Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Feyenoord treft driemaal het aluminium en blijft steken op gelijkspel

Laatste update:

Feyenoord is er woensdagavond niet in geslaagd om drie punten over te houden aan de uitwedstrijd tegen FC Groningen. De nummer vier van de Eredivisie had op bezoek bij de nummer zes een overwicht in balbezit en kansen, met name in de tweede helft, maar wist desondanks niet te scoren: 0-0. Wel trof Feyenoord drie keer het aluminium. Na de inhaalwedstrijd, die eigenlijk op zondag 7 februari afgewerkt zou worden, heeft Feyenoord een punt voorsprong op Vitesse en drie punten minder dan AZ, voorafgaand aan het duel van zondag met de Alkmaarse concurrent.

Dick Advocaat voerde in zijn opstelling twee wijzigingen door na de 2-2 remise tegen FC Twente van zondag. Uros Spajic en Mark Diemers zaten op de bank, waardoor Eric Botteghin en Leroy Fer zich meldden in de basiself. In de eerste tien minuten zocht Feyenoord de aanval, wat resulteerde in schoten van Steven Berghuis en Bryan Linssen. Veel gevaar leverden die doelpogingen niet op, maar na achttien minuten ontstond voor Groningen wel een dreigende situatie. Na een corner van Feyenoord schoot Orkun Kökçü vanuit de tweede lijn op doel; na de redding van Sergio Padt kopte Leroy Fer in de rebound van dichtbij over. Even daarna ontstond een nieuwe kans voor Feyenoord en schoot Luis Sinisterra in een chaotische situatie van dichtbij tegen de paal.

Groningen liet zich in de tussenliggende tijd echter niet onbetuigd. Na tien minuten stuitte Tomás Suslov uit kansrijke positie op Nick Marsman en enkele minuten daarna overkwam de opgestoomde linksback Gabriel Gudmundsson hetzelfde, toen hij het probeerde in de korte hoek na voorbereidend werk van Alessio Da Cruz. Vijf minuten voor rust was Groningen andermaal dichtbij de openingstreffer. Met een messcherpe voorzet vanaf de rechterflank stelde Suslov ploeggenoot Jörgen Strand Larsen in staat om te koppen vanuit het strafschopgebied, maar andermaal lette Marsman goed op. Omdat een schot van Kökçü even daarna andermaal werd gepareerd door Padt, bleef de eerste helft verstoken van doelpunten.

Twaalf minuten na de pauze deed Linssen zijn oude club bijna pijn, toen hij de bal in het strafschopgebied voor zich kreeg door toedoen van Toornstra, het leer verlengde met de punt van de schoen en uiteindelijk de bovenkant van de lat trof. Van de twee clubs was Feyenoord het meest nadrukkelijk op zoek naar een doelpunt. Groningen kwam goed weg toen Sinisterra net buiten het strafschopgebied vanaf de linkerflank naar binnen trok en op de binnenkant van de paal schoot uit een inzet richting de verre hoek. Het was de derde en laatste keer dat Feyenoord het aluminium trof. Een overwinning zat er niet meer in voor de bezoekers, terwijl een punt voor Groningen het hoogst haalbare was.

Verdiende Feyenoord een overwinning op FC Groningen?

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Advocaat, rot alsjeblieft op! Als je gewoon niet meer wil winnen, als je zo'n stijve ouwe hark wil zijn en dezelfde waardeloze wissels blijft doorvoeren..
Vernaggelt in een paar weken tijd al het aanzien dat veel Feyenoord supporters voor hem hadden.

Echt niks meer over waar we een beetje naar uit kunnen kijken.

24 februari 2021 om 20:39

Als mensen hier echt nog gaan vertellen dat hij er het maximale uithaalt dan hebben ze gewoon geen kijk op het spelletje. Je speelt heel de wedstrijd met 10 man....iedereen ziet het, maar hij wisselt 80 minuten niet. Ongelofelijk. Dan ook Geetruida na een slechte wedstrijd met een slachtofferen en andere mogen wedstrijden aan blijven modderen. Durft hij het eindelijk aan om Kokcu op 10 te zetten, wordt die jongen totaal niet geholpen, zonder spits is het lastig voetballen .

24 februari 2021 om 20:42

Qua spel haalt hij het er niet uit, maar als je het spelersmateriaal ziet kan het toch niet veel beter? 3e plek is toch wel het maximale met dit Feyenoord. Hadden ze vandaag gewonnen stonden ze zelfs dicht bij plek 2.

24 februari 2021 om 20:44

Ja alleen hebben ze de laatste weken nauwelijks gewonnen, zie je aan de spelers dat ze er geen zin meer in hebben en aan alle reacties hier snap je toch wel dat zijn wisselbeleid gewoon niet meer kan?

24 februari 2021 om 20:45

Ben ik met je eens. Maar ik vraag me af of Slot het zoveel beter gaat doen.

24 februari 2021 om 20:46

Klopt. Want moeizaam gelijk spelen tegen Twente en dik verliezen van Heerenveen is de normaalste zaak van de wereld met dit materiaal. Je bent gewoon beter dan alle andere 15/16 clubs, maar laat het zelden zien. Mede door die laffe Advocaat.

24 februari 2021 om 20:48

MessiBazoer....jullie kijken naar de plek op de ranglijst en de selectie. Ik kijk naar de wedstrijden en zie dat we iedere wedsrijd inzakken en 9 van de 10 keer niet spelen om te winnen. Zelfs zijn wissels laten dat zien. Ga gewoon voor die 3 punten.....balen als je hem dan tegen krijgt, maar dat laffe gedoe ben ik helemaal klaar mee.

24 februari 2021 om 20:49

Wordt die jongen niet geholpen. Je ziet toch wel dat die Kokcu er ook helemaal niks van bakt momenteel? Bijna elke bal naar hem leidt tot balverlies door hem. Gaat geen duels aan, bal stuitert van de voet, dus hoezo niet geholpen..?

24 februari 2021 om 20:50

Of slot het beter gaat doen is naar mijn idee niet relevant op dit moment. Maar kijk vooral de wedstrijden even terug en vraag je dan af of hij er alles aan gedaan geeft om te winnen. Totaal niet

24 februari 2021 om 20:53

@messibazoer Slot gaat het ook moeilijk krijgen. daar wordt nu mooi voetbal van verwacht terwijl daar niet eens de creativiteit en het voetballende vermogen voor in huis is. de samengestelde selectie slaat nergens op en als afgelopen zomer een voorproefje was van het aankoopbeleid van Arnesen dan kunnen we onze borst gaan nat maken

24 februari 2021 om 20:58

Japie, niemand verwacht dat Slot het makkelijk krijgt en aan je reacties over Arnesen zie ik dat je buiten zijn aankopen nog steeds geen idee hebt waar Arnesen mee bezig is. Nogmaals: kijk dat interview met hem even terug...... en daarnaast qua kritiek op Dick: we mogen toch verwachten dat we spelen om 3 punten te halen?

24 februari 2021 om 21:00

@repuiztav we zijn niet beter als Ajax, Psv, AZ en Vitesse imo. wel als alles daarachter inderdaad

24 februari 2021 om 21:01

@fr010frdam lekker makkelijk. dus Advocaat mogen we wel verantwoordelijk stellen als hij teleurstelt met beperkte middelen maar voor Arnesen gaat die vlieger opeens niet op? die mag je ook verantwoordelijk stellen voor zijn aankoopbeleid en dan moet je gewoon concluderen dat er weer eens teveel geld is uitgegeven aan spelers die zwaar tekort komen. op deze manier komen we natuurlijk nooit uit de financiele ellende en blijf je dweilen met de kraan open

24 februari 2021 om 21:03

Japie. Sorry hoor, maar Vitesse? Op basis van wat leuke wedstrijdjes? Die zakken nu ook volledig door het ijs.

24 februari 2021 om 21:04

Nee, Japie, bij Arnesen snap ik wat zijn beweegredenen zijn geweest en waar hij mee bezig is(jij niet, want kijkt puur naar de spelers, die ook gewoon wissels waren geweest als Advocaat normaal doet). Bij Advocaat kan ik niet rijmen dat hij 80 minuten niet wisselt als heel de wereld ziet dat we zo niet gaan scoren.

24 februari 2021 om 21:04

@repuiztav en wij zakken niet door het ijs wil je zeggen?

24 februari 2021 om 21:07

@fr010frdam en ik kan bij Arnesen niet rijmen dat je 5 ton spendeert aan het huren van een Argentijnse spits die in zijn hoogtijdagen 10 goals maakte in zijn meest productieve seizoen en die bovendien niet eens fit was. ik snap niet waarom Bozenik 4 miljoen heeft moeten kosten. ik snapte niet dat we een Texeira haalden die overal is geflopt. ik snap de transfers van Linssen en Diemers niet en zo snap ik eigenlijk geen enkele aankoop die hij heeft gedaan. dat zijn leuke spelers voor een FC Groningen maar niet voor Feyenoord en dan is het ook niet eens zo vreemd dat we vandaag het niveau van FC Groningen niet zijn ontstegen. ik ga niet zeggen dat Advocaat het geweldig doet momenteel, maar wat Arnesen laat zien qua beleid is tot dusver ook echt een drama. dan kan hij dat wel leuk recht willen praten in een interview maar daar schieten we verder weinig mee op

24 februari 2021 om 21:09

Wij zakken al heel het seizoen door het ijs.

24 februari 2021 om 21:10

en helaas niet alleen dit seizoen het is elk seizoen weer frustrerend. eerst was Gio de kop van jut, daarna Stam en nu Advocaat. dan ligt het niet enkel en alleen meer aan de coaches

24 februari 2021 om 21:10

@fr010frdam Wat is de beweegreden om Pratto te halen? Totale miskoop van Arnesen.

24 februari 2021 om 21:14

Dat rijtje ken ik inmiddels wel, maar puur over het spel, de instelling en de poppetjes op de juiste plaats lees ik nooit niks van je. Met een opstelling Bijlow, Nieuwkoop, Geertruida, Senesi, Haps of Malacia , Fer en Toornstra naast elkaar maar gewoon op het middenveld, Kokcu op 10, Berghuis, Jorgensen, Sinisterra moet je gewoon tegen 90% gaan voor de w winst. Advocaat speelt alsof we iedere wedsrijd tegen Ajax spelen.

24 februari 2021 om 21:16

@ajax01-95 om Advocaat tevreden te houden, omdat hij maanden zeurde om een spits en voor dit politieke spel zelfs Bozenik publiekelijk de grond is gaan boren. Geen goede aankoop, mislukte en wellicht ook dure gok(maar die 5 ton is uit de lucht gegrepen, niemand weet wat hij echt kost)

24 februari 2021 om 21:18

@fr010frdam omdat ik onder Advocaat al die spelers en opstellingen die jij hier noemt al voorbij heb zien komen en ik zag ook toen geen vooruitgang in het spel. je kan Kokcu wel op 10 zetten maar als hij geen kansen creeert voor de aanvallers schiet je daar nog niks mee op. vandaag was hij ook weer belachelijk slecht en kon hij niet eens een bal normaal aannemen. Sinisterra en Jorgensen scoren er 5 of 6 in een seizoen. natuurlijk ga je dan vaak puntverlies lijden. je hoort aanvallers te hebben die er elk seizoen minimaal een stuk of 15 inschieten

24 februari 2021 om 21:32

Lekker voetballen op 10 voor Kokcu, met een spits die de bal niet kan vasthouden. Je ziet bij Ajax ook het verschil met een Haller ipv Labyad. Spelers er omheen worden ook beter.....en nee, Jorgensen was mede door blessures niet goed de laatste jaren, maar hij speelde juist de wedstrijden toen hij mocht opdraven weer beter. Hij kan in ieder geval een bal aannemen met iemand in de rug, Linssen is hem dan kwijt en dan kan hij er daarna weer achteraan rennen: applaus voor het harde werken, maar had toch liever gehad dat hij de bal in de combinatie een keer wint.

24 februari 2021 om 22:46

Repuiztav, Japie denkt dat Tannane bij Feyenoord ook de man zou zijn. En ziet hem dan op linksbuiten spelen (wat hij nog nooit heeft gedaan). Daarnaast stelt Japie dat Tannane het goed heeft gedaan bij Saint-Etienne

25 februari 2021 om 01:27

Precies, Diemers en Kokcu dan en het aanzienlijk beter (niet). Ik denk niet dat Tannane de man zou zijn bij Feyenoord maar ik vind hem wel beter als wat we daar nu hebben lopen en hij heeft tenminste wel creativiteit. Bovendien heeft Tannane wel degelijk goed gepresteerd in het begin bij St.Etienne. Later werd het idd een heel pak minder en hebben ze hem daar weg gedaan

24 februari 2021 om 20:41

Het is gewoon niet leuk om naar te kijken. Het lijkt bijna expres dat ze niet vol voor de winst willen gaan. Zeker met het aankomende schema moet je deze punten gewoon pakken.

24 februari 2021 om 20:43

Hij leek ook nog tevreden te lachen om het punt. Slaat gewoon nergens op.

24 februari 2021 om 20:49

Ik roep het al een tijdje , Advocaat heeft de handdoek allang in de ring gegooid.
Hij wacht op zn ontslag of anders gewoon het seizoen afmaken en daarna met pensioen , het boeit hem allemaal echt niet meer.

24 februari 2021 om 20:41

Advocaat de schuld geven terwijl die er het afgelopen jaar waanzinnig goede resultaten uit heeft gehaald met toch wel een heel beperkt team. Zonder de zogenoemde 'strijd' blijft er maar weinig over. Ik ben bang dat je met een aanvallende trainer als Slot nog veel meer goals om de oren krijgt.

24 februari 2021 om 20:44

En waar baseer je dat op Piet? Met malacia senesi en geertruida en normaal gesproken bijlow en anders marsman heb je een prima defensie staan die echt niet meer tegengoals hoeft te krijgen. Het spel is gewoon ongeinspireerd en ontzettend laf en daar heeft Dick de grootste schuld aan.

24 februari 2021 om 20:44

@piet-ajacied beperkt team? Is minder dan Ajax en PSV. Over AZ mag je discusseren, maar beter dan de rest.

Geen enkele team in de Eredivisie (na Ajax, psv en az) kan Berghuis, Fer, Senesi betalen. Geldt ook voor spelers als Haps.

Een huurling voor 5 maanden tikken ze gewoon 5 ton af.

Dat kunnen clubs als Groningen, Vitesse, Heerenveen niet.

24 februari 2021 om 20:45

Ja Piet, dat horen we al maanden. Feit is dat ik Al zeker 7 wedstrijden dit seizoen heb gezien die we over de streep hadden kunnen trekken als hij ingrijpt, maar hij gaat voor een punt. Iedere ploeg die meedoet om de bovenste plekken moet in dit soort wedstrijden voor de winst gaan. Dat vorige seizoen kan me niks schelen. Het gaat om nu, en zijn aanpak werkt niet meer. Dan mag je gewoon kritiek hebben.

24 februari 2021 om 20:55

AZ kunnen ook geen Berghuis, Fer en Senesi betalen. Of beter gezegd...dat zouden ze niets eens willen.

24 februari 2021 om 21:10

Dat vind ik wel ja. Het gaat mij er niet om dat je bepaalde spelers kan betalen, maar wat voor soort spelers je haalt en hoe je ze laat spelen. De spelwijze van vorig jaar leverde vrij goede resultaten op, maar de laatste weken houd het niet over. De hoeveelheid balverlies, de foute passes/controles, het heeft naar mijn idee toch ook wel met kwaliteit te maken. Die diemers heeft inmiddels 100 keer op doel geschoten, waarvan 50x tegen een tegenstander, 45x naast of over en 5x tussen de palen. Naar mijn mening spelen Vitesse en Heerenveen over het algemeen gewoon beter voetbal, en dat heeft deels met het materiaal te maken. Ik zie bij Feyenoord bijvoorbeeld niemand op het middenveld met de kwaliteiten van een Veerman of een Tannane. Dan kan je wel 3 spitsen op de bank hebben zitten of er 5 ton voor betalen, als je ze niet op hun kwaliteiten bediend zullen ze weinig goals voor je maken. Daarnaast zeg ik natuurlijk niet dat Advocaat niets aan te rekenen valt. Maar in de eerste minuten na de wedstrijd zie ik enkel Dick Out etc. Lijkt me dat er ook wel naar de spelers gekeken mag worden? Die brengen niet veel op het moment. En daarnaast als reactie op de FR010FRDAM: hij speelt al heel lang voor een punt maar het pakte vaak nog goed uit, dat had vandaag ook zomaar gekund als een van die ballen niet op het aluminium gingen, of als hij inderdaad gewoon eens een spits er in zet en voor aanvoer zorgt. Maar goed, daar zal hij wel een reden voor hebben. Vind het ook bijzonder dat hij Bozenik brengt en niet Nico of Pratto, dat zegt ook wel wat.

24 februari 2021 om 21:41

Snap al die Feyenoorders ook niet krijgen het echt te hoog in hun bol haha als Feyenoord 3de of 4de eindigen hebben hun het gewoon na behoren gedaan! Feyenoord heeft echt geen geweldig elftal hoor. Vind dat advocaat wel meer krediet mag hebben.. slot gaat het echt niet beter doen met Feyenoord! Qua ranglijst

24 februari 2021 om 22:01

Fctwent3. Volgens mij zie je hier bijna niemand reppen over de huidige stand, maar meer om het spel en de tactiek dat daarmee gepaard gaat.

25 februari 2021 om 00:19

@repuiztav

Klopt je hebt gelijk. Het gaat hun inderdaad allemaal om de tactiek van advocaat.. maar ik reageer ook beetje overdreven hoor haha... maar heb advocaat wel hoog zitten en ik vond Feyenoord vandaag echt wel goed spelen. En nog klaagt iedereen op advocaat. Groningen mocht vandaag echt van geluk spreken dat het gelijk heeft gespeeld

25 februari 2021 om 06:47

Maar fctwent3 we mogen als supporter toch verwachten dat je voor 3 punten gaat? Hij vertikt het al 2 wedstrijden om bij gelijke stand in te grijpen.

24 februari 2021 om 20:42

Ik vond deze wedstrijd niet eens zo slecht. Normaal gesproken win je dit met 0-1 of 0-2. Berghuis vond ik niet sterk spelen, maar het middenveld liep lekker. Fer speelde ook eindelijk weer een aardige wedstrijd. Maar de wissels.. ja. Onbegrijpelijk

24 februari 2021 om 20:53

Fer een aardige pot? Bedacht me juist dat het tijd om af te bouwen voor hem, als hij daar al niet kee bezig is. Heeft een steeds tragere reactie, oogt steeds meer houterig en lijd veel balverlies

24 februari 2021 om 21:03

Zijn handelingssnelheid is inderdaad bijzonder laag. De laatste weken ging hij met die snelheid indribbelen en raakte hij zodoende constant de bal kwijt. Vandaag vond ik hem aardig en sober spelen. Veel ballen veroverd, leverde hem vooral in bij de goede kleur

24 februari 2021 om 21:08

Misschien moet advocaat even kijken bij schmidt, die wisselde in ieder geval wel uirstekend afgelopen wedstrijd

24 februari 2021 om 21:19

Schmidt presteert ook ondermaats. een zwaluw maakt nog geen zomer

24 februari 2021 om 21:55

Doelde er meer op dat schmidt met een b elftal begon en dus alleen maar goed kon wisselen

24 februari 2021 om 21:07

Ik vind dat je deze reactie prima onder een aantal wedstrijden van Feyenoord, maar niet onder deze. Ik vond Feyenoord fris en met energie spelen. Ook Diemers is eindelijk eens geslachtofferd, dus ik vind dat er vandaag niet zoveel te klagen was. Dat hij het 80 minuten liet staan is ook redelijk logisch, want Feyenoord creeerde meer dan genoeg kansen. Vandaag verdiende het de 3 punten, mede door de tactiek van Advocaat

24 februari 2021 om 21:18

Maar Linssen heeft 80 min niks toegevoegd, breng gewoon na 50 of 60 minuten een spits. Ga ook echt voor die 3 punten

Dick out! Alsjeblieft zeg! En als er nu iemand komt met dat je moet kijken naar het materiaal snap je er helemaal niks van.

24 februari 2021 om 22:06

Ja wie gaat hier nog een weerwoord op geven 😄

25 februari 2021 om 09:29

Je moet ook kijken naar het materiaal...

Nou dick gefeliciteerd met het punt! Onbegrijpelijke keuze om zolaat te wisselen. Niet dat het veel had uitgemaakt want werd steeds meer lamlendig qua inzet en drang naar voren. Pech gehad met de kansen maar komop man zo een wedstrijd niet naar je toetrekken...

Dick is wel klaar hoor. Z'n wisselbeleid is echt niet te verdedigen en hij kan de spelers duidelijk niet meer motiveren. Over de wedstrijd, tja, gelukkig hoefde er geen supporters naar Groningen te rijden. Was de reis niet waard geweest.

24 februari 2021 om 20:46

@migi je ziet, master brein Petrovic is weg en jullie verspelen gelijk alles

24 februari 2021 om 21:23

Ja en Willem 2 is gewoon niet groot genoeg om te profiteren van zijn genie, iedereen verliest.

Advocaat, pak je spullen. Opstelling, spelintenties, wissels zijn allemaal drama. Het doet echt pijn aan je ogen. Jorgensen móét altijd spelen. Cruciaal in je spel, zo kom je niet aan voetballen toe. Linssen voegt niets toe aan het voetbal. Slot, kom er maar in! Ik ontvang je met open armen.

24 februari 2021 om 20:44

En stel dat hij weggaat, wie moet het dan gaan bestieren? Ik ben bang dat weinig mensen hier wat vvan kunnen maken zonder een voorbeiding.

24 februari 2021 om 20:56

Ik hoop dat Slot er meteen in stapt, maar die is slim genoeg om dat niet te doen. Zet de assistenten er maar voor. Alles beter dan Dick. Hoe zeer ik hem ook waardeerde aan het begin, het is nu klaar. Krediet is op.

24 februari 2021 om 20:44

Het spel zal er onder Slot beter op worden. Maar met deze spelers resultaat aan mooi voetbal koppelen is een bijna onmogelijke opgave.

24 februari 2021 om 20:58

Denk ik niet. Geertruida naar het centrum. Senesi hopelijk behouden. Een nieuwe rechtsback is welkom (svensson?), want Nieuwkoop heeft niet het niveau en loopt uit zijn contract. Denzel Hall komt er aan, en die heb ik echt hoog zitten. Hopelijk heeft zijn zware blessure niet te veel impact gehad. Middenveld moet je Wehrmann opstellen ipv Fer, wat echt gaat schelen. Voorin Jorgensen ipv Linssen en ik denk echt dat er een prima elftal staat. Alleen in de breedte houdt het dan nog niet over.

24 februari 2021 om 20:46

Ik hoop dat Slot wel vertrouwen heeft in Jørgensen en dat achter de schermen alvast uitspreekt. Ik zou het echt zonde vinden als Jørgensen straks wil vertrekken omdat een stoppende trainer hem onderwaardeert

24 februari 2021 om 20:55

Dat hoop ik ook. Bozenik zal nog wel wat tijd nodig hebben, maar daar zie ik het op de lange termijn wel in zitten. Pratto is kansloos. En geld is er niet, dus Jorgensen verlengen imo en hem het vertrouwen geven. Moeten ook niet vergeten dat hij privé een aantal heftige klappen heeft gehad.

24 februari 2021 om 21:07

Exact Sini. Helaas vergeet vrijwel iedereen dat wel. Hij heeft het al jaren moeilijk, maar elke keer als hij fit is, ritme heeft en het vertrouwen krijgt, laat hij het zien. Advocaat gooit hem er helaas snel weer uit

24 februari 2021 om 22:06

@bobiku29 aan Jorgenson heb je ook niets. Feyenoord moet gewoon bewust kiezen voor overgangsperiode. Geef jongens als Azarkan en Bannis de kans. Net als hoe met Malacia en Geertruide gegaan is.

Jammer dat Feyenoord niet eerder koos voor tussenjaar. Rond winterstop was ideaal. Vast jongens als Azarkan en Bannis veel laten spelen zodat Slot volgend seizoen jongens heeft met half seizoen in de benen. Ook middenveld lopen paar jonge gasten die echt niet slechter zijn dan Diemers en Texeira.

Aangevuld met goede spelers als Bijlow, Senesi, Haps, Malacia, Geertruide, Kocku, Linsen, Sinestera, Fer en Berghuis heb je goede selectie.

Wat Feyenoord nu doet slaat gewoon nergens op. Domme paniekaankopen als Pratto en eigen talenten verhuren.

Nu tijd en geld verloren

Hoop dat ze Slot wel kans geven. Ook al eindig je 10e eerste seizoen..Gewoon eens traject afronden.

24 februari 2021 om 22:34

Ik snap je punt, maar Bannis is gewoon nóg niet goed genoeg en de vraag is of hij dat ooit gaat worden. Ik hoop het overigens wel, want hij heeft een mooie stijl en zijn werklust is bijzonder groot. Maar: zulke gasten kun je niet zo maar voor de leeuwen gooien. Er wordt dan vaak verwezen naar 2011, maar toen waren het aanzienlijk grotere talenten en stond Feyenoord in de winterstop rond de vijftiende plek

24 februari 2021 om 20:47

Maar Slot gaat deze ploeg zonder creativiteit ook niet aan het voetballen krijgen? Het middenveld heeft 0 voetbal.

24 februari 2021 om 20:54

Vind je? Ik vind Kokcu voetballend prima. Op andere facetten juist te kort komend, maar dat komt wel. Toornstra is een loper, komt voetballend te kort maar kun je er prima bij houden. Ik hoop dat Werhmann Fer gaat vervangen. Dan heb je imo een prima middenveld met voldoende voetballende kwaliteiten. Het loopt vandaag voor geen meter omdat er geen spits is om de bal vast te houden. Daarom had Jorgensen moeten spelen. Zoals hij altijd moet naar mijn mening. Ja dan ziet het er lullig uit voor het middenveld, maar het is echt niet alleen hun schuld.

24 februari 2021 om 20:55

Toornstra en Kokcu hebben echt wel wat voetbal in zich, maar het gaat ook om de opdracht die ze mee krijgen en wie er om ze heen staat. Zet ze bij Jorgensen en ze kunnen aansluiten.

24 februari 2021 om 20:57

Kökcü is een creatieve speler en Toornstra is dan wel een loper, maar het is echt niet zo dat hij voetballend niets brengt. Fer brengt qua opbouw weinig, maar is over het algemeen een goede zes. Berghuis en Sinisterra hebben voorin ook kwaliteit. Bij AZ speelde hij met Koopmeiners, Midtsjø en De Wit. Vooral de eerste twee vind ik enorm goed, maar dat middenveld is niet creatiever

Ik draag Feyenoord een warm hart toe, maar mij maken ze niet meer warm. Had dit seizoen in zekere mate goede hoop dat ze lang voor de eerste plaatsen konden meestrijden. Die droom is al lang weer vervlogen. Doodzonde van zo'n mooie club

Snap er niks meer van. Jorgensen speelde een lange tijd als een krant en ik had toen eerlijk gezegd de hoop ook opgegeven. De laatste wedstrijden voordat hij vervangen werd door linssen leek hij juist weer wat op te bloeien. Nu is het alles of niks en krijgt Bozenik de voorkeur bij wie ik nog steeds niet weet wat voor kwaliteiten deze jongen nou bezit.

wordt al maanden niet meer echt warm van mn cluppie. spelvreugde is compleet weg en iedere week ga ik er weer met minder zin en spanning voor zitten. az uit dit weekend hoeft van mij eigenlijk niet, kunnen we die overslaan?

24 februari 2021 om 20:52

Zal je zien dat ze dan de sterren van de hemel spelen. Hoop doet leven!

Met dit materiaal en de speelwijze van Advocaat zie ik echt niet eens een derde plaats meer. Als ze aan het eind van de competitie op 5 eindigen dan hebben ze het nog goed gedaan. Te weinig kwaliteit.

24 februari 2021 om 20:48

dat is imo ook het grote probleem. iedereen vestigt elk jaar weer de hoop op de nieuwe trainer die het wel even zal gaan doen en dat valt toch erg vaak tegen. in de tussentijd blijft het aankoopbeleid bij Feyenoord gewoon FC Knudde

24 februari 2021 om 20:54

Dat roep jij altijd, maar Heb je gekeken Japie? Vond jij Linssen de juiste man op de juiste plaats? Of had jij jorgensen ook gebracht? En had je Malacia laten staan....of had je Haps gebracht? En had je gestart met Nieuwkoop, of had je Geetruida niet geslachtofferd? En ze hebben toch gewoon een beter team dan Groningen....dan ga je voor de winst

24 februari 2021 om 20:58

op Jorgensen heb ik al zo vaak mijn hoop gevestigd maar die scoort zelden tot nooit. natuurlijk valt er genoeg aan te merken op eventuele wissels maar het echte probleem zit in het aankoopbeleid. we hebben te weinig kwaliteit en soms kan je dat dan nog compenseren met spelers met creativiteit en voetballend vermogen, maar die hebben we helaas ook niet. dan wordt het gewoon een lastig verhaal. willen we echt verandering bij Feyenoord zien dan zal er flink door geselecteerd moeten worden in het scoutingsapparaat, anders blijven we dweilen met de kraan open en dan wordt Slot volgend seizoen ook een flop

24 februari 2021 om 21:09

Maar het moment om jorgensen ineens niet meer brengen is uiterst vreemd. Hij kwam net een beetje in zijn spel en werd ineens niet meer opgesteld. Met een Linssen in de spits spelen de spelers om hem heen ook minder.
Ik blijf erbij dat er meer uit te halen is. Advocaat is voor de lange termijn dodelijk. Arnesen is achter de schermen goed bezig, hopelijk krijgen hij en Slot de tijd

24 februari 2021 om 21:14

hij heeft Jorgensen laatst wel een serie laten maken maar die legt geen enkele bal in de goal. Bozenik en Linssen lijken het ook niet te zijn. natuurlijk mag je Advocaat verantwoordelijk stellen oor de resultaten want hij is hoofdcoach maar als coach zou ik er ook gek van worden als je maar 1 aanvaller hebt die doelpunten kan maken (berghuis). als die zijn dag dan niet heeft dan heb je een groot probleem

24 februari 2021 om 21:22

Japie, Jørgensen deed het toen ook prima. Scoorde tegen Sparta, tegen AZ. Tegen Ajax speelde hij goed en werd een goede goal helaas afgekeurd. Je kan echt niet stellen dat Jørgensen niet goed bezig was

24 februari 2021 om 21:27

ik vond Jorgensen echt niet zo indrukwekkend spelen. hij was iets beter als dat hij normaal is maar geweldig vond ik het ook weer niet

24 februari 2021 om 21:35

Ik zeg niet dat hij indrukwekkend was, maar jij praat over hem alsof je er niets aan hebt. Het is de beste optie die Feyenoord heeft voor de spitspositie. Daar heeft Malen niks mee te maken

24 februari 2021 om 21:40

dat zou kunnen maar als Jorgensen, iemand die er een stuk of 6 maakt in een seizoen je beste optie is voor de spitspositie dan zegt dat ook veel over Feyenoord natuurlijk en dan moeten we het niet raar vinden dat niet zomaar even de derde plek veilig stellen. de spitspositie is misschien wel de meest cruciale positie in een elftal

24 februari 2021 om 21:45

Plaats die afgelopen seizoenen ook even in context. Het is niet zo dat hij 34 wedstrijden 90 minuten op het veld heeft kunnen staan. Redeneer überhaupt een keer in je leven met context, in plaats van dat zwart-witte geoordeel

24 februari 2021 om 21:49

En alsof een spits bij Feyenoord in deze tactiek iedere wedsrijd tig kansen krijgt

24 februari 2021 om 21:50

ja maar dat is al 3 jaar het geval. dan kan je op zo een Jorgensen toch niet meer bouwen? dan wordt daar een alternatief voor gehaald en dan komt Arnesen met Pratto op de proppen. een spits die in het meest productieve seizoen uit zijn carriere 10 goals maakte. daar schiet je ook lekker veel mee op

24 februari 2021 om 21:59

Japie, daar ging het niet over. Wij zeggen dat Jørgensen er nu inhoort. Jij zegt dat hij een serie heeft gespeeld en niet heeft gescoord, terwijl hij een paar goals maakte en goed speelde. Dan begin je over zijn eerdere seizoenen, wat niets te maken heeft met de kwestie of hij nu hoort te spelen. Nu zeg je dat je niet op Jørgensen kan bouwen, maar dat was helemaal niet de vraag

Gaat niet goed zo met Feyenoord. Als ze geen Europees weten te halen dan wordt de financiële kloof met Ajax definitief onoverbrugbaar. Plek 2 gaat nu tussen PSV en AZ.

Vreselijke eerste aannames, nooit eens 1x raken, 0 overzicht en rust in de ploeg. We zitten weer dichter bij het bijna faillissement niveau dan het kampioensniveau. Dick de hoofdschuldige, maar als je een Malacia of Nieuwkoop zo bizar slecht ziet spelen vandaag weet ik niet of de trainer nou echt het verschil maakt.

24 februari 2021 om 21:25

Zo'n trainer kan dan verschil maken door Haps voor Malacia te brengen als het hem niet lukt. Of om Linssen te wisselen als hij niks brengt.

Ik vond het wel een vermakelijke wedstrijd, als redelijk neutrale toeschouwer. Veel gevaarlijke momenten van beide kanten en beiden die ook probeerden vroeg druk te zetten.
Feyenoord duidelijk meer balbezit en ook wel meer kansen, maar ook Groningen had een paar grote kansen om op voorsprong te komen.
Voor AZ daarnaast ook geen ongunstige uitslag.

Even een tussenstand van de poll. 56 procent vindt dat Feyenoord niet verdiende te winnen. In Groningen lopen ze de polonaise over het gestolen punt. Hoe serieus moet je de reaguurders op deze site nemen?

24 februari 2021 om 21:12

Haha, bijzonder hè NJ. Het merendeel van de bezoekers heeft een hoofdstedelijk georiënteerde clubvoorkeur. Mensen die Feyenoord ongenuanceerd afkraken krijgen steevast ook de meeste duimpjes.

24 februari 2021 om 22:10

@bob heeft niets mrt hoofdstedelijk georienteerdr clubvoorkeur. Denk eerder dat Prem tiental keren gedrukt heeft.

Ajax fans zien Feyenoord niet meer als rivaal. Erger nog, meeste hebben medelijden met de club en fans.

24 februari 2021 om 22:18

Concurrent niet, rivaal wel. Ik moet zeggen, als ik voor mezelf spreek merk ik toch echt wel dat er hier aanzienlijk meer Ajacieden actief zijn. Klinkt nu alsof ik dat erg vind of zo, haha. Verre van, maar je krijgt wel scheve verhoudingen en polls, duimpjes etc. Zelfs reacties zonder argumentatie krijgen dan alle lof, als er maar denigrerend gal in verwerkt zit. Maak ik me verder overigens niet druk om hoor, haha. Maar het valt wel op

24 februari 2021 om 21:25

Als je je kansen niet maakt verdien je t niet om te winnen.

24 februari 2021 om 21:30

Zou je in dat geval de vraag niet overbodig vinden? Jij versterkt mijn denkbeelden bij de vraag die ik stel ....

24 februari 2021 om 22:01

Ja ik vind de vraag overbodig, als feyenoord met 0-1 zou hébben gewonnen , dan was dat ook terecht geweest, maar gelijk is helemaal niet zo gek toch? We moeten nou ook niet doen alsof ze een wereldpot speelden.
Een kleine overwinning of een gelijkspel zat er wel in

Eerste helft verdiende Groningen de voorsprong en de tweede helft Feyenoord dus al net al een terechte uitslag

24 februari 2021 om 21:13

Maar Bulldog, Feyenoord heeft twee keer de paal geraakt, één keer de lat en er is een bal van de lijn gehaald

24 februari 2021 om 21:27

Dat was op 1 bal na allemaal in de tweede helft... Groningen was stuitte 3 keer op Marsman in de eerste helft waar er minstens 1 wel in mocht

24 februari 2021 om 21:32

Haha ja, maar al met al mag je wel stellen dat Feyenoord meer grote mogelijkheden had. Iedereen bij Groningen is blij dat ze een punt uit het vuur hebben weten te slepen. Dat zegt wel iets

25 februari 2021 om 13:19

Niet iedereen hoor, ik niet namelijk😋

Ik denk dat er een muiterij gaande is, spelers laten het lopen en Dick werkt alles tegen , ongelooflijk zo'n teloorgang bij zo'n club, hoe is het mogelijk ?

24 februari 2021 om 21:43

Feyenoord speelde vandaag prima en Advocaat heeft vrij logisch gewisseld. Denk niet dat iemand hier iets te verwijten valt. Feyenoord heeft echt pech gehad

24 februari 2021 om 21:59

Volgens mij ben jij de enige positieve Feyenoorder, en pech dwing je net zoals geluk zelf af dus kom niet met verhalen dat alles pech is wat bij Feyenoord de klok slaat, mouwen opstropen is het motto toch ?

25 februari 2021 om 21:38

Sorry grote vriend maar ik keek hem als een neutrale toeschouwer, ajax is mijn club

El hankouri heeft weer eens nul laten zien en mag toch 80 minuten blijven staan.

24 februari 2021 om 21:24

Ik snap het ook niet.. El Hankouri heeft 2 leuke potjes gevoetbald dit seizoen, maar blijft gewoon basis staan.. Ik zal zeggen, geef Abraham de komende wedstrijden 90min een kans.. Minder dan El Hankouri zal die het vast niet doen..

Heeft F'nrd sportief en financieel niet op te grote voet geleefd. Onder Advocaat was het voetbal vaak ook slecht. Maar trok tot een paar maanden geleden de winst vaak met moeite net wel over de streep. Het voetbal was niet beter of slechter echter alleen het resultaat. Voorheen waren het enkele individuele momenten, waaronder Berghuis die het verschil maakte. Financieel is het zeer triest dat zo'n grote club al jaren financieel in de problemen, loonoffers vragen terwijl er wel een speler wordt gehuurd. Investeerders die zouden komen waar we nooit meer iets van horen en een stadion, onbetaalbaar project.

Veel gemekker op de Feyenoord spelers en Advocaat hier. Vergeten wordt dat Groningen-uit voor alle ploegen een zeer lastige pot is die je, zoals bijvoorbeeld Ajax, zomaar kunt verliezen. Je mag niet tevreden zijn met een gelijkspel nee maar het vertoonde spel was in elk geval al weer een stuk beter. Pech dat je niet wint. Dat gebeurt.

24 februari 2021 om 22:15

Eens Beastman, deze wedstrijd van vandaag is ook niet de oorzaak van de kritiek. Punten verspelen is echter wel weer een druppel in de emmer, waar normaal gesproken een gelijkspel in Groningen niet verkeerd is

Nou wat een pot weer van Feyenoord zeg.. ach resultaat telt en we hebben er weer een puntje bij. Het is triest maar meer kunnen we niet verwachten van dit Feyenoord.

Kunt wel zien dat Danny en Dick maatjes zijn. Zal de remise afgesproken werk zijn..man heb hetzelfde gevoel als de Feyenoorders. Bij ons ook zo trainer die al heel snel blij is met een punt..Niet om aan te gluren en zonder je spits hou je helemaal geen bal meer vast. Had we de pech dat Gabriel uitviel want in de omschakeling (Berghuis zwakke punt) en dan het opzoeken van die Nieuwpoort daar lag we de kans aanvallend voor Groningen.

Je komt vooral bij dat schot van Sinisterra goed weg..Mooi actie en heerlijk schot.
Die bal op de lat van Linssen was in mijn ogen zwaar overdreven man dat noem je het dak van het doel..Comentator maakte dat ook veel spannender dan het was zeg.

Verder best wel een zaadpot met 2 ploegen die liefst niet teveel ruimte achter hun achterhoede spelen en beide creativiteit en lef lijken te missen.

Pintje kan er wel mee leven maar had sterk de indruk als je Feyenoord eerder vast durft te zetten dat er snel paniek was..

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren