Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord kijkt na Slot en Pusic weer bij AZ en trekt clubarts aan

Laatste update:

Feyenoord heeft een opvolger gevonden voor clubarts Casper van Eijk. De Rotterdamse club meldt maandagochtend dat de 46-jarige Joost van der Hoek overkomt van AZ, net als eerder al hoofdtrainer Arne Slot en assistent-trainer Marino Pusic. Van Eijk, sinds 2009 als dokter betrokken bij het eerste elftal van Feyenoord, blijft op de achtergrond wel betrokken bij de club.

"De afgelopen twaalf jaar heeft Casper fantastisch werk geleverd voor Feyenoord. Niet alleen op medisch gebied voor de spelers van het eerste elftal, maar ook daarbuiten als initiator van diverse maatschappelijke initiatieven rondom de club", deelt technisch directeur Frank Arnesen een groot compliment uit aan Van Eijk. "Met Joost halen we, op voorspraak van Casper zelf, een meer dan waardig vervanger die voor ons fulltime aan de slag gaat. Een arts met ontzettend veel expertise en ervaring op het hoogste niveau van de voetballerij."

Voor de in de regio Rotterdam opgegroeide Van der Hoek voelt de overgang naar Feyenoord een beetje als 'thuiskomen'. "Ik woon onder de rook van Rotterdam en heb mijn opleiding genoten in het Erasmus MC, waar ik Casper natuurlijk goed van ken. Mij wordt nu de mogelijkheid geboden om wat dichter bij huis bij Feyenoord als fulltime clubarts aan de slag te gaan. Dat is een prachtige kans bij een fantastische club die ik met beide handen aangrijp. Aan mij de taak om door te pakken op het indrukwekkende werk van Casper bij Feyenoord. Maar niet nadat ik AZ dank voor de samenwerking in de afgelopen jaren en de kansen die AZ mij geboden heeft om in het betaalde voetbal ervaring op te doen", aldus de dankbare nieuwe clubarts van Feyenoord.

Van Eijk kijkt met een goed gevoel terug op zijn jaren bij de hoofdmacht van Feyenoord. "Het is een prachtige club, waar ik sinds 2009 schitterende momenten heb beleefd. Als clubarts draag je vooral op de achtergrond je steentje bij. Dat heb ik met veel liefde gedaan. Nu is het tijd voor een ander om die rol over te nemen. Helemaal uit zicht verdwijnen doe ik gelukkig niet: ik blijf me in een nader te bepalen rol actief inzetten voor de club", zo besluit de medisch specialist.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Niet erg sterk van Feyenoord om wederom in de vijver van AZ te vissen.

17 mei 2021 om 12:00

Waarom? Dat recht hebben ze. Dat moet je ook gewoon doen. Goodwill is goed, maar aan het eind van de dag gaat het om prestaties. Daarom hadden ze ook Cruijf gehaald destijds, al is hij in niets te vergelijken met de aangetrokken personen nu.

17 mei 2021 om 12:03

Omdat de (voetbal) wereld groter is dan AZ. Ze proberen het succes van AZ te kopieren maar dat gaat nooit lukken omdat de clubs niet te vergelijken zijn. Uiteraard heeft Feyenoord het recht om AZ werknemers te benaderen, maar ik vind het een beetje sneu worden om 3 mensen uit de technische en medische staf bij een concurrent te halen.

17 mei 2021 om 12:08

Ach, ik maak me er niet zo druk om. Az heeft een heel ander beleid dan Feyenoord, en staat voor ontwikkeling. Bij Feyenoord is het meer gevestigde namen halen, die verder geen waarde meer hebben. Zo blijven we rouleren en verversen, zolang wij een ontwikkelingscompetitie hebben gaat dit nooit veranderen.
Het is nu te hopen dat er wel gepresteerd wordt bij Feyenoord, anders wordt er veel geld weggegooid.

17 mei 2021 om 12:09

Het succes kopiëren door een arts aan te trekken? Vind je dat zelf ook niet een beetje een bijzondere opmerking?

En misschien gaat deze arts juist wel naar Feyenoord, omdat de clubs niet te vergelijken zijn. Als hij naar een vergelijkbare club kon, waarom zou hij dat doen als hij het bij AZ naar zijn zin had?

17 mei 2021 om 12:10

Welk succes van AZ? Die paar keer dat ze leuk meededen voor plek 2? Feyenoord is de afgelopen jaren vele malen succesvoller geweest dan AZ, dat is daarvoor altijd zo geweest en dat zal ook altijd zo blijven. Wat hebben ze nou de afgelopen 10 jaar gewonnen, een beker?

17 mei 2021 om 12:13

Ja of je vraagt je af waarom ze allemaal van AZ naar Feyenoord willen. Maar ik denk dat je het antwoord zelf al hebt gegeven: Ze zijn niet met elkaar te vergelijken.

17 mei 2021 om 12:24

Vele malen succesvoller is ook wat overdreven voor een club, dat qua prestaties de laatste jaren met moeite een topclub kan worden genoemd. Feyenoord is in bepaalde opzichten zeker nog groter dan AZ, maar ik betwijfel of het altijd zo zal blijven.

17 mei 2021 om 12:34

@master Het is toch wel vrij logisch en ook hoe het in de voetbal werkt.
Je haalt Slot vaak werken ze met vaste assistenten dus best logisch dat Pusic ook komt.
Bijna elke trainer neemt zijn eigen assistenten mee en nu is dat op eens raar.

Dat deze dokter komt is ook niet geheel vreemd. Deze man woont nabij Rotterdam en is fan van de club. Wat zou jij doen als je op een steenworp afstand kan werken bij je droomclub. Of zou je liever elke dat 2 uur rijden met de kans op file.

17 mei 2021 om 12:40

Ik denk dat svensson ook gewoon naar Feyenoord kom.
Maar dat hij heeft gezegd dat Feyenoord het niet word omdat ze hem dan dadelijk ook niet op stellen.

17 mei 2021 om 12:44

Ruud_az met het aantrekken van Clasie en BMI , Leeuwin Letschert ,bizot , Dani de WIt sta je toch niet voor ontwikkeling en haal je gevestigde namen.?

Dat Feyenoord helaas in een vijver vist die we liever niet willen is op dit moment niet anders. Het beleid is niet al te best. Maar om nou te zeggen dat jullie voor ontwikkeling staan.

Bij Feyenoord taan er 5 uit eigen jeugd in de basis en afgelopen weekend kwam er weer 1 door.
Hoeveel stonden er van Az in de basis zondag?

17 mei 2021 om 12:50

@teesboer

In de afgelopen 10 jaar heeft Feyenoord 2 keer zoveel bekers gewonnen, 2 JC-schalen en 1 landskampioenschap. Dan hebben we het over 5 prijzen tegenover 1. Dat is wel degelijk vele malen succesvoller, namelijk 5 maal.

17 mei 2021 om 13:11

@bliek ik was eigenlijk wel benieuwd naar het antwoord op je vraag en ben het gaan opzoeken. De basis van AZ afgelopen weekend kende 4 spelers uit eigen jeugd, Wijndal, Koopmeiners, Boadu en Stengs. Daarnaast kende dat team ook nog 2 spelers uit de Feyenoord jeugd, Bruno Martins Indi en Jordy Clasie.

17 mei 2021 om 14:12

Feyenoord is gewoon erg sterk bezig. Ik heb zomaar het gevoel dat ze volgend jaar 2e gaan worden achter Ajax en voor Psv. Verwacht toch wel veel van Slot en de aankomende jeugdspelers. Hopelijk snel akkoord over het nieuwe stadion. Dat duurt nu ook veels te lang in mijn ogen.

17 mei 2021 om 14:14

Bliek hoe kom jij bij 5(6) uit? Kokcu, geertruida en de rechtsmidden van afgelopen weekend. Als je sinisterra gaat noemen dan kun je bij AZ ook wel gudmundsson gaan noemen want dat komt op hetzelfde neer.

17 mei 2021 om 14:30

@city - ''feyenoord is gewoon erg sterk bezig. Ik heb zomaar het gevoel dat ze volgend jaar 2e gaan worden achter Ajax en voor Psv.''

Mwa rustig aan Feyenoord is op de achtergrond ogenschijnlijk goed bezig om de lange termijn te verbeteren, maar hoe we komend seizoen gaan presteren is echt onzeker gezien de komende transferwindow en de transformatie die de ploeg ontegenzeggelijk zal ondergaan en hoe snel Slot z'n speelwijze erin krijgt.

17 mei 2021 om 15:38

@azb100

Bijlow, Fer Geertruida , Kocku eb dat nieuwe ventje en Malacia kwam er nog in

17 mei 2021 om 16:28

Als wissels ook tellen en geblesseerde dan heb je ook nog hatzidiakos op de CV, reijnders en berkhout die invielen. Dan zit ik al op 7. Dan doet goudmijn ook nog steeds vaker minuten mee.

17 mei 2021 om 16:53

Tel ik Indi en clasie ook nog mee.

Nee uiteraard gekkigheid. Wat ik wilde aangeven dat het verschil niet zo heel groot is.

17 mei 2021 om 19:38

In deze tijd moet vrijwel elke club wel in de ED. Dat is ook helemaal niet erg. Wordt alleen vaak helaas zo hatelijk gedaan hier.

17 mei 2021 om 12:03

Inderdaad mjah wat doe je er aan

AZ heeft hier vermoed ik wel op ingespeeld.

17 mei 2021 om 12:03

moet kunnen. we zijn ook al in onderhandeling met de kantinejuffrouw en ballenjongen van AZ

17 mei 2021 om 12:32

Als Feyenoord toch bezig is, voorin bij AZ loopt de nieuwe Messi/ronaldo met de naam Zakaria Aboukhlal. Neem die ook maar mee.

17 mei 2021 om 12:35

Liever Svensson dan.....

17 mei 2021 om 12:36

@azchelsea - Gezien het gebrek aan financiën stel ik een ruildeal voor; de Pirlo aan de Maas Mark Diemers voor deze nieuwe Ronaldo.

17 mei 2021 om 12:44

Maar dat is een van onze absolute top-talenten. Nou ja, om Feyenoord te helpen, voor 2,5 miljoen mag hij weg, is ook op voorspraak van Slot naar AZ gekomen, dus die zal dat helemaal zien zitten...

17 mei 2021 om 12:45

Hmmm, als we gaan ruilen, doe dan Senesi maar, ons middenveld is al sterk genoeg, maar in de defensie kunnen we nog wel wat versterking gebruiken.

17 mei 2021 om 12:22

Waarom niet? Als je versterkingen ziet maakt het niet uit waar ze vandaan komen toch. Jammer voor AZ, maar buiten het elftal dat bulkt van het talent is Feyenoord nog altijd groter als club en ziet hij dit waarschijnlijk als een stap vooruit. Het zal echter wel moeilijk worden om Casper te vervangen.

17 mei 2021 om 12:26

Waarom niet? Dit soort zaken gebeurt elders in sportland -kijk eens naar de F1 bijvoorbeeld- ook.
Het is een compliment voor AZ (waarvan ik me afvraag of ze hier nu op zitten te wachten).

17 mei 2021 om 12:54

Die man woont praktisch om de hoek van de Kuip, en krijgt nu de kans om bij een grote club te gaan werken. AZ is dat nl niet, zo is wel gebleken.

Deze man moet per gisteren worden ontslagen. Je kan toch onmogelijk van Az naar Feyenoord gaan.
Hieruit blijkt maar weer dat Feyenoord, weliswaar lager is geëindigd, maar veel meer uitstraling heeft.
Gefeliciteerd beiden

17 mei 2021 om 12:47

Wie moet exact om welke reden ontslagen worden?

Als je dit meent dan vind ik het redelijk apart. Ik weet trouwens niet meer wat ik moet geloven met de meest onzinnige reacties op deze website waar het vaak niet sarcastisch bedoeld is.

17 mei 2021 om 21:48

Het was een grapje. Hebben mijn kinderen misschien gelijk dat mijn grapjes niet grappig zijn. Mijn leerlingen vonden me wel grappig vroeger (of ze deden maar alsof)

17 mei 2021 om 22:46

Gelukkig maar. Ik zeg het, met de uitspraken die ik hier soms lees, je hebt mensen die zoiets menen. En dan is de logica ver zoek.

Ieder zijn reden om een andere stap te maken en deze man heeft er genoeg. Je kunt hem enkel succes wensen.

17 mei 2021 om 12:52

Denk niet dat clubartsen per se kijken naar dat soort dingen. Salaris zal waarschijnlijk een grotere rol spelen bij dat soort functies

17 mei 2021 om 14:17

@medellin dit is gewoon weer zielig provoceren i.v.m. het ontslag van Slot. En je kan een hele hoop praten maar ons seizoen is al voorbij hoor wij hoeven geen play-offs te spelen om europees voetbal @cas1.

Ik ken de beste man verder niet en kan weinig zeggen over zijn werk, maar dat hij op voorspraak van Casper is gekomen is wel een goed teken. Daarnaast kunnen we afscheid nemen van Dordrecht als 'satelietclub', we hebben namelijk AZ tegenwoordig.

17 mei 2021 om 21:34

Noem een goede speler uit die geweldige jeugdopleiding van jullie. Niemand van de AZ spelers ziet Feyenoord als een stap omhoog pijnlijk he de werkelijkheid. Verliezen van ADO en denken dat AZ een satellietclubje is. Hoeveel werd het ook alweer de laatste wedstrijden. Al nemen jullie de koffiejuf mee, als jullie die kunnen betalen.

17 mei 2021 om 22:23

Rustig Nick. Adem in, adem uit. Het was een grap. Moet je om kunnen lachen. Dingen te serieus nemen doen de fans van de topclubs al genoeg.

Hahahaha Feyenoord gooit olie op het vuur bij AZ. Ergens wel hilarisch, want zij vinden zichzelf de top van Nederland. Ze doen het goed aan gebrek aan beter, maar normaliter zijn Ajax en PSV een stapje te hoog. In Europa presteren ze ook bar slecht. Verliezen van Rijeka, Lask, 7-1 Lyon, Astra Giurgiu. Niet dat PSV geweldig presteert in Europa, maar daar zie ik niet zulke uitspraken, plus hun verleden heeft ze al een traditionele topclub gemaakt.

17 mei 2021 om 12:04

Mooi verhaal, cynisch mag ik hopen? Je afgunst straalt ervan, dat kan maar 1 ding betekenen. Je houdt rekening met ons, dank je wel.

17 mei 2021 om 12:22

@ruud_az - Nou, ik hoor topclub en AZ toch al bijna een jaar met regelmaat in dezelfde zin. Z'n reactie is wat denigrerend, maar de inhoud snijdt wel hout. AZ is in geen enkel opzicht een topclub, maar ze smeken nog net niet om die waardering. Niets ten nadele van AZ overigens hoor. Die hebben hun zaakjes gewoon goed op orde.

17 mei 2021 om 12:29

Niet helemaal waar Sirius. Gemeten naar de dekking en de begroting doet AZ het consistent goed over de laatste (15?) jaar. Ik kan daar respect voor opbrengen.
Er mist echter teveel om AZ structureel topclub te noemen, maar vriend en vijand is het er toch wel over eens dat AZ het -afgemeten naar de begroting- qua spel en resultaat bovenmodaal doet.

17 mei 2021 om 12:32

@ruud_az lol welke afgunst. Ik ben een neutrale supporter van het Nederlands voetbal, internationaal. Maar AZ presteert niets en doet best arrogant (bestuur dan). Dan is dit best hilarisch.

17 mei 2021 om 12:58

@sirius Persoonlijk vind ik ons ook nog geen topclub dan zullen we eerst financieel zwaar omhoog moetengaan, maar wat versta jij/iedereen onder topclubs? Het begrip kan je ruim zien en iedereen geeft ze eigen invulling hierop.

Dat de leiding er nu mee begonnen is, zorgt ervoor dat ze het hebben afgedwongen bij Fox/espn. Dit zorgt weer voor meer druk waar de club en vooral de spelers mee moeten omgaan. Ontwikkelingen die erbij komen voor de club, wat ze hopelijk weer verder gaat brengen.

@jeffreysch
Az is de enige club naast Ajax(geen maat op) die Europees wat presteert de afgelopen jaren. Europese overwinteringen, in alles ontken je het en dat vind ik jammer van je.

17 mei 2021 om 13:34

@jeffreysch

Je vergeet voor het gemak dat vooral de buitenwereld AZ als topclub bestempeld. Dat AZ ambitie uitspreekt over het "aanvallen" van de gevestigde top 3, betekend niet dat we onzelf als topclub zien, zeker vanuit de supporters niet. Ik bedoel, AZ heeft "super Sunday" niet bedacht of wel? En Ruud heeft in mijn ogen gelijk, je reacties zijn pure afgunst betreffende dit artikel.

Wat betreft het artikel, als een arts, wonend in Rotterdam, naar Feyenoord verkast, prima toch. We moeten niet gaan doen alsof het de enige arts is in Nederland.

17 mei 2021 om 14:20

@jeffreysch als we toch 15 jaar terug gaan... auxerre toen nog top. Allemia aachen goede duitse middenmoter. Villarreal met de mythische riquelme. Rangers toen nog op hun top. Maar die noem je even niet he? Ga nou maar lekker stoer doen na een overwinning op RKC nadat je een pak op je broek hebt gehad van de nummer 18.

17 mei 2021 om 18:35

@ruud_az Al jaren ben ik zeer teleurgesteld door de prestaties van Nederlandse clubs. Ajax ontsnapt hier de laatste 5 jaar aan en PSV wil ik niet te veel over praten, maar door hoor ik ook niets over van het bestuur. Wellicht denk ik te kortzichtig, maar mijn reactie komt voornamelijk voort uit het ontslag van Slot. Dat kon je doen, maar slaat nergens op. Paar jaar geleden trouwens ook door een club uit Kazachstan uitgeschakeld. Een semi-prof niveau.

@badhabbit aanvallen is niets mis mee. Dat is alleen maar leuk om te lezen, maar ik proef erg veel arrogantie bij de bestuurders. Afgunst mag je vinden, maar ook ik support AZ in Europa.

@azbniet100 ik heb de afgelopen 5 jaar erbij gepakt. Wellicht doel je op Sirius. Overwinning op Rkc? Ik weet serieus niet over welke club (tegenstander Rkc) je het hebt. Nogmaals, ik ben een neutrale supporter van Nederland, internationaal gezien. Niet alleen AZ, maar ook PSV en Feyenoord spelen schandalig slecht. Ik vind ze echter veel minder arrogant dan het AZ bestuur. Ik was wel fan van het AZ onder Scheringa, maar goed. Dat waren financieel ook andere tijden.

17 mei 2021 om 12:09

Buiten Ajax is er denk ik geen enkele club in Nederland die kan klagen of geloofwaardig opmerkingen kan maken over de Europese prestaties van andere Nederlandse clubs en in het bijzonder AZ. Feyenoord overwinterd 2x in de 14 jaar in Europa, waarvan ze er eentje niet hebben mogen spelen omdat ze het toernooi werden uitgezet. PSV spreekt ook uit dat ze naar de top 32 willen van Europa, terwijl ze over de afgelopen 5 jaar gerekend 56e staan (hoezo zijn die uitspraken kwam ambitie zoveel anders dan AZ in Nederlands). AZ staat qua coefficienten maar 10 plaatsjes achter Psv. In Nederland presteert AZ gewoon uitstekend en weten ze met een budget dat ongeveer 3x zo laag ligt de laatste jaren Ajax, PSV en Feyenoord serieus uit te dagen of zelfs te verslaan. Wat is er trouwens mis met ambitie tonen?

17 mei 2021 om 12:27

AZ doet het goed bij gebrek aan beter? Kan je nagaan hoe slecht je moet zijn als zelfs dat je niet lukt. Maar gefeliciteerd supporters van Feyenoord. Ben blij voor jullie dat jullie tegenwoordig al gelukkig worden van het overnemen van een clubarts

17 mei 2021 om 13:38

@jeffreysch

Nee, Feyenoord doet het lekker in Europa...
Wat een afgunst...

Voor de mods, onderbouwing is dat Feyenoord het helemaal niet goed doet in Europa, getuige de 2x overwinteren in 14 jaar (dank Master D).

Goede en logische stap. Dichterbij huis en wordt geprezen door dhr. Van Eijk. Zal bij AZ wel veel gevloekt worden, dit jaar. Off: dhr. Casper van Eijk verdiend toch wel zoveel credits, zoveel lof en respect. Heel zijn leven staat in het teken van MC Erasmus voor patienten. Die verdiend pas echt een standbeeld.

Misschien moeten mensen eerst het artikel lezen voordat er gereageerd wordt: deze man woont in Rotterdam en is blijkbaar supporter van Feyenoord. Niet zo heel gek dat je dan een andere club inruilt als de club waarvan je supporter bent je deze kans geeft…

17 mei 2021 om 12:09

Eens toch is het ook wel een beetje kut dat het net nu net feyenoord is. Ah joh AZ heeft clubarts joost van der hoek nog.

Titel klopt volledig, maar zou beter passen wanneer de kop het vertrek van Van Eijk benadrukt. Ik denk de bekendste clubarts van Nederland die naast zijn werk bij Feyenoord ook nog ontzettend goed en moeilijk werk doet in het EMC en heel maatschappelijk betrokken is. Verdiend daar wel de credits voor. Nu gaat het vooral over het feit dat Feyenoord weer bij AZ iemand weg haalt.

17 mei 2021 om 12:38

Haha nee je moet het omdraaien. Hij is chirurg in 't emc. Daarnaast is hij ook clubarts.

Paniek bij AZ. De clubarts vertrekt. Dat wordt diep in de buidel tasten om een nieuwe te vinden. Op dat vlak kan je beter Koopmeiners verliezen aan Feyenoord, dat was minder erg geweest.

17 mei 2021 om 12:12

En dat op dezelfde dag dat de persvoorlichter naar PSV gaat. Zwarte dag in Alkmaar 😉

17 mei 2021 om 12:16

Haha, je weet dat Az een paar weken geleden al een nieuwe persvoorlichter heeft gehaald waardoor de huidige geen baan meer had.

17 mei 2021 om 12:25

Maar zulke feiten zijn voor mijn reactie niet leuk 😅

17 mei 2021 om 12:28

Haha, goed bezig. Je hebt wel gelijk trouwens, alles voor de clicks.

Dat komt toch uit de koker van Slot lijkt mij. Denk dat het verstandig is om niet bij elke functie die vrij komt naar AZ te gaan kijken Slot.... Er zijn ook andere opties.

17 mei 2021 om 12:19

Als je verder dan de titel zou hebben gelezen, had je geweten dat de man op voorspraak van Casper van Eijck is gekomen op basis van diens ervaringen met hem in het Erasmus MC. Zijn komst heeft dus medische redenen, dat hij evenals anderen overkomt van AZ is in dit geval een toevalligheid.

Niet zo moeilijk over doen. Kerel is een Rotterdammer en woont in de regio, daarbij kent hij Casper van Eijck goed. Toch logisch dat dit hem aantrekt? Waarschijnlijk is hij zelf door Casper aangedragen als vervanger. Niet persé Feyenoord die weer wat van AZ wilt kopen.

17 mei 2021 om 12:33

Klopt, hij is inderdaad door van Eijck aangedragen. Gezien hun historie ook totaal niet onlogisch.

Ach, Slot zal zeker getipt hebben en het is Feyenoords goed recht om mensen te benaderen, wat maakt het uit.

Nou nu nog de spelers van de as en de flanken en we kunnen naar het volgende seizoen. Als ik begrijp dat het een Rotterdammer is, logische keuze. Lekker in de regio blijven. Kan me toch niet voorstellen dat een clubarts uitsluitend voor de club werkt maar dagelijks ook nog gewoon arts is?

17 mei 2021 om 12:25

Ja dat begrijp ik ook niet helemaal. Hij komt fulltime maar dat was Casper niet. Maar wellicht in combinatie met Varkenoord? Ik heb geen idee wat er allemaal bij komt kijken.

Bes wel grappig. In Alkmaar doen ze altijd zo nerveus als de naam Ajax valt. Ondertussen is het Feyenoord dat AZ nu aan het plunderen is.......

17 mei 2021 om 12:26

Je hebt helemaal gelijk.
In Alkmaar weten ze niet meer wat hun overkomt.
Hoe moet Az nu verder volgend seizoen.

17 mei 2021 om 12:28

Ajax heeft de middelen om spelers van AZ over te nemen. Die middelen heeft Feyenoord niet, ik snap nog wel dat hier een verschil in zit. Zolang de spelers bij AZ blijven zal AZ volgend jaar ook weer boven Feyenoord eindigen.

Toch bijzonder dat zoveel mensen denken dat het weer om AZ te doen is. Dat Casper van Eijck goede ervaringen met deze arts heeft in het Erasmus MC is blijkbaar van ondergeschikt belang... Komt misschien ook door de manier waarop VZ dit nieuws brengt. Dat hij van AZ komt is, zeker gezien de overige werknemers die van die club overkomen, een toevalligheid, maar niet meer dan dat. Deze man wordt niet gehaald omdat hij bij AZ werkt, maar simpelweg omdat Van Eijck een stap terugzet en goede ervaringen met hem heeft als collega in het Erasmus MC. Die achtergrond lijkt mij vele malen doorslaggevender dan zijn verleden bij AZ.

Ojee, ze plukken ons helemaal leeg, als dat nog maar goed komt volgend seizoen.
Wie weet kan declubarts een beetje voetballen, want voetballend vermogen is iets wat ze daar echt nodig hebben.
Hier ligt niemand wakker van......en door.

Ze schijnen ook in verregaande onderhandeling te zijn met de koffiejuffrouw.

17 mei 2021 om 12:47

Nou heb ik gehoord dat de koffie bij AZ zó goed is, dat de spelers daar 15% beter door presteren. Dus over een heel seizoen zijn dat toch 10 punten...

Alleen jammer dat ze begin van het seizoen een paar weekjes ziek was...

17 mei 2021 om 17:07

Voor Dick zijn de bitterballen bij AZ erg goed!🤪🤣

17 mei 2021 om 12:46

Hopen dat deze clubarts goede pleisters heeft dan!

''if you can't beat them, just take all their stuff and make it your own''. - michael jackson

Toch mooi he als AZ zijnde, fantastisch presteren om vervolgens iedereen te zien overstappen naar een lager geklasseerd team.

17 mei 2021 om 14:25

Ach als een andere club uit de competitie de hulp hard nodig heeft dan is AZ de beroerdste niet. Nu nog de scouts overdragen en dan kan Feyenoord onder Slot misschien toch 4e worden.

Een full-time clubarts, toe maar. Wat doet zo iemand dan de hele dag? Lijkt me niet erg uitdagend als arts. Casper was natuurlijk het andere uiterste, een internationaal begaafde arts en wetenschapper die Feyenoord erbij doet. Maar een fulltime clubarts?

Feyenoord lijkt PSV wel. Zij haalde ook belangrijke steunpilaren weg bij AZ met Lens, Gerbrands en Marcel Brands

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren