Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Jordy Wehrmann grijpt glansrol met treffer in Zwitserse bekerfinale

Laatste update:

FC Luzern heeft maandagmiddag beslag gelegd op de Zwitserse beker. De ploeg van Fabio Celestini was in de finale met 1-3 te sterk voor St. Gallen. Jordy Wehrmann eiste een hoofdrol voor zichzelf op door voor de tweede treffer aan te tekenen namens Luzern. De huurling van Feyenoord werd na een half uur spelen bediend door Louis Schaub en rondde na een knappe controle af met een halve volley. St. Gallen kwam nog wel terug, maar moest in het tweede bedrijf buigen.

In de beginfase van het duel golfde het spel op en neer. Na zeventig seconden was het St. Gallen dat voor het eerste gevaar van de wedstrijd zorgde via Nicolas Lüchinger. De verdediger kreeg van een meter of twintig van het doel van Marius Müller tijd en ruimte om uit te halen, maar moest toezien hoe de sluitpost van Luzern in de weg lag. Aan de overkant tekende Papa Alioune Ndiaye voor het eerste gevaar namens de bezoekers. De middenvelder probeerde het met een geplaatste kopbal, maar zag zijn poging voorlangs gaan.

Na een klein half uur spelen greep Luzern alsnog de voorsprong, toen diezelfde Ndiaye aan het einde stond van een fraaie aanval. Ontsnappend aan de aandacht van de St. Gallen-verdedigers werkte hij een voorzet van Pascal Schürpf achter de kansloze Lawrence Ati-Zigi. Amper vijf minuten later werd de score al verdubbeld. Wehrmann werd door de lucht bediend door Schaub, controleerde het leer met de borst om vervolgens met links raak te schieten en Zigi voor de tweede keer te passeren: 0-2.

Luzern had op dat moment het betere van het spel, maar moest wel voor rust nog de aansluitingstreffer incasseren. Müller werd tot twee keer toe op de proef gesteld. Een schot van Élie Youan wist hij in eerste instantie nog te keren, maar op de rebound van Chukwubuike Adamu had hij geen antwoord: 1-2. Terwijl het spel in het tweede bedrijf op en neer golfde, gooide Luzern het duel twintig minuten voor tijd in het slot. Schürpf werd vrij voor de ingevallen Lukas Watkowiak gezet en rondde beheerst af voor de 1-3. Het is voor het eerst sinds 1992 dat Luzern beslag legt op de Zwitserse beker. De finales in 1997, 2005, 2007 en 2012 gingen allen verloren.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lekker hoor. Slimme speler dit en had dit seizoen echt niet misstaan bij Feyenoord. Sterker nog denk dat hij gewoon beter is dan Fer en Diemers. Ach ja volgend jaar nieuwe kansen en mooi dat die jongen zo'n avontuur daar heeft meegemaakt.

We zien nu Bouchataoui sterk spelen en Wehrman presteren en eigenlijk word nu steeds meer bevestigt wat velen al dachten. Onze jeugd is beter dan wat er nu staat. Het interview van Dick was best wel schrijnend. Bouchataoui overklaste Fer in alles m.u.v Power maar had toch liever Fer erin want dat is een grotere personality.

Dick heeft waanzinnig veel rare keuzes gemaakt maar wens hem wel het beste. De omstandigheden waren ook wel lastig, heeft toch nog een mooie eind van het seizoen gegeven en daarnaast is het ook wel weer een toffe gozer die je het gunt.

24 mei 2021 om 17:20

Fer heeft ook wel wat krediet natuurlijk. De laatste tijd gaat het bergafwaarts maar daarvoor en zeker vorig seizoen was hij de beste middenvelder van Feyenoord.

24 mei 2021 om 17:27

Ik denk eerlijk gezegd dat zo'n mening ontstaat uit pure selectiviteit. De middenvelders van Feyenoord maken geen indruk, deze Wehrmann doet dat enigszins bij Luzern in Zwitserland. Dan is het vrij aantrekkelijk om te denken dat deze speler wat toevoegt aan Feyenoord. Niet dat Advocaat foutloos is, maar het is natuurlijk ook wel makkelijker om de trainer de schuld te geven dan te erkennen dat Feyenoord ook gewoon een hele matige selectie is voor wat 't voor die selectie betaalt. Dat neemt niet weg dat deze Wehrmann gewoon een gevalletje "kijken wat het wordt" is. Zo geweldig doet hij het daar ook weer niet en de Zwitserse competitie is van een lager niveau dan de Eredivisie. Ze verhuren 'm niet zomaar.

24 mei 2021 om 17:38

Hoe jij denkt dat die mening ontstaat moet jij weten. Ik kijk net die wedstrijd tussen Gallen en Luzern en kom maar tot 1 conclusie. Wat hij laat zien is beter dan we al maanden voorgeschoteld krijgen. Ook in vrijwel elke invalbeurt bracht Wehrman een positieve impuls.

Ik weet ook niet hoe jij er bij komt dat Wehrman het niet zo geweldig doet bij Luzern want hij speelt gewoon goed daarzo. Toen hij binnen kwam stonden ze 1 na laatste en nu aan het eind van het seizoen staat hij 5de en heeft hij de beker binnen.

En ja Dickie heeft de gunfactor ook bij mij maar bij topsport zijn mensen kritisch. Als je dan Bouchataoui ziet spelen nadat hij naar zijn kantoor is geweest voor speeltijd is het alles zeggend dat hij in zijn eerste basis wedstrijd Fer gewoon compleet declasseert.

24 mei 2021 om 17:50

Maar hoe lang gaat dat duren? We moeten ook niet gaan doen alsof Advocaat totaal niet ziet wat er rondloopt. Als die jongen structureel een Fer zou declasseren, stond hij er gewoon in. Talenten zijn nou eenmaal heel wisselvallig; hoge pieken, nog diepere dalen. Uiteindelijk geloof ik je als hun statistieken over een lange(re) periode ook goed zijn. Vorig jaar werd Fer enorm geprezen, nu ineens word 'ie gedeclasseerd door 1 of ander jong talent. Dat neigt bij mij toch naar selectiviteit, voortkomend uit onvrede. Talenten moeten bij de hand genomen worden en als je alle ervaring op de bank posteert, wie gaat die ploeg dan op sleeptouw nemen? Nu zeg ik overigens niet dat Wehrmann of Bouchataoui in de toekomst geen basisspeler kunnen worden, maar ik vind dat jouw betoog nuance behoeft.

24 mei 2021 om 18:06

Fer werd vorig jaar beter en beter naar mate hij fitter werd. Dit jaar was het heel slecht, ook weer een tijd geblesseerd geweest, zal ook niet geholpen hebben. Maar Advocaat is alleen bezig geweest met dit seizoen. Als je hem ook hoort praten over AEB dan komt het ook niet over als een echte kans. Een beetje van, hij zou alleen half jaar mee trainen dus hij mag blij zijn dat die nog minuten gekregen heeft. Bozenik heeft hij van begin af aan al afgebrand. Geertruida mocht na een slechte wedstrijd gelijk een paar wedstrijden op de bank zitten terwijl hij dit seizoen 1 van de betere was. Of je deze spelers wel of niet goed genoeg vind, echt motiverend is het niet.

24 mei 2021 om 18:40

'Als die jongen structureel een Fer zou declasseren, stond hij er gewoon in.'

Je brengt dit als een feit maar dat weten we niet. Het niveau van Fer is echt niet best en het gaat van kwaad tot erger. Hij kan het niet meer belopen en zijn schandalige tackle tegen Utrecht onderstreept dat. Daarnaast kan je iemand niet structureel declasseren als je niet de kans krijgt.

'Dat neigt bij mij toch naar selectiviteit, voortkomend uit onvrede.'

Ik weet totaal niet hoe jij tot deze conclusie komt. Met huis tuin en keuken psychologie kan ik sowieso vrij weinig. Als je hebt gelezen wat ik schreef was het dan niet aannemelijker dat ik tot deze conclusie kwam puur omdat ik de club een beetje volgt?

'We moeten ook niet gaan doen alsof Advocaat totaal niet ziet wat er rondloopt.'

Ook Advocaat kan er naast zitten. Ik herinner me ook een wissel van Arjen Robben. Nee, maar zonder goedkoop te scoren weten we allemaal dat Dick soms kan doorslaan in ervaring en organisatie.

25 mei 2021 om 14:07

@wolkje - Als ik iets als een feit bedoel, zet ik dat erbij. Verder geef ik ook niet aan dat die jongen het niet beter kan doen bij momenten, maar te veel talenten inpassen werkt alleen maar averechts. Kijk bijvoorbeeld eens naar FC Twente waar 't de tweede seizoenshelft veelal met talenten heeft gespeeld. Veel van hen kunnen de Eredivisie prima aan, maar als collectief is er dan gewoon te weinig ervaring en consistentie. Zoiets moet je wel met mate doen en zeker als je ergens voor speelt. Overigens schrijf ik ook niet dat je ongelijk hebt of iets dergelijks, maar ik vind het ook te makkelijk om er maar blind vanuit te gaan dat een onervaren talent 't maar even gaat oplossen binnen een ploeg die totaal niet lekker draait en waar bepaalde kwaliteiten missen.

24 mei 2021 om 17:33

ik heb toch wel mijn twijfels bij Wehrmann. is nu alweer 20 of 21 jaar en kon dit seizoen in de keren dat hij mee deed bij Feyenoord niet echt een beste indruk op me maken

24 mei 2021 om 17:57

Dat kan natuurlijk, maar je baat bij speelminuten. Die heeft hij nu meer gekregen, dan mogelijk was bij Feyenoord. Lijkt me een redelijke speler, om in je selectie te hebben, als er geen geld is om je selectie te verbeteren. Senessi zal zeker verkocht worden. Daar komt hopelijk 18-20 miljoen voor binnen. Dan heb je wat mogelijkheden om je selectie te verbeteren Hopelijk krijgen de nieuwe spelers geen Kuip vrees.

24 mei 2021 om 18:21

voor de breedte kan je hem zeker erbij houden en wie weet speelt hij zich wel in de basis alleen een toptalent zie ik er vooralsnog niet echt in

24 mei 2021 om 18:49

Ik heb het ook niet over een toptalent en wat is een toptalent?
Velen kunnen het ook niet waarmaken en velen krijgen een gebruikelijke terugval.
Een toptalent was, die het waargemaakt heeft, was Wijnaldum en eerder van Persie en van Bronkhorst.
Die kom je niet je niet elke 3 jaar tegen in eigen jeugd, ook niet bij een andere club, misschien bij Ajax, zie de Ligt en Gravenbeek (De Jong zat er net, dus van eigen jeugd, die al meerdere jaren opgeleid is door de club, kan daar geen sprake van zijn. .
Vaak zijn ze al weg en komen er op een andere manier (ake, maar die begint ook net en de vraag is, of hij zo'n carriere zal maken als als de genoemden.

24 mei 2021 om 19:31

Japie. Jij wil alleen maar negatief zijn. Welke medicijnen gebruik je? Wehrmann is beter dan Diemers en minimaal gelijkwaardig aan Fer. Hij heeft inzicht, snelheid en is technisch vaardig. Het enige wat hij nog mist is kracht. Daar hebben ze een gym voor in de Kuip. Volgend seizoen, met een verstandige coach, heeft Feyenoord echt een prima middenveld. Sini komt weer in vorm, na zijn blessure. Malacia word steeds beter! Geertruida en Senesi in het centrum, mits hij niet voor te weinig verkocht word. Beste keeper van de ED... wellicht nog steeds de beste rechtsbuiten in het Feyenoord shirt.. Ik zie Feyenoord, met een goede coach, gewoon weinig punten verliezen tegen kleine clubs.

24 mei 2021 om 19:36

ik denk dat je realisme verward met negativiteit. wat was er zo positief dan aan dit seizoen en aan de laatste jaren bij Feyenoord? het hele probleem is dat onze beste spelers (berghuis uitgezonderd) achterin lopen. op het middenveld en voorin komen we kwaliteit, scorend vermogen en creativiteit tekort. ik weet niet of Wehrmann beter is dan die spelers. wat heeft hij precies bij Feyenoord gepresteerd waarop je dat kan baseren dan?

24 mei 2021 om 20:12

Ik vind ook dat alsjemenou wel erg positief is, maar realisme hoeft niet altijd negatief te zijn Japie. En dat is het bij jou doorgaans wel. Ik ben vrij allergisch voor pessimisten die zichzelf aanpraten realist te zijn. Een soort zelfbescherming, of een blinde vlek. Ergens een keer wel in geloven is vast buiten de comfortzone. Als je overal over zeurt heb je altijd wel een keer gelijk

24 mei 2021 om 20:15

Omdat we niet in de kkd zitten met ons jeugd elftal hebben jonkies meer tijd nodig om op niveau te komen. waar bij een ajax of psv de talenten rond 18 al echt minuten kunnen maken gebeurt dat bij ons pas rond 20/21. geertuida volgend maand alweer 21, bouchataoui ook 21, malacia debuteerde eerder maar brak op 20 ook pas echt door. nu werhman. al klopt het wel dat de alle grootste er wel echt op hun 18de staan.

24 mei 2021 om 20:43

Feyenoord heeft door Dick toch echt +/- 15 punten verloren dit seizoen. Thuis wedstrijden inzakken, niet durven voetballen, bizarre opstellingen en bizarre wissels. Tegen de kleine clubs hè. Dus ik ben niet positief over dit seizoen, maar dat gaat onder Slot nooit gebeuren. Dat we tegen de top punten gaan verspelen, prima.. maar niet tegen de kleinere clubs. Er staat echt een prima elftal. Tactisch is het gewoon triest. Zelfs van Hanegem geeft het aan "Feyenoord speelt om niet te verliezen". Dat zie je in het veld terug bij spelers als Kokcu bijvoorbeeld.

24 mei 2021 om 20:47

@bobiku29 dat vind ik te makkelijk. zeg je het pas achteraf kijk je zogenaamd weer een koe in de kont. als je de aankopen van Feyenoord vaak ziet hoef je geen Einstein te zijn om op voorhand al te voorspellen dat dat niks gaat worden. daarom ben ik zo vaak gefrustreerd over het aankoopbeleid. als de doorsnee supporter al op voorhand kan zien dat iets niet gaat werken, hoe kan het dan dat de zogenaamde professionals die er dik voor betaald krijgen het niet zien? je kan veel zeggen maar niet dat ik er vaak naast heb gezeten wat betreft de aankopen van Feyenoord

24 mei 2021 om 20:52

@alsjemenou dan schatten wij de selectie beiden anders in. ik mis teveel creativiteit, scorend vermogen en voetballend vermogen in deze selectie om de kleintjes even kapot te spelen. we moeten het voornamelijk hebben van harde werkers maar die zien de oplossing naar voren niet en daarom zijn we erg voorspelbaar en makkelijk om te verdedigen voor onze tegenstanders en staan onze aanvallers vaak op een eiland. een creatieve middenvelder halen lijkt me toch wel een van de hoofdprioriteiten voor aankomend seizoen als je weer wil domineren tegen de kleintjes

24 mei 2021 om 21:16

Dat ga ik inderdaad niet zeggen, maar dan alleen voor mijn eigen gemoedsrust. Honderden mensen gaan daar over met je in discussie en je bent altijd te eigenwijs om enig ongelijk toe te geven. Of alleen al om je zwart-witte denkwijze ook maar een beetje te nuanceren. Je denkt alleen in miskopen en topaankopen, nooit iets ertussenin. En in geld verdampen of miljoenen verdienen, nooit iets ertussenin.

24 mei 2021 om 22:03

Welke wedstrijden heb je gekeken japie? Deed in zijn invalbeurten naar behoren, vooral defensief. Tegen utrecht was hij basis speler 1x en was die een van beteren.

24 mei 2021 om 22:19

@bobiku29 kijk hoe we er sportief en financieel voor staan. dan kan je toch niet spreken van een geslaagd transferbeleid? mensen kunnen dan wel een leuke twist eraan geven en zeggen dat het transferbeleid helemaal niet zo slecht is maar onze huidige situaties spreekt dat duidelijk tegen. vorig jaar is er ook weer voor 10 miljoen aan spelers gehaald en geen enkele van die spelers heeft ons beter gemaakt

24 mei 2021 om 22:22

@samhan ik weet niet meer precies tegen wie dat was want Feyenoord heeft weinig indrukwekkende matches gespeeld afgelopen seizoen, maar ik heb hem twee keer mee zien doen en toen was ik er niet echt van onder de indruk. zou kunnen zijn dat Utrecht 1 van die wedstrijden was. ik zal hem nog niet afschrijven maar volgend seizoen kunnen we zien of dit een middenvelder is die Feyenoord naar een hoger niveau gaat tillen

24 mei 2021 om 22:38

Je klaagt altijd over het korte termijn denken. Leuk dat je een uitspraak van Valentijn Driessen kopieert, maar 6 van die tien miljoen (Bozenik en Antonucci) is voor de lange termijn. Dat ga je dan nu al zitten veroordelen. Pratto heeft niks toegevoegd en Teixeira vind ik ook te duur, maar je doet het weer net overkomen alsof er tien miljoen in de Maas is gepleurd

24 mei 2021 om 22:49

@bobiku29 ik heb dat niet van Driessen en heb dat ook nergens voorbij zien komen. Ik heb die berekening zelf gemaakt door de uitgaven bij elkaar op te tellen. Bozenik vind ik echt een hele povere spits waarvan ik niet verwacht dat hij die 4 miljoen gaat rechtvaardigen en dat lijkt me toch een zware miskoop maar hopelijk heb ik dat mis. over Antonucci ga ik nog niet oordelen want die heeft noeg niet gespeeld in het eerste van Feyenoord. voor mijn gevoel is die 10 miljoen idd voor het allergrootste deel totaal verkeerd geinvesteerd. o.a. Linssen, Diemers, Texeira, Spajic, Pratto en Bozenik hebben vooralsnog weinig tot niks toegevoegd aan Feyenoord

25 mei 2021 om 04:18

Heb je nergens voorbij zien komen? Haha, het artikel 'Driessen ziet bij Feyenoord tien miljoen 'verdampen' door Arnesen' van 12 april. 39 (!) van de 138 reacties zijn afkomstig van jou en sindsdien roep je het overal. Maar je hebt het nergens voorbij zien komen... 😉

25 mei 2021 om 11:55

Linssen doet het wel aardig @japie en Spajic was het begin van het seizoen goed, maar is ver teruggevallen.. Conclusie is wel dat het transferbeleid zwaar ondermaats is en ja dit krijg je als je geen scouting hebt ... Het is ieder jaar hetzelfde liedje. Nu krijg je straks 12 tot 15 miljoen voor Senesi en heb er nog geen vertrouwen in dat dit wel goed wordt geïnvesteerd.

25 mei 2021 om 12:11

@bobiku29 dat zou dan best kunnen maar je hoeft geen rekenwonder te zijn om te concluderen dat er idd rond de 10 miljoen is uitgegeven aan spelers als je alle uitgaven bij elkaar optelt en we zijn er vooralsnog niks mee opgeschoten

25 mei 2021 om 12:17

@gerben1978 Linssen doet het idd aardig maar we hebben teveel spelers die nuttig zijn en het aardig doen maar buiten Berghuis helemaal niemand die bepalend en beslissend is en dat is een van de grote problemen met deze Feyenoord selectie. ik ben het daarom helemaal met je eens. wat is die 15 tot 20 miljoen straks nog waard als je er weer Texeira's en Bozeniks mee gaat halen?

25 mei 2021 om 12:34

Ik kan alleen maar hopen dat ze gerichter gaan scouten en anders maar kiezen voor eigen jeugd of talenten van buitenaf. Ambitie maar even laten varen en geld op de knip houden.. Dan heb je nog een paar magere jaren, maar misschien dat het zich uiteindelijk uitbetaald

25 mei 2021 om 12:55

Daar gaat het niet om. Je kletst uit je nek, daar gaat het om. Sinds dat artikel zeg je het overal, dus het lijkt me sterk dat je het niet daarvan hebt. Je reageert 39 keer op dat artikel en zegt dat je het nooit voorbij hebt zien komen..

25 mei 2021 om 13:06

@bobiku29 zoals ik zogenaamd elk jaar uit mijn nek klets om iedere keer weer te zien uitkomen wat ik al op voorhand had voorspeld wat betreft Feyenoord. jij wil nu zeker weer beweren dat er geen 10 miljoen is uitgegeven en dat we veel zijn opgeschoten met de aankopen die zijn gedaan? ik zei het al voor het artikel. hoe moeilijk is het om zoiets uit te rekenen? je kan zo op het internet of transfermarkt alle bedragen vinden en van de transfervrije spelers zoals Linssen weet je sowieso dat ze minimaal een miljoen aan tekengeld beuren

25 mei 2021 om 13:15

Je kan het ongetwijfeld online vinden, maar dat heb je niet gedaan. Sinds dat artikel wijs je steeds naar tien miljoen. Beantwoord deze vraag dan: zit je te liegen over dat je dat artikel nergens hebt gezien, ja of nee? Als je er 39 keer op reageert, heb je het wel gezien gok ik

25 mei 2021 om 13:32

@bobiku29 jij zou beter moeten weten want ik noem al jaren de bedragen van onze aankopen om die te vergelijken met aankopen van AZ en Ajax bv. of dat nou Vejinovic was, de huursom van Clasie of Pratto of een aankoop als Bozenik. verder ben ik wel benieuwd naar jou rekensom dan aangezien jij van mening bent dat er geen 10 miljoen is uitgegeven. om even te verduidelijken hoe ik aan het bedrag kom speciaal voor jou: Diemers (1,7 miljoen), Pratto (5 ton), Bozenik (4 miljoen), Antonucci (2,2 miljoen), Linssen (minimaal 1 miljoen aan tekengeld). dan zit je al aan de 9,4 miljoen ongeveer. tel dan de huursom voor Spajic en de komst van Conteh en Balde daar bij op en dan zit je toch al minimaal aan een bedrag van 10 miljoen? zo moeilijk is het niet om te berekenen dus wat is nou precies je punt eigenlijk?

25 mei 2021 om 15:08

Citeer het stuk waar ik zeg dat er géén tien miljoen is uitgegeven.. 😉. Diemers heeft trouwens een miljoen gekost, Teixeira 1,7 (laatstgenoemde vind ik ook te veel). Wat ik dom vind is om het hele bedrag al te veroordelen, terwijl er met Bozenik, Antonucci en Baldé jonge talenten van zijn gehaald. Dat er wat neergelegd is voor Diemers en Linssen vind ik vrij logisch, zeker Linssen. Die heeft wel zijn waarde bewezen hoor. Mijn punt is dat er zes miljoen is geïnvesteerd in talenten en vier miljoen in breedteversterkingen dit seizoen. Dat laatste omdat dat nodig was, na het vertrek van Tapia, Karsdorp, Van der Heijden, Ié, Özyakup en de blessure van Sinisterra. Mijn tweede punt is dat je doet alsof je dat artikel van Driessen niet hebt gelezen, terwijl je er 39 keer op gereageerd hebt. Waarom zeg je dan dat je het nooit hebt gezien? Geef daar eens antwoord op

25 mei 2021 om 16:53

@bobiku29 sorry, dan begreep ik je verkeerd. ik zie tientallen Feyenoord berichten voorbij komen en die onthoud ik echt niet allemaal, maar ik geloof best dat ik daarop gereageerd heb. ik wist alleen al wel een tijdje dat er rond de 10 miljoen is geinvesteerd. of die 10 miljoen goed is geinvesteerd of niet is idd weer een andere discussie. zelf vind ik vooralsnog van niet maar aankomend seizoen kunnen we daar een definitief oordeel over vellen

25 mei 2021 om 17:56

Ja ik begrijp ook best dat er twijfel over Bozenik is, maar ik geloof wel in hem en zijn killersinstinct. Antonucci, dat weet ik nog niet. Baldé lijkt me een erg goed talent en die kostte ook erg weinig. Maar goed, ik ben wel echt nog steeds verbaasd over Teixeira. Ik dacht dat hij transfervrij was, maar 1,7 miljoen.. pff. Dat had ik dan liever in wat KKD talent gestoken. Genoeg te vinden bij NEC, Eagles, Volendam en NAC

25 mei 2021 om 18:53

Balde en Antonucci bedoelde ik ook niet echt als verkeerde versterkingen. die verdienen eerst gewoon de kans. Bozenik zal ik ook nog niet definitief afschrijven maar daar heb ik idd nog mijn twijfels over. Texeira valt me idd zwaar tegen. wie weet krijgt Slot hem wel aan het voetballen maar van wat ik daar dit seizoen van heb gezien ben ik bang dat hij tekort komt

25 mei 2021 om 19:55

Teixeira is leuk als je thuis speelt tegen een club uit het rechterrijtje en je een opening moet vinden, maar meer ook niet. Ik vind het een soort Larsson light. Transfervrij had ik het wel oké gevonden als goedkoop gokje, maar om hier nou zoveel geld voor neer te leggen.. Anyway, als je Baldé en Antonucci eraf haalt, is het zeven miljoen. Dat vind ik nog wel meevallen, los van Teixeira

24 mei 2021 om 17:50

Hoe deed Bouchataoui het bij fc Dordrecht? Heb zelf niet het idee dat dit een talent is wat feyenoord verder gaat brengen

24 mei 2021 om 18:01

Geen idee, maar bij Feyenoord speelt hij heel goed, die 2 of 3 wedstrijden was hij toch echt een aanwinst

24 mei 2021 om 18:45

Voetballend is het inderdaad leuk en draait hij goed weg maar ik hoor van mensen dat er nog wel wat aan te merken is op zijn loopvermogen. Dat is wel belangrijk op die positie, kom je misschien mee weg in de Eredivisie maar Europees gaat je dat oopbreken. Als die dat kan verbeteren dan zie ik er ook wel een leuke speler in maar je mist dan misschien wel een stuk fysiek en lengte op je middenveld, elk kopduel ga je verliezen.

24 mei 2021 om 22:07

Hij begon prima bij dordrecht, denk net geen 10 wedstrijden gespeeld tot de competitie stil gelegd werd. Hij staat bekend als een ras voetballer en dat heeft die die afgelopen wedstrijden wel prima laten zien. Hij stond ook hoger aangeschreven dan kokcu kwa talent dus ben benieuwd wat er van gaat komen. Wel is het prachtig om achraf en kokcu samen te zien, twee maatjes in een team. Ze voelen elkaar ook prima aan.

24 mei 2021 om 17:50

Volgens mij kwam Feyenoord ook aardig in de problemen gisteren, nadat Fer er uit moest, vanwege gevaar voor rode kaart.
Of was het elftal op?

24 mei 2021 om 18:02

Dat is vrij standaard voor Feyenoord dit seizoen, of ze bewust achteruit lopen of gewoon slecht zijn, dat is inderdaad de vraag. Maar Fer voegt toch heel weinig meer toe aan het niveau waar Feyenoord naartoe wil.

24 mei 2021 om 18:25

Het elftal heeft op zich goede spelers, maar mist scorend vermogen.
Hoe komt dat dan?
Speelt het niet als een team?
Mist het op de juiste momenten spelers?

Laten we een analyse maken voor volgend seizoen.

Het centrum gaat weg, blijft die Spajic?
Nieuwkoop is weg.
Geertruida zou centrum kunnen spelen.
Malacia zou omgedoopt kunnen worden tot rechter verdediger, ook al zie je dat hij links is.
Dat betekent dat je 2 aanvallende backs hebt.
Toornstra de mest constante speler van afgelopen seizoen is basis waardig en een loper, die moet je in je elftal houden.
Koczu moet zich volgend seizoen ontpolloien tot een creatieve middenvelder die ook doelpunten kan maken.
Om dit te kunnen moet je dus nog en verdedigende middnevelder hebben, die vuil werk voor hem kan oplossen.
Een Fer 2.0 dus, want Fer kan het niet meer.
Voor hopen op meer scorend vermogen van Siniestera, hopen dat Berghuis niet weg gaat en Jorgensen moet meer spelen.
Linssen zou back-up kunnen zijn voor die drie voorspelers.
Bozenik, is denk ik best wel een geode afmaker, maar puur een afmaker, dus het elftal zou in dienst van hem moeten spelen.
Til komt erbij.
Maar er moet ruimte komen voor spelers, die het een draaiend team kunnen maken.
Slot is trainer, maar wat gebeurt er met hem, als hij na 15 wedstrijden 30 punten heeft?
Blijft hij het vertrouwen krijgen of kan hij niet tegen de druk?
Hte wordt een mooie puzzel om er wat van te maken, want een derde plaats, is wel het minste wat je moet halen met een club als Feyenoord.
Ook al doet AZ het leuk de laatste 2 seizoenen, maar dat kan ook niet lang duren, de spelers daar, daar zal ook wel aan getrokken worden.
We zullen het zien.
Ik kan natuurlijk meer schrijven, maar een elftal kan je niet zomaar veranderen op 6-8 plaatsen in de basis, maar er moet wat gebeuren.

24 mei 2021 om 18:56

Erg veel vragen waar ook niet iedereen een antwoord op heeft. Spajic en Botteghin gaan vertrekken en is al afscheid van genomen. Hendriks zal terugkeren van NAC en zal als back-up gaan dienen en als er een rechtsback gehaald kan worden zal Geertruida inderdaad gaan schuiven naar het centrum en Hall zal als rechtsback vanuit de U21 worden doorgeschoven.

Er moet achterin nog zeker wat bij komen maar het hangt er ook vanaf of een Haps blijft of een stap gaat maken, als die blijft moet die gaan verlengen want anders loopt die gratis de deur uit.

Fer heeft een uitermate zwak seizoen gehad maar misschien kan hij zich herpakken onder Slot want hij was vorig seizoen erg sterk toen hij eenmaal fit was.

Ik denk dat Slot genoeg tijd gaat krijgen en ik vind Arnesen ook niet iemand die in emotie een trainer er uit gaat gooien, zeker niet als je zoveel moeite hebt gedaan om hem te halen. Je zag het ook dat men Advocaat ook niet op straat zette toen het misschien moest volgens de publieke opinie.
Met Slot gaat er gebouwd worden en calculeert men wel in dat het volgend jaar misschien even pas op de plaats is maar dat je je altijd moet plaatsen voor Europees voetbal al is dat maar Conference League.

24 mei 2021 om 19:57

Ik heb altijd wel een zwak gehad voor Fer,
Het is een sloper, doet veel vuil werk.
Misschien hem een linie laten zakken
Je hebt toch 3 middenvelders nodig met Til erbij.

25 mei 2021 om 12:06

2.0 Fer liep al rond in Rotterdam, namelijk ene Jerdy Schouten, maar is om een of andere reden nooit tot een transfer gekomen naar zijn grote broer. Lijkt mij nu te laat, maar dit had ik een goede speler gevonden voor Feyenoord. Verder een hoop vragen en hoop dat ze vooral de jeugd veel kansen gaan geven en dan maar weer een jaar om plek 4 of 5 spelen om daarna hopelijk weer een stapje te zetten, want het aankoopbeleid van Feyenoord daar word je niet vrolijk van.

24 mei 2021 om 19:38

Ik vind het mooi dat El Bouchataoui naar de trainer is gestapt met de vraag om te spelen en tegen RKC deed hij het goed, maar daar kon hij ook lekker vrij voetballen. Toen hij gisteren inviel vond ik hem vrij matig, los van dat hij aan de bal de oplossing vooruit zoekt. Ik vind niet dat hij nu beter is dan Fer. En als we een Diemers zouden zien invallen met de context dat het iemand uit de eigen jeugd is, zou iedereen ook een stuk positiever zijn dan nu. Niet dat ik Diemers een geweldenaar vind hoor, maar ik denk dat de roep om jeugd dit seizoen harder is dan dat die jeugd kwaliteit heeft

25 mei 2021 om 11:47

Maar dat is toch de reden dat wij deze talenten verhuren? Ze zijn aan het begin te licht bevonden en kunnen op deze manier alsnog ervaring op doen om er volgend seizoen te staan. Je zal het nooit weten of ze bij voorbaat de juiste beslissing hebben genomen, want de Zwitserse competitie is natuurlijk ook niet top, maar dit zijn goede berichten. Zie het als een investering en laat hem maar rustig daar ontwikkelen en dan hopelijk krijgen wij er sterkere speler voor terug. Het is namelijk maar weinig talenten gegeven van de eigen jeugd die er direct staan en ook nog presteren. Dat zie je nu ook weer met Kokcu die heel wisselend presteert en waar een verhuur denk ik beter was geweest. Ze hebben Diemers nu eenmaal gehaald en ja, die moet spelen of de bank zitten ook al valt hij zwaar tegen. Heb verder wel vertrouwen in deze Wehrman en hij zal uiteindelijk wel zijn kansen krijgen, maar alles op zijn tijd.

24 mei 2021 om 19:38

Burger kon zich bij Sparta niet eens in de basis spelen. het lijkt me niet dat die dan wat gaat toevoegen aan Feyenoord wat nog wel een paar niveautjes hoger is

24 mei 2021 om 19:43

Wel met de kanttekening dat toen Burger fit was, Mijnans ineens heel goed speelde op zijn positie. Dat is eigen kapitaal van Sparta en het is vrij logisch dat hij bleef spelen. Daarnaast had je aanvoerder Auassar en Harroui. Burger zal voor Feyenoord nog geen heel belangrijke kracht zijn, maar ik denk dat hij bij Feyenoord prima eenzelfde rol kan hebben als bij Sparta dit seizoen: back-up, invaller

24 mei 2021 om 19:59

Toornstra is na Berghuis de meest belangrijke speler van Feyenoord.
Het is een soort Scholten van deze tijd voor dit Feyenoord.

24 mei 2021 om 20:10

Iedereen zit te zeiken over Diemers, maar als reserve kan hij geen kwaad, dat zal hij best accepteren.
Hij voetbalt nu 1 seizoen bij Feyenoord, maar als back-up heeft hij het niet slecht gedaan.
Het probleem was echter dat Fer een tijd buitenspel stond en dat hij ook een minder seizoen gedraaid heeft, zodat Diemers meer gespeeld heeft dan verwacht was.
Je moet ook een bank hebben, die niet loopt te klagen en toch een redelijke tot goede vervanging is, bij blessures, schorsingen, etc.
Verder heb je,wat al jaren bewezen is, een mix nodig, tussen talenten en ervaring.
Zo is Feyenoord kampioen geworden en zo heeft Ajax redelijke tot zeer goede resultaten behaald in Europa.

24 mei 2021 om 20:18

Eens. Diemers is de dupe geworden van het feit dat hij ineens als basisspeler werd beoordeeld. Het is gewoon een prima gozer om erbij te hebben, alleen niet als basisspeler. Wat betreft Toornstra heb je ook gelijk. Ik word er altijd zo moe van dat mensen roepen dat hij alleen maar kan lopen. Hij heeft rendement, een goede trap en is een echte teamspeler

24 mei 2021 om 20:46

Nee, maar Dick laat Wehrmanm verhuren. Toch absurd. Diemers in de basis is een bewuste keuze geweest omdat hij goed is in ballen naar achter spelen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren