Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Lukaku rakelt oude vete met Ibrahimovic op na kampioenschap: ‘En nu buigen’

Laatste update:

Romelu Lukaku heeft via Instagram een sneer uitgedeeld richting Zlatan Ibrahimovic. De aanvaller van Internazionale vierde afgelopen zondag met zijn ploeg voor het eerst sinds zijn vertrek bij Anderlecht in 2010 het landskampioenschap, nadat Atalanta zich verslikte op bezoek bij Sassuolo (1-1). Lukaku greep het moment aan om een oude vete met Ibrahimovic op te rakelen. De twee aanvalsleiders kregen in januari in de kwartfinale van de Coppa Italia een woordenwisseling, waarbij Lukaku zijn hoofd tegen dat van Ibrahimovic aandrukte.

"De echte God heeft de koning gekroond. En nu buigen. Groeten, de koning van Milaan", schreef Lukaku maandagmiddag op Instagram bij een foto met een aantal juichende ploeggenoten. Een boodschap die gericht is aan Ibrahimovic, daar beide aanvallers sinds hun aanvaring in januari tussen Internazionale en AC Milan in de clinch liggen. De vete begon in februari vorig jaar, toen Lukaku met Inter met 4-2 te sterk was in de stadsderby en de Belgische spits trefzeker was. "Er is een nieuwe koning in de stad", slingerde Lukaku het internet op, refererend aan de terugkeer van Ibrahimovic op de Italiaanse velden.

Ruim een half jaar later waren de rollen omgedraaid en zorgde Ibrahimovic met twee treffers voor een zege van Milan op de stadsgenoot en aartsrivaal. "Milaan heeft nooit een koning gehad. Milaan heeft een God", schreef de Zweed. De online strijd kende zijn ontknoping op het veld in de ontmoeting van 26 januari, toen de aanvallers een woordenwisseling uitvochten in de kwartfinale van de beker. Beide spitsen stonden daarbij zelfs met de hoofden tegen elkaar. "Well let's go inside you bitch! Fuck you and your wife! You want to speak about my mother you son of a bitch? I'll shoot you in your head", schreeuwde Lukaku Ibrahimovic toe nadat hij in de rust de confrontatie zocht.

"Go do your voodoo shit, you little donkey (ezel, red.)", pareerde Ibrahimovic. Met de woorden 'go do your voodoo shit' doelde hij mogelijk op een affaire die rond Lukaku's transfer van Everton naar Manchester United in 2017 speelde. Everton-eigenaar Farhad Moshiri claimde destijds dat Lukaku zijn beslissing om weg te gaan bij the Toffees had genomen op basis van 'een voodoobericht' van zijn moeder, maar dat werd door Lukaku in alle toonaarden ontkend. Ibrahimovic plaatste daags na het duel een tweet waarin hij ontkende racistische denkbeelden te hebben. “We hebben allemaal hetzelfde ras en zijn allemaal gelijk. Wij zijn allemaal spelers en sommigen zijn beter dan anderen.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Weer dat sneue haantjesgedrag, lekker voetballen.

4 mei 2021 om 14:26

Ach boeie, laat hem lekker zijn grammetje halen. Heeft het ook wel verdiend, ibra zit ook altijd maar te treiteren binnen of buiten het veld met dit soort tafarelen.
Hebben wij als buitenstaander ook weer wat te beleven aan dit soort leesvoer

4 mei 2021 om 14:29

Hij heeft heerlijk gevoetbald dit seizoen en Inter de titel bezorgd. En aangezien die grootneus niet vies is van andere zelf beledigen of over andere spelers negatief te spreken, moet er niet raar opgekeken worden als iemand tegen hem in wil gaan of hem even op de juiste plek zet.

4 mei 2021 om 14:31

Ik vind het wel mooi dat iemand Zlatan een keer op zijn plaats zet. Als je zo hoog van toren blaast kan je dat een keer verwachten

4 mei 2021 om 14:33

Prima als iemand Zlatan op zijn plaats zet. Alleen heb je het wel tegen een veteraan die zijn beste tijd heeft gehad. En Lukaku's prime komt niet in de buurt van de prime die Zlatan ooit heeft gehad.

4 mei 2021 om 14:36

@millonario Jij zit wel echt vol van Zlatan of niet? Slaap je ook in een Zlatan pyjamatje?

4 mei 2021 om 14:40

Misschien gaat Lukaku het nog wel beter doen dan Zlatan bij Inter deed.

4 mei 2021 om 14:46

Haha millonario, zo gaat het altijd he. Als in de natuur de oude leeuw wordt verdreven door een jongere leeuw heeft die oude leeuw ook de langere staat van dienst, maar dat boeit niet, hij wordt verdreven

4 mei 2021 om 15:00

Nou wil ik niet lullig doen Aguerooo, maar Ibrahimovic is ook een absolute topper geweest. Kampioen Ajax 01-02, 03-04, Kampioen Juve 04-05, 05-06, Kampioen Inter 06-07, 07-08, 08-09, Kampioen Barcelona 09-10, Kampioen Ac Milan 10-11 (inmiddels zitten we op 8 kampioenschappen achter elkaar met 5 verschillende ploegen), om vervolgens nog 4 x de Ligue 1 te pakken met Psg en een EL met een ondermaats presterend United. 11 x genomineerd voor de Ballon-d'Or, nog 15 binnenlandse bekers gewonnen en dan heb ik het nog iets eens over zijn (letterlijk) ontelbare persoonlijke prijzen/prestaties. Lukaku - 1 competitie gewonnen met Anderlecht en nu 11 jaar later zijn tweede competitie gewonnen. Daarbij nog 1 x een FA cup.

4 mei 2021 om 15:48

Exact Modric... Ik ben allesbehalve een Zlatan-fan maar hier maakt Lukaku zich gewoon belachelijk. Die jongen heeft 2 prijzen gewonnen in zijn carrière, tegenover pakweg 25-30 van Zlatan. Tja... waar gaat dit dan over?

Als Zlatan zijnde zou ik dan ook gewoon zo reageren: 25 - 2...

4 mei 2021 om 16:00

Idd, ik ben ook meer fan van spelers ala Bergkamp, Zidane, Iniesta. Spelers die je nauwelijks in de media hebt gezien gedurende hun actieve carrière. Maar de spits Ibra is gewoon een fenomeen. Daarvoor hoef je alleen maar zijn top 25 mooiste (geniaalste) goals te kijken. Ook dat hij nu Milan op sleeptouw neemt op 39 jarige leeftijd. Echt bizar. Overigens is Lukaku nu ook een one man's army, maar dit moet hij nu helemaal niet doen. Ken je plaats en geniet van het geweldige kampioenschap.

4 mei 2021 om 16:03

Leuk wat hij gepresteerd heeft maar het gaat over het nu. Dan zie ik dat Lukaku momenteel een veel betere spits is en een Zlatan die nog steeds de grote mond heeft van in zijn hoogdagen. En zelfs in die hoogdagen was Zlatan maximaal een uitstekende spits, maar als je Zlatan bezig hoort, zou je denken dat we het over een van de beste spitsen ooit hebben. Wat uiteraard gewoon niet zo is.

4 mei 2021 om 16:25

Trainers als Capello, Mourinho, Ancelotti, Mancini om maar even snel namen te noemen scharen Ibrahimovic allemaal tot een van de beste spelers ter wereld / waarmee ze ooit hebben samengewerkt. Om Ibrahimovic dan te bestempelen als maximaal een uitstekende spits is gewoon feitelijk onwaar. Of weet jij het beter dan de bovengenoemde heren? @lierse1997

4 mei 2021 om 16:29

Feitelijk onwaar? We gaan nu toch niet doen alsof Ibrahimovic ook maar in de buurt komt van namen als Ronaldo Lima, Cristiano Ronaldo, Van Basten of zelfs een Suarez (in zijn prime wel te verstaan, niet heel zijn carrière)? Hij houdt het enorm lang vol, dat moet je hem geven en hij was een uitstekende spits. Maar door de lange duur van zijn carrière overschatten veel mensen de voetballer die Ibrahimovic geweest is. Absoluut een uitstekende spits en een legende, maar geen absoluut elite materiaal.

4 mei 2021 om 16:31

@millonario - Hoe weet jij dat nou? Zlatan's prime kwam toen hij de 30 gepasseerd was, terwijl Lukaku pas 27 jaar is. Posteer een Lukaku bij een vreselijk dominante ploeg en hij scoort er ook vrij makkelijk meer dan 30 per seizoen. Laten we niet doen alsof Lukaku 1 of andere koekenbakker is. Wat Lukaku doet is gewoon erg knap, want die speelt toch meestal bij de underdog die wat harder moeten werken voor de doelpunten.

4 mei 2021 om 16:35

Zlatans prime kwam vooral toen hij bij PSG ging voetballen. Dat Cavani daar gelijkaardige stats haalde (en dan nog van op de flank), wordt dan weer vaak vergeten.

4 mei 2021 om 16:45

Zlatan behoorde in zijn hoogtij dagen tot de beste spelers van het moment. Als je dan niet kan toegeven dat Ibrahimovic wel degelijk tot de beste spelers van zijn generatie hoort maar hem wilt bestempelen tot max(!) een uitstekende spits ben je volgens mij niet helemaal eerlijk. En mensen overschatten Ibrahimovic door hoelang hij is doorgegaan? Ik denk juist het tegenovergestelde aangezien hij niet meer het niveau aan kan tikken als bijvoorbeeld zijn Inter, Milan en begin periode bij PSG waar hij alles aan flarden schopte en ook een belachelijk niveau haalde op het veld. Ik herhaal het opnieuw, trainers als Ancelotti en Mourinho hebben Zlatan ontzettend hoog zitten en scharen hem tot 1 van de beste spelers die ze ooit hebben geoached. Dan ben je meer dan maximaal een uitstekende spits. Want die trainers hebben een hele hele hele boel goede spelers in hun carriere meegemaakt als speler en als trainer. Als jij echter denkt het beter te weten en beoordelen vanaf je televisie dan zij die hem in het echt hebben meegemaakt en dagelijks met hem op het veld hebben gestaan kan ik je alleen maar adviseren om die gedachte vast te houden als je daar beter door voelt.

4 mei 2021 om 16:46

Nu ook niet slecht bedoeld nlmodric. Het is makkelijk van altijd bij de beste ploeg te spelen en titels te winnen. Psg easy peasy, en ga zo maar verder. Wba, everton scoorde hij aan de lopende band. Dat vind ik grootser dan scoren bij ajax dat de beste was in zijn competitie.

4 mei 2021 om 16:52

@ Lierse, Ibrahimovic op zijn top bij Psg? Bij Inter en zeker bij Milan was hij echt nog wel een stuk beter, is toen een aantal keren speler van het jaar geworden in Italië geloof ik toen de Serie A nog in de buurt kwam van de PL en PD. Was een geweldige voetballer om naar te kijken. Ik snap zelfs niet dat dit een discussie is. Ik vind Ibrahimovic een eikel eerste klasse, maar Lukaku komt niet in de buurt van zijn kwaliteiten. Lukaku is een leuke top-5 spits op dit moment (wat zeer goed is) maar als ik een lijstje moet maken van 10 beste voetballers die ik bewust heb meegemaakt dan maakt Ibrahimovic een goede kans om daarin te staan, Lukaku zou daar niet in de buurt van komen.

4 mei 2021 om 16:55

Ik zeg dan ook niet dat Lukaku beter is dan Zlatan. Ik ben zelf nooit een ongelofelijke Zlatan fan geweest trouwens. Wat hem speciaal maakt, is zijn lange tijd aan de top. Maar zijn piek qua prestaties vind ik persoonlijk echt niet zo uitzonderlijk. En ik heb het over All-time in mijn eerdere betoog. Laat ik het zo duidelijk maken. Zlatan heeft de grote mond van iemand met de prestaties van Messi of Ronaldo, en zelfs dan zou het nog een ietwat grote mond zijn. En qua prestaties of niveau benadert hij geen van die twee ook maar een beetje naar mijn idee.

4 mei 2021 om 16:55

@millionaro die veteraan lokt het zelf uit.

4 mei 2021 om 17:11

@aguerooo, zegt iemand met een avatar en naam van een speler...smh

4 mei 2021 om 17:14

Akkoord, zijn grote mond valt niet te rechtvaardigen, zelfs al zou hij Messi of Ronaldo zijn geweest. Maar als je piek-prestaties gaat vergelijken met die twee, dan is er bijna geen enkele voetballer die in de buurt komt. Ibrahimovic is 8x op een rij kampioen geworden waarbij hij in het grootste deel van die periode de sterspeler was van zijn ploegen, dat vind ik toch best een geweldige piek.

4 mei 2021 om 17:16

@lierse1997, Zlatan was naast een uitstekende spits ook een geweldige voetballer toch? Of wordt dat over het hoofd gezien? Tuurlijk, het gaat over het nu en Lukaku moet die titel waarderen want veel prijzen heeft hij nog niet kunnen winnen. Zlatan is toch echt wel een van de betere van zijn generaties. Zal Lukaku dat kunnen zeggen op zijn 39e? We zullen het moeten afwachten, maar ik betwijfel het. Prima spits, maar geen voetballer a la Zlatan, Henry, Drogba, Anelka, Benzema, etc.

4 mei 2021 om 17:18

Ibrahimovic heeft inderdaad een belachelijk grote mond en heeft het niveau van Messi, Ronaldo, Van Basten, Ronaldo en Cruijff nooit gehaald maar ik vind hem dan wel weer beter dan Suarez en Lukako. Dat hij beter is dan die twee wil echter niet zeggen dat hij zich zo achterlijk moet gedragen.

4 mei 2021 om 17:30

Het niveau halen van de spelers die jij opnoemt is gewoon absurd moeilijk ook, en je doet het klinken alsof dat de norm is. Zlatan roept bij veel mensen irritaties (daar kan ik in komen), maar beoordeel hem op zijn voetballende kwaliteiten. Hij was voor mij een inspiratiebron toen ik een tiener was, net zoals Ronaldinho en Rivaldo dat waren. Het is ongezien dat een speler van zijn gestalte zo'n uitstekende balbeheersing heeft. En daarnaast heeft hij titel na titel gewonnen, dus zijn grote bek kon je toen enigszins verdragen. Maar iemand die sinds 2010 nooit kampioen is geweest en zichzelf de verkozen koning door God noemt...dat is pas echt misselijkmakend.

5 mei 2021 om 01:33

CL winnen, drie keer landskampion worden, drie jaar lang jaarlijks minimaal 20x scoren en halve finale met zijn land halen op een eindtoernooi dan staat Lukaku qua grootsheid wat mij betreft op een zelfde niveau als Ibra. Zijn beide gewoon fantastische voetballers, maar Ibra is toch gezien het totaal plaatje een icoon.

Het is natuurlijk allemaal kinderachtig enzo, maar ik geniet wel van deze rivaliteit. Kijk al uit naar de volgende derby.

Zlatan heeft zijn uitstraling de afgelopen jaren zo ontwikkeld dat hij dit soort uitspraken kan maken, ook omdat hij het vaak wel met een knipoog doet. Wat Lukaku doet is proberen op te boksen tegen de grote Ibra door zo hard mogelijk te schreeuwen. Verschil is dat Lukaku hard schreeuwt, waar Ibra zijn woorden daadwerkelijk uitstraalt en de goede woorden zegt.

4 mei 2021 om 14:26

Onzin. Het verschil is dat je Ibrahimovic genoeg mag. Ze zijn allebei net zo zielig bezig namelijk.

4 mei 2021 om 15:28

Lukaku is normaal gesproken niet zo, Ibra heeft hem eruit gelokt dit is al gaande sinds ze samen bij ManU zaten.

4 mei 2021 om 15:41

Ibra zegt de goede woorden? Het was in t begin leuk maar nu gelooft hij echt te veel in zichzelf. Hij is een karikatuur van zichzelf geworden. Wel een uitstekende speler, maar dit terzijde.

4 mei 2021 om 15:47

Het zijn beide ego-trippers. Ik vind Lukaku zich aanstellen als een klein kind, maar dat stoere macho gedrag van Ibrahimovic is minstens even cringe.

4 mei 2021 om 15:51

De Grote Ibra... Kom op zeg, het is gewoon een jongen die goed tegen een balletje kan trappen hoor. En meer kan hij ook niet hoor. Hoe je die überhaupt nog serieus kan nemen na alle infantiele onzin die hij de laatste jaren heeft zitten uitkramen, is me eerlijk gezegd een raadsel.

Los daarvan maakt Lukaku zich hier gewoon belachelijk want Zlatan heeft iets van een 13 titels gewonnen tot op heden en dit is pas Lukaku zijn 2de titel in zijn carrière.

4 mei 2021 om 16:23

@thenry_228

Als je geen respect kan opbrengen voor de prestaties van Ibrahimovic (zeker op zijn leeftijd) is het misschien maar eens tijd om een andere sport te gaan kijken. Spelers zoals Thierry Henry die populistisch doen om relevant te blijven, maar in elke functie na hun carrière kei hard falen, die zijn pas hun respect verloren onder heel veel mensen.

4 mei 2021 om 15:53

Nope, jij hebt gewoon een voorkeur voor Ibra. Ibra is net zo raar als Lukaku, op z'n minst.

Ik krijg gewoon plaatsvervangende schaamte van dit soort cringe waardige teksten...

Klopt onderstaande quote overigens?

"well let's go inside you bitch! Fuck you and your wife! You want to speak about my mother you son of a bitch? I'll shoot you in your head. Go do your voodoo shit, you little donkey (ezel, red.)", schreeuwde Ibrahimovic Lukaku toe"

Ik vat dit op alsof Ibrahimovic dit alles naar Lukaku heeft geroepen, terwijl dit volgens mij niet (helemaal) het geval is?

4 mei 2021 om 14:27

"well let's go inside you bitch! Fuck you and your wife! You want to speak about my mother you son of a bitch? I'll shoot you in your head.''

Deze woorden waren van Lukaku. Echter, het was wel Ibra die tijdens die wedstrijd Lukaku eerst opfokte en toen volgde de woordenwisseling.

4 mei 2021 om 16:16

@zanetti44 Ibrahimovic begon na dat Lukaku boos eerst Romagnoli wegduwde, vervolgens Saelemakers hand wegsloeg, Leao wegduwde om vervolgens naar Ibrahimovic af te lopen en de confrontatie op te zoeken. Toen begon Ibrahimovic inderdaad en gooide hij de Vodoo opmerkingen richting Lukaku. Blijkbaar zat er nog een kern van waarheid in ook anders zou Lukaku echt niet zo boos worden. Verder zou de wereld te klein zijn geweest had Ibrahimovic dezelfde dingen naar Lukaku had geroepen.

4 mei 2021 om 16:59

Ik weet hoe het ging, want heb die wedstrijd ook gewoon gezien. Die beperkte aanvoerder en verdediger van Milan maakte ook gewoon een onnozele overtreding en dat Lukaku dan verhaal gaat halen is niks raars aan. Echter, was het niet nodig van Ibra en Lukaku om van alles en nog wat naar elkaar toe te schreeuwen.

4 mei 2021 om 17:26

Het was gewoon een overtreding helemaal niet overdreven of gevaarlijk waarbij Lukaku het gevaar liep om geblesseerd te raken. Om dan zo te gedragen is natuurlijk overdreven. Het feit dat je het halve verhaal hier vertelt in plaats van de hele waarheid bevestigd voor mij alleen maar dat je dezelfde mening deelt, maar dat je die waarschijnlijk minder goed kan hebben omdat het om een Inter speler betreft.

4 mei 2021 om 17:43

'verder zou de wereld te klein zijn geweest had Ibrahimovic dezelfde dingen naar Lukaku had geroepen.'

Waarom dan? Buiten dat dit gewoon achterlijke teksten van beide heren zijn, zou ik niet weten waarom de wereld te klein zou zijn geweest als Zlatan dit had geroepen.

4 mei 2021 om 17:52

@zanetti44,

"deze woorden waren van Lukaku."

Dan had ik het toch goed begrepen.

'echter, het was wel Ibra die tijdens die wedstrijd Lukaku eerst opfokte en toen volgde de woordenwisseling. '

Ik heb de aanleiding of beelden voorafgaand aan hun ruzie nooit meegekregen / gezien, dus ik zou het eerlijk gezegd niet weten. Eigenlijk maakt het me vrij weinig uit wie begon.
Ik begrijp de context, in de zin van dat dit op het voetbalveld plaatsvindt en dat men daar doorgaans net anders met elkaar omgaat, maar alsnog sta ik hier een beetje van te kijken

4 mei 2021 om 14:41

Ik dacht inderdaad ook dat Lukaku dit zei tegen Ibra, hoe dan ook vind ik dat het allemaal wel erger gemaakt wordt dan is, ik kan me ergens toch niet voorstellen dat Ibra racistisch gaat lopen doen tegen Lukaku, maar je weet nooit wat er in het heetste van de strijd is geroepen of gezegd, of hoe Lukaku iets opvangt.

Hoe dan ook vind ik het wel weer kinderachtig dat Lukaku erop doorgaat.

4 mei 2021 om 17:45

Volgens mij waren er mensen die donkey met monkey verwarden, maar dat werd al vrij snel opgehelderd. En als Ibrahimovic hem echt monkey had genoemd, dan had Lukaku dit denk ik wel kenbaar gemaakt.

En straks komt Ibra met zijn prijzenkast aan kampioenschappen, waar Lukaku op jaloers gaat zijn. Wel leuk toch... soaps goes on.

Hahaha Lukaku wint ook eens een keertje een prijs. Wat is dit weer van een laag niveau zeg. Ik kan niet wachten op een kinderachtige reactie van Zlatan. Misschien een foto van hem met de Europa leaquebeker?

4 mei 2021 om 14:46

Ik vraag mij af of een prijs van 4 jaar geleden veel indruk maakt. Maar al met al een kinderachtige vete, waar VZ graag induikt. Ze zijn allebei beter dan dit en moeten zich niet tot dit niveau verlagen. Lukaku moet gewoon lekker genieten van de landstitel en naar zichzelf kijken. Prima jaar gedraaid, geen enkele reden om zichzelf zo te laten kennen.

4 mei 2021 om 16:25

@mitea, het zou dan eerder een sneer zijn naar de misgelopen EL beker door Inter. In de finale van vorig seizoen mistte Lukaku een aantal enorme kansen. Ook zorgde hij voor een owngoal in die finale. Na het beslissende fluitsignaal liep Lukaku ook meteen de kleedkamers in. Hij weigerde zelfs om een medaille aan te nemen.

4 mei 2021 om 15:53

Misschien moet Zlatan eens poseren met CL beker... oh wacht...

4 mei 2021 om 16:15

Wat heeft Lukaku dan gepresteerd in de CL? Laat die gozer eerst Inter maar eens naar de 1/8ste finales schieten.

Acute diarree krijg ik wanneer ik Lukaku vaak hoor praten. Gedrag van een filosoof maar zegt vrij weinig zinnigs. Bewijst hier nogmaals. Geniet van je eerste prijs in 10 seizoenen en hou verder je klep dicht, want je zal nooit in de buurt van Zlatan's palmares komen.

Wel grappig zo de social media battle tussen Lukaku en Ibra. Aangezien Ibra vaak neerbuigend was tegenover inter dit seizoen en zelfs nog na de derby in Februari riep dat Milan hoger zou eindigen dan Inter voelt dit wel extra heerlijk aan.

Sorry hoor Lukaku maar waarom?. Pak je prijs en vier het gewoon. Echt zo onnodig om dit te doen. Hoeveel kampioenschappen heeft Lukaku behaalt tov Ibrahimovic?. Volgens mij is dat verschil zeer groot in voordeel van Ibra. Als Lukaku daar enigszins in de buurt komt, dan mag hij een beetje komen praten. Nu had hij gewoon stil moeten zijn.

Wie de bal kaatst ... De ene vind het kinderachtig omdat het ''zlatan'' is en veel mensen hem hoog hebben zitten, de ander kan wel van deze rivaliteit genieten, ik geniet er iig wel van. Moet kunnen vind ik tussen beide heren.

4 mei 2021 om 15:51

Iemand bedreigen is gewoon strafbaar, het is maar waar je van geniet...

Lukaku is een beetje een triest geval. Iemand die wel kan uitdelen en helemaal niet kan incasseren. Als het nu nog een enigzins gevatte opmerking zou zijn, maar nee...eigenlijk spat de domheid er vanaf. Net een klein kind.

4 mei 2021 om 15:15

Beetje hetzelfde als Zlatan dus?

4 mei 2021 om 17:09

Dus je bent het met mee eens?

Het verschil met Zlatan is dat Zlatan al een grote bek heeft voordat hij iets waarmaakt. Het is banter en dat maakt het grappig.

Als je pas achteraf een grote bek trekt om je gram te halen zoals Lukaku nu doet komt het best wel kleinzielig over. Dus ja wat mij betreft is Zlatan nog steeds de koning van Milaan

4 mei 2021 om 14:50

Inderdaad. Daarnaast heeft Zlatan juist door dat arrogante gedrag van hem toch wel echt enkele waanzinnige goals gescoord.

4 mei 2021 om 17:55

Ik denk niet dat hij die waanzinnige goals heeft gescoord omdat hij zich arrogant gedraagt. Hij ziet gewoon sommige dingen en kan ze ook uitvoeren.

4 mei 2021 om 18:44

Is het niet arrogant om te denken dat je wel even een omhaal kunt maken op een afstand van 30 meter? Echt absurd als je er gewoon even over nadenkt.

Ach jongens dit is gewoon een steekje na het ophalen van de titel. Allemaal niet zo zwaar aan tillen.

Dank je lukaku, ik verwacht nu een zlatan hattrick tegen juventus

Wat heeft Lukaku zich laten kennen zeg. Komt heel onzeker over alsof hij heel erg naar erkenning zoekt. Wint eindelijk een prijs en het ware beestje komt naar boven blijkbaar. Zonde.

Niet doen Lukaku, je bent kampioen geworden en hebt een uitstekend seizoen gedraaid. Laat die ruzie met Zlatan nou een incident zijn en maak er geen vete van, heeft geen zin en is niet nodig.

Als je naar de carrières van de 2 kijkt betreft prijzen kan Lukaku natuurlijk beter zijn mond houden

Lukaku, je mag de veters van Zlatan nieteens strikken!
Shut the fuck up, kampioen worde is een teamprestatie maar schijnbaar heeft deze dombo dat niet door.

Hier kan je uren over bezig zijn.
Wie is de beste ?
Ibra is totaal ander type speler als Lukaku.
Ibra eerder zwervende spits of hangende spits genre nr 10.
Lukaku diepe spits typische nr 9.
Vergelijk Ibra met een Messi dan en Lukaku met Lewandowksi, Aguero, Kane.
Zijn allebei fantastische spelers op hun positie met hun specifieke kwaliteiten.

Kan er wel om lachen. Beetje rivaliteit is toch niet erg. Niet te serieus nemen want als Lukaku komt que prijzen totaal niet in de buurt van Zlatan die het nu op zijn oude dag nog steeds laat zien.
Schrik er best van dat dit Lukaku zijn eerste landstitel is sinds 2010.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren