Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Neymar hard aangepakt voor ‘onacceptabel gedrag’ richting Bakker

Laatste update:

Dat Neymar woensdagavond tijdens het Champions League-duel met Manchester City (1-2) regelmatig verbaal uithaalde naar Mitchel Bakker is zeer slecht gevallen bij Jérôme Rothen. De oud-speler van Paris Saint-Germain, tussen 2004 en 2010 actief voor de club, vindt het een kwalijke zaak dat de sterspeler van PSG zo omspringt met de Nederlandse verdediger. De term 'onacceptabel' kwam zelfs voorbij in de analyse van de voormalig aanvaller.

Neymar had geen medelijden met Bakker, die het vooral na rust erg moeilijk had met zijn directe tegenstander Riyad Mahrez. "Neymar gaf Bakker de volle laag omdat hij een keer vanaf de linkerkant een slechte bal gaf. Neymar is een goeie jongen en een geniale voetballer, ik ben de eerste om dat toe te geven. Maar als hij zo'n bui heeft dat hij steeds balverlies lijdt, zich niet collegiaal opstelt en een jonge speler (Bakker, red.) aanvalt die misschien wel zijn beste eerste helft sinds zijn komst naar PSG speelde, dan is dat onacceptabel", zo oordeelde Rothen in zijn rol als analist.

De reactie van Mitchel Bakker na de nederlaag tegen Manchester City

Rothen is van mening dat aanvoerder Marquinhos, die de 1-0 verzorgde, en Presnel Kimpembe hadden moeten ingrijpen. "Die hadden gelijk moeten zeggen: 'Hou je kop en geef Bakker snel weer vertrouwen'. Neymar had duidelijk niet in de gaten hoe hard zijn ploeggenoten vochten voor een goed resultaat. Ik hoop dat Mauricio Pochettino en Leonardo heel snel wat kunnen doen aan de houding van Neymar, zodat hij weer snel een echte teamspeler wordt. Misschien is het dan voor PSG mogelijk om alsnog de finale van de Champions League te bereiken", aldus Rothen.

Zowel L’Equipe als The Guardian gaf Bakker een 5 als rapportcijfer voor zijn optreden tegen Manchester City. "De Nederlandse linksback was soms de baas over Riyad Mahrez, maar de Algerijn kwam als winnaar uit de strijd door na rust zijn klasse te etaleren", zo luidt het oordeel van de Engelse krant. Le Parisien zag Bakker niet helemaal uit de toon vallen op het Europese toneel, ondanks de pijnlijke nederlaag. "Mauricio Pochettino werd beloond voor zijn verrassende keuze voor Bakker als linksback."

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het hele elftal liet Bakker links liggen. Het was wat mij betreft overduidelijk dat ze hem liever niet in het spel betrokken. Echt in uiterste nood kreeg hij de bal. Jammer voor hem, Maar het is wel begrijpelijk.

29 april 2021 om 12:41

Gisteren stond hij er toevallig niet in maar ik vind dat hetzelfde met Zinchenko bij City. Allebei van die “zeik” voetballers alles maar op save en binnenkant voet schieten. Die bal die Mbappe terug legde rond de 15e minuut schiet die gewoon met je wreef op doel. Nee het werd een slap rollertje binnenkant voet. Bij elke aanval sloegen ze hem het liefste over en dat is te begrijpen. Al moet ik toegeven blijft het een raar beeld voor een buitenstaander. We lopen al jaren te tobben in het Nederlands elftal voor een goede LB en er staat er een in de absolute top te spelen. Maar hoe die daar terecht is gekomen weet niemand.

29 april 2021 om 12:56

Allemaal leuk en aardig, maar verdedigend was het niet eens heel slecht hoor. Hij had veel meer grip op Mahrez, dan op Sane bijvoorbeeld. Hoe vaak is Mahrez nu daadwerkelijk langs Bakker gedribbeld? Uiteindelijk staat hij er allereerst om aanvallers uit te schaklen en dat is toch aardig gelukt.

Aanvallend komt hij inderdaad wel handelingssnelheid tekort, maar als je ziet hoe ze doelpunten tegen krijgen, dan mag daar toch wel meer nadruk op liggen. En ene Mbappe...hele wedstrijd geen knikker geraakt Een oliedomme rode kaart voor PSG ook nog erbij.

Dat PSG verloren heeft ligt niet aan Bakker, maar aan andere spelers die bepalender (moeten) zijn. Wel komt hij vooralsnog tekort op dit niveau, maar ik vind het persoonlijk wat kort door de bocht om hem nu al af te schrijven.

29 april 2021 om 17:54

Dan heb jij Zinchenko niet vaak zien spelen denk ik.

29 april 2021 om 12:49

Logisch wel, als je linksback bent.. ^^

29 april 2021 om 12:58

Hoe vrij hij ook stond, de bal ging nog liever naar een speler in de dekking. Het viel zo erg op! Daarnaast, Bakker heeft maar 1 goede pass gegeven. Als hij werd aangespeeld zag je een bepaalde angst om de bal gelijk weer kwijt te moeten. Hij kan verdedigen en dekken, maar aan de bal is het een drama. In de opbouw/aanval had PSG dan maar 9 veldspelers.

29 april 2021 om 13:08

Je hebt hier over een jonge gozer met niet al te veel vertrouwen. Dan moet je hem als team steunen ipv met de grond gelijk te maken. Dit trekje van Neymar is erg typisch. Hij zoekt gewoon de zwakste schakel om zijn frustratie op te botvieren. Dit durft hij niet bij een van de twee die dramatisch in de fout gingen als muur. Neymar is een geniepig klein kind die van geluk mag spreken dat nog niemand hem een keer een doodschop heeft verkocht met z'n gejank en gerol. Elke minuscule aanraking maakt hij een moord aanslag van. En als het dan even tegenzit zelfs de tegenstander aan durven spreken op aanstellerij. Ik walg van personen als Neymar.

2 mei 2021 om 17:26

Volgens mij reageer je op de verkeerde opmerking. Ik geef een analyse en je komt met een totaal ander verhaal.

29 april 2021 om 13:24

Goede voetballers zoeken elkaar op, spelen elkaar in en hebben vertrouwen in elkaar. Dat Bakker wordt overgeslagen heeft puur te maken dat hij op dit moment over te weinig kwaliteiten beschikt.
Ik ben van mening dat hij nooit een PSG-waardig niveau gaat bereiken, zit te weinig potentie in.

29 april 2021 om 17:53

@ryanbabel8
Ik zie het toch iets anders. PSG speelt een beetje zo. Beide backs worden minder betrokken dan bij andere topclubs. Men zoekt liever direct Neymar of Di Maria. En wanneer Neymar in de bal komt loert hij eigenlijk alleen maar op de steekpass naar Mbappe.

29 april 2021 om 20:09

Jij denkt serieus dat als een Marcelo daar staat ipv Bakker, ze net zo spelen? Welnee man!

29 april 2021 om 22:02

Ja, nou noem je me er ook net een op ðÿ˜‰

Ow wat was het pijnlijk om hem zo te zien spelen. Ballen van zijn voet, passes die niet aankwamen, niet doorlopen of acties durven te maken, alleen maar ballen naar achteren en het continue verstoppertje spelen. En dan maar niet beginnen over het overgeslagen worden. Wat doet hij bij psg in de halve finale? Als pep zeg je toch gewoon, alle ballen over zijn zijde?

29 april 2021 om 12:16

Zo slecht is die nou ook weer niet maar als je teamgenoten zich zo opstellen word het natuurlijk een lastig verhaal. Ik zou denk ik davies proberen te halen zijn vriendin woont toch al in Parijs en met zijn atletische vermogen zou die perfect in het team passen. Ja we kunnen denk ik wel stellen dat bakker heel snel stappen moet gaan maken voordat er een aankoop zal worden gedaan.

29 april 2021 om 12:35

Het is gewoon heel simpel: een halve finalist in de CL met de ambitie om de CL te winnen en het liefst meerdere keren, hoort niet met een Bakker als linksback te spelen. Zijn teamgenoten zien maar al te goed, dat het allemaal te snel voor hem gaat.

29 april 2021 om 12:45

Al geldt hetzelfde ook voor Florenzi. Niet voor niets nam Roma graag afscheid van hem. Wat Kimbembe en vooral Marquinhos laten zien met zulke back is daarmee nog indrukwekkender en imo zwaar onderschat.

29 april 2021 om 13:53

@ryanbabel8 Daarom heeft PSG dan ook Bernat, de eerste keuze op de linksback positie. Maar helaas geblesseerd.

29 april 2021 om 14:27

Ja, en dan nog moet je geen Bakker hebben. Die hoort gewoon niet in deze selectie thuis.

29 april 2021 om 16:33

Bakker was dan ook gehaald voor het tweede elftal van PSG, alleen werd dat team opgeheven toen Bakker zijn verhuisdozen nog uit aan het pakken was.

29 april 2021 om 12:42

Je zag dat flick dat in de laatste 20 minuten wel zei tegen Sané. Het is logisch dat hij het niet kan bijbenen, maar dat maakt het niet minder pijnlijk idd

29 april 2021 om 12:44

Dat Bakker in principe niet als basisspeler bij psg in de halve finale hoort is te begrijpen. Maar de blunder van Navas bij de 1-1 of hoe de bal door de muur ging, vond ik persoonlijk een stuk erger dan het optreden van Bakker gisteren.

29 april 2021 om 12:57

Wat dacht je van die jongen die rood pakte? Zo onnodig...

29 april 2021 om 17:55

Die fysiek sterke Afrikaanse spelers kunnen soms van die ontzettende wildebras overtredingen maken waarmee ze het hele team duperen. Guye heeft het al eerder gehad, Aurier etc.

29 april 2021 om 13:46

@maradungatje: Je eerste twee zinnen kun je precies zo invullen voor een beschrijving van Neymar zijn spel gisteren.

29 april 2021 om 13:54

Ik vond hem juist erg meevallen, zeker de eerste helft. Zijn optredens bij jong Oranje vond ik namelijk veel zwakker. Deze wedstrijd vond ik hem verdedigend wel solide. Aan de bal was het erg wisselvallig en zeker niet goed, maar ook weer niet zo dramatisch toch?

Ja je zag meteen dat Bakker links werd gelate, alleen enkel als het moest gepast worden werd hij betrokken. Bakker is geen topploeg waardig, ik weet het klink hard en je gunt het de gozer wel maar ik zou mij ook ergeren. Wel misplaatse reactie van Neymar !

Frustraties en teleurstellingen. Noem elkaar lekker een langzame klootzak na een verliespartij en sla elkaar op de schouder bij winst. Al die duimpjes en applausjes na een zoveelste kutpass tegenwoordig. Je mag best een beetje kwaad zijn en elkaar voor rotte vis uitmaken hoor. Het wordt anders wel steeds meer een slappe hap.

En Bakker... Is dat nog iets leuks om een keer te proberen in Oranje? Toch een van de weinige Nederlanders in de Champions League

29 april 2021 om 12:33

Alsjeblieft niet. Tis dan een Nederlander maar ik vond hem echt dramatisch. Een wonder dat ie 90minuten vol heeft gemaakt. Vond dat ie bang oogde.

29 april 2021 om 12:47

Maar deels met je eens. Zijn eerste helft was gewoon goed. Hij viel zeker niet door de mand. Maar de 2e helft was inderdaad een (heel) stuk minder. Maar ook Neymar was in de 2e helft een (heel) stuk slechter dan in de 1e helft. Maar enige zelfreflectie is hem sowieso vreemd.

29 april 2021 om 13:27

Gho, ik vond dat heel PSG slecht was in de 2de helft , waardoor Neymar dacht dat hij alles zelf moest gaan forceren. Hij kwam zowat over heel het veld de bal opeisen waardoor hij vooraan niet meer uit de verf kwam. Maar voorl die Mbappe, die leek wel verdwenen van het veld de 2de helft!

29 april 2021 om 15:38

Bakker is bij Jong Oranje ook steevast de meest zwakke speler. Dit is gewoon geen goede linksback. Echter wel iemand die het geluk heeft bij PSG te spelen.

29 april 2021 om 13:10

meestal maak je het erger.

Bakker was toch een groot drama? Die heeft de tweede helft iedere bal buiten de lijnen gespeeld of als een blinde kip de bal naar voren gepompt. Daar zou ik als profvoetballer ook moedeloos van worden, wat een middelmaat.

29 april 2021 om 12:53

Klopt. Maar de eerste helft deed hij het naar behoren. Heel PSG speelde minder in de 2e helft. Gingen veel verdedigender spelen waardoor er van Bakker ook meer gevraagd werd. En toen kwam hij te kort...

29 april 2021 om 12:58

Naar behoren? Zoals hij Mbappe aan de zijlijn inspeelde. Daaraan zag je gelijk dat hij geen CL materiaal is. Deze jongen zou bij menig club in de eredivisie gewoon banken. Heeft PSG geen goeie linksback?

29 april 2021 om 13:47

Verdedigend was hij naar behoren ja. Mahrez was ongevaarlijk. De tweede helft zakte heel PSG door het ijs, ook Bakker. Maar dan zou Bakker de laatste zijn die ik de schuld zou geven als Neymar, wel de makkelijkste (want minst grote naam). Dat PSG verliest ligt niet bij Bakker, hij was net zo slecht als de rest. Aan de bal zou hij geen doorslaggevende rol moeten spelen.

29 april 2021 om 13:52

Ik zie wekelijks passes voorbij komen die niks met prof niveau te maken hebben, om iemand dan zo af te schrijven slaat nergens op.. Bij jouw club zijn de supporters overtuigd van 40 miljoen terwijl die man al in de war raakt omdat die moet samen spelen met een oude spits.. Geen CL materiaal

29 april 2021 om 14:45

Bakker kon weinig doen aan het zeer grote verval van PSG in de tweede helft. Want waar waren bijvoorbeeld Verrati en Paredes in de tweede helft? Om maar te zwijgen over Mbappé en Neymar. Bakker mag je nooit de schuld geven, want het is niet meer dan een waterdrager en zo werd hij door zijn falende medespelers ook behandeld.

29 april 2021 om 13:15

Bakker is ook niet van het kaliber Psg. Dat heeft iedereen nu gezien. Komende zomer zal hij wel uitgezwaaid worden. Dit is natuurlijk niet eens "slecht" het ziet er belachelijk knullig uit want een voetballer die een bal zomaar naar voren rost zonder dat er gefloten word, hoort niet op dit toneel te acteren. Slechte voetballer. Rechterrijtje voetballer niet meer niet minder

Een goede voetballer heeft moeite er mee als hij met mindere goede voetballers speelt. Die frustratie is er op elk niveau van amateurs tot champions league. Ik vind wel dat de profs daar veel beter mee omgaan. Op de amateur velden is het wel een stukkie erger hahah. Het helpt natuurlijk niet, als iemand niet beter kan dan heeft het geen nut om je stem daar tegen te verheffen.

Bakker probeerde het team op sleeptouw te nemen maar werd in de steek gelaten. Sneu om te zien hoe hij behandeld wordt door die schwalbe makende schavuiten. Hij verdient beter.

Ik heb enkel de tweede helft gezien maar daar was Bakker toch abominabel slecht? Hij werd ook opvallend genegeerd door zijn ploeggenoten. Best wel een pijnlijke avond voor die jongen.

Ja, die uitval richting Mitchel was wel onnodig. Neymar passt verkeerd en roept dat ie dieper had moeten gaan. Kijk eerst waar ie staat. Maar dat is ook typisch Neymar. Het ligt niet aan hem, maar aan de ander. Het ongemak op het gezicht van Bakker was, zoals hierboven ook benoemd werd, pijnlijk.

Wat betreft het slecht inspelen van de bal kan ik zowel Neymar als Mbappe (die een bal steenhard op kniehoogte kreeg ingespeeld) alleen maar gelijk geven. Bakker grossiert in verkeerde passes, zowel bij PSG als afgelopen keer bij Jong Oranje. Hij speelt ballen echt heel nonchalant in. Daar zou ik ook echt gek van worden. Bakker zit inmiddels al 2 jaar bij Psg. Dan zou je toch wel kunnen verwachten dat zo'n jongen zich daar in ontwikkeld heeft.

29 april 2021 om 12:59

Zo speelde hij voor jong oranje ook afgelopen maand. Nee had voor iemand die bij psg speelt wel meer verwacht. Als Nederlander hoop je natuurlijk dat hij het beter doet.

29 april 2021 om 13:56

Ik denk niet dat dat door non chalantie komt maar door zenuwen. En als de ster van de team ook boos op je wordt maakt het erger voor hem

Neymar is een briljante speler, de Bruyne leek een houten klaas vergeleken met hem terwijl dat toch een van de beste spelers ter wereld is. Qua persoonlijkheid gaf Liam Gallagher gisteren wel een goed oordeel.

Zullen we maar zeggen dat we dit gewoon zijn van Neymar. We weten dat Neymar dit altijd doet als het niet loopt. is het niet naar een teamgenoot dan wel naar de tegenstander. Jammer, want het bljjft een wereldspeler, maar zijn gedrag komt soms overeen met een kleuter. We hopen soms dat hij kwartje valt bij hem, maar dat gaat niet meer gebeuren.

29 april 2021 om 12:46

Dat is ook precies de reden waarom de fantastische voetballer Neymar nooit de Ballon D'or zal winnen. Dat is namelijk ook ergens wel een populariteitsprijs en Neymar doet het gewoon heel slecht bij een hele grote groep voetballiefhebbers, incluis ikzelf.

We kunnen wel allemaal massaal op Bakker bashen, maar waar was die rechterflank dan? Ik heb Florenzi ook niet echt als een meerwaarde gezien. Bakker nam nog ten minste verantwoordelijkheid en zo superslecht vond ik hem ook niet. Natuurlijk komt hij (momenteel) tekort voor het niveau dat PSG wilt nastreven, maar dan moet PSG niet zoveel in hun aanval investeren.

29 april 2021 om 13:56

Bakker is de reserve back. Normaal speelt Bernat gewoon. Maar helaas heeft die een gescheurde kruisband.

29 april 2021 om 14:24

Maar waarom speelde Kurzawa dan niet? Dat is een Frans international.

29 april 2021 om 15:56

Dat weet ik niet, daar zal de trainer duidelijkheid over moeten geven. Ik geef alleen aan dat Bakker normaliter niet de eerste keuze is bij Psg.

Ik vind het niet zo raar dat Neymar een aantal keer kwaad werd op Bakker. In een wedstrijd waar de belangen zo groot zijn kan ik me goed voorstellen dat Neymar af en toe gek van hem werd. Vooral in de 2e helft kom Bakker amper bijbenen en wist hij niet meer zo goed wat hij moest doen. Wellicht hadden zijn teamgenoten hem beter moeten coachen, zodat Bakker meer grip op Mahrez zou krijgen. Al met al niet een enorm beste beurt van Mitchel..

29 april 2021 om 12:57

De tekortkomingen die jij Bakker toedicht heb ik ook gezien in de tweede helft bij Neymar. Hij voegde werkelijk niets toe aan het spel van PSG en liep rond met de air van de beste speler ter wereld en wie doet mij wat. Daarom blijft ik het een zeer overgewaardeerd irritant ventje vinden die faalt wanneer hij er moet staan. Had ook rood moeten hebben voor die achterlijke actie van hem, dat natrappen.ik vind het de meest irritante voetballer die er is.

Heerlijk dat PSG verloor en hoop volgende week dat ze eruit vliegen.

29 april 2021 om 13:01

Rood was wel wat zwaar geweest, dan denk ik eerder dat Kevin rood had moeten hebben.

29 april 2021 om 13:43

Neymar deed een bewuste trap, ik vond die van Kevin een lompe actie in een duel. Had was in mijn ogen een gele kaart met een rood randje.

29 april 2021 om 18:01

Neymar is net als Zlatan een geweldige artiest, maar faalt tot nog toe wel altijd opzichtig op cruciale momenten. Volgens mij heeft Zlatan zelfs nog nooit een halve finale CL gehaald.

Beide backs deden niet écht meer bij Psg. Florenzi kreeg met momenten nog minder de bal dan Bakker, al deed Florenzi er meestal wel wat goeds mee. Spel ging gewoon veel door het midden, in de eerste helft dan. In de tweede helft deed niemand van PSG meer écht mee.

Ja natuurlijk. Het komt alleen door Neymar. Erg makkelijk. Niemand wilde de bal naar Bakker spelen. Er was een moment dat Bakker de bal keihard naar voren trapte terwijl dat niet hoefde, toen kreeg hij de volle laag, niet (alleen) van Neymar maar van het team!

29 april 2021 om 14:19

Bakker heeft helemaal geen zelfvertrouwen, zo'n uitbrander tegen hem maakte het alleen maar erger.

29 april 2021 om 15:34

Helemaal met je eens. Maar je speelt de CL semifinale, met de beste spelers ter wereld op het veld. Zo iets kan je verwachten. Messi deed het bij Cuenca, Tello en zelfs bij Neymar in zn eerste jaar. Dit heb je overal en Mr Rothen weet dit ook.

Je vraagt je soms echt af hoe sommige voetballers zo ver kunnen komen zonder enig talent. Heb hem gisteren en tegen Bayern gezien en dat is toch een speler voor een derdeklasser?

Neymar speelde zelf ook een zaadpot. Bakker kwam bij Ajax ook al te kort, ik vind het nogal een verassing dat in de halve CL op het veld stond.

Het was niet alleen neymar het was ook Mbappe.
Ik vind Bakker niet zo goed, maar je verwacht dan wel van de vedettes dat ze wat steun geven, je laat een jongen niet vallen in zo'n pot. Trouwens voetballend bracht hij niet veel, maar Mahrez is toch nauwelijks in t spelletje voor gekomen buiten z'n vrije trap. Ik heb verder PSG een helft niks zien doen is dat ook allemaal Bakkers schuld.

Wat zuur pruimen hier zeg. Ik heb ook gekeken en vond Bakker gewoon erg goed doen, zowel gisteren als eerder deze KO fases van de CL. Hij doet erg goed voor iemand die nooit is doorgebroken bij Ajax. Het zegt genoeg Pochettino hem opstelt en niet Juan Bernat of Laywin Kurzawa. De 1e helft was Mahrez helemaal nergens te bekennen tegen Bakker. City werd 2e helft beter maar maakte twee goals die normaal gesproken nooit raak zouden gaan. Dat Bakker misschien niet zo goed schoot, wat dan nog? Zelfs aanvallende spelers doen vaak maar slappe rollerrtjes. Ik zou Bakker zijn optreden van gisteren met 6,5 beoordelen. Mbappe vond ik een 5 en nog vele malen slechter.

Jammer dat je als voetballiefhebber soms nooit fan van iemand zal worden omdat je hem als persoon te walgelijk vindt. Dat is mijn probleem met Neymar.

Bakker speelde een prima eerste helft. De tweede helft was bij PSG alles een stuk minder, met de sterspelers voorop. Dus de kartrekkers verdienen de meeste kritiek. Mbappé en Neymar speelden ver onder niveau, of werden min of meer kaltgestelt door Man. City. In zijn algemeen over Bakker: ik verbaas me er over dat hij een contract kreeg bij Psg, en zelfs regelmatig wedstrijden meespeelt in het eerste elftal. Want, eerlijk is eerlijk, zijn niveau zal niet ver stijgen, en is niet toereikend, nodig voor PSG (of b.v. Ajax;-). Maar hij heeft het toch maar bereikt. En daarvoor verdient hij een pluim.

Vies ventje die Neymar. Terwijl je zelf geen bal raakt een beetje je frustratie botvieren op de zwakste schakel. Ga dan Mbappé verrot schelden voor zijn geklungel in de 2e helft.

Het is niet meer dan normaal dat er bij slecht spel een slachtoffer wordt gezocht en dat het nu Bakker is...tsjaa,lullig,maar zo is het nu éénmaal. Ik snap alleen niet dat vele verbaasd zijn dat het door Neymar gebeurde. Dit is toch "matennaaier nummer ÉÉN" ? Met zijn schwalbes elke wedstrijd probeert hij zijn tegenspeler een kaart aan te smeren. Ik begrijp die scheidsrechters dan ook niet. Waarom vertellen die hem niet nog voor de aftrap dat hij meteen geel krijgt bij zo'n spel verderfelijk gedrag? Niet alleen zeggen, maar ook daadwerkelijk doen. En bij herhaling, geel-rood.

Kimpembe was eerst ook het lachertje. Stond back was Silva en Marquinhos centrum stonden. Alles kan nog goedkopen. Kimpembe doet het nu ook heerlijk. Kale knikkert.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren