Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Man City dicht bij komst Grealish: transferrecord Engeland verpulverd

Laatste update:

Manchester City is dicht bij een akkoord met Aston Villa over de komst van Jack Grealish, zo melden de Daily Mail en de Amerikaanse tak van ESPN vrijdagmiddag. De regerend kampioen van Engeland is bereid om circa 100 miljoen pond, omgerekend 116,4 miljoen euro, te betalen voor Grealish, die daarmee in één klap de duurste Premier League-aankoop ooit zou worden. Manchester City wil nog niet reageren op de mogelijke komst van Grealish.

Grealish bereidt zich momenteel met Engeland voor op de achtste finale op het EK tegen Duitsland van dinsdagavond. Naar verwachting wordt zijn transfer naar het Etihad Stadium pas afgerond na de laatste wedstrijd van Engeland op het toernooi. Grealish heeft een contract tot medio 2025 bij Aston Villa, dat met de transfervrije komst van Ashley Young een potentiële vervanger in huis heeft gehaald. Young kan net als Grealish de linkerflank bestrijken. Bovendien werd aanvallende middenvelder Emiliano Buendía voor minstens 40,7 miljoen euro overgenomen van Norwich City.

Manchester City brengt bod van 117 miljoen euro uit op Harry Kane

Manchester City werkt ook aan de komst van Harry Kane.Lees artikel

De smaakmaker van Aston Villa wordt al geruime tijd met Manchester City in verband gebracht. Hij ziet een samenwerking met Josep Guardiola wel zitten, maar genoot ook interesse van Manchester United en Tottenham Hotspur. Uiteindelijk lijkt Manchester City de strijd om zijn komst te winnen. Met een transfersom van 116,4 miljoen euro zou Grealish het transferrecord verbreken dat Paul Pogba in handen heeft: hij is sinds zijn transfer naar Manchester United van 105 miljoen euro in 2016 de duurste aankoop ooit van een Premier League-club.

Met zijn komst is Manchester City echter nog niet uitgewinkeld. De grootmacht heeft de pijlen nog altijd gericht op Harry Kane, al wil Tottenham Hotspur niet meewerken aan zijn vertrek. Maandag meldde transfermarktexpert Fabrizio Romano dat Manchester City een bod van 100 miljoen pond op de spits had uitgebracht, plus de mogelijkheid om andere spelers in de deal te betrekken. Tottenham Hotspur wees het bod af; voorzitter Daniel Levy mikt op 150 miljoen pond, omgerekend circa 175 miljoen euro.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Verkoop je je sterspeler, krijg je Ashley Young terug 😂

Kan je dat geld net zo goed opzij zetten voor je aanstaande degradatie

25 juni 2021 om 12:45

Ashley Young als potentiële vervanger bestempelen😂😂😂

25 juni 2021 om 12:53

Met Buendia heb je in principe al een uitstekende vervanger gehaald, voor veel geld ook. Doodzonde dat hij weggaat natuurlijk, maar wel echt een heerlijke speler voor City. Echt een rasvoetballer.

25 juni 2021 om 15:47

Natuurlijk is Young niet de vervanger van Grealish. Young was transfervrij, kent de club en kan op meerdere posities uit de voeten. Gewoon een prima speler om in je selectie te hebben. Buendia is gehaald als rechtsbuiten en ook niet de vervanger van Grealish. Als Grealish verkocht wordt voor dat bedrag zullen ze het geld sowieso gaan investeren in een vervanger. Villa is een ambitieuze club die nu al meer dan genoeg geld heeft. Met 100 miljoen pond zullen ze nog meer power hebben in de markt. Eeuwig zonde mocht het waar zijn. Had gehoopt dat hij de Totti van Villa zou worden.

25 juni 2021 om 17:52

Hahaha nou ze hebben al Buendia gehaald. OT: dit zijn niet de meest betrouwbare bronnen dus geloof het niet zo. Denk niet dat City 100 + miljoen kan betalen voor Grealish en Kane. Maar zeg nooit nooit natuurlijk.

Mooie speler die Grealish, hopelijk gaat hij niet naar City! Hoeveel miljarden mag Guardiola nog uitgeven voordat hij eindelijk een keer de Champions League wint?

25 juni 2021 om 13:27

Fantastische speler, beschikt over genoeg kwaliteit. Zie hem liever bij Man United.

25 juni 2021 om 16:18

Kwaliteit zeker, echt een speler waarvoor je naar het stadion komt.

25 juni 2021 om 17:07

Leuke speler, maar ze betalen er 80 miljoen pond te veel voor.

25 juni 2021 om 13:34

Is dat dan een verplichting het winnen van de CL? Dat is een bijkomende competitie, het gaat toch voornamelijk over het winnen van de PL en daar zo sterk mogelijk in blijven.

Die CL komt hopelijk wel maar dat heeft niks met die miljoenen te maken.

25 juni 2021 om 13:50

Je gaat nu toch niet net doen alsof de CL voor City maar een B prijs is? Ik ben fan van Guardiola maar oa door die rare tactische keuzes in belangrijke wedstrijden winnen ze de CL niet.

25 juni 2021 om 13:56

Inderdaad, maar voor velen is de CL het enige om het succes van een trainer te bepalen. Sir Alex Ferguson won in 27 jaar United ook ‘maar’ 2x de CL en spendeerde alleen als tussen 2000 en 2010 ongeveer 650 miljoen euro ( wat toen dus ook gewoon ontzettend veel was). Noemen we Ferguson dan ook maar een ‘fluttrainer’, zoals hier met Guardiola gedaan wordt, want ook Ferguson had vooral succes in de nationale competities en minder in Europa. Het is maar hoe je de zaken wil bekijken… voor alle duidelijkheid: ik vind Ferguson een legende en een van de beste ooit.

25 juni 2021 om 14:34

@messi

Waar schrijf ik dat de CL een B-prijs is?

Zolang het financieel haalbaar is, met of zonder CL titel, gaan teams zoals City elk seizoen wel een dure speler halen. Ook al heb je de beste en duurste spelers van de wereld, dan kun je nog altijd de finale verliezen want er speelt veel meer dan alleen dat.

En verder bouwt City/pep verder aan zijn team, zoals het moet en hoort om de toekomst veilig te stellen want Grealish blijft zeer waarschijnlijk tot zijn 32ste bij City. Tegen die tijd zijn KDB etc. al lang weg.

25 juni 2021 om 15:12

Veel mensen vinden het gewoon niet zo bijzonder dat een team als City dat verreweg het meeste geld uitgeeft in hun nationale competie de competie domineert. Dat doen clubs als Bayern, Juve en PSG al jaren. De CL is de meest prestigieuze prijs in het clubvoetbal dus voor veel mensen is dat de graadmeter. Klopp, Tuchel en Zidane hebben het afgelopen decennium meer gepresteerd in de CL dan Guardiola en die hadden niet net als Guardiola de duurste selectie ter wereld. Niemand zal beweren dat Guardiola een prutser is maar veel mensen vinden het onzin om iemand die al 11 jaar geen CL heeft gewonnen met fenomenale en peperdure selecties de beste coach ter wereld te noemen

25 juni 2021 om 15:29

Staat in de finale maar "wint belangrijke wedstrijden niet". Geinig hoe de verloren wedstrijden altijd de belangrijke zijn, maar de gewonnen wedstrijden niet.

25 juni 2021 om 15:44

650 miljoen euro? Waar heb je dat vandaan? Of is dat berekend door een van die rare inflatie modellen?

25 juni 2021 om 15:49

Bron is transfermarkt. Heb het snel bekeken dus kan er best 50 miljoen naast zitten. Maar geen rekening gehouden met inflatie.

25 juni 2021 om 16:16

Ik kom op nog geen 500 miljoen maar wellicht gebruiken we andere maatstaven. SAF stond er juist bekend om dat hij op een gegeven moment te weinig uitgaf om mee te gaan met het geweld van andere clubs.

25 juni 2021 om 16:23

Ik zeg ook nergens dat dit ‘slecht’ is maar ik vind het gewoon grappig dat bij Guardiola altijd naar de uitgaven gewezen wordt terwijl Ferguson bv maar ook Wenger of Mourinho, voor die tijd, ook gewoon veel geld uitgaven. Het was zeker niet als sneer bedoeld.

25 juni 2021 om 19:11

Ik kom zelfs op, net boven de 400 miljoen euro uit.

25 juni 2021 om 21:34

Geen wedstrijd belangrijker dan de finale, Almogaver. Daar faalde hij tactisch gewoon met zijn rare keuzes en dat heeft City de wedstrijd gekost.

25 juni 2021 om 13:49

Het wordt een soort van meme Guardiola en de CL dat door iedereen klakkeloos over wordt genomen. Er is veel geinvesteerd door City. Meer de afgelopen jaren dan andere clubs. Maar we vergeten dat er zat andere clubs zijn die honderden miljoenen hebben uitgegeven. Guardiola is de enige coach waarvan min of meer geã«ist wordt dat hij de CL wint. Een CL finale halen vind men vind men geen goede prestatie meer. Hij kan alleen slagen als elke prijs wordt gepakt. Alle nationale prestaties worden gecanceled als het om Guardiola gaat. Toen bijvoorbeeld "de beste coach allertijden" Ferguson er ruim 10 jaar over deed om een CL finale te halen en daarna 9 jaar geen CL finale had gehaald hoorde je daar niemand over. En laten we wel wezen: dat was ook een dominant team in Engeland destijds. Hoge bomen vangen veel vind zeggen we maar. Er is geen nuance in de discussie meer.

25 juni 2021 om 13:58

@Silva: zie mijn post hierboven. Ferguson gaf, voor die tijd, ook gewoon veel geld uit hoor. Leuk weetje: hij betaalde 46 miljoen voor Ferdinand. Door de inflatie zou dat vandaag 158 miljoen zijn😀 Maar toch vind iedereen Ferguson , terecht!!, een legende. Maar Guardiola is dan een trainer van niets? Tja… zoals je zegt: de nuance is ver te zoeken en ondanks dat ik geen Guardiola fan ben, kan ik me daar wel aan storen. Idem met hoe me hier, destijds, Wenger afschilderde als een idioot die geen prijzen kon winnen🙄🤷‍♂️

25 juni 2021 om 14:12

Man United botste wel in die tijd tegen ijzersterke teams als Juve, Milan, Real, Arsenal, (barca kwam wat later). Het verschil tussen de top en de rest was toen nog niet zo groot als nu alleen op financieel aspect. Daarom konden clubs als Porto, Monaco, Valencia en Leverkusen ook gewoon CL finales bereiken. Tegenwoordig draait alles om geld. City heeft gewoon verreweg de beste selectie in Engeland. In Europa komen buiten Bayern en PSG geen enkele ploeg in de buurt van de kwaliteiten van City. Helemaal in de breedte. Uiteraard mag je dan verwachten dat in de CL goed gepresteerd wordt. Bij Bayern en PSG nemen ze ook niet alleen genoeg met een titel.

25 juni 2021 om 14:42

Prime Man Utd had alleen nationaal enkel echte concurrentie van Arsenal. En sinds 2004 Chelsea, dankzij ome Roman. Net zoals City nu vooral Liverpool heeft maar normaal ook Chelsea. In de CL had je inderdaad enkele ‘dark horses’ die de finale haalden maar vermeld je er ook even bij dat die ploegen kwalitatief niet onderdeden voor de traditionele topclubs. Het Valencia van Mendieta, Claudio Lopez, Ayala, Baraja, Gonzalez,… was gewoon een Europees topteam toen ( vandaar de 2 CL finales op rij, geen toeval dus) Idem voor het Porto van Mourinho met Deco, Carvalho, Ferreira, Maniche,… dat als uittredend Uefa Cup winnaar Man Utd uitschakelde maar nadien met Lyon en Deportivo ook niet echt te klagen had. En dan het Leverkusen van Lucio, Ballack, Ramelow, Butt, Neuville,… dat was een verrassing maar als je de namen bekijkt gewoon een sterk team, dat Liverpool en United uitschakelde op weg naar de finale. Los daarvan zie je in die periode gewoon dezelfde CL winnaars als nu hoor: Bayern, Real, Liverpool,… Alsof enkel PSG, Bayern en City een brede kern hebben. Ze hebben de breedste kern maar het is niet alsof er bij de andere clubs enkel jeugdspelers op de bank zitten.

25 juni 2021 om 14:48

@derkaiser Op enkele spelers na heeft City voornamelijk een sterkere bank dan de concurrentie. Dit City team speelt geweldig voetbal als collectief waardoor sommige spelers beter lijken dan ze misschien zijn. Zet spelers als: Ake, Zinchenko, Mendy, Stones, Torres, Jesus, Sterling, Rodri, Walker en een oude Aguero/fernandinho maar bij Arsenal of Juventus (pirlo) neer. Het omgedraaide is ook waar voor teams met kwaliteit waar het niet uit de verf komt. Dan zijn de spelers weer opeens matig. Ik vind de basis van Liverpool niet veel onder doen aan City. United en Chelsea hebben ook hele competitieve teams in Engeland. Met zulke uitdagers moet City elk seizoen op 100 spelen om de beste te blijven. Dat is niet vanzelf sprekend. City heeft nationaal consistent gepresteerd. De scherpte en de spel patronen waren altijd top op enkele uitzonderingen na. Men neemt dit echter wel aan als vanzelfsprekend. Onder Mancini en Pellegrini werd ook altijd gezegd dat City de beste selectie had. Je zag hoe zwaar City het had om kampioen te worden in die jaren.

25 juni 2021 om 15:25

Van Guardiola mag gewoon verwacht worden dat hij de CL wint met City, het zal nooit zo worden uitgesproken maar dat was het hele punt van zijn aanstelling. City won al prijzen in Engeland onder Pellegrini en Mancini maar konden nooit die stap maken in Europa. Onder Guardiola is het niet heel veel beter geworden, gezien ze de laatste jaren zijn uitgeschakeld door Lyon, Spurs en Monaco. Afgelopen seizoen was ook slechtst de eerste keer dat City onder Guardiola verder wist te komen dan de kwartfinale. Dat is gewoon geen geweldige staat van dienst en daar mag terecht iets van gezegd worden in verhouding met de spelers die hij onder zijn hoede heeft gehad. En bij veel van die knockout wedstrijden heb ik (en ik denk genoeg met mij) het gevoel dat Guardiola tactisch heeft gefaald.

25 juni 2021 om 15:31

Vergeet gemakshalve dat we de afgelopen jaren Tottenham in de finale hebben zien staan en Ajax de halve finale heeft gehaald. Verder lekker blijven lullen over Porto, Monaco of Valencia dat destijds gewoon een topploeg was en geen uitschieter.

25 juni 2021 om 15:45

THenry gaat dus uit van dat stomme inflatie model om zijn argument te maken, zo werkt het natuurlijk totaal niet.

25 juni 2021 om 15:46

@goonerkid Guardiola werd aangesteld door City om de volgende stap te zetten. Zo wordt dat in interviews aangegeven. Dat is natuurlijk een vaag begrip. Tegelijkertijd verklaart het management dat die volgende stap onder Guardiola is gezet. Mancini en Pellegrini hebben niet consistent kunnen presteren. Guardiola pakt (aanzienlijk) meer prijzen met City. In de CL hebben Guardiola en de spelers meerdere seizoenen gefaald. Ik kijk bijvoorbeeld naar Liverpool uit en de wedstrijd tegen Lyon. De spelers hebben het ook wel laten liggen. Tegen Monaco hebben ze een 5-3 voorsprong uit handen gegeven, tegen Spurs een cruciale penalty gemist, tegen Lyon had Sterling de 2000 kans moeten maken voor de 2-2. Dit seizoen was wel een goede prestatie. City krijgt terecht kritiek voor de prestaties in de CL van de afgelopen seizoenen, maar de discussie is inmiddels ontspoort door alles variabelen buiten beschouwing te laten behalve CL gewonnen ja of nee.

25 juni 2021 om 15:56

@ Ajaxcunian: neem eens de moeite om op transfermarkt te kijken en dan zal je zien, zonder inflatie, dat Ferguson sinds 2000 tot 2013 ongeveer 650 miljoen heeft uitgegeven. Want voor die periode gewoon ont-zet-tend veel geld was, en eigenlijk best vergelijkbaar met wat Guardiola nu uitgeeft.

Het voorbeeld van inflatie dat ik gaf vond ik gewoon een leuk weetje maar heeft niets te maken met het totaal bedrag van +/- 650 miljoen dat ik vermeld.

En nogmaals: ik vind Ferguson een legende en of hij nu veel of weinig heeft uittgegeven, het blijft een van de beste trainers ooit. Maar dan moeten we dat van Guardiola ook kunnen erkennen.

25 juni 2021 om 16:24

Tjah, hoeveel jaar zit Guardiola nu al bij City? Ik verwacht niet dat hij elk jaar de CL wint maar minimaal 1 keer in al die jaren had toch wel gemogen? Hij heeft gewoon een peperdure selectie en hij mag elk jaar weer grote aankopen doen dus dan zijn de verwachtingen gewoon hoog. Het lijkt erop dat het hemzelf ook behoorlijk steekt, want je ziet vaak dat hij in de knockout fase van de CL rare tactische keuzes gaat maken die regelmatig verkeerd uitpakken.

25 juni 2021 om 16:35

@THenry_228 Jeetje.. de namen die jij opnoemt. Zo vindt je ze tegenwoordig niet meer op de velden. Wat ben ik blij dat ik dat heb mogen meemaken.

25 juni 2021 om 16:43

Ik heb nogal altijd een enorm zwak voor Claudio Lopez… wat was dat een geweldenaar. Maar inderdaad, prachtige tijden.

25 juni 2021 om 17:02

Leverkusen een topteam dat een jaar daarna bijna degradeerde? Porto was een Portugese topclub maar echt geen internationale. Monaco dat toen altijd Lyon kampioen zag worden was een Europese topclub? Buiten Spurs zijn er allemaal Europese topclubs de laatste jaren in de finale gekomen. En laten we wel wezen sinds Barca, Real en Juve zijn ingestort hebben alleen Bayern, PSG en City nog echt absolute topteams. Liverpool kan je daar bij rekenen, maar hebben in de breedte niet zon sterke kern.

25 juni 2021 om 17:23

Met dien verstande dat Fergiuson dat kon doen nadat hij de club met beperkte middelen uit het slop trok en volop eigen jeugd inpaste. Hii bouwde een topteam met een Brits karakter en met eigen middelen. Echt wat anders dan ongebreideld oliegeld pompen in een volledig internationale selectie.

25 juni 2021 om 18:29

@afcarjen Je verplaatst de discussie nu naar welke club er meer sympathie verdient. De strekking van de discussie is dat het voor een top team niet vanzelf sprekend is om de CL te winnen. Ferguson heeft 20 jaar een geweldig elftal onder zijn hoeden gehad en wordt veelal geprezen voor zijn constante sportieve prestaties, terwijl als we gaan inzoomen we zien dat er ook lange perioden waren zonder goede Europese prestaties. Ik geef dit voorbeeld aan omdat het me opvalt dat sommige mensen Guardiola alleen willen beoordelen op het winnen van de CL of niet. Die criteria wordt nooit toegepast op Ferguson of andere grote coaches/teams uit het verleden.

25 juni 2021 om 21:48

@THenry: Lekker kortzichtig om alleen naar de uitgaven te kijken. Allereerst waren er maar een aantal jaren waar United echt geld uit gaf. Ferguson heeft genoeg jaren gehad in die periode waar er maar 10-30 miljoen werd uitgegeven; iets wat helemaal niet veel is voor een club als United. Daarnaast kwam er ook ca. 350 miljoen binnen aan transfers, dus de netto uitgaven in die periode liggen op ca. 300 miljoen (ervan uitgaande dat je 650 miljoen klopt). Dat komt dus neer op 23-24 miljoen per jaar. Tevens heeft United haar geld verdient middels prima beleid, sponsoring, etc., terwijl City gewoon een plek in de top gekocht heeft.

25 juni 2021 om 15:01

Doe mij maar het Amerikaanse systeem met salary cap en drafts

25 juni 2021 om 19:15

De Brooklyn nets betalen doodleuk $74.000.000 luxury tax om Durant, Irving en Harden samen te laten spelen om vervolgens in de tweede ronde uitgeschakeld te worden. Teams als city zullen die boete omdat ze over de salary cap gaan zonder blikken of blozen betalen.

25 juni 2021 om 15:04

Mja zelfs met Kane weet ik niet of ze de CL winnen. Kane durft al eens geblesseerd te zijn, dus zou als Guardiola zijnde toch ook Haaland halen, gewoon om zeker te zijn.

25 juni 2021 om 18:26

Laatste CL die hij gewonnen heeft was alweer in 2011. Had daarna het beste Bayern ooit onder zijn hoede en City waar die een miljard in heeft gestoken. Afgelopen seizoen ook voor het eerst sinds tien jaar weer een CL finale weten te halen. Het is echt de meest overschatte trainer van de laatste twintig jaar.

Wereldspeler. Geweldige aankoop voor op links ipv Sterling. Nu Kane nog binnen weten te harken.

25 juni 2021 om 12:46

Dan heb je wel echt 0,0 diepgang meer. Werkt dat denk je? Dan krijg je dus een heel team waarbij iedereen in de bal wil komen.. Je mist dan snelheid op de vleugels in mijn optiek.

25 juni 2021 om 12:47

Als je 90% vd wedstrijd op de helft vd tegenstander speelt dan weet ik niet of je snelheid nodig hebt. We hebben Ferran en Mahrez ook gewoon nog lopen he. En Foden wie ook bloedje snel is.

25 juni 2021 om 12:51

Het Spanje syndroom.

25 juni 2021 om 12:55

Spanje heeft geen de Bruyne.

25 juni 2021 om 12:59

Je hebt het over snelheid, da's niet hetzelfde als diepgang. Callejon vond ik altijd geweldig op dat vlak. Matige voetballer, maar die maakte constant gevaarlijke loopacties en was aartsgevaarlijk door zijn diepgang en beweeglijkheid. Sane zijn diepgang werd al enorm gemist, als je nu nog een type Grealish haalt hou je echt niks meer over op dat vlak. Ik vind Pep een geweldige coach maar hij is soms echt zo krankzinnig, hij wil het liefst van al met 11 aanvallende middenvelders spelen maar de zwakke plekken zijn overduidelijk de linksback- en spitspositie. Doe daar wat aan en haal toch niet nog een aanvallende middenvelder als je al Foden, Silva en de Bruyne hebt. Hoe wil je die in 1 elftal passen? Of betekent dit dat Silva wordt verkocht?

25 juni 2021 om 13:08

@bon Jovi Snap je punt. Kans is inderdaad groot dat Silva verkocht zal worden. misschien word hij wel in de deal betrokken met Kane zodat hij geen 100m+ hoeft te kosten. Overigens vond ik niet echt dat Sane gemist werd afgelopen seizoen, Sane is sinds z'n blessure helemaal zo goed niet meer. Alles wat City miste was gewoon een spits als Kane. Grealish heeft natuurlijk weinig diepgang echter hebben Foden, Mahrez en Ferran dat nog wel, die zouden allemaal toch zonder problemen in de basis kunnen staan. Foden, Silva, de Bruyne hoeven allemaal niet in 1 elftal he, Pep heeft afgelopen seizoen ook ontzettend veel gerouleert, volgens mij was City de club met de meeste wisselingen, elke wedstrijd stonden er weer 7/8 andere namen in tenopzichte van die week daarvoor. Het is eigenlijk iets idioots dat je zoveel luxe hebt maarja, ik klaag niet haha.

25 juni 2021 om 13:31

Bernardo Silva naar Tottenham? Dat lijkt me sterk hoor, die jongen kan bij elke topploeg ter wereld mee. Ik zie ook het nu niet in van Grealish te halen en als zeker niet voor 100 miljoen dus ik snap het optimisme bij City fans niet zo goed. Grealish voor B. Silva… lijkt me geen vooruitgang. Beide zijn immers geweldige spelers.

25 juni 2021 om 13:31

Geen champions league maar wel gewoon oppermachtig kampioen in de sterkste competitie. De premier league tegenwoordig van zo een niveau dat het bijna net zo prestigieus is als de CL winnen. Enige verschil is dat je in competitie verband ruimte hebt voor een offday of een foutje en in toernooi verband niet. Ik ben geen city fan maar een halve liverpool fan maar guardiola is gewoon een hele goede coach. Heel veel coachen zijn heel even een wonder coach maar kunnen in een andere omgeving het niet waarmaken ook al hebben ze een top ploeg onder hun handen. Dan hoor je opeens, ja de spelers hebben het gewoon niet meer etc daaar kan de trainer niks aan doen, maar een goede coach laat zn spelers beter presteren en maakt ze beter. Guardiola weet het toch vol te houden al heel veel jaar gewoon goed te doen, soms iets minder. Maar als je dat dus vergelijkt met andere coaches zoals mourinho die het afgelopen jaren gewoon helemaal kwijt is. En zo heb je er meer. en Guardiola doet het ook nog eens met leuk voetbal en ik word (als voetbal liefhebber) overal 2e zonder prijs zoals onder bosch dan 4x kampioen zoals onder de boer.

25 juni 2021 om 14:00

de competitie keer op keer winnen met veruit het beste materiaal is niet zo een kunst. juist in de CL maakt de echte topcoach zich zichtbaar. pep maakt keer op keer onder druk de foute keuzes en is zichtbaar gestressed wat overslaat op het team vandaar de offdays. pep is wel een hele goed poeple manager en maakt jonge spelers beter en is daardoor zeker een goede coach maar tactisch gewoon niet sterk en totaal niet stressbestendig.

25 juni 2021 om 14:01

@martijn: dus Ferguson kon er ook niet veel van volgens jou want die won ook ‘maar’ 2x de CL ( op 27 jaar United) en pakte vooral nationale prijzen ( zoals Guardiola)?

25 juni 2021 om 14:27

Welke Coach pakt nou keer op keer de CL. Ten opzichte met de competitie is de CL ook veel meer een geluksfactor. Als lewandowski niet geblesseerd was had in mijn ogen bijvoorbeeld bayern munchen sowieso gewonnen maar helaas was die precies tegen PSG er niet en ging bij PSG alles raak.

25 juni 2021 om 12:49

Maar Sterling is geen eens basisspeler? Beetje overbodig lijkt mij om 100 miljoen neer te leggen voor een speler die je niet perse nodig hebt. Daarnaast gaan ze niet 2 keer hun transferrecord breken lijkt mij? Kane kost 120 (?) miljoen?

25 juni 2021 om 12:55

Het is City. Die gaan 100 miljoen euro spenderen voor een speler die ze niet eens echt nodig hebben. Grealish is natuurlijk goed, maar om nou te zeggen dat hij per se nodig is... Niet echt.

25 juni 2021 om 12:56

Moeten ze eerst Kane kopen. Dan verbreek je hem maar 1x

25 juni 2021 om 13:10

Eens dat hij niet per se nodig is. Echter denk ik dat ze bij City Grealish zien als de nieuwe de Bruyne. de Bruyne kan ik mijn ogen nog wel 4 jaar mee, dan is Grealish ook al rond de 29 dus ik snap die logica ook niet helemaal. Vind Grealish een klasse speler, past echt bij City, is hij echt nodig? Nee, Kane is harder nodig maar alsnog klaag ik niet bij deze aankoop omdat het een wereldspeler is imo.

25 juni 2021 om 12:53

Maar waarom? Ik weet dat Sterling momenteel niet presteert maar heeft het toch wel geweldig gedaan voor City? Wat is er veranderd? Lijkt me gewoon aan de coach om het beste uit Sterling te halen die ook al niet goedkoop was/is. Bovendien lijkt dit me ten koste te gaan van de speeltijd van Foden, nee? De Bruyne speelt niemand eruit immers. Ik snap de aankoop niet zo goed. Zeker niet zolang er niets verkocht is. City loopt al over van de creatieve aanvallers/middenvelders

25 juni 2021 om 12:55

Mee eens. Totaal overbodig die Grealish. Gelukkig is Daily Mail de bron. Over het algemeen niet betrouwbaar.

25 juni 2021 om 12:56

De Amerikaanse tak van Espn lijkt anders ook stellig. Dit lijkt toch behoorlijk concreet.

25 juni 2021 om 13:13

Dat is het voordeel van City. Als een speler wat minder presteert dan wordt die direct vervangen met onuitputbare resources dat zij hebben. Bij de meeste ploegen doen ze gewoon voort na een mindere periode lol.

25 juni 2021 om 12:57

Overigens, als ik die klik tussen De Bruyne en Lukaku zie zou ik eerder aan hem denken. Kevin vindt die vent blindelings. Lijkt me bovendien een stuk goedkoper dan Kane. Minder verfijnd dat wel maar verre van de koelkast bij Chelsea en Everton die nog geen strandbal in 1 tijd kon controleren.

25 juni 2021 om 13:03

Neem dan Haaland, veel jonger en nu al beter, die zal ook wel klikken met de Bruyne. Als City Haaland of Mbappe weet te strikken zie ik niet in wie hen nog kan stoppen. Zinchenko misschien

25 juni 2021 om 13:54

@aguerooo Nee. Sterling heeft in het verleden laten zien hoe belangrijk hij voor City kan zijn. Hij was dit seizoen duidelijk uit vorm. Daarnaast speelt Foden goed op links. Dit zou pure kapitaalvernietiging zijn. Een soort draaimolen van pure aankopen erin en eruit. City moet zich alleen op de spitspositie focussen en daar goed in investeren.

25 juni 2021 om 14:52

Sorry, Grealisch kan goed voetballen, maar € 116 miljoen voor deze speler is zacht uitgedrukt veel te veel. Waarschijnlijk omdat hij Engels is.
Als ik dan lees dan Arsenal ruim 50 miljoen wil uitgeven voor een verdediger die nog alles te bewijzen heeft in de top, geeft dit helaas wel weer hoe ziek de Engelse markt is.
Ze zouden zelfs 30 miljoen betalen voor Michiel kramer betalen als hij een Engelse nationaliteit had.

25 juni 2021 om 15:08

Doet Chelsea niet al jaren precies hetzelfde met recent nog 55m voor Chillwell? 80m voor Kepa, 80-100m voor Havertz? Bijna 60m voor Werner, Jorginho en Torres. 60+m voor Pulisic en Morata. Ligt dus niet perse alleen aan de Engelse markt maar aan het financieel vermogen van engelse clubs..

25 juni 2021 om 15:24

gedeeltelijk klopt dit. Dit is ook de huidige markt, maar we weten ook wel dat een Grealisch zonder Engelse nationaliteit zo miljoenen aan marktwaarde verliest.
Het zijn echt waanzinnige bedragen wat ze betalen voor Engelse spelers.

25 juni 2021 om 20:12

Ja eens, Engels maakt natuurlijk minimaal 20m extra.. misschien zelfs wel meer. Maar in Nederland is dit precies hetzelfde, je betaald nu eenmaal meer voor een Wijndal dan voor een andere back in de eredivisie..

Ashley Young als de vervanger van Grealish... Ik hoop dat ze die miljoenen toch nog in een andere speler steken anders doe je wel heel wat jasjes uit.

25 juni 2021 om 12:48

Ze hebben buendia ook al gehaald voor 40 miljoen. Dat lijkt mij een logische vervanger.

25 juni 2021 om 13:01

klinkt al een stuk logischer!

Zou het persoonlijk wel heel erg jammer vinden. Ik had hem liever gezien bij Arsenal ook met oog op de talenten die daar rondlopen, maar Arsenal heeft het geld niet om uit te geven en daarnaast ontbreekt Europees voetbal natuurlijk ook.

25 juni 2021 om 12:50

Hoe kom je erbij dat Arsenal geen geld heeft? Gaan een speler halen voor 50 miljoen terwijl daar niet eens de prioriteit ligt. Het ontbreken van Europees voetbal natuurlijk wel.

25 juni 2021 om 12:55

Dat is toch een beetje de trend bij Arsenal. En tuurlijk hebben ze een Pepe en een Auba gehaald, maar nooit voor die astronomische bedragen die men ziet bij andere clubs in zowel Engeland als het buitenland. Ik moet daarbij toegeven dat ik ook vrij verbaasd was dat zij nu voor dat bedrag achter White willen halen.

25 juni 2021 om 12:56

Pépé was gewoon 80 miljoen als ik het goed heb.

25 juni 2021 om 12:59

Pepe en Aubameyang hebben samen zo'n 140 miljoen euro gekost. Je hoeft geen 100 miljoen euro per speler te spenderen om de portemonnee te trekken en bovendien laat Bayern al jaren zien dat je niet extreem veel hoeft te spenderen om toch een Europese topploeg samen te stellen.

25 juni 2021 om 13:15

Dat klopt ook, bedoelde meer naar het feit dat je als club elk jaar meer dan honderden miljoenen kan uitgeven. Als je kijkt naar de afgelopen 10 jaar waar city 700 miljoen meer uitgeven dan Arsenal

25 juni 2021 om 13:30

Bayern koopt ook de beste spelers van de andere Bundesliga clubs maar die vragen minder geld. Doen precies hetzelfde

Leuke speler die Grealish maar komop.. die heb je bij city niet nodig voor dat geld.

25 juni 2021 om 12:53

Ik hoop ook dat dit bullshit is... Gelukkig is Daily Mail en ESPN de bron. Beide niet betrouwbaar.

25 juni 2021 om 15:49

Ondertussen ook Sky en Telegraph die het melden, ga er maar vanuit dat dit door zal gaan. Erg jammer, had gehoopt dat hij naar Arsenal wilde komen, maar als City ook mee gaat doen snap ik zijn keuze best. Grealish-Kane-Foden / Sterling-Jesus-Mahrez / Bernardo-Delap-Torres ....als je het over diepte in je selectie wilt hebben

Dit zou toch wel een hele gekke transfer zijn? City heeft meer dan genoeg keus op de flanken en 2 op het middenveld. Silva, foden, KDB en Gündogan op het middenveld. En op de flanken Mahrez, Sterling, Torres, foden en Silva. Silva gaat waarschijnlijk vertrekken maar om dan 100 miljoen neer te leggen voor een vervanger? Belachelijk bedrag, grealish verdient een stap hogerop maar ook een basisplek. City lijkt toch meer prioriteiten te hebben voor een spits als Kane?

Poging nummer 5 voor Pep om de CL te winnen? Toch fijn dat hij de kwaliteiten heeft om een bestaande selectie te verbeteren en niet direct hoeft te grijpen naar nieuwe aankopen...

25 juni 2021 om 12:51

Niet alles geloven wat er staat, he? Daily Mail...

Goede speler, maar nooit honderd miljoen waard, typisch Engelse transfer dit, lachwekkend

25 juni 2021 om 12:53

Grealish is wel gewoon echte top hè, als pogba 100 miljoen kost en Coutinho 160 miljoen is dat voor een speler als grealish prima. Echter was het volgens de media 80 miljoen als vraagprijs dus dat is wel gek.

25 juni 2021 om 13:06

Voor 100 mil mag je er wilMinstens 25 per jaar inschieten… slechts 6 schamele doelpuntjes.. zijn asisst zijn wel goed, 10 stuk. Maar ook weer niet 100 mil indrukwekkend… naar mijn mening was hij 60 mil waard. En dat is al veel. Maarja, Engels he

25 juni 2021 om 13:16

Volgens mij heb je geen Aston Villa gekeken dit jaar.... Hij draagt dat hele elftal, wat ook te zien was toen hij er uit ging door een blessure (die toch wel een paar maanden duurde, vandaar ook die statistieken)

25 juni 2021 om 13:24

Zoals @jurginhode2e al zegt, ik vraag mij af of jij Aston villa hebt gekeken? Hij draagt Aston villa en heeft op een paar spelers na de meeste kansen gecreëerd. Wat denk jij nou dat een aanvallende middenvelder/flankspeler er 25 in zou schieten bij Aston villa?

25 juni 2021 om 13:51

Ik hem genoeg Aston Villa gekeken, en zeg dan ook niet voor niets “goede speler” maar geen honderd miljoen waard. Dus omdat hij de beste is van Aston en het team min of meer draagt, is hij honderd miljoen waard? Nope, nog steeds te veel

25 juni 2021 om 13:55

Ik zeg dat 100 miljoen niet gek is als pogba ook 100 miljoen kostte en Coutinho 160. Dan is 100 miljoen als transfergeld voor grealish niet gek. Of hij het waard is is een 2de. Want welke speler is dat nu echt waard?

25 juni 2021 om 14:07

Ronaldo en Messi. In mijn ogen. De rest inderdaad niet, maar om nou 100 mil uit te geven aan een speler dat niet eens top 25 vd wereld is… en ja Coutinho ook, daar heb ik destijds ook kritiek op gegeven, of wat dacht je Van Dembele van Barcelona? Allemaal veel en veel te duur.

25 juni 2021 om 14:34

PL clubs hebben alleen al door de TV gelden een enorm budget. Als clubs als Aston Villa al met gemak 40 miljoen kunnen neerleggen voor een speler, dan is 100 miljoen+ niet eens zo gek. Ja het is belachelijk, maar een logische ontwikkeling (helaas).

25 juni 2021 om 17:26

Dat komt niet alleen door de TV gelden. Villa heeft met Nassef Sawiris en Wes Edens twee steenrijke eigenaren.

Walgelijke club dat City. Eerst zit Pep te verkondigen dat ze ook getroffen zijn door corona en nu 116 mil aftikken voor Grealish en 117 mil bieden op Kane

25 juni 2021 om 12:59

Vraag me af wie ze nog allemaal hdden gehaald als ze niet waren geraakt door coronavirus 😅

25 juni 2021 om 13:24

Wat is het probleem nou precies? Als Manchester City het geld heeft en geen FFP problemen heeft, dan kunnen ze toch gewoon spelers kopen?

25 juni 2021 om 13:37

Ja maar dan moet die Pep niet schijnheilig gaan doen door te zeggen dat ze geraakt zijn door corona, en dat ze zich niet kunnen veroorloven om grote uitgaven te doen deze zomer. Dan had Pep moeten zeggen: “Wij hebben geen problemen met het budget en ik zorg ervoor dat er in mijn tijdperk al voor 1.2 miljard heb uitgegeven en nog steeds geen Champions League heb”

25 juni 2021 om 17:13

Gedragen worden door staatsolie geld vanuit Qatar, of vind je dat nu wel allemaal zo geweldig!? Zo ook met Psg, dat vanuit Qatar de Neymaf transfer regelde. -_-

25 juni 2021 om 20:31

Manchester City is eigendom van sjeik Mansour, dat is dus Abu Dhabi. Dat zijn vijanden van Qatar.
Qatar Foundation stond jaren op de borst van Barcelona, ik heb nooit klachten gehoord.
De CL wordt gesponsord door Gazprom, de oliemaatschappij van Poetin. Heb nog nooit een club deelname zien weigeren.
Ik zie het probleem echt niet.

25 juni 2021 om 13:34

Het was idd een stuk beter geweest als Pep had gezegd dat ze geld als water hebben om iedereen te kopen die ze willen, dan sta je een stuk sterker in de onderhandelingen.

25 juni 2021 om 15:00

Want als ze verkondigen dat ze geen geld hebben en de week nadien 100 miljoen aftikken, gaat de volgende persoon (levy?) ze wel geloven?

25 juni 2021 om 15:10

Waar zie je mij dat zeggen? Ik reageer op telkens maar dat gezeur dat Pep gezegd heeft dat ze minder te besteden hebben en het is niet zo. Mensen hebben zo'n hekel aan Pep dat ze op alle slakken zout gaan leggen.

25 juni 2021 om 13:42

Ik moet het allemaal nog maar zien. Ik zou niet weten waarom ze Graelish voor zoveel geld zouden willen halen.

A.u.b. niet. Totaal niet nodig. Linksback en spits is veel belangrijker...

25 juni 2021 om 12:55

Lijkt mij ook ja. Als je nu 1 positie niet moet versterken is het de drie achter de spits wel met oa Sterling, Silva, Mahrez, De Bruyne, Foden, Torres... Die linie loopt over van de kwaliteit.

Zonde imo. Met Foden die regelmatig op dezelfde positie speelt en De Bruyne op het middenveld heb je toch al enigszins vergelijkbare spelers. Spelers die graag de bal in de voeten willen hebben en het voornamelijk van de creativiteit moeten hebben. Zou persoonlijk veel liever een pur sang flankspeler zien komen nu Sterling zo slecht presteert. Ook Mahrez is toch meer een creatieveling dan echt een pur sang flankspeler.

100 miljoen pond voor Grealish?? Wauw modern voetbal verpest het echt. Ik vind het een goede speler maar 116,4 miljoen voor een speler van zijn kaliber vind ik echt absurd.

25 juni 2021 om 13:25

Bij Engelse binnenlandse transfers wordt er dubbel betaald. Dit om de mindere clubs te helpen en de marketing waarde van Engelse spelers is nou eenmaal hoog.

25 juni 2021 om 13:36

Hahaha ja de topclubs betalen een premium om de kleine clubs te helpen. Meest naïeve uitspraak van de week hoor

Young als vervanger van Grealish haha scheelt een niveau of 36. Dan zal de komst van Kane wel direct worden gezet.

25 juni 2021 om 12:54

Ze hebben buendia al gehaald voor 40 miljoen. Dus dan heb je al een vervanger.

25 juni 2021 om 13:02

Klopt, maar zie de tekst " Aston Villa, dat met de transfervrije komst van Ashley Young een potentiële vervanger in huis heeft gehaald. Young kan net als Grealish de linkerflank bestrijken. " Wordt er onder wel vermeld dat met de miljoenen die ze met deze deal waarschijnlijk de markt op gaan.

Het zou een leuke stap zijn voor Grealish aangezien hij nu eindelijk om de prijzen kan spelen. Ook denk ik dat hij wel in het voetbal van Pep past. Maar betekent dit dat Silva word verkocht? Anders heb je wel veel spelers die op dezelfde postities spelen. Ik ben benieuwd!

Zonde dat hij Villa gaat verlaten, maar wat een geweldig bedrag om te ontvangen zeg. Dat bedrag kan Aston Villa in één klap een hele boost gaan geven. Met Buendia hebben ze ook al een uitstekende speler binnengehaald die hem in principe kan vervangen.

Pep mag alles kapot kopen net zo lang tot hij eindelijk een keer de Champions League wint. En je zult zien dat ze volgend jaar weer gaan choken.

25 juni 2021 om 14:08

En CL finale halen is choken??..

Ik geloof hier eigenlijk niet zoveel van. Man city heeft eerder een goede spits nodig na het vertrek van Aguero, dus ik weet bijna zeker dat dat 1e prioriteit is. Dan gaan ze niet nu al over de 100 mil neerleggen voor een speler die eigenlijk niet nodig is. Daarnaast zou er vergaande interesse zijn voor Kane die ook over de 100 miljoen met kosten. Ik zie City niet 2x boven de 100 miljoen uitgeven, helemaal niet deze tijd in Corona. Ik verwacht dus dat dit niet waar is.

Als City nu nog Grealish haalt en dan Kane, kan je moeilijk enkel Bayern bekritiseren voor het wegkopen van de sterspelers uit de eigen Liga. Nadien kunnen we Guardiola weer de lucht in prijzen dat hij landskampioen is geworden, wat o zo moeilijk is in Engeland. Meest spannende liga, voor de CL plaatsen wel te verstaan.

25 juni 2021 om 13:27

Wat is er zo gek aan dat een club spelers van een mindere club kopen? Dat gebeurt toch overal

25 juni 2021 om 14:58

Ja tuurlijk, mijn punt was enkel dat Bayern daar zoveel kritiek voor krijgt.

Moet ie niet doen.. Denk dat hij naar een ploeg moet gaan die rond hem speelt beetje als bij Aston V. een ploeg waar Grealish de man zal zijn in het team. Denk dat dit bij City niet gaat gebeuren. Maarja, zeg maar is neen tegen City.. Hoorde dat Arsenal meerdan 250 miljoen ging spenden deze zomer, weet niet waar daar van klopt. Maar dan zou ik vol op voor Grealish gaan ipv Maddison. Maarja hoe realistisch is dit.. laten we verder dromen :D

100 miljoen voor grealish is natuurlijk veel geld maar Engelse spelers gaan nou eenmaal voor een premium aangezien ze in Engeland een aantal Engelse spelers in de selectie moeten hebben

Heb alsnog liever grealish voor 100 miljoen dan maguire voor 80

Zou het echt jammer vinden mocht die naar City gaan. Waarom zou je die club verliezen boven de andere prachtige clubs die je als optie hebt

25 juni 2021 om 13:40

Welke prachtige clubs? Naar wat ik lees is er geen belangstelling vanuit et buitenland. Als je kan kiezen uit de Engelse topclubs snap ik de keuze voor city wel. Samen met united de club waar je het meeste poen krijgt, je speelt consistent voor de titel, je speelt met enkele van de beste spelers ter wereld en allicht het beste voetbal in Europa momenteel. Poen, prijzen en goed voetbal. Wat wil je als voetballer nog meer?

25 juni 2021 om 13:44

Standaard riedeltje krijg je waarschijnlijk te horen

City geen historie bla bla

25 juni 2021 om 13:46

Een basisplek misschien? Voor het gehele plaatje is city wel het beste voor hem. Veel geld verdienen en prijzen winnen. Maar als je echt wilt spelen heb je andere opties.

25 juni 2021 om 13:50

City komt vaak ver in de bekertoernooien. Spelen zoveel wedstrijden. Komt echt wel aan zijn minuten hoor. Er zal er ook wel 1 vertrekken

25 juni 2021 om 14:04

Ja tuurlijk, maar er is altijd een vaste 11 voor de topwedstrijden. Juist die wedstrijden wil je spelen lijkt mij. Maar ik geef ook al aan dat city een goede stap is.

25 juni 2021 om 13:46

Dat ligt toch per persoon. Ik zou bijvoorbeeld wel voor City kiezen ook al zou bijv Juventus en Barcelona geïnteresseerd zijn. Dus je kan je ook vragen waarom zo'n prachtige club laten voor een andere club?.

Zeker een goede speler, maar heb toch het idee dat hij teveel opgehemeld wordt zoals zoveel engelse spelers.

Wat? De enige reden die ik kan bedenken is dat er spelers gaan vertrekken bij City. City heeft een spits nodig. Daar moet het transferbudget voor geserveerd worden.

Grealish is goed, maar om nu weer zoveel geld eraan uit te geven is ook weer overdreven. Ik voorzie een nummer 10 positie bij City als hij komt. Sterling is te goed om hem weg te doen.

Lijkt me sterk dat hij gaat vertrekken. Aston Villa bouwt momenteel het hele team voor komend seizoen om Grealish. Voor City is het ook een onlogische transfer, omdat ze op die positie genoeg man hebben.

Grealish is natuurlijk een geweldige voetballer elke keer een genot om naar te kijken. Maar Pep moet die sterren toch maar weer elke keer in zijn elftal inpassen zo makkelijk is dat niet. En je kunt nog zoveel grote sterren in je team hebben maar over het algemeen winnen de ploegen die het beste team hebben toch de CL. Kijk maar naar de afgelopen 3 jaar naar Liverpool, Bayern München en Chelsea. Clubs als City en PSG hadden toen natuurlijk volop individuele kwaliteit maar als team komen ze steeds tekort.

City weer toch. Kunnen Kane, Grealish, iedereen kopen die ze willen. Ben wel jaloers, al wil ik niet dat mn club in handen komt van een eigenaar.

25 juni 2021 om 15:01

Aan dit tempo gaan we de finale tussen PSG en City nog voldoende zien.

25 juni 2021 om 17:17

Het is ook niet dat ze niet mogen kopen. Koop lekker. Maar het vreemde is, de situatie van nu, covid crisis en dan komt er minder binnen bij iedereen maar vreemd genoeg kunnen die oliestaats clubs giga bedragen blijven uitgeven. Dat is krom, wat houdt die FFP dan zogenaamd in. Minder binnen komen zou betekenen dat je minder kan uitgeven. Zie Real, 3 periodes al niets uitgegeven. Maar ja die staatsolie centen uit Qatar vinden ze wel vast allemaal prima.

Moet niet gekker worden...en maar klagen dat door corona de inkomsten minder zijn...

Hoe kan dit nou? Hij zou toch naar Arsenal gaan? City, United, Chelsea en Liverpool hebben deze speler toch helemaal niet nodig? Want waar zou hij spelen?

Nou lekker hoor City 100 miljoen uitgegeven voor een speler op de bank waaaaant volgens de velen Arsenal supporters zou hij bij de bovengenoemde clubs niet in de basis kunnen komen.

Arsenal kan zo met gemak even 100 miljoen neerleggen met al dat CL geld dat ze hebben binnen geharkt de afgelopen seizoenen... Toch?

Dit was weer een hilarische Arsenal soap op VZ.

25 juni 2021 om 15:52

Wat moet het zwaar zijn om 24/7 met Arsenal bezig te zijn, als je niet eens fan van ze bent....

25 juni 2021 om 16:15

Leg mij nou eens een keer uit waarom jij daadwerkelijk dacht dat Arsenal überhaupt kans zou maken op deze prachtige speler ?

Het mag wat mij betreft een heel lap tekst zijn, ik beloof je dat ik alles woord-voor-woord zal lezen.

25 juni 2021 om 16:26

Ik ga jou helemaal niets uitleggen, want jij maakt er toch weer een eigen versie van. Ik heb een keer gezegd dat Grealish genoemd werd als mogelijke versterking en jij maakt daarvan dat gezegd wordt dat hij sws komt. Leg mij maar eens uit hoe je daarbij komt. Of nee wacht, blijf gewoon helemaal weg als het Arsenal betreft. Maak je mij, jezelf en een hele hoop anderen blij mee...win-win-win

25 juni 2021 om 16:35

Jij dacht dat er een realistische kans was dat Grealish naar Arsenal zou gaan ? Leg mij, en tevens de rest van VZ dan uit, hoe je tot die conclusie kwam. Ik heb al meerdere malen verkondigd waarom Arsenal kansloos was, jij zag het anders. Waarom?

Of was het allemaal een grapje zo van hihi, haha ?

25 juni 2021 om 16:42

Wederom verdraai je de feiten. Ik heb enkel gezegd dat Grealish genoemd werd als mogelijke versterking, dat kan ik blijkbaar blijven herhalen maar het dringt niet tot je door dat ik nooit gezegd heb dat ie zou komen of dat er een realistische kans was dat ie zou komen. Misschien moet je dit even opslaan op je profiel, om jezelf eraan te herinneren wat ik gezegd heb, want daar ben jij toch zo dol op om mensen te confronteren met wat ze ooit eens gezegd hebben?

25 juni 2021 om 16:54

Door wie werd hij genoemd? Dit is nogal van belang omdat je niet iets zomaar de wereld in gaat brengen, en in deze situatie op VZ, wanneer het allemaal op niks is gebasseerd, toch?

''lionel Messi wordt genoemd als en mogelijke aanwinst bij Newcastle'' Weet je wat laat ik dit maandenlang op VZ verkondigen want waar rook is is vuur . Of iets in die geest, toch?

100 miljoen pond voor Grealish. Goeie voetballer, maar is dat niet een beetje veel? En ook 100 miljoen pond voor Kane. Ook een goeie voetballer, maar is dat niet een beetje weinig?

Goeie grutten.. waarom koopt city niet alle deelnemende clubs van de champions League zodat ze hem alsnog kunnen winnen. Ben je waarschijnlijk nog goedkoper uit. Nee maar even serieus, wel echt bizar dat ze zoveel te besteden hebben. Ondanks corona tijd kunnen ze zit blijkbaar toch doen. Ik vind deze back dit geld niet waard maar goed als man u al 80mil voor die verdediger uitgeeft dan verbaast me dit bedrag ook weer niet.

Jammer,nummer 1 sport wordt al een tijdje door de super rijken verkracht,over niet al te lange tijd kan de gewone man geen wedstrijden zien omdat het te duur wordt....dood zonde want voetbal is van iedereen voor iedereen.

En weer even een kroketje uit de muur getrokken voor 100m. Ach ja, de sport maakt zich zo gaande weg zelf wel naar de knoppen en dan trekken die eigenaren zich ineens terug.......dat zou toch eens een keer leuk zijn. Dit heeft al lange tijd niets meer met eerlijke competitie te maken. Ga dat geld eens ergens anders naar toe brengen, daar waar ze het veel beter kunnen gebruiken en waar die mensen wonen die door die rijken worden misbruikt! Mijn afkeer, en ik merk van steeds meer mensen, word met het jaar groter. Helaas. De charme gaat ervan af en als ik die Engels dan ook weer hoor zingen, 'football 's coming home'........dan snappen ze hun eigen cultuur dus ook écht niet meer. Straks mega grote stadions en komt er geen hond meer omdat ze de kaartjes niet meer kunnen betalen, omdat de heren op het veld hun debiele loon moeten verdienen. Ik hoop echt dat ze daar ooit iets van een constructie/wet voor weten te vinden, want dit gaat helemaal nergens meer over. Ja patserig doen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren