Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Benzema redt Real Madrid na ijzersterk begin van Chelsea

Laatste update:

Real Madrid en Chelsea hebben elkaar dinsdagavond in evenwicht gehouden. Het Champions League-duel in het Estadio Di Stéfano, waar Danny Makkelie de leiding had, eindigde door doelpunten van Christian Pulisic en Karim Benzema in 1-1. Hakim Ziyech startte vanaf de bank en kwam na 66 minuten binnen de lijnen voor Pulisic. De return wordt op 5 mei afgewerkt op Stamford Bridge. Woensdag nemen Paris Saint-Germain en Manchester City het tegen elkaar op in de andere halve finale.

Nog voor het verstrijken van de tiende speelminuut kwamen de Londenaren via Timo Werner dicht bij de openingstreffer. Na een snelle counter legde Mason Mount de bal neer bij de tweede paal, waar Pulisic stond om terug te koppen op Werner. Van enkele meters had de spits de hoek voor het uitkiezen maar schoot hij recht op doelman Thibaut Courtois, die met de rechtervoet redding bracht. Vier minuten later capituleerde de sluitpost alsnog.

Antonio Rüdiger werd op de middellijn aangespeeld en vond met een fraaie dieptepass Pulisic. De aanvaller nam de bal aan, omspeelde Courtois en schoot van dichtbij overtuigend binnen: 0-1. Met zijn treffer werd Pulisic de eerste Amerikaan ooit die in een halve finale van de Champions League tot scoren kwam. Halverwege de eerste helft gaf Real Madrid voor het eerst een levensteken af. Benzema creëerde net buiten het zestienmetergebied ruimte voor het schot en haalde veelbelovend uit, maar de aanvoerder zag zijn schot afketsen van de rechterpaal.

De Madrileense defensie had veel weg van een gatenkaas en de Koninklijke ontsnapte toen N'Golo Kanté de vrije doorgang kreeg naar de zestien en Ben Chilwell aanspeelde. De linkervleugelverdediger raakte de bal echter niet zuiver en verzuimde de 0-2 aan te tekenen. Na een klein half uur spelen kwam Real Madrid op gelijke hoogte. Marcelo bezorgde een voorzet vanaf de linkerflank bij Casemiro, die via Éder Militão Benzema in stelling bracht. De Fransman won het duel van Thiago Silva en Andreas Christensen, nam de bal aan met zijn hoofd en volleerde uit de draai in het dak van het doel: 1-1. Het was de 71ste Champions League-treffer voor Benzema, die daarmee het saldo van Raúl evenaarde. Alleen Robert Lewandowski (73), Lionel Messi (120) en Cristiano Ronaldo (134) scoorden vaker in het kampioenenbal.

De bevrijdende treffer gaf de thuisploeg duidelijk meer kleur op de wangen, terwijl Chelsea in het restant van het eerste bedrijf terughoudender werd. Toch kwamen de bezoekers vier minuten voor rust nog dicht bij een nieuwe voorsprong. Werner snelde via de rechterkant gevaarlijk het strafschopgebied binnen, al kreeg hij het schot dat volgde niet tussen de palen. De Duitser had het vizier duidelijk niet op scherp staan. In de openingsfase van het tweede bedrijf hielden de teams elkaar in evenwicht en grote kansen werden niet genoteerd.

In een poging de impasse te doorbreken, kwamen Ziyech, Kai Havertz en Reece James halverwege de tweede helft binnen de lijnen bij Chelsea. Tegelijkertijd ging ook trainer Zinédine Zidane op zoek naar nieuwe, aanvallende impulsen en haalde Vinícius Júnior naar de kant ten faveure van Eden Hazard. De voormalig aanvaller van the Blues speelde zijn eerste Champions League-minuten sinds 25 november, toen hij tegen Internazionale (0-2) in actie kwam en eenmaal trefzeker was.

Twaalf minuten voor het einde van de officiële speeltijd kreeg Ziyech een mogelijkheid om zijn ploeg uit een vrije trap aan de leiding te brengen. Zijn schot ging over de muur richting de rechterbovenhoek, maar Courtois reageerde alert en plukte de bal op koelbloedige wijze uit de kruising. In de eindfase kwam Real Madrid nog met een offensief; aan de stand op het scorebord kwam echter geen verandering meer.

Wie gaat zich plaatsen voor de finale van de Champions League?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Slechte wedstrijd zeg. Kwamen er niet aan te pas met die pressie. Kante en Pulisic die er steeds langs kwamen. 1-1 mogen we nog heel blij mee zijn want had 0-3 in de 1e helft kunnen staan. 2e helft wat minder van beide kanten en wat saaier. Varane ook weer als een zoutzak te verdedigen bij die 1-1. Militao daarentegen kan wel echt goed verdedigen. Heeft de agressie die je nodig hebt. We hebben echt Mendy en Valverde nodig voor het loopvermogen. Want anders wordt het in de return moeilijk om die lopende Kante en Pulisic tegen te houden. 4-4-2 zoals tegen Barcelona met Mendy en Valverde in de return. Varane er graag uit en laat dat duo Militao-Nacho maar intact.

27 april 2021 om 22:53

Met Mendy en Valverde volgende week zijn wij favoriet. Loopvermogen, power en kwaliteit dat miste wij vandaag. Laten wij ook met 3 aanvallers spelen en test die verdedigers van Chelsea meer. Ik ben verrast van hoe goed Chelsea speelde maar als wij de storm overleven valt het allemaal mee.

27 april 2021 om 22:55

Marcelo en Varane volgende week gewoon eruit. Die 2 zijn het niet. We missen echt Valverde en Mendy inderdaad. Valverde kan Kante wel bijhouden. En Mendy achterin is ook een muur.

27 april 2021 om 23:00

Ik wil ons, vanwege die uitgoal van Chelsea, echt niet de favoriet noemen. Als het 0-0 was geworden wel, maar nu niet. Nu moeten we namelijk sowieso minimaal 1x scoren, wat gewoon jammer genoeg heel moeilijk is voor Real.

27 april 2021 om 23:01

Hou op joh niks te zeggen. 1e helft helemaal overklast knijp maar in je handjes met een punt.

27 april 2021 om 23:04

@r.madridista, mwah we kunnen sowieso wel uit het niets scoren in de CL wat blijkbaar in de competitie niet lukt. Dus ik geef ons wel een kans. Alleen als we zo weer spelen dan ben ik eerder bang voor wat tegengoals. Hopen dat Mendy en Valverde zo snel mogelijk weer beschikbaar zijn.

27 april 2021 om 23:22

Correctie eerste 20 minuten. Daarna ging het vrij gelijk op vond ik, maar obv die 1e 20 minuten had Chelsea zeker wel een overwinning verdiend.

27 april 2021 om 23:23

Ik maak me geen zorgen als Mendy erbij is. Mendy is zo snel en sterk.

28 april 2021 om 10:13

Gaat Chelsea niet door bij 0-0 op basis van het uitdoelpunt?

28 april 2021 om 11:17

@cmg: En als je die storm overleeft sta je gewoon in de CL finale met armoedig voetbal, ongelofelijk knap hoe Real dat voor elkaar heeft gekregen

27 april 2021 om 22:54

Eens, Militao echt fantastisch vandaag. Fede moet morgen weer negatief testen en dan mag hij weer aansluiten en als het goed is haalt Mendy de return. Dan heb ik er weer erg veel vertrouwen in, helemaal zonder Marcelo die echt waar-de-loos speelde

27 april 2021 om 23:52

Hopelijk weten ze hem te behouden. Zag laatst dat Bayern interesse had in Militao. Die is volgens mij de beste verdediger die jullie hebben in potentie.

28 april 2021 om 01:32

Die hebben Upamecano net gehaald, ik denk niet dat Militao nog op een lijstje bij Bayern staat.

28 april 2021 om 08:54

Desondanks denk ik wel dat Militao beter is dan Upamecano.

27 april 2021 om 22:57

Realistisch samengevat, chapeau. Madrid moet nu komen, ik kan me van dit seizoen eigenlijk niet zo snel een scenario bedenken dat dat al voorkwam. Alleen die laatste 20 minuten pompen in Gladbach, maar verder weet ik niet zo goed wat voor niveau we volgende week op SB kunnen verwachten. Benzema fenomeen hoor, als jullie de CL nog winnen mag die vent toch wel een standbeeld rond dat nieuwe stadion.

27 april 2021 om 23:05

Als ze de CL winnen dan zou het in ieder geval toch eens tijd worden om de Gouden Bal zijn kant op te schuiven, de beste man zorgt er hoogstpersoonlijk voor dat ze nog meedoen voor de CL en de titel!

27 april 2021 om 23:10

Ja ben sowieso benieuwd welke kant dat ding dit jaar op zal vallen. Lewa was precies geblesseerd in de cruciale fase van het seizoen, Ronaldo staat nog steeds z'n haar te kammen in die muur, Messi kon Barca niet redden tegen Psg.. Als Chelsea hem wint moet hij gewoon naar Kante, kan niet anders.

27 april 2021 om 23:18

Kante??? Ben je serieus

27 april 2021 om 23:23

Hield vandaag in z'n uppie Modric en Marcelo stil, die 4 Cl's op hun naam hebben en volgens sommigen door die ervaring vandaag wel weer even zouden domineren. Man speelt in de PL ook de pannen van de dak. Als Modric hem kan winnen in een sterk seizoen, waarom Kante niet?

27 april 2021 om 23:41

Marcelo hield zich zelf stil, die is echt geen schim meer van wat hij ooit was. Kante speelde zeker sterk, maar ik moet er wel bij vermelden dat Kroos en Modric niet fit zijn. Modric heeft vorige week een blessure aan de rug opgelopen en Kroos heeft afgelopen twee weken ook niet gespeeld. Wegens gebrek aan reservers waren zij gedwongen om te spelen. Hopelijk zijn volgende week Valverde en Mendy terug. Dat worden dan mooie duels tussen Valverde en Kante.

27 april 2021 om 23:46

Met alle respect maar de waan van de dag heerst hier weer, merk ik. Ik vind Kante echt een geweldige speler maar hij is niet eens de beste speler van Chelsea dit jaar (Mount) laat staan de beste van Engeland (De Bruyne & Kane) laat staan de beste ter wereld, daarvoor kijk ik toch wel naar gasten als Neymar, Messi, De Bruyne, Mbappe of Benzema. Alleen in het geval dat Chelsea en Frankrijk de CL en het EK winnen, heeft hij een noemenswaardige kans. En zelfs dan..

27 april 2021 om 23:49

Als Kroos twee weken heeft uitgerust moet ie nu toch fit zijn? Eerder vond ik de A selectie van Madrid wel wat vermoeid ogen en laten we eerlijk wezen, Kroos en Modric zijn geen 25 meer. Dat zal natuurlijk allemaal meespelen. Die namen die terug komen zijn wel een versterking voor dit team, maar zouden ze allemaal gaan starten zonder veel wedstrijdritme? Ik ben benieuwd, alles ligt nog open.

27 april 2021 om 23:50

Was Modric de beste speler van Madrid dan toen er nog een omhalen scorende Portugees in de spits liep?

27 april 2021 om 23:55

Gozer je maakt jezelf echt belachelijk met kante sorry. De reden dat modric en kroos niet sterk speelde lag aan het systeem, we kwamen overal een man te kort en zij hadden geen aanspeelpunten. Volgende week in een 433 zul je weer zien wie gaat domineren en de wedstrijd wint.

28 april 2021 om 00:00

Nou dan heb ik het helemaal verkeerd gezien jongen, jij blij. Gefeliciteerd met de finale alvast en waarschijnlijk ook met het winnen van dat ding.

28 april 2021 om 00:12

Nee bedoel dat hij twee weken niet heeft gespeeld wegens een blessure. En van de fysio is het een risico om hem nu al te laten spelen, want hij is niet fit genoeg. Klopt vermoeidheid speelt ook een grote rol. Normaal gebruikt Zidane een A team en een B team. Maar wegens blessures moet Zidane ze telkens opstellen. Ik zeg je eerlijk: Ik ben bang dat Real het niet gaat redden. Chelsea kan prima de 0 houden onder Tuchel en Real heeft moeite met scoren. Tot volgende week!

28 april 2021 om 00:19

Ik vind het ook reuzeknap dat Madrid met die 60 blessures ofzo nog meedoet op al deze fronten. Voor Chelsea is dat echt puur te danken aan de brede bank, als Jorginho/kovacic een keer in de PL speelt en Kante uitrust kom je er 9 van de 10 keer gewoon mee weg. Ik ben nog niet zeker van de zaak puur door dat dekselse stokbrood die van 0.2 kansen prachtige goals maakt, maar alles ligt nog open dus het zal leuk worden. Tot volgende week!

28 april 2021 om 00:34

Ja, ik zou niet eens boos worden mocht Real dit seizoen geen prijzen pakken. Men geeft Koeman (terecht) credits voor hoe het heeft neergezet bij Barca. Maar men vergeet ook dat Koeman sinds januari de zelfde opstelling kan spelen met de zelfde namen. Bij Zidane is het elke week wat anders door blessures of Corona gevallen. Bij Chelsea zie je dit ook met Tuchel. Een systeem met een vaste kern en voorin schuift hij per wedstrijd. Die luxe heeft Real niet helaas. Kan niet eens herinneren wanneer ze twee keer achter elkaar met de zelfde opstelling hebben gespeeld.

28 april 2021 om 01:01

Kroos uitgerust? Hij kampt met een bovenbeenblessure. Hoezo fit? Traint pas 2 dagen weer met de groep. Of misschien 3.

28 april 2021 om 11:20

@realxiii: Je mag stoppen hoor, Real staat met armoedig voetbal in een halve finale CL dat op zich is al een prestatie te noemen. Verder moet je missen eens solliciteren bij Real op de functie van Zidane? Haha man man

Blijft bijzonder dat je na 3,5 minuut affluit terwijl rudiger 1 minuut op de grond ligt en er een wissel is. 1-1 overigens terecht. Chelsea eerste helft niet af kunnen maken en 2e helft gelijkwaardig en weinig echte kansen. Wel weer echt genoten van een benzema en kante, wat een klasbakken.

27 april 2021 om 22:56

1-1 terecht? Chelsea was de enige die probeerde aan te vallen en had de grootste kansen. Real scoort uit het niets en hebben er vervolgens helemaal niks aan gedaan om in eigen huis te winnen. Chelsea verdiende vandaag wel meer dan een gelijkspel.

27 april 2021 om 22:58

De eeuwige discussie, maar dan moet je de kansen maken zoals werner. Een benzema scoort uit het niets maar doet dat door pure klasse. Eerste helft dacht ik dat chelsea er overheen zou walsen maar 2e helft ook vrij weinig meer echt laten zien en geen 1-2 afgedwongen. Heb zeker meer genoten van Chelsea maar bij ajax roma hetzelfde en je kan niet zeggen dat het onterecht was.

27 april 2021 om 23:21

Ik hoop oprecht dat we een generatie van scheidsrechters krijgen van het niveau Pierluigi Collina, want de scheidsrechters van tegenwoordig zijn niet geschikt om dit werk te doen, echt ronduit lachwekkend.

28 april 2021 om 01:05

Ja die Makkelie was weer geheel volgens verwachting de slechtste man op het veld.

28 april 2021 om 10:11

haha chelsea probeerde aan te vallen? met welke aanvaller dan? ze speelde met 5 verdedigers en dan ook nog eens een dubbele 6 met niet 3 maar 2 aanvallers. iedereen achterin en dan de bal proberen diep te spelen is niet echt proberen aan te vallen. Real stond op het begin hoog en dan weet je dat als er kansen komen dat ze groot zijn. Daarna zag real dat het niet goed de counter er uit wist te halen en gingen ze ook inzakken. Ik weet niet welk voetbal jij normaal kijkt maar dit was niet proberen aanvallend voetbal te spelen hoor... Daar moet je altijd nog aanvallers voor opstellen. En nee ik ben geen real supporter maar een neutrale. Het liefst zie ik beide teams er uit vliegen. Wat heb ik een hekel aan coaches als mourinho en tuchel etv. Het blijft toch supporters vermaak?

Nou nou waar is die bezemmmm, even serieus, met dit team en deze vertoning kan je geen finale spelen

Ik weet niet wat ik hiervan moet vinden. Gedwongen om de volgende wedstrijd te scoren...

27 april 2021 om 22:58

Komt goed, Vinicius prikt er wel twee. Zegt overigens wel al genoeg dat Hazard erin komt en dat dat ook gelijk t hoogtepunt was van hem. Was die man al helemaal vergeten haha

28 april 2021 om 07:20

Gedwongen? Of gewoon nagelaten te scoren in de eerste wedstrijd?

28 april 2021 om 08:22

Als Real de volgende wedstrijd niet scoort dan liggen ze eruit. Dat bedoeld hij.

Wat een saaie 2de helft zeg. Chelsea probeerde het nog maar Real kon gewoon niet beter leek het wel. MOTM voor mij Kante by far. Wat een pot speelde hij zeg!

28 april 2021 om 01:23

Ook Chelsea deed of kon niks in de tweede helft, was waardeloos tweede helft

Wat een niveau haalde Chelsea in het begin zeg. De openingsfase was echt van een idioot hoog niveau en Real had werkelijk helemaal niets te vertellen. In La Liga zijn ze juist zo sterk omdat ze een wedstrijd ook volledig onder controle kunnen hebben wanneer ze de bal aan de tegenstander laten. Het tempo en de nauwkeurigheid van Chelsea was echter zo hoog dat dat vandaag totaal niet lukte. Ik vind het echt knap hoe Tuchel het bij Chelsea heeft neergezet. Als zo’n selectie tactisch zo sterk staat, wordt je toch al snel een van de grote favorieten voor welke competitie dan ook. Op basis van al hun ervaring wist Real Madrid enigszins een antwoord te vinden op het spel van Chelsea, maar ze zijn nauwelijks echt de bovenliggende partij geweest. Ik ben echt onder de indruk van Rudiger trouwens. Ik dacht dat dat nooit een hele goede was maar ik vind hem nu al een aantal wedstrijden erg sterk. Kante was ook weer genieten. Op basis van deze wedstrijd is Chelsea wat mij betreft echt wel favoriet.

27 april 2021 om 23:16

Rudiger speelt idd weer ijzersterk onder tuchel in de 3 mans verdediging, hij haalt zijn niveau van toen hij binnenkwam weer terug, en is zelfs beter (aan de bal), Christensen is ook helemaal opgeleefd onder Tuchel, opmerkelijk dat een ''analyst'' als Kuyt zegt dat Rudiger de minst opbouwende verdediger is, maar hij degeen is die de lange bal en assist op Pulisic gaf. Vind Kuyt sowieso een beetje vreemde analist, lijkt alsof er maar wat uit zijn mond komt...

27 april 2021 om 23:21

Christensen was ook solide ja. De verdediging van Chelsea staat echt sterk. Ik zat SBS te kijken. Daar werd ook weinig nuttigs gezegd. Kuyt vind ik vaak best oke maar over vandaag kan ik niet echt oordelen dus. Dat Rudiger opbouwend de minste zou zijn ben ik het niet mee eens inderdaad. Hoewel de andere twee ook goed zijn.

Heel sterk begin van onze kant, het is heel erg jammer dat wij onszelf niet belonen. 1-1 is natuurlijk een prima uitgangspositie, wat mij betreft starten we volgende week met Havertz of Abraham ipv Werner.. Zijn missers kosten ons vandaag de voorsprong.

27 april 2021 om 23:24

Giroud zou misschien ook nog interessant kunnen zijn. Real zal moeten komen volgende week en dus wat hoger druk zetten neem ik aan. Dan is het best lekker als je het balletje eroverheen kan leggen. Met Pulisic en Mount/werner/cho eromheen kun je ze dan lekker weg counteren.

28 april 2021 om 10:40

Giroud mist echter wel de snelheid om de ruimtes in te duiken. Je zou hem wel als balvaste spits kunnen gebruiken.

28 april 2021 om 23:40

Ja dat is wat ik voorstelde. Met snelle jongens er omheen die in de ruimtes duiken en Giroud die de balletjes vast houdt.

Ik was verbaasd van het niveau van Chelsea, zij speelde bij vlagen echt heerlijk. Vooral dankzij Kanté die zich telkens goed vrijspeelde en direct door voetbalde, vooral vooruit. Gelukkig komen wij in de 2e helft iets terug en kan Chelsea niet meer domineren. 1-1, niet geweldig maar wij kunnen er zeker wat mee. Mendy en Valverde hopelijk volgende week er bij en dan kunnen wij dit echt wel afmaken. Betreft Varane, het is gegroeid tot een man met zoveel prijzen, maar man wat is hij nog steeds soft. Militao is één en al passie en dominantie! Tot volgende week Chelsea!

27 april 2021 om 22:56

Klopt. Die gezonde agressie is wat ik altijd heb gemist bij Varane en dat zit er ook echt niet in. Laat Militao maar wat rijpen naast Ramos (had al veel eerder gemoeten).

27 april 2021 om 22:59

Zou Varane echt verkopen of laten banken. Militao speelt al weken fantastisch, hij twijfelt niet en is zo zelfverzekerd. Ook is Varane aanvallende in duels zooo zwak.

27 april 2021 om 23:23

Gewoon verkopen. Wie weet Pau Torres kopen of het geld gebruiken voor Mbappe. Maar dan moet een Ramos wel zeker blijven. Militao is een baas!

Benzema is wel echt een fenomeen, houdt in zijn uppie Real overeind tegen een sterker Chelsea. Werner zorgt er aan de andere kant persoonlijk voor dat Real nog door kan. Maar alsnog, 1-1 uitdoelpuntje meegepikt. Chelsea zou zich de winnaar moeten noemen met deze stand vanavond, maar Madrid zal de morele winnaar zijn. Toch een mooie pot laten zien tegen deze giganten, vooral Kante zeg. Beste man op het veld vandaag.

Chelsea begon leuk maar kakte daarna in en de 2e helft was het niets. Real Madrid ook niet veel gedaan op die opleving van Benzema na. 1-1 al met al terecht.

Makkelie stuurde vorige keer zijn grensrechter weg, stuur nu maar jezelf weg. Overtreding van casemiro en carvajal die iemand vol duwt die uit balans is 😂. Chelsea naaide zichzelf met werner, maar ook makkelie had hier een handje in lol.

27 april 2021 om 23:06

Wat een geprovoceer weer van een Barca supporter, zelfs bij de tegenstander van Real wijzend naar de scheidsrechter, word volwassen en neem een meid zal je veel frustraties schelen...

Militao, Pulisic & Kante echt ijzersterk. Benzema met een mooi doelpunt maar wat komt Real hier nog goed weg. Uiteindelijk prima resultaat.

Sterk begin van Chelsea. Eerste helft van Real was zwak. Tweede helft merkte je dat er veel meer controle was, zonder echt nog grote kansen langs beide kanten. Volgende week gelukkig wat spelers terug zoals Valverde, Mendy en Ramos, en Hazard zal ook komend weekend nog wat minuten kunnen maken. Had liever 0-0 gehad, maar dit is ook nog zeker mogelijk. Motm Kante zonder twijfel.

27 april 2021 om 22:58

Controle is goed, maar er moeten goals komen. Hazard tegen Osasuna laten invallen en tegen Chelsea dan in de basis. Toen hij erin kwam was er meteen meer gevaar, mooi steekpassje op Odriozola en goeie wegdraaiende acties. En gewoon met 4 verdedigers spelen. Het grootste gemis was Mendy, hij weet wel raad met snelle spelers als Werner en Pulisic. Al met al teleurstellende uitslag, maar zeker niet ontevreden als je kijkt naar de loop van de wedstrijd. Motm inderdaad Kante, wat een geweldige speler. Heeft het hele middenveld in zijn eentje gedomineerd en de luiheid van Kroos afgestraft. Kroos moet wat scherper volgende week, vandaag was het 3x niks.

27 april 2021 om 22:56

Ik heb vandaag een hoop stront gezien . Hoe kan je dit een mooie wedstrijd vinden?

27 april 2021 om 22:58

Dacht dat ik de enige was. Zeker 2e helft niet om aan te zien. Hogere verwachtingen voor morgen

27 april 2021 om 23:06

Wilde net zeggen het was afschuwelijk pijn aan de ogen, weet niet hoe hij erop komt dat het leuk was....

27 april 2021 om 23:07

Ben benieuwd naar morgen inderdaad. Maar de mensen die dit mooi vonden kan ik niet serieus nemen.

27 april 2021 om 23:08

Eens.. Schuldige was toch Real, maargoed kun je het ze kwalijk nemen met al die blessures... Voetbal begint steeds meer een tactisch steekspel te worden ala FM, veel ploegen die niet van eigen kracht gaan maar meer tactische clashes tussen de trainers..

27 april 2021 om 23:21

@Aqua1 wat bedoelde je nou net? T sloeg toch nergens op wat die zogenaamde real fan zei over Zidane...? Als je het niet eens bent met keuzes prima, maar wat respect iig is op zn plaats. Of steun je team en de coach iig, ipv constant te zitten afzeiken.

27 april 2021 om 23:37

Excuus, was tegen een andere lid dus, vond het al vreemd. Want je reactie stond onder je eigen reactie...

Kante was echt geweldig vandaag. Beste man op het veld naar mijn idee. Real Madrid kan niet ontevreden zijn aangezien Chelsea gewoon de betere ploeg was, dus dan valt een 1-1 mee. Zeker als volgende partij Mendy, Ramos en Valverde (geen idee of dat zo is trouwens) erbij zijn, kan het nog een spannende pot worden. Chelsea was wel echt degelijk. Voetbalden echt een stuk gemakkelijker dan Real.

27 april 2021 om 22:59

Valverde moet morgen negatief testen en dan mag hij aansluiten. Ramos en Mendy wordt spannend maar volgens mij kan Mendy het wel redden

27 april 2021 om 23:03

Zou wel meteen heel veel doen. Zeker het loopvermogen van Valverde kan belangrijk zijn. Na de eerste helft waren de 4 spelers die het meest gelopen hadden allemaal spelers van Chelsea.

27 april 2021 om 22:59

Valverde heeft negatief getest op covid, dus die zal erbij zijn. Ramos zou 'fit' zijn, maar goed zonder wedstrijdritme. En als het ten koste is van Militao, laat dan maar. Die verdiend deze wedstrijden te spelen, evenals Nacho. Dankzij hun staan we hier. En helaas zal Varane niet banken.

27 april 2021 om 23:01

Nacho gaat denk ik banken tegen Chelsea. Al zou mijn keuze zijn om Varane te laten banken, maar Zidane durft dat niet.

27 april 2021 om 23:01

Ik vind die goal meer de verantwoordelijkheid van Nacho dan van Varane eerlijk gezegd. Varane moet die meelopende man echt wel afdekken en Nacho moet dan Pulisic aanvallen.

27 april 2021 om 23:08

Inderdaad fout van Nacho. Maar is meer op basis van de afgelopen weken. Daarbij zou je van Varane toch meer coaching mogen verwachten in een dergelijke situatie, in plaats van gelijk 2 idi*oten op de lijn te gaan staan en je doelman te laten verdedigen.

27 april 2021 om 23:20

Conchaespina, Varane is nou eenmaal geen leider en gezien zijn leeftijd zal hij dat dus kennelijk ook nooit meer worden. Hij is een dienende speler en kan in die rol geweldig zijn, maar als hij zelf de verdediging moet leiden dan is hij gewoon matig. Daarom zie ik in Militao veel meer een opvolger voor Ramos, is een leider, agressief en ook nog eens uitstekend aan de bal.

27 april 2021 om 22:59

Voor de wedstrijd zou het wel mooi zijn als de teams op volle sterkte zijn, hopelijk Kovacic ook weer terug bij Chelsea want die is na Mount dit seizoen Chelsea’s beste speler

27 april 2021 om 23:13

Indd... Je merkte ook dat Chelsea veel meer gewend is om met 3 verdedigers te spelen... Ik snapte ook niet waarom Real niet gewoon switchte naar een 433, maargoed blijkbaar vond Real een 1-1 stand ook prima, ze gaven ook weinig weg in de 2e helft. En word er volgens mij gehoopt op de return waar spelers terug komen (?)

27 april 2021 om 23:37

Op zich snapte ik het nog wel. Nacho op linksachter is ook geen gezicht en niet eerlijk voor Nacho zelf. Alleen was het een foute keuze als 5-3-2 aan te treden. Daardoor stelde het aanvallend niks voor.

Om al het al 1-1 prima uitslag. Kante wat een wedstrijd speelde deze man toch weer! Hopen op volgende week Havertz, Ziyech, of Giroud i.p.v. Werner. Christensen ook echt weer een top wedstrijd gespeeld, wat voetbalt hij zich iedere keer er toch makkelijk onder uit.

27 april 2021 om 23:01

Christensen zal de P er wel in hebben vandaag, had al iets van 1000 minuten als basisspeler geen tegengoal gehad

Dramatisch Real in de eerste 20 a 25 minuten. Na de goal van Benzema ging de wedstrijd gelijk op. Real moet volgende week scoren, anders is het klaar. Dramatische scheids trouwens. Odriozola doet obstructie, krijgt geel, Rudiger doet 1 minuut later hetzelfde, maar krijgt niks. Vinicius onterecht geel, Pulisic duikt 4 a 5x maar mag door. Overigens geldt hetzelfde voor Casemiro een aantal keer, maar lang niet zoveel als Pulisic. Kante had geel moeten hebben, ik kan wel doorgaan. Chelsea fans succes nog volgende week, het ligt nog helemaal open!

27 april 2021 om 23:00

Klopt, de gele kaarten vlogen vooral 1 richting uit. Ook heel benieuwd naar die fase waar Benzema uithaalt, en nadien keihard onderuit gehaald wordt. Helaas geen herhaling van gezien...

27 april 2021 om 23:04

Ik had wel een herhaling ervan gezien. Was weer overtreding van Kante en hij kan gewoon gegeven worden. Maar goed denk dat het schreeuwen van Benzema niet hard genoeg was, hij is niet zo'n speler.

27 april 2021 om 23:04

Die duw van Carvajal tegen Chilwell was gewoon een penalty en Marcelo had zo maar een rode kaart kunnen krijgen voor die tackle van achteren. Als er 1 ploeg niks te klagen zou moeten hebben over de arbitrage, dan is het Real wel.

27 april 2021 om 23:05

Over die duw van Carvajal, je hebt gelijk hij kan gegeven worden, maar het is echt geen 100% penalty hoor. Als hij gegeven wordt klaag ik niet en nu klaag ik er ook niet over. Marcelo rood. Mag ik jouw mening weten over de tackle van Pulisic eerste helft bij Marcelo?? Precies hetzelfde. Ik hoor graag van je. Als ik niet van je hoor dan weet ik al hoelaat het is.

27 april 2021 om 23:08

Pulisic raakte Marcelo van de zijkant terwijl hij de bal probeerde te spelen, Marcelo schopte hem daarentegen vol van achter neer zonder de intentie de bal te spelen. Totaal andere situatie. Vond geel overigens prima voor Marcelo, maar het was wel een zwaardere overtreding dan die van Pulisic.

27 april 2021 om 23:09

Pulisic wilde echt niet de bal spelen! Kom op zeg, wat een ignorant houding weer. Al heb je wel gelijk over dat met vanaf de zijkant en van achteren. Maar hij wilde 100% niet de bal spelen, 10000% zelfs. Bal was allang vooruit gespeeld.

27 april 2021 om 23:10

Zie dat je je reactie hebt aangepast, ik ben het erover eens dat die van Marcelo wat zwaarder was, maar echt niet die rood en dan van Pulisic geel. Daar zijn we het dan over eens.

27 april 2021 om 23:25

Leek me wel een nuttige toevoeging om aan te geven dat ik het geen rood vond in de herhaling zag je Pulisic naar de bal kijken, althans dat was hoe ik het zag. Maar in principe allebei situaties het eruit halen van de counter zonder de intentie de tegenstander te blesseren, dus geel is prima imo

Die Benzema toch. Zij nog no way dat ze echte kansen creereren alleen maar halve kansen, maar als je zo goed bent dan heb je alleen een centimeter nodig. Kante beste Chelsea speler. Chelsea beter zonder de bal dan Real. Prima resultaat voor Real, volgende week ben je sterker. Lelijke wedstrijd zeg.

Tegenvallend RealMadrid, Chelsea had hier een overwinning uit kunnen slepen maar bleef kansen missen. Zonde! Heb vanavond echt genoten van Kante trouwens, man wat een voetballer.

Kante wat een voetballer zeg man of the match en Benzema is momenteel de beste spits ter wereld Lewa is geweldig maar hij heeft ook zeer goede aanvoer vergeleken met Benz. Werner mag er van leren soms denk ik dat hij voetbal gewoon niet snapt het is echt erg duikt nooit de diepte in ..... Volgende week verwacht ik gewoon een gesloten wedstrijd zoals tegen ATL Madrid jammer we hadden hun pijn kunnen doen. Dit zijn de wedstrijden die zouden gespeeld worden in de super comp en laten we eerlijk zijn het is niet leuk

Prima uitslag, 1-1 is natuurlijk een soort voorsprong, daarnaast vond ik Real echt gewoon redelijk kansloos vanavond. Schandalige VAR overigens, Chelsea had een penal moeten hebben met het duwtje en dan nog het trapje van Carvajal wat natrappen was plus het moment van gele kaart Marcelo wat gewoon rood had moeten zijn. Gemengde gevoelens, aangezien het in mijn gevoel wel vaker is dat de Spaanse clubs geholpen wordt, maar ik zie Chelsea dit niet uit handen geven, zelfs niet met een VAR tegen zich.

27 april 2021 om 22:59

Je kon inderdaad een strafschop geven, dus inderdaad vreemd dat Makkelie niet even gaat kijken. Die rode kaart voor Marcelo wordt gewoon niet gegeven tegenwoordig, zie ook die tackle van Pulisic. Maar dat is algemeen zo. Scheidsrechters zijn vaak veel te vriendelijk.

27 april 2021 om 23:05

Wellicht moet ik nogmaals de regels na leven, maar volgens mij is een overtreding met sliding van achter zonder intentie de bal te spelen altijd rood. En dan doel ik niet op schuin van achter zoals Pulisic, maar vol van achteren.

27 april 2021 om 23:09

Of het nu van achter is of een beetje van opzij. Het waren gewoon relatief identieke overtredingen om de tegenaanval eruit te halen. En die van Pulisic was ook wel echt vol op de enkel. Voor beide geel is wel te billijken naar mijn idee.

27 april 2021 om 23:12

Nee dat is het regeltechnisch gezien dus niet. Een tackle van achter heeft 0.0 intentie de bal te spelen en is met de snelheid dat toegepast wordt altijd rood. Vanuit de zijkant zijn de regels echt anders.

27 april 2021 om 23:14

Hmm is vanavond wel een optelsom hoor. Benzema scoort een heerlijke goal die je eigenlijk niet afgekeurd wil zien worden, maar er wordt wel een springovertreding op Azpi gemaakt waardoor de goal gemaakt kon worden. Dat en die pingel waren misschien allebei zwaar gegeven als ze gegeven zouden zijn, maar we kunnen niet zeggen dat Madrid vanavond iets te klagen heeft gehad qua arbitrage.

27 april 2021 om 23:03

Ik heb nog even naar het penaltymoment gekeken, eerlijk ik draai niet 180 graden, maar als hij gegeven wordt klaag ik niet. Echter is het ook geen schande als hij niet gegeven wordt hoor. En rood Marcelo? Als Marcelo rood krijgt, dan moet Pulisic ook rood krijgen, mag ik graag je mening horen over de tackle van Pulisic? Natrap moment overigens niet gezien, moet ik even nakijken. Maar je overdrijft het wel heel erg veel zeg. Scheids had ook heel veel beslissingen in het voordeel van Chelsea gegeven.

27 april 2021 om 23:10

Natrap moment werd bij Ziggo tijdens de wedstrijd enorm benadrukt was rond de middenlijn, Carvajal probeerde de bal te beschermen, was een fair hard duel en toen ging zijn knietje omhoog zonder dat de bal daar was. Sierd benoemde dit ook, dus dit is niet wat ik in snelheid mogelijk verkeerd gezien heb.

Volgens mij was die van pulisic meer vanuit de zijkant, dat van Marcelo was 100% van achter en daar zit de verschil in regel. Wellicht moet ik die van Pulisic nog een x zien dat ik een andere mening krijg, maar volgens mij was dat niet strak van de achterkant. Overigens Kuyt en van Gelder vonden ook dit van Marcelo rood en over Pulisic heb je ze niet gehoord.

27 april 2021 om 23:14

Was ietwat vanuit de zijkant, maar heeft geen intentie om de bal te spelen (die is al voor) en raakt hem vol op de enkel. Zelfde impact en hardheid als overtreding van Marcelo. En je gaat toch met alle respect niet Ziggo als graadmeter gebruiken. Bij Ziggo hebben ze nou eenmaal een (lichte) afkeur jegens Real, op een aantal analisten na. Het zegt genoeg dat ze dat moment van Pulisic niet eens ter sprake hebben gebracht, maar wel 2 minuten lang praten over Marcelo. Overigens was ik tijdens de wedstrijd te druk met schreeuwen naar Marcelo en Casemiro, in plaats van luisteren naar het commentaar haha, volgende keer let ik beter op

27 april 2021 om 23:15

Jij ook de grote beslissingen vielen in het voordeel van Real uit, die paar vrije trappen voor Pulisic op het middenveld vallen in het niet bij dat penalty moment. Denk dat als de adrenaline wat gezakt is iedereen wel zal concluderen dat er vrij fair gefloten is, voor allebei wat momentjes die anders uit hadden kunnen pakken, maar over het algemeen vrij prima. Ik had Casemiro en Varane geel gegeven voor die schoppen op Ziyech en Havertz + een penal voor Chilwell, maar jij vast weer andere dingen tegen Chelsea, zoals geel voor Rudiger. Had je ook gelijk in

27 april 2021 om 23:18

Hahaha de zenuwen zijn weer een beetje weg, fair wil ik niet zeggen, laten we zeggen dramatisch naar beide kanten toe. Want hij was niet goed vandaag. Maak me eerder zorgen om het spel vandaag, hopelijk is dat veel beter met Valverde en Mendy er weer bij volgende week. Maar Chelsea heeft dan weer Kovacic... Laat maar de zenuwen zijn weer terug een week van te voren

Fijne avond en succes alvast dit weekend.

27 april 2021 om 23:29

Haha oke, kan ik ook mee leven zo slecht dat het weer enigszins in balans is. Zou mooi zijn inderdaad! Alle drie enorm belangrijke spelers, dus dat zou wel een licht voordeel voor Madrid zijn tov vandaag (en met Hazard er weer bij misschien meer dan een licht voordeel). Dank je, jij ook!

Real heeft vandaag niet verdiend om te winnen en dat komt vooral omdat Real niet veel kansen heeft gekregen. Chelsea heeft Real moeilijk gemaakt met druk voeren op middenveld maar ik geloof nog altijd dat Real de finale gaat halen

Ik zie Real dit nog redden. Maar er moet wel van minuut 1 concentratie zijn, volgende week. Niet beginnen zoals vandaag. Hopelijk is Ramos dan fit. Ik geloof er in elk geval nog in.

Man wat hoop ik dat Mendy fit is voor volgende week. Marcelo is echt een nachtmerrie geworden. Het liep zoveel beter toen we 433 gingen spelen. En hazard moet 100 procent starten volgende keer.

Ik snap niet dat je Vini eruit haalt ipv Marcelo. Beste opstelling op het moment is 4-3-3 met Vini en Hazard op de flanken. Diepgang, pasjes en goals heb je dan. Marcelo en Varane hoef ik echt niet meer in de basis te zien! Al met al tevreden met de 1-1 want Cfc was veel beter in de eerste helft (de eerste half uur dan).

27 april 2021 om 23:00

Ik snap je punt, Vini heeft als enige zowat de diepgang. Maar ook met hem kwamen we er niet doorheen. Chelsea speelde echt compact. En vini is gewoonweg niet slim en sluw genoeg. Maar voor de return zou ik ook gewoon voor de 433 gaan maar alleen als Mendy er weer bij is voor op LB.

27 april 2021 om 23:03

Denk dat Zidane niet durfde. Mendy zal volgende week meer zekerheid bieden achterin en dan zie ik wel een 433 komen.

27 april 2021 om 23:07

Cmg, is Mendy er dan 100% bij volgende week?

27 april 2021 om 23:07

Cmg, is Mendy er dan 100% bij volgende week? Dat zou geweldig zijn.

27 april 2021 om 23:11

Ja heeft negatief getest en is er gewoon bij.

27 april 2021 om 23:15

Negatief getest? Hij had een blessure. Of ben je verward met Valverde?

27 april 2021 om 23:21

Transfermarkt geeft 30 april aan tot blessure voorbij is. Dacht ook gelezen te hebben dat hij dus focust op de return

Slechte wedstrijd van Real. Chelsea vind het wel prima zo. Zullen volgende wedstrijd lekker achterover leunen en loeren op de counter. Hopen dat Mendy terug is volgende wedstrijd, want Marcelo en Nacho waren dramatisch. Enige die goed speelden waren Courtois, Militao en Benzema.

27 april 2021 om 22:59

Real doet zelf bijna niet anders. Of ben je vergeten hoe ze speelden op Anfield

27 april 2021 om 23:08

Hij zegt toch niet dat het per se slecht is? Als Chelsea dat doet is dat hun goed recht. Hij benoemt het alleen maar. Lijkt alsof je nog steeds boos bent om de uitschakeling. Volgend jaar beter maat, dat meen ik oprecht.

27 april 2021 om 23:28

Daar is anfield weer. Nog steeds niet kunnen verwerken dat Liverpool hier niet staat? Zou je maar zorgen maken dat je niet volgend seizoen op donderdag speelt.

27 april 2021 om 23:47

Tja het zit even niet mee. Volgend seizoen hebben we iedereen weer beschikbaar en doen we hopelijk weer mee om de titel. Verder blijf ik als voetbal liefhebber gewoon graag naar andere wedstrijden kijken. En kijk ik met veel plezier naar het schitterende voetbal wat koeman zijn ploeg laat spelen. Dat is een genot om naar te kijken. De ene geniet van Modric ik geniet van Pedri en Frenkie En het levert ook nog eens prijzen op dit seizoen, een hebben ze er al en de 2de die komt eraan. Dat had ik niet verwacht aan het begin van het seizoen met Real als kampioenschap kandidaat nummer 1.

Chelsea vergeet vandaag om te winnen. Het had hier gewoon 1-3 moeten worden. Ik zie Chelsea doorgaan. Real kon naar Liverpool om te spelen voor een 0-0 ze moeten naar Chelsea om te spelen om te winnen en ik denk dat Real daar niet sterk genoeg voor is. Zeker niet na wat ik vandaag heb gezien

28 april 2021 om 00:34

Chelsea is thuis toch vaak niet zo sterk. 1 toevallige tegengoal en je hebt een probleem. Zeker real is hier meester in. Als chelsea dan moet komen krijgen ze het vaak niet voor elkaar om te scoren, zoals in de pl.

28 april 2021 om 00:59

Deze competitie is Real op t lijf geschreven, als je Real n beetje hebt gevolgd afgelopen jaren, dan zie je dat ervaring de doorslag geeft, meer dan 60% van de selectie heeft de prijs als eens gewonnen, Real moet je nooit onderschatten, daar weten Barca Bayern Liverpool Juventus Dortmund Atletico alles van

Te moeilijke wedstrijd om te winnen. Je moet serieus blij zijn dat je hier nog 1-1 speelt want Chelsea had er net zo goed 3 kunnen maken in de eerste helft. Had zelf ook nooit het gevoel dat we hier zouden winnen. Al na 10 minuten eigenlijk had ik dat gevoel. Tweede helft stond het beter maar je komt aanvallend zo enorm tekort om dit soort tegenstander's pijn te doen. Kante heeft in zijn eentje het hele middenveld gehouden. Wat een speler is dat ook. Zijn energie is echt te idioot voor woorden. Voordeel aan deze wedstrijd, is dat Zidane nu wel weet hoe Chelsea speelt. Dus huiswerk genoeg om ten koste van Chelsea naar de finale gaan. Hopelijk start Hazard vanaf de aftrap en zijn Mendy en Valverde ook weer beschikbaar. Mendy scheelt zoveel en het loopvermogen van Valverde wordt ook gemist in dit soort wedstrijden. Wel kunnen we concluderen dat Marcelo echt helemaal klaar is. Dramatisch, echt dramatisch. Het ziet er echt niet meer uit. Kerel wordt oud en kan niet eens normaal rennen. Had zelfs een rode kaart kunnen pakken, want zijn tackle van achteren sloeg nergens op. Er zijn nog alle kansen, maar Real moet echt van een ander niveau komen om Chelsea te verslaan.

deze wedstrijd was zeer goed van Chelsea alhoewel met een scherpe nr9 ga je hier met 3 punten weg. Real speelde echt bagger. Volgende week zal het zeker beter worden daar niet van

Was helaas moeizaam. 2e helft ging wel wat beter maar ja Chelsea staat erg compact. En dan zie je sommige zeuren hoe het tegen een LFc wel kon. Uhh ja hallo, kijk hoe Tuchel Chelsea neerzet. Erg compact en dan zo'n baas ala Kante ervoor. Poeh die was goed zeg. Helaas kon Real moeilijk er doorheen komen en ook met Vini zou het niet lukken, is gewoonweg niet slim en sluw genoeg. Hadden we maar twee Benzema's argh. Voor de rest Militao weer sterk, strijder. Kan zo Varane vervangen. Helaas geen winst maar een oke resultaat. Chelsea heeft nu het voordeel maar zie nog alle mogelijkheden. Wellicht gewoon met 433 er tegen aan gaan. Wat Chelsea ook lastig deed is Kroos en Modric weinig ruimte geven. Die hadden er toch wel moeite mee. Maar goed, nog lang niet afgelopen. En Valverde en Mendy gaan wel erg nodig zijn en hopelijk ook Ramos.

Wat een saaie wedstrijd niet om aan te zien, dat was wel te verwachting als je de opstelling zag, beiden erg behoudend spelen gene reclame voor het voetbal... Ik hou van mijn club maar ik kan dit voetbal echt niet meer verdragen is echt een lijdens weg.

Zit ik er naast als ik zeg dat Mendy die voorzet waar dat doelpunt uit kwam, best wel had mogen hebben, bedoel het is zijn gebied en had verwacht hij stompt hem weg.Wat een regen ook daar zeg

Erg onder de indruk van het tempo waarmee Chelsea Real onder druk wist te zetten. Dat een Modric of Kroos niet goed aan de bal kwamen of Benzema niet goed bereikt of geholpen werd kwam echt door Kante. Wat speelde hij goed. Lastige positie voor Real aangezien ze vanavond ook voor de 2-1 wilde gaan en volgende week ook snel moeten scoren. Leek alsof ze niet beter konden. Maar goed Real blijft Real en mijn gevoel zegt dat ze het toch weten te flikken. Weet iemand of Ramos mee gaat spelen in de return ?

27 april 2021 om 23:10

Nee Ramos zal niet fit zijn voor de return van volgende week. Mendy en Valverde zijn er dan mogelijk wel weer bij.

27 april 2021 om 23:15

Liever Mendy dan Ramos. Mendy is veel moeilijker te vervangen met zijn verdedigende kwaliteiten en snelheid. Marcelo is helaas echt een speler van niks geworden.

27 april 2021 om 23:16

Ik zag op Transfermarkt vanmiddag 30 april staan. Weet niet of dat nu super betrouwbaar is maar waar heb jij dat vandaan? Ben wel benieuwd

27 april 2021 om 23:37

Met Mendy erbij heb je meer zekerheid om hun counter eruit te halen dus dat is gunstig.

Tja, 1-1 bij Real. Vooraf teken je er wellicht voor maar ik denk dat we vooral naar onszelf moeten kijken met het verkeerd uitspelen van de kansen. Als je de rust in was gegaan met 1-3 had niemand raar opgekeken. Heb in ieder geval genoten van Chelsea in de eerste 30 minuten, speelden Real volledig weg. Met een top spits hadden we dit tweeluik beslist, nu ligt nog alles open.

27 april 2021 om 23:15

Klopt Werner heeft ons beetje in de steek gelaten!

Benzema blijft een klasse spits. Los van de goals die hij maakt brengt hij als aanspeelpunt zoveel meer voor dit Real. Petje af voor Chelsea hoe ze tactisch deze wedstrijd zijn ingegaan. Is Lampard nou zo slecht of is Tuchel nou zo goed? Met precies dezelfde materiaal zoveel punten binnen halen. Zou wat zijn als hij de CL finale haalt na vorig jaar ook met PSG dit bereikt te hebben.

Het was precies wat je ervan kon verwachten. Booooring. Als dit de Super League zou worden. Wauw. Wat een niveau. Bloedende ogen die tweede helft. Zo zonde ook voor het voetbal dat dan spelers als Havertz en Ziyech banken. Al met al twee zeer matige maar vooral heel bange en laffe ploegen aan het werk gezien. CL zou de return wedstrijden moeten afschaffen maar ja it's all about the money he.

Kan iemand mij vertellen wat er met Sergio Ramos is? Knie, rug dan weer geopereerd, contract perikelen en ook tussendoor positief getest.. nu weet ik et niet meer

28 april 2021 om 01:29

Heel simpel: ouder worden. Hij gaat er ook niet aan ontkomen. Sinds 2005 basisspeler bij Real, te gek voor woorden eigenlijk als je beseft dat ik die kerel de helft van mijn leven heb zien spelen Ik vrees dat de koek nu wel echt op is.

Zwakke pot gezien. Real heeft aan benzema voetbaltechnisch de beste spits ter wereld. Maar met die zakkerwassers ernaast zoals vinicius en asensio win je geen oorlog. Marcelo heeft zijn tijd ook gehad en varane mag wat mij betreft banken voor de return. Met mendy, valverde en ramos zie ik real nog wel doorgaan naar de finale. Ondanks alle pech dit seizoen ,zou het een wereldprestatie zijn als Zidane in de finale komt.

28 april 2021 om 01:01

Marcelo en Varane mogen van mij ook weg, ik dank ze zeer voor hun diensten en zal ze nooit meer vergeten! Nog n paar goeie gerichte aankopen erbij en de huidige bezetting goed coordineren. Wat een aanval zou Vini Benzema Mbappe zijn he in een 433 of met Haaland in een 442 met benzema ernaast

Werner heeft ons in de steek gelaten

Leuke eerste helft waarin Chelsea het na heeft gelaten om meer doelpunten te maken. Hopelijk redden ze het.

Ik denk dat het vooral zaak is om Werner te gaan verkopen, man man wat is dat een eersteklas flapdrol voor de doel zeg. Zet hem anders op een andere positie als aangever functioneert hij nog wel. Voor het doel wil ik daar volgende keer iemand anders zien, aub geen Werner!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren