Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

L’Équipe: Jong Oranje vanavond tegenover centrum van 82,5 miljoen

Laatste update:

Jong Oranje neemt het vanavond in de Bozsik Aréna om 18.00 uur op tegen Jong Frankrijk in de kwartfinale van het EK Onder-21. De ploeg van trainer Erwin van de Looi wacht een zware kluif, daar de Fransen worden gezien als een van de favorieten voor de eindzege. L’Équipe heeft maandagochtend de vermoedelijke opstellingen gepubliceerd.

Met name het centrale duo in de achterhoede maakt indruk. De Fransen starten naar verwachting met Dayot Upamecano en Ibrahima Konaté, twee spelers die afgelopen seizoen het centrum vormden bij RB Leipzig onlangs een toptransfer hebben gemaakt. Upamecano maakt voor 42,5 miljoen euro de overstap naar Bayern München, terwijl Liverpool vorige week de komst van Konaté wereldkundig maakte. Laatstgenoemde komt voor veertig miljoen euro over vanuit Duitsland.

L’Équipe verwacht bij Jong Oranje Kjell Scherpen op doel. De Ajax-keeper, die voor een transfer naar Brighton & Hove Albion staat, zal echter niet onder de lat staan. Van de Looi maakte afgelopen weekend bekend dat Feyenoord-doelman Justin Bijlow zal spelen. "Justin was eigenlijk in de hele kwalificatiereeks onze eerste keeper, maar hij kwakkelde in maart te veel met blessures", legde Van de Looi uit. "Kjell heeft in de afgelopen periode zo zijn problemen gekend bij Ajax. Hij is even buiten de selectie geweest en was niet helemaal honderd procent fit toen hij zich bij ons meldde. Dat is hij gelukkig nu wel. Maar ik denk dat het logisch is dat Justin keept tegen Frankrijk."

Jong Oranje mist een aantal belangrijke spelers. Teun Koopmeiners, Jurrien Timber en Cody Gakpo zitten in de definitieve EK-selectie van het Nederlands elftal. Brian Brobbey, Noa Lang, Deyovaisio Zeefuik zijn geblesseerd afgehaakt, terwijl Ludovit Reis afwezig is vanwege clubverplichtingen. Als de ploeg van Van de Looi erin slaagt om Jong Frankrijk uit te schakelen, wacht in de halve finale een confrontatie met de winnaar van het duel tussen Jong Denemarken en Jong Duitsland. De halve finale staat voor woensdag 3 juni op het programma in Aréna Sóstó in Székesfehérvár. De finale is op 6 juni om 21.00 uur in Stadion Stožice in Ljubljana. De mogelijke tegenstanders zijn Spanje, Kroatië, Portugal en Italië.

Vermoedelijke opstelling Jong Oranje: Bijlow; Teze, Schuurs, Botman, Bakker; Harroui, Matusiwa, De Wit; Stengs, Boadu, Kluivert

Vermoedelijke opstelling Jong Frankrijk: Meslier; Dagba, Upamecano, Konaté, Maouassa; Tchouaméni, Soumaré; Diaby, Aouar, Ikoné; Édouard

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Op papier een onmogelijke opgave. Frankrijk is ontzettend sterk en Nederland mist ook nog eens een aantal belangrijke krachten.

31 mei 2021 om 10:33

Dat is het voordeel aan voetbal. 1 van de weinige sporten waar de beste niet sowieso wint.
Maar dat het lastig wordt lijkt me ook ja.

31 mei 2021 om 10:53

Het schijnt dat ijshockey een van de meest gunstige sporten voor underdogs is. Maar op een EK en een WK kan er inderdaad van alles gebeuren in een wedstrijd.

31 mei 2021 om 11:03

Dat komt waarschijnlijk omdat de sterspeler ineens knock-out geslagen kan worden. Echt een bizar gave sport, ik dat daar laatst wat filmpjes van te kijken, ze gooien de handschoenen uit en ze gaan gewoon vol op de vuist. Schitterend

31 mei 2021 om 11:07

Je zal maar zon goed team hebben dat je zelfs het tweede elftal kan vullen met spelers van tientallen miljoenen.

31 mei 2021 om 11:11

Nederland79: dat de beste niet sowieso wint, ok, maar hoe verklaar je dan dat de laatste tig jaar de CL gewonnen is door een van de rijkste en dus waarschijnlijk beste clubs? Kijk, als het verschil klein is en er moeilijk te spreken valt over de beste, dan ok. Maar dit kwaliteitsverschil is zo groot, dit gaat NL nooit over de streep trekken. Easy potje Frankrijk. Een Camavinga zit zelfs op de bank (ok, geen goed seizoen, maar het zegt wel iets).

31 mei 2021 om 11:49

@formus omdat 1x stunten wel lukt, maar 4x stunten in de knockout fase is al een stuk moeilijker. Daarnaast gaat de cl op de finale na over 2 wedstrijden, wat de kansen voor het betere team al weer doet toenemen.

31 mei 2021 om 12:24

Reken je Chelsea niet tot de betere teams? Qua vermogen doen ze niet onder voor andere teams. Verder hebben ze Atletico, Real Madrid & City weggespeeld. City dit seizoen zelfs 3x

31 mei 2021 om 12:51

@formus, nou zal je vaak gelijk hebben met je punt, maar afgelopen week hebben beide Europese finales juist de underdog als winnaar gekregen. We moeten ook niet overdrijven over dat kwaliteitsverschil hoor. Die backs van Frankrijk zijn niet zo denderend, Ikoné en Diaby zijn ook echt nog geen wereldspelers en die Edoard zeker niet. Daarnaast heeft Meslier echt een karrenvracht aan goals tegen gekregen met Leeds dit seizoen. De rest van de as (konaté, Upamecano, Soumaré, Aouar) steekt natuurlijk wel met kop en schouders boven Oranje uit.

31 mei 2021 om 12:58

Een team dat meer dan 200 miljoen heeft uitgegeven deze zomer zou ik nu niet echt een underdog noemen. De laatste underdog die de CL gewonnen heeft zou ik eerder Inter noemen. Daartussen allemaal wereldtop. En zelfs dat inter is nu niet echt het typevoorbeeld van een underdog.

31 mei 2021 om 13:02

@yelle komt natuurlijk ook omdat de A selectie van Frankrijk veel sterker is, waardoor goede spelers langer voor Jong Frankrijk uit blijven komen. Behalve dan natuurlijk een Mbappe. Maar Nederland mist toch meer spelers omdat ze al met het grote Oranje mee doen. Zet je De Ligt in Jong Oranje, dan steken Konatã© en Upamecano er opeens een stuk minder boven uit. *net even opgezocht. Nederland mist 8 spelers, Frankrijk 2.

31 mei 2021 om 13:03

BME ik vind dat rauwe ook wel mooi, maar in het voetbal hoeft het van mij niet zo op die manier.
Kijktip: the last gladiators op Netflix, docu over de vechtersbazen van weleer binnen ijshockey.

31 mei 2021 om 13:38

@lierse: dan komen we toch uit bij Porto denk ik. Inter was een onverwachte winnaar, en in die zin natuurlijk ook een underdog, maar was toch wel een team met grote namen ook.

31 mei 2021 om 14:27

Is dat niet in elke sport dat de beste zowiezo niet wint...

31 mei 2021 om 19:57

Tjonge.. die Nederlandse is zo gek nog niet...

1 juni 2021 om 00:16

Nou NL79, ik moet je gelijk geven. Totaal onverwacht. Heb op Transfermarkt nog even de vergelijking gezocht en Frankrijk U21 is 520 miljoen waard, NL 160. Meer dan 3x zoveel. Ze waren ook beter, maar NL op de top van zijn kunnen gepresteerd. Heel goed gedaan. Nooit verwacht.

31 mei 2021 om 10:35

vooral met deze coach Vd Looij en zijn selectiebeleid. wat een eerste klas koekenbakker vind ik dat

31 mei 2021 om 10:53

Een ongelooflijke moraalridder. Kan niet omgaan met spelers die een mening hebben. Een gevaar voor de toekomst van Oranje deze man. Speelt nu opeens ook 4-2-2-2 nadat Schmidt dat heeft geintroduceerd. Origineel is ie ook al niet

31 mei 2021 om 10:56

wk020 ho ho...volgens eigen zeggen al jaren geleden zelf geintroduceerd

31 mei 2021 om 11:25

Hahah tuurlijk heeft Schmidt dat niet geintroduceerd Nagelsmann heeft dat bijvoorbeeld al veel eerder toegepast.

31 mei 2021 om 12:50

Japie...ik heb het even niet gevolgd, maar wat heeft vd Looij dan gedaan?Volgens mij is hij de eerste coach sinds jaren die met Jong weer op een eindtoernooi aanwezig is.

31 mei 2021 om 12:52

Lekker scoren en likes vangen maar de enige speler die hij wellicht beter had kunnen oproepen was Ihatarren en die had niet een basis gestaan tegen Frankrijk. Ik ben benieuwd naar je onderbouwing Japie.

31 mei 2021 om 12:54

geen Ihatteren en wel een De Wit en Ekkelenkamp selecteren is voor mij idd al een reden om hem een koekenbakker te vinden. ook vond ik Jong Oranje op het vorige toernooi gewoon matig presteren en voetballen onder Vd Looij

31 mei 2021 om 13:14

De Wit is de topscorer en Enkelenkamp heeft altijd prima gepresteerd in Jong Oranje. Wat heeft Ihatteren het afgelopen seizoen eigenlijk gedaan en hoe wedstrijd fit is hij eigenlijk?

31 mei 2021 om 13:18

wie weet was Ihattaren nu topscorer als hij was geselecteerd voor Jong Oranje maar die heeft nooit de kans gekregen van Vd Looij. hoe wedstrijdfit hij is weet ik niet maar hoe wedstrijdfit was Ajax bankzitter Ekkelenkamp toen hij wel geselecteerd werd? dat hadden we ook niet kunnen weten als hij net als Ihatteren nooit een kans in Jong Oranje had gehad

31 mei 2021 om 13:23

@acm4life

Ik ga hier niet beweren dat Schmidt 4-2-2-2 heeft geintroduceerd, maar Nagelsmann noemen is echt lachwekkend. Schmidt speelde al 4-2-2-2 voordat Nagelsmann uberhaupt coach was.

31 mei 2021 om 13:39

Had ik het dus goed gegokt dat het om Ihatarren draait bij je what else is new. Ihatarren wordt volledig overlopen in dit fysieke Frankrijk geweld. Zeker zonder wedstrijdritme. edit: mo had van mij best mee gemogen ipv Ekkelenkamp, maar ze hadden beide op de bank gezeten en oh ja: vd Looi heeft na overleg met de PSV-staf gezien dat hij niet fit was! Maar goed, je kan weer eens je stokpaardje gebruiken om vd Looi af te zeiken.

31 mei 2021 om 13:55

maar vind jij dan dat Vd Looij zo geweldig presteert met Jong Oranje? dat vorige toernooi vond ik toch wel uiterst teleurstellend. niet alleen qua resultaat maar ook qua voetbal

31 mei 2021 om 14:05

Pak de gemiddelde opstelling van Jong Oranje erbij en je hebt zomaar drie argumenten om hem een slechte coach te vinden.

31 mei 2021 om 14:42

In de laatste wedstrijd van Ajax had Ekkelenkamp 2 assits tegen Vitesse. En heeft heel wat meer minuten gemaakt en is op het hoogste niveau blijven trainen met de beste van Nederland. Ook in de laatste wedstrijden van Jong Oranje speelde hij prima. Dus op grond waarvan mag hij dan niet mee en de Wit de topscorer van jong Oranje? Voor jouw is het meer een wie weet verhaal en daarom is Van Looij een koekenbakker, omdat hij niet voor wie weet kiest? De feiten zijn, dat deze 2 vanwege hun prestatie goed genoeg en fit zijn om mee te gaan. Er zijn nog 21 andere spelers waarover ik je niet hoor. Je pakt nu net de 2 die zichtbaar hebben gepresteerd voor hun club als ze speeltijd kregen of heb je over die andere 21 niets te zeggen als je Ihatteren zijn prestaties daar tegenover zet van het afgelopen seizoen? Enige feit blijft eigenlijk over dat Ihatteren echt een talentvolle en veelbelovende voetballer is. Maar door tegenslagen en zich niet aan de afspraken kan houden, speelt hij amper en valt vaker buiten de wedstrijdselectie bij zijn club....is dus helemaal aan zichzelf dus. En dan vind je dat vd Looij hem onder zijn hoede moet nemen, terwijl hij zich al zo gedraagt bij zijn eigen club. Terwijl die andere spelers, heel het jaar er alles aan doen om te spelen of om minuten te maken bij hun club? Als je heel eerlijk bent, weet je wel wie duidelijk de echte koekenbakker is,....tochðÿ¤·â€â™‚️

31 mei 2021 om 15:23

Je geeft hier commentaar op je selectiebeleid, ik vraag je naar je argumenten en vul voor het gemak je belangrijkste argument alvast in. Vervolgens weerleg ik dat argument, ga je daar niet inhoudelijk in en vraag je mij of hij geweldig presteert. Objectief ja: eerste grote toernooi in jaren. Subjectief nee: spel lijkt vaak nergens op. Relevantie: afwezig, het ging hier om het selectiebeleid van vd Looi, wat dus op een eventueel andere wisselspeler na blijkbaar niet meer dan logisch is?

31 mei 2021 om 15:27

Jong Oranje is alleen door Gods gratie geplaatst voor de kwalificatie. Tegen Jong Duitsland moest het namelijk winnen om het heft in eigen handen te houden. José van der Looij vond het daarom een goed idee om zonder spits te spelen. Uiteindelijk speelden ze 1-1, en scoorde Oranje enkel en alleen door een amateuristische persoonlijke fout van Duitsland.

Als jij in een wedstrijd waarin je moet scoren en winnen, besluit zonder spits te spelen, ben je het al niet waard.

Daarnaast is het je taak als coach van een jeugdelftal om de meest getalenteerde spelers op te stellen en mee te nemen. Je bent namelijk nog altijd een opleidingsploeg. Alleen daarom is het al praktisch noodzakelijk om Ihattaren mee te nemen. En niet thuislaten omdat hij niet 'in je systeem past', de veelgehoorde conclusie van Van der Looij

31 mei 2021 om 15:34

@fairplay1, zelfs als je de minuten van Ekkelenkamp bij Jong Ajax meetelt heeft hij niet zoveel als Ihattaren gespeeld. Ihattaren speelt lang niet alles maar Ekkelenkamp heeft nog een stuk minder minuten gemaakt.

31 mei 2021 om 16:17

En dan nog heeft hij beter gepresteerd in de minuten dat hij mocht spelen, zeker gezien de laatste wedstrijd en tijd die hij kreeg. Ihatteren moet gewoon goed naar zichzelf kijken. Hij is voor mij na Gravenberch de meest getalenteerde speler, maar gooit er duidelijk met de pet na.

Is ook de enige reden, dat hij niet mee mag. Bij PSV was hij al niet fit en dan moet hij nu op basis van zijn eigen falen bij zijn club mee, om het "wie weet" verhaal compleet te maken...is natuurlijk gelul en niet eerlijk tegenover de rest.

Je mag dan wel talent hebben of talentvol en veel belovend zijn, maar wat doe je er als speler zelf aan om dat te ontplooien en welke discipline heb je daarvoor nodig.

Laat mij het zo vragen, zou jij precies de zelfde in stelling hebben als Ihatteren?

Zo ja of zo nee... waarom?

31 mei 2021 om 10:50

Dit Frankrijk zou op een EK nog een kwartfinale kunnen halen, dit team is echt ongelofelijk sterk zeg. De meeste spelers, spelen gewoon basis bij Europe (sub)top clubs. De vraag is altijd alleen of het ook echt samen kan spelen. We hebben vaker teams gezien met alleen maar toppers, maar de chemie was vaak niet aanwezig.

31 mei 2021 om 10:58

Ja het niveauverschil is enorm. De wit en matusiwa tegen Anouar en Camavinga (ook nog op de bank(!!)). Dat is met je Dacia Duster racen tegen een S-klasse. Alleen als de ander te maken krijgt met enorme defecten maak je kans. Maar ook al win je vanavond, het echt problematische is het niveauverschil richting de toekomst

31 mei 2021 om 11:48

1 lekke band kan genoeg zijn

31 mei 2021 om 10:55

Met Schuurs, Botman en Bakker staan er gewoon drie verdedigers die ik echt behoorlijk vind en Teze is ook geen koekenbakker.
Met Stengs, Boadu en Kluivert heb je ook niet het meest lichtegewicht aanval.
Het middenveld van Nederland is inderdaad nietszeggend met spelers uit de Nederlandse middenmoot. Niet iets tussen het niveau F. De Jong en Donny vd Beek momenteel.

31 mei 2021 om 11:07

precies. Een vc van de kampioen van Frankrijk. Een vc van de Kampioen van Nederland en een vl die regelmatig minuten maakt bij PSG.
Dat is gewoon een top verdediging.
Qua keepers heb je ook gewoon europese top mee.
Aanval en middenveld ook met je eens. Een de Wit kan wel nuttig zijn. Maar van een matisurwa wordt frankrijk niet bang.

Misschien tekent dit juist een goede lichting voor Oranje. Waar grote talenten als Gravenberch, Timber en koopmeiners al met het grote oranje mee zijn.
Terwijl een camavinga ed ‘gewoon’ bij jong Frankrijk zit.

31 mei 2021 om 11:28

Een grapje zeker? ‘Top verdediging en qua keepers Europese top’? Bijlow is prima inderdaad maar geen Europese top. Verdediging heb je Botman die prima is. Maar veder is het niet bijzonder hoor. Bakker staat er bij psg in bij gebrek aan beter en het moment dat schuurs bankzitter werd liep Ajax eindelijk goed te draaien. Gravenberch, Timber en koopmeiners stellen niet heel veel voor in vergelijking met upamecano, konate, camavinga of aouar.

31 mei 2021 om 11:01

Dat team is oprecht beter dan ons Nederlands elftal

31 mei 2021 om 11:08

Ja. Al hebben wij ook op het middenveld na spelers van europees topniveau qua jeugdspelers. Dus met een goede tactiek en hard werken kunnen we ook van Frankrijk winnen.

31 mei 2021 om 11:20

Wij hebben De Ligt, Jong en Gravenberch, dan houdt het op, Frankrijk heeft zelfs wisselspelers in de u21 van potentiële wereldklasse. In onze u21 zie ik geen enkele speler de Europese top halen.

31 mei 2021 om 13:01

Jong Frankrijk is op papier een half miljard!!! aan transfersvergoedingen waard. Desalniettemin is Jong Frankrijk achter Jong Denemarken 2e geworden in hun poule, vandaar dat Nederland als groepswinnaar de tegenstander is van vanavond.

Haha dat wordt een nulletje of 4 voor de Fransen ben ik bang. Nauwelijks kwaliteit in de verdediging bij Oranje, middenveld is drama en voorin houdt het ook niet over. Als iedereen fit was bij Jong Oranje of niet met het grote Oranje meehoefde dan was er nog een kans geweest maar nu praktisch niet.

31 mei 2021 om 10:31

Middenveld is echt dramatisch inderdaad,
0,0 creativiteit. En dan laat je Ihataren thuis.

31 mei 2021 om 10:39

Alsof je wat aan Ihattaren hebt in zo'n wedstrijd? We weten allemaal dat hij aan de bal kwaliteit heeft maar in het hedendaagse voetbal is alleen aan de bal niet genoeg, het hoeft echt geen werkpaard te worden maar iets meer pit en energie kan geen kwaad, het is gewoon een hele luie speler en dat werkt in deze tijd niet meer

31 mei 2021 om 10:50

Boadu en Kluivert zijn spelers die in de diepte kunnen worden aangespeeld, maar ik zou niet weten welke houthakker dat zou moeten doen. 3 werkpaarden op het middenveld werkt gewoon niet.

31 mei 2021 om 11:08

Niet mee gekregen dat Ihataren niet wedstrijdfi5 is?

31 mei 2021 om 11:28

Vorig seizoen liep Ihataren gewoon 12,5 km per wedstrijd gemiddeld.

31 mei 2021 om 11:34

@FlamengoBrasil: Dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk eerlijk gezegd, 12.5km is echt veel, zeker voor een jongen als Ihattaren. Dat is een gemiddelde wat voor een hardwerkende box to box al uitstekend is, laat staan voor een creatieve 10/rechtsbuiten. Mag ik vragen waar je die stats over afgelegde afstand per wedstrijd vind overigens - wel een interessante statistiek in sommige gevallen maar ik kan het nooit ergens terugvinden eigenlijk.

31 mei 2021 om 11:47

Mua, Harroui vind ik meer dan een werkpaard. Die heeft ook wel beschikking over strakke passes. En ik denk niet dat Nederland niet zo gaat spelen hoe L'equipe heeft opgesteld, want dan kan ik je zo zeggen, dan worden ze kei vies overlopen op het middenveld. Ik hoop dat ze zo spelen, maar het wordt volgens mij 4-2-2-2 weer.

Bijlow
Rensch
Schuurs
Botman
Bakker
Harroui
Matusiwa
Kadioglu
Stengs
Kluivert
Boadu
31 mei 2021 om 12:00

Denk dat dat verhaal van van Bommel destijds de statistiek is. Die zei ooit in een praatprogramma na zijn ontslag dat Ihattaren onder hem altijd 12 km per wedstrijd liep (iets in die trant in ieder geval). Lastig te controleren en lijkt me inderdaad erg veel voor hem. Al zou het in dat desbetreffende seizoen nog kunnen eventueel.

31 mei 2021 om 15:22

Ik kijk sowieso met een supportersbril maar Harraoui is een speler die dat wel kan

31 mei 2021 om 10:39

Ik vind de verdediging voor een jeugdteam eigenlijk nog best aardig. Centraal staan twee gasten die kampioen zijn geworden en in Europa nog best aardige wedstrijden op topniveau hebben gespeeld. Op de rechtsback zou ik alleen wel altijd Rensch zetten, op de linksback hebben we Bakker die gewoon nog halve finale CL speelde. De slag ga je vooral verliezen op het middenveld vrees ik.

31 mei 2021 om 10:44

Het zegt natuurlijk weinig dat Bakker in de halve finale heeft gestaan. Die werd bijna aan alle kanten voorbij gelopen. Schuurs is bankzitter bij Ajax en heeft matig gespeeld. Botman is opzich wel prima, als je het juiste systeem speelt.

31 mei 2021 om 10:49

Dat Schuurs kampioen is geworden zegt me niet zoveel. Heeft er weinig tot niks aan bijgedragen en is gewoon geen bijzondere verdediger. Alleen Bijlow en Botman hebben het niveau voor zo'n EK vind ik, van de achterste linies. Bakker staat er bij PSG ook maar gewoon bij gebrek aan beter en kan ook niet veel.

31 mei 2021 om 10:49

@arsenal890: Eens, Bakker was die wedstrijden niet goed. Maar Botman die je noemt was ook vrij slecht tegen Ajax. Schuurs is inderdaad nog niet goed genoeg om constant het niveau dat Ajax nastreeft te houden, maar was bijvoorbeeld in de CL tegen oa Liverpool goed bezig. Het probleem van de achterhoede van dit Jong Oranje is wel dat ze veel te grillig zijn. Scherpen was bij de club in zeer slechte doen, maar speelde de laatste interlands echt goed. Gelukkig hebben we Bijlow ook nog, ben benieuwd wie er vanavond in staat.

31 mei 2021 om 10:53

Dacht dat vd Looij al had aangegeven dat Bijlow zou keepen vanavond. Terecht ook natuurlijk, al speelde Scherpen vorige interland ook sterk inderdaad.

31 mei 2021 om 10:55

Over smaak valt niet te twisten Skede, maar ik vind het toch opvallend dat je Bijlow en Botman noemt die alleen het niveau aan zouden kunnen. Bijlow heeft in 14 wedstrijden Eredivisie 19 tegengoals gekregen, dat vind ik toch ook nog best matig. Scherpen is op basis van zijn Europese prestaties niet mijn 1e keeper, maar op basis van zijn laatste interlands weer wel. Botman kon mij Europees zeker niet overtuigen, ik heb het Schuurs eigenlijk niet minder zien doen in de CL. Maar wie ik vooral in deze opstelling mis is Rensch. Die lijkt me van de hele achterste linie toch wel het meest in vorm en eigenlijk gewoon de beste speler. Edit: Ik zie je reactie tussendoor net voorbij komen, over Bijlow/scherpen zijn jij en ik het helemaal eens haha. Van mij mag Bijlow het proberen weer!

31 mei 2021 om 11:03

Botman was tegen Ajax niet goed inderdaad, maar heeft wel een heel seizoen lang op hoog niveau gepresteerd. Schuurs vind ik dan echt te min, zo’n Timber had wel goed gepast naar Botman vind ik. Het scheelt dat bijlow er weer in staat inderdaad. Maar ik verwacht niet dat ze winnen van Frankrijk. Die hebben echt een aantal toptalenten. Voeg daarbij nog toe dat van der Looi wel is gekke dingen bedenkt en dan is de kans al kleiner. Beetje oneerlijk natuurlijk om te kijken naar het aantal tegendoelpunten. Daar zaten geen fouten tussen van Bijlow. Dat komt natuurlijk door de slechte verdediging en middenveld. Bijlow werd meteen uitgeroepen tot speler van de maand etc. Die is echt heel goed en toch wel (stukken) beter dan scherpen vind ik.

31 mei 2021 om 11:11

Ja, daar heb je gelijk in Arsenal890, Bijlow heeft niet de meest weergaloze verdediging voor zich staan bij Feyenoord. Hopelijk kan hij zich vanavond onderscheiden! Wel zin in het wedstrijdje, kan alleen maar meevallen toch?

31 mei 2021 om 13:17

Ik heb er ook wel zin in, niets te verliezen en wie weet verassen ze! Ook hoop ik echt dat Bijlow een top wedstrijd gaat spelen en zie dat misschien ook nog wel gebeuren. Vind altijd dat die een beetje word onderschat (al ligt het natuurlijk ook aan hem zelf met z'n vele blessures).

31 mei 2021 om 10:46

Als je dat verwacht dan moet je er geld op inzetten, 2 doelpunten van Frankrijk levert al een mooie quotering van 2,40 op bij Betfair

Dit wordt een walk in the park voor Boadu, duidelijk Hahah even serieus, wat een centrum zeg voor op een jeugdtoernooi, niet normaal.

31 mei 2021 om 12:43

Echt niet normaal. En dan nog te bedenken dat Jules Koundé er in de groepsfase ook nog eens bij was. Daar hangt ook een prijskaartje van minimaal 50 miljoen aan.

Upamecano en Konate. Dan rustig die Laporte die naar Spanje gaat. Wat zijn de Fransen toch overbezet op een aantal posities.

Zolang er ruimte achter de verdediging ligt zie ik Boadu best scoren.

31 mei 2021 om 10:36

Ruimte achter de verdediging met upamecano en konate ? Gaat hem niet worden. Boadu is niet opgewassen tegen dat defensief geweld.

31 mei 2021 om 11:53

Mwa als Nederland op de counter speelt dan geef ik Boadu met zijn snelheid best een kans. Zo'n speler is beter dan een klassieke spits.

31 mei 2021 om 15:39

@asroma8, zo snel is Boadu nu ook weer niet. Konate en Upa houden gewoon Mbappe bij qua snelheid

31 mei 2021 om 19:52

Heeft hij toch aardig gedaan hoor😉

Van de Looij zou met Teze centraal moeten spelen en Rensch als rechtsback. Dan heb je ook een geweldig centrum met sterkhouders van PSV en Lille. En backs die regelmatig spelen bij Ajax en Psg. Het verschil tussen Nederland en Frankrijk is eigenlijk alleen heel groot op het middenveld.

31 mei 2021 om 10:40

Het verschil tussen Teze-Botman en Upamecano-Konate vind ik toch ook vrij enorm hoor.

31 mei 2021 om 10:56

Botman zit niet heel ver van het niveau van Upamecano en met name Konate vandaan in mijn ogen. Een van de beste centrumverdedigers van de Ligue 1 dit seizoen en had gewoon bij het grote NL Elftal moeten zitten. Teze heeft wel een stuk minder bewezen, maar onder aan de streep vind ik het verschil tussen de twee centrums groot maar zeker niet enorm.

31 mei 2021 om 10:59

Upamecano die naar Bayern gaat en Konate die naar Liverpool gaat? Beide naar de absolute wereldtop. Daarnaast ook onderdeel van een Leipzig dat al jaren top draait in de Bundesliga en vorig seizoen de halve finale van de CL gehaald hebben. Dat vind ik persoonlijk een enorm verschil met een jongen die het leuk gedaan heeft bij Heerenveen en het nu goed doet in Frankrijk naast een ervaren rot als José fonte.

31 mei 2021 om 11:04

Dat ze naar een bepaalde club gaan zegt niet per definitie iets over het niveau dat ze hebben. Zeker Konate vind ik nog best een vraagteken, die heeft (door blessures weliswaar) de afgelopen twee seizoenen in totaal slechts 14 basisplaatsen gehad in de Bundesliga. Wat heeft hij dan meer bewezen dan Botman? Botman die overigens ook serieus in verband wordt gebracht met grote ploegen

31 mei 2021 om 11:14

Over Botman kan ik moeilijk oordelen omdat ik niet vaak naar Lille kijk maar datgene wat ik gezien heb, vind ik echt niet gelijkwaardig aan konate.

31 mei 2021 om 11:56

Botman is zeer dominant in de duels en heeft weinig overtredingen nodig om spitsen af te stoppen. Misschien vreemde vergelijking maar heeft wel iets weg van Maguire wat dat betreft alleen vind ik Maguire belangrijker aan de bal.

31 mei 2021 om 10:40

Dat zou ik ook zo doen, we hebben Schuurs allemaal aan het werk gezien dit seizoen en dat is toch vaak een slappe juffrouw.. Daarbij is Rensch een betere back dan Teze, vind Teze centraal een stuk beter ogen

Man man man wat een elftal zeg. Dit gaat toch never nooit lukken voor Jong oranje. Er lopen best wat spelers met een leuke potentie rond bij Jong oranje maar tegen zo'n elftal wat Frankrijk heeft is het niets.
Die verdediging en middenveld, haha. Nee dat gaat helaas 4-0 worden voor Frankrijk.

Upamecano, Konate, Aouar, Edouard, en Camavinga nog op de bank, wat een krankzinnige vrachtlading aan talenten heeft Frankrijk toch.

Knvb moet maar even een kijkje in de keuken nemen bij Frankrijk. Die kunnen inmiddels 5 gelijkwaardige selecties opstellen en ieder jaar komen er nieuwe pareltjes door. Dit jong elftal zou het grote Oranje nog lastig maken vermoed ik zo.

31 mei 2021 om 10:38

Misschien speelt het mee dat ze ongeveer 50 miljoen inwoners meehebben en door hun koloniale verleden in Afrika ook daar echt wel de vruchten van plukken.

31 mei 2021 om 10:41

Haha ja wat een gezever. Frankrijk kan half Afrika selecteren en heeft ook nog 50 miljoen inwoners. Wij moeten het doen met een landje van 17 miljoen plus wat Surinamers. Nee echt vreemd dat Duitsland, Frankrijk, Spanje etc. vaak constanter zijn dan Oranje, Oostenrijk of België...

31 mei 2021 om 10:44

Maar ook op het gebied van begeleiding van talenten behoort Frankrijk tot de beste van de wereld, met een instituut als Clairefontaine. De Knvb is hopeloos verouderd en loopt lichtjaren achter op landen als Duitsland en Frankrijk.

31 mei 2021 om 10:58

Dat is echt zo. Het lijkt ook alsof wij altijd zo statisch spelen zonder positiewisselingen etc. Spelers zijn heel snel in de war wnnr het niet gaat zoals ze het geleerd hebben. Bij veel andere landen zie ik ze door elkaar lopen en het boeit niks. Komen er altijd weer uit hoe moeilijk de situatie ook is. Soms winnen we weleens een jeugd ek toernooi maar vraag niet hoe. Bijna altijd weggespeeld worden en dan bij een corner de 1-0 maken. Enkel het team van Oranje onder 19 met Frenkie Nouri en Bergwijn zag ik tegen een ploeg als bijv Duitsland domineren

31 mei 2021 om 11:10

In Nederland worden talenten bij de clubs opgeleid en een opleiding krijgen bij bv Ajax is echt niet minder dan waar dan ook in Frankrijk.

31 mei 2021 om 11:30

In Nederland worden ze naar mijn idee bij te weinig clubs opgeleid. En die paar clubs die trekken de opleidingen van andere clubs leeg. Dat is toch minder in Frankrijk waar er echt een paar kleinere teams zijn (tot tweede klassers toe) die echt een enorme opleiding hebben. Pluraliteit is ook echt wel een vereiste naar mijn idee.

31 mei 2021 om 11:40

Sniewaar,

Dat is natuurlijk altijd een golfbeweging. Het is hiervoor ook een aantal jaar kommer en kwel geweest bij de Fransen. Onderlinge conflicten, trainers die ongeliefd waren en andere randzaken deden de fransen jarenlang de das om. Dus om te stellen dat Nederland naar Clairefontaine moet afreizen vind ik wat overbodig. Niet dat het geen kwaad kan maar het verschuift steeds naar andere landen. Het ene moment is Frankrijk heel goed, Dan weer Duitsland, Dan weer Spanje of Italie. Je moet gewoon geluk hebben met de doorstroom van de talenten. Nederland moest 6 jaar geleden bij die duitsers in de keuken gaan kijken hoe die dat aanpakte maar die werden het volgende toernooi kansloos naar huis gestuurd in de groepsfase. Het zou mij overigens niet verbazen als Frankrijk er nu ook vroeg uit gaat. Ze hebben heel veel goede spelers en ze hebben flink doorgeselecteerd. Maar doorgaans is de honger na het winnen van de wereldbeker bij de meeste wel weg. Spanje lukte het om 3 toernooien achter elkaar te winnen met EK, WK en weer Ek. Maar Italie dat het WK won vloog er de volgende keer de eerste ronde uit. Duitsland Idem Dito en Ook Spanje kwam de poule op het volgende WK niet door. Ik ben erg benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen.

31 mei 2021 om 11:45

Er zitten wel 11 nieuwe spelers in de selectie ten opzichte van het WK, dat is dus toch stevig doorgeselecteerd wat altijd goed is voor die honger te behouden.

31 mei 2021 om 12:05

Lierse,

Ja dat staat ook in mijn reactie. Ze hebben er een aantal uitgewerkt en wat nieuwe aanwas erbij genomen. Daarnaast denk ik dat Benzema echt gebrand is om een goed resultaat neer te zetten omdat hij er een tijd niet is bijgeweest. Al met al zeer interessant om te volgen.

31 mei 2021 om 12:07

En Frankrijk Mbappe....

31 mei 2021 om 15:25

De leeftijdsgrens van dit EK is 1 januari 1998, Mbappe zou dus kunnen meespelen.

Hopelijk heeft Van der Looij toch tactisch inzicht. Als de mandekkers van Frankrijk zo goed zijn dan moet De Looij maar zorgen dat ze niks te dekken hebben. Alhoewel ze beide ook best prima zijn mét bal. Maar in zijn normale 4-2-2-2 worden de voorste twee met huid en haar opgegeten.

Deze opstelling klopt niet want Bijlow gaat gewoon spelen, dat heeft vd looij al aangegeven, dat Justin gewoon eerste keeper is en dat Kjell alleen speelde omdat Justin nog niet fit was na zijn blessure. Ook lijkt het me niet dat bij Frankrijk Camavinga wissel gaat staan.

Dat middenveld van Jong Oranje is toch om te huilen. Dit wordt een afgang.

31 mei 2021 om 11:30

Bijna net zo erg als de aanval

31 mei 2021 om 11:57

Defensief wel stevig maar idd weinig creativiteit.

Poe hey, dit wordt echt een kansloos verhaal denk ik. Wat een talenten heeft Frankrijk.

Frankrijk heeft echt een bizarre hoeveelheid aan toptalenten en topspelers om uit te kunnen kiezen.
Daarnaast het voordeel een ingespeeld centraal duo achterin te hebben.

Lijkt mij als Nederlands voetballer de ultieme uitdaging om je in deze leeftijd tegen te spelen.
Dat zou 200% motivatie moeten opleveren.

Pff, bizar hoeveel kwaliteit die Fransen in hun jong-elftal hebben lopen. Camavinga en Fofana zitten gewoon bij Jong Frankrijk op de bank...

31 mei 2021 om 11:00

Dat zo een fofana op de bank zit bij de u21 is inderdaad gewoon geschift te noemen.

31 mei 2021 om 12:32

Badiaschile, Fofana, Camavinga en Caqueret zitten gewoon op de bank.
Fofana zat in het Team van het Jaar in de Premier League dit seizoen.

Maar goed, een duo met Konaté - Upamecano (ook nog eens op elkaar ingespeeld) is ook wel bizar. Dan snap ik dat Fofana - Badiaschile het tweede duo is ja.

Verder ook nog mooi: Saliba zit er niet eens bij. Die speelt ook een prima seizoen weer in Frankrijk!

31 mei 2021 om 13:49

Saliba is nog geschorst vanwege het lekke van een filmpje, toch? Wellicht dat die officieel al opgeheven is maar dat het alsnog de reden kan zijn om hem niet mee te nemen. Enigszins ook begrijpelijk als je zoveel topverdedigers tot beschikking hebt.

hoe kan ik op jong wedstrijden inzetten via toto weet iemand dat ze staan niet in het lijstje?

31 mei 2021 om 11:12

Zat ook al te kijken maar staan er niet bij inderdaad. Poulefase nog wel. Zo verlies je je klanten wel. Bizar met al die concurrentie zo een beperkt aanbod.

Dus Camavinga zit bij Franrijk op de bank? Het lijkt me toch dat hij gewoon in de basis staat. Met Soumare en Aouar op het middenveld

Aan de ene kant is het jammer dat je talenten als Gakpo, Koopmeinders en Timber mist. Met die talenten erbij had het best een leuke wedstrijd kunnen worden. Nu komt je toch net wat kwaliteit tekort. Maargoed, voor dat rijtje talenten is het natuurlijk veel beter om een echt EK mee te maken, dat is uiteindelijk het belangrijkst.

Jong Oranje op volle sterkte had nog kans gemaakt maar nu verwacht ik er helemaal niks van.

Prachtig podium voor de talenten van Jong Oranje, sommige van de spelers van Jong Frankrijk zouden ook echt wel geselecteerd kunnen worden voor de eerste selectie, als je je huid duur kan verkopen, kan je jezelf mooi op de radar zetten bij enkele clubs want er zullen veel scouts naar deze wedstrijd kijken. Ben benieuwd, met name het middenveld van Oranje is heel erg matig en ik denk dat de wedstrijd daar dan ook verloren wordt. Achterhoede is best wel goed, al zou ik Schuurs eruit halen voor Rensch en dan Teze naar CB en Rensch RB.

Haha wat een belachelijk elftal zetten die Fransen hier neer, alles minder dan dominant kampioen worden is slecht door ze gedaan.

Kluivert en Stengs. Ik heb er zulke lage verwachtingen van dat het eigenlijk alleen kan meevallen. Maar als je het me nu vraagt denk ik dat ze opgeteld voor geen enkel gevaar zullen zorgen. In het meest gunstige geval weten ze De Wit een keer vrij te spelen. Die maakt dan de 1-0 en Frankrijk mist vervolgens 15 kansen. Zo zal het moeten gaan.

Het is eigenlijk onvoorstelbaar hoe goed het Franse voetbal is. Ze produceren aan de lopende band jong talent die ook snel in de grote competities hun indruk achter laten. In Nederland zien we soms juweeltjes, maar de Fransen lijken de formule te hebben gevonden om bij elke leeftijdscategorie de beste te zijn.

31 mei 2021 om 12:07

Tja dat werkt ook voor de Fransen natuurlijk. Als die Mbappe en dembele er ook nog mogen bij gooien dan wordt dat team ook beter.

31 mei 2021 om 12:28

Dan zou ik wel geen Scherpen en De Wit opstellen. Liever een Bijlow & Noa Lang er dan bij.

Ik snap niet dat ze Teze niet centraal zetten. Schuurs heeft al meerdere keren laten zien dat hij niet geschikt is. Ik voorzie wel kansen voor Nederland. Aan de bal is Frankrijk minder dan Nederland. Nederland moet opletten met counters en duelkracht.

Wat een spelers! Zo'n selectie zal op het ek niet misstaan.

Matusiwa speelt wel maar faka Ihattaren? Hahaha ik hoop dat Aouar die hoeken van het veld laat zien XD, amang gaat gelijk slide over het veld als van der wiel toen bij Ronaldo.

31 mei 2021 om 12:30

Matusiwa is een stofzuiger pur sang. Ihatarren is een 10 die het afgelopen jaar voornamelijk als hangende rechtsbuiten speelde. Waar gaat het hier mis? Zijn totaal geen concurrenten van elkaar. Ludovit Reis & Matusiwa zijn concurrenten van elkaar.

Ihatarren moet concurreren met spelers als Stengs (rechtsbuiten), De Wit (op 10). Nu heeft Stengs ook geen top jaar, maar speelde die wel veel meer dan een Ihatarren.
De Wit doet het altijd degelijk in Jong Oranje, dus dat snap ik wel.

Overigens snap ik niet dat Mo er niet bij is, maar hij bleek niet geheel fit.

31 mei 2021 om 12:58

Reis is een spelmaker. Matusiwa is een stofzuiger. Waar gaat het hier mis?

Overigens als je als bondscoach Dani de Wit boven Ihattaren kiest ben je bij voorbaat al niet goed bij je hoofd.

31 mei 2021 om 13:25

Want? Ihatarren was niet fit. Tevens scoort De Wit regelmatig voor Jong Oranje en werkt hij altijd keihard. Dit team blinkt niet uit, dan kan je wellicht een wat hardere werker hebben dan een mooi weer voetballer.

Verder is Reis geen spelmaker. Reis is een CM die als CVM kan spelen. En als ik zijn voetballende kwaliteiten zie, zou ik als ik hem was ook eerder voor de CVM positie gaan, want voetballend is het niet zo veel.

Bro die KNVB selectie is zuur! Schuurs gaat weg gespeeld worden door Eduard, hij kom Zapata niet eens aan laatstaan Eduard.

31 mei 2021 om 12:16

Zapata is ook niet bepaald een koekenbakker toch? Speelt ook bij een sterkere/betere club dan Edouard.

31 mei 2021 om 12:25

Zapata is denk ik, op dit moment, nog wel een stapje beter dan Edouard hoor.
Verder denk ik dat een Schuurs ook een zware gaat krijgen aan hem, maar hij heeft Botman voor de hulp.

Verder zou ik liever ook een duo Teze - Botman zien, puur vanwege de snelheid van Teze (en dan heb je een snellere back met Rensch!)

Zonde dat Brobbey er niet bij is. Die doet fysiek niet onder voor Konaté en Upa. Ik voorzie een eenvoudige overwinning voor Frankrijk. Gewoonweg veel meer kwaliteit. Kunnen in een hele grote vijver vissen, terwijl wij ons tot een klein slootje moeten beperken.

Ik begrijp er eigenlijk niks van dat Teze steeds op de RB wordt geposteerd. Is echt maar dan ook echt vèèl beter in het centrum...

31 mei 2021 om 12:27

Inderdaad. En een stuk sneller dan zowel Botman als Schuurs. Zeker tegen die Edouard is dat wel handig. Die is snel en fysiek sterk.

En dan heb je op de back ook een echte back met snelheid in de naam van Rensch. Wellicht handig tegen Diaby of Ikoné die de 100 meter in een paar seconden lopen

31 mei 2021 om 12:42

Echt hè, Diaby die volgens mij een aantal Bundesliga snelheidsrecord heeft verbroken. Edouard een redelijke technische spits. Man man man man...

Weinig creativiteit met deze opstelling. Matusiwa is een prima stofzuiger, maar niet meer dan dat. Dani de Wit is een pure loper en verder kan die er in mijn ogen ook niet heel veel van. Dan wordt men al afhankelijk van Harraoui op het middenveld. Prima speler, maar geen top.

De snelheid van Boadu en Kluivert en dan de creativiteit van Stengs, maar ik heb er een hard hoofd in.
Verder zou ik het logischer vinden als de defensie bestaat uit Bijlow - Rensch, Teze, Botman en Bakker.

Denk dat je met de snelheid van de aanval van Frankrijk toch beter een snellere CV kan opstellen (teze) i.p.v. Schuurs en dan ook op de back een echte back hebt met Rensch die ook snel is.

Verder een opvallende opstelling m.b.t. Frankrijk.

Tchouaméni en Soumaré als blok voor de defensie? Ik had daar op z'n minst wel Camavinga verwacht (en misschien ook wel Caqueret).

Tchouameni heeft ook een prima seizoen bij AS Monaco (i.t.t. Camavinga bij Rennais) en is wel een kerel.
Soumare is ook een gigantische kerel (als dat die van Lille is), dus opzich snap ik het dan wel.

Ik had als Frankrijk zijnde toch met een duo Soumare OF Tchouameni en dan Camavinga ernaast gezet voor dat extra beetje voetbal.

Aouar als spelverdeler op ''10''. Pijlsnelle flanken met Ikoné en Diaby en een topscorer met Edouard.

Ik denk (persoonlijk) dat Oranje vrij kansloos is, gezien het gebrek aan creativiteit en toch ook wel het gebrek aan scorend vermogen. Boadu en/of Kluivert moeten dan al op de counter enorm uitblinken vanavond, wil je kans maken. Maar die defensie van Frankrijk is ook niet traag...

En dan gewoon nog een speler als Badiaschile gewoon op de bank kunnen hebben. De kolos van AS Monaco met zijn 1.92. Jezus, wat een selectie!

Vermoedelijke opstelling Jong Frankrijk: Meslier; Dagba, Upamecano, Konaté, Maouassa; Tchouaméni, Soumaré; Diaby, Aouar, Ikoné; Édouard

Konaté, Upamecano, Soumaré en Auouar steken natuurlijk met kop en schouders boven Oranje uit, maar verder moeten we ook niet teveel overdrijven hoor. Meslier heeft echt heel veel goals tegengekregen met Leeds dit seizoen, die backs zijn niet heel bijzonder. Flankspelers hebben veel potentie, maar zijn vooralsnog vooral razendsnel en die spits is ook niet heel bijzonder. We zijn echt niet bij voorbaat volstrekt kansloos.

31 mei 2021 om 13:23

Meslier speelde dan ook bij Leeds. Keepte een puik seizoen, maar die defensie is ook niet alles daar. Heel aanvallend spel, waardoor je ook wel eens een goaltje tegen krijgt.
Overigens is Lafont ook een prima keeper zeg!

De backs: Dagba is gewoon een degelijke back. Pakte zijn minuten bij PSG gewoon hoor.

Edouard niet bijzonder? Heeft dit seizoen 40 wedstrijden gespeeld, 22 doelpunten en 6 assists (bij Celtic). Topscorer van de League.
Jaar ervoor in 47 potten 28 doelpunten en 19 assists! Dat zijn puike cijfers voor een spits van de afgelopen 2 jaar.

Volgens mij het jaar daarvoor ook 20+ doelpunten en 5+ assists!

Verder is Ikoné echt een goede speler, maar is een Diaby inderdaad wat meer ''blind''.

Overigens zitten Camavinga en Caqueret ook gewoon op de bank. Zijn echt meer dan prima middenvelders!

31 mei 2021 om 13:37

Leeds heeft inderdaad een spelopvatting die valt te omschrijven als 'veel aanvallen, veel goals maken en dan maar wat meer goals tegen krijgen'. Maar dat laat wel zien dat hij best te passeren is. Ik had overigens idd Lafont opgesteld, vind ik meer een puntenpakker. Qua backs, degelijk, maar niet beter dan onze backs denk ik. Edouard blonk inderdaad uit bij Celtic, maar de Schotse Premiership is nou niet echt een goede graadmeter in mijn optiek . Dat Camavinga en Caqueret op de bank zitten begrijp ik inderdaad niet, lijkt me lekker om een meer voetballende speler naar Soumaré te zetten, maar ik klaag niet! Op Edouard na zijn we het dus denk ik min of meer eens haha. Ik bekijk het in ieder geval wat rooskleuriger dan velen in dit topic.

31 mei 2021 om 13:52

Vooral het gebrek aan creativiteit zorgt voor negativiteit bij mij. Na het wegvallen van een Noa Lang is Jong Oranje dadelijk bijna volledig afhankelijk van Calvin Stengs. Die is nu niet in grootse vorm.

Wellicht dat nog wat van Harroui verwacht kan worden, maar van de Wit & Matusiwa hoef je dat niet te verwachten. Boadu & Kluivert zijn meer de counterspelers, niet de creatievelingen.

Denk echt dat Jong Oranje maar moet proberen te counteren met Kluivert - Boadu voorin en dan Stengs er net achter... Zeker met die lange bal van Schuurs van centraal achterin.

Enige zorg is toch wel Schuurs en daardoor Teze op de back. Die flankspelers en die Edouard zijn echt razendsnel! Botman is ook niet heel snel overigens...

Prachtige selectie hebben de fransen zeg, camavinga kan gewoon op de bank. Bizar

Toch wel een heel mooi affiche zo voor op een maandagavond! Mooie opwarmer voor het echte werk binnenkort.

31 mei 2021 om 13:54

Malacia is degelijk, maar ook nog wat wild in mijn ogen.
Ik denk dat het om het even is of Malacia of Bakker speelt. Bakker speelt dan wel eer op hoger niveau met Psg. En ja, hij speelt omdat Bernat geblesseerd was, maar hij speelde wel redelijk veel bij PSG en ook niet onverdienstelijk (in de toppers in de CL zag je wel dat hij nog te kort komt).

Malacia is nog niet zo ver, in mijn ogen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren