Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risico’s van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

Hoofdrol voor Narsingh in remise tussen FC Twente en Feyenoord

Laatste update:

Het duel tussen FC Twente en Feyenoord heeft zondagmiddag geen winnaar gekregen. De beginfase van het treffen in De Grolsch Veste verliep spectaculair, want al binnen veertien minuten stond de thuisploeg op een 2-0 voorsprong. Feyenoord poetste de vroeg opgelopen schade weg door doelpunten van Jens Toornstra en Steven Berghuis, waardoor er na negentig minuten spelen een 2-2 stand op het scorebord. De van Feyenoord gehuurde Luciano Narsingh had een hoofdrol, want de aanvaller was betrokken bij de twee doelpunten van FC Twente én liet twee grote kansen onbenut.

Dick Advocaat wijzigde zijn opstelling op drie plaatsen ten opzichte van het met 4-3 verloren bekerduel met sc Heerenveen van afgelopen woensdag: Bart Nieuwkoop, Uros Spajic en Orkun Kökcü kregen de voorkeur boven Lutsharel Geertruida, Eric Botteghin en Leroy Fer. Bij FC Twente waren er in de basiself geen wijzigingen ten opzichte van het met 0-2 gewonnen uitduel met Vitesse van vorige week. De thuisploeg kende in Enschede een uitstekende start, want al binnen het kwartier stond er een 2-0 voorsprong op het scorebord.

Na geklungel van Spajic kwam de van Feyenoord gehuurde Narsingh in balbezit rond het strafschopgebied. Marcos Senesi zette de aanvaller eenmaal in de zestien de voet dwars, waarna scheidsrechter Danny Makkelie de bal op de stip legde. Danilo verschalkte Nick Marsman vanaf elf meter en tekende voor zijn eerste doelpunt sinds 19 december 2020, toen hij trefzeker was in het met 1-2 gewonnen uitduel met VVV-Venlo. Een minuut later was het opnieuw raak voor FC Twente. Door een hakje van Queensy Menig dook Narsingh vrij op aan de linkerkant van het strafschopgebied. Zijn voorzet werd bij de tweede paal tegen de touwen gewerkt door Tyronne Ebuehi, wiens treffer stand hield nadat videoscheidsrechter Jannick van der Laan er nog uitgebreid naar gekeken had.

Feyenoord kwam er in de eerste helft amper aan te pas, maar kwam na 24 minuten spelen wel terug in de wedstrijd. Een afgeslagen voorzet van Mark Diemers viel op de rand van het strafschopgebied voor de voeten van Toornstra, die de bal fraai in de rechterbovenhoek achter Joël Drommel plaatste. Los van dit moment liet Feyenoord zich amper zien, terwijl FC Twente voor rust nog een goede mogelijkheid kreeg via Danilo. De eerste echt grote kans op de 3-1 deed zich echter kort na rust voor. Na een foute pass van Spajic en de mislukte controle van Senesi kreeg Narsingh een vrije doortocht richting Marsman, die als winnaar uit de strijd kwam.

Kort daarna was het Marsman die in de fout ging en FC Twente een gouden kans bood om de marge te vergroten. Danilo behield het overzicht en bracht Narsingh in stelling, maar hij stuitte voor een verder leeg doel op Senesi. Waar de thuisploeg naliet om de score op te voeren, kwam Feyenoord na 67 minuten spelen op gelijke hoogte. Na een foute pass van Godfried Roemeratoe dook Luis Sinisterra op in het strafschopgebied van FC Twente, waar Dario Dumic hem probeerde te stuiten. Dumic kwam echter te laat, waardoor Makkelie voor de tweede keer een strafschop gaf. Steven Berghuis maakte vanaf elf meter eveneens geen fout: 2-2.

Na de gelijkmaker drong Feyenoord FC Twente meer en meer terug, maar toch kreeg de thuisploeg nog een enorme kans. Menig ontsnapte aan de ingevallen Geertruida en plaatste de bal net aan de verkeerde kant van de paal. Het was de laatste grote kans van het duel, los van een moment waarop een bal van Senesi in zijn eigen doel dreigde te gaan en een moment waarop Toornstra opdook in het strafschopgebied van FC Twente. Door het puntverlies ziet Feyenoord AZ uitlopen, aangezien de Alkmaarders zaterdagavond wonnen van VVV-Venlo. Ook PSV krijgt zondagmiddag een kans om de voorsprong op de Rotterdammers te vergroten, al moet er dan wel worden afgerekend met Vitesse.

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Advocaat moet lekker stoppen. Begint al met de opstelling, Spajic en Kokcu laten beginnen. Kokcu kan nog, maar dan in de plaats van Diemers.
Dan is het halve elftal aan het stuntelen, maar met name Diemers bakte er de hele wedstrijd geen zak van. Die laat je dan gewoon staan, waarom ook niet. Echt niks goeds gedaan, alleen maar vertragen.
Vervolgens moet je gewoon zien te winnen, dus moet je aanvallen. Je hebt nog 1 wisselmoment waarin je 3 wissels in kan brengen. En dan brengt Advocaat alleen Haps, de linker verdediger die misbruikt wordt als linksbuiten. De spitsen laat ie gewoon op de bank en verpest daarmee de laatste mogelijkheid om verse aanvalskrachten te brengen.
Nee, echt helemaal klaar met deze waardeloze beslissingen. Feyenoord is niet meer geinspireerd, het is gewoon uitgewerkt met Advocaat. Als we zo de rest van het seizoen moeten spelen, dan mag je je volledig richten op de playoffs. En let maar op, die gaat Feyenoord niet winnen.
Bah, bah, bah. We zijn weer terug bij af met dit Feyenoord.

21 februari 2021 om 14:10

Ben helemaal klaar met Dickie. Hij wilt gewoon niet winnen. Laffe opstelling, geen tactiek. Geen aanvallers erin maar een Linksback?!?! Wat een nutteloze gast.

21 februari 2021 om 15:58

Makkelijk roepen. Toen Haps linksbuiten stond vond iedereen hem goed spelen en mocht hij de wedstrijd erop weer aanvallend starten. Nu brengt hij hem erin als wissel en is het niet goed. Gezien de wissels die Feyenoord heeft maakt het ook geen zak uit wie je erin gooit.

21 februari 2021 om 17:53

Rutgerr volgens mij snap je het niet. Haps stond linksbuiten omdat we toen geen snelheid op de flanken hadden omdat Sini geblesseerd was. En je kon zien dat Haps geen aanvaller is. Nu sta je 2-2 tegen Twente he en heb je 3 spitsen op de bank, wat snap je niet dat wij het raar vinden dat Haps erin komt? Zo moeilijk is het niet of wel. Haps is een linksback en geen linksbuiten, haps wilt zelf ook linksback spelen. Jorgensen, Pratto en Bozenik zijn aanvallers. Of heb je meer uitleg nodig welke positie onze spelers hebben?

21 februari 2021 om 14:11

Met een 2-2 kan ik leven maar sjonge jonge wat een bult kansen worden er aan onze kant gemist. Had allang 5-1 moeten staan. Laatste val van toornstra vond ik geen penalty en die 2-2 pff Dumic trage slak. Menig en Bosch echt de beste van op t veld vandaag.

21 februari 2021 om 14:12

Ja ik vraag me serieus af of hij wilde winnen? Genoeg redenen om te wisselen in de rust Waarom blijven Linssen en Diemers heel de wedstrijd staan? En als je Haps brengt, dan voor Malacia. Haps heeft al wedstrijden laten zien niks te brengen als linksbuiten. En dan niet alles of niets? Advocaat weer blij met een punt, weer niet verloren.....nou nou wat knap. En Derksen Advocaat maar verdedigen, ongelofelijk.

21 februari 2021 om 14:14

Linssen was niet zo slecht en die werkt tenminste nog voor 2man. Dick had in de rust Diemers, kokcu en malacia er af moeten halen. Ongelooflijk dat hij niet wisselde met de rust en dat hij in totaal maar 3x wisselde is een groot vraagteken, hij had wel 7man kunnen wisselen.

21 februari 2021 om 14:19

Linssen werkt hard maar is geen spits. Als jorgensen zo speelt als tegen Ajax heeft het team er veel meer aan, want dan kan je opschuiven. Nu verliezen ze voorin constant de bal.

21 februari 2021 om 14:28

Dat ze voorin de bal continu verloren kwam denk ik meer door het feit dat iedereen op een hoopje in het centrum stond, de buitenspelers stonden in de 16 en de vleugelverdedigers hadden niet echt zin om wat meters naar voren te maken. Verder eens dat Linssen geen spits is, maar het gif dat hij brengt zou ik toch niet snel eruit halen voor een Jorgenson waarvan het afwachten is of die zijn dag heeft. Hij kon beter na een uur sinisterra wisselen voor Jorgenson, dan Linssen op de vleugel zetten met Haps er achter.

21 februari 2021 om 14:13

Op basis waarvan dan Kokcu ? Zelden zo een luie , ongeïnteresseerde voetballer gezien. Diemers heeft op dit niveau echt niks te zoeken, acteert een goede voetballer en Feyenoord is er wonderbaarlijk genoeg in getrapt

21 februari 2021 om 14:15

Dat is toch dezelfde Kokcu die vorig seizoen volgens vele nog wel 20-25.miljoen waard zou zijn? Zit niet echt een middenweg in zo te zien

21 februari 2021 om 14:20

Omdat Kokcu moet spelen met Fer en Toornstra ipv met Diemers. Fer zorgt dan voor de balans, dat zag je vorige seizoen ook.

21 februari 2021 om 14:39

Slot gaat eerst even zijn tranen drogen alvorens ergens ook maar iets uit te halen.

21 februari 2021 om 14:45

Nee Tinus, ik weet dat je dit zegt om te provoceren, voor Slot is het helemaal geen probleem dat Dick het nu verpest. De druk is daardoor minder en je kan gewoon zien waar de mogelijkheden liggen. Advocaat heeft echter de verkeerde opvatting en zet spelers op verkeerde posities.

21 februari 2021 om 14:16

Advocaat doet het idd niet best maar dit probleem ligt dieper als alleen Advocaat. Kijk wat die Arnesen allemaal gehaald heeft sinds zijn komst. Pure geldverspilling. Zolang de scouting zo dramatisch blijft blijven we bij Feyenoord dweilen met de kraan open. Het aankoopbeleid is zwaar ruk

21 februari 2021 om 14:20

Je hebt nog altijd veel meer kwaliteit dan Twente, maar het spelbeeld laat dat totaal niet zien. Daarbij lijken er maar 2 man, Linssen en Toornstra, iedere wedstrijd alles te geven, echt belachelijk dat je die 2 daarvoor complimenten moet geven, dat zou iedereen toch moeten doen? Om het probleem bij arnesen neer te leggen is natuurlijk absurd, die man verricht goed werk en werkt aan een betere toekomst, maar heeft ook helemaal niks te besteden.

21 februari 2021 om 14:22

@Japie, Wat voor aankopen verwacht je dan met het budget van Feyenoord?

21 februari 2021 om 14:22

Japie, bekijk het interview met Arnesen van twee weken geleden even. Dan krijg je meer uitleg. Vandaag ligt het gewoon aan Dick, zelfs met die aankopen (die gewoon op de bank kunnen) zou je hier moeten winnen, maar de wissels van Dick laten zien dat hij weer blij was met een gelijkspel.

21 februari 2021 om 14:23

MessiBazoer je kan beter dit niet vragen aan Japie. Hij komt nooit met namen. Zegt altijd dat de scouting ruk is maar komt nooit ergens mee.

21 februari 2021 om 14:24

Japie.. Houd op! Wanneer jij niet wil inzien dat beleid slechts deels de oorzaak is. Dit vandaag is 100% op naam van Dick! Niemand, werkelijk niemand wil Diemers in de basis. Prima backup, dat was ook de insteek. Maar Dick laat hem staan en stuurt Wehrmann weg. Laatste wissel, Haps er bij. Jorgensen moet uiteraard gebracht worden. Hoe dan ook, het heeft met spel opvatting te maken.

21 februari 2021 om 14:31

@goalski. Ik vind dat je Diemers daar ook bij moet noemen. Die geeft, vind ik ook altijd alles. Dat ie niet beter is, is weer een ander verhaal.

21 februari 2021 om 14:48

Hoe kun je de schuld nou bij Arnesen leggen? Die heeft met Sinisterra, Senesi, Linssen, Spajic, Teixeira, Diemers en Bozenik gewoon best redelijke en een paar goede voetballers gehaald. Als je dat vergelijkt met Van Geel, dan is dat al een gigantische vooruitgang. Arnesen kan er ook weinig aan doen dat hij 2 spitsen moet halen voor 4 miljoen, 2 verdedigers moet halen voor 6 miljoen, 2 middenvelders moet halen voor 1 miljoen en 2 buitenspelers moet halen voor 2 miljoen.

Bovendien is Senesi ondertussen gewoon het driedubbele waard en is ook de waarde van Sinisterra 5x zoveel geworden, terwijl Linssen, Diemers en Teixeira echt niet minder waard zijn geworden. Alleen Bozenik is en vraagteken, terwijl Spajic en Pratto na dit seizoen gewoon weer vertrokken zijn. Wat had je dan van hem verwacht?

Bij Ajax en PSV hebben ze 10x zoveel te besteden. (Ajax: Klaassen 14, Kudus 9, Antony 15, Promes 16, Alvarez 15, Marin 11, Martinez 6. PSV: Doan 7,5, Baumgartl 10, Bruma 15, Sangare 9, Max 8 miljoen.)

Dan heb ik het verschil in salarissen nog niet eens meegenomen. Aan Arnesen ligt het echt niet.

21 februari 2021 om 15:32

@messibazoer 2 goede aankopen ipv 8 kringloop aankopen en de rest aanvullen met jeugd bv. de huur van die Pratto kost je alweer een half miljoen en hoe vaak speelt hij? vindt je het gek dat er nooit geld is

21 februari 2021 om 15:33

@peerberwers Senesi is gehaald door Troost. de rest van de aankopen die jij hier noemt vind ik 3 keer niks

21 februari 2021 om 15:37

@alsjemenou en wat laat die Wehrman momenteel zien dan bij Luzern? Diemers is idd niks maar het is nou niet zo dat Advocaat veel betere alternatieven achter de hand heeft. als je Berghuis en Senesi er bij Feyenoord uithaalt ben je niveau FC Utrecht

22 februari 2021 om 08:09

Ik denk dat je inclusief die 2 namen momenteel ook niveau Utrecht bent. Feyenoord is wel slechter in vorm dus zie ze momenteel ook verliezen van Utrecht.

22 februari 2021 om 12:46

Waar zit die kwaliteit dan precies?

21 februari 2021 om 14:17

Toch zou ik.nu ook niet met Slot gaan beginnen, kan beter een verse start maken volgend seizoen

22 februari 2021 om 08:07

Grappig hoe alles aan Advocaat ligt terwijl de spelers fout op fout maken. Zelfs bij een amateur wedstrijd zie je nog niet zoveel kinderlijke fouten in één wedstrijd. Echt bizar dat Twente niet 5-1 voor kwam, maarja dan heb je een Narsingh die er eigenlijk ook niet veel van kan en terecht door Feyenoord verhuurd is.

Elke keer denk je; het kan toch niet slechter? Dit was toch de ondergrens? Maar dan weten ze gewoon dit op de mat te leggen. Ik kan er eigenlijk alleen maar vol verwondering naar kijken, voetballers die passjes over 5 meter niet aan laten komen. Dat Narsingh zo zou spelen heeft ook elke FR supporter al voorspeld.

1 ding is duidelijk na vandaag, Narsingh scoort nooit meer

21 februari 2021 om 14:09

Dit is de Narsingh die wij kennen. Overigens onontdekt talent van Senesi, Keepen!

21 februari 2021 om 14:13

De Narsingh die we allemaal kennen, nog nooit zo'n slechte afmaker gezien die bij een topclub(s) heb mogen spelen

Wat een schandalige vertoning, van beide kanten. Meer woorden niet aan vuil maken.

21 februari 2021 om 14:14

Twente heeft het gewoon prima gedaan hoor, vergeet zichzelf te belonen. 2-2 tegen Feyenoord is gewoon goed.

21 februari 2021 om 14:23

Twente maakte ook fout op fout, dat spel leek ook nergens op en pompte enkel de bal naar voren op goed geluk. Het resultaat voor Twente is (vooraf) prima, maar het niveau was toch om te janken? Of speelt Twente altijd zo slecht? Indien ja, dan mijn welgemeende excuses.

21 februari 2021 om 14:23

@Ruiz, Inderdaad. Veel mensen vergeten door de status van Twente hoe het er daar voor staat. Die doen het echt fantastisch als je de ranglijst bekijkt.

21 februari 2021 om 14:31

twente doet zichzelf te kort als ze geen play-offs halen.
zoveel onnodig puntenverlies.

21 februari 2021 om 14:32

Bedankt MessiBazoer. Vooraf had iedereen getekend voor een gelijkspel tegen Feyenoord. Vandaag verdiende Twente ook nog meer dan dat als je de kansen ziet. We hebben een prima seizoen als je ziet waar we vandaan komen.

Bizar slechte wedstrijd. Wonder dat we niet verloren hebben. Toch wel mooi om in de corona tijd nog naar zo een kelderklasse pot te kunnen kijken


Ik ben echt verbijsterd. Advocaat verrast me elke week weer, en dat is toch gek. Want elke week presteert hij het weer om er een potje van te maken. Wat heeft Diemers dat hij elke week mag spelen? De opstelling vandaag was vreemd. Met Fer er bij was het meteen een stuk beter, en dat was met name te danken aan de balans op het middenveld. Al zie ik dan liever Kokcu ipv ballerina Diemers. Linssen presteert helemaal niets. En dat terwijl Jorgensen cruciaal is voor het voetbal. Met hem heb je een aanspeelpunt, en dan kunnen spelers als Berghuis, Sinisterra en ook Toornstra als loper floreren. Nu staat er een dwerg voorin die vele meters maakt, maar dat is ook het enige. Het wisselbeleid is om te huilen. Als het niet loopt, moetje iets proberen. Diemers kan echt niet. Zet dan Jorgensen op 10, komt je voetbal echt ten goede. Maar Advocaat lijkt een soort spelletje te spelen dat spelers die het hardst nodig zijn niet gebruikt worden. En dan het openlijk afbranden van Bozenik, na 3 maanden nog steeds volhouden dat Sini niet voldoende wedstrijdfit is, en ga zo maar door. Bozenik weg vertrouwen, vandaag idem met Geertruida. Dat je überhaupt uit je mond kan krijgen om te zeggen dat Nieuwkoop en Geertruida elkaar niet veel ontlopen, schandalig. Echt schandalig. Ik zal mijn club altijd steunen, maar ik hoop dat Advocaat eens normaal gaat doen. Lekker opstappen, liever nog vandaag dan morgen. Hij maakt al het kapitaal kapot op deze manier.ik ben er echt klaar mee. Vandaag kom je, voor de zoveelste keer, goed weg. Europees voetbal wordt een lastig karwei nog op deze manier.

21 februari 2021 om 14:11

Is de jeugd zo slecht dan dat er niet een beter is dan Diemers? Waarom is Wehrmann verhuurt. Waarom haalt Feyenoord niet Antonucci eerder terug van zijn verhuurperiode... Je moet je echt richten op plek 3 en hopen dat Ajax de beker wint...

21 februari 2021 om 14:14

Je kan de beste jeugd ter wereld hebben maar Dickie zal ze toch de kans niet geven. Zo is Bannis niet slechter dan Linssen in de spits. Zo is Azarkan niet slechter dan Linssen en Haps op linksbuiten. Zo is Wehrmann niet slechter dan Diemers op cm.

21 februari 2021 om 14:25

Wat jullie zeggen is 1 van de weinige redenen waarom ik denk dat het volgend seizoen zomaar eens enorm mee kan vallen ondanks gedwongen verkopen. Als ok Diemers zie en de invalbeurten van Wehrman voor e geest haal, dan snap ik mijn god niet dat hij weg is. Al vind ik we dat Linssen zijn waarde aan het bewijzen is en heeft een paar prima doelpunten gemaakt. Daar kan je wel mee door. Als er genoeg creativiteit is zal je zien dat Bozenik ook nog kan scoren. Maar t valt of staat met tactiek en opstelling waarin de spelers vertrouwen hebben. Je ziet fit seizoen ook dat wanneer ze wat verder naar voren spelen je de beste wedstrijden hebt, maar Dick weigert dat. Dan ligt het inmiddels niet alleen maar aan de selectie maar klopt het hele plaatje niet meer.

Echt ziek van. Volledig dominant en 5-1 had meer recht gedaan aan het spelbeeld dan 2-2. Hoe Feyenoord hier een punt heeft gepakt is een wonder. Maar man man man, wat ben ik hier ziek van.

21 februari 2021 om 14:21

Eens, helaas gaat het vaker zo dit seizoen. Tegen Heerenveen 2 punten laten liggen en nu weer. Aanvallend is het gewoon heel matig helaas.

21 februari 2021 om 14:33

Feyenoord tikte achterin rond. Ik wil het niet dominant noemen maar het stond wel precies hoe Jans het wil hebben.

21 februari 2021 om 14:54

Feyenoord heeft inderdaad een klassepot gespeeld en de 2-2 afgedwongen. Oh wacht, een zondagsschot en een fout van Dumic kan ik niet echt afdwingen noemen. Meer hebben ze ook niet gecreëerd, en zelfs dat waren gelukjes (bal van Toornstra moet maar net goed vallen en Dumic had die fout niet mogen maken)

Heb de wedstrijd niet kunnen kijken maar heb wel het live mee praten gevolgd.
Echt iedereen is helemaal klaar met Dickie. Niet om mn gelijk te halen maar dit riep ik maanden geleden en toen kreeg ik iedereen over me heen. Dus toch wel een beetje mn gelijk gehaald. Dickie zometeen na de wedstrijd: Komt door de Twente supporters , graag een hotelverbod geven.

Een onverdiend punt. God wat waren we slecht, niet normaal. Die actie op het laatst van Toornstra toont het nut van schwalbes en aanstellerij aan. Alsie daar naar de grond gaat en blijft liggen krijg je 8 vd 10 keer een pingel. Je zou dit eige lijk moeten belonen maar goed. Narsingh leek opeens een halfuur een aardige voetballer, haha.

Ongelooflijk waar ik 94 minuten naar heb gekeken wat was het slecht. Wil het niet ovwr de wedstrijd hebben maar over Dickie. Wat ben jij een oude waardeloze man. Hoe is jou wisselbeleid? Haps in de 85e minuut inbrengen als je 3 spitsen hebt. Denk dat je een willekeurige supporter er neer zet nog beter kan wisselen

ik hoop echt snel op Slot. niet meer dit verplichte en geforceerde resultaat voetbal van dick. ik wil weer verliefd worden op mn cluppie en dat lukt met deze spelers gewoon niet meer. ik wil jeugd zien, aanvallend spel en vooral enthousiasme bij de spelers. dan maar wat meer fouten en minder punten. Bizar wisselbeleid trouwens ook, echt een bizar wisselbeleid.

21 februari 2021 om 14:17

Is dat mogelijk nog meer fouten?😦

21 februari 2021 om 15:29

Denk je echt dat Slot het met deze groep veel beter gaat doen?

21 februari 2021 om 15:43

nee, en ik geef ook aan dat me dat niet heel veel uitmaakt. nogmaals: ''dan maar wat meer fouten en minder punten''. ik denk dat we onder Slot zelfs minder punten gaan halen het eerste seizoen. maar ik wil gewoon jeugd, aanvallend spel en vooral plezier zien bij het elftal. daar draait het uiteindelijk om, en heb je die 3 dingen komen de punten ook vanzelf wel. dus nee snap niet hoe je tot die conclusie komt?

21 februari 2021 om 15:51

Plezier zie je alleen maar als de resultaten er zijn. Toen Dick in 2020 de meeste punten van iedereen haalde, was er toch wel consensus dat hij het heel erg goed deed. Was Dick met de kerst gestopt, dan kreeg hij diep respect van alle fans. Onder Slot zal het niet anders zijn, de financien maken het dat het elftal niet sterker gaat worden. Meer fouten, minder punten zal de sfeer echt niet beter maken.

21 februari 2021 om 18:55

ik zal t nog een keertje uittypen. ''ik wil jeugd, aanvallend spel en vooral plezier bij de spelers zien''. ik hoef geen kampioen te worden, ik hoef de beker niet te winnen om plezier van mijn club te hebben. het is heus niet zo dat bij ieder team dat niet op plek 1 staat er geen plezier te zien is. met dick is het plichtmatig voetballen. de spelers gaven notabene zelf aan dat ze graag aanvallender wilden spelen. dat wilde dick niet. er is geen lachend gezicht te vinden bij Feyenoord op het moment, terwijl we geen bizar slecht seizoen draaien. en ja ik denk wel degelijk dat dit onder Slot anders zal zijn. hij heeft laten zien dat hij een ploeg graag aanvallend en fris voetbal wil laten spelen. en misschien past dat in eerste instantie niet bij Feyenoord, maar hij gaat het in ieder geval proberen. als ze op de manier die ze zelf wat liever hebben kunnen spelen gaan het plezier sowieso al omhoog, wat ook voor betere resultaten zal zorgen. meer fouten is ook relatief. ik doelde erop dat als de jeugd meer kans zou gaan krijgen er wat meer foutjes gemaakt kunnen worden. maar dat kunnen er nog altijd minder zijn dan wanneer je spelers zoals nu het geval is niet op hun eigen plek zet en niet laat spelen op de manier zoals ze dat graag willen.

21 februari 2021 om 19:23

Maar het probleem is toch dat Feyenoord heel veel fans heeft. En als ze negende staan, dan gaan ze toch langs op de training om verhaal te halen? Of houden ze de bus tegen. In het verleden werden spelers zelfs thuis bezocht. Een top club moet altijd presteren, anders wordt de achterban heel onrustig. Jij bent echt een uitzondering.

22 februari 2021 om 12:55

we staan nu gedeeld 5de, liggen kansloos uit europa, liggen uit de beker en de toekomst op korte termijn ziet er niet rooskleurig uit. Toch blijft het voor Feyenoord zijnde rustig. de supporters zijn wel klaar met dick zo onderhand maar zelfs na een 1-4 tegen wolfberg, 2 kansloze nederlagen tegen heerenveen of een wanprestatie tegen twente worden er geen ruiten ingegooid of spelers opgewacht. ik zit dagelijks op fr12 (de meest gebruikte Feyenoord fan site) en ondanks dat er traditie getrouw lekker gezeken wordt is het ook daar ook gewoon relatief rustig. en onder slot zelfs als berghuis en senesi zouden vertrekken en je haalt er niets voor terug ga je geen 9de worden. we kunnen niet tippen aan ajax nee, niemand kan dat nu en dat zal de komende 20 jaar niet anders zijn, maar wij zijn veel constanter dan ik noem een groningen of een heerenveen, dus daar zullen we altijd boven eindigen.

22 februari 2021 om 13:15

De komende twintig jaar is echt onzin. Nog geen tien jaar geleden zat Ajax zonder geld en waren de laatste zeven jaar Psv, AZ en Twente kampioen geworden maar Ajax niet. Twente viel weg door wanbeleid, Az viel weg in het faillisement en PSV wist gewoon na vier titels wederom twee titels onder Cocu naar binnen te spelen. Ook Feyenoord werd niet zo lang geleden nog kampioen. Ja Ajax heeft de zaakjes nu prima op orde maar dat kan over een paar jaar zomaar anders zijn. Paar keer miskleunen in transfers, een wat mindere generatie jeugdspelers en andere clubs kunnen zo de troon afpakken.

22 februari 2021 om 22:50

maar dan moet je even kijken naar de verhoudingen. ajax heeft in het seizoen 19/20 alleen al, 2 miljoen euro meer binnen aan transfer gelden dan Feyenoord bij elkaar sinds het seizoen 2000/2001. in 1 seizoen meer geld binnen dan Feyenoord sinds nog voor we de uefa cup wonnen. in de laatste 5 jaar alleen hebben jullie meer binnen gehaald dan dat Feyenoord dit tussen nu en toen het nog Wilhelmina heeten gelukt is. tel daar nog een aantal flinke champions league bedragen bij op en wij zijn compleet uit beeld. dit geld in mindere maten voor psv maar ook die zullen echt niet in de buurt komen. ik denk dat je echt onderschat wat veel geld kan doen voor een club. ook door dat leuke cl seizoen kunnen jullie nu spelers halen die eerder naar een leverkussen of wolverhampton zouden gaan. want ajax is weer trendy.


Wat een verschrikkelijke wedstrijd, slechtste wedstrijd die ik ooit heb gezien. Malacia en diemers hadden allang gewisseld moeten worden. Advocaat faalt ook gewoon, haps inwisselen in de 85e minuut. Geef Bozenik dan geween een kans, dan heb je nog iemand met de neus voor de goal.

21 februari 2021 om 14:21

Van Feyenoord hoop ik? Ik heb Twente vaak genoeg veel slechter dan dit zien spelen de laatste jaren 😂.

Wat is advocaat toch een laffe trainer zeg... Niet wisselen als je de 2-2 maakt en even vol op de aanval klappen. Nee Dick wacht tot minuut 88 en brengt een verkrachte vleugelverdediger.

Hoe kun je hier nu niet winnen Twente? Bedankt Narsingh voor de enorme missers

Narsingh verprutst het vandaag. Had gehoopt dat hij Feyenoorders de mond kon snoeren vandaag maar helaas is het tegendeel waarheid geworden. Hoe krijg je de bal er niet in als er alleen nog 1 speler die niet met de handen mag voor het net staat? Ontzettend slecht. 2 punten weggeven vandaag, doodzonde.

21 februari 2021 om 14:15

Het had bizar geweest als hij naast die pingel en de assist ook 2x had gescoord vandaag. Dat die zijn salaris pas waarmaakt tegen Feyenoord... verder voor jullie doodzonde. We waren zo beroerd dat een nederlaag niet eens onverdiend was.

Ik heb volgens mij nog nooit zo'n slechte wedstrijd gezien. Het was wel heel grappig om te zien, het leek wel een komedie film. Diemers was slecht, maar wat narsingh weer liet zien.. ik heb gewoon medelijden met die jongen.Ook heb ik medelijden met haps. Mits fit wellicht de beste linksback in Nederland. Nu word hij misbruikt als linksbuiten en mocht alleen de laatste 5 minuten invallen. Dat je met een 2-2 het nog steeds vertikt om een spits in te brengen geeft wel aan dat dat niks meer word.

21 februari 2021 om 14:15

Overdrijven kan ook. Er werden veel fouten gemaakt maar de slechtste ooit? Heb je ADO wel eens zien spelen dit seizoen?

21 februari 2021 om 14:20

Of pec

21 februari 2021 om 14:31

Zoveel domme acties als ik in deze wedstrijd heb gezien heb ik , zover ik me herinner, nog nooit gezien. Dit was een parodie op het voetbal. Natuurlijk zijn er ploegen die slechter zijn / kunnen spelen, maar een fouten festijn als vandaag heb ik echt nog nooit gezien.

21 februari 2021 om 14:34

Hoe slecht PEC ook speelt dit seizoen dit heb ik niet gezien. Of kun je een voorbeeld noemen Rico?

21 februari 2021 om 15:08

Gisteren

AZ verdient het om tweede te worden. Dit Feyenoord is echt lachwekkend en ik heb het op dit moment ook liever niet over een club uit Eindhoven. AZ speelt fris met leuke talenten zoals die Karlsson met z’n heerlijke goal gisteren. En dan zie je dit Feyenoord ploeteren... lachwekkend! En maak je maar op voor onze pot tegen Vitesse, dat wordt weer lachen, gieren en brullen!

21 februari 2021 om 15:43

Vitesse is nou ook niet bepaald in topvorm he. Thuis tegen Twente leek het echt nergens op. En dan te bedenken dat ik bij de ToTo op winst Vitesse heb ingezet. Ik zie PSV eigenlijk wel gewoon winnen vandaag.

Wow wat een slechte pot! Twente aan het begin nog goed maar zakte helemaal weg. Narsingh heeft Feyenoord echt gespaard vandaag. 4 of 5-2 was geen rare uitslag geweest. Feyenoord echt bizar hoe slecht ze speelden. Totaal geen lijn in het spel en het vertrouwen is heel broos. Zie Advocaat dit niet meer omdraaien eigenlijk..

21 februari 2021 om 14:19

Twente was het laatste kwartier kapot, daarvoor vond ik mijn clubje helemaal niet zo slecht. Als je beter bent dan Feyenoord doe je het gewoon goed als provincieclubje, wat voor offday zij ook hebben.

21 februari 2021 om 14:34

Een gelijkspel is voor Twente ook goed, zeker van te voren. Maar we zullen het toch wel eens zijn Twente had moeten winnen? Blijf die weggegeven kansen van Feyenoord echt bizar vinden.

Heel Feyenoord was slecht, maar Spajic en Diemers.. Het doet echt pijn aan mijn ogen. Dit leek wel een potje uit de Kelderklasse. Ik krijg nu al medelijden met Slot. Hoewel Advocaat ook tactisch matig is nu, geloof ik niet dat er met deze selectie meer resultaat behaald kan worden. Vooral als je je bedenkt dat Berghuis en Senesi weggaan en dat geld niet geïnvesteerd kan worden. Seizoen lijkt als een nachtkaars uit te gaan

21 februari 2021 om 14:26

@Grasmaaiertjes, serieuze vraag: wat verwacht jij eigenlijk van Slot? Ik bedoel: er kan niemand worden gehaald, heb ik begrepen. Het kan zelfs zijn dat er spelers worden verkocht zonder dat er iemand wordt gehaald.

21 februari 2021 om 14:37

Lijn in het spel, spelvreugde, druk naar voren, logischere opstellingen met de sterkste elf als de mogelijkheid er is zoals vandaag behalve bijlow dan.

21 februari 2021 om 14:46

@kyle, dat is dus precies wat ik denk. Het eerste seizoen zal met deze selectie (en dan zonder Senesi en Berghuis (en Haps)) niet goed zijn en Slot moet veel jeugd in gaan passen. Zou me niet verbazen als ze volgend jaar spelen met minimaal 3 spelers die alleen maar in de O-21 competitie gespeeld hebben (geen Kkd, geen eredivisie). Kans is dan natuurlijk groot dat de resultaten tegen zullen vallen, want Slot is natuurlijk ook geen wonderdokter. Ben dan vooral benieuwd of hij de tijd zal krijgen en niet na 3 nederlagen al gelijk op een wankele positie terecht komt. Als je bij AZ een matige reeks neerzet zul je niet zo snel geslachtofferd worden (meedoen in de top 5 is voldoende), maar bij Feyenoord en het Legioen wordt dat minder snel geaccepteerd

21 februari 2021 om 14:51

Spelen om te winnen in plaats spelen om niet te verliezen, spelers op de juiste plek, tactische oplossingen, jeugdspelers die de kans krijgen, dode spelmomenten waar een idee achter zit, spelers vertrouwen geven ipv in de media de grond in boren, spelers die zich ontwikkelen Zeggen dat dit het maximale is, is gezien bovenstaande en de reactie van Feyindetop lachwekkend, er is nog zoveel te verbeteren, zonder dat er andere spelers nodig zijn.

21 februari 2021 om 15:26

@Grasmaaiertjes, je hebt gelijk wat betreft het minder tijd krijgen bij Feyenoord. Als hij het moet doen zonder Berghuis en Senesi en met jeugdspelers die nog niet in de KKD hebben gespeeld, zal dat in het begin moeilijk worden. Ik hoop dat hij dan de tijd zal krijgen.

21 februari 2021 om 15:27

@FR010, dat begrijp ik. Maar wat is realistisch als je je beste spelers (Berghuis en Senesi) kwijtraakt en niemand terugkrijgt?

21 februari 2021 om 15:51

Dan blijven de zaken overeind. De vraag is wel wat het algemene niveau dan wordt, maar nog steeds kan Slot aan bovengenoemde onderdelen een verschil maken.

Feyenoord heeft er alles aan gedaan en geboden dat Twente vandaag met een monsterscore kon winnen. Voor iedereen verrassend dat het dan 2-2 eindigt. Wat een armoedige pot zeg, beide teams zo enorm slecht maar dan in verschillende opzichten. Waarom keek de VAR eigenlijk niet naar het laatste moment met Toornstra? Dit leek mij bij uitstek een VAR situatie.

21 februari 2021 om 14:12

Zonde van het geld wat je aan het huren kwijt bent.

21 februari 2021 om 14:18

Jij hebt er duidelijk vrij weinig kaas van gegeten. Hoe vaak heeft Drommel een redding moeten verrichten? Buiten de 2 goals, volgens mij niet eens 1 keer?

21 februari 2021 om 14:33

Haha komop man. Ze hebben 3 100% kansen gemist. Tuurlijk maakte twente meer aanspraak op de overwinning. Dat het een foutenfestival van 2 kanten was is wel zo.

22 februari 2021 om 14:20

Dan heb je er niet veel verstand van. Veel clubs / trainers roepen dat ze hoog druk willen zetten en de tegenstanders willen opjagen. Twente is bijna de enige die daar ook daadwerkelijk in slaagt. Ze dwingen de tegenstander tot het maken van fouten. Dan kun je wel zeggen dat ze scoren omdat de tegenstanders fouten maken, maar daar zorgt Twente dus voor. Dat was zo in de wedstrijd in Rotterdam en gisteren weer.
Tegen een elftal met matige voetballers, zoals bij Feyenoord, lukt dat makkelijker, want die raken sneller in paniek en missen de balvaardigheid om er onderuit te voetballen.

21 februari 2021 om 14:13

Eens, al mag je nog bijna blij zijn met een gelijkspel zo schandalig was het. Maar het was inderdaad een strafschop. Zeker als je ook kijkt naar die van Twente die werd gegeven.

21 februari 2021 om 14:13

Na zo'n wedstrijd nog over de scheidsrechter beginnen...

21 februari 2021 om 14:16

Mwah vind het gelijke spel helemaal niet terecht, pingel of niet aan het einde, Twente had met 4-2 moeten winnen. Feyenoord liep zo te klungelen hebben bizarre kansen weggegeven

21 februari 2021 om 14:39

Is ook zo maar of Twente ze creëert of Feyenoord ze weggeeft, linksom rechtsom die ballen moeten erin en daarmee hebben we veel mazzel gehad dat Narsingh degene was die ze moest maken

Heel veel frustratie hier. De opstellingen, het wisselbeleid, de inzet en Narsingh. Goddank faalde die 2x anders maakt hij voor een heel klein deel zijn salaris waar tegen Feyenoord.. dat had echt bizar geweest. Zo'n weekend, winst broodnodig en je doet helemaal niks. Gelukkig hebben we 3 spitsen om wat te forceren maar Advocaat deelt keihard mee in de malaise. Ik snap er helemaal niks van waarom je er niet 1 brengt als je nota bene ziet dat je aan kan dringen. Verder is het echt bizar hoeveel fouten er worden gemaakt. Dat heeft geen reet met kwaliteit meer te maken maar puur met focus. Top gedaan mannen! Gelukkig hebben we financiële moeilijkheden en doen we er alles aan om Europees voetbal mis te lopen en onszelf minder waard te maken.... wat een kneuzenelftal. Tot slot mag Twente het zichzelf aanrekenen dat ze hier niet winnen. Feyenoord heeft ze alle gelegenheid gegeven maar naast enthousiasme mocht dit hem niet zijn voor ze.

Narsingh hoe kan je dit niet beslissen man, al verdiende deze pot geen winnaar! Advocaat speelt nog steeds veel te laf, zeker tegen Twente mag je wel wat avontuurlijker beginnen.

21 februari 2021 om 14:15

Mwah hij verdiende misschien geen winnaar, maar Feyenoord verdiende echt geen punt. Maar ok, Twente eigenlijk ook niet. Wie mist er nou een 1op1 met een veldspeler op doel.

21 februari 2021 om 14:25

Echt waar he, ik denk dat 99 van de 100 eredivisie aanvallers deze kans had gemaakt.

22 februari 2021 om 14:23

En 99% van de keukenkampioen aanvallers ook!

Ik heb zelden zoiets belachelijks gezien. Het had 5-0 voor twente moeten zijn. Niet doordat Twente goed was, maar door iets bij Feyenoord dat verdacht veel op muiterij leek (salarisperikelen/ruzie met Dick over de speelstijl). Er zit iets heel erg fout binnen Feyenoord, anders kan dit niet.

21 februari 2021 om 14:16

Je geeft Twente te weinig credits, ze maken het de top en subtop, zoals vandaag, dit jaar sowieso al moeilijk met redelijk spel. Ook hier een stuk of 5 kansen gehad, waar Feyenoord helemaal niets creëerde.

21 februari 2021 om 14:20

Maar vandaag niet. Twente kreeg alleen kansen doordat Spacic, Senesi en Marsman over bijna stil ligende ballen heen maaien. Verder hebben ze niets gecreeerd.

21 februari 2021 om 14:25

Waarom denk je dat zij fouten maken dan? Juist, omdat Twente druk zet.

21 februari 2021 om 14:36

Tellen de eerste 10 minuten niet mee dan? Twente scoort hierdoor gewoon 2x.

21 februari 2021 om 14:58

Niet alle fouten komen door druk zetten maar wel veel. Die fout van Twente komt bijvoorbeeld door druk zetten van Feyenoord. Zonder druk geeft Roemeratoe niet zo'n waardeloze pass en hoeft Dumic geen domme tackle te maken.

21 februari 2021 om 15:00

Niks te maken met druk zetten ? Hahahah ben je een troll of meen je dit? Of heb je gewoon zo'n feyenoord bril op? Zag je net ook reageren met ' als twente had gewonnen was het onverdiend geweest' . Zat je om 12 uur al aan de drank vent ? Sjezus ey, moeilijk he iets toegeven of objectief bekijken.

Wat een kado dat punt, overhandigd door Narsingh, schiet die bal toch hoog in. Ongelooflijk dat we hier niet weten te winnen. Een afstandschot en een pingel, tot meer kwam Feyenoord niet. Kun je weer aansluiten bij Groningen, die later deze week tegen Feyenoord moet. Zwaar ontevreden met slechts een punt.

Ben wel klaar met Advocaat. De kritiek op Diemers is niet altijd terecht geweest maar vandaag speelde hij een hele slechte wedstrijd, onbegrijpelijk dat hij dan mag blijven staan. Niet met Fer beginnen en geen van de drie spitsen inbrengen begrijp ik evenmin, zelf als je Sinisterra eruithaalt ivm fitheid kan je altijd nog Linssen op links laten spelen en een andere centrumspits brengen.

Verder nog geluk dat we hier überhaupt een punt aan overhouden gezien de blunders achterin, maar goed dat Narsingh de man was die het af moest maken.

Oei hier komt Feyenoord goed weg met 1 punt. Wat is Narsingh heel matig in het afwerken, hij had minimaal een 2 doelpunten moeten maken in de eerste 15 min van de 2de helft.

Ondanks dat Narsingh niet meer in ons prachtige shirt speelt, pakt hij toch nog een punt voor ons. Narsingh bedankt, sympathieke gozer is het.

Als je Narsingh een doelpuntenbonus in zijn contract geeft ga je er niet bepaald failliet aan. Mijn hemel, wat een kansen weet die man toch om zeep te helpen. Wat is het voor Twente toch zuur dat ze Cerny missen.

Feyenoord wordt toch vooral overschat, ook vandaag zo matig en totaal onverdiend een punt. Creëert helemaal niets en pakken nog een punt ook. Niet de eerste keer dit seizoen. Doen het voorkomen alsof ze slecht waren, maar worden gewoon in die positie gedrukt door de tegenstander, die het Ajax en PSV en Vitesse ook al lastig maakten. Groningen en utrecht laten toch gewoon beter voetbal zien en zullen er nog wel boven gaan komen. Met iets meer scherpte bij onze 3 voorin, win je hier met minimaal 3/1. Dat er mensen zijn die denken dat je voor Berghuis en Senesi vele miljoenen gaat krijgen 😂

21 februari 2021 om 14:28

Voor Berghuis zal het 4miljoen worden, voor Senesi gaan we echt wel cashen. Let maar op

21 februari 2021 om 14:31

Dan hoop ik niet dat ze een videoband van deze wedstrijd van hem te zien krijgen, wat een matige centrale verdediger. Tergend traag, zwak in de opbouw.

21 februari 2021 om 14:31

Feyenoord speelde anders tegen die ploegen die jij noemt alle 3 een goede pot en had er eigenlijk 9 punten uit moeten halen. Maar dat zal dan ook wel aan de andere partijen liggen of niet?

21 februari 2021 om 14:36

En dat is nou Feyenoord. Kan zich alleen opladen of prima spelen tegen de toppers. De rest van de wedstrijden ziet het er niet uit. Daar moet echt verandering in gaan komen

21 februari 2021 om 14:59

De vorige keer was Feyenoord alleen in de blessuretijd beter en hadden ze moeten scoren, maar waren ze 90 minuten echt niet beter dan Twente. Het punt van Feyenoord vandaag is onverdiender dan het punt voor Twente destijds. Maar gezien je reacties kan ik je sowieso al niet serieus nemen.

22 februari 2021 om 14:32

Dick Advocaat en Feyenoord zijn min of meer vergelijkbaar met Hans de Koning en Vvv. Alleen met een budget dat 10x zo hoog ligt. Advocaat is geen wondertrainer die een ploeg beter maakt. Alleen maar efficiënt. Verdedigend, laf. Speelt alleen om niet te verliezen. Zou bij geen enkele topclub geaccepteerd worden, deze spelopvatting. En dus is het ook geen topclub. Welke speler is er onder zijn leiding beter geworden? Zwaar overschatte trainer.

Klagen over een vermeende penalty terwijl je dit spel vertoond, dan heb je nog wel lef ook.

21 februari 2021 om 14:32

Eens maar het was zeker een strafschop. Dat het teveel was geweest maakt het niet minder onterecht. Al heeft Dick wel meer uit te leggen..

21 februari 2021 om 14:44

Hij loopt toch gewoon door, eerder een overtreding van Toornstra die Pieri ten val brengt. Dit is toch geen pingel joh.

Die Narsingh, als hij gewoon voor praktisch leeg doel de 1-3 inschiet is de wedstrijd binnen.
Het was bijba onmogelijk om niet te scoren.

Dick maar zeuren om een spits,heb je er drie dan laat hij ze niet spelen...raar wissel beleid weer van hem🤔

Jammer dat Twente de kansen niet heeft benut maar desondanks uitslag voor mij als AZ supporter. Narsingh is altijd al een veel te dure hardloper geweest die niet kan scoren.

Pfff wat een bizar pivdr Feyenoord... mogen blij zijn met een punt want Twente had genoeg kansen om hier met ruime cijfers te winnen. Verder hoop ik dat Dick wat meer de jeugd een kans gaat geven en richten op een top 5 klassering. Meer zit er namelijk gewoon niet in met dit materiaal.

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren