Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

PSV kent laatste horde: Benfica maakt opnieuw indruk tegen Spartak

Laatste update:

Benfica is de tegenstander van PSV in de laatste voorronde van de Champions League. Nadat Spartak Moskou in de heenwedstrijd al met 0-2 werd verslagen, waren de Portugezen ook in de return ruimschoots te sterk: 2-0. Eerder op de avond wisten de Eindhovenaren zelf al af te rekenen met FC Midtjylland (0-1), dat ook in de eerste wedstrijd met verslagen werd (3-0). PSV gaat op 17 of 18 augustus eerst op bezoek in het Estádio da Luz, waarna de ploeg van Roger Schmidt de klus op eigen veld een week later hoopt te klaren.

In tegenstelling tot het heenduel had trainer Rui Vitoria ditmaal geen basisplek ingeruimd voor Jorrit Hendrix, voor wie de honneurs werden waargenomen door Aleksandr Lomovitskiy. Quincy Promes was nog altijd niet hersteld van zijn blessure en zat niet bij de wedstrijdselectie. De eerste helft was voor de neutrale toeschouwer bepaald geen lust voor het oog, en het eerste doelpunt viel pas na een uur spelen.

Na een afgeslagen voorzet van de rechterkant kreeg João Mario de bal in kansrijke positite voor zijn voeten, waarna hij op overtuigende wijze de 1-0 binnenschoot. Daarmee was de hoop van de Moskovieten op een plek in de laatste voorronde definitief vervlogen. Roman Yaremchuk, die deze zomer overkwam van Gent, maakte als invaller zijn debuut en zette in de slotminuut de eindstand op het scorebord: 2-0.

Roger Schmidt reageerde na afloop van het duel met FC Midtjylland het aanstaande treffen met Benfica, dat de oefenmeester als een 'grote uitdaging' ziet. "Benfica is een zeer ervaren club met een aantal hele goede spelers", zei Schmidt voor de camera van SBS6. "Zij zijn het gewend om Champions League te spelen. Het wordt een hele grote uitdaging", aldus Schmidt.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Dit gaat toch wel een zware test worden denk ik. Champions League waardige tegenstander in de play offs. Zin in!

10 augustus 2021 om 23:13

Benfica is wel de favoriet in deze. Aan de ene kant zou ik natuurlijk hartstikke trots zijn als PSV de CL haalt, aan de andere kant denk ik dat je het daar zeer moeilijk krijgt en 6 frustrerende potjes krijgt. In de EL valt meer sportieve eer te halen. Financieel echter......

10 augustus 2021 om 23:27

Valt mee toch. 3de worden en je gaat verder in de EL. Voor de club, spelers en fans is de CL natuurlijk veel beter/leuker dan de EL. De EL is pas leuk na de poulefase.

10 augustus 2021 om 23:32

Je doet net of derde in de poule worden iets simpels is. Volgens mij zitten we bij de loting CL in pot 4, dus in principe drie sterkere teams in je groep. Nou......succes. Champignons League voetbal is leuk als je wint. Als je vijf/zes keer verliest, of als vierde eindigt, is voor mij de lol er snel af. Daar worden je spelers ook niet meer waard van. We hebben nu juist sportief Europees succes nodig. Een kwart finale EL of meer. Van daaruit kun je dan voort bouwen, a la ajax.

10 augustus 2021 om 23:48

Het moge duidelijk zijn dat Benfica inderdaad de absolute favoriet is. Als PSV het niveau weet aan te tikken van de thuiswedstrijden tegen Galatasaray, Midtjylland en de uitwedstrijd tegen Ajax is er een stunt mogelijk, maar dat zou dus wel een stunt zijn. Ik denk dat geen enkele PSV-er PSV tijdens dit tweeluik als favoriet ziet.

10 augustus 2021 om 23:58

De CL is nooit simpel, maar zelfs in de poule met Spurs, Inter en Barca zijn we niet kansloos geweest. De loting kan ook goed uitpakken en dan kan je echt wel 3de worden. Die 6 wedstrijden zijn toch veel mooier dan de troosteloze groepsfase EL. Onze spelers willen schitteren in de CL en na de winter door in Europa. We zijn echt wel sterk genoeg om het ploegen lastig te maken.

11 augustus 2021 om 00:22

PSV en Benfica is 50-50. Ik zou absoluut niet weten waarom Benfica favoriet is. Omdat het een goed team heeft? Dat heeft PSV ook en dat hebben ze ook getoond... En ik kan PSV - Benfica nog herinneren van 1988, alles is mogelijk. Dit wordt een mooie pot.

11 augustus 2021 om 06:42

Ik denk dat 6 potjes CL + 40miljoen de voorkeur heeft boven eventuele sportieve prestaties in de EL

11 augustus 2021 om 10:09

@sneekpsv.. als je in deze playoffs voorbij Benfica weet te komen, is overwinteren in de CL imo gewoon een realistisch doel hoor. Dan heb je daar iig het niveau voor en is het vooral afhankelijk van geluk bij loting

Pfoe.. dit wordt pittig! Duimen voor een mooi Nederlands resultaat

Ben benieuwd wat PSV hier tegen over gaat zetten. Absolute topploeg en ook prima in vorm, dus ben erg benieuwd waar PSV daadwerkelijk staat.Ene kant wel jammer dat ze Benfica treffen, echt een fikse horde, die horen eigenlijk ook gewoon in de CL.

11 augustus 2021 om 00:25

Je hoort pas ergens als je wint.

11 augustus 2021 om 00:49

Vind ik te makkelijk, net als de uitspraak "je moet van iedereen kunnen winnen als je het toernooi wil winnen". Welnee, de loting en externe omstandigheden zijn cruciaal voor iedere ploeg. Met schorsingen en blessures aantreden tegen een topteam als Benfica is wat anders dan volledig fit tegen Genk. Maakt laatstgenoemde prestatie het dan zo dat PSV minder in de CL zou horen? Ik vind van niet. Benfica is de zwaarst mogelijke tegenstander, zoals PSV de laatste CL campagne ook in de zwaarst mogelijke poule terecht kwam. Dat sterke team hoorde toen ook gewoon in de CL thuis, maar was net niet bij machten om potten te breken. Als PSV er nu afgaat tegen Benfica is dat geen schande, en blijft wmb staan dat het huidige PSV in de CL thuis hoort.

11 augustus 2021 om 01:06

Och we gaan weer indekken. Eerst klagen dat ze in de zwaarste poule zaten en nu tegen een goede tegenstander moeten. Vermeld er dan wel ff bij dat je de vorige ronde de allermakkelijkste had en ook gwn AS Monaco, Shaktar of Benfica al had kunnen treffen en die ronde daarvoor tegen een half Gala speelde. Groepsfase paar jaar geleden was ook enorm moeilijk en daar had psv ook wel pech maar niet zo klagen en gwn van eigen kracht uitgaan. Psv is hartstikke goed dit seizoen tot nu

11 augustus 2021 om 01:21

Wat gereserveerder zijn en gewoon benoemen hoe de situatie is is toch niet gelijk indekken? PSV speelt prima, maar zit nog niet op het niveau van Benfica. Kan toch?

11 augustus 2021 om 01:25

Je krijgt een plek toebedeeld en als je die plek niet kunt verdedigen gaat het toernooi verder en jij ligt eruit.
NAC hoort niet in de eredivisie thuis als ze naast de bal blijven trappen.
Allemaal die onzinverhalen eromheen kan me niet boeien.
Wel kan een club een mooie aanwinst zijn voor een toernooi (lees: Cup) maar meer ook niet.

Dit worden 2 topwedstrijden, dat kan niet anders. Ik heb het idee dat Benfica hier door een deel nog wel wordt onderschat. Hebben een topselectie met veel bekende namen en grote talenten + zetten Spartak Moscow zonder problemen twee keer weg. En Portugezen liggen ons niet. Ben benieuwd hoe PSV gaat spelen in de rol als underdog. Gelijkspel/kleine nederlaag in Lissabon en stunten in Eindhoven, dat zou wat zijn.

10 augustus 2021 om 23:10

Mij zou het verbazen als PSV het lukt door te gaan. Benfica is zo intens geslepen altijd, het zijn vaak deze clubs waar “wij” als Nederlandse clubs van verliezen. Ik zie ze natuurlijk graag naar de CL doorstromen, maar heb er een hard hoofd in.

10 augustus 2021 om 23:11

Vind ik onzin, PSV is echt niet de underdog. Met Gotze en Max 2 Duits internationals rondlopen, Gakpo, Madueke, Teze zijn gewoon grote talenten. Sangare, Propper en Van Ginkel zijn toch ook aardige namen. En dan met Boscagli, Zahavi en Ramalho goede dienende spelers. Met de hoeveelheid spelers die PSV gehaald heeft moeten ze naar mijn mening gewoon de CL halen en kampioen worden, zo niet hebben ze gefaald. Grappig, want vorig jaar was dat absoluut niet zo. Dit seizoen zal of Ajax of PSV haar doel niet gaan halen en dus falen in mijn ogen (kampioenschap).

10 augustus 2021 om 23:18

In vergelijking met Benfica (CL) en Ajax (Eredivisie) is PSV gewoon de underdog. Beide clubs hebben veel meer budget en in de breedte meer kwaliteit. Kan er echt niet bij met mijn hoofd dat sommigen denken dat Benfica minder is dan PSV. Dat is de zwaarste tegenstander die ze in de voorronde konden treffen en zijn veel meer ervaren.

10 augustus 2021 om 23:18

Er is wel een verschil tussen je doel niet halen en falen toch?

10 augustus 2021 om 23:22

Zo, dat is wel heel kort door de bocht. Stel Ajax komt in de finale EL of CL of wint die zelfs maar wordt 2e in de competitie, dan is het seizoen echt wel weer geslaagd. Als de ene club furore maakt in Europa en de ander kampioen wordt, dan is voor beide clubs het seizoen geslaagd en faalt er niemand.

10 augustus 2021 om 23:24

Ik zeg niet dat Benfica minder is dan PSV of dat Ajax minder is dan PSV. Maar Benfica zou bij de slechtste 20% vd CL horen als je die niet kan kloppen hoor je er ook niet. Werden vorig seizoen 3e ook en zijn niet zo dominant als vroeger. Beter moment om ze te treffen dan 5 jaar terug.

10 augustus 2021 om 23:24

Götze is al bijna 4 jaar niet opgeroepen. Bij Max hebben ze denk net op tijd (voor het EK) ingezien dat hij verdedigend een zwakke schakel kan zijn. PSV heeft echt een goed team voor Nederlandse begrippen maar ik zie Benfica ook licht als de favoriet. Gemiddelde leeftijd van rond de 28, die weten van het reilen en zijlen.

10 augustus 2021 om 23:26

Maar dan heb je de doelstelling kampioen worden niet behaald en heb je in dat aspect gefaald (mijn mening). Seizoen kan een succes zijn maar dat betekent niet dat je in bepaalde aspecten niet kunt falen. Als PSV de CL wint zullen ze het als een succesvol seizoen zien (en terecht duhh) maar hebben ze bv de titel niet gepakt hebben ze in dat aspect gefaald. Maar goed, dat is hoe ik het zie.

10 augustus 2021 om 23:29

Ehhh... hoeveelheid spelers dat gehaald is? Het hele elftal is hetzelfde als vorig seizoen met uitzondering van keeper, en de centrale verdediger: daar stond Teze en die is naar rechts opgeschoven op de plek van Dumfries

10 augustus 2021 om 23:32

Mwene, Van Ginkel, Drommel, Ramalho en evt Propper nog. Dat zijn er 4/5 toch?

10 augustus 2021 om 23:43

Die hoge gemiddelde leeftijd komt onder andere door Vertonghen en Otamendi. Dat zullen niet de snelste zijn en juist in de omschakeling ligt de kracht van dit PSV. Gotze die na een onderschepping een steekpass geeft, waarna Vertonghen in de ruimte Madueke moet neutraliseren... volgens mij biedt zo'n situatie kansen. Hoop dat we intussen de risico's die er natuurlijk ook zijn voldoende kunnen neutraliseren om dit soort kansen uit te nutten.

10 augustus 2021 om 23:55

@ajaxf1. Van Ginkel was er natuurlijk al. En het is hij of Pröpper. Dus dat is 3 nieuwe.

10 augustus 2021 om 23:56

@gomes1psv. Ja klopt, je zou zeggen dat ze daar te pakken moeten zijn. Alleen het kan ook zo zijn dat ze je volledig aftroeven op slimheid. Ik heb er echt veel zin in ieder geval!

Worden 2 lastige potten maar heb er vertrouwen in dat psv ook tegen Benfica door gaat

Gewoon vertrouwen hebben en vol voor de winst gaan. Als je Champions League wil spelen moet je tegen elke tegenstander kunnen winnen. Ik denk dat PSV doorgaat, we moeten nou eens ballen tonen als Nederland zijnde en met 2 ploegen die Champions League in.

Dit PSV verdient de Champions League. Wel heel vervelend dat ze eigenlijk de lastigste tegenstander van de voorrondes nu gaan treffen, Benfica hoort ook in de CL thuis. Maar als PSV van z'n eigen kracht uit gaat en weer zo speelt als tegen Galatasaray en FC Midtjylland dan heb ik er goede hoop op. Ondanks de uitslag tegen Ajax, denk ik wel dat PSV dominanter moet gaan zijn tegen Benfica want het is niet zomaar gezegd dat de twee eerste ballen van upcoming star Madueke er weer zo makkelijk inliggen. Al met al heb ik er 't volste vertrouwen in dat we dit jaar weer eens 2 CL deelnemers gaan hebben!

Nederland vs Portugal hmm dat word lastig. Lopen lekker te zuigen en irriteren.

Benfica is sowieso niet zo sterk als een paar jaar geleden. Drama seizoen wat ze vorig jaar hadden en toen nog uitgeschakeld door Paok. In Portugal hebben ze ook gezien hoe PSV fluitend door de voorrondes kwam en het grote Ajax in hun eigen stadion afslachte. Ik denk dat PSV over 2 wedstrijden wel doorgaat.

10 augustus 2021 om 23:25

Ik denk dat de Portugezen helemaal niet naar een Johan Cruijffschaal hebben zitten kijken. Ajax is alleen op het scorebord afgeslacht en dat zullen ze ook als enige waarschijnlijk gezien hebben, dus misschien maakt dat wel indruk ja. Portugezen zal je alleen sowieso niet snel betrappen op het onderschatten van de tegenstander, ze gaan door tot de extra tijd van de extra tijd. Enige is dat ook PSV heel goed is in de extra tijd, denk dat dit een heel mooie tweeluik kan worden.

11 augustus 2021 om 00:01

Huh welke wedstrijd keek jij, wanneer je meer balbezit hebt betekent het niet dat je beter of gelijkwaardig bent. PSV kwam nagenoeg niet in de problemen. On topic wordt een interessante wedstrijd, kansen zijn 50/50..

11 augustus 2021 om 02:53

Klopt: Benfica is al 6 jaar minder aan het worden. Het aantrekken van twee zwaar over de hill spelers ( Otamendi en Vertonghen) geeft ook n beeld van de financiele mogelijkheden daar.
Derde geworden in de competitie is 43 jaar niet gebeurd...
Daarnaast t gegeven dat PSV nota bene niet eens in de sterkste opstelling uit in Amsterdam de landskampioen afslachtte met liefst 0-4, geeft aan: PSV grootste kans om door te gaan!!
Loting had beroerder kunnen zijn bijv Sjakhtar

Wordt een hele zware tweekamp. Uit overeind blijven en thuis met het publiek er achter afmaken. Heb dit seizoen echt het idee dat het kan. Jammer dat we nog geen serieuze tegenstander hebben gehad.

Tja, welke van de twee het ook zouden worden, makkelijk wordt dit sowieso niet. We moeten erg goed voor de dag komen om dit te winnen en dat is ook best mogelijk. Kom op PSV!

Ik heb echt geen enkel beeld van Benfica. Enkele jaren geleden was het sowieso een maatje te groot voor Nederlandse clubs volgens mij, maar ik lees her en der ook dat dat niveau wat is gezakt. Met Otamendi en Vertonghen lopen er twee verdedigers achterin die ver in de herfst van hun carriere zijn natuurlijk en misschien biedt dat kansen voor de snelle jongens voorin, maar dat is eerder wishful thinking dan een feitelijke indruk van mijn kant. Heeft iemand een idee wat de sterktes en zwaktes van deze ploeg zijn?

Hoe het ook zij, het lijkt me cruciaal dat PSV volgende week dinsdag de tegenstander in de thuiswedstrijd weet te overrompelen (jammer dat het eerst thuis moet spelen, een vol stadion in de return zou extra krachten geven). Wordt het 0-0 of 1-0 thuis, dan worden de kansen vrees ik klein.

10 augustus 2021 om 23:33

In de tekst staat toch dat we eerst uit spelen? En de uit goals tellen niet meer, dus denk dat we daar nu wel mee in het voordeel zijn. Uit eerst een resultaat halen en een week later er thuis vol op klappen.

11 augustus 2021 om 00:04

O, dan heb ik niet goed gelezen dus. Beter. Overwinninkje stelen zou mooi zijn dan volgende week.

10 augustus 2021 om 23:40

Een kleine drie jaar geleden was de tweeluik voor Ajax tegen Benfica misschien wel de zwaarste van het hele mooie CL seizoen. Juist tegen Benfica kwamen we te zien dat Ajax het Ajaxspel kon combineren met duelkracht als het moest. Ik denk dat dit voor PSV niet anders gaat zijn. Maar ik heb PSV een soort powerhouse voetbal zien spelen tegen Gala en FC Midtjylland, dat vindt geen enkele tegenstander fijn dus Benfica ook zeker niet. Dat tempo ligt te hoog om dan nog echt in de duels te komen dus ik denk echt dat PSV van zijn eigen kracht uit moet gaan icm met individueel talent van oa Madueke, Gotze en Gakpo. Het gaat ver, maar ik ben geneigd een PSV shirtje te dragen tijdens deze tweeluik. Ik kijk er zo naar uit om weer twee Nederlandse deelnemers in de CL te hebben en zal dan ook gespannen naar die wedstrijden zitten kijken en heeeel hard juichen als het PSV lukt.

11 augustus 2021 om 00:02

Let's hope so. Met de druk erop kun je natuurlijk een hoop bereiken en bij balverlies zijn 'we' minder kwetsbaar dan voorheen, tot dusver leidt dat zelden tot echte problemen dit seizoen.

Ben je overigens niet sowieso voor elke Nederlandse club in Europa? Zelfs als Ajax de CL-finale zou halen hoop ik dat ze winnen.

11 augustus 2021 om 00:29

PSV oogt inderdaad een stuk meer solide achterin maar ik vind PSV in balbezit ook sterk overkomen. Ja, natuurlijk ben ik voor de Nederlandse clubs in Europa. Alle rivaliteit zet je dan even aan de kant, het is alsof je naar Oranje zit te kijken. Je geniet dan ineens van spelers waar je als je tegen ze speelt enorm aan kan ergeren. Ik stond te juichen bij de Uefa Cup van Feyenoord/Van Hooijdonk. Ik baalde enorm bij die laatste minuut uitschakelingen van AZ tegen Sporting en PSV tegen Milan. Het is ook niet moeilijk om voor de Nederlandse clubs te zijn in Europa gezien ze vrijwel altijd mooie historische verhalen schrijven als ze ver komen. Het is zelden met geluk, vaak gewoon kwaliteit en mooi voetbal en dan vliegen we er met pech uit of op een zure manier uit. Ach, het heeft ook wel wat maar heb ook wel weer eens zin een Europese prijs.

11 augustus 2021 om 08:52

Mooie reacties myvision. Je hebt er m.i. kijk op, plus de sportiviteit richting rivalen. Inhoudelijk sterk👍. Zou toch wat zijn als er 5 Nederlandse clubs Europa in gaan. Dan houden we geen tijd meer over.

11 augustus 2021 om 09:20

Haha thanks Gluubster. Jaaa, ik zou het wel fijn vinden hoor, 5 clubs in Europa. Dan kunnen we het Netflixaccount even on hold zetten, alhoewel vrouwlief die waarschijnlijk dubbel zo hard nodig gaat hebben tijdens de Europese avondjes. Ik ben geen mooiweersupporter maar het is toch soms gewoon fijn om eens een 'gezamelijke vijand' te hebben met je rivaal. Zoals dat gedoe toen tegen Roma in 2017, dan zit je gewoon te schelden voor de TV omdat 'we' weer genaaid worden.

11 augustus 2021 om 02:57

Uit eerst is ineens n voordeeltje. Dat de uitdoelpunten niet meer dubbel tellen - was juist ingesteld vanwege het nadeel- is wat dubieus zonder onderbouwing maar ok..

11 augustus 2021 om 10:27

Met de snelheid van PSV gaat Benfica zeker problemen krijgen. Beide ploegen zijn aardig goed in de voorbereiding en dus best al ver en dat maakt dit een mooie wedstrijd op voorhand. Denk dat het echt 50/50 is want ook PSV heeft echt al balans in de ploeg. Ik heb er wel vertrouwen in aangezien Benfica ook zuinig kan spelen en je dus nooit een hele wedsrijd onder druk komt te staan maar genoeg mogelijkheden hebt om snel om te schakelen.

Benfica heeft met name voorin toch wel erg veel kwaliteit rondlopen. Vrees dat onze defensie daar niet tegen opgewassen is. Al zie ik tegelijkertijd ook wel kansen voor Madueke, Gakpo, Gotze en Vertessen tegen Otamendi en Vertonghen die niet meer de snelsten zijn. Hopelijk kunnen we ze de eerste wedstrijd het spel laten maken en toeslaan in de omschakeling, een beetje zoals tegen Ajax.

10 augustus 2021 om 23:38

Precies dit idd. Vrees ook voor de verdediging, met name rechtsachter en Drommel. Hoop dat er snel duidelijkheid komt over Dumfries. Het worden schitterende wedstrijden met veel spanning. Jammer dat er geen uit supporters bij mogen zijn. Had toch wel heel graag naar Lissabon gegaan..

10 augustus 2021 om 23:42

Dan ga je jezelf dus aanpassen aan Benfica, ik vraag me af of dat een goed idee is. PSV speelde de afgelopen wedstrijden met de tegenstanders in de voorrondes. Het lijkt me uiterst verstandig om dat strijdplan voort te zetten. Hoog tempo spelen en proberen uit de duels te blijven. Dat spel kan je Benfica beter laten maken als je 2-0 voorstaat.

11 augustus 2021 om 00:08

Wat je nu bij PSV ziet is dat er veel meer variatie in zit. Soms de opbouw van achteruit, maar ook de lange bal. In de tegenaanval is PSV al jaren ijzersterk, dus denk meer dat hij het idee heeft van laat Benfica, maar wat komen, zodat ze met ruimte in de rug gaan spelen.

Als je kijkt welke clubs er nog over zijn gebleven, dan heeft psv echt pech met de loting, op shaktar na, had psv van iedereen kunnen winnen. Zijn allemal vh niveau galatasery en midtjaland. Alleen benfica daar gaan ze niet vn winnen. Iets wat bij psv echt heel zwak is. Zijn de standaardsituaties zowel aanvallend als verdedigend.

10 augustus 2021 om 23:34

Het punt is dat we in de niet kampioenen play offs zitten. Dus de Moldes en de FC sheriffs en de Rangers van deze wereld hadden we helaas niet kunnen loten. De enige mogelijke loting die we (volgens mij) hadden naast Benfica was Shakthar of As Monaco. Nog een reden waarom het belangrijk is om coëfficiënten te blijven pakken. De lotingen die we nu hebben gehad zijn namelijk onder normale omstandigheden eigenlijk niet te doen. Het is dat we nu in een flow zitten dat ik er wat meer vertrouwen in heb.

11 augustus 2021 om 03:01

Onzin! Benfica is derde geworden en lang niet meer de ploeg van 5 jaar gelee. Dat er een verdediger als Otamendi nog in rondloopt terwijl deze 3 jaar terug al td pud/ traag was voor City 2, zegt genoeg. Ook de oude Jan Vertonghen is prakties versleten- Spurs liet m niet vr niks ) 2 x) wegggaan..
PSV had juist veel.moeilijker kunnen loten- enig idee wat er bij Monaco of Sjakhtar rondloopt? Juist ja..

11 augustus 2021 om 18:59

Volgens mij is juist m’n punt dat voorronde champions League een lastig traject is om te overleven. Mooi om te horen dat je het daarmee eens bent en het met Monaco of Shakhtar nóg lastiger was geweest.

Ik heb Spartak Benfica 90 minuten lang gezien daarnaast ook hun afgelopen competitiewedstrijd tegen Moreirense 90 minuten lang gekeken. Ik ga ze niet downplayen maar kansen gaan er zeker komen. Rafa is een goeie speler. Daarbuiten vond ik het in beide wedstrijden niet een onoverkomelijke tegenstander. Heb er in ieder geval zin in en we zien wel. Puur voor het geld en status is winnen belangrijk. Ik denk dat dat ook verre van onmogelijk is. Let's go.

Titel klopt niet echt. Benfica heeft geen indruk gemaakt vandaag. Was een moeizame partij, maar net als PSV gewoon gewonnen zonder zich al te veel in te spannen.

11 augustus 2021 om 06:29

In een voorronde CL 2-0 winnen zonder je al te veel in te spannen…..maakt op mij wel wat indruk hoor.

11 augustus 2021 om 12:11

Spartak ligt echt op hun gat. Die zitten in een extreem neerwaartse spiraal. Verloren afgelopen weekend in de competitie thuis tegen een team dat normaal tegen degradatie strijd. Zowel op en naast het veld is het een zooitje bij Spartak.

Dus in die zin is het moeilijk te pijlen waar het niveau van Benfica echt ligt.

Een mooie serieuze test voor PSV.

Als je deze CL waardige tegenstander niet klopt heb je in principe niets te zoeken ook in de CL.

Maar PSV maakt redelijk indruk, ik heb vertrouwen dat ze de CL halen ten koste van Benfica

Ajax heeft het ook lastig gehad met Benfica dus dit zal geen makkie worden. Hoop dat het PSV gaat lukken

Zou mooi zijn als psv ook die laatste horde kan pakken.
Heb dit Benfica zien spelen maar dit wordt erg lastig, wij Nederlandse clubs hebben het jammer genoeg altijd zwaar tegen ze, zijn een kei in verdedigen en je uit je spel halen

Zie veel mensen t hebben over onderschatten van Benfica .. maar psv moeten we ook niet onderschatten . Ik zelf zie een 50-50 wedstrijd .

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren