Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

PSV aast op Davy Pröpper en hoort behoorlijke vraagprijs

Laatste update:

PSV heeft zijn oog laten vallen op Davy Pröpper, zo meldt het Eindhovens Dagblad. De Eindhovenaren beschouwen de 29-jarige middenvelder van Brighton & Hove Albion als een ideale versterking voor komende zomer. Pröpper ligt in Engeland vast tot medio 2023 en zit dit seizoen meestal op de bank.

Brighton vraagt volgens het regionale dagblad tien miljoen euro om het nog twee jaar doorlopende contract van Pröpper af te kopen. Daarover valt naar verluidt wel te onderhandelen. Pröpper is bezig aan zijn vierde seizoen in het zuiden van Engeland. De huidige nummer zeventien van de Premier League betaalde in 2017 dertien miljoen euro aan PSV voor de middenvelder, die in zijn eerste drie jaar steevast gold als basisspeler.

De negentienvoudig Oranje-international kwakkelde vanaf het begin van dit seizoen met meerdere blessures en moet sinds hij weer fit is doorgaans genoegen nemen met een plek op de bank. Pröpper had dit seizoen in de Premier League slechts twee keer een basisplaats en mocht vijf keer invallen. Dat staat in schril contrast met zijn eerste drie seizoenen voor Brighton, toen hij telkens minimaal tot dertig competitieduels kwam. Pröpper speelde vanaf 2015 twee seizoenen voor PSV, dat hem overnam van Vitesse. In Eindhoven pakte de middenvelder in zijn eerste seizoen de landstitel.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
27 april 2021 om 23:42

10 miljoen is veel. Pröpper stond voor zijn blessure als eerste op het wedstrijdformulier bij Brighton, maar nu nog maar heel weinig minuten gekregen na zijn blessure. Dus ik zou er niet zomaar aan beginnen. Want ze houden hem niet aan de kant omdat omdat ie op de training iedereen naar huis toe speelt. In de vorm van afgelooen jaren, is 10 miljoen nog veel, maar dan wist je wel zeker dat je kwaliteit binnen haalde. Daar heb ik nu met de week meer twijfels over. En dat ook zeker voor het NL elftal geen positieve ontwikkeling.

27 april 2021 om 23:54

Niet doen! Voor 5 miljoen max kun je de gok wagen, maar 10 miljoen voor een 29 jarige bankzitter is te veel van het goede.

28 april 2021 om 07:45

Daar verdwijnen de eerste miljoenen weer van psv! 5 mln is meer dan genoeg, propper heeft maar 7 wedstrijden gespeeld in de meest drukke competitie. Jaren ervoor was hij een degelijke speler maar nu valt het allemaal mee.

28 april 2021 om 07:58

De miljoenen zullen allemaal verdwijnen omdat De Jong niet weet wat hij moet doen. Ipv te investeren in de toekomst, gaat hij investeren in iemand die minder waard gaat worden. Natuurlijk heb je een ervaren speler nodig maar er zijn zat buitenkansjes die een elftal oo sleeptouw kunnen nemen.

28 april 2021 om 09:04

Noem ze eens op? Welke buitenkansjes zijn er?
Ik vind Propper een mooie versterking! Waarom zeurt iedereen over dat propper te oud is etc. Als Ajax zulke speler haalt is het een top aankoop. Propper/sangare zou prima zijn. Rosario lekker verkopen, Guti de deur uit.

Duo Pröpper/Sangare is in theorie natuurlijk wel complementair. Dan kan Sangare zich richten op het stofzuigen en kan het voetballen aan Pröpper worden overgelaten. Deze geruchten zaten er natuurlijk aan te komen, en ik zie hem graag komen. 10 miljoen lijkt me wel erg aan de forse kant voor een 30 jarige bankzitter met een 2-jarig contract, maar ik ga er vanuit dat het met een miljoen of 6 (?) wel moet lukken. Alsnog veel geld voor een speler zonder restwaarde maar normaal gesproken wel een impuls in de selectie. Als je daarnaast van Ginkel nog kunt halen dan zit je in de breedte prima voor de centrale posities op het middenveld. Ik ga er vanuit dat die met een volledige voorbereiding een stuk fitter is dan dit seizoen.

27 april 2021 om 21:26

Ik zou van Ginkel lekker links laten liggen. Die is volgens mij? nog niet transfervrij, dus moet je weer een bedrag investeren in iemand die zelden fit is. Propper kan ik alleen maar aanmoedigen, heerlijke speler. edit: Ginkel wel transfervrij zie ik, dan zeker inlijven👍.

27 april 2021 om 21:48

Voor zover ik weet is van Ginkel transfervrij komende zomer. Als je die gratis in kunt lijven kun je altijd nog kijken wat hij kan brengen. Voor de breedte altijd welkom.

27 april 2021 om 21:57

Iss idd transfervrij

27 april 2021 om 23:18

was het niet zo dat hij naar psv mocht maar dan wel zijn contract met een jaar moest verlengen.

28 april 2021 om 08:26

Heb ik nooit wat over gehoord maar zou me niet verbazen als Chelsea hem weer gevangen blijft houden. Snap v Ginkel zelf ook niet. Moet je toch niet willen joh dat je elk jaar maar weer moet kijken wat ze nu weer van plan zijn met je.

28 april 2021 om 09:19

@skede "voor zover ik weet is van Ginkel transfervrij komende zomer. "

Volgens mij heeft Chelsea nog een optie die zij lkunnen lichten om met jaar te verlengen. Willen zij ook doen om nog wat aan hem te verdienen.

28 april 2021 om 09:23

Ah oke. Het zal ook eens niet 😅 Dan wordt het een ander verhaal inderdaad. Op transfermarkt staat tot medio 2021 maar daar is die optie dan dus niet in meegenomen.

28 april 2021 om 10:26

Ja chelsea heeft een optie om zijn contract met 1 jaar te verlengen. of ze dat doen is natuurlijk de vraag.

27 april 2021 om 21:36

@skede restwaarde is niet altijd belangrijk, zie Ajax. Die hebben ook fors betaald voor Blind, Tadic en Klaassen. Daardoor veel succes. Geld verdienen moet dan via spelers als Madueke, Gakpo en Teze.

27 april 2021 om 21:49

Eens hoor, maar dan moet het aankoopbedrag wel te verantwoorden zijn, als er geen restwaarde aan zit. Vandaar dat ik die 10 miljoen teveel vindt. Dat een speler geen restwaarde heeft maakt inderdaad weinig uit, maar dan hangt het er wel vanaf hoeveel je er zelf in moet investeren.

27 april 2021 om 22:30

Maar zet je boscagli dan neer? Die speelt zo sterk daar die zou ik niet terug als cv zetten. Al hebben we natuurlijk genoeg wedstrijden waarin iedereen aan bod komt.

27 april 2021 om 22:38

Boscagli lekker op LCV laten staan. Daar voegt hij voetballend net wat meer toe dan op het middendveld. Althans, daar komt het meer tot z'n recht vind ik persoonlijk. Bovendien neemt Pröpper dan gewoon die rol over dus wat dat betreft blijft het hetzelfde.

28 april 2021 om 01:07

@skede Maar ik neem aan dat ook jij liever een nieuwe, ervaren, koppend sterke centrale verdediger ziet komen? Stel die komt er, zou je dan Teze of Boscagli sneuvelen? Of zou je dan wel Boscagli op het middenveld zetten ipv bijv. (als hij inderdaad komt) Propper?

28 april 2021 om 08:05

Goeie vraag. Er zal inderdaad wel een CV bij komen gezien Baumgartl vertrekt. Met Boscagli, Viergever en Obispo hebben we al 3 LCV's dus het zal hoogstwaarschijnlijk een RCV worden die het met Teze mag uitvechten. Afhankelijk van wie die strijd wint kun je bepalen wie er naast komt te staan denk ik.

28 april 2021 om 08:21

Ik vermoed dat ze Teze rb willen gaan zetten en dan komt er een vacature vrij voor rcv. Je hebt daar wel echt iemand nodig met kwaliteiten en vooral karakter. Als je Propper gaat halen heb je een prima middenvelder, maar het ontbreekt nog steeds aan leiderschap, vooral als Dumfries dan idd vertrekt.

28 april 2021 om 11:37

@Skede Viergever heeft toch ook een aflopend contract? Vgm blijft hij niet.

@PSVGillingham Teze rb is drama joh. Juist op die plek kon hij niet doorbreken bij PSV, lekker cv laten staan, daar speelt hij erg sterk.

28 april 2021 om 14:45

Eens, maar desondanks vermoed ik wel dat ze dat willen doen.. helaas 😅

27 april 2021 om 22:50

Helaas kan sangare echt werkelijkwaar helemaal niks. Niet springen, niet stofzuigen, niet tackelen, niet passen naar voren. Nog altijd een 10 voudig verbetering t.o.v. rosario maar Sangare kan echt nog minder dan pablo

27 april 2021 om 23:07

Voor 8 miljoen inclusief bonussen zou ik het ook doen. Er niet eens over nadenken. Hij kan nog makkelijk 4 jaar mee. Echt een missing link op het middenveld. Kan stofzuigen, technisch prima en heeft scorend vermogen. Ik denk dat hij voor heel veel rust op het middenveld kan zorgen.

28 april 2021 om 07:48

Maar hij zal toch ook wel een bepaald salaris willen. Dat hij terugvalt in salaris lijkt me logisch, maar hij is wel een BPL salaris gewend. Dus bij PSV zal hij wel in de top van het salrishuis terechtkomen lijkt me zo. Ik weet niet hoeveel plek daar nu is. Wellicht dat Götze dan weg zal moeten gaan.

28 april 2021 om 10:38

@Rochus: haha, wat een voorspelling. Kleine zoektocht leert ons dat hij 2,3 miljoen op jaarbasis verdient. Dat valt dus wel mee, er zijn spelers die meer inleveren om weer in de ED te spelen. Waarom Gotze dan ineens zou moeten vertrekken is mij een raadsel, maar wellicht is dit meer hoop van jouw kant? 😜

27 april 2021 om 23:14

Of ze halen gewoon twee nieuwe centrale middenvelders zodat Rosario en Sanagare de bank warm kunnen houden. Bovendien gaf de geweldige De Jong 30 miljoen uit aan Doan, Baumgartl en Bruma, dan is tien miljoen en wellicht iets minder prima voor iemand die nog vier jaar lang mee kan en wel een meerwaarde gaat hebben.

28 april 2021 om 08:10

Ik vind dat altijd een beetje een vreemde redenatie. Dus omdat je veel geld hebt uitgegeven aan een speler die niet goed genoeg blijkt, kun je ook wel te veel geld uitgeven aan een andere speler, ofzo. Dan kom je in een vicieuze cirkel terecht. Sangare is met een voetballer naast zich denk ik echt een prima speler, dus die hoeft van mij de bank niet warm te houden.

28 april 2021 om 09:35

Ik zou toch zo veel liever hebben dat PSV zich richt op een uitmuntende rechtsback en linke centrale man. Als je daarvoor twee jongens wilt halen die PSV weer naar een volgend niveau tillen ben je al gauw 20 miljoen kwijt.

28 april 2021 om 09:53

Het een sluit het ander niet uit he 😉

Zelfs voor 10m zou ik het doen hoor. Je weet wat je hebt, weinig risico en zou gelijk de beste middenvelder van de Eredivisie zijn. Fantastische speler.

27 april 2021 om 21:15

Nou, beste middenvelder.... gezien hij dit seizoen nauwelijks speelt weet je juist niet wat je hebt haha. 10 miljoen is echt veel te veel gezien zijn leeftijd en contract.

27 april 2021 om 21:17

De beste middenvelder vd eredivisie nog wel. Ik snap je enthousiasme en zou idd een goede zijn voor psv. Maar enig nuance is op z'n plaats. Maar dat ter zijde een goede match voor psv

27 april 2021 om 21:17

Toen in zijn tijd bij PSV was hij natuurlijk grandioos. Ik denk zelf dat het niet veel risico is, 10m zal best nog wel wat lager kunnen vallen, dan heb je gewoon een geweldenaar binnen. Ik heb er wel vertrouwen in hoor.

27 april 2021 om 21:18

#dubbelop hahaha

27 april 2021 om 21:20

Was bij PSV inderdaad een geweldige speler maar of hij nu zomaar de beste middenvelder van de Eredivisie wordt valt wel te bezien he haha. Er lopen er nog een paar rond die ook aardig kunnen voetballen. Maar inderdaad, ik zie hem ook graag komen!

27 april 2021 om 21:23

Sluit ik mij bij aan Champmanus, prima versterking voor PSV. Maar indien hij daadwerkelijk daarkomt, dient hij zich toch eerst te bewijzen om de beste middenvelder van de eredivisie te worden.

27 april 2021 om 21:32

Zo goed vind ik hem nou ook alweer niet. Wel goed, maar geen gotze. Scoort weinig. Verdedigend redelijk en of zijn handelingssnelheid niet is gezakt weet ik niet. Kan me niet voorstellen dat hij een betere spelverdeler is dan gotze.

27 april 2021 om 21:32

Mwa, zomaar.. Als ik even denk aan goeie middenvelders in de Eredivisie wie er volgend seizoen ook nog spelen: Klaassen, Gravenbergh, Veerman, Midtsjo, (kans dat Koopmeiners bij AZ blijft is heel klein) noem er nog een aantal? Ik vond Pröpper op zijn top bij PSV beter dan alle genoemde spelers. Zou me eigenlijk ook niets verbazen als hij dat niveau van een paar jaar terug gewoon weer aantikt na een goeie voorbereiding maar goed, het is maar een mening haha. We gaan het zien of dit überhaupt gebeurd. Zou wel vet zijn.

27 april 2021 om 21:33

Wel beter dan Rosario, maar die legt de lat zeer laag

27 april 2021 om 21:37

En psv heeft nu ook al de 2 beste middenvelders met Gotze en Van Ginkel

27 april 2021 om 21:42

Van Ginkel heeft amper minuten gemaakt. Ik denk overigens dat Psv niet meer dan 5 miljoen moet betalen voor Propper. Voor 10 miljoen kan je beter een poging wagen bij Veerman. Talentvolle speler die ook nog is een restwaarde heeft.

27 april 2021 om 21:51

Ga jij het gotze vertellen. Want zelden zo groot nieuws al dat hij aankwam. Idd heeft weinig laten zien. Maar iemand die het hele jaar bank zit in Engeland dan direct daar boven te plaatsen. En vergeet ajax niet.

27 april 2021 om 21:52

@Lee112 Oneens. Rosario is absolute toplevel joh.

27 april 2021 om 21:17

Beste weet ik niet. Denk wel top 3, en ook ik ben het eens met de 10 miljoen. Hopelijk kun je dan wel Rosario ergens slijten!

27 april 2021 om 22:00

Aguerooo de wisselspeler van de nummer 17 van de premier league is niet de beste speler van de eredivisie! Gotze en van Ginkel bij psv, Gravenberch en Klaassen bij ajax zijn sowieso van een hoger niveau. Misschien iets teveel koningsdag euforie.
Wil niet zeggen dat dit geen goeie aankoop is voor psv maar jij slaat door.

28 april 2021 om 00:59

Gotze en van Ginkel? Gravenbergh en Klaassen? Geen van die 4 heb ik dit seizoen(!) het niveau van Propper zien aantikken in zijn tijd bij Psv. Nu wil ik niet per definitie zeggen dat hij gelijk weer op dat niveau komt, maar ik heb er wel vertrouwen in dat wanneer hij de gehele voorbereiding meedoet bij PSV en wedstrijdritme opdoet, hij dat niveau best wel weer eens aan kan tikken.

Dat Propper het in het buitenland niet heeft gered dat is duidelijk, kwam voornamelijk door zijn blessures, maar je kunt hetzelfde zeggen tegen spelers als v Ginkel en Klaassen terwijl Klaassen op dit moment toch wel een van de betere middenvelders is van de Eredivisie en hij kampte niet eens met blessures in zijn tijd bij Everton.

Ik vind absoluut niet dat ik met deze mening doorsla, ik vind het best een reële gedachte. Uiteraard moet de hele transfer eerst nog rondkomen etc, dus is het een kwestie van afwachten en eerst zien en dan geloven, maar ik heb er iig best wel veel vertrouwen in. Als het nou een volstrekt kansloze mening/gedachte was dan zou ik je gelijk geven. Heb overigens helemaal niks met Koningsdag.

28 april 2021 om 07:54

Dan heb je weinig voetbal gekeken. Alleen al Klaassen heeft veel meer laten zien, met name de eerste en laatste periode dan Pröpper. Een bankzitter van een club waar Ajax 9 van de 10 keer van wint boven een van de beste spelers van Ajax zetten klinkt toch helemaal niet logisch. Dat hij van meerwaarde is voor de ED ontken ik niet, dat hij bij de beste spelers van PSV zou horen geloof ik ook, maar dat zegt toch meer over de kwaliteiten die PSV nu heeft? Maar laten we hopen dat het doorgaat. Ik heb geen zin in een competitie waarin Ajax op halve kracht kampioen wordt. Nu al te vaak rondom Europese duels gezien dat Ajax er wel met 50% of minder mee weg komt. Met een sterk PSV zit er tenminste wat druk op.

28 april 2021 om 11:44

Fijn dat je bij deze discussie Ajax erbij weet te halen. Dan ga ik er ook even voor: Ajax zou ook 9 vd 10 keer van Werder Bremen winnen. Dus wat wil je hier nou eigenlijk mee zeggen? Sorry hoor maar dat is wel een heel zwak argument waar je je punt absoluut niet mee maakt. En nee, ben het niet mee eens dat Klaassen meer heeft laten zien, dan heb jij weinig voetbal gekeken.

28 april 2021 om 19:47

Sorry ik vind dat iedereen recht heeft op een eigen mening, maar hier denk ik totaal anders over, en vrijwel alle internationale scouts met mij. Gravenberch wordt door de Europese top gevolgd, en Propper heeft ook in zijn 1e periode bij psv nooit de concrete belangstelling getrokken van Europese topclubs (en ook in zijn Engelse tijd niet). Persoonlijk vond ik van Ginkel in zijn goede periode beter dan Propper, was en is in mijn ogen een net niet speler, terwijl ik aan van Ginkel kon zien waarom Chelsea hem gehaald had.

27 april 2021 om 22:19

10 miljoen en zijn PL-salaris is een behoorlijke aanslag op het spelers budget op jaarbasis ben ik bang. Dan ko t ie voor een miljoen of 7 op de balans te staan elk jaar. Want meer als 3 contractjaren zou ik hem niet geven

27 april 2021 om 23:09

De beste middenvelder van de Eredivisie? Ik kan er nu al 5 betere opnoemen.

28 april 2021 om 03:03

Beste van de Eredivisie? Ik schat Klaassen wel iets hoger in

Goede zet. Hopelijk lukt het.

Lijkt mij een prima versterking wanneer hij onder de 10 miljoen beschikbaar is. Fein en van Ginkel vertrekken voor 99% na dit seizoen en ik verwacht dat Guti ook verkocht zal worden. Propper zou met zijn kwaliteiten zeker van toegevoegde waarde kunnen zijn.

27 april 2021 om 21:37

@Andres13 Eigenlijk zouden jullie naast hem ook Alireze moeten binnen hengelen. Kan Madueke op plek Malen (die verkocht wordt) en op de flanken Gakpo en Alireze. Lijkt me sterk voorhoede.

27 april 2021 om 21:57

Alireza Jahanbaksch? Madueke is een vleugelspeler he, geen spits. Haal dan liever een spits ipv Jahanbaksch. Prioreit blijft wel een CV, in de spits hebben we Romero nog alleen blijft dat natuurlijk nog steeds een heel groot vraagteken..

Prima speler. Vind de 10 miljoen die genoemd wordt alleen veel te gortig. Voor 6/7 miljoen zou ik hem meteen oppikken.

Afellay, van Ginkel, Propper. Misschien pakt het nu wel goed uit.

27 april 2021 om 22:14

Prã¶pper is zeker een meerwaarde, maar heb je met van Ginkel niet een goedkoper alternatief, en zoals elders vermeld Joey Veerman heb je voor het zelfde geld. Hij heeft ook meer perspectief m.b.t. het doorverkopen/zijn leeftijd

27 april 2021 om 22:40

Ik kijk geregeld Heerenveen maar die Veerman doet ook echt veel fout hoor. Die is nog echt niet klaar voor een stap na psv. Propper is een speler die we nu echt nodig hebben.

Een middenveld met Propper en top class player Rosario. Arme Davy.

27 april 2021 om 21:21

Denk dat hij eerder naast Sangare of Boscagli komt dan naast Rosario.

27 april 2021 om 21:31

Nee hoor die is de eerste op papier meende ik.

27 april 2021 om 21:58

JK-Ajax heeft er meer verstand van dan een echte PSV-er. Rosario is toplevel en moet elke wedstrijd spelen. Pröpper - Rosario zou zelfs Bayern jaloers op zijn.

27 april 2021 om 22:08

Haha kerst komt vroeg dit jaar als Rosario naar de bank gaat

Voor 5 a 6 miljoen euro zo het echt een goede deal zijn. Propper is een speler die bewezen heeft het niveau aan te kunnen, ook is hij net het type middenvelder dat wij missen. Zijn aankoop zou al een heel goed begin zijn. Als Dumfries dan weggaat mag hij direct aanvoerder worden wat mij betreft.

Goede speler, ik denk dat hij voor 7 ook wel te krijgen is, dus zeker doen want hij brengt voetbal. Gotze, Malen en Dumfries zullen weggaan voor 40-50 miljoen dus er is wat mogelijk lijkt me.

27 april 2021 om 21:56

De kans dat Gotze blijft is ook nog aanwezig, heeft het erg naar zijn zin in Eindhoven.

27 april 2021 om 22:10

Gotze schijnt zelfs al op zoek te zijn na een huis in de buurt van Eindhoven. Goeie zaak dus.

Niet heel creatief scouten dit, maar als hij nog een beetje van zijn kwaliteit kan tonen bij PSV dan is dit voor PSV natuurlijk absoluut een aanwinst.

27 april 2021 om 21:26

Dat zou je ook zeggen van gotze....ik heb het niet of nauwelijks gezien. Eerst natuurlijk afwachten of het absoluut een aanwinst zal worden.

27 april 2021 om 21:26

Is ook niet bedoeld als een exotische aankoop, maar vergelijkbaar met tadic en blind. Spelers die zich in de ed lang en breed bewezen hebben, internationals zijn, leiding kunnen geven en op de bank zitten in de top 5 competities.

PSV is echt anti verdedigers of? pfff koop toch 's fatsoenlijke centrale backs ipv middenvelder nummer 84

27 april 2021 om 21:48

Fein en Guti zullen vertrekken, Ginkel heeft amper minuten gemaakt en ook Rosario is wellicht toe aan een nieuwe stap. Dan blijft er weinig over op het middenveld. Iemand als Propper kan met zijn ervaring dat gat prima opvullen. Neemt niet weg dat ze ook verdedigers nodig hebben momenteel.

10 miljoen veelste veel voor iemand die nooit speelt. 6/7 schappelijke parijs. Prima eredivisie speler natuurlijk

Ze krijgen 50 miljoen beschikbaar. Met als doel om te investeren in voetballers voor hun verdienmodel. Dan kunnen ze dat geld toch beter in talent steken? Of blijven ze maar gokken op de CL miljoenen?

27 april 2021 om 21:50

Met Propper haal je een redelijke speler binnen die al bekend is met ed. Ik zou eerder voor iemand als Veerman gaan, maar zeker met het naderende vertrek van een aantal spelers is dit geen onlogische keuze. Of het de beste keuze is valt te betwisten natuurlijk.

27 april 2021 om 21:52

Hoe komen mensen er toch steeds bij dat die 50 miljoen enkel en alleen voor de spelers gebruikt wordt? Daar zit een groot gedeelte in voor verbouwingen aan het stadion en de Herdgang, en daarnaast kan een kleiner gedeelte eventueel in de spelersgroep gestoken worden.

27 april 2021 om 23:22

En daarnkomt ook nig eens bij dat ze het niet krijgen, maar gewoon tegen 1,5% rente lenen

Leuke naam. Lekker origineel. Maar goed. Wel een goede optie die wel zou passen. Maar wellicht wel zonder restwaarde.

28 april 2021 om 10:20

Tadic, Blind, Klaasen, Stekelenburg ??

28 april 2021 om 21:29

Berghuis, Fer, Karsdorp, van Ginkel, Martins Indi... Noem maar op. De een wel succesvoller dan de ander. En tussen verassingen die we niet zo goed kennen ook. Maar dat is vaak toch spannender. En Feyenoord wordt het zo vaak verweten in 'de bekende vijver te vissen'. Ik las dat Veerman ook 12 miljoen moet kosten, maar die heeft wel restwaarde

Veel te veel geld voor een Propper die over zijn top is. Ik zou dan nog eerder Guardado terughalen.

Vond hem in zijn psv tijd altijd een mooi weer voetballer. Als het goed liep speelde hij fantastisch, maar als het even tegen zat was davy er nooit om zijn ploeg op sleeptouw te nemen. Toch 3 seizoenen basis gespeeld in de PL, dus daar zal hij het strijden wel geleerd hebben neem ik aan.

28 april 2021 om 09:57

Propper speelde drie seizoenen in de basis maar niet bij een topper of subtopper. Nu speelt hij zelfs daar niet meer in de basis. Propper was beter toen hij bij PSV vertrok dan dat hij nu is. Daar moet je dus geen 10 miljoen aan uitgeven.

Rosario lekker verkopen voor een kleine 10 miljoen en dan propper halen. Sangare propper zou geweldig zijn en dan nog van ginkel achter de hand

27 april 2021 om 22:07

Als John de Jong het voor elkaar krijgt om Rosario voor 10 miljoen te verkopen dan kan hij ook water in goud veranderen..

27 april 2021 om 22:14

Daar kun je heel grappig en populair over doen maar kijkje het aantal wedstrijden dat hij speelt en onder meerdere trainers. Dan moet je hem echt wel voor een paar miljoen kunnen verkopen. Is ook nog jong en reserve aanvoerder.

27 april 2021 om 22:18

Cuco10, misschien kan PSV dan Viergever reserve aanvoerder maken en kan PSV hem dan wellicht ook kwijt voor 10 miljoen? Wat een dom argument zeg, Piroe is ook jong moet die dan ook 10 miljoen kosten? Rosario speelt altijd vanwege pure onkunde van van Bommel én Schmidt. Daar ga je echt geen 10 miljoen euro voor krijgen als je realistisch bent en niet dronken bent van de pilsjes.

27 april 2021 om 22:43

Ik zeg ook niet dat het alleen aan zijn leeftijd ligt. Misschien eerst ff goed lezen. Hij is jong, heeft veel wedstrijden gespeeld en reserve aanvoerder. Dan kun je er echt wel 10 miljoen uit halen.

Sangare boscagli propper en misschien van ginkel. Dan hebben we genoeg keuze en kwaliteit op het middenveld. Rosario guti en fein zullen vertrekken. Kun je er nog winst op maken ook.

28 april 2021 om 01:32

Vraag is wel, hoeveel willen spelers als vanginkel en Propper gaan verdienen? Je haalt 2 spelers binnen wie een salaris gewend zijn uit de PL. Propper zou ik 100% voor gaan maar bij vanginkel blijf ik toch mijn vraagtekens zetten, erg risicovol gezien zijn blessures en zijn invalbeurten. Of hij moet echt flink wat in willen leveren (weet niet hoeveel hij precies per jaar verdient daar, 2-3m?). Er moet natuurlijk nog geld overblijven voor een fatsoenlijke ervaren centrale verdediger en rechtsback.

Behoorlijke vraagprijs??? Dit moet psv toch meteen doen joh. Echt een goede speler, kent de competitie en heeft een leeftijd om nog 3 jaar de dragende kracht te worden van psv. Eerlijk is eerlijk, ik zou hem ook graag bij ajax zien.

27 april 2021 om 23:26

Ik vind het een aaedige gok voor 10 miljoen. Als je hem al een contract voor 3 jaar geeft en dan ook nog eens zijn PL-Salaris betaald, dan kist ie gewoon 7 miljoen per jaar. Dus dat is geen koopje

Laat maar komen. Zeer welkome versterking. Voor een bedrag rond de 6 miljoen zou ik het doen. Niet meer

Zou ik als ik PSV was gelijk doen. Heeft zich als controleur knap staande gehouden in de PL (had ik vantevoren niet per se verwacht) en is na zn blessure gewoon zn plaats verloren bij Brighton. Vond hem bij Oranje altijd zo een verademing tov een De Roon, Pröpper kan echt goed voetballen en t spel verdelen. Doet me een beetje denken aan Schöne als controleur. Had hem ook graag bij Ajax gezien, maarja ik snap wel als PSV een streepje voor heeft.

Prima. Een openingsaanbod van 10 miljoen betekent: voor 8 miljoen mag je hem hebben. Aan John de Jong dan om er nog een miljoentje of twee af te snoepen. Ze beginnen natuurlijk niet op 8, want dan krijgen ze nog minder. Belangrijkste is dat ze bereid zijn hem te laten vertrekken. Da's natuurlijk geen gunstige onderhandelingpositie. Weten zij veel hoezeer wij Pröpper nodig hebben... eh, ik bedoel

Rosario is echt next level en het is nog maar de vraag of Pröpper de concurrentiestrijd met deze Legend kan winnen. Misschien een ruildeal +2 miljoen voor ons. Rosario wordt namelijk niet uitgedaagd op eredivisieniveau. Met zijn fysiek en sturmdrang zou hij perfect in de onderste regionen van de PL passen. Echt, het is een steal voor Brighton als ze in deze deal meegaan.

Ach, Brighton, maak alsjeblieft geen misbruik van onze onervaren technisch manager. We kunnen Rosario niet missen.

Geweldige speler, als Frenkie niet doorbrak en nu Gravenberch ook, had ik hem best bij Ajax willen zien. Eigenlijk had hij in zijn Vitesse tijd al moeten komen, paste veel beter bij ons dan Gudelj. Voor PSV is dit een topaankoop, voor 10 miljoen of minder. Brengt veel voetbal, kan zich uit moeilijke situaties redden en met Rosario/sangare naast zich gaat dat vaak genoeg gebeuren. Als PSV tweede wordt moeten ze hem snel vastleggen, want het wordt tijd dat een ploeg buiten Ajax eens door de voorrondes komt.

Tsja, 10 miljoen voor een speler die op de bank zit bij de nummer 17 uit de Premier League. Leuk om erbij te hebben, maar 10 miljoen is natuurlijk veel te veel. Ook geen restwaarde. Zou fijn zijn als ze eens wat creatiever zouden zijn en spelers van 20-22 jaar scouten die later nog wat opbrengen.

Lijkt me op papier een prima speler voor PSV. een voetballende speler als controlerende middenvelder ontbreekt er wel aan. Boscagli vervult die rol wel prima trouwens hoor maar door daar echt een voetballende middenvelder neer te zetten ga je er denk ik meer op vooruit. PSV heeft nog een goed controlerende middenvelder en een sterke centrale verdediger en PSV heeft een elftal wat gewoon mee kan doen om de titel volgend seizoen. Aanvallend zijn ze niet minder dan Ajax.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren