Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Tadic benoemt ideale opvolger voor Tagliafico: ‘Hij zou hier goed passen’

Laatste update:

Dusan Tadic vindt Owen Wijndal een geschikte speler om het mogelijke vertrek van Nicolás Tagliafico op te vangen. In de Pak Schaal Podcast van Voetbal International spreekt de 32-jarige aanvaller van Ajax zich uit onder meer uit over de komende transferzomer, de situatie rondom Brian Brobbey en werpt hij een blik op komend seizoen. De aanvoerder verwacht dat de selectie op de meeste plekken ongewijzigd blijft.

Wanneer journalist Freek Jansen vraagt naar mogelijke versterkingen voor komend seizoen, windt Tadic in zijn antwoord geen doekjes om het feit dat hij rekening houdt met een vertrek van Tagliafico. “Waar we ons moeten versterken hangt een beetje af van wie er gaat vertrekken. Als Nico weg zou gaan, dan vind ik Owen Wijndal mogelijk een goede opvolger. Het is een grote speler en hij zou goed bij Ajax passen. Ook voor zijn ontwikkeling zou Ajax een goede stap zijn. Maar we zullen zien. Als Nico blijft, zou dat ook heel mooi zijn.”

Met die woorden sluit Tadic zich volledig aan bij Marc Overmars, die in een eerder stadium ook al aangaf ‘niet te kunnen ontkennen dat Owen Wijndal een interessante speler voor Ajax zou zijn’. “Een jonge jongen, Nederlander en beginnend international. Beginnend, want anders gaat AZ weer heel hoog in de boom zitten”, zo klonken de woorden van de directeur voetbalzaken bij Ajax eerder deze maand. Wijndal ligt nog tot de zomer van 2023 vast bij AZ en hij gaf afgelopen weekend te kennen gevleid te zijn door de interesse van Overmars.

Verder passeert ook de naam van Brobbey de revue in de podcast, waarin Tadic aangeeft gesproken te hebben met de negentienjarige spits over zijn overstap naar RB Leipzig. “Jij moet bij spelen bij jouw droomclub, en dat is Ajax”, heeft Tadic tegen de jonge aanvaller gezegd. “Jij moet niet gaan spelen bij Leipzig, dat is helemaal jouw droomclub niet. Als je nou twee of drie jaar bij Ajax speelt, dan ben je snel tachtig of negentig miljoen waard. En dan kun je alleen nog maar naar een echte topclub vertrekken. Ik zeg altijd tegen spelers: ‘You’ll cry about Ajax, because Ajax is really special.’ Het is altijd moeilijk om te vertrekken bij Ajax en altijd zul je denken: wat een mooie club.”

Tot slot verwacht de Servisch international weinig uitgaand transfernieuws komende zomer. “Ik denk verder dat de meeste spelers zullen blijven. Wij hebben een goede connectie en chemie, dus als we nog iets weten te verbeteren zitten we goed. Met name de mentaliteit was afgelopen seizoen erg goed. Tijdens de training en na afloop werd er volle bak gewerkt. Dat werd duidelijk tijdens de wedstrijden: zelfs als we minder speelden, wonnen we het duel alsnog op basis van kracht en mentaliteit”, aldus Tadic, die ook veel verwacht van onder meer Devyne Rensch, Ryan Gravenberch en Jurriën Timber. “Dat de kwaliteit en potentie aanwezig zijn, moge duidelijk zijn. Het belangrijkste voor hen is om keihard te werken. Zij moeten in de spiegel kijken en tegen zichzelf kunnen zeggen dat ze er alles aan gedaan hebben om een topspeler te worden.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Lijkt er op dat Ajax dus serieus werk aan het maken is van de komst van Wijndal. De aanvoeder in een interview even laten noemen dat ze hem graag zien en onder de indruk zijn is erg slim om hem proberen over te halen.

14 mei 2021 om 20:46

Ik denk dat Wijndal sowieso wel openstaat voor Ajax. Alleen zal AZ een bedrag gaan vragen dat Ajax nooit zal betalen. Zie Wijndal daarom eerder de stap naar het buitenland maken.

14 mei 2021 om 20:52

Ja, want we hebben gezien dat clubs op het vinkentouw zitten als er bij AZ een groot talent rondloopt... Daarom zijn Boadu, Stengs en Koopmeiners natuurlijk ook voor 20+ miljoen naar grotere competities vertrokken afgelopen zomer en wordt Wijndal nu ook met veel kapitaalkrachtige clubs in verband gebracht..

14 mei 2021 om 20:54

@De Toekomst afgelopen zomer is toch geen representatieve transfer zomer? Corona zorgde voor een totaal andere marktsituatie die wellicht deze zomer ook nog aanhoudt.

En waarom moesten Boadu Stengs en Koopmeiners afgelopen zomer vertrekken?

14 mei 2021 om 21:06

@AmazingNinja, het is gewoon een voorbeeld. AZ heeft op het oog grote talenten die veel moeten gaan opleveren, maar in de praktijk is er bijna nooit zoveel animo voor de spelers van AZ.

14 mei 2021 om 21:13

De Toekomst, dat is een beetje kort door de bocht. Idrissi 12 miljoen, Til 16 miljoen, Jahanbaksch 19 miljoen, Weghorst 11 miljoen.

Stengs, Boadu, Koopmeiners en Wijndal gaan echt wel een mooi bedrag opleveren.

Als Ajax Wijndal wilt kopen zullen ze echt minimaal 12 miljoen en misschien wel richting 18 miljoen moeten neerleggen.

14 mei 2021 om 21:21

@PeerBerwers, ik zeg niet dat het nooit gebeurd of nooit meer gaat gebeuren. Het is echter niet zo makkelijk voor AZ om die transferbedragen echt binnen te krijgen. Idrissi, Weghorst en Jahanbaksch waren bijvoorbeeld jarenlang stabiel goed voor zij vertrokken. Til was en is onbegrijpelijk... Het kan natuurlijk zijn dat er weer een spelers voor veel vertrekt bij AZ, maar voor mij zou het als een onbegrijpelijke verrassing komen. Daarvoor presteren de spelers die veel waarde zouden moeten vertegenwoordigen niet bijzonder genoeg in mijn ogen..

14 mei 2021 om 21:31

@peerberwers Ik denk dat als AZ voor Wijndal met een bedrag komt wat tussen die 12 en 18 miljoen ligt dat Ajax in ieder geval wel zal gaan praten. 15 miljoen voor een speler uit de nederlandse competitie is veel geld, maar als je voor 15 miljoen de back van het Nederlands elftal op kan halen is het ook geen mega bedrag en daarnaast vinden ze het kennelijk ook belangrijk dat Ajax een Nederlands gezicht blijft houden en heel veel opties heb je dan niet.
Ik denk alleen dat AZ daar fors boven gaat zitten. Hun goed recht natuurlijk maar dan kom je op bedragen waar Ajax buiten Nederland veel meer me kan, uiteindelijk hebben spelers als Tagliafico en Martinez maar 6 of 7 miljoen gekost bijvoorbeeld.

14 mei 2021 om 21:57

@amazingninja laat lekker gaan. Sommige mensen vinden dat als hun club interesse toont in een speler, deze speler meteen ten koste van alles op zn knietjes naar hun club moet kruipen.

14 mei 2021 om 22:08

@Suc6Magnet, wie dan? Van mij hoeft Wijndal volgend jaar echt geen Ajacied te zijn... Leuke back, maar heb nog niks bijzonders gezien. En voor de duidelijkheid, zo kritisch kijk ik ook naar eigen talenten als Rensch en Gravenberch. Ook zulke talenten moeten zich echt nog bewijzen. Talent hebben ze en dat is mooi meegenomen, maar nu moeten zulke talenten de stap zetten naar een stabiele uitblinker. En dat is de stap waar veel grote talenten afhaken.

15 mei 2021 om 10:23

Sterker nog....ik zelf ben nu al best wel tevreden met de invulling van Rensch op links. Het is ook echt, wat Martinez zei....hij pakte diverse posities met gemak. Hij was erg onder de indruk van het talent.

14 mei 2021 om 20:53

Of wordt Wijndal nu 2 miljoen duurder omdat de aanvoerder van ajax een voorkeur voor Wijndal uitspreekt?

AZ gaat de hoofdprijs vragen en die gaat ajax niet betalen. Dus denk net als Andres dat die naar het buitenland gaat.

14 mei 2021 om 20:56

@toetertjr "serieus werk aan het maken" Tja blijkbaar doen wij Barca na. Eerst bestuur, trainer en dan aanvoerder/spelers. Jammer had liever dat Tadic een Servische slager had aangewezen. In die balkan landen moet toch genoeg geweldig (betaalbaar) talent lopen.

14 mei 2021 om 21:05

Ik zou volgend seizoen gewoon Rensch linksback zetten en Maz rechts. Rensch heeft laten zien een groot talent te zijn en moet gewoon vlieguren maken. Hoe gecharmeerd ik ook ben van Wijndal, AZ gaat er minstens 15 mln voor vragen.

Dacht even dat hij Kostic zou gaan zeggen gezien de Servië link. Is onhaalbaar (30m waarde) maar zou toch een giga stunt zijn zeg! Denk dat Wijndal tekort komt voor Ajax op dit moment.

14 mei 2021 om 21:09

Op zich wel leuke link. Kan ie niet wat scouting tips geven? Lijkt me prima idee

14 mei 2021 om 22:02

Denk je echt dat Wijndal tekort komt, ik vind hem eigenlijk beter dan Tagliafico die het laatste jaar niet meer de drive van de eerdere jaren lijkt te kunnen opbrengen en eigenlijk alleen nog opvalt door 'rare' momenten ...

14 mei 2021 om 23:09

Ben best wel fan van Wijndal, maar denk dat nu naar Ajax gaan voor hem nog net even te vroeg is. Bij Ajax moet je er gelijk staan, en helemaal als Eredivisie aankoop krijg je bij het minste of geringste nog al wat over je heen als dat niet gelijk zo is. Ben er niet van overtuigd dat hij dergelijke tegenslag al aankan. Daarentegen, hij gaat een EK spelen en staat waarsch zelfs in de basis, dus dat gaat ook een aardige druk geven. Opzich wel een mooie test

15 mei 2021 om 09:32

Ondanks dat Nico mindercwas dit seizoen was hij npg steeds erg belangrijk met z'n gif en felheid. Toegegeven, hij is een paar keer goed weg gekomen met geel, maar het is absoluut een kwaliteit van hem. Voetballend is Wijndal hem op z'n twaalfde al gepasseerd, daarom zou hij m.i. goed passen bij elke ploeg die op balbezit speelt. Dus ook Ajax.

Ik zou toch liever zien dat Ajax een jonge speler haalt uit zuid Amerika, dan miljoenen (te veel) betaalt voor Wijndal. Wijndal is een leuke speler maar van dat niveau lopen er in zuid Amerika gegarandeerd spelers rond die een stuk minder zullen kosten

14 mei 2021 om 20:50

Ben ik met je eens, Nico kostte maar 4 miljoen en Wijndal willen ze zeker 20 voor hebben.
We hebben gezien hoe onze zuid Amerikaanse strijders voetballen wat wij Nederlanders missen, passie en werklust.

14 mei 2021 om 21:00

Een Medina van Lens of een Cufre van Mallorca gaan sowieso minder kosten en zijn qua kwaliteiten niet minder. Zouden beide prima backs zijn voor Ajax

15 mei 2021 om 09:35

Cufre van Mallorca? Braian van Velez is dat toch? Deze speler ken ik toevallig, leuke speler, maar gaat Ajax niet vooruithelpen. Gewoon een modale back.

14 mei 2021 om 20:58

Ajax heeft er ook belang bij om spelers in het Nederlands elftal te hebben. Overmars heeft het al vaker aangegeven dat ze vaak specifiek opzoek zijn naar NL jongens. Waar je in de BPL een flinke premie betaald voor Engelsen, doet Ajax dat dus ook voor Nederlandse talenten.

14 mei 2021 om 21:42

Het hangt er voormij vooral vanaf hoeveel meer ze voor Wijndal moeten betalen. Het is ergens wel mooi als er veel Nederlandse spelers in Ajax lopen, maar dat moet zeker geen doel opzich zijn en ook niet ten koste van alles.
Als Wijndal een paar miljoen meer kost zou ik dat zeker doen, ook al omdat je in de toekomst waarschijnlijk de back van het NL elftal verkoopt waardoor je een paar miljoen meer ook weer goed kan maken.
Alleen zit daar ergens een grens aan, 2 of 3 miljoen meer zou ik begrijpen, op het moment dat het verschil boven de 5 miljoen komt kun je beter twee zuid amerikanen halen voor hetzelfde bedrag.

Spelers van AZ zijn altijd een risico. Vaak oogt het bij AZ leuk, omdat daar nog voornamelijk de focus ligt op hun kwaliteiten. Bij Ajax zijn de verwachtingen hoger en is er kritiek op wat een speler niet kan. Als Wijndal naar Ajax komt, verwacht ik dat er één of meerdere aspecten blijken te zijn waarop hij tekort komt. Dan zou ik eerder voor een gratis Van Aanholt gaan en hopen dat er een jeugdspeler doorbreekt.

14 mei 2021 om 21:28

AZ is anders flink aan de weg aan het timmeren om zich in de top van Nederland te nestelen. Spelers worden sneller bekritiseerd en er wordt meer van ze verwacht. Ze liggen veel meer onder een vergrootglas dan voorheen. Tuurlijk is de druk bij Ajax nog ietsje hoger, maar AZ heeft ondertussen ook wel met een bepaalde druk te maken.

14 mei 2021 om 21:52

Eens. AZ is inmiddels echt wel het niveau van Vitesse, FC Utrecht ed ontgroeid. Is geen subtop ploeg meer. Druk om te winnen is er altijd, alleen het niveau schommelt nog wel eens. Al vindt ik Wijndal altijd wel een voldoende halen in tegenstellong tot Boadu en Stengs

15 mei 2021 om 00:44

Ik denk toch echt dat de druk een stuk hoger ligt bij Ajax. Bij Ajax moet je kampioen worden, CL halen, overwinteren in Europa (of is dat onder normale omstandigheden ook CL, gezien dit seizoen tussenjaar was?). Dat is bij AZ niet aan de orde. En dit allemaal met mooi voetbal.

15 mei 2021 om 12:30

Dat de druk bij Ajax hoger ligt is natuurlijk geen publiek geheim. Waar het nu om gaat is dat er gesteld kan worden dat de verwachtingen bij AZ ook hoger worden en daarmee ook de bijbehorende druk. Druk om kampioen te moeten worden is er nog niet. Alleen dat we dit jaar als 3e afsluiten in plaats van als 2e voelt, voor mij, als een verlies.

Zie Wijndal zelf ook graag komen, al denk ik dat dat een zeer lastig verhaal zal worden.

Heb het idee dat Ajax Wijndal ook graag wilt hebben en dat Wijndal zelf een overstap ook wel ziet zitten en daarnaast denk ik dat Ajax sowieso een Nederlandse linksback wilt binnenhalen, indien Tagliafico vertrekt.

Als Wijndal niet aangetrokken wordt, dan denk ik dat ze van Aanholt zullen binnen halen. Die is binnenkort transfervrij en is gewoon prima als tijdelijke oplossing voor 2 à 3 jaar en beide zie ik graag komen, maar Wijndal blijft voor mij persoonlijk wel de nummer 1.

Hoe vaak moet t nog gezegd worden? AZ doet geen zaken met ajax. De directie is duidelijk geweest en nog steeds dit soort dingen over wijndal, echt walgelijk die ajax "supporters"

14 mei 2021 om 20:55

Mwah, als er genoeg geld geboden wordt doet AZ met iedereen zaken. Alleen denk ik niet dat ajax genoeg kan/wil bieden.

14 mei 2021 om 20:57

Zoals AZ geen zaken met Ajax wilde doen om de Wit te halen? Word een beetje moe van de grootheidswaanzin van AZ hoor. Ze zullen vast iets meer vragen als Ajax of PSV bij wijze komt, maar AZ is helemaal niet in de positie om zaken doen te 'weigeren' joh.

14 mei 2021 om 21:05

Snap het idd ook niet echt. AZ voert prima beleid maar blijft voorlopig gewoon een subtopper. Enige twee toppers in de Eredivisie zijn PSV en Ajax.

Dat betekent niet dat je Wijndal weg moet geven maar dat hele "we verkopen niet aan concurrenten" is wel een beetje misplaatst.

Gezien de reactie van AZ op het vertrek van Slot verwacht ik dat Overmars al een plan B en C heeft..

14 mei 2021 om 20:59

Tot Wijndal zelf komt en zegt, ik wil naar Ajax, zorg maar dat je er uit komt. Speler bepaald namelijk zelf altijd nog wat hij wil, niet de directie die zichzelf belangrijk vinden en Ajax een concurrent wat ze niet zijn.

14 mei 2021 om 21:08

Ja, maar hoe vaak neemt een speler nou zo'n standpunt in en gaat daar echt vol voor? Lijkt mij dat Wijndal een normale jongen is die AZ dankbaar is en niet op zo'n manier een transfer zou willen forceren.

14 mei 2021 om 21:21

Toch zal dit de enige manier zijn om Wijndal naar Amsterdam te halen. Dus ik snap het geflirt wel een beetje. Denk dat Wijndal zal moeten beslissen hoe graag hij naar Ajax wilt want de enige manier is zijn hakken in het zand zetten.

14 mei 2021 om 20:59

@roy je hebt ook een 3e partij he. Namelijk de speler zelf. Als deze speler zegt alleen naar Ajax te willen, dan heeft de club pech. Moeten wel zaken doen. Verder ben Ajacied maar hoef Wijndal niet. Deze speler zal duurder zijn dan 2x de transfersommen van Martinez en Nico bij elkaar!! Voor dat geld kunnen wij makkelijk 3 of 4 spelers ophalen uit Argentinië. Juist als AZ aan ons zou verkopen dan verzwakken zij ons. Ontnemen ons dan een nieuwe parel zoals Nico of Martinez.

14 mei 2021 om 21:44

Ja of een parel zoals Magallan of Orejuela. Het mes snijdt aan twee kanten, niet elke speler is een topper.

15 mei 2021 om 05:41

Wijndal moet het ook nog maar bewijzen, een paar interlands tegen C landen zegt me niet zoveel. Dus dan liever minder uitgeven

14 mei 2021 om 21:50

Zolang Ajax maar genoeg geld bied wil AZ best zaken doen met Ajax, maar als Ajax meer bied dan een buitenlandse club gaat een speler echt wel naar Ajax.
Daarmee hoeven ze nog geen uitverkoop te houden natuurlijk. het is hun goed recht om aan Ajax vergelijkbare of hogere transfer sommen te vragen als de bedragen die ze hebben gekregen voor spelers als Weghorst, Til of Jahanbakhsh.

14 mei 2021 om 22:05

Je kunt het ook als compliment zien dat mensen een speler goed vinden. In plaats daarvan kom je liever met walgelijke uitspraken?

Wijndal lekker voor 5-8 oppikken, heb je een mooie vervanger voor Nico voor de komende jaren.

14 mei 2021 om 20:56

Is dat het broertje van Wijndal die je voor 5-8 kan oppikken? Waar speelt die dan? Ook toevallig een linkback?

14 mei 2021 om 21:26

Denk dat 5 tot 8 miljoen voor Wijndal zeer goed betaald is. Doet het nu leuk bij een subtopper maar in het verleden is al gebleken dat een stap naar de top voor vele te hoog gegrepen is.

14 mei 2021 om 21:48

5 tot 8 miljoen zeer goed betaald 😂 Gravenberch is ook maar 10 miljoen waard. Speelt bij een ploeg die Europees wordt uitgeschakeld door AS Roma en voorheen is gebleken dat de stap naar topclubs (vd beek, ziyech) te groot is. Ik praat even in jouw logica hoor!

14 mei 2021 om 22:34

@ paulus ik denk dat elke AZ fan heel erg blij is dat jij geen technisch directeur bent van AZ.

14 mei 2021 om 22:18

Wijndal is veel beter dan taglifico en minimaal 25 miljoen waard

Haha dat geflirt tussen Ajax en Wijndal wordt onderhand wel een beetje ongemakkelijk hoor. Ga met elkaar in gesprek of ga verder zoeken 😅 Wijndal zou een uitstekende aankoop zijn voor Ajax maar ik denk dat hij simpelweg te duur is. AZ zal niet voor minder dan een miljoen of 18 zaken willen doen, zeker binnen de Eredivisie, lijkt me.

14 mei 2021 om 21:08

Denk dat het via via allang besproken is. Anders zou dit openlijke geflirt niet nodig zijn. Verwacht dat dit nog even doorgaat en Wijndal dan zal moeten kiezen of hij AZ vertelt dat hij alleen naar Ajax wilt of alsnog de stap naar het buitenland maakt. Zie hem zelf niet naar Amsterdam komen eerlijk gezegd.

14 mei 2021 om 21:29

Ghihi 18, is dat met een doorverkooppercentage van 50%?

Toch wel typerend hoe Ajacieden spelers van andere clubs (in dit geval wijndal) omlaag proberen te praten. Wijndal is de linksback van het Nederlands elftal, houdt zich gemakkelijk staande in de interlands en tegen ploegen als Napoli en Real Sociedad. Hier wordt echter gedaan alsof we het over een redelijk Nederlands talentje hebben die niet echt ergens in uitblinkt. Ja, hij kost de hoofdprijs, maar wijndal heeft ontzettend veel potentie. Hoop van ganser harte dat hij naar het buitenland vertrekt en het daar helemaal gaat maken.

14 mei 2021 om 22:00

Ik hoop vooral voor hem dat hij een leuke stap gaat maken. Of dat nou bij Ajax, PSV of een buitenlandse club is maakt me niet zo veel uit. Ik heb het idee dat spelers bij AZ op een gegeven moment niet meer beter worden. Spelers kunnen soms te vroeg een stap maken, maar te laat een stap maken kan ook, en zeker bij Stengs heb ik dat idee wel eens. Uiteindelijk worden spelers ook beter als ze omringt worden door betere en/of meer ervaren spelers en op een hoger niveau kunnen trainen en wedstrijden kunnen spelen.

14 mei 2021 om 22:01

In potentie wel…maar kan hij de druk aan die dag en nacht verschilt van de druk bij Az? Het is tot nu toe niets meer dan een talent, hij speelt leuk mee (bij Az)…stengs en Boadu zijn ook talenten, maar die zitten nu ook in een dip. Je neemt best een risico als Ajax zijnde…maar aan de andere kant ben ik er wel een voorstander van dat Ajax een speler van AZ ophaalt en het geld in de eigen Eredivisie houdt. Dit kan een sneeuwbal effect in NL teweeg brengen en daar worden alle Nederlandse clubs en de eredivisie beter van.

Volgens mij is Patrick van Aanholt aan het eind van het seizoen transfervrij. Veel ervaring in Premier League en ook nog scorend vermogen.

Ik moet redelijk vaak cynisch lachen om de houding van clubs als AZ, Utrecht en Den Haag. In al hun kneuterigheid zien ze zichzelf als de concurrent van Ajax. En dan mag er ook geen speler van die clubs vandaan naar Ajax. De werkelijkheid is dat ze dat meestal gewoon niet kunnen tegenhouden omdat het geld ontbreekt. Dus haalt Ajax Klaiber en Labyat. Niet dat het daar beter van wordt, maar dat is dan weer iets anders. AZ moet ook goed gaan nadenken. Het heeft zeker een aantal pareltjes, zoals Stengs, Koopmeiners, Wijndal en Boadu. Maar je kunt ook te lang wachten met hen verkopen. Ook als Ajax zich meldt. Zie het zoals Feyenoord het volkomen verkeerd heeft gedaan met haar spits, die ooit 17 miljoen had kunnen opleveren. Die is nu geen 3 meer waard.

15 mei 2021 om 03:37

Ik gun het az van harte gewoon Wijndal kopen voor 20 mil team verder uitbreiden nog zo een mooie AZ speler en ze zijn weer dichterbij ik zie liever dat t geld in Nederland blijft zodat de kwaliteit wat opschroeft 😅

Dit vind ik toch wel een mooie quote: "you’ll cry about Ajax, because Ajax is really special". Het tekent Tadic wel, ik geloof echt dat hij dit oprecht meent.
Wat de komst van Wijndal betreft: ik vrees dat AZ hoog in de boom gaat zitten qua prijs. Denk wel dat het een goede opvolger zou zijn, ik zie wel overeenkomsten in de speelstijl.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren