Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Tottenham Hotspur onderschat bezoek aan Portugal: tieners gaan kopje onder

Laatste update:

Het wordt voor Tottenham Hotspur mogelijk nog een zware klus om de groepsfase van de Conference League te bereiken. Met een B-elftal ging de ploeg van trainer Nuno Espirito Santos donderdagavond onderuit tegen Paços de Ferreira. De nummer vijf van het afgelopen seizoen in Portugal won met 1-0 door een doelpunt in de slotfase van de eerste helft. Volgende week wacht de return in Londen.

Tottenham trad aan met een geheel nieuwe opstelling ten opzichte van de competitiewedstrijd tegen Manchester City (1-0) van zondag. Doelman Pierluigi Gollini, verdediger Cristian Romero en aanvallende middenvelder Bryan Gil, allemaal deze zomer aangetrokken, maakten hun basisdebuut. Tieners Nile John en Dane Scarlett hadden eveneens een basisplaats; hetzelfde gold voor Cameron Carter-Vickers en Ryan Sessegnon, die zelden mogen starten. De bank bestond volledig uit jonge spelers uit de jeugdopleiding, waardoor Tottenham met de mond vol tanden stond na de 1-0 van Lucas Silva.

De linksbuiten werd door een messcherpe steekpass van Nuno Santos, waarmee de gehele defensie werd opengesneden, voor het doel van Gollini gezet. Hij maakte oog in oog met de keeper geen fout. Het doelpunt viel in de laatste minuut van de eerste helft en kwam voort uit balverlies van Harry Winks. Paços mocht counteren; de tegenaanval van de thuisploeg was de hele eerste helft al een bron van dreiging en uiteindelijk werd Tottenham daadwerkelijk bestraft. De bezoekers waren in de openingsfase wel gevaarlijk, maar maakten daarna minder indruk in Estádio da Mata Real.

Tottenham begon de tweede helft met één wijziging: John, die niet opviel in de eerste helft, werd vervangen door de meer aanvallend ingestelde Jack Clarke. Maar echt voet aan de grond kreeg Tottenham ook in de tweede helft niet. Na een uur schoot Sessegnon naast. Ook uit standaardsituaties kon de Premier League-club geen potten breken. Paços was zelf allesbehalve dreigend in de tweede helft, maar bleef achterin gemakkelijk overeind. De thuisploeg speelde ver teruggetrokken als Tottenham aan de bal was en de bezoekers ontbeerden de creativiteit om een opening te vinden.

Bereikt Tottenham Hotspur het hoofdtoernooi van de Conference League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Nou die nemen dit toernooi ook lekker serieus met zo’n opstelling.

19 augustus 2021 om 22:32

Ik denk serieus dat Tottenham de groepsfase niet eens wil halen. Ik geef ze ook geen ongelijk, voor een club als Tottenham is daar ook niets interessants te halen. Prijzengeld stelt niets voor ivm premier league gelden en als je het toernooi wint krijg je als prijs een ticket voor de Europa League. Kost alleen maar energie voor niets.

19 augustus 2021 om 22:35

Is toch leuk dat je de geschiedenis in gaat als eerste club die de Conference League heeft gewonnen. Dat zou toch een motivatie zijn om er gewoon vol voor te gaan lijkt me. Verder ga je ook zien dat er in de Europa League ook steeds betere clubs spelen, dus die kwaliteit gaat ook omhoog waardoor Tottenham Hotspur wellicht volgend jaar toch in een sterk toernooi speelt!

19 augustus 2021 om 22:39

Voor Tottenham is deelname aan de Conference League toch een blamage. Dat soort teams gaan alleen maar B teams opstellen. Daar gaan ze geen energie van dure spelers aan verspillen. Die kneuzencup wil je niet eens winnen.

19 augustus 2021 om 23:22

@Perry19- Ja ik snap dat dus niet. Prijs is een prijs. Je zal.zien dat de uiteindelijke winaars toch clubs zijn als het kaliber van een Spurs , Roma etc. Daar zou ik w een finale van willen winnen. Een Europese titel winnen..wie wil dat nou niet?

19 augustus 2021 om 23:37

Blamage? Dat is hun niveau nou eenmaal, dat laten ze al geruime tijd zien. Tottenham is een club die zichzelf groter acht dan wat ze werkelijk zijn en dat is niet iets van vandaag, dat is al heel lang zo. Een wereldspits en een snelle Koreaan maken nog geen zomer. De rest is pure middelmaat.

20 augustus 2021 om 00:58

Gaan ze dan voor de titel in Engeland dit jaar hahaha?
Dit is zo’n beetje de enige prijs die ze kunnen winnen dit jaar.

20 augustus 2021 om 01:51

Als eerste club een poedelprijs winnen? Nee, bedankt. Voor iedereen die de grap graag maakt over Spurs. Dit is de Audi Cup van het Europees voetbal. Die moet je niet willen. Eerstdaags roepen we nog een toernooi op waar je als 17e in terecht komt. Is dat dan ook een prijs die je moet willen winnen? Europa League stelt al niks voor. Als dat wel zo was, hoefden ze er geen CL ticket aan vast te hangen.

20 augustus 2021 om 09:33

Grappenmaker... Er zijn meer dan genoeg prijzen in Engeland te winnen. Maar goed ik hap weer lekker op een kromme opmerking.

20 augustus 2021 om 09:35

Spurs is gewoon een grote club!! Vorig jaar was wel echt een slecht jaar maar doen al jaren gewoon meer dan goed mee in de competitie. Ga jij er maar eens aan staan tegen clubs met een 10x groter budget..
De rest is pure middelmaat kan ik me wel in vinden, de aankopen van de laatste seizoen zijn niet echt geweldig. De kans was het seizoen dat Leicester kampioen werd, dit is nog steeds jammer voor mij als Spurs fan.
Overigens hebben ze ook gewoon de CL finale gespeeld, al zijn ze daar misschien wel op een gelukkig manier terecht gekomen (en dan niet alleen de wedstrijd tegen Ajax). De finale was ook al gespeeld na 1 minuut toen iemand een penalty gaf.

19 augustus 2021 om 22:55

Neen, deze club hoort qua historie en prestaties absoluut in die mislukte Super League. Wat een lachertje eigenlijk....

19 augustus 2021 om 23:20

Maar het is toch ook terecht als je kijkt hoeveel wedstrijden wij spelen in zo’n raar jaar met slechte voorbereiding en met een kwalitatief smalle selectie. De Engelse bekers moet je voor gaan maar deze beker… nope. Laat aub de jeugd deze wedstrijden spelen + wat spelers die ritme nodig hebben of terug komen van een blessure ofzo.

19 augustus 2021 om 23:55

Nu niet blij en opgelucht gaan doen als ze donderdag met de basis opeens dik winnen he. Want deze cup is niets waard. Snap ik ook wel hoor. Valt totaal in het niet bij de Amerikaanse of Aziatische Audi Cup!

20 augustus 2021 om 01:47

Volledig met je eens en ik zal het irritant vinden om erin te blijven eigenlijk en het maakt mij echt ook niets uit als wij eruit gaan. No problem. Staat alleen maar in de weg voor de spelers en de trainer denk ik. Wel leuk om de jeugdspelers aan het werk te zien tho Voor de rest een leuke grappige reactie van je

20 augustus 2021 om 01:03

Die wilde hun grote spelerd gewoon niet op reis sturen en gewoon op de competitie focussen. Lijkt me dat het plan was, op zijn minst de schade beperkt houden en dan maken ze het thuis af met grote namen. En dan gaan ze in de groepsfase weer het b elftal gebruiken voor de uit wedstrijden en thuis weer wat grote namen. Of te wel zo min mogelijk om toch misschien die cup te pakken en wat coe-punten te harken. Ben benieuwd naar de thuis wedstrijd.

Doen ze een gooi naar de titel “grootste grap van Londen” ofzo? Ze hebben geen zin om dit jaar Europees te spelen, zoveel maakten deze opstelling, de instelling van de spelers, de wissels en het spel van Tottenham wel duidelijk..

19 augustus 2021 om 22:29

Toch vreemd, want ondanks dat dit toernooi voor Tottenham begrijpelijk totaal niet interessant is in financieel en sportief oogpunt. Toch kunnen zij hier wel flink punten harken voor de coefficientlijst voor clubs en dat kan ze in de toekomst nog weleens heel erg goed van pas komen. Alleen daarom zou ik dit toernooi al serieus nemen.

19 augustus 2021 om 22:31

Valt toch wel mee voor Engelse clubs? Engeland staat nr1 op de lijst en volgens mij zijn plaats 1 tot en met 4 hetzelfde qua aantal teams die kwalificeren voor de CL, EL et cetera?

19 augustus 2021 om 22:33

Het is wel heel gek dat een club, die nooit wat wint, deze prijs niet serieus neemt. Dat is echt de arrogantie ten top bij een club waarbij de prijzenkast nou niet echt uitpuilt...

19 augustus 2021 om 22:35

De Toekomst bedoelt waarschijnlijk de punten voor Tottenham zelf. Kan later bij loting voor Champions League het verschil betekenen tussen indeling in pot 2 of pot 3 bijvoorbeeld.

19 augustus 2021 om 22:37

@ La Bombenera. Dit inderdaad. Kan je iets bereiken en dan kom je met zo'n opstelling en instelling het veld op.

19 augustus 2021 om 22:39

@Dani, wat Perry zegt. Ik bedoel de punten voor Tottenham zelf. Dat kan zomaar van invloed zijn op de potindeling bij een groepsfase of het hebben van een geplaatste status in de voorrondes.

19 augustus 2021 om 22:43

Precies, al die Engelse top teams die in de EL zaten en daar jaar in, jaar uit met de pet gooiden naar dat toernooi waren daarna steevast verbaasd dat ze niet in Pot 1 of Pot 2 kwamen in de CL..

Voor Spurs zou dit een prijs moeten zijn waar ze alles op alles zetten om hem te winnen, ze zijn waarschijnlijk met de afstand de club met de duurste selectie en elke prijs is er toch weer 1!

19 augustus 2021 om 22:47

Snap het. Helemaal mee eens.

19 augustus 2021 om 23:18

Sorry maar de Engelse cups zijn veel belangrijker dan deze slechte bijverzonnen cup. Wij hebben al geen kwalitatief brede selectie en dan ga je ff je goede spelers door heel Europa heen sturen… dacht het niet. Laat de jeugd en wat spelers voor ritme deze competitie maar spelen.

19 augustus 2021 om 23:19

Maar is dat wel rendabel? De EL wedstrijden leveren al minder op als CL wedstrijden, laat staan de Conference league die daar nog weer onder zit.
Ik denk dat de punten die daar te halen zijn zelfs niet de moeite waard zijn om als club coëfficiënten binnen te halen op dat niveau.

19 augustus 2021 om 23:25

Helaas voor Spurs doen aan de Engelse cups ook andere Engelse teams mee waardoor ze geen schijn van kans meer maken op die prijzen.. Misschien zou het werken als ze eens beginnen met kleine prijsjes winnen, wie weet went de club aan winnen en slaat die mentaliteit ook over op je spelers en win je dan eens een serieuze prijs. Voor Tottenham is elke prijs er 1, binnen of buiten Engeland. Door zo neerbuigend te doen over deze cup, een Europese prijs, laat je in mijn optiek een vreselijke loser mentaliteit zien.. Eentje waar jouw club echt compleet mee doordrenkt is en de hoofdreden is dat je sterspeler zsm weg wil.

19 augustus 2021 om 23:26

Een Spurs met hun basis zou een serieuze kanshebber zijn voor winst Con.League. Als je die wint en een Engelse cup is dat toch alleen maar mooier?! Tot het einde meespelen voor meerdere prijzen. Ik zou het wel weten. Landstitel is al schier onmogelijk denk ik. CL halen is al lastig genoeg. Dus waarom niet dit soort prijzen en zorgen dat je het jaar erna wel de CL haalt.

20 augustus 2021 om 01:51

Yoeri iedereen heeft kans op de FA cup of de Carabao cup vooral al doen de betere teams mee in een titel race en met het drukke schema. Als je de knock out fases haalt dan kan alles gebeuren. Veel logischer om daar voor te gaan voor ons dat begrijp jij zelf ook wel.

20 augustus 2021 om 01:55

Nee Yoeri. Keihard voor een derderangs toernooi gaan. Daarmee laat je een loser mentaliteit zien. Liever ten onder tegen een Manchester City in een finale, dan een toernooi winnen waar je je voor plaatst als 11e van de competitie.

20 augustus 2021 om 07:26

Nee, inderdaad. Ga voor de Engelse cups, dat gaat jullie veel beter af..

20 augustus 2021 om 15:28

Wederom. Beter ambitie tonen en dat niet halen, dan genoegen nemen met dit gedrocht van een toernooi.

Pacos heeft terecht gewonnen, want wat Spurs liet zien was dra-ma-tisch. Winks en Davies hebben continu overtredingen nodig, terwijl dat misschien wel juist degene zijn die er met kop en schouder boven uit moeten steken. Verder matig van die coach dat hij geen goeie wisselspeler meenam, zoals Ndombele, Aurier, Sissoko of desnoods Alli. Toch verwacht ik dat Spurs doorgaat de volgende wedstrijd.

Buiten het feit dat Spurs met een B-elftal gespeeld heeft, is dit een super resultaat voor Paços. Een team dat niet ieder seizoen in de top 5 eindigt, maar eerder rond plaats 10. Voor Portugees voetbal top, maar ook voor een relatief kleine club uit Portugal! Return zal vast niks worden, maar dit is natuurlijk mooi en ik denk dat de spelers er ook wel naar uitkijken om in een groot Engels stadion te kunnen spelen. Toch een verhaal die je later aan je kleinkinderen kunt vertellen haha!

19 augustus 2021 om 23:15

Gewoon goed gedaan door en voor Paços maar dit is natuurlijk niet zo interessant voor de teams uit de grotere competities. De jeugd geef je wel meer minuten en spelen even op hoger niveau tegen echte kerels dat is wel goed voor de ontwikkeling. De return zal ook spannend zijn hoor want je mag maar een selectie samenstellen voor deze twee wedstrijden en daar zitten geen echte basisklanten tussen behalve Romero en Lo Celso die ik uiteindelijk wel basis zie pakken naarmate het seizoen vordert.

19 augustus 2021 om 23:20

Voor Nederland slecht natuurlijk.. een ideale mogelijkheid om een portugese club uit europa te krijge...

Tottenham wil dit toernooi ook niet. Is sportief en financieel totaal niet interessant voor hen. Ik denk dat die er liever zsm uitliggen.

19 augustus 2021 om 22:40

Sportief is veel punten halen juist wel interessant voor je positie op de ranglijst

19 augustus 2021 om 22:47

Eens een prijsje pakken, al is het eentje uit de C-categorie is ook wel eens een mooie afwisseling voor spurs

Dit is hun beste kans op een prijs en zelfs dat weten ze te bottlen. Eigenlijk moet je daar ook een prijs voor krijgen. Wat een banterclub is het toch ook, haha. Hoe kan je nu al met een b team spelen. Je hebt net 1 potje in de PL achter de rug, haha. Jammer dat ze in de PL geen coefficientennood hebben.

19 augustus 2021 om 22:36

Waarom zouden ze hiervoor willen gaan? Prima om de jeugd en reserves te laten spelen want zo’n toernooi kost ze volgens mij alleen maar geld

19 augustus 2021 om 22:38

Misschien omdat je als voetbal club in het leven bent geroepen om prijzen te winnen? En aangezien Spurs daar nou niet bepaald heel goed in is, zou dit misschien een goede mogelijkheid zijn...

19 augustus 2021 om 22:42

Als top 6 club in Engeland moet die conference league helemaal je ambitie niet zijn en dat begrijpen ze daar wel in Londen

19 augustus 2021 om 22:55

Ik snap inderdaad wel dat Spurs het, na het winnen van de EFL cup in 1999 en 2008, wel even genoeg vindt qua prijzen en zich volledig focust op een 6e plek in de Premier League

19 augustus 2021 om 23:04

Voorlopig komen ze niet verder dan een Audi Cup. Dit toernooi is ook niet zo speciaal maar tenminste een officiële prijs. Als ik spurs was had ik alles op alles gezet om deze te pakken.

19 augustus 2021 om 22:42

Zo een kneuzencup. Daar gaan teams als Tottenham echt geen energie in steken.

19 augustus 2021 om 23:12

Afschuwelijke cup sorry. Wel goed om jonge spelers ervaring op te laten doen, het maakt ze wel beter.

20 augustus 2021 om 09:18

Plus je kunt ook sommige reserve spelers in hun ritme houden. Ik zou volgende week met sterkste 11 beginnen en daarna in groepsfase met b/c-team spelen.

Tegen de club van Nino Santos wordt gescoord door een assist van Nino Santos. De wereld is klein.

Haha die Kane toch. Wil om de prijzen spelen en wordt zometeen uit de voorronde van de conference league gekegeld

19 augustus 2021 om 23:10

Prima toch, dit is het gewoon niet waard. Wel leuk om de jeugd minuten te laten maken tho

Spurs. Was dat niet een van die clubs die zich te goed voelden voor de CL en de eigen PL en dus aan een Super League wilde deelnemen? En nu op een rand van uitschakeling van de 3e Europese cup voordat de poulefase überhaupt begonnen is? Triest.

19 augustus 2021 om 23:09

Die cup kan mij gestolen worden 😂 is leuk om de jeugd ervaring op te laten doen maar meer niet sorry. Deze cup is ook eigenlijk meer erbij gekomen voor de kleinere competities en landen om die ook Europees voetbal te laten ervaren maar dit is niet echt de manier. Ik begrijp volledig dat wij dit niet serieus nemen eigenlijk.

Doe maar rustig aan, wij voelen ons zeker niet te goed voor de CL maar te slecht lol CL blijft prachtig hehe

19 augustus 2021 om 23:15

Ik bedoel eigenlijk meer de club ansich dan de supporters. Maar juist die uitspraak dat deze Europese cup bedoelt is voor kleinere competities is een vrij hautaine. Spurs heeft minder Europacup I's dan Feyenoord en op dit moment veegt Feyenoord de tegenstanders in de voorrondes "Europacup III" weg en gaat Spurs een beetje arrogant de jeugd opstellen. Ik vind Feyenoord in vrijwel alles een veel grotere club eigenlijk.

19 augustus 2021 om 23:23

Het gaat er toch om of het iets waard is voor onszelf? En ik vind ook dat je gewoon jeugd op moet stellen voor deze cup. De seectie is niet breed en je heb tering veel wedstrijden voor de boeg in Engeland en de nationale cups zijn veel belangrijker voor ons als club en fans dan deze opeens verzonnen cup die binnen 5 jaar zal verdwijnen 😂

20 augustus 2021 om 02:15

Ben het met alles wat je zegt eens, Mo. Behalve dat het toernooi er binnen 5 jaar niet meer zal zijn. Zou ik persoonlijk ook wel mooi vinden, want het gaat nergens over, en zo kunnen we ook wel een vierde, vijfde, zesde etc. toernooi oprichten. Maar die kleinere landen/clubs gaan er daarvoor al veel te hard op. In mijn kringen zie ik bijvoorbeeld de fans uit Servië en zo er echt razend enthousiast over doen.

20 augustus 2021 om 04:03

20 reacties maar de prijs doet er iets toe!

21 augustus 2021 om 20:41

Deem dat is ook wel waar, het is ook eigelijk meer voor de met alle respect kleinere ploegen maar ik weet niet hoe het format anders zou kunnen waardoor je geen problemen krijgt met “grotere” ploegen en competities. Ik vind het oprecht heel leuk voor teams en fans die nooit Europees spelen maar het mag echt beter gedaan worden qua competitie. Deze competitie heeft niet eens een eigen themesong 😂

Het zijn alleen maar extra wedstrijden verspreid door heel Europa heen en het levert financieel te weinig op, moedigt spelers totaal niet extra aan om naar Tottenham te komen etc. Ik snap wel dat ze deze wedstrijden liever verliezen.
Het enige voordeel is eindelijk eens zilverwaar als ze het toernooi zouden winnen, maar dat is ook geen zekerheid.

20 augustus 2021 om 02:18

Dit inderdaad. Misschien dat we hem winnen, maar er hangt 0 prestige aan. Het is niet alsof men Spurs opeens serieus zou nemen als ze een Conference League winnen. Zelfde als dat een Carabao Cup of Community Shield bij Arsenal ook weg gelachen wordt. Enige wat je dan overhoudt is één lange afleiding van de andere fronten waarop je meedoet. Europa League wordt al door veel teams niet serieus genomen, tenzij ze anders de CL zouden missen.

20 augustus 2021 om 08:36

Wanneer je het goed doet geeft het je wel weer wat meer aanzien in de 'kleinere competitie-landen', waar volgens Mothespur het hele toernooi voor bedoeld is. Ook in die kleinere competitielanden zitten af en toe leuke spelers, er zullen genoeg landen zijn waar Spurs nog een redelijk 'onbekende' club is (ze kennen m wel maar heeft geen aanzien), als Spurs tegen hun eigen club een show weggeeft, kan het maar zo wat (extra support/ inkomsten, voor langer termijn) opleveren, naast dat het wellicht gemakkelijker wordt spelers daar toch naar Spurs te krijgen ipv dat ze alleen maar naar de 'allergrootste' willen.

Daarnaast is het (ook voor Spurs) ook goed om te wennen aan die drukke programma's als je de ambitie hebt om voor het Kampioenschap, de Engelse Cups EN de Champions League te gaan. Dan stel je dus niet een volledig B elftal op, maar zorg je ervoor dat je (ster) spelers die het meest moeten voetballen regelmatig rust krijgen, door dan een beetje Jeugd op te stellen. Goed voor de club op Lange termijn zal k maar zeggen, maar voetbal is nu eenmaal vaak de waan van de dag.

Wat moet je met deze competitie alleen maar tijdverspilling

20 augustus 2021 om 04:02

Dat is de normale competitie ook toch doen ze elk jaar weer mee.

On topic: Als je het toernooi en de punten niet serieus neemt dan kunnen nog lang wachten op een prijs. Hebben het het een beetje hoog in de bol gekregen sinds ze tegen een CL finale aangelopen zijn

Ik begrijp wel dat je niet voor zo'n C-prijs gaat terwijl je zo'n overvol programma hebt. Beter focussen op de PL en daar een goede eindklassering behalen.

Typisch Engelse mentaliteit.
Een zekere Kane heeft ook zijn carrière te danken aan de Europa league.
Wanneer gaan die jeugdspelers dan wel kunnen spelen.
Denk dat sommige ploegen uit die confrenxe league niet moeten onderdoen voor de helft van de premier league.
Want buiten de top 8 stellen die teams ook niet veel voor hoor.
De PL de competitie met de meeste overschatte en betaalde spelers

20 augustus 2021 om 10:32

Op Roma, Union Berlin en Rennes na zit er niemand van de topcompetities in de Conference league, de rest zijn subtoppers uit B en C landen. Ik heb helemaal niks met de PL maar 17 van de 20 clubs uit de PL kunnen de Conference League winnen.

Ik snap dat je belangrijke spelers wilt sparen voor een Europese competitie die financieel onaantrekkelijk is en vooralsnog weinig aantrekkingskracht heeft.

Anderzijds, dat is wel het lot van Spurs. Ze willen zich meten met de absolute top, maar qua prestaties halen ze dat niet.

Volgens mij wil je als voetballer alle prijzen winnen die je kan winnen.
Als club spelen er andere belangen; veel reizen, hoge kosten, lage opbrengsten en impact op de fitheid van spelers en potentiele blessures aan het begin van het seizoen.

Maar wat als je ook snel uit de FA-Cup ligt? Of een flinke achterstand hebt op de top 3?
Dan baal je dat een mogelijke prijs als Conference cup aan je voorbij hebt laten gaan.
Je spelers willen ook prijzen pakken. Mocht je in de finale van de conference cup staan en deze winnen, dan praat op dat niemand binnen het team over het aanzien van het toernooi.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren