Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Bijval voor De Boer: ‘Wat hij bij Ajax liet zien was gewoon niet goed genoeg’

Laatste update:

Marciano Vink bespreekt zondagochtend in Goedemorgen Eredivisie het ontbreken van Ryan Babel in de voorlopige EK-selectie van het Nederlands elftal. Volgens de analist had de aanvaller van Galatasaray vorig seizoen nooit tijdelijk moeten terugkeren bij Ajax. Vink zag de vleugelaanvaller ondermaats presteren in Amsterdam en vindt het dan ook niet zo gek dat bondscoach Frank de Boer heeft besloten om andere namen in de 34-koppige selectie op te nemen.

"Babel heeft natuurlijk één foute move gemaakt en dat is naar Nederland komen", concludeert Vink bij ESPN. "Waarbij we dus echt een goed beeld hebben gekregen van hoe hij er in principe voor stond. Want wat hij bij Ajax heeft laten zien was gewoon niet goed genoeg. En daar hebben we allemaal een beetje ons beeld op gevormd. De wedstrijden in Turkije die hij speelde konden we niet zien, dus iedere keer werd wel gerechtvaardigd dat hij goed voor de groep was. En dan werd hij uitgenodigd, dus namen we dat voor lief. Maar bij Ajax hebben we natuurlijk gezien dat het allemaal niet zo heel erg best was. Dat hij er nu niet bijzit snap ik wel."

De Boer laat Babel thuis: ‘Vond het niet gepast om hem toch mee te nemen’

De bondscoach van Oranje legt uit waarom de aanvaller niet in de voorlopige EK-selectie zit.Lees artikel

"Ik snap dat gegeven van goed voor de groep, goed voor de kleedkamer en de wissels scherp houden. Maar die wissels houden zichzelf wel scherp, daar heb je niet nog een mentor voor nodig", vervolgt Vink zijn analyse over de situatie rondom Babel. "Dus ik snap het wel." De oud-speler denkt dat er spannende weken in het verschiet liggen voor De Boer. "Er zijn nog een heleboel leuke keuzes die hij moet maken en ik denk dat Cody Gakpo zich zó geprofileerd heeft bij PSV dat hij nu gewoon Calvin Stengs voorbij is gegaan. Dus ik vind dat alleen maar hartstikke leuk en goed", kijkt Vink reikhalzend uit naar het EK.

Hans Kraay junior is 'compleet verrast' door het ontbreken van Babel, maar het passeren van een andere aanvaller vindt hij wél logisch. "Ik vind het wel terecht dat hij zijn schoonzoon (Stengs, red.) een keer overslaat. En Gakpo of Anwar El Ghazi, dat is helemaal geen keus. Dat is gewoon Gakpo." Vink vult Kraay junior gelijk aan: 'Als jij Steven Bergwijn thuislaat, dan kun je Gakpo én El Ghazi meenemen." De Boer brengt de definitieve EK-selectie van Oranje op 26 mei naar buiten.

Vind jij dat Ryan Babel naar het EK moet met Oranje?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Babel hoort er niet bij maar als je dan Promes en Bergwijn er bij ziet staan. Sorry hoor maar dan had ik Babel toch boven die beide verkozen. Voetbalzone.....verbeter even die laatste zin. Er werd niet Berghuis gezegd maar Bergwijn.

16 mei 2021 om 12:12

Promes begint aardig zijn vorm terug te vinden. Bergwijn heeft daarintegen vaker op de tribune gezeten dan minuten gemaakt de laatste tijd

16 mei 2021 om 12:28

Op basis waarvan begint Promes zijn vorm terug te vinden? Want met 2 goals in 10 wedstrijden komt hij bij Spartak nog niet in de buurt van zijn statistieken in eerdere seizoenen. Of speelt hij wel goed?

16 mei 2021 om 12:12

Nou ik absoluut niet. Die 2 staan er ook bij gebrek aan beter, maar Babel is wel echt veruit de minste van die 3. Bergwijn is ook nog jong en kan misschien stappen zetten, Babel is op een leeftijd dat het alleen maar minder gaat worden.

16 mei 2021 om 12:20

Eens, beiden ook multifunctioneel. Promes zou eventueel ook in de spits of als wingback kunnen spelen, Bergwijn kan op beide vleugels en wat mij betreft ook als wingback in een 532. Speelde bij Spurs de topwedstrijden eerder dit seizoen onder Mourinho omdat hij het vermogen had op en neer te blijven pendelen en achter de verdediger aan te lopen, en zou dus best als wingback kunnen optreden. Daarnaast denk ik dat Bergwijn en Promes, zelfs niet in vorm, gewoon beter zijn dan Babel en allebei kunnen brengen wat Babel ook brengt + meer (op ervaring na).

16 mei 2021 om 12:13

Ik snap er ook niks van. Promes heb ik nog nooit een goede interland zien spelen terwijl hij er al jaren bij zit en Bergwijn heeft geloof ik 1 assist en 0 goals in Engeland dit seizoen

16 mei 2021 om 12:14

Ik had ze alle drie niet geselecteerd. Bergwijn speelt niet, Promes heeft nog steeds een strafzaak lopen en kan gearresteerd worden al hij terugkeert in NL en het verhaal Babel is bekend. Dan had ik liever iemand als Lang gezien.

16 mei 2021 om 13:30

Promes kan helemaal niet gearresteerd worden als hij in Nederland terugkeert. Er staat helemaal geen arrestatiebevel open. Ik weet niet waarom iedereen dat de hele tijd zegt, maar het is gewoon niet waar. Pas als de zaak vordert en voor de rechter is geweest én Promes tot gevangenisstraf wordt veroordeeld én ze gaan niet in hoger beroep (wat ik allemaal niet zie gebeuren), dan kán hij gearresteerd worden in Nederland. Maar dat is op dit moment absoluut niet aan de orde.

16 mei 2021 om 14:41

Net of hij nu gevlucht is om niet gearresteerd te worden.

16 mei 2021 om 15:14

@maestro Inderdaad, ik word er zo moe van. Iedereen doet alsof hij Pablo Escobar is die de dans probeert te ontspringen door in landen te blijven die niet uitleveren aan Nederland. Wat een gekakel. De meeste hier zouden beter wat minder films moeten kijken.

16 mei 2021 om 12:15

Je selecteert op kwaliteit en niet kwantiteit. Promes schijnt redelijk tot bloei te zijn gekomen daar in Rusland. Bergwijn speelt niet veel maar vind ik momenteel kwalitatief gewoon beter dan Babel. Waar het bij Bergwijn aan ontbreekt is zijn effectiviteit voor het doel, maar Bergwijn is wel een speler die ander vrij voor het doel weet te vinden (dienende rol)

16 mei 2021 om 12:20

Ach Promes en de Russische competitie. In zijn 1e periode was die er schijnbaar ook een wereldspeler, maar bakte hij er werkelijk niks van in het Nederlands elftal. Denk dus eerder dat het aan het niveau van de Russische competitie ligt dan aan de kwaliteiten van Promes. Gewoon niet meer oproepen, want heeft het niveau totaal niet. Heeft die nou toch wel eens bewezen?

16 mei 2021 om 12:20

@caribbea Daarom heeft Bergwijn dit seizoen ook zoveel assists achter zijn naam idd

16 mei 2021 om 12:27

@caribbean Promes is sinds de laatste selectie van maart helemaal niet tot bloei gekomen. 0 doelpunten en 1 assist sindsdien. Geen idee op basis waarvan hij erbij zit. Dan had je hem in maart ook kunnen uitnodigen toen hij wel belangrijk voor Spartak was. Juist een Babel die is de laatste weken wel aardig bezig bij Galatasaray. Die dienende rol van Bergwijn waar hij zogenaamd zo goed in is heeft ook sinds februari 1 hele assist opgeleverd tegen de nummer laatst van de Premier League. Echt overtuigende statistieken om hem er dan maar bij te nemen. Kortom enige vorm van logica is ver te zoeken bij de Boer. Had lekker in maart al afscheid van Babel genomen of zelfs in november. Dan was het logisch geweest. Nu niet.

16 mei 2021 om 12:43

@japie_krekel,

In de eredivisie zou Bergwijn moeiteloos bij 20-30 goals betrokken zijn. Ik snap de afkeer niet tegen Bergwijn, hij lijkt mij nog steeds het grootste talent als het gaat om vleugelaanvallers. Gakpo en Lang doen het momenteel goed, maar komen beide toch wel echt snelheid tekort.

Het is ook niet zo dat hij bij een matige club zit, tot dusver is hij een van de weinige spelers die überhaupt bij een topclub zit. Dat moeten zijn concurrenten nog maar is zien te bereiken.

16 mei 2021 om 13:08

Ik snap dat ook niet.meerdere seizoenen heeft bergwijn laten zien de beste winger te zijn in de eredivisie en nog steeds geen krediet.bergwijn hoort er wat mij betreft gewoon bij is kwalitatief gewoon verder dan de meeste en is wel bereid vuil werk op te knappen.hij heeft natuurlijk hartstikke goede concurrentie en een waardeloos systeem van Mourinho waarin hij zijn draai moest vinden in een rol waar hij niet op zijn best is. ik zou als aanvallers bergwijn Depay malen gakpo en Berghuis Luuk en Wout meenemen.

16 mei 2021 om 13:19

Haha Bergwijn beste winger van de Eredivisie. In die periode speelde ook nog ene Tadic daar die toch een stuk indrukwekkendere cijfers had. Ook een Berghuis deed niks voor Bergwijn onder. Ik heb Locadia ook een hele goeie winger zien zijn in de Eredivisie en na mislukte avonturen bij Brighton en Hoffenheim heeft hij nu in 1 jaar 2 hele doelpunten in de MLS geproduceerd. Jahanbaksh de beste winger voor dat Bergwijn zogenaamd de beste was compleet geflopt bij Brighton. Laten we dus niet overdrijven met Bergwijn en doen alsof de verzonnen titel 'beste winger van de Eredivisie' iets positiefs garandeerd. Krediet moet je ook verdienen en dat doe je door je team te dragen. Iets wat Bergwijn bij PSV eigenlijk nooit heeft gedaan. Iets wat een Memphis wel deed bij PSV door op belangrijke momenten op te staan en het team over een dood punt heen te helpen. Bijzondere concurrentie heeft Bergwijn bij Spurs juist niet met een Lamela en Moura op zijn posities. Ook lachwekkend om het op het systeen van Mourinho te gooien, die hem juist een basisplaats gaf tot februari. Sinds Mourinho weg is en men toch iets anders speelt komt Bergwijn ook niet in beeld. Zeker ook de schuld van de trainer.

16 mei 2021 om 13:26

De beste winger was hij niet wel gewoon een topaanvaller in de eredivisie. Mensen vergissen zich in het niveau van de premier league. Zeker wel een belangrijke speler voor Psv. Een Tadic die je nu noemt heeft ook wel is 3 goals in een seizoen gemaakt.

Spelers als Lamela en Moura zijn echt wel goede spelers en Bale en Son al helemaal. Dus echt wel stevige concurrentie.

Iemand als Depay is ook finaal mislukt in Engeland, laten we hopen voor het Nederlands voetbal dat Bergwijn ook weer een stapje terugdoet. Want talent heeft hij zeker wel.

16 mei 2021 om 19:30

@memphisdepay in de Eredivisie haalde Bergwijn niet eens Berghuis cijfers

Wat ongelooflijk slecht om Babel te analyseren op de paar wedstrijden bij Ajax. In een vormcrisis verkeerde Ajax op het moment dat hij kwam en ook spelers als Tadic, Ziyech, Van de Beek en Blind waren in die fase van het seizoen belachelijk slecht. Sterker nog, Babel speelde nog een ijzersterke eerste helft tegen PSV, voordat hij, jammer genoeg, geblesseerd raakte. Nee, het was niet best, maar Babel kwam in een slecht draaiend team, was niet helemaal fit en speelde aan de linkerkant, waar hij in de punt tegen PSV en uit mijn hoofd Vitesse het nog prima deed. Beoordeel hem dan op andere optredens, zoals bij NL zelf.

16 mei 2021 om 12:17

Maar dan speelde Babel wel gewoon belachelijk slecht bij Ajax? Kan mij nog een schot herinneren 5 meter voor de doellijn en die eindigde bijna bij de cornervlag... Trok dat niveau bij het Nederlands elftal door en zit er gewoon terecht niet bij. Was al eens terecht afgeschreven bij het Nederlands elftal en is toen bij gebrek aan beter er weer bijgekomen, maar is altijd de middelmatige speler gebleven met een chronisch gebrek aan basistechniek.

16 mei 2021 om 13:00

Wacht even dus de onervaren Lang word door de massa hier wel beoordeeld op 2 slechte wedstrijden ( Valencia en Willem II) Wedstrijden waarin vooral de grote jongens het af lieten weten. Maar voor de ervaren Babel gelden dus allerlei excuses om zijn meervoud aan dramatische optredens goed te praten, meten met 2 maten noemen we dat. Daarnaast blijf ik het vreemd vinden dat alle analisten en media Gakpo de hemel in prijzen en niemand het over Lang heeft die veel beter heeft gepresteerd.

16 mei 2021 om 14:01

Ik reken Noa Lang ook af op andere wedstrijden (beker en competitie). Overigens; stop eens met het Noa Lang-gebral. Goeie speler, Ajax had hem moeten verhuren in plaats van verkopen: maar uiteindelijk boeit het niks. Tadic is 3 klasses beter.

Onbegrijpelijk dat je Babel passeert. Wie moet nu de muziek gaan draaien in de kleedkamer? Dit kans ons wel eens het EK gaan kosten

16 mei 2021 om 12:22

Donny van de Beek heeft het hele jaar de tijd gehad om een lekker afspeellijstje te maken, denk dat hij een goede kans maakt om de huis-DJ te worden.

16 mei 2021 om 12:39

Dat geeft de burger weer moet. Vd Beek zal met zijn nieuwe rol in de kleedkamer wel eens heel doorslaggevend kunnen worden voor dit Oranje

16 mei 2021 om 13:07

Vraag mij alleen af of de boys wel op zijn muziek zitten de wachten? Heb het idee dat Donny toch wat minder van de talentloze artiesten is die floreren dankzij de autotune

16 mei 2021 om 13:19

Japie ik heb je deze quasi grappige opmerking inmiddels al onder 40 verschillende Babel topics zien zetten. Iets origineler mag ook wel....

Dat Babel niet mee gaat heeft natuurlijk te maken dat er veel betere alternatieven zijn, echter is de hetze tegen hem wel onverdiend geweest. In de afgelopen jaren waar het Nederlands elftal vol met middelmaat was hadden we met Babel een prima speler die ook goede wedstrijden voor het Nederlands elftal heeft gespeeld. Babel meenemen naar het EK zou een mooie geste zijn geweest r hem, maar voetbal gaat niet om cadeautjes.

In mijn ogen is de keuze Gapko/berghuis/el Ghazi vooral een keuze tussen El Ghazi en Gakpo, Berghuis moet sowieso mee. Berghuis heeft ook in recente wedstrijden bij Oranje bewezen iets anders te brengen dan andere vleugelspelers, waar Gakpo en El Ghazi toch met elkaar vergelijkbare dreiging meenemen. Je gaat bijvoorbeeld niet zo snel een wedstrijden spelen met zowel Gakpo én El Ghazi, terwijl een voorhoede met Bergijs en Gakpo/el Ghazi een stuk waarschijnlijker is.

16 mei 2021 om 12:27

Voor hem moet het heel zuur zijn dat het EK was uitgesteld. Hij deed er namelijk alles aan om mee te kunnen. Dat was ook de reden dat hij naar Ajax ging. Maar man, wat was dat een fatale keuze gebleken zeg. Hij kon er echt helemaal niks van als spits. 0 goals in de eredivisie. Ook van zijn leiderschapskwaliteiten was niks terug te vinden. Voor iemand die mee naar het EK wilt zijn dit gewoon de slechtste cijfers ooit.

En Gakpo of Anwar El Ghazi, dat is helemaal geen keus. Dat is gewoon Gakpo."

Waar is dit op gebaseerd? Statistieken zijn gelijkwaardig en El ghazi speelt in aanzienlijk betere competitie. Prima om Gakpo mee te nemen maar om nou te doen alsof hij veel beter is dan el ghazi weet ik niet.

16 mei 2021 om 12:28

Inderdaad. In zo'n geval kies je dan toch voor de ervaring van El Ghazi. Die heeft betere goalstatistieken in de PL, en ook nog eens als invaller.

16 mei 2021 om 12:46

Waarom kijkt iedereen alleen maar naar statistieken? Op zo'n training kan een de Boer toch ook beoordelen wie de betere voetballer is. Het is allemaal heel leuk en aardig, maar iemand die 10 keer scoort hoeft echt niet perse beter te zijn dan iemand die 6 keer scoort.

16 mei 2021 om 12:55

Het is wel van belang wanneer de Boer vervolgens Babel laat invallen als spits om een achterstand goed te maken terwijl hij Weghorst thuis heeft gelaten.

16 mei 2021 om 13:39

Ik zeg ook niet dat er 1 van de 2 beter is. Zie gakpo iets meer voorbij komen dan El ghazi. Vind het alleen een rare bewering die wordt gedaan zonder enkele onderbouwing van Kraaij. Als ik dan ga Googlen en de statistieken zie, vraag ik mij af: op basis van wat is Gakpo zoveel beter als hij beweerd dan el Ghazi. Terwijl ik dit typ legt El Ghazi er weer 1 in het netje😜

16 mei 2021 om 15:01

El Ghazi heeft wel goede statistieken maar elke Aston Villa supporter die ik erover hoor heeft geen hoge pet van hem op. Schiet er vooral heel veel de tribunes in.

Alle logica ontbreekt gewoon bij de Boer. Nu ook weer met Babel. Frank heeft er zelf voor gekozen om Babel er telkens bij te houden, ook al presteerde hij niks bij zijn club en stond hij niet eens in de basis. Zelfs in maart nog werd Babel geselecteerd en mocht hij zelfs invallen in Oranje. Nu 2 maanden later speelt Babel wekelijks bij zijn club in de basis, is hij belangrijk met doelpunten en mag je 3 spelers extra meenemen. Echter nu komt hij niet eens meer in aanmerking om mee te gaan bij de laatste 34 spelers. Dat slaat toch helemaal nergens op? Het is niet dat sinds maart zijn concurrenten beter zijn gaan spelen of meer progressie dan hem hebben geboekt. Ik vind het prima dat Babel thuisblijft, maar hoe de Boer redeneert onbegrijpelijk. Hoezo komen Bergwijn, Promes en van de Beek wel in de voorselectie? Die hebben niks gedaan sinds maart.

16 mei 2021 om 12:44

Het is natuurlijk ook een kwestie van druk van buitenaf. Niet geheel toevallig dat juist ook Stengs er nu niet meer bij zit, en Gakpo, El Ghazi en Weghorst wel. Zie je het patroon? Juist. De twee spelers waar fdb de meeste kritiek voor kreeg zijn er ineens niet meer bij en de spelers die velen wilde zien wel. Dit is natuurlijk ook om de beeldvorming naar De Boer weer een opsteker te geven.

16 mei 2021 om 12:52

Wat dacht je van kwaliteit. Hoe haal je het in je hoofd dat het niet terecht is om van de Beek te selecteren. De beste middenvelder van Nederland na Frenkie de Jong en Wijnaldum. Als iemand niet speelt moet hij meteen niet meer geselecteerd worden, daar begrijp ik de logica niet van. Een wissel van Utd of Tottenham zou bij PSV of Ajax 100% zeker een basisspeler zijn, of bij de andere matige clubs van de andere selectiespelers. Bergwijn, de Vrij, de Ligt, de Jong, Ake, van Dijk en van de Beek zijn wel de enige spelers bij een topclub, die horen er naar mijn mening sowieso bij.

16 mei 2021 om 13:08

Het is allemaal niet zo heel moeilijk hoor. Van de Beek mag nooit mee doen bij United als hij toevallig in de onbelangrijke wedstrijden wel een keertje mee mag doen bakt hij er helemaal niks van. Aan het niveau wat hij bij United laat zien hebben we helemaal niks. Dan kun je beter een Noa Lang meenemen. Hetzelfde geldt voor Bergwijn. Laat niks zien bij Spurs, hoezo moeten we hem dan mee nemen ten faveure van andere spelers? Omdat hij anderhalf jaar op walgelijke manier een transfer naar Spurs heeft geforceerd? Wat boeit dat ze in Amsterdam en Eindhoven nog basisspeler geweest zouden zijn. Daar staan ze niet meer onder contract. Sowieso is Spurs natuurlijk geen topclub. Een topclub wint weleens iets. Gewoon een subtopper in Engeland. Ik ben tegen de standaard abonnementjes op deelname bij de nationale ploeg omdat je toevallig een naampje hebt. Als van de Beek nog 2 jaar de bank mag warmhouden bij United en Bergwijn nog 2 jaar 0 doelpunten maakt in de PL moeten moeten we ze dan nog steeds oproepen omdat ze tig jaar eerder goed hebben gespeeld bij Ajax en Psv?

16 mei 2021 om 13:19

Spurs is zeker wel een topclub naar mijn mening. De vorige 5 seizoenen eindigde ze 4 keer in de top 5 en ze hebben ook nog de finale gehaald. Buiten dat heb je met spelers als Kane en Hueng min Son gewoon absolute toppers.

Ik zeg niet dat het tig jaar zo door moet gaan maar ze zitten nog niet heel lang in deze slechte situatie. Daarnaast hebben we nou eenmaal niet de spelers dat je zegt neem die jongens niet mee, ook speelde zij een belangrijke rol in de nations league en kwalificatie voor het ek. Van de Beek bijvoorbeeld scoorde net voor 2021 nog tegen Italie en Spanje en nu zou hij ineens slechter zijn dan Klaassen.

16 mei 2021 om 12:56

Het gaat ook om specifieke kwaliteiten. Van Bergwijn verwacht ik dat die afvalt, maar Donny is wel de backup van Klaassen als diepgaande middenvelder in de 16. Babel, Bergwijn en Promes hebben wmb geen toegevoegde waarde tov de concurrenten die zijn opgeroepen en in mijn ogen beter zijn. Het is niet alsof we nu gegarandeerde basisspelers thuislaten.

Het is wel ongeloofwaardig om Bergwijn te selecteren, soms invalbeurtje, 0 goals hele seizoen. Dan hebben Gakpo, el Ghazi, Babel en Promes veel meer recht op selectieplek.

16 mei 2021 om 13:12

Als je op transfermarkt kijkt zie je dat Bergwijn dit seizoen meer speelminuten gemaakt heeft dan El Ghazi. Daarnaast heeft Bergwijn geen goals, maar wel een handvol assists en die heeft El Ghazi weer niet. Ik heb persoonlijk niet echt een voorkeur tussen die twee, en denk dat het uiteindelijk om het even is wie van die twee geselecteerd wordt.

16 mei 2021 om 13:51

Er is wel een groot verschil tussen bij Spurs spelen of Psv of Aston. Bij Spurs in een team met Son, Bale, Moura en Kane. Kom nou. En nog, Bergwijn heeft prima minuten gemaakt dit seizoen.

Voorin gewoon Memphis, Malen, Weghorst, Luuk, Berghuis, El Ghazi en Gakpo meenemen. Promes en Bergwijn hebben momenteel niks te zoeken in het elftal en alle andere spelers (op Luuk na maar die is dan ook spits) steken in een betere vorm.

Dan liever Babel dan v Beek, Bergwijn en Promes...wat hebben die dan het hele seizoen laten zien...

Misschien lichtelijk off-topic, maar de aanwezigheid van el Ghazi lijkt mij een zekerheidje voor de definitieve selectie..

Zou het bijzonde raar vinden als de Boer een speler oproept, die hij dit seizoen ruimschoots heeft kunnen beoordelen in de Premier League om hem vervolgens weer te laten afvallen. Daar in tegen zou hij kiezen voor promes of Bergwijn... Lijkt me onmogelijk te verantwoorden.

Voor de aanval zal ik de volgende spelers selecteren : Memphis, Malen, Gakpo, bergwijn, berghuis, el ghazi, weghorst. En voor de volledigheid. middenveld: Wijnaldum, f. De jong, Klaassen, Gravenberch, vd beek, de Roon, koopmijners. achterhoede: wijndal, van aanholt, de ligt, de vrij, ake, timber, kasdorp, dumfries, blind (mits fit) Keepers: cilissen, Krul, bijlow/drommel

Ik hoor Gakpo en El Ghazi horen in Oranje, sorry mensen, maar dit is niet het niveau dat je moet nastreven. Gakpo en El Ghazi zijn nooit verder gekomen in de CL of Uefa. Dat vind ik wel een belangrijke voorwaarde. Leuk dat El Ghazi paar goaltjes meepakt, maar die gast heeft amper prijzen gepakt in zijn leven. Alleen met Aston Villa? Komop zeg, Nederland is zwaar afgezakt naar niveau VVV Venlo. Met Depay, Bergwijn, Berghuis, Malen, Weghorst, Boadu, Luuk de Jong en Promes, Moet je hun gewoon niet selecteren. El Ghazi komt niet eens langs De Ligt, De Vrij en Van Dijk als aanvaller. Dan heb ik nog liever Huntelaar op de vleugels, die heeft tenminste nog ervaring. Hetzelfde geldt voor Gakpo. Leuke speler, maar echt geen waardige speler om in je selectie te hebben. Babel vind ik nog een betere optie. Die heeft tenminste nog laten zien tegen Frankrijk en Duitsland. Ook niet het niveau dat je zoekt, maar alles is beter dan El Ghazi en Gakpo.

Ik vind dat je als bondscoach spelers wel moet selecteren op wat ze redelijk recent hebben gepresteerd en niet op wat ze 2 tot 5 jaar geleden hebben laten zien. Dus exit Vilhena, Babel, vd Beek, Bergwijn, Promes, Luuk de Jong, Tete, Ake

De Boer wil de media pleasen door Babel niet mee te nemen naar het EK. Waarom selecteerde hij Babel dan steeds bij de recente interlands en nu de eindronde eraan komt laat ie hem vallen, terwijl je zat spelers mee kan nemen.
Weinig ruggengraat van de bondscoach

16 mei 2021 om 16:43

Omdat hij stapsgewijs de selectie aanpast naar zijn eigen selectie. Babel komt uit de koker van koeman en de boer heeft veel spelers het vertrouwen gegeven, maar ze hebben hem uiteindelijk niet kunnen overtuigen.

ik denk dat je met 6 aanvallers genoeg hebt , memphis , gackpo, malen , berghuis , de de jong en weghorst . Die anderen gaan het niet redden qua kwaliteit . Daarachter een goede 10 ( klaasen of wijnaldum ) met frenkie en ( klaasen of wijnaldum ) erachter dan heb je genoeg loop en voetballend vermogen en een goede basis voor 433 en 532 al naar gelang tegenstander en wat de wedstrijd nodig heeft

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren