Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Dick Advocaat oogt aangeslagen en sluit vertrek bij Feyenoord niet uit

Laatste update:

Dick Advocaat sluit niet uit dat hij voortijdig opstapt bij Feyenoord en daarmee zijn trainerscarrière beëindigt. De trainer zag zijn elftal zondag met 3-2 verliezen van ADO Den Haag en oogde na afloop moedeloos in een interview met ESPN. Advocaat had geen goed woord over voor zijn spelers: stuk voor stuk vielen ze door de mand, oordeelde hij. In de komende week, vermoedelijk op maandag, lijkt een gesprek te gaan plaatsvinden waarin de vertrouwensvraag op tafel kan komen.

"Ik ben eindverantwoordelijk voor het elftal", beseft Advocaat. "Ik zag vanmiddag een elftal waar totaal geen geloof in zit. Een elftal dat met 0-1 voorkomt, de voorsprong weggeeft aan ADO, en daarna zie ik geen elftal meer... Geen voetbal, geen beleving, geen strijd. Het was geen elftal. Ik vraag me af: waar komt dat door? Komt dat door mij? Als dat zo is, dan is dat het makkelijkste. Ze moeten het vooral voor Feyenoord doen. Dat verdient iedereen die keihard werkt bij de club. Als ik dit elftal zie, met spelers die topsalarissen verdienen, dan schaam ik me daarvoor."

De kleedkamer van Feyenoord bleef na de wedstrijd vrij lang dicht, maar het moeilijkste gesprek volgt nog. "Ze mogen morgen terugkomen. Dan kunnen we kijken of we tot elkaar kunnen komen. Als zij niet kunnen opbrengen wat ze moeten opbrengen, hebben we echt een groot probleem", weet de oefenmeester. "Als ik het elftal niet beter kan krijgen, en ze niet meer in me geloven, dan is de keuze moeilijk. Ik doe het voor Feyenoord. Ik doe alles wat het beste is voor Feyenoord. Feyenoord moet Europees voetbal halen, zo simpel is het. Als ik vanuit de spelersgroep het gevoel krijg dat ik daar niet de juiste man voor ben, dan moet ik gewoon een keus maken."

"Dit is de eerste keer dat ik het zo slecht heb gezien. Ik heb voor mezelf een aantal ideeën, die ik niet kan vertellen, over de oorzaken", zei Advocaat. "Het is het einde van het seizoen. Spelers hebben aflopende contracten, praten over nieuwe contracten … Daar spelen ze niet beter van, heb ik het idee. Ik heb in het hele elftal niet één goede speler gezien. De strijd is morgen: heb je er vertrouwen in of niet? Ik heb gewaarschuwd dat als je niet vierde wordt, je vijfde moet worden, want dan speel je twee thuiswedstrijden in de play-offs. Als je dat niet in de gaten hebt, en toch met andere dingen bezig bent, dat proef en voel ik, zoals geld, et cetera, dan krijg je dit soort wedstrijden."

"Misschien moet ik wel andere spelers opstellen en de spelers die bezig zijn met contracten, et cetera, niet opstellen. Ik kies sowieso in het belang van Feyenoord en niet in het belang van spelers", maakte Advocaat duidelijk. "Als zij aangeven dat het voor Feyenoord beter is dat… Dan maak ik de keuze voor Feyenoord. Ik gooi niet de handdoek in de ring als ik het gevoel heb dat het niet nodig is en het een off-day was. Maar het was het hele elftal. Er was geen strijd." Bij Feyenoord beschikt Eric Botteghin over een aflopend contract. Verder zijn huurlingen Uros Spajic en Lucas Pratto vermoedelijk bezig aan hun laatste weken in Rotterdam. In november werd duidelijk dat de club in gesprek is met Marcos Senesi over een nieuw contract. Vorige maand zouden gesprekken hebben plaatsgevonden met Róbert Bozeník. Tot slot hoopt Feyenoord langer door te gaan met Steven Berghuis, volgens Advocaat 'by far' de beste speler in de ploeg.

Doet Dick Advocaat er goed aan om Feyenoord te verlaten?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zou een terechte beslissing zijn van Dick. Hij geeft de club alles, maar zo lang de spelers er met de pet naar gooit valt er geen eer meer te behalen. Dick moet de eer aan zichzelf houden.

2 mei 2021 om 14:50

Ik denk niet dat de spelers er met de pet naar gooien, maar meer zit er gewoon nuet in, in dit elftal. Denk dat hij nog steeds moeite heeft te accepteren dat dit elftal hoort te strijden om plek 4-7. 1 Ajax, 2 pscv en 3 az. Daarachter is het spannend!

2 mei 2021 om 14:52

Zit er niet meer in dan verliezen van de hekkensluiter ja?

2 mei 2021 om 14:57

Nou ja, dit elftal moet het niet hebben van het voetballen, maar juist van strijd leveren, hoor ik m'n hele leven al. Als je mij vraagt om voor één keer een marathon te rennen, kan ik dit prima met oefenen, maar elke week een marathon rennen wordt voor mij lastig. De 2e en 3e keer zal zelfs een opa van 73 jr die voor het eerst een marathon rent mij inhalen. Dus dan verlies ik ook van de nummer laatste, terwijl ik wel beter heb laten zien. Dat is helemaal niet erg, maar moet je we durven toe te geven.

2 mei 2021 om 14:57

Er zijn welgeteld 5 á 6 Feyenoord-waardige spelers in de huidige selectie. De rest is van een enorm bedroevend niveau

2 mei 2021 om 15:04

Maar toch niet zo bedroevend dat we tegen degradatiekandidaten moeten inzakken?

2 mei 2021 om 15:06

Vanaf het begin van het seizoen valt hij spelers al publiekelijk af. Dat is wellicht begrijpelijk, zeker na vandaag, maar het is erg slecht voor de motivatie en teamgeest. Dit soort dingen moet hij lekker intern bespreken.

2 mei 2021 om 15:07

Wat een onzin zeg. Onze selectie heeft minder kwaliteit dan die van psv en ajax, maar doet zeker niet onder dan die van az. Het gaat er alleen om dat het momenteel niet draait.

2 mei 2021 om 15:09

Inderdaad. Inzakken tegen Emmen, RKC, Heracles, Sparta. Tegen Vitesse en Ajax uit ging het prima toen ze verder naar voren speelden, maar die werden verloren omdat de schade van het terugzakken niet meer gerepareerd kon worden. Vervolgens zegt Advocaat 'ja, zie je. Als we naar voren spelen verliezen we.' Omgekeerde wereld, bovendien: alsof gelijkspelen tegen zo ongeveer het hele rechterrijtje niet nog erger is dan verliezen van Ajax

2 mei 2021 om 15:10

Juist Makallelele, of hij nou gelijk heeft of niet: spelers gaan er alleen maar minder van spelen

2 mei 2021 om 15:17

Nu ook weer heeft Advocaat het over de salarissen van spelers. Echter, Advocaat verdient zelf ook prima. Voor dat geld moet hij zich focussen op het beter maken van de spelers en tot het laatste moment vechten, niet de spelers publiekelijk afzeiken.

2 mei 2021 om 15:24

Als je vind dat Feyenoord meer kwaliteit heeft als AZ, dan is een zinnige voetbakduscussie al niet mogelijk. En ja, ze moeten ook inzajken tegen Den Haag. Want ze wirden jeer oo keer geklopt met ruinte in de rug.

2 mei 2021 om 15:27

Heuvel1974, omdat hij botteghin en Fer blijft opstellen ja. Dat doet hij zelf he. Stel je geetruida centraal op dan los je al veel op.

2 mei 2021 om 15:34

En dan, Nieuwkoop rechts? Dan kom je er ook niet. Advicaat heeft ook genoeg niet goed gedaan, maar het verkies van vandaag ligy zeker niet aan Advocaat. Het keek erio dat ze na de snelle voorsprong dachten; Zo, die punten zitten in de tas. De rest komt wel. En als dst er in sluipt draai je dat nooit meer om.

2 mei 2021 om 15:35

@Heuvel1974 deze Feyenoord selectie is idd minder dan die van AZ en Vitesse. Zonder Berghuis strijd je denk ik om plek 6 t/m 9

2 mei 2021 om 15:37

Dan heb je in ieder geval niet zo'n grote zwakte centraal achterin

2 mei 2021 om 16:31

@japie_krekel Plek 6 t/m 9? Eerder plek 10 t/m 15. En als het echt tegenzit, kan je weleens tegen degradatie kunnen vechten. Het is een godswonder dat dit Feyenoord überhaupt play-offs haalt en dat is toch echt de verdienste van Advocaat. Niet voor niets stond Feyenoord onder Stam op een gegeven moment 15e.

2 mei 2021 om 14:56

De vraag is de poll is: "doet Dick Advocaat er goed aan om Feyenoord te verlaten?".

Misschien moeten we het omdraaien ... "doet Feyenoord er goed aan om Dick Advocaat te ontslaan?".

Het is jammer, het is uitgewerkt. Dat is al langere tijd zichtbaar, met vandaag als nieuw dieptepunt. Hierna moet je ook nog eens de play offs in en dat heeft weinig zin zo.

2 mei 2021 om 15:05

Ja maar als Feyenoord hem ontslaat moeten de hem premie meegeven

2 mei 2021 om 15:09

Ligt het aan Advocaat of aan de TD die de selectie samensteld? Vorig jaar heeft hij boven verwachting gepresteerd met dit Feyenoord

2 mei 2021 om 15:09

Je betaalt hem gewoon tot einde seizoen.

2 mei 2021 om 15:10

Dat er het eea aan de selectie mankeert, is ook duidelijk.

2 mei 2021 om 14:58

Hij geeft de club alles? Zoals? Het publiekelijk afzeiken van zijn spelers? Geen enkele tactiek? Feyenoord onwaardig wedstrijd instelling? Diemers? Niet wisselen als het totaal niet loopt? Inzakken tegen Emmen? Een linksbuiten van 1.50 meter in de spits? Tactisch overklast worden? Spelers op verkeerde positie? Bepaalde spelers constant slachtofferen waar anderen alles fout mogen doen en kansen blijven krijgen? Jeugd wegsturen en geen kans geven?
Wat heeft hij Feyenoord volgens jou gegeven? Wat is Feyenoord daadwerkelijk opgeschoten met Dick dit seizoen? Wat zet jij hier tegenover? In de zomer hadden we afscheid van hem moeten nemen. Prima als mensen de selectie slechter vinden san psv az en ajax, maar zelfs Twente of Utrecht support willen toch niet dat hun ploeg tegen Emmen en Ado inzakt?
Feyenoord moet de eer aan zichzelf houden en Dick er uitgooien. Overigens roept hij dit nu alleen omdat hij volgende week klop krijgt. Laffe trainer.

2 mei 2021 om 15:07

@FR010FRDAM Het is nu wel makkelijk op Advocaat schieten zo, nergens zie ik Feyenoord fans de spelers zelf verantwoordelijk houden. Ook in jouw betoog geen woord over de spelers zelf. Zij moeten toch ook intrinsiek gemotiveerd zijn ten allen tijden, kom op hé, het zijn profs en volwassen mannen. Nee want Dick moet het handje vasthouden lijkt het wel ... uiteraard had Dick wat dingen anders kunnen of wel moeten doen tuurlijk perfect is ie ook niet maar simpel een bal passen over 3 meter naar een ploeggenoot is toch niet teveel gevraagd. Angst om vooruit te passen als middenvelder, ligt toch niet aan Dick? 120 ballen terug op de eigen keeper spelen ligt toch niet aan Dick. De spelers zijn angstig, missen bravoure en gooien er ook met de pet naar. Dick geeft zelf het antwoord eigenlijk, gewoon iedereen met halfbakken instelling thuis laten en met de gretige jongens verder desnoods aangevuld met Jong Feyenoord spelers. Dan spelen die ook weer eens op niveau voor de verandering. Zo dom balverlies, slappe mandekking en duelkracht heeft echt niet met Dick of de opstelling te maken hoor.

2 mei 2021 om 15:13

Denk je dat Ten Hag, Klopp, Slot, Guardiola beter presteert met dit Feyenoord? Ik denk het niet. Ze zijn te afhankelijk van Berghuis. De kwaliteit van de selectie is zeer matig. Er is geen geld en geen beleid gevoerd de laatste jaren. Advocaat vroeg om versterking, maar die kreeg hij niet. Slecht beleid in combinatie met en te hoog verwachtingspatroon, dat gaat Feyenoord de komende jaren opbreken. Gewoon een matige suptopper.

2 mei 2021 om 15:20

Dick moet ze toch motiveren? Dick zorgt er toch voor dat de veldbezetting waar geen reet van klopt? Tuurlijk spelen er veel spelers matig. Maar ga als verdedigers maar eens lekker voetballen met Botteghin naast je. Dat zou de wisselspeler moeten zijn die alleen komt in de laatste minuten om slotoffensief tegen te gaan. Dick zorgt er door het opstellen van Botteghin dat we niet verder naar voren kunnen voetballen, dat de opbouw slecht is en dat je qua snelheid kwetsbaar bent. Op het middenveld kiest hij voor Diemers. Bij hem duurt alles 5 seconden te lang en vaak ook voor Fer die te traag is. Als dat het hele seizoen niet werkt, waarom krijgen AEB en eerder Wehrmann dan geen kans? En het is voor de andere middenvelders daardoor gewoon enorm lastig voetballen. En dan voorin....tsja, Dick kiest voor Linssen, 1.5 meter en kan geen bal vasthouden. Iedere diepe bal komt Daardoor even hard terug. Als ik die dingen bij elkaar optel hebben de andere spelers ook vrijwel geen kans om lekker te voetballen. Ow en doordat Botteghin er staat mogen de backs ook niet mee. Je hebt daardoor in iedere linie een zwak punt dat er voor zorgt dat de rest ook totaal niet uit de verf komt en met een dergelijke bezetting is veel balverlies ook te verklaren. En Dick blijft het keer op keer zo doen. Tel daarbij op dat hij de spelers niet motiveert, maar juist de energie er uithaalt....tsja, dan ligt het toch echt grotendeels aan Dick.

2 mei 2021 om 15:20

Noem het makkelijk Savano, maar alles wat FR010FRDAM noemt is waar. Dat zijn wel veel punten hoor, en dat kun je tot mijn spijt echt wel aan Advocaat wijten. Tegen AZ en Heerenveen heeft Feyenoord puur op basis van tactisch falen verloren. Een hele wedstrijd lang geen antwoord vinden. Linssen geeft alles wat ie heeft, maar dat is gewoon geen spits. Terwijl er twee op de bank zitten, Pratto even niet meegerekend. Die twee, Bozenik en Jørgensen, zijn het hele seizoen door Advocaat naar beneden gepraat. Gewoon tot het punt van belachelijk maken op persconferenties. Als er dan gevraagd wordt naar zijn spitsen, zegt hij met een spottende glimlach 'dat de journalisten hem nog maar eens over de spitsen moeten vragen als hij bij Feyenoord weg is'. Dan word je als voetballer door je coach min of meer uitgelachen. Terwijl Jørgensen in januari echt goed speelde, maar daarna om onverklaarbare redenen naar de bank moest. Dick doet er alles aan om te doen voorkomen dat hij er het maximale uithaalt.

2 mei 2021 om 15:37

@Savano de spelers kunnen er ook niet veel aan doen. Die kunnen niet veel beter als dit. De beleidsbepalers zijn imo verantwoordelijk voor wat we wekelijks te zien krijgen. Die zijn verantwoordelijk voor deze selectie

2 mei 2021 om 15:39

@Bobiju29 hoezo moest hij om onverklaarbare redenen naar de bank? Jorgensen scoort al seizoenen lang zelden tot nooit

2 mei 2021 om 15:44

Japie, als je wedstrijden zou kijken zou je begrijpen wat bobiku bedoelt. Het veldspel was in de wedstrijden met jorgensen vele malen beter. Dan kon het middenveld in ieder geval nog aansluiten.

2 mei 2021 om 15:47

En Japie, de spelers kunnen niet beter dan dit? Dat hebben ze nota bene in verschillende wedstrijden vorig seizoen en dit seizoen tegen psv en Ajax laten zien. Ze kunnen het dus wel, echter krijgt Dick het er niet uit. En dan nogmaals de vraag: zou jij als het al het hele seizoen niet werkt blijven spelen met Diemers, Botteghin en Linssen? Als je doet wat je deed, krijg je wat je kreeg. Ieder normaal mens zou leren van fouten en iets anders proberen. En mag ik jou vragen wat het tactisch plan is van Dick? Heb jij het kunnen ontdekken? En wie heeft hij beter gemaakt op Geetruida na?

2 mei 2021 om 15:50

Ik heb die wedstrijden gezien en jullie maken Jorgensen weer eens beter dan dat hij daadwerkelijk was. Een spits staat in het veld om doelpunten te maken. Een spits die niet scoort is als een keeper die geen ballen tegen houdt. Die zou ik ook niet opstellen. Jorgensen krijgt al drie seizoenen kansen en heeft dat vertrouwen nooit terug betaald meer na het kampioensjaar

2 mei 2021 om 15:52

En kom nou niet met het gebrek aan creativiteit, want dat vraag ik niet. Ik vraag om het plan en wie hij beter heeft gemaakt. Dick wil geen creativiteit, hij wilde inzakken en hopen op een bevlieging. Kokcu kan in dit systeem op die positie niet creatief zijn.

2 mei 2021 om 15:53

@FR010FRDAM als je alternatieven Spajic, Fer en Jorgensen en Bozenik heten dan vind ik het niet vreemd dat die drie spelen. Je alternatieven zijn duidelijk niet beter

2 mei 2021 om 15:53

Maar Japie, jij zou het ook blijven proberen met Linssen Diemers en Botteghin?

2 mei 2021 om 15:56

Je alternatieven kunnen ook Hall, Nieuwkoop (Geetruida centraal) Teixeira Wehrmann AEB zijn. En als je echt Linssen boven Jorgensen en Bozenik kiest dan heb je al net zo'n tactisch inzicht als Dick. Dat zorgt er gewoon voor dat je niet kan voetballen. Iedere bal komt net zo hard terug. Dat zouden jij en Dick ook moeten doen.

2 mei 2021 om 15:57

Kokcu zet ook zelden een speler vrij voor de goal. Die vind ik ook niet echt creatief en zonder creativiteit ga je een verdediging niet uit elkaar spelen. Het gebrek aan creativiteit in de selectie is imo de reden van het slechte spel. Dat zal volgend jaar onder Slot ook weer pijnlijk duidelijk gaan worden verwacht ik

2 mei 2021 om 15:58

@FR010FRDAM Bozenik was vandaag ook weer geweldig gelukkig. als je niks beters hebt lopen wat ik het geval vind dan snap ik wel dat je deze spelers blijft opstellen. Betere alternatieven zijn er helaas niet. Het is allemaal lood om oud ijzer

2 mei 2021 om 16:00

Kokcu zet er vorige week 1 vrij voor de goal en vandaag 2

2 mei 2021 om 16:01

Texeira, Nieuwkoop en Wehrmann vind ik ook drie keer niks. Wie weet Hall en AEB wel maar daar kunnen we volgend seizoen achter komen

2 mei 2021 om 16:02

@FR010FRDAM dat is wel vaker en daarna geeft hij dan weer 6 weken niet zo een pass meer. Kokcu doet dat niet structureel

2 mei 2021 om 16:03

Ah, dus het loopt voor geen meter en dan blijf je hetzelfde doen. Dan verandert ook niks he. En er zijn dus wel betere alternatieven. Iedereen is beter in de spits dan Linssen. Zelfs Fer, want die zou niet ieder duel verliezen, wat Linssen dus wel doet. En hoe wil je als team aansluiten als je spits de bal niet kan vasthouden en het middenveld te traag is of te slecht in de combinatie?

2 mei 2021 om 16:10

Hé Japie, je hebt die potten in januari gezien zeg je. Jørgensen scoorde tegen Sparta en tegen AZ, maakte tegen een Ajax een uitstekende goal die helaas op teenlengte werd afgekeurd. Speelde goed toen hoor, echt goed. Daarna zagen we hem niet meer. Jij bent het er niet mee eens, dat mag. Maar ongeveer ieder ander die Feyenoord volgt is het ermee eens. Daar hecht ik meer waarde aan

2 mei 2021 om 16:13

En hoeveel ballen heeft Linssen zijn vervanger Bozenik vandaag tegen de hekkensluiter vast gehouden dan?

2 mei 2021 om 16:16

@Bobimu29 dat mag ook. Na het kampioensjaar heeft Jorgensen mij nooit meer weten te overtuigen. Natuurlijk zal hij in die drie jaar af en toe incidenteel een goede pot hebben gespeeld maar 8 van de 10 keer valt hij zwaar tegen, scoort hij niet en speelt hij als een slappe zak

2 mei 2021 om 16:21

Nogmaals, de fans rekenen Dick teveel aan. Zoals ik al eerder zei een pass over drie meter geven heeft toch geen drol te maken met wie de trainer is. Sterker nog, jullie halen je eigen argument onderuit door te beweren dat Dick aan slechte spelers blijft vasthouden. Hoe komt hij aan deze groep volgens jullie? Had hij überhaupt inspraak ... Zo'n Pratto wordt hem door de keel gedouwd en die kan er geen reet van. Het is frappant dat deze zelfde spelers het vorig jaar en dit jaar bij vlagen wel veel beter deden. Het kan dus wel maar de invloed van de trainer raakt maar tot zekere hoogte. Dick kan moeilijk zelf ook nog mee doen toch? Als sportman ben je toch zelf gemotiveerd om goed te presteren dat was nergens te bespeuren: geen strijd, geen concentratie, geen motivatie niks om maar te zwijgen van een aanvoerder die de boel in de steek laat als het tegenzit of hij zijn zin niet krijgt. Maar nee hoor, alles ligt aan Dick. Driekwart van de selectie is niet Feyenoord waardig tel daarbij de onrealistische verwachtingen van de fans daarbij op en je krijgt een tegenstrijdig plaatje. Zo'n Botteghin moet toch allang niet meer tot de selectie behoren en zo kan ik er nog 8 noemen. Verwacht dan geen wonderen van Dick, wie had hij beter moeten maken dan? Los van Kokcu en Geertruida ... Wie? Spajic? Linssen? Jorgensen? Malacia? Toornstra? Zitten allemaal al aan hun max ... Snap dat dan!

2 mei 2021 om 16:33

Ja dat vind ik dus niet Japie. Jørgensen is een spits die, als hij alles speelt, er minimaal 15 inschiet. Tel daarbij op dat hij voetballend veel brengt

2 mei 2021 om 16:37

Dat weet hij dan goed verborgen te houden want ik zie hem niet vaak scoren als hij mee doet

2 mei 2021 om 16:38

Advocaat heeft Pratto door zijn strot geduwd gekregen? Dan weet je niet waar je het over hebt. Advocaat heeft de leiding door de strot geduwd om nog een spits te halen. Tuurlijk ligt niet álles aan hem, maar als je tactisch faalt en spelers niet alleen weinig vertrouwen geeft, maar het ze zelfs ontneemt, vind ik dat vrij kwalijk. Fans hebben geen onrealistische verwachtingen hoor. Wedijveren met AZ en boven Vitesse eindigen, dat zou toch echt moeten kunnen.

2 mei 2021 om 16:40

Wanneer speelt hij dan? Wanneer mag hij starten? Wanneer krijgt hij daadwerkelijk vertrouwen?

2 mei 2021 om 16:44

Al heel lang. Hij krijgt zelfs al jaren teveel het vertrouwen imo. Hij speelt al 3 seizoenen ondermaats

2 mei 2021 om 16:54

Haha, toen hij geblesseerd was bedoel je? Sterk. Leverde altijd als hij ritme had en vertrouwen kreeg. Altijd.

2 mei 2021 om 16:56

@savano, advocaat stelt Botteghin onnodig op he...en blijft voor Diemers in de spits kiezen.

2 mei 2021 om 17:25

Bobiku29 wat is Jorgensen zijn doelpunten gemiddelde dan gerekend over de minuten die hij wel gemaakt heeft de afgelopen 3 seizoenen?

2 mei 2021 om 17:40

Geen idee. Eerlijk, dat maakt me ook niet zo veel uit. Ik zie een Jørgensen die er dit seizoen stond tegen Ajax en AZ, die het team laat voetballen. Iets wat Linssen gewoon niet kan, dat moet je hem niet aandoen. Ik denk aan die Jørgensen die goed speelde in de Champions League, structureel PSV pijn doet. De man die doelpunten maakt en assists geeft. Hij heeft beweging om zich heen nodig en die is er niet. Jørgensen is meer dan doelpunten. Jij zal wel met een dooddoener komen als 'een spits moet vooral goals maken'. Ik ben ervan overtuigd dat als hij gewoon het vertrouwen krijgt en wekenlang in de basis staat, er doelpunten komen. Geen 30, maar minimaal 15. Dat en zijn voetballende vermogen maakt hem een goede spits. Een spits kan een jaar bovenmatig veel scoren, zoals Bjorn Johnsen. Dat kan, maar voetballen met klasse verleer je niet. Ik zeg overigens alvast dat als je nu weer gaat roepen dat hij verder nooit veel heeft gescoord, ik er niet verder op in ga dan wat ik nu zeg: bij Kopenhagen was hij schaduwspits en maakte hij er 15, zeer mooi aantal. Bij Feyenoord ging hij dieper spelen en werd hij met El Ahmadi de belangrijkste speler in het kampioensjaar. En zijn gemiddelde als hij af en toe eens twintig minuten mag invallen of nauwelijks ritme heeft? Dat interesseert me geen reet.

2 mei 2021 om 17:41

@Savano ik ben helemaal met je eens. Advocaat krijgt letterlijk van alles de schuld maar over zo een Arnesen en zijn rits aan zaadaankopen hoor ik niemand

2 mei 2021 om 17:43

@Bobiku29 de hoofdtaak van een spits is idd doelpunten maken en daar worden spitsen wereldwijd ook op afgerekend. Over Jorgensen gaan we het daarom idd niet eens worden

2 mei 2021 om 15:54

Niets tegen Advocaat, maar zou hij doorhebben dat hij de man is die ervoor moet zorgen dat dit team draait? Hij kan ze dingen (terecht) verwijten, maar zou die ook niet iets van hand in eigen boezem moeten steken?

2 mei 2021 om 16:09

Nee! Maak het nu maar af ook. Volledig de schuld van Dick, tot het einde. Tuurlijk is er te weinig kwaliteit om het Ajax lastig te maken, maar thuis in de kuip inzakken tegen alles uit het rechter rijtje is beschamend. De tactiek is belachelijk. Met deze selectie kun je prima hoger spelen, met Geertruida als CV naast Senesi. Malacia heeft ook snelheid. Kokcu komt dan ook beter uit de voeten, kan Diemers douchen. Hoe dan ook, ik heb geen enkele lijn kunnen ontdekken in het spel van Feyenoord dit seizoen. Dus Dick, lekker nog een paar wedstrijden lijden langs de lijn. Je ljjkt me een goede politicus.. verbaasd achterom kijken en denken "heb ik dit gedaan?" Ja Dick, zeker weten.

Ach altijd als het niet loopt dan is Advocaat de eerste die opgeeft. Daarom ook nooit een toptrainer geworden. Verliezen hoort er ook bij. Klopp stapt nu toch ook niet op omdat het eventjes niet loopt?

2 mei 2021 om 14:53

Geen top trainer? Serieus... lekker onderbouwd ook. Wel degelijk dat Dick een toptrainer is en een van de beste trainers in de Nederlandse geschiedenis

2 mei 2021 om 15:00

Internationale toptrainer dan in ieder geval. Jij doet het net of hij niveau Louis van Gaal, maar dat is natuurlijk ook totaal niet zo. Verder vind ik Advocaat leuk als korte interim trainer om een elftal wat uit een dal te duwen, maar voor lange termijn vind ik hem totaal niet geschikt. Past weinig jeugd toe en als niet loopt begint die het elftal openlijk volledig af te branden. Niet voor niks dat Advocaat bijna nergens jarenlang bij een club heeft gezeten.

2 mei 2021 om 15:11

Trainer van het kaliber Van Gaal gaat ook never bij Feyenoord aan de slag natuurlijk, dat kaliber coaches zit bij veel betere ploegen. Dick heeft een mooie palmares en verdient nu een mooi pensioen.

2 mei 2021 om 16:02

Van Gaal is toch die coach die bij AZ aan de slag is geweest.......? En of dat nou een veel betere club is? Of te wel je verkondigt gewoon onzin.

2 mei 2021 om 14:59

Een van de meest succesvolle Nederlandse trainers ooit. Beetje raar dit

2 mei 2021 om 15:07

Marrie, kom op. 1x landskampioen in NL met PSV, 2x met Rangers en 1x uefa cup en landstitel met Zenit. Dat zijn echt geen wereldprestaties hoor. Hij is echt geen absolute toptrainer die een elftal echt beter laat voetballen. Wel een op resultaat gerichte coach. Vond hem vroeger ook heel irritant in zijn persconferenties, nu oogt ie een stuk meer ontspannen. Dus dat echte vuur zal er niet meer zijn.

2 mei 2021 om 15:09

1x in Nederland kampioen geworden 1x in Rusland en 2x in Schotland plus 1x een EL dacht ik, is nu niet een lijst waarvan ik achterover sla. Maar je hebt gelijk het is wel een van de succesvolste.

2 mei 2021 om 15:18

Hij heeft nooit gewerkt bij een internationale sub(top)club. Hoe kan je zon iemand dan een toptrainer vinden?

2 mei 2021 om 15:03

Beetje populistisch gepraat. Dickie ziet gewoon dat het materiaal bagger is. Plus het feit dat de spelers gewoon geen inzet tonen. Dat je geen Messi bent, afijn, maar je ken toch gewoon een beetje inzet tonen?

2 mei 2021 om 15:12

Dan had ie lekker op zijn balkon moeten gaan zitten. Hij wist vooraf dat hij dit materiaal tot zijn beschikking zou hebben. Nu raakt iedereen alleen maar gefrustreerd en speel je een weggegooid seizoen waarin niks opgebouwd wordt.

2 mei 2021 om 15:15

Een van de meest succesvolste Nederlandse trainers? De man is nooit kampioen geworden in een top competitie, staat er om bekend dat hij een hekel heeft aan jeugdspelers kansen te geven en zijn speelstijl is bij elke ploeg waar hij trainer is geweest super verdedigend, ja Dick advocaat is echt een toptrainer

2 mei 2021 om 15:16

Nee hoor na zijn Zenit periode is zijn carrière bergafwaarts gegaan. Met als dieptepunt zijn periode bij Sparta.

2 mei 2021 om 15:26

Ik vind dit seizoen anders ook een dieptepunt. Als je de spelers alles verwijt om je eigen prestaties te maskeren ben je gewoon heel diep gezakt

2 mei 2021 om 15:36

Ik snap niet op wie jullie reageren? Ik heb niets gezegd over de jeugd of dat hij bij de meest succesvolste Nederlandse trainers behoort.
Dick heeft aan het begin enorm goed gedaan met dit materiaal en heel veel puntjes bij elkaar gesprokkeld. Op een gegeven moment dan ga je gewoon zien dat de spelers niet goed genoeg zijn en dat ze ook nog eens geen inzet tonen. Zonder hem en zijn speelstijl had Feyenoord niet zoveel punten gehaald en stond Feyenoord nog lager

Heeft Boskamp het toch goed gezien toen hij kritiek leverde afgelopen week

2 mei 2021 om 15:06

Ja er maar Jan is niet gek hoor, heerlijke vent.

2 mei 2021 om 15:44

Boskamp volgend jaar in de staf opnemen, puur en alleen om wat mentaliteit aan te brengen. Boskamp heeft op zijn leeftijd meer pit dan wat het hele elftal bij elkaar vandaag liet zien.

Dickje stop er toch lekker mee mooie carrière gehad lekker veel geld verdiend. Ga toch lekker genieten van je verdiende pensioen

En zo overheerst na anderhalf jaar Advocaat toch de bittere smaak. Erg jammer, ik had hem meer gegund, maar hij heeft het er 100% zelf naar gemaakt. Na vandaag is het totaal ongeloofwaardig als hij nog zou aanblijven voor het restant van het seizoen.

Hoe je het ook wendt of keert, je gaat de play offs in. Dick lijkt ze niet meer te kunnen motiveren, dus dan moet je tijdig (is eigenlijk al te laat) afscheid nemen. Je kan het alleen Slot niet aandoen hem nu al voor de groep te zetten, want dan brand je hem af voordat zijn eigenlijke werk begint. Een interim of iemand uit de rest van de trainersstaf.

2 mei 2021 om 15:17

Misschien een gekke gedachten maar van Bronckhorst nu neerzetten. Kent de meeste spelers nog en deed het niet onverdienstelijk.

Wat ik denk is dat het dit het is. Meer zit er niet in. Wat verwacht hij? Dat ze week in week uit strijd kunnen leveren? Als je mij vraagt om te oefenen voor de marathon doe ik dat één keer, maar niet week in week uit.

2 mei 2021 om 15:46

Het breekpunt zat bij Vitesse uit, toen is het kaartenhuis ingestort. Als je eens je stelling eerlijk opsomt, wat is er zo anders in die periode ervoor dan wat het nu is? Qua spelers is het bijna dezelfde ploeg.

dat is alleen maar voor de show dan. wat maakt het nog uit? je speelt nergens meer voor (die ecl tel ik niet eens mee) dus waarom dan 3 wedstrijden voor t einde leuk proberen te doen. gewoon het seizoen afmaken, door de voordeur naar buiten en doorgaan.

Beter voor iedereen al is het een half jaar te laat. Zo spelen tegen ADO verdiend een ontslag. Daarbij thuis tegen Emmen 1-1, uit tegen rkc 2-2 en nog meer wanprestaties

Nee joh maat. Blijf die 3 potjes nog lekker even zitten daar. Je bent een held in Rotterdam volgens mij.

2 mei 2021 om 14:52

Dan zou ik eens voor de grap op fr12 kijken. Denk dat je dan tot de conclusie komt dat je aardig wat onzin verkoopt

2 mei 2021 om 16:04

Daarna nog minimaal 2 wedstrijd nacompetitie.

Hij had verleden jaar al moeten stoppen, ik gun hem dit echt niet want met dit elftal valt geen eer te behalen.
Zelfs Guardola zou hier niets mee kunnen

Had 2 maanden geleden al moeten gaan. Was allang duidelijk dat de chemie (zoals dat zo mooi heet) weg was. Volgende week verlies je natuurlijk ook dus valt niks meer te halen.
Opladen voor play offs met een nieuw/ander gezicht voor de groep

Het is heel makkelijk om als trainer je telkens achter de spelers te schuilen maar een spiegel en daardoor een zelfreflectie was fijn geweest. Waarom Kokcu en Sinisterra eruit halen? Waarom van formatie veranderen? Feyenoord moest scoren maar op bepaalde momenten had Feyenoord niemand op de rechterflank. Feyenoord speelt tactiekloos, zonder een bepaald speelwijze. Het is maar hopen op een individueel moment, dat is Feyenoord onwaardig. Heel het elftal viel uit elkaar en er was gigantisch veel ruimte voor ADO om te voetballen. Waar was de trainer om dat te corrigeren?

2 mei 2021 om 14:53

Ja snap er niks van.. Kokcu is DE revelatie van dit seizoen

2 mei 2021 om 15:00

Kokcu werd door meesterbrein Dick constant veekeerd gebruikt, maar het is populair om te roepen dat hij er niks van kan.

2 mei 2021 om 19:54

Kokcu moet gewoon zijn voeten laten spreken als hij dan echt zo goed is. Alsof pakweg een Napoli of Arsenal heel hun systeem gaan aanpassen straks aan een Kokcu. Als die behoudend voetballen en hij laat niks zien dan zit hij daar in tegenstelling tot bij Feyenoord na 3 wedstrijden op de tribune

2 mei 2021 om 18:01

Dat komt omdat er niet wordt ingekocht op basis van een visie. Normaal koop je spelers in op basis van een systeem of speelwijze die je als club voor ogen hebt maar Feyenoord haalt spelers die of al jaren niks meer presteren of op basis van een transfervrije status. Er wordt geen beleid gevoert

2 mei 2021 om 18:58

Vind ik te simpel. Je moet het met deze selectie doen en op basis daarvan ga je een tactiek bedenken. Advocaat doet maar wat, hij leunt daardoor extreem op Berghuis ivm zijn individuele kwaliteiten. Zoals bijv in de 2e helft, hoe kan je Geertruida de volledige flank laten belopen? Daardoor stond hij te ver naar voren bij de 3-1. Er waren ook momenten daarvoor, dat een middenvelder de bal niet op rechts kwijt kon omdat Geertruida kort daarvoor naar binnen trok. Verkeerde veldbezetting. Daar is de trainer verantwoordelijk voor. Net als het verkeerd positioneren van Kokcu.

2 mei 2021 om 19:53

Omdat de beleidsbepalers ook maar wat doen. Er is totaal geen visie bij Feyenoord. Het is amateurisme ten top allemaal. Als je ziet wat er gedaan wordt aan transfers lijkt het wel Bananensplit. Feyenoord haalt altijd de spelers die niemand wil hebben. Er wordt nu verwacht van Advocaat met deze zaadselectie dat er leuk gevoetbald wordt en dat de resultaten goed zijn. Elke coach zou leunen op de kwaliteiten van Berghuis omdat dat zowat de enige speler is van Feyenoord niveau. Haal je die eruit dan is Feyenoord van FC Groningen/FC Utrecht niveau imo en dan kan je zelfs punten verspelen tegen de hekkensluiter. Nu is er weer kritiek dat hij Geertruida te ver naar voren laat spelen maar als hij wil dat de verdedigers op hun eigen helft spelen is het ook niet goed. Wat willen mensen dan? Eerst liep iedereen te roepen om Bozenik, die doet dan vandaag en stelt ook gewoon teleur tegen de hekkensluiter. Die moest erin komen want Linssen kan geen bal vast houden voorin vonden mensen. Die Bozenik is daar echter nog minder in dan Linssen. Advocaat probeert dus van alles maar zal ook gefrustreerd raken van deze selectie. De verwachtingen zijn veel te hoog en we zijn momenteel kwalitatief helaas gewoon minder dan een AZ en Vitesse

Ik denk ook dat Dick ermee gaat stoppen. Zoals wel vaker het probleem is bij Feyenoord hadden ze er vandaag totaal geen zin in. Deze spelers die denken dat ze topspelers zijn maar waar vandaag maar weer eens pijnlijk duidelijk is geworden dat een mooie club als Feyenoord momenteel niets meer is dan een subtopper. En ik hoop dat Feyenoord ooit weer een topclub wordt qua sportieve prestaties want om ze nu zo te zien ploeteren in de subtop van de eredivisie dat is wel Feyenoord onwaardig. Maar ik denk dat de weg omhoog heel lang en heel zwaar wordt voor Arnesen en Slot.

Nou Dick, als je opstapt, zou dat de enige goede beslissing van je in dit seizoen zijn.
Voor mij zal hij dan nog enig respect verdienen. '

Op dit moment kots ik deze man echt ongelooflijk erg uit, met zijn bizarre opstellingen, wisselbeleid, zijn belachelijke laconieke en lacherige houding en vooral zijn totale onvermogen om iets van energie en motivatie uit te stralen naar zijn spelersgroep.

Feyenoord gaat de play-offs ook never winnen. Belachelijk slecht elftal, ondanks dar Dick ook rare keuzes maakt. Deze spelers zijn ook gewoon niet goed genoeg.

Misschien moet Dick Jan Boskamp weer effe bellen om te zeggen dat ie wel gelijk had ipv boos te worden op hem...

Denk dat dit de beste optie zal zijn , het loopt gewoon niet meer tussen Dick en de selectie. Laat De Wolf het seizoen maar afmaken en kijken of hij weer wat pit terug kan brengen in de ploeg.

Nou, morgen gaan alle spelers nog voor Dick door het vuur en gaat hij weer vrolijk verder. Stap dan gewoon op man, t'is toch niet de eerste keer.

Er mist gewoon mentaliteit bij deze spelersgroep. Het hele seizoen al merk je dat als het tegen zit er diverse spelers door de mand vallen. Dick moet of harde beslissingen nemen of de eer aan zichzelf houden. In ieder geval sta je als club en trainer zo mooi voor l*l.

Er zit totaal geen kwaliteit in het elftal...zeer teleurstellend...de enige die met de top van ED mee kan is Berghuis en Senesi..voor de rest allemaal middelmatig tot slecht. Sommigen horen niet eens bij Feyenoord te spelen. Zonde voor de naam Feyenoord .

Dickie lekker bij Veronica Inside. Leuke gast om aan tafel te hebben. Is al gebleken in het verleden!

Feyenoord is te afhankelijk van de grillen van Berghuis. Een Advocaat die opstapt met een wedstrijd tegen Ajax in het verschiet kan een kleine opleving betekenen, maar daarna zakt het weer in. Advocaat is een goede en respectabele traiener, heeft boven verwachting gepresteerd met dit Feyenoord. Ze zijn helemaal leeg geknepen en hebben geen kwaliteit. Of Advocaat daar nou zit of een interim coach. Het maakt geen zak uit. Of Slot het gaat redden hangt van het geduld van de achterban af. Ik verwacht niet dat ze veel op gaan halen met uitgaande transfers.

Dick kan beter de eer aan zich zelf houden en op gaan stappen. Met deze selectie is geen eer te behalen. Voor Slot rest er voor volgend seizoen het beste om met jeugd te beginnen in plaats van een stel volgevreten spelers die te beroerd zijn om arbeid te verrichten.

Kunnen lekker allemaal op Dick zeiken. Maar probleem ligt bij Feyenoord. Al jaren geleid door waterdragers en nobody’s. Investeren in de top. Geen 1 bedrijf is succesvol zonder plan. Mensen als Gio, RvP, van Wonderen en misschien zelfs Gullit zouden deze prachtige club weer kleur kunnen geven.

Ik snap Dick ook wel als je ziet wat voor vreselijke wanprestatie deze nietsnutten nu weer geleverd hebben. Ik geef hem groot gelijk als hij de handdoek in de ring gooit. Alleen jammer dat zijn carrière op deze manier moet eindigen.

En dan wat te denken van Slot, die moet zich toch ook wel achter zijn oren krabben. Berghuis die waarschijnlijk weggaat en wat overblijft, zijn een stel veredelde, overbetaalde amateurs. En deze club wil dan een mechalomaan stadion laten bouwen terwijl er geen cent te makken is en er een elftal van niks staat. Feyenoord is alleen nog de naam maar met heel veel rot en roestplekken

Dick maakt fouten en speelt soms te behoudend. Maar om dit op het conto van hem te schrijven gaat veel te ver. Als speler heb je toch ook wel een beetje eergevoel naar je supporters een aangaande het dikke salaris wat je verdient? Sommigen hebben al gewaarschuwd voor deze wedstrijd, dan zou je er toch alles aan moeten doen om dat te voorkomen!

Dick moet gewoon zijn eigen conclusies trekken IPV kijken wat de groep aangeeft , lekker genieten van je spaarcenten dick

De emotie viert hoogtij. De goede wedstrijden die Feyenoord heeft gespeeld onder Dick zijn op 1 hand te tellen. Het was veel te vaak behoudend, laf, flets en saai. Dat zal deels door een gebrek aan kwaliteit bij de spelers komen. Echter, er zit 0,0 idee achter het spel van Feyenoord en dat komt 100% op rekening van Dick. Nu weggaan zou overigens een zwaktebod zijn. Gewoon die maximaal 5 wedstrijden uitzitten en afsluiten.

Feyenoord Supporters zijn ondankbaar als wat. Vorig seizoen toen het goed ging en niet werd verloren was het helemaal hosanna en dit seizoen zouden ze wel eens lang mee kunnen doen om de titel met Advocaat. Hij had het toen goed neer gezet volgens hun en de spelers waren goed. Toen werd er al door vele gezegd dat de supporters rustig aan moesten doen want het was met veel geluk en kunst en vliegwerk zo is gelopen en dat de selectie echt niet zo goed is al toen werd laten zien. Maar daar wilde de supporters niet aan. Nu blijkt dat het toch niet werkt, ligt het niet aan de spelers maar nu aan Advocaat die de spelers niet met juiste instelling, tactiek en motivatie het veld in stuurt. Nog steeds leven de Feyenoord-supporters in een illusie en willen ze gewoon niet inzien dat de selectie gewoon heel matig is. Er is maar een die dat wel inziet en gewoon eerlijk toegeeft en dat is Japie. Veel supporters mogen een voorbeeld aan hem nemen en gewoon inzien dat de selectie geel matig is, met een aantal uitzonderingen daar gelaten natuurlijk. Een stuk of 5 die zijn prima, maar de rest is gewoon matig en niet veel beter dan een club als Utrecht. Buiten Geertruida, Berghuis, Bijlow en Senesi is het echt zeer matig. Kokcu en Sinisterra kunnen nog redelijk mee maar verzaken ook heel snel.

Dick kan hier niet zoveel aan doen. Als Berghuis het op zijn heupen heeft en geen idiote overtredingen maakt, kan Feyenoord van iedereen winnen. Zo niet, dan kunnen ze net zo goed van de meest dramatische ploeg in de eredivisie verliezen en dat is vandaag gebeurd.

Slot kan zijn borst nat maken, de selectie zal flink vernieuwd moeten worden en daarin zal de club creatief moeten zijn. Een drietal spelers voor de max proberen te verkopen om vervolgens te kijken of daar twee á 3 echte versterkingen bij kunnen komen waar de ploeg daadwerkelijk beter van wordt. De keeper is prima, de backs zijn dat op zich ook. Creativiteit ontbreekt het aan, evenals scorend vermogen. Dat zal er dus bij moeten.

2 mei 2021 om 15:59

Dus kan hij er wel wat aan doen? Alleen op berghuis teren kan iedere trainer? Hij moet ervoor zorgen dat de rest ook beter wordt.

2 mei 2021 om 16:24

Haha leuk geprobeerd. Het probleem is dat in vrijwel elke speler, op een enkeling na, niks meer in zit dan wat we tot nu toe gezien hebben. Dit is het gewoon! Dan kun je wel willen, maar er valt gewoon niks beter te maken.

2 mei 2021 om 19:18

Vind ik onzin. Advocaat heeft Kokcu zelden op zijn normale positie laten spelen. Zijn speelwijze en strategie snapt werkelijk waar helemaal niemand. Vandaag ook, van 4-3-3 naar een 4-4-2 maar dan liet Advocaat Geertruida de volledige flank belopen. Vorige keer een 5-3-2 formatie tegen 4-3-3, daar kwam hij snel weer op terug. Tactische blunders. Het opstellen van veteraan Fer, die allang niet meer het gewenste niveau heeft. Het constant rouleren in de spitspositie. Ga zo maar door.

3 mei 2021 om 08:01

Totaal niet mee eens. Alleen Geertruida is onder Advocaat gegroeid en dan is de vraag of dat door Advocaat komt of door door Geertruida zelf. Anders spelers allemaal minder geworden en een idee hebben ze allemaal al helemaal niet meer. Ja de ballen op Berghuis en die tovert er wel mee.

Wat Rbn_ zegt. Er zit geen idee achter en het zonder spits spelen is eigenlijk al een reden tot ontslag. Je moet en zou Pratto krijgen en nu heb je hem? Mag hij als 4e wissel fungeren... lekker dan.

Advocaat heeft maanden te lang het vertrouwen gekregen. Je weet het verleden van Advocaat en daar handel je niet naar. Advocaat zijn houdbaarheid is erg kort. Kan mensen kort prikkelen en resultaten eruit krijgen maar als men te lang met hem zit dan krijg je ellende. Zo geschiede het bij elke club waar hij zat.

Ik lees mensen dat er niet meer zit in de ploeg maar al zou het zo zijn, hoe hij de spelers behandeld is niet zoals het moet. Je hebt 3 spitsen en stelt ze alle 3 niet op.
Prima, maar dan moet een vleugel dat in de spits staat wel renderen en dat gebeurd al helemaal niet. Die kan niet eens een bal vasthouden wat toch wel een eis is met het spel van Feyenoord.
Hetzelfde met tactische keuzes. Je speelt vaak met Botteghin/spanic samen met Senesi maar wanneer je tegen een ploeg speelt met snelle spelers en je 40 meter van je achterlijn staat, ben je de Sjaak. Dat ziet iedereen en de fout is al heel vaak voor gekomen dit seizoen.

Trainbare tactiek is er ook niet. Er zit 0 idee achter het spel en alles loopt op individuele kwaliteiten.
Er gaat helemaal niets goed waaruit je ziet, daar trainen ze op en dat is voor mij het signaal dat het gewoon klaar is.

je kan wel klagen op advocaat, maar dit elftal is gewoon niet veel. als je ziet wat er rondloopt, dan hoort dit elftal in het rechterrijtje thuis. berghuis en senesi gaan weg, er is geen geld om investeringen te doen, dus slot wordt de nieuwe stam.

Heb nog geen 1 team de bal zo vaak achterin heen en weer breed zien spelen als Feyenoord,geen diepte in het spel en dat mag je Advocaat toch aanrekenen tenslotte is hij de coach...⚽⚽heeft totaal geen plan en rekend dat z'n spelers aan makkelijk afschuiven,heeft gun factor maar is echt geen topcoach ⚽⚽

Lekker hoor! Daar hebben we dit weekeinde mooi afstand van genomen. Wat een waardeloos elftal zeg. Kan iedereen hiero dickie wel de schuld geven, als je zo speelt verdien je ook niks

Dickie moet de eer aan zichzelf houden en gewoon opstappen. Dit word nooit meer beter, er is gewoon geen geld voor betere spelers, en als je afhankelijk bent van spelers die bij de middenmoot op de bank zitten maar bij feyenoord in dr basis is het gewoon heel slecht gesteld met de hele club.

Ik heb met stomme verbazing zitten kijken naar wat er gebeurde, zoiets slecht heb ik in geen jaren gezien.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren