeugd van ajax en PSV behoren ook tot de sterkere jeugdteams in Europa. Moet ajax die dan ook maar opstellen vanavond?

15 september 2021 om 11:51

Je moet lezen wat ik zeg. Het gaat om de stijl. Als je stijl balbezit is moet je niet achterover gaan hangen een een 532. Dat is kansloos.

15 september 2021 om 11:57



Die stijl was mogelijk omdat Barca de beste spelers ter wereld had. Je hebt nu een verdediging (pique Roberto) die niet met 40 meter in hun rug kunnen spelen. Alba is verdedigend ook zwak. Daardoor kun je niet druk zetten zoals dat onder Guardiola kon. Omdat Barca niet kan drukzetten zoals het eerder kon, kun je ook geen tiki taka spelen, want de ruimtes zijn te groot. Koeman is een realist. Die ziet ook dat met 4 verdedigers je helemaal afgeslacht gaat worden tegen Barca. Valverde snapte dit ook. Maar dan worden ze door fans, die het allemaal veels te romantisch zien, afgemaakt om de speelstijl.


15 september 2021 om 14:38

De stijl is de stijl in waar alle talenten worden getraind in alle lagen. Dat is de enige manier waarop we kunnen voetballen. En dan heb ik het niet over hoe offensief we spelen. Het gaat mijn puur om het spelen op balbezit. We hebben geen spelers die achter een ander team aan kunnen rennen.

Dit Bayern München is gewoon absolute top en zowel in de basis als op de bank 2 a 3 klasses beter. Het is precies zoals Koeman zegt. Dit is Barca nu en gezien het gebrek aan geld moet alles erop gericht zijn om met de huidige talenten op termijn weer aan te haken. Wordt tijd dat Laporta en fans gaan beseffen wat de situatie is. Die Laporta lijkt echter een enorm wispelturige man. Eerst was Koeman niet zijn trainer, toen werd er onderhandeld over een contractverlenging en nu weer crisisoverleg op dezelfde avond.... Als Koeman vertrekt, wordt Barca daar op de lange termijn een stuk minder van. Barca moet beseffen dat dit nog jaren gaat duren en ze moeten dat ook accepteren om echt lange termijn beleid te kunnen gaan voeren om weer een absolute topper te worden. Als ze nu weer wispelturig, wanhopig voor korte termijn verbetering gaan, gaan ze uiteindelijk alleen maar dieper zakken.

15 september 2021 om 08:01

Dit heeft tijd nodig en dit zag iedereen aankomen nadat Messi weg ging. Koeman is gewoon onwijs laf aan het spelen met zijn 5-3-2 dat niet werkt. Hij is met het halen van Luuk de Jong ook verantwoordelijk voor de slechte transfers. Ook het vergelijken met Neymar was niet handig. Barcelona heeft nog steeds gewoon geweldige spelers met De Jong, Garcia, Pedri, Dembele ,Dest, Coutinho maar ik zie niemand beter worden. Pedri is zich aan het ontwikkelen maar bij het Spaanse nationale ploeg zag je toch zijn kwaliteiten beter naar boven komen. Koeman heb ik altijd een matige trainer gevonden die het alleen bij Feyenoord en Southampton goed deed. Maar dat Nederlandse tintje moet die niet aan Barca geven want daar kom je niet mee weg.

15 september 2021 om 08:10

Ooit aan gedacht dat Barca tegen zo'n Bayern München ook gewoon niet de kwaliteiten heeft om goed voetbal te spelen? Koeman is een realistische coach in dit geval. Hij wist dat Barca een paar klasses minder was en dan is het slim om je tactiek daarop aan te passen. Luuk de Jong voor de basis vind ik ook niks, maar gezien de blessures moet je wat. En kritiek hebben op Koeman's Nederlandse tintje is ook wel weer kortzichtig. Juist ook door Koeman speelt Depay er nu en die heeft toch al enkele keren het verschil gemaakt.... Verder noem je veel talenten, maar dat is dus juist het probleem; het zijn nog maar talenten. En Coutinho en Dembele zijn spelers die al jarenlang stil staan, dus om dat aan Koeman op te hangen....Juist ook Dembele was weer steeds beter aan het spelen, maar ja, als je geblesseerd bent kan je ook moeilijk beter worden ofwel?

15 september 2021 om 08:49

Ja maar als je mindere spelers hebt, maak dan een tactisch uitgekiend plan. Atletico heeft het ook jaren met mindere spelers weten te flikken.

15 september 2021 om 09:02

@Damsterdam, mindere spelers wel ja, maar zij konden wel veel geld uitgeven voor spelers die wel haalbaar waren. Zij konden er jarenlang ook voor zorgen dat er minimaal één topspits was bijvoorbeeld, maar ook voor andere posities konden zij echt wel hele goede spelers inkopen die bij hun speelstijl paste. Barcelona heeft die luxe totaal niet. Daarnaast hadden die ook altijd een kern met ervaren spelers en jarenlang een duidelijke speelstijl waar zij hun selectie op konden perfectioneren. Barca zit nu gewoon in een hele andere fase.

15 september 2021 om 10:17

De toekomst: realistisch zijn altijd goed. Maar op dit moment had die het niet moeten doen. Je geeft toch vertrouwen mee aan je team. Ik vind meer dat hij altijd excuses zoekt.

15 september 2021 om 13:40

@visca el barca - Natuurlijk zoekt hij naar excuses. Hij kan moeilijk zeggen dat de selectie op minstens 7 van de 10 posities flinke kwaliteit ontbeert.

15 september 2021 om 08:05

Mijn gevoel zegt, dat Pep ook een inbreng heeft gehad over het aanblijven van Koeman... Gezien de Cruijf connectie, het grappige/trieste daarvan is dat Koeman helemaal niet Cruijfiaans voetbal aan het spelen is.

15 september 2021 om 09:18

Om Cruijfiaans voetbal te spelen moet je daar ook het materiaal voor hebben. Pep heeft 1,5 miljard moeten spenderen om Cruyffiaans voetbal met City te spelen

15 september 2021 om 12:14

Daar denkt Ten Hag anders over....

15 september 2021 om 13:42

Ga maar eens Cruijffiaans voetbal spelen met die verdediging, dat middenveld en die aanval. Dan krijg je een grote puinhoop en laat je achterin enorme gaten vallen. Verder kan Ajax op zo'n manier spelen omdat die selectie daar specifiek op is samengesteld, met transfersommen. Dit Barcelona is een mengelmoes, aangevuld met een paar jeugdtalenten.

15 september 2021 om 08:09

Wat geen we missen met Koeman? Een trainer die alleen de jeugd opstelt op het moment dat het al 0-2 staat. Met Koeman is er geen toekomst. Met Busquets spelen in een systeem waar je altijd achter de tegenstander aanloopt is nutteloos. Busquets is alleen goed aan de bal, zeker op zijn leeftijd. De toekomst van de club speelde gisteren Bayern van de mat in de Youth League. Allemaal twee turven hoog op het middenveld als Puig. Barcelona heeft een trainer die weer op balbezit gaat spelen. Dat is onze beste verdediging. Niet achterover leunen met 5 verdedigers en hopen op een counter met Luuk de Jong.

15 september 2021 om 08:17

Haha leuk voor je dat Barcelona met Jong won van Jong Bayern, maar dat zegt toch helemaal niks man? Uitgaven maken daar nog geen of nauwelijks verschil tussen clubs, terwijl dat bij de eerste elftallen juist het verschil maakt. Maargoed, vooral aan zo'n jeugdpotje vastklampen..

15 september 2021 om 08:26

Het gaat om de stijl van spelen. Barcelona kan niet verdedigen door achterover te leunen. Balbezit is onze enige verdediging. 5-3-2 gaat nooit werken. Koeman haalt er nooit resultaat mee.

15 september 2021 om 09:04

En met 4-3-3 had hij waarschijnlijk ook niet goed voetbal gespeeld en ook geen beter resultaat behaald. Als de kwaliteit er niet is, kan je nog zoveel doen, maar maakt het geen verschil. Ook met 5-3-2 kan je namelijk heel erg aanvallend en goed verzorgd voetbal spelen.

15 september 2021 om 09:06

Ik wil ook helemaal geen 433. 451 was logischer geweest.

15 september 2021 om 13:43

@viscacatalunya - Dan en ik best nieuwsgierig naar jouw analyse betreft de 4-5-1 tegen Bayern.

Dat zal me een overleg worden zeg. “Dat was een kl*te wedstrijd Ronald”. “omdat ik niet zo’n beste selectie heb”. “maar we hebben geen geld om versterking te halen”. “Je kunt me ontslaan”. “daar hebben we ook geen geld voor”. “oké, en nu?”. “succes, later”..

15 september 2021 om 08:07

Hahaha moest even lachen! Wat valt er inderdaad te bespreken? Ze zullen hun verlies moeten nemen en er het beste van maken. Dit barca is gewoon dramatisch en daar zal een overleg weinig aan veranderen..

15 september 2021 om 08:14



Hij had ook vanaf het begin 4-3-3 kunnen spelen met Depay in de spits en Demir vanaf rechts. Links had hij Pedri zwervend/hangend kunnen laten spelen en Riqui op 8. Of Coutinho basis vanaf links. Maar 5-3-2 op de counter met Luuk ''de grap'' de Jong? En als gevolg 0 schoten op doel. Alba is ook klaar. Baldã© heeft toch even in die 15 minuten laten zien nu al een betere optie te zijn. Alleen de manier van intensiteit, snelheid en flair aan de bal zie je toch gewoon dat zo iemand in de basis moet spelen. Koeman heeft Lenglet op de bank gehouden en dat is de enige goeie keuze van hem geweest. Maar voor de rest is het gewoon drama. Busquets is een maestro en daar moet je absoluut respect voor hebben maar laten we eerlijk blijven: hij is passã©. Hij kan het tempo niet meer aan. Hetzelfde geldt voor Sergi Roberto, Jordi Alba en Luuk de Jong: die waren allemaal niet vooruit te branden. Als je dan een Lucas Hernandez ziet invallen en zo fris ziet spelen: Bayern was conditioneel zoveel sterker. Trainen ze bij Barca wel op conditie vraag ik me oprecht af? Of zijn die de hele dag met de bal bezig?

15 september 2021 om 10:46

@garrincha

"hij had ook vanaf het begin 4-3-3 kunnen spelen met Depay in de spits en Demir vanaf rechts. Links had hij Pedri zwervend/hangend kunnen laten spelen en Riqui op 8. Of Coutinho basis vanaf links."

helemaal met je eens.

Desnoods beginnen met Dest als rechtsbuiten en die laten vervangen door Demir wanneer hij moe gestreden is, of andersom.

En linksbuiten beginnen met Coutinho en laten vervangen door Balde..die jongen is heel snel en zou daar ook kunnen spelen.

Genoeg opties waren er.

Alles beter dan je zelf buitenspel zetten met Luuk in de spits.

15 september 2021 om 11:15

Dest zou op de positie van Roberto veel meer gebracht hebben. Ik heb hem zien spelen tegen Davies (USA vs Canada) en dat was echt een leuke strijd om te zien. Dest heeft techniek, een actie en vooral de snelheid. Roberto kon je gister amper diep spelen. Maar ook als je hem in de voeten speelde, was het gewoon terug lopen en balletje aan Araujo of Frenkie geven. Helemaal niet vooruit denkend/voetballend. Gister was natuurlijk pure nood omdat Dest niet fit genoeg was.

Hoe ik Alba ook zo zag zitten in die dug-out: Alsof hij in Bolivia op zoveel meter hoogte zat te voetballen en zuurstof tekort kwam. Koeman roept wel jeugd, jeugd en nog eens jeugd, maar durf ze dan zelfs in deze wedstrijden gewoon in de basis te zetten. Pique is de enige van de oude garde die gister enigszins mee kon, maar ook hij is al een tijdje passã£â©.

Luuk tja, iedereen heeft ogen hoef je niks over te zeggen. Hij is zogenaamd kopsterk, maar zelfs in de lucht vond ik hem gister redelijk zwak. Maar het is zielig om te zien dat hij amper de drive had om druk te zetten. Waarschijnlijk lijkt dat zo omdat hij gewoon super traag is.

15 september 2021 om 14:17

Dest is geblesseerd Mr Krillin.

Laporta mag zijn verwachting wel wat bijstellen, met dat barca dit jaar prijzen moet gaan pakken... het zou al een mega wonder zijn als ze dit jaar weer de beker pakken

Laporta is een bemoeial! Niemand had verw8 dat dit Barca zou winnen van Bayern

15 september 2021 om 10:47

@billy

"laporta is een bemoeial! Niemand had verw8 dat dit Barca zou winnen van Bayern"

Nee niemand verwachtte een overwinning, maar wel minimaal paar schoten op goal in een thuiswedstrijd.

Ik denk dat Laporta Barca nog steeds als absolute top ziet. Reality Check: de club is afgezakt naar subtop. En dat zal voorlopig zo blijven. Koeman sorteert voor op jong talent, maar daar ga je komend seizoen de oorlog niet mee winnen. Real wordt komende periode alleenheerser in La Liga en zal de meeste druk ondervinden vanuit de stadsgenoot. Europees is Barca van het niveau Portugese clubs. Lastig om te bespelen maar zeker geen topfavoriet

In hoe verre is het bestuur betrokken bij de huidige situatie? Een nederlaag zat er toch gewoon in, het is een matige selectie, geen geld voor nieuwe spelers, wat verwacht het bestuur?

15 september 2021 om 10:48

@dbd

"wat verwacht het bestuur?"

In ieder geval wel paar schoten op goal van de tegenstander in een thuiswedstrijd.....

Het is Barcelona hun eigen schuld. Ze hebben jarenlang vals gespeeld en de voetbalwereld verziekt. Jarenlang spelers gekocht en salarissen betaald die onverantwoord waren. Dus totaal geen medelijden met dit Barcelona.

15 september 2021 om 08:43

Dat geldt voor bijna al die zogenaamde topclubs. Bayern is een echte topclub met een gezond beleid. Kunnen ze zeker in Zuid Europa wat van leren.

15 september 2021 om 09:35

Klopt. Dat roep ik altijd: Bayern is het voorbeeld voor bijna alle internationale topclubs. Goed en duidelijk beleid. Werken met eigen geld en doen geen gekke dingen. Clubs als City, PSG mogen de veters niet strikken van Bayern.

15 september 2021 om 10:11

Vergeet niet dat ze in de Bundesliga spelen, daar hebben ze geen concurrentie. Waar Real en Barca altijd elkaar hebben als rivalen, en niet te beginnen in Engeland...

15 september 2021 om 10:55

Ik vind PSG en City wel gekke voorbeelden, want die clubs hebben totaal geen problemen qua financien. Je kunt beter een Barcelona of Real Madrid opnoemen die geld uitgeven dat ze eigenlijk helemaal niet hebben, en zich zo in de schulden werken.

Waar is dit “crisis overleg” goed voor dan? De transfermarkt is dicht, dus Barcelona kan niemand meer kopen om de selectie te versterken. Barcelona heeft geen geld dus is kopen sowieso geen optie. De voorzitter heeft besloten om Koeman te laten zitten en het laatste waar de club bij gebaat is is dat Laporte zich gaat bemoeien met de opstelling en na elk verlies even een crisisberaad gaat houden met Koeman. Dat gaan een hoop gesprekken worden denk ik..

15 september 2021 om 10:50

@yoeri

"dat gaan een hoop gesprekken worden denk ik.."

Hangt ervanaf of Koeman eigenwijs blijft en steeds 532 blijft spelen met Luuk in de spits.

Laporta is een kwal, achterbaks maar die man wil wel bepaalde herkenbaarheid. 4-3-3 en talenten zien spelen ipv spelers als Luuk.

Man ziet liever Puig van de jeugd dan nutteloos aankoop Luuk.

Begrijpelijk dat hij dan crisisoverleg wil.

Fans en mensen zijn wel hier onrealistisch over Barca. Iedereen wist van tevoren toch al dat ze hard gingen verliezen?

De club heeft geen rooie cent en het materiaal om iets te kunnen betekenen tegen Bayern. Er moet eens geaccepteerd worden dat de club in verval is en eerst financieel gezond moet worden. Daar horen mindere jaren bij als deze.

Als Koeman hierdoor ontslagen wordt zijn ze het daar echt helemaal zoek!

Wat een sensatie weer. De mensen daar aan het roer zijn toch niet op hun achterhoofd gevallen? Zullen zij zou echt niet zien dan barca van het voetstuk gevallen is, dat bayern gewoon op elke positie beter is en dat het resultaat van deze wedstrijd volledig in de lijn der verwachting lag? Ik begrijp oprecht niet wat de meerwaarde van zon "crisisberaad" is. Je hebt dan gewoon een plaat voor je kop imho.

Die Laporta snapt toch ook dat een zwaar uitgekleed Barcelona geen partij is voor (een echte) topclub (op alle fronten) als Bayern. Kan ie populair en tof gaan doen tegen Koeman maar niemand gaat beter presteren. Accepteren dat je in de hoek zit waar de klappen vallen en opbouwen zoals Barca altijd gedaan heeft; middels de jeugd en gerichte, logische aankopen. Wanneer ik Koeman zou ik dit niet te vaak accepteren, laat ze het dan maar uitzoeken. Het is niks en wordt voorlopig niks met Barcelona, althans niet wat ze willen en waarvan ze overtuigt zijn dat het nu al mogelijk is.

Voor een failliet club is het niet gek dat je met 3-0 verliest van Bayern. Als je er bestuurlijk een zooitje van maakt, daardoor je beste spelers af moet stoten tel je niet meer mee. Vorig jaar met Messi en Griezman, met een nog grotere uitslag van de zelfde tegenstander een pak slaag gekregen, dan valt het nu nog mee. Een voorzitter kan niet verwachten dat een trainer een wonder dokter is, welke trainer je er ook voor zet. Daar is deze selectie te slecht voor.

Ik zou Koeman ontslaan en hem een premie geven van 10 miljoen, kan nog wel bij de schuld

Ze moeten niet zo stom zijn daar en weer harder gaan werken, want de enige reden dat ze met 3-0 verloren is dat de speler bij Barca de intensiteit niet meer kunnen opbrengen die alle andere teams in Europa wel hebben. Dan kunnen ze al jaren niet meer en dat kun je al simpel zien doordat ze gaan wandelen na balverlies. lamzakken...

Dat gezegd hebbende, het word afgelopen jaar met Koeman al ietsje beter, maar het mag nog veel beter.

Koeman ontslaan lijkt me het laatste wat je doet op dit moment. Dit kan toch geen verrassing zijn als je er zo op achteruit gaat in kwaliteit. De leiding zou nu de rust moeten bewaren.

Barcelona wordt een soort Feyenoord. Altijd kampioen (willen) worden, prijzen moeten pakken maar zou me verbazen als ze in de top5 eindigen. Halen van CL plaats is al ‘hell of a job’.

Koeman is zo vaak in top wedstrijden gewoon weer tacktich overklast.bij het Nederlands elftal deed hij het niets slecht maar met een taem dag in dag uit werken en een tacktich plan uitstippelen kan hij gewoon niet.
Barcelona speelde thuis en nog op zo'n manier er af gaan niet normaal.hij moet ook gewoon ophouden met zijn 352 opstelling werkt voor geene meter heb lef en ga aanvallen zo als van gaal nu ook doet bij het Nederlands elftal. 433.met angsthazen voetbal
Is nooit een team kampioen geworden.
Lees ook in coments bayern heeft betere spelers zal best zo zijn maar zo als ik al zij de manier waarop er gevoetbald wordt bij barcelona.kan gewoon niet angsthazen voetbal en laf je zag ook op moment dat ze 2 0 achter stonden wil Koeman druk gaan zetten als het te laat is.
Als je bang bent om te verliezen dan ga je juist verliezen.
Met Roberto piqué araugo alba
Busqets de Jong pedri depay Coutinho en luuk de Jong moet je op zijn minst gelijk kunnen spelen ipv van kasje naar de muur gestuurd worden.

15 september 2021 om 09:16

Hoe dan? Roberto, matig. Pique, op retour. Araujo, te licht. Alba, op retour. Busquets, op retour. De Jong, die is goed. Pedri, heel erg jong, Depay, wisselvallig en ik vrees te licht voor dit niveau. Coutinho, wisselspeler bij Bayern en te wisselvallig. Luuk de jong, lachwekkend. Dit is hele matige, ongebalanceerde selectie dat met Messi ook al geen potten meer kon breken op dit niveau.

15 september 2021 om 09:21

Tactisch overklast? Eerder kwalitatief overklast. De Bayern selectie vergelijken met de Barca selectie is als een Bugatti vergelijken met een Lada

15 september 2021 om 09:37

Japie krekel wie maakte gisteren de eerste goal bij bayern dacht Thomas muller hoe ouwd is hij en hoe lang voetbalt die bij bayern.

15 september 2021 om 10:12

wat heeft leeftijd of hoe lang je ergens speelt met kwaliteit te maken? Muller is nog steeds wereldtop

15 september 2021 om 10:29

Gelijk spelen tegen een van beste CL teams. Hoe dan? Bayern is op bijna elke positie beter.

Ok, wat valt er dan te bespreken? Ronald, dat was niet best gisteravond! Geen enkel schot op doel!

Inderdaad, we hebben veel blessures voorin, we hebben geen topspelers meer kunnen halen. De jeugdspelers komen nog veel tekort. Luuk de Jong is een pinchhitter, maar geen speler die een wedstrijd voor mij kan doen kantelen.

Ok, Ronald, ik moet je ontslaan.
Ronald zegt: Ok, en waar ga je mijn ontslagpremie van betalen?

Wat willen ze nou bij Barca? Weer de trainer ontslaan? Dat pakte ook zo goed uit met Setien.
Je kunt ook niet een topcoach bij FC Emmen aanstellen en verwachten dat ze binnen 2 jaar Champions League spelen.

Geen enkele trainer gaat hier wonderen mee verrichten. Barcelona heeft met moeite transfervrije spelers als Depay kunnen halen. Die zal het leuk doen tegen ploegen als Vallecano maar voor dit niveau is hij te grillig. Wie moet het verder doen? Frenkie? Is eigenlijk een controlerende middenvelder die een topspeler moet bedienen. Er loopt wel talent rond maar die zijn nog erg jong en de vraag is of ze van absoluut topniveau gaan worden. Grote spelers komen voorlopig niet meer, want er is geen geld. Ze hebben alleen transfervrije spelers kunnen halen oa een Aguero op retour. Wat verwachten ze nou tegen absolute topploegen als Bayern?

15 september 2021 om 09:30

Koeman praat iedere keer zich zelf tegen speelt die een keer een gooie wedstrijd dan is het we kunnen iedereen verslaan.
Verliest die kansloos dan is het barcelona kan niet meer tegen top ploegen.hij wordt in top wedstrijden gewoon overklast op tactisch gebied denk zelf dat alfred schreuder het beter zouw doen.bayern starten gisteren met 4141 opstelling daar had Koeman gewoon geen antwoord op en dat is juist het geen waar een trainer voor betaald wordt je team beter laten spelen en een plan bedenken om je tegenstander uit te schakelen.

15 september 2021 om 09:35

Nee Barcelona komt kwaliteit te kort. Het is heel simpel; Lewandowski of Luuk de Jong, ik denk dat je dat wel begrijpt. Je kunt met de beste tactiek ter wereld komen maar het enige dat werkt tegen deze ploegen is de bus parkeren alleen dat kun je in Camp Nou niet maken en daar heeft Barca ook eigenlijk de spelers en mentaliteit niet voor.

15 september 2021 om 09:49

Rob81 luuk de Jong maakt ook regelmatig doelpunten bij sivilla ook tegen sterke tegenstanders en hij is met zijn hoofd sterk in de lucht.
Je kon gisteren gewoon zien hoe er werd gevoetbald totaal geen druk op de bal.
Bayern konden makkelijk opbouwen
En als barcelona de bal had werd er meteen druk gezet en zo had Bayern snel weer de bal in hun bezit.
Je bent coach en staat aan de kant je ziet zo iets.en grijpt niet in om bijvoorbeeld met een extra middenvelder te gaan spelen.dan ben je gewoon matig
Als coach.
Muller maakte de eerste goal is ook niet meer de jongste dacht ik.

15 september 2021 om 09:57

De Jong maakt er 4 in een heel seizoen. Die gaat nog wel scoren, misschien over een paar maanden. En leuk dat Muller niet meer de jongste is, maar dat is wel een absolute winnaar die ook niet vies is van afjagen. Als Barca de bal heeft zet Bayern direct druk, klopt, omdat zij de spelers, kracht en ervaring daar voor hebben. Je kunt een extra middenvelder inbrengen (wie eigenlijk?) en voor een verdediger of voor een aanvaller? Maar dan wordt dit Barca nog steeds afgejaagd en kan Bayern nog hoger spelen. Ze hebben een ploeg getroffen die 2 of 3 klassen beter is. Het is soms niet zo moeilijk, sommige ploegen zijn beter dan anderen. Bayern is van het kaliber City, PSG. Die zijn te hoog gegrepen.

15 september 2021 om 10:23

Dus muller heeft meer kracht dan depay
Het is gewoon hoe je als team op het veld staat.ze kunnen bij barcelona echt wel voetballen en een bal vast houden maar dan moet het heele teams goed staan en in hun kracht spelen.
Vorige jaar tegen psg ook thuis afgedroogd met 1 4 ook toen angst hazen voetbal.ze gingen naar Parijs en koeman durfde te voetballen barcelona speelden een mooie pot en ze wonnen daar bijna.

Nou wat viel er misschien te bespreken? We waren gewoon kansloos, we zijn geen absolute topclub meer. Dat lijstje is nu Manchester City, PSG, Chelsea, Bayern en Liverpool. United is een goede outsider voor de CL. Dan heb je ploegen als Real Madrid/juventus/barã£â£ã¢â§a/ Milan/inter
die voorheen wel top waren maar nu dat extra missen voor de eindwinst. Daaronder heb je dan nog de subtop zoals Dortmund/sevilla enzovoort.

Al moet ik wel zeggen , met een fitte voorhoede ziet onze ploeg er wel gewoon anders uit. Met Memphis, Fati, Dembele en Aguero(mits fit) is er wel genoeg kwaliteit voorin en dan ben je toch iets minder kansloos. Gisteren hadden we voorin totaal geen controle en waren we de bal veel te snel kwijt waardoor je Bayern nooit onder druk kon zetten.

Wat Ronald zegt klopt toch gewoon? Barcelona is door het absolute wanbeleid in deze situatie terecht gekomen. Daar kan hij zelf niks aan doen. Ik ben daarom ook erg benieuwd waar dat intense overleg over ging. Wereldsterren kan Barcelona niet kopen. Ronald moet het met deze spelersgroep doen en wat mij betreft de oud gedienden dit seizoen naar de bank laten verdwijnen. Doorselecteren maar met de nieuwe aanwas van La Masia!

Wat verwacht Laporte dan.
Eerst saneren waardoor je halve team eruit moet
De spelers die overblijven zijn of stokoud of piepjong
En dan lopen er spelers rond die bijvoorbeeld de strijd zouden verliezen tegen een spits van Psv.

Barcelona is op dit moment gelijk aan een ....... Dortmund, Everton, Leverkussen achtig iets.
Niet erg, maar realiteit.
Dan moet je dus ook de trainer de ruimte bieden om alles op te bouwen.

Bayern, PSG en de Engelse clubs zijn gewoon een paar maten te groot momenteel

15 september 2021 om 09:44

@jeron

Jij overdrijft ook wel heel erg hoor. Op dit moment schat ik ons gewoon niveau Milan/napoli/juventus(ook zij hebben niets meer)

Everton en Leverkusen kunnen we nog steeds kloppen hoor zelfs met deze selectie.

15 september 2021 om 10:03

Milan schat ik eigenlijk iets hoger in. Die hebben wel de routine en vechtlust van een Ibra erbij en een redelijk brede selectie met veel mogelijkheden (met Giroud een betere versie van Luuk de Jong). Juventus is denk ik evenredig, die staan te laag momenteel maar is ook geen absolute top meer. Napoli moeten ze ook nu nog kunnen hebben, al zal Barca het tegen de meeste subtoppers lastig gaan krijgen. Dat zagen we tegen Bilbao ook al bijvoorbeeld.

15 september 2021 om 10:12

@rob81

Luuk gaat nooit in de basis staan als iedereen fit is éh, dat weet je denk ik ook wel.
Als je de opstelling bekijkt in bijlage (fati kan zelfs op Memphis) , dan hebben we op veel plekken gewoon betere spelers dan Milan.

Ter Stegen
Dest
Piqué
Araujo
Alba
Frenkie
Busquets
Pedri
Dembele
Aguëro
Memphis

Ik weet niet wat er te bespreken valt, de selectie van Bayern is op nagenoeg elke plek sterker en we zijn na afgelopen transferperiode helemaal uitgekleed. Je denkt toch niet dat je weerstand kan bieden met Luuk in de spits? Dit seizoen is gewoon overleven, opnieuw voor de CL kwalificeren en hopen dat je, door de besparingen en de groeiende inkomsten door de fans, volgend jaar meer slagkracht hebt.

15 september 2021 om 09:46

Viel genoeg te bespreken. Hoe kom je er op als Koeman zijnde de bus te gaan parkeren? Hoe kom je er op Luuk de Jong op te stellen als je weet dat Bayern met zo’n hoge lijn speelt? Hoe kom je er op Luuk zo lang te laten staan? Koeman heeft veel fouten gemaakt. Maar hem ontslaan heeft nu geen zin betere alternatieven zijn er niet. Hij zal heus wel CL voetbal halen maar dan loopt zijn contract af volgende zomer mooi moment om afscheid te nemen.

15 september 2021 om 10:31

En hij zat vorige week nog te vertellen dat het zo goed ging en dat ze maatjes waren en over een nieuw contract werd gesproken. Denk dat het njet lang duurt voor hij de laan wordt uitgestuurd. Vind het dan ook een arrogante kwal en dit was dan ook te verwachten. Heeft het bijna nergens echt goed gedaan als coach en doet altijd van die rare aankopen. Luuk de jong past perfect in het straatje van aankopen van koeman

15 september 2021 om 13:47

En wat was er gebeurd als je aanvallend voetbal was gaan spelen? Misschien 3 schoten op doel in plaats van 0 en een open huis aan Bayern geven?

Als ik de selectie zo zie zou ik eerder denken aan Europa League dan aan Champions League. Wanbeleid kost ze nu de kop.

Wat denken ze dan bij Barcelona, dat ze even de CL of competitie winnen met dit elftal.
Het is gewoon een matig elftal, je komt aankakken met een luuk de Jong in de spits sorry hoor, piqué echt was een goede voetballer maat je ziet dat het minder wordt

Bayern cl favoriet. Barca heeft geen toppers, maar ook geen slechte team. Lampard onder Chelsea was ook niks. Tuchel komt en laat het team voetballen. Oké Chelsea heeft betere spelers, maar je moet er een team van maken. Koeman is niet de juiste coach voor Barcelona. Hij moet gewoon weg

Dit krijg je als je zelf vergeet te voetballen. Dan creeer je niks, verlies je op een pijnlijke manier en krijg je bakken kritiek over je heen. Bayern was heer en meester op het middenveld waardoor Barca na 15 minuten meer en meer naar achter werd gedrukt. Als die goal dan ook valt is het over en uit en ben je overgeleverd aan de genade van Bayern. Die speelden alles behalve vol gas.

Frenkie en Pedro hebben voor mijn gevoel meer gelopen dan ze normaliter in twee wedstrijden doen

Als je twee jaar geleden zei dat Barca afscheid moet nemen van spelers als Roberto, Alba , Piqué,Busqets en Messi werd je voor gek verklaard maar gister avond was het overduidelijk te zien dat je zonder die 4 verder moet en dat eerder gedaan moest worden. Nu loop je de komende tijd achter de feiten aan en duurt het een aantal jaren voor er weer een goed elftal staat. Als dat er komt !

Koeman is gewoon een goede trainer voor Barça! Ze moeten die Laporta eruit trappen! Hoe kun je nou van van Koeman verwachten dat hij met dit elftal net zo kan spelen als dat we de gewend zijn van Barça.. Met dit materiaal kun je Mourinho, Giardiola, Ancelotti, van Gaal of welke grote trainer dan ook voor de groep zetten en dan krijg je het zelfde verhaal als nu.. En dus wordt het ook met Xavi niet beter.. Xavi is nog een onervaren trainer.. En Koeman heeft alles al wel meegemaakt in zijn loopbaan als trainer.. Dus laat Ronald gewoon zitten waar hij zit. Dit is de schuld van Barça zelf. Ze hebben te lang door gespeeld met de generatie Xavi, Iniesta, Busquets, Alba.. En Bayern heeft op het juiste moment verjongd en plukt daar nu de vruchten van.. Dat voorbeeld hadden ze in Barcelona ook moeten volgen.. En nu mag Koeman de strontkar gaan trekken.. Dat is niet fair van Barça!!

15 september 2021 om 10:05

Xavi bedankt voor dit Barca. Het is voor een beginnende trainer echt suicide om hier in te stappen. Geen mogelijkheden, hoge verwachtingen die gebaseerd zijn op het verleden. We hebben het met Pirlo gezien en dat Juventus was er beter aan toe dan Barcelona nu is.

Als je muller ziet rennen denk je waar komt die opa opeens vandaanis ook niet meer de jongste.frenkie is tien keer beter dan muller alleen frenkie werd gisteren het voetballen onmogelijk gemaakt en dat is ook
Tacktiek van de trainer van bayern.je beste tegenstander uitschakelen.nee mensen voetballen is niet alleen 11 tegen 11 is ook hoe staat het elftal in het veld welke bezetting en die 352 van koeman werkt al heel lang niet meer maar koeman blijft
Maar met die opstelling spelen.

Was pijnlijk om te zien, maar wat had men nou verwacht? Dat de rest het wel even zou gaan doen met sprankelend voetbal? Dit is gewoon wat het de komende tijd gaat blijven. Hou me hart wel vast voor de Classico, want Real is ook gewoon veel verder. Het klagen zal wel blijven, maar men moet gewoon terug naar de realiteit. Dit is wat het is. Milan heeft dit ook meegemaakt en zo nog een aantal andere topclubs. Als je beleid niet goed is geweest krijg je de deksel op de neus. Al met al vond ik die jonge spelers wel leuk om te zien. Is ook alweer een tijdje geleden bij Barca. Geef ze de tijd...

15 september 2021 om 10:32

Bialsa speelde in 2012 tegen het sterkste voetballende elftal allertijden namelijk barcelona van pep 2012 bialsa was ook tacktich sterk als coach en het werd toen 2 2
Dus ook met een mindere team kun je resultaten halen tegen een sterke team.

Barca is op elke positie toch ook zwakker dan Bayern? Dan lijkt me het overwicht niet zo gek. Daarnaast is er met 1,3 miljard schuld en een sloot aan blessures niet zoveel aan te veranderen lijkt mij

Ik heb de opstelling van Barcelona even geanalyseerd. Messi deed niet mee en dat scheelt aanvallend nogal een flinke slok op een borrel.

15 september 2021 om 10:54

@ecke

"ik heb de opstelling van Barcelona even geanalyseerd. Messi deed niet mee en dat scheelt aanvallend nogal een flinke slok op een borrel."

Met Messi verloor Barca 8-2 van Bayern............................................... je punt?

Ik zie niet hoe je Koeman hiervoor kan aanwijzen.
Barcelona is op papier simpelweg failliet.

Ze hebben zich niet kunnen versterken op de bepaalde posities.
Hebben van belangrijke spelers afscheid moeten nemen.

Ze hebben een flinterdunne selectie die op een paar spelers na gewoon middelmaat is.
Er is geen plan B op de bank, behalve wat jeugdspelers.

De trainer de schuld geven is de makkelijkste oplossing, maar het is het wanbeleid van de afgelopen jaren die ze in deze situatie heeft gebracht.

Afscheid nemen van een aantal oudjes voegt niks toe, er zit onvoldoende kwaliteit bij de opvolgers.
Ze zullen moeten accepteren dan Barcelona geen topploeg meer is. Wel qua faam, niet qua selectie.

Een meerjaren plan voor de herbouw van Barca is het enige wat er op zit.
Eerst financieel weer op orde komen en weer opbouwen.

Bayern is 2 maten te groot. Zowel financieel als kwaliteit.
Hun reservebank bestaat al uit volwaardige 1e elftal spelers.

15 september 2021 om 16:35

Spijker op de kop. Ik zie zoveel hier de schuld geven aan een verkeerde tactiek van Koeman. Maar geen enkele trainer had hier wat uit kunnen halen.

De selectie is te dun, er zijn teveel blessures, meer viel er simpelweg niet uit te halen.

Snap het dramatisch gedoe niet zo. Het is toch duidelijk dat Barca niet meer het Barca van een aantal jaar terug is. Dit moet gewoon een vooraf ingecalculeerd verlies zijn. Barca is niet meer dan een hele verre outsider in de CL dit jaar (en waarschijnlijk komende jaren).

Maar wat verwachten die gasten dan? Je hebt geen geld en een dikke schuld en kon geen fatsoenlijke speler aantrekken afgelopen transferwindow. Dat je dan ineens een selectie zou hebben wat meespeelt om de CL? Je moet helemaal opnieuw bouwen en weer geld genereren dus lekker jeugd inpassen dit seizoen en zie dit seizoen als verloren en pas je jeugd in om ervoor te zorgen dat je volgend seizoen weer beter voor de dag komt. Eventueel met een gerichte aankoop als dat mogelijk zou zijn. Dit krijg je als je jarenlang boven je stand leeft en net doet alsof je er thuis hoort.

Ze kunnen overleggen tot Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen. Met dezs spelersgroep gaat het gewoon niet lukken. Scheelt natuurlijk dat er flink wat blessures zijn maar zelfs dan wordt het een zeer zwaar jaar.
Geld voor betere spelers is er niet dus het is roeien met de riemen die je hebt.
Koeman ontslaan is ook geen optie want de afkoopsom, die er ongetwijfeld is, kan ook niet betaald worden.
Jaren wanbeleid wordt nu afgestraft.

15 september 2021 om 10:55

En aantal spelers leveren hopelijk weer wat salar in om hem eruit te smijten

Luuk de jong kan het niveau niet aan kan beter naar PSV gaan. Ze hadden een beter Cavani kunnen nemen ben je nog verzekerd van een paar doelpunten.alleen Depay voorin gaan ze niet redden

En dan? De trainer weer ontslaan? Een andere trainer gaat dit Barcelona echt niet op de rails krijgen. Barcelona moet eerst na de financiële wandaden van het vorige bestuur 5 stappen achteruit doen om vervolgens weer een stap vooruit te kunnen doen. De tijd dat Barcelona een ploeg bij elkaar kon kopen is voorbij. Geen enkele trainer krijgt dit Barcelona aan de praat. De selectie is gewoon niet goed genoeg. Altijd maar weer de trainer de schuld geven.

Koeman zit duidelijk op de wipstoel.
Laporta wil van m af en hoopt vurig dat Koeman zakt door allerlei eisen te stellen
Zoals doelen die behaald moeten worden, speelstijl en opstelling etc... terwijl hij(Laporta) weet dat dat een utopie is met het materiaal die komen tot zijn beschikking heeft.
Met al die tekenen aan de wand geef ik m tot de winterstop en dan komt Xavi het overnemen.

15 september 2021 om 13:49

Xavi wou in de zomer uberhaupt niet instappen en gaat er echt niet aan beginnen zolang de club er zo aan toe is. Dat zou ook oliedom zijn.

Als dit bericht waar is dan begrijp ik niet wat men op dit moment verwacht van dit Barcelona. Je zit opgescheept met een enorme schuld waardoor de duurste en beste spelers moesten vertrekken. Sterker je kan zelfs geen spelers binnenhalen. De speelwijze van Barca tegen Bayern was begrijpelijk. De spelers van Bayern zijn groter , fitter , sterker ,sneller dan die van Barca . Ook in de tijd van het top Barca was dat zo . Maar toen hadden ze echt uitzonderlijk goede kwaliteitsspelers die door een creatieve en snelle balcirculatie gecombineerd mat het collectief vroeg druk zetten op de tegenstander alles ondersteboven speelde. Nu zijn de spelers nog erg jong zonder ervaring, sommige oudere spelers lopen op hun laatste benen en moeten eigenlijk plaatsmaken. En sommige aankopen zijn blijkbaar nog lang niet zo goed(Frenkie) als dat men dacht. Accepteer als Barca zijnde dat het 3a4 jaar minder zal zijn misschien wel zonder champions leage. Het publiek zal dat begrijpen en zal de jonge jongens steunen.

Waar moet dat overleg dan over gaan? 0-3 is gewoon een logische uitslag als je de krachtsverhoudingen bekijkt. Het is gewoon wat het is, de oorzaak is bekend, de oplossing is nog niet voorhanden. Het is gewoon een kwestie van uitzitten en hopen dat het beter wordt als de blessures voorin wat minder worden.

Frenkie is ook geen schim meer van wat hij ooit was en kan. Het is nu net Rakitic op zn oude dag.

15 september 2021 om 13:20

Torcida020,
Ik vond Frenkie gisteren als enige nog een voldoende halen maar iedere keer als hij de oplossing vond na 2 keer uitstellen deed de aangespeelde oplossing een pass terug waardoor er weer niks gebeurde.

Koeman krijgt de rekening gepresenteerd van jaren wanbeleid bij Barcelona. De club mag blij zijn niet in b.v. de Schotse League te opereren, want zie hoe daar met Glasgow Rangers is afgerekend. Barcelona is eigenlijk technisch failliet, maar wordt gedoogd. Zelfs de regels in Spanje worden al wat opgerekt om de club toch wat zaken te laten doen op de transfermarkt. Maar dat zal uiteindelijk niet helpen. De wal keert het schip. En een eventueel ontslag van Koeman helpt niet en kan de club zich financieel niet eens permitteren. Het is echter wel net als met de Zuidelijke landen binnen de EU, die de begrotingsregels aan de laars lappen: ze worden altijd wel weer linksom of rechtsom geholpen.

Weg gespeeld keiharde realiteit, Koeman had niks in te brengen met Luuk voorin leek wel of ik eredivisie aan het kijken was.

Wat had laporta dan verwacht dat dit barca mee gaat doen om de winst in cl, zelf de titel
Zal heel lastig worden in la Liga

Intens overleg....... Ik denk voor de Buhne:iedereen weet wat voor aderlating Barca gedaan heeft en hoe de Club er kwalitatief voorstaat.
Gisteren vond ik wel de opstelling heel vreemd want als Depay in top vorm is en bepalend vanuit een bepaalde positie waarom isoleer je hem dan aan de buitenkant? ik had eerder gekozen voor een systeem met Depay als centrum spits en een opkomende Coutino die er overheen komt en afwisseld waardoor je een Klaassen Depay tandem creeert zoals bij oranje.

ook vergeet men overigens wel dat Fati en Aguero nog terug komen en Barca er dan ineens heel anders uit kan zien..

Ik ben een Barcelona fan in hart en nieren.. alleen wat hier gebeurd donder aub toch een eind op dit begint te lijken op Valencia onder Koeman. Totaal geen respect voor de club Luuk de jong ??? 3 maanden trainen en ik doe het zelf la beter pipo

Je mag toch hopen dat het minimaal een 'intens overleg' is geweest en dat ze niet gezellig een sigaartje en wat tapas hebben zitten nuttigen. Dit was echt fout.

Een leegloop van de selectie, je sterspeler kwijt, driekwart van de aanval geblesseerd en Laporta die niets anders doet dan aan je stoelpoten zagen. Ik zou als Koeman zijnde de eer aan mezelf houden. Met deze uitgeklede selectie valt geen eer te behalen!

Ik vond de verkoop van Trincao al een vreemde. Geen hoogvlieger, maar nu heb je helemaal niemand meer. Zelfs Braithwait ligt er minimaal 4 maanden uit. De selectie was al uit balans en heeft nu 0,0 diepte.

Koeman kan wel de schuld krijgen, maar wie had anders in de voorhoede gemoeten?

Wat verwacht Laporta dan na de leegloop in Barcelona?Koeman moet opnieuw gaan bouwen aan een nieuwe ploeg, dat heeft tijd nodig.

15 september 2021 om 16:15

Weet niet hoe sommige gisteren naar de wedstrijd hebben zitten kijken.het is toch te triest voor woorden je speelt in je eigen stadion en geen een keer op doel geschoten
En dan zeggen dat koeman helemaal
Niets te verwijten valt.
352 werkt gewoon niet alleen koeman vindt dat systeem bij Barcelona passen.
Het is al paar keer gebeurd zodra barcelona met 0 1 0f 02 achter komen te staan dan gaan ze voetballen en druk zetten.mijn mening is koeman kan barcelona niet coachen het is al zo vaak gebeurd onder koeman dat barcelona werd gestraft door een betere tegenstander
sterker nog geen een top wedstrijd gewonnen met barcelona.als perez voorzitter was dan was koeman allang ontslagen.
Als hij een slecht resultaat haalt in el clasico dan is het einde oefening vrees ik.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren