Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Ihattaren zorgt voor hoogtepunt bij PSV: ‘Niemand die mij kapot krijgt!’

Laatste update:

PSV heeft zondagmiddag een eenvoudige overwinning geboekt op Heracles Almelo. De ploeg van trainer Roger Schmidt produceerde twee doelpunten in de eerste helft en maakte na de pauze weinig aanstalten om die marge uit te breiden, totdat Mohamed Ihattaren een prachtig schot lanceerde in de blessuretijd: 3-0. Voor PSV was het een belangrijke en welkome zege, na een gelijkspel tegen Feyenoord en een nederlaag bij AZ in de afgelopen twee competitieduels. PSV neemt de tweede plek op basis van doelsaldo over van AZ.

Schmidt wijzigde zijn basiself op één plaats ten opzichte van het met 2-0 verloren uitduel met AZ voor de interlandperiode. Olivier Boscagli kreeg bij de afwezigheid van Ibrahim Sangaré een basisplaats op het middenveld van de Eindhovenaren. Sangaré vormt al vrijwel het hele seizoen het defensieve blok op het middenveld van PSV met Rosario, maar werd tegen Heracles buiten de basiself gelaten. Hij was afgelopen week op pad met de nationale ploeg van Ivoorkust, waarmee hij interlands tegen Niger en Ethiopië speelde, en werd mogelijk gespaard vanwege de lange reis die hij achter de rug had.

Het begin van de wedstrijd was rommelig te noemen. PSV probeerde de aanval te zoeken, maar had daar moeite mee. Bovendien leek de achterhoede vatbaar voor slordigheden. Toch hoefde PSV maar acht minuten te wachten op het openingsdoelpunt. Donyell Malen werd gelanceerd door een hoge bal van Olivier Boscagli, trok vanaf de linkerflank binnendoor en bestormde het strafschopgebied. Hij troefde Marco Rente af, hield ook andere Heraclieden bij zich weg en zette PSV zodoende al vroeg in de wedstrijd op voorsprong. In minuut 21 verdubbelde PSV de marge. Een afgeslagen bal kwam voor de voeten van Boscagli, die een indraaiende voorzet afleverde bij Denzel Dumfries. De aanvoerder van PSV kopte bij de tweede paal raak.

Met een uiterste krachtsinspanning voorkwam doelman Janis Blaswich enkele minuten later dat Malen er 3-0 van maakte met een schuiver in de hoek. Ook pareerde hij vlak voor de pauze een inzet van Mario Götze. Na de pauze werd de amusementswaarde een stuk lager. Het tempo nam af, kansen waren spaarzaam en PSV voelde geen urgentie om de score nog verder op te voeren. Invaller Ihattaren had echter nog wel zin om zich te laten zien en zocht in de blessuretijd vanaf de rand van het strafschopgebied de linkerbovenhoek op met een fraai, indraaiend schot. Hij zocht de camera op en had een duidelijke boodschap: "Niemand die mij kapot krijgt, vriend. Niemand!"

Eindigt PSV dit seizoen als tweede in de Eredivisie?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties
4 april 2021 om 18:02

ik snap het wel. hij en die Schmidt mogen elkaar voor geen meter dus dan is dit gewoon een stuk frustratie wat naar buiten komt. Ihatteren lijkt zich altijd meer te moeten bewijzen dan veel andere spelers uit de selectie en dan krijg je zo een reactie

4 april 2021 om 18:07

"ihatteren lijkt zich altijd meer te moeten bewijzen dan veel andere spelers uit de selectie"
Dat klopt. Moet ie ook. Omdat van de beste spelers ook de beste resultaten mogen worden verwacht bij topclubs. Rosario hoeft nniet aan een hoog plafond te voldoen Ihattaren wél. En daarom krijgt Rosario sneller een schouderklopje. Echte topspelers die snappen dat. Maar die snappen ook wel dat je niet het gedrag moet vertonen van de man die de winnende in de CL finale scoorde, na een 3-0 in blessuretijd en na een seizoen waarin je vooral je social media kanalen hebt latehn spreken en vooral niet je eigen voeten. En nee Japie, die social media kanalen worden niet door Schmidt beheerst. Dus kan je daarvan dit keer niet de schuld geven'.



4 april 2021 om 18:18

ik vind Schmidt niet consequent iig. de een mag twintig zaadpartijen op rij spelen en heeft een oneindig krediet en speelt Ihatteren twee wedstrijden minder mag hij weer op de bank plaats nemen. dat is ook niet echt lekker voor je vertrouwen

4 april 2021 om 18:49

Wat bedoel je met oneindig krediet? Hij moet volgens jou ontslagen worden? Want genoeg kritiek krijgt hij wel hoor.

4 april 2021 om 19:22

Consequent zijn betekent dat je in twee exact dezelfde gevallen exact hetzefde doet. Ik heb net effe gekeken maar ik heb in de PSV selectie niet één ander geval kunnen vinden van een speler die, in dezelfde situatie als waarin Ihattaren zit, zóveel talent heeft en zó weinig laat zien (in de vorm van twintig zaadpartijen op rij) die het rechtvaardigt dat je Schmidt inconsequentie kunt verwijten.
Oftewel, jij meet met twee maten Japie. Of beter gezegd, je vergelijkt appels met peren.

Trouwens, waar komt jouw idee vandaan dat Ihattaren de allerlaatste strohalm is waar het lot van Psv, als club, aan verbonden is? Ben jij soms vergeten dat PSV al een topclub was voordat Ihattaren daar kwam spelen én dat PSV nog lang een topclub blijft nadat Ihattaren de club heeft verlaten? Of ben je dat even vergeten?

4 april 2021 om 16:27

Gewoon emotie. Hij zegt toch ook niet dat iemand hem kapot probeert te maken. Hij wil gewoon laten zien dat hij ondanks alle media aandacht sterk blijft

4 april 2021 om 16:39

"hij zegt toch ook niet dat iemand hem kapot probeert te maken"

Waarom zou in je hemelsnaam gaan roepen dat niemand je kapot krijgt, als zogenaamd niemand daadwerkelijk hem kapot probeert te maken? Hier zit geen logica achter.

4 april 2021 om 16:59

Hoe zou jij t vinden als je als 19 jarige altijd onderwerp van gesprek bent ongeacht je speelt of niet. Tuurlijk heeft hij fouten gemaakt maar mag t als je 19 bent en je vader bent verloren? Ik kan me voorstellen dat je na zo’n goal een soort van ‘wraakgevoel’ hebt op alle overwegend negatieve meningen die de afgelopen maanden naar je kop zijn geslingerd

4 april 2021 om 17:34

Klopt, hij zegt het. Nu alleen nog even doen, dat is vast makkelijker......

5 april 2021 om 00:33

Ik snap de emotie wel, zeker voor iemand van zijn leeftijd. Toch is het wel een teken dat hij niet echt om kan gaan met de druk en als zaken niet naar zijn smaak gaan, althans, nog niet. Laten we hopen dat dit nog gaat komen, maar eigenlijk kun je er vrij gerust van uitgaan als je zo in elkaar zit dat je nooit 't maximale eruit haalt. En dat is ok, het is gewoon een mens. Maar een echte prof die mentaal sterk is stelt zich toch anders op.

4 april 2021 om 16:29

Omdanks dat Mo ook naar zichzelf moet kijken, maar toch snap ik z'n reactie. Veel analisten in de media brengen die jongen teveel omlaag en zetten hem onnodig in een te kwaad daglicht.

On: PSV speelde redelijk. Niet top of goed. Maar het was vandaag genoeg. Op naar de tweede plek.

4 april 2021 om 16:33

Niemand brengt hem omlaag, ze beoordelen gewoon wat ihattaren laat zien en dat was bar weinig. Als hij gewoon normaal gedrag vertoont en hard werkt zal niemand daar wat over zeggen. Hopelijk kan hij wat langere tijd presteren, dan zal hij ook de complimenten krijgen.

4 april 2021 om 16:38

@hazardinho, hij werd beoordeeld op elke scheet die hij liet op Instagram. Nee, het ging niet enkel over zijn spel

4 april 2021 om 16:43

Ach zo'n veronica inside of de click journalisten pakken elk klein teken van 'wangedrag' om hem nu te bestempelen als een probleem jongen of hem gelijk naar de concurrentie toe schrijven. Het narratief dat het aan Schmidt ligt is ook idioot in mijn ogen, maar Mo is 19 en in een belangrijke periode zijn vader verloren. Die jongen moet nog veel leren, laat 'm gwn met rust. Hij moet zich nog ontwikkelen.

4 april 2021 om 17:00

Zo werkt het nu eenmaal in 2021, en hij lijkt het er ook zelf om te doen met reacties direct na uitschakeling PSV en oranje fotos verwijderen nadat hij niet werd opgeroepen. Als hij er wel bij zat had hij dat nooit gedaan, dus hij zoekt zelf gewoon de aandacht op, daar is hij zich echt wel van bewust. Als PSV hem een dik salaris betaalt mag je je wel normaal gedragen richting club en fans. Ziyech ging zich ook tegen ajax fans keren nadat die een keer kritiek kreeg in het verleden. Gelukkig heeft die zijn houding wel verbeterd.

4 april 2021 om 17:52

Als je goed leest dat zie je dat ik ook aangeef dat ik vind dat Mo zichzelf dingen kan aanrekenen. Maar het verhaal komt van twee kanten en dus snap ik zijn reactie ook ergens wel. Deze jongen moeten we niet onder zo'n vergrootglas leggen. Hij heeft rust nodig en begeleiding. Niet alleen maar zeikers die van elke mug een olifant maken. Daarmee zeg ik niet dat ik al zijn streken goed keur, of wel?

4 april 2021 om 16:37

Die jongen is pas 19. Kan me best voorstellen dat hij gewoon zegt wat hij denkt. Maak je niet zo druk om hem

4 april 2021 om 17:09

Nou ja, vind dat die jongen best wat te voortduren heeft gehad. Die jongen is pas 18 jaar en het is de afgelopen weken bijna alleen maar over Ihattaren gegaan in de media. Kan me voorstellen dat dat best lastig kan zijn op die leeftijd. Die jongen is niet blind ofzo, ziet zijn naam ook overal voorbij komen. Het is misschien onnodig maar kan zo’n jongen best begrijpen.

4 april 2021 om 17:10

Ach die jongen staat momenteel enorm onder druk, iedereen heeft het erover. Los van het feit dat ik hem zelf niet handig vind, zegt dit natuurlijk niks over persoon. Dit was gewoon een hoop frustratie die eruit kwam, niks meer en niks minder. Mensen moeten er gewoon niet zo zwaar aan tillen. Hij heeft alleen wel iemand in zijn omgeving nodig die hem hier en daar wijze lessen geeft, zodat die soms wat slimmer handeld en dan doel ik vooral op zijn gedrag op social media, dat is gewoon niet handig.

4 april 2021 om 17:17

Dus omdat hij zelf vertrouwen heeft is het kinderachtig als frankie de Jong dit zal doen zou iedereen zeggen wat een mentaliteit zeg

4 april 2021 om 18:02

Wow en dat zeggen als je de 3-0 maakt tegen Heracles. Ik snap dat hij getergd is maar nu een grote mond opzetten maakt het niet beter haha. Laat gewoon lekker je voeten spreken dan komt het ook goed.

Simpele overwinning, gelukkig maar dat niemand Mo kapot krijgt, wat een sterk statement zo. Echt gênant hoe kereltjes zich soms gedragen alsof de hele wereld tegen ze is haha. Mo voor Oranje!

4 april 2021 om 16:31

Te veel veren in zijn kont gehad , waarschijnlijk al vanaf de jeugd, en een beetje tegenslag kunnen ze niet mee omgaan. Ik zie het ook op de amateurvereniging waar ik bij zit. Jongetjes die net iets meer kunnen, worden van jongs af aan op het paard gezet en gaan zich er naar gedragen. Blijkbaar is die uiting iets wat zich in zijn hoofd afspeelt. In plaats je na zo'n seizoen wat nederiger op te stellen bij een 3e goal in een al besliste wedstrijd tegen een nietszeggende tegenstander, laat je je zo kennen.

4 april 2021 om 16:40

@njfromvol. Je weet dat zijn vader is overleden? Kansloze opmerking van je.

4 april 2021 om 16:43

Ja, dat weet ik. Tegenslag op voetbal gebied. Niets mis mee toch?

4 april 2021 om 16:44

Het overlijden van je vader bestempelen als een beetje tegenslag is wel een beetje een understatement niet?

4 april 2021 om 16:47

Daar doel ik natuurlijk niet op.

4 april 2021 om 17:08

Dat is niet helemaal duidelijk bij je opmerking. Mo is pas slecht gaan spelen nadat zijn vader was overleden

4 april 2021 om 16:32

Ach jonge. Hij is jong veel kritiek gekregen, snap hem best wel. Niet iedereen kan alles maar zo naast zich neerleggen. Die kritieken gaan ook aan hem vreten. Als hij dan zo reageert vind ik dat helemaal prima.

4 april 2021 om 16:39

Precies, zo'n reactie na een goal moet kunnen. Perez zei het mooi: Vanaf morgen moet hij weer keihard werken om zichzelf te verbeteren zodat hij komende week weer hetzelfde kan doen. Op die manier wordt hij beter en dan komt hij vanzelf waar hij wil zijn.

4 april 2021 om 16:35

De hele wereld is een beetje overdreven, maar hij had wel een heel grote groep tegen hem. Daar heeft hij een boodschap voor en een prachtige doelpunt. Niets mis mee toch? Wees niet zo hard tegen een jochie nog lang niet volwassen is. Komt een beetje genant over.

4 april 2021 om 20:19

Mua, je moet het zo zien he: er is like een x aantal weken over hem geschreven en gepraat. Na een onschuldige comment op een post van Aboukhlal, heeft hij ook weer iedereen overheen gekregen. Daarnaast zal die vast wel vet veel Dm's hebben ontvangen op social media van mensen die hem dan weer kritisch zijn of comments hebben dat hij insinueerde voor Marokko te hebben gekozen, etc. Jongens worden nu zoveel blootgesteld aan media, en het zijn net sponzen en zuigen alles op. Ik vind social media echt onzin en heb alleen Linkedin om mijn cv online te plaatsen en het is niet zo toxic. Maar als je ziet dat Twitter, Facebook en Insta zo verschikkelijk toxic omgevingen zijn, ben ik blij dat ik daar niks mee doe.

Heerlijk om hem zien te scoren! Hopen dat hij het weer oppakt, en gewoon weer alles gaat spelen.

Geweldige goal van Mo. Maar wat zijn sommige mensen vervelen zeg. Hij juicht op deze manier en heeft gewoon gelijk. Niemand die hem kapot kan maken. Alleen maar goed toch? Man man man.. het lijkt bijna alsof sommige het hem misgunnen.

4 april 2021 om 16:29

Zo zit het niet. Mo speelt tijden belabberd en krijgt kritiek. Meneer kan zijn voeten laten spreken maar nee, na 1 goal gaat hij kinderachtig reageren alsof iedereen tegen hem is. Gewoon een rare reactie van hem

4 april 2021 om 16:35

Je kunt het ook zien als een jongen die nog vertrouwen in zn eigen kunnen heeft na een moeilijke tijd. Tegenwoordig word door veel altijd gelijk de negatieve kant gezocht

4 april 2021 om 16:38

@messnaldo: Hij laat toch eert juist zijn voeten spreken? Hij heeft dit seizoen wel vaker zijn voeten laten spreken, maar blijkbaar willen sommigen niet luisteren. Dan moet het maar zo. Niets mis mee.

4 april 2021 om 17:18

Hij heeft dit seizoen niet vaker zijn voeten laten spreken, buiten een enkele niets zeggende goal. Voor het seizoen niet fit en toen er meerdere blessures waren en mo veel speelde was hij nergens te bekennen.

4 april 2021 om 16:32

Dat zijn dezelfde mensen die vanaf oktober al afgaven op Schmidt. Het sentiment na '45 blijkt bij die mensen nog hoog te zitten. Ik kan me nog herinneren dat diezelfde mensen bij het suggereren van een Duitse bondscoach moord en brand schreeuwden. Afkomst lijkt voor hen belangrijker te zijn dan de speelwijze.

4 april 2021 om 17:10

Waar baseer jij die idiote opmerking van "afkomst" op? Nederlanders gaan probleemloos op vakantie naar Duitsland, dus dit is onzin. Mensen hebben een probleem met Schmidt vanwege zijn houding. Niet vanwege zijn afkomst.

4 april 2021 om 20:52

Ik denk dat dit een knipoog is naar de (vele) mensen die stellen dat 'dit soort jongens' kritiek krijgen omdat ze dat soort jongens zijn.

4 april 2021 om 21:47

Scherp Powned, fijn dat het kwartje ergens valt.

4 april 2021 om 16:39

Nee, mensen zien z'n kwaliteiten en talent, maar zien ook dat hij er de laatste tijd niet goed mee omspringt. Hij is inmiddels niet meer extreem jong voor Eredivisie-begrippen en dan is 2 goals en 2 assists voor een speler die enkel aanvallend denkt verre van indrukwekkend. Maar goed, mensen moeten ook niet zo zwaar tillen aan dit soort uitspraken van voetballers. Als het 'm helpt, prima. Helpt het niet, heeft hij alleen zichzelf ermee te pakken.

4 april 2021 om 17:03

Dit moet je doen bij een winnende treffer tegen Ajax of Feyenoord.

Wat boeit de 3-0 tegen Heracles?

4 april 2021 om 18:24

Wat het boeit? Afgelopen seizoen is het gevoelsmatig allemaal Ajax of Feyenoord voor hem omdat het bijna tegen geen enkele club lukte met hem. Dus de ontlading tegen een respectievelijk 'Heracles' zal ook zo gevoeld hebben tegen ieder andere club. Hij weet dat er veel over hem te doen is geweest en hij weet dat hij niet veel kansen heeft gehad ook door eigen toedoen, nu heeft hij minuten gekregen en heeft zijn doelpuntje mogen maken en laten zien (en weten) dat het nog niet gedaan is met hem...

4 april 2021 om 18:50

Ik ben het verder met je eens, maar je kunt niet stellen dat hij geen kansen heeft gehad. Hij had overgewicht en was totaal niet fit aan het begin van dit seizoen en hij is bovendien allesbehalve in vorm. Dan is 1067 minuten in de Eredivisie, 328 minuten in de Europa League en 216 minuten in de Beker zo weinig nog niet. Hij is namelijk ook 6 wedstrijden niet inzetbaar geweest dit seizoen door ziekte en/of blessures.

4 april 2021 om 19:47

Ik snap heus wel dat hij blij is, maar juich dan op een normale manier. Als je een serie van 10 wedstrijden goed speelt, haal dan je gram ofzo. Of gewoon niet en wees blij.

Suffe wedstrijd, vooral tweede helft, maar goal van Ihattaran was schitterend, eentje die hij hard nodig heeft, mooi voor hem!

Is naar de media toe, ik weet niet wat andere mensen denken....

Ik hoop dat Ajax gewoon een bod doet van 7,5 miljoen en Ihattaren haalt. Wat mentale problemen maar nog steeds erg jong. Denk dat hij een nieuwe stap moet zetten, hij en Schmidt werkt gewoon niet. Nieuwe kans bij een team waar hij zeker welkom is. Voor dat bedrag kan Ajax het gokje wagen.

4 april 2021 om 16:27

Je snapt hopelijk zelf wel dat PSV voor dat bedrag hem niet naar Ajax laat gaan? Dan zetten ze hem liever nog een jaartje op de bank

4 april 2021 om 16:32

Het is geen video spel he. Je hebt hier te maken met echte mensen. Weet niet of 7.5 reeel is, maar als psv een mooi bedrag kan verdienen( 7.5 is gewoon veel geld) dan ga je echt niet zo'n jongen straffen en het hele jaar op de bank zetten. Iedereen heeft gevoelens

4 april 2021 om 16:33

@andres13 - Dat is ook een reden dat hij weg wilt denk ik. PSV maakt zich niet druk om Ihattaren, dat zijn ontwikkeling stil staat maakt de club niet meer uit. Als PSV Ihattaren dwars kan liggen dan zullen de fans dat fijn vinden. Zoals je aangeeft, liever een jaar op de bank en geen geld ontvangen dan naar Ajax laten gaan.

Ik zou als Ihattaren dan ook weg willen. Kijk ik snap dat PSV hem niet laat gaan als het een vaste basisspeler is. Maar je hebt hem niet nodig en je hebt 'fans' die hem dan liever een jaar op de bank hebben ipv 7,5 miljoen.

4 april 2021 om 16:33

PSV is toch helemaal niet in de positie om 7.5 miljoen te weigeren voor een wisselspeler met een aflopend contract (volgend jaar dus).

4 april 2021 om 16:34

Jaartje op de bank betekent en salaris uitbetalen en een transfersom mislopen, gezien zijn contract in 2022 verloopt. Denk dat 7.5m heel redelijk is voor Mo Ihattaren. Denk echter wel dat het een topper wordt bij Ajax

4 april 2021 om 16:42

Na dat je club hem publiekelijk heeft gekruisigd is 7,5 miljoen een beetje aan de hoge kant. Volgens een hoop Psv'ers hier kan Mo er niet zo veel van, maar hij moet wel meer dan 7,5 mil opleveren met een aflopend contract? Een beetje tegenstrijdig niet?

4 april 2021 om 16:42

Want? We kunnen de lopende rekeningen niet betalen? Er komen geen inkomende transfergelden binnen komende zomer?

4 april 2021 om 16:44

@hawky,
Dit meen je serieus. PSV maakt zich niet druk om Ihattaren, PSV heeft er alles aan gedaan om die jongen te helpen. Als je bedoelt maakt zich niet meer druk, dan kan ik er enigszins inkomen.

4 april 2021 om 16:45

Ihattaren heeft na dit seizoen nog een 1-jarig contract. Als hij absoluut niet bij wil tekenen, is 7,5 miljoen euro voor een talent met zijn vorm zo gek nog niet. Het is alleen zuur, omdat die jongen in potentie een goudmijn is voor Psv. Ik denk eigenlijk dat PSV niet eens zo moeilijk doet als Ajax op de stoep staat. Op dit moment is Ihattaren verre van een sterkhouder. Maar wederom, het is zo zuur omdat hij dat in potentie wel kan zijn.

4 april 2021 om 16:46

Als de club in kwestie Ajax is, verdubbeld de prijs. 7.5 miljoen incasseren en Ajax hem zien verkopen voor 40 miljoen. Ik mag hopen dat je begrijpt dat je daarmee je concurrentie je een directe stoot uit laat delen in jouw gezicht.

4 april 2021 om 17:12

@Woenselaar, Ihattaren verlengt zijn contract niet, dus gaan ze hem dan op de bank zetten? Voor mij hoeft hij niet naar Ajax te komen, maar het zou raar zijn als PSV hem niet zou laten gaan.

4 april 2021 om 17:21

Hoe zou dat komen Hawky, hij stelt zijn contractverlenging keer op keer uit. Dan is PSV er wel een keer klaar mee natuurlijk als hij ook nog eens niet presteert en slecht gedrag vertoont..

4 april 2021 om 18:04

@arnino PSV helpt hem idd heel erg goed. eerst heb je een trainer die hem niet van Messi niveau vindt, iets wat de andere spelers van PSV gelukkig wel zijn en darn hangt PSV alle vermeende vuile was buiten van Ihatteren in de media

4 april 2021 om 18:05

@hazardinho77 zou jij wel verlengen dan als je weet dat er een coach zit die je niet mag?

4 april 2021 om 18:10

Japie
Ik zou eerst die coach élke week eventjes laten zien wie de beste is. En weet je wat dan gebeurd, dan gaat die coach jou nog belangrijker maken en dan gaat die ook nog zeggen dat jij een geweldige voetballer bent die het eindelijk snapt. Maar in die volgorde.

Dat een coach een speler die niet eens de helft van zijn potentie laat zien (één keer in de vijf tot zes weken) elke week openlijk moet prijzen, zoasl jij wil, is gewoon nonsens. Niet presterende spelers die je tien kansen hebt gegeven verspelen krediet. Of jij dat leuk vindt, of niet.

4 april 2021 om 18:25

dat is makkelijker gezegd dan gedaan als je niet in vorm bent en je weet dat elke verkeerde pass je weer een plek op de bank kan kosten. Ihatteren moet presteren onder hoogspanning

4 april 2021 om 18:53

Bij topclubs heb je twee soorten spelers. Zij die kunnen presteren onder hoogspanning en zij die deze druk (om welke reden ook) niet aankunnen. Van die laatste soort spelen maar heel weinig spelers langer dan een par seizoenen bij een topclub.

Overigens is je suggestie dat Schmidt Ihattaren op de bank heeft gezet vanwege één verkeerde pass een karikatuur. Uiteraard heeft Schmidt Ihattaren nooit om een paar verkeerde passes ernaast gezet. Uiteraard wordt van Ihattaren gewoon wel verwacht dat die zijn stinkende best doet.

4 april 2021 om 18:54

@kyle66 Dat zeg ik niet. Ik zeg alleen dat je als PSV zijnde hem voor 7.5 miljoen nooit aan Ajax kan verkopen. Voor dat bedrag staan er namelijk genoeg alternatieve clubs op de radar waar pizzabakker Mino hem naartoe kan brengen.

4 april 2021 om 18:56

@japie_krekel - Maar je hebt het over Psv, niet over een middenmoter waar een speler kan blijven staan na een aantal anonieme potjes. Kom alsjeblieft niet met het argument Rosario aanzetten, want dat doet verder niets af aan het feit dat Ihattaren belangrijker moet zijn om belangrijk gemaakt te worden.

We zien allemaal hoeveel talent die jongen heeft en wat het kan zijn, maar het zal er wel een keer weer uit moeten gaan komen. Dat kun je echt niet op het conto van Schmidt schrijven, want voor een speler die kampte met overgewicht in de eerste maanden van het seizoen, totaal niet in vorm was/is en tussendoor een totaal van 6 weken niet inzetbaar is geweest door kleine pijntjes of ziekte, heeft hij toch nog aardig wat minuten gemaakt. Bij Ajax had hij waarschijnlijk op de tribune gezeten als hij zo had gepresteerd.

4 april 2021 om 19:26

Sirius
Precies! Japie legt een subtop maatstaf op Psv. Sorry Japie, Maar PSV is inderdaad geen subtpclub maar een topclub. Het zou je onbegrip die je al maanden ten toon spreid wellicht een stukje kunnen helpen als je dát eens op je in laat werken. Denk dat je er dan snel achter bent hoe en waarom dit allemaal gebeurd. En hoef je je niet langer te wentelen in die brugklasscenarios over Schmidt die liever met Rosario en Thomas wekt dan met Ihattaren.

4 april 2021 om 20:36

@sirius dat zeg je wel maar hoeveel niet anonieme potjes speelt een Sangare dan bv? toen Ihatteren gewoon een puike partij speelde en de analisten constateerden dan was Ihatteren volgens Schmidt geen Messi, dus wanneer speelt hij dan wel een goede match?

4 april 2021 om 20:37

@constant Kante maar dat slaat toch ook nergens op? dat blok met die twee houthakkers Rosario en Sangare vind ik sowieso nergens over gaan. haal er 1 uit en gooi Ihatteren daar neer of als jij daar blijer van wordt een Guti of Van Ginkel ofzo. je haalt met deze twee spelers al het voetbal uit je middenveld

4 april 2021 om 16:30

Haha, 7,5 miljoen. Doe even normaal. PSV gaat minstens 25 miljoen willen van Ajax voor Mo, laat hem maar lekker in Eindhoven.

4 april 2021 om 16:31

@ajax1812 - Hij heeft 1 jaar contract en krijgt amper speeltijd. Ik zou die 7,5 miljoen pakken, zeker met de verhalen dat er door corona wat spelers weg moeten om het financieel op orde te krijgen.

4 april 2021 om 16:34

Kom op jongen, Ihattaren is 18 jaar, heeft laten zien verschrikkelijk goed te kunnen voetballen en Ajax is een concurrent van Psv. Jij zou 7,5 miljoen pakken van je directe concurrent? Maargoed dat je geen technisch directeur bent in Eindhoven dan.

4 april 2021 om 16:36

Andere optie is geen 7,5 miljoen en nog verder achterlopen op Ajax qua financiën. En het is een wisselspeler, Schmidt heeft hem niet nodig. Kapitaalvernietiging als je Ihattaren met 1 jaar contract uit zijn contract laat lopen.

4 april 2021 om 16:37

25miljoen voor een 18jarige die onenigheid heeft met het bestuur, en in de clinch ligt met de coach, die het volle vertrouwen krijgt van het bestuur. Gelukkig dat jij geen TD bent van Ajax dan...

4 april 2021 om 16:39

En jij denkt dat Mo alleen naar Ajax kan @hawky? Er zijn 100% clubs in het buitenland die meer zullen betalen dan 7,5 miljoen.

4 april 2021 om 16:39

Bovendien krijgen ze makkelijk 7,5 miljoen van een Engelse club dus dan accepteren ze dat.

4 april 2021 om 16:41

Ik zeg niet dat Ihattaren 25 miljoen waard is @HZ7-22, maar dit is wel ongeveer het bedrag wat PSV aan Ajax zou vragen. Het is nogmaals een 18 jarige jongen, die al heeft laten zien heel goed te kunnen voetballen. Ajax is een directe concurrent van Psv. Wij verkopen toch ook niet Neres, Tadic, Antony, Martinez of wie dan ook aan PSV voor 7,5 miljoen? Doe toch even normaal.

4 april 2021 om 16:46

Wat een rare vergelijking. De aanvoerder van Ajax (tadic) die alles speelt en perfect functioneert op het veld en naast het veld vergelijken met een wisselspeler die weinig minuten maakt en constant problemen heeft bij Psv. En dan heeft Tadic ook nog een langlopend contract en Ihattaren 1 jaar.

Jij kan een banaan recht praten.

4 april 2021 om 16:52

Hawky, even die roze bril afzetten. In welk universum moet PSV 7,5 miljoen van Ajax accepteren? Denk jij dat Ajax de enige club is die aan transfers doet? Ihattaren staat ondanks zijn gedrag nog steeds hoog op alle lijstjes. Als Ajax 7,5m wil betalen, wil een buitenlandse club daar zeker nog een schepje bovenop doen.

Ik word moe van gasten zoals jij die alles en iedereen naar het grote Ajax toe praten. Ben blij om te zien dat er in de reacties ook geluiden te horen zijn van mensen die er wat reëler in staan.

4 april 2021 om 18:04

Hawky
" Ik zou die 7,5 miljoen pakken, zeker met de verhalen dat er door corona wat spelers weg moeten om het financieel op orde te krijgen."
"andere optie is geen 7,5 miljoen en nog verder achterlopen op Ajax qua financiën. "
" PSV maakt zich niet druk om Ihattaren, dat zijn ontwikkeling stil staat maakt de club niet meer uit."

Dat zijn in omgekeerde volgorde een aanname, een denkfout en een prima inkijk in hoe jij de PSV financiën inschat.

Om met dat laatste te beginnen, het klopt dat alle clubs problemen ondervinden in het kader van Corona en dat één van de mogelijke oplossingen daarvoor kan worden gevonden in de verkoop van spelers. Dat er spelers weg 'moeten' om nu te kunnen overleven, dát is iets te stevig gesteld. Maar elke topclub in de eredivisie moet nu eenmaal elk seizoen spelers van de hand doen. Dus dat is niets nieuws. Aangezien er naast Ihattaren nog meer jonge talentvolle spelers zich bij PSV ontwikkeld hebben (gakpo, Teze, Madueke, Ledezma) is het niet zo dat Ihattaren het laatste oortje is dat PSV te versnoepen heeft.

De denkfout, in mijn ogen, is dat je stelt dat PSV dit moet doen om de achterstand 'niet groter' te laten woren. Omgekeerd is mijn vraag dan hoe PSV die afstand ooit denkt te kunnen reduceren met 7,5 miljoen Euro. De groepsfase CL halen levert 40 miljoen op! Dus PSV wordt financieel echt niet 'beter' door een goede speler voor (relatief natuurlijk) weinig naar Ajax te laten gaan lijkt mij.

Verder zeg jij dat de ontwikkeling van Ihattaren PSV niets (meer) kan schelen. Hoe kom jij daar eigenlijk bij? Wie vertelde jou dat? Uiteraard zijn ze met hem bezig. Heel formeel is er al tijden geleden mondeling een verlenging van zijn contract overeen gekomen maar hij gaat voorlopig niet in op aanbiedingen van Psv. Wat moet PSV nu dan doen? Hem en gratis transfer gunnen, in het kader van zijn ontwikkeling? Of wat bedoel je precies eigenlijk? Hij zit in het eerste, mag voor zijn plek knokken en daarmee boeit PSV zijn ontwikkeling niet meer? Want zijn speeltijd die moet hij natuurlijk verdienen. Sinds wanneer is dat raar? Het is niet zo dat hij afgelopen seizoen en dit seizoen, toen hij speelde, een constant en uitermate hoog niveau haalde in mijn ogen. Wat moet je als PSV dan doen? Het hele team en de club volledig op hem afstemmen? Ik snap het niet wat je bedoelt.

Tenslotte vind ik je suggestie op zichzelf niet eens zo heel gek. Ik zou namelijk, als ik bij PSV zat, hem ook gewoon naar Ajax laten gaan. Voor zelfs nog een relatief gering bedrag. 'gedachte is simpel. ALs hij bij PSV er al niet in slaagt een basisplaats af te dwingen, hoe gaat hij dat bij Ajax dan flikken? De concurrentie is daar hoger. Zeker voor zijn type speler. Daarnaast, Ajaxfans doen net alsof Mo verkeerd gebruikt wordt, maar zou Mo bij Ajax lekker zijn mannetje mogen laten lopen en die niet meedoet in het druk zetten? Enfin, ik zou het wel willen zien. Aissati gingen ze bij Ajax ook het voetbal weer eventjes leren. Dat je ook nog een Raiola speler binnenhaalt, ach, dat maakt het voor mij alleen nog maar leuker.

En tenslotte, ik zou met vijf miljoen ook genoegen nemen. Maar er zijn twee clausules. Eentje is dat Ajax, gedurende de looptijd van het contract van Ihattaren, élk seizoen dat ze de CL halen PSV vijf miljoen betalen. Tweede is dat er een doorverkoop clausule geldt van 40-50%.

Daarmee wordt jouw wens waarheid, namelijk dat hij voor een prikkie en dus laag risico naar Ajax gaat om met hem de gok te wagen, en PSV kan het grter wordende gat vele beter kleiner maken omdat ze mee profiteren als Ajax het dankzij hem goed doet. En wordt het een ster en Ajax verkoopt hem voor 60 miljoen, dan is dat ook flinke winst voor Ajax!

Dit lijkt mij een vele betere modus dan jouw suggestie om het voor 7,5 miljoen te doen. En zoals je ziet is dat geen bod dat PSV zomaar kan afslaan. Want er zijn veel betere biedingen. Zoals we er ook wel vanuit kunnen gaan dat Raiola straks ook nog met Milan of Inter op de proppen kan komen en die gewoon 15 miljoen zouden neerleggen. Geen haast ook, zou ik zeggen.

4 april 2021 om 19:15

Even in het kort.
PSV heeft bij contractverlenging een aanzienlijke salarisverbetering aangeboden.
Het duo Ihattaren/raiola eist letterlijk het dubbele.
Onderhandelingen zijn nu opgeschort naar einde seizoen.

Inmiddels heeft Ihattaren via Raiola laten weten dat hij weg wil bij PSV en niet nog een seizoen onder Schmidt wil spelen.
Grootste kanshebber om hem te contracteren is Ajax, maar dat is nog geen uitgemaakte zaak.
Hoofdpijn dossier voor de PSV directie.

4 april 2021 om 20:05

Haha, je gaat mij niet vertellen dat Tadic een rolmodel is. Wordt uitgekotst door iedereen buiten Ajax, maar om dan even Ihatteran aan te halen. De problemen die hij ogenschijnlijk bij PSV heeft, worden enkel opgeblazen door de media, tegen wie hij vanmiddag (terecht) een statement heeft gemaakt.

Waarom nou weer zo overdreven reageren? Wees gewoon blij dat je scoort, net als jouw teamgenoten dat ook zijn

4 april 2021 om 16:30

Waarom reageer jij zo overdreven? Wees gewoon blij dat je club zo een beetje los komt van AZ, net als Mo en zijn teamgenoten dat ook zijn.

4 april 2021 om 18:31

Hij reageert niet overdreven toch? De speler in kwestie doet dat in principe wel. Mentaliteit van niks, die gaat het sportief niet ver schoppen buiten een hoop bankjes warm te gaan houden bij kwalitatief betere clubs. Dat wel.

Mooi gebaar van hem vind ik, er zullen vast mensen zijn die dit arrogant vinden, maar dit straalt voor mij toch wel echt zijn vechtlust uit en dat hij wilt laten zien wie Mo Ihattaren precies is.

Heerlijke doelpunt. Als je het zo maakt mag je gerust even je gram halen voor de camera.

En weer alle aandacht naar Ihattaren... Ik kan me voorstellen dat je als serieuze, volwassen trainer eens klaar bent met het aandachtzoekende, puberale gedrag. Ik bedoel, zijn talent staat buiten kijf, maar zijn gedrag is nog niet professioneel/volwassen. Daar is echt nog wel winst te behalen.

4 april 2021 om 16:29

Amen.

Mooie goal van Mo maar waarom nou weer dit? Nu krijgen we weer een week lang de grote Ihatarran show, met een hoop gezeur rondom de club. Als je dan naar AZ kijkt. Wijndal trots op z’n aanvoerdersband, Boadu en Wijndal die klieren om wie de treffer krijgt tegen VVV. Stengs die staat te lachen voor de camera. Bij ons hebben we op het moment teveel verongelijkt gedoe in mijn ogen. Lekker voetbal, goaltjes maken en tweede worden. Meer hoeven we niet als supporters zijnde

4 april 2021 om 16:50

De druk ligt bij PSV ook gewoon een stuk hoger waardoor je automatisch minder lachende gezichten gaat zien. Als AZ tot het einde strijd om plek 2 na alles wat er gebeurd is met slot is het een meer dan geslaagd seizoen. Terwijl bij PSV er gehoopt werd om langer om de titel te strijden en eventueel KNVB beker.

4 april 2021 om 17:40

Ik zie Gakpo en Madueke ook gewoon bescheiden hun ding doen zonder fratsen, dus het probleem zit niet bij de club maar de persoon zelf.

4 april 2021 om 18:35

Ik heb het ook niet over Mo in mijn reactie. Ik doel op zijn statement dat ze bij AZ veel vrolijker zijn t.o.v PSV en ik zou ook niet anders verwachten.Als het Moraal bij PSV beter zou zijn dan bij AZ zou dat mij zorgen baren.

En iedereen die weer een mening heeft over hem...

Lekker gap...
Invallen, goaltje maken en even lekker ontladen ...

Hahaha, iedereen moet weer janken omdat Mo iets zegt. Hij zit vol met emoties, hij is jong, krijgt veel kritiek over hem heen. Deze reactie is gewoon begrijpelijk en duidelijk frustratie dat eruit komt.

4 april 2021 om 16:31

Die jongen moet gewoon zijn voeten laten spreken, dat is genoeg om critici de mond te snoeren.

4 april 2021 om 18:58

Ja snap het gezeur echt niet. Toen Weghorst van die gebaartjes deed laatst vond iedereen het tof en terecht, agh ja.

Dit is nou precies wat er mis is met die "mannetjes" van de generatie van nu. Krijgen ze eens wat kritiek, hoe terecht en opbouwend die ook mag zijn, dan hebben ze meteen het gevoel dat ze "kapot worden gemaakt" door "haters" die "geen respect hebben". Kijk ook eens naar jezelf, mafkees.

4 april 2021 om 16:36

Hoezo mafkees aan het eind hij heeft nog een excuus voor dag gedrag jong net gescoord veel druk. Jij zit rustig op je telefoon net gezien dat psv heeft gewonnen. Maar dat mannetjes gedrag is net zo oud als de weg naar Rome. Jonge spelers die hele reclameborden slopen als ze scoren. Stadion in springen de trainer uitschelden. Als psv fan kan je toch zeker het gedrag van kezman herinneren nadat hij van de bank kwam. Dus kortom niet zo overdrijven dit is van alle tijden. Weet jij veel wat er in zijn hoofd omgaat.

4 april 2021 om 18:32

Ihattaren werd een kleine anderhalf jaar geleden nog als een hele serieuze optie voor het Nederlands Elftal gezien en mag nu niet eens meer op de bank zitten bij Jong Oranje. En dat omdat hij al anderhalf jaar vrijwel niets meer presteert en vooral nog in het nieuws komt door puberaal gedrag. En dan maakt hij vandaag na 28 wedstrijdens pas z'n derde goal van het seizoen, in een duel dat allang beslist was, en dan gaat hij net doen alsof hij het ongelijk heeft bewezen van iedereen die hem "kapot wilde maken". Ja, dan lijkt "mafkees" me wel op z'n plaats.

4 april 2021 om 18:34

Ik denk overigens dat je niet op Kezman doelt, maar op Lazovic. En inderdaad, die spoorde ook niet helemaal.

Pff, vind het meer dan normaal dat Mo van zich afbijt. Laat maar zien dat Frank de Boer en Erwin van de Looi de verkeerde keus hebben gemaakt om jou niet mee te nemen. En ja; hij is/was niet in goede doen, maarja het is nog steeds een (jeugd)speler van 19 jaar!

4 april 2021 om 16:34

Hij maakt een totaal onbelangrijke goal. Als ik een erg goede dag heb op werk, storm ik ook niet gelijk de directiekamer in voor promotie.

4 april 2021 om 16:42

Dat is dus het verschil waarom hij als 19- jarige bij PSV speelt en jij elke dag naar je werk moet. (Helemaal niks mee trouwens).
Voor die jongen is het belangrijk om te leveren, dus ik snap zijn reactie echt wel!

4 april 2021 om 17:26

3 goals in een jaar bij de nr 2 van de eredivisie noem ik niet presteren, laat staan in aanmerking komen voor Oranje...Dat hij eens een voorbeeld neemt aan gakpo en madueke die gewoon hun best doen en goed spelen.

4 april 2021 om 18:57

Op dit moment, gezien de ranglijst, is elke goal belangrijk. Niet dat hij daarom zo blij was, maar toch.

Allemaal zuurpruimen weer hier. Hoe kunnen jullie niet gewoon meelachen met het feit dat Ihattaren uit een klote periode komt en nu een geweldige goal maakt en zo juicht. Jullie moeten echt wat flessen Azijn gaan halen bij de AH.

4 april 2021 om 16:37

Aangezien de media hem juist altijd op handen heeft gedragen ook toen hij niets raakte... dit slaat eigenlijk nergens op, tenzij het in opwelling emotie naar schmidt bedoeld... maar waarschijnlijk is t weet zo’n verongelijkt mannetje die denkt dat de hele wereld tegen hem is.

4 april 2021 om 17:01

Ik begrijp het ook helemaal niet. De media is idd altijd op zijn hand geweest. Hij loopt zelf continu te provoceren op insta en nog steunt iedereen hem.

4 april 2021 om 18:45

Heeft niets te maken met een zuurpruim zijn. PSV gaat me aan het hart, ik ben al meer dan 30 jaar supporter en stop o.a. als seizoenkaarthouder jaarlijks een hoop geld in de club. Volgens mij mag ik dan best kritisch zijn op een over het paard getild jochie dat al anderhalf jaar amper presteert en dan als een gefrustreerde puber reageert zodra hij de concurrentiestrijd verliest van spelers als Gotze, Malen en Gakpo.

Pff, vind het meer dan normaal dat Mo van zich afbijt. Laat maar zien dat Frank de Boer en Erwin van de Looi de verkeerde keus hebben gemaakt om jou niet mee te nemen. En ja; hij is/was niet in goede doen, maarja het is nog steeds een (jeugd)speler van 19 jaar!

Haha zo zo... de alles beslissende 3-2 in blessure tijd van de cl finale tegen real Madrid.. .. ..
Oh.. wacht.. nou hij vindt vast dat hij heel veel monden heeft gesnoerd.
Kom op zeg. Wees blij met je goal en zorg dat je weer op niveau komt, maar zo overdreven doen alsof nu alles weer anders is

Gewoon niet teveel aandacht aan besteden, gewoon emotie dat eruit kwam. Dit blijven laten zien dan komt er vanzelf een transfer of contractverlenging. Van Ginkel speelde trouwens wel lekker

Eerste helft was oké, tweede helft bedroevend. Boscagli prima wedstrijd, Teze vond ik ook weer sterk verdedigen. Max zeer zwak.

Verder kreeg de tweede helft een mooi einde met de prachtige goal van Mo. Over wat hij daarna roept heb ik zoiets van: laat hem dat lekker roepen. Na veel (negatieve) aandacht blaast hij even wat stoom af. Verder geen aandacht geven, maar goed.. we zijn vort zo'n gevoelig volkje geworden dat dit wellicht weer uit proporties wordt geblazen.

En als die dan weer 15 wedstrijden niets presteert, mag niemand wat zeggen. Zie weinig reden waarom ik hem bij Ajax zou willen zien. Alleen talent is niet genoeg!

Hiermee krikt hij wel zijn transferwaarde omhoog. Hij laat toch wel weer zien dat hij iets speciaals heeft. 25 Mil. zou wel een goede transferwaarde zijn.

4 april 2021 om 16:54

Lijkt me ook, voor een bankzitter met nog slechts een jaarcontract bij een club die nergens voor speelt..

4 april 2021 om 17:08

Real betaalt 100 mil. voor een Hazard, een speler die ook nog eens geblesseerd was. Uit zijn geschiedenis bleek dat hij vaker geblesseerd was. Hij liep ook nog eens uit zijn contract wil ik daaraan toevoegen.

Mo: “Niemand krijgt mij kapot!” Schmidt: “Hold my beer!”

Het maakt niet uit wie of wat je bent. Als je eenmaal onder de media aandacht komt, zullen ze je kapot proberen te krijgen zodat hun lekker geld kunnen binnenhalen. Ze hebben dit zelfs bij Micheal Jackson gedaan dus bereid je maar voor want als je beroemd bent, moet je ook strijd leveren tegen de media.

4 april 2021 om 17:00

Mijn hemel zeg maar wat heeft de media gedaan dan bij hem. Helemaal niks. De media heeft hem juist altijd gesteund. Iedereen steunde hem als Schmidt hem weer eens links liet liggen. Niemand begreep waarom hij niet met Jong Oranje mee mocht. Ook de media niet. Deze actie van hem slaat helemaal nergens op. Wij gunnen hem allemaal het allerbeste.

4 april 2021 om 18:14

De media steunt iedereen als ze er geld op kunnen verdienen en ze halen je ook direct naar beneden als ze daarmee geld verdienen. Dat is gewoon een feit. Hun houden hiervan hier leven ze voor zodat ze de komende week hierover kunnen praten! En wij lezen dat allemaal dus het werkt wel.

Oprecht zo jammer dat hij er ‘zo in staat’.. Als topsporter, zeker als voetballer sta je in de spotlights en zal je een dikke huid moeten hebben, die moet hij nog kweken denk ik. Gruwelijk sund dat hij waarschijnlijk ons psv gaat verlaten voor een appel en een ei. Hopelijk speelt hij ergens anders de pannen van het dak (niet zijnde ajax ;-))

Er is 1 iemand die je kapot krijgt dat ben jij zelf asahbi.je moet blij zijn dat je nog kansen krijgt bij een mooie club als psv het wordt tijd dat je jezelf in de spiegel moet kijken

Ze moeten die knul gewoon met rust laten. Hij mag toch gewoon zijn gevoelens uiten niks mis mee, als je op websites kijkt hoe sommige mensen reageren op een lockdown is dit gedrag veel en veel normaler. Nee en dan dat quasi stoere gelul door jongentjes van de Lichtbak Dorpsgekken, ook heel normaal!!!

4 april 2021 om 16:58

Maar wie valt hem lastig dan?? Niemand. Hij doet het zelf. Iedereen staat achter hem en hoopt dat hij weer de oude wordt maar meneer gaat zelf lopen provoceren op Instagram. Wij hopen allemaal dat hij weer dezelfde mo wordt van vorig seizoen en gaat vlammen voor Oranje. Maar dat gedrag van hem slaat nergens op. Die jongen moet een spiegel kopen. Er is helemaal niemand die ham kapot wil maken.

Sorry hoor, ik gun die jongen alles. Ik hoop echt van harte dat hij weer belangrijk voor PSV gaat worden maar waar slaat dit op. Niemand die mij kapot kan krijgen? Er is helemaal niemand die hem kapot wil maken. Heel Nederland steunt hem zowat. Die jongen maakt zichzelf kapot met zn rare provocerende acties op social media. Snapt hij dan niet dat de bal bij hem ligt? Dat iedereen vurig hoopt dat hij weer de oude wordt? Waar is die spiegel bij dit soort jochies.

Over kinderachtige reacties gesproken. Wat een hoop gejank in de comments van volwassen mensen over een jochie die na een goal even riep dat niemand hem kan kleineren. Mijn hemel. Mo moet nog heel veel leren over de harde voetbal wereld, maar aan dit soort zuurheid van 'fans' heeft hij heelmaal niets aan. Ik begin steeds meer begrip te krijgen voor voetballers die nooit TV kijken of de krant lezen.

4 april 2021 om 18:58

"aan dit soort zuurheid van 'fans' heeft hij heelmaal niets aan"

Nee, inderdaad. Hij moet vooral omringd worden door mensen die hem overladen met schouderklopjes en die zeggen "hey Mo, komt vanzelf goed, joh. Het ligt allemaal niet aan jou, jij doet het perfect. Iedereen die negatief praat over jou, is gewoon een hater die je kapot wil maken. Niet naar luisteren en gewoon blijven spelen zoals je het hele seizoen al doet."

4 april 2021 om 20:09

Pfff.. Zo kinderachtig dit. maar heel eerlijk: ik denk dat hij daar meer aan heeft dat dit soort gezeur van 'fans' die zo makkelijk op hun pik getrapt zijn door jochie van 19 die even (terecht) gram komt halen. Dan zou ik ook liver met mensen zijn die iets positiever in het leven staan.

Hij moet gewoon goed voetballen en goals maken. Dit is een mooie herstart. Wat hij verder allemaal doet kan mij een worst wezen. Ik hoef hem niet als mijn schoonzoon.

4 april 2021 om 21:34

Je kunt het kinderachtig vinden, maar ondanks de cynische toon was dit een serieus bedoelde reactie. Ik vrees namelijk dat Ihattaren vooral omringd wordt door mensen die zo tegen hem praten en daar wordt hij niet beter van. Aan gemeende kritiek heb je altijd meer dan aan ongemeende complimenten.

Ik ben beetje confuus voor wie dit bedoeld is. Naar mijn gevoel is vrijwel iedereen juist positief gestemd over hem. Het is vooral de trainer die het moet ontgelden. Ja hij was te zwaar ja hij was niet fit. Maar dat hij fantastisch kan voetballen en dat hij gewoon hoort te spelen, daar was toch iedereen het wel over eens?

Hij geeft zelf steeds het voer voor discussies, nu ook weer. Iemand moet hem daarmee helpen, want hij kan er niet mee omgaan.

Ik denk niet dat iemand er op uit is Ihattaren kapot te maken,maar kennelijk heeft hij zelf het idee van wel. Ik denk juist dat er maar eentje is die dat kan, dat is hij zelf. In mijn ogen heeft het allemaal lang genoeg geduurd, al dat negatieve gedoe waar hij zelf ook aan mee doet. Hij is zonder meer een begenadigd talent, maar mentaal is het dit seizoen zwak gebleken. Te zwaar, foute voeding , te laat verschijnen op trainingen en zo nog wat dingetjes. Daar moet hij niemand anders de schuld van geven dan zichzelf. Maar goed, niemand krijgt hem kapot zegt hij. Ga het maar eens laten zien de komende twee maanden dan !

Ik snap het niet, hij scoort hier de 3-0 in blessure tijd, een beetje raar dit

Begrijpelijke reactie, kritiek van de eigen fans, laten vallen voor Jong Oranje.mag hij effe?

Wat een slap gelul hieronder van sommigen zeg.. Mo zegt niemand die me kapot krijgt en zelfs daar heeft men nog wat over te zeuren. Echt waar, in Nederland kun je het echt nooit goed doen haha. Goede goal Mo, op naar meer! Bewijs ze het ongelijk!!

4 april 2021 om 18:19

Ben wel met je eens dat we hier alles opblazen en vergroten maar deze snotneus moet gewoon voetballen en niks anders maar blijkbaar vindt hij het telkens spannend om in de aandacht te komen!

4 april 2021 om 19:18

Dit was een expliciet verwijt naar de trainer.
Maar blijkbaar weet jij niet van de hoed en de rand.

Getalenteerde speler. Ik hoop dat de Marokkaanse bond hem op de korrel heeft want wat een attitude. Van mijn part haalt hij het niveau van Messi of nog hoger, ik kijk liever naar een Jurgen Ekkelenkamp of Dani de Wit.

Hij staat onder te grote invloed van de verkeerde broer. Zijn oudste broer begeleidde hem prima, sinds zijn jongere broertje zich ermee bemoeit is het stukken minder qua instelling

Ik vind het eigenlijk een beetje zielig om Ihattaren zo te zien. Hij lijkt zo enorm getergd en in de knoop met zichzelf. Nu weer tegen zo’n camera schreeuwen... Die jongen is naarstig op zoek naar vertrouwen en bevestiging. Lekker laten staan nu en zijn ding laten doen, het talent heeft hij 100%.

Volgens mij is ie al kapot, anders reageer je niet zo.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren