Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Koeman geeft aan De Jong mee hoeveel doelpunten hij wil zien

Laatste update:

Ronald Koeman kijkt in een interview op het YouTube-kanaal van Barcelona vooruit op het aankomende seizoen. De coach van de Catalanen is blij dat hij opnieuw kan gaan samenwerken met Memphis Depay. Daarnaast is Koeman zeer tevreden over de ontwikkeling van Frenkie de Jong op het middenveld van Barcelona. De Oranje-internationals scoorde geregeld in de tweede helft van afgelopen seizoen en zijn trainer hoopt dat die lijn zal worden voortgezet.

"Ik ken Memphis nog van de nationale ploeg van Nederland", zo opent Koeman zijn analyse over de van Olympique Lyon afkomstige aanvaller. "Hij heeft er goed aan gedaan om Manchester United in te ruilen voor Lyon (in 2017, red.). Hij is daar ook uitgegroeid tot aanvoerder. Maar Barcelona is niet hetzelfde als Lyon, hier liggen de verwachtingen wel een stuk hoger. Memphis heeft een goede leeftijd, hij is nu 27. Ik kan hem op verschillende posities gebruiken in de voorhoede. Hij maakt doelpunten en stelt andere spelers in staat om te scoren. Door zijn komst is de concurrentie in de aanval ook weer een stuk groter geworden", geeft Koeman mee aan Depay.

Koeman laat tevens zijn licht schijnen over De Jong, die in de laatste maanden van de voorbije voetbaljaargang in een meer aanvallende rol werd gebruikt bij Barcelona. "Frenkie moet gewoon op deze manier doorgaan", aldus de tevreden oefenmeester in Spaanse dienst. "In zijn tweede seizoen hier heeft hij grote stappen gezet en is hij in aanvallend opzicht een stuk beter geworden. Net als alle andere middenvelders bij Barcelona moet hij dit seizoen tussen de drie en zes doelpunten maken." De Jong kwam in het seizoen 2020/21 tot 7 doelpunten en 8 assists in 51 duels in alle competities namens Barcelona.

Voor Koeman is het geen verrassing dat de Spaanse bondscoach Luis Enrique de pas achttienjarige Pedri al vergeleek met Barcelona-icoon Andrés Iniesta. "Pedri heeft een geweldig eerste seizoen achter de rug. Niet iedereen kende hem vorig jaar al. Maar hij liet als achttienjarige al heel snel zien dat goed genoeg is voor Barcelona. De manier waarop hij zich vorig seizoen heeft ontwikkeld is echt ongelooflijk. Op het EK speelde hij trouwens ook ontzettend goed voor Spanje, ook daar was duidelijk zichtbaar wat voor een enorm talent Pedri eigenlijk is. Hij is echt de toekomst van deze club, daar twijfel ik niet aan", aldus de hoopvolle Koeman.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Gelukkig weet Koeman wel wat hij aan het doen is met Frenkie, maar hopelijk gaat hij niet teveel aanvallend van hem eisen net zoals Sarri bij Kanté deed bij Chelsea.

gelukkig weet koeman wat hij moet doen met frenkie en niet als valverde die frenkie helemaal verkeerd gebruikt, heb zin in komend seizoen fijne zondag allemaal maak er wat leuks van en geniet van je dag!

Tussen de 3 en 6 vind ik persoonlijk wel een beetje karig. De lat mag wel wat hoger wat mij betreft, 10+ doelpunten over alle wedstrijden is een normale doelstelling als middenvelder van Barca. Zeker wanneer je niet of nauwelijks vlak voor de verdediging hoeft te spelen zoals Busquets. Die hoeft die aantallen uiteraard niet te halen.

18 juli 2021 om 12:03

Ach, als je 4 of 5 middenvelder gebruikt en die maken allen zo’n 4 goals dan zit je al op 20. Dan nog 5 aanvallers die bij elkaar er zo’n 60/65 kunnen maken en je hebt al een behoorlijk aantal. Het echte dominante barca met xavi, busquets en iniesta scoorde alleen per ongeluk met hun middenveld.

18 juli 2021 om 14:25

Daarom zet ik ook in op ‘slechts’ 65 goals. Depay+aguero+messi+invallers moeten dat echt wel kunnen redden.

18 juli 2021 om 14:31

Busi heeft er in zijn hele carriere nog nooit meer dan 3 gemaakt per seizoen (en een hoop seizoenen kwam hij daar niet eens aan). Over alle competities in 558 wedstrijden 15 hele doelpunten en Busi is ook gewoon een middenvelder, dus geldt die eis ook voor hem zou je zeggen..

18 juli 2021 om 14:48

Onzin. Omdat Busquets als verdedigende controleur speelt en Frenkie als CM en soms zelfs als CAM. Dus nee, Busquets en Frenkie zijn totaal niet vergelijkbaar, beetje makkelijk dit. Andere posities= andere eisen. Alsof je nu Casemiro (busquets) en Kroos (frenkie) met elkaar vergelijkt en zegt "ja maar Casemiro heeft ook maar x aantal goals dus". Nogmaals, a-n-d-e-r-e positie.

18 juli 2021 om 14:57

Ik zeg toch dat een speler als Busquets niet aan die cijfers hoeft te komen? Andere positie dan waar Frenkie nu wordt opgesteld.

18 juli 2021 om 15:18

'net als alle andere middenvelders bij Barcelona moet hij dit seizoen tussen de drie en zes doelpunten maken.' Ik zie Koeman nergens onderscheid maken tussen een verdedigende, controlerende, aanvallende of zelfs bankzittende middenvelders. Zeg ook nergens dat ik het er mee eens ben hoor, ik vind het nogal onzin, zo'n uitspraak. Maar puur op basis van die zin heeft Busi afgelopen seizoen gefaald met zijn 2 goals voor Barca.

18 juli 2021 om 18:07

Xavi en iniesta kwamen ook nooit boven de 10 uit qua goals en assists hoor. Als je busquets niet wil vergelijken met frenkie...

18 juli 2021 om 18:38

Bedoel je goals en assists los of bij elkaar opgeteld? Aangezien Xavi 13 seizoenen heeft met 10 goals+assists of meer. En Xavi heeft 8 seizoenen met meer dan 10 assists, en 1 met precies 10 assists. Dus met je opmerking over Xavi sla je de plank kilometers mis aangezien hij 8 seizoenen boven de 10 assists uitkwam, hoor...

3 en 6 doelpunten is dat wel genoeg en ik zie nu pas dat hij 51 wedstrijden heeft opzitten, weinig assist en doelpunten zeg.

18 juli 2021 om 12:12

Bij 15 goals betrokken in 51 wedstrijden is voor een controlerende middenvelder toch gewoon prima? Ter vergelijking: Busquets heeft in 372 wedstrijden 9 keer gescoord voor Barcelona.

18 juli 2021 om 12:28

Is Frenkie serieus een controlerende middenvelder of wordt hij zo genoemd omdat ze hem op die positie zetten? Ik zie hem veel aanvallender, hij beweegt zich makkelijk vrij en heeft laten zien dat hij naar voren kan. Dan ben je toch niet meer controlerend? Hij kan passen (lange of korte bal) en is beweeglijk en kan trappen. Hetzelfde met Pogba bij Frankrijk en United. Zet de juiste speler naast hem a la Kante en dan zie pas hoe goed Pogba is, bij United is hij dan weer te terughoudend. Dat is hetzelfde bij Frenkie. Je benut ze niet ten volle.

18 juli 2021 om 15:00

Klopt. Maguire en De Ligt moeten veel meer goals maken als je ziet wat voor bedrag er voor ze betaald
is.

18 juli 2021 om 15:07

Lachwekkende vergelijking, van verdedigers worden nooit goals verwacht, ook al kost hij 90 miljard. Terwijl van een middenvelder wél, in ieder geval als CM de rol die Frenkie afgelopen 2 seizoenen grotendeels vervuld, en ja voor bijna 90 miljoen brengt hij veel te weinig. Dat moge duidelijk zijn. Met name in grote wedstrijden onzichtbaar afgelopen 2 seizoenen en zou geen mens geloven dat hij bijna 90 miljoen waard zou moeten zijn.

18 juli 2021 om 15:59

Frenkie is inderdaad een controlerende middenvelder. Als je ziet hoe hij vooral bij Ajax speelde, dát is de kracht van Frenkie. In de opbouw aanspeelbaar worden en vervolgens met een versnelling of inspeelpass meerdere tegenstanders omspelen. Vervolgens is het aan de voorhoede om gebruik te maken van de overtal situatie die ontstaat door die actie van Frenkie. Bij Barca speelt hij misschien iets aanvallender vanwege de aanwezigheid van Busquets, maar om dan ineens veel doelpunten van hem te verwachten is natuurlijk niet eerlijk.

18 juli 2021 om 16:22

Dus mijn vergelijking is lachwekkend maar van Frenkie goals verwachten is normaal…

18 juli 2021 om 16:27

Je vergelijking vind ik inderdaad best lachwekkend, gezien het verschil van takenpakket tussen centrale verdedigers en centrale middenvelders. Als Frenkie als CM speelt dan mogen daar ook goals (meer assists natuurlijk) van worden verwacht, net zoals wereldwijd dit wordt verwacht van een CM. Zeg niet dat hij 15 goals per seizoen moet scoren, maar wereldklasse middenvelders die op CM spelen hebben allemaal meer goals dan Frenkie. Persoonlijk snap ik niet waarom Frenkie voor een club koos waar de onbetwiste niet uit de basis te spelen Busquets op z'n favoriete plek staat. Maar Frenkie puur op goals af te rekenen is natuurlijk ook niet eerlijk.

Ik ben nog steeds niet overtuigd van de Jong. Het is teveel draaien en lopen met de bal om daarna een tikkie terug of breedtepass te geven. Veel te weinig voor een speler met zijn (toegedichte) kwaliteiten. Ik hoop echt dat Barca dit seizoen gaat draaien als een machine en dat hij echt bepalend wordt voor het team. Dat wordt ook een keer tijd gezien zijn leeftijd.

Depay zal nooit mijn favoriete speler worden, hij roept veel irritatie op bij mij. En dat gevoel werd zeer zeker bevestigd afgelopen EK. Depay is alleen met zichzelf bezig, en leeft in zijn zelf gesponnen cocon om zichzlef te bewonderen: me, myself and I.

18 juli 2021 om 12:05

Hij was afgelopen seizoen al bepalend voor Barca.. Samen met Messi en Busquets de beste speler geweest, is toch een knappe prestatie. En ja het moet allemaal nog een tandje beter (met name in de grote wedstrijden) maar dat het erin zit is wel duidelijk.

18 juli 2021 om 12:52

De wedstrijden die ik afgelopen seizoen gezien hebben mij nog niet overtuigd. Daarom hoop ik dat barca weer eens echt gaat draaien, dan hoop ik zijn klasse te zien.

18 juli 2021 om 13:23

Wat bedoel je precies met bepalend? Was dat het aantal gewonnen duels, het aantal dieptepasses, goals of assists? Als hij zo speelde als in Oranje op het EK vind ik dat namelijk alles behalve bepalend zijn

18 juli 2021 om 14:06

Bij Barcelona moet hij in dienst van Messi spelen, zoals ook Depay dat zal moeten doen. Bij Oranje moest hij in dienst van Depay en Wijnaldum spelen.
Maar we moeten niet vergeten dat Frenkie nog erg jong is. Gullit, Van Basten, Rijkaard en Koeman waren rond de 25/26 voordat ze echt een team konden dragen.

18 juli 2021 om 14:10

Hij is misschien nog jong, maar kom op, hoeveel wedstrijden heeft hij al gespeeld op niveau. Dat excuus van jong moet maar eens afgelopen zijn. Een Kokcu is nog jonger, maar die is niet goed genoeg in de ogen van Amsterdamse supportes omdat hij Feyenoord niet bij de hand neemt. Nee, ik ben bang dat de Jong snel wat moet laten zien anders wordt ie snel vergeten.

18 juli 2021 om 15:04

Aah dus je zit gewoon een soort excuus te bedenken om Kokcu te benoemen in combinatie met Ajacieden? Frenkie heeft Messi afgetroefd als speler van het seizoen, zakt nooit door de ondergrens, is zelfs belangrijk geweest in de defensie en deed dit beter dan de verdedigers zelf en is meer gaan scoren en zichzelf vaker in scoringspositie weten te posteren. En nog wordt een vergelijk met Kokcu gemaakt want hij zou Feyenoord niet bij de hand nemen. Nou Frenkie neemt Barca bij de hand en de top spelers van Barca zouden dit beamen. Barcelona is niet meer de super topclub, maar Feyenoord is al helemaal niet van dat niveau. Dus nee, Kokcu zit hier prima op z’n plek. Dat Frenkie jou niet heeft overtuigd ligt denk ik meer aan de manier van voetbal kijken dan objectiviteit.

18 juli 2021 om 15:14

Frenkie heeft Messi helemaal niet afgetroefd, 5000 culo's stemden massaal op Messi, Frenkie belandde in de top 3 waarna een jury van 12 man, bestaande uit enkele Barca directieleden en voor de rest de hypende media die hem schaamteloos boven Messi plaatste omdat A) de Barca directie zo hun tegenvallende miljoenen aankoop konden verdedigen B) de media meer kliks aan Frenkie kunnen scoren in de toekomst aangezien dit allemaal bijdraagt aan de toch al bizarre Frenkie hype. En nee, Frenkie heeft mij ook niet overtuigd, zakt steevast door de ondergrens in grote wedstrijden, nauwelijks dieptepasses of steekpasses, speelt altijd op save, vertraagd het spel met z'n eindeloos lopen met de bal voordat hij ziet waar hij de bal kwijt kan etc. Voor bijna 90 miljoen mag er zo veel meer worden verwacht. Iemand die schaamteloos beweert dat "Frenkie neemt Barca bij de hand" is nauwelijks nog serieus te nemen. En dan praten over "objectief". Hilarisch. Nogmaals, 5000 culo's stemden grotendeels op Messi, echt niet op Frenkie. Een Barcelona fan die het uit z'n mond kan krijgen dat Frenkie Messi zou hebben "afgetroefd". Ongelooflijk. Frenkie is geen koekenbakker, maar simpelweg niet wat Barca zoekt, qua niveau en vooral qua speelstijl, tikki takka: 1 of 2x aanraken en doorspelen, Frenkie doet dus dus niet, gaat in de breedte het veld oversteken omdat hij niet snel genoeg ziet waar hij de bal kwijt moet, met als gevolg vertraging van het spel/aanval. Messi heeft letterlijk in een interview zich beklaagd over dat het vroeger sneller ging in vergelijking met nu.

18 juli 2021 om 16:24

Prima. Je hoeft hem niet goed te vinden, je mag hem zelfs slecht vinden. Maar niet kunnen toegeven dat hij belangrijk voor Barcelona is, is wel duidelijk dat je dan niet objectief bent. Of je kijkt nooit Barcelona, dat kan ook.

18 juli 2021 om 16:35

Belangrijk? Zonder Frenkie en zet daar Saul neer zou echt geen verschil maken, Messi, Busquets, Ter Stegen, Alba dát is belangrijk zijn voor Barcelona. Frenkie is gewoon een pion die toch echt geen "onmisbare impact" heeft, hoe graag z'n fans dit ook zouden willen. Kijk letterlijk elke wedstrijd van Barcelona op Ziggo en als het moet op een stream wanneer ik van huis ben. Als er iemand niet objectief is ben jij het wel, doodleuk beweren dat Frenkie club legende Messi aftroefde, die eigenhandig Barca op z'n rug en draagt. Terwijl een echte Barca fan weet dat de 5000 culo's Messi de meerderheid gaven, niet Frenkie. Inderdaad duidelijk dat je totaal niet objectief bent, gezien dat en bijvoorbeeld dit soort feitenvrije onzin "dat Frenkie Barca bij de hand neemt". 🤭 Keep on dreaming.

18 juli 2021 om 16:53

Zeggen dat je elke wedstrijd ziet en dan Alba noemen dit seizoen. Je begint me steeds meer te overtuigen.. Het klopt dat Messi meer stemmen kreeg en uiteindelijk 3 genomineerden (Mats, Messi en Frenkie) overbleven, maar het bestuur koos Frenkie. Hoe is dat dan niet aftroeven? Sterker nog. Het bestuur kon ook denken “Messi loopt uit contract, laten we hem een bot geven, dan tekent ie wel bij”.. Maar vooral vol blijven houden dat je kijkt..

18 juli 2021 om 17:23

Zucht, Alba direct betrokken bij 20 goals dit seizoen, ondanks verdedigend matig, onmisbaar in de aanval, als je naar Barca had gekeken ipv alleen naar Frenkie dan had je dit geweten. En zoals hierboven al is uitgelegd, het bestuur heeft op deze manier hun tegenvallende miljoenen aankoop Frenkie kunnen verdedigen en hypen, als 5000 man massaal voor Messi kiezen maar slechts 12 vooringenomen figuren met een eigen agenda voor Frenkie, wie troeft dan wie af? Juist, Messi troefde Frenkie af. Alsof een nietszeggende uitverkiezing door welgeteld 12 figuren Messi een nieuw contract zou laten tekenen? Hun mening interesseert Messi niks. Maar vooral vol blijven houden dat je objectief bent...

18 juli 2021 om 17:45

Knap dat 5000 stemmen 43% is en 12 stemmen 19%. Je wordt wel steeds overtuigender. Maar wat
me vooral verbaasd is dat je blijft volhouden Barcelona te kijken terwijl je mening dat tegenspreekt. Ik wens je een fijne avond. En aankomend seizoen iets meer kijken als je wil meepraten hè? Groetjes

18 juli 2021 om 17:53

Geloof dat je zelf niet door hebt hoe je nu alsnog indirect toegeeft dat Messi inderdaad Frenkie heeft afgetroefd. Dank daarvoor. Hoe hard je ook blijft ontkennen, Messi heeft je grote idool frenkie afgetroefd. Wat mij verbaasd is dat je dusdanig geobsedeerd en onder de indruk van Frenkie bent, dat iedereen met een andere mening volgens jou automatisch geen Barca wedstrijden kijkt. En dat je dit ook oprecht meent. Over Barcelona kun je echter niet meepraten, alleen over de heroïsche balletjes breed van Frenkie. Liefde maakt dus inderdaad blind.

18 juli 2021 om 18:02

Grappig dat je dat zegt, want Frenkie is allesbehalve mijn favoriete speler. Maar blijkbaar ben je gelijk een fan als je feiten benoemt. Dan wil je me niet horen over m’n all time favorite.. Nogmaals, ik hoop dat je aankomend seizoen wél wat wedstrijdjes mee kan pakken. Ik wil je ook een keer uitnodigen bij ons op de tribune, als m’n opa een keertje niet mee gaat. Laat even je gegevens achter in een PB. Contacteer ik je zodra de competitie weer begint. Edit: want je hebt je eerste zin aangepast, ook zoiets.. Maar dat ik toegaf dat Messi meer stemmen had, was al een reactie daarvoor hoor. Getuigt wederom van klasse om niet te lezen alvorens je een mening creëert. Zo ook het niet kijken van wedstrijden en toch beter denken te weten..

18 juli 2021 om 18:22

Klagen over 1 aangepaste zin die aanpaste vanwege een typfout, maar zelf ook je reactie snel aanpassen achteraf. Vrij hypocriet weer. Ook vrij gênant hoe jij denkt achter je scherm te kunnen invullen wie wel of niet Barcelona kijkt. Beiden kijken we anders naar Frenkie. Betekent natuurlijk niet automatisch dat ik daarom "geen wedstrijden bekijk" of dat beweren dat "Frenkie Barca bij de hand neemt en Messi heeft afgetroefd" hetzelfde is als "feiten benoemen" Point in case: Frenkie is simpelweg niet de speler die past bij het tikki takka van Barcelona, dát is 1 van de redenen dat ik hem bekritiseer. Net zoals de bizarre haast niet te bevatten disproportionele hype omtrent hem, wat gezien z'n prijskaartje en wat hij met name in de belangrijkste wedstrijden heeft laten zien, of juist niet heeft laten zien, simpelweg belachelijk is. Ik vind dat voor bijna 90 miljoen we een veel betere middenvelder hadden kunnen kopen, net zoals dat Dembouz en Griezie niet de juiste aankopen waren. Frenkie is gekocht door degene verantwoordelijk voor het slechtste transferbeleid in de geschiedenis van Barca, dus als Dembele, Griezman, BraithGOAT, Lenglet etc allemaal miskopen waren, waarom alleen Frenkie dan niet? 1 leuk seizoen in een goed draaiend Ajax betekent niet automatisch dat je gelijk basis materiaal bent voor 1 van de grootste clubs op aarde waar de beste middenvelders denkbaar speelden. Tikki. Takka. Frenkie kan dat niet. Dát is de reden dat ik hem liever zie vertrekken samen met Griezman, Lenglet en BraithGOAT. Ik zou liegen als ik zeg dat ik onder de indruk van Frenkie ben. Ik kan er echt niks anders van maken. Zie Thiago die niet bij Liverpool's spel past, zie Ziyech die niet bij Tuchel spel past, zie Di Maria die niet in de PL paste etc, en zo past Frenkie niet bij Barcelona's spel. Grappig genoeg zou in dat opzicht Donny nog beter passen, alleen z'n niveau is (nog?) te laag, maar qua speelstijl, tikken en kaatsen, wél in het profiel van Barcelona past.

18 juli 2021 om 23:38

Wel zwak dat je geen nieuwe reactie maakt maar sneaky je reactie achteraf aanpast zodat ik geen notificatie krijg dus niet kan reageren. En antwoord op je vraag, nee dank je, geen enkele behoefte om met jou samen een wedstrijd te bezoeken. En uiteindelijk verandert het nog steeds niet dat 1) Messi meer stemmen kreeg oftewel Frenkie aftroefde 2) Frenkie Barca nooit bij de hand nam, laat staan in grote wedstrijden. Frenkie overtuigd gewoon niet. Al helemaal niet voor z'n absurde disproportionele prijskaartje. Iemand met die mening weg blijven zetten als "uhhh jij kijkt geen enkele Barca wedstrijd hoor" is gewoon kinderachtig. Genoeg Barca fans die totaal niet onder de indruk zijn van Frenkie, zie reacties Social media. Maar goed, die kijken blijkbaar allemaal niet naar Barca's wedstrijden, volgens jou. Dat ik niet onder de indruk van Frenkie ben heeft overigens niks met z'n weinige goals te maken waar dit artikel over gaat, Iniesta scoorde ook nauwelijks maar was alsnog legendarisch goed. Maar die maakte wél het verschil, vooral in grote wedstrijden. 90 miljoen betalen: maar onzichtbaar in grote wedstrijden. Schandalig.

18 juli 2021 om 13:02

Ik vind het een mooie speler met prima techniek, snel op de eerste meters, wendbaar, prachtige passeer/dribbel techniek, maar het moet 20-25 meter meer naar voren; daar gebeurt het.
Helemaal eens met Koeman dat zijn rendement flink omhoog moet, zeker als je in een team als Barcelona speelt.

18 juli 2021 om 13:18

Eigenlijk moet de rendement van Pedri ook flink omhoog op zijn positie. Als '10' zijnde moet je gewoon 10+ goals en 10+ assists maken. Ook al is Pedri nog een enorm jonge gast, was het vorig seizoen in zijn decision making niet altijd even scherp. Als hij zelf kon schieten, dan gaf die elke keer af aan een andere speler. Daar moet die nog even aan werken. Voor de rest een prachtige voetballer. Hij komt er wel als hij zijn koppie erbij houdt en geen gekke dingen doet.

18 juli 2021 om 14:13

Maar iedereen roept dat de Jong nog jong is, terwijl jij nu al van pedri verwacht dat ie eigenlijk al laat zien als een 10, wat ik juist van een de Jong verwacht op zijn 23e. Pedri is 18? Jaar, heeft nog 5 jaar om te groeien. Ik ben bang dat hij op zijn 23 meer laat zien dan de ooit zal laten zien.

Het blijft een coach van niks, die Koeman. Zo standaard en zo'n simpele kijk.
Het boeit totaal niet hoeveel Frenkie scoort, het gaat om rendement, en dat kan in velerlei vormen.
Hij kan assists geven, voor-assists, de bal steevast opbouwend naar voren krijgen, etc.

En over Depay, wat een gedetailleerde beschrijving , zit echt een idee achter. Hij is snel en fysiek.
Ga je werkelijk een speler halen op basis daarvan, en juist bij Barcelona worden heel andere dingen gevraagd, zoals verfijnd en goed zijn in de kleine ruimte, veel combinerend vermogen en een teamspeler zijn.

Juist zijn karakter en ego passen niet bij Barcelona. En als speler al helemaal niet. Is ook gewoon een slechte speler. Acties lukken alleen weleens als je het continue probeert.

Belachelijke aankoop. Ik dacht dat het onder Laporta weer beter zou worden, maar dit is een van de meest bizarre aankopen ooit.

Persoonlijk zie ik hem liever de rol van Busquets in de toekomst overnemen. Frenkie is geen aanvallende middenvelder in de zin dat zijn kwaliteiten niet liggen in het diepgaan zonder bal en rond de 16 komen om te schieten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren