Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV deinst terug voor hoge vraagprijs voor Joey Veerman

Laatste update:

Joey Veerman staat ook op het lijstje van PSV, zo brengt Voetbal International woensdagmiddag naar buiten. De middenvelder van sc Heerenveen is een serieuze optie voor de Eindhovense club, zo klinkt het. Dinsdag werd al bekend dat PSV in de zoektocht naar versterkingen voor het middenveld was uitgekomen bij Davy Pröpper. Veerman ligt in Heerenveen nog vast tot medio 2024. Het Eindhovens Dagblad voegt toe dat de vraagprijs voor de middenvelder twaalf miljoen euro bedraagt, hetgeen PSV 'veel te gortig' vindt.

PSV wil met het oog op volgend seizoen het middenveld renoveren en trainer Roger Schmidt is naast Pröpper dus ook geïnteresseerd in Veerman. De spelmaker van Heerenveen geeft zelf de voorkeur aan een vervolg van zijn loopbaan bij een Nederlandse topclub, wat goed nieuws lijkt te zijn voor PSV. Voetbal International verwacht dat Heerenveen 'een mooie transfersom' overhoudt aan de verkoop van de 22-jarige middenvelder.

Veerman staat overigens ook op het lijstje van Atalanta, zo wist Corriere dello Sport woensdagochtend te melden. Daarnaast wordt de jonge middenvelder van Heerenveen gevolgd door Rangers en Stade Reims. Veerman werd vorig jaar nog in verband gebracht met Feyenoord, Club Brugge en Southampton. Hij koos er toen echter voor om zijn contract bij Heerenveen te verlengen tot 2024. Een jaar later echter lijkt een vertrek uit Friesland slechts een kwestie van tijd te zijn.

In het artikel van Corriere dello Sport kreeg Veerman overigens louter lof toegezwaaid. "Joey Veerman, Ryan Gravenberch en Teun Koopmeiners zijn de beste middenvelders van de Eredivisie", zo klinkt het. "Hij heeft inzicht, intensiteit, kracht, een goed schot van afstand en kan goed druk zetten. Veerman is de totale middenvelder van Heerenveen. Hij staat garant voor kwaliteit en dynamiek." Volgens de Italiaanse krant moet Atalanta minstens zes miljoen euro neerleggen voor Veerman.

Begin maart liet Veerman tegenover ESPN al weten open te staan voor een volgende stap in zijn carrière. "Ik zou wel graag voor de prijzen willen spelen. In de top van Nederland zou me heel leuk lijken", vertelde de middenvelder destijds in gesprek met Kees Kwakman. "Stiekem is het toch ook wel een droom om in het Spaanse voetbal terecht te komen. Als er echt clubs komen die geïnteresseerd zijn en het gaat uiteindelijk mis op de hoogte van het bedrag, dan zou ik wel teleurgesteld zijn ja."

Denk jij dat Joey Veerman goed genoeg is voor PSV?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Zie hem graag voetballen. Hoop dat hij nog stappen kan maken

28 april 2021 om 18:11

Psv wil altijd voor zo min mogelijk geld spelers kopen, jammer ze moeten ook een beetje aan de rest van de eredivisie denken. Het is natuurlijk hun goedrecht maar toch.

28 april 2021 om 18:15

*insert elke club op deze aardkloot* wil altijd voor zo min mogelijk geld spelers kopen. Dat is namelijk heel erg gunstig. Maar als de vraagprijs van veerman echt 12 miljoen is en je kan waarschijnlijk propper voor 6/7/8 miljoen terug naar Eindhoven halen dan is die keuze wel echt heel snel gemaakt naar mijn mening

28 april 2021 om 18:16

Elke club op aarde wil voor zo min mogelijk geld spelers kopen..

28 april 2021 om 18:25

Andere clubs willen inderdaad altijd het 3 dubbele betalen. Wat is dit nu voor een domme opmerking.

12 miljoen voor Veerman is op dit moment veel te veel voor hem. Dit gaat geen nl club betalen.

28 april 2021 om 18:44

PSV heeft in het verleden veel te royaal betaald voor dit soort spelers. een aantal recente voorbeelden; Adam Maher, Bart Ramselaar, Ritsu Doan en zelfs Ryan Thomas. Schijnbaar is er toch een flinke stap te maken vanuit de middenmoot naar een veeleisende club en achterban zoals Psv.

28 april 2021 om 19:04

En psv heeft ook genoeg spelers voor relatief een koopje gekocht en duur doorverkocht. Mertens en Strootman bij fc Utrecht bijvoorbeeld. En om bij SC Heerenveen te blijven psv heeft Dumfries voor zo'n 5 miljoen gekocht, hier zal ook een leuke winst op gemaakt worden. De namen die jij noemt kloppen, maar er zijn ook genoeg goede aankopen gedaan bij Nederlandse subtoppers.
En psv heeft net naar buiten gebracht dat er geld is binnengekomen om te investeren en daar houden verkopende clubs ook rekening mee.

28 april 2021 om 19:05

Vond die van Maher eigenlijk wel meevallen. Dat hij het niet waargemaakt heeft is jammer.

28 april 2021 om 19:51

Betaal jij altijd 10 euro extra aan boodschappen in de supermarkt dan?

28 april 2021 om 21:27

@rombomcu - Grappig, Brighton wilt 10 miljoen voor Propper en je gaat er gemakshalve vanuit dat John de Jong wel even 20 tot zelfs 40 procent korting kan afdwingen. Maar als Heerenveen 12 miljoen vraagt dan is het onderhandelen gelijk klaar? Wonderlijk.

29 april 2021 om 06:07

Wonderlijk? Het lijstje clubs dat interesse lijkt te hebben in Joey Veerman lijkt langer dan mijn boodschappenlijstje in het weekend. Veerman is absolute sterkhouder van Heerenveen en een van de enige spelers die veel kapitaal vertegenwoordigt in de Heerenveen selectie. Om al die redenen denk ik dat Heerenveen zeker niet in het begin van de transferperiode van de vraagprijs van 12 miljoen euro gaat afwijken. Propper is wisselspeler bij Brighton, heeft sinds de winterstop 17 minuten gespeeld en lijkt op de transferlijst te worden gezet door Brighton. Dat is een veel gunstigere situatie, die de mogelijkheid geeft om inderdaad flink wat van de vraagprijs af te kunnen halen. Gezien PSV het liefst voor de eerste voorronde van de CL de selectie redelijk op orde wilt hebben, lijkt het me waarschijnlijker dat ze voor deze tijd propper voor een schappelijke prijs zouden kunnen halen.

Met Joey Veerman ipv Rosario ga je er wel een paar stapjes mee vooruit, en dan druk ik me nog zacht uit. Zou ook een mooie stap zijn voor Veerman.

28 april 2021 om 16:58

Prima eventuele versterking en zeker een aanrader voor PSV, heeft veel talent in zich en ik dat PSV een juiste stap voor hem zal zijn. Maar in principe wie je er ook neer zet ipv Rosario zal altijd een betere alternatief zijn.

28 april 2021 om 17:14

Waarom een prima versterking ik snap dit niet zo goed? Veerman heeft echt een hele lage handelingssnelheid en in de Eredivisie ziet het er misschien allemaal leuk uit, maar je wilt toch Ajax volgend jaar aanvallen en verder komen in Europa? Dat zijn dit niet de aankopen, waar is die tijd gebleven dst PSV onbekende spelers haalde of buitenkansjes. Nee tegenwoordig komt het allemaal maar uit de eigen eredivisie die vaak te duur zijn en de stap niet aankunnen naar de top van Nederland. 90% van de transfers binnen de eigen eredivisie floppen.

28 april 2021 om 17:20

Ben het met je eens, ik denk dat Veerman ook te licht is voor PSV. Niet dat we er nu zoveel geweldige spelers voor die positie hebben lopen maar ik hoop toch op meer. Propper zou een geweldige versterking zijn. Maar niet voor de bedragen die ik gister voorbij zag komen. Ik hoop net als jij dat ze weer een blik zuid amerikanen opentrekken met mooie nieuwe namen.

28 april 2021 om 17:56

Voor een buitenkansje hoef je niet zo ver terug te zoeken hoor, vorig jaar met Götze was dat toch wel lijkt me.

Verder vind ik Veerman niet echt de ballen tonen om een stap hogerop te willen maken, gebrek aan zelfvertrouwen ook als je zelf al zegt dat je op basis van een mindere wedstijd niet in jong Oranje te horen. Zelfreflectie is één, maar onderschatting van jezelf is niet zo goed.

28 april 2021 om 18:02

Ben ik met je eens 665, hij lijkt me ook totaal niet geschikt voor het pressiespel wat psv wilt spelen

28 april 2021 om 17:03

Denk eerder een gevalletje Maher / Ramselaar hoor. Waren de beste spelers destijds bij hun club maar konden beide bij PSV absoluut niet mee. Veerman laat het vaker afweten in grote wedstrijden, ik zie liever Propper komen als ik een keuze mocht maken, meer zekerheid en gezien de transfers van PSV in de afgelopen jaren, is zekerheid voor een keer zeker niet verkeerd toch

28 april 2021 om 17:26

Er zijn ook voorbeelden waar het wel goed ging. Veerman laat wel leuke dingen zien bij Heerenveen en toont in ieder geval aan een erg goede techniek te hebben en over een geweldig inzicht te beschikken. Dat hij het niet in de grote wedstrijden laat zien vind ik dan ook onzin, want dat ligt ook deels aan zijn team en in 4 wedstrijden tegen Ajax, PSV en Feyenoord scoorde hij gewoon 1 keer en gaf hij 2 assists.

Propper is inderdaad wel meer zekerheid, omdat ik van hem zeker weet dat hij kan verdedigen en een goed loopvermogen heeft. Ik volg Heerenveen niet genoeg om te zien of Veerman dat ook kan, maar creatief voegt hij honderd procent zeker iets toe bij Psv.

28 april 2021 om 17:37

''er zijn ook voorbeelden waar het wel goed ging''. Dan ga ik je toch vragen een speler te noemen wie in de afgelopen 5 jaar geslaagd is bij PSV en van een Eredivisie club afkomt want ik ben van wel benieuwd. Ik kan oprecht naast Dumfries geen naam noemen hoor. Hier het lijstje van alle binnenlandse transfers naar Psv: Ramselaar, Jurjus, Luckassen, Room, Dumfries, Thomas, Unnerstall, Doan.

28 april 2021 om 17:50

Ik ben het hier mee eens; Veerman is een begenadigd voetballer, maar wel als het mee zit. Ook lopend voetbal seizoen vaak en veel praktisch onzichtbaar geweest en weinig toegevoegd aan Heerenveen. Dat zal twee treetjes hoger niet opeens beter gaan. Ik verwacht ook een subtopper die het weer net niet redt ...

28 april 2021 om 17:52

Angelino speelde ook bij Nac, maar kwam wel van City.

Verder zitten er tussen dat lijstje ook een hoop risicoloze transfers waarbij de spelers voor de toekomst werden gehaald of voor de breedte zoals: Room, Unnerstall (deed het overigens ook uitstekend), Thomas(ook geen onaardige speler) en Jurjus.

Luckassen en Doan zijn regelrechte miskopen maar beide waren ook onbegrijpelijke aankopen naar mijn mening. Ramselaar was naar mijn mening niet eens zo onaardig onder Cocu en heeft zelfs het Nederlands elftal nog gehaald, maar onder van Bommel was het helemaal niks meer.

Ook kan ik jou een lijstje geven van Bundesliga spelers of Zuid Amerikanen die mislukt zijn. Ik sluit spelers in ieder geval niet bij voorbaat uit omdat ze uit de eredivisie komen.

28 april 2021 om 18:00

Propper kwam eerder ook van een subtopper naar PSV.
Verder ben ik het wel met je eens. Veerman is absoluut geen zekerheidje. Zelfs Maher, die toch een zekerheidje leek te zijn, heeft het niet gered. Ramselaar had ik misschien nog wel aangetrokken, de overige spelers al zeker niet. Veerman zou ik ook zeker niet aantrekken als ik het voor het zeggen had bij PSV. Overigens zou ik Propper ook niet meer terughalen. Depay en Wijnaldum zijn de enige twee spelers die ik terug zou halen, mocht dat mogelijk zijn. Helaas zullen die spelers nu niet teruggaan naar PSV.

28 april 2021 om 18:25

Beetje jammer weer deze namen. Ben wel een fan van propper maar hier hoef je geen scouts voor te hebben. Zou het mooi vinden als er weer eens een talentvolle zuid Amerikaan komt

28 april 2021 om 18:50

Doan is toch geen absolute miskoop? Die gaat zijn transferbedrag terugverdienen in de BL. Luckassen heeft zichzelf onmogelijk gemaakt in Eindhoven.. De andere spelers die je noemt waren inderdaad nooit basismateriaal maar opvulling, dat hoeft ook echt geen vies woord te zijn.

28 april 2021 om 19:17

@woenselaar Daarom noem ik het ook geen miskopen, dat maak jij ervan. Ik noem het alleen spelers wie niet zijn geslaagd in Eindhoven. Tuurlijk zijn de meeste spelers allemaal spelers voor in de breedte maar wat is Veerman dan? Ook voor in de breedte? In eerste instantie werd ook Doan niet gehaald voor in de breedte maar als basismateriaal, daar heeft hij ook kansen voor gekregen maar hij kon zich niet laten gelden, dat hij dit dan in Duitsland wel kon is fantastisch voor hem, maar dat betekend dan niet dat hij in Eindhoven is geslaagd.

28 april 2021 om 19:22

Ik denk dat Veerman juist bij Psv zal passen. Hij is een speler die vooruit denkt en de lange bal kan hanteren. Met de aanvallers die Psv heeft kan hij genoeg jongens lanceren. Het is niet zo dat Psv tiki taka voetbal speelt. Echter is de vraagprijs wel iets aan de hoge kant.

28 april 2021 om 19:45

@agueroo, in de afgelopen 5 jaar zijn ook geslaagd Pröpper, Viergever en Angelino. De rest heeft niet noemenswaardig weten te presteren, behalve dan Dumfries.

28 april 2021 om 22:14

Viergever vind ik ook niet meer dan opvulling.
Een club die eerder verdedigers had als Van Kraaij, Stevens, Brandts, Hysén, Koeman, Nielsen, Popescu, Stam en Alex hoort een betere speler centraal in de verdediging te hebben staan dan Viergever. Moreno vind ik nog de laatste verdediger die het gewenste niveau benaderde. Eigenlijk is Viergever nu ook slechts de vierde man.
Angelino deed het wel echt goed. Dumfries presteert ook naar behoren en Propper deed het goed.

28 april 2021 om 17:32

Ik denk dat veel het hierover niet mee eens zijn maa ik denk dat het voor Veerman zeker in dit systeem niet zo makkelijk is om rosario te vervangen. Paok en ook afgelopen wedstrijd zijn goede voorbeelden waarom ik Rosario een van de meest onderschatte spelers vindt van Psv. Niet omdat het een geweldenaar maar omdat de kritiek naar mijn mening overdreven is zeker iemand die met druk zetten vooral veel toevoegt aan PSV en een speler is die je echt duidelijk mist de wedstrijd die hij niet heeft gespeeld. Aan de bal is veerman beter dan Rosario maar naar mijn mening wordt er soms te veel waarde aangehecht. En houden wij in Nederland helemaal niet spelers als Sangare en Rosario terwijl Schmidt erg tevreden is en er intresse is vanuit het buitenland voor Rosario. Daarnaast ben ik wel van mening dat er naast sangare of Rosario meer voetbal moet komen denk dat je met Propper meer zekerheid hebt dat hij ook kan brengen wat schimdt graag ziet gezien dynamiek allen blessure etc maakt het een twijfel geval.

28 april 2021 om 18:20

@fifavoet, kuch Alvarez kuch kuch. Wordt echt wel gekeken naar kwaliteiten zonder bal en als die echt goed zijn, wordt minder aan de bal gepruimd. Maar de opmerking aan de bal is het niets en het is ook niet zo dat PSV nauwelijks iets weggeeft is keihard van toepassing op Rosario en Sangare en daar ligt direct het probleem. Verdedigend geeft het nauwelijks extra zekerheid en voetballend is het pover.

28 april 2021 om 18:39

Alvarez heeft ook aardig wat kritiek te verduren gekregen.

28 april 2021 om 19:28

@ninjakai Alvarez is 1,5 jaar een miskoop genoemd. Laatste half jaar cruciaal voor ajax. Ofwel totaal onnodig om sangare al als een miskoop neer te zetten.

28 april 2021 om 19:00

Ik zou het wel een mooie stap vinden voor Veerman maar ik moet nog zien of hij goed genoeg is voor Psv.
Met alleen een of twee keer een lange bal geven in een wedstrijd waar je tijd en ruimte hebt gaat hij het in ieder geval niet redden bij Psv.

28 april 2021 om 19:26

Vergeet niet dat voorin Gakpo en Madueke rondlopen. Die zijn veel koelbloediger dan een van Bergen.

Lijkt mij een betere keuze dan Propper. Qua leeftijd en eventueel doorverkopen. Past perfect bij psv.

28 april 2021 om 17:13

Bij Pröpper weet je in elk geval dat je een speler haalt met direct de juiste kwaliteit. Dat is bij Veerman nog afwachten.

28 april 2021 om 19:27

Als Propper 10 miljoen kost dan kan je dat bedrag beter investeren in Veerman. Die heeft tenminste nog restwaarde en zichzelf ook bewezen in de eredivisie.

28 april 2021 om 17:35

En is waarschijnlijk een stuk goedkoper in zowel transfer als salaris. Dus als het mislukt drukt het niet enorm op de financien en als het wel lukt dan profiteer je van een hoge doorverkoop. Dat is bij Propper net andersom.

Als je wilt concurreren met Ajax zal je geen spelers als Pröpper moeten kopen, maar inderdaad jongens als Veerman, die én je elftal direct beter maken én die je voor het driedubbele door kan verkopen als hij presteert. Zou een hele goede zet zijn van PSV

28 april 2021 om 16:54

Onzin, tadic was ook een speler als propper toen ajax hem haalde. Zat gewoon op de bank bij southampton.

28 april 2021 om 16:58

Haha waarom verzin je dat, het is gewoon te controleren hoor...

28 april 2021 om 17:00

Je zegt zelf onzin, en vervolgens zeg je dat Tadic op de bank zat. Wanneer dan? 134 wedstrijden in 4 seizoenen, in 14/15 speelde hij 31 wedstrijden en de andere seizoenen nog meer. Onzin dus. Absolute basisspeler en sterkhouder bij Southampton.

28 april 2021 om 17:00

@Pridest, Iemand die 134 van de 152 competitie wedstrijden heeft gespeeld, noem ik geen wissel speler.

28 april 2021 om 17:00

Haha wat een kul.

28 april 2021 om 17:01

Je hebt gelijk, dacht dat die weinig speelde in engeland. 30 wedstrijden in een seizoen is niet weinig. Toch qua statistieken niet overtuigend. Ik zou liever Davy zien dan Joey.

28 april 2021 om 17:07

@pridest Volgende keer is het misschien handig om iets meer research te doen voordat je iets uitkraamt waar je geen verstand van hebt haha

Ook ik zie liever Davy dan Joey overigens.

28 april 2021 om 17:09

Al doende leert men!

28 april 2021 om 17:15

Tadic is toch duidelijk van een ander niveau dan Pröpper, het zegt al genoeg dat PSV voor versterkingen bij Pröpper uitkomt. Ik zou die Schmidt en de Jong maar snel ontslaan. Denk niet dat je zo vooruit gaat.

28 april 2021 om 17:28

Jouw Tadic argument was gewoon een goede om te laten zien dat een oudere speler als Propper wel een goede toevoeging zou zijn. Jammer dat er dan weer 10 hyena's je moeten afschieten omdat hij blijkbaar wel een (al dan niet teleurstellende) basisspeler was.

28 april 2021 om 17:39

Teleurstellend, maar nooit minder dan 30 competitiewedstrijden gespeeld in 4 jaar bij de club. Tadic haters stop aub met jezelf zo belachelijk maken... voor je eigen geloofwaardigheid alleen!

28 april 2021 om 17:44

Zijn argument klopte niet dus was helemaal niet een goede om te laten zien dat Propper wel een goede toevoeging zou zijn.

28 april 2021 om 17:53

Och ja, het woord "hater" wordt weer eens ter mond genomen. Het is een opmerking over Tadic die niet per definitie positief is, dan ben je meteen een hater. Dan ben je echt niet serieus te nemen.

28 april 2021 om 20:05

Wow, 69 duimpjes voor klinkklare onzin. Tadic speelde in zijn laatste seizoen 36 PL wedstrijden (2810 minuten) voor Southampthon. Hij heeft twee wedstijden gemist in een heel seizoen.

28 april 2021 om 19:03

Natuurlijk heb je ook jonge spelers nodig die in de toekomst geld op gaan leveren maar als je wilt concurreren met Ajax moet je misschien juist wel voor Propper gaan.
Als het huidige Ajax toch iets laat zien is dat ervaring ook gewoon een kwaliteit is.

Aub niet.. las iets over 10 miljoen dat heerenveen wilt hebben voor hem. Natuurlijk hun goed recht om te vragen, maar veel te veel risico voor dat geld. Zet maar door op davy, meer vertrouwen in.

28 april 2021 om 17:01

Van Pröpper weet je zeker dat je er later geen geld meer voor krijgt. Met Veerman heb je een goede kans op een mooie doorverkoopprijs.

28 april 2021 om 17:08

Toch moet er ook gekeken worden naar kampioen willen worden en dergelijke, als Davy daar een grote rol in kan spelen, maakt dat het transferbedrag weer goed

28 april 2021 om 17:11

Uiteraard. Maar ik heb niet het idee dat Pröpper de grote verlosser van PSV is. Veerman ook niet maar ik denk dat hij zich nog wel kan ontwikkelen.

Ik zou dan toch voor Pröpper gaan. Heeft zich al bewezen en spelers met restwaarde heeft PSV in principe genoeg. Al zou Veerman natuurlijk ook een enorme verbetering zijn ten opzichte van Rosario. Veerman is ook niet veel goedkoper dan Pröpper denk ik, die voor 10 miljoen op te halen is. Als je de berichten van gister mag geloven.

28 april 2021 om 17:03

12 punten achterstand op Ajax. Dan kan je niet alleen maar op safe spelen. Veerman lijkt me de gok waard. In het ergste geval koop je m weer door voor een paar miljoen

28 april 2021 om 17:10

Gaan we nu bij elke aankoop van PSV, Ajax er bij betrekken? PSV presteert dit seizoen gewoon slecht maar heeft ook nu een selectie om van iedereen buiten de top 4 te winnen. Die 12 punten zijn het volgend jaar echt niet.

28 april 2021 om 17:14

Kampioen worden en daarmee Ajax inhalen is toch het grote doel? Dan is het niet gek om Ajax te noemen. Ik geloof trouwens helemaal niet dat PSV het gat volgend jaar zomaar heeft gedicht. Daar hebben ze echt nog wel wat aankopen voor nodig en in mijn ogen moet je daarmee niet op safe spelen.

28 april 2021 om 17:16

Messibazoer PSV heeft ook van vrijwel iedereen buiten de top 4 gewonnen.. Ze hebben het puur in de toppers laten liggen, die gewonnen en ze stonden bovenaan.

28 april 2021 om 17:17

het gaat overigens niet alleen om aankopen, een trainer met een goed uitgedacht plan kan ook helpen, of een trainer die weet wat prijzen winnen is. Schmidt liet zijn ploegen zogenaamd aanvallend en aantrekkelijk spelen. De aantrekkelijke wedstrijden van PSV dit jaar zijn op 1, ok misschien 2, handen te tellen.

28 april 2021 om 18:38

Wat mij betreft mag die absurde focus op Ajax wel verdwijnen hoor. Ze zijn de afgelopen jaren (soms wat meer dan de ander) beter dan PSV en hebben door de jaren heen de formule (ervaring met jeugd) notabene van PSV afgekeken. Focus je gewoon op jezelf en probeer daar het beste uit te halen. Die 50 mil met een spelersfonds hoeft van mij ook niet. Ik wil geen Vrienden van Feyenoord taferelen in Eindhoven ervaren.. We zijn de tweede club van Nederland en daar ben ik trots op!

28 april 2021 om 18:53

Haha en Psv had dat weer van Ajax afgekeken zeker. Vroeger had Ajax ook genoeg elftallen waar jeugd en ervaring een goede combi bleek. Het klopt wel dat Ajax toen Psv echt nog domineerden Ajax met teveel jeugd speelde maar we weten hoe dat komt. De Boer heeft aardig wat verliezen moeten goed maken. Zelden een grote aankoop in zijn tijd en zoveel mogelijk op de jeugd.

Dat vindt ik wel een mooie stap voor hem. Kan hij iig laten zien of hij de top van NL wel aankan, en nog een stap naar het buitenland kan maken. Of dat de eredivisie gewoon zijn plafond is. Zijn we ook klaar met die discussie.

Proper zou ik evt ook graag bij ajax zien.. Veerman dan weer niet maar ik snap psv wel, relatief goedkoop met doorgroei mogelijkheden(en Nederlander)

Ik hoop het niet. Is nog niet stabiel genoeg. Doet nog teveel fout en speelt geregeld slecht. Liever propper.

De grote vraag is, gaan ze voor beide? Want ik vind persoonlijk 1 vd 2 al genoeg en dan heb ik liever Propper, gebaseerd op zijn eerdere prestaties bij PSV.

28 april 2021 om 16:59

ik zie ze alle 2 wel graag komen wel daarbij dat Rosario en Sangaré moeten vertrekken want die 2 voegen echt niks toe aan PSV

28 april 2021 om 17:57

Ik ben groot fan van Sangare, ik vind hem echt heel erg goed. Je moet hem wel alleen de dingen laten waar die goed in is. Tegen Groningen had ie toch weer 10+ ballen onderschept. Ik heb bij PSV de laatste 10 jaar geen een middenvelder gezien met zijn kwaliteiten. Ik geef hem zeker nog een heel seizoen de kans.

28 april 2021 om 16:59

Propper - Sangaré is denk ik een uitstekend middenveld waar van alles in zit: duelkracht, fysiek, dynamiek, voetbal, diepgang. Ik heb veel liever Propper dan Veerman, om eerlijk te zijn speel ik liever met Boscagli op t middenveld naast Sangaré en dan het geld spenderen aan een verdediger dan dat we Veerman halen.

Ik vind Veerman meer iets voor Feyenoord. Maar ik denk dat zij geen geld hebben. En PSV is sowieso interessanter en beter voor hem als volgende stap.

Leuke speler, maar heb het gevoel dat het echt twee kanten op kan gaan met hem. Of hij pakt ineens aan en speelt lekker, of je krijgt een beetje hetzelfde als Doan en Maher. Spelers het leuk doen in de middenmoot maar hogerop verdrinken. Eerlijk gezegd krijg ik dat tweede gevoel ook al een beetje bij Veerman. Het is niet dat hij week in week uit Heerenveen op sleeptouw neemt. Dan is Pröpper een veiligere keuze denk ik.

28 april 2021 om 19:30

Indien Brighton het bedrag niet verlaagd kun je imo beter gaan voor Veerman.

Ik zou hier echt niet aan beginnen als ik PSV was, het aantal succesvolle aankopen uit de subtop van de eredivisie is niet bestaand. Ik zie het dan ook niet in hem zitten, mist naar mijn idee mentaliteit en werklust, is inconsistent en gedijt met veel ruimte wat ie bij PSV juist niet zal krijgen. Dan vind ik het risico voor de prijs die Heerenveen vraagt gewoon veel te groot. Zet voor versterkingen op t middenveld in op Pröpper, dan weet je wat je haalt + heeft de broodnodige ervaring, en spendeer de rest aan de verdediging die echt een upgrade nodig heeft.

28 april 2021 om 17:05

Begrijp je punt maar Pröpper kost ongeveer evenveel als Veerman. Dus in beide gevallen kan je nog steeds in de verdediging investeren.

28 april 2021 om 17:08

Ja tis voor mij niet geheel duidelijk of het alternatieven zijn of dat ze allebei moeten komen, het lijkt mij volledig onnodig eigenlijk om ze allebei te halen. Verder denk ik dat Veerman meer kost dan Pröpper (de vraagprijs is voor beiden 10 miljoen geloof ik, maar er is concurrentie voor Veerman), dus dan zou je eventueel extra geld kunnen investeren in de verdediging.

28 april 2021 om 17:15

Eens dat je ze niet allebei moet halen. Voor beiden valt wel wat te zeggen. Voor een gelijk bedrag zou ik gokken op Veerman, maar niet ten koste van alles.

28 april 2021 om 17:25

@rubentje13

Ik zou sws kiezen voor Propper. Zie hem liever naar Ajax komen ;p

Maar mogelijk wil PSV beide spelers halen. Propper naast Sangare en Veerman als een van de 2 ervoor.

28 april 2021 om 17:35

Mrkrillin ik zie Veerman niet op een van die twee posities ervoor spelen, het is een voetballende nummer 6 en door hem nu op een van de twee halftienen te zetten lijkt me beetje raar; daar is ie denk ik niet voor gescout. Ik zie daar toch liever echte aanvallende middenvelders of wingers. En Pröpper naar Amsterdam lijkt me geen goed idee, willen we t een beetje spannend houden komend jaar

28 april 2021 om 18:59

@rubentje als ik mij niet vergis, speelde hij ook aantal keren als linksbuiten

28 april 2021 om 19:15

Ik zie het bij Veerman ook niet direct, maar PSV heeft nog best een aardig lijstje de afgelopen 10 jaar met aankopen uit de subtop (diezelde propper bijvoorbeeld). maar je moet er wel van uit gaan dat de helft het niet haalt.
Daar moet je ook je transfersom op bepalen denk ik, en dan is 12 miljoen natuurlijk veel te hoog.

28 april 2021 om 23:03

Ja tuurlijk zijn er ook gewoon goede aankopen geweest, waaronder Stroomtang, Mertens en Propper, maar om 12 miljoen neer te tikken voor Veerman... daar had je destijds Mertens en Strootman samen voor. Tijden zijn wel iets veranderd, maar haal dan maar een Mexicaantje ofzo. 12 miljoen voor een speler die zich nog niet bewezen heeft, vind ik veel en veel te veel. Als je m voor 5 miljoen kan halen, is t risico wel te nemen, maar alles daarboven is te veel

Zo, sinds die investering van 50+ miljoen stapelen de interessante transferfeitjes zich in rap tempo op bij Psv! Dit zijn wel de namen die ik graag wil horen bij PSV en hopelijk kunnen ze het gat met Ajax enigszins verkleinen, ben benieuwd!

Ik vrees dat dit een gevalletje Maher, Luckassen, Doan, Ramselaar gaat worden als PSV hem overneemt. Presteren voor een subtopper is toch heel wat anders dan presteren voor een topclub. Voor een klein bedrag kun je de gok wagen maar Heerenveen zal, logisch overigens, de hoofdprijs vragen.

Kan je niet beter gaan investeren in een CV? Ik vind het duo boscagli en sangare een prima middenveld en goed in balans.

Keuze lijkt mij duidelijk, Veerman laat het vaak afweten in grote wedstrijden en met hem moeten we het allemaal nog maar zien. Propper heeft zich vaker bewezen en kan PSV naar een hoger niveau tillen en heeft daarbij ervaring, iets wat naast Zahavi en Gotze ver te zoeken is bij Psv. Feyenoord of AZ lijkt me een betere keuze voor Joey Veerman.

28 april 2021 om 19:35

Veerman speelde laatst wel een geniaal duel tegen Ajax. Ik denk dat zijn dieptepass echt wel van pas kan komen in het elftal van Psv. Mensen moeten niet doen alsof Psv tiki taka voetbal speelt. Het is vooral loeren op een counter met jongens als Malen, Gakpo en Madueke voorin. Ik verwacht dan ook niet dat dit ineens gaat veranderen. Veerman zou in dit systeem een betere middenvelder zijn dan Propper.

Dan zou ik voor Pröpper gaan en een degelijke centrale verdediger. Dat laatste is, kijkend naar de selectie, de grootste nood i.m.o.

28 april 2021 om 17:26

@desteek77

Als PSV Propper haalt, dan is een CV niet nodig (voor basis 11). Dan schuift Boscali naar CV naast Teze.
Een rechtsback is eerder nodig als Dumfries vertrekt.

28 april 2021 om 17:31

Ik denk dat beide absoluut nodig zijn. Je hebt meer dan 2 goede cv’s nodig. Een absolute leider ontbreekt ook nog. Dus pröpper, een rechtsback en cv zijn de 3 belangrijkste plekken.

28 april 2021 om 17:38

Ik denk dat Teze naar rechtsback gaat, dan komt er plaatsje centraal achterin. Ik verwacht dat ze - met de financiële injectie - een nieuwe poging gaan wagen voor 'het monster' (die Koreaanse verdediger die ze vorig jaar ook al wilden). Hopelijk is dat wat, al ben ik erg tevreden met Teze centraal achterin. Daarnaast moet er ook voor de breedte achterin wat bij, Schmidt is nog niet echt happig om op de backs Sambo en Oppegard te gebruiken (terwijl ik die wel graag eens zou willen zien), dus 2 of 3 verdedigers erbij deze zomer is absoluut nodig om ook eens een keer wat af te kunnen wisselen. Laatst was overigens ook Arias bij het Philips Stadion gespot, diens terugkeer zou ik ook erg toejuichen, al is het afwachten hoe goed hij terugkomt na zijn zware blessure.

28 april 2021 om 17:40

Boscagli kan dan blijven staan, maar Teze kan je dan misschien toch beter vervangen. We moeten niet doen alsof het centrum Boscagli en Teze goed genoeg is. Als je dit elftal weet te behouden en Propper en een CV toe kan voegen dan heb je gewoon een goed elftal waarmee je mee kan doen. Dat gaat natuurlijk helaas niet gebeuren, omdat Dumfries en Malen waarschijnlijk wel vertrekken, maar in de as betere voetballers en meer ervaring is gewoon het allerbelangrijkst.

Als PSV tweede wordt en iets wil klaarspelen in de CL, dan moet je gewoon spelers halen die er direct staan. Propper dus. Veerman heeft zeker potentie maar er zit ook meer risico aan vast, zal ook duurder zijn dan Propper. PSV moet gewoon 2 gerichte aankopen doen, die er meteen staan. En uiteraard vervangers halen voor de jongens die vertrekken.

Vind hem wel een leuke speler, maar wel moeilijk in te schatten waar zijn plafond ligt. De kans dat het net zo eindigd als met bijvoorbeeld Maher en Ramselaar is ook aanwezig. Daarnaast weet ik niet of Veerman (en ook Propper) in het systeem van Schmidt passen. Persoonlijk zie ik bij PSV veel liever een 4-3-3 met bijvoorbeeld Propper/v.ginkel, Gotze, en Sangare.

28 april 2021 om 17:42

Klinkt niet gek! Had Sangare wel lekker laten banken.

Drommel
Svenson teze boscagli max
Propper van ginkel
Gotze
Madueke zahavi gakpo

Denk dat je hier al een stuk beter mee voor de dag komt idd.

29 april 2021 om 08:59

Propper - Van Ginkel - Gotze is ook een topmiddenveld, maar misschien iets te aanvallend. Vandaar dat ik Sangare nog een kans heb gegeven Denk dat als hij een voetballende speler naast hem heeft staan dat ie een stuk beter uit de verf komt

Ben toch benieuwd wat die moet gaan kosten verwacht niet dat Heerenveen hem voor 10 miljoen laat gaan als hij nog tot 2024 vast ligt...

JAPIE kom maar door! Ben benieuwd hoe je Schmidt nu weer de schuld in de schoenen schuift.

Dit moet Joey niet doen. bij PSV wordt het als een kop zonder kop rennen op het middenveld om gaatjes te dichten. Dat is hoe Schmidt wil spelen. ten eerste kan Veerman dat helemaal niet en tweede past hij veel beter bij een ploeg die wel wilt voetballen op het middenveld.

28 april 2021 om 17:28

@bereta

Mogelijk wil Schmidt Veerman als een van de 2 flankspelers die voor de 2 middenvelders spelen.
In het systeem mogen zij ook naar binnentreken als nr 10.
Dan zou Veerman opvolger worden van Gotze als hij vertrekt.

12 miljoen als vraagprijs voor een middenvelder van Heerenveen en ik vind dit niet eens zo heel raar. Je kunt er waarschijnlijk wel op 8 uitkomen.
Alleen is het natuurlijk wel apart dat je dit voor je eigen middenvelder (Rosario) waarschijnlijk nooit kunt gaan vragen. Wat ook wel terecht is, maar een beetje om je te schamen wanneer je ziet dat het een vaste basisspeler is bij een topclub.... Hoe kan het toch....

Natuurlijk mag PSV 12 miljoen veel te veel vinden voor Joey Veerman. Maar als bijvoorbeeld Atalanta uiteindelijk bereid is 10 miljoen af te tikken dan doet Heerenveen alsnog een prima zaak en heeft de club het zo beter gedaan dan de pakweg 6 a 7 miljoen accepteren die PSV bereid lijkt te betalen. Overigens, die zogenaamd lage handelingssnelheid van Veerman valt best mee. In een (ver) verleden werden van Hanegem, en Theo Janssen daar ook van beschuldigd, maar volgens mij zijn die prima terecht gekomen in het betaald voetbal.

Poeh.. PSV gaat de aansluiting met Ajax echt niet meer vinden. Ajax kan dit soort bedragen met gemak betalen, PSV niet meer. Ajax het Bayern München van Nederland.

28 april 2021 om 19:10

Onzin, want ook Ajax let op de kleintjes én moet ook gaan verkopen. Verder is het niet voor niets dat ze Pasveer transfervrij gehaald hebben en interesse hebben in Van Aanholt, die ook uit zijn contract loopt. Bayern daarentegen haalt een trainer voor 25 miljoen op en shopt verder nog bij concurrent Leipzig.

28 april 2021 om 19:38

@myloki er is wel een verschil tussen niet kunnen betalen en niet willen betalen he.

Hij is niet meer dan 6 miljoen waard.hij wordt alleen door zijn dorpsgenoten opgehemeld hoe goed hij wel is.

Typisch zo n geval die bij een kleinere club goed doet maar top 3 wordt niks.
Kojk niet alles van Heerenveen maar topwedstrijden heb ik hem niet gezien.
12 miljoen kan je beter richting Z-Amerika. Helft goedkoper en de kans tot succes is net zo groot/klein.

28 april 2021 om 20:02

Roep dan ook niet zomaar iets als je geen Heerenveen kijkt. In de beker tegen Ajax was hij inderdaad slecht, maar toen werd het hele team overlopen. De wedstrijd daarna in de competitie was hij de beste man op het veld. Ook Feyenoord werd compleet stuk gespeeld door Joey en tegen PSV was hij ook 1 van de betere. Als je hem dan niet "hebt gezien", heb je simpelweg niet gekeken.

Met veerman kan je best een gok wagen maar niet voor 12 miljoen.

Zeiden ze bij PSV ook over Dumfries dat hij te duur was. Nu wil PSV zelf de hoofdprijs hebben voor iemand die er een paar jaar terug niets van kon volgens de PSV fans.

Maar idd je kunt beter Doan 7,5mio, Sangare 10 Mio, Baumgartl 10mio en Romero 10mio halen dat zijn zeker heidjes.

Ach Psv wil weer een speler, die ze te duur vinden. Same old story. Aan de investeerders om extra miljoenen neer te leggen. En anders nog maar een bezuinigingsronde of een andere speler opteren. Verder wil Veerman om de prijzen spelen, nou vorig seizoen werd Psv 4e en dit jaar waren ze eind feb overal voor uitgeschakeld... Enfin, het is eind april dus er zullen nog vele roddels in transfercircuit de revue passeren.

28 april 2021 om 19:40

Ze vinden het niet waard voor die prijs, dat is heel wat anders.

Veerman is geen 12 miljoen waard. Heeft in topwedstrijden niet veel laten zien. PSV kan beter verder kijken.

28 april 2021 om 20:04

Beste man op het veld tegen Ajax in de competitie, Feyenoord alle hoeken van het veld laten zien en tegen PSV was hij de beste man op het veld. Alleen tegen Ajax in de beker was hij slecht, maar toen werd het gehele team overlopen. Heeft niks laten zien inderdaad.

Als je 12 miljoen voor Veerman te veel vindt dan kun je hem inderdaad beter niet halen. Veerman heeft nog wel eens een attitude maar is bij uitstek de beste speler van Heerenveen en één van de beste middenvelders in de Eredivisie.

Het argument over de topwedstrijden slaat nergens op. Tegen Feyenoord en PSV was hij één van de uitblinkers. Alleen de wedstrijd tegen Ajax in de beker speelde hij enorm zwak, dat lijkt mensen wel bij te blijven.

Veerman kan absoluut nog een stap maken.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren