Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

KNVB vervroegt Eredivisie-duels en verlaat negen KKD-wedstrijden

Laatste update:

De wedstrijd tussen Ajax en AZ op zondag 25 april begint om 14.30 uur in plaats van 20.00 uur, zo maken de Alkmaarders via de officiële kanalen bekend. De Alkmaarders communiceren niet waarom het duel vervroegd is, maar dat heeft vermoedelijk te maken met het feit dat er 7500 toeschouwers welkom zijn én dat Ajax die dag kampioen kan worden.

Als Ajax volgende week donderdag de inhaalwedstrijd tegen FC Utrecht in eigen stadion winnend afsluit, kunnen de Amsterdammers vier dagen later tegen AZ de landstitel veiligstellen. Dat Ajax tegen de Alkmaarders kampioen kunnen worden, lijkt een aanleiding te zijn geweest voor de KNVB om de wedstrijd enkele uren eerder te laten spelen. Er mogen bovendien supporters aanwezig zijn bij de mogelijke kampioenswedstrijd van Ajax.

Tijdens de speelronde die in het laatste weekend van april op het programma staat, zijn er weer supporters welkom in de Eredivisie-stadions. Zo mag Ajax voor het duel met AZ 7500 toeschouwers toelaten in de Johan Cruijff ArenA. Indien de wedstrijd om 20.00 uur afgewerkt was, hadden deze supporters niet voor het ingaan van de avondklok om 22.00 uur thuis kunnen zijn. In dezelfde speelronde speelt ook PSV om 20.00 uur, op zaterdagavond tegen FC Groningen. De Eindhovenaren onderzoeken eveneens de mogelijkheden om het duel te vervroegen.

Update 12.20 uur - KNVB vervroegt Eredivisie-duels en verlaat negen KKD-wedstrijden
De KNVB heeft woensdagmiddag bevestigd dat drie wedstrijden in speelronde dertig van de Eredivisie een ander aanvangstijdstip krijgen. Behalve de wedstrijd tussen Ajax en AZ van zondag 25 april worden ook Willem II - RKC Waalwijk (vrijdag 23 april) en PSV - FC Groningen (zaterdag 24 april) vervroegd, zodat supporters voor het begin van de avondklok thuis kunnen komen. Beide duels beginnen om 18.45 uur in plaats van 20.00 uur.

Vanwege het vervroegen van Willem II – RKC Waalwijk zou die wedstrijd gedeeltelijk overlappen met het programma van de Keuken Kampioen Divisie. In overleg met de clubs, de CED, ESPN en de lokale autoriteiten is daarom besloten om alle wedstrijden die vrijdag 23 april in speelronde 35 in de Keuken Kampioen Divisie op het programma met een uur staan te verlaten. Bij die duels is geen publiek aanwezig.


Wijzigingen in de Eredivisie




Wedstrijd Datum Oude tijd Nieuwe tijd
Vrijdag 23 april Willem II - RKC Waalwijk 20.00 uur 18.45 uur
Zaterdag 24 april PSV - FC Groningen 20.00 uur 18.45 uur
Zondag 25 april Ajax - AZ 20.00 uur 14.30 uur


Wijzigingen in de Keuken Kampioen Divisie




Wedstrijd Datum Oude tijd Nieuwe tijd
Vrijdag 23 april Jong FC Utrecht - Go Ahead Eagles 20.00 uur 21.00 uur
Vrijdag 23 april FC Dordrecht - MVV Maastricht 20.00 uur 21.00 uur
Vrijdag 23 april NAC Breda - Excelsior Rotterdam 20.00 uur 21.00 uur
Vrijdag 23 april Jong PSV - TOP Oss 20.00 uur 21.00 uur
Vrijdag 23 april FC Den Bosch - Roda JC Kerkrade 20.00 uur 21.00 uur
Vrijdag 23 april De Graafschap - Almere City FC 20.00 uur 21.00 uur
Vrijdag 23 april Jong Ajax - NEC 20.00 uur 21.00 uur
Vrijdag 23 april Helmond Sport - FC Eindhoven 20.00 uur 21.00 uur
Vrijdag 23 april Jong AZ - SC Cambuur 20.00 uur 21.00 uur

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Goed geregeld, een kampioenswedstrijd op zondagavond 20:00 kan je je toch niks bij voorstellen

14 april 2021 om 11:42

Niet? Lekker de kroeg daarna... of wacht

14 april 2021 om 12:25

Aantal jaar geleden met Frank de Boer tegen VVV was op zaterdagavond. Gave lichtshow.. maar nee doe zo'n wedstrijd maar 14.30 uur inderdaad

Nou Halsema: waterkanonnen klaar staan? Je kunt er natuurlijk donder op zeggen dat Ajax supporters bij een eventuele landstitel na een wedstrijd waarbij eindelijk weer wat publiek mocht zijn, de straten op gaan. En geef ze eens ongelijk. Halsema kennende gaat ze dat zonder enig tactisch inzicht de kop in drukken, in plaats van in goede banen proberen te leiden.

14 april 2021 om 10:54

Hoe zou je dat in deze tijden dan in goede banen willen leiden?
Alsof mensen die een kampioenschap gaan vieren netjes op 1,5m dat op het museum plein gaan doen of de Dam...?

Zo iets is helaas nog niet te vieren, en zal ook geen vergunning voor worden gegeven lijktmij.

14 april 2021 om 10:58

Je kunt het in ieder geval proberen. 100% dat de supporters het gaan vieren, dan kun je er voor kiezen om dat hardhandig de kop in te drukken (wat ik van Halsema verwacht), of het enigszins georganiseerd te laten verlopen waarbij je zoveel mogelijk invloed kunt uitoefenen op de corona maatregelen. Ik denk niet dat de Ajax supporters heel erg veel waarde hechten aan het ontbreken van een vergunning 😉

14 april 2021 om 11:00

Zij wilde burgemeester worden, dus haar probleem. Als de manifestatie haar maar genoeg aanstaat is ze heel ruimdenkend weten we. Als ik haar was zou ik dus zeker met wat vertegenwoordigers in gesprek gaan om te kijken wat zij toelaatbaar acht en op welke plekken dit mogelijk is. Anders weet je gewoon dat dit uit de hand gaat lopen. Dan beter iets zo veilig mogelijk reguleren.

14 april 2021 om 11:00

Misschien moet de gemeente maar mondkapjes gaan uitdelen waar een rietje in zit zodat je wel lekker kan drinken en waar 'ajax Kampioen' of iets dergelijks op staat. Haha nee is een geintje, maar je hebt gelijk. Dit is nogal lastig goed te doen, ga er maar aanstaan.

14 april 2021 om 11:02

@Master D, nouja ik wilde er niet over beginnen omdat het misschien een beetje 'makkelijk' is om te benoemen. Maar inderdaad, een BLM demonstratie vond ze zo belangrijk dat ze er zelf tussen ging lopen dus het is wel erg hypocriet als de ene bijeenkomst wel toelaatbaar is en de andere niet, gebaseerd op haar eigen principes.

14 april 2021 om 11:13

Laten we BLM hier even buiten houden, dat scheelt weer een totaal escalerende discussie.

Oprechte vraag H.j.cruijff: wat denk jij dat er gebeurt als mensen lekker biertjes of baco gaan drinken door een rietje?

14 april 2021 om 11:14

@careldegrotere,

Haha ja wellicht wel beter he 😅

14 april 2021 om 11:26

@skede Het gaat mij niet zo zeer om Blm. In maart liet ze bijvoorbeeld ook demonstraties toe over het klimaat in het Westerpark en een studentendemonstratie op het museumplein. Toen dacht ze ook gewoon mee met de organisatoren. Die waren ook niet helemaal tevreden met wat wel mocht, maar er mocht wel iets. Als je als burgemeester bij deze onderwerpen bereid bent mee te denken, zou je dat ook bij het voetbal horen te doen. Ik denk dus dat we het eens zijn.

14 april 2021 om 11:30

@skede:
Dat was toch ook een fout, heeft ze zelf toegegeven... Kunnen we wel op terug blijven komen is wat vermoeiend.
Dat liep al uit de hand, en dat was een protest. Laat staan een feest dat is toch iets totaal anders.

Daarbij is protesteren een grondrecht hier. En een feestje vieren voor een kampioenschap niet.....

14 april 2021 om 11:32

@master D:
Dus simpel geen feest is haar oplossing!

Mensen mogen al een jaar niks en bedrijven kunnen niks. Maar zouden we wel een uitzondering moeten maken voor een feestje voor een handje vol Ajax aanhangers? Staan die boven de rest van de samenleving ofzo?

14 april 2021 om 11:33

Wat Capis zegt. Demonstreren en een kampioenschap vieren zijn twee totaal verschillende dingen. Dat is als over de snelweg fietsen en boos worden bij je aanhouding want 'die auto's mogen hier toch ook rijden?!'. Laten we het hierbij laten. Zou zelf ook graag een feestje hebben bij het kampioenschap, maar dit jaar gewoon even niet. Corona van dichtbij ernstig meegemaakt en dat zet wel aan het denken.

14 april 2021 om 11:37

@master D:
Meen je dit serieus...
BLM demonstratie iets wat een diep geworteld probleem is.
Klimaat iets wat impact heeft op iedereen.
studenten die aan alle kanten worden benadeeld en van groot belang is voor de toekomst.

Of een feestje voor Ajax... Kom op hoor!

Daarbij is er nog niet 1 feest toegestaan geweest dus waar hebben we het over. vergelijking slaat echt nergens op en totaal irrelevant.

14 april 2021 om 11:59

@capis Ik zeg nergens feest. Dat maak jij er van om ook maar meteen met je morale vingertje te wijzen en goedkoop punten te scoren. Alsof ik een kampioenschap gelijk aan dit soort problematiek schaar. Een walgelijke suggestie. Ik zeg dat ze in gesprek moet gaan met vertegenwoordigers om te kijken wat mogelijk is. Waar ik niet(en zij waarschijnlijk ook niet) op zit te wachten is dat de openbare orde verstoord wordt omdat supporters ongereguleerd de straat op gaan. Dat effect moet ze dus zo veel mogelijk (Je hebt het niet helemaal in de hand als burgemeester) zien te voorkomen. Wat daarvoor een slimme oplossing kan zijn weet ik niet. Mag ze lekker in dat overleg bespreken. Ze greep ook niet in bij (spontane) feestjes op het museumplein bijvoorbeeld toen de avondklok de eerste dag een uur later in ging. Feit is dat je er iets mee moet en dat je als burgemeester voorbereid moet zijn niet minder en niet meer. Dus ja, ik ben heel serieus. Waar was jij eigenlijk toen dat spontane feestje op het museumplein uitbrak bij die avondklok? Precies helemaal nergens. Toen hoorden we je niet. Over 'voorrangspositie' en 'feestje voor jongen' 'kom op hoor'. Pas nu de andere doelgroep je niet aanspreekt en waar je zoveel mogelijk ongeregeldheden dient te voorkomen kom je je galspuwen.

14 april 2021 om 12:10

@careldegrotere, dan word je 2x zo lam. Ik neem aan dat toch wel duidelijk was dat ik dit niet als serieuze oplossing zag.

14 april 2021 om 12:25

Wat een slap verhaal zeg. Vergelijk je een grondrecht nu met een kampioensfeestje?

14 april 2021 om 12:32

De coronamaatregelen hebben ook invloed op iedereen en dat wordt ook de kop ingedrukt, het gaat niet om de vergelijking tussen feestjes en demonstraties maar om de manier van handelen van een burgermeester die duidelijk onderscheid maakt op basis van haar mening. @capis

14 april 2021 om 12:42

Hardhandig de kop indrukken durft ze niet hoor, enkel bij demonstraties op het Museumplein durft ze de spuit te hanteren. Onlangs met het mooie weer stond het Museumplein Veel voller dan met de demo's op zondag en daar werd niets tegen gedaan...

14 april 2021 om 17:32

Gebruik maken van je demonstratie recht is denk ik de enige optie. Dus na de wedstrijd met zn allen kunnen demonstreren dat je geen kampioenschap mag vieren. 😜

14 april 2021 om 10:56

Het lijkt mij zeer terecht dat er geen uitzonderingspositie gegeven gaat worden aan supporters van Ajax, hoewel ik wel begrijp dat dit een enorm lastige situatie is. Veel horecaondernemers en winkels snakken ernaar om open te gaan, en dit mag nu wellicht vanaf eind april begin mei, en dan zou een kampioenschap van Ajax waarbij veel mensen de straat op gaan daar eventueel weer rem op gooien.

14 april 2021 om 11:00

Dat je geen uitzonderingspositie kunt geven snap ik, maar dat Ajax supporters het alsnog gaan vieren is een gegeven (lijkt me). Daar kun je beter van te voren op in spelen, dan het compleet uit de klauwen te laten lopen.

14 april 2021 om 11:11

Nee dat snap ik ook wel. Wat ik meer bedoel is als groepen samen gaan komen op het Museumplein etc., dan kan je eigenlijk als burgemeester niets anders doen dan hierop ook het waterkanon en de ME op toepassen. Weer een situatie als dat BLM-protest op de Dam moet je nu met het al afnemende draagvlak zeker niet willen

14 april 2021 om 11:18

We gaan van tevoren al Halsema de schuld geven van alles hè. Lekker makkelijk. Hou je gewoon aan de maatregelen en ga niet Halsema de schuld geven als Ajax Supporters denken dat ze boven de wet staan. Elke keer die demonstratie erbij halen begint ook behoorlijk kinderachtig te worden. Bovendien is er niks open dus wat een feest zal dat worden.....not.

14 april 2021 om 11:34

Juist, is toch te bizar voor woorden. Paar aanhangers denken boven de rest van Nederland te staan. En dan nu alvast de schuld geven aan Halsema omdat die zich niet aan de regels gaan houden.

Zijn er maar een paar aansprakelijk dan en zijn die aanhangers dan en zeker niet de burgemeester.

14 april 2021 om 12:18

Ik vind het net zo bizar om vooraf al te zeggen dat het uit de klauwen gaat lopen. Ik neem aan dat er geen alcohol verkocht wordt om en in het stadion. De huldiging zal waarschijnlijk niet dezelfde dag plaats vinden. Dus het enige wat je misschien krijgt is dat er wat groepjes blijven hangen na afloop. Of dat er mensen op eigen houtje richting stadion gaan. Dst moet nog wel te handhaven zijn lijkt mij..

14 april 2021 om 12:20

Maar wij zijn Ajax, wij zijn de beste en staan boven jullie. Dat weet je toch? Denk even mee, we willen een feestje vieren na alweer een kampioenschap

Joh, neem het niet al te serieus. Dit heeft werkelijk niets met de club Ajax te maken. Was het Feyenoord, had je nu ook een aantal van die gasten. Logisch ook. Maak het nou niet zo groot, want dat komt wat wijsneuzerig over.

14 april 2021 om 14:57

@eagle:
Was het Feyenoord had je denk ik nog veel meer van die mensen gehad zelfs! En dan was onder deze omstandigheden helemaal de stad weer gesloopt.

Heeft ook niks met de club Ajax te maken ten opzichte van andere. Echter is dat wel de enige club waar dit van toepassing is dit jaar.

Feyenoord had dan nog meer recht van spreken gezien die niet zo vaak kampioen worden.

14 april 2021 om 17:52

Jup en ook dat had ik begrepen. Ah joh, niet te serieus nemen. Feestjes worden gereguleerd/gestopt. Komt wel goed.

14 april 2021 om 12:21

Skede

Beetje goedkoop dit. Halsema pleit juist voor versoepelingen etc.

Ik als ajacied hoop dat zsm alles open kan en ook de stadions en met mij alle supporters denk ik.

Laten we aub wel (vooral de laatste lootjes) even de maatregelen blijven volgen.

Een kampioensfeest is nu niet in goede banen te begeleiden helaas.

14 april 2021 om 13:13

Laten we hopen dat Ajax een potje verliest en 2 weekjes later tegen Emmen kampioen wordt. Hoe gaan ze het dan doen als vanaf 28 april de terrassen open mogen? Denk dat de supporters dan graag op het terras de wedstrijd gaan volgen. Of gaat Halsema dat dan ook verbieden

14 april 2021 om 14:51

Inderdaad. Dat is het recept voor rellen. Gewoon lekker wat bierwagens, een podium met muziek en ik gok dat er geen rellen zullen zijn. Wel een paar van die jankerds over corona die vinden dat niemand een leven mag hebben.

Is voor AZ ook een wedstrijd die echt gewonnen moet worden, dus ik verwacht een leuke wedstrijd.

14 april 2021 om 11:22

Gezien het spel van Ajax de laatste periode denk ik eigenlijk dat AZ die gewoon gaat winnen. Met het oog op het sentiment na afgelopen seizoen is dit er eentje waar je de spelers niet echt voor hoeft te motiveren denk ik.

14 april 2021 om 11:25

Dat motiveren hoeft inderdaad niet te gebeuren.
Az zal de huid of niet of zo duur mogelijk proberen te verkopen.
Uiteraard is het voor Az vele malen belangrijker om te winnen voor de strijd om de tweede plaats.
Een eventueel kampiiensfeest verstoren is daarbij een heerlijke bijkomstigheid natuurlijk.

14 april 2021 om 18:35

Precies. Ik hoop het als Ajax fan niet, maar het lijkt me een typische wedstrijd waar een feestje zal worden verstoord gezien alle genoemde omstandigheden.

Logische beslissing. Vreemde tijd, ook met eventuele avondklok/aanwezigheid toeschouwers al helemaal niet uitvoerbaar.

Ik vind dit een goed besluit, vond het al een vreemd tijdstip spelen om 20:00 terwijl Ajax mogelijk kampioen kan worden i.v.m. de avondklok. Als een groot gedeelte van de stad zich er dan niet aan houdt is dat voor de politie niet meer te handhaven. Hoop dat de huldiging ook tegen die tijd door kan gaan.

14 april 2021 om 11:19

Maar dat tijdstip stond toch al vast voordat die hele avondklok er was? Toen was er ook nog geen sprake van een eventueel kampioenschap op die dag. En een huldiging? Serieus? Iedereen weet dat dat niet kan en niet gaat gebeuren

14 april 2021 om 11:26

Waarom geen huldiging? Verschillende demonstraties hebben ook gewoon doorgang kunnen vinden ondanks corona? Onlangs ook meerdere test festivals inmiddels zien voorbij komen. Als je een negatieve corona test bij je heb moet dat geen probleem zijn lijkt mij. Desnoods gaan ze maar kaarten verloten om het aantal bezoekers te kunnen reguleren.

14 april 2021 om 11:42

@ali:
Een demonstratie is een grondrecht!
Een feestje is toch iets totaal anders wat zijn dat voor vergelijkingen man pfffff...

Heel het land kan al een jaar lang niet naar een feestje of festivals. Heey maar laten we nu wel even speciaal voor Ajax en de Ajacieden dat wel toestaan. Want heey die zijn een suk belangrijker dan de rest van het land...

14 april 2021 om 11:50

Precies we zijn inmiddels een jaar verder en wat voor vooruitgang hebben we hierin inmiddels geboekt? Wordt volgens mij een keer tijd om te gaan kijken wat er wel mogelijk is in plaatst van alle doemdenkers het beleid te laten voeren en een feestje is anders? Volgens mij is een huldiging ook een feestje. Ik zie het verschil niet een hoop mensen bij elkaar die liedjes zingen voor een ploeg die kampioen is of al hossend op muziek staan los te gaan.

14 april 2021 om 12:17

@capis

Dan gaan ze toch demonstreren, voor de boeren lijkt me slim. Zij hadden destijds bier, muziek etc.
Even demonstratie aanvragen en gewoon allemaal in Ajax shirt etc. daar komen. Simpel toch.

Het meest bizarre aan dit verhaal is dat de Knvb en de Amsterdam Arena onder druk van de Uefa hebben besloten dat er supporters bij deze wedstrijd moeten zijn, om te bewijzen dat we een EK met veel supporters kunnen organiseren. Vervolgens weet Ajax hier niets van en krijgt via de media te horen dat supporters welkom zijn bij de eventuele kampioenswedstrijd. Ga maar even als organisatie bedenken hoe je dit in goede banen kunt leiden. Ga maar even beslissen welke 7500 mensen het stadion in mogen komen, wat te denken dat er buiten het stadion gebeurt met alle supporters die een eventuele titel willen meevieren? Ik vind het allemaal zo ondoordacht. Was gewoon in overleg gegaan met Ajax. Hoe kan je hen nu zo voor het blok gooien door dit via de media bekend te maken. Alsof Ajax nu nog kan zeggen: we gaan dit niet doen.

zet de ME maar vast paraat, dit gaat een groot slagveld worden.
Snap dat je het wil vieren, maar dit kan en mag niet, hou je daar dan ook gewoon aan dan is er niks aan de hand.
moeten nog wel eerst 2 wedstrijden voor gewonnen worden dus nog niks is zeker

Denk dat het verstandigste is om geen toeschouwers toe te laten. Dit gaat geheid voor problemen zorgen.

14 april 2021 om 14:57

Heeft niet zo zeer met de aanwezige supporters te maken denk ik.
Het gaat meer om die duizenden supporters die thuis een paar slokjes teveel nemen tijdens de wedstrijd en dan in alle euforie na een mogelijke overwinning de straat op gaan en dan een boete f slechts opmerking krijgen van bromsnor wegens samenscholing.
Meestal zijn zulk soort aangelegenheden voor voetbal(tuig)supporters een vrijbrief om te gaan rellen.
Mocht dat gebeuren, lekker in eigen stad doen, en niet gaan klagen dat de gemeentelijke belastingen etc...weer omhoog gaan.

Hoe er met zo'n situatie omgegaan wordt kunnen we vrijdagavond gaan zien denk ik. Als Cambuur wint zijn ze officieus gepromoveerd en dat gaat wel gevierd worden denk ik. Gaan ze dit een gedogen en het vuurtje niet opstoken, of wordt er ingegrepen? Ik ben benieuwd.

14 april 2021 om 12:50

Ze kunnen op 23 april officieel kampioen worden. Dan wordt het een goede dag voor de schatkist, want Cambuur moet dan terug komen uit Alkmaar uurtje later dan verwacht. Denk dat bij een officiële promotie/kampioenschap ook niemand binnen blijft, al is het rond middernacht.

Als er wel supporters worden toegestaan kun je een feestje nauwelijks tegen gaan. Of mogen ze ook niet blij het stadion uitlopen? Maar goed eerst maar is zien of ze winnen

Door de mazen van de wet kunnen we ook gewoon een demonstratie aankondigen na de wedstrijd (mocht het kampioenschap een feit zijn dan) Demonstreren we tegen.... ehhh... dat de wedstrijd niet met meer doelpunten is gewonnen ofzo, museumplein schijnt zich daarvoor redelijk goed te lenen!

:D

Haha omdat Ajax kampioen kan(gaat) worden. Nee komt alleen door de avondklok. Een hele grote poppenkast.

Kans is ook niet ondenkbeeldig dat een gelijkspel genoeg is voor het kampioenschap, als PSV niet weet te winnen van Groningen. Ik gun Ajax de titel en die gaan ze echt niet meer ontlopen, maar dan bij voorkeur in de wedstrijd erna .

14 april 2021 om 15:00

Laat Emmen dan ook maar punten pakken in Amsterdam de week daarna
Kampioen worden in de kuip is toch ook gezellig voor de gemiddelde Ajacied.

Fieldlap evenement van maken. Goed testen voor en na. En klaar.

14 april 2021 om 12:26

Het vervelende is dat je niet zeker kunt weten of ze kampioen worden terwijl er wel een hele hoop geregeld moet worden van tevoren. Je zou het eventueel bij een huldiging kunnen doen, maar op de dag zelf kan dat niet.

logische verzetting van de wedstrijd
mocht er publiek bij mogen zitten ze niet in de knoei met de voorlopig nog aanwezige avondklok

voor alle kijkers toch fijn 17:00 uur
in plaats van 20:00 uur
vooral voor de jongere supporters

chapeau geregeld

Snap niet waarom de wedstrijden in de KKD om 21 beginnen ipv 20 uur

14 april 2021 om 12:56

Omdat daar nog geen publiek bij mag zijn. Wat op zich raar is, waarom wel publiek toestaan bij de ere en niet bij de KKD divisie.

14 april 2021 om 13:08

De KKD valt hier wel degelijk onder, alleen een week later. Komend weekend publiek bij Eredivisie, week erna publiek bij Kkd.

Het is een uur later omdat er anders overlap is met de wedstrijd tussen Willem II en Rkc. Omdat er bij KKD bij deze wedstrijden geen rekening gehouden hoeft te worden met de avondklok kan Espn nu dus mooi de KKD uitzenden zonder overlap met Willem II - RKC

De reden om de duels uit de KKD te verplaatsen is wel opmerkelijk te noemen.
In eerste instantie spelen ze op exact dezelfde tijd als Willem II en RKC spelen, maar nu is er sprake van gedeeltelijke overlap en dat mag dan weer niet?
Ik snap het niet

Grappig, Als Ajax de inhaal wedstrijd tegen Utrecht winnend afsluit.
Dat is geen vraag meer denk ik zo.
Als je de laatste jaren kijkt dan is het geen vraag meer of maar meer met hoeveel Ajax gaat winnen.
De knvb zal wel weer een geweldige arbiter naar voren schuiven net als afgelopen zondag.

Utrecht versus Knvb het blijft een ongelijke strijd.

maar goed dat is mijn mening

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren