Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Vitesse lacht om voorstel van Feyenoord: niet eens genoeg voor ‘één been’

Laatste update:

Danilo Doekhi genoot de voorbije maanden belangstelling van buitenlandse clubs, maar ook Feyenoord wilde zakendoen. Volgens de donderdageditie van De Telegraaf meldde de Rotterdamse club zich bij Vitesse alvorens de keuze op de Oostenrijker Gernot Trauner van LASK Linz viel. Al snel werd duidelijk dat het verschil tussen vraag en aanbod te groot was.

Feyenoord informeerde bij Vitesse naar de voorwaarden om het nog eenjarige contract van Doekhi met de Gelderlanders af te kopen. Over het bedrag dat de Rotterdammers wilden uitgeven aan de 23-jarige verdediger, werd in Arnhem volgens De Telegraaf ‘gekscherend gezegd dat ze daarvoor niet eens één been van de verdediger konden krijgen’.

Andere opties legde Doekhi zelf naast zich neer en dus speelt de neef van oud-voetballer Winston Bogarde zo goed als zeker donderdagavond tegen Dundalk zijn eerste officiële wedstrijd van het seizoen. “Het is schitterend om Europees voetbal mee te gaan maken en het is een compliment dat ik dat kan doen als aanvoerder”, benadrukt de verdediger, die de aanvoerdersband heeft overgenomen van de naar Ajax vertrokken Remko Pasveer.

“De transfermarkt is nog een maand open. Op dit moment focus ik me volledig op Vitesse.” Doekhi sluit een transfer later deze maand niet volledig uit, maar staat open voor een langer verblijf in GelreDome als een vertrek uitblijft. De voorbije maanden werd de voormalig speler van Ajax en Excelsior vooral met een transfer naar de Premier League in Engeland en Schotland in verband gebracht. De namen van Fulham, Rangers en Newcastle United vielen.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Tja, dat is ook een tactiek. Het hoofd van spelers al dol maken die graag naar Feyenoord zouden gaan, maar vervolgens 3 knikkers en een reep chocola bieden. We zagen het bij Veerman en nu dus weer.

5 augustus 2021 om 06:56

Nou, ik vermoed dat het geen tactiek, maar dat Feyenoord niet anders kan. Het toont alleen maar hoe ver afgezakt deze club is. AZ vliegt hen voorbij, omdat daar wel een goed beleid wordt gevoerd. Als Feyenoord niet oppast gaan ook Vitesse en Utrecht hem voorbij.

5 augustus 2021 om 07:24

@AFCA_YIDDO

Feyenoord kan idd momenteel niet meer bieden, maar de middelen van AZ en Vitesse zijn ook zeer beperkt. AZ gaat het dit jaar ook weer moeilijk krijgen.

5 augustus 2021 om 07:26

AZ en Vitesse vliegen hen niet voorbij hoor. Waar haal je dat nou opeens vandaan ? Die varen gewoon hun eigen koers,Feyenoord idem dito. Zit gewoon tussen de oren dat we ons bij Feyenoord continu vasthouden aan het verleden+ verwachtingspatroon,dus vergelijken met clubs die vroeger lager stonden. Ons brein zegt dan dat Feyenoord afgegleden is,wat volstrekte onzin is. Ze staan gewoon waar ze horen,AZ en Vitesse idem dito. Dit wetende kun je gewoon onbevangen en vrij in het hoofd naar Feyenoord kijken dit seizoen. Het blijft een prachtclub met geweldige supporters.

5 augustus 2021 om 07:36

Dat clubs als Vitesse en Utrecht ons voorbij gaan horen we, ondanks decennia lang wanbeleid, al jaren. Vaak maken dat soort clubs het Feyenoord 1 seizoen moeilijk op het moment dat het bij Feyenoord slecht gaat en bij die clubs goed. Uiteindelijk komt Feyenoord altijd weer terug. Op dit moment doen we, door een totale aanpassing in het beleid een stapje terug. Dat is niet erg en dat weten we inmiddels wel, want daar worden we onder vrijwel ieder bericht op voetbalzone aan herinnerd

5 augustus 2021 om 07:56

@fcdc, waar maak je uit op dat de middelen van AZ beperkt zijn? Het is een financieel gezonde club die net ruim 35 miljoen aan transferinkomsten hebben gehad (waarvan ze naar verluid 2/3 kunnen gebruiken voor de selectie).
Dat is een heel stuk meer dan je van bijna alle andere clubs in de eredivisie kunt zeggen.
Ben vooral heel benieuwd met welke versterkingen ze op de proppen komen.
Op dit moment zie ik de selecties van Feyenoord, AZ, Vitesse en Utrecht als redelijk gelijkwaardig. Kan een heel leuk seizoen worden als we het hebben over de strijd om plek 3.

5 augustus 2021 om 08:06

Ben ik zeker met je eens, AZ zit in een opwaartse spiraal en heeft geld in de kas, die gaan zich zeker nog versterken en hebben ook nog echt wel kwaliteit op het veld staan. AZ is Feyenoord al voorbij, vorig seizoen ook al.

Vitesse en Utrecht weet ik niet, er word daar weinig verkocht en ik denk dat die mede ook dankzij Corona even stil staan. Hoop wel dat dit rijtje clubs groter word, zodat de subtop spannend word.

5 augustus 2021 om 08:23

@Remcob zonder Boadu en Strengs en Bizot heeft AZ heel wat kwaliteit ingeleverd. Natuurlijk is 35 miljoen mooi naar Az zal zich in de voorhoede nog flink moeten versterken.

5 augustus 2021 om 08:45

Az heeft een kleine 30 miljoen binnen gehaald met de verkoop van 3 spelers dat is de complete begroting van Feyenoord

5 augustus 2021 om 08:47

@AFCA_YIDDO, dat is wat je hoopt wegens je antipathie tegen Feyenoord, maar AZ zal Feyenoord nooit definitief voorbij gaan. Ze zijn nu 2 seizoenen op rij boven Feyenoord geëindigd (waarvan 1 onafgemaakt seizoen) en elke Noord-Hollander doet alsof AZ nu groter is dan Feyenoord. Als AZ boven haar stand leeft en Feyenoord slecht draait kan AZ hoger eindigen, maar als Feyenoord weer alles op de rails heeft zullen ze altijd meer kans hebben op een hogere klassering, ondanks de veel hogere druk.

5 augustus 2021 om 08:48

Ik vind dat ze dat al heel goed hebben gedaan, de spits van Willem 2 is echt geen verkeerde. Daarnaast hebben ze geld in kas, wat de meeste clubs niet hebben. Zou me daar geen zorgen maken.@richardmas groter is het verkeerde woord, Feyenoord zit in Rotterdam dat is een veel grotere stad dan Alkmaar. Dus nee groter zullen ze niet worden. Maar ze zijn wel beter, voeren al jaren een veel beter beleid en plukken daar nu de vruchten van. Feyenoord ligt nu mijlenver al achter, die zitten nu gewoon op hun niveau en dat is minder dan bij AZ en misschien nog wel een paar clubs. Iedereen praat over Az, die zijn belangrijke spelers verloren (lees hebben ze heel goed verkocht) Feyenoord heeft toch precies hetzelfde? 1ste spits, je absolute topspeler rechtsbuiten en nog wel een paar basiskrachten. Vergelijk de inkomsten eens? Is toch niet zo moeilijk.

5 augustus 2021 om 09:27

Huh Feyenoord een begroting van 30 miljoen mis ik wat? Probeer je nu je punt te halen door zaken te verzinnen? 😂

5 augustus 2021 om 09:45

@messibarca. Met onze begroting hoor je geen vijfde te staan. Als je dan ziet wat AZ de laatste jaren verdiend aan uitgaande transfers met de verkopen van o.a. Janssen, Jahanbaksch, Til, Stengs en Boadu en je kijkt wat Feyenoord daar tegenover zet is dat toch wel beangstigend. AZ blijft zich ontwikkelen waar Feyenoord door Van Geel 29 jaar terug geworpen is in de tijd. We staan er niet best voor en moeten hopen dat de jeugd ons gaat redden maar ook die tak is flink gestagneerd omdat Van Geel een Jong Feyenoord in de KKD niet goed genoeg vond. Zo dacht hij ook over de importantie van een goede scouting wat ook totaal verkeerd is uitgepakt. Dat incidentele kampioenschap heeft mij nooit zand in de ogen kunnen strooien. Van Geel heeft de lange termijn volledig genegeerd voor succes op de korte termijn en daar plukken we nu de zure vruchten van

5 augustus 2021 om 09:48

@LuisSini Toch kan je niet ontkennen dat het met het jaar slechter gaat. 10 jaar geleden was er nog sprake van een top 3. Nu praat iedereen over een top 2. Feyenoord is echt ver afgegleden dus hopelijk kunnen Slot en Arnesen het tij enigszins keren maar Ajax lijkt me definitief uit zicht en PSV neemt ook steeds meer afstand

5 augustus 2021 om 10:08

Je bent dan hoopvoller gestemd als mij. Natuurlijk kunnen drie topversterkingen veel doen maar hoe lang gaat het duren voordat we het geld hebben voor die drie topversterkingen? Ajax, PSV en AZ blijven in die tussentijd geld binnen harken en goede spelers aantrekken

5 augustus 2021 om 10:22

Begroting van Feyenoord was in 19/20 75 miljoen, en in 20/21 moest daar naar verluidt door COVID 22.5 miljoen vanaf. Laten we zeggen de helft van de begroting van Feyenoord.

5 augustus 2021 om 10:23

@LuisSini. AZ is ondertussen als enige wel echt bezig om Feyenoord in te halen hoor, structureel. Alleen vanwege de grote achterban zal Feyenoord altijd wel weer bovendrijven. Is nu ook wel beter en doordachter beleid, dus misschien over een paar jaar kan Feyenoord weer meedoen.

5 augustus 2021 om 10:28

Volgens mij is de begroting van Feyenoord rond de 70 miljoen, dus ik weet niet waar jij je info vandaan haalt. Dat AZ een goede verkopende club is ben ik met je eens hoor

5 augustus 2021 om 10:42

@richardmas: En hoe haal je uit mijn post dat ik een antipathie tegen Feyenoord heb. Echt complete waanzin je conclusie, puur gebaseerd op het feit dat ik voor Ajax ben. Ik kan je zeggen, ik vind het zeer spijtig dat Feyenoord naar zo'n bedenkelijk niveau is gezakt, dat zelfs wedstrijden tegen clubs als Drita al lastig zijn.

5 augustus 2021 om 11:15

Als er bij Feyenoord investeerders opstaan en 80 miljoen in de club stoppen, ziet de wereld er alweer heel anders uit. Het gaat erom welk beleid er vervolgens met die 80 miljoen gevoerd wordt. Een ding moet je in ieder geval niet doen: blijven hangen in het verleden, zoals sommigen hier doen door maar te blijven jammeren dat Feyenoord ooit in had moeten stappen in de KKD.

5 augustus 2021 om 12:15

Dat is echt de grootste lariekoek. Zogenaamde investeerders leiden altijd tot problemen op de lange termijn. Het beleid zal er namelijk meteen opgericht zijn om de investeerders weer terug te betalen en vaak met rente. Moet je eens kijken hoeveel gezeur Feyenoord gehad heeft met de Vrienden van Feyenoord. Investeerders lossen op de korte termijn het gebrek aan geld op maar zorgen voor veel gedoe op de lange termijn. En je moet ze toch echt altijd terug betalen.

De grootste problemen van Feyenoord hebben niets met het verleden te maken, het stadion drama ettert maar door. Elke keer komt de financiering maar niet rond, elke keer wordt de deadline maar verschoven omdat de gemeente politiek het niet wil laten klappen. Nu horen we pas met de kerst dat het stdion niet langer gebouwd kan worden met de oude begroting wegens de gestegen bouwkosten. En dan?

5 augustus 2021 om 16:20

Wat betreft Utrecht en Vitesse zal dat wel loslopen. Maar AZ als bedreiging wegwuiven is vooral struisvogel-politiek vanuit Rotterdam.

5 augustus 2021 om 16:30

Precies. Wat betreft AZ is het echt geen incident. Let wel: AZ is er nog niet voorbij, maar als dit zo doorgaat is het onvermijdelijk. Dat. Feyenoord straks alleen nog groter in naam en qua stadion capaciteit. En dat is een logisch gevolg van het beleid dat beide clubs momenteel voeren.

5 augustus 2021 om 07:15

Hoho, dat was wel een XL reep Tony’s Chocolonely, een katsoog en maar liefst 2 bonkies!

Doekhi wel een leuke speler, maar als hij volgend jaar uit zijn contract loopt moet Vitesse wel erg overtuigd zijn dat ie gaat bijtekenen.

5 augustus 2021 om 07:57

Jij weet niet wat Feyenoord heeft geboden en je weet ook niet wat Vitesse vraagt. Misschien heeft Feyenoord 2 miljoen geboden, maar verlangt Vitesse net als Heerenveen een absurt hoog bedrag rond de 10 miljoen.

5 augustus 2021 om 10:19

Zou mij meer zorgen maken over dat Feyenoord nu ook niet meetelt dan over die zogenaamde grootspraak van andere clubs

5 augustus 2021 om 14:21

Waarom zou ik me zorgen moeten maken. Ik ben niet voor Feyenoord om een gevulde prijzenkast, maar omdat het de mooiste club van Nederland is met zo nu en dan een fantastische sfeer op de tribunes waar geen enkele Nederlandse club aan kan tippen. Een ander vindt RKC de mooiste club omdat ze klein zijn en nooit geen gezeik met supporters. Sommige zijn voor Ajax omdat ze volgens hen het mooiste voetbal spelen en sommige zijn voor Ajax omdat ze structureel prijzen pakken en vinden dat weer belangrijk. Maar zorgen maken of Feyenoord bij de eerste 3 eindigen of 10e worden. Het is maar een spelletje, het is niet mijn leven 😂😂

5 augustus 2021 om 16:32

Qua sfeer op de tribunes hebben wij de laatste jaren in Amsterdam ook weinig te klagen hoor. Maar goed, ik ben het met je eens dat succes niet de drijfveer is voor supporters, of in ieder geval zou moeten zijn.

Prima speler met potentie maar ik ben erg benieuwd wat het afkopen van zijn 1-jarige contract moet kosten. Wat zou vitesse daarvoor willen zien? 3 miljoen lijkt me realistisch in zijn geval

5 augustus 2021 om 09:35

3 miljoen heeft Vitesse al eens afgeslagen. 1 van de betere CV van de Eredivisie. Jong, potentie, en op basis van kwaliteit zou ik 4a5 miljoen zeker niet gek vinden. Bizot is voor 5 miljoen als 30 jarige naar Stade Brest gegaan, Scherpen voor 5 naar Brighton, Rosario voor 6 naar Nice, om over Boadu en Stengs nog maar te zwijgen. Doekhi is de kracht van de verdediging, van de nr 4a5 van de Eredivisie. Daar mag best op verdient worden.

5 augustus 2021 om 09:48

@luis Sini: lijkt me echt sterk dat Feyenoord 4 a 5 miljoen overheeft voor een Doekhi met een eenjarig contract. Is het goed recht van Vitesse om dat te vragen, maar lijkt me ook vrij veel. Ik kan me al helemaal niet voorstellen dat Vitesse voor een eenjarig contract 6 miljoen of meer durft te vragen.

5 augustus 2021 om 10:31

Denk dat Spors een beetje aan het pokeren is. Laten we eerlijk zijn, om je heen worden jongens verkocht voor het 3 dubbele, wat ze echt niet waard zijn. Als een club je graag wilt hebben, moet je betalen. Ik denk dat Vitesse serieus denkt meer te kunnen pakken. En dat is toch hun goed recht? Feyenoord verkoopt Geertruida toch ook niet voor een miljoen? Tuurlijk is Feyenoord een grotere club, dus dan is de prijs wel wat hoger, naar Vitesse verkoopt altijd voor veel te weinig. Doekhi, Bazoer kunnen wat mij betreft in het rijtje Boadu, Stengs qua potentie/talent, en schaal ze zelfs iets hoger dan Veerman en Rosario. Ik denk trouwens dat wanneer Feyenoord 4 a 5 miljoen biedt op Doekhi, Doekhi volgend jaar voor Feyenoord speelt. Vitesse laat echt geen 5 liggen.

5 augustus 2021 om 12:18

Het gaat er meestal om, hoeveel kan je er nu voor krijgen en wat is de sportieve prijs die je komend seizoen ervoor gaat betalen. Als Chelsea graag wil dat enkele talenten EL voetbal gaan spelen, wat boeit hun dan die paar miljoen euro van Feyenoord?

5 augustus 2021 om 10:47

1 jarig contract. Dan zal Vitesse ook geen 10mln+ vragen. Of ze hebben goede hoop dat hij deze zomer nog gaat verlengen.

Anderzijds betekent het niet dat Feyenoord door de komst van Trainer Doekhi niet goed kan gebruiken. En misschien heeft Feyenoord nog 2 miljoen over van Berghuis. En als Doekhi nog maar één jaar contrac over heeft. Maar goed het blijft gissen...

Lekker vaag bericht waar je weinig mee kan.
Leuk als je een bericht de wereld in slingert natuurlijk maar kom dan met feiten.
Zeg dan Feyenoord kwam met een bod van een Miljoen maar de vraagprijs is 8 ofzo.
NU is het een nietszeggend bericht om Feyenoord weer lekker de grond in te boren.
Maar dat zijn we inmiddels wel gewend.

5 augustus 2021 om 08:25

Ik ben het met je eens dat het wel wat concreter had gemogen qua inhoud. Noem dan inderdaad ook de bedragen. Echter is de strekking van het verhaal dan niet anders. Feyenoord meldt zich blijkbaar met een veel te laag bedrag. En wat is daar zwartmaken aan? Ik zie een Feyenoord dat probeert tegen een zo laag mogelijk bedrag de beste opties probeert binnen te halen. Niks mis mee. Toch?

5 augustus 2021 om 08:35

Weet je het is hetzelfde verhaal als bij Veerman alleen weet je wat daar verschil is.
Het zwartmaken bedoel ik mee : ik las gisteren een hoop dat Feyenoord bezig is om spelers het hoofd op ho; te maken maar niks te kunnen.

Bij Doekhi kan je geen reet mee. Is het verschil 5 ton of is et verschik 5 mil.
Dat je spelers zo laag mogelijk binnen te halen lijkt me logisch dat doet elke club uiteraard.
Wel verassend trouwens dat de naam Doekhi nooit gevallen is en dat het nooit eerder naar buiten is gekomen.

5 augustus 2021 om 10:31

Vind Doekhi persoonlijk ook geen verkeerde speler. Had denk best wat toe kunnen voegen aan Feyenoord en nog redelijk jong. Verder zou ik me niet al te druk maken om wat anderen zeggen of hoe jouw club in de media wordt afgeschilderd. Vandaag wordt dit gezegd, morgen kan het weer compleet anders zijn.

Uitstekende speler die een goed seizoen achter de rug heeft. Afgelopen seizoen ging het telkens over sterkhouders Bazoer, Tannane en Pasveer, maar Doekhi was minstens even belangrijk. Ik denk dat hij best zou passen bij een club als Psv, al hebben die de cv al prima bezet. Naar Feyenoord zou ik zeker niet gaan. Dat is sportief op het moment geen stap hogerop en daarnaast denk ik dat spelers zich wel 2 keer bedenken voordat ze momenteel naar Feyenoord gaan.

5 augustus 2021 om 10:45

Volgens mij zijn er voldoende redenen voor een speler als Doekhi om naar Feyenoord te willen.
Als je serieus denkt dat het niveau van Vitesse blijvend vergelijkbaar is aan dat van Feyenoord ben ik benieuwd op basis van wat je dat dan verwacht. Bij Feyenoord zal Doekhi sowieso fors meer verdienen dan bij Vitesse. Na Ajax en PSV heeft Feyenoord namelijk nog steeds het grootste salarishuis. Sportief gezien is het waarschijnlijk voor het eerst in de laatste 10 jaar dat Vitesse boven Feyenoord is geëindigd, dus op sportieve gronden zie ik ook Feyenoord nog altijd als een grotere club. Helaas komen er bij elke club wel een stel achterlijke supporters voor, maar ik geloof niet dat spelers daar voor wegblijven. Bovendien speel je in een geweldig stadion dat er daadwerkelijk voor zorgt dat het team beter presteert

5 augustus 2021 om 11:40

Wat dat betreft is de transfer van Linssen tekenend; absolute uitblinker bij Vitesse, maar stond te popelen toen hij de kans kreeg om naar Feyenoord te vertrekken.

5 augustus 2021 om 12:20

@markerazzi
Feyenoord heeft de laatste twee jaar niet de volledige salarissen uitbetaald. De spelers zijn gekort wegens Corona. Het is echt maar de vraag of spelers zoals Doeki bij Vitesse niet gewooon meer betaald hebben gekregen dan ze bij Feyenoord verdiend zouden hebben.

5 augustus 2021 om 12:48

De laatste twee jaar? We hebben ze al gedwongen om salaris in te leveren voordat de pandemie ons trof, of hoe zit dat?

5 augustus 2021 om 12:48

@fiorenoord, maar Linssen is 30. Ik denk dat oudere spelers makkelijker te verleiden zijn voor een binnenlandse stap. Als je naar Feyenoord gaat dan ben je vaak niet binnen een jaar al weg. Doekhi wil denk ik eerder naar het buitenland. Nu of een jaartje extra vitesse en dan buitenland. De stap naar Fey (of psv/ajax) kost toch wss alweer 2/3 jaar. Hij is ook al 23 jaar.

5 augustus 2021 om 13:03

Ik zeg ook niet dat hij bij Vitesse moet blijven hoor. Ik denk dat Feyenoord wel meer betaald, ze hebben een mooier stadion en een trouwe aanhang. Maar als je naar de selectie van Feyenoord kijkt, dan zou ik daar als Doekhi zijnde niet graag tussen willen staan. Ik zou dan liever een seizoen wachten en transfervrij vertrekken naar een betere club (helaas voor Vitesse dan).

5 augustus 2021 om 13:05

Linssen was hier geen absolute uitblinker. Ene wedstrijd een doelpunt, volgende wedstrijd onzichtbaar en waardeloos. Erg wisselvallig. Dat zie je bij Feyenoord ook wel terug. Bij Vitesse had hij alleen wat meer crediet en bleef hij altijd staan tot het eind.

5 augustus 2021 om 13:42

Het grote verschil is dat hij Vitesse 1 positie had.
Daarvandaan kon hij spelen en bouwde hij vertrouwen op.
Bij Feyenoord moet hij de gehele voorhoede maar doen.
Zwaar onterecht dat hij wordt afgerekend bij Feyenoord terwijl hij geen 5 wedstrijden achter elkaar op zijn eigen positie mocht spelen.

Feyenoord is voor Vitesse een directe concurrent in strijd om startbewijzen voor Europees voetbal. Ik kan mij voorstellen dat Vitesse hun aanvoerder niet zonder meer laat gaan. Het tekent ook de onmacht van Feyenoord. Ze hebben hele redelijke spelers op het oog maar zijn niet financieel haalbaar.

Doekhi is wel een goede en rustige speler. Ik denk dat hij wel een stap kan maken naar een onderkant middenmoter in Duitsland italie mee kan en kan groeien. Feyenoord en Vitesse spelen praktisch om zelfde plekken. En Feyenoord kan niet eens veel meer bieden.

Nou, dan halen we hem aan het eind van het seizoen toch gewoon gratis op.

5 augustus 2021 om 10:58

Haha lees de tekst eens goed. Als hij deze zomer geen transfer maakt, staat hii open voor contractverlenging. Een hoop spelers wel, maar Doekhi zou Vitesse nooit transfervrij verlaten. Maar reken er maar op dat hij vertrekt, Rangers, Norwich, Newcastle, hebben allemaal hun interesse kenbaar gemaakt. Die gaat gewoon vertrekken, net als Bazoer en Tannane.

5 augustus 2021 om 11:23

Ja, iedereen staat open voor een contractverlenging als de baas daar naar vraagt. De realiteit is dat die jongen straks voor de keuze tussen een volle Kuip of een verlaten Gelredome staat.

5 augustus 2021 om 12:17

Hij zal geen Stap opzij doen, als hij gaat, wordt het een stap vooruit. Geen Feyenoord dus.

5 augustus 2021 om 12:22

Een profvoetballer boeit het geen biet of de Kuip vol zit of de Gelderdome leeg is, een profvoetballer wil als eerste geld verdienen en daarna kijkt hij naar de kansen op het winnen van prijzen en zaken als persoonlijke ontwikkeling en of je makkelijk een verdere stap kan zetten via een nieuwe club.

5 augustus 2021 om 12:47

Een profvoetballer boeit het wel degelijk in welke ambiance hij speelt, waarom denk je dat zoveel toppers bijvoorbeeld een United of Liverpool verkiezen boven City. Je hoort letterlijk al decennia niets anders van spelers dan dat De Kuip het grootste wapen is van Feyenoord. Zelfs een Lurling en Lazovic kunnen daar nog altijd niet over ophouden.
En daarnaast; ook met je andere punten is Feyenoord dan gewoon de logische stap voor zo'n jongen. Meer salaris en een veel grotere kans op prijzen. Dat weet die jongen zelf ook, anders had hij wel gelachen om het voorstel en niet zijn club.

5 augustus 2021 om 12:54

@fiorenoord, omdat dat een mooie manier is om bij de supporters te slijmen. Bij United delen ze ook gigantisch salarissen uit. Bij City is het na Sterling en KDB niet echt hoog voor een top pl club. Bij United krijgt middelmaat ook een gigantisch salaris. Mja daar komt men niet graag voor uit.

En speeltijd, aangezien City 3 dubbel bezet is

Toch is er hoop met Feyenoords nieuwe scouting. Hun taak is onbekende spelers te scouten, die goed zijn. Zo zijn AZ Alkmaar en menig ander voorbeeld ook begonnen.

Tja, snap Vitesse wel als ze weigeren aangezien de verschillen met Feyenoord steeds kleiner worden. Oftewel, begint steeds meer een directe concurrent te worden. En dan ga je 1 van je beste spelers niet verkopen als Vitesse zijnde.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren