Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV zet Mohamed Ihattaren voorlopig uit A-selectie

Laatste update:

PSV heeft aan Mohamed Ihattaren medegedeeld dat hij geen onderdeel meer uitmaakt van de teamtraining van het eerste elftal. Hij volgt op het trainingscomplex vanaf maandag een individueel programma met begeleiding vanuit PSV.

De aanleiding voor het gesprek was onder meer dat Ihattaren de afgelopen tijd een aantal afspraken met de club niet is nagekomen. De directie heeft hem daar donderdagmiddag op aangesproken, zoals in het verleden eerder is gebeurd. Zo miste hij vorig seizoen de thuiswedstrijd tegen Ajax, na een botsing met trainer Roger Schmidt. De coach was niet tevreden over de houding van Ihattaren.

Twee weken geleden verklaarde Schmidt nog dat Ihattaren, die afgeslankt aan de voorbereiding begon, zich op tal van punten moest verbeteren om in aanmerking te komen voor een basisplaats. “Het clubbelang van PSV staat te allen tijde voorop. De focus ligt op het kwalificatietraject voor de groepsfase van de Champions League, de Johan Cruijff Schaal en de start van de Eredivisie”, zo benadrukt de club op de website.

Schmidt deed deze maand in het eerste Champions League-duel met Galatasaray (5-1 winst) ook geen beroep op Ihattaren, die negentig minuten op de bank bleef. Bij het weerzien in Istanbul (1-2 winst) was het talent afwezig, met als reden dat hij ziek was. Ihattaren reisde vervolgens echter wel af naar Monaco, om zijn zaakwaarnemer Mino Raiola te bezoeken en te praten over zijn sportieve toekomst.

Volgens het Eindhovens Dagblad is daar intern onder meer irritatie over. Bij terugkeer werd Ihattaren op de hoogte gesteld van de beslissing, die volgens de directie in het belang van de club genomen is. De middenvelder zit zodoende niet in de selectie voor het duel met FC Midtylland van komende dinsdag.

De kans lijkt hierdoor alsmaar groter dat Ihattaren deze zomer vertrekt bij PSV. Hij heeft nog maar een contract voor een jaar en gesprekken over een langere verbintenis leverden vorig seizoen niets op.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Snel naar Wolfsburg!

31 juli 2021 om 15:19

Of naar Ajax! Voor weinig op te halen!

31 juli 2021 om 15:22

Zijn beste positie is rechtsbuiten. Ajax heeft daar Anthony, Berghuis en Neres. Dan zit hij nog vaker op de bank dan nu.

31 juli 2021 om 15:22

Ik weet niet of je hem moet willen. Kan zich niet eens volwassen gedragen...

31 juli 2021 om 15:32

Kan hij zeker wel. Als er maar een trainer is die vertrouwen in hem heeft. Betaalt die het gewoon dubbel en dwars terug. Zie ook allemaal vergelijkingen met Labyad en Bakkali, maar dat vind ik onzin. Daarvoor heeft hij al veel meer betekent voor PSV.

31 juli 2021 om 15:36

Ajax zou gek zijn... Jongen heeft absoluut talent, en iedereen maakt fouten. Maar deze jongen maakt al meer dan een jaar non stop verkeerde keuzes. Herstelprocedures weigeren, ziek melden en vervolgens wel feesten in de stad, liegen over personal trainers, een jaar overgewicht hebben. Op een gegeven moment is het wel mooi geweest. Jammer dat PSV er zo lang over heeft gedaan om dit soort jochies op hun plek te zetten en daarmee een precedent te creëren om ongelukkig van te worden. Maar goed, ze hebben er in ieder geval alles aan gedaan. Ajax moet zich hier niet aan gaan branden joh, zeker niet met de sterke selectie die er nu staat en de discipline die er onder Ten Hag is.

31 juli 2021 om 15:37

@FlamengoBrasil Wat heeft hij dan precies betekent voor PSV? Zijn cijfers zijn slecht en hij is een stoorzender in de groep. De vergelijkingen met Labyad en Bakkali zijn dan ook niet gek, want je weet nu al dat hij het in de top helemaal nergens gaat redden. Deze gast heeft gewoon een ontzettend bedroevende mentaliteit.

31 juli 2021 om 15:40

Wat heeft hij dan voor PSV betekent?... vertel dat eens. Hij wordt gruwelijk gehyped, masr dat slaat nergens op. Was in de jeugdteams al geen hoogvlieger. Ik kom veel op de Herdgang en heb hem veel zien spelen...ook in de jeugd altijd te dik

31 juli 2021 om 15:42

Ajax gaat het niet worden.
Niet dat hij een slechte speler is .
Maar bij psv heeft hij alleen een contract.
Geen plezier meer.
En hij zou wel naar ajax willen.
Alleen de Concurrentie strijd.
Bij ajax ligt nu al te hoog

31 juli 2021 om 15:45

@Dilima1966 wat een ontroerend gedicht

31 juli 2021 om 15:52

Zijn beste positie is niet rechtsbuiten, maar 10.

31 juli 2021 om 15:53

Wel mooi gedicht zo.
Ik denk niet dat Ajax haar vingers gaat branden aan Mo. Mentaliteit van een pinda. Mo heeft geluk dat Raiola zijn zaakwaarnemer is, die tovert wel ergens een mooi contract voor hem. Wel ontzettend zonde.

31 juli 2021 om 16:18

Flamengo, bakkali was veel beter dan ihattaren in zn psv tijd. Die scoorde erop los en was het eerste jaar beter dan depay toen ze beiden debuteerden... ihattaren heeft vrijwel niets laten zien

31 juli 2021 om 16:21

Hazardinho77 in psv 1 is bakkali tot 3 goals gekomen en allemaal in 1 wedstrijd. Viel dus wel mee hoeveel hij scoorde.

31 juli 2021 om 16:41

Jij denkt serieus dat dat enkel aan een trainer ligt?? Dat hij kan voetballen staat buiten kijf, maar
Vooralsnog laat hij niet zien geschikt te zijn voor professioneel voetbal. Ik hoop dat het er ooit nog uitkomt, maar dit heeft niks meer met vertrouwen te maken.

31 juli 2021 om 16:46

Zijn beste positie is helemaal niet rechtsbuiten, dat is de nummer 10. Kan een mannetje op het verkeerde been zetten en heeft een geweldige pass in de benen. En kan te zijner tijd een mannetje uitspelen en schieten. Maar hij heeft niet de snelheid en de actie van een buitenspeler. Wel de creativiteit van een nummer 10.

31 juli 2021 om 16:52

@flamengobrasil in de voetballerij werkt het niet echt dat je als speler een omgeving nodig hebt die zich op jou instelt. Want niets is zo veranderlijk en verraderlijk als het voetbal. Het zou andersom moeten zijn, vanuit mentale weerbaarheid goed blijven spelen in de omgeving (lees: medespelers, trainer, pers, publieke opinie) waarin je op dat moment zit. En Ihatarren lijkt vooral veel mentale weerbaarheid te missen.

31 juli 2021 om 17:04

Wat heeft hij betekent dan?

31 juli 2021 om 17:05

Dit is geen toeval, hij is op verzoek van Mino gevlogen en het lekt uit om de transferprijs lekker te laten zakken. Slim spel van Mino

31 juli 2021 om 17:30

@thucan

Volgens mij moet je dichter op zo’n jongen staan om daar een oordeel over te kunnen hebben. We weten niet precies wat er speelt. We weten niet welke invloed het overlijden van zijn vader nog heeft. We weten heel veel niet. Het kan heel goed dat er een trainer komt die op de juiste knoppen weet te drukken. Het is een gok, maar het kan heel goed uitpakken.

31 juli 2021 om 19:12

FlamengoBrasil moet hij er wel voor zorgen dat de trainer vertrouwen in 'm krijgt. 😉

31 juli 2021 om 19:14

Zytto34 en ihatarren 3 goals en 2 assists vanaf zijn debuut.

31 juli 2021 om 20:02

Geen hoogvlieger haha laat me niet lachen. Heeft gewoon super veel potentie maar is verpest door herr Schmidt.

31 juli 2021 om 20:29

Hazardinho ouwe grapjas hou op joh. Die paar goals die bakkali heeft gemaakt tegen nec.

31 juli 2021 om 21:09

Is niet verpest door Schmidt, Ihattaren had in de jeugd al met verschillende trainers problemen.

31 juli 2021 om 15:22

Hoop niet dat ie naar ajax gaat eerlijk gezegd. Met jongens als Kudus, Gravenberch en de beschikbare buitenspelers zal dat ook weinig uithalen. Dan zie ik hem nog liever naar Feyenoord gaan voor een zakcentje

31 juli 2021 om 16:07

Iedereen die gevoetbald heeft weet. De beste spelers spelen echt wel.

Hij is gewoon niet goed genoeg. beetje leuk dribbelen en passjes geven is niet genoeg.

En hij kan niet goed omgaan met een reserverol. Dat is wel duidelijk. Zijn heel weinig voorbeelden van spelers die zo zijn begonnen en daarna een supermooie carriere kregen.

Gewoon niet goed genoeg.

31 juli 2021 om 16:09

@chappacino Weet je welk woord ontstaat als je de woorden uit je bericht door elkaar gooit: Ajax!! Kom op Erik!! jouw vingers moeten toch jeuken om met dit talent aan de slag te gaan. Kom op Overmars, als wij deze man weer aan het voetballen krijgen, hebben wij een Oranje speler erbij en compenseren wat van misgelopen winst van Onana

31 juli 2021 om 16:17

Alsjeblieft verlos ons van Mo zou ik zeggen. Verstoort alleen maar het groepsproces, komt structureel afspraken niet na en zijn rendement is om te janken. Nu kan PSV nog wat geld voor hem vangen dus Ajax ga je gang zou ik zeggen. Ik verwacht dat het in het begin wel goed zal gaan, maar dat het bij Ajax na een tijdje ook problemen gaat opleveren

31 juli 2021 om 16:40

Andres
Niet alleen ihattaren nu een probleem
Maar ze zitten ook nog
Met dumfries nu ook bij psv.
Waar eigenlijk geen plek voor is.
En nog geen oplossing voor is.
Is wel wat anders dan ihattaren

31 juli 2021 om 16:47

Ja eens. Na de afgelopen anderhalf jaar denk ik dat de hele club (spelers, staf, bestuur) al meerdere keren zijn best heeft gedaan die jongen te helpen en te sturen. Het ligt gewoon aan hem, en hij heeft nog zoveel krediet gekregen. Ongelofelijk wat een rare acties.

31 juli 2021 om 16:58

Wat moet ajax met hem, die hebben al 3 spelers op zijn positie. Die gaan echt geen moeilijke bankzitter halen na berghuis.

31 juli 2021 om 17:56

Hoezo is er geen plek voor Dumfries, die Mwene kan toch zonder problemen naar de bank als Dumfries toch aan blijft in Eindhoven.

31 juli 2021 om 19:16

Dillima 1966 dinfries is helemaal geen probleem!

31 juli 2021 om 19:41

Dumfries is een goede voetballer.
Alleen Schmidt en de rest psv.
Hadden niet meer op hem gerekend. Dit seizoen.
Is een prima voetballer.
Ben benieuwd wat ze gaan doen nu.

31 juli 2021 om 22:43

En wie denk je dat Ihattaren bij Ajax wel uit de basis weet te spelen dan?

Jammer, maar begrijpelijk. Als je zo vaak ziek meldt ligt het niet alleen meer aan de trainer. Het moet van beide kanten komen natuurlijk. Hopelijk gaat hij naar Wolfsburg en krijgt Mark van Bommel, Ihattaren weer aan de praat.

31 juli 2021 om 15:22

Als speler zou ik zeker niet naar een club gaan omdat Van Bommel daar trainer is. Momenteel geen enkele garantie dat die het ergens lang uithoudt.

31 juli 2021 om 15:26

Ik zou AZ dé perfecte optie vinden eigenlijk. Maar zal wel op het buitenland uitdraaien.

31 juli 2021 om 16:07

Ik zou hem ook wel graag bij AZ willen zien, maar ben bang dat zijn huidige salaris al te hoog is voor AZ en dat hij op basis van zijn ''prestaties'' van het afgelopen jaar nog meer salaris wilt zien dat hij nu al verdient.

31 juli 2021 om 18:48

Als ik AZ en Feyenoord was zou ik toch eens een balletje opgooien. Misschien dat die voor allebei onhaalbaar is maar het zou voor allebei wel een versterking zijn.

31 juli 2021 om 15:33

Van Bommel haalt de kerst niet eens, alle wedstrijden in de voorbereiding verloren. Die gaat nog voor de 10e speelronde in de Bundesliga ontslagen worden.

31 juli 2021 om 17:05

Wolfsburg is een slecht idee. Je kunt er vergif op innemen dat Van Bommel snel wordt ontslagen en dan zit hij daar in z'n uppie, zonder een coach die hem heeft gehaald. Ik zou zeggen: AZ of Feyenoord. Gewoon lekker in de Eredivisie meters maken, zelfvertrouwen ontwikkelen en volwassen worden. Hoop dat hij zijn potentie waarmaakt!

31 juli 2021 om 15:20

Ik denk dat Marc zeker op let en zich wel 3 achter de oren zal krabben voor hij überhaupt een contract aan zou bieden. Mootje is niet groter dan welke club dan ook. Je kan mij niet wijs maken dat bij een andere club in Nederland de problemen ineens weg zijn. Beter naar een ander land, andere speelwijze, nieuwe start.

31 juli 2021 om 15:21

Hopelijk let hij heel goed op. Dan zal hij beseffen dat je deze vaatdoek niet binnen moet halen. Veel te soft voor topsport.

31 juli 2021 om 15:26

Gewoon proberen. Denk dat Ten Hag hem wel aan de praat krijgt; die man kan heel goed om gaan met 'lastige' jongens. Ten minste, die zo een stempel hebben.

31 juli 2021 om 15:29

Leuk maar ten Hag vertrekt ook een keer. Dan zit je dus met een lastige jongen die de sfeer verpest als hij een keertje moet banken.

Mo is een groot talent, maar niet zo groot dat je dit risico moet nemen.

31 juli 2021 om 15:29

Veel te soft voor topsport zeg je. Heb jij enig idee hoe het is om op je 17e je vader te verliezen? Als je het wel hebt, dan begrijp je waarschijnlijk ook gelijk dat iedereen daar anders op reageert natuurlijk. Ik denk namelijk niet dat hij te soft is voor topsport, maar dat die jongen (mentale) professionele begeleiding mist. Tuurlijk heeft hij al veel kansen gekregen e.d. en eens is het klaar als club zijnde. Maar ik schrijf de mens en voetballer Ihattaren zeker nog niet af

31 juli 2021 om 15:36

Ten Hag heeft inderdaad wel een handje om 'lastige' jongens weer aan de praat te krijgen, heeft natuurlijk in het verleden spelers als Barazite, Zivkovic, Letschert, Labyad, Promes (bij Go Ahead Eagles en Ajax seizoen 19-20) en Ziyech toch vrij goed of zelfs heel erg goed aan de praat gekregen.

Ihattaren barst natuurlijk van het talent, maar helaas komt het er niet uit. Dit ligt aan PSV, maar ook zeker aan Ihattaren zelf. En ondanks dat ik Ihattaren een speler met ontzettend veel potentie vind en ik hem graag bij Ajax zie, denk ik dat hij niet naar Ajax zal vertrekken en ik denk ook niet dat Ajax hem momenteel nodig zal hebben.

Hebben voor de 10-positie o.a. Klaassen, Kudus en Berghuis die daar kunnen spelen en anders kan Ihattaren in een vrije rol vanaf rechtsbuiten spelen, zoals Ziyech in zijn laatste 1,5 à 2 jaar bij Ajax deed maar daar heeft Ajax ook nog Antony, Berghuis en Neres rondlopen die daar kunnen spelen.

31 juli 2021 om 15:37

Oneens. Als Ten Hag vertrekt neemt hij hem wellicht wel mee of kan je hem met winst verkopen. Deze jongen is enorm talentvol en we zitten in de positie dat we zulk geld kunnen riskeren. Daarnaast kennen veel van die gasten elkaar al, Timber enz bijvoorbeeld. Als Mo zich lekker voelt gaat het veel beter.

31 juli 2021 om 15:55

Ik heb mijn vader helaas onder vreselijke omstandigheden verloren. Ik heb dus ook zeker begrip voor zijn verlies.

Ik beoordeel hem echter als voetballer. En als je als voetballer twee jaar dwars ligt en moeilijk doet wanneer je je vader verloren bent dan ben je dus niet geschikt voor topsport. Waar je onderdeel van een team bent en elkaar nodig hebt om optimaal te presteren.

Bovendien is er al meerdere malen geprobeerd om hem te helpen. Dat is schijnbaar mislukt en dat ligt dan toch echt aan Mo zelf. Prima dat dit dan misschien door het verlies van zijn vader komt. Maar dan ben je dus echt niet geschikt voor de keiharde topsport.

31 juli 2021 om 16:13

Ik vind ook zeker dat je hem moet beoordelen als voetballer en hij laat natuurlijk ook te weinig zien en is blijkbaar dus ook echt dwars. Maar je weet zelf dan ook dat dit mentaal heel zwaar kan zijn voor die jongen. Daarom ben ik het niet met je eens dat hij te soft is voor topsport en dat ik hem nog niet af schrijf. Ik ben zelf ook op 17-jarige leeftijd mijn vader verloren en altijd alles zelf willen doen. Op een gegeven moment ging de knop om en ben ik gaan praten met een professional. Daardoor beter in m’n vel komen te zitten en nu zelfs m’n laatste jaar van het HBO in. Toentertijd had ik al moeite met MBO. Hiermee wil ik dus aangeven dat het echt nog wel kan kantelen bij hem

31 juli 2021 om 16:16

Die kans had hij vast ook wel gekregen wanneer hij zijn contract zou hebben verlengd. Nu investeer je in een jongen die over een jaar Houdoe en Bedankt zegt naar alle waarschijnlijkheid.

31 juli 2021 om 16:35

Als coach lijkt het me juist heerlijk met dit soort gasten te werken. In die ideale schoonzonen aan de praat krijgen zit geen uitdaging. Dit soort "lastige" jongens voor je winnen en aan de praat krijgen, dat lijkt me het mooiste wat er is

31 juli 2021 om 17:00

Het is geen sociale werkplaats Japie, presteren of weg wezen is het devies binnen de topsport en dat is terecht. Ze krijgen veel te veel betaald om de kantjes er vanaf te lopen.

31 juli 2021 om 15:25

Ja, let op dat je dit vervelende mannetje niet koopt.

31 juli 2021 om 15:27

ihattaren een leuke voetballer.
Maar bij ajax komt die niet aan de bak.
Lopen te veel betere spelers. nu daar. Voor zijn positie.hij zal wel naar het buitenland gaan.

31 juli 2021 om 15:28

Nooit aan beginnen als Ajax zijnde. Jongen heeft amper wat laten zien en is daarna verschrikkelijk overhyped. Zorgt alleen maar voor gezeur en gezeik binnen je club, zeker met de weinige speeltijd die er bij Ajax voor hem zou zijn met Antony, Berghuis en Neres voorzich. Zie deze jongen wel net zo'n tragische carrière hebben als Bakkali

31 juli 2021 om 16:18

Arnesen, let je op? Jonge trainer bij Feyenoord die al vaker heeft aangetoond met jeugd goed te kunnen werken.

31 juli 2021 om 16:29

@fr_ronnue Arnesen let wel op, maar zijn bank app let ook op Maar Feyenoord mist toch te veel kwaliteit. Geen ervaren leiders die hem bij de hand nemen. Kijk Kocku op jonge leeftijd ook alle verantwoordelijkheid nemen. Is niet goed voor de talenten. Moeten in rust ontwikkelen.

31 juli 2021 om 17:13

daaro wijs ik ook op Arne Slot, die heeft de reputatie dat hij jeugd zelfvertrouwen geeft. En Kokcu is wel een speler die de verantwoording naar zich toetrekt maar eigenlijk geen idee wat hij daarmee moet doen. Ik zie het nog niet zo in hem. Ik was vroeger, lang geleden voorstopper, maar wilde graag spits. Maar dat deed ik zo slecht dat mijn trainer me lekker op mijn eigen plek zette war ik goed in was.

Jongen, ga alsjeblieft ergens anders tekenen... Dit gedoe kun je toch missen als kiespijn. Er zullen zeker 2 kanten aan t verhaal zitten maar dit is gewoon klaar.

31 juli 2021 om 15:21

Ik ben wel benieuwd welke twee kanten er dan aan het verhaal zitten? De kant van PSV is dat hij zich niet aan de afspraken houdt en een storende factor is in de groep. De kant van Ihataren is dat hij te weinig minuten maakt?

31 juli 2021 om 15:23

En het vertrouwen van de trainer enz. Maar ik kies volledig de kant van PSV hoor. Maar als je het aan Mo en zijn mensen vraagt dan zal het wel weer anders zijn.

31 juli 2021 om 15:25

Die jongen heeft zich kapot gewerkt in Zijn vakantie om fit terug te keren, als je dan vervolgens er naast word gezet alsof je een niksnut ben mag je toch als PSV zijnde naar de trainer kijken. Edit: heet meest disrespecte moment van Schmidt was toen hij Thomas er in gooide in plaats van Mo, dan vraag je er zelf om. Hoop oprecht dat hij naar Ajax gaat die erkennen wel goede spelers en maken ze ook een stuk volwassener.

31 juli 2021 om 15:26

De kant van Mo zal zijn dat Schmidt hem van dag 1 al niet moest. Dat was wel duidelijk. Maar dat geeft hem geen reden om zich zo slecht op te stellen.

31 juli 2021 om 15:27

Ik neem aan dat de overige spelers zich ook kapot hebben gewerkt. Zo een Thomas heeft bijvoorbeeld een zwaar herstel van een blessure achter de rug. Sowieso is het seizoen maar 1 wedstrijd ver, dus hoe kun je dan concluderen dat de trainer je er naast wil zetten als een niksnut?

31 juli 2021 om 15:27

Misschien moeten we er niet te veel van maken. Ihattaren kan gewoon niet met Schmidt. Dat ligt niet aan 1 van de 2 imo, kan gewoon gebeuren toch?

31 juli 2021 om 15:28

Het is gewoon de norm dat je fit terug komt na de vakantie. Dat is niet ineens bijzonder omdat je het jaar ervoor 10 kilo te zwaar was.

31 juli 2021 om 15:29

Omdat de trainer nooit wat met Mo heeft gehad en geen enkele keer hem heeft proberen te helpen, hij boort hem juist verder de grond in, een Thomas is totaal geen toegevoegde waarde aan dit PSV.

31 juli 2021 om 15:30

Shevan dat geld toch voor de hele selectie?? Het is een schande dat iedereen hier roept dat hij een kans verdient omdat hij eindelijk eens fit is. Dus dan moet Schmidt alle andere niet presterende spelers die wel fit zijn ook in de basis zetten? Mo heeft een basisplaats totaal niet verdient.

31 juli 2021 om 15:31

Est-1913 onzin, hij werd vorig seizoen dik en mollig genoemd, doet hij er wat aan mag je hem geen eens belonen daarvoor.

31 juli 2021 om 15:32

Praat ik over een basisplaats? Je kan hem teminste belonen met in iedergeval 30 min speeltijd om zichzelf te laten zelfs dat laat Schmidt niet toe, wat heeft een Thomas laten zien dat hij wel minuten krijgt?

31 juli 2021 om 15:32

@Sehvanr7 Mag het? Vorig jaar kwam hij te dik terug en dat heeft hem het hele seizoen gekost. De basis bij PSV is hard werken. Als je dan één zomer hard werkt, net als de rest van de selectie, dan heb je nog altijd geen recht op minuten. Tuurlijk, je zou bij hem een oogje toe kunnen knijpen omdat hij zo ontzettend talentvol is. Dat deed Van Bommel wel. Aan de andere kant was de sfeer in de groep totaal naar de klote toen Van Bommel vertrok. Dat heeft Faber toegegeven toen hij het overnam. Dat is het risico dat je neemt als je speler privileges gaat geven.

31 juli 2021 om 15:34

Als labyad zich volledig inzet en topfit terug komt van vakantie is het toch ook niet gelijk een basisspeler? Schmidt vindt Mo geen basiswaardige speler hoe fit ook

31 juli 2021 om 15:36

Dus hij moet beloond worden omdat hij het naar behoren doet? Dan moet heel de selectie dat. En nogmaals. Mensen doen alsof het seizoen 15 wedstrijden ver is en hij amper speelt. Één wedstrijdje, waar spreken we over.

31 juli 2021 om 15:36

@Psvfan overduidelijk dat Mo aanleg heeft om sneller dik te worden dan de ander dus hij moet extra hard werken, dat heeft hij deze zomer gedaan en fit terug teruggekomen, deze hele gedoe met Mo is ontstaan door die engnek Schmidt, die jonge heeft talent, is nu fit heeft alleen een extra zetje nodig, totaal geen reden om hem nog verder de grond in te trappen zoals Schmidt doet.

31 juli 2021 om 15:37

Misschien laat Ihattaren op de training niet zien dat hij een kans hoort te krijgen op die 30 minuten? En misschien werd hij in de partijvormen wel keer op keer afgebluft door Thomas, weten wij veel.

31 juli 2021 om 15:37

Dit gedoe met Schmidt is al een jaar bezig Lierse, hij heeft het niet op Mo en doet er alles aan om hem weg te pesten, dus alle spelers die iets te dik zijn moeten op de tribune zitten, Hazard ook maar geen minuten geven dan omdat hij als een vetzak aan kwam lopen? Want je verdigde hem met je leven toen hij zwaarder op de training kwam, het was vrij normaal volgens jou want Eden is altijd al zo geweest toch? Wel objectief blijven.

31 juli 2021 om 15:39

Oh wauw! Hij kwam fit op de training… het zou totale blamage zijn als hij weer met overgewicht aan kwam en op kosten van de club fit ging worden. Een topsporter moet MINSTENS fit zijn. En als je dan mentaal zo kwetsbaar/zwak bent dat de eerste beste wissel waar jij niet gekozen wordt reden is om je ziek td melden dan ben je ongeschikt voor prof voetbal. Hij is nog jong dus verdient nog een kans maar er gaan hier miljoenen om en er wordt totale professionaliteit verwacht voor dat geld en als je je dan zo gedraagt dan pas je niet bij de club qua professionaliteit. Als elke speler van psv zich als Mo zou gedragen dan was het 1 grote bende. En dat voor iemand die zelfs voor niet spelen bakken geld verdient.

31 juli 2021 om 15:39

Dat kan dan toch elke speler zeggen dat hij fit is en hij wilt spelen.
Bij een topclub komt gewoon meer kijken en als de trainer een bepaalde speelwijze heeft dan kan je er in meegaan of je uiterste best doen om de trainer het moeilijk te maken. Bij Ajax had je toen de tijd ook spelers die als grote talenten werden aangeschreven maar zaten allemaal op de bank onder Bosz. Helaas zijn die ook allemaal goedkoop weg gegaan.

31 juli 2021 om 15:40

Lijkt me niet dat Thomas dat heeft gedaan, in de speelminuten die hij kreeg was hij volledig onzichtbaar.

31 juli 2021 om 15:41

Echt waar het hele punt is dat Mo EINDELIJK wat aan zijn fysieke gesteldheid heeft gedaan terwijl hij daar meer moeite mee heeft, zo een jonge mag je ook belonen toch?

31 juli 2021 om 15:42

Ja natuurlijk, het is weer allemaal de schuld van Schmidt. Het is zijn schuld dat Ihataren te dik terugkomt, het is zijn schuld dat Ihataren vorig seizoen op het veld amper iets presteerde (want dat wordt ook altijd verzwegen, vorig jaar was gewoon slecht), het is zijn schuld dat Ihataren al ettelijke keren interne regels gebroken heeft en het is zijn schuld dat Ihataren vaker ziek is dan Kortjakje. En als Zidane Hazard de eerste 5 wedstrijden geen basisplaats gaf omdat hij nog niet op competitiegewicht stond dan had Hazard inderdaad ook geen enkele reden tot klagen.

31 juli 2021 om 15:44

Dus als je ,een keer, fit bent na vakantie moet je in de basis?.. bij ons bij de amateurs komen de jongens nog fit terug van vakantie.

31 juli 2021 om 15:45

Begrijpend lezen blijft moeilijk he Lierse, ik zeg nergens dat hij door Schmidt dik is, ik geef aan dat hij die jonge nog verder de grond in boort terwijl dat niet hoeft, ik discusseer zoals gewoonlijk weer met een muur.

31 juli 2021 om 15:45

Ik denk dat ze in huize ihattaren geen spiegels hebben, het zal wel aan alles en iedereen liggen behalve aan hem
Zulke rotte appels komen nooit uit de verf en zal de top ook iet behalen met zulke motivatie.
En van mij part gaat ie ook maar ballen bij Marokkaans elftal, stoorzenders bij NL zijn net allemaal uit beeld

31 juli 2021 om 15:49

Hij heeft vorig seizoen helemaal niets gepresteerd. Meneer komt fit van vakantie terug en meent meteen in de basis te moeten staan.... Als ie een echte poging zou doen en dit een speelronde of 10 volhoudt, en dan nog geen speelkans krijgt, dan mag hij klagen en gaan rellen.
Nu vooral mondje dicht houden en laten zien dat je talent hebt.

31 juli 2021 om 15:50

Hahahahaha dit slaat echt alles, tekenend om hem nu naar Marokko te sturen omdat het jou niet uitkomt, toen hij de keuze kreeg moest hij voor NL kiezen omdat het zijn plicht was, door deze hele gedoe moet hij grof gezegd oprotten naar Marokko? Wat een zielig ventje ben jij zeg. kortom ben je een goede voetballer van een andere afkomst mag je spelen in het Nederlandse elftal, zo niet oprotten naar je eigen land!

31 juli 2021 om 15:52

Jij discussieert met een muur? Je bent nog steeds niet ingegaan op het feit dat het seizoen 1 wedstrijd was en al die voorvalletjes.... Daarnaast wordt er altijd naar Schmidt gewezen in deze. Terwijl Schmidt niets specifiek fout gedaan heeft. Ihataren heeft veel kansen gekregen en die nooit gegrepen. En daarbovenop nog een hele waslijst aan tekenen van een slechte mentaliteit. En dan is plots de wereld te klein als hij de eerste wedstrijd van het seizoen geen speelminuten krijgt.

31 juli 2021 om 15:55

Zou mo zelf nog wel verwachten om opgeroepen te worden na dit anderhalf jaar wanprestatie leveren? Onderv bommel had ie nog potentie en zag ik graag bij oranje, nu zn ware aard naar boven is gekomen ben ik er niet rouwig om dat ie alsnog voor Marokko kiest, daar zal ie eerder aan de bak komen, zo niet alleen daar zn kansen krijgen 👋🏼

31 juli 2021 om 15:56

Geen nut om met jou te discussiëren omdat je onzin praat, je verdraait mijn woorden en je haalt dingen erbij die ik niet eens heb gezegd, beetje dom om het dan op mij te schuiven vind je niet? Ging mij er om dat Schmidt de pik op deze jongen heeft sinds zijn aanstelling en dat hij hem geen kansen geeft, iedereen wilt in de CL spelen, je staat 5-1 voor tegen Galatasaray vervolgens laat je hem warmlopen en weer op de bank zitten, triest.

31 juli 2021 om 16:00

@Shevanr7 hij heeft zich kapot gewerkt oke en nu? De anderen hebben dat toch ook. Hou op met doen alsof ie dan meteen basisplek moet hebben - dat is normaal hard werken zeker bij een Duitse trainer. Is de trainer verplicht om Mo op te stellen ofzo? Hard werken en doorknokken moet Mo en niet zelf willen bepalen wanneer dat beloond dient te worden. Wat een onzin zeg, Thomas die minder is qua kwaliteit heeft ook hard gewerkt maar oke laten we de basisspelers nemen: Gotze heeft ook hard gewerkt (na blessure), Gakpo heeft ook hard gewerkt en Madueke ook - dus wat is jouw punt? Iedereen maar naar Ajax praten maar ook daar gaat ie banken of denk je dat ie Tadic, Neres, Anthony of Steven achter zich laat. Daar gaat ie ook piepen dat ie niet speelt. Ajax zou spelers met zo'n instelling niet eens moeten willen hebben. Schmidt gaat ook niet vrij uit maar Mo zit echt diep in de min qua recht van spreken.

31 juli 2021 om 16:03

Savano, ik heb niet gezegd dat hij in de basis MOET staan, hij kon op zn minst 30 min speeltijd krijgen tegen Galatasaray terwijl je al door was, ik blijf mezelf herhalen omdat bepaalde personen niet willen lezen ofzo… zucht Edit: je kan zeggen wat je wilt over Ajax zijn gaan wel een stuk beter om met hun spelers, vooral als zij zo talentvol zijn.

31 juli 2021 om 16:08

@shevanr7 - Maar wat die jongen pas in de zomer deed, doet de rest van de selectie eigenlijk non-stop. Topfit zijn is een vereiste, geen prestatie. We blijven over z'n overduidelijke talent discussieren, maar dit wordt z'n derde seizoen Eredivisie en eigenlijk heeft hij de competitie nog niet eens enigszins aan flarden geschoten. In z'n beste wedstrijden presteerde hij als een goede subtopper. Wellicht is de relatie met de trainer niet goed en Schmidt maakt zeker fouten in de aanpak betreft Ihattaren, maar kom op; er is sinds vorig seizoen continu wat met hem en ziek melden is een patroon geworden.

31 juli 2021 om 16:17

@Shevanr7 Je hebt gelijk, de trainer moet hem niet. Je merkte al aan de opmerkingen vooraf de wedstrijd. Kwam zelf weer over dat het moeilijk werken is met hem en benoemde allemaal punten die hij moet verbeteren om te spelen. Allemaal punten die zulke spelers vaak niet bezitten. Waarom niet consequent zijn en ook de andere spelers zo behandelen. Tegen Sangara zeggen, hij moet betere voetballende oplossingen vinden, vaker crossballen geven, mannetjes passeren. Dan mag je spelen.

31 juli 2021 om 16:19

Tja, toen we daadwerkelijk zo goed als zeker door waren heeft Ihattaren zich ziek gemeld. Komt op mij meer over alsof hij zijn eigen glazen in heeft gegooid.

31 juli 2021 om 16:39

Ik denk dat je betekenis van het woord objectief nogmaals op moet zoeken gezien jouw 2e zin.

31 juli 2021 om 16:43

Daarom knuffelde Ihattaren Schmidt ook na zijn goal. En zei hij dat hij deze harde hand nodig had en hem heel dankbaar was? De trainer heeft het beste met hem voor, en probeert hem mentaal sterker te maken. Alleen faalt Ihattaren iedere keer bij de eerste horde.

31 juli 2021 om 16:45

Anders kom je met argumenten of je reageert gewoon niet, hier heb ik natuurlijk weinig aan.

31 juli 2021 om 19:23

Shevanr7 die andere hebben zich niet kapot gewerkt zeker. Ze hebben nu 1maal streepje voor door 't verleden van ihatarren. Madueke Götze. Wie moet hij eruit spelen. Hij moet beter zijn. Deze jongen gaat 't niet redden in 't voetbal. Geen mentaliteit

31 juli 2021 om 21:00

@lierse ja het is zeker de schuld van Schmidt. Enige vorm van empathie is hem vreemd. En wat heeft hij als trainer nou gepresteerd om zo arrogant te reageren. Enige prijzen van hem komen uit Oostenrijk en China. Niet serieus te nemen dus deze trainer

31 juli 2021 om 21:19

Geleuter dat de trainer hem niet moet. De trainer stelt eisen en daar moet je als speler aan voldoen. Mo heeft daar wat moeite mee gezien de eerdere problemen met jeugdtrainers.

Marc heeft nog wel 5 milli kleingeld

31 juli 2021 om 15:23

5 mil is te veel geld voor hem op het moment en we hebben genoeg spelers op zijn positie dus nee danku

31 juli 2021 om 15:43

Kleingeld is het enige wat je aan deze jongen kunt besteden. 6 euro 99 is een prima prijs. Motivatie is een onderdeel dat minstens gelijkwaardig is aan talent. Dan hoor je niet thuis in de topsport. Helaas kan dat bij voetbal vaak toch wel...

31 juli 2021 om 16:00

Motivatie staat hoger dan talent tegenwoordig kijk maar eens naar de harde werkers als dumfries, klaassen enz die zogehete talentjes laten zn hoofd erg gauw hangen, helaas weer een talent door t ijs gezakt. Al zou t me niet verbazen dat al die raiola's de oorzaak kunnen zijn die de zaak opbutsen

31 juli 2021 om 16:31

Hard werken wint van talent als talent niet hard werkt!

Dan zal er snel een transfer aankomen. Hij is nog zo jong maar heeft gewoon echt al veel meegemaakt. Die jongen heeft gewoon goede begeleiding nodig, vooral buiten het veld.

31 juli 2021 om 15:47

Die begeleiding nodigt hem uit in Nice, terwijl hij ziek thuis hoort te zitten. Tja.

Ik hoop niet dat een club als PSV ‘te allen tijde’ foutief op de site schrijft.

Inhoudelijk; dit was natuurlijk te verwachten met zijn fratsen. Snel een transfer maken!

31 juli 2021 om 15:54

'Te allen tijde' is gewoon goed. Of is de tekst aangepast?

Nou ajax kom er maar in!

31 juli 2021 om 15:34

Ik denk dat Mo een prima aanwinst kan zijn voor Ajax. Nieuwe start, andere mensen, een systeem wat hem waarschijnlijk beter ligt. Hij zal wel niet gek veel geld kosten dus ik zou de gok wagen als ik Overmars was. Verhaal heeft altijd twee kanten, wie weet is het helemaal niet zo'n lastige jongen maar heeft Schmidt gewoon wat tegen hem. Wat vind jij Bram?

31 juli 2021 om 15:57

Bij Ajax zou hij nog minder aan spelen toekomen de posities waar hij terecht kan zijn al goed bezet met goede spelers. De club die hem binnen haalt moet hem veel speeltijd kunnen geven voor ze ontwikkeling.

31 juli 2021 om 16:20

Qua type speler past hij goed bij Ajax. Ook de durf en lef. Potentiele Oranje international. Ook zit daar een trainer die met lastige jongens kan omgaan. En in het elftal lopen leiders die hem kunnen bedwingen en gewoon betere spelers waar hij veel van kan leren..

31 juli 2021 om 16:45

Met Noa Lang had ie anders behoorlijk moeite. Bij psv liet Ihatarren zich door niemand meer sturen, zelfs niet door medespelers. Waarom zou ie dat bij Ajax wel laten doen? Wetende dat hij daar nog meer spelers voor zich moet dulden dan bij psv. Bij psv ging het mis, omdat ie geen basisspeler meer was. Jij denkt dat ie bij Ajax een seizoen lachend op de bank gaat zitten?

31 juli 2021 om 16:48

Inderdaad Krillen, Ajax weet wel hoe zij moeten omgaan met dit soort jongens, zou wat zijn dat uitgerekend hij PSV kapot zou spelen met Ajax haha

31 juli 2021 om 16:59

@boris Lang kon gewoon blijven, maar wilde zelf weg. Bij Ajax lopen gewoon betere spelers en ervaren leiders. Wie had dat bij psv moeten zijn? Gotze is introvert. Gakpo en Madueke zelf ook jong. V Ginkel was amper fit. Dumfries?

31 juli 2021 om 17:03

@shev haha zou gaaf zijn en dan voor Schmidt juichen. Daarna stuurt vd Sar een bos bloemen. Maar serieus er lopen betere spelers rond. Jongens als Blind, Tadic, Klaassen, Nico en Martinez delen zo een tik uit. Berghuis, Kudus, Neres, Gravenberch, Timber, Mazz en Kudus kunnen allemaal goed met de bal om gaan. Heerlijk mee voetballen. Bij Ajax op de bank zitten is meer acceptabel dan jongens als Vertessen, Thomas en Mauro zien invallen.

Einde van het einde, begin ervan is vorig jaar al ingezet. Hopelijk dat iemand hem wil kopen.
BTW VZ: *te allen tijde is de juiste spelling.

Dit is definitief klaar. Voor beide partijen het beste om nu uit elkaar te gaan.

Nou dit is dan het einde tussen psv en mo

Het wordt dus hoogtijd voor een snelle transfer. Dat is het enige positieve wat ik hier uit haal.

Feyenoord toeslaan!

31 juli 2021 om 16:02

Waarvan???
Geld is daar amper

31 juli 2021 om 17:26

Het is heel simpel, als Feyenoord er 2-5 mil voor betaald, dan is het nog altijd meer geld dan wanneer hij op de tribune zijn contract uitdient.

PSV moet iedere prijs accepteren

Jammer voor hem, zowel als voor PSV, dit wordt toch een drama verhaal

En tot zover zijn carrière

Toch bizar hoe het kan verkeren hè. Ik, velen met mij, hadden verwacht dat deze jongen voor 40 miljoen zou vertrekken.. jammer dat het niet klikt met deze trainer, dat heeft ook zeker invloed. Maar hij mag ook wel eens naar zichzelf kijken. En de opleiding van PSV ook als je de verhalen moet geloven dat hij te veel gepamperd is, net als sommige andere talenten. Werkt dus niet bij iedereen helaas..

31 juli 2021 om 15:25

Het is ook moeilijk natuurlijk. Je hebt ook het risico een speler kwijt te zijn als je je hard opstelt. Genk is dat nu bijvoorbeeld aan het overkomen met Dwomoh. Al denk ik dat het op lange termijn wel de beste oplossing is.

31 juli 2021 om 15:29

Inderdaad heel lastig in te schatten. Dat kan je ook niet verwachten van een jeugdtrainer denk ik. Misschien dat een psycholoog een club daar mee kan helpen oid.

31 juli 2021 om 21:24

PSV heeft een psycholoog op de jeugdopleiding maar je moet dat als speler wel willen.

31 juli 2021 om 15:28

Mensen die dachten dat hij zomaar ff 40 miljoen zou opleveren liepen hard van stapel. gozer heeft een paar goede matches gehad maar het hypen in nederland gaat heel snel.
Zie bazoer, el ghazi en nog vele andere namen die wel even de europese top zouden halen.

Deze jongen is klaar, echt in en in triest hoe je met zoveel talent zo weinig mentaliteit voor de dag kunt brengen. Meerdere mensen hebben het geprobeerd maar als je het dan nog zelf niet kunt zien vraag ik me af of het nog wel komt. Belangrijk punt om rekening mee te houden is het overlijden van zijn vader een tijd terug, dat besef ik me echt wel. Toch moet je ook door in het leven (lekker makkelijk lullen, ik weet het) en daar kan PSV nou eenmaal niet op wachten.

Meer dan terecht, hopelijk kunnen ze deze rotte appel zo snel mogelijk slijten.

Ik ben bang gevalletje Maher, Ziyech had het lastig ook bij Twente en Ajax maar bleef en liet ze voeten spreken. Echter heeft mo de mentaal kwaliteit niet dus helaas gevalletje bakali maher enzo..

31 juli 2021 om 15:23

Ziyech was bij Twente de beste voetballer van Nederland,2 jaar op rij de speler met de meeste assist daar en belachelijk veel doelpunten,ziyech is mentaal zoveel sterker dan slapjanus maher...

31 juli 2021 om 15:59

Volgens mij speelt ziyech nog bij Chelsea,geruchten zijn geruchten...tuchel gebruikt ziyech als diepe spits,hij heeft belangrijke doelpunten gemaakt voor Chelsea maar de trainer ziet het niet volledig in hem zitten,ihattaren heeft niks gedaan om de trainer moeilijk te maken...

31 juli 2021 om 17:38

Wat een scheef vergelijk hij is nu een gearriveerde speler die daar is gekomen door jaren te knokken en dat t blij chelsea miss nog niet helemaal uit de verf komt heeft totaal niks met de mentaliteit van ziyech te maken.

Snel verkopen. Verpest de sfeer in de groep. Hopelijk gaat hij snel.

31 juli 2021 om 15:26

Ligt ook aan Mo zelf maar ook zeker aan de trainer. Zelfs in wedstrijden die gespeeld zijn een ander wisselen werkt niet mee zie de 5-1 tegen Gala.

31 juli 2021 om 15:30

Hou op over die wedstrijd tegen galatasaray. Het is duidelijk dat mo gewoon zijn mond moet houden, kop omlaag en hard werken. Als je dan in de eerste officiële wedstrijd van het seizoen niet invalt en het daarop baseert heb je echt een mentaliteit van een natte vaatdoek en heb je bij een topclub niets te zoeken.

31 juli 2021 om 15:31

Op basis van wat verdient Ihattaren dan minuten? Zijn cijfers zijn waardeloos en hij is een stoorzender in de groep, dan is het toch niet gek dat hij niet speelt en iemand als Thomas (die wel iedere wedstrijd 100% geeft) de voorkeur krijgt?

31 juli 2021 om 16:17

Waarom begint iedereen toch over de wedstrijd tegen gala? Iedereen vind dat mo erin moest en niet Thomas maar dat Thomas erin kwam was toch vrij logisch? Gala brengt een opkomende back in het veld. Zet je daar mo tegenover dan heeft hij een vrij veld voor zich. Thomas loopt mee en doet ook zijn verdedigende werk.

31 juli 2021 om 16:25

@cuco10 Kan toch aan beiden liggen.. Ja Ihattaren maakt fouten, maar ook Schmidt en PSV. Daar mis je een type Leo Beenhakker. Wat JdJ en Gebrands doen is grote mysterie. Zonder Leo was Zlatan ook mislukt bij Ajax. Vertrouwenspersoon is heel belangrijk bij bepaalde types. Maar vermoedelijk kamperen JdJ en Gerbrands nog steeds voor de hoteldeur van Schmidt dan dit brandje blussen. Zij durven niet openlijk hun vertrouwen uit te spreken. Kijk vorig seizoen met laffe statement wat echt nergens opsloeg.

31 juli 2021 om 16:43

Het ligt aan beiden imo. Waar twee vechten hebben twee schuld. Onder Van Bommel waren deze problemen er niet

31 juli 2021 om 16:51

Onder Van Bommel ging het voor de rest ook niet zo goed.

31 juli 2021 om 19:21

Knap Japie, dat je telkens hele boekwerken weet op te rakelen over Ihattaren maar nu dit bericht er staat, twee van zulke regeltjes. Je zal je ongelijk toch maar eens moeten toegeven zeg...

31 juli 2021 om 19:39

Het zijn eigenlijk geen boekwerken. Het is keer, op keer, op keer hetzelde plaatje afdraaien. Dag in dag uit het zelfde toontje. japie is gewoon heel stiekum in dienst van voetbalzone om reacties uit te lokken. En het lukt hem nog ook!

1 augustus 2021 om 15:16

@justinmorris het ging onder Van Bommel zo slecht dat Ihattaren toen bekend stond als een van de grootste talenten op de Nederlandse velden. dan zeggen mensen weer zijn statistieken waren matig, maar zelfs een De Bruyne, Ziyech en Bruno Fernandes waren toen niet eens bepalend bij een topclub

Ik begin steeds meer te denken,dat hij gewoon niet zo goed is als wij allemaal denken,die ene wedstrijd tegen Ajax heeft gewoon zo veel verbloemt,maar het is ook weer niet dat hij een hattrick scoorde tegen Ajax en Ajax was met zijn hoofd in Valencia..

31 juli 2021 om 15:24

hij kan geweldig voetballen dat is juist het wrange maar zijn mentaliteit laat zo te wensen over dat hij denkt dat hij geen arbeid hoeft te leveren.dat kan gewoon niet bij een topclub.als het op een geven moment gaat klikken in zijn hoofd dan kan er wat moois gebeuren.vind het ook wel vreemd dat een raiola zon jonge niet beter begeleid.

31 juli 2021 om 16:17

Nou ja, die jongen kwam in elke aanvallende statistiek bovendrijven op z'n 17de en sloot steevast aan achter Ziyech. Rendement is meestal een kwestie van ervaring en volwassenheid. Helaas blijkt Ihattaren niet volwassen genoeg (of niet professioneel genoeg) om die stappen te zetten. De problemen omtrent zijn persoon stapelen zichzelf in een razend tempo op en inmiddels kan niemand ontkennen dat die jongen snel iets moet veranderen. Sowieso lachwekkend dat iedereen denkt dat dit enkel aan Schmidt ligt en dat hij bij een andere club direct op zou leven. Daarvoor gaat er gewoon te vaak en te veel mis.

31 juli 2021 om 17:28

Hij is ook nooit zo goed geweest, toen zijn vader stierf werdt hij ineens als extreem zielig gezien, en dan ben je al snel hot topic bij de media, en wordt je direct helemaal omhoog gepraat als soort crew stimulans.

31 juli 2021 om 17:40

Nou dan is er toch iets mis met je ogen je ziet toch dat hij geweldig kan voetballen dat het er de laatste tijd maar zelden uit komt is een ander verhaal.

En daar gaan we weer. De eerste die een paar miljoen bied moet PSV gaan pakken. Dweilen met de kraan open wordt het. Tussen Mo en PSV gaat het niets meer worden. Zou toch denken dat Overmars een buitenkansje zou zien. Kennelijk niet.....

De zoveelste keer dat er wat met Ihattaren is. Als dat geen einde verhaal voor hem bij PSV meer is, weet ik het ook niet meer. Benieuwd waar 'ie dan op gaat duiken. Zou Ajax een poging wagen? Of Van Bommel met Wolfsburg? Of toch het steeds Nederlandser wordende Nice waar hij met Raiola en Boadu werd gespot?

Zonde maar misschien dan toch wel de juiste beslissing. Als de situatie na een jaar nog niet is veranderd kan je op een gegeven moment ook niet anders. Lijkt mij ook wel duidelijk dat hij deze zomer dan nog gaat vertrekken neem ik aan.

Knul, het gaat m niet worden. Gauw ander beroep kiezen. Behalve dat je weinig talent hebt (hyped) heb je ook een mentaliteit van lik mijn ....
Begin een shoarma zaak ofzo.

31 juli 2021 om 15:22

Of een hollandse patatzaak!!

31 juli 2021 om 15:39

Weinig talent? En weinig mentaliteit? Kijk hoe afgetraind die weer begon bij PSV na de zomerstop. Het in gewoon gebeuren dat een bepaalde trainer niet matcht met je of dat zijn speel style niet bij je past. Let maar op als hij naar een ander team gaat is er gewoon kans dat hij weer gaat opbloeien.

31 juli 2021 om 16:47

Top mentaliteit! Om aan een basis norm van prof voetballer te voldoen: namelijk fit zijn… we moeten niet doen of fit zijn iets bijzonders is. Iedereen hoort fit aan het seizoen te beginnen.

31 juli 2021 om 20:18

Het talent van Ihattaren is overduidelijk, maar z'n mentaliteit laat inderdaad te wensen over. Nou prachtig, hij doet iets wat tegenwoordig een minimum-requirement is in de voetballerij, namelijk topfit zijn. Kijk; het is duidelijk dat Schmidt en Ihattaren elkaar niet lekker liggen, maar er zijn meer dan genoeg spelers die hun trainers niet mogen en zich gewoon professioneel opstellen. Ihattaren doet het tegenovergestelde en vergeet niet; hij begon er al mee voordat Schmidt bij PSV zat. Overgewicht en een volledige afwezigheid van fitheid bewerkstellig je natuurlijk niet in een weekje of iets dergelijks. Verder: Waar moet hij naartoe dan? Ajax? Wie gaat hij eruit spelen? Ihattaren is nog lang niet klaar voor een grote competitie. Ik vind het echt naief om te denken dat hij bij een nieuwe werkgever ineens de sterren van de hemel speelt. Het is niet 1 specifiek dingetje wat niet goed gaat, maar het zijn gewoon 4 of 5 verschillende problemen. Dat duidt toch ernstig op een mentaliteitsprobleem.

Die is weg..Pure kapitaalvernietiging

31 juli 2021 om 15:24

Zoveel was hij echt niet meer waard met een jaar contract..

Wel grappig dat er zo veel experts op VZ zijn die precies weten hoe en wat er speelt tussen die 2..

Gebed zonder eind aan het worden

Prima gedaan van PSV. Mo gaat via de achterdeur weg. Slappe mentaliteit en niet geschikt voor topvoetbal.

Stiekem werd dat toch ook wel tijd. Hij heeft 100 keer de kans gekregen en stelde 101 keer teleur. Dat Schmidt niet zijn beste vriend is en dat hij niet in het systeem past dat kan maar de manier hoe Ihattaren met zijn carrière bezig is daar heeft die vooral zelf last van.

Waarom zeggen zoveel mensen Ajax? Heeft nog nooit iets waar gemaakt en Ajax gaat zich niet branden aan dit probleem geval. Zou ook pas 4e invaller ongeveer zijn bij Ajax. Neem aan dat hij daar dan ook niet op de bank wilt zitten...

Ihattaren wordt de nieuwe Glen Helder. Veel talent maar ook veel verkeerde karaktereigenschappen en verkeerde vrienden heeft waardoor hij onhandelbaar is voor trainers en omgeving. En dus sws te kort gaat komen voor topsport.

31 juli 2021 om 15:49

Kan zeggen over Helder wat je wil, maar van zijn carriere kan Mo echt alleen nog maar dromen.

Echt jammer aan de ene kant die jonge heeft veel potentie en kan echt als ie zich goed blijft ontwikkelen een van de beste middenvelders worden

Ga aub naar Feyenoord...dan ben je King

31 juli 2021 om 15:27

Zolang hij 5 miljoen moet kosten, kunnen we dat niet betalen... Weet ook niet of het de beste zet is.

31 juli 2021 om 15:27

@Armando007 haha feyenoord? Denk het niet hoor het is beter dat ie naar een andere club toegaat buiten de eredivisie

AZ sla je slag met Ihattaren

31 juli 2021 om 17:04

@madrista haal de Z weg en vervang met jax Ook bij Az heb je geen duidelijke hierarchie net als Feyenoord.

Ik zou in dit verhaal Raiola weleens willen horen. Die sleept de beste deals eruit voor zijn spelers en steekt zijn hand in het vuur, maar als je in die hand bijt, dan bijt hij 3x zo hard terug Ik had gedacht dat hij terug gezet zou worden naar jong psv, maar als je helemaal uit alle selecties word gezet heb je het wel heel bont gemaakt. Kan me niet herinneren dat er een speler in de geschiedenis van Psv is die het zo bont heeft gemaakt.

Aisatti heeft nog beter gepresteerd. Begint zielige vormen aan te nemen.

31 juli 2021 om 17:49

Aisatti was ook een groter talent dan deze schavuit

Je moet nu toch als Overmars gewoon 3 miljoen bieden voor Ihatarren. Deze jongen met een andere trainer vertrouwen geven en hopen dat hij weer opbloeit. Volgend jaar is hij gratis weg en PSV heeft er dit jaar niets meer aan dus zullen ze echt wel blij zijn met die enkele miljoenen lijkt me. Ben benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren.

31 juli 2021 om 15:50

En als Ten Hag hem dan 3 wedstrijden niet opstelt, meldt ie zich ziek en gaat ie lekker met het vliegtuig naar Nice.

31 juli 2021 om 16:22

Dat geloof je toch zelf niet? Als je zoveel verschillende problemen veroorzaakt, ligt dat echt niet alleen aan de trainer. Bovendien was hij zelfs in z'n beste wedstrijden niet dermate goed om basisspeler te worden bij Ajax. Daar is hij simpelweg te bleu voor. Hij heeft zich twee jaar lang niet ontwikkeld en loopt mijlenver achter op bijvoorbeeld een Gravenberch. Haal dat maar eens in onder deze omstandigheden. De problemen met Ihattaren begonnen al voordat hij uberhaupt kennis had gemaakt met Schmidt. Hij kwam namelijk met overgewicht en totaal niet fit aan voorafgaand aan het vorige seizoen. Alsof Ajax dat er wel even allemaal uit gaat krijgen terwijl de concurrentie daar nog forser is...

Hup Feyenoord ! Halen die jongen

De trainer mag hem niet, dat ziet zelfs een blinde. In dat geval gewoon een vertrek forceren met een zo een laag mogelijk transfersom. En dat gaat wat tijd kosten maar mo is er bijna.

31 juli 2021 om 16:22

Daar heeft de trainer een goede reden voor, nu blijkt. Er gaat wel erg veel mis, hé!

De trainer mag hem niet, dat ziet zelfs een blinde. In dat geval gewoon een vertrek forceren met een zo een laag mogelijk transfersom. En dat gaat wat tijd kosten maar mo is er bijna.

De trainer mag hem niet, dat ziet zelfs een blinde. In dat geval gewoon een vertrek forceren met een zo een laag mogelijk transfersom. En dat gaat wat tijd kosten maar mo is er bijna.

Ah shi here we go again

Maar hoe kan dit nou. Anderhalf jaar geleden liepen PSV fans iedereen nog aan te vallen die zeiden dat we nog moesten afwachten of Ihatarren het wel zou halen. Mentaal was hij veel sterker dan een Labyad of Bakkali. En moet je nu zien.

Als je hem als Ajax zijnde zou kunnen halen voor een normale prijs moet je dat niet nalaten denk ik..zelfs als stand-in ga je daar geen geld op verliezen ..

31 juli 2021 om 16:05

Doen, en dan na 3 wedstrijden op de bank weer huilie huilie. Mo heeft een mentaliteit van een vaatdoek. Als PSV ben ik er niet rouwig om. Voegt helemaal niets toe aan deze selectie. Alleen maar een enorme stoorzender.

Nou die zal wel lekker veel opleveren. Man man man. Het ligt gewoon aan Ihattaren, en dat zijn de feiten. Iedereen heeft hem vanwege zijn talent zo lang de hand boven het hoofd gehouden. Helaas klaar nu.

En men maar roepen dat PSV niet goed met Mo omgaat ... Waar is de VZ leden 'Mo moet ten koste van alles spelen!' campagne nu? Voorzitter Japie, kunt u zich melden voor toelichting en hoe dit aan Schmidt ligt? Mo is een toptalent helemaal mee eens maar mentaal niet top - ziek zwak en misselijk als het even tegenzit of hij zijn zin niet krijgt. Nu zijn beste maat Rosario ook weg is, voedt dit zijn rebellie alleen maar meer. De 4231 opstelling die PSV gaat spelen was juist kansrijk voor Mo zeker in roulatie vorm met Gotze, of op de flanken met Madueke en Gakpo. Geen enkele topclub gaat hier aan beginnen zeker als zijn werk ethiek zo shitty is. Wolfsburg van Van Bommel zou een goede zijstap zijn maar het feit dat zoveel concrete belangstelling uitblijft spreekt ook boekdelen. Het ligt aan iedereen behalve aan Mo zelf lijkt het wel

En maar blijven huilen om Ihattaren. Doodnormaal dat een jongen als Thomas de voorkeur krijgt boven dit jochie die behandeld wilt worden als de grote ster bij PSV, maar ondertussen taferelen laat zien van een kind in spider man pyjama. Mo kan goed voetballen, maar worstelt vooral met zichzelf. Qua begeleiding weet iedereen dat ze warm en gemakkelijk zijn op de Herdgang, het gebeurt nu al zo vaak ik zou hem met een sport psycholoog laten praten- hoe kan je je club zo in de steek laten.

Hij is pas 18 of 19, vroeger waren ze blij dat ze op die leeftijd met de selectie mee mochten trainen, nu gaan ze zich als een klein kind gedragen als ze niet spelen op die leeftijd. Als hij zo graag wil spelen, vraag dan of je met jong psv mee mag doen om je te bewijzen. Laat daar zien wat je waard bent.

Kom maar naar feyenoord,beter dan veerman

Terecht. Hij heeft dit echt aan zichzelf te danken. PSV heeft hem genoeg proberen te helpen en genoeg kansen gegeven. Blijkbaar kan hij het mentaal niet opbrengen om zich volledig voor de club in te zetten. Vorig jaar riep hij nog dat hij PSV de grootste transfersom in de historie van de club wilde opleveren. Die woorden blijken dus niets waard.

Die Ihataren spoort gewoon niet. Regeling treffen, zo snel mogelijk uit elkaar gaan en de volgende club veel succes wensen met dit bijzondere portret. Als je zo gevoelig bent voor de omstandigheden dan ben je ongeschikt voor topsport.

Ideaal voor Vitesse als vervanger van Tannane! Hopelijk schrikt hij niet bij ons af van een Duitse trainer zoals bij PSV 😂

Gewoon naar een andere club. Zowel voor PSV als voor Ihattaren de beste oplossing. Deze klik is er niet meer, als die er ooit is geweest. Herkansing dus.

Ik hoop heel erg dat wij hem halen. Dit soort gokjes moeten wij nemen.
Diemers, Haps en Fer weg. En dan die Sporar en Ihattaren halen en dan hopen dat we daardoor wat waarde kunnen creeeren. In de basis hebben we dan een aardig elftal met +/-3 goede bankzitters. Dus met een beetje geluk kun je dan een redelijk seizoen draaien en dan wat jeugd die misschien wat kansen kunnen krijgen. En dan over 2/3 jaar weer aansluiting proberen te vinden bij PSV.
Bijlow
Geertruida, Trauner, Senesi, Malacia
Til, Toornstra, Kokcu
Ihattaren, Sporar, Sinisterra

En dan met Pederson, Hartjes, Hendriks, Bouchataoui, Antonucci, Jahanbaks en Bozenik. Dan moet je toch mee kunnen doen voor plek 3 en hopelijk Europees wat punten pakken. Dan hopen dat we volgend seizoen een Senesi en Kokcu/Malacia kunnne verkopen voor 8+ en dan kun je weer 2/3 goeie aankopen doen en daarmee hopelijk de aansluiting vinden.

Misschien een goede optie voor AZ?

Hoewel ik geen Ihatarren fan ben: ruildealtje met Geertruida...beide clubs blij.

Dalmau deed ook een beetje raar bij Heracles na een succesvol seizoen. Wilde graag weg en saboteerde de club. Heeft daarna om diverse redenen nog geen deuk in een pakje boter getrapt. bij Utrecht. Is dit het voorland van MO ?

Hoewel ik geen Ihatarren fan ben: ruildealtje met Geertruida...beide clubs blij.

31 juli 2021 om 22:27

Geertruida? PSV heeft mwene, teze en Sambo. Zijn allemaal beter dan Geertruida.

Snel verkopen. Word ook wel een beetje moe van al die topics over dit gastje. Strik er omheen en rust in de tent bij PSV.

Met alle goede wil van de wereld, het is wel klaar met deze jongen. Tuurlijk heeft hij prive een hel meegemaakt, maar je wordt niet zomaar opzij geschoven en geschorst vorig seizoen en nu mag je ervan uitgaan dat Schmidt wel klaar met hem is (en terecht gezien het valse ziekmelden).

Zal wel naar een club a la Nice en Wolfsburg gaan, om op zijn 24e terecht te komen bij een Eupen.

Heel lang werd hij verdedigd dat hij jong zijn vader had verloren...het is toch al lang duidelijk dat hij geen zelfreflectie heeft...Mentaliteit is een woord wat niet in zijn woordenboek voorkomt...jammer gevalletje hopeloos...

2 teams zijn perfect voor hem. AZ of feyenoord. Daar gaat die flink spelen en hopelijk het ongelijk van schmidt laten zien. Mo heeft zijn foutjes gemaakt natuurlijk en hij is nog hartstikke jong maar de trainer loopt hem gwn te pesten door jongens als vertessen, mauro en thomas te gebruiken.

Profvoetbal is ook meer dan talent alleen.
Mentaliteit is de grootste factor om te kunnen slagen.

Ik voorspel een lange reeks aan middelmatige clubs en een stil uiteinde van zijn carrière terwijl iedereen hem alweer vergeten was

Kunnen we wanneer hij vertrokken is eindelijk stoppen met al die artikelen over dit overhypte talent?

Ben toch benieuwd wat er nu echt allemaal aan de hand is…. Hier spelen imo meer dingen dan wat er naar buiten komt

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren