Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.
 

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.

Kraay kopt voorzet van Derksen in: ‘Feyenoord moet hem ophalen bij PSV’

Laatste update:

Hans Kraay junior keek maandagavond in Veronica Inside alvast naar het Feyenoord van volgend seizoen, wanneer Arne Slot de trainer is in De Kuip. De analist annex verslaggever denkt dat de opvolger van Dick Advocaat er goed aan doet om Nick Viergever los te weken bij PSV. De centrale verdediger beschikt in Eindhoven over een verbintenis tot medio 2022, waardoor Feyenoord sowieso een transfersom op tafel dient te leggen.

"Hans had net wel een goede tip hoor, voor een centrale verdediger voor Feyenoord", zei tafelgenoot Johan Derksen in de populaire voetbaltalkshow. "Oh, wie dan?", was het antwoord van presentator Wilfred Genee. Kraay junior kreeg vervolgens de ruimte om zijn mening over Viergever te ventileren. "Feyenoord heeft geen geld. En als je geen geld hebt en je hebt met Lutsharel Geertruida al een goede rechtsbenige centrale verdediger in huis. Die speelt nu rechtsback, die is snel en kan goed koppen. En je moet er nog eentje naast hebben. Marco Senesi moet je verkopen, want A: hij speelt momenteel niet goed en B: je moet hem wel verkopen, of het nou voor tien miljoen, elf of vijftien miljoen euro is", verwees de analist alvast naar eventuele transacties op de zomerse transfermarkt.

"Ik zou dan Nick Viergever gratis en voor niks ophalen bij PSV, zijn contract loopt af", gaf Kraay junior aan tip aan Feyenoord, ondanks het feit dat het huidige contract van de verdediger in Eindhoven nog ruim een jaar doorloopt. Derksen was het roerend eens met zijn collega-analist. "Die speelt goed, als hij invalt doet hij het echt goed. Beter dan die gasten die er normaal staan." Volgens Kraay junior past Viergever heel goed naast Geertruida. "Dan heb je wel een duo dat snelheid heeft, ervaring naast een jonge jongen als Geertruida", geeft hij mee aan de technische leiding van Feyenoord.

Viergever kwam dit seizoen tot dertien wedstrijden namens PSV in alle competities. Afgelopen zondag vormde hij samen met Jordan Teze het hart van de defensie van het elftal van trainer Roger Schmidt in het uitduel met Fortuna Sittard (1-3). Viergever en Teze waren eveneens een duo in de recente ontmoetingen met Olympiacos (2-1 overwinning) en Ajax (1-1). Saillant detail is dat PSV in voorbereiding is op de thuiswedstrijd tegen Feyenoord van zondag. Ruim een maand geleden gingen de Eindhovenaren nog met 3-1 onderuit in De Kuip, al maakte Viergever destijds geen speelminuten.

Denk jij ook dat Nick Viergever bij Feyenoord past?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Op zich nog wel een interessante piste. Zijn contract loopt af en hij is wel een vergelijkbare speler met spajic en een mogelijke opvolger van senesi. Zeker transfervrij gewoon interessant.

9 maart 2021 om 09:03

Hij heeft zo te lezen nog een contract voor één jaar. Ik ben wel benieuwd of PSV hem wil laten gaan , zeker nu het beter loopt met hem achterin

9 maart 2021 om 09:09

Ah lees het nu ook (had het niet helemaal gelezen omdat ik het fragment al gezien had). Dat verandert de zaken inderdaad wel.

9 maart 2021 om 09:19

is het nu defensief dan zoveel beter met viergever achterin? ook tegen Fortuna geven ze toch behoorlijke kansen weg. ik hou mijn hart nog altijd vast over hoe dit zal staan in meer intensievere duels als tegen Feijenoord, AZ, Groningen, Heerenveen, Utrecht. ligt misschien niet aan viergever, maar ik zie toch ook geen grote verbetering.

9 maart 2021 om 10:34

Viergever is meer een echte verdediger dan Boscagli en heeft net iets meer snelheid waardoor hij minder vaak in de problemen komt. Boscagli is voetballend echter weer erg sterk en aanvallend loopt het met Boscagli op het middenveld tov Rosario gewoon veel beter, iets wat menig supporter allang had voorzien. Viergever is daarnaast voetballend ook gewoon degelijk. De kansen die we weggeven komt gewoon door de manier waarop we voetballen. Veel ruimte in de rug en opkomende backs waardoor er óf in die ruimtes veel ruimte is óf op het middenveld wanneer een van de cvms doorschuift om de ruimtes te bezetten. Het voordeel zou moeten zijn dat we gewoon tering vaak scoren maar dat valt tot dusverre tegen.

9 maart 2021 om 10:36

Ja precies, viergever is leuk tegen alles buiten de top 6, dus ik zou het ook niet doen als Feyenoord zijnde. Zeker niet als die nog een contract voor één jaar heeft.

9 maart 2021 om 11:42

Viergever heeft totaal geen snelheid al past dat wel in het beleid van Feyenoord van de laatste jaren met uitzondering wellicht van Senesi stellen ze alleen maar centrale verdedigers op die traag zijn. Bottegin, Van der Heijden, Van beek, etc Denk dat ze er veel beter aan doen om Senesi te behouden, dat is de beste verdediger van de laatste 20 jaar. Als je daarnaast nog een wendbare jonge speler aantrekt die kneedbaar is heb je een prima centraal duo.

9 maart 2021 om 11:56

Dat klopt niet. Viergever heeft een prima snelheid voor een cv. Het is niet alsof dat zijn sterkste punt is, maar hij is snel genoeg zodat het hem niet beperkt, behalve op CL niveau waar snelle spelers hun snelheid nog beter benutten.

9 maart 2021 om 12:57

Hij heeft het overal wel redelijk goed gedaan, alleen was se concurrentie net iets beter.

Ieder jaar weer: analisten die zeggen dat Feyenoord eens op moet houden met oudere spelers zonder restwaarde halen. Ieder jaar weer: analisten die bord op schoot suggesties doen van oudere Eredivisie spelers die het aardig doen bij de subtop, of net niet zijn gelukt bij de top. Jongens, als we deze spiraal willen doorbreken moeten we juist hiervan af, niet ermee door.

9 maart 2021 om 09:19

Als er geen geld is zal je toch wat creatiever moeten zijn. Met een speler als Viergever is in ieder geval niks mis mee, je zal hem nooit kunnen verkopen maar je hoeft ook geen 11 spelers in de basis te hebben die je kan verkopen. Als je gewoon ieder seizoen 3-6 spelers in de basis hebt die je voor minimaal 15 miljoen kan verkopen dan kan je vanzelf doorgroeien.

Als Feyenoord alleen jonge spelers op gaat stellen, dan wordt het denk ik wel heel lastig om bij de bovenste 4 te eindigen. Momenteel lopen ze gewoon Europees voetbal mis en zullen ze de play offs moeten overleven. Wat voor geen enkele club makkelijk is.

9 maart 2021 om 09:21

Als er geen geld is zal je toch wat creatiever moeten zijn. Precies, daar had je post kunnen stoppen. Probleem bij Feyenoord is al jaren dat men eerder te veel dan te weinig waarde hecht aan ervaring in de as, en minder kijkt naar kwaliteit en/of potentie. Daardoor worden Linssen, Diemers, Spajic, Pratto en Fer gehaald, die je ook niet beter maken. Viergever zou echt prima in dat rijtje passen. Speler die je van z'n nooit van z'n leven nog gaat verkopen maar die wel een riant salaris opstrijkt.

9 maart 2021 om 10:01

Ik denk dat het salaris van Viergever wel mee valt. Daarnaast gaat de vergelijking met oudere spelers zonder restwaarde niet helemaal op. Transfergeld wordt voorbamelijk verdiend met aanvallers en middenvelders. Daar moet je de talenten voor scouten en creatief zijn als je weinig budget hebt. Verderdigers verdien je relatief weinig op (uiteraard zijn er uitzonderingen). Dus is het niet gek als je geertruida hebt dat je een ervaren Viergever er naast zet. Geld moet je verdienen met het aantrekken van aanvallende spelers zoals een sinisterra of Bozenik. Daarom vind ik het ook slecht beleid dat ze teveel oudere aanvallende spelers hebben. Kijk maar naar het verschil in leeftijden met PSV, Ajax, Az en Vitesse.

9 maart 2021 om 10:10

Het probleem is dat ze heel weinig verkopen voor een hoofdprijs dat gebeurt bij PSV en vooral Ajax toch wel wat vaker. Ajax heeft 28 spelers voor minimaal 10 miljoen verkocht, PSV 20 en Feyenoord slechts 6.

Dat komt mede doordat Feyenoord minder goede jeugdspelers opleid en ook doordat er weinig potentieel goede spelers uit het buitenland aan worden getrokken.

Natuurlijk kunnen ze wat betreft hun transferbeleid en scouting wel wat aanpassingen doen. Maar er zullen toch 25 spelers moeten staan en met het budget wat Feyenoord heeft kun je geen wonderen verrichten. Je kan niet meer kiezen voor de oudere spelers, maar dan kies je wel voor een lagere klassering wat ook weer andere negatieve effecten heeft.

Viergever is een prima verdediger die de afgelopen jaren basisspeler is geweest bij Ajax en Psv, dus heel erg mislukt kun je hem niet noemen. Als je Senesi, Botteghin en Spajic verliest zul je een nieuwe verdediger moeten halen, ik zie verder niemand in de selectie die dat op kan vangen. Dus Viergever is echt niet perse een hele slechte optie.

9 maart 2021 om 10:40

Ik ben het met al je alinea's eens man haha, behalve het laatste deel van je laatste alinea. Ik zou proberen creatiever om te gaan met het transfer geld dat je besteed, hoe weinig het ook is. Viergever is ook alweer 32 dus de kans dat die slechter wordt is groter dan beter lijkt me. Ervaring is 1 maar als je vervolgens niks toevoegt behalve het kleedkamer- en groepsgebeuren moet je het niet doen.

9 maart 2021 om 11:01

@memphis: helemaal eens. Ik denk als je viergever kan ophalen, dan moet je het doen.
Ze moeten voornamelijk af van dure bankzitters. Als je spahic, senesi en botteghin verlirst weet je echt zeker dat viergever gewoon gaat spelen. Als dan ook een Pratto vertrekt en ze kunnen het budget wat vrij komt door Pratto, Spahic en Senesi investeren in 3-4 talenten. Er hoeft er dan maar 1-2 te slagen om het geld terug te verdienen. Dan kun je gaan bouwen

9 maart 2021 om 11:32

Viergever laat al jaar en dag zien dat het een betrouwbare verdediger is. Bij 2 topclubs van NL. Beetje zuur om daar je neus voor op te halen en te vergelijken met een Fer die bij vertrek al geen hoogvlieger was en ik weet niet hoe lang blessureleed had gehad en overgewicht had. Linssen is voor Feyenoord gewoon een goede speler. Spajic, Pratto e.d. snap ik helemaal niks van. Dat heeft niks met oudjes te maken. Dat is gewoon een kwestie van goed of slecht scouten. In Italie heb je top teams met oudjes. Dus het kan wel. Feyenoord zal het van deze buitenkansjes moeten hebben. Dat je een talentvolle speler haalt voor weinig is een utopie voor Feyenoord. Als je dan toch wilt klagen, wees dan in ieder geval een beetje realistisch. De doorstroming van talent is al jaar en dag enorm tegenvallend. Iets waar Feyenoord altijd goed in was. Daar hebben ze allerlei kansen laten liggen en het verkeerd aangepakt. Daardoor hebben ze oudere spelers nodig die wellicht het niveau aan kunnen. Ik bedoel, als een Botman al 8 miljoen kost en Feyenoord eigenlijk nog niet eens een miljoen tot z'n beschikking heeft. Viergever haal je transfervrij op. Zijn dan die oudere spelers het probleem, of het feit dat ze geen geld hebben? Ik kan ook roepen dat er vrede op aarde moet zijn, maar dat maakt het nog geen werkelijkheid. En mensen die hier zeggen dat Feyenoord beter moet verkopen ... tja, wie dan? Ik kan me alleen Jorgensen herinneren een paar jaar terug. Vilena was ook geen topper etc ... Dus je moet dan wel talenten van de omvang van van Persie, de Ligt of de Jong hebben. Dus Feyenoord zal vooral wat meer moeten opletten om dat soort talenten vroeger en beter te scouten. In de hoop daar over 5 -jaar later van te oogsten. Of je moet een investeerder krijgen die de boost kan geven en dan goed investeren in de toekomst, dan moet je inderdaad niet weer lukraak van die oudjes gaan kopen. Bij Feyenoord gaat zoveel mis ... ik bedoel, kijk naar de commerciã«le mogelijkheden die de havenstad Rotterdam zou moeten hebben, toch bakken ze er niks van. Als 1 ding wel duidelijk is, is dat een aantal van die oudjes wat middelmatige werkers (zoals Toornstra) o.a. de vrienden van Feyenoord vooralsnog maskeren hoeveel shizzle er mis gaat bij Feyenoord.

9 maart 2021 om 11:44

Ze hoeven echt geen talenten zoals Van Persie of de Ligt te hebben. Als je kijkt naar Az. Zij verkopen vaker spelers voor 5-10 miljoen met af en toe een uitschieter zoals Jahanbaks of Janssen. Maar ze kopen spelers in voor 1-3 miljoen. Daar kun je ook gewoon succesvol in zijn. Hoef je echt geen exceptionele talenten voor te hebben.

9 maart 2021 om 18:15

Klopt, maar die hebben ze ook te weinig. Dat heeft dus te maken met scouting ... niet of Viergever een waardevolle toevoeging is voor Feyenoord en dat een oudere speler een compleet verkeerde stap is. Dat is natuurlijk wel waar ik op reageer. Als je dan kritisch gaat zijn, wees 't dan daarop. Oude "gratis" spelers halen is op zich geen slechte beleid ... slechte spelers halen wel.

9 maart 2021 om 09:22

Wil net precies hetzelfde typen, dus helemaal eens. Bijzonder irritant ook dat het dezelfde analisten of in elk geval mensen zijn die die suggestie (nu Viergever) doen, een jaar later dan roepen; waarom gehaald?

9 maart 2021 om 09:27

Viergever is toch gewoon een prima aankoop voor Feyenoord? Als je voor die prijs veel betere spelers verwacht zit je wel te hoog in de boom denk ik. Zegt genoeg dat PSV’ers hem niet graag kwijt raken.

9 maart 2021 om 09:36

Nee, okã©. Ik vind, eerlijk gezegd, Viergever nã©t iets anders (jarenlang gewoon oerdegelijk en belangrijk in Nederlandse top i.t.t. vele anderen) en met het verwachte vertrek van sowieso Botteghin, Haps en (waarschijnlijk inderdaad) Senesi valt er al genoeg weg. Ook qua ervaring, want het is een utopie om alleen jonkies te hebben. Maar het is meer een langdurige irritatie van 9 van de 10 andere suggesties, zoals bijvoorbeeld categorie Diemers. Mã¡ã¡r ik kijk er toch een beetje anders tegenaan als hij bijvoorbeeld al weer laten we zeggen minstens 2 miljoen kost.

9 maart 2021 om 09:49

Messibazoer. Viergever is een prima aankoop als je de derde of vierde club van Nederland wil blijven. En dat willen we juist allemaal niet. De beste man wordt 32 dit jaar, dat PSV hem 2,5 jaar geleden haalde, a la, dan kan je nog 3 a 4 goede seizoenen aan hem beleven. Als Feyenoord hem nu haalt is dat tamelijk onbegrijpelijk.

9 maart 2021 om 10:41

Je kan gewoon prima bouwen op Viergever in de Eredivisie en zelfs in de EL. Als dat de prioriteit is van Feyenoord in de eerste 2 jaar onder Slot dan is dat prima. Voor de CL wordt het lastig. Hij kan mee als hij op zijn best is, maar als je echt wil presteren zoals Ajax en niet alleen maar blij bent met een aantal gelijke spelen of een winst hier en daar in de groepsfase, dan moeten spelers als Viergever niet in de basis staan. Dan zijn spelers als Senesi, Teze en Timber (?) beter aangezien zij hopelijk een hoger plafond hebben dan Viergever en dat in de CL kunnen laten zien. (Ik kies voor Ajax Timber omdat ik Martinez en Schuurs niet denderend en overtuigend vind tot dusver, al met al is Ajax daar het minst overtuigend en vandaar dat de aanwezigheid van Blind belangrijk is).

9 maart 2021 om 10:47

Martinez niet? Die is bijna iedere wedstrijd de beste man, maar een ieder zijn mening en voorkeur. 😊

9 maart 2021 om 11:58

Ja miss wel, twijfel nog of hij echt op het allerhoogste niveau erg goed kan blijven, maar ik sluit het zeker niet uit hoor. Had hem graag bij PSV gezien!

9 maart 2021 om 10:52

@orgullo " op moet houden met oudere spelers zonder restwaarde halen"

maar het gaat nu ook om een optie om een talent Geertruide beter te laten functioneren. Dan kan dit talent beter ontwikkelen en wel voor leuk bedrag verkocht worden.

Hans legt het in dit artikel ook uit waarom hij die mening heeft.

Anders dan bijv suggesties als haal Diemers, Linssen etc.

Haha het zou wat zijn zeg, AZ - Ajax - PSV en misschien zelfs Feyenoord. En dan ook nog eens bij elke club een gewaardeerde speler geweest zijn. Viergever mag van mij wel blijven trouwens. Degelijke speler die ik de rest van het seizoen gewoon in de basis wil blijven zien. Of hij het niveau is wat PSV in de basis moet nastreven is een ander verhaal, maar heel veel beters hebben we nu niet.

9 maart 2021 om 09:09

En dan tot op heden qua prijzen niet verder komen dan 1 KNVB-beker met AZ. Je zou bij dit rijtje clubs toch denken dat je wel wat landstitels zou hebben gewonnen. Maar dat valt toch tegen voor hem. Wel heel vaak 2e geworden.

9 maart 2021 om 09:22

Flauwe opmerking. Vermeld er dan ook nog even bij dat Viergever cruciaal was bij het bereiken van die mooie Europese finale. Zowel met zijn beslissende goal tegen Shalke als met die rode kaart tegen Lyon. Zo jammer voor hem dat hij die finale hierdoor had moeten missen. Daarnaast speelde hij toen ook nog eens noodgedwongen op die linksbackpositie. Voor het huidige Ajax komt hij tekort, maar hem het gebrek aan prijzen toe te schrijven gaat mij ietwat te ver. Hij heeft ook ontzettend veel pech gehad door met zijn teams net mis te grijpen.

9 maart 2021 om 09:33

Het is puur een constatering. Ik vind dat hij op zich een mooie carriere qua clubs heeft. Hoogtepunt inderdaad die wedstrijd tegen Schalke en een Europese finale gehaald met Ajax. Als je dan ook nog bij AZ en PSV gespeeld hebt en nu in verband gebracht wordt met Feyenoord is het toch bizar dat hij 'slechts' 1 KNVB-beker heeft gewonnen. Wetende dat deze clubs ongeveer alle prijzen in Nederland verdelen is het toch wel bijzonder dat als je 10 jaar bij deze clubs onder contract staat, dit je oogst is. Natuurlijk niet zijn schuld, maar wel heel ongelukkig qua verloop inderdaad.

9 maart 2021 om 09:33

Dat het pech was neemt niet weg dat hij geen prijzen heeft gewonnen. Mag toch best gewoon de feiten benoemen?

9 maart 2021 om 10:16

Tikje flauw, maar ik vind het als Ajacied wel vermakelijk dat toen hij naar PSV overstapte, PSV een aankondigingsvideo de wereld in slingerde met "if you can't beat them, join them" en vervolgens heeft ie geen prijs meer gewonnen en Ajax juist wel. Neemt niet weg dat hij in Amsterdam altijd gewaardeerd zal worden voor zijn belangrijke bijdrage voor het bereiken van de EL finale.

9 maart 2021 om 12:59

Rikkinho mooiste vond ik nog dat psv'ers toen Ajax uitlachte dat we viergever gratis weg deden en Blind haalde voor 15 miljoen. 4 jaar met Blind: 4 keer kampioen. 4 jaar met viergever: 4 keer niks. Nu 3 jaar met Blind: 3 keer op rij eerste waarschijnlijk. Ik zeg niet dat die 2 het verschil zijn, maar viergever is gewoon een leuke verdediger voor utrecht die met hard werken redelijk mee kan bij Ajax/psv, maar met hem win je gewoon geen prijzen. Daarvoor maakt hij te veel fouten.

9 maart 2021 om 10:45

Ik vind ook dat Viergever basis moet staan (als Boscagli op het middenveld mag, zoniet dan prefereer ik Boscagli). Maar het kriebelt bij mij ook nog altijd rondom Obispo. Hij was toch echt prima bij Vitesse voor zover ik dat meekreeg. Hij is nu weer fit. Ik hoop dat hij wat invalbeurten krijgt ipv Baumgartl die eigenlijk nergens meer op kan teren.

9 maart 2021 om 10:54

@tvl11 "maar heel veel beters hebben we nu niet." Schat je Obisipo hoger of lager in dan Viergever? Als hij fit is, benieuwd wat PSV doet. Kan er natuurlijk ook voor kiezen om hem als back-up linksback te gebruiken. Kan daar ook spelen.

9 maart 2021 om 11:44

Haha eens, op één voorwaarde tho. Boscagli naar de plek van Rosario. Je gaat één van je beste spelers niet zomaar op de bank zetten neem ik aan?

Viergever is de laatste weken onze beste verdediger. Ik hoop dat PSV zijn contract gewoon verlengd. Zeker als back-up is het een ideale speler om achter de hand te houden, zodat je niet hoeft terug te vallen op spelers van de categorie Baumgartl als er eens iemand geblesseerd raakt.

Hou op hoor. Viergever. Met dat soort aankopen komt Feyenoord nooit vooruit

9 maart 2021 om 09:15

Wat verwacht je dan bij Feyenoord eerlijk gezegd? Er is niet heel veel geld, er is momenteel niet heel veel perspectief en ook de aanwezige kwaliteit is nu niet geweldig. Dan is een multifunctionele, ervaren en degelijke speler als Viergever toch gewoon een welkome versterking?

9 maart 2021 om 09:24

Inderdaad. Wat verwachten mensen nu. Viergever zou er voor kunnen zorgen dat Geertruida nog meer kan uitblinken en zo nog veel meer waard wordt. Het duo Viergever-Sanchez was bij Ajax ook ijzersterk. De ervaring van de Nederlander speelde toen een grote rol. Volgens mij verwachten mensen nu 11 tieners bij Feeyenoord. Ik kan die mensen nu al vertellen dat dat niks zal worden. Ervaring op elke linie is gewoon een must.

9 maart 2021 om 09:26

Als we matige spelers zonder restwaarde blijven halen zal er ook nooit geld gaan zijn. Dat soort aankopen zijn juist de reden dat we sportief en financieel zover zijn weggezakt

9 maart 2021 om 09:34

Nee dat is niet waar. Als je alleen zo een aankopen doet dan gaat het fout. Maar zo nu en dan een dergelijke aankoop is nodig voor de stabiliteit.

9 maart 2021 om 09:51

Precies. Zet gewoon die Hendrix erin. Dan langzaam weer groeien door goed beleid. Nee het moet direct en met een investeerder lijkt het wel. Geef de jeugd een jaar de kans met wat gerichte aankopen en groei dan langzaam weer terug.

9 maart 2021 om 10:30

@$dot,

Daar zitten ook risico's in. Wat als Feyenoord volgend seizoen 8ste wordt en geen Europees voetbal haalt. Dan worden je andere spelers ook weer minder waard. Die Hendriks zal vast een goed talent zijn maar nog wel heel erg onervaren. Natuurlijk moet je jeugd de kans geven maar er speelt toch redelijk wat jeugd met Geertuida, Malacia, Kokcu en Bijlow daarnaast zijn Sinisterra en Senesi ook wel spelers die je weer door kan verkopen.

9 maart 2021 om 10:41

Die Itakura schijnt eind van het seizoen transfervrij te zijn. Probeer die dan te halen als Feyenoord zijnde zou ik zeggen

9 maart 2021 om 09:25

@Japie, Als je Viergever voor bijvoorbeeld 1 miljoen kan kopen, Senesi kan verkopen voor 15. Ga je er dan in de Eredivisie enorm op achteruit? Zeker als ze die 14 miljoen dan kunnen investeren zou ik het een slimme keuze vinden.

9 maart 2021 om 09:35

Viergever moet je enkel halen wanneer die gratis is, 1miljoen kun je al beter ergens anders in investeren als Feyenoord zijnde.

9 maart 2021 om 10:10

Een verdidiger van geloof ik 1.82 meter die fysiek ook niet heel sterk is en eigenlijk weinig onderscheidende kwaliteiten heeft. Ik zou het niet doen. Probeer dan die Itakura te halen

9 maart 2021 om 09:50

Feyenoord moet geld hebben om vooruit te gaan. Senesi voor een goed bedrag verkopen en de ervaren Viergever als vervanger levert je bankrekening goed op. Laten we niet doen alsof Senesi het verschil maakt in een Europese campagne van Feyenoord en voor in de eredivisie is Viergever een uitstekende verdediger.

9 maart 2021 om 11:04

@japie weer lekker kortzichtig... Viergever kan Geertruide aanvullen zodat die jongen beter wordt.

Daarnaast een achterlinie met (bijlow) Svennon (gratis) Geertruide Vierger(2 mil) Malacia is gewoon goed voor Nl.
Als back-up van de verdedigers kan je talenten doorschuiven.

Met verkoop van Senesi (15), Haps (7) en Berghuis (4) haal je hoop miljoenen binnen om andere plekken te versterken.

Met Svensson en Viergever hoop je dan in ieder geval 2 spelers te hebben die nog aantal jaren blijven. Geld binnenhalen doe je dan vooral met Bijlow, Geertruide en Malacia.

9 maart 2021 om 11:51

Het zal mij niks verbazen als Senesi na deze zomer nog bij Feyenoord speelt. Hoe erg de noodzaak is qua verkopen weet ik niet, maar anders zou ik hem nog houden. Zit toch dicht tegen het argentijns elftal aan gezien de eerdere voorselectie. Wellicht haalt die de selectie nog en speelt hij nog een interland(s). Ik wil niet zeggen dat hij 30 miljoen gaat opleveren maar meer als 15 miljoen lijkt mij nog wel mogelijk. Dan is Viergever niet nodig. Over Svensson gingen de verhalen dat hij naar het buitenland wil, weet niet of dat echt waar is maar kan het mij wel voorstellen.

9 maart 2021 om 12:09

@MrKrillin hoezo kortzichtig. Omdat hij 1 keer een hele goede wedstrijd heeft gespeeld tegen Schalke is hij opeens groter gemaakt dan dat hij is. Ik zie bijna nog liever Veltman als Viergever en dat wil wel wat zeggen. Ik vind Viergever een uiterst beperkte verdediger. Als je dit soort spelers gaat halen heb je echt nul ambitie om weer vooruit te komen imo

Senesi verkopen want hij speelt niet goed, wat is dat nou weer voor argument? We hebben allemaal gezien dat hij de potentie heeft om een heel hoog niveau te halen. Dat het de afgelopen weken even wat minder is, kan gebeuren. Dat is geen reden om hem te verkopen. En om dan Viergever er voor terug te halen? Ammehoela zeg, wat een lachwekkend idee. Slapjanus eerste klas zonder enige restwaarde. Dat soort kansloze transfers als Linssen en Diemers moeten een keer klaar zijn. Voor het tekengeld wat zij ontvangen kun je met goede scouting prima spelers halen uit het oostblok of Scandinavie. Dat die even moeten acclimatiseren, het zij zo.. En anders geef je Hendriks maar de kans als Senesi vertrekt, doet het prima bij NAC en eigen jeugd. Alsjeblieft geen Viergever hoor, hou op zeg.

Geen gekke optie. Ervaren, multifunctioneel en een degelijke verdediger.

Feyenoord heeft een paar getalenteerde jonge jongens. Dan kan een beetje ervaring eromheen zeker geen kwaad. Maar wanneer je voor de titel wil gaan zou ik niet met Geertruida / Viergever in het centrum durven spelen. Geertruida is een groot talent; maar dan wil je er iemand naast hebben die hem ondersteund en beter maakt, ipv andersom. Viergever kun je halen maar dan meer als 12de of 13de man man. Maar dan kan hij net zo goed bij PSV blijven.

Prima! Als ze nog meer troep over willen nemen zijn ze welkom, we hebben genoeg! :D Nog los van de verrassende suggestie zelf, verslikte ik me bijna op het moment dat Kraay gortdroog beweerde dat Viergever snel was. Misplaatste promotie is één ding, maar dit is gewoon Fakenews. Viergever heeft een prima linkerbeen en heeft best inzicht, maar hij komt snelheid, handelingssnelheid en hardheid tekort en bovenal 10 cm lengte. Zelf vind ik het een gotspe dat een afdankertje van Ajax drie jaar lang basisspeler is geweest in Psv's centrum, maar als Feyenoord het nog eens wil proberen graag.

Wel een leuke carriere voor Viergever zou dat zijn. Sparta, AZ, Ajax, Psv, Feyenoord. Eentje om in te lijsten.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren