Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV werkt toptransfer van Adama Traoré voor 47 miljoen in de hand

Laatste update:

Adama Traoré staat bovenaan op het lijstje met mogelijke nieuwe vleugelaanvallers van Tottenham Hotspur, zo weet Fabrizio Romano te melden. De transferexpert stelt dat the Spurs ook een oogje hebben op Noni Madueke, maar dat PSV hem deze zomer niet wil verkopen. Daardoor wordt er nu gesproken met Wolverhampton Wanderers en de entourage van Traoré, die voor een bedrag van 47 miljoen euro kan worden binnengehaald.

Sky Sports maakte afgelopen vrijdag melding van de belangstelling van Tottenham, Leicester City en Wolverhampton Wanderers voor Madueke. De Engelse sportzender noemde een vraagprijs van 35 tot 40 miljoen euro van PSV voor Madueke, wat voorlopig nog te gortig zou zijn voor de geïnteresseerde Premier League-clubs. “Naar aanleiding van de berichten over Madueke in Engeland: er is geen vraagprijs”, schreef Rik Elfrink - PSV-watcher voor het Eindhovens Dagblad - vervolgens op Twitter.

“PSV wil hem namelijk niet verkopen. En wie hem toch wil kopen, moet zoveel bieden dat dat standpunt verandert. Een bod dat met een drie begint, zal daarvoor niet voldoende zijn”, aldus Elfrink. Ook Romano weet nu te melden dat PSV geenszins van plan is om Madueke van de hand te doen. Ondanks dat Tottenham gecharmeerd is van de negentienjarige vleugelaanvaller - die door PSV in 2018 werd overgenomen van the Spurs en dit seizoen voorlopig goed was voor zes doelpunten en een assists in acht officiële wedstrijden - staat zijn naam daardoor niet bovenaan het verlanglijstje.

Romano stelt dat Tottenham in de zoektocht naar een nieuwe vleugelaanvaller een lijstje met drie namen heeft. Traoré staat voorlopig bovenaan en alle partijen zijn reeds met elkaar in gesprek. Dat moet volgens Romano en de London Evening Standard spoedig resulteren in een bod van Tottenham, want dat zou reeds voorbereid worden. De Daily Telegraph schrijft dat Wolverhampton Wanderers een bod van 47 miljoen euro tegemoet kan zien, overigens een stuk meer dan de volgens Sky Sports te hoge vraagprijs van PSV voor Madueke.

Nuno Espírito Santo, sinds deze zomer de manager van Tottenham, en Traoré werkten de afgelopen drie jaar al samen bij Wolverhampton Wanderers. The Wolves namen de 25-jarige vleugelaanvaller - zesvoudig Spaans international - in de zomer van 2018 voor twintig miljoen euro over van Middlesbrough. Traoré, die eerder ook het shirt droeg van Aston Villa en Barcelona, was namens Wolverhampton Wanderers in 133 wedstrijden goed voor 10 doelpunten en 13 assists en heeft nog een contract tot medio 2023. De gesprekken over een nieuwe verbintenis liepen vooralsnog op niets uit, waardoor Wolverhampton Wanderers bereid is Traoré deze zomer van de hand te doen.

Is Adama Traoré een aanwinst voor Tottenham Hotspur?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Ik zou hier niet heel happy mee zijn. Het is een geweldige loper met een fantastische dribbel maar hij heeft 0 rendement. Het gaat dan ten koste van een Bergwijn of Moura die meer bijdragen ook in verdedigende zin...

23 augustus 2021 om 14:33

Omturnen tot een rechtsback en je hebt een wereldspeler in je gelederen.

23 augustus 2021 om 14:49

Bergwijn komt tekort voor de Spurs/PL naar mijn mening. Heeft ook te weinig rendement.

23 augustus 2021 om 14:56

Ik heb nog we vertrouwen in Bergwijn dat het rendement wel komt. Dit seizoen ijzersterk begonnen met oa. assist op Son vs City. Had gister ook assist moeten hebben maar die kans werd gemist.

23 augustus 2021 om 22:03

0 rendement? Zeg dat nou niet... Zometeen scoort hij ook 3x tegen ons..

Heeft eigenlijk alles behalve rendement, wat een grote kansen mist deze man altijd.

23 augustus 2021 om 14:10

Tegenwoordig als je hard kan rennen wordt je blijkbaar al prof. Zie 2 Willimams van Bilbao bijvoorbeeld die kunnen alleen maar hard rennen maar je hebt er helemaal niets aan die hardlopers zijn ook stuklopers die niks voor je presteren.

23 augustus 2021 om 15:44

Als je Iñaki Williams bedoelt doe je die vent toch wel zwaar tekort nu. Adama zou met z'n 2 doelpunten uit 46 Premier League wedstrijden willen dat hij het rendement van Williams had...

Totaal niet het niveau van Spurs.. kan alleen hard rennen en is fysiek sterk

23 augustus 2021 om 14:50

Ik dacht dat de Spurs voor Vlahovic van Fiorentina gingen.

23 augustus 2021 om 15:10

Die kost 80 mln minimaal.. Denk dat ze dat teveel vinden, of Kane moet nog vertrekken.

Deze interesse (buitenspeler) is geen reactie op vertrek Kane denk ik..

23 augustus 2021 om 15:51

Die gaat niet weg bij Fiorentina

23 augustus 2021 om 16:15

Denk het ook niet, las gisteren ook het artikel in Di Marzio, maar zak geld kan veel meningen veranderen. Maar dan is het dus wel minimaal 80 mln. Dat kan Fior ook niet weigeren eigenlijk.

Gevaarlijke speler, groot talent, erg sterk vorig seizoen. Gouden linker maar ook veelzijdig.
Gisteren paar keer gevaarlijk maar verder nog niet veel gezien. Had het lastig.



Absurd weinig rendement voor een vleugelspeler imo; maar je betaalt gewoon voor BPL ervaring. Ik zou als Crystal Palace zijnde gewoon nu nog deze zomer 50 mil euro neerleggen voor Madueke; die gaat binnen 3 jaar met winst weg. Zou dan ook de rustige weg a la Wijnaldum aanraden voor NL talent, ipv Depay / VDB etc etc - die stutteren ipv shinen.

23 augustus 2021 om 14:33

Ligt een beetje aan het karakter van de speler natuurlijk. Depay zit nu ook gewoon bij Barcalona. Als het in je hoofd goed is, kan je best een te grote stap maken om vervolgens via een stapje terug alsnog op topniveau te komen.

23 augustus 2021 om 14:49

Depay is wat mij betreft IMO het perfecte voorbeeld van eens speler die dus duidelijk veel meer baat heeft gehad om (geleidelijk) de man te worden bij een subtopper om zodoende een stap omhoog te maken. Bij Man United duidelijk gefaald.

23 augustus 2021 om 15:05

Je weet toch helemaal niet hoe het was gelopen als hij meteen in Frankrijk had gespeeld. Misschien had hij die reality check ook gewoon even nodig. Het is/ was gewoon een waanzinnig jonge speler. Echt geen probleem als het dan niet meteen lukt. Bruma ging ook vroeg naar het buitenland om vervolgens terug te keren in Nederland. En omdat het van die jonge gastjes zijn, hebben ze dan echt nog tijd genoeg om hun carriere vanaf daar te resetten (inclusief de ervaring die ze dan toch hebben opgedaan in een grote club).

23 augustus 2021 om 14:47

Volgens mij stuttert Van de Beek niet Depay. Depay wordt aanbeden in spanje. Wel je feiten goed neerzettennhe.

23 augustus 2021 om 14:52

Depay heeft de stap van PSV direct naar Man United niet waar kunnen maken - daarna een stap terug moeten doen waardoor 'ie het nu heel netjes doet. Point in case dat het pad van geleidelijkheid vaak (maar niet altijd) beter is.

23 augustus 2021 om 15:07

Burt, je hoeft ook niet altijd meteen succesvol te zijn. Je mag als voetballer ook best falen. Je moet als mens dan alleen wel leren om niet bij de pakken neer te zetten en doorpakken/ leren. Er zijn genoeg voorbeelden van spelers die na een (te grote) overstap nooit meer een knikker hebben geraakt (drenthe), maar ook zat voorbeelden die na een (te grote) overstap via een trede lager een enorme boost hebben gekregen.

23 augustus 2021 om 16:49

Depay word aanbeden na twéé wedstrijden? 😭😭😭🤣 sommige mensen leven echt in hun eigen realiteit.

24 augustus 2021 om 12:01

@choplife Moet je in spanje gaan verkondigen. Ik ben daar niet de initiator van. Want daar wordt hij namelijk aanbeden😊

Wat moet Spurs met hem kan totaal niet voetballen, alleen maar hard rennen, eigenlijk hoort Adam thuis op atletiek maar niet op voetbalvelden thuis.

Beest Traore heeft natuurlijk wel meer ervaring in de PL dus is meer een 'zekerheidje'.
Vind Traore wel sterk maar qua rendement valt hij altijd beetje tegen. Dus om dan +45 mln neer te tellen lijkt mij beetje veel en misschien ook wel beetje paniek...
Of zou Kane dan toch nog vertrekken?

Het zou ook bizar zijn om nu 30 of 40 mln + te gaan bieden op Madueke, die komt net pas echt kijken. Enorme potentie wel, en moet voor ontwikkeling en voor PSV ook blijven.

Stel hè, hypothetisch, dat PSV een bod krijgt van 47 miljoen. Dan moet je Madueke toch eigenlijk gewoon verkopen?

23 augustus 2021 om 14:09

Ik zo ‘m imo never nooit voor minder dan 40 miljoen GBP / 47 M EUR wegdoen. Hij staat op de radar, Engels talent kun je gewoon voor de hoofdprijs verpatsen. Daarbij; hoofdprijs voor ons is vaak nog redelijk betaalbaar voor Engelse clubs.

23 augustus 2021 om 14:16

Dus je bent het met me eens?

23 augustus 2021 om 14:20

Eens dat als je als PSV zijnde morgen 47 mil op de bank wil hebben, ja - maar daarbij wel in acht nemend dat je eigenlijk tegen het minieme aanzit, en je dan waarschijnlijk op de lange termijn nog wel eens wat miljoenen mis kunt lopen.

23 augustus 2021 om 14:37

Ja dat kan zeker dat die nog meer oplevert. Ik denk dat ook hoor. Alleen bedrijfstechnisch sla je 47M af voor een enorm onzeker hoger bedrag. En dat hogere bedrag zal ook echt niet het dubbele zijn. Dus dan is het bijna onzorgvuldig handelen. Dan moet die de CL halen en daar alle topclubs aan gort schieten. Zover is hij nog niet.

23 augustus 2021 om 14:37

Haha, Justin: dat is volgens mij de nieuwe trend op VZ. Een op het oog discussie starten terwijl iemand het klaarblijkelijk gewoon met je eens is. Ik heb dat ook regelmatig dat je aan het zoeken ben naar dat tegenargument, terwijl je het er volledig mee eens bent. Ik zou als PSV zijnde ook altijd luisteren naar bedragen richting de 50 miljoen. Ik vraag me alleen wel af of Noni al kan voldoen aan die vraagprijs. Daar hangen ook verwachtingen aan. Zou voor de speler geen kwaad kunnen om eerst een jaar vol te maken bij PSV. Hij is pas net echt basisspeler.

23 augustus 2021 om 14:43

hallooo voor eens speler die nog geen seizoen basis heeft gestaan 47 mio, tuurlijk gelijk doen. Je zou gelijk de nr 3 duurste uitgaande transfer te pakken hebben ooit, dat is bijna je einddoel als NLse club zijnde.
Ik denk echt nog met weemoed terug aan dat Ajax Neres kon verkopen voor ruim 40 miljoen...natuurlijk kwam het niet op het juiste moment, dit met Madueke zou ook vroeg zijn, maar een Brazilaan koop je om dik winst op te maken, als dat moment gekomen is, moet je dat doen. Je weet nooit wat er daarna gebeurd. Zie Neres, waar je nu met moeite nog winst op kan maken....

23 augustus 2021 om 14:54

Want als je het ergens mee eens bent, is het uit den boze om te reageren? Ik geef gewoon aan dat ik 't met hem eens ben, zonder een saai duimpje te geven. Fijne Maandag verder nog he ;-)

23 augustus 2021 om 15:09

Nee, maar het komt over als een hele discussie door je schrijfstijl. Je lokt bij mij heel erg de discussie uit, maar er valt inhoudelijk niks om over te discussieren omdat ik het met je eens ben. Zie dat wel vaker. Heel vermakelijk: duimpje voor jou

23 augustus 2021 om 15:18

@Westend, haha ja dat zie ik ook vaak. En inderdaad, Madueke is denk ik echt nog niet klaar om basis te staan bij een Tottenham. Nog 1 jaar en dan als een komeet Engeland veroveren.

23 augustus 2021 om 16:15

Je zal naast die 45-47 miljoen, ook nog eens 5-10% doorverkoop clausule in de contract kunnen zetten. 😁 pak je mss toch nog een extraatje mee

23 augustus 2021 om 14:09

Ja, helemaal omdat Madueke nog niet heel veel wedstrijden op hoog niveau heeft gespeeld. Zijn wedstrijden van nu bieden geen garantie voor de toekomst. Daarnaast ga je als PSV zijnde toch geen Frenkie en de Ligt bedragen ontvangen voor spelers.

23 augustus 2021 om 14:12

Denk dat als ‘ie dit jaar goed speelt en psv de CL haalt, dit wel een FDJ bedrag kan gaan worden; Engels talent is overpriced.

23 augustus 2021 om 14:12

Jij denkt precies de andere kant op van hoe ik zou denken Arsenallz. Want waarom denk je dat Frenkie de Jong en Matthijs de Ligt voor die megabedragen gingen? Omdat ze aardig wat topwedstrijden in de CL hebben gespeeld. Na morgen zullen we weten of Madueke met PSV dat ook kan gaan doen. Dan is het verstandiger om hem dus niet meteen van de hand te doen, gezien na een aardig CL seizoen hij voor nog meer gaat. Plus dat hij enorm bij zal dragen aan een goed Europees seizoen voor PSV.

23 augustus 2021 om 14:13

Waarom zou dat niet kunnen? Als hij dit niveau een vol seizoen kan volhouden en er zijn 3 Premier League clubs serieus geïnteresseerd dan kan er echt wel zo'n bedrag op tafel komen. Als je de poot maar lang genoeg stijf houdt.

23 augustus 2021 om 14:14

Daarom moet die dit jaar gewoon veel spelen zodat hij wel een volledig seizoen in zijn bagage gaat krijgen. Hij gaat hoe dan ook Europees spelen. CL zou het mooiste zijn, en anders in ieder geval Europa League. Is een stuk minder aansprekend, maar beter als alleen maar competitie duels. Gaat die wel leren om een dubbel programma te draaien in de week. En dan volgend seizoen maar weer zien.

23 augustus 2021 om 14:20

@myvision. Ik denk dat Madueke niet gaat laten zien wat Frenkie en De Ligt hebben laten zien, dat kan bijna niet. De Ligt was op zo’n leeftijd zo ver, dat zie je bijna nooit. Die at Lewandowski en Ronaldo zowat op. Frenkie was ook heel goed, liet Modric en Vinicius op hun reet zitten en was natuurlijk al iets ouder. Dus dat Frenkie beter zou zijn zal geen schande zijn. Eerste wedstrijd tegen Benfica waren Madueke zijn acties goed, zeker tegen zo’n back als Grimaldo. Alleen hij heeft nog niet de kwaliteit om ook daarna constant (!) dreigend te zijn of te scoren. Je ziet zeker zijn potentieel dat wel.

23 augustus 2021 om 14:28

Je kletst echt uit je nek man, mocht madueke dit niveau vasthouden en het laten zien in de CL. Dan kan PSV makkelijk frenkie/de ligt bedragen vragen voor hem. Ik weet niet in welke wereld jij leeft. Madueke is ook Engelsman dus mocht het scenario wat ik schets uitkomen en een engelse club wilt hem binnen halen denk ik dat PSV nog meer krijgt zelfs als frenkie en de ligt

23 augustus 2021 om 14:43

100%

Tuurlijk is er een kans dat je het volgend jaar nog steeds voor hem krijgt, denk alleen dat er talloze voorbeelden zijn van spelers die je te lang houd, slecht presteren en daarna niet meer verkoop. Denk aan:
Jorgensen
Neres
Kluivert (op goede moment verkocht)
Dolberg die eigenlijk na zijn debuutjaar verkocht had moeten worden

47 miljoen is echt onwijs veel geld.

23 augustus 2021 om 14:45

Ik moet voorzichtig zijn met wat ik zeg, maar stel dat PSV de groepsfase van de Champions League haalt. Daar een beetje geluk heeft met de loting en de volgende ronde haalt en daar tegen een ploeg komt te spelen in de vorm van een Real Madrid destijds in 2019. En die ronde overleven ze ook, dan wordt het een soort Ajax 2018/19 seizoen. En waarom zou dat niet mogelijk zijn? Dan kan PSV toch ook enorm veel geld vangen voor zijn spelers?

23 augustus 2021 om 14:47



ik vind niet echt dat Arsenallz uit zn nek kletst..want de bedragen bij Ajax (die alle andere fans altijd te hoog vinden) zijn gebaseerd op europees succes (mind you, halve finale CL he, dat zie ik zelfs een goed psv nog niet doen) maar ook Zeker op bewezen verkochte topspelers uit het verleden. HOe klote en oneerlijk iedereen het ook vind, de prijs van een Ajax speler op de internationale markt is door de karrevracht aan topspelers altijd hoger dan die van psv, terwijl die van psv hoger is dan feyenoord door van Nistelrooy, robben enz...zo werkt dat gewoon in het voetbal. Er is verder ook niet mã©ã©r geld in de markt post covid dus Frenkie bedragen; forget about it. Engelsman of niet.

23 augustus 2021 om 20:24

Als heb je weinig aan Burt. Als Madueke er 60 in een seizoen in schiet krijg je er inderdaad veel geld voor. Ik weet wel zeker dat Madueke met een goed jaar en CL geen FDJ bedrag oplevert.

23 augustus 2021 om 14:10

Nee. Het seizoen erop mits goede prestaties dan vang je er makkelijk €60 mil voor. Zou je ‘m voor 47 van de hand doen dit seizoen kun je waarschijnlijk ook fluiten naar Europese prestaties.

23 augustus 2021 om 14:18

Dat zijn nogal een paar onzekere assumpties; 'makkelijk 60 miljoen' en 'goede prestaties'. Hem nu verkopen geeft je in de toekomst extra financiële zekerheid; ben het met je eens dat ze niet per se hoeven te verkopen.

23 augustus 2021 om 14:24

Als je m volgend seizoen van de hand doet kun je niet fluiten naar Europese prestaties? Hebben ze al gegarandeerd een opvolger voor hem dan?

23 augustus 2021 om 14:27

Makkelijk 60 miljoen, is wel iets gechargeerd toch? Als hij 15 goals en 15 assists verzorgt en een paar leuke wedstrijden in de CL, wat niet gek zou zijn, zou die dan 60 miljoen opleveren denk je?

23 augustus 2021 om 14:11

Als dat 47 miljoen Sterlings zijn dan akkoord. Anders zie ik hem echt liever blijven hoor.

23 augustus 2021 om 14:15

Dus 55 miljoen euro is dan wel genoeg?

23 augustus 2021 om 14:17

Ik zou het doodzonde vinden maar alles boven de 50 miljoen kun je nu classificeren als niet te weigeren. We hebben echt goud in handen met deze jongen, dat geloof ik echt.

23 augustus 2021 om 14:29

Ja dat we goud in handen hebben denk ik ook, dat zorgt er ook voor dat je hem gewoon niet weg wil zien gaan. Maar wil een beetje prikken om te kijken wat mensen dan wél een acceptabel bedrag vinden. Want ja zijn potentie is verschrikkelijk groot en Engels, maar het is ook geen Messi. En ik vind het verschil tussen 47M en 55M bijvoorbeeld weer best klein, waarom het ene wel en het andere niet. Zou hem zelf boven de 50M ook verkopen, daar niet van.

23 augustus 2021 om 14:13

We hebben net al rond de 45 miljoen ontvangen. Ik verwacht dat madueke over een jaar veel meer waard is. Ik zou het dus zeker niet doen.

23 augustus 2021 om 14:32

We hebben het geld inderdaad niet nodig, zoveel is duidelijk. Alleen als mensen in de zakenwereld een vergelijkbare deal van 47M af zouden slaan, zouden ze bijna van mismanagement beticht worden. En bovendien is niets zo onzeker als de voetbalwereld. Over een paar maanden kan alles anders zijn. Madueke had tegen Cambuur al bijna zijn enkel gebroken. Ik vind het zelf ook lastig hoor, maar was benieuwd wat iedereen er over dacht en zoals ik zie zet iedereen toch wel extreem hoog in.

23 augustus 2021 om 14:15

Dat lijkt mij wel. 47 miljoen is een gigantisch bedrag, zeker in de corona markt, en zeker als je nagaat dat die jongen nooit een seconde in de CL heeft hoeven schijnen. Hele speciale voetballer heel veel talent, dat spat er van af, maar dan nog 47 miljoen is niet te weigeren lijkt mij.

23 augustus 2021 om 14:40

Nee lijkt mij ook niet, maar zou het verschrikkelijk vinden mocht die gaan. Maar ik merk dat alle supporters enorm hoge bedragen willen, maar als je ziet dat Dumfries na goed EK (veel mindere voetballer dat weet ik) 15M oplevert, vraag ik me dus af wat realistisch is. Een speler kan ook opeens bijna niets meer waard zijn als het allemaal verkeerd loopt. Enige voordeel is dat PSV geen geld nodig heeft maar er is een bedrag wat als je dat niet accepteert gewoon onzorgvuldig handelen is.

23 augustus 2021 om 15:18

@justin, dat ze hem niet moeten verkopen is duidelijk, maar volgens mij heeft PSV echt niet zo veel geld op dit moment, elke club heeft die anderhalf jaar zonder publiek gevoeld.

23 augustus 2021 om 15:20

Nee het klotst niet tegen de plinten maar verkopen hoeft niet. Niet zoals bij Inter bijvoorbeeld.

23 augustus 2021 om 14:20

@justin

Eigenlijk niet met oog op Champions League voetbal, kampioenschap etc wat dan meer geld oplevert. Echter kan je niet in de toekomst kijken en dan is 47 mln wel extreem.

Denk dat dit bedrag nog omhoog gaat na een goed jaar van hem, aangezien hij de engelse nationaliteit heeft en dus interessant is voor Engelse clubs. Echter kan hij ook volgende week zijn kruisband scheuren en dan is nog de vraag of je daarna nog zo'n bedrag kan ontvangen.

Sportief gezien nooit doen, echter valt er ook wat voor te zeggen als ze 50 mln zouden accepteren. (kunnen ze bijna niet weigeren ook).

Zie en hoop ook dat Madueke nog even in NL te bewonderen is. Een van de smaakmakers van de competitie op dit moment.

23 augustus 2021 om 14:43

Een kampioenschap en Champions League leveren geen 45 miljoen in het laatje hoor. Ik zag pas toevallig ergens een berekening dat de winnaar inclusief tv rechten iets van 50 miljoen had verdiend aan de CL (inclusief merchandise, kaartverkoop, winstpremies). Was me nog even onduidelijk of de kosten zoals extra stewards daar af zijn gehaald. Madueke is natuurlijk belangrijk voor PSV, maar gezien het wisselbeleid van Schmidt zie je wel dat het niet alleen om Madueke draait. Zijn wat dat betreft minder afhankelijk van 1 speler.

23 augustus 2021 om 14:48

@ Westend,

Als je morgen CL haalt en ook dit jaar kampioen wordt dan kom je in de buurt.
Aangezien je dan volgend jaar ook CL voetbal hebt.

15,64 miljoen euro krijg je alleen al bij deelname.
Een overwinning in de Champions League is goed voor 2,8 miljoen (+100.000 euro ten opzichte van vorig seizoen), een gelijkspel brengt 930.000 euro (+30.000 euro) op. Een kwalificatie voor de achtste finale is 9,6 miljoen euro waard (+100.000 euro), een kwartfinale 10,6 miljoen euro (+100.000 euro), de halve finale 12,5 miljoen (+500.000 euro) en de finale 15,5 miljoen euro (+500.000 euro).

Dus dat is zeker wel haalbaar. Maar dan moeten ze dus CL voetbal halen ten koste van Benfica en kampioen worden.

Ook kan de waarde van Madueke hoger uitvallen als PSV kampioen wordt en hij er 20+ inknalt

23 augustus 2021 om 15:12

Aah, dan reken je met 2x champions league :D. Maar, als hij zijn been breekt vang je er misschien nooit meer iets voor. Uiteindelijk vind ik het momenteel iig prachtig om naar PSV te kijken. Tesamen met PSV maken ze voor mij een beetje de aanvang van het seizoen. Hopen dat ze het redden. Zien daarna wel verder of ze de CL en de Nederlandse competitie daarna met Madueke ook nog gaan winnen

23 augustus 2021 om 15:14

@Pango. Ben het eigenlijk in alles met je eens. Ik vind CL voetbal inderdaad een enorm belangrijke reden om het NU niet te doen. Bedrag kan zeker omhoog, maar het kan ook zeker omlaag. Zie nu dat ik met die vraag in ieder geval genoeg tongen los maak. Hoop ook dat die een enorm mooi jaar blijft en alles precies zo loopt als we hopen (moddervette transfer naar Engeland). Maar 50M nu is eigenlijk gewoon niet te weigeren. Laten we hopen dat het gewoon goed loopt allemaal dit jaar en we een jaartje kunnen genieten .

23 augustus 2021 om 15:21

Haha, yup daarom ook CL + Kampioenschap dit jaar
Dan verdien je dat terug. Kampioen van NL levert ook 9,5 mln op ofzo.

Hoop ook dat ie blijft voor de Eredivisie en Europese punten voor NL.
Maar zoals ik hierboven ook al zeg is inderdaad een risico op blessure aanwezig en nu +/- 50 mln pakken kan je bijna niet weigeren. PSV heeft wel geluk dat ze nu al met Malen en Dumpfries wat geld aan transfers hebben verdient, dus de nood zal er niet zijn.

PSV is inderdaad nu mooi om naar te kijken. Ben wel benieuwd of ze dit volhouden ook met druk Europees schema. Goede start is halve werk maar we zijn pas net begonnen. Wel lekker dat de vorm er een x is aan het begin van het seizoen zodat je niet gelijk in alle Europese voorrondes eruit ligt en pas daarna gaat voetballen.

23 augustus 2021 om 15:23

@justinm

Zie mijn reactie ook hierboven, we denken er hetzelfde over.

Hoop dat ie gewoon blijft, ik kijk elke week namelijk liever naar mooie wedstrijden van de NL-clubs dan dat ik naar een zak geld kijk.

23 augustus 2021 om 14:21

@justinmorris waarom dan? Je moet niet vergeten dat voetbalverenigingen sportieve doelstellingen nastreven, niet het maken van winst of rendement, dat is een instrument. Helaas lijkt iedereen dat vergeten. Natuurlijk kun je er mooie winst op maken maar het doel is CL groepsfase bereiken en mee doen om het kampioenschap. Het doel van PSV is niet 30 miljoen winst maken en uitkeren aan aandeelhouders. Daarom vind ik het ook mooi als zo'n eigenaar van Tottenham weigert om Kane te verkopen. Wat schiet hij daar mee op? Heeft hij nog meer van wat al heeft: geld. en verlies hij een wereldspeler. Kortom: eerste sportieve doelstellingen, financien zijn randvoorwaarden. Als PSV Madueke kan verkopen en zich met die middelen sportief kan versterken: doen, zo niet: niet doen.

23 augustus 2021 om 14:58

Het verschil is wel dat Tottenham geen spits van hetzelfde niveau kan terughalen. In die zin hebben zij het geld niet nodig. Nederlandse clubs zijn gewoon erg afhankelijkst transferinkomsten. En Madueke is op termijn onhoudbaar, die komt boven het niveau van PSV uit. Maar Tottenham wil bij de top behoren, dus die willen dan Kane behouden. Ben je met me eens dat vergelijking een beetje mank gaat?

Als PSV zich kan versterken met dat geld is dat inderdaad een goede reden vóór verkoop.

24 augustus 2021 om 12:04

nuanceman

"@justinmorris waarom dan? Je moet niet vergeten dat voetbalverenigingen sportieve doelstellingen nastreven, niet het maken van winst of rendement, dat is een instrument. "

Je hebt, in wezen, echt geen ongelijk. Maar het probleem is dat met het prijzengeld dat clubs in de CL kunnen verdienen het wel degelijk zo is dat het sportieve naar de achtergrond is geraakt. De groepsfase CL halen, en de bijbehorende tientallen miljoenen, is van vele malen hogere importantie geworden dan een individuele prijs.

23 augustus 2021 om 14:22

Ja en geef gakpo maar gelijk mee, en dan vooral bruma en thomas opstellen😛

23 augustus 2021 om 15:02

Gakpo gaat al naar Bayern Nee geen idee ook wie Madueke zou moeten vervangen.

23 augustus 2021 om 14:25

@JustinMorris kan ik hier morgen na de wedstrijd van Benfica nog op terug komen ? Nee maar een bod van 47 kan je bijna niet weigeren, zeker als CL niet behaald wordt. Mochten we de CL in gaan dan kan Madueke zeker hoge ogen gooien, prijzen pakken met PSV dit jaar wellicht en levert hij misschien net zoveel op aan het einde van het seizoen.

23 augustus 2021 om 14:44

Madueke in de Europacup zou ook geen schande zijn hoor. Win misschien nog liever de Europacup dan dat ik strand in de groepsfase champions league.

23 augustus 2021 om 14:55

@Westend dan zegt iedereen weer dat hij het alleen tegen ‘kleine’ ploegen heeft laten zien. Zijn waarde stijgt toch aanzienlijk meer door goede wedstrijden in de CL ivm EL. EL winnen lijkt me nu ook heel onrealistisch, dan liever een leuke CL campagne.

23 augustus 2021 om 15:04

@Psvlld. Jij mag dat! Nee maar ik heb het idee dat we misschien te hoog in de boom gaan zitten. Tuurlijk iedereen ziet zijn potentieel, dat is gigantisch. Maar wat heeft hij tot nu toe laten zien? En vooral, voor hoe lang? Garandeert helaas niet zoveel. Ik denk alsnog dat hij het helemaal gaat maken, daar niet van. Maar er is niks zeker.

23 augustus 2021 om 15:20

@JustinMorris mee eens. Toch kan hij zeker het verschil gaan maken in een mogelijke kampioenschap met zijn kwaliteiten, wat indirect ook een mega klapper zou zijn (en word ook wel weer eens tijd). Conclusie, ik zou hem niet weg doen.

23 augustus 2021 om 14:27

Niet mee eens Justin. Madueke blijft een Engelse home-grown en die zijn erg gewilt in Engeland helemaal met deze leeftijd. Als PSV morgen ook nog van Benfica weet te winnen en in de CL komt, en als Madueke ook daar echt fantastisch speelt dan kan dat bedrag zomaar verdubbeld worden. Natuurlijk wel vaak het woordje ''als''. Ik denk nog steeds, dat wanneer PSV morgen niet weet te winnen, Madueke nog steeds voor een bedrag van 60m verkocht kan worden volgend seizoen. Enigste risico wat PSV nu neemt met Madueke is dat wanneer hij een zware blessure krijgt, je echt een probleem hebt. Als hij fit blijft, kan hij echt alleen maar beter worden en we weten al hoe goed hij is. 47 miljoen vind ik wat dat betreft vrij mager plus toch wel de smaakmaker van de selectie ben je dan kwijt, daar heb je niet in 1,2,3 een vervanger voor wie er gelijk staat.

23 augustus 2021 om 14:47

En als PSV morgen uitgeschakeld wordt en hij speelt een slechte Europa league erna dan kan je fluiten naar een dergelijk bedrag.

23 augustus 2021 om 14:49

Ik denk dat 90M wel heel veel zou zijn, iets te veel. Maar inderdaad, hij kan nog meer opleveren. En nu qua timing met het nieuwe seizoen helemaal onhandig. En zou hem zeker ook willen behouden. Voor welke prijs zou jij hem nu verkopen dan? Ik vind vooral dat er bedragen genoemd worden waarvan ik denk dat ze niet zo snel betaald zullen worden. Alleen als Madueke dit seizoen alles aan gort schiet. En als je nu een enorm bod weigert kan dat slecht uitpakken in de toekomst (dat hij minder waard wordt zoals bij Neres).

23 augustus 2021 om 14:51

@Lierse1997. Ja dit is precies mijn punt. Ik ben zeker niet perse voor verkopen, als fan zijn dit de allerleukste spelers. Maar ik heb het gevoel dat er een beetje onrealistisch naar Madueke gekeken wordt. Tegen Benfica uit was hij ook niet zo goed als hij kan zijn. Hij moet nog genoeg stappen zetten om op het niveau van Sancho te zitten (en dus 90M+ op te leveren).

23 augustus 2021 om 14:53

@lierse1997 Hoeft niet he, zolang hij fit blijft en goed blijft spelen, zal de marktwaarde echt niet zo snel dalen. Juist wanneer PSV wel CL of EL gaat spelen en als Madueke daar goed presteert, schiet de marktwaarde omhoog (CL uiteraard meer dan EL). Zoals ik al zei, home-grown spelers zijn net goud voor die Britse clubs. Enigste risico zijn blessures, als hij zwaar geblesseerd raakt dan heeft PSV wel een probleempje want dan keldert die marktwaarde wel gelijk naar beneden.

23 augustus 2021 om 14:59

@justinmorris Voor welke prijs ik hem nu zou verkopen? Lastig te benoemen omdat ik hem absoluut niet zou verkopen, als je Madueke nu verkoopt ga je het in de EL, CL en zelfs voor het Kampioenschap in de Eredivisie erg lastig krijgen. Ik heb vaker de vergelijking met Neres gezien maar die snap ik niet helemaal, Neres is geen home-grown voor Britse clubs dus beide spelers zijn echt totaal niet vergelijkbaar vind ik. Mocht Madueke geblesseerd raken, dan is dat natuurlijk kapot jammer maar ik vind wel dat PSV dat risico mag nemen. Zie het als een ruwe brok goud, het goud moet nog gepolijst worden, tijdens het polijsten kan dit goud breken maar wanneer het niet breekt en gepolijst is ... $$$$ (vond het een leuke vergelijking haha..)

23 augustus 2021 om 15:11

@Agueroooo. Ja eens dat PSV risico mag nemen, daar neig ik ook wel naar. Maar ben dus benieuwd welk bedrag dan wél voldoende is deze zomer. Het zogenoemde niet te weigeren bod. De vergelijking met Neres is niet op basis van voetbalkwaliteiten maar op basis van een hoog bod op een speler die een korte tijd veel laat zien. Want laten we eerlijk zijn, vorig seizoen heeft Madueke te weinig gespeeld om nu te kunnen zeggen dat die al meer dan een jaar zo goed is. En de vergelijking met Neres is dan vooral om te laten zien dat een bod weigeren ook kan betekenen dat je een jaar later maximaal de helft kunt ontvangen. Haha ja, je vergelijking is wel leuk gevonden Hoop vooral dat die er morgen 2 of 3 in de hoek ramt. Kan niet wachten om dit team in de CL te zien spelen.

23 augustus 2021 om 14:46

@justinmorris, ik zou dit echt af laten hangen van morgenavond - CL kwalificatie. Als ze het halen - niet verkopen. Als ze het niet halen - wel verkopen voor dat bedrag. Maar ook niet minder. Met Madueke kun je kampioen worden, zonder acht ik de kans een stuk kleiner. Maar als je hem verkoopt terwijl je niet gekwalificeerd bent, kun je er wel 2 goede spelers voor terughalen. PSV moet dat geld dan wel echt meteen weer investeren.

Maar ook het CL geld weer investeren in goede spelers. Er zit te weinig achter de huidige 11. En volgend jaar gaan Gakpo, Götze en Madueke sowieso weg is mijn verwachting. Dus je moet nu investeren. En dat is of met CL geld, of met "maduekes geld"...

23 augustus 2021 om 15:08

Maar PSV heeft volgens mij niet echt geld nodig. Ze hebben een flinke kapitaalinjectie gekregen via de sponsoren (krijg niet echt hoogte in hoeverre dit een lening is) en voor grote bedragen verkocht deze zomer. Maar ik zie al hoe verschillend iedereen erover denkt. Ik geniet er in ieder geval van dat ik als PSV fan mag fantaseren over een uitgaande transfers van 80M.

24 augustus 2021 om 09:20

Nou, het geld hebben ze wel degelijk nodig om de aansluiting bij Ajax te maken. Kijk alleen al voor wat voor bedragen daar spelers komen en gaan.
PSV moet het geld dat ze "gekregen" hebben ook weer terugbetalen. Maar dat geld is grotendeels om te investeren in de club en niet in de spelers voor het 1ste. Daar zit maar een klein deel in.
Ze hebben inderdaad al mooi wat geld binnen gekregen, maar wat doen ze er nu mee? Het begin was goed, maar het is nu akelig rustig... Had - over de speler valt te twisten - bijvoorbeeld Joey Veerman al opgepikt als back-up van Götze of Gakpo. Voor €8 - €10milj een prima speler. Ja het is veel geld voor een wisselspeler, maar denk groot! Ontwikkeld ie zich goed, dan kan die ook wel ooit weg voor €15 - €20milj.we moeten echt een bredere selectie krijgen denk ik.

23 augustus 2021 om 15:12

Bij een bod van boven de 40 miljoen moet psv hem gewoon verkopen. Er zijn veel te veel onzekerheden mbt als goed in de cl of als kampioen worden.
De kans is groter dat psv geen kampioen wordt, deze jonge speler de vorm niet het hele seizoen volhoudt en er komende zomer alleen minder geboden wordt.

23 augustus 2021 om 15:25

Ik neem aan dat PSV voor 47 miljoen inderdaad wel overstag gaat, dat is naar PSV-maatstraven gewoon een heel extreem bedrag. Maar ik zie op dit moment nog geen club 47 miljoen betalen, ik denk dat dit zelfs voor de allerrijkste clubs nog een iets te grote gok is. Madueke is pas 19 en is nog maar net begonnen zichzelf echt te bewijzen.

23 augustus 2021 om 15:30

Klopt, is behoorlijk hypothetisch. Hopelijk laat die het morgen zien en gaat hij na dit seizoen voor nog veel meer weg.

23 augustus 2021 om 15:39

Zou zomaar kunnen. Als hij een paar keer goed speelt in de CL (mits PSV die haalt natuurlijk) en misschien ook nog eens Engels international wordt, dan kunnen er gekke dingen gebeuren.

23 augustus 2021 om 16:11

Alles boven de 40 miljoen moet je imo gewoon accepteren. De enige manier waarop je meer dan gaat gaat verdienen is als je a la Ajax een keer dan halve finale CL haalt. Alles rond de 30 miljoen kan je daarentegen wel weigeren, want dat gaat hij volgend jaar ook nog wel opleveren.

23 augustus 2021 om 16:20

Binnen de seconde doen ja.

23 augustus 2021 om 19:06

Ja natuurlijk, het is geen Messi ofzo

23 augustus 2021 om 19:12

Nee dat is duidelijk, lekker makkelijk. Maar als je nu 40 miljoen kan krijgen maar geen vervanger dan kost dat je financieel ook (geen/wel kampioen, Europese prestaties). En als ze nu al 40 miljoen willen betalen, waarom over een seizoen niet?

23 augustus 2021 om 19:07

Ik zou alles boven de 40 miljoen accepteren. Je weet nooit hoe het verder gaat met die jongen en nu is hij in een flow en straks misschien een dip waar hij nooit meer uitkomt. Kijk als voorbeeld een Neres die Ajax ook te lang behouden heeft ooit 40 miljoen geboden en geweigerd en nu geen 15 meer waard. Tuurlijk heb je er iets aan gehad maar nooit genoeg om dat verlies te compenseren. Je kan dan mooi dat geld oppotten en net zoals Ajax doen toewerken aan een hoger salarisplan en definitief doorgroeien en stappen maken.

23 augustus 2021 om 19:21

PSV moet dan veel meer structurele stappen zetten denk ik. En Ajax heeft wel het plafond verhoogd en de begroting is het dubbele van PSV, maar we moeten nog maar zien of ze weer kampioen worden.

Ze doen echt heel veel goed in Amsterdam, maar heb wel het gevoel dat er financieel veel risico genomen wordt.

24 augustus 2021 om 11:57

"ze doen echt heel veel goed in Amsterdam, maar heb wel het gevoel dat er financieel veel risico genomen wordt."

Dat gevoel hebben een heleboel Ajaxfans niet, omdat die echt denken dat het gewoon gezond is om de kosten die je nog moet verdienen op voorhand alvast uit te geven. Want, zo redenen ze, Ajax heeft "een eigen vermogen van 300 miljoen op de bank staan, dus al worden we drie jaar geen kampioen, dan nog kunnen we dat met die 300 miljoen op de bank wel opvangen", of meer van dat soort luchtfietserij.

Terwijl ze vergeten dat er in Amsterdam allang weer wordt gewerkt aan die nieuwe bubbel die gaat barsten. Want Sar kan het allemaal heel mooi uitleggen wat ze hem in de VS op Harvard geleerd hebben, dat je soms een risico moet nemen om vooruit te komen, maar in feite wordt gewoon exact hetzelfdel model gebruikt dat Ajax al rond de eeuwwisseling en nog een keertje rond 2010 tot de rand van een faillissement bracht. En een deel van de Ajax supporters hier maar moord en brand schreeuwen als iemand daar iets over durft te zeggen!

Maar ze gaan het wel merken. Eens zien wat er gebeurd zodra Ajax snel weer geen kampioen wordt en weer snel in Europa uitgeschakeld wordt. Wie weet is daar dit seizoen al sprake van. ...

24 augustus 2021 om 11:50

Justinmorris

Eensch! Niet eens over nadenken. Meteen doen voor 47 miljoen! Altijd.
Voetballers zijn broodheren. Ze spelen een jaartje of een paar jaar voor je cluppie en gaan dan weer ergens anders voetballen. En hoewel je zou kunnen zeggen: 'ja maar als hij zich door ontwikkelt dan is hij 60 miljoen waard' maar ten eerste geloof ik niet snel dat een speler al zo jong zó snel zich tot dat niveau kan ontwikkelen in de eredivisie en ten tweede is er zo'n spreekwoord over die tien zwaluwen in de lucht en eentje in de hand. Kijk maar eens naar Neres, Dolberg, Bazoer. Ooit tientallen miljoenen waard maar uiteindelijk weet je nooit wanneer het beste moment van verkopen is.

Dan blijft gewoon de kern over: PSV (net als Ajax) is als club in een te kleine markt en competitie gedoemd om spelers te kopen en duurder te verkopen of op te leiden en te verkopen. Dus als je dan al zo snel zo'n waanzinnig bedrag als 47 miljoen geboden zou krijgen dan moet je dat in mijn ogen direct doen! Een bieding van 35 miljoen is een beetje de grens. Dan zou je, mogelijk, nog wel kunnen gokken op de zomer. Maar bij 47 meteen toeslaan!

Net nu Steven Bergwijn ook lekker begint te draaien, Tottenham heeft Traore echt niet nodig

Spurs heeft in de vorm van Bergwijn al een aanvaller zonder rendement. Twee lijkt me wat overdreven. Leuke sterke draver, maar het eindproduct van Adama Traoré is doorgaans ronduit beroerd. Dan kan je beter vasthouden aan Bergwijn en hem (zoals de coach nu doet) vertrouwen geven.

23 augustus 2021 om 14:13

We gaan hardlopers toch niet op zitten te hemelen kom nou, zelfde erger ik bij Bilbao aan die 2 williams die bij Bilbao spelen die Bilbao een zekere overwinning op Barca hebben ontnomen.

23 augustus 2021 om 15:35

Kan jij ook normaal reageren? Snap jij niet dat die spelers die jij "hardlopers" noemt die kansen ook grotendeels zelf creëren. Snelheid is een gigantisch wapen in het voetbal. En de meeste snelle spelers kunnen op zo'n hoge snelheid niet alles omzetten in rendement.

Leuke speler voor de hype maar dit is toch niet wat je moet willen als Tottenham zijnde. Was vorig seizoen niet eens een onbetwiste basisspeler bij the Wolves. Laten we het over het bedrag überhaupt maar niet hebben..

Is dat een voetballer ja? Waar in hemelsnaam is het voor nodig dat je zo gespierd bent? Het komt zijn souplesse in ieder geval niet ten goede.

23 augustus 2021 om 14:47

Hij profiteert er zeker van, ook gezien hij gewoon nog super snel is maar wat hij uiteindelijk doet met de posities waarin hij komt is echt niet goed genoeg.

23 augustus 2021 om 15:17

Usain Bolt ook. En die was aanzienlijk minder breed (en kan trouwens ongeveer net zo goed voetballen.

23 augustus 2021 om 17:21

Usain bolt kan helemaal niet voetballen haha overdrijven is ook een vak. Traore kan wel wat en is tot het punt van scoren of beslissende pass geven goed en dan gaat het bergafwaarts. De combinatie van zo sterk zijn maar wel erg snel blijven is best bijzonder. Als hij nou in ieder geval een goede voorzet had dan zou hij al zoveel meer waarde hebben.

23 augustus 2021 om 15:31

Dat komt een speler zeker wel ten goede (bijv. duelkracht, blessures voorkomen). Daarnaast is het bij A. Traore heel veel van nature, hij hangt namelijk niet of nauwelijks aan de gewichten. Slechts functionele krachttraining zoals de meeste voetballers tegenwoordig doen.

Wat een verschil... Rasvoetballer Madueke of powerman Traore... maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen.

23 augustus 2021 om 14:29

Ze zijn in ieder geval redelijk breed in de zoektocht naar hun type buitenspeler. Voor PSV hoop ik dat Traore naar Tottenham gaat, voor Tottenham hoop ik het niet. Lijkt mij geen voetballer waar Tottenham beter van wordt.

Razendsnel en supersterk, maar het rendement van een zondag 6e klasser. Als dit soort verkapte rugby spelers al voor bijna 50 miljoen worden verkocht, zou ik als PSV zijnde Madueke proberen voor 90 miljoen te verkopen. Als Spurs fan zou je hier toch ook niet blij mee zijn lijkt mij.

Ik zou hier als Tottenham niet aan beginnen. Dit is een hoop geld voor een speler die 1 seizoen goed heeft gepresteerd bij The Wolves. Adama kan hard rennen en is beresterk, maar daar red je het niet alleen mee in de subtop van de Premier League. Veel te weinig rendement.

23 augustus 2021 om 14:45

Volledig mee eens. Met dat geld kun je Aouar + een rechtback halen (beiden nodig)

Jammer zeg, klik op het artikel en verwacht te lezen hoe PSV Adama "the Beast" Traore naar Nederland haal. Dat terzijde vind ik Tottenham geen club voor Adama, snap dat je een soort tussenstap omhoog wilt maken, maar Wolves vind ik persoonlijk een pracht club met karakter.

23 augustus 2021 om 14:21

Denk je nou echt dat PSV een speler voor 47 mil gaat halen? Dat gaat never nooit gebeuren dus is eigenlijk al logisch dat psv niet meewerkt aan verkoop voor Madueke en dus the Spurs verder zoekt.

Jullie moeten de statistieken van Traore ereens op nalezen, sinds het seizoen 2018/2019 heeft de beste man 125 weddtrijden gespeeld, 9 goals gemaakt en 12 assists gegeven. Hoezo overrated??

Valt me op dat niemand het heeft over dat Madueke van tottenham af komt. Wat is dat toch met Engelse clubs? Ze kopen zoveel talent, het breekt niet door, wordt verkocht, om het later weer terug te kopen. Man man man... waar gaat dit nog over?

23 augustus 2021 om 14:41

Geen kans op speeltijd toen in 2018 en koos ervoor om dr club te verlaten om ergens veel te kunnen spelen. Gewoon een erg verstandige keuze en hij heeft gelijk gekregen en zowel psv als hijzelf gaan ervan profiteren binnenkort.

23 augustus 2021 om 15:34

Madueke was in de jeugd van Tottenham aanvoerder en debuteerde al op z'n 15e in de o18. Lijkt me duidelijk dat Tottenham hem niet vrijwillig heeft laten gaan. Hij was simpelweg transfervrij en had geen zin in het traject dat de meeste Engelse talenten door moeten lopen (veel te veel concurrentie om rechtstreeks door te breken en dan verhuurd worden aan de ene na de andere laagvlieger).

Die Traore is toch helemaal niet bijzonder?!? Blind renpaard en ziet er imposant uit maar dat is het wel. Rendement is nagenoeg nihil. Daar ga je toch geen 47m aan uitgeven. Lijkt me ook uitgesloten dat Nuno hem wil hebben. Bij Wolves zat er al vaak naast onder Nuno.

Voor 47 miljoen kun je iemand beters halen dan een gespierde Dan James. Nu gooi je gewoon geld weg.

Natuurlijk echt een wapen om meerdere spelers bezig te houden en dus ruimte te creëren voor andere spelers met zijn snelheid en kracht maar zijn eindproduct is zo matig. Ik zou liever Madueke terug willen zien bij Tottenham, heeft ook snelheid en heeft gewoon veel meer eindproduct en biedt daarbij ook extra creativiteit. Hij kent veel mensen en spelers bij de club en is nog maar 19! Probeer het met een bod van 40 miljoen zou ik zeggen.

Overigens denk ik dat wij eerder een rechtsback, nog een cb, creatieve middenvelder en backup spits nodig hebben voordat wij een vleugelaanvaller nodig hebben.

Ik snap de interesse van Tottenham niet zo goed. Hij is mega snel en sterk, maar zelden beslissend of doorslaggevend. Hij zou in mijn ogen de perfecte wingback zijn, zoals Antonio Valencia ooit ook werd omgedoopt bij United. Veel gelijkenissen tussen beide mannen. Maar als vleugel- of schaduwspits vind ik hem weinig spectaculair.

23 augustus 2021 om 14:44

Blijkbaar vindt Nuno hem erg goed en wilt hij hem bij ons hebben. Ik vind hem erg imponerend totdat hij in de buurt komt van het doel 😂 echt veel te weinig eindproduct. Misschien moet hij wingback worden.

Bayern München wil Nbombele van de Spurs in een ruildeal met Tolisso binnenhalen.
Dat lijkt me wel een prima optie.

23 augustus 2021 om 15:53

Huh, hoe kom je hier bij terecht in een topic als dit?

Dit moet een grap zijn? 47 mil voor een speler met 0 rendement geen dribbel geen acties alleen maar snelheid

Madueke wordt grootste tranfer ooit in Nederland

23 augustus 2021 om 16:04

Dat is nogal stellig, 85.5 miljoen euro is geen misselijk bedrag om te overtreffen natuurlijk. Dat hij voor een flinke dot geld zal gaan vertrekken straks staat wel vast maar of echt zo hoog wordt als Matthijs de Ligt moet ik nog zien eerlijk gezegd.

Zou ik heel raar vinden aangezien Nuno hem bij Wolverhampton al vaak op de bank liet zitten, waarom zou hij Traore dan wel bij Tottenham in de basis zetten? En voor dat bedrag een aankoop voor de breedte van de selectie te doen vind ik nogal veel.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren