Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Danny Buijs: ‘Als ik hem had geslagen, was hij niet meer opgestaan’

Laatste update:

Het meest opmerkelijke moment bij het duel tussen FC Groningen en FC Emmen (1-1) in de Eredivisie van zaterdag vond in de 94e minuut plaats. Glenn Bijl werd naar de grond gesmeten door Danny Buijs, nadat hij de coach van FC Groningen had belet om de wedstrijd snel te hervatten. Bijl gaf na afloop aan dat hij een minuut eerder bij een andere ingooi ook al mot met de trainer had gehad. “‘Je bent niet goed’, zei ik toen tegen hem, dus misschien was hij nog een beetje boos over dat moment”, reageerde Bijl voor de camera van ESPN.

“Dit gebeurde er eigenlijk direct achteraan.” De verdediger van FC Emmen erkende dat het geen harde klap was geweest. “Maar volgens mij was het wel een beste nekklem. Nee, ik ging zeker niet overdreven naar de grond. Volgens mij is dit wangedrag, zeker voor een trainer. Het was zeker een gek moment.” Buijs gaf toe dat hij niet zo had moeten handelen. "Het was een ingooi voor ons en ik hoopte dat wij nog een laatste aanval in konden zetten door de wedstrijd snel te hervatten. Ik moet dat misschien niet doen. Maar ja, hij moet ook die bal niet uit mijn handen pakken, toch?”

“Of ik misschien nog goed wegkwam met geel? Nee, dat denk ik niet. Het viel allemaal wel mee. Als ik hem had geslagen, dan was hij niet meer opgestaan”, benadrukte de trainer van FC Groningen. “Het gebeurt in de adrenaline, in de emotie. Achteraf had ik hem beter niet dat duwtje kunnen geven. Ik moet misschien voortaan die bal laten lopen. Het zit in de aard van beestje, maar ik heb hem niet geslagen ofzo.”

“Laten we er geen al te grote zaak van maken. Ik hoef geen excuses aan te bieden”, zei Buijs, die hoe dan ook nog best een praatje met Bijl wilde maken. “De scheidsrechter heeft mij een gele kaart gegeven. Het is klaar zo.” Bijl hoefde Buijs niet meer te spreken. “Nee, dat hoeft van mij niet. Hij doet er alles aan om te winnen, ik ook. Alleen dit had hij wel anders kunnen oplossen. Wat mij betreft hoeft hij niet geschorst te worden, maar dit gedrag hoort niet thuis in het voetbal. Volgens mij moet je geen judoworp gebruiken.’’

Dick Lukkien was niet te spreken over het gedrag van Buijs. “Ik houd er niet van als mensen van de tegenpartij aan mijn mensen zitten. Glenn kan soms heel irritant zijn, dat weet ik. Maar ik zie dat Danny hem zijn nek trekt, dat is nergens voor nodig.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Het liefst zou Danny af en toe zichzelf willen inbrengen, is en blijft het straatschoffie dat ie bij Feyenoord ooit was. Wel vermakelijk.

14 maart 2021 om 01:07

Ik vind zo'n reactie eerlijk gezegd wat misplaatst. Enerzijds badinerend naar de ander en narcistisch naar zichzelf.
Persoonlijk hou ik hier niet zo van ...

14 maart 2021 om 03:40

Hij was als speler van Feyenoord ook al een keer obsessief op zoek naar Davids tegen Ajax. Die dacht echt wat voor gek is dit zeg...

14 maart 2021 om 07:37

De reacties op het gedrag van Buijs zijn ronduit lachwekkend. "Vermakelijk", "voetbalemotie", "slachtoffer van het gedrag en uitlokken van Bijl". In een beschaafde wereld leer je van kleins af aan dat je met handen van andere afblijft. WIJ leren als het goed is aan onze kinderen dat je van een ander af blijft.
Als dit zogenaamde 'emotionele' gedrag op kantoor of in de supermarkt plaatsvindt spreek je er schande van, maar op het voetbalveld spreek je van "ECHTE MANNENGEDRAG" en is Bijl de naaier. Mijn god, is dit wat je jouw kind uitlegt als je samen dit incident hebt zien gebeuren? Echt onbegrijpelijk en te triest voor woorden...

14 maart 2021 om 10:42

Op kantoor of inde supermarkt maak ik ook zelden een sliding en geef ik ook niet al te vaak een schouderduw... Echt, wat een vergelijk weer.

Als ik dit aan mijn kind zou moeten uitleggen zou het neerkomen op: "allebei stom, maar uiteindelijk is er weinig aan de hand"

Er gebeurt hier toch amper iets joh, beetje irritatie, Bijl die als een stervende zwaan neergaat. Buijs heeft een voorbeeldfunctie en had dit niet moeten doen nee, maar maak het nou ook niet erger dan het is zeg...

Buijs vangt bal, Bijl slaat pakt bal uit handen van Buijs, Buijs reageert daar weer op en Bijl gaat voor een oscar. Beide fout, gele kaart en doorgaan.

14 maart 2021 om 11:23

We leren ook dat er voor bepaald gedrag consequenties zijn. En ja, een klap of een duw is een van die consequenties. Al doet Buijs hier ook niet veel. Bat Bijl vervolgens doet alsof hij door zijn hoofd is geschoten vind ik veel kwalijker. Dat is pas niet normaal gedrag.

14 maart 2021 om 12:56

Dus jij vindt overdreven vallen erger dan een trainer die een speler van de tegenstander een duw geeft? Je realiseert je dat als Buijs niets had gedaan Bijl ook niet was gevallen?

14 maart 2021 om 22:18

Ja. Als die speler zoiets flikt kan hij, zeker van een leider, verwachten even op zijn plek gezet te worden. Is gewoon een logisch gevolg. Dit was verder ook alles behalve een judoworp.

Jezus wat een kinderachtig antwoord. “Zie mij eens een sterke man zijn!”. Lachwekkend gewoon van die alfatypetjes.

13 maart 2021 om 23:30

En dan ben je 38 jaar he, het is toch ontzettend triest om te lezen. Wat gaat er dan om in zo'n Danny Buijs vraag je je dan af, lachwekkend.

13 maart 2021 om 23:31

Ja stel je voor dat dat je trainer is. Die moet je dan toch even wat minder makkelijk serieus kunnen nemen lijkt me.

13 maart 2021 om 23:37

Ik ken volwassener trainers die wekelijks geïrriteerd zijn rondom media en onzin uitspreken. Denk aan de trainer van Ajax. Overigens de grootste 2 trainers ter wereld Pep en Jose waren ouder toen ze elkaar vingers in de ogen staken, elke dag modder gooide etc. Het wordt enorm opgeblazen.

13 maart 2021 om 23:40

Toch gek, dat elke speler van FC Groningen dol is op Buijs, ze 9 van de 10 keer naar hem of Poldevaart rennen. Denk ook dat de spelers van Groningen erg boos zijn over het feit dat Buijs trainer is van hun..

13 maart 2021 om 23:45

Zeg ik dat de spelers hem een slechte trainer vinden of dat ze hem een blauwe druif vinden?

13 maart 2021 om 23:51

Waar zeg ik dat de spelers Buijs een slechte trainer moeten vinden? ik zeg dat ze Buijs waarderen anders hebben ze niet zo'n goede band met hem. Er heeft nog geen enkele (ex) speler van Groningen een negatieve uiting gelaten over Buijs. Dus ik durf te wedden dat niemand in de selectie en omgeving hem een blauwe druif vindt zoals jij beweert.

13 maart 2021 om 23:54

“Toch gek dat elke speler dol is op Buijs”, nu ja dan suggereer je toch dat ik het tegenovergestelde poneer?

13 maart 2021 om 23:56

"stel je voor dat dat je trainer is, die moet je dan toch even wat minder makkelijk serieus kunnen nemen lijkt me."

Wat suggereer je dan met deze opmerking?

14 maart 2021 om 00:01

Dat ik persoonlijk hem iets moeilijker serieus zou nemen.

14 maart 2021 om 00:24

Noem één voorbeeld waarbij Ten Hag en onfatsoenlijke uitspraak doet tijdens een interview.of waar hij aantoonbaar onzinnige uitspraken doet. Dit gedoe naar de trainer van Ajax verplaatsen is werkelijk bizar.

13 maart 2021 om 23:31

Die opmerking qua opstaan zeker, maar verder vond ik hem vrij realistisch vergeleken met bijl.

13 maart 2021 om 23:32

Nu ja alles wordt wel vergald door die ene opmerking natuurlijk. Dat toont dan toch de aard van het beestje. Een redelijke verklaring maar dan toch nog even willen laten zien dat je een mannetje bent.

13 maart 2021 om 23:36

Een mannetje zijn is prima toch? Liever dit dan dat schijnheilige gedoe van bijl qua schwalbe en alles op buijs gooien. Los van dat buijs als trainer gewoon hierboven moet staan. Benoemd iig nog zijn fout en maakt een grapje.

13 maart 2021 om 23:43

Mag zeker en ik mag het toch kinderachtig vinden?

13 maart 2021 om 23:45

Zeker, daar heb ik ook geen kritiek op toch? vind ik ook, maar heb persoonlijk meer een hekel aan uitdelen maar niet willen incasseren of naderhand niet relativeren en slachtoffer spelen. Dan liever een mannetje zijn imo.

13 maart 2021 om 23:33

Een grapje maken mag ook al niet meer? Niet zo zuur doen Lierse, het is gewoon een knipoog opmerking. Buijs is een van de meest realistische trainers in de eredivisie en weet gewoon dat die fout zat.

13 maart 2021 om 23:40

Er zat letterlijk geen glimlach op zijn gezicht toen hij het zei.

13 maart 2021 om 23:45

Soms is het ook goed als je gewoon toegeeft situatie verkeerd ingeschat te hebben niks mis mee. Ik denk als je het nog paar x terug kijkt, dat je het beseft. Je wordt niet voor niets aangesproken door meerderen die jouw mening echt niet delen

13 maart 2021 om 23:47

Ah dus alleen jouw interpretatie is de juiste? Jullie vinden het gewoon een leuke man en een goede trainer (wat hij ook wel is) maar jullie interpreteren ook gewoon wat jullie mening over hem ondersteund.

13 maart 2021 om 23:54

Of je kijkt gewoon kritisch aan beide kanten? Ik vind buijs een leuke trainer en vind hem fout zitten, maar vind ook dat bijl het zelf ook uitlokt en zich aanstelt en zich als slachtoffer opstelt naderhand.

13 maart 2021 om 23:55

Nu ja ik heb me gewoon niet uitgesproken over die hele situatie. Gewoon dat dit een kinderachtige reactie is.

14 maart 2021 om 00:06

Dat klopt idd. Ik mis persoonlijk dan de nuance qua hele situatie, los van dat het idd redelijk kinderachtig is qua reactie al vond het nog wel meevallen. Benoemd iig nog dat hij fout zit terwijl bijl doet alsof hij niks heeft gedaan.

14 maart 2021 om 04:41

Is gewoon een drama queen.

14 maart 2021 om 05:17

@lierse

Ik weet even niet of Buijs een reactie heeft gegeven vlak na de wedstrijd of pas bij het pers momentje in de perszaal?? Als het over de perszaal gaat waar hij reageert op dit incident zegt hij letterlijk "excusses aanbieden uuuhh dan ga je wel heel ver, ik heb hem niet neergeslagen" wat is hier kinderachtig aan als ik vragen mag??? Dus die speler van Emmen mag wel de bal uit Buijs zijn handen trekken nadat Buijs het spel snel wilt hervatten maar zodra Buijs dan reageert en hem naar beneden trekt/duwt dan gaat die als een stervende zwaan neer, maar daar hoor ik je niet over????

14 maart 2021 om 09:39

Het was niet in het perszaaltje maar geen idee hoe lang na de wedstrijd het interview was. Verder laat ik me niet uit over de situatie. Deze ene reactie vind ik gewoon kinderachtig.

13 maart 2021 om 23:36

Heb je het interview uberhaupt gezien? Danny Buijs zegt dit met een grote glimlach na een fijn interview, totaal geen macho gedrag of iets dergelijks erbij.
Ik keur dit absoluut niet goed, Danny Buijs is gewoon een persoon waarbij je moet oppassen, heeft duidelijk zijn grenzen en in dit geval is het hem aanraken en of de bal uit zijn handen slaan. Dat is ook nergens voor nodig? Goed dat Danny van zich af bijt en niet met zich laat sollen, zouden jullie ook niet in het openbaar doen gok ik

13 maart 2021 om 23:41

Heb jij het überhaupt gezien? Daarvoor zit die nog te glimlachen maar hij meent het gewoon. Een grote glimlach was het zeker niet. Dat zeg je dus ook gewoon om je eigen punt wat sterker te maken.

13 maart 2021 om 23:49

Fijn dat het je wel dwars zit, Het is inderdaad geen grote glimlach, wel een mimiek van een vrolijke man die zijn fout kan erkennen en gewoon met het leven door gaat, Buiten zijn mimiek, de wijze waarop Buijs het zegt weet elk persoon die een beetje Buijs volgt dat hij dit niet meent, Dat Buijs een oprechte eerlijke rechtvaardige man is. Als hij fout zit is hij de 1e die het toegeeft. Doe nou alsjeblieft niet alsof hij hier Bijl heeft vermoord of iets dergelijks, Bijl struikelt ook nog notabene over zijn eigen benen.

13 maart 2021 om 23:53

Ah de ad hominem. Moet ik nu reageren met “zit het jou ook niet hoog dat je met een heel epistel reageert?”. Je interpreteert het anders dan ik, kan best. Dat laatste van je bericht zeg ik ook allemaal niet. Ik vind het gewoon een heel kinderachtig iets om te zeggen. Dat is het. Nu haal je er weer vanalles bij (hierboven ook al) om te doen alsof ik Buijs niet moet of iets dergelijks.

13 maart 2021 om 23:57

@dizzy

Dus wanneer zijn grens bereikt is (omdat iemand de bal uit zijn handen trekt of klopt) is dit gedrag ook gerechtvaardigd? Gek dat alle andere spelers en coaches zich 99 procent van de tijd weten in te houden en te gedragen.

Dat je dit gedrag nog goedpraat ook.

13 maart 2021 om 23:59

Het zal mij niks uitmaken als je Buijs mag of niet, is je goedrecht als een persoon je ligt of niet. Het feit dat je zegt dat Buijs zich als een "alfatype" gedraagt en dat spelers hem niet serieus zouden moeten nemen is onzin. Door dat ik dat onderbouw waarom het een onzin is schrijf ik inderdaad een heel epistel

14 maart 2021 om 00:01

@medellin Sorry, maar waar heb ik het over het incident gehad? ik heb het alleen over zijn uitspraak gehad. Ik heb nergens zijn gedrag goedgekeurd, sterker nog, in het verslag van de wedstrijd heb ik het meerdere malen afgekeurd.

14 maart 2021 om 00:03

Nu ja ik heb hier gewoon mijn eigen opinie gegeven over deze eenmalige actie van Buijs. De rest is toch wel eigen interpretatie van jouw kant.

14 maart 2021 om 05:23

@medellin

Ik vind het altijd zo grappig dat de dader (buijs volgens vele hier) niet binnenkomt bij al deze leden als diegene die eigenlijk het slachtoffer is van deze hele situatie, hij reageert op wat iemand anders doet en krijgt een gele kaart en ook nog eens heel veel mensen over zich heen, maar ik hoor niemand over Bijl die doelbewust de bal uit zijn handen trekt. Daarmee begint alles, maar dat wordt afgedaan alsof het niks voorstelt en het allemaal maar mag en kan, terwijl als Bijl gewoon van die bal afblijft er totaal geen enkele situatie ontstaat. Maar dit zal wel aan mij liggen, vind het gewoon nie tlogisch hoeveel leden hier redeneren.

14 maart 2021 om 09:57

@ericvanlooIk heb laatst toevallig de beelden gezien van een zaak in Amerika een paar jaar terug.Een man (noemen we Jan) en een dame (voor het gemak Gerda) zijn in een schreeuw wedstrijd verwikkeld, waarna de vriend van de dame (Pietje) Jan naar de grond duwt. Jan trekt zijn pistool en schiet Pietje in zijn buik.Natuurlijk is dit een stuk extremer dan de situatie Buijs en Bijl hier, maar opvallend is dat er vaak exact dezelfde redenatie wordt gebruikt, als wat de verdediging van 'Jan' deed. "Had hij niet geduwd, was er niets aan de hand geweest". Nogmaals, deze situatie is een stuk extremer, maar ik hoop dat je de parallellen ziet. De reactie van Buijs was enorm overdreven en onnodig agressief. Een reactie ongepast tov de actie de er aan vooraf ging. Natuurlijk zat Bijl fout en natuurlijk was er niks gebeurd als hij van de bal was afgebleven, maar dit is geen simpel voorbeeld van actie-reactie.

14 maart 2021 om 22:20

Je kunt appels en peren ook niet met elkaar vergelijken, ondanks dat het allebei fruit is.

14 maart 2021 om 01:08

Ik snap de reacties op jouw reactie niet. Heb het interview bekeken en ook de handeling van Buijs en het slaat beide nergens op. Het is dat hij coach is van Groningen, maar als coach van Ajax of PSV wordt dit een gigantische rel. Met zijn reactie erbij mogelijk van ongekende proporties. En dan Groninger Hopp die hier beneden een dergelijke handeling vergelijkt met de trainer van Ajax die soms geagiteerd reageert als er kritiek wordt geleverd op een van zijn spelers. Treurig...

14 maart 2021 om 06:25

@Suarez, sommige supporters verzinnen van alles om bepaald gedrag goed te praten. Als Ten Hag of Schmidt dit had gedaan, waren de reacties heel anders geweest.

14 maart 2021 om 07:51

Helemaal mee eens. Echt not done. Dit is echt zo ouderwets stereotype (alfamannetje) gedrag. Belachelijk.Buijs verdiend wat mij betreft een rode kaart met deze nekklem, niet normaal. Om daarna je actie min of meer goed te praten en stoer te doen dat als je hem geslagen had dat hij dan niet meer was opgestaan. Wat is dit voor een puberale uitspraak/ gedrag.Wordt volwassen man. Bied je excuus aan. Als jij had geslagen had je nu op het politiebureau gezeten voor mishandeling en was je wellicht ontslagen geweest. Wat een dombo!Als je dit gedrag goed keurt of mooi vind dan twijfel ik of je ook van het zelfde kaliber bent. Aub leer dit je kinderen niet. Zeer slecht voorbeeld. Respect voor de ander, je blijft van elkaar af!

Heel dom van buijs, maar bijl stelt zich ook wel heel erg aan. Pakt zelf onnodig de bal uit zijn handen. Geen enkel zelfreflectie bij hem ook naderhand.

14 maart 2021 om 09:03

Inderdaad, wat een dramaqueen die Bijl. Net doen alsof je net een uppercut vol op je hoofd gehad hebt van een Ricko verhoeven. Gaat een partijtje zielig naar zijn hoofd grijpen, echt het zit er gewoon in bij voetballers dat je je moet aanstellen en de ander een kaart aan moet naaien. Hij had voor zijn zogenaamde professionele gedrag, bal afpakken zodat men niet het spel snel kan hervatten , ook een gele kaart moeten hebben, vind ik. En voor zijn theaterstukje had hij zeker geel moeten hebben. Wat een watje, die Bijl.

14 maart 2021 om 13:08

Dan nog blijf je met je handen van de speler af. Die Buijs verdient gewoon een flinke schorsing, maar komt er helaas mee weg omdat hij al geel kreeg. Gewoon schandalig dat een coach zoiets doet.

Bijl moet gewoon normaal doen en van die bal afblijven. Buijs moet dit ook niet doen, maar ik zie hierin Bijl als degene die het meest fout is of uitlokt. Buijs vind ik niet mega lomp doen.

14 maart 2021 om 07:59

Ook al lokt Bijl wat uit, Danny gaat ver over de schreef. Hij moet juist een voorbeeld zijn.Ik hou ervan als iemand verantwoordelijk neemt. Ik hou er niet van als mensen zeggen. Ja ik sloeg want hij deed dit. Ja ik kneep maar hij begon. Hou op met wijzen naar de ander en neem verantwoordelijk voor je eigen gedrag! Je kan jouw gedrag nooit goed praten door naar de ander te wijzen en slachtoffer te spelen. Leer daarboven staan, verlasg jezelf niet mee tot dierlijk gedrag, wij zijn namelijk mensen. Zo onstaat er ook oorlog....ja hij begon.... Dot zijn situaties waarin je kan leren en je laat zien wie je werkelijk bent. Zoals Danny gister ook ziichzelf (zijn stoere mannelijke ego) heeft getoond. Er zat weinig persoonlijkheid en licht in als je het mij vraagt. Verbeter de wereld begin bij jezelf. Ooit worden mensen bewust dat het niet perse gaat om goed of fout maar om hoe jij zelf handelt, dat is het werkelijke spel dat we ons hele leven spelen en hoe we persoonlijk kunmen groeien. De rest in het leven is maar een middel dat voor die persoonlijke groei dient.

Laten we voor opstellen dat het idd uitlokken is van bijl! Maar als trainer zijnde mag je dit toch nooit doen. Weet 100% zeker dat je lukkien hier nooit op kunt betrappen. Buijs moet zich is gaan realiseren dat dit echt niet kan. Verder trouwens 2 punten onnodig weg gegeven🤦‍♂️

13 maart 2021 om 23:58

Ik zie geen enkele trainer dit doen eigenlijk, hele domme actie van Buijs. Dit is ook niet goed te praten, heel slecht voorbeeld voor z'n eigen ploeg zo.

Pfoe. Hoe zo'n loser ben je als je dit als trainer doet. Helaas is het afgedaan met geel maar een schorsing zou hier op zijn plaats zijn.

14 maart 2021 om 00:13

Ga weg man. Overdreven gedoe. Hij smeet hem niet eens naar de grond. De kracht die je hem ziet gebruiken zal de gemiddelde man laten blijven staan. Schuld ligt hier bij Bijl, die beter het theater in kan gaan. Bedoel, blijven allemaal mensen. Voetbalemotie wordt tegenwoordig al zo afgestraft en steeds meer. En of ik de actie van de trainer goed vond? Absoluut niet. Kaart gekregen en doorgaan.. kan een keer gebeuren.

14 maart 2021 om 00:27

Of je blijft gewoon van de speler af. 'ga weg man'. Goede opening voor een discussie.

14 maart 2021 om 13:09

Je blijft gewoon van een ander af, punt. Bijl wou de bal pakken en Buijs pakt 'm bij z'n hoofd. Dat is not-done, met hoeveel of weinig kracht het ook ging. Dat mensen het goedpraten zegt echt alles over een deel hier.

Nou het is wat. Wat een geneuzel om niets. Eerst de bal uit handen slaan en als je dan bij je hoofd wordt geaaid ga je liggen of je dood gaat. Was een bedroevend slechte wedstrijd met een passend slot akkoord. Gauw vergeten en door.

14 maart 2021 om 13:12

Jouw reactie is van bijna net zo'n laag niveau als dat van Buijs. Ik snap dat je in dit soort situaties een brilletje op hebt als supporter, maar wat Buijs hier doet gaat ver buiten de perken. Het is zeer jammer dat de Knvb geen straf meer uit kan delen, want hij had ongetwijfeld 5 wedstrijden moeten brommen als het niet met geel bestraft was. Een schandalige beslissing van de arbitrage en uiterst amateuristisch en hersenloos van Buijs.

Ik heb een tijdje geleden eens een interview gezien met Buijs waarin hij vertelde dat hij vroeger op school best wel een pestkop was. En dan sta je nu als 38-jarige kerel voor een camera te verkondigen "als ik hem had geslagen, dan was hij niet meer opgestaan". Dan vrees ik dat je als mens in de laatste 25 jaar toch niet overdreven veel progressie geboekt hebt.

14 maart 2021 om 03:45

Hij heeft zichzelf bovendien op 35-jarige leeftijd beide armen volledig laten tatoeëren. Ook niet erg slim wanneer je iets verder denkt. Niet alle clubbesturen vinden dat namelijk leuk.

14 maart 2021 om 07:14

Het is 2021, geen 1951. Persoonlijk ben ik geen fan van tatoeages maar dit soort bekrompenheid vind ik nog veel erger. Die tatoeages staan zoals je zelf zegt op zijn armen en kan je indien gewenst dus prima bedekken.

14 maart 2021 om 09:57

Het gaat er niet om wat ik er van vind maar wat clubs en sponsors er van vinden. Het heeft ook met representatie te maken. Achter gesloten deuren is het wel degelijk een thema, wees niet naïef.

14 maart 2021 om 13:02

@falcao1984: Wat een achterhaald standpunt... Daar kijkt geen club of sponsor nog van op, anno 2021. Ik heb echt nog nooit een probleem gehad met mijn tattoo's. Als ik er "netjes" uit moet zien, dan trek ik iets aan met lange mouwen en dan ziet niemand ze.

14 maart 2021 om 16:16

@cabinessence
Dat zeggen ze je ook niet recht in het gezicht, wel praten ze erover als je de deur uit bent. Natuurlijk maakt het wel verschil of je een tattoo op de bovenarm hebt of twee sleeves en eventueel handen en nek.

Ik vind het aanstelleritus waar bijl last van heeft erger dan wat buijs doet, ja hij moet het niet doen maar dat theater alsof je op sterven ligt..

Stoere linke boy zeg die Buijs. Prima voorbeeld figuur als trainer die eerst zich als een kleuter gaat gedragen en dan zulke uitspraken doet. Al dan niet met een glimlach, wat ben je dan een kindje zeg. Bijl overigens ook echt een totale sneuerd met zijn theaters. Rood Buijs en geel Bijl.

Hahaha dit zijn nog eens beelden, mooi om te zien! Al zal dit voor de zachte zieltjes op VZ al genoeg zijn om de FBI in te schakelen voor nader onderzoek.

Ik vind Buijs als trainer doorgaans een enorm goede indruk maken, maar hier zagen we weer het schoffie dat hij als speler was. Hoe de scheidsrechter dit slechts met een gele kaart heeft kunnen beoordelen is mij een raadsel. Hier moet gewoon een schorsing voor worden uitgedeeld, met wat mij betreft nog een wedstrijdje erbij voor deze uitspraken achteraf.

Iedereen die kijkt, ziet dat wat hij doet gewoon niet kan in zijn positie. Vervolgens komt hij in een interview met spierballentaal zoals ik hoef geen excuses aan te bieden of hij staat niet meer op wanneer ik hem raam. Schandalige uitspraken voor een hoofdttrainer en een slecht voorbeeld naar de jeugdige kijkers. Als ik het bestuur van Groningen was dan zou ik hem alsnog minimaal zijn excuses laten aanbieden.

Is natuurlijk een rode kaart voor Buijs. Geel voor het irritante gedrag van Bijl. Hele rare acties van beiden

Beide wat kortsluiting gehad in de bovenkamer, maar al met al vind ik het wel grappig. Er zijn wel eens ergerde dingen op of rond het voetbalveld te aanschouwen.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren