Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ajax laat NEC na krankzinnig begin relatief genadig wegkomen

Laatste update:

Ajax heeft zaterdagavond bij de seizoensouverture in de Eredivisie zijn visitekaartje afgegeven aan het eigen publiek. De ploeg van Erik ten Hag begon tegen NEC ongekend voortvarend en stond binnen twintig minuten met 4-0 voor. Daarna leek Ajax gas terug te nemen en zo kwamen de Nijmeegse bezoekers er uiteindelijk redelijk genadig vanaf: 5-0.

De eerste twintig minuten waren te typeren als een complete wervelstorm van Ajax op het doel van NEC. Sébastien Haller miste met links, terwijl Jurriën Timber net voorbij de tweede paal kopte. In de zesde minuut was het alsnog raak voor Haller, die een voorzet van Noussair Mazraoui knap verlengde: 1-0. Vier minuten later kapte Dusan Tadic zijn tegenstander uit, om de bal met rechts op het hoofd te plaatsen van Mazraoui: 2-0. De enorme druk van Ajax leidde in de dertiende minuut tot een eigen doelpunt van Bart van Rooij, die de bal onbedoeld met zijn borst achter doelman Mattijs Branderhorst plaatste: 3-0.

Er volgden al snel nieuwe grote kansen voor de thuisploeg, maar Haller en Edson Álvarez hadden het vizier niet op scherp staan. Tadic had dat wél en schoot de bal na een hoekschop van Steven Berghuis onberispelijk in de kruising: 4-0. Er waren toen nog geen twintig minuten gespeeld en NEC zal gevreesd hebben voor het ergste, maar in de fase die volgde nam de druk op het Nijmeegse doel enigszins af.

Zeven minuten voor rust maakte Ajax uit de omschakeling zijn vijfde treffer. Berghuis werd diep gestuurd door Davy Klaassen en legde breed op Tadic, die uiterst koel bleef: 5-0. NEC klaagde dat er aan het doelpunt een overtreding van Noussair Mazraoui was voorafgegaan, maar scheidsrechter Bas Nijhuis en VAR Laurens Gerrets wilden daar niet aan. Vier minuten na rust creëerde Berghuis een opgelegde kans voor Gravenberch, die voor open doel met links naast schoot.

Na de enorme kans voor Gravenberch gebeurde er nauwelijks meer iets in de buurt van beide doelen. Ten Hag besloot om Tadic na een klein uur naar de kant te halen en Ajax leek het wel te geloven. Een kwartier voor tijd zag Mazraoui nog wel een gevaarlijke kopbal rakelings voorlangs gaan. In de slotfase werd NEC-aanvoerder Lasse Schöne onder luid gejuich van de Ajax-supporters naar de kant gehaald door Rogier Meijer. Schöne, die tussen 2013 en 2019 voor Ajax speelde, was al voor de wedstrijd toegesproken door directeur voetbalzaken Marc Overmars van de Amsterdammers.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Easy kampioen, wordt weer een simpel jaar

14 augustus 2021 om 22:51

Zo goed was het allemaal niet hoor. NEC was echt dramatisch en als er niet veel veranderd, worden ze de slechtste promovendus ooit in de Eredivisie. Ajax was bij vlagen echt heel slordig vandaag.

14 augustus 2021 om 22:55

Het was echt wel goed in de eerste 20-25 minuten.

14 augustus 2021 om 22:59

Ajax was pas in de slotfase wat slordig. Daarvoor werden er wel kansen gemist maar er werd ook gewoon goed gekeept. Hopelijk scoort Haller er 20 en kan hij met weinig verlies verkocht worden. Die man is zo traag als dikke stront.

14 augustus 2021 om 23:00

Wat is goed? Ik bedoel de eerste 2 goals waren echt goed uitgespeeld en werd er flink druk gezet. Daarna 3e goal is gewoon echt lachwekkend vanuit NEC zijde. Daarna werd er tot de 16 goed gevoetbald, maar was de eindpass/afronding vaak slordig. NEC speelde ook heel slecht en toch presteerde Ajax het om ze een paar keer gevaarlijk er door te laten komen door slordig balverlies (uitglijden Mazroaui en die bal waarbij dacht ik Stekelenburg die Okita vrij inspeelde maar overschoot). Tegen een NEC kom je hier mee weg, maar je bent het neem ik aan wel met me eens dat het vaak gewoon heel slordig was en NEC echt 0,0 weerstand bood.

14 augustus 2021 om 23:06

Ik vind persoonlijk dat Ajax veel beter kan spelen dan ze vandaag lieten zien. Een Haller mist de eerste 20 minuten gewoon al 3 dikke kansen. Vandaar dat ik er meer van verwacht en het niet altijd even goed vond.

14 augustus 2021 om 23:12

Als ze dit uit bij pak hem beet utrecht, heerenveen, az of groningen op de mat kunnen leggen dan geloof ik best dat het goed komt. Maar komop dit nec, dat sloeg écht nergens op. Waar hebben die op getraind de hele zomer?

14 augustus 2021 om 23:42

We hebben max 20 minuten goed gespeeld. Daarna werd het echt minder. Om maar niet te spreken over de 2e helft. Als ik thuis op het bankie had gezeten, dan was ik in slaap gevallen.

14 augustus 2021 om 23:51

In Rotterdam lopen ze naast hun schoenen na overwinningen tegen de lamme en de blinde. In Eindhoven tegen 10 man van Ajax. Laat ons ook ff

14 augustus 2021 om 23:51

Nou ik heb toch écht wel genoten van Ajax vandaag, zowel eerste als 2e helft. Natuurlijk de tegenstand was lachwekkend maar de manier waarop ze er bovenop zaten… Alvarez, écht geweldig. Met een beetje pech wordt het vandaag gewoon 10+

15 augustus 2021 om 00:20

@straaljager Behalve dat Ajax met 11 man al met 0-2 achterstond maar daar word niet naar gekeken.

15 augustus 2021 om 00:30

Dat was door een dramatische keeper en een linksback op 60 procent. Maar Ajax was met 11 man dominanter. Maar dat wordt onder de rivieren vergeten.

15 augustus 2021 om 00:50

Linksback op 60%? Slechter kan het bijna niet. Overigens speelde PSV zelf ook niet op 100% omdat diezelfde week gewoon weer een belangrijke CL wedstrijd voor de boeg lag voor PSV. Maar dat wordt onder de rivieren vergeten.

15 augustus 2021 om 00:57

Ik snap dat het moeilijk is als je niet gewend bent om 3 wedstrijden in de week te spelen. Maar als je met de grote jongens wil meedoen is dat geen argument. Nee dit was slechts een incident. Kan niet wachten. PSV weer tegen te komen.

15 augustus 2021 om 00:59

Mja wat kan je meer verwachten? Na 20 minuten 4-0. Tuurlijk zakt het dan weg.

15 augustus 2021 om 01:06

Tuurlijk was PSV fitter, het was gewoon mooi dat Ten Hag dacht dat Ajax er wel klaar voor zou zijn en Galatasaray bij wijze van een small club noemde. Ik snap dat je graag revanche wilt, maar geloof ons maar, dit PSV is veel sterker dan vorig jaar. Jullie worden niet zomaar kampioen en rollen ons ook niet even op volgende keer. De verdediging en het middenveld is veel sterker en in de omschakeling zijn we nog net zo dodelijk.

15 augustus 2021 om 01:10

Zal allemaal best. Maar een ploeg met Babel in de spits, stelt natuurlijk allemaal niet zoveel voor. Ik vind die euforie stemming in Eindhoven prima. Maar laten we nou niet gaan doen alsof jullie nou topfavoriet zijn.

15 augustus 2021 om 01:28

Gala stelde idd ook echt niet veel voor, dat is ook zo. Top favoriet zijn we niet, maar ik denk dat er toch wel wat angst was onder de PSV-ers dat het gat misschien echt wel te groot aan het worden was, nu lijkt het erop dat we echt weer serieus mee kunnen doen. Dat geeft euforie en het is momenteel ook echt leuk om PSV te zien spelen.

15 augustus 2021 om 02:52

@straaljager Wie praat er over PSV die topfavoriet is? Volgens mij is het Ajaxwatcher wie beweert dat Ajax wel eventjes kampioen word. Je legt zomaar woorden in de mond van mensen. Overigens zeg je niet te kunnen wachten om PSV weer tegen te komen, vorig seizoen 2x gelijkgespeeld tegen een PSV dat veel minder is dan dit seizoen, dus heb je er echt veel zin in? Wij als PSV-ers hebben iig het volste vertrouwen voor de volgende kraker na die 0-4!

15 augustus 2021 om 03:29

Als je dat tegen 13 van de 18 teams zo aanpakt win je die allemaal easy. Weten gewoon niet wat ze moeten doen 💪

15 augustus 2021 om 03:53

Ik moet eerlijk bekennen dat ik vrij weinig van de wedstrijd heb gezien, maar jij schets gewoon een gebrek aan concentratie in mijn ogen. Een gebrek aan concentratie is wat Ajax in principe niet zal overkomen tegen tegenstanders van formaat. Ze zullen een enkele keer nog tegen de lamp lopen tijdens de competitie (bijv. Groningen-uit), maar dat zal het ook zijn

15 augustus 2021 om 09:15

Haha grapjas, ajax is ook sterker geworden ze zitten ook niet stil haha ze worden nog steeds makkelijk kampioen

15 augustus 2021 om 10:57

Ik heb niet gezegd dat iemand praat over dat PSV topfavoriet is toch? Over woorden in de mond leggen gesproken. Ik merk alleen een euforie stemming in Eindhoven omdat ze een aantal wedstrijden iets leuks hebben laten zien, waardoor ze nu zo ongelooflijk goed zijn geworden ten opzichte van vorig jaar. Als ik dan kijk naar de tegenstanders, zoals Galatasaray wat niet zoveel voorstelt. Of Ajax waarbij er een hoop dingen fout gaat wat normaal gesproken niet gebeurt. Dan lijken mij dat incidenten waar je niet teveel conclusies uit moet trekken. En mocht jij dat anders vinden, dan is dat jou goed recht hoor. En om op je laatste vraag terug te komen. Die kan ik ook omdraaien. Volgens mij had PSV voor de overwinning tegen Ajax iets van 16 toppers niet gewonnen? Dus heb je na 1 overwinning wel echt zoveel vertrouwen?

14 augustus 2021 om 22:51

Deze wedstrijd zegt dus echt helemaal nog niets

14 augustus 2021 om 22:52

Ja, dat kun je na een wedstrijd tegen een promovendus prima zeggen…. 😣

14 augustus 2021 om 22:53

Je moet eens kijken bij die 3-0 van tadic uit de corner. Hoe kan hij in hemelsnaam niet gedekt worden.... Als dat 34 wedstrijden gebeurd wordt het simpel ja.... Maar daar ga ik niet vanuit.

14 augustus 2021 om 23:14

Wat dacht je van die eerste van haller? Verdediger stond gewoon 5 meter bij hem vandaan de dekken

14 augustus 2021 om 22:57

Dat jullie met de A ploeg spelen tegen een promovendus. Zeker opzoek naar vertrouwen?

14 augustus 2021 om 22:58

"wij" hoeven dan ook geen kwalificatiewedstrijden te spelen doordeweeks

14 augustus 2021 om 23:00

Op zoek naar ritme en zeker gezien het eerste half uur

14 augustus 2021 om 23:00

Nee, als kampioen hoeven we helaas geen voorrondes te spelen. Jammer hè.

14 augustus 2021 om 23:01

Haha ja jullie zijn grote jongens. Het wordt iig een leuk seizoen zo.

14 augustus 2021 om 23:01

Eerder op zoek naar ritme Mateja_memphis.. niet iedere ploeg heeft al een handvol wedstrijden om het echie op niveau gespeeld.

14 augustus 2021 om 23:02

Haha mooi voorbeeld van Amsterdamse arrogantie, maar dan vanuit een PSV-er. Denk wel dat jullie het ons dit jaar lastiger gaan maken dan vorig jaar. Uiteindelijk zal Ajax toch wel weer kampioen worden. Die 0-4 nederlaag in de JC schaal is logisch. Je speelt meer dan een helft tegen 10 man terwijl die 10 man niet eens wedstrijd fit zijn. PSV was dat natuurlijk wel.

14 augustus 2021 om 23:13

Haha kunnen jullie wel hebben toch? PSV is iig een stuk sterker dan vorig jaar. Beide veelste sterk voor alle andere ploegen in de ED. De wedstrijden rondom de Europese wedstrijden en de onderlinge duels gaan uitmaken wie er kampioen wordt. Gaat spannend worden!

14 augustus 2021 om 23:22

Fijn dat de 0-4 in Amsterdam iig nog niet is weggespoeld gezien de reacties.

15 augustus 2021 om 03:58

Gewoon een leuke plaagstoot die je geeft toch. Ook top dat Schmidt het nu op de rit lijkt te hebben bij PSV, want ze spelen prima voetbal naar mijn mening. Ben wel benieuwd hoe PSV gaat presteren in Europees verband dit seizoen eigenlijk. Halen ze CL, dan denk ik dat de volle focus daar op ligt en dan zie ik Ajax ‘makkelijk’ kampioen worden. Knikkert Benfica hen eruit, dan voorzie ik een spannende titelstrijd dit seizoen. Dit is puur op basis van een voorgevoel dat Ajax een kwalitatief betere bank heeft. Europees succes zal dus zorgen voor mindere nationale successen zeg maar.

15 augustus 2021 om 08:18

@Mateja: Haha, ik snap je. Te bijzonder voor woorden. Letterlijk elke reactie boven jou doordrenkt van arrogantie. Terwijl ze een week ervoor nog 0-4 verloren. Een beetje nederigheid mag dan wel.

15 augustus 2021 om 10:50

Hoezo arrogant dan Lanjouwer? Er word een grapje gemaakt, dus bijvoorbeeld ik maak een grapje terug. Heeft niks met arrogant zijn te maken.

14 augustus 2021 om 23:00

Ah, net zo simpel als vorige week tegen PSV zeker?

14 augustus 2021 om 23:09

Dat was geen competitie..

14 augustus 2021 om 23:17

Nec heeft iig ad champions league mogen proeven vandaag 😉

14 augustus 2021 om 23:54

Wie Ajax? Dat gaat wel lukken denk ik 😂

15 augustus 2021 om 08:20

@Ajax1812: Haha, excuses, excuses, excuses. Zo werd het wel benaderd. Ik snap echt niet waarom jullie zo hinderlijk reageren. PSV heeft veel losgemaakt zie ik

15 augustus 2021 om 10:53

Niks excuses, de originele comment waar -NEC- op reageert gaat over de competitie, hoewel ik het er niet mee eens ben, want PSV is ook erg sterk.
Dat -NEC- dan vervolgens met een JC schaal wedstrijd komt dir beide ploegen niet zoveel interesseert is toch totaal irrelevant als de originele comment over de competitie gaat of niet?
Ach, jij en je eeuwige objectiviteit over alles wat met Ajax te maken heeft is natuurlijk correct wat jou betreft!

15 augustus 2021 om 11:01

Als de wedstrijd van vorige week tegen PSV een argument was, dan hadden we ook niet trots kunnen zijn als het 15-0 was geworden. Die 0-4 blijft namelijk gewoon staan. Wat het resultaat tussen Ajax en NEC ook geweest was. Dat slaat dus nergens op. Verder wel top om te zien dat je zoveel vertrouwen hebt in de ploeg die je support.

15 augustus 2021 om 19:15

Ajax1812. Snap niet zo goed waarom je zo gefrustreerd reageert. Ajax nam die wedstrijd tegen PSV namelijk ook gewoon serieus en wilde die dolgraag winnen. Als je roept dat je easy kampioen wordt terwijl je een week van te voren van een concurrent kansloos verliest vind ik dat je geen recht van spreken hebt om zo hoog van de toren te blazen. Maar dat vind ik, interesseert me niet verder hoe jij daar over denkt.

15 augustus 2021 om 19:17

Straaljager. Ik ben realistisch en zie dat het NEC wat er gisteren stond er simpelweg nog niet klaar voor is. Heeft niets met vertrouwen te maken. Natuurlijk slaat het ergens op als je een week van te voren kansloos onderuit gaat tegen je grootste concurrent. Dan vind ik het niet handig om te roepen dat je easy kampioen gaat worden. Lijken mij geen handige uitspraken.

14 augustus 2021 om 23:10

Ajaxwatcher gebaseerd op één pot tegen een promovendi, die niet bij machte was om maar iets terug te doen? Ja, klinkt logisch. 😁

15 augustus 2021 om 00:08

Beetje uitlokken van reacties met een knipoog (hopelijk). Als hij het echt serieus meent dan tja .. kun je er weer vrij weinig mee. Gaat gewoon een spannend seizoen worden, hopelijk blijven alle belangrijke spelers bij Ajax en PSV fit, dan word het echt wel om te smullen.

Overigens, gefeliciteerd met jullie eerste 3 punten Sulejmanii!

15 augustus 2021 om 01:02

Aguerooo ben bang dat dit niet met knipoog was, daarom begrijp ik dat soort reacties nooit zo. Of je nou voor Ajax of Psv speelt. Vorm van de dag, schorsingen en blessures, de breedte van je bank zijn ook factoren of je wel of niet kampioen word. Pas na de winterstop is een zinnig woord te zeggen. Het beloofd heel spannend seizoen te worden inderdaad eindelijk, mogen de beste kampioen worden. Jullie uiteraard ook gefeliciteerd. Fijn weekend nog ffkes. 👍🏾

15 augustus 2021 om 01:18

Het is wel een heel interessant seizoen voor Ajax. Aan de top komen is makkelijker dan er te blijven. Gaan jullie nog wat kopen, denk je? Ik zie toch wel wat pijnpunten. Op CL niveau dan, he. In de Eredivisie pakt Ajax iedereen bij de strot, en dan is denk ik alleen PSV een team dat dat niet erg vindt per se. Dat is een clash van speelstijlen. Tiki Taka balbezit voetbal versus heel direct naar voren spelen met snelheid.

14 augustus 2021 om 23:21

En daar is het korte termijn geheugen weer.
0-4 vorige week JCs

15 augustus 2021 om 07:57

Heeft AZ al gespeeld?

15 augustus 2021 om 08:50

Ja die verloren van RKC

15 augustus 2021 om 09:32

Yep, verloren helaas.
Jammerlijk dat je er weer een andere club bij moet halen die ook nog eens niets met dit topic of jou reactie te maken heeft.
Wel fijn dat je die vraag stelt trouwens, dat heeft wel weer alles met korte termijn geheugen te maken.

15 augustus 2021 om 11:04

Andere clubs bij halen? Je haalt er zelf een totaal andere wedstrijd bij...

15 augustus 2021 om 11:37

Wedstrijd of club, das nogal een verschil he
Het gaat er gewoon om dat de waan van de dag weer regeerd en dat men kennelijk vergeten is wat er een week geleden op het bord stond.

15 augustus 2021 om 12:05

Het gaat erom dat jullie allebei dingen aanhalen die niks met dit topic te maken hebben. Beetje vreemd als je dit zelf doet een ander daarop aan te spreken. Ik denk overigens dat niemand hier die uitslag vergeten is. Maar moeten we dan blijven jammeren tot in lengte van dagen?

15 augustus 2021 om 00:06

Haha wat een belachelijke opmerking. Je bent zeker de wedstrijd van vorige week vergeten. 1 Keer gewonnen en de blaaskaken laten weer van zich horen.

45 minuten van leven die ik nooit meer terug ga krijgen verspild.

14 augustus 2021 om 22:55

Haha echt hè. Totaal geen drang meer gezien de tweede helft. Vorig jaar had je Huntelaar die echt een aanjager bleef, na de wissel van Tadic was daar echt niets meer van over. Snel vergeten en door naar de volgende.

14 augustus 2021 om 22:55

Want die 45 min had je anders heel veel beter besteed?

14 augustus 2021 om 22:59

Nee, want onderuit op de bank hangen is het hoogst haalbare in het leven (facepalm).

Makkelijke zege voor ajax. Al vraag ik me echt af hoe die 5e goal kon doorgaan? Iemands tanden werden eruit getrapt! Hahaha

14 augustus 2021 om 22:53

Er schijnt iemand te fluiten die graag z'n eigen regels er op na houdt en daarmee in de spotlights wil staan.

De eerste helft van Ajax was een show van jewelste. Lijkt mij de te kloppen ploeg, hoe leuk PSV en Feyenoord het ook doen tot nu toe.

14 augustus 2021 om 23:23

PSV is gewoon een hele serieuze concurrent hoor. Heel sterke ploeg die waarschijnlijk ook gewoon 90 tot 95% van de duels gaat winnen. Dan wordt het gewoon spannend.

14 augustus 2021 om 23:47

Psv was vorig jaar ook een serieuze concurent. Ajax en psv behoren gewoon 9 van de 10 potjes te winnen.

15 augustus 2021 om 00:02

Vorig jaar kampte PSV al heel snel met corona waardoor de fitheid echt flink achteruit ging, spelers konden het niet meer belopen, dit jaar is het gewoon hopen dat de sterkhouders (gotze, v Ginkel, Madueke, Ramalho) fit blijven, dan word het echt een geweldig gevecht tussen de twee.

15 augustus 2021 om 08:23

Ik hoop het Aguerooo, haha. Ik denk dat Ajax en PSV echt heel erg aan elkaar gewaagd zijn. Hoop op een spannend seizoen, waarbij beide clubs ook ver komen in Europa.

15 augustus 2021 om 09:19

Musi. Vorig jaar is PSV op 16 punten achterstand geeindigd. Dan was je toch geen serieuze concurrent?

14 augustus 2021 om 22:54

Echt bizar inderdaad. Niet dat het voor de wedstrijd ook maar iets uit had gemaakt maar Nijhuis staat er 2 meter vanaf, en draait zich rustig om. Schandalig. Vervolgens doet de VAR er ook rustig niks mee. Mijn hemel wat een amateurisme. Buiten dat was Ajax met name eerste helft heer en meester. NEC is natuurlijk nog niet toe aan de Eredivisie maar Ajax is dan echt een ploeg die dat zo knap kan afstraffen. Direct volle druk en goed met de kansen om gaan. Knap hoor. Het rendement van Tadic blijft ook bizar. Wat een speler.

14 augustus 2021 om 23:00

Fossen de var vond het een botsing, het collectieve gezeik op Nijhuis is nu al terug. 😅

14 augustus 2021 om 23:07

Dan moet de VAR heel snel die kopschoppers op Mallorca gaan bij staan in hun rechtszaak haha 😉. Persoonlijk vind ik Nijhuis sowieso verschrikkelijk. De man is zo met zijn eigen wedstrijd bezig. Blijkt ook wel uit zijn Instagram account. Brrrrr. Los daarvan natuurlijk een uitstekende overwinning van Ajax, gefeliciteerd!

14 augustus 2021 om 23:14

Nou Fossen, ik weet dat je misschien een geintje maakt over een gevoelig onderwerp. Maar die kopschoppers/moordenaars mogen van mij wegrotten in de bak. On topic: Thanks voor de felicitaties, en jullie ook gefeliciteerd! Maar persoonlijk hecht ik uitsluitend waarde aan de 3 punten, Nec was logischerwijs niet bij machten om maar iets teweeg te brengen. Ik maak me sowieso nog geen illusies na één pot, seizoen is nog lang.

14 augustus 2021 om 23:35

Uiteraard. Het is te hopen dat er genoeg en voornamelijk sluitend bewijs voorhanden is voor het OM. Zou een zwarte dag zijn als die gasten er (relatief makkelijk) mee weg komen door zoiets. Al is dat juist waar een rechtstaat voor staat, op basis van gevoel is het wrang. ON: uiteraard zijn de 3 punten het belangrijkste. Maar onderschat ook het doelsaldo niet. Niet alleen qua verdeling op de ranglijst, ook qua zelfvertrouwen en angst van een tegenstander. Was vorig jaar goed te zien. Clubs speelden vaak met angst tegen Ajax omdat ze wisten hoe makkelijk Ajax scoort. Die toon is alweer direct gezet. Al met al wordt het hopelijk een spannend seizoen!

14 augustus 2021 om 23:46

Fossen waar ik me zorgen om maak, is een van die ouders die bij de justitie een hoge functie heeft. Daarom duurde de arrestaties ook zo lang, om misselijk van te worden en klasse justitie. Ze krijgen sowieso allemaal hun dag! On topic: Doelsaldo kan ook het verschil maken voor de schaal, ik sluit niets uit. Dus ik hoop dat we hongerig blijven, het beloofd heel spannend te worden tussen onze cluppies.😵 Geen flauw idee of andere clubs met angst tegen ons spelen.

14 augustus 2021 om 23:48

Ik hoop dat het om er helemaal niets mee gaat doen en dat ze hun in spanje laten zitten.

14 augustus 2021 om 23:55

“ Dan moet de VAR heel snel die kopschoppers op Mallorca gaan bij staan in hun rechtszaak haha“

Als die VAR toevallig ook nog gespecialiseerd is in het bijstaan van slachtoffers van groepsverkrachtingen weet ik ook nog wel elf potentiële cliënten te vinden…

15 augustus 2021 om 01:05

Musi26 ook niet verkeerd, een Spaanse cel is vermoedelijk geen kattenpis. Zeker niet vergeleken met hier.

15 augustus 2021 om 09:24

Ik zeg dat niemand het een kaart vond maar het is echt niet te geloven dat hier niet voor gefloten werd. Het inkomen was gevaarlijk en daarbij is de regel dat er afgefloten wordt ahja iemand aan het hoofd gewond is geraakt.

14 augustus 2021 om 22:59

Inderdaad vreemd. En al was het volgens Nijhuis geen overtreding, dan lag er nog altijd iemand met een hoofdblessure op het veld. Dat is naar mijn weten direct affluiten.

14 augustus 2021 om 23:12

Knie in het gezicht. Ongelofelijk dat dit door mag gaan. We zien tegewoordig al dat een sliding waarbij eerst de bal en dan de man ook geel kan zijn, misschien rood. Zie rudiger tegen Villareal in de supercup. Hoe kan dit überhaupt geen vrije trap zijn. Wil Nijhuis promotie maken?

Heerlijk Ajax gezien en wat is die Mazraoui toch een heerlijke back voor mij de MOTM wat een klasbak heerlijke voorzetten en ook een heerlijke goal.

14 augustus 2021 om 22:54

Mazraoui was echt heel dominant aanwezig inderdaad.. het leek wel alsof hij rechtsbuiten stond en berghuis rechtsback. Berghuis moet nog een beetje wennen maar komt er wel als hij ingespeeld is en helemaal vrij in zijn hoofd is.

14 augustus 2021 om 22:57

Toch vond ik Berghuis ook prima spelen. Hij zal niet zo dragend zijn als bij Feyenoord, maar versnelt het spel en is sterk in de combinatie.

14 augustus 2021 om 23:01

Berghuis kon zeker 1 a 2 assists meer op zijn naam hebben staan.

14 augustus 2021 om 23:03

Berghuis?? Is dat een nieuwe speler of wa? Eigen jeugd ofzo? Never heard of.

14 augustus 2021 om 23:03

Ik zei ook niet dat hij slecht speelde maar volgens mij weten we allemaal dat als hij echt los is dat het nog ff 3 trapjes hoger is. Het komt wel 😁 ik ben positief gestemd.. de klik met Nous was nu ook al een stuk beter. Paar smerige pasjes met zn buitenkant ook 😌 Iedere wedstrijd stappen zetten!

15 augustus 2021 om 08:26

@Roogsfc, nee, das een speler die bij een subtopper is opgepikt voor maar een paar miljoen. Ongekend eigenlijk.

14 augustus 2021 om 23:36

Mocro die in meerdere topics mocros prijst zoals hakimi en nu weer mazraoui haha. Maar je hebt wel gelijk beiden goed gespeeld.

Nu is het de beginfase van de competitie en zal nog niet iedereen fit genoeg zijn om 90 minuten te knallen, maar ik vind het toch een enorm zwaktebod om het gas terug te nemen in de tweede helft. Het is een losersmentaliteit om je tegenstander te willen sparen. Wat een waardeloze tweede helft en dat is zonde, want de eerste was prima.

Qua doelsaldo was je al een heel eind op weg kunnen zijn. Na de 4 - 0 ......
Wat een slaapverwekkend verhaal

Poeh, wat was Ajax nog mild voor een ongelooflijk zwak NEC. Wel bijzonder dat die 5e gewoon telt, haha. Tot ik Nijhuis ineens in beeld zag.

Het begint voor berghuis wel een beetje sneu te worden. Wordt erin gelaten zodat hij ook z'n doelpuntje kan meepikken, maar moet zelfs labyad voorlaten in vrije trappen. Speelde overigens ook een hele matige wedstrijden.

14 augustus 2021 om 22:54

Wat een onzin zeg 1 wedstrijd gespeeld en gaf de assist op tadic. Zal ook even moeten wennen .

14 augustus 2021 om 22:58

En een assist bij het eigen doelpunt natuurlijk

14 augustus 2021 om 22:55

Speelde een prima pot, begint te wennen aan zijn teamgenoten. Was aanspeelbaar, gaf goede passes..

14 augustus 2021 om 22:56

Ik weet niet waar jij het over hebt maar volgens mij stond Berghuis gewoon basis. Hij werd er niet in gelaten om een doelpuntje mee te pikken in de 70e minuut ofzo. En waarom is het sneu voor hem? Hij speelt 90 minuten in de basis bij Ajax. Of wil je zeggen dat Ten Hag een koekkenbakker is omdat hij dat toelaat? Een coach die de halve finale Champions League heeft gehaald?

14 augustus 2021 om 23:09

Erin gelaten = niet gewisseld worden...

14 augustus 2021 om 23:34

Ze winnen met 5-0 en jij vindt dat Berghuis gewisseld moet worden om niets. Volgens mij gaan wij jou bij elke wedstrijd van Ajax iets zien vertellen over Berghuis. Ik kijk er nu al naar uit.

14 augustus 2021 om 22:58

Hele matige wedstrijd? Nee, totaal niet eigenlijk, speelde gewoon een prima pot en had een assist (hadden er minstens 2 moeten zijn als Gravenberch gewoon rustig binnen schuift) en ook bij die eigen goal was hij direct bij de aanval betrokken. Goed in de combinatie, lijkt een lekkere klik te hebben met Nous. Maar goed, je wilde gewoon even zeggen hoe sneu het wel niet is voor Berghuis, verder heb je niet echt goed gekeken blijkbaar

14 augustus 2021 om 23:11

Ik vond hem serieus niet goed hoor. Kwam weinig dreiging uit. Die assist was toch ook niet zo bijzonder? Assist op eigen doelpunt was toch een voorzet naar helemaal niemand 😅. Ik vond hem in de 1e helft de minste aanvaller. 2e helft was iedereen klaar leek het.

14 augustus 2021 om 23:14

Ik vond Haller en (met name) Klaassen toch echt wel minder hoor. Ik vond Berghuis echt niet tegenvallen voor zijn eerste officiële duel. Maar enfin, ieder zijn mening.

15 augustus 2021 om 08:03

Ach genieter, wees dan in ieder geval een vent en beken kleur, er is nog geen moment geweest sinds de transfer dat je niet iets negatiefs geroepen hebt over Berghuis. Dat geeft niet maar wees mans genoeg om dat toe te geven. Een assist en als Haller/Gravenberch scherper waren 2 a 3 assists. Had tevens een goede klik met Mazroui waardoor de rechterkant levensgevaarlijk was. Als de speler van Nec daar geen eigen goal maakt dan kon Tadic hem zo inlopen, voorzet naar niemand? Opta zegt dat hij 5 kansen gecreeerd heeft, matig zeg (meer dan Tadic en Haller tezamen). Om nog maar te zwijgen over je onwetendheid omtrent vrije trappen, wat een matige poging dit om weer te zeuren zeg.

14 augustus 2021 om 22:58

Lijkt een beetje op misgunnen, we hebben één competitie wedstrijd achter de rug. En het inkt van zijn contract is nog niet eens opgedroogd. Wennen aan een nieuwe club en ploeggenoten kost tijd, wat hij van mij wél krijgt en verdiend. Hij stelt zich heel humble op en is omtbaatzuchtig, zou ik ook doen want het siert hem. Zijn goals en assistenten (vandaag één) komen nog wel, vandaag vond ik hem ook ijverig, aardig spelen en wederom bedreven.

14 augustus 2021 om 23:01

Bullshit. Labyad neemt goede vrije trappen. Tis niet dat Berghuis nu ff alles op mag eisen he.

14 augustus 2021 om 23:01

Ben je mal joh. Berghuis speelde enigszins sober, maar wel prima. Had wellicht wat beslissender kunnen zijn, maar deed weinig fout en lijkt gemakkelijk mee te kunnen in het combinatievoetbal. Je ziet wel aan hem dat hij wat opportunistischer voetbal gewend is. Maar hij past zich ongetwijfeld goed aan.

14 augustus 2021 om 23:11

Berghuis speelde prima. Degene die ik matig vond waren Neres, Klaassen en Gravenbergh.. notabene de laatste wordt met het missen van opgelegde kansen en knullig balverlies ook nog eens verkozen tot man of the match.. of wellicht juist daarom :D

14 augustus 2021 om 23:19

Scoort Berghuis regelmatig een directe vrije trap dan? Volgens transfermarkt heeft hij er maar twee in zijn hele carrière gescoord, de laatste in maart 2019. De andere was in 2014. Zo gek is het dus niet dat hij direct bovenaan het lijstje komt te staan.

14 augustus 2021 om 23:25

Labyad heeft gewoon een hele goede vrije trap, dus dat hij deze nam vond ik niet raar.

15 augustus 2021 om 06:04

Sneu? Hij mag attractief voetbal spelen met ons aller Ajax ipv bunker voetbal wat hij gewend was met Feyenoord de afgelopen seizoenen overigens scoort Labyad ook gewoon uit vrije trappen, vaker dan Berghuis . Jammer joh!

Er overheen gewalst in de eerste helft. Ajax was echt lekker aan het ballen en heb er zeker van genoten. Tweede helft gas terug, dan wordt het ook wat minder. Afijn eerste wedstrijd, glansrijk 5-0. Heerlijk om mee te beginnen. Op naar Enschede.

Ik heb me 20 minuten vermaakt. Daarna was het behoorlijk armoedig. Hoop echt dat dit beter wordt.

Als PSV lang in het spoor kan blijven van Ajax kan het nog spannend worden, maar dit seizoen zou Ajax zomaar ongeslagen kunnen blijven.. Hoe spannend de Eredivisie gaat worden zal puur en alleen aan PSV’s vermogen liggen om Ajax te volgen en in een topper te verslaan.

14 augustus 2021 om 22:57

Ach, Ajax (en ook PSV) kunnen best punten laten liggen in de Kuip of bij AZ. Nu al je conclusies trekken (tegen een promovendus of PSV met een half B-team) raakt kant nog wal. We moeten de discussie over een wedstrijd of 5 maar weer eens hebben, wanneer de kop er echt af is.

14 augustus 2021 om 22:57

Ongeslagen gaan ze echt niet zijn, Ajax heeft altijd in december een dipje.

14 augustus 2021 om 22:58

Ongeslagen? Ajax heeft vorige week met 4-0 van PSV verloren en we zitten nog in augustus. Laten we rond december, januari pas dat soort voorspellingen gaan doen.

14 augustus 2021 om 23:49

Inderdaad Eva, al die voorbarige onzin ook altijd! Pas na de winterstop valt er iets zinnigs te zeggen. 🤦🏾‍♂️

15 augustus 2021 om 08:27

Juist die voorbarige onzin maakt het leuk wat mij betreft. Ik zie het probleem niet. 😅

14 augustus 2021 om 22:58

Het wordt in ieder geval spannender dan vorig jaar en daar ben ik al heel blij om. Ik hoop ook dat PSV de CL haalt en hoge ogen kan gooien in Europa, het is zeker mogelijk met de selectie als iedereen heel blijft zoals ajax had in dat wonderjaar.

14 augustus 2021 om 23:10

Ongeslagen had vorig jaar moeten gebeuren denk ik. 2 nederlagen uitgerekend tegen Groningen en Twente. Alle toppers zijn we goed doorgekomen, ook in de beker iedereen verslagen. Ik denk dat we in december weer een dom nederlaagje lijden. Sowieso lastig om die 88 punten opnieuw te halen. Zeker nu de fans er weer zijn.

Leuke eerste helft. Saaie tweede. Heel mooi hoor dat Berghuis zich zo nederig opstelt tegenover zijn teammaatjes. Maar Labyad had die vrije trap in de tweede helft natuurlijk nooit mogen opeisen. Volgende keer zie ik Berghuis graag die vrije trap nemen.

14 augustus 2021 om 23:01

Labyad is een speler die ingebracht kan worden maar vrij weinig toevoegt. In de beker is hij een handige speler maar in mijn ogen niet goed genoeg om vrije trappen op te gaan eisen. Zie ik ook liever Berghuis de vrije trappen nemen.

14 augustus 2021 om 23:12

Labyad heeft anders wel een geweldige vrije trap in de benen. Van Berghuis herinner ik me weinig gescoorde vrije trappen.

15 augustus 2021 om 06:07

Wanneer is de laatste keer dat Berghuis een directe vrij trap scoorde tov Labyad?

Een heerlijke 1e helft maar de 2e helft was niet om aan te zien. Jammer Ajax de fans willen een hele wedstrijd zien.

Fijn dat we eerste staan van het begin . NEC was echt slecht maar de eerste 30 minuten waren ook heel
Goed voetbal. Mazraoui is ook een heerlijke speler, echt geweldig als hij fit is. Jammer dat Steven niet scoort en haller moet zeker nog een 2de en eigenlijk ook een 3de scoren. Uiteindelijk ben ik een beetje teleurgesteld dat we niet meer scoren in de 2de helft, doelsaldo kan zomaar het verschil maken. Leuk die barreto en natuurlijk schone te zien

Fijn begin van het seizoen, minpuntje is toch wel dat je na rust niet meer weet te scoren. Dat is toch altijd ergerlijk in duels die eenvoudig gewonnen worden. Voor de rest mooi dat we afscheid van Schone konden nemen. Op naar FC Twente uit!

Ajax begon sterk en ook het verschil gemaakt, maar 2e helft was slaapverwekkend. Het hoefde ook niet meer en was het rustig uitvoetballen. Ook het publiek vond het prima dat zn eigen feestje op de tribunes aant voeren waren. NEC kon ook niks meer en waren al lang blij dat het geen monsteruitslag werd. Had van Berghuis nog wel verwacht dat hij nog wat gretiger op zoek zou gaan naar zn 1e goal bij Ajax. Niveauverschil was vandaag te groot. NEC volgende week tegen PEC daar liggen kansen voor ze denk ik. Ajax uit naar Twente, waar we het nog wel eens lastig hebben dus we gaan het zien!

Ajax mag nijhuis wel bedanken ipv rood te geven aan mazraouie keeurt hij het doelpunt van tadic goed en de var?????? Nergens te bekennen.

14 augustus 2021 om 23:17

Waarom zou Ajax Nijhuis daarvoor bedanken? Wedstrijd was toen al lang en breed gespeeld en had geen enkele invloed op het spelbeeld of resultaat. Van mij had ie best afgekeurd mogen worden logischerwijs, maar dan is aan Nijhuis (en met name zijn VAR). VAR was overigens niet "nergens te bekennen", die hebben gewoon overleg met Nijhuis gehad, zoals je op tv gewoon kon zien.

14 augustus 2021 om 23:19

Rood is echt bijzonder overdreven. Ajax hoeft helemaal niemand te bedanken.

14 augustus 2021 om 23:35

Echt grappig dit soort reacties, was zelfs in de verste verte geen rood. 😂

Zou Schöne nu ook achteraf zeggen dat NEC eigenlijk beter was? Blijft een Ajacied he... 😉 Zonder gekheid, Ajax was met name eerste helft (qua score) heer en meester tegen ontzettend zwak NEC. Die gaan het op deze manier zwaar krijgen. Punt is alleen dat vooral Ajax dat zo goed kan afstraffen. En met name Tadic. Wat een fenomeen. Had iemand destijds gedacht dat hij zó'n impact op Ajax zou hebben toen hij van Southampton werd gekocht? Ik niet in ieder geval. Vond het een prima aankoop, beetje duur zelfs. Kun je na gaan 😅

Kan iemand mij uitleggen waarom de 5-0 werd goedgekeurd? Speler van NEC raakt geblesseerd aan zijn hoofd. In mijn beleving een overtreding van Mazraoui, maar zelfs als het geen overtreding is, dan is er sprake van een blessure aan het hoofd. Scheidsrechter moet dan fluiten toch?

15 augustus 2021 om 00:31

Omdat Nijhuis niet wijs is. Check het interview met hem terug op espn, wat een slechte scheidsrechter. Helene zet hem zwaar onder druk.

15 augustus 2021 om 01:04

Ik snap echt niet hoe hij het voor elkaar krijgt. Ajax - NEC is de makkelijkste wedstrijd dit seizoen om als scheids onzichtbaar te blijven. En nog vindt hij het nodig om tegen de regels in te fluiten. Geheel zonder druk. Dan doe je het toch gewoon voor je eigen ego? de BV Nijhuis. Ook een hele laffe VAR trouwens. Dat is echt niet goed. Zijn ze dan zo bang voor Bas dat ze de spelregels maar laten varen?

Berghuis speelde een prima eerste pot, ook mooi zijn eerste assist te pakken en uit zijn corner scoorde ook Tadic nog eens. Leek ook een goede connectie met Mazraoui te hebben op de rechterflank.
Straks met Tagliafico, Kudus en Antony er ook weer bij moet het genieten gaan worden met Ajax.

Met Haller strandt Ajax in de groepsfase van de CL. Tegen NEC valt ie zelfs uit de toon. Hij zal er vast 20 in schieten tegen de lammen en de blinden in onze competitie, maar voor dat geld kan je beter nog een Braziliaan van 19 kopen. Het eerste half uur was Ajax wel echt goed. Hoop dat PSV ze kan bijbenen en we een leuke titelstrijd krijgen.

14 augustus 2021 om 23:26

Ik denk dat Tadic gewoon in de spits gaat spelen in de CL. Ook lijkt het me verstandig om Tadic in de topwedstrijden in de spits te zetten. Haller dan inderdaad tegen de lammen en de blinden laten spelen in de eredivisie en in de beker.

Sterk Ajax gezien vandaag, wel tegen een echt heel matig NEC, die spelers stonden gewoon te trillen op hun benen in die Arena haha. Ajax en PSV beide hun eerste wedstrijd gewonnen, de strijd om het kampioenschap is begonnen!

* pakt 3 chocoladerepen en gaat de rest van het weekend onder een dekentje een seizoen Homeland er doorheen jagen*

Even vooropgesteld dat ik het harstikke tof vind dat mijn NEC weer terug is op het hoogste niveau en dat ik ook geen enkele illusie had dat er bij Ajax een resultaat zou worden gehaald, want als die er zin in hebben kunnen die een dermate hoog niveau halen dat ze 90 procent van de Eredivisie helemaal scheel tikken. Maar ik vind ook dat je als supporter ondanks alles altijd kritisch moet kunnen kijken naar je eigen team. Ik kom nu toch al bijna 20 jaar bij deze club en ik heb oprecht nog nooit zo'n wedstrijd als vandaag meegemaakt. En dan gaat het me niet zozeer om de uitslag maar veel meer naar de manier waarop. Echt, als je naar een willekeurig boerderij gaat tref je tal van plofkippen aan die zich met meer waardigheid naar de slachtbank laten leiden dan dit NEC. Totaal geen idee wat te doen, geen enkele samenwerking, amper pit, overal te laat. Bizar dat er gekozen wordt voor een 4-3-3 terwijl een 5-3-2 absoluut gerechtvaardigd en zelfs noodzakelijk was. Daarbij had je natuurlijk altijd de ervaren Barreto en Vukovic erin moeten zetten want er stonden een aantal jonkies helemaal stijf van de spanning. Dat is niet eens zozeer een verwijt als vooral een constatering en iets waar je als trainer op in moet spelen. Doe je dat niet dan krijg je dit en wordt je compleet op een hoop gespeeld. Nadat die 5-0 niet afgekeurd werd dacht ik echt dat dit 11-0 zou worden, want dat had alleen in de eerste helft al makkelijk gekund. Ik vind eigenlijk dat je dit ook niet kan maken naar je 700 supporters die de moeite nemen om mee te reizen naar Amsterdam. En nogmaals, ik weet dat het Ajax was en dat die qua kwaliteit vele lichtjaren voorlopen, maar dan nog zeg, een beetje zelfrespect is wel op z'n plaats. Dit had helemaal niks met een voetbalwedstrijd te maken maar leek eerder op en of andere slachtpartij. Voor de rest hebben we best een paar leuke voetballers maar er mist in elke linie toch wel wat kracht, ervaring en volwassenheid. Zonder 2 a 3 directe versterkingen flikkeren we er zo weer uit.

Maar voor het overige heb ik wel een aardige avond gehad.

Een prima halfuur en daarna ging het van mooi naar steeds minder. Vooral de tweede helft was slordigheid troef. Maar goed, 5-0 is een goede uitslag, al had er vanavond al flink aan het doelsaldo gewerkt kunnen worden...

Die Nijhuis is toch wel een wildcard hoor. Hoop dat hij zo min mogelijk topwedstrijden krijgt. Kijk, tegen NEC maakt het niet uit qua spelbeeld, maar Nijhuis kan met zijn eigen spelregels ook toppers beslissen. Qua (hoofd)blessures maakt het trouwens altijd uit. Ook slechte beurt van de VAR, want het is gewoon een overtreding (te hoog geheven been). Sowieso was de arbitrage bij meerdere wedstrijden weer om te janken voor zover deze ronde. Belooft niet veel goeds. Maar bij Nijhuis heb ik het gevoel dat hij bewust tegendraads wil fluiten. Leuk als je zijn hersenkronkels mee hebt, maar zo niet voelt het zo onrechtvaardig. Ben er nu alweer klaar mee.

Het was gewoon kinderlijk naief hoe NEC deze wedstrijd aantrad. Als het kwaliteitsverschil zo groot is dan moet je wat anders proberen dan het gebruikelijke 433 en 'lekker willen voetballen'. In een meer volwassen competitie zoals Portugal of Italie zie je dit echt niet.

Ik zal wel weer een azijnzeiker zijn, maar heb me kapot geërgerd in de tweede helft. Je speelt nog geen doordeweekse wedstrijden dus gewoon vol gas doorgaan met al die fans weer op de tribune. Spelers als Berghuis Neres etc hadden mooi aan hun vertrouwen kunnen werken. Als Berghuis scoort dan krijg je dat gezeik over die eerste goal ook niet meer, zo jammer. Gewoon 0-0.. Haller had er in de eerste helft gewoon 5 Moeten maken, hoe kan je zulke kansen missen.

Ajax begon heel goed de eerste helft, maar NEC was ook wel erbarmelijk slecht.

Voor mij man of the match Timber , en 2e Alvarez . Wat waren die 2 waanzinnig goed zeg , speciaal op Timber gelet , maar die jongen is niet op een foutje te betrappen. Altijd die juiste keuze , versnellen als het moet , inhouden als het moet , terug kappen , kleine versnelling vooruit. Die gozer is echt waanzinnig. Ok het is maar NEC , maar in het Nederlands elftal deed ie hetzelfde. Lijkt wel moeiteloos.

Wel grappig: ajax-nec 5-0, ajax supporters-nec supporters 0-5. Typisch ajax publiek!

Genoten van het Nijmeegs uitvak! Al snel 4-0 achter maar 90 minuten lang een kabaal van jewelste. Het voetbal was niet om aan te gluren in het 4-3-3 systeem maar de supporters van NEC horen zeker in de Eredivisie thuis.

Al met al, heerlijk om weer te mogen voetballen met publiek/supporters. Sfeer geeft de spelers meer motivaties. Mijn gevoel zegt dat dit seizoen meer strijd wordt geleverd om de koppositie te behouden. Ajax, psv, Ajax, psv, Ajax, psv,……en misschien dat feyenoord mee gaat doen..

Vond Berghuis goed spelen, een paar goede crosspasses, gaf een paar voorzetten en hij had de chemie met Nous.
Nu was nec met knikkende knieen naar Amsterdam gekomen dus we moeten het allemaal nog gaan zien tegen de grotere goden maar volgens mij past Steven perfect in het plaatje, iets waar ik op voorhand mn twijfels bij had.
Met Blind en Tadic op links en Steven op rechts kan je steeds t spel verleggen naar de andere kant hetgeen hele verdedigingen uit elkaar trekt, daarmee kan je de beste teams in Europa verslaan. Nu behoord nec natuurlijk niet tot die catagorie, maar het vertoonde spel in de eerste helft liet iig zien dat Ajax de spelvreugde weer gevonden heeft, een onontbeerlijk ingredient voor sucses..


Heerlijke eerste helft gezien met goed, aanvallend voetbal. Echter, NEC is de nummer 7 van de kkd van afgelopen jaar en dit was duidelijk terug te zien. Na vorige week tegen PSV en vandaag heb ik dus nog geen idee waar we precies staan. Het lijkt in elk geval wel een heerlijke strijd te worden bovenin.

Dat die Nijhuis zijn eigen spelregels heeft is bekend maar dat je bij hem de tegenstander zijn kop er af mag trappen gaat erg ver

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren