Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Valentijn Driessen: ‘Waarom heeft die jongen in de voorselectie gezeten?’

Laatste update:

Valentijn Driessen vindt dat Anwar El Ghazi blij is gemaakt met een dode mus. De aanvaller van Aston Villa werd vorige week opgenomen in de voorselectie voor het EK, maar viel woensdag alsnog af bij de bekendmaking van de definitieve selectie. In een video-interview voor De Telegraaf zegt de chef voetbal van de krant dat bondscoach Frank de Boer naar zijn idee al van tevoren wist dat El Ghazi de schifting niet zou overleven.

"Het was vooral een hele grote verrassing dat hij in de voorselectie zat, want hij heeft er nooit bijgezeten onder Frank de Boer", reageert Driessen op de vraag of hij verrast was door het afvallen van El Ghazi. "Dan zit hij ineens bij de voorselectie, dan presteert hij de laatste wedstrijden bij Aston Villa prima en dan wordt hij niet opgeroepen. Dan denk je: waarom heeft die jongen in de voorselectie gezeten? Want je wist bij voorbaat al dat je hem niet zou selecteren. Dan hoef je hem ook niet bij de voorselectie lekker te maken en met zo'n domper naar huis te sturen."

De EK-selectie van Oranje | Persconferentie I 'Ik heb die jongens niet gebeld'

El Ghazi scoorde in twee van de drie laatste wedstrijden van Aston Villa in de Premier League. De Boer zei woensdag op de persconferentie dat hij de buitenspeler waarschijnlijk had geselecteerd als hij nog één extra plek had. Steven Berghuis, Cody Gakpo, Luuk de Jong, Donyell Malen, Memphis Depay, Quincy Promes en Wout Weghorst zijn de aanvallers die wél mee mogen. Driessen vindt dat Promes geen deel had moeten uitmaken van het keurkorps.

"In zijn plaats zal waarschijnlijk Promes geselecteerd zijn, wat ik heel vreemd vind, want hij staat onder verdenking van een zwaar misdrijf", geeft Driessen aan. "Wil je zo iemand in je Nederlands elftal hebben? Ik vind dat je als bondscoach ook een verplichting hebt naar de Nederlandse staat toe, dat je iemand die verdacht wordt van een steekpartij niet bij de selectie kan nemen." De Boer benadrukte tijdens de persconferentie dat Promes onschuldig is tot het tegendeel wordt bewezen en zei te geloven in de onschuld van zijn pupil, die wordt verdacht van het neersteken van zijn neef bij een familiefeest in de zomer van 2020.

Zou jij Anwar El Ghazi hebben opgenomen in de definitieve selectie?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niet vaak met Driessen eens. Nu volledig gelijk. Karsdorp en El Ghazi zijn puur voor de buhne opgenomen in de voorselectie.

26 mei 2021 om 21:09

Je moet toch een voorselectie maken? Als hij 26 man had uitgenodigd wat het aantal van zijn selectie is dan hadden mensen weer zitten zeuren waarom Karsdorp en El Ghazi niet op de lijst stonden

26 mei 2021 om 21:11

Waarom moet je een voorselectie maken? Is niet verplicht hoor. Er zijn coaches die gewoon direct de definitieve lijst bekend hebben gemaakt

26 mei 2021 om 21:14

Is ook niet verplicht, maar volgens mij werkt het NL elftal al veel toernooien met een voor selectie en nu het om Frank de Boer gaat is het ineens niet goed.. Ik denk dat als Frank de Boer de finale haalt dat mensen het nog steeds niet goed vinden omdat het Frank de Boer is

26 mei 2021 om 21:18

Het gaat mij niet om Frank de Boer, het gaat mij om wat hij doet. Waarom nam hij Karsdorp en El Ghazi de vorige interlandronde niet mee? Dat hadden ze meer verdiend dan anderen die er wel bij zaten. Dat is nog niet zo lang geleden he....maar nu wel ineens in de voorselectie. Ik vind het onzinnig om ze valse hoop te geven als je ze totaal niet in overweging neemt.

26 mei 2021 om 21:23

Geen idee maar ik kan zijn keuzes wel begrijpen, hij gaat waarschijnlijk 352 spelen dus is het logisch dat er een paar buitenspelers afvallen, daarentegen is Karsdorp blessure gevoelig en alleen een wing back, door voor Timber, Veltman en Dumfries te kiezen heb je 2 van de 3 die back en centraal kunnen spelen bij evt blessures en schorsingen, roept hij Karsdorp op ipv Veltman of Timber heb je wel 2 backs maar een cv minder.. Zo gek is dat niet gedacht lijkt me

26 mei 2021 om 21:27

We hebben 26 man, als je mensen op multifunctionaliteit kiest boven kwaliteit ben je goed gek. Zeker als je ook nog van plan bent 532 te spelen. Dan is het gewoon niet uit te leggen

26 mei 2021 om 21:30

Het probleem is gewoon dat niemand op die positie er boven uit steekt, Karsdorp is aanvallend beter dan alle backs maar verdedigend weer minder, waar kies je als trainer dan voor? Mij maakt het namelijk niet zoveel uit wie er back speelt want het is lood om oud ijzer.. Het is nou niet zo dat Karsdorp ver boven de andere uitsteekt, anders zou hij namelijk gewoon erbij zitten

26 mei 2021 om 21:31

Ik heb werkelijk waar nog nooit iemand gehoord over een voorselectie en dat je dit niet moet doen. Sterker nog we hebben bondscoaches gehad die letterlijk gezegd hebben iemand in de voorselectie op te nemen als teken dat hij goed bezig is. Als soort beloning. Frank doet soms gekke uitspraken maar nergens echte belachelijke keuzes en soms twijfelachtige maar nog nooit zoveel negatieve drek gehoord. Spreek gewoon uit als Valentijn dat je deze coach niet aan staat en maak zelf niet van elke scheet een interview. Begint treurig te worden. Frank heeft nergens gezegd dat hij al wist El Ghazi niet mee te nemen dus ga niet voor hem praten. Sterker nog hij heeft Babel niet meegenomen omdat hij dat wel al wist.

26 mei 2021 om 21:37

@kokkie Waar is het toch op gebaseerd dat Karsdorp niet kan verdedigen? In 433 gewoon kampioen geworden met notabene Botteghin naast hem . Je wilt niet weten hoeveel hij verdedigend oploste. Hij heeft juist kwaliteiten die de andere niet hebben. En dan lees ik ook nog dat ie 532 gaat spelen, dan is het totaal niet uit te leggen . Onbegrijpelijk dat Ajacieden deze keuzes ook nog verdedigen.

26 mei 2021 om 21:40

Thamike, een voorselectie is normaal gezien geen slecht idee, maar als de voorselectie zo kort op de definitieve selectie zit zonder!! de spelers nog gezien te hebben is het toch volkomen onzinnig?

26 mei 2021 om 21:42

Normaal gesproken had je nog een trainingskamp met een wedstrijd(en) waarin je je nog kon bewijzen. Wat was er nu? Drie dagen trainen met een halve groep?

26 mei 2021 om 21:46

Waarop is het gebaseerd dat Timber minder kan verdedigen dan Karsdorp dan? In Oranje heb ik Karsdorp daarbij erbarmelijke wedstrijden zien spelen. Oranje heeft (veel) meer voetballend vermogen dan Roma en zit dichterbij Ajax qua spelopvatting. Oranje heeft alleen een veel betere CV in De Ligt er bij lopen waarbij je volgens mij geen kruimeldief als Karsdorp nodig hebt. Op de RB moet je iemand hebben die het spelletje snapt want Oranje moet aanvallend voetbal op de mat leggen. Met dat defensieve busparkeren ga je geen EK winnen.

26 mei 2021 om 21:51

Het gaat om de manier waarop de Boer en de knvb communiceren dat is gewoon schandalig

26 mei 2021 om 21:55

Tijdens de persconferentie geeft de Boer ook aan dat ze in de voorselectie zitten om ook te laten zien dat ze er dicht tegen aan zitten en goed in de gaten gehouden worden.. Ik zie daar het probleem niet zo van in eigenlijk.

26 mei 2021 om 21:55

Karsdorp heeft weinig interlands gespeeld maar die waren juist goed. Dus welke wedstrijden was hij dan erbarmelijk? Speelde een top wedstrijd tegen Frankrijk bijvoorbeeld.

26 mei 2021 om 21:56

@FR010 ze hebben hier toch een 2 daagde trainingsstage voor ingeregeld? In deze periode zie je ook vaak nog de blessures en heb je toch nog 2 dagen om bij elkaar te komen en kijken hoe dit iedereen is na een lang seizoen. Ik vind echt dat er te spastisch over gedaan wordt en het veel chaotischer is als je mensen erbij moet roepen.

26 mei 2021 om 22:01

@myvision waar zeg ik dat Timber minder kan verdedigen dan? Karsdorp is een opkomende back met voetballend vermogen. Dat kan hij in 433 en in 532.
Je hebt het nu over zijn wedstrijden van jaren geleden, als we op basis van een slechte wedstrijd in oranje mensen niet meer selecteren kan je De Ligt na zijn eerste interland ook thuislaten evenals vd Beek, Promes, Veltman, Wijnaldum en Frenkie.
En als je spelers gaat selecteren op basis van de spelopvatting van de ploeg waar ze nu spelen kan je Veltman en Berghuis ook thuislaten..
Je argumenten om Karsdorp in diskrediet te brengen slaan kant noch wal.
Zeker als je 532 als optie ziet hoort hij er bij te zitten. En dat had ik ook gezegd als hij bij Ajax had gespeeld, dat is het verschil tussen jou en mij.

26 mei 2021 om 22:07

@Thamike ik heb het idee dat ze nooit echt zijn overwogen als serieuze optie. En dan is een voorselectie mijns inziens onzinnigGewoon onterecht. Zeker bij Karsdorp. En ja ik vind Timber een groot talent, maar als rechtsback heb ik gezien dat hij helemaal niet zo sterk is. Menig Ajacied vervloekte hem in live meepraten in die wedstrijden, terwijl ze het nu verdedigen. Dus voor rechtsback zou hij geen optie moeten zijn. En veltman op rechtsback is ook nooit een succes, altijd wel een foutje en brengt aanvallend 0. Tsja...neem je Timber dan mee als cv dat kan, maar dan blijft Veltman thuis.

26 mei 2021 om 22:12

Ik breng Karsdorp niet zozeer in diskrediet, dat heeft hij de afgelopen jaren zelf wel gedaan. Zeker, dit jaar doet hij het prima maar ik zie een zeker slimmere voetballer in een Timber. En inderdaad, dat heeft te maken met mijn voorkeur voor Ajax en het spel dat daar gespeeld wordt, want nogmaals, ik denk dat Oranje ook daadwerkelijk gaat voetbalen. Overigens zit jij hier juist te azen op dingen die Frank de Boer nu blijkbaar helemaal fout doet in jouw ogen, terwijl een voorselectie al-tijd wordt gedaan. Maar nu worden 13 in een dozijnspelers als Karsdorp en El Ghazi thuisgelaten en is de wereld weer te klein.

26 mei 2021 om 22:19

@FR010 ik had zelf oilmen voorkeur voor Karsdorp maar is tov Veltman. Timber kan met zijn snelheid en kracht zowel aanvallend als verdedigend zijn mannetje staan. Is niet snel onder de indruk. Karsdorp heeft gewoon een goede periode achter de rug. Maar met beide kan ik leven en vind de verschillen in niveau nu ook weer niet zo groot dat ik er in de war van raak.

26 mei 2021 om 22:52

Dat mag jij hopen en ik zeg het anders dromen.
Iedereen ziet dat n stuk of vijf spelers niet spelen of potten breken er de magere minuten die ze krijgen , en dan neem je ze mee, ten opzicht van spelers wekelijks wel spelen en ritme hebben

26 mei 2021 om 23:10

Wees niet bang, die ligt 1e ronde uit het toernooi

26 mei 2021 om 23:23

@Thamike, leuk die trainings stage, hij heeft El Ghazi niet aan het werk gezien tijdens die hele stage en laat hem via een smsje weten dat hij afgevallen is. Heb de Boer lang verdedigd, maar Jezus wat is dit lomp. Begin wel meer en meer in te zien waarom hij zo hopeloos gefaald is in het buitenland. Dit is gewoon soort gelijk gedrag als bin El hamdaoi alleen zijn we jaren verder. Ter vergelijking een Ten Hag bv zou dat nooit doen. Minder flair, minder handig tijdens media optredens, maar beschermt spelers tot het onzinnige aan toe. En onder de reserves ook totaal geen muiterij. Sterker nog die gaan als de brandweer op het moment dat ze wel een kans krijgen.

27 mei 2021 om 07:19

Ik vind Karsdorp ook geweldig maar Dumfries is gewoon buitencatogerie. Die pakt heel die flank en er komt niemand erdoor heen. Plus hij zit zo erg op de nek van de tegenstanders dat ze hem natrappen uit irritatie. Hij is kopsterk, Karsdorp komt niet eens in zijn buurt al vind ik hem ook een hele goeie back. Watvoor energie en inzet Dumfries geeft is van ongekend niveau. Alleen al daardoor speelt een team 100 keer makkelijker. Ik vind dat Boadu ook had mee mogen gaan. Malen ken wel leuk dribbelen en is snel maar Boadu scoort 2 van 3 kansen en Malen 1 van de 5. Echt weer een foute keuze.

26 mei 2021 om 21:10

Ik vind zeker dat El Ghazi in plaats van Promes had moeten zijn opgenomen in de definitieve selectie, maar ik ben het absoluut niet met Driessen eens dat je de steekpartij als rede daarvan kan nemen.

Promes is helemaal nog niet schuldig bevonden, dus hem dan met die reden niet opnemen vind ik belachelijk. Ronaldo werd toch ook gewoon opgenomen in de selectie terwijl er een onderzoek liep maar die verkrachtingszaak?

26 mei 2021 om 21:16

Nee hij is nog niet schuldig bevonden. Dat er volgens jou langer onderzoek gedaan is verandert daar niks aan.

27 mei 2021 om 01:28

Wat een minachting om El Ghazi een Whatsapp te sturen op hem op kille afstandelijk manier kenbaar te maken dat hij er niet bij is, zo iets kan je niet maken dan bel je hem op zijn minst....

Wat een gelul Valentijn. Als er een rechtsbuiten was afgehaakt en Bergwijn was het geworden dan had hij daarover gezegd dat hij geen pot heeft gespeeld en gebroken dit hele seizoen en dat Ghazi een betere optie was geweest.Er moeten spelers afvallen. Ghazi weet nu dat hij er heel heel dichtbij zit. En als er de komende dagen alsnog iets met berghuis gebeurt kan hij Ghazi alsnog oproepen.

26 mei 2021 om 21:07

Owja, want hem alsnog oproepen zonder voorselectie kan niet?...

26 mei 2021 om 21:12

Dat kan zeker, maar dan krijg je weer gezeur dat hij iemand oproept die niet op de voor selectie lijst staat, je weet zelf onderhand wel hoe het werkt, het is toch nooit goed voor iedereen

26 mei 2021 om 21:21

Dat kan. Maar wat is het punt..? Er is een voorselectie en daar vallen mensen zoals bij elk toernooi af. El Ghazi is eraf met de mededeling dat hij mogelijk wordt opgeroepen als er de komende dagen nog wat gebeurt. Bizot gaat ook mee op trainingskamp naar Portugal als 4e keeper voor de partijtjes. Moet je daar dan een Portugese amateur voor vragen omdat Bizot toch al weet niet mee te gaan?

26 mei 2021 om 21:25

Totaal niet vergelijkbaar. Als er zo weinig tijd zit tussen de voorlopig en definitieve selectie en je ziet de spelers niet eens meer trainen dan kan je die poppenkast prima overslaan

Je gaat bijna hopen dat dit EK een fiasco wordt. de Boer kan dan lekker vertrekken.

26 mei 2021 om 21:17

Want? El Ghazi niet mee is iets wat alleen Frank de Boer kan verzinnen..? De boer gaat voor 5-3-2 en dan heb je geen 5 vleugelspelers nodig. Als hij voor 4-3-3 was gegaan dan zouden we met z’n allen roepen dat hij naïef is.

We moeten eerlijk zijn. NL is gewoon geen top 5 van Europa. Ook niet met Koeman. Onder Koeman liep het tijdens de Nations League prima maar vaak genoeg ook zo stroperig als wat. Frank de Boer gaat gewoon de groep overleven en daarna worden we eruit gekegeld door Portugal of Frankrijk. Net zoals onder elke andere bondscoach en ook als el Ghazi wel in de selectie zat...

26 mei 2021 om 21:19

Hij gaat voor 5 3 2 en neemt dan geen Karsdorp mee, maar wel twee spelers die van origine CV zijn voor die positie.

26 mei 2021 om 21:25

Timber is van origine rechtsback maar speelt nu centraal. En met een 5-3-2 heb je dus ook 3 centrale verdedigers. Fijn als je daar dus keuze hebt. Ander heb je alleen Aké en Veltman. Elke positie dubbel bezetten met specialisten betekent bijvoorbeeld dat Weghorst of De Jong niet mee hadden gekunt omdat Depay al als spit geldt. Door een rb t offeren kun je Weghorst en De Jong meenemen

26 mei 2021 om 21:32

Zoals ik hierboven al zeg... als je met een selectie van 26 man kiest voor multifunctionaliteit boven kwaliteit heb je het niet begrepen. Karsdorp heeft kwaliteiten die zij allemaal niet hebben. En tsja St Juste kan ook zowel centraal als rechtsback.

26 mei 2021 om 21:48

Echt supporter ben je. Het merendeel van de mensen had alleen El Ghazi gewisseld voor Promes. Maar eenmaal haat op De Boer, altijd haat op de Boer.

ik vind sowieso degene die heel dat voorselectiebeleid heeft verzonnen een prutser. wat is de meerwaarde van zoiets?

26 mei 2021 om 22:01

Naja opzich leuk voor jonge jongens als ze ff mee mogen doen een weekje op de training om eraan te ruiken.

27 mei 2021 om 00:50

Alleen zat er nu zo weinig tijd tussen dat bijna niemand nog een training had meegemaakt doordat ze nog voor hun club uit moesten komen. Ipv op de training heeft El Ghazi zich daar nog even goed laten gelden, maar wordt desondanks niet meegenomen voor een koekenbakker als Promes. Als een voorselectie op zo'n manier moet, kun je het beter niet doen, toch?

26 mei 2021 om 23:31

Nou precies wat je zegt Japie! Vroeger was het misschien een eer toen er nog sterren in speelde, tegenwoordig is het meer een marteling.. Alsof die drie dagen training gaan bepalen of je mee mag. Als dat zo was dan was El Ghazi sowieso geselecteerd boven Promes. Dus stop met de voorselectie. Want het is ook niet dat ze nog even de publieke opinie erop naslaan, dan had het misschien nog iets nuttigs

27 mei 2021 om 00:04

Ik lees hier zoveel onzin... Een bondscoach mag dus niet twijfelen? Hij had 4 maanden geleden zijn selectie bekend moeten maken? Het hele idee van een voorselectie is dat er wat spelers komen trainen waarvan de bondscoach nog twijfelt. En daar gaan er een paar van mee en een paar niet. En als je met ze kan praten, ze kunt trainen en als je ze live aan het werk kan zien kun je als coach een veel betere keuze maken.

27 mei 2021 om 00:07

Ja, want de Boer schijnt een echte prater te zijn!

27 mei 2021 om 00:19

Dan ga je toch totaal aan mijn punt voorbij... Ik hoop toch niet hier aan alle leden van Voetbalzone het principe van een voorselectie uit te hoeven leggen?!

27 mei 2021 om 01:09

Je kunt toch ook een definitieve selectie bekend maken zonder 4 maanden daarvoor een voorlopige selectie. Ik snap ook nog steeds het nut niet. Kan je ook rustig eerst iedereen afbellen zonder dit gezeik

27 mei 2021 om 08:48

Ja dat kan, maar dan nog ga je aan mijn punt voorbij... Bondscoaches mogen niet twijfelen, mogen geen spelers testen en mogen niet kijken naar/praten/werken met spelers voordat ze een beslissing maken? Er zijn gewoon veel spelers die het ergens goed doen en dan bij hun nationale elftal komen en daar niet bij passen, omdat ze het spel wat daar gevoetbald wordt niet zo goed beheersen, omdat ze niet zo goed in de groep liggen, of omdat ze alleen perfect zijn voor het soort voetbal bij hun club. Dan is een voorselectie wel goed. Daarbij moet de bondscoach het van jullie dus doen met tv-beelden of sporadisch een live wedstrijd. Vooral nu in coronatijd is het lastig spelers live te bekijken (zeker spelers in het buitenland).
Voordat mensen een discussie starten over de situatie met Jong Oranje, ja dat is wel een aparte situatie, dat spelers die in de voorselectie van Oranje zitten niet meer mee kunnen met Jong Oranje, maar wel nog kunnen afvallen. Maar dat neemt niet weg dat een voorselectie voor eindrondes gewoon heel logisch is.

27 mei 2021 om 10:54

Frankrijk doet niet aan een voorselectie en die doen het toch altijd wel goed. Misschien dat dit komt door hun strijdend volkslied. Natuurlijk mag een bondscoach twijfelen, alleen dat wordt echt niet weggehaald door een voorselectie. Want die vier keer dat je de speler ziet kan je er echt weinig echt over zeggen. Je zou misschien de echt rotte appels eruit kunnen halen die niet gemotiveerd zijn. Dus waar jij zegt dat het logisch is vind ik dat totaal niet. Ik ga daarbij ook helemaal niet aan je punt voorbij. Ik zie de noodzaak niet en zet mn vraagtekens bij of het überhaupt iets oplevert tov een directe selectie. Verder zijn er volgens mij ook geen andere sporten die aan voorselecties doen, het is gewoon een vreemd principe

27 mei 2021 om 23:30

Ik denk dus dat die 4x een speler aan het werk zien daadwerkelijk wel het verschil maken. Dus daar ligt dan vooral ons meningsverschil. En dat Frankrijk niet met voorselecties werkt betekent niet dat het een slecht idee is of dat wij het ook niet moeten doen. Als iemand geen chocola eet en er niet van houdt betekent niet dat jij zelf geen chocola mag eten

27 mei 2021 om 07:52

Oranje heeft echt de spelers die de EK kan winnen maar hij heeft echt prutsers op de bank. Je speelt toch geen 5 mans verdediging als je 2 buitencatogerie verdedigers hebt met denzel en Mathijs. Frank de Boer hoort met dit materiaal gewoon in de finale te staan, we hebben de beste middenveld van de wereld. Memphis is ook niet minder dan welke superster van welk land dan ook. Frank de Boer is wel heel erg anti voetbal met ze balletje breed. Dus ja heb ook niet veel hoop meer voor Oranje.

Ik vind voorselecties zowiezo een slecht idee. Bij elke interland periode komt er eerst een voorselectie en dan de definitieve groep. Los van een EK of WK is er volgens mij bijna geen enkele bond die zo werkt. Alleen de KNVB. Stop daar gewoon mee. Als je met voorselecties gaat werken dan weet je toch ook dat er spelers inzitten die op voorhand al nooit bij de definitieve groep gaan komen

26 mei 2021 om 22:01

Klopt. Hij twijfelde geloof ik maar over drie spelers. Ik snap het wel als je de groep voor de definitieve selectie even hebt gezien. Kijken hoe de koppies er bij hangen. Wat fitheidstesten doen etc.

26 mei 2021 om 22:02

Voor een Ek of WK is het prima, alleen heb je dan normaal gesproken nog een trainingskamp met een wedstrijd of 2. Je hebt altijd nog wel ergens iemand met een blessure(net zoals Blind nu), dan kan je dat nog even aan kijken. Of als je echt nog twijfelt tussen 2, dan kan je ze nog even van dichtbij tegen mee maken en testen. Maar dit jaar slaat nergens op. Dan heb je nog 3 dagen trainen met een halve selectie voor de definitieve selectie gemaakt word. Daarin ga je nooit iemand op andere gedachten brengen.

Weet je wat grappig is, allemaal mensen in dit topic die zeggen dat Valentijn het alleen met De Boer oneens is omdat hij hem stom vindt. Haha ironie.

Daley blind mocht voor mij thuis blijven. Die moet nog revalideren en ook nog wedstrijdritme opdoen

Niet geluisterd naar de Boer Valentijn?
De Boer zei als ik er een meer mocht meenemen dan was het het El Ghazi. Ergo, als een van de spitsen om wat voor reden dan ook, blessure, corona, familie ernstig ziek, overval thuis dan zou deze kunnen afhaken en was El Ghazi erbij gebleven.
Graag gedaan

Waarom überhaupt een voorselectie en dan nog een x aantal afvallers. Gewoon in een keer het juiste aantal spelers selecteren die meegaan en thats it. Wat een onzin die voorselecties dan hou je inderdaad spelers een dode mus voor.

Die opmerking over Promes verwacht ik niet van een journalist. Dat kan echt niet. Natuurlijk mag je iets vinden van zijn aanwezigheid, maar dan wel op basis van zijn voetbalkwaliteiten. Niet omwille van een nog niet bewezen/ veroordeeld delict.

En wel of geen Karsdorp: lekker boeiend. Alsof die het verschil wel even gaat maken. Dumfries staat daar toch in de basis.

als de bondscoach zo omgaat met afvallers dan moet hij zich diep schamen spelers via de app afzeggen hoop dat die snel opstapt geen fatsoen tegenover de afvallers en nog liegen ook prutser

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren