Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Gareth Bale uit kritiek richting Madrid: ‘Heeft hij iemand vermoord?’

Laatste update:

Gareth Bale keert in de zomer in principe terug bij Real Madrid, na een seizoen op huurbasis bij Tottenham Hotspur. De veelzijdige linkspoot, die in juli 32 jaar wordt, heeft nog een contract voor een jaar met de Spaanse topclub. Het is nog onduidelijk in hoeverre beide partijen welwillend staan tegenover een hereniging. Bale weet in ieder geval wat hem te wachten staat als hij weer voet op Spaanse bodem zet. In een interview met The Times uit de Welshman kritiek op de media in Spanje.

“Ik weet wel wat de media dwars zit en ik weet uit goede bron dat het klopt. Ik gedroeg me niet zoals ik mij zogenaamd had moeten gedragen”, verzekert Bale in gesprek met het dagblad. “Maar ik ga mezelf niet veranderen, ik ben wie ik ben. Ik sta niet toe dat de media mijn leven verandert of de manier waarop ik dingen aanpak. En dat is reden waarom ik vaak het mikpunt van kritiek was.”

Bale wordt bijvoorbeeld vaak verweten dat hij sinds zijn komst in 2013 van Tottenham Hotspur nog altijd amper een woord Spaans spreekt. Dat ontkent hij. “Ik heb genoeg kennis van de Spaanse taal om mezelf te verdedigen en ik begrijp volkomen wat er om mij heen wordt gezegd. De media vond het vooral vervelend dat ik niet met hen sprak. Daarom verzonnen ze een enorm drama, een soap dat ik zogenaamd dit en dat niet kon.”

Bale is van mening dat Eden Hazard eenzelfde behandeling ondergaat sinds zijn komst van Chelsea. Ook de Belgisch international kampt met veel blessureleed en deze maand was hij het mikpunt van kritiek van met name Madrileense media toen hij na de eliminatie van Real Madrid op Stamford Bridge dolle pret had met oude bekenden in dienst van Chelsea. “Ik heb gezien wat de media met Hazard heeft gedaan. En het lijkt erop of hij iemand heeft vermoord. Het is uiteindelijk maar een voetbalwedstrijd”, benadrukt Bale.

“Het punt is dat in Madrid van je verwacht wordt dat je een galáctico bent. Met andere woorden, dat je gedrag vertoont of dingen doet die zij eerder bij andere spelers hebben gezien. En ik weet zeker dat ik anders ben. Ik houd ervan om met mijn familie te zijn en niet op te vallen. Anderen houden er juist van om uit te gaan. Of een merk rondom hun persoon te creëren. Personen die graag op de rode loper verschijnen. Zo ben ik nooit geweest. Ik houd ervan om te voetballen, naar huis te gaan en een normaal persoon te zijn.”

“In Spanje ligt voetbal onder een vergrootglas. Alles wat je doet als voetballer van Real Madrid ligt onder een vergrootglas. En dat betekent dat je 24 uur per dag een camera op je gericht hebt, zeven dagen per week. Het is moeilijk om daaraan te wennen.” De teller van Bale voor Tottenham staat op 33 duels in alle competities. Daarin was hij goed voor veertien doelpunten en twee assists.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Bale moet zijn mond dicht houden, en moet maar eens gaan voetballen of zijn leven daarvan afhangt!

23 mei 2021 om 15:20

Waarom zou hij dat moeten? Is voetbal het belangrijkste in dit leven dat je moet voetballen alsof je leven ervan afhangt. Bale mag lekker zelf weten hoe hij zijn leven inricht en wat hij wel of niet gaat doen op en naast het voetbalveld

23 mei 2021 om 15:38

@koepbarca die man strijkt een zeer gigantisch salaris op. Voor dat salaris mag je toch minimaap 100% inzet verwachten. Dat je alles aan doet om dat salaris waard te zijn. Die man wil wel geld strijken maar niet alles aan doen.

23 mei 2021 om 15:43

100% geven tijdens een wedstrijd is iets anders dan voetballen alsof je leven ervan afhangt.

23 mei 2021 om 15:47

Maakt niet uit wat je doet, als je er 30 miljoen voor wordt betaald en duizenden mensen spenderen een groot gedeelte van hun inkomen om daar naar te komen kijken dan doe je het alsof je leven daarvan afhangt.

23 mei 2021 om 16:09

Eerlijk is eerlijk, ik zou als ik hem was nooit meer voor 100% gas geven bij Madrid. De supporters hebben hem nooit echt gesteund, altijd fluiten. Snap zijn houding wel, hij heeft gewoon geen zin meer om te spelen voor Real Madrid en gaat liever golfen.

23 mei 2021 om 16:33

Madrid heeft de meest kritische fans ter wereld. Hij wordt niet uitgefloten om wie hij is maar vanwege zijn prestaties in het veld. En ja als jij prof voetballer bent van een van de grootste clubs ter wereld (het zij madrid, psg, barca bayern of wie dan ook) wordt er verwacht dat je je in zet en wel 200%. Lijkt wel of hij niet door heeft hoe bevoorrecht hij is en dat is zijn probleem. Kapsones, na dat cr7 weg ging wou hij de grote man zijn en het team dragen. Madrid heeft hem (stom genoeg) deze verantwoordelijkheid gegeven en hij heeft er met de pet naar gegooid. Hoe kan zijn houding snappen? Dan ben je toch geen topsporter? Nu gaat hij zielig doen dat hij niet goed is behandeld. Als hij zich anders had opgesteld was het waarschijnlijk allemaal anders gelopen

23 mei 2021 om 17:15

@ajaxf1 Prima dan moet hij akkoord gaan dat RM niet meer 100% salaris moet betalen.

24 mei 2021 om 13:51

Hoezo moet iemand zich anders opstellen? Waarom heeft men altijd hokjes en stempels als het gaat om gedragingen? Stop daar eens mee, je zal daar niks mee verbeteren. Bale wordt betaald om te voetballen, omdat hij daar ooit een passie voor had. Hij heeft nooit gevraagd om een kapitalistische wereld, waarin geld belangrijker is dan geluk. Of de hoeveelheid geld hem bevoorrecht is maar de vraag. Ik denk dat jij vooral een droombeeld hebt van veel geld verdienen. Is presteren op het veld, elke dag de gezichten zien die je niet wil zien, de media te woord staan (het liefst in het Spaans) en aan het einde van elke dag die onzin verhalen en reacties in de media te moeten lezen, niet genoeg om iemand compleet de grond in te trappen? Maarja, men doet alles voor geld, ik kan het je verkapte gedachtegang niet kwalijk nemen. Wat is jouw definitie van een topsporter? Heb je gezien dat hij er met de pet naar gooit? Heeft hij ervoor gezorgd dat hij de status van Ronaldo moest dragen?Wie zegt dat hij zielig doet? Dat is subjectief, ik deel die mening niet.Bale is naar mijn inziens menselijk, blijft dicht bij zichzelf, wil doen wat zijn passie is en is graag met zijn familie. Wat is daar mis mee? Dat hij bij Real Madrid slecht behandeld is, zou niet de eerste keer zijn daar. Zij zijn wat dat betreft ook geen heilig boontje.

25 mei 2021 om 16:35

Nee. Hij heeft gewoon geluk dat hij talent heeft en en de kantjes er vanaf kan lopen als hij wilt. Had je zelf maar meer talent moeten hebben.

25 mei 2021 om 16:38

Onzin. Jullie vergeten dat deze spelers net als jullie ooit kleine kinderen waren die gewoon wilden voetballen. De enige reden dat ze zoveel verdienen is, omdat door jullie voetbalverslaving en drang om entertained te worden, mensen die waarschijnlijk nog nooit op een voetbalwedstrijd hebben gespeeld honderden miljoen tot miljarden spekken en de spelers ZELFS een Messi of Ronaldo hier een stuiver van krijgen.Wil je dat ze minder verdienen? Stop met kijken. Zo niet, zeik dan niet over hoe gemotiveerd een speler zou moeten zijn. Ik zou ook nul gemotiveerd zijn om te hard te rennen niet omdat ik dat wil maar omdat anders ongetalenteerde bierdrinkers op de bank een probleem met me hebben.

Tsjah media in Spanje is natuurlijk een groot stukje cabaret. Gekleurd, gelogen en op basis van emotie. Neemt niet weg dat de kritiek op hem soms best terecht is, voetbal gerelateerde kritiek.

23 mei 2021 om 16:08

Voetbal is entertainment. Bale wordt er goed voor beloond. Net als Hazard. Iets meer je best doen is toch niet teveel gevraagd. De tabloids in Engeland zijn niet heel anders.

23 mei 2021 om 17:01

Die zijn net zo zielig als de Spaanse inderdaad, helemaal gelijk in.

23 mei 2021 om 17:09

De kranten moeten dagelijks worden gevuld. Dat is het probleem.

Bale heeft toch zelf bijgedragen aan zijn slechte imago? Hoe moeilijk was het nou geweest om gewoon een keer de media, en daarmee een deel van je fans, te woord te staan in de eigen taal? Ook zijn opmerkingen over golf, Wales en Madrid getuigden van weinig tact. En dan nu die vergelijking met Hazard. Ook Hazard is voor een topbedrag binnengehaald en lijkt niet te leven voor zijn sport. Niet meer dan terecht dat er dan kritiek komt vanuit de media. Maar niet alleen vanuit de media, ook vanuit de supporters. Misschien eens tijd om in de spiegel te kijken.

23 mei 2021 om 15:29

@FrisianReds je verwijt hem precies wat de Spaanse media hem ook verwijt. Hij voelde zich daar niet gewaardeerd op de persoon die hij is en begon zich daardoor extra te verzetten. Zij willen hem in een bepaalde rol zien en hij koos ervoor om zichzelf te benadrukken zijnde anders. Interesses in golf als gevolg niks mis mee. Hij kijkt ook in de spiegel en onderbouwt nog eens met het Hazard voorbeeld dat het daar een patroon is. Gedraag je je niet als een galatico ben je aan de beurt en creëert men sensatie om je heen. Als hij speelde was ie vrijwel altijd belangrijk en daar moet het om draaien toch?

23 mei 2021 om 15:36

Hij heeft de media wel te woord gestaan in “eigen” taal.

23 mei 2021 om 15:49

Haha nou weet ik niet hoe goed jouw Spaans is en of je dat effectief hebt gezien maar dat kon je moeilijk te woord staan noemen. Lachwekkend hoor zijn Spaans. Is ondertussen al weer 2 jaar geleden waar ik over spreek dus het kan veranderd zijn maar ik betwijfel het

23 mei 2021 om 16:18

Ik spreek geen woord spaans. Wellicht is het gewoon moeilijk voor hem joh. Er zijn ook mensen die na jaren nog geen reet van wiskunde snappen en leren vrijwel makkelijk een nieuwe taal. Sommige doen echt alsof het hun recht is dat bale goed spaans moet praten.

23 mei 2021 om 15:42

Opmerkingen over Wales, Golf, Madrid in die volgorde? Dat was een vlag en daar heeft Bale al uitleg over gegeven. Je doet precies wat media rondom Bale doen: drama creëren zonder te weten hoe de vork in de steel zit.

23 mei 2021 om 15:45

Is het drama creëeren of was het gewoon een domme actie van Bale waarvan hij kon weten dat het weinig sympathie zou kweken?

23 mei 2021 om 15:52

Ja, het is drama creëren. Men zoekt van alles om Bale maar te kunnen schofferen. Is het niet golf, dan is het wel zijn haar, dan weer die vlag of dat hij tijdens een wedstrijd een papiertje oprolt en als verrekijker gebruikt etc. Zelfs als hij uitleg over die vlag heeft gegeven, maak jij ervan dat hij opmerkingen heeft gemaakt. Begrijp je dan niet dat zo iemand er ook wel klaar mee is dat zijn acties of woorden worden verdraaid? Mensen verwachten dat voetballers maar perfect zijn, maar het blijven ook gewoon mensen.

23 mei 2021 om 15:55

Wat een onzin argumenten. Dus hij moet eventjes Spaans spreken en alles zou goed zijn? En die opmerkingen over golf kwamen pas in de laatste jaren, net nadat de media daarop inspeelde en hem belachelijk maakte.

Je hebt 1000en atleten die golf spelen in hun vrije tijd, veel die het leuker vinden dat de sport die ze beoefenen. Heb je daar problemen mee? Bale heeft tenminste iets laten zien en krijgt nog altijd onterecht kritiek.

Jij en de media zijn het probleem, niet Bale.

23 mei 2021 om 16:10

Ik ben het probleem? Dat is echt te veel eer. Ik geef aan dat ik de kritiek deels terecht vind en dat Bale daar ook zelf aan bijgedragen heeft. Geweldige voetballer, jammer dat hij niet meer zelfreflectie heeft. Verder zal het me een zorg zijn.

33 wedstrijden (veel als invaller) en dan 14 goals. Zijn redelijke cijfers eigenlijk. Met deze cijfers zou hij tweede staan op de topscoorder lijst in Madrid achter Benzema. Dat geeft denk ik al aan hoe dramatisch de aanval is op dit moment.

23 mei 2021 om 15:33

Als je puur naar de stats kijkt en de totaal aan minuten is dit niet redelijk maar gruwelijk goed.

23 mei 2021 om 15:48

Heb het aantal minuten niet nagekeken. Maar ik geloof je als het gruwelijk goed is. Jammer eigenlijk dat Bale de laatste jaren zo hard achteruit is gegaan. Is zijn liefde voor de sport kwijt geraakt.

Je wordt rijkelijk beloond om je te gedragen als speler van Real Madrid, en daar mag best iets meer tegenover staan dan tegen een balletje trappen in een gesponsord wit shirt. Bale oogt hierin een speler die juist de andere kant op is geslagen wat betreft connectie met de realiteit. Waar anderen dan mogelijk alles aangrijpen om zichzelf te promoten voor eigen gewin, vind hij dus dat hij verder dan voetballen voor een club niets hoeft terug te doen voor supporters, clubmensen en teamgenoten. Als dat dan het enige is, zou voor dat soort spelers een pay-per-game contract wel op z'n plaats zijn, want fit zijn lijkt me ook een onderdeel van dat spelen, en zijn afwezigheid wat betreft blessures is hier en daar tijdens de seizoenen die hij actief was voor Real ook aan hem zelf te wijten geweest. Net als Hazard die echt veel te zwaar aan zijn periode in Madrid begon. Benieuwd hoe zijn verhaal dan was geweest.

23 mei 2021 om 15:35

Ben het wel met Bale eens hoor. Dat hij heel veel geld verdient betekent niet dat hij alles maar moet doen wat de media en fans willen. Die man heeft ook een leven buiten voetbal en heeft het volste recht om die te leven zoals hij dat wil. Als hij na een wedstrijd liever naar huis wil en tijd door brengen met zijn familie ipv de media te woord staan, dan moet dat kunnen. Het lijkt er wel op dat fans het idee hebben dat ze het leven van een voetballer kunnen beheren omdat hij bij hun club veel geld verdient, maar dat is de grootste onzin. Hij traint, hij speelt op wedstrijddagen, hij geeft van tijd tot tijd interviews, zal vast ook andere dingen voor de club doen die met sponsoren overeen zijn gekomen en daarbuiten mag hij doen en laten wat hij wil.

Totaal mee oneens. Bale heeft zichzelf onwenselijk gemaakt door zijn gedrag, als voorbeeld z’n golfen. Nu is een hobby hebben niet verkeerd, maar als je geblesseerd bent op matchday en op het golfveld gaat staan dan laat dat gewoon een slechte indruk achter. Dat hij zegt dat ie goed genoeg Spaans kan weet ik niet, als zelfs z’n teamgenoten klagen dat ze niet met hem kunnen praten (Marcelo die baalde naast Bale te zitten omdat met Bale niet gepraat kan worden) moet je toch wel even in de spiegel kijken lijkt me. Over Hazard hetzelfde, als je voor een hele hoge som overkomt als sterspeler van Chelsea (nu heeft ie natuurlijk zelf geen zeggen over de hoogte van transfersom) en met overgewicht aankomt, laat je gewoon een slechte indruk achter.Het gedrag waarover hij het heeft kan ik me ook niet in vinden, neem als voorbeeld Toni Kroos, die een vrijwel anoniem leven leidt buiten het veld, en je hoort er nooit iemand over. Ben overigens wel blij met Bale’s statistieken dit seizoen bij Spurs, toch bijna goed voor 0,5 goal per wedstrijd, mocht ie terugkeren bij Real hoop ik weer van z’n klasse te genieten, want dat ie dat heeft staat buiten kijf

23 mei 2021 om 15:48

Tja. Wat Bale doet naast het voetbal mag hij toch lekker zelf weten? Als hij geblesseerd is en wil gaan golfen, is dat zijn goedrecht. Niemand verplicht hem om een wedstrijd te moeten kijken van zijn club en er zijn zat voetballers die andere dingen doen als ze niet spelen. Het is alleen dat Bale een grote naam is dat het zo wordt uitvergroot. Zou een speler als een Vasquez gaan golfen tijdens een wedstrijddag, zou niemand ernaar omkijken.

23 mei 2021 om 16:00

Moet die ook zeker zelf weten, volledig mee eens. Maar dan moet je er niet raar van op kijken dat mensen vinden dat je je niet genoeg voor je team inzet. Andere geblesseerde spelers zijn er altijd bij op de tribunes, niet zoals Bale die ene keer. Nu is dat 1x geweest, maar het is ook vaak geweest dat ie eerder weggaat. Nogmaals, hij moet zelf weten wat ie doet met zn leven, maar als je er met de pet naar gooit kan je verwachten dat dit niet gewaardeerd wordt. Over de vergelijking met Vazquez weet ik niet.. dat is whataboutism, feit is dat een speler als Lucas Vazquez zich volledig inzet en zich dus niet onmogelijk maakt bij de fans

23 mei 2021 om 16:07

En mensen moeten er ook niet raar van opkijken als een Bale eerder weggaat of minder interesse heeft als hij constant wordt uitgefloten. En dat was er al voor zijn houding. Het werkt twee kanten op.

Bale zette zich nooit volledig in op trainingen en in wedstrijden. Als je bovendien geen Spaans gaat leren, dan geef je gewoon niets om de club en je eigen loopbaan. Communicatie is belangrijk en Spaans is een makkelijk te leren taal. Echt schandelijk.

23 mei 2021 om 15:44

Hij zegt toch dat ie Spaans kan?

23 mei 2021 om 15:51

En ik zeg dat ik je kan opereren. Ga je me nog niet met messen in de buurt laten komen toch

23 mei 2021 om 15:52

real8madrid, waarom zouden we jouw woorden boven die van Bale moeten verkiezen?

23 mei 2021 om 16:42

Claimen dat je kan opereren is wel van een iets andere orde dan zeggen dat je een taal kan spreken...

23 mei 2021 om 15:46

Ik heb hem op video spaans zien spreken. Waar hebben we het over joh.

23 mei 2021 om 16:40

En ik heb een filmphe gezien toen die er al een paar jaar zat dat hij zijn teamgenoten totaal niet kon verstaan toen die Spaans spraken. Het is lachwekkend dat je niet vloeiend Spaans kunt spreken.

Ik moet wel zeggen dat de sportschool spurs hem goed heeft gedaan. Ik zie hem met deze niveau volgend jaar wel bij ons spelen in de basis, vooral aangezien hij niet van plan is weg te gaan en de rest niet 10% van zijn kwaliteiten heeft. Misschien moeten we hazard ook ff richting een sportschool sturen voor een jaartje. En oohja mensen die het gaan hebben over mbappe of haaland. Geen geld. Mbappe komt volgend jaar transfervrij.

Mooie gek die Bale, 3x gescoord in CL finales, alles gewonnen wat er te winnen valt, en dan ook nog lekker jezelf blijven. Hij heeft natuurlijk groot gelijk, die manie in Madrid is tegen het ziekelijke af. Zag laatst een hilarisch filmpje na de uitschakeling van Real tegen Chelsea. Kon hem helaas niet meer vinden, maar tering die mensen moeten een keer in de spiegel kijken. Hoop dat Bale die club nog lekker kan uitmelken, heeft weinig met voetbal te maken wat ze daar doen. edit: check dit filmpje, en snap dan waarom Bale zegt dat het lijkt alsof Hazard iemand heeft vermoord in Madrid

Wat een onzin kraamt deze man toch uit. Nadat Ronaldo weg was, werd hij de absolute ster die hij graag wilde zijn. Sindsdien heeft hij letterlijk en dat meen ik echt, geen een goede wedstrijd meer gespeeld voor Real. Presteren deed hij dus niet. Oke, je bent vervolgens geblesseerd en de club betaald je rijkelijk. Probeer de club dan te compenseren door je gedrag. Is het zo moeilijk om een beetje respect te tonen richting de club en de fans door niet onnodig te provoceren, beetje spaans te spreken in een interview of filmpje, even op social media Q&A te doen met de fans om harten te winnen? Echt klaar met zulke mensen en hun slachtofferrol. Miljoenen mensen dromen van het leven dat hij heeft. Oh wat heb je het toch zwaar zonder enige zelfreflectie.

Wat een onzin, werkelijk waar. En maar anderen beschuldigen van zijn eigen falen in zijn laatste 2 a 3 jaar. Ronaldo ging weg en hij kon die status niet aan maar zo'n dikke contract tekenen vond ie vast wel lekker. En ipv het bij jezelf te zoeken gaat ie een beetje zitten wijzen. Hou toch op, je krijgt zoveel salaris, had op z'n minst gestreden dan was er niks aan de hand maar ook daar had hij geen zin in. Ik zou zeggen neem een voorbeeld van Valverde zeg. Die jongen had even een dip en riep dat hij niet bracht wat een Madrid speler moet brengen etc., nee deze Bale gaat lekker zitten wijzen, absurd. Blijf aub lekker weg volgend jaar maar ja zal vast nog zijn laatste jaar salaris willen opstrijken. Schandalige vertoning en nog triester om naar de media en co te gaan zitten wijzen. Je kreeg een Ronaldo contract aangeboden maar je kon het niet aan. Wees dan een man en zeg ik heb niet gebracht wat er verwacht werd!

Veel mensen hebben het makkelijk om maar de media na te roepen...golf in zijn vrije tijd? lekker doen als je dat wilt. Snap ook dat hele ophef niet rond Bale. Ja hij presteert niet meer optimaal, maar ik begrijp het ook wel. Heeft genoeg voor Madrid betekent en laten we ook niet vergeten dat je als speler van madrid al heel snel van hero naar zero kunt gaan.
Veel supporters tegenwoordig zijn ''success suppporters'' waardoor zij ene dag iemand de hemel inprijzen, de volgende dag kan hij ineens niks meer...bale is uitgeblust mede dankzij Madrid en de media en als hij niet meer gelukkig is bij Madrid, is het ook logisch dat hij minder gaat presteren. Net als dat verhaal van hij kan geen Spaans, en iedereen hier geloofde dat ook, zonder wat info erover te zoeken..

Bale kan wel roepen wat hij wil, feit is dat hij bejubeld werd toen hij nog aardige dingen liet zien, maar in de laatste 2 jaar bij Madrid heeft hij op de momenten dat hij fit was alleen maar ongeïnteresseerd en zonder inzet lopen wandelen op het veld. Ik meen dat het bij zijn geweldige Spurs waar hij het wel weer even zou laten zien ook niet helemaal uit de verf is gekomen of zeg maar, helemaal niet. Dus voetballend heeft hij gewoon zelf gefaald. Dan kan hij nu wel vuurtjes gaan zitten stoken, het maakt hem niet minder gefaald.

Wat een enorme praatjesmaker is dit toch gebleken zeg, nu faalt ie ook bij Tottenham en omdat ie eigenlijk al aanvoelt dat ie volgend jaar transfervrij naar een leuke club in Schotland ofzo mag gaan zoeken gooit ie het maar over deze boeg. Miljoenen mensen zouden een nier overhebben om te staan waar hij staat, de knaken op te strijken die hij opstrijkt maar uiteindelijk is het de gemene 'media' die hem zijn aan het pesten hoor.
Als ik met vrienden, familie of collega's die niets met voetbal hebben over voetbal praat komen steevast de volgevreten miljonairs die alle binding met de realiteit zijn verloren naar boven, en als ik Gerrit zo hoor praten snap ik waarom. Wandelend stereotype dat hij is. Hij mag god op zijn blote knietjes bedanken dat ie zo'n vet contract bij elkaar heeft weten te scammen en iets meer nederigheid was op zijn plaats geweest. Blaaskaak.

Met Bale bij de selectie was Real gewoon kampioen geworden. Vinicius, Rodrygo en Asensio zijn by far niet half zo goed als hij.

Ik blijf het merkwaardig vinden dat sommige spelers 'het maar een voetbalwedstrijd noemen'. Ze verdienen een salaris waar de gemiddelde persoon 500 jaar voor moet werken. Maar het besef dat daar soms ook een klein beetje verantwoordelijkheid bij komt kijken, wordt volledig gemist. Relativeren en toegeven dat ze zelf fouten maken, wordt niet aan gedaan.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren