Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Denzel Dumfries kan PSV voor avontuur in Premier League inruilen

Laatste update:

Denzel Dumfries heeft zich in de belangstelling van Everton gespeeld, zo meldt het Eindhovens Dagblad donderdagavond laat. Volgens het regionale dagblad speelt de aanwezigheid van Director of Football Marcel Brands in Liverpool een belangrijke rol in de interesse in de verdediger van PSV en het Nederlands elftal.

Het Eindhovens Dagblad schrijft dat ‘meerdere clubs’ opnieuw interesse in Dumfries hebben. De 25-jarige verdediger was vorig jaar zomer ook bij diverse buitenlandse clubs in beeld, bij onder meer AC Milan, en zijn naam werd in het verleden ook al aan Everton, dat afgelopen seizoen als tiende in de Premier League eindigde, gelinkt. Volgens Voetbal International had het vorige management van Dumfries al contact met the Toffees. De belangen van de rechtspoot worden nu door Mino Raiola behartigd.

Het was John de Jong die Dumfries van sc Heerenveen naar PSV haalde, maar voorganger Brands was in de periode daarvoor al van de verdediger gecharmeerd. Everton zal een fikse transfersom moeten betalen, daar de contractuele overeenkomst tussen Dumfries en PSV nog twee jaar doorloopt. Volgens het regionale dagblad zal de vraagprijs vijftien miljoen euro bedragen.

PSV heeft in de zomer grootste plannen op de transfermarkt en heeft met de komst van centrale verdediger André Ramalho en met name Phillipp Mwene al ingespeeld op een eventueel vertrek van Dumfries. Ook de twee jaar geleden van VfB Stuttgart gekochte Timo Baumgartl staat mogelijk voor een transfer.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Pffooeh. Hier kan PSV wel een slagje uit slaan. Engelse club vinden het niet erg om iets meer te betalen voor een speler. 20 - 25 mil zit er wel in voor PSV denk ik, misschien nog wel iets meer. Of Everton het goed doet om Dumfries aan te trekken laat ik in het midden. Maar voor PSV lekker en ook wel voor Dumfries. PSV kan makkelijk meer dan 15 mil binnen halen.

3 juni 2021 om 23:23

Misschien nog wel meer?! Heb je dumfries al eens zien spelen?

Ik snap dat Brands een goede band heeft met PSV maar hij zal toch ook verantwoording moeten afleggen aan zijn baas.

3 juni 2021 om 23:28

Dat maakt voor Engelse clubs vaak niet uit hoor. Die zijn echt niet beroerd wat meer neer te leggen voor een speler. Hoe waardeloos die ook mag zijn. Dus de mogelijkheid is er echt wel. Of terecht is, dat is een ander verhaal haha

3 juni 2021 om 23:33

Ook in Engeland heeft covid er ingehakt natuurlijk. Met een 2-jarig contract is 15 miljoen een mooi bedrag voor alle partijen. Schmidt heeft ook veel liever een voetballer op die positie.

4 juni 2021 om 09:45

Ik heb als Ajacied niks met PSV en dumvries, zeker gezien zijn seizoen niet en type spel. Maar in het nl elftal vind ik hem altijd gewoon oke doen, niet bijzonder maar niet slechter tegen toplanden dan goede landen ofso. Werkt hard en fysiek sterk. Denk dat hij zich prima staanden kan houden in engeland.

3 juni 2021 om 23:28

Misschien nog wel iets meer dan 25 mil zegt ie hahaha.

4 juni 2021 om 13:08

Nee. Dumfries kan er voetballend echt geen kut van. En in Engeland spelen ze al lang niet meer kick and rush. Misschien als back up halen, maar ik heb nul vertrouwen in deze jongen. Het is puur bij gebrek aan beter dat hij speelt en ik vind het een belediging voor mooie/goede spelers als Frenkie, Memphis en De Vrij dat zij met zo'n beperkte speler moeten werken. Edit: was een reactie op iemand die zei dat Dumfries wel degelijk mee kon. Ik ben het dus eens met EredivisieKaj. Echt een fijne app VZ.

3 juni 2021 om 23:31

Dumfries is vooral heel goed in hard rennen, en dat is precies wat je in Engeland nodig hebt. Dat 'ie van de dertig rushes op zijn flank maar ééntje weet om te zetten in een redelijke voorzet is niet zo erg.

3 juni 2021 om 23:45

Haha, ik moest meteen aan Aurier denken. Zulke spelers kunnen in de subtop van Engeland heerlijk aan blijven klooien. Snel, sterk, fit, en niet bang.

4 juni 2021 om 10:00

Aan de andere kant is dat harde rennen hier in NL nog iets bijzonders en valt in Engeland juist zijn enige kwaliteit weg, want daar kan iedereen hard rennen. Bij bv een Milan zou hij imo veel beter uit de verf komen.

4 juni 2021 om 00:26

Mensen kraken hier Dumfries veel te hard af. Hij is gemiddeld bij 10+ goals per seizoen betrokken en was dit jaar ook gewoon top10 (#10) qua meest productieve backs in Europa (bron: transfermarkt). En dat terwijl verdedigen zijn grootste kwaliteit is. In het rampseizoen onder Van Bommel was hij onze enige houvast. En onder Schmidt met dat back vermoordende 4222, waar Max aan onderdoor ging, bleef Dumfries gaan. 6 eredivisie assists. Hij maakt er doorgaans meer, maar hij heeft ook 3 Europese assists. Dus 9 in een seizoen en dat is gewoon goed voor een klassieke rechtsback. Ook na die wedstrijd tegen Schotland zie ik allemaal mensen op Dumfries zeiken, maar de andere backs komen niet eens in zulke posities. En zeker niet zovaak als Dumfries. Althans, niet zonder hun verdedigende taak te verslonzen. 20 a 25 miljoen is voor een Engelse club een prima uitgangspositie voor dit beest en de captain van PSV.

4 juni 2021 om 07:30

Ben het er mee eens dat men te kritisch is op Dumfries. De voetbalwereld is opportunistisch. Heeft vorige seizoenen een erg hoog niveau aangetikt, zowel bij psv als in oranje. Dit seizoen is het allemaal wat minder, maar dat heeft ook te maken met de nieuwe formatie van psv en afgelopen week moest hij ineens in 532 acteren. Dan staat iedereen ineens in de rij om aan te geven dat hij "er helemaal niks van kan". Achja drie goede wedstrijden en hij is weer de beste back van Europa of de onbetwiste nummer 1 op de backpositie volgens dezelfde mensen.

4 juni 2021 om 07:47

Mensen kraken Dumfries af omdat het terecht is. Hij is in mijn optiek echt niet zo goed als zijn assist laten zien. Verdedigend geen topper, hij denkt dat hij slim en snugger is (vind ik zelf totaal niet), voetbalinzicht is niet wereldschokkend en aanvallend kan het nog steeds 100x beter. Maar als het in de buurt van 20 mil komt doen ze natuurlijk perfecte zaken. Leuk voor de PSV en Everton, maar ook hier staat 0,0 topclubs voor op de stoep terwijl Dest!!!! naar Barca gaat... Zegt volgens mij genoeg..

4 juni 2021 om 20:04

De echte topclubs verwachten inderdaad meer voetballende kwaliteiten van hun backs. Maar Dest kost Barca dan wel weer de titel omdat ie twee keer hapt en uitglijdt op zijn ballet noppen. Dat is dan weer totaal geen verdediger. Backs die én op topniveau verdedigen én op topniveau aanvallen zijn er niet zoveel. Verdedigend vind ik Dumfries wel een topper. Qua voetbalinzicht is hij goed als hij gewoon rechtsback kan spelen (en niet zoals onder Van Bommel ook de RCV positie moet beschermen omdat Baumgartl er niks van bakt). Hij staat in ieder geval nooit aan de verkeerde kant te dekken, en laat zijn man ook nooit uit zijn rug weglopen (zoals Karsdorp en Hateboer bv). Ik geloof dat hij bij Everton, met hun voetbal, heel goed zou passen.

4 juni 2021 om 06:27

Het is Brandts die daar zit hè bij Everton. Die komt hier vandaan. Die gaat echt niet teveel betalen.

4 juni 2021 om 07:51

@xiii: Meer dan 25 miljoen gaan ze er denk ik niet voor krijgen hoor. Ja, in Engeland betalen ze over het algemeen belachelijke bedragen (voor ons alleen maar goed), maar zoveel voor een rechtsback die toch niet een superseizoen heeft gedraaid in de Eredivisie zie ik niet gebeuren. Mocht het wel gebeuren, plaatst John de Jong zich direct naast Overmars als top TD in de Eredivisie.

Dat zou echt een toptransfer zijn voor Denzel en voor Psv. Ik hoop het!

3 juni 2021 om 23:28

Ik gun Denzel alles maar ik betwijfel ten zeerste of het een goede keus is naar Everton te gaan. In de afgelopen 2 jaar toch weinig beter geworden en voor met de bal aan de voet blijft het zo ontzettend matig. Basis balbeheersing is zo moeilijk significant te trainen, zeker als als je er gewoon geen aanleg voor hebt.

4 juni 2021 om 00:17

Ik zie Dumfries graag de stap naar de Premier League maken. Denk dat hij daar wel past met zijn loopvermogen en duel kracht. Aan de bal is het wel wat minder inderdaad, maar daar lopen er wel meer verdedigend ingestelde spelers die aan de bal minder zijn.

4 juni 2021 om 01:11

Past perfect in de PL. Hij moet het namelijk hebben van fysiek, rennen. In alle andere landen heb je veel meer techniek nodig.

4 juni 2021 om 06:40

Watvoor balbeheersing moet hij nou hebben, hij hoeft hem alleen naar de juiste kleur te pasen. Ik weet niet naar welke fantasy football je kijkt maar een Back moet veel rennen en goed verdedigen. Die man heeft 3 longen. Hij is 1 van de beste backs van de wereld die bij een PSV speelt en dan nog bekritiseerd worden. Die man maakt topspelers als Mbappe onschadelijk en dan praat jij over zn balbeheersing. Ga eerst onderzoeken wat de voornaamste taken zijn van een Back. Zanetti kon ook geen knikker raken maar Messi in zn prime kwam maar niet langs een 40 jarige Zanetti. Een Lahm of een Cafu word eens in de zoveel tijd geboren maar Dumfries is gewoon een hele goeie back beter dan wat er bij Barca of een Bayern loopt.

4 juni 2021 om 07:59

Zo jij moet solliciteren voor een plek in de 2e kamer! Een van de beste backs ter wereld??? Ik weet het niet hoor... Het is een prima speler, Mbappe dolt het helemaal vierkant. Alles kan toevallig een keer een wedstrijd anders zijn maakt je niet direct een wereldster..

4 juni 2021 om 08:18

Dumfries is een prima back voor een subtopper in de pl en zie hem daar ook wel naartoe vertrekken.

Alleen je opmerking over zanetti raakt kant noch wal.zanetti was juist erg sterk aan de bal en verdedigend en positioneel ook erg sterk.jij doet net alsof het een amateur was.

4 juni 2021 om 12:50

Persoonlijk had ik direct mezelf direct weer omgekleed als ik tegenover Zanetti zou staan, die gedacht heb ik nou niet met Dumfries. Als je een beetje provoceert tijdens de wedstrijd kan je deze man lekker gek maken.
Dumfries is absoluut geen pannenkoek natuurlijk maar een club als Everton is mooi, denk wel dat hij misschien nog wel stapje hoger verdient.

Nou brands je mag PSV wel wat meer geld geven. 15 is een koopje voor de aanvoerder van PSV. Verder mag ik hopen dat ze alleen hebben ingespeeld op eindelijk een 2e keus op de rechtsback en dat ze nog een echte vervanger gaan kopen dan. Liefst weer eens een talent.

3 juni 2021 om 23:22

Vind je? Ik vind het zelf maar een ontzettend lompe speler. Een simpele draver. Ik hoop dat er zsm een betere back zich aandient bij het Nederlands Elftal. Het ziet er in het combineren vaak ook niet uit bij hem imo. Niet een speler naar mijn smaak in ieder geval.

3 juni 2021 om 23:27

Die betere back is helaas niet door de voorselectie gekomen, geen wereldtopper die Karsdorp, maar daar zit toch wel wat meer in dan die, inderdaad, lompe Dumfries.

4 juni 2021 om 00:08

In Nederland is iedereen die er niet bij zit zogenaamd ook altijd beter. Zo'n Weghorst is ook gewoon een hele matige spits en dan lees ik hier van die verhalen dat hij veel beter is dan Luuk de Jong. De grootst mogelijke onzin natuurlijk.

Hetzelfde vind ik dat over jou bewering over Karsdorp. Natuurlijk is hij basisspeler bij toch wel een grote club en is hij aanvallend sterk. Maar vorig seizoen was het nou ook niet heel overtuigend bij Feyenoord. Ik denk dat ze elkaar niet veel ontlopen, Karsdorp zal in balbezit wat sterker zijn, maar Dumfries is denk ik toch wel de completere back. Je had hem mee kunnen nemen maar dan wel in plaats van Veltman.

4 juni 2021 om 00:22

Meen je dat nou? Weghorst tikt al drie seizoenen de dubbele cijfers aan met een subtopper als Wolfsburg. Als je hem echt een matige spits vindt, dan heb je echt geen kijk op het spelletje, of je zit echt uit je nek te praten.

4 juni 2021 om 00:36

Ja dat meen ik inderdaad. Hij heeft wel wat kwaliteiten die een spits moet hebben maar is nog steeds zeer beperkt, ik betwijfel echt of hij beter is dan Luuk de Jong. Zie zelf ook liever Malen in de basis die past namelijk veel beter in het systeem en is ook zeker niet minder dan Weghorst.

Met matig overdrijf ik misschien een beetje maar voor Nederlands elftal begrippen denk ik niet dat hij een bijzondere speler is. Zijn cijfers bij Wolfsburg zijn goed maar dat waren die van Dost bijvoorbeeld ook en die bakte er ook niks van in oranje.

4 juni 2021 om 00:41

Als er een spits van Nederland beperkt is, is dat wel Luuk de Jong. Echt een Giroud 3.0

4 juni 2021 om 00:43

Luuk de jong heeft het niet eens een keer de dubbele cijfers gehaald buiten oranje in een van de topcompetities, incl de bundesliga. En dost speelde met kdb daarachter, maar was ook niet volledig onomstreden bij wolfsburg. Maar ligt het dan aan de kwaliteiten van de twee spitsen, of aan onze selectie. We hebben amper tot geen buitenspelers die een goeie voorzet kunnen geven, maar alleen naar binnen trekken en voor eigen succes gaan. Geen wonder dat die spitsen gaan verzuipen, en alleen (lange) ballen zitten terug te koppen. Dan speel je niet in hun kracht.

4 juni 2021 om 00:45

@Joey91 - Als hij giroud 3.0 was, dan was het een 3x betere uitvoering dan giroud qua versiebeheer termen, maar dat is hij niet. Daarnaast is giroud na Henry de tweede spits qua meeste doelpunten voor frankrijk, en de jong like plaats 30 ofzo. Dus die vergelijking zit er niet lekker in.

4 juni 2021 om 01:20

Vergelijk LdJ aub niet met Giroud. Giroud heeft daarvoor echt teveel wereldgoal gemaakt, geen idee hoe, maar hij maakte ze wel

4 juni 2021 om 09:47

@joey91,

Luuk de Jong is inderdaad net zo beperkt.

4 juni 2021 om 13:57

Een vergelijking maken met Giroud, volgens mij moet je nog wat meer beeld materiaal terug gaan kijken. Giroud is geen ijskoude killer maar laat het team wel beter voetballen, ook is hij voetbal technisch meer dan prima onderlegt.
Ik vraag me dan ook af waarom hij vaste spits was van de regerend wereldkampioen, Frankrijk.
Zowel Luuk de Jong als Wout weghorst zijn beperkt en is een leuke vorm van opvulling, gewoonweg gebrek aan beter. Ze gaan geen basis spelen en Luuk staat er om bekend toch een prima pinchhitter te zijn door zijn bizar goede koptechniek en timing.

3 juni 2021 om 23:22

Koopje haha, voetballend dramatisch. Hoeveel denk je er wel niet voor te krijgen

4 juni 2021 om 08:44

15 een koopje? Ik vind het al een behoorlijk bedrag voor een speler met een top mentaliteit maar zonder basis techniek.

15 miljoen is nog weinig als je het mij vraagt.
Heb altijd het gevoel dat PSV spelers onder hun marktwaarde verkoopt.

3 juni 2021 om 23:23

Je ziet hem ook weleens voetballen? Zeer beperkte voetballer, verdedigend gaat het nog wel maar als ie de bal heeft....

4 juni 2021 om 00:03

Hij heeft als zeer beperkte rechtsachter wel 16 keer gescoord voor PSV en 20 assists gegeven. Dat is een stuk meer dan bijvoorbeeld Tagliafico.

4 juni 2021 om 00:12

Dat ontloopt elkaar niet zoveel - Tagliafico kwam tot 13 goals en 20 assists voor Ajax. Maar dat is dan ook een verdedigende back, die moet het zeker niet van zijn aanvallende impulsen hebben, enkel van zijn drive en werklust. Zelfde geldt voor Dumfries, echt voetballen kan ie niet echt, maar kan wel werken als een paard. In de Premier League kan dat best nog wat worden met wat geluk - al lijkt Everton me misschien wat optimistisch.

3 juni 2021 om 23:38

Grappig dat iedereen altijd wel weet wat een speler zal opbrengen. Ik heb hier al gezien dat 15m veel te weinig is. Maar ook weer reacties dat het veel te veel is. Maar alles beter dan de topics over oranje!

4 juni 2021 om 01:24

Zullen we dan alles maar door elkaar gaan gooien?

15M is echt teveel voor een simpele loper als Dumfries, al moet PSV echt een keer hoog in de boom gaan zitten om een beetje transfergeld te vangen.

Qua Oranje, hoop echt dat Rensch gefocust blijft op RB ipv CV, daar heeft hij namelijk echt de kwaliteiten voor en dan kan Dumfries mooi afgelost worden.

4 juni 2021 om 07:33

@appel1004 Gelukkig hebben we altijd nog de ajaxtalenten die iedereen even af kunnen lossen. Slaan we Karsdorp en Geertruida ook gewoon over.

4 juni 2021 om 11:31

Volgens mij is appel1004 voor Ajax en Fr010frdam voor Feyenoord.
Maar even op Dumfries terug te komen, denk dat die toch nog wel beter is dan de namen die jullie noemen.

Nog een ander sterk van Humfries is dat hij jaarlijks 5 of 6 penalty's versiert en dan ook nog voor de camera komedie gaat spelen.

6 juni 2021 om 11:56

De komedie maakt hem 40miljoen waard

Maar even serieus. Tis natuurlijk een lachertje. Dest voor 25miljoen 1 jaar contract maar dumfries vinden mensen niet eens 15 waard.

6 juni 2021 om 12:38

Ja wat je zegt, ben ik volledig mee eens. Niet de veertig miljoen, maar je vervolg. Dat markt zal wel de juiste prijs bepalen en misschien wordt de komedie ook beloond😂

Zou een mooie club voor hem zijn. Vind 15 wel aan de lage kant voor onze captain en international. 20 zou meer gepast zijn. Ex bonussen dan John!

3 juni 2021 om 23:31

Maar Panerai, dan moet je volgend jaar Rosario aanvoerder maken als dat een reden is om meer te mogen vangen 😉. Maar dit is toch een prima bedrag. Het is echt geen sublieme speler, verre van. Maar heeft de goede energie en drive. Goed bedrag imo

4 juni 2021 om 10:24

Rosario krijgen ze er gratis bij!

Prima club voor hem. Ook voor Everton gewoon een degelijke back. Voor beide dus prima. Zie hem wel slagen in de pl.

3 juni 2021 om 23:35

Ja ik denk ook op zijn plek in Engeland. En hij kan mooi Gini zijn huis overnemen haha

15 miljoen is in mijn ogen een prima bedrag. Vind Dumfries een prima back, maar bij een club als PSV die voornamelijk op de helft van de tegenstander aan het voetballen is zie ik persoonlijk liever een verfijndere back zoals Arias. Ik hoop ook echt dat PSV een nieuwe rechtsback gaat aantrekken als Dumfries vertrekt en niet de keuze maakt om Teze naar die positie door te schuiven. Iedereen die vanavond Jong Oranje heeft gekeken heeft weer de (zoveelste) bevestiging gekregen dat Teze geen rechtsback is.

3 juni 2021 om 23:30

Precies. Met Schmidt is er gekozen voor aanvallend voetbal. Doe die man dan een plezier en geef hem een back die iets met een bal kan. Wellicht een Max voor de rechterkant.

Ben benieuwd naar komend seizoen. Ondanks een povere start van Schmidt heb ik het gevoel dat bij een paar juiste transfers de puzzel weleens op zijn plek zou kunnen vallen.

3 juni 2021 om 23:38

Als Luuk de jong ook komt dan moeten ze maar eens gaan kijken naar Souquet van Standard. Die heeft echt een uitzonderlijk goede voorzet in huis en zal wel niet heel veel kosten (standard kennende).

4 juni 2021 om 00:02

Als Psv een type Max aan de rechterkant (karsdorp) weet te halen dan zou ik echt kiezen voor een 523 systeem. de verdedigers zoals teze en boscagli vind ik zeer geschikt voor een 3 mans verdediging. Sangare als box to box man maar dan moet er wel een voetballende middenvelder naast (propper). met voorin gakpo mandueke en evt Doan staat er echt een heel sterk team dan.

4 juni 2021 om 00:12

5-3-2 is toch helemaal niet nodig. Je speelt 80% van de wedstrijden tegen matige teams die veel minder zijn. Ik denk dat je makkelijk met 2 aanvallende backs kan spelen. Gewoon 4-3-3 of 4-2-3-1 lijkt mij een veel beter systeem voor Psv. Arias en Willems kon ook gewoon in de betere PSV jaren.

4 juni 2021 om 00:38

Bedoel je Siquet? Of die Souquet die bij Nice en Gent speelde. Toevallig allebei rechtsback, haha.

4 juni 2021 om 01:27

@origineel, precies dat dus. Kijk maar eens terug naar Ajax tegen RB Salzburg. Ik heb Ajax nog nooit zo kansloos een wedstrijd zien verliezen. Ik was ook echt bang toen Schmidt naar PSV kwam. Hij heeft alleen echt het materiaal niet om zijn spel te spelen. Als hij dat wel krijgt en iedereen is vol dedication maakt Schmidt er echt wel een machine van

4 juni 2021 om 06:46

Zeven jaar terug inmiddels, die wedstrijd moet echt indruk hebben gemaakt.
En inderdaad die hadden veel betere spelers.

4 juni 2021 om 07:03

@Hakim, ik bedoelde inderdaad Siquet. Die souquet is niet zo speciaal.

Marcel Brands verdient veel complimenten omdat hij sinds hij bij Everton werkzaam is met Ancelotti een hele goede trainer heeft gehaald. En nu waarschijnlijk met Nuno Espirito Santo weer een uitstekende trainer binnenhaald. En daarnaast haalde Brands ook al uitstekende spelers naar Everton. Maar met Dumfries zou hij toch de plank misslaan. Hij heeft een behoorlijk transferbudget en Dumfries zou dan een matige aankoop zijn.

4 juni 2021 om 01:29

Toch zijn de kwaliteiten, die Dumfries bezit, imo juist de kwaliteiten die nodig zijn om daar succesvol te zijn. Hij heeft niets extra's maar door zijn inzet en loopvermogen kan hij daar echt wel slagen, alhoewel, dat zei ik ook over Klaassen en we weten allemaal hoe dat is afgelopen. Maarja.., geluk moet je soms ook hebben

Vind Everton eerlijk gezegd een niveautje te hoog voor hem, daar moet je af en toe voetballend wat doen. Vind hem de mindere versie van Wan-Bissaka in alles. Daarom dacht ik meer aan Palace of Newcastle, daar kan je meer rennen, vliegen en beuken. Maar goed hij kan verrassen, is van Sparta naar Oranje gegaan in korte tijd, dus wie weet.

Direct verkopen. Psv kan voor dat geld 3 betere spelers halen. Ik vind het nog steeds een renpaard, zonder overzicht en enige techniek.

Voor Dumfries een goede stap. Als Brands met John de Jong gaat onderhandelen dan denk ik echter dat het transferbedrag tegenvalt. PSV moet dit intern opvangen met Teze en Sambo. Voor Sambo moet ruimte gecreëerd worden, die heeft echt potentie.

15 miljoen is in mijn ogen wel echt max wat ze kunnen krijgen, zeer beperkte voetballer.
En al willen ze in Engeland vaak wel meer betalen voor spelers, dat is hier niet van pas: Weinig laten zien Europees, geen kampioen van Nederland, geen beker, niet verzekerd van CL en ik denk ook niet dat hij basisspeler van Nederland gaat worden.

Ik verwacht rond de 12 miljoen, denk dat ze dan al een goede deal hebben.

Dan moeten ze Brands per direct wegsturen bij Everton. Met dit soort aankopen blijf je altijd tussen plek 8 tm 12 hangen.

In het Championship of League One lopen toch ook zat backs die sterk zijn en met veel loopvermogen.

Bij elk bod van meer dan 10 miljoen gewoon verkopen. Had onder Van Bommel een leuk seizoen, vorig jaar ook best prima maar hij moet het vooral van zijn harde werk hebben. Verdedigend komt ie in mijn ogen te kort en ik heb hem ook nog nooit op een goede voorzet kunnen betrappen. Verder gun ik hem deze stap zeker wel.

Al die verfijnde voetballers vallen 9/10 keer door de mand in de PL, waarbij Dumfries precies het tegenovergestelde is. Zal een hele goeie match zijn voor een team als Everton en kan zich alleen meer gaan ontwikkelen daar. Bij Dumfries merk je iig dat hij een stap hogerop vaak goed oppakt.

Vind 15 miljoen voor Dumfries best een mooi bedrag om eerlijk te zijn. Vind hem vaak wat druistig overkomen en is voetballend en soms zelfs verdedigend echt een drama om eerlijk te zijn. Denk dat PSV hem gewoon weg moet doen voor 15 miljoen want er is niet echt iets speciaals aan hem

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren