Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je bent niet oud genoeg om deze content te lezen.

Beste bezoeker, je bent op een artikel over wedden terechtgekomen, maar je hebt eerder aangegeven deze content niet te willen zien.

Om content over online kansspelen volgens wet- en regelgeving te tonen, willen we zeker weten tot welke leeftijdsgroep u behoort.

Door je keuze te maken bevestig je dat je je bewust bent van de risicos van online kansspelen en dat je momenteel niet bent uitgesloten van deelname aan kansspelen bij online kansspelaanbieders.
 

KNVB zit in de maag met Ajax in ‘puzzel’: ‘Dat kan inderdaad een tijd duren’

Laatste update:

Het kan lastig worden om een inhaaldatum te prikken voor het duel tussen Ajax - FC Utrecht, dat zondag als gevolg van de weersomstandigheden werd afgelast. De overige Eredivisie-duels die werden uitgesteld, kunnen mogelijk volgende week al worden ingehaald. Ajax heeft door zijn verplichtingen in de TOTO KNVB Beker en de Europa League een overvol programma, waardoor het inhaalduel mogelijk pas in april gepland kan worden.

“Als Ajax actief blijft in zowel de KNVB-beker als de Europa League, dan kan dat inderdaad een tijd duren”, geeft Jan Bluyssen, manager competitiezaken van de KNVB, te kennen in gesprek met De Telegraaf. In dit scenario is er volgens de krant in de derde week van april pas ruimte voor de wedstrijd tussen Ajax en FC Utrecht. De overige afgelaste Eredivisie-duels, FC Groningen - Feyenoord, Willem II - ADO Den Haag en VVV-Venlo - Sparta, moeten zo snel mogelijk worden ingehaald, dit zou volgende week al kunnen. Dit lijkt dan midweeks te moeten gebeuren, aangezien er volgend weekeinde 'gewoon' een Eredivisie-speelronde op het programma staat.

Doordat het KNMI code rood afgaf, besloot de KNVB de hele speelronde te schrappen, ondanks dat de Johan Cruijff ArenA een dak heeft. “De situatie is nu wel iets anders dan normaal, omdat er geen publiek bij de wedstrijden is. Maar ook nu zouden er nog mensen op pad moeten. Niet alleen de spelende teams zelf, maar ook beveiligingsmensen, de mensen van de tv-productie, de pers, etc. Het KNMI geeft niet voor niets Code Rood en ook deze mensen willen we niet in gevaar brengen. De KNVB draagt ook voor hen verantwoordelijkheid.”

De vraag is of er komende week wel gevoetbald kan worden, als de kwartfinales van de TOTO KNVB Beker op het programma staan. De KNVB neemt maandag een besluit over het al dan niet doorgaan van Excelsior - Vitesse, een duel dat dinsdag afgewerkt wordt. Een beslissing over NEC - VVV en Ajax - PSV van woensdag en sc Heerenveen - Feyenoord van donderdag volgt later. “We bekijken de situatie per speeldag. Als er in de loop van de week een verbetering van omstandigheden is, zou het zonde zijn als het hele programma eruit zou zijn gegooid.”

Meer nieuws

1
2

Meer sportnieuws

Reacties

Mogelijk zondag? Huh? Dan wordt er gewoon een speelronde afgewerkt. Hoe zien ze dat voor zich dan?

8 februari 2021 om 07:06

Verkeerd geschreven denk ik zou volgende dinsdag en woensdag wel worden

8 februari 2021 om 07:25

Dan spelen ze toch op donderdag in de Europa league

8 februari 2021 om 07:27

De andere clubs bedoel ik. Ajax speelt idd Europees

8 februari 2021 om 07:52

Maar ze doelen met later in de week toch gewoon of de beker wedstrijden door gaan. Als het dak in de arena dicht is, zie ik geen reden om Ajax psv niet door te laten gaan. Denk dat het daar binnen nog wel net boven 0 zal zijn. Dus ja, die kan door gaan

Och zitten ze ermee in het maagje? Dat hadden ze niet kunnen voorzien? De oplossing was zo eenvoudig, het stadion heeft een dak en het veld was prima bespeelbaar. Als dat betekent dat er 350 mensen naar het stadion moeten komen, dan moet je als knvb laten zien dat je een professionele organisatie bent en dat gewoon regelen, in plaats van kneuterig verschuilen achter regeltjes. Had makkelijk gekund, nu niet janken!

8 februari 2021 om 07:40

Tot dat er zoveel sneeuw was gevallen dat het dak het niet zou houden, dan had het nooit door mogen gaan, want dat hadden ze aan zien komen.

8 februari 2021 om 07:43

Dit is precies wat ik wou zeggen, is het dak wel dicht gebleven?

8 februari 2021 om 07:49

Volgens mij mag er in de Arena niet gevoetbald worden bij sneeuw op het dak überhaupt.. staat me iets van bij. Weet het niet meer precies

8 februari 2021 om 07:56

Klopt gedeeltelijk Raoul.
Er kan wel gevoetbald worden, maar dan met het dak open omdat teveel sneeuw een gevaar kan zijn.

8 februari 2021 om 08:04

Wat een onzin. Een bouwkundige houdt qua draagconstructie echt rekening met een beetje sneeuwval in Nederland. Zoals de draagkracht van een verkeersbrug wordt berekent op wanneer hij propvol zou staan met mensen, wat een veel groter gewicht vertegenwoordigt dan een paar auto’s. Bij de Arena is ooit een wedstrijd afgelast vanwege afglijdend ijs. Met 50.000 supporters is dat misschien slim. Nu is het een zwak excuus, wie de arena kent weet dat je er risicoloos onder kunt parkeren en er brug is waaronder je veilig door de voordeur naar binnen kunt. Voor een paar honderd man was dat geen enkel probleem geweest. En dat het glad was op weg, tja er waren toch echt wel meer mensen die gisteren gewoon naar hun werk moesten. Dan had de knvb verblijf bij de arena in de buurt kunnen faciliteren. Als je het aflast verschuil je je wat mij betreft achter regeltjes en dat doen we graag in Nederland en het is me best. Maar dan niet achteraf komen lopen piepen.

8 februari 2021 om 08:17

Dat zou je denken, maar de bouwkundige van de ArenA heeft daar schijnbaar geen rekening mee gehouden. Het is algemeen bekend dat het dak van de ArenA niet berekend is op deze hoeveelheid sneeuw. Het dak staat nu ook open..

8 februari 2021 om 08:45

Manodedios heb je slecht geslapen? Jezus wat een slecht verhaal ben je hier aan het verkondigen. Ik weet niet of je het mee hebt gekregen maar het was gisteren code rood, wat betekent hoef je niet de weg op dan ga je niet de weg op. Ik weet dat het voor sommige mensen een sport is altijd tegen de stroom in te zwemmen.... dus de KNVB had voor iedereen die zondag in de Arena had moeten zijn maar even een hotelletje moeten boeken?

8 februari 2021 om 09:05

Een bouwkundige kan ook een afweging maken. Als het dak veel duurder en lelijker zou worden dan kan je misschien ervoor kiezen om het dak niet sneeuwbestendig te maken omdat dat maar heel af en toe voor komt.

8 februari 2021 om 10:07

@manodedios; dat dachten ze bij het stadion van AZ ook. Beetje rekening houden met de wind, dan komt alles goed.

9 februari 2021 om 12:03

We hebben in de Arena al eerder gezien dat het dak met sneeuw problemen kan geven. Bij de klassieker in 2013 konden enkele glasplaten het gewicht niet meer aan waardoor die naar beneden kwamen.

8 februari 2021 om 07:58

Ben benieuwd hoe ze dat volgens jou hadden moeten regelen. Het dak kon niet dicht, want met deze sneeuwval zou het dak het gewicht misschien niet aankunnen. Dan ben ik ook benieuwd hoe iedereen naar het stadion had moeten komen? Alle instanties raadde mensen met klem af de weg op te gaan, van de mensen die toch gingen zijn er flink wat ongelukken gebeurd. De treinen reden ook niet. Dus kneuterig is in mijn ogen niet het juiste woord. Zelf zou ik het verstandig noemen.

8 februari 2021 om 08:13

Wel leuk dat fabeltje van sneeuw op het dak. In december 2017 lag er ook sneeuw op het dak en moest de wedstrijd Ajax - PSV ook gewoon doorgaan van de Knvb. Toeschouwers werden ook de weg op getrapt door de Knvb, want spelen zal men. De spelersbus van PSV kon de Arena amper bereiken en de aftrap moest een half uur worden uitgesteld. Toen maakten ongelukken niet uit. Daar had de Knvb schijt aan, gespeeld moest er worden. En dan nu bij omstandigheden waarbij er minder sneeuw lag, minder ongelukken waren, geen publiek op de been en een reisafstand van de tegenstander die korter was wel de boel afgelasten. Het is gewoon pure onzin. Als 1 organisatie op het gebied van veiligheid niet serieus te nemen is, dan is het wel de Knvb.

8 februari 2021 om 08:16

Oftewel: men heeft geleerd van december 2017. Of zie jij liever mensen keer op keer dezelfde fouten begaan, zodat ze in ieder geval wel consequent zijn?

8 februari 2021 om 08:28

Precies, als ze niks doen is het niet goed, leren ze van een situatie ook niet.

8 februari 2021 om 08:08

Wat stel jij je aan met je manier van schrijven. Code rood is er niet voor niks en dan moeten ze dit soort zaken gewoon annuleren. Dan maar in april inhalen. Ik ben meer benieuwd of daar nog wat wedstrijden bij komen aangezien ik niet verwacht dat de komende week alles door kan gaan.

8 februari 2021 om 08:23

Code Rood. Lieve kijkbuiskinderen, het vriest 5 graden en er valt 5 cm sneeuw. Wat een drama zeg. De media heeft een mooie afleiding en dat pakt men maar wat graag aan..

8 februari 2021 om 08:42

Hm, hier is toch echt wel behoorlijk wat meer dan 5cm gevallen. Daarnaast, als je het aantal ongelukken leest, dan vind ik het niet heel verwonderlijk dat die wedstrijden zijn afgelast. Het is maar wat voor risco je wil nemen om een potje voetbal te kunnen spelen.

8 februari 2021 om 08:53

Alsjemenou, ja precies de media heeft dit veroorzaakt, niet te vertrouwen die lui. Lekker blijven klagen vanaf de zijlijn doe je goed. Er is toch gewoon veel sneeuw gevallen of is dat ook nep sneeuw?

8 februari 2021 om 10:55

We hebben het over een laagje sneeuw. Ik ontken niet dat er geen sneeuw is gevallen, maar maak er geen drama van. Op de N wegen en snelwegen zijn gewoon strooiwagens actief. Wat rustiger rijden, afstand houden... Wij hingen vroeger bijna jaarlijks aan de bumpers van auto's. Auto's zijn anno 2020 ook echt wel beter uitgerust dan begin jaren 80. Dus vind het overdreven inderdaad. Plus ongelukken zijn er altijd joh, ook in de zomer.

8 februari 2021 om 14:00

De zomer met dit weer vergelijken, zo lust ik er nog wel een paar. Wat ik zeg, het is maar wat voor risco je wil nemen om een potje voetbal te spelen.

Wil verder overgins niet zeggen dat ik het snap dat ze nu ergens mee in hun maag zitten. Er vallen bijna elk seizoen wel wedstrijden uit, als je dan geen vangnet in bouwt, tja..

8 februari 2021 om 15:54

Maar heel Nederland is mobiel. De supermarkt word bevoorraad, tankauto's rijden door, zorg personeel werkt, scholen zijn open.. maw honderd duizenden mensen onderweg. Diegene die in de Arena verwacht worden, werken ook gewoon. Niets geen hobby. Het hoeft van mij niet door te gaan, nog even afgezien van het dak, maar omdat men code rood geeft voor wat sneeuw en vrieskou vind ik een beetje overdreven.

8 februari 2021 om 08:20

Waarom zou de Knvb een code rood van de overheid moeten negeren? Het is toch volkomen logisch dat dit besluit is genomen. Stel nou dat er van die 350 mensen eentje een ongeluk had gehad onderweg. Dan had de Knvb daar weer de schuld van gekregen zeker?

8 februari 2021 om 10:13

Het is niet makkelijk. Je hebt met personeel te maken, de pers, beeld en geluid en een handje vol politie. Die later ook maar al te graag naar huis willen....hoe zie je dat voor je?

Wij denken alleen maar aan het dak en een hotel voor Utrecht in de buurt. Maar er komt veel meer bij kijken.

8 februari 2021 om 10:56

Ziekenhuizen, brandweer, politie, gemeente, bevoorrading etc Allemaal de weg op. Dus laten we het niet dramatiseren.

8 februari 2021 om 11:06

Ja, die zijn allen nodig om de samenleving draaiende te houden. Een voetbalwedstrijd is dat niet. Prima besluit dus van de KNVB.

8 februari 2021 om 15:57

Wanneer het niet kan, echt onmogelijk zou zijn en zeer gevaarlijk.. denk jij dan dat zij wel de weg op gaan?

8 februari 2021 om 10:22

Is het lekker behagelijk warm op je zolderkamertje? En vast niet glad? Schei toch uit met je kortzichtige nonsens, er stonden gisteren zelfs sneeuwruimers in de sloot en de vangrail.

8 februari 2021 om 17:29

Waarschijnlijk niet goed opgelet

8 februari 2021 om 10:38

"zelfs als er geen fans welkom zijn, dan moeten er nog altijd wel 350 mensen naar die wedstrijd. Ik heb het dan bijvoorbeeld over productiemedewerkers van televisie, journalisten, stewards en agenten. Wij als Knvb nemen ook voor die mensen onze verantwoordelijkheid. Dat lijkt me duidelijk. Bij een code rood wordt er gewoon niet gevoetbald."

De reactie van de Knvb lijkt me toch vrij duidelijk.

Echt waar, wat een land is dit geworden. Een beetje sneeuw en we zijn weer allemaal volledig in paniek en de weg kwijt. Kunnen we alsjeblieft gewoon weer normaal gaan doen, met alles?!

8 februari 2021 om 10:09

Volgens mij is er vrij weinig paniek, er wordt behoorlijk kordaat en consequent gehandeld. Door de hevige sneeuwval en vorst is het risicovol om de weg op te gaan. Betekent dat, dat je zonder twijfel je dood tegemoet gaat als je toch de auto pakt? Nee, maar je loopt wel meer risico op ongelukken. De Knvb weet zich verantwoordelijk voor iedereen die naar de Arena (en vermoedelijk Hilversum) moet komen voor deze wedstrijd en vind de pot voetbal het risico niet waard. Vrij duidelijke en redelijke beslissing toch?

8 februari 2021 om 10:42

Het is een code rood. Dat betekent dat extreem weer een ontwrichtende impact heeft op de samenleving. Bij opschaling naar code oranje of rood, voert het Knmi overleg met onder meer Prorail, politie en brandweer, het Verkeerscentrum Nederland en het Nationaal Crisiscentrum. Zo viel gisteren al het treinverkeer uit. Vielen de GGD teststraten en priklocaties uit. Allemaal zaken met een hogere impact als een voetbalwedstrijd. Nederland is niet gewend om op sneeuw (onder de -5 helpt strooien nauwelijks) en ijs te rijden, dan krijg je ongelukken.

Grote kans dat Ajax geen ronde verder komt in de EL. Dan kan het vast redelijk snel door de week ingepland worden.

Alle weermannen hadden ruim van tevoren gewaarschuwd dat het ging sneeuwen. Was het dan niet verstandig geweest van de Knvb om het hele programma naar de zaterdag te schuiven. Dan had je nu niet hoeven te puzzelen.

8 februari 2021 om 08:31

Ja dat had gekund.. Maar daar gaat ESPN niet mee akkoord.. Die kunnen dan niet alles uitzenden

8 februari 2021 om 08:57

Ja maar je had Ajax-Utrecht prima naar half7 kunnen schuiven - was iedereen weer om 9uur binnen geweest en ESPN ook blij. Mocht de sneeuw dan toch eerder zijn gevallen dan verwacht had je alsnog last minute kunnen aflasten.

8 februari 2021 om 11:12

Ik denk dat je met een spreiding over meerdere dagen gewoonweg veel meer kijkers trekt. Als je alles op één dag plant haken er ongetwijfeld veel mensen af (bijvoorbeeld de mensen die die dag al 2/3 wedstrijden hebben gekeken, of juist de groep die de eerdere wedstrijden dan maar skippen voor een topploeg later). Ik denk dat ESPN dat niet zomaar doet. Bovendien heeft de lokale driehoek ook nog een stem.

8 februari 2021 om 10:43

Dan heb je toestemming van de burgermeester nodig. Want het is een risico wedstrijd. al wordt er zonder publiek gespeeld. Fans van beide partijen kunnen otch naaar het stadion komen. Dus heb je alsnog politie inzet nodig. De Knvb kan dat dus niet zomaar doen.

Ik blijf het een vreemde beslissing vinden. Er had gewoon gespeeld kunnen worden. In dit land kunnen we zo heerlijk overdrijven. Een beetje sneeuw, waar gewoon veilig goed doorheen is te rijden. Utrechts Amsterdam is geen wereldreis. Ik voel me wat dat betreft echt een overwinnaar. Ik ben gisteren gewoon in de auto gestapt en heb een kleine 150 km (moeten) rijden. En wat denk je? Best goed te doen, pas je rijstijl aan, vertrek op tijd en zorg voor een volle tank en een warme bak koffie. Het betuttelende in dit land is te belachelijk voor woorden.vroeger en ik ben 41 had je ook wel eens een strenge winter. Alles ging gewoon door, naar school gingen we op de slee (5 km enkele reis), pa ging gewoon werken, winterbanden waren er niet, ABS was er niet, airbags ook niet. De auto had een verwarming, maar dat stelde niets voor en toch ging alles gewoon goed.

8 februari 2021 om 09:55

In dit land kunnen we heerlijk overdrijven maar we kunnen ook heerlijk zeiken om het zeiken. Het Knmi geeft code rood af, code rood kan voor levensgevaarlijke situaties zorgen. De knvb neemt geen enkel risico en besluit alle wedstrijden voor zondag af te gelasten. Ik snap niet dat er dan nog zoveel mensen zijn die daar kritiek op hebben. Jij mag dan stoer verkondigen dat je gister 150 km in je auto hebt gereden, ik vraag me af of je niet een enorme ezel bent die onverantwoorde risico's neemt.

Ah gossie. Eerst de boel afgelasten en dan niet weten wanneer je het in moet halen omdat het door jezelf opgezette competitieprogramma geen ruimte bied voor inhalen. Dan had je beter moeten plannen of niet uitstellen. In Nederland weet je dat er altijd wel ergens een serie wedstrijden uitvalt vanwege externe omstandigheden. Heeft de Knvb natuurlijk niet op ingespeeld. Kun je jezelf wat problemen besparen door de wedstrijd in dat stadion met een dak wel door te laten gaan, maar dat doe je dan niet. Zogenaamd veiligheid voor 350 mensen. Dit terwijl ze 4 jaar geleden tienduizenden mensen de weg op stuurden bij ergere omstandigheden. Toen kon het wel. En toen kon er ook met sneeuw op het dak worden gevoetbald. Sowieso heeft de Knvb niks met veiligheid, daarom jaagt het spelers namelijk over de kling met hun vele wedstrijden die te kort op elkaar staan. Sterker nog bij interlandvoetbal regelen ze voor de poen nog wat extra wedstrijden tegen Spanje en Mexico waar niemand op zat te wachten. Dat is de Knvb.

8 februari 2021 om 08:26

volgens mij viel 4 jaar geleden iedereen over de knvb heen, omdat het onverantwoord was om de weg op te gaan? nemen ze nu wel een keer een beslissing, is het weer niet goed. daarnaast werd er 4 jaar geleden geen code rood afgegeven. er valt toch best iets voor te zeggen dat de knvb de richtlijnen van de overheid hanteert? wat betreft het interlandvoetbal. het klopt inderdaad dat niemand op die wedstrijden zat te wachten, ook de knvb niet (dit hebben ze zelf toegegeven in interviews). echter is de internationale voetbalwereld zo ziek dat er allerlei sponsoren, tv gelden en contracten achter dit soort wedstrijden hangen. op het moment dat deze wedstrijden door corona op moment a worden afgelast, dienen deze op een zeker moment b te worden ingehaald, anders komen voetbalorganisaties (in dit geval de knvb) hun verplichtingen jegens sponsoren niet na. richt je pijlen dus eens op de rotte voetbalwereld in zijn totaal, in plaats van alleen de knvb.

8 februari 2021 om 08:47

"volgens mij viel 4 jaar geleden iedereen over de knvb heen, omdat het onverantwoord was om de weg op te gaan? nemen ze nu wel een keer een beslissing, is het weer niet goed."

Precies dat. Lijkt wel of sommige hier met een kort termijn geheugen reageren. Daarnaaast is het inderdaad nooit goed wat iemand/instantie doet, links, of rechtsom is er altijd wel gezeur en kritiek. Er kan nooit een positieve noot, of begrip aan af.

8 februari 2021 om 09:32

Toendertijd waren mensen al in het stadion en kon iedereen voor niks weer terug naar huis. Nu heb je geen supporters die hoeven te komen. Nu gaat het alleen om uitploeg, scheidsrechters en espn mensen die hoeven te komen?

Ja dat is het gevolg van het eigen handelen van de Knvb. Er had makkelijk gevoetbald kunnen worden in de Arena. De directeur van de Arena heeft gezegd dat er sinds dat gedoe met sneeuw op het dak van een paar jaar geleden aanpassingen zijn gedaan aan de dakconstructie (een soort daklawinerekken ofzo) waardoor het dak nu 80 cm sneeuw kan dragen. Dus dat verhaal dat het dak gevaarlijk is is klinklare onzin. Het gevaar voor de spelers, journalisten, medewerkers, beveiligers en andere officials om naar het stadion was met een laagje sneeuw waar ze in de alpenlanden om lachen al nauwelijks serieus te nemen. Met een set winterbanden is autorijden geen enkel probleem. En dan nog. Veel journalisten zijn bij de wedstrijden aanwezig maar hadden ook thuis kunnen de wedstrijd kunnen kijken en per videoverbinding kunnen interviewen of whatever. De andere noodzakelijk aanwezigen hadden een hotel naast de arena kunnen boeken. En als je wil kun je nog 100.000 oplossingen bedenken maar als je alleen problemen wil zien dan hebben ze er nu weer een bij gekregen.

8 februari 2021 om 08:58

dat dacht de knvb ook en die verzinnen nu even een oplossing voor de inhaalwedstrijd. Geen reden tot paniek dus.
Daarnaast heeft de knvb er ook geen moeite mee om competities af te sluiten zonder dat elke club alle wedstrijden heeft gespeeld. Volgend jaar nieuwe ronde en nieuwe kansen voor ajax - utrecht

8 februari 2021 om 09:10

Hierboven zegt iemand dat het dak nochtans open is gebleven. Waarom is dat dan zo (even ervan uitgaande dat dat waar is)?

8 februari 2021 om 09:25

Er is al eens eerder een deel van het dak ingestort toen er teveel sneeuw op lag (5 jaar geleden). Gaat om het schuivende deel van het dak volgens mij.
Inhalen? Kan toch op ieder moment?! Desnoods in mei ofzo. Ik zie Ajax niet tot de halve finales van de EL geraken, dus om er nu al mee in de maag te zitten is een beetje voorbarig.

haahah, vermakelijk om te lezen hoe een beslissing van de Knvb als een rode lap op users werkt. Net als Driessen kunnen zij het nooit goed doen in de ogen van de Voetbalzoner.
Het is volstrekt logisch dat de Knvb met code rood alle wedstrijden eruit heeft gegooid. Het is ook volstrekt logisch dat door corona en een gepland EK de knvb in een korte periode een hele competitie moet plannen. Gelukkig is Ajax zo sportief om 2 sterspelers thuis te laten in de Europese campagne zodat er snel ruimte is voor inhalen.

Dat de knvb hiermee in de problemen is vervelend, desondanks denk ik dat het verstandig was om de boel af te gelasten. Wanneer ze het wel door zouden laten gaan en een auto of wat dan ook was gecrasht door de sneeuw was het ook weer niet goed. Iedereen wordt opgeroepen om thuis te blijven ivm de weersomstandigheden waarom zou je dan zo'n potje voetbal wel door laten gaan.

Het is vervelend voor de Knvb, maar het was wel de juiste keuze om de speelronde niet door te laten gaan. Er was een code rood, mensen moesten niet de weg op, maar voetballers moeten dat wel maar doen..? Nee, dat is onverantwoord.

Het is te 'hopen' dat Ajax aankomende woensdag verliest van Psv. Want dan kan Ajax tegen Utrecht spelen als de halve finales van de beker worden gespeeld. Dat zou denk ik de makkelijkste optie zijn.

De knvb wist al een week van te voren dat het zou sneeuwen en stormen op zondag je had alles bijvoorbeeld zaterdag kunnen laten spelen dan had je dit gedoe niet gewoon iedereen om half 3 laten spelen dan was deze speel ronde afgewerkt

8 februari 2021 om 09:26

Dat kan niet. Espn kan niet alles tegelijk uitzenden.

8 februari 2021 om 09:44

en dan was iedereen over de zeik dat niet alle wedstrijden te volgen waren op espn

Gelukkig zal Ajax door al dat gestuntel met keepers, spitsen en letseldossiers waarschijnlijk toch niet ver komen in de EL. Komen spoedig weer data beschikbaar

8 februari 2021 om 09:45

want het letseldossier heeft veel invloed op de spelers?

8 februari 2021 om 12:49

Mag hopen van wel.

Goh wat erg.. een inhaalpotje plannen! Zwaar leven daar! Misschien kunnen ze gewoon heel de competitie een jaar opschuiven dan is gelijk de ban van onana voorbij, als er maar rekening word gehouden met de godenzonen dan is alles goed.

8 februari 2021 om 17:00

Wordt*. In plaats van bijdehand af te gaan geven op Ajax (geen idee wat zij eraan kunnen doen maar goed) kun je ook met een voorstel komen?

Ajax is kansloos tegen Lille. Probleem opgelost
Mocht Ajax onverhoopt toch doorgaan En van Psv winnen dan schenken Ajax en de KNVB de volgende ronde aan Utrecht als compensatie voor het afgelopen jaar.
Ik heb niets met Utrecht voor alle zekerheid

Wat een land zeg. Om je kapot te schamen. Een paar centimeter sneeuw, want meer is het niet, en het hele land ligt plat er rijden geen treinen, Schiphol is verlamd, scholen vallen uit, en het hele land staat stil. Geldt ook voor een beetje wind en een regenbui. Ajax heeft een stadion met een dak. Dus zou je toch kunnen spelen ook al is het min 43. Dit land wordt op deze manier onbestuurbaar. Ging vroeger naar FC Den Haag bij min 12 tegen Spakenburg, zonder dak dus. Gewoon voetballen en niet piepen. Borrel in de rust en door. Code rood. Het is te zot voor woorden. Voor een sneeuwbuitje. Sneeuw in de winter. Je verwacht het niet h� Dit land wordt geleid door kansloze prutsers als Hugo de Jonge. Of het nu vaccineren of het OV laten rijden. Het is lachwekkend slecht. Zeer beschamend. Al het voetbal er af. Voor een paar sneeuwbuien, Rijkswaterstaat kan het niet aan. Man man man...

De Knvb had dinsdag of woensdag - toen duidelijk werd dat het zondag flink zou gaan sneeuwen - daadkracht moeten tonen en alle wedstrijden moeten verplaatsen naar zaterdag. Dan maar een paar potjes op hetzelfde tijdstip.

Haller en Onana opstellen, die hebben wat tijd over. Ziyech vragen als gastspeler, die heeft toch weinig te doen bij Tuchel. Zo kom je gauw op een aardig 11-talletje om tegen Utreg te ballen. 😉

Waarom? Is er deze wedstrijd verplaats het stadion heeft een dak! Of ben ik nu de gene die er echt niks meer van snapt!

Reageer

Je kunt niet reageren op oude documenten.

X

Inloggen op Voetbalzone

Leuk dat je actief wilt zijn op de grootste voetbal community van Nederland. Voor alle mogelijkheden lees je onze FAQ.

Gebruikersnaam
Wachtwoord
 
Wachtwoord vergeten?
Registreren